Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Waarnemer
28.08.2021, 08:01
Aha i jeszcze jedno - nie ma znaczenia co mówią ludzie tacy jak Ahmed al-Tajeb, ponieważ w Islamie wolno posłużyć się Takiją, czyli wolno kłamać niewiernym i jest to działanie chwalebne. Trzeba samemu poczytać teksty źródłowe i samemu myśleć.
Waarnemer
28.08.2021, 07:59
Zwrócę drobna uwagę, że poza Św.Janem, WSZYSCY ci "pracownicy public relations" bronili swej wiary do końca i zginęli za nią śmiercią męczeńską.
Waarnemer
28.08.2021, 07:55
Lepsze. Krucjaty miały za zadanie bronić Ziemi Świętej przed najazdem muzułmanów. Dżihad ma za zadanie zabić wszystkich niewiernych na całej Ziemi. Widzi Pan różnicę?
Waarnemer
27.08.2021, 19:22
To nie tak. Allah to imię, jak Zenek czy Józek. Muzułmańskie wyznanie wiary brzmi "nie ma boga nad Allaha" a nie "nie ma boga nad boga". Bóg Ojciec w Biblii ma jedno imię - wieczne i niezmienne - JHWH czyli "jestem który jestem". Allah ma 99 imion, w tym jedno nieznane.
Warto przeanalizować teologię Islamu i Biblii, żeby dojść do wniosku, że Allah to po prostu jedna z istot demonicznych, a nie islamski odpowiednik "Boga ojca".
Biblia mówi, że Jezus był synem Bożym. Koran mówi wyraźnie że Allah nie ma syna. Biblia mówi wyraźnie, że każdy kto zaprzecza synostwu Bożemu Jezusa jest antychrystem. Ciekawe też że wg Koranu Allah nie ma syna bo ... jest na to zbyt dumny (pyszny). Pycha była przyczyną zguby Lucyfera. To raczej jasno wyjaśnia z jakim przesłaniem mamy w Islamie.
Poza tym zgodnie z informacjami zawartymi w Koranie , Sunnie i Hadisach "prorok" Mahomet był cudzołożnikiem (miał kilka żon i kilkadziesiąt seksualnych niewolnic), był pedofilem (współżył z 9-latką, co nawet na tamte czasy i ludy było... wyjątkowe. Był też wielokrotnym mordercą, osobiście uciął głowę ponad tysiącu osobom i był rabusiem - domagał się udziału w łupach z każdej wyprawy zbrojnej. I wszystko to robił z nakazu Allaha. To także klarownie pokazuje jaką istotą jest Allah i że nic nie może mieć wspólnego z miłosiernym Bogiem pełnym dobra i miłości przedstawionym w Biblii. Poznajcie prawdę, a Prawda was wyzwoli.
------------------------------------------------------------------------
https://www.thereligionofpeace.com/pages/articles/jesus-muhammad.aspx
------------------------------------------------------------------------
https://www.thereligionofpeace.com/pages/muhammad/life-of-muhammad.aspx
------------------------------------------------------------------------
Amisza
26.08.2021, 17:28
Allah to po arabsku Bóg - również chrześcijański. Nie można więc napisać tak jak napisałeś, bo to brzmi w stylu: "Bóg nie cieszy się z grzechu, ale God - tak". Masło maślane.
Waarnemer
26.08.2021, 09:59
Islam to nie tylko Koran - to także inne oficjalne teksty - Hadisy (Hadith), SIra i Sunna. Te teksty łącznie tworzą podstawy religii zwanej Islamem. Sam Koran stanowi około 20% wszystkich tekstów, tak więc radzę trochę więcej poczytać.
-----------------------------------------------------------------------
Troche o unieważnieniu pokojowych wersetów:
https://euroislam.pl/nauka-o-uniewaznieniu-w-koranie/
---------------------------------------------------------------------
Materiały o tekstach w Koranie nawołujących do przemocy
https://thereligionofpeace.com/pages/quran/violence.aspx
---------------------------------------------------------------------
Trochę o samym Islamie, "Proroku" i jego historii itp.
https://thereligionofpeace.com/
------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowując - każdy kto zabija w imię religii postępuje przeciwko naukom Jezusa i zgodnie z naukami Mahometa.
Waarnemer
26.08.2021, 09:51
Bóg nie cieszy się z grzechu, ale Allah - tak.
Adam Teolog
25.08.2021, 16:09
Widzę same argumenty ad personam, aczkolwiek nie staram się nikogo obrazić. Cytat jak podaje sjp to słowa przytoczone dosłownie z jakiegoś tekstu pisanego. Jeśli Koran to tylko cytaty to z jakiego tekstu? Biblii? Innej księgi? Proszę podać źródło cytatów. Przypominam, że nie każdy tekst, który nie opowiada jakiejś historii jest cytatem. "Widać, że nigdy w ręku nie miałeś świętej księgi muzułmanów." - to nie argument. Koran przeczytałem wielokrotnie, podobnie jak Biblię. "Bzdura, nie kopromituj się" - cóż, czuję się dotknięty i jest mi przykro z powodu Twojego pogardliwego nastawienia. Po prostu podaję fakty. "Nie ma żadnego powiązania między Łk 19,27 i Księgą Kapłańską 20,9" - oczywiście, że nie ma. Napisałem o powiązaniu Mt 15,4 i Księgi Kapłańskiej... Proszę czytać dokładnie. I zgadzam się, że Jezus mówi w Łk 19,27 mówi przypowieść. Nigdzie nie napisałem, że jest inaczej. Znowu proszę o dokładne czytanie. W przypadku Mt 15.4 to racja, że Jezus wykazuje hipokryzję. Nigdzie nie napisałem, że jest inaczej. Ale przyznaję też, że Bóg naprawdę powiedział, że dziecko, które złorzeczy rodzicom powinno być ukarane śmiercią. I Jezus mówi o tym wprost. Nie jest to metafora. Tak zostało napisane w Starym Testamencie i Jezus to przyznaje. Nie kłóci się z tym faktem. Jeśli chodzi o cytaty o mieczu to chodziło o podziały między ludźmi, które nadejdą. Znowu proszę o dokładne czytanie. i nie dopisywanie mi słów, których nie ma. I nie, nie mam 15 lat. Znowu argument ad parsunam i obrażanie drugiej osoby. Proszę o kulturalną odpowiedź i odrobinę ludzkiego szacunku. Jestem doktorem i mam 36 lat.
nie ślepy
25.08.2021, 13:59
Szkoda z tobą dyskutować, bo jesteś adwokatem diabła, mieszasz jak dziad w worku i nic sensownego nie wyciągasz! Jedno tylko napiszę, skoro islam to taka "religia pokoju", to dlaczego każdy terrorysta to muzułmanin?!
Myślący
25.08.2021, 13:16
Waarnemer dobrze zauważył że żaden z ciebie teolog. Napisałeś: "Podobnie nie można wyrywać z kontekstu cytatów z Koranu i interpretować je po swojemu,...." – Koran nie ma kontesktu tam są tylko cytaty, to nie jest Biblia która opowiada jakoś historię. Koran to jest tylko zbiór cytatów i zdań luźno ze sobą polączonych (lub wcale nie połaczonych). Widać że nigdy w ręku nie miałeś świętej księgi muzułmanów.
Dalej piszesz: "Żeby uściślić - Mt 15,4 - nie mówi o śmierci duchowej tylko dosłownej. To cytat z Księgi Kapłańskiej 20,9 zacytowany przez Jezusa, gdzie są wskazania do kary śmierci." – Bzdura, nie kopromituj się. Nie ma żadnego powiązania między Łk 19,27 i Księgą Kapłańską 20,9. U Łukasza Jezus mówi przypowieść i te słowa które tak cię bolą wypowiada król w przypowieści a nie Jezus. Owy cytat z Księgi Kapłańskiej 20,9 Jezus przywołuje u Mateusza 15, 4 i chodzi o to że Jezus wytyka Faryzeuszą hipokryzje, którzy obrażają się na uczniów za nie przestrzegania prawa a sami także nie przestrzegają. Natomiast reszta twoich cytatów o przyniesieniu miecza a nie pokoju itd. odnosi się do podziału jaki miał nastąpić i prześladowań które nastąpiły i są nadal. Każdy kto trochę myśli widzi że to nie nakaz do zabijania lecz przypowiednia dotycząca nienawiści, wojen i prześladowań chrześcijan. Jezus powiedział będziecie w nienawiści u wszystkich Mt 10, 22.
Oceniając poziom twojego wpisu wygląda że masz lat około 15, a więc do szkoły chłopcze i nie udawaj teologa. Do tego kiepsko manipulujesz i obnażasz zerowy poziom swojej i tak znikomej wiedzy. Słaby z ciebie manipulator.
Lucyferianin
25.08.2021, 11:54
Głupi jesteś jak wszyscy chrześcijanie - Co to za Dobra Nowina która zachęca do tego żebyś był szczęśliwy kiedy twoja kobieta odchodzi z następnym Jeleniem - Szczęśliwy bo oznacza doskonałe wybaczenie -szczere życzenie szczęścia swojemu wrogowi. Islam jest dowodem jak ciężko jest być głową rodziny i panować nad kobietą - gdyż nawet tam bez przyczyny nikt nie zabija swoich żon a - zdarza się to. Chrześcijaństwo to religia zła doprowadzająca podstępem do panowania kobiet w rodzinach pod płaszczem męskiej pokory - do planety rozwiązłości.
robaczek
25.08.2021, 11:54
ALE GDZIE JEST ARGUMENT W TWOJEJ WYPOWIEDZI ??? :] .............. kolejny PISiusiak z protekcjonalnym tonem swiadczącym o TOTALNEJ PUSTCE INTELEKTUALNEJ ;] ...................... oj jak klasycznie ;]
Adam Teolog
25.08.2021, 11:32
Słuszna odpowiedź - większość cytatów w moim komentarzu została w tym przypadku wyrwana z kontekstu. Podobnie nie można wyrywać z kontekstu cytatów z Koranu i interpretować je po swojemu, wykazując sztucznie i błędnie rzekomą zachętę do terroryzmu, a to zrobiono w tym artykule. Żeby uściślić - Mt 15,4 - nie mówi o śmierci duchowej tylko dosłownej. To cytat z Księgi Kapłańskiej 20,9 zacytowany przez Jezusa, gdzie są wskazania do kary śmierci. W Łk 22,36 Jezus nakazuje kupić broń, aby wypełniło się mesjańskie proroctwo z Pisma (nie chodzi o nakaz bronienia się). Jak widać sporo (żeby nie powiedzieć wszystko) zależy od interpretacji.
Koran przeciwko wojnie i zabijaniu
25.08.2021, 11:20
Bóg nie cieszy się też z tego, że ludzie grzeszą. Koran mówi: "Przyszedł do was Wysłannik spośród was samych. Martwi go to, że grzeszycie i niepokoi się o was" (Koran 10,128). A w innym miejscu namawia do unikania każdego grzechu: "Jeśli będziecie unikać wielkich grzechów, które są wam zakazane, wówczas My oczyścimy was z wszelkiego zła" (Koran 4,31).
Koran przeciwko wojnie i zabijaniu
25.08.2021, 11:14
Żadne pokojowe wersety nie zostały unieważnione. "Nie zmieni się słowo Boga" (Koran 10,64). Jeśli chodzi o przedstawioną przez Ciebie historię Mahometa to nic o tym nie ma w samym Koranie. To zwykłe domysły i pomówienia. Istnieją historycy, którzy zaprzeczają historyczności Mahometa i nic to nie udowadnia. "Ten kto zabija opacznie zrozumiał teksty islamu" - powiedział imam Ahmed al-Tajeb na spotkaniu z papieżem Franciszkiem.
T
25.08.2021, 11:09
"JA TYLKO POKAZUJĘ..." - jakie to ma znaczenie jeżeli robisz to anonimowo. Jakim jesteś autorytetem i dla kogo?
***
25.08.2021, 11:06
...dotarło coś do ciebie??? chociaż odrobinkę?...czy dalej będziesz się kreował na znawcę tematu?
Anonim
25.08.2021, 10:32
ciągle te prymitywne ukamienowanie, u tych pustynnych łachudrów kamieni w bród,a u nas brak ,co najwyżej zostaja do rzucania sfartfony
robaczek
25.08.2021, 10:21
TO CO??? ................................. WYSZLO NA TO ZE WSZYSTKIE TE RELIGIE TO NIE SĄ RACZEJ RELIGIE MILOSCI ;] ................................ przemoc, mord, przymus, twoja wina! ...... takie podstawowe przykazania powinniscie miec
robaczek
25.08.2021, 10:14
A czy czasami Pan sie nie wykazuje wolna intetrpretacja zapisów tak aby pasowało do odcinka?
Waarnemer
25.08.2021, 10:10
Ale przecież to sama prawda :)
Waarnemer
25.08.2021, 10:08
Żaden z Pana teolog, wykazuje się Pan kompletnym niezrozumieniem przytoczonych przez siebie cytatów.
- Łk 19,27 - to fragment przypowieści opowiadanej przez Jezusa, słowa te mówi król z przypowieści, nie jest to nakaz wyrażony przez Jezusa
- Mt 15,4 - chodzi o śmierć duchową, nie jest to nakaz zabijania
- Łk 14.25 - chodzi o to, żeby wyżej cenić Boga niż ludzi, nawet rodzinę czy siebie samego
- Mt 10.34 - znaczenie "przyszedłem spowodować podział między ludźmi"
- Łk 22,36 - odtąd uczniowie będą prześladowani, więc mają się bronić, nie jest to nakaz zabijania
robaczek
25.08.2021, 09:59
WSZYSTKIE RELIGIE MAJA KREW NA RĘKACH............................ co więcej ............................................. TO SĄ ZWYKŁE IDEOLOGIE SPOŁECZNE ...................... nic więcej
Waarnemer
25.08.2021, 09:58
Tyle, że wiele wczesnych pokojowych wersetów Koranu zostało unieważnionych przez późniejsze pełne nienawiści i agresji. Tak jakby Allah jednak zmienił zdanie.
Poza tym: Mahomet był przekonany że zobaczył nie anioła ale demona, był w takiej depresji, że chciał popełnić samobójstwo, dopiero zona przekonała go że to jednak był anioł.
Allah cieszy się gdy ludzie grzeszą, Koran wyraźnie stwierdza, że gdyby nie grzeszyli to Allah zmuszałby ich do tego.
Koran przeciwko wojnie i zabijaniu
25.08.2021, 09:35
"Za każdym razem, gdy rozpalają ogień wojny, Bóg go ugasza. Oni starają się szerzyć zgorszenie na ziemi, ale Bóg nie kocha szerzących zgorszenie." (Koran 5,64) "Nakazaliśmy synom Izraela: „Ktokolwiek zabije człowieka, który nie zabił innego człowieka i nie szerzył zgorszenia na ziemi, ten uczyni tak, jakby zabił wszystkich ludzi. A ktokolwiek uratuje człowiekowi życie, ten uczyni tak, jakby uratował życie wszystkich ludzi”. (Koran 5, 32) "Zgubieni są ci, którzy zabijają swoje dzieci z głupoty i niewiedzy" (Koran 6,140) "Nie zbliżajcie się do czynów haniebnych, zarówno jawnych, jak i ukrytych! Nie zabijajcie nikogo, Bóg tego zakazał" (Koran 6,151) "Nie zabijajcie żadnej duszy, ponieważ Bóg tego zabronił" (Koran 17,33)
Adam Teolog
25.08.2021, 09:13
Nowy Testament też zawiera ciekawe cytaty. Jezus powiedział wyraźnie: "Tych zaś przeciwników moich, którzy nie chcieli, żebym panował nad nimi, przyprowadźcie tu i POŚCINAJCIE w moich oczach" Łk 19,27 "Bóg przecież powiedział: Czcij ojca i matkę oraz: Kto złorzeczy ojcu lub matce, NIECH ŚMIERĆ PONIESIE" Mt 15,4 "Jeśli kto przychodzi do Mnie, a nie ma w NIENAWIŚCI swego ojca i matki, żony i dzieci, braci i sióstr, nadto i siebie samego, nie może być moim uczniem." Łk 14,25 "Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale MIECZ" Mt 10,34 "Teraz - mówił dalej - kto ma trzos, niech go weźmie; tak samo torbę; a kto nie ma, niech sprzeda swój płaszcz i KUPI MIECZ!" Łk 22,36 itd...
Adam Teolog
25.08.2021, 08:46
Czytajmy Pismo Święte, które mówi wyraźnie:
"Człowiek ani bydlę nie może być zachowane przy życiu." Księga Wyjścia 19:13
" Ktokolwiek bluźni imieniu Pana, będzie ukarany śmiercią. Cała społeczność ukamienuje go. Zarówno tubylec, jak i przybysz będzie ukarany śmiercią za bluźnierstwo przeciwko Imieniu." Księga Kapłańska 24:15-16
"Pan zaś rzekł do Mojżesza: Człowiek ten musi umrzeć - cała społeczność ma go poza obozem ukamienować." Księga Liczb 15:35
"Gdy Pan, Bóg twój, wprowadzi cię do ziemi, do której idziesz, aby ją posiąść, usunie liczne narody przed tobą: Chetytów, Girgaszytów, Amorytów, Kananejczyków, Peryzzytów, Chiwwitów i Jebusytów: siedem narodów liczniejszych i potężniejszych od ciebie. Pan, Bóg twój, odda je tobie, a ty je WYTĘPISZ, obłożysz je klątwą, nie zawrzesz z nimi przymierza i nie okażesz im litości." Księga Powtórzonego Prawa 7, 1-2
Pismo Święte wyraźnie nawołuje do świętej wojny i podbijania innych narodów.
"Gdy Pan, Bóg twój, da ci bezpieczeństwo od wszystkich twoich wrogów okolicznych w kraju, który ci daje Pan, Bóg twój, w posiadanie, wygładzisz imię Amaleka spod nieba. Nie zapomnij o tym!" Księga Powtórzonego Prawa 25:19
"Pan mu odpowiedział: Ponieważ Ja będę z tobą, pobijesz Madianitów jak jednego męża." Księga Sędziów 6:16
"Dlatego teraz idź, pobijesz Amaleka i obłożysz klątwą wszystko, co jest jego własnością; nie lituj się nad nim, lecz zabijaj tak mężczyzn, jak i kobiety, młodzież i dzieci, woły i owce, wielbłądy i osły." 1 Księga Samuela 15:3
To tylko kilka cytatów z Biblii. Koran pod tym względem ma tych cytatów znacząco mniej.
Anonim
25.08.2021, 08:45
super,to jeszcze dajcie takie tłumaczenie żydków o goyach z ich bredni pisanych ,też bedzie równie zabawnie i smiesznie.a dżihad to miała być walka grzesznika z własnym grzechem ,a nie zabijaniem innych ,ale u nich tez jest sporo bandytów i tak jak nasze wypier..ły 2 przykazanie z dekalogu ,to oni zrobili sobie hasło do wyżynania niewiernych
robaczek
25.08.2021, 08:02
??? o czym ty piszesz dziadek?? pokazuje wam ze takie same debilizmy sa we wszystkich religijnych ksiażkach a ty mi tutaj z tajemnica chrzescijanstwa ???;] ............................................................. JA TYLKO POKAZUJE ZE RELIGIA TO POPKULTURA STAROZYTNOSCI ;] ................................................ wtedy kapłanów i proroków traktowana jak u nas celebrytów ;] ........................................................ NO MISKI TAKA JEST PRAWDA ...................................... TO WSZYSTKO TO CYRK POZWALAJĄCY KIEROWAĆ LUDŻMI I KARMIĄCY ICH POTRZEBE WIĘKSZEGO SENSU W ZYCIU ............................. tyle ................. nic więcej
robaczek
25.08.2021, 07:58
CO NA TO BÓG?????? ;] .................. tylko częśc z jego "mądrości" akceptujesz?? ;] ..................... no coś sie tutaj nie klei ;]
T
25.08.2021, 07:57
Pogódź się z tym że zawsze, ZAWSZE będą istnieć jacyś ludzie których pociąga tajemnica chrześcijaństwa i będą wyrzutem dla tych którzy nie szukają prawdy. I uwierz taka Twoja agresywna postawa mająca obrzydzić Biblię rodzi tylko politowanie. Po co tracisz czas na jej czytanie? Znajdź sobie coś co nada sens Twemu życiu bo takie hejtowanie jest bez sensu. A jeżeli to Ty znasz prawdę to powinieneś zlitować się nad biedną ludzkością i tą prawdę objawić. Tak zrobiłby człowiek o wielkiej osobowości.
robaczek
25.08.2021, 07:56
HEHEHEH.................................... no macie te klęczki we krwi ;] ....................................................... CAŁE ZYCIE NA KOLANACH PRZED PANEM I PLEBANEM ;]
Jawny
25.08.2021, 07:49
Można sobie wybierasz, oczywiście, że można. Ja na przykład wybieram Nowy Testament jako ważniejszy od Starego. Odrzucam Koran i Talmud. Żaden lewak mi tego nie zabroni.
Piotrek
25.08.2021, 07:49
Bo klęczenie to najlepszy sposób na zdobycie katolickiej edukacji i mądrości. Sam minister Czarnek zaleca.
Jawny
25.08.2021, 07:47
Mylisz się, znamy dobrze Biblię. Np. ten fragment, który dotyczy ciebie, "robaczku": "Powiedział mi: «Synu człowieczy, posyłam cię do synów Izraela, do ludu buntowników, którzy Mi się sprzeciwili. Oni i przodkowie ich występowali przeciwko Mnie aż do dnia dzisiejszego. To ludzie o bezczelnych twarzach i zatwardziałych sercach."
Ilona
25.08.2021, 07:40
RELIGIJNOŚĆ to choroba psychiczna. A KAŻDA RELIGIA to kłamstwo!
touu
25.08.2021, 07:20
Teolodzy za pięć groszy ! Więcej kolan, mniej jęzorów !
Piotrek
25.08.2021, 07:17
Nie trzeba sięgać aż do Koranu — wystarczą cytaty z Biblii.
Frondo, napisz o tym:
25.08.2021, 07:15
"Episkopat skrytykował Polski Ład, który przewiduje wyższe podatki dla duchownych. Zmian najbardziej obawiają się księża z małych parafii. - To nie po chrześcijańsku odbierać pieniądze księżom z najbiedniejszych parafii - skomentował w ks. Janusz Koplewski. Przewodniczący KEP arcybiskup Stanisław Gądecki napisał list do premiera Mateusza Morawieckiego. Wytknął rządowi, że nie przeprowadził konsultacji z przedstawicielami Kościoła."
marc
25.08.2021, 07:15
Islam, to zaraza. Covid, to przy nim katarek !
xyz123
25.08.2021, 06:59
ale to mozna sobie tak wybierac hm? To ok, tamto nie-ok?? ;))) tak tylko retorycznie pytam bo kazda osoba ogarnieta wie, ze wszystkie bliskowschodnie sekty sa dokladnie tak samo popaprane lol.
GT
25.08.2021, 06:47
Dobycie miecza może być wyrazem miłości, bo kochać to także bronić słabych przed niesprawiedliwością. To chyba jednak coś innego niż zabijać wszystkich, którzy nie wierzą w to co my. A ty broniłbyś swoich bliskich, czy w imię pacyfizmu pozwolił ich zabić bez walki? Katolicy nie twierdzą, że wojsko i policja to siły zła.
Hanys
25.08.2021, 06:37
Cytujesz niszową księgę starego testamentu, który nawet dla żydów nie ma żadnego znaczenia a co dopiero dla nas Katolików którzy mamy Nowy Testament a w nim EWANGELIĘ. Potworne braki w wykształceniu klasycznym, o religijnym nawet nie wspominam.
Hanys Górnosląski
25.08.2021, 06:36
Cytujesz niszową księgę starego testamentu, który nawet dla żydów nie ma żadnego znaczenia a co dopiero dla nas Katolików którzy mamy Nowy Testament a w nim EWANGELIĘ. Potworne braki w wykształceniu klasycznym, o religijnym nawet nie wspominam.
Hanys GórnoŚląski
25.08.2021, 06:33
My - chrześcijanie - znakomicie wiemy z historii co oznacza islam. Nie wiedzą tego jedynie lewackie nieuki i polit-poprawne oszołomy.
andrew
25.08.2021, 06:22
To nie twoje krucjaty, bo ty nie jesteś chrześcijaninem z wyboru
robaczek
25.08.2021, 06:05
a co z naszymi KRUCJATAMI ??? ;] .................... lepsze od DZICHADU??? ;]
robaczek
25.08.2021, 06:02
ty tak powaznie??????? ........................... czy moze z czytaniem ze zrozumieniem są problemy CZYLI POŚLUB NIEWIASTO SWEGO GWALCICIELA!!!!! ;] ............................i to jest OK?????? .......................... takie mądrości plemienne w XXI w. ???? ........................... no super!!! ;]
robaczek
25.08.2021, 05:54
ALE DLACZEGO???? .................... brakuje ci argumentów i postanowiles zakonczyc dyskusje protekcjonalnym prychnieciem ??? ;]............................. oj jakie klasyczne dla katoli ktorzy nie potrafia obronic nawet swoich poglądów ;]
zoja
25.08.2021, 05:50
biedny szurnięty robaczku, szczerz ci współczuję
Polak
25.08.2021, 05:49
Jakie znaczenia dla świata ma rozpisana w fanfiku "walka" dwóch zmyślonych postaci?
Polak
25.08.2021, 05:49
Nawet w silnie edytowanych i przycinanych ewangeliach pisanych pod rozbudowę sieci hotelowej znajdziesz kawałki o "przynoszeniu miecza i wojny".
T
25.08.2021, 05:36
Księga Powtórzonego Prawa mówi: Jeżeli przespałeś się z kobietą to musisz wziąć za nią odpowiedzialność. Ilu dzisiaj jest chłopczyków którzy zabawiają się kobietami a potem je porzucają. Koran pewnie by powiedział: podbijaj i gwałć jesteś wojownikiem Allaha
robaczek
25.08.2021, 05:28
ZE KATOLICYZM LEPIEJ TRAKTUJE KOBIETY???????? ........................................................ Mądrość Syracha 9:2
Nie zaprzedawaj kobiecie swej duszy, by się nie wyniosła nad twoją władzę.
;] ;] .......................................................... wiecej dowodów waszego zakłamania chcecie??????
robaczek
25.08.2021, 05:26
szczególnie w tym fragmencie: ........................................ "Księga Jeremiasza 48:10
Przeklęty ten, co wypełnia dzieło Pańskie niedbale!
Przeklęty ten, który swój miecz powstrzymuje od krwi!
;] ...................................... nawet swojej biblii nie znacie ................................ ZAKŁAMANE BABCIE I DZIADKI ;]
robaczek
25.08.2021, 05:24
OJ SETKI TAKICH CYTATÓW JEST MISKI ........................................................... BIBLIA MALO SIE RÓZNI OD KORANU ;] ......................................................... ZWYCZAJNE MĄDROŚCI PLEMIENNE ..................................... ktos zgromadzil historie z morałami i BUM ;] ............................ fajna ideologia ............... przyjeła sie ................................ ALE TEKST??? ;] ................................ NO BRUTALNIE PLEMIENNY ;]
robaczek
25.08.2021, 05:22
BIBLIA: ..................... no czym to sie od Islamu różni ;] ???? ............................. "Księga Kapłańska 20:10
Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i cudzołożnik, i cudzołożnica."
robaczk
25.08.2021, 05:20
Biblia: ......................... "Mordowanie dzieci z premedytacją
Księga Psalmów 137:9
"Szczęśliwy, kto schwyci i rozbije o skałę twoje dzieci."
Po 11 ...
25.08.2021, 05:19
Boże, a może my czepiając się ich za dżihad, obrażamy ich uczucia religijne? Dlaczego papież ich nie przeprosi i nie wypłaca odszkodowania?
robaczek
25.08.2021, 05:19
Biblia o gwałtach : ............................ "Księga Powtórzonego Prawa 22:28-29
Jeśli mężczyzna znajdzie młodą kobietę - dziewicę niezaślubioną - pochwyci ją i śpi z nią, a znajdą ich, odda ten mężczyzna, który z nią spał, ojcu młodej kobiety pięćdziesiąt syklów srebra i zostanie ona jego żoną. Za to, że jej gwałt zadał, nie będzie jej mógł porzucić przez całe swe życie." ......................... fajna ksiązka ;]
robaczek
25.08.2021, 05:18
a tutaj z Biblii waszej kochanej tez piekny przykładzik: ""Kto by pobił kijem swego niewolnika lub niewolnicę, tak iżby zmarli pod jego ręką, winien być surowo ukarany. A jeśliby pozostali przy życiu jeden czy dwa dni, to nie będzie podlegał karze, gdyż są jego własnością." ;] ................................... OJ SPORO TEGO JEST :) zaraz sluze pomocą ;]
Po 11 ...
25.08.2021, 05:18
Czyli wychodzi na to, że nie mamy prawa ich karać np. za akty terrorystyczne. Takie działanie to dla nich obowiązek religijny, coś co wynika z ich kultury, tradycji. A my szanujemy religię, tradycją i czyny skierowane do Boga. Wypełnianie jego woli. Osoby wierzące chyba się zgodzą?
REBE
25.08.2021, 05:10
Prorok mówi '' Wolno ci kobietę obić , ale możesz to robić tylko od świtania do zachodu słońca . Po zachodzie musisz z nią płodzić nowych wyznawców
Jana
25.08.2021, 05:02
Nie masz mniej czasu niż”chłopaki” jednak trudno coś wymyśleć,prawda?
konzyg
25.08.2021, 04:58
Koran nie jest księgą pokoju i miłości. Ale być może najgorszy jest nakaz naśladowania "największego z ludzi", czyli proroka (tylko 5 razy z imienia wymienionego w Koranie!!!!) - 7-wiecznego analfabety, arabskiego rabusia karawan pustynnych, pedofila, właściciela niewolników, rasisty, maniaka seksualnego.
Tajny
25.08.2021, 04:51
Zdolny (nie ty) zobaczy, że Biblia, plemienna księga semicka, jest pełna przemocy. A Ewangelie są wytworem pracowników public relations i marketingu kapłanów nowego kultu, który musiał być łagodny, żeby przyciągnąć rzesze naiwnych. Co się udało.
A trudno nie zwracać uwagi na pedofilię w Kościele, którego przedstawiciele głoszą moralność, a sami jej nie przestrzegają, bo są ponad to. Ale tego drobiazgu Jawni tego świata nie dopuszczają do pustawych łebków, w których telepie się obrzydliwa mieszanka Jędraszewskiego z Rydzykiem.
Jawny
25.08.2021, 04:49
Bajeczką jest to, żeś ty "Polak".
Jawny
25.08.2021, 04:48
Bardzo trafnie - krótko i węzłowato. Ale ludzie złej woli (Anonim i spółka) wszędzie w chrześcijaństwie widzą tylko pedofilię. I obłudnie żałują skrzywdzonych dzieci. A o swoich skłonnościach ani słowa.
Jawny
25.08.2021, 04:45
Łaskawie nie wrzuciłeś do jednego wora Ewangelii. Tam trudno się doszukać nakazu zabijania. Ale zdolny i tak zobaczy to, co chce. Np. Anonim wszędzie w Kościele widzi tylko pedofilię. A u bezkarnych celebrytów - nie widzi. Pełna selektywność mózgu.
Mirek
25.08.2021, 04:42
Katolicyzm to religia miłości Boga do człowieka . Judaizm to religia oszustów bo już samo dzielenie ludzi na Żydów i Gojów jest oszustwem . Natomiast islam jest religią mordu ponieważ w imię Boga nakazuje zabić drugiego człowieka .
Babka klozetowa
25.08.2021, 04:42
Coś mi to przypomina Talmud: "Goja wolno okraść, byle nie zmiarkował" itp.
Polak
25.08.2021, 04:37
Islam to antychryst ,dlatego świat nienawidzi Polski i Polaków.
Naszym zbawicielem jest Jezus Chrystus
A świat (w większości ) jest wiedziony przez szatana.
Ale Jezus Chrystus już zwyciężył szatana, szatan wie że przegrał i zostało mu już tylko ok 7 lat i zostanie wtrącony do czeluści na 1000 lat .
OLO
25.08.2021, 04:33
ty icek taki polak jak ja zydek
Marek
25.08.2021, 04:31
Wygląda na to, że chłopaki w tym rejonie świata mieli masę wolnego czasu. Tora, Biblia, Koran mówią o tym samym bogu w różnych wariantach. Pewnie nawet się nie spodziewali ile zła dla ludzkości przyniesie ta radosna twórczość.
Polak
25.08.2021, 04:08
No więc islam opowiada takie same bajeczki jak chrześcijaństwo. I co w związku z tym?
Komentarze
75 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Aha i jeszcze jedno - nie ma znaczenia co mówią ludzie tacy jak Ahmed al-Tajeb, ponieważ w Islamie wolno posłużyć się Takiją, czyli wolno kłamać niewiernym i jest to działanie chwalebne. Trzeba samemu poczytać teksty źródłowe i samemu myśleć.
Zwrócę drobna uwagę, że poza Św.Janem, WSZYSCY ci "pracownicy public relations" bronili swej wiary do końca i zginęli za nią śmiercią męczeńską.
Lepsze. Krucjaty miały za zadanie bronić Ziemi Świętej przed najazdem muzułmanów. Dżihad ma za zadanie zabić wszystkich niewiernych na całej Ziemi. Widzi Pan różnicę?
To nie tak. Allah to imię, jak Zenek czy Józek. Muzułmańskie wyznanie wiary brzmi "nie ma boga nad Allaha" a nie "nie ma boga nad boga". Bóg Ojciec w Biblii ma jedno imię - wieczne i niezmienne - JHWH czyli "jestem który jestem". Allah ma 99 imion, w tym jedno nieznane. Warto przeanalizować teologię Islamu i Biblii, żeby dojść do wniosku, że Allah to po prostu jedna z istot demonicznych, a nie islamski odpowiednik "Boga ojca". Biblia mówi, że Jezus był synem Bożym. Koran mówi wyraźnie że Allah nie ma syna. Biblia mówi wyraźnie, że każdy kto zaprzecza synostwu Bożemu Jezusa jest antychrystem. Ciekawe też że wg Koranu Allah nie ma syna bo ... jest na to zbyt dumny (pyszny). Pycha była przyczyną zguby Lucyfera. To raczej jasno wyjaśnia z jakim przesłaniem mamy w Islamie. Poza tym zgodnie z informacjami zawartymi w Koranie , Sunnie i Hadisach "prorok" Mahomet był cudzołożnikiem (miał kilka żon i kilkadziesiąt seksualnych niewolnic), był pedofilem (współżył z 9-latką, co nawet na tamte czasy i ludy było... wyjątkowe. Był też wielokrotnym mordercą, osobiście uciął głowę ponad tysiącu osobom i był rabusiem - domagał się udziału w łupach z każdej wyprawy zbrojnej. I wszystko to robił z nakazu Allaha. To także klarownie pokazuje jaką istotą jest Allah i że nic nie może mieć wspólnego z miłosiernym Bogiem pełnym dobra i miłości przedstawionym w Biblii. Poznajcie prawdę, a Prawda was wyzwoli. ------------------------------------------------------------------------ https://www.thereligionofpeace.com/pages/articles/jesus-muhammad.aspx ------------------------------------------------------------------------ https://www.thereligionofpeace.com/pages/muhammad/life-of-muhammad.aspx ------------------------------------------------------------------------
Allah to po arabsku Bóg - również chrześcijański. Nie można więc napisać tak jak napisałeś, bo to brzmi w stylu: "Bóg nie cieszy się z grzechu, ale God - tak". Masło maślane.
Islam to nie tylko Koran - to także inne oficjalne teksty - Hadisy (Hadith), SIra i Sunna. Te teksty łącznie tworzą podstawy religii zwanej Islamem. Sam Koran stanowi około 20% wszystkich tekstów, tak więc radzę trochę więcej poczytać. ----------------------------------------------------------------------- Troche o unieważnieniu pokojowych wersetów: https://euroislam.pl/nauka-o-uniewaznieniu-w-koranie/ --------------------------------------------------------------------- Materiały o tekstach w Koranie nawołujących do przemocy https://thereligionofpeace.com/pages/quran/violence.aspx --------------------------------------------------------------------- Trochę o samym Islamie, "Proroku" i jego historii itp. https://thereligionofpeace.com/ ------------------------------------------------------------------------------------------------ Podsumowując - każdy kto zabija w imię religii postępuje przeciwko naukom Jezusa i zgodnie z naukami Mahometa.
Bóg nie cieszy się z grzechu, ale Allah - tak.
Widzę same argumenty ad personam, aczkolwiek nie staram się nikogo obrazić. Cytat jak podaje sjp to słowa przytoczone dosłownie z jakiegoś tekstu pisanego. Jeśli Koran to tylko cytaty to z jakiego tekstu? Biblii? Innej księgi? Proszę podać źródło cytatów. Przypominam, że nie każdy tekst, który nie opowiada jakiejś historii jest cytatem. "Widać, że nigdy w ręku nie miałeś świętej księgi muzułmanów." - to nie argument. Koran przeczytałem wielokrotnie, podobnie jak Biblię. "Bzdura, nie kopromituj się" - cóż, czuję się dotknięty i jest mi przykro z powodu Twojego pogardliwego nastawienia. Po prostu podaję fakty. "Nie ma żadnego powiązania między Łk 19,27 i Księgą Kapłańską 20,9" - oczywiście, że nie ma. Napisałem o powiązaniu Mt 15,4 i Księgi Kapłańskiej... Proszę czytać dokładnie. I zgadzam się, że Jezus mówi w Łk 19,27 mówi przypowieść. Nigdzie nie napisałem, że jest inaczej. Znowu proszę o dokładne czytanie. W przypadku Mt 15.4 to racja, że Jezus wykazuje hipokryzję. Nigdzie nie napisałem, że jest inaczej. Ale przyznaję też, że Bóg naprawdę powiedział, że dziecko, które złorzeczy rodzicom powinno być ukarane śmiercią. I Jezus mówi o tym wprost. Nie jest to metafora. Tak zostało napisane w Starym Testamencie i Jezus to przyznaje. Nie kłóci się z tym faktem. Jeśli chodzi o cytaty o mieczu to chodziło o podziały między ludźmi, które nadejdą. Znowu proszę o dokładne czytanie. i nie dopisywanie mi słów, których nie ma. I nie, nie mam 15 lat. Znowu argument ad parsunam i obrażanie drugiej osoby. Proszę o kulturalną odpowiedź i odrobinę ludzkiego szacunku. Jestem doktorem i mam 36 lat.
Szkoda z tobą dyskutować, bo jesteś adwokatem diabła, mieszasz jak dziad w worku i nic sensownego nie wyciągasz! Jedno tylko napiszę, skoro islam to taka "religia pokoju", to dlaczego każdy terrorysta to muzułmanin?!
Waarnemer dobrze zauważył że żaden z ciebie teolog. Napisałeś: "Podobnie nie można wyrywać z kontekstu cytatów z Koranu i interpretować je po swojemu,...." – Koran nie ma kontesktu tam są tylko cytaty, to nie jest Biblia która opowiada jakoś historię. Koran to jest tylko zbiór cytatów i zdań luźno ze sobą polączonych (lub wcale nie połaczonych). Widać że nigdy w ręku nie miałeś świętej księgi muzułmanów. Dalej piszesz: "Żeby uściślić - Mt 15,4 - nie mówi o śmierci duchowej tylko dosłownej. To cytat z Księgi Kapłańskiej 20,9 zacytowany przez Jezusa, gdzie są wskazania do kary śmierci." – Bzdura, nie kopromituj się. Nie ma żadnego powiązania między Łk 19,27 i Księgą Kapłańską 20,9. U Łukasza Jezus mówi przypowieść i te słowa które tak cię bolą wypowiada król w przypowieści a nie Jezus. Owy cytat z Księgi Kapłańskiej 20,9 Jezus przywołuje u Mateusza 15, 4 i chodzi o to że Jezus wytyka Faryzeuszą hipokryzje, którzy obrażają się na uczniów za nie przestrzegania prawa a sami także nie przestrzegają. Natomiast reszta twoich cytatów o przyniesieniu miecza a nie pokoju itd. odnosi się do podziału jaki miał nastąpić i prześladowań które nastąpiły i są nadal. Każdy kto trochę myśli widzi że to nie nakaz do zabijania lecz przypowiednia dotycząca nienawiści, wojen i prześladowań chrześcijan. Jezus powiedział będziecie w nienawiści u wszystkich Mt 10, 22. Oceniając poziom twojego wpisu wygląda że masz lat około 15, a więc do szkoły chłopcze i nie udawaj teologa. Do tego kiepsko manipulujesz i obnażasz zerowy poziom swojej i tak znikomej wiedzy. Słaby z ciebie manipulator.
Głupi jesteś jak wszyscy chrześcijanie - Co to za Dobra Nowina która zachęca do tego żebyś był szczęśliwy kiedy twoja kobieta odchodzi z następnym Jeleniem - Szczęśliwy bo oznacza doskonałe wybaczenie -szczere życzenie szczęścia swojemu wrogowi. Islam jest dowodem jak ciężko jest być głową rodziny i panować nad kobietą - gdyż nawet tam bez przyczyny nikt nie zabija swoich żon a - zdarza się to. Chrześcijaństwo to religia zła doprowadzająca podstępem do panowania kobiet w rodzinach pod płaszczem męskiej pokory - do planety rozwiązłości.
ALE GDZIE JEST ARGUMENT W TWOJEJ WYPOWIEDZI ??? :] .............. kolejny PISiusiak z protekcjonalnym tonem swiadczącym o TOTALNEJ PUSTCE INTELEKTUALNEJ ;] ...................... oj jak klasycznie ;]
Słuszna odpowiedź - większość cytatów w moim komentarzu została w tym przypadku wyrwana z kontekstu. Podobnie nie można wyrywać z kontekstu cytatów z Koranu i interpretować je po swojemu, wykazując sztucznie i błędnie rzekomą zachętę do terroryzmu, a to zrobiono w tym artykule. Żeby uściślić - Mt 15,4 - nie mówi o śmierci duchowej tylko dosłownej. To cytat z Księgi Kapłańskiej 20,9 zacytowany przez Jezusa, gdzie są wskazania do kary śmierci. W Łk 22,36 Jezus nakazuje kupić broń, aby wypełniło się mesjańskie proroctwo z Pisma (nie chodzi o nakaz bronienia się). Jak widać sporo (żeby nie powiedzieć wszystko) zależy od interpretacji.
Bóg nie cieszy się też z tego, że ludzie grzeszą. Koran mówi: "Przyszedł do was Wysłannik spośród was samych. Martwi go to, że grzeszycie i niepokoi się o was" (Koran 10,128). A w innym miejscu namawia do unikania każdego grzechu: "Jeśli będziecie unikać wielkich grzechów, które są wam zakazane, wówczas My oczyścimy was z wszelkiego zła" (Koran 4,31).
Żadne pokojowe wersety nie zostały unieważnione. "Nie zmieni się słowo Boga" (Koran 10,64). Jeśli chodzi o przedstawioną przez Ciebie historię Mahometa to nic o tym nie ma w samym Koranie. To zwykłe domysły i pomówienia. Istnieją historycy, którzy zaprzeczają historyczności Mahometa i nic to nie udowadnia. "Ten kto zabija opacznie zrozumiał teksty islamu" - powiedział imam Ahmed al-Tajeb na spotkaniu z papieżem Franciszkiem.
"JA TYLKO POKAZUJĘ..." - jakie to ma znaczenie jeżeli robisz to anonimowo. Jakim jesteś autorytetem i dla kogo?
...dotarło coś do ciebie??? chociaż odrobinkę?...czy dalej będziesz się kreował na znawcę tematu?
ciągle te prymitywne ukamienowanie, u tych pustynnych łachudrów kamieni w bród,a u nas brak ,co najwyżej zostaja do rzucania sfartfony
TO CO??? ................................. WYSZLO NA TO ZE WSZYSTKIE TE RELIGIE TO NIE SĄ RACZEJ RELIGIE MILOSCI ;] ................................ przemoc, mord, przymus, twoja wina! ...... takie podstawowe przykazania powinniscie miec
A czy czasami Pan sie nie wykazuje wolna intetrpretacja zapisów tak aby pasowało do odcinka?
Ale przecież to sama prawda :)
Żaden z Pana teolog, wykazuje się Pan kompletnym niezrozumieniem przytoczonych przez siebie cytatów. - Łk 19,27 - to fragment przypowieści opowiadanej przez Jezusa, słowa te mówi król z przypowieści, nie jest to nakaz wyrażony przez Jezusa - Mt 15,4 - chodzi o śmierć duchową, nie jest to nakaz zabijania - Łk 14.25 - chodzi o to, żeby wyżej cenić Boga niż ludzi, nawet rodzinę czy siebie samego - Mt 10.34 - znaczenie "przyszedłem spowodować podział między ludźmi" - Łk 22,36 - odtąd uczniowie będą prześladowani, więc mają się bronić, nie jest to nakaz zabijania
WSZYSTKIE RELIGIE MAJA KREW NA RĘKACH............................ co więcej ............................................. TO SĄ ZWYKŁE IDEOLOGIE SPOŁECZNE ...................... nic więcej
Tyle, że wiele wczesnych pokojowych wersetów Koranu zostało unieważnionych przez późniejsze pełne nienawiści i agresji. Tak jakby Allah jednak zmienił zdanie. Poza tym: Mahomet był przekonany że zobaczył nie anioła ale demona, był w takiej depresji, że chciał popełnić samobójstwo, dopiero zona przekonała go że to jednak był anioł. Allah cieszy się gdy ludzie grzeszą, Koran wyraźnie stwierdza, że gdyby nie grzeszyli to Allah zmuszałby ich do tego.
"Za każdym razem, gdy rozpalają ogień wojny, Bóg go ugasza. Oni starają się szerzyć zgorszenie na ziemi, ale Bóg nie kocha szerzących zgorszenie." (Koran 5,64) "Nakazaliśmy synom Izraela: „Ktokolwiek zabije człowieka, który nie zabił innego człowieka i nie szerzył zgorszenia na ziemi, ten uczyni tak, jakby zabił wszystkich ludzi. A ktokolwiek uratuje człowiekowi życie, ten uczyni tak, jakby uratował życie wszystkich ludzi”. (Koran 5, 32) "Zgubieni są ci, którzy zabijają swoje dzieci z głupoty i niewiedzy" (Koran 6,140) "Nie zbliżajcie się do czynów haniebnych, zarówno jawnych, jak i ukrytych! Nie zabijajcie nikogo, Bóg tego zakazał" (Koran 6,151) "Nie zabijajcie żadnej duszy, ponieważ Bóg tego zabronił" (Koran 17,33)
Nowy Testament też zawiera ciekawe cytaty. Jezus powiedział wyraźnie: "Tych zaś przeciwników moich, którzy nie chcieli, żebym panował nad nimi, przyprowadźcie tu i POŚCINAJCIE w moich oczach" Łk 19,27 "Bóg przecież powiedział: Czcij ojca i matkę oraz: Kto złorzeczy ojcu lub matce, NIECH ŚMIERĆ PONIESIE" Mt 15,4 "Jeśli kto przychodzi do Mnie, a nie ma w NIENAWIŚCI swego ojca i matki, żony i dzieci, braci i sióstr, nadto i siebie samego, nie może być moim uczniem." Łk 14,25 "Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale MIECZ" Mt 10,34 "Teraz - mówił dalej - kto ma trzos, niech go weźmie; tak samo torbę; a kto nie ma, niech sprzeda swój płaszcz i KUPI MIECZ!" Łk 22,36 itd...
Czytajmy Pismo Święte, które mówi wyraźnie: "Człowiek ani bydlę nie może być zachowane przy życiu." Księga Wyjścia 19:13 " Ktokolwiek bluźni imieniu Pana, będzie ukarany śmiercią. Cała społeczność ukamienuje go. Zarówno tubylec, jak i przybysz będzie ukarany śmiercią za bluźnierstwo przeciwko Imieniu." Księga Kapłańska 24:15-16 "Pan zaś rzekł do Mojżesza: Człowiek ten musi umrzeć - cała społeczność ma go poza obozem ukamienować." Księga Liczb 15:35 "Gdy Pan, Bóg twój, wprowadzi cię do ziemi, do której idziesz, aby ją posiąść, usunie liczne narody przed tobą: Chetytów, Girgaszytów, Amorytów, Kananejczyków, Peryzzytów, Chiwwitów i Jebusytów: siedem narodów liczniejszych i potężniejszych od ciebie. Pan, Bóg twój, odda je tobie, a ty je WYTĘPISZ, obłożysz je klątwą, nie zawrzesz z nimi przymierza i nie okażesz im litości." Księga Powtórzonego Prawa 7, 1-2 Pismo Święte wyraźnie nawołuje do świętej wojny i podbijania innych narodów. "Gdy Pan, Bóg twój, da ci bezpieczeństwo od wszystkich twoich wrogów okolicznych w kraju, który ci daje Pan, Bóg twój, w posiadanie, wygładzisz imię Amaleka spod nieba. Nie zapomnij o tym!" Księga Powtórzonego Prawa 25:19 "Pan mu odpowiedział: Ponieważ Ja będę z tobą, pobijesz Madianitów jak jednego męża." Księga Sędziów 6:16 "Dlatego teraz idź, pobijesz Amaleka i obłożysz klątwą wszystko, co jest jego własnością; nie lituj się nad nim, lecz zabijaj tak mężczyzn, jak i kobiety, młodzież i dzieci, woły i owce, wielbłądy i osły." 1 Księga Samuela 15:3 To tylko kilka cytatów z Biblii. Koran pod tym względem ma tych cytatów znacząco mniej.
super,to jeszcze dajcie takie tłumaczenie żydków o goyach z ich bredni pisanych ,też bedzie równie zabawnie i smiesznie.a dżihad to miała być walka grzesznika z własnym grzechem ,a nie zabijaniem innych ,ale u nich tez jest sporo bandytów i tak jak nasze wypier..ły 2 przykazanie z dekalogu ,to oni zrobili sobie hasło do wyżynania niewiernych
??? o czym ty piszesz dziadek?? pokazuje wam ze takie same debilizmy sa we wszystkich religijnych ksiażkach a ty mi tutaj z tajemnica chrzescijanstwa ???;] ............................................................. JA TYLKO POKAZUJE ZE RELIGIA TO POPKULTURA STAROZYTNOSCI ;] ................................................ wtedy kapłanów i proroków traktowana jak u nas celebrytów ;] ........................................................ NO MISKI TAKA JEST PRAWDA ...................................... TO WSZYSTKO TO CYRK POZWALAJĄCY KIEROWAĆ LUDŻMI I KARMIĄCY ICH POTRZEBE WIĘKSZEGO SENSU W ZYCIU ............................. tyle ................. nic więcej
CO NA TO BÓG?????? ;] .................. tylko częśc z jego "mądrości" akceptujesz?? ;] ..................... no coś sie tutaj nie klei ;]
Pogódź się z tym że zawsze, ZAWSZE będą istnieć jacyś ludzie których pociąga tajemnica chrześcijaństwa i będą wyrzutem dla tych którzy nie szukają prawdy. I uwierz taka Twoja agresywna postawa mająca obrzydzić Biblię rodzi tylko politowanie. Po co tracisz czas na jej czytanie? Znajdź sobie coś co nada sens Twemu życiu bo takie hejtowanie jest bez sensu. A jeżeli to Ty znasz prawdę to powinieneś zlitować się nad biedną ludzkością i tą prawdę objawić. Tak zrobiłby człowiek o wielkiej osobowości.
HEHEHEH.................................... no macie te klęczki we krwi ;] ....................................................... CAŁE ZYCIE NA KOLANACH PRZED PANEM I PLEBANEM ;]
Można sobie wybierasz, oczywiście, że można. Ja na przykład wybieram Nowy Testament jako ważniejszy od Starego. Odrzucam Koran i Talmud. Żaden lewak mi tego nie zabroni.
Bo klęczenie to najlepszy sposób na zdobycie katolickiej edukacji i mądrości. Sam minister Czarnek zaleca.
Mylisz się, znamy dobrze Biblię. Np. ten fragment, który dotyczy ciebie, "robaczku": "Powiedział mi: «Synu człowieczy, posyłam cię do synów Izraela, do ludu buntowników, którzy Mi się sprzeciwili. Oni i przodkowie ich występowali przeciwko Mnie aż do dnia dzisiejszego. To ludzie o bezczelnych twarzach i zatwardziałych sercach."
RELIGIJNOŚĆ to choroba psychiczna. A KAŻDA RELIGIA to kłamstwo!
Teolodzy za pięć groszy ! Więcej kolan, mniej jęzorów !
Nie trzeba sięgać aż do Koranu — wystarczą cytaty z Biblii.
"Episkopat skrytykował Polski Ład, który przewiduje wyższe podatki dla duchownych. Zmian najbardziej obawiają się księża z małych parafii. - To nie po chrześcijańsku odbierać pieniądze księżom z najbiedniejszych parafii - skomentował w ks. Janusz Koplewski. Przewodniczący KEP arcybiskup Stanisław Gądecki napisał list do premiera Mateusza Morawieckiego. Wytknął rządowi, że nie przeprowadził konsultacji z przedstawicielami Kościoła."
Islam, to zaraza. Covid, to przy nim katarek !
ale to mozna sobie tak wybierac hm? To ok, tamto nie-ok?? ;))) tak tylko retorycznie pytam bo kazda osoba ogarnieta wie, ze wszystkie bliskowschodnie sekty sa dokladnie tak samo popaprane lol.
Dobycie miecza może być wyrazem miłości, bo kochać to także bronić słabych przed niesprawiedliwością. To chyba jednak coś innego niż zabijać wszystkich, którzy nie wierzą w to co my. A ty broniłbyś swoich bliskich, czy w imię pacyfizmu pozwolił ich zabić bez walki? Katolicy nie twierdzą, że wojsko i policja to siły zła.
Cytujesz niszową księgę starego testamentu, który nawet dla żydów nie ma żadnego znaczenia a co dopiero dla nas Katolików którzy mamy Nowy Testament a w nim EWANGELIĘ. Potworne braki w wykształceniu klasycznym, o religijnym nawet nie wspominam.
Cytujesz niszową księgę starego testamentu, który nawet dla żydów nie ma żadnego znaczenia a co dopiero dla nas Katolików którzy mamy Nowy Testament a w nim EWANGELIĘ. Potworne braki w wykształceniu klasycznym, o religijnym nawet nie wspominam.
My - chrześcijanie - znakomicie wiemy z historii co oznacza islam. Nie wiedzą tego jedynie lewackie nieuki i polit-poprawne oszołomy.
To nie twoje krucjaty, bo ty nie jesteś chrześcijaninem z wyboru
a co z naszymi KRUCJATAMI ??? ;] .................... lepsze od DZICHADU??? ;]
ty tak powaznie??????? ........................... czy moze z czytaniem ze zrozumieniem są problemy CZYLI POŚLUB NIEWIASTO SWEGO GWALCICIELA!!!!! ;] ............................i to jest OK?????? .......................... takie mądrości plemienne w XXI w. ???? ........................... no super!!! ;]
ALE DLACZEGO???? .................... brakuje ci argumentów i postanowiles zakonczyc dyskusje protekcjonalnym prychnieciem ??? ;]............................. oj jakie klasyczne dla katoli ktorzy nie potrafia obronic nawet swoich poglądów ;]
biedny szurnięty robaczku, szczerz ci współczuję
Jakie znaczenia dla świata ma rozpisana w fanfiku "walka" dwóch zmyślonych postaci?
Nawet w silnie edytowanych i przycinanych ewangeliach pisanych pod rozbudowę sieci hotelowej znajdziesz kawałki o "przynoszeniu miecza i wojny".
Księga Powtórzonego Prawa mówi: Jeżeli przespałeś się z kobietą to musisz wziąć za nią odpowiedzialność. Ilu dzisiaj jest chłopczyków którzy zabawiają się kobietami a potem je porzucają. Koran pewnie by powiedział: podbijaj i gwałć jesteś wojownikiem Allaha
ZE KATOLICYZM LEPIEJ TRAKTUJE KOBIETY???????? ........................................................ Mądrość Syracha 9:2 Nie zaprzedawaj kobiecie swej duszy, by się nie wyniosła nad twoją władzę. ;] ;] .......................................................... wiecej dowodów waszego zakłamania chcecie??????
szczególnie w tym fragmencie: ........................................ "Księga Jeremiasza 48:10 Przeklęty ten, co wypełnia dzieło Pańskie niedbale! Przeklęty ten, który swój miecz powstrzymuje od krwi! ;] ...................................... nawet swojej biblii nie znacie ................................ ZAKŁAMANE BABCIE I DZIADKI ;]
OJ SETKI TAKICH CYTATÓW JEST MISKI ........................................................... BIBLIA MALO SIE RÓZNI OD KORANU ;] ......................................................... ZWYCZAJNE MĄDROŚCI PLEMIENNE ..................................... ktos zgromadzil historie z morałami i BUM ;] ............................ fajna ideologia ............... przyjeła sie ................................ ALE TEKST??? ;] ................................ NO BRUTALNIE PLEMIENNY ;]
BIBLIA: ..................... no czym to sie od Islamu różni ;] ???? ............................. "Księga Kapłańska 20:10 Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i cudzołożnik, i cudzołożnica."
Biblia: ......................... "Mordowanie dzieci z premedytacją Księga Psalmów 137:9 "Szczęśliwy, kto schwyci i rozbije o skałę twoje dzieci."
Boże, a może my czepiając się ich za dżihad, obrażamy ich uczucia religijne? Dlaczego papież ich nie przeprosi i nie wypłaca odszkodowania?
Biblia o gwałtach : ............................ "Księga Powtórzonego Prawa 22:28-29 Jeśli mężczyzna znajdzie młodą kobietę - dziewicę niezaślubioną - pochwyci ją i śpi z nią, a znajdą ich, odda ten mężczyzna, który z nią spał, ojcu młodej kobiety pięćdziesiąt syklów srebra i zostanie ona jego żoną. Za to, że jej gwałt zadał, nie będzie jej mógł porzucić przez całe swe życie." ......................... fajna ksiązka ;]
a tutaj z Biblii waszej kochanej tez piekny przykładzik: ""Kto by pobił kijem swego niewolnika lub niewolnicę, tak iżby zmarli pod jego ręką, winien być surowo ukarany. A jeśliby pozostali przy życiu jeden czy dwa dni, to nie będzie podlegał karze, gdyż są jego własnością." ;] ................................... OJ SPORO TEGO JEST :) zaraz sluze pomocą ;]
Czyli wychodzi na to, że nie mamy prawa ich karać np. za akty terrorystyczne. Takie działanie to dla nich obowiązek religijny, coś co wynika z ich kultury, tradycji. A my szanujemy religię, tradycją i czyny skierowane do Boga. Wypełnianie jego woli. Osoby wierzące chyba się zgodzą?
Prorok mówi '' Wolno ci kobietę obić , ale możesz to robić tylko od świtania do zachodu słońca . Po zachodzie musisz z nią płodzić nowych wyznawców
Nie masz mniej czasu niż”chłopaki” jednak trudno coś wymyśleć,prawda?
Koran nie jest księgą pokoju i miłości. Ale być może najgorszy jest nakaz naśladowania "największego z ludzi", czyli proroka (tylko 5 razy z imienia wymienionego w Koranie!!!!) - 7-wiecznego analfabety, arabskiego rabusia karawan pustynnych, pedofila, właściciela niewolników, rasisty, maniaka seksualnego.
Zdolny (nie ty) zobaczy, że Biblia, plemienna księga semicka, jest pełna przemocy. A Ewangelie są wytworem pracowników public relations i marketingu kapłanów nowego kultu, który musiał być łagodny, żeby przyciągnąć rzesze naiwnych. Co się udało. A trudno nie zwracać uwagi na pedofilię w Kościele, którego przedstawiciele głoszą moralność, a sami jej nie przestrzegają, bo są ponad to. Ale tego drobiazgu Jawni tego świata nie dopuszczają do pustawych łebków, w których telepie się obrzydliwa mieszanka Jędraszewskiego z Rydzykiem.
Bajeczką jest to, żeś ty "Polak".
Bardzo trafnie - krótko i węzłowato. Ale ludzie złej woli (Anonim i spółka) wszędzie w chrześcijaństwie widzą tylko pedofilię. I obłudnie żałują skrzywdzonych dzieci. A o swoich skłonnościach ani słowa.
Łaskawie nie wrzuciłeś do jednego wora Ewangelii. Tam trudno się doszukać nakazu zabijania. Ale zdolny i tak zobaczy to, co chce. Np. Anonim wszędzie w Kościele widzi tylko pedofilię. A u bezkarnych celebrytów - nie widzi. Pełna selektywność mózgu.
Katolicyzm to religia miłości Boga do człowieka . Judaizm to religia oszustów bo już samo dzielenie ludzi na Żydów i Gojów jest oszustwem . Natomiast islam jest religią mordu ponieważ w imię Boga nakazuje zabić drugiego człowieka .
Coś mi to przypomina Talmud: "Goja wolno okraść, byle nie zmiarkował" itp.
Islam to antychryst ,dlatego świat nienawidzi Polski i Polaków. Naszym zbawicielem jest Jezus Chrystus A świat (w większości ) jest wiedziony przez szatana. Ale Jezus Chrystus już zwyciężył szatana, szatan wie że przegrał i zostało mu już tylko ok 7 lat i zostanie wtrącony do czeluści na 1000 lat .
ty icek taki polak jak ja zydek
Wygląda na to, że chłopaki w tym rejonie świata mieli masę wolnego czasu. Tora, Biblia, Koran mówią o tym samym bogu w różnych wariantach. Pewnie nawet się nie spodziewali ile zła dla ludzkości przyniesie ta radosna twórczość.
No więc islam opowiada takie same bajeczki jak chrześcijaństwo. I co w związku z tym?