03.05.19, 15:05zdj. screen Youtube/Onet News, Telewizja Republika

Czarzasty do Wilka: Pan jest ŚWIREM!!!

Lider SLD Włodzimierz Czarzasty oraz poseł partii KORWiN, Jacek Wilk na antenie telewizji Polsat dyskutowali na temat członkowstwa Polski w Unii Europejskiej. Dyskusja wkrótce przerodziła się w kłótnię, podczas której padły bardzo mocne słowa. 

"Odkąd weszliśmy do Unii Europejskiej spadł nasz wzrost gospodarczy, spadł wzrost eksportu, dynamika jest słabsza. Rolnik musi płacić o 300 proc. więcej za to, co kupuje do produkcji rolnej"- podkreślał Jacek Wilk. Cóż, poglądy typowe dla polityka partii KORWiN. Mimo to, Czarzasty, zamiast dyskutować z przeciwnikiem obecności naszego kraju w Unii Europejskiej, postanowił użyć... inwektywy. 

"Pan się nie pogniewa za to, co powiem teraz, ja nawet za to teraz pana przepraszam, niech pan na mnie popatrzy. Pan jest świrem"-stwierdził przewodniczący Sojuszu Lewicy Demokratycznej, zarzucając adwersarzowi, że ten "opowiada bzdury". Czarzasty podkreślił, że złych ludzi się nie boi, "bo ze złem można walczyć". 

"Boję się głupoty"-podsumował. 

"Obrzucanie błotem, żadnych argumentów. To jest wasz poziom. "Świr" to jest pana argument? I pan się dziwi, że Konfederacja rośnie w siłę"- odpowiedział Jacek Wilk. No, z tym rośnięciem w siłę to byśmy nie przesadzali, niemniej jednak, przeciwko poglądom forsowanym przez polityków skupionych wokół Konfederacji jest naprawdę multum lepszych, poważniejszych argumentów. 

yenn/Polsat News, Fronda.pl

Komentarze

ZERR02019.05.3 17:41
Dodajmy tez to co jest uparcie niedostrzegane - SZEŚĆ BILIONÓW długu. Rozwój Goownounijny kosztował nas do tej pory - 100 tysięcy euro zadłużenia na każdego pracującego. MASAKRA Bez goownounii długu by nie było a rozwojem dogonilibyśmy Francję
ZERR02019.05.3 17:39
Bzdury? Wystarczy porównać kilkuletni wzrost sprzed okresu przyjmowania ustawodastwa europejskiego z tym późniejszym Bez goownounii i goownodotacji juz teraz bylibysmy dogonili - jeśli nie Niemcy, to Francję na pewno.
igor2019.05.3 17:11
już czerwona zaraza mordę otwiera a wszystko dzięki tej gęsi zwanej schetyna
JR2019.05.3 17:07
Panie Czarzasty, a Pan to ma czerwony nos. Wie Pan dlaczego? Nie tylko dlatego, że był i jest Pan komuchem, przyjacielem braci ze Wschodu.
NASZE KAMIENICE WASZE ULICE2019.05.3 16:59
POLAKU W TYCH WYBORACH TRZEBA GLOSOWAC NA PIS A NIE ZYDOKOMUNE RODEM Z SODOMY I GOMORY. TERAZ WROGOWEI POLSKI I V KOLUMNA ROBIA WSZYSTKO ZEBY BYLO JAK BYLO .ZEBY MOZNA BYLO KRASC KLAMAC MORDOWAC I UDAWAC ZE NIC SIE NIE STALO.CZAS LECI A POLSKA OD PRAWIE 30 LAT WALCZY Z DIASPORO ZYDOWSKA O GODNOSC I LEPSZE JUTRO.NIEKTORZY Z TEGO TUSKOWEGO DOBROBYTU JUZ UMARLI ZABILA TEZ ICH CZESC ZYDOWKA HAJKA WARSZAWSKA.
anonim2019.05.4 8:14
To se głosuj
CZY ZYD TO OSZUST2019.05.3 16:52
TRAFIL ZYD NA ZYDA I ZAISKRZYLO OBAJ CHCA WLADZY JAK ZA NAMIESTNIKA TUSKA WLADZY BEZ ODPOWIEDZIALNOSCI.DOKAD NIE BEDZIE REFORMY ZYDOWSKIEGO SADU TACY JAK ONI BEDA MIESZAC .SADY W POLSCE CHRONI LEWACKA UNIA KTORA Z UNII CHRZESCIJANSKIEJ PO LATACH PRZEPOCZWARZYLA SIE W UNIE LEWACKO ZYDOWSKA.
Angelus2019.05.3 16:48
Wszystko OK tylko zamiast "odlot" trzeba było otagować "prawda"
maja2019.05.3 16:29
Metoda propagandy lewackiej -zero dyskusji tylko inwektywy i insynuacje ! taką metodą PiS tez konkuruje z Konfederacją -zero dyskusji blokada w TVPiS-owskim studio propagandowym na przedstawicieli Konfederacji i Narodowców a totalny atak agresji i nienawiści na Konfederatów ze szczujni PiS-u np TVP, Gazeta Polska itp SLD,PSL,PO,PiS to samo zło !