- W Niemczech bez zmian. Przedmiotowe traktowanie Polaków. Reklama na autobusie: "Nowa Polka babci". Tak jak reklamują "Nowe Audi taty". Polkę można sobie kupić, zamówić z dostawą do domu – czytamy na profilu Mikołaja Podczarskiego, który adresuje swój wpis Marianowi Panicowi, działaczowi społecznemu. Do wpisu dołączone jest zdjęcie autobusu, na którym widnieje swoista skandaliczna reklama.

Panic organizował swojego czasu pomoc humanitarną Ukrainy, która pozostawała w stanie wojny z Rosją.

 

Najprawdopodobniej mowa jest o usługach opiekunek dla osób starszych w Niemczech.

 

- Jeśli uważacie, że to nic takiego, wyobraźcie sobie reklamę w Polsce "Nowa Ukrainka babci", albo "Nowa Syryjka babci" – zauważa portal tysol.pl

 

- Ich mentalność nic się nie zmieniła. NIC!  - kwituje to Marcian Panic.

 

 

 

Co prawda można to też odczytać jako najlepszą jakość usług opiekunek z Polski, bo dla Niemca przyznanie, że Polska może mieć coś dobrego jest wprost niewyobrażalne, ale... niesmak po takim przedmiotowym potraktowaniu człowieka i kompletnie karykaturalnym skróceniu hasła reklamowego pozostaje. Żenujące i skandaliczne jednocześnie!

mp/facebook/tysol.pl