30.06.17, 12:20Screenshot Twitter

Niemiecki Lidl obraża wiarę, czas przeprosić za błędy!!!

Lidl zareagował na protest polskich internautów, którzy oburzeni komentowali reklamę „Słodki jeżu”, która najwidoczniej według sieci dyskontów miała być zabawną grą słów.

Internauci podkreślali, że żartowanie z tego, kto jest w centrum chrześcijaństwa, nie jest zabawne. Lidl postanowił reklamę usunąć i przeprosić na swoim facebooku.

Jeden z użytkowników facebooka komentował:

Jeżeli Państwo postanawiacie tak zachęcać klientów do zakupów w Waszej sieci handlowej, to ja od teraz w proteście postanawiam nie robić zakupów w sieci sklepów LIDL. I będę od tej pory wszem i wobec zniechęcał do zakupów u Was. Bez pozdrowienia, Marek”

Tak z kolei wygląda odpowiedź Lidla:

Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić”

Bulwersująca reklama została ze strony usunięta.

dam/wirtualnemedia.pl,Fronda.pl