Abp Gądecki: Pragnę podziękować Sekielskiemu za film. Obejrzałem go ze wzruszeniem i smutkiem - zdjęcie
11.05.19, 19:46(fot. youtube)

Abp Gądecki: Pragnę podziękować Sekielskiemu za film. Obejrzałem go ze wzruszeniem i smutkiem

132

- Ze wzruszeniem i smutkiem obejrzałem dzisiaj film pana Sekielskiego, za który pragnę podziękować reżyserowi. Ten film przyczyni się do jeszcze surowszego potępienia przestępstwa pedofilii - napisał w oświadczeniu przekazanym PAP przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski abp Stanisław Gądecki.

- W imieniu całej Konferencji Episkopatu pragnę jak najmocniej przeprosić wszystkie osoby pokrzywdzone. Zdaję sobie sprawę z tego, że nic nie jest w stanie wynagrodzić im krzywd, jakie doznali -  podkreślił abp Gądecki.

Według przewodniczącego KEP „ten film przyczyni się do jeszcze surowszego potępienia przestępstwa pedofilii, na które nie może być miejsca w Kościele”.

- Jestem przekonany, że także ten film przyczyni się do jeszcze dokładniejszego przestrzegania wytycznych dotyczących ochrony dzieci i młodzieży w Kościele, jak i do wprowadzenia w życie zasad prewencji w każdej diecezji przez wszystkich księży biskupów oraz do przestrzegania wczoraj ogłoszonego motu proprio papieża Franciszka - stwierdził

 

bz/PAP

Komentarze (132):

21:37 xD2019.05.12 21:06
No szkoda, ty wstrętny sutannowy pasożycie, że nie byłeś wzruszony losem dzieciaków krzywdzonych przez bestie w koloratkach, mimo że informacje o przypadkach pedofilii w Kościele spływały i nadal spływają do ciebie regularnie. Po prostu zamiatasz to pod dywan, gnoju.
anonim2019.05.12 20:33
Jak rozumiem teraz dzielny i obrzydliwie tłusty sekielski zrobi fil o zboczeńcach w swoim środowisku dziennikarzy ? A zaraz potem o pedofilii środowisku "rezyseruf i aktoruf", którego herbowym jest niejaki francuski żyd Polański ?
Jarek2019.05.12 19:37
A co Pan (sorry nie biskup) Marek Jędraszewski na to? Gdy Papież Franciszek zorganizował nabożeństwo pokutne odprawione podczas watykańskiej konferencji poświęconej pedofilii i nadużyciom seksualnym w Kościele, Pan Jędraszewski nie wziął udziału. Skandal i obłuda. Mało kto wierzy w słowa polskich biskupów. Nikt inny nie odwodzi ludzi od Kościoła w Polsce tak skutecznie jak właśnie polscy hierarchowie kościelni. Moje gratulacje, róbcie tak dalej, a już niedługo kościoły w Polsce będą tak "pełne" jak w Irlandii.
michu2019.05.12 12:39
To skutek barku lustracji i dekomunizacji ;)
Wojtek Polak2019.05.12 12:03
pan Sekielski zrobił kawał dobrej roboty pedofilia jest czymś obrzydliwym! ale mam nadzieję że pan Sekielski nie spocznie na laurach i zrobi serie dokumentów na temat pedofilii we wszystkich środowiskach narażonych na występowanie pedofilii. jeśli tylko opisze pedofilie w KK nie badając innych środowisk będę czuł rozczarowanie. pedofilia nie występuje tylko i wyłącznie w KK ale jest obecna we wszystkich zwodach i środowiskach. trzeba z nią walczyć jeśli to był ostatni film o pedofilii to znaczy że to nie jest walka z tym obrzydliwym zboczeniem a tylko walka z KK. a to oznaczało by tylko hipokryzje środowiska pana Sekielskiego. zauważyłem nawet w tym filmie że nie które środowiska zaczynają wygadywać dziwne rzeczy na temat pedofilii. u jednych osób jest to obrzydliwe i godne najwyższej kary np. w śród księży a u innych jest to choroba i trzeba podchodzić z jakimś dla mnie nie zrozumiałym właśnie nie wiem czym dystansem,zrozumieniem.PEDOFILIA jest czymś nie do zaakceptowania w żadnym środowisku i godna jest tylko jednego piętnowania i najwyższego wymiaru kary! no chyba że to ma być tylko kolejny atakiem na KK według nowych wytycznych nowej rewolucji bolszewickiej. zobaczymy czy na tym pan Sekielski zakończy czy pokaże że ma cohones .
Iza2019.05.12 12:12
Sekielski zrobił to co mu lewackie śmiecie kazały opluł Kościół i to było jego zadaniem.
Maria Blaszczyk2019.05.12 13:42
Pan Sekielski zrobi kolejny film o pedofilii w kościele. Bo to nie o samych pedofili chodzi (ci rzeczywiście zdarzają się wszędzie), właściwie nie o nich jest ten film - tylko o wielką, potężną instytucję, która tych pedofili chroni. W innych środowiska nie ma takiej instytucji - więc nie ma oo czym filmu robić.
Wojtek Polak2019.05.12 14:36
zauważyłem że tu nie chodzi o samych pedofilii chodzi tu chodzi o zniszczenie z obrzydzenie KK. KK jako instytucja sprzeciwia się nowej rewolucji bolszewickiej i genderowej musi być zniszczona. kościół musi się oczyścić ze wszelkich osób okazujących jakiekolwiek cechy zboczonych zachowań typu pedofile czy pederaści. a wtedy żadni lewaccy hipokryci nie będą mogli sobie nim gęb wycierać.
Jack Em2019.05.12 12:02
Paskudnie tendencyjny , jednostronny film zrzucający problem pedofilii na Kościół ale tam gdzie jest on najmniejszy i odwraca uwagę od sedna problemu w ideologii lewaków. Ludzie zniszczeni przez diabła , grzech , ofiary , które nie potrafią WYBACZYĆ sprawcom i sobie , niszczone dalej tą zbrodnią.Jedynym sposobem na wyrwanie się z tej traumy jest przebaczenie i pokuta a o tym Sekielski nie ma pojęcia jest za to mistrzem judzenia (od Judasz) dla SREBRNIKÓW oczywiście. Film jest zły bo nie wskazuje na szeroki problem i prawdziwe zagrożenia , źródła pedofilii : ruchy lgbt , lewicowo liberalne hasła propagandowe wolności seksualnych , homoseksualizmu itp.Niszczenie Kościoła to właśnie droga do dalszego moralnego i etycznego upadku społeczeństwa. Pedofile w sutannach popełniający zbrodnie seksualne to zwolennicy unowocześniania kościoła , odejścia od zasad konserwatywnych i nie zmiennych. Tak , że Sekielski adwokacie diabła odwal się od Kościoła !
Laura2019.05.12 11:51
A ja powiem stanowczo nie kupuję tej kiełbasy wyborczej o pedofilii w Kosciele Katolickim jaka zrobił na zamówienie lewactwa niejaki Sekielski.Nie kupuję.Koniec kropka.Staruchy przed kamerą kłąmia że 50 lat temu byli rzekomo gwałceni.JA TEGO NIE KUPUJE.
Maria Blaszczyk2019.05.12 13:33
Przede wszystim - księża mówią, że gwałcili tych ludzi.
owieczka bez pasterza2019.05.12 11:24
Pedofile w koloratkach nie są tak groźne dla KK jak Nycz, Lemański, Gądecki, Polak itp.. Pedofil prędzej czy później zostanie złapany i wydalony ze stanu kapłańskiego, ale ŻYD ubrany w koloratkę i na dodatek (arcy)biskup/ prymas niszczy KK do swojej śmierci, bo jest nieusuwalny.
Iza2019.05.12 11:48
Masz racje Nycz Lemański Polak Gadecki to są niszczyciele KK który wspólnie z szatanem biorą udział w niszczeniu Koscioła.
bogdanus2019.05.12 11:23
Słabi biskupi przemilczają o pedofilii w KK, trzeba mówić i być konsekwentny w usuwaniu z szeregów kapłanów pedofilów. Dotyczy to też walki z pedofilią w środowiskach LGBT i deprawacji dzieci dla dorosłych homoseksualistów.
Jack Em2019.05.12 11:22
Pedofil ubierze się nawet w sutannę to zawsze będzie zboczeniec i nie ważne czy wpełźnie jako ksiądz czy murarz , czy polityk lewicy , prawicy to trzeba palić ogniem i wycinać mieczem. Sekielski w nagonce na Kościół a kiedy zacznie gonić propagatorów zboczeń lgbt , lewicowo liberalne partie , Hartmana zwolennika kazirodztwa , "prof" Środę , Płatek zwolenniczki wszelkich zboczeń itp.
Marta2019.05.12 10:46
Dziękuję, że mnie opluliście. Dzięki temu mogłem się umyć. Bez tego nigdy bym na to nie wpadł!
Tom.2019.05.12 10:33
Wszyscy oburzeni filmem Sekielskiego powinni zadać sobie pytania z jakiego źródła pochodziły pieniądze na produkcję tego filmu ? Dlaczego w tym terminie został wypuszczony ? Czy pedofili nie ma w innych grupach społecznych ?
Max2019.05.12 11:04
Czy nauczyciel załapany na pedofili trafia do innej szkoły i dalej gwałci dzieci ? Czy trafia do więzienia i ma zniszczone życie za to co zrobił ? Czy wy macie mózgi obrońcy tej sekty ?
Foster2019.05.12 12:27
Bardzo dobrze, ze ten film powstał - bo nigdy nie dowiedzielibyśmy się, że jest aż tak źle w Kościele hierarchicznym Przypuszczam, ze już niedługo dojdzie do odwołania wszystkich tych biskupów, którzy przenosili księży pedofilów do innych parafii. Najbardziej w tym filmie uderzyło mnie to, ze dla księdza pedofila, ważniejsze od dobra molestowanej dziewczynki było to, żeby nie doszło do wytrysku spermy, bo dopiero wtedy jego haniebny czyn stałby się grzechem.
Maria Blaszczyk2019.05.12 13:38
Pieniądze pochodziły z patonite - tysiące ludzi wpłaciło pieniądze, by powstał. Nie wiem, jakie termin ma znaczenie - w innym terminie gwałcenie dzieci i systemowe wspieranie tegoż jest łatwiejsze do zaakceptowania? Pedofile są we wszystkich grupach społecznych - ale w innych nie ma potężnej, bogatej, szczycącej się wsparciem wszechmocnego bóatwa, pozostającej w zupełnie wyjątkowych relacjach z władzami państwowymi instytucji, która ich chroni.
Nieistotne2019.05.12 10:21
Tym, którym dużo dano, dużo wymagać się będzie. Arcy-kapłan Gądecki usłyszy na Sądzie Bożym swoje słowa podziękowania człowiekowi na usługach niszczyciela Kościoła Powszechnego. Strategia diabła jest prosta. Najpierw zepsuć, potem schować, udawać, że nie ma, a w korzystnym dla niego momencie podać do publicznej wiadomości i niewielką w sumie ilością szamba zalać cały Chrystusowy Kościół. Nie wiem co ten arcybiskup i inni wzruszeni tym filmem arcy-kapłani zrobili dobrego w sprawie pedofilii i innych odrażających uczynków kapłanów, którzy zatracili Trzeźwość Myślenia przez głoszenie heretycznych treści stojących w trzeźwej sprzeczności z nauczaniem Zbawiciela (wyraźni odstępcy kapłani: Sowa, Pieronek, Boniecki, Lemański, Nycz), przywłaszczanie publicznie zebranych pieniędzy, arogancja, drogie auta, bardzo komfortowe życie, związki z kobietami... Tych oczoczo nie upominali I nie upominają ale jak w którymś kapłanie przejawi swoją obecność Duch Święty, wszczynają księdza I Ducha Świętego prześladowanie. Nie ruszając tych brudnych spraw, nawet jednym palcem, wygląda na to, że zamiast szukać Prawdy, bardziej zależało im na zachowaniu swoich stanowisk niż narażeniu się strukturom zła. Jak Matkę Boską obrażają w naszym kraju, oni milczą. Jak wiesza się kukłę Judasza stają w obronie postaci Judasza (piekielnego demona). Takie miłosierdzie. A w Czechach jest zwyczaj topienia kukły Judasza w wielu miejscowościach wpisany na listę dziedzictwa kulturowego UNESCO ! Według objawienia danego bł. Emmerich Pana Jezusa z mąk jakie przeszedł najbardziej bolała zdrada Judasza. Od tego wszystko się zaczęło, Droga Krzyżowa. W obliczu nadchodzących katusz, Pan Jezus mówił do Ojca - jeżeli to możliwe, oddal ode mnie ten kielich. To wskazuje na poważne zawahanie się a przyczyną tych słów, jak pamiętam z wskazanego tu objawienia, były dusze oziębłe, które widział i Jego daremną ofiarę za nie jak i ze względu na ich niszczącą Jego Kościół Postawę. Warto posłuchać na youtube ten tytuł: Kondycja Polskiego Kościoła! Czy grozi nam schizma? Debata na żywo z Morawicy Jak zobaczymy pewnego dnia, że nasza Ojczyzna jest prawdziwie państwem teoretycznym, nie wpadajmy w rozpacz ani nie załamujmy się. Pamiętajmy o prośbie Pana Jezusa z bardzo pomocnego objawienia danego Rozalii Celakównie. Temu objawieniu arc-kapłani i uczeni w pismach też stanowczo przeciwstawiają się. Ale ja mam do nich coraz mniej zaufania, że prowadzą nas do Zbawienia. Zamiast bardziej słuchać się Boga, najchętniej adorują swoje pisma i wykłady. Stali się jałowymi kapłanami, solą która straciła moc i nadaje się na podeptanie. Przykro mi pisać te słowa. Z pewnością wśród dzisiejszych arcy-kapłanów i uczonych w pismach znajdą się tacy Józefowie z Arymatei czy Nikodemowie. Króluj nam Chryste !
Lennon2019.05.12 10:16
Papież Franciszek: problem pedofilii dotyczy 2 proc. duchownych. Ks. Oko: 6 tys. skazanych za pedofilię, w tym 27 księży. To mniej niż pół promila (2013, teraz mocno skazanych księży przybywa). ------------------------------- Reasumując: Odsetek księży pedofili jest 6 razy większy, niż reszty Polaków (wg x.Oko). Jeżeli Franciszek ma rację (a Dziwisza tam nie ma, to może mu nie nakłamali), to wobec tego 30000 (księży w Polsce) * 2% = 600 księży pedofili.
Czesław2019.05.12 10:09
Co za idiotyczne sformułowanie "film przyczyni sie do wprowadzenia wytycznych" to skandal, to trzeba "wytycznych" by chronić dzieci i młodzież? Zaraz po filmie nasi hierarchowie Gądecki i Polak kajają się,co za obłuda i brak powagi. A czy ten film nie został ustawiony przez TVN jak było ze słynną rocznicą urodzin Hitlera. Ponadto nasi hierarchowie przy ataku na kościół zachowują się tchórzliwie i przepraszają ale w sprawach antysemityzmu i tzw.faszyzmu to energicznie potępiają. Niech się obłudnie nie kajają tylko usuną ze stanu duchownego natychmiast wszelkich pedofilów, sodomitów i gomorytów, to na co czekają? Wstyd i hańba że nie mogą oczyścić kościoła a może sami są w tym "umaczani"?
Jerry2019.05.12 10:02
Teraz prosimy o statystyczne tło : % przypadków pedofilii w poszczególnych zawodach i na przestrzeni czasu oraz konieczna jest odpowiedz na pytanie o związek pedofilii z homoseksualizmem. By ocenić sytuacje właściwie konieczne są informacje czy w krajach gdzie seksualizuje się dzieci w szkołach ,pedofilii jest mniej cz wręcz odwrotnie. Który z Panów dziennikarzy ma cojones i wart jest dziennikarskiego Nobla?
ada2019.05.12 9:39
Tak? Za nagonkę przedwyborczą? dlaczego Sekielski nie mówi o pedofilach nauczycielach, trenerach, artystach? Zapomniał o historii "Poznańskich słowików"? W jego kościele rabini nie nadużywają władzy w szkółkach rabinicznych?
Lennon2019.05.12 10:06
Zasada "belki i drzazgi". Dlaczego ksiądz w kościółku gada w kółko o Jezusie a zapomina o Allahu, Krysznie i innych bogach? Bo to Kościół zajmujący się głoszeniem słów Jezusa. I dlatego nie Poznańskie Słowiki tylko Klechy Pedofile. Akurat tym zajął się Sekielski, a jako że ta paramafijna organizacja (KK) nie podoba się wielu (skoro złożyli się na film na Patronite), to właśnie o tym jest film. Biorąc pod uwagę konsekwencję w zacieraniu śladów jak i w kreowaniu nowych przypadków, to pan Sekielski zrobi pewnie ciekawą drugą część. I trzecią. Aż Naród strzeźwieje i wróci do Jezusa, a przestanie słuchać fałszywych proroków - gwałcicieli dzieci. Proste? Ogarnie łebek?
Polak2019.05.12 9:25
Postkomuchy znowu chcą wojować z Panem Bogiem Jakie mają szanse? Zerowe
Jack Em2019.05.12 9:24
Kiedy Sekielski zrobi film o pedofilach lewakach parlamentu brukselskiego może tak przypomni i zacznie od wyzwolonej ikony lewactwa ćpuna pedofila zboczeńca Daniela Bendita , ktorego tak niedawno zboczeńcy POPSLSLD przyjmowali z miłością. Szanowni Obywatele oto ulubieniec lewaków , wzór zboczonego ścierwa europarlamentarzysta Daniel Cohn - Bandit : https://www.youtube.com/watch?v=cPYm9B707Qc
Danuta2019.05.12 9:05
Zniszczenie kościoła katolickiego jest prawdziwym celem realizacji tego filmu! https://www.facebook.com/Sekielski/videos/246072289436794/?v=246072289436794
Foster2019.05.12 9:05
ks. prałat Jankowski - pomnik, ks. Eugeniusz Makulski - pomnik - Dlaczego ?. Czy to jakaś reguła w Kościele ?. Ile jeszcze jest w Kościele takich łajdaków ?
ochrona przed pedofilami w sutannach2019.05.12 8:55
a gdzie się podział Terlikowski?zamilkł?
Polak2019.05.12 8:34
Niech odpowiadają za to, pokutują i zostaną ukarani ci księża którzy mają coś na sumieniu. Nie zwalajmy winy na cały Kościół bo to jest wielka niesprawiedliwość.
marianl2019.05.12 8:16
Takie wypowiedzi naszego Episkopatu są wodą na młyn manipulatorów i złorzeczących kościołowi do których nie trafiają żadne argumenty.Pedofilię należy zwalczać ogniem i mieczem, jednak duchowieństwo powinno zachować umiar w wypowiedziach i komentarzach.
Batko2019.05.12 8:13
KIEDY Filmy o PEDOFILI w śród: Aktorów ,Filmowców ,Reżyserów ,Nauczycieli ,Wychowawców Domów Dziecka ,i Poprawczych,Lekarzy ,Policjantów.WTEDY UWIERZĘ ,ŻE JEMU CHODZI o ZWALCZANIE PEDOFILI.
Max2019.05.12 11:02
Chłopie masz nawet serial na ten temat "Łap pedofila" na ipla.tv, obejrzałeś ? Nie trudź się z obroną tego bagna w KK bo to podłe. Czy nauczyciel złapany na pedofili jest przenoszony do innej szkoły ?
3XL2019.05.12 7:43
Nie ma sie co czepiac JP2.. Czy szef w pracy wie wszystko o pracownikach?? Rodzic o dzieciach?? - tylko do pewnego momentu..
Foster2019.05.12 10:30
A jak wiedział ?
3XL2019.05.12 11:29
ile wiesz na temat znajomych??- na ile Ci pozwolą.. Dość często jest to obraz upiększony.. Pomieszkał byś z "nimi" jakiś czas i- rozwód.. :)
Tom Bombadil2019.05.12 7:39
Nie rozumiem - dlaczego ludzie są tak naiwni i "prostoduszni". Widziałem tylko zwiastun filmu Sekielskiego. Tak samo było z "Klerem": zwiastun mi wystarczył. Nie chcę krytykować Sekielskiego, ani niektórych reakcji na jego film. Sekielski teraz stał się bohaterem w oczach części kleru i hierarchii, bo trzeba odcinać się od pedofilów, wzruszając się filmem (przy czym zakładam, że w przypadku większości kapłanów są to zdrowe, uczciwe reakcje, nie na pokaz). Tylko że po filmie Sekielskiego - trzeba mieć tę świadomość - nie dojdzie do żadnego "samooczyszczenia Kościoła". Przeciwnie: ataki na Kościół jeszcze się wzmogą. Wrogowie Kościoła nie mają aż tyle empatii (nie mają jej wcale!), żeby wzruszyć się filmem i docenić jego "oczyszczającą" rolę. Ponadto hierarchia Kościoła powinna płakać np. zaraz po ujawnieniu przez abp. Vigano sprawy Mc Carrica. Tymczasem nic takiego nie nastąpiło (w Polsce też raczej nie) a Vigano nadal musi się ukrywać. Gdzie się ukrywa? W Domu Św. Marty, czy raczej w jakimś zapomnianym klasztorze na odludziu. Teraz - także i w Polsce - jest już za późno na wyrazy ubolewania i przerażenie. Był na to czas. Teraz film Sekielskiego stanie się głównie narzędziem niszczenia Kościoła (kolejnym, jednym z wielu). Chciałbym się mylić. Więc może by tak pan Sekielski - dla uspokojenia mnie i mnie podobnych - wypowiedział się teraz na temat zaciekłych apostatów, w typie np. Jażdżewskiego, Hartmana oraz panów Rafała i Miłosza - gwiazd Studia Polska... Czy doczekamy się tego? Wątpię. Sekielski chce, żeby prezes Kaczyński pochwalił jego film. I tu się odkrył. Bo dlaczego akurat prezes Kaczyński ma się wypowiadać na temat jego filmu? Domaganie się tego zakrawa na szantaż. Widzimy zatem, że zamieszanie około-filmowe ma być - przy okazji - pułapką zastawioną na PiS. Cel 1: zohydzić Kościół. Cel 2: wykazać, że Kaczor jest lękliwy i dwuznaczny. Mc Carrick pokazał na co stać zboczeńców. Vigano to ujawnił. Władze Kościoła nie skorzystały z tej lekcji. O zjawisku homoseksualnej pedofilii wśród hierarchii i kleru wiemy już wszystko: hańba, grzech śmiertelny, śmierć - ponowne krzyżowanie Jezusa. Spójrzmy jednak na film z drugiej strony: Jak bardzo "poręczny" jest on (jakiekolwiek byłyby intencje Sekielskiego) dla morderców Kościoła. Dlatego temat szybko nie zniknie z łamów i anten. Będzie wałkowany, aż do końca świata. A może i dzień dłużej.
Tylko nie mow nikomu2019.05.12 7:53
Może dlatego chce żeby Kaczyński go pochwalił, żeby ta ręka podniesiona na kościół czkawką mu się odbiła.
joannita2019.05.12 7:32
Dlaczego Polak i Gądecki stosują prawo plemienne- przepraszają za całą wspólnotę kościoła?. W Polsce obowiązuje prawo rzymskie, odpowiedzialność człowieka- sprawcy za czyny. Istotą chrześcijaństwa jest personalizm. Boże, ześlij nam nowego Wyszyńskiego.
Tylko nie mow nikomu2019.05.12 7:54
zgnijesz w katolickim piekle
Polak2019.05.12 8:43
Nie wolno nikogo potępiać, uważaj gościu "Kto mieczem wojuje od miecza ginie" Takie słowa jakie piszesz mają poważne konsekwencje. A teraz pomyśl co się może stać kiedy ktoś Ciebie zacznie przeklinać a ty nie będziesz na to przygotowany i nie będziesz zbyt silny. Jesteśmy jednak tylko niedoskonałymi ludźmi. Każdy popełnia błędy. Radzę Ci cofnij te słowa.
Foster2019.05.12 9:10
Dureń !. Idzie w zaparte.
Tak sobie myślę, że2019.05.12 6:59
Ten szabesgoj i faryzeusz jest dla wrogów Kościoła na wagę złota.
anonim2019.05.12 6:47
Mam nadzieję, że nie Prezes PiS, ale Episkopat uporządkuje sprawy Kościoła.
anonim2019.05.12 6:37
Proszę tak Sekielskiemu nie dziękować, bo już mu się wydaje, że jest rozgrywającym i mówi politykom co mają robić, w głowie się chłopu pomieszało!
2..2019.05.11 23:58
Zdrajca Kościoła! Powinniśmy być bardziej jak pewna wiara z Bliskiego Wschodu! Narobią bigosu, ale spróbuj ich krytykować! Tylko słaby zawsze dostanie po uszach! Proponuję trochę ignoracji i agresji!
rybak2019.05.11 23:15
Po co komentować ten szajs!!?? Przemilczeć to najlepsze co można zrobić!
ja2019.05.11 23:26
Żenujące. Następny pozbawiony empatii debil, który boi się to zobaczyć, a ma coś do powiedzenia. Banda zakłamanych tchórzy.
rybak2019.05.11 23:19
Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła.
ja2019.05.12 0:17
Musisz to ograniczyć. Szkodzi ci. Krótko mówiąc - nie ćpaj tyle.
zły duch #445456/0/8/152019.05.12 0:52
Nie działa. Spróbuj jeszcze raz.
Beno2019.05.12 0:36
Głupiś Nowak i jeszcze większe głupoty piszesz. Sam bluzgasz wulgaryzmami na prawo i lewo. Naiwny jesteś i we wszystko wierzysz. Wszystko trzeba przerabiać przez sito, a nie każdą tanią propagandę kupować, nawet brać za darmo. Pedofilia jet złem. Pedofilów trzeba karać. Reportaż zrobiony o jednej grupie społecznej ma charakter propagandy, tak, ataku na jedną grupę. Obiektywnie trzeba by taki reportaż zrobić o pedofilach i ich ofiarach w każdej grupie społecznej - byłoby to bardziej obiektywne i wiarygodne. Za alkohol, trochę pieniędzy, każdy będzie mówił, to co inni chcą widzieć i usłyszeć. Mądry Sokrates mówi o przesiewaniu informacji przez trzy sita, a wtedy zobaczysz co zostanie, ile procent prawdy? Czy też chodzi o inny interes: szmal, a tym nikt nie pogardzi jak jest do wyciągnięcia. Gdybym nie był uczciwy, sam bym się ustawił w kolejce, tym bardziej o oskarżenie księdza, który już nie żyje, bo posądzanie ludzi o pedofilie z innych grup społecznych po prostu się nie opłaca - nic nie dostaniesz. Nie musisz się w temacie ze mną zgadzać i nie oczekuję na twój komentarz. Chodzi o zwykłe poczucie uczciwości i obiektywizm.
ja2019.05.12 0:39
Widziałeś ten film żwirku?
ja2019.05.12 0:43
Nie widziałeś. To sobie zobacz.
anonim2019.05.11 22:16
A mnie smuci postawa tak wysokiego arcy-kapłana i jego słowa. A gdzie byliście gdy te rzeczy działy się ??? Arcy-kapłani, którzy przecedzają komara zanim coś powiedzą smętnym, grobowym głosem, teraz smucą się, są wstrząśnięci i dziękują za ujawnienie ich błędów i zaniedbań. A co robili przedtem aby naprawić swoje i czyjeś błędy? Kościół już dawno temu stracił funkcję samooczyszczania się. Różne brudy, które przylgnęły do niego, były długo chowane i po pudrowanym procesie gnilnym, teraz mocno śmierdzą. Jak ktoś opublikuje nagrania z prywatnych rozmów arcy-kapłanów, zwykłych księży, to dopiero będzie SZOK ! Walka szatana o tron na ziemi, choćby chwilowy zaostrza się i wkrótce nas wierzących w Jezusa Pana czeka ucisk. Za słowami Pana Jezusa do Alicji Lenczewskiej, oddawajmy wszystko co zauważymy w naszym sercu, umysle, i to co dobre i to co złe Panu Jezusowi. Im szybciej to oddamy tym lepiej ! A ja dla tych, którzy są chwiejni w wierze polecam czytanie objawienia danego Kościołowi przez bł. Annę Katarzynę Emmerich. Ja dzieki temu objawieniu, które nazywam BARDZO POMOCNYM a nie prywatnym, uzyskałem fundamenty wiary mocne jak ziemia po której chodzę. Czytając Ewangelie, wierzę już każdemu słowu ! Króluj nam Chryste ! Według objawienia danego Rozalii Celakównie, Pan Jezus woła o Jego Intronizację w Polsce !
Iza2019.05.12 12:09
Nie kłam ze jestes katolikiem ty jesteś z sekty jehowych was z daleko juz czuc tym gooownem
Imię - Nieistotne2019.05.12 13:57
Jak byłem jeszcze w Anglii dwa razy pukali do mnie świadkowie Jehowy. Coś na początku powiedzieli ale jak zacząłem im mówić jaka jest moja wiara i na czym ją opieram, nie mówili ani słowa. Zapraszali mnie na spotkanie a ja zapraszałem ich do czytania objawienia danego Kościołowi przez bł. A.K. Emmerich. Oni nie uznają takich objawień. Iza mam do Ciebie prośbę, włącz trzeźwe myślenie i zastanów się zanim coś o kimś napiszesz i zastanów się nad doborem słów, bo z tego co napisałaś brak Ci zwykłej kultury i szacunku. Bronię Kościoła Powszechnego (Katolickiego). Króluj nam Chryste !
Tom.2019.05.11 21:39
Czekam na film Sekielskiego o pedofilach w partach politycznych.
Max Fiend2019.05.12 1:09
Sam zrób. Nie umiesz?
Tom.2019.05.12 10:26
A ty umiesz ?
michu2019.05.12 16:51
Potrzeba kasy ;).
T2019.05.11 21:37
W Imię Jezusa Chrystusa złe duchy idźcie precz od wrogów Kościoła Katolickiego i nie wracajcie więcej!
szary katecheta2019.05.11 21:29
No to TVN będzie dumny z pochwał dla swojego współpracownika. Pewno jakąś "nagródkę" dla abp Gądeckiego przygotują.
Andrea2019.05.11 21:18
Biskup Gądecki jako duchowny zawsze po katolicku podziękuje osobie ,która zwróci uwagę na problemy KK. Nie jego rolą jest potępienie grzesznej istoty ludzkiej a jedynie nawrócenie jej na prostą drogę nawrócenia-nawet ukaranemu pedofilowi..
DuszpasterstwoAkademickie2019.05.11 21:12
Czy to ksieza zabili Roberta Wojtowicza?
enre2019.05.11 21:08
pedofile w KK to bezpośredni dowód na to jak skrajnie zakłamani są homoseksualiści i jak silne piętno wywiera to zboczenie na życie cżłowieka - bo czyż normalny człowiek byłby w stanie żyć w całkowicie sobie obcym środowisku ukrywając przez całe lata swoją prawdziwą naturę, a przy tym udawać że wierzy w ofiarę zbawczą Chrystusa, udzielać sakramentów z czystym sumieniem ?
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.11 21:14
Pierwszy "bohater" dokumentu to stary pedofil gwałcący dziewczynki, który sobie tłumaczy, że jest normalny śmiejąc się, że przecież podobają mu się dziewczynki, a nie chłopcy. Oto prawda o katolach homofobach, oni myślą, że bycie pedo hetero jest ok, że to normalność....
Tylko nie mow nikomu2019.05.12 7:50
jesteś ciulem na kaczych łapach
janem2019.05.11 21:02
Czy rzeczywiscie wszyscy inni sa wolni od tego zwlaszcza LGBT?
Foster2019.05.11 20:45
Mając wiedzę o przestępstwie pedofilii popełnionym przez ks. Cybulę-żegnali go jak bohatera narodowego. Podobnie było z ks. prałatem Jankowskim i z arc, Wesołowskim. Dlaczego ?.
ja2019.05.11 20:59
Bo są pozbawieni moralności.
Foster2019.05.11 21:47
Ciągle wierzę, że nie wszyscy.
ja2019.05.11 22:00
Oczywiście że nie wszyscy. Ale ci co są, to naprawdę są. Co najgorsze, im wyżej w hierarchii tym jest ich więcej.
Krzyzowiec2019.05.11 20:34
Miała byc bomba a jak zwykle wyszedł kapiszon.Film -paradokumentalny gniot którego bohaterowie na stare lata przypominają sobie że byli molestowani. Mogą skierować sprawę do organów ścigania a nie robić telewizyjny spektakl..policzony na ludzką naiwność taniej sensacji.Aa z tego że teraz im chodzi o rekompensaty finansowe I tak tym reportażykiem nic nie wskórają jako że kościół instytucjonalny działa zgodnie z prawem. To są wybryki antykościelnych hucpiarzy mających nadzieję na wyrugowanie jego z polskiego życia publicznego co nie jest takie proste ,którego status jest prawnie uregulowany nie tylko konkordatem. Polski kościół nie z takimi cwaniakami dał sobie radę i przeżył niejeden historyczny wstrząs . Profanacja NMP jest jednym z scenariuszy tej wojny i czekać tylko na następne prowokacje np w postaci palenia kościołów.
Maria Blaszczyk2019.05.11 20:42
Serio? Sprawdź może, czy mogą. I wyjdzie Ci, że większość nie może (co zresztą jest wyjasnione w filmie). Zamiast łgać. Bo częśc tych księży siedziała lub siedzi. Inni przyznają, że są winni. Co do innych - jest tylu świadków, że nie ma wątpliwości, a ich winę potwierdziły procedury wewnątrz kościelne.
Krzyzowiec2019.05.11 21:09
Ten propagandowy gniot nie wniósł nic nowego.Sekielskiemu i temu drugiemu prowokatorowi chodzi wyłącznie o tanią sensacje oraz o kasiorę dla ofiar. A że się przyznali - to tylko świadczy o ich śmiertelnym poczuciu winy. Powtarzam od osądzania są sady a że w niektórych przypadkach wystąpiły przedawnienia- to "wina polskiego prawa"
Tylko nie mów nikomu2019.05.11 20:48
Śmierdzisz.
Krzyzowiec2019.05.11 21:11
To od ciebie smród na mnie wali.
andrzejhahn32019.05.11 20:31
a po filmie Kler katole dupska ze zlosci sciskali .......WAM poganskim sekciarzom katolickim daleko jest do prawdy ktorej unikacie i jej sie obawiacie
Antylewak2019.05.11 23:17
WAM poganskim sekciarzom lewackim daleko jest do prawdy ktorej unikacie i jej sie obawiacie hehehehehehehe
Ryszard Olejniczak2019.05.11 20:31
Sprawa ma szerszy i głębszy kontekst. Chodzi o "ludzi", którzy sami wykluczyli się z człowieczeństwa stając się z własnego wyboru WYZNAWCAMI i głosicielami zła. Jezus Chrystus w stosunku do takich użył określenia WIEPRZE, przestrzegając -"nie rzucaj pereł między wieprze .".. Winni są więc również ci, którzy te perły rzucali.
Dumny Gay 2019.05.11 20:23
Dumna cioteczko, Wybacz, ale się powtórze, tylko imbecyl powtarza się w kółko i oczekuje jakichś rezultatów. O tym już nawet wie twój Sputnik.
anonim2019.05.11 20:16
Zastanawiam się też, czy do oświeconych obrońców Polańskiego doszło czego bronili! Wystarczy posłuchać też młodszej córki Młynarskiego, aby wiedzieć, iż Wajda też miał swoje za uszami. Co z dziećmi w show biznesie, co z wykorzystywaniem zależności?! Jak się czyścimy, to wszyscy i starannie!
ewa2019.05.11 20:18
bardzo dobry pomysł, jeszcze psycholog Andrzej - częsty gość swego czasu w miediach i dyrygent z Poznania z chóru chłopięcego itp
Maria Blaszczyk2019.05.11 20:39
Obaj nie żyją - obaj siedzieli, nikt ich nigdzie nie przenosił, oberdyrygent nie opowiadał, że to wina ofiar, bo lgną, ważniak z Polskiego Towarzystwa Psychologicznego nie domagał się tolerancji i miłosierdzia dla sprawcy... Wiec chyba jednak apel chybiony...
Bibi Asia2019.05.11 20:12
Boze chroń katolików polskich przed takimi Nyczami Gadeckimi Polakami!!!
ewa2019.05.11 20:19
to prawda, nie mamy pasterzy
janek2019.05.11 21:40
Słusznie, lepiej kłamać i ukrywać zboczeńców jak Jędraszewski
agatgr12019.05.12 9:00
Jasiu idż czym prędzej dziecinko do ortopedy, bo do psychiatry za póżno. I wyłącz antenkę tefauenu zainstalowaną w twojej główce . Może ci rozum wróci .
ewa2019.05.11 20:12
biskupie gadecki, nie ośmieszaj się, dziękujesz Sekielskiemu, komuniście, antyklerykałowi, a gdzie wasze zapobieganie, by takich sytuacji nie było, gdzie obrona nas zwykłych ludzi przed homo propagandą, gdzie?
Stanisław2019.05.11 20:39
Szacunek dla człowieka, który ma inne poglądy i uznanie, gdy odsłania przykrą prawdę, nie jest ośmieszaniem się ale przykładem mądrości życiowej. Trzeba wiele odwagi, by stanąć w prawdzie wtedy, gdy jest ona niewygodna. My, "zwykli ludzie" mamy obowiązek bronić się sami, a nie biernie czekać, aż ktoś zrobi to za nas.
Ks. Olo2019.05.11 20:11
Zmiana taktyki PRowej zajedwabista. Na to czekalem.
ProfesorOkoWyjaśniŻeZupełnieNicTakiegoNieByło2019.05.11 20:10
Teraz arcykleruch Jędraszewski powinien wezwać kato-ciemnotę do robót przebłagalnych, bo komuś się krzywda stała. To znaczy proboszczom, których narażono na dyskomfort trawienny, a może nawet pulsowanie w uświęconych skroniach! Przy okazji przebłagań wypada wzmóc dawanie klerowi kasy. Tuszowanie przestępczej działalności klero-pedofilów jest coraz trudniejsze i przez to bardziej kosztowne...
ewa2019.05.11 20:16
czekam na rzetelne badania, ilu pedofilów jest w innych zawodach i religiach, okaże się ze tysiące razy więcej
Maria Blaszczyk2019.05.11 20:37
Ależ te dane nie sa żadną tajemnicą. W liście będącym odpowiedzią na interpelację pana marszałka Borusewicza, MS odpowiedziało, wymieniając poszczególne zawody, pominę inne, tylko sam koniec zacytuję: "Pozostali osadzeni wywodzili się z innych grup zawodowych. Spośród nich zawód np. inżyniera, lekarza, nauczyciela, pedagoga duchownego wyznania rzymskokatolickiego, wychowawców w placówkach oświatowych, wychowawczych i opiekuńczych, wykonywały pojedyncze osoby”. No więc mamy podobną skalę osadzonych wśród nauczycieli i duchownych. Tylko że - nauczycieli jest o rząd wielkości więcej. No więc nie może tam być tysiąc razy więcej pedofilów- raczej jest 10 razy mniej. Co do innych religii... Tu z pomocą spieszy nam holenderski raport Wima Deetmana. Holandia to swietny przykład, ponieważ żyja w nim zasadniczo 3 grupy, podobnie liczne - katolicy, protestanci i ateiści. W związku z konstrukcją filarową społeczeństwa, każda z nich ma własne instytucje opiekuńcze, szkoły, szpitale itd. No i co wyszło? W rzymskokatolickich instytucjach (domy dziecka, internaty, seminaria) dzieci były molestowane dwukrotnie częściej niż w innych, w których dochodziło do tego rodzaju przestępstw - protestanckich i publicznych. http://www.commissiedeetman.nl/english-summery.html
Foster2019.05.11 21:46
Pani Mario. Podziwiam pani wiedzę i umiejętność prowadzenia merytorycznej dyskusji. Gratuluję - szkoda tylko i przykro, że treścią tej dyskusji są grzechy popełniane przez niektórych księży.
anonim2019.05.11 20:09
A już najgorszy z możliwych pomysłów to robienie z króliczycy, modelki Rubik, autorytetu dla młodzieży!
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.11 20:05
TYLKO NIE MÓW NIKOMU ---> 🔥 https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4 🔥 Już jest długo wyczekiwany wstrząsający dokument, który obnaża prawdę o kościele katolickim w Polsce i ostatecznie go pogrąża. Bagno po uszy !!
Szendzielarz2019.05.12 7:30
precz z bolszewicka propagandą i zbokami
kibic2019.05.11 20:04
Abp Gądecki oszalał, dziękuje Sekielskiemu za perfidny atak na kościół !!! Hańba !!!
Ben2019.05.11 20:09
Perfidny atak na kościół przez księży pedofili.
ja2019.05.11 20:15
"...perfidny atak na kościół ..." Wy jesteście nienormalni! I niemoralni! Masakra... :(
janek2019.05.11 21:20
bardzo słaba prowokacja p kibic. Wyślij się bardziej...
anonim2019.05.11 20:03
Pedofilię trzeba zwalczać wszędzie i wszelkie preteksty do jej upowszechniania. LGBT: parady, lekcje poglądowe itp., itd.
Maria Blaszczyk2019.05.11 20:28
Tylko że na paradach nie gwałci sie dzieci.
abrakadabra2019.05.11 20:55
Od kiedy to LGPT jest popularne wśród księży?
+++2019.05.11 20:00
Maryjo Królowo Polski, Ty wiesz, jaka jest prawda i wiesz, że mamy w Kościele również ukrytych służebników szatana, którzy mają niszczyć Kościół od wewnątrz.Uproś nam u Boga łaskę rozeznania i mądrości, byśmy umieli ich rozpoznać i unieszkodliwić ich działania, wyłączając ich ze swego grona, ujawniając ich niegodziwe plany i zamiary destrukcji .
ewa2019.05.11 20:22
do tego trzeba odważnych pasterzy, a tu kto? Polak, Gądecki, Nycz ?
MaryjaZawszeDziewica2019.05.11 21:08
NIE MA TAKIEGO NUMERU NIE MA TAKIEGO NUMERU NIE MA TAKIEGO NUMERU NIE MA TAKIEGO NUMERU NIE MA TAKIEGO NUMERU
ewa2019.05.11 19:58
no baran, co nie wiedział?
ja2019.05.11 20:01
wiedział wiedział... Tylko teraz wali ścieme, bo mu się pod doopą pali.
Stanislaw znad Dunajca2019.05.11 19:58
W Kościele nigdy nie było miejsca dla pedofilii! Nie znam żadnego dokumentu przyzwalającego na pedofilię. Pedofilia, jak zresztą wszystkie grzechy przeciw Bożemu Dekalogowi, są zarazem przeciw Kościołowi! Te grzechy były zawsze osobistymi grzechami ludzi, świeckich czy duchownych i wbrew zasadom Kościoła. Więc przypisywanie ich Kościołowi nazwałbym raczej bluźnierstwem!
Maria Blaszczyk2019.05.11 20:28
No właśnie o to chodzi - że jest. Że cała hierarchia to zjawisko wspiera - aktywnie pomagając spracom i pasywnie, nie dostrzegając nic, co mog loby sprawcom zaszkodzić. Ks. Srebrzyński, o którym bp. Przykucki pisał w odpowiedzi na list lekarki, która odratowała jedną z ofiar, że te "fakty sa mu znane" i skierował zboczeńca do innej parafii. Przecież on to pisze wprost. Ks. Olejniczak, który swoje odsiedział, po czym wyszedł. Z zakazem pracy z dziećmi. A następnie zajął sie prowadzeniem rekolekcji - dla dzieci właśnie. I opieka nad ministrantami. I co - nie ma miejsca w kościele na pedofilię? Ks. Kania - tam jest łącznie 4 (!!!) biskupów, usilnie zapewniających mu komfort gwałcenia. A dokument Crimen Sollicitacionis, który służył uciszaniu ofiar - to poswtał w samej kurii rzymskiej.
Stanislaw znad Dunajca2019.05.11 21:05
A Ty naprawdę nie wiesz, co to jest Kościół? Ani ksiądz, ani biskup Kościołem nie są! Są taka samo indywidualnymi ludźmi, jak i Ty, zanim wyrzekłaś się...! A ich grzechy zawsze z definicji są przeciw Kościołowi
Urszula2019.05.11 22:10
Ksiądz i biskup nie są kościołem, ale za kościół decydują i właśnie oni nie mają prawa być przestępcami. Świadomie wybrali swoja przyszłość. Ile było krzyku, ze jakiś sędzia ukradł 50 zł w sklepie. I słuszny był krzyk bo to co przystoi zwykłemu oprychowi to nie przystoi sędziemu. Sędzia, ksiądz to zawody zaufania publicznego. Im popełniać takich grzechów nie wolno. I nie ma dla nich tłumaczenia, że są tylko ludźmi.
Maria Blaszczyk2019.05.11 23:33
Ale manipulujesz... Po co? W obronie obtrońców pedofili? Wykształcony z Ciebie człowiek, wiesz, co to ekwiwokacja. Kościół to instytucja. Z osobowością prawną, systemem zarządzania, szefostwem itd. Serio. To prawda, istnieje inne, teologiczne rozumienie tego terminu, ale po pierwsze jest oczywiste, że jako osoba niewierząca bym go nie zastosowała, a po drugie - jasno wynika z mojej wypowiedzi, co miałam na myśli. Ale dobrze, wyjaśnię, bo są tu też osoby, które nie wiedzą, że zastosowałeś ekwiwokację. Odwołam się do Słownika Języka Polskiego - i sprawa stanie się jasna. https://sjp.pl/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82 Kościół ma tam trzy definicje. 1. ogół wyznawców jakiejś religii; Kościół; 2. instytucja kościelna, zwłaszcza katolicka, reprezentowana przez duchownych; Kościół; 3. budynek, miejsce modlitwy chrześcijan, w którym odbywają się uroczystości religijne i odprawiane są msze święte No więc mi chodziło o definicję numer 2. Grzech również jest mi pojęciem obcym. Zastąpmy je więc, roboczo, "złem" i "dobrem" Kościół zawsze był i nadal jest systemowo zły, jego doktryny są fzakłamane, oparte na poczuciu fałszywej wyższości nad resztą świata, pełne pychy i nieludzkie. Dobre rzeczy w nim są wyjątkiem (choć się zdarzają, bo są w nim ludzie, w których dobro, mimo systemowego zła, zwycięża. Tyle zbrodni, pychy i rozpasania, chciwości i nienawiści, zabijania, niewolenia, dyskryminacji jak w kościele, niewiele ludzkich tworów z siebie zdołało wypuścić.A żaden z nich nie robił tego przez blisko 2 tys. lat. Nie mówię tu o zwykłych katolikach - oni niczym się nie różnią od reszty ludzi. Nawet nie o księżach - wydaje mi się, że wielu zwykłych księży to naprawdę super porządni ludzie - ja przynajmniej takich znam i o takich wiem. Mówię o tym jądrze, czyli biskupach, którzy są twórcami tej doktryny. i którzy o wszystkim decydują.
Adalbert2019.05.12 11:17
A Pedofilia Travel ..od parafii do parafii, czy wręcz na Dominikanę?
dumny Polak2019.05.11 19:56
oczekuje na taki samn film dotyczący dziennikarzy, sędziów, nauczycieli,aktorów,celebrytów wszelkiej rasy, feministek, rowerzystów itp. Czy pedofilia jest zboczeniem zarezerwowanym wyłącznie dla kapłanów KK? Czy dotyczy również innych wyznań np. islamu, wyznania mojżeszowego i innych zawodów i odmienności seksualnych? Czy ateiści i komuchy są wolni od tego zboczenia?
Albert2019.05.11 20:00
"Czy pedofilia jest zboczeniem zarezerwowanym wyłącznie dla kapłanów KK?" Nie. Ale tylko funkcjonariusze KK nie podlegają karze wynikającej z obowiązującego ustawodawstwa. Mówiąc wprost - nauczyciel, któremu udowodniono czyny pedofilskie, trafia do więzienia. Ksiądz, któremu udowodniono czyny pedofilskie, trafia do innej parafii.
Andrzej2019.05.11 21:57
Mylisz się też trafiają do więzienia. Już siedzą.
Albert2019.05.12 9:59
Dopiero od niedawna, czyli od momentu, w którym gówno trafiło w wentylator.
Ben2019.05.11 20:07
To nakręć taki film !
abrakadabra2019.05.11 20:49
Słyszałeś może żeby pedofila njauczyciela przenoszono ze szkoły do szkoły a dyrektor go krył A może pedifolie sędziwie sobie podróżują z sądu do sądu, Tak samo aktora z teatru do teatru. Oni zdaj esię siedz, a księża, no cóż...
Ben2019.05.11 19:54
A teraz ks. Oko niech przeprasza za swoich kolegów.
Tom.2019.05.11 21:40
Przeproś za swoich.
dz2019.05.11 22:13
To jednak są twoi koledzy (towarzysze, partnerzy) a nie ks. Oko
Szendzielarz2019.05.12 7:29
precz ze zbokami
kata2019.05.12 11:20
To właśnie ks. Oko zawsze potępiał i nagłaśniał sprawę lobby lawendowego w KK i teraz ma za nich przepraszać. Ale logika!
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.11 19:52
Tak podziękuję, że aż odmówiłem udzielenia wypowiedzi do filmu. Co za faryzeusz.
Szendzielarz2019.05.12 7:29
precz z bolszewicka propaganą i zbokami