Szokujące słowa Cejrowskiego o pogrzebie Adamowicza! ''Śmierć celebrowana jakby zmarł Stalin'' - zdjęcie
17.01.19, 12:33fot. Wikimedia Commons

Szokujące słowa Cejrowskiego o pogrzebie Adamowicza! ''Śmierć celebrowana jakby zmarł Stalin''

115

"Gdy Afgańczyk ugodził nożem ciężarną Polkę zabijając jej dziecko, nie było żałoby, jest cisza. A śmierć Adamowicza jest celebrowana jakby zmarł Stalin" - mówi Wojciech Cejrowski, komentując tragiczną śmierć Pawła Adamowicza.

Podróżnik i komentator sceny politycznej nie ukrywa, że to co obecnie dzieje się w Polsce jest dla niego samego szokujące i kompletnie niezrozumiałe.

"Wszyscy zobowiązani płakać. Adamowicz za życia nie był święty, więc czemu teraz robi się z niego świętego?" - napisał na swoim blogu Cejrowski.

"Fakty są takie, że Adamowicz był okropnym typem jako prezydent Gdańska. Toczą się śledztwa w jego sprawach i mam nadzieję, że będą dokończone. Od lat czytamy o układach, machlojach, o mieszkaniach, o kłamstwach na temat tego ile ich ma i skąd się wzięły… Cała masa szlamu, a teraz nagle “wielce szanowny”, bo go zadźgali?" - dodał.

We wpisie Wojciech Cejrowski odniósł się również do Jerzego Owsiaka i jego odpowiedzialności za to co stało się w Gdańsku.

"To Owsiak, jako prezes fundacji, był osobiście odpowiedzialny za swoją imprezę, za jej zabezpieczenie przed nożownikiem (impreza nie miała wzmożonej ochrony, bo nie była zgłoszona jako impreza masowa). Teraz Owsiak napuszcza i judzi swoich wyznawców na Barbarę Pielę. Chwali groźby karalne i bluzgi kierowane pod Jej adresem. Co to ma być? Alibi dla Owsiaka, że nie zabezpieczył odpowiednio swojej imprezy i zginął człowiek? Wina nożownika i wina Owsiaka" - czytamy na facebookowym profilu.

mor/cejrowski.com/Fronda.pl

Komentarze (115):

karzeł_reakcji2019.01.20 2:03
Zmarły już nie wytoczy sprawy, rodzina też mie może, a w przypadku prawicowych "mózgów" domniemanie niewinności nie występuje, chyba że po ich stronie. Ale pan Cejrowski jest znany głównie z tego, że chodzi na bosaka, chociaż papież  mu się nie podobał, bo chodzi w czarnych butach, a nie w czerwonych i to jest główny problem KK (według pana W.). Aha, jeszcze jest znany z kontrowersyjnych wypowiedzi i teraz też nie skorzystał z szansy, żeby się nie wypowiadać. Nie jestem fanem żałoby narodowej, ale skoro już jest, to może warto uszanować? Zwłaszcza jako miłujący bliźniego katolik?
Mateusz Jegliński2019.01.24 15:46
Lewak a jaki "obiektywny" i domniemanie niewinności zna. Szkoda tylko, że ta lewacka empatia dotyczy tylko lewaków, ale np ks Jankowskiego już nie. Ale lewaki zawsze tak mają.
Leon2019.01.19 20:38
Wychodzi na to że podobizna będzie na banknocie 1000 złotowym taki był uczciwy.
Robert von Grójec2019.01.19 10:38
Oczywiste oczywistości!!!!!!
Tomasz2019.01.19 1:32
Cejrowski idealnie określił to co czuję. Dodałbym jedynie jeszcze zakłamanie hierarchów kościelnych. Pieją na cześć zmarłego a przecież był "tęczowy" itp. Bo to, że pisowcy krzyczą wespół z totalnymi bzdury o mowie nienawiści, zatrudniają 105 prokuratorów do badania sprawy itd itp. to rozumiem. Boją się zakłamane chamy.
Jack Em2019.01.18 21:19
Panie Cejrowski powiedział Pan to co mówi głośno większość Polaków ... szokująca to jest hucpa z tym Adamowiczem katolicka redakcjo myślcie zanim coś napiszecie.
ok2019.01.18 19:52
anus mundi
Tina2019.01.18 19:50
BRRAAAWOOOOO CEJROWSKI !!!!!!!!!!!!!
Sławek2019.01.18 17:18
Jesteśmy świadkami narodzin nowej świecko-kościelnej tradycji - Wniebowprowadzenia.
Leslaw2019.01.18 17:05
I co w tym skandalicznego? Prawda jest dla wielu dzisiaj skandaliczna... Brawo Cejrowski! A PiS przez tchórzostwo i zwykle lizusostwo przegra wybory. Teraz Adamowicz bedzie swietym ,a bandzior Owsiak dostanie nobla . A PiS bedzie dalej wlczyl z mowa nienawisci w internecie ale tylko ta z prawej strony poniewaz lewica i targowica bedzie mogla sobie dalej robic co bedzie chciala bez jakichkolwiek konsekwencji.
Cykacz2019.01.18 16:07
Powiedział to, co już chyba każdy czuje... pięć razy większa tragedia była jak zginęły te dziewczyny. Nawet dziesięć razy, bo młode były całe życie przed nimi.. I nikt z tego żałoby narodowej nie robił..
lola 2019.01.18 14:18
Choć jeden czlowiek w tym kraju, który otwiera nam oczy i nie każe płynać z prądem jak zdechłe ryby....
Leon Napoleon2019.01.18 21:56
Lola Szanowna! Może wystarczy używać mózgu... Myślenie nie boli... Pan Cejrowski wyraża swoje opinie.
Edward I2019.01.18 13:09
Dziękuję redakcji za możliwość pisania komentarzy. Skończyły się popisy kilku wściekłych ateuszy, a szerokie grono czytelników liczonych w setki osób, ma możliwość swobodnego komentowania.
WojtekP2019.01.18 11:45
Jak nie, jak tak !
Ania B. 2019.01.18 10:04
Dokładnie TAK ! ostro ale ....prawdziwie..To co się teraz w Polsce dzieje to jakaś straszna FARSA !!!!!
Bogusław2019.01.18 8:54
Pan Bóg powołał duszę Adamowicza przed Sąd Ostateczny, chyba nikt nie wątpi, że jest to Sąd Sprawiedliwy. Życzę powodzenia. Lewactwo głosi teraz 8 Przykazanie Boskie, szok. Jak myślicie czy będą stosowali teraz pozostałe Przykazania Dekalogu i nawrócą się?
Bogusław2019.01.18 8:28
Pan Bóg powołał duszę Adamowicza przed Sąd Ostateczny, chyba nikt nie wątpi, że jest to Sąd Sprawiedliwy. Życzę powodzenia.
nikt2019.01.18 2:50
Mnie też ten medialny wrzask i zbiorowa histeria skojarzyła się ze śmiercią Stalina . Słyszałam o tym , że wielu wtedy wpadło w histeryczny szloch . Starsi z rodziny opowiadali mi o tym.Byłam wtedy dzieckiem , ale musiało to zrobić na mnie wrażenie , bo zapamiętałam . Jak donoszą media....w Polsce często dochodzi do ataków nożownika na kogoś . Tym razem trafiło na polityka . Ot i cała filozofia zdarzenia . I słowa nadgorliwych typu " Twoja ofiara nie była daremna " budzą we mnie wesołość . Jaka ofiara ? Świadomie i celowo wystawił się na atak nożownika w imię jakiegoś szczytnego celu ? Ludzie..........miejcież odrobinę rozumu .
Tomek2019.01.18 0:53
Dlaczego słowa Cejrowskiego miałyby być szokujące? Czy Cejrowski nabija się ze śmierci, czy się z tej śmierci ciesze? Nie! Warto przypomnieć że przecież to "obóz miłości" po śmierci Lecha Kaczyńskiego wykrzykiwał "Jeszcze jeden!" Ze strony prawicy takiego chamstwa dziś nie ma. Poza tym, dlaczego Adamowicz, zwolennik aborcji i propagator "kultury gejowskiej" ma być pochowany w kościele?
MKZ2019.01.18 0:10
Samolot rządowy wysłali po żonę Adamowicza. Jakby nie mogła sobie kupić biletu lotniczego w klasie VIP. W końcu jej mąż sam nie mógł się doliczyć, ile ma mieszkań, więc biedni nie byli i na bilet ją stać. J
disn1232019.01.17 22:21
Ludzie, nie traćcie kontaktu z rzeczywistością! Podobno każde życie jest bezcenne, a ktoś kto zabija na oczach setek ludzi i wznosi ręce w geście zwycięstwa SZOKUJE! Nawet zbrodniarzy nie zabija się publicznie. Nie ma znaczenia teraz co miał na sumieniu Adamowicz. ZABILI CZŁOWIEKA! TO WAS NIE RUSZA???
nikt2019.01.18 11:15
Jest tyle gniewu w narodzie na przedstawicieli władz , że ludzie czują raczej satysfakcję niż współczucie . Bo też lista ich win wobec narodu jest długa . Nikt nie pyta : winny czy niewinny . Ja też tego nie oceniam. Naród zaczyna być zdeterminowany . Tak się zresztą dzieje nie tylko w Polsce . Scena polityczna serwuje nam ciągle ten sam spektakl oszustw , matactw , kłamstw , hipokryzji , korupcji itd . Zmieniają się tylko aktorzy .
Button2019.01.17 21:03
''Śmierć celebrowana jakby zmarł Stalin'' Dokładnie to będzie można powiedzieć po śmierci tego psychopaty Kaczyńskiego niszczącego Polskę !!!
CaminoCanis2019.01.18 22:29
A skąd wiesz jakie będą wtedy ceremonie ??? Szczególnie, jak nie daj Boże przez jakiś tam splot niezwykłych okoliczności tzw. cufalem wybory wygra POKO
Lucy2019.01.17 21:01
Niech wy pi er da la na boso do Ekwadoru.
kla2019.01.17 20:49
Napisał tak jak się rzeczy mają. 100/100
donek2019.01.17 20:22
Jako ojca, męża, syna i jako człowieka porostu go szkoda, zginął strasznie... Nie wiem czy był okropnym typem, ale na pewno ciągną się za nim podejrzane interesy. Fakt przesadzają, ale myślę, że pan Cejrowski mógłby się powstrzymać do czasu... końca pogrzebu... Może jednak trzeba tak jak Cejrowski walić prosto z mostu?
AgaDziedzic2019.01.17 20:07
Dawno nie widziałam tyle nienawistnych komentarzy w jednym miejscu. Sami anonimowi odważni. Można stracić bezpowrotnie wiarę w ludzi.
Józef2019.01.18 0:27
Trolle były bardzo niezadowolone z komentarzy przez fb, dlatego Fronda jako katolicki portal poszła prawdziwym katolikom na rękę, teraz mogą pisać co chcą i maja od razu po 100 polubień. Fronda wyciągnęła całe zło z Internetu, no ale to portal poświęcony.
anonim2019.01.18 9:38
No popatrz,a ciebie JÓZIU nikt nie lubi,bidulku i jakie sto ja tu widzę 800
Anahu Yamito2019.01.18 9:59
Joziu ale tu glupi jestes
anonim2019.01.18 18:04
AGA ale z ciebie obłudnica,jak trolowałaś z kolesiami lewakami to nie widziałaś problemu.Twoje moralitety zawsze pełne obłudy.
owsik2019.01.19 10:58
Gdybyś wierzyła w Boga a nie w ludzi, to prawda o bliźnim - choćby trudna - byłaby PRAWDĄ a nie "mową nienawiści". A tak masz mózg przeprany szatańską erystyką.
małowyklęty2019.01.17 20:01
naprawdę biedna Basia -litości
Mariusz2019.01.17 19:44
artykuł opatrzony słowem szokujące, to znaczy co jest szokujące ? prawda którą napisał W.C ???
migotta2019.01.17 19:35
wiem zmarł człowiek nie wiem czy dobry czy zły ale przepraszam za formę wypowiedzi .jestem zwykłą kobietą nie znającą się na polityce i niech tak zostanie .mnie rodzice uczyli szacunku do żywych i martwych więc nie będę go kajać za to co robił śp.pan Adamowicz ale stał na tej scenie i dla mnie nie ważne z jakich pobudek , pomagał zbierać pieniądze i dzięki takim akcją jak światełko do nieba wiele osób dostało swoją szanse .pokazał że można ! nie siedział tylko na stołku i pierdział w niego ! robił coś dobrego.A co do Owsiaka człowiek z taką charyzmą poruszył do działania tłumy ! jednoczy ludzi w dobrej wierze .czy można go karać za śmierć .ja mówię nie ! i nie powinien rezygnować !!trzeba być ślepym żeby nie widzieć jego zasług. Za to co robi należy mu się ogromny szacunek .Owsiak stworzył coś z niczego a nieudacznicy szukają dziury w całym .Jeżeli on zrezygnuje orkiestra już nigdy nie będzie taka sama ..Panie Cejrowski bardzo pana lubiłam ale już nie chce oglądać pana programów i nie zgadzam się z panem
asia2019.01.17 20:34
jeżeli nie zna pani tematu to pani jest ślepa., zwłaszcza jeżeli dotyczy działalności byłego Prezydenta i Owsiaka (jego 13 wyroków niewykonanych ), to lepiej nie zabierać głosu. Była tragedia i śmierć człowieka na imprezie której nie zabezpieczono . Nikt nie kwestionuje uszanowania śmierci , ale nie robi się takiej hucpy
Jaroslaw2019.01.17 22:18
Prosze poczytac ile kasy idzie do firm Owsiaka i jego Rodziny (tam juz nwaet wnuczka jest zatrudniona). Sprzet tez nie jest najnowczesniejszy, nie calkiem potrzebny, a przetargi na sprzet WOSP to komedia (ale to jest wiedza dostepna w branzy). Problemem jest to, ze koszt uzyskania tych srodkow na WOSP za wysokie. Po za tym - idac po taniosci- impreza w Gdansku nie spelniala wymagan imprezy masowej (a byla wg prawa o ruchu drogowym- tzw. zajecie pasa jezdni). To jest standard u Owsiaka. Oby nie bylo wiecej tragedii z powodu tyhc oszczednosci
Wit19502019.01.17 19:32
Cejrowski ma rację, ale PJK nie miał racji spóźniając się 16I19 do Sejmu. Dzięki takim gafom Naczelnika możemy przegrać wybory...
MARIANKOWALSKI2019.01.17 18:00
Brawo Cejrowski! Czuje się pewniej Mosad liczy się z USA,z nami jest gorzej,bo tu już oficjalnie grasują!
salomon2019.01.18 12:04
Nie jestem z PIS-u , a nazywajac kogokolwiek trollem jestes za ... nienawiscia! ...
anonim2019.01.17 18:00
Ale tu wysypało się PIS - owskich trolli.
Jaroslaw2019.01.17 17:56
Prezydent jednego z największych miast w Polsce P. Adamowicz zginał okrutnie zamordowany pełniąc obowiązki służbowe. To usprawiedliwia taki rodzaj celebry w uroczystościach pogrzebowych. Koniec kropka. Co nie znaczy, że pomysły typu nadanie Jego Imienia Uniwersytetu Gdańskiego są skandaliczne. Prawie na 100% wiem, iż gdyby P. Adamowicz skończył Politechnikę taki pomysł by się nie pojawił (bo rachunki musza się zgadzać tj. liczba kont, udokumentowane dochody itp.) . Ale na uniwersytecie (w obszarze nauk humanistycznych) można "czarował" rzeczywistość (oprócz wydziałów np. chemii, fizyki technicznej, czy matematyki stosowanej). Co do Owsiaka: 100% racji
Maria Błaszczyk2019.01.17 17:15
Tak patrzę na te komentarze(z kilkoma wyjątkami) i groza mnie ogrania. Zginął człowiek, a P.T komentatorzy zajmują się oskarżaniem ofiary i oskarżaniem Jurka Owsiaka, jakby to była jego wina. Otóż wina jest sprawcy. Nie wiem, czy był poczytalny - specjaliści popracują z nim przez miesiąc lub dwa i się wypowiedzą, ale to jest po prostu straszne. Czyjeś córki i żona są w rozpaczy. Miliony ludzi straciły polityka, którego ceniły. Dopiero co 130 tys ludzi (65% głosujących) oddało na niego swój głos - chcąc, by był prezydentem ich miasta. JA jeszcze rozumiem krytykę - ale te szyderstwa o kanonizacji, wymyślanie od "okropnych typów". Chwalenie pana Cejrowskiego, że "ma odwagę wygarnąć każdemu" - no cóż, wielka to odwaga, wygarnąć nieboszczykowi. I bardzo po chrześcijańsku, dowalić wdowie i córkom. Nie potrafię zrozumieć, że w ludziach budzi się nienawiść do ofiary i faceta, który przez 27 lat pracował dla wspólnego dobra.
anonim2019.01.17 17:46
Ot miłosierna Marysia od czarnych marszów się odezwała
anonim2019.01.17 17:49
Maryja od czarnych marszów się odezwała.
Marianna2019.01.18 1:15
Mieszkam w Gdańsku i widzę, co się tutaj wyprawia. Adamowicz nie był moim prezydentem, mimo to też czuję wielki żal po jego śmierci. Tak, jak Pani napisała - zginął człowiek i tylko to się powinno liczyć. Modlę się za niego i jest mi naprawdę smutno. Jednak w Gdańsku i w kraju histeria z tego powodu zaczyna przekraczać granice rozsądku (który nawet w żałobie jest potrzebny). Rozumiem, że dla wielu ludzi był to ICH prezydent, że są zszokowani samym morderstwem i pewnie te emocje też grają tu rolę, powoli jednak zaczynam odnosić wrażenie, że te emocje są nakręcane (nie wiem czy tak jest, to tylko moje wrażenie, ale tak to wygląda z mojego punktu widzenia).
tretka2019.01.18 17:09
Cha cha cha, naprawdę w to wierzysz kobito? Obśmiałam się jak norka (jak mówił klasyk)...
tretka2019.01.18 17:14
Cha cha cha, naprawdę w to wierzysz kobito? Obśmiałam się jak norka (jak mówił klasyk)... Radze posłuchać sobie na znanym skądinąd spektaklu "Klątwa", jak się nawołuje do zabicia Kaczyńskiego i odpowiedzieć sobie na pytanie, kto tak naprawdę szerzy mowę nienawiści
liza2019.01.19 18:33
Nikt nie oskarża ! Mówi co myśli, ocenia czyny, nikt nie ubliża .
Anka2019.01.17 16:35
Ja też sądzę, że jest to wina nożownika i wina owsiaka, odpowiedzialnego za zabezpieczenie imprez. Adamowicz stoi już przed sądem Bożym, przed którym wszyscy staniemy i dajmy teraz spokój rozpatrywaniu jego win. Trzeba zachować powściągliwość, ale i nie uczestniczyć w kreowaniu nowego świętego. Módlmy się też za Polskę, bo ludzie złej woli starają się tę śmierć wykorzystać w swoich własnych interesach. Tak myslę.
sebien2019.01.17 16:34
Zgadzam się z Cejrowskim, dodam, że chyba powstanie komitet pomnika i szkołom nadadzą imię jego.
Bona2019.01.17 16:30
Popieram Cejrowskiego całkowicie. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy a nie tworzyć kult człowieka, który miał problemy ze sprawiedliwością,praworządnością. Żałobę trzeba uszanować uszanować a nie podbijać sobie punkty.Tusk niech nie buntuje ludzi i zastanowi się nad swoimi wyczynami i wstrętnymi wypowiedziami przeciw Polsce i Polakom.
Ida2019.01.17 16:03
Pan Cejrowski nie napisał szokujących słów,... tylko słowa prawdy o śp.prezydencie Gdańska i Owsiaku.
tedy2019.01.17 15:45
Panie Wojtku kilka dziewczyn zginęło w pożarze w Gdańsku nie dawno, też można powiedzieć że zamordowanych przez następnego głupca, władze nie urządzały takiej celebry jak Adamowiczowi a Adamowicza to chyba traktują jak Ojca Chrzestnego istna Sycylia
DlaNichJestemCiemnyLud2019.01.17 15:22
Polski obłęd trwa w najlepsze. A co mi do tego jak kumple chcą go pochować w katedrze. Głodź to bierze na siebie. Zresztą jeśli Kaczyński zasłużył na wawel i na pomniki to ten pewnie też. Jak to mówią, zwycięscy piszą historię. A że UW dalej rządzi choć wewnętrznie skłócona to zrobią co chcą. Tylko dziwię się narodowi że daje się w ten obłęd wciągać jak ostatnia hołota. Cejrowski pitoli te swoje farmazony druga strona pitoli swoje głupoty a internetowy ciemny lud ogłupiały żre się jak szczury w worze. Liczą kasę i turlają się po podłodze ze śmiechu z Was.
bogdanus2019.01.17 15:38
Ty do której grupy należysz, do hołoty, ciemniactwa, czy szczurów.
Maria2019.01.17 15:08
A niektore stacje klamia bezczelnie, ze byla to impreza zgloszona jako masowa! Moze sie wypowie ratusz Gdanska, jak bylo naprawde.
Mateusz Jegliński2019.01.17 15:06
Skorpion 17.1.19 13:03 Ks Jankowskiego też wystawiano na piedestały. Nawet zbudowano mu pomnik , który teraz chcą zburzyć. To Adamowicz chciał zburzyć, ale ciągle powtarzam lewakom. że z Bogiem nie wygrają. Ten wpis powyższego lewaka, którego fragment przytaczam, to klasyka lewackiej manipulacji. W tym wpisie wcale nie idzie o nikogo innego tylko o księdza prałata Henryka Jankowskiego. Reszta to pisanina. Lewak wciska kit, jakoby to, że ks prałat Jankowski był pedofilem jest oczywistą, oczywistością. Jest to ordynarne lewackie, lewackie kłamstwo i próba pomówienia wielkiego Polaka I kapłana. Panie, niech lewactwo odszczeka swoje kłamstwa. A Cejrowski ma oczywiście rację, dlatego nigdy nie byłem, nie jestem i nie będę za demokracją, bo nie zgadzam się na lizanie zadów tzw elektoratowi ze strachu co niejaki Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pomyśli.
anonim2019.01.17 15:05
A niektore stacje klamia bezczelnie, ze byla to impreza zgloszona jako masowa! Moze sie wypowie ratusz Gdanska, jak bylo naprawde.
anonim2019.01.17 15:03
A co w sprawie pochowku, kościół Mariacki,a może Wawel...Kolejny raz kler pokazuje kto się dla niego liczy.
Pat2019.01.17 14:51
W tym wypadku pełna zgoda panie Cejrowski.Właściwie to już robi się coś w rodzaju Monty Pythona.
Master Jedi2019.01.17 14:42
Chciał sprowadzić imigrantów do Gdańska? Najczęstsze ataki muzułmanów są dokonywane przy pomocy ... Chciał wolnego miasta Gdańsk? Gdańsk jest wolny od ideologi tego człowieka (promowanie gender i innych zboczeń, których nie godzi się nawet wymieniać). O ironio losu. I jeszcze do katedry chcą wnosić jego zwłoki, a w fundament meczetu niech je wrzucą.
Dariusz2019.01.17 14:39
Postawa kościoła wobec Adamowicza to jeden wielki skandal hołubiony prawie jak Jan Paweł II a to człowiek zepsuty i zdemoralizowany pytam się jak tak można???
Anna2019.01.17 15:41
Mam prośbę. Czy ktoś mógłby zorganizować grupę ludzi z portretami Wojciecha Dąbrowskiego na pogrzebie Adamowicza? Przecież ofiarę Adamowicza powinniśmy teraz szczególnie uczcić. https://dziennikbaltycki.pl/zmarl-wojciech-dabrowski-ktory-prowadzil-strajk-glodowy-przed-urzedem-miejskim-w-gdansku/ar/686017?fbclid=IwAR0dFp9nQy56Erqqt_jxUuU55D_Vcx9CEj94CN37TmggSMfLeog-XSNlA10
Dyziu2019.01.19 8:28
Dariusz 17.1.19 14:39 Postawa kościoła wobec Adamowicza to jeden wielki skandal hołubiony prawie jak Jan Paweł II a to człowiek zepsuty i zdemoralizowany pytam się jak tak można??? Masz na mysli JP2?
Przemek2019.01.17 14:37
Brawo Wojtek.
Batko2019.01.17 14:33
Cejrowski ma 100% Racji. Jest zwyczaj: ,,o zmarłym Dobrze ,lub Milczeć. wolę Milczeć.
Bikerandrew2019.01.18 1:53
Absolutnie nie mozna milczec. Cale pokolenia nigdy by sie nie dowiedzialy o zbrodniach Stalina, Hitlera, Jaruzelskiego czy Mao Tse Tunga w Chinach. Trzeba mowic prawde o zmarlych jaka by ona nie byla.
anonim2019.01.17 14:30
Jestem naprawdę zły z powodu zamordowania Adamowicza gdyż tego rodzaju ludzie powinni stać przed sądem lub już siedzieć we więzieniu (po udowodnieniu winy). Jaruzelski oprawca pochowany z honorami. Smutne, że Rzeczypospolita Obłudą Stoi. A ja myślałem, że żyje w niepodległej Polsce !!!
Stary_Moher2019.01.17 14:27
Też tak myślę, ale nich mu ziemia lekką będzie. Niech spoczywa w pokoju.
heniek2019.01.17 14:26
Święta racja
zenio2019.01.17 14:22
Panie Cejrowska, jak Pan zejdzie też nikt nie będzie celebrował Pana odejścia, może jedynie parę osób szampana otworzy. Chodzi o to,że Pan Adamowicz bardzo się przysłużył swojemu miastu, ale dla Pana to z całą pewnością całkowicie niezrozumiałe argumenty, nieprawdaż?
Beno2019.01.17 19:56
Argumenty popatrz w tej chwili 9 do 124 - tylu cię olało. To są twoje argumenty.
Magda2019.01.18 11:32
olało bo tu takie towarzystwo wzajemnej adoracji - kto nie jest z nami (z PiS, TVP, Fronda itp) jest naszym wrogiem - więc żaden argument....
Janek2019.01.17 14:17
Czy wy sobie jaja robicie? Jesteście gorsi niż TVP, równie źli jak komunistyczna propaganda, w kwestii wolności słowa - niedaleko Wam do Korei Płn. Na jeden "minus" wypowiedzi, którą wy nazwalibyście "lewicową" system autoamtycznie dodaje 2 lub 3 "plusy". Rozumiem, że chcecie aby tylko wasze zdanie było na wierzchu, ale to co robicie, jest niezgodne z prawem. Sprawa zostaje zgłoszona do Rady Etyki Mediów.
bogdanus2019.01.17 15:47
Wyrażanie opinii o człowieku i jego postępowaniu, podawanych wcześniej w mediach nazywasz propagandą. Nie liczą się dla ciebie fakty. Mamy Adamowicza gloryfikować bo został zamordowany. Współczujemy rodzinie i niech zostanie pochowany z honorami ale nie w Katedrze.
KORA2019.01.17 19:32
PARANOJA JEST GOŁA!
Grzegorz2019.01.17 21:13
Nie zgadzam się z Panem ale prawdą jest to, że punktowanie jest zafałszowanie.
gryf2019.01.17 14:07
Pan Cejrowski jak zwykle mówi to, co inni tylko myślą, ale boja się na głos powiedzieć. ,Wieczny odpoczynek' i modlitwa za duszę Zmarłego, ale lepiej byłoby nie robić z niego męczennika demokracji. Tak naprawdę, to dusza Pawła Adamowicza jest w tym najbardziej pokrzywdzona, bo teraz, kiedy potrzebuje najbardziej pomocy w postaci modlitwy, używa się osoby Zmarłego do celów obrony interesów, których był twarzą. Zmówmy choć jedną 'Zdrowaśkę' za każdym razem, gdy słyszymy o nim, nie bierzmy róbmy z niego Świętego. zmówmy też jeszcze jedną za opamiętanie się tych, którym nie zależy na zbawieniu duszy Zmarłego, a jedynie na wykorzystaniu jego imienia do własnych celów.
Adam2019.01.17 14:02
Cejrowski ma tutaj 100% racji.
Marian2019.01.17 13:57
Też zdecydowanie przyznaję rację Wojciechowi Cejrowskiemu. Czy Adamowicz się wyspowiadał ze swoich grzechów? Stał się jakby męczennikiem. Nawet pochówek w miejscu....powiedzmy dla osób prawie świętych. Wiem, że o zmarłym trudno mówić ale przecież za bezpieczeństwo to zadbał sobie sam, wspólnie z Owsiakiem. Ciekawe jak zakończą się dochodzenia wszczęte jeszcze za Jego życia? A swoją drogą ilu ludzi ginie w podobny sposób. Niedawno zostało zamordowane małżeństwo przez córkę i jej chłopaka, na Lubelszczyźnie...Szkoda każdego zamordowanego, Adamowicza też, ale robić taką akcję na cały kraj to zdecydowana przesada.
malwina 2019.01.20 23:20
przeciez on zyje,tak jak kulczyk :)
kasia2019.01.17 13:43
Oj, Panie Cejrowski,szkoda mi Pana.
as2019.01.18 22:10
sprzataczka sie odezwala 5-7? mieszkan
Zakalec Europy2019.01.17 13:41
W punkt. Rozumiem, że szum będzie, bo bez względu na wszystko wydarzyło się to przed kamerami i był to jednak urzędujący prezydent miasta. To co zaś jest kreowane wokół tej śmierci to jednak cyrk. Marsze, spotkania w szkołach przeciw mowie nienawiści (organizowane przez pierwszoplanowych plujców) itd. Kretynizm. Zadziała, już działa odwrotnie. Kolejne świry chcą przed kamery. Co do Owsiaka to trzeba być podłym żeby w takiej sytuacji tak naprawdę kreować się na ofiarę. Uczciwy jakby się zreflektował to by poczekał w zadumie, a nie dopinał się do przedstawienia. Dno moralne.
Vistula2019.01.17 13:40
@john Powiedz "john", co ciebie to obchodzi? W Polsce ciebie nie ma, tutaj nie pracujesz, nie płacisz podatków, nie głosujesz, wiec co? How is your English "john"?
Laura2019.01.17 13:39
To jest ta wstretna poprawnośc polityczna.W istocie Adamowicz to był okropny typ.Ale poprawnośc polityczna karze mówić dobrze bo inaczej bedziesz wyzwany od najgorszych .Niestety i PIS i Kosciół zaczeli jej ulegać.ze strachu przed lewicowym terroryzmem. A co robi druga strona ? lzy podjudza wręcz namawia do eksterminacji nie tylko PIS ale jej wyborców.
Facet z jajami!2019.01.17 13:36
Wyjątkowy gość z Cejrowskiego! Ma dar widzenia spraw bez żadnych kłamliwych naleciałości. Zmysł postrzegania otaczającej nas rzeczywistości przez pryzmat prawdy. Zawsze trafia w sedno. I nikomu się nie podlizuje! Ma odwagę wygarnąć każdemu! Imponuje mi niesamowicie! BRAVO!!!
on on2019.01.17 18:05
taki odważny bo siedzi poza granicami Polski, niech wraca z powrotem. Ciekawe czy bedzie taki odważny.
Lebowsky2019.01.17 19:29
w istocie masz racje ... tam lewactwo Go nie dosięgnie!
bogdanus2019.01.17 13:23
Najbardziej martwi mnie postawa biskupów. Czy i u nas zaczęła się przemiana mentalna biskupów, jaka kilka lat wcześniej dokonała się na zachodzie. Wiemy do jakiego stanu doprowadzili biskupi kościół katolicki na zachodzie. To nie jest tylko wina polityków, przez zaniedbania i ignorancje hierarchów nieświadomi wierni podążają za takim biskupem. I tracą świadomość rozróżnienie prawdy od kłamstwa, grzechu od cnoty.
Papa72019.01.17 19:10
Ewangelia Mateusza: "Biada wam, uczeni w Pismie i faryzeusze, obludnicy! Bo podobni jestescie do grobów pobielanych, które z zewnatrz wygladaja pieknie, lecz wewnatrz pelne sa kosci trupich i wszelkiego plugastwa". To sa biskupi.
Jan Radziszewski2019.01.17 13:21
Po raz kolejny po Smoleńsku żydzi z SB GRU Mosadu próbują zrobić Polaków w Konia !!! Pouczenia Pana Jezusa i Orędzia dla Polski, Kościoła, świata wtorek, 15 stycznia 2019 15 i 16 I (po północy) 2018 Pewne upomnienie dla S. i M. Krajskich i innych/ - Tak dziecko, to kolejna inscenizacja. Prezydent Adamowicz nie został zabity.
orgi2019.01.17 13:08
A Pan minister Brudziński niech się zainteresuje słowami JPM (jego prezesowskiej mości ) Rzeplińskim , który chce budować obozy koncentracyjne (kazdy na 30 tys osób ) celem DEPISYZACJI po wygranych wyborach ...... Q....;jego mać
ad2019.01.17 13:04
Nareszcie ktoś prawdę napisał.Brawo.....................
Skorpion2019.01.17 13:03
Ks Jankowskiego też wystawiano na piedestały. Nawet zbudowano mu pomnik , który teraz chcą zburzyć. To dziwne , że w Polsce wybierani i szanowani są ludzie z nieczystą kartą życiową. W Łodzi wybrano na prezydenta miasta skazaną prawomocnym wyrokiem. Jakiegoś sołtysa ,który był w więzieniu na stołek przewodniczącego. Nijaki Owsiak też ma przegrane sprawy sądowe i to za bardzo niemiłe postępowanie. Co się z wami ludzie dzieje ? Straciliście instynkt zachowawczy czy sami boicie się , że możecie mieć kłopoty i nie będzie was miał kto bronić. To znacz trzeba będzie odpowiadać a nie unikać w dziwny sposób odpowiedzialności. To się zemści na nas wszystkich. A nie wierzę aby wśród zwolenników PO nie było uczciwych ludzi. Są . Ale jako osoby uczciwe nie wierzą w draństwa innych. Propaganda POwska robi swoje i pada na bardo podatny grunt.
Ryś Koala2019.01.17 13:10
Bo to jest tak: - jeśli zwykli ludzie/wyborcy są nieuczciwi i czerpią z tej nieuczciwości swe małe korzyści, to będą też chcieli takich ludzi wybierać, bo to im gwarantuje umożliwienie dalszego kombinowania. Tylko ludzie uczciwi chcą wybierać uczciwych reprezentantów. Niestety mamy takie władze jacy sami jesteśmy - czyli na jakie zasługujemy.
bogdanus2019.01.17 13:03
Nagle cały świat medialny i polityczny obudził się. Zrozumieli ze przez swoje egoizmy zbudzili demony mordu, który może też ich dosięgnąć.
Małgosia2019.01.17 13:01
150 % racji, o zmarłych trzeba mówić prawdę, a jego teraz będą beatyfikować, niedobrze mi się od tego robi
agatgr12019.01.17 12:58
Powiedział prawdę. Szokująca jest za to granicząca z histerią obłuda w opisie " wiekopomnych- dla Polski ,Europy i świata dokonań" zmarłego tragicznie p. Adamowicza. Zwyczajnie , szkoda człowieka i jego rodziny, ale to co wokół tej śmierci się wyprawia , to lamentowanie w pakiecie z owsiakohisterią to przekracza wszelkie granice dobrego smaku , o prawdzie nie wspomnę.Po prostu żenada żenady.
Stachu2019.01.17 12:57
Oj tam oj tam, prądu o 21:37 nikomu z tej okazji nie wyłączyli. A w 2005 gdy zmarł JP2 takie coś się zdarzyło. Więc WC lekko przesadził z tym porównaniem.
Paweł 2019.01.17 14:38
Wiesz dobrze, że się nie porównuje się Świętego z dyzmą (kanciarzem). Ty mały trolu. Pewnie nawet z urodzenia jesteś Polakiem (zgaduje) i co się z tobą stało zamieniłeś się w zaprzańca : (. Nie masz dumy, że Twoi przodkowie byli Polakami.
Alojzy Cedzidło 2019.01.17 12:52
Rad bym poczytać gdzie to nasz Wojtuś nakłamał . Fakt ,że u Cejrowskiego odwaga wielka . ,,A co mi zrobicie jak ja Meksyku " Odwaga wielka ,Ale tu potrzebna jest też wiedza o sytuacji w Polsce i w UE też . Trzeba też znać etymologie słowa OPOZYCJA .i porownać czy u nas przypadkiem sabotażystów i kausi opozycją nie nazywamy . Na takim fundamencie wiedzy , dopiero zan]brać się za ocenę naszego podróżnika
emika2019.01.17 12:48
Zgadzam się z Panem Cejrowskim, choć o zmarłych nie mówi się źle, ale powinno - sprawiedliwie. Czy jednak Prawo zadziała?
Ryś Koala2019.01.17 12:50
Pamiętaj, że to powiedzenie "o zmarłych się źle nie mówi..." to jest wymysł kogoś ze starożytności. O zmarłych powinno mówić się PRAWDĘ.
Ryś Koala2019.01.17 12:47
Pewnie, że ma rację - zrobiono z tego farsę, a jak tak dalej pójdzie to Adamowicza beatyfikują.
Amok Wawelski2019.01.17 13:49
Bo w Polsce mamy taką tradycję, że dobry Polak, to martwy Polak a żywych Polakow należy opluć. Cejrowski jest oryginałem, bo na żywych i na martwych pluje.
Ryś Koala2019.01.17 14:09
Nie płacz
Alojzy Cedzidło 2019.01.18 12:37
100% racji
john2019.01.17 12:42
obrzydliwe jest to ze adamowicz znany przeciwnik pis nagle staje sie bohaterem tegoz ugrupowania co wyraznie wskazuje na mafijny charakter relacj miedzy tymi ugrupowaniami nie mylic z konkurncja!
tretka2019.01.17 12:41
Cejrowski ma 100 % racji !!!
anonim2019.01.17 12:43
Cejrowski ma jak zawsze rację.
Michał2019.01.17 14:27
W 100% zgoda co do ostatniego akapitu :"To Owsiak etc..