18.10.13, 11:22Andrzej Jaworski (fot. Wikipedia)

Andrzej Jaworski dla Fronda.pl: Media przemilczały fakt, że pedofilii dopuścił się polityk PO. Na księży robią nagonkę

Portal Fronda.pl: Od kilku tygodni media nieustannie raczą nas doniesieniami na temat pedofilów  w Kościele. Padają ostre słowa, zarzuty, tworzy się wrażenie, jakoby każdy ksiądz był przestępcą seksualnym. Tymczasem pojawia się informacja o nauczycielce, która ma dziecko ze swoim 14-letnim uczniem i… nikt nie nazywa tego pedofilią (nie wspominając już o tym, że media nie robią nagonki na środowisko nauczycieli…).

Andrzej Jaworski: Ale takich bulwersujących przykładów braku logiki jest znacznie więcej! Media całkowicie przemilczały fakt, że znany lokalny polityk Platformy Obywatelskiej z Warszawy, były radny został oskarżony o wykorzystanie ponad 14 dzieci. Sprawą zajął się tylko jeden brukowiec, kiedy politykowi przedstawiono akt oskarżenia pod koniec 2012 roku. Temat jednak nie został w żaden sposób pociągnięty przez poważniejsze media. A przecież ten człowiek jest znany w Warszawie! Mam wrażenie, że gdyby sprawa dotyczyła jakiegokolwiek innego radnego z innej partii politycznej byłaby wielka afera. Gdyby takiego przestępstwa dopuścił się ksiądz, zostałby publicznie przez TVN skazany na szubienicę. Tu jest jakaś dziwna ochrona.

Dlaczego tak się dzieje?

Kościół w Polsce jest ostatnim bastionem chrześcijaństwa w Europie, katolicyzmu masowego. Wiele środowisk libertyńskich zrobi wszystko, by ten stan zmienić. Najłatwiej to zrobić przez zohydzenie wiernym Kościoła. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie.

Działa Pan w Parlamentarnym Zespole ds. Przeciwdziałania Ateizacji Polski. Czy zamierzają Państwo podjąć jakieś działanie przeciwko medialnej nagonce na Kościół. Efekty już widać – niczemu niewinni księża są na ulicach wyzywani tylko dlatego, że idą w koloratce.

Staramy się podejmować protesty przeciwko konkretnym działaniom. Dziś startujemy z potężną akcją w obronie abp Józefa Michalika, który jest atakowany za to, co powiedział w homilii 16 października. A nie powiedział niczego, co byłoby niestosowne! Ta sytuacja pokazuje, jak media próbują napiętnować niektóre osoby bez względu na to, co naprawdę mówią. Zawsze można coś wymyślić, zmanipulować i jest powód do ataku. Tak, jak broniliśmy każdą osobę niesłusznie oskarżoną, tak teraz będziemy bronić abp Michalika. Głównym naszym zadaniem będzie też próba wyjaśnienia tego, co robi telewizja publiczna, zwłaszcza drugi program. „Dwójka” wyjątkowo przoduje w atakach na Kościół. Chciałbym, żeby prezes Telewizji Polskiej jednoznacznie zabrał głos w tej sprawie. Czy nie widzi w tym żadnego problemu? Czy jego stanowisko jest tożsame z tym, co robi dyrekcja programu drugiego?

Rozm. MBW

Komentarze

anonim2013.10.18 11:25
Podaj Panie Jaworski dane tego "P.O.". pedofila!.
anonim2013.10.18 11:35
,,Temat jednak nie został w żaden sposób pociągnięty przez poważniejsze media'' - z tzw. ,, aferą Dworca Centralnego'' było podobnie. Sprawie w dosyć szybkim tempie ukręcili łeb. Za dużo znanych osób z naszego pożal się Boże hi-life'u było w to zamieszanych.
anonim2013.10.18 11:39
Arbiter Przestań ....
anonim2013.10.18 11:40
Cieszę się, że wreszcie znaleźli się politycy, którzy zaczynają coś robić z bezkarnością esbeckich mediów.
anonim2013.10.18 11:40
Panie Jaworski myślałam ,że w moim Kościele będzie się mówić tak - tak, nie - nie. Mówi się tak ,że by wszystko zakamuflować - poczynając od Michalika a na Macierewiczu kończąc. Tyle i aż tyle. A komisje w parlamencie niech się zajmą inna pracą. Dość PiSu u o. Rydzyka!!! Teraz jest teraz a nie ,, ja jako były", bo tak się zaczyna większość homilii u o. Dyrektora.
anonim2013.10.18 11:46
media głównego ścieku po prostu szczują przeciwko Kościołowi, niemal codziennie na tzw wieczornych wydaniach informacyjnych pedofilia w Kościele to główny temat informacji, w dodatku w kółko kanwą jest to samo wydarzenie powielane codziennie niczym nieświeży kotlet. już przestałem to oglądać, obrzydliwa walka z Kościołem. jak to mówi pani Gozdyra my musimy informować społeczeństwo :), już poczułem się nad wyraz rzetelnie poinformowany, rzygam tym i tymi lewackimi pełnymi obłudy i fałszu mediami.
anonim2013.10.18 11:52
@arbiter Ale ty pi.....isz?.
anonim2013.10.18 11:54
Arbiter A skąd Ty wiesz czy władze oświatowe czegoś nie kryją.? Skąd wiesz jak się zachowują władze oświatowe w takich sytuacjach. ? Znasz wszystkie przypadki pedofilii wśród nauczycieli ? I nie wyzywaj a sam wyzwanym nie będziesz.
anonim2013.10.18 12:13
@All Poseł Jaworski nie postuluje, by księża pedofile byli bezkarni, ale wskazuje, że są osoby i środowiska, które domagają się rozliczenia Kościoła, a nie są w stanie rozliczyć siebie za przyzwolenie na pedofilię. Tymi środowiskami są partie polityczne (PO i Twój Ruch wiodą w tym prym), dziennikarze, artyści, celebryci, sportowcy, tzw. "intelektualiści". Red. Wybranowski pisał o trzech radnych PO skazanych za pedofilię. Nikt nie domaga się delegalizacji PO ani tego, by ta partia płaciła odszkodowanie pokrzywdzonym za swoich działaczy, a podobny postulat kierowany jest do Kościoła katolickiego. Czy tylko KK ma kierować się (jak chce stefa60) zasadą "tak-tak, nie-nie"? Po co poseł ma ujawniać dane osoby, które są znane organom ścigania? Czy @Ondraszek1 lub @ex-vitro chcą dokonać jakiegoś samosądu? @pawel.nn - Jeśli chodzi o strategię "u was Murzynów biją", to śmiem twierdzić, że największy jazgot dotyczący pedofilii w KK podnoszą... obrońcy pedofilów w innych kręgach, np. dziennikarze Gazety Wyborczej i politycy Twojego Rucha (naczelny Michnik i J. Palikot kumplują się ze znanym pedofilem, który nie ukrywa swoich pedofilskich zainteresowań i poczynań).
anonim2013.10.18 12:16
Arbiter Z mojego terenu , nauczyciel który zabawiał się z 14 latką pracował do czasu uprawomocnienia się wyroku skazującego. Chłop był porządny nikt nie wierzył ,że coś takiego mógł zrobić. Pisały o tym tylko media lokalne. Pan od w-f mojego syna , każdy wie że jeździ na bani samochodem wreszcie wpadł , ale że mial na wykroczenie a nie na 178 to dalej pracował bo nie karany.
anonim2013.10.18 12:18
@Arbiter "Choć dzięki niektórym mediom może się dziś wydawać, że w Kościele roi się od pedofilów, raport przygotowany dla amerykańskiego Departamentu Edukacji pokazuje prawdziwe proporcje nadużyć. Ofiar księży jest sto razy mniej niż ofiar nauczycieli. Według Charol Shakeshaft, odpowiedzialnej za mało dziś znany raport z 2004 roku, "fizyczne nadużycie seksualne wobec uczniów w szkołach jest sto razy większe niż nadużycia księży”. Niechlubny raport, przygotowany dla amerykańskiego Departamentu Edukacji, przypomina portal LifeSiteNews. Niedawno na te dane powołał się także George Weigel krytykując ataki na papieża Benedykta XVI w "New York Times’ie". Weigel zwrócił uwagę, że media – choć stosują retorykę "obrońców dzieci" – w rzeczywistości skupiają się jedynie na zaszkodzeniu Kościołowi. Nadużycia seksualne księży miały miejsce głównie w latach 60. i 80., a przedstawia się Kościół jako "epicentrum wykorzystywania seksualnego młodych”. Tymczasem – przypomina pisarz – w 2009 roku zanotowano w USA jedynie sześć przypadków oskarżeń księży o nadużycia wobec dzieci, co świadczy, że Kościół znacznie lepiej poradził sobie z pedofilią niż inne instytucje. Akty pedofilii wśród nauczycieli zawsze traktowane są jako indywidualne przypadki i nikt nie domaga się zreformowania całego systemu edukacji, podczas gdy sprawy dotyczące księży bulwersują opinię publiczną nawet po 20 latach i zawsze służą do zniszczenia wiarygodności Kościoła. Raport Shakeshaft, opublikowany dwa lata po ujawnieniu skandali pedofilskich w Kościele w USA, został zupełnie przemilczany. Po jego publikacji prezydent Amerykańskiej Ligii Katolickiej William Donohue pytał retorycznie "gdzie są media?". – Czy nie jest dla nich newsem, że ilość uczniów, którzy padli ofiarą pedofilii w amerykańskich szkołach publicznych jest sto razy większa niż ofiar księży?" Jak sądzisz czy u nas może być podobnie? Pamiętasz sprawę z 2012 roku o wykryciu największej pajęczyny pedofilskiej w Europie? O tym, że polski ślad miał prowadzić do osób z pierwszych stron gazet? Pisali o tym we "Wprost" było w TV Polsat. Ale jakoś wszystko przycichło...
anonim2013.10.18 12:22
@Gipsen Twoja naiwność jest rozbrajająca. Abp. Michalik parę dni temu wypowiedział się bardzo nierozsądnie (delikatnie mówiąc), by po kilku godzinach sprostować i przeprosić za tą wypowiedź. Następnie abp. Michalik wypowiedział się racjonalnie, ale nikt nie analizuje tych słów (zwróćmy uwagę, że obecnie najczęściej mówi się "Michalik ponownie bulwersuje", ale cytuje się... pierwszą wypowiedź. A przecież stwierdzenie, że na zachowania pedofilne wpływ ma ideologia gender, seksualizacja dzieci, rozwody rodziców itp. to literalnie prawda!
anonim2013.10.18 12:22
Dziwnie brzmią na Frondzie zarzuty o "przemilczaniu" pewnych wydarzeń, skoro wczoraj (i dzisiaj jak dotąd) nikt z redakcji nie zdobył się na komentarz w sprawie postępowania prof. ("prof."?)" Rońdy.
anonim2013.10.18 12:25
arbiter kolejny tuman, który świetnie rozumie dlaczego o pedofilii w KK piszę się znacznie więcej niż o pedofilii wśród nauczycieli, lewicowych organizacji, polityków platformy, SLD i palikociarzy. Ile razy wam lewe matoły i inne arbitery to jeszcze trzeba tłumaczyć? Czy wy naprawdę macie IQ na poziomie żuka gnojarza? Tłumaczę po raz kolejny: Związek Nauczycielstwa Polskiego systematycznie tuszuje pedofilię w przeciwieństwie do hierarchów KK z Michalikiem na czele. ZNP zawsze twierdzi, że to dzieci są winne i z zemsty za złe oceny oskarżają biednych nauczycieli. ZNP pieprzy o gender i rozwodach jako o postępie i koniecznej edukacji, a o pedofilii, że to styl życia uprawiany dla dobra dzieci, regularnie w ten sposób usprawiedliwiając zwyrodnialców, a nawet więcej - pochwalając i promując ich na prominentne stanowisko, pod warunkiem, ze nalezą do LGBT lub innych lewicowych organizacji.
anonim2013.10.18 12:27
To nie żaden brak logiki, to raczej zła wola. Gdy przypomnimy sobie, że zarazem gwiazdą mediów, także u nas, był prawdopodobnie wielki pedofil Michael Jackson wiadomo o co chodzi.
anonim2013.10.18 12:27
Gipsen GW-no czyta, to GW-no wie
anonim2013.10.18 12:33
@ Arbiter. Mała errata: oczywiście nie chodziło mi o rok 2012 ( to by była świeża sprawa - jak teraz z Zielonymi w Niemczech!) ale o 2002 rok. W mediach informacje pojawiły się bodaj w październiku.
anonim2013.10.18 12:59
Gipsen GW-no czyta, to GW-no wie
anonim2013.10.18 13:08
A ja zapytam po Ondraszkowemu i w stylu wielu innych-Czy ten pan został skazany? Czy coś mu udowodniono? Bo jeśli nie to Ondraszek i świta-morda w kubeł
anonim2013.10.18 13:24
Arbiter Prawo nie zna pojęcia "tuszowanie" zna pojęcie " mataczenie" To kto mataczył , czy komuś postawiono zarzuty mataczenia.
anonim2013.10.18 13:25
@arbiter No to pochwal się, jakie ty masz IQ? Że dwucyfrowe, to od razu widać. Tylko ile tam nazbierałeś, 46, 47? Ludzie, przestańcie ktworzyć iluzję polemiki z debilem! W dodatku chamem i notorycznym oszczercą.
anonim2013.10.18 13:55
Arbiter Nauczyciel oskarżony z art. 200 , pracujący w szkole do prawomocnego wyroku to nie to samo?
anonim2013.10.18 13:59
@arbiter A co ma ZNP do rzeczy? Tu chodzi o wymiar sprawiedliwości i polityków i merdia , którzy tuszują statystyki dotyczące pedofilii.Nie sposób wydobyć danych dotyczących pedofilii wśród nauczycieli albo homoseksualistów.To jest właśnie tuszowanie na wielką skalę.Po prostu nie finansuje się badan na ten temat,uczelnie nie przyjmują projektów naukowców chcących to badać,policja,prokuratury nie udostępniają statystyk.Temat zamieciony pod dywan. Zrozumiałeś głąbie?
anonim2013.10.18 14:06
@ Arbiter. Chodzi ci o rzeczy tego typu? "Skazany przez sąd pedofil uczył WF w gimnazjum w Dobrem pod Mińskiem Mazowieckim. Dyrekcja szkoły przez kilka miesięcy udawała, że nic nie wie o jego wyroku" wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,126765,7748435,Nauczyciel___pedofil_uczyl_w_gimnazjum__Dyrekcja_o.html Oni co prawda tylko "przymykali oko" ale to mniej-więcej to samo. I czy u nas na pewno jest lepiej niż było w USA?: "O tym, jak poważny jest to problem, świadczy raport przygotowany w USA. Pokazuje on, że prawie 10% uczniów szkół publicznych jest gwałconych lub molestowanych przez nauczycieli. W skali roku w USA ofiarą pedagogów-zboczeńców pada prawie 300 000 uczniów. To ponad 100 razy więcej niz ofiar księży pedofili. Zaledwie 1% pedofili nauczycieli traci prawo wykonywania zawodu. Tylko 35% pedagogów-zboczeńców ponosi jakiekolwiek konsekwencje, 65% pozostaje bezkarnych. 39% nauczycieli pedofili jest przenoszonych do innych szkół , często z pozytywną rekomendacją. Wielu z nich jest , bez żadnych prawnych konsekwencji, przenoszonych na emeryturę". http://en.wikipedia.org/wiki/Charol_Shakeshaft !!! Czy istnieją jakieś badania czy raport polskich władz edukacyjnych poświęcony problemowi nauczycieli-zboczeńców? Jeśli tak to zapoznajmy się z nim, jeśli nie - to nie wiadomo o czym mówimy. Ja nie jestem specjalistą, może ty?
anonim2013.10.18 14:19
Szerszeń Odnośnie danych jakie podałeś , nie wynika to 10 procent ze specyfiki szkoły ( podobnie przypadki w Kościele nie wynikaja ze specyfiki Kościoła) a z tego ,ze osoby o skłonnościach pedofilskich bardzo często wybierają zawody gdzie będa miały dostęp do dzieci a nawet szukają partnerek życiowych , które już dzieci posiadają . Każda instytucja czy to szkoła czy Kościół czy harcerstwo jest w zasadzie bezbronna wobec takich osób. Zazwyczaj pedofile działający w instytucjach to pedofile uwodzący , często sa lubiani , uczynni . Gdy pojawia się oskarżenie pierwszą reakcją środowiska czy przełożonych jest niedowierzanie. Dla szkoły informacja tego typu to prawdziwa antyreklama więc jest kolejny powód żeby to umniejszać troska o dobre imię szkoły. Podobnie , który dyrektor przyzna publicznie że u niego w szkole są narkotyki. Środowisko szkolne ma skłonności do ukrywania pewnych spraw mało chwalebnych w nie mniejszym stopniu niż Kościół. Zawsze są to sprawy trudne i nikomu z tu piszących nie życzę sytuacji żebyście musieli podejmować w takich sprawach decyzje.
anonim2013.10.18 14:25
@Michas Powstrzymaj się od wyzwisk! To nie Wirtualna czy Interia. Co prawda tu też jesteśmy w dużym stopniu anonimowi ale to przecież nie powód do złego zachowania (wiem, że ciśnienie człowiekowi rośnie gdy się czyta oszczerstwa!). Ale tutaj możemy spokojnie argumentować bo wiemy, że moderator nie usunie nam komentarza, gdy się okaże, że bierzemy górę, ani nie wytnie linku do katolickiej strony. Więc spokojnie. Przecież obaj wiemy, że go nie przekonamy! Bo on nie po to wstawia swoje teksty aby dochodzić do prawdy. Ale czytają to też inni no i dobrze jest poznać argumenty "tamtej strony" bo w rozmowie twarzą w twarz moderator już nie przyjdzie im z pomocą a kamerzysta też nie ustawi się tak aby z katolika zrobić jakiegoś pomylonego gnoma.
anonim2013.10.18 14:44
ksiezy pedo jest ok 3 rocznie (30 w przeciagu 10 lat) przypadkow pedo w samej szkole jest ok 200 rocznie (MEN, 2011)
anonim2013.10.18 15:06
@zyga jakieś statystyki.... Procentowo, nawet w Polsce jest kilka wiecej przypadkow pedofilli przez nauczycieli niz ksiezy. Cala masa nauczycieli pracuje w zawodzie mimo ze byli pedo - z powodu zatarcia wyroku, poza tym, chroni ich karta nauczyciela. Szkoly tez "zacieraja slady", bo to sie odbija na ich wizerunku.
anonim2013.10.18 15:08
"Ciekawe skąd pan Oko bierze swoje statystyki o pedofilii wśród homo, skoro tak niby się nie da żadnych badań prowadzić." wystarczy poszukac - wklep jego cytaty w googlu, znajdziesz zrodla. To samo dot 100 krotnosci przypadkow pedo wsrod nauczycieli w stosunku do ksiezy.
anonim2013.10.18 15:24
@2013 Właściwie nie jestem pewien dlaczego mi to tłumaczysz. Może jesteś nauczycielem i poczułeś się trochę dotknięty. W każdym razie - według mnie OCZYWIŚCIE masz rację. Nigdy nie twierdziłem, że: rabini, nauczyciele, mnisi buddyjscy, pastorzy to jakieś zwichrowane moralnie grupy. Jeśli w szkołach lub w jakichś katolickich domach opiekuńczych statystycznie trafia się więcej pedofili niż wśród bokserów lub górników to chyba nie jest to odkrycie godne Nobla? ;-)
anonim2013.10.18 16:13
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,126765,7748435,Nauczyciel___pedofil_uczyl_w_gimnazjum__Dyrekcja_o.html Skazany przez sąd pedofil uczył WF w gimnazjum w Dobrem pod Mińskiem Mazowieckim. Dyrekcja szkoły przez kilka miesięcy udawała, że nic nie wie o jego wyroku
anonim2013.10.18 16:44
Kościół uważna się za autorytet moralny i ktoś kto zagląda ludziom pod kołdrę, mówi co moralne a co nie, jako autorytet, powinien być bez skazy, porostu. A jeśli dopuszcza się czynów które są sprzeczne z nauka którą sam głosi to normalna hipokryzja a ludzie bardzo nie lubią hipokryzji. Bardzo denerwuje to, że autorytet, mówi im jak żyć sam ma dużo brudu pod paznokciami bo... weźmy na przykład urzędnika skarbówki, przyjdzie, kontroluje, wlepi nam mandat... a sam robi przekręty podatkowe. Kto będzie surowiej oceniany? czy ten urzędnik skarbówki który nas kontroluje robiący przekręty czy sąsiad robiący takie same przekręty jak urzędnik i ja? Kogo będzie najgorzej oceniony z tych trzech? Czyn jest ten sam ale moralnie urzędnik dostanie większa kare i narazi się na większa krytykę i większe będzie oburzenie. To jest naturalne. Kościół w dodatku kręci, tuszuje, abp Michalik próbuje usprawiedliwiać itd... i to dolewa oliwy do ognia. Wielu próbuje mówić ze to nagonka, a ta 'nagonka' to porostu normalna reakcja społeczeństwa. Ogromna większość katolików jest bardzo oburzona, zła, wściekła i prawidłowo a owe uczucia potęguje to, że to te osoby mówią im jak żyć. Większość jednak nie angażuje się w to dalej i świat dla nich kreci się tak samo szybko. Niewierzący maja pożywkę dla tego aby utwierdzić się w krytyce kościoła, tez naturalne. Jednak jest cześć katolików, która czuje się personalnie winna tego, że to ich pasterz dopuścił się tak haniebnego czynu. Przecież ja podpisałem się pod tym kościołem, zgadzam się z nim, a tu mój duszpasterz okazuje się pedofilem? To co to o mnie mówi? Czy podpisałem się pod pedofilem? i to własnie u pewnej części katolików powoduje dysonans poznawczy. Ja dobry katolik i pedofilia? Ja, ktoś kto jest prawym człowiekiem i mój jedynie słuszny kościół i pedofilia? Jak z tego wybrnąć aby kościół został dalej ''tym jedynie słusznym'' i zachować poczucie tego, że jestem dobrym człowiekiem i podpisałem się pod dobra religia? Jakie są sposoby radzenia sobie z tym dysonansem? Zaprzeczanie, racjonalizowanie, usprawiedliwianie co Pan Terlikowski praktykuje z namiętnością. I o to tu chodzi, u pewnej grupy katolików, zdecydowanie u szanownych Frondowiczów pojawia się dysonans, i zrobią wiele aby dysonans ten jakoś zagłuszyć w czym przeszkadzają im krytycy kościoła (cześć ich) którzy tez maja dysonans bo jakiś czas temu odeszli od wiary a ich czasem z powodu wieloletniej indoktrynacji ciągnie do kościoła to potrzebują argumentów aby się utwierdzić w odejściu od kościoła a pedofilia to bardzo dobry argument. Katolicy znów z drugiej strony chcą się jakoś pozbyć dysonansu no i tak się kreci.
anonim2013.10.18 17:11
I kolega koonrad zdradził tajemnicę .... jakby Kościół nie napominał .... jakby się zamknął .... to odpuścimy ....
anonim2013.10.18 18:43
@Merak zagorzały obrońco pedofili - Tylawa Dlaczego nie bronisz tego "biednego", lokalnego polityka, tak jak to robiłeś w przypadku Moskwy z Tylawy? Mam rozumieć, że jesteś kompletnym hipokrytą? Jaka z tymi aktami sprawy? Mogę mieć do nich dostęp czy też nie? W sumie to Dzieciaczki są wszystkiemu winne...
anonim2013.10.18 23:56
Może dlatego że jeśli to prawda to ten polityk nie zostanie "przeniesiony" na inne stanowisko tylko odpowie przed sądem. Pedofile są w każdym środowisku ale tylko kościół tak wyspecjalizował się w tuszowaniu tych spraw. I o to chodzi! Nie słyszałem żeby np. dyrektor szkoły, którego podwładny nauczyciel dopuścił się molestowania tłumaczył, że to wina dzieci które "lgnęły" do majtek pedofila.
anonim2013.10.19 7:35
arbiter, drobny chamusiu, może chcesz powiedzieć mi to w twarz? służę swoim adresem mailowym, możemy się spotkać i będziesz miał możliwość powiedzenia mi o moim IQ i o tym, że jestem głąbem, itd. Proponuję zatem, zobaczmy, kto tu jest mężczyzną, a kto gnojkiem z piaskownicy. Co ty na to? Czekam na odpowiedź
anonim2013.10.19 8:52
arbiter Głąbie kłamco i manipulatorze! Statystki policyjne wyraźnie pokazują że nauczycieli pedofilów jest sto razy więcej niż księży pedofilów. Mówisz że ZNP tym różni się od hierarchów Kościoła że niczego nie ukrywa i niczego nie tuszuje. To teraz bałwanie jeden podaj mi ilość zgłoszeń na prokuraturę dokonanych przez ZNP w sprawie nauczycieli pedofilów! Nie ma durniu jeden żadnego takiego zgłoszenia! Ściganie pedofilów to jest sprawa prokuratury oraz rodziców skrzywdzonych dzieci a nie biskupów czy działaczy związkowych. Problem pedofilii w Kościele polega na tym, że Kościół w Polsce jest największą w Europie siłą przeciwdziałającą ideologii gender, która stanowi najlepszą pożywkę dla wszelkiej maści poedofilów. Walka z Kościołem jaką prowadzą tkie durnie jak ty jest największym wsparciem dla pedofilii w społeczeństwie. Problem pedofilii w Kościele polega dla takich ścierwojadów jak ty na tytm że w Kościele ten problem jest najmniejszy z możliwych problemów. Takie ścierwojady jak Ty zawsze zrobią wszystko aby ten "problem" powiększyć do niebotycznych wręcz rozmiarów. I jak widać macie z tym coraz większy problem.
anonim2013.10.19 9:37
>>Gandalf napisał(a):Paź 19, 2013, 8:52 rano arbiter Głąbie kłamco i manipulatorze! Statystki policyjne wyraźnie pokazują że nauczycieli pedofilów jest sto razy więcej niż księży pedofilów<< Dobrze piszesz , jednak takusi "arbiter" czy jemu podobny i tak zaraz przekręci, wypaczy, zmanipuluje, by wyszło na jego. Co nie zmienia faktu że, nie poddawać się i pisać prawdę. A prawda ma to do siebie że , ... kole w oczy