W całym tym zamieszaniu z wykorzystaniem wizerunku Lecha Kaczyńskiego (pomysł z Jarosławem wydaje się równie prymitywny) umknęła nam jeszcze jedna ważna rzecz, na którą zwraca uwagę Stowarzyszenie Twoja Sprawa. Portal „randkowy”, który z założenia ma na celu kojarzenie par, zachęca ludzi będących w stałych związkach („w twoim związku brak pazura?”) do... niewierności i „dyskretnego romansu”.
„Reklamowanym „produkt” budzi naszą głęboką odrazę. Niewierność jest jedną z najczęstszych przyczyn rozwodów. Jej promowanie jest po prostu podłe i może doprowadzić do wielu ludzkich i rodzinnych dramatów, które w innych okolicznościach być może nie miałyby miejsca” - podkreśla STS i apeluje do zabiegania o jak najszybsze usunięcie billboardów z ulic. Mogą to uczynić firmy, które zdecydowały się udostępnić powierzchnię reklamową. Są to spółki Clear Channel Poland i Schulz Media.
Swoją opinię na temat kampanii zachęcającej do zdrady można wyrazić, wysyłając maila do firm billboardowych. STS jak zwykle podaje przykładową treść takiego listu. I podkreśla, że reakcja stowarzyszenia wynika z przekroczenia granic etyki i dobrego smaku. „Nie jest naszą intencją jakiekolwiek zaangażowanie w kwestie polityczne, związane z oceną dorobku politycznego tego, czy innego polityka”.
MBW