Jednak sprzedaż GW jest najgorsza od 18 lat i spadła poniżej 190 tys. Notuje też największe procentowo spadki na rynku, tym razem jest 17 proc. Liderem rynku pozostaje "Fakt", trzecie miejsce ma "Super Ekspress". Pomimo wychamowania nieco spadków wciąż traci także Rzeczpospolita.

Jak zauważa naTemat.pl: "Prasa drukowana nie przegrywa tylko na polu informacji i publicystyki, ale także w sferze mody. Z ostatnich badań wynika, że blogi modowe są popularniejsze niż prasa o tej tematyce. Jak wynika z sondaży firm FashionFan, Interactive Research Center i LeadR Polacy częściej zaglądają na specjalistyczne blogi niż do magazynów dotyczących mody. Prawie połowa polskich internautów, którzy interesują się modą deklaruje, że odwiedza blogi modowe. Najczęściej poszukują w nich inspiracji oraz szukają nowych informacji z branży."

ToR/naTemat/wPolityce.pl