Kazimiera Szczuka: W średniowieczu wszystkiemu winni byli Żydzi i dochodziło do pogromów. Teraz mamy gender - zdjęcie
29.12.13, 13:03Kazimiera Szczuka (fot. Wikimedia Commons)

Kazimiera Szczuka: W średniowieczu wszystkiemu winni byli Żydzi i dochodziło do pogromów. Teraz mamy gender

51

„Kiedy znajdowano zabite dzieci, ofiary przemocy seksualnej, kończyło się to często pogromem na Żydach. Najpierw był trup dziecka w fosie. Potem oskarżenie, że Żydzi zabili to dziecko na macę. Teraz mamy gender" – twierdzi Kazimiera Szczuka.

Występująca w radiowej „Jedynce” Szczuka nazwała kościelną krytykę gender „kampanią nienawiści”, która ma odwrócić uwagę od problemu pedofilii.

Znana feministka zarzuciła także Kościołowi brak rzeczowych argumentów w dyskusji o gender. „Opowieści z kosmosu, że gender seksualizuje dzieci. Nie można złapać jakiejś jeden osoby, pani profesor z uniwersytetu jako tej, która głosiła takie dziwne opinie. Jakiegoś genderowego guru albo jakiejś gender-przedszkolanki, która właśnie dopuszczała się aktów przestępczych na dzieciach. A przecież takie są opowieści” – mówiła Szczuka w audycji „Sterniczki”.

MBW/Polskie Radio/Natemat.pl

Komentarze (51):

anonim2013.12.29 13:14
Bełkot Szczuki. Dobry list episkopatu.
anonim2013.12.29 13:18
To odwracanie kota do góry ogonem. To robienie kata z ofiary. Bo to zwolennicy "gender" zaczęli niesłusznie krytykować Kościół, tradycyjne społeczeństwo, o dyskryminację kobiet, itd... Kościół się tylko broni. Problem z gender polega na czymś innym. Na tym, że zwolennicy tego nurtu krytykują niesłusznie, choćby Katolicyzm, za propagowanie nierówności płciowej, rozumianej jako uznanie kobiety za gorszą, za niedostrzeganie kulturowego wymiaru płci… To są fałszywe oskarżenia, bo różność ról nie oznacza gorszości jednej z nich. Bo kościół nie wyklucza istnienia kulturowych płci, ale wskazuje, że istnieje jeszcze płeć biologiczna, oraz żę opowiada sięon po konkretnej, zgodnej ze swoją treśćią wizji płciowości ludzkiej i wzajemnej relacji między płciami. Podkreślanie płciowego relatywizmu nie jest opcją neutralną, ale konkurencyjną wobec propozycji katolickiej.
anonim2013.12.29 13:21
A co jedne drugiemu przeszkadza? To żydówki lansują gender ... mają w tym interes narodowy.
anonim2013.12.29 13:22
@Fan_Piogala Genderyzm, feminizm jest narzędziem masonerii do osiągnięcia swoich celów.
anonim2013.12.29 13:39
@Lilik Wróć. Popatrz na poprzedni mój komentarz
anonim2013.12.29 13:45
Przecież Żydzi cały czas są wszystkiemu winni.
anonim2013.12.29 13:45
No kto by pomyślał, że to gender jst takie groźne! Cóż naprawdę słaby musi być ten wasz kościół skoro byle gender stanowi dla niego śmierelne zagrożenie....
anonim2013.12.29 13:51
Nie ma innego, prawdziwszego zdjęcia Szczuki? http://d.naszemiasto.pl/k/r/8b/3c/5235fe0bbc9ee_o.jpg
anonim2013.12.29 13:52
http://b.vimeocdn.com/ts/268/154/268154214_640.jpg
anonim2013.12.29 13:54
http://3.s.dziennik.pl/pliki/3173000/3173126-kazimiera-szczuka-643-385.jpg
anonim2013.12.29 13:54
http://3.s.dziennik.pl/pliki/3173000/3173126-kazimiera-szczuka-643-385.jpg
anonim2013.12.29 13:56
Nie dokońca. Jeszcze oprócz gender są nawiedzone feministki.
anonim2013.12.29 13:59
Kazimiera szczeka i szczeka a karawana idzie dalej. Kościołowi ani diabeł nie da rady tym bardziej Kazimiera co szczeka
anonim2013.12.29 14:00
Pani Kazimiero proszę poznać historię masonerii. Wasz feminizm już został zaplanowany przez masona Engelsa jako walkę klas, miedzy kobietami i mężczyznami. Genderyzm jest wynaleziony i potrzebny do demoralizacji społeczeństwa, jako skuteczne narzędzie oderwania społeczeństwa od Boga i wiary.
anonim2013.12.29 14:00
owszem żydzi a raczej talmudyści to zawsze są pokrzywdzeni nawet jeśli na bliskim wschodzie każdego dnia mordują ludzi, dla feministycznego baboka szczuki jest to jak najbardziej korzystne skoro sama wywodzi się z plemienia żmijowego i wspiera te podłe działania. Każda feministka jest przeważnie zakompleksioną idiotką więc z powodu swego rozgoryczenie usiłują obecnie za pomocą ateistycznej doktryny gender zakłócić normalny rozwój człowieka. Nienawiść jest stosowana jako zarzut kiedy uwidacznia się prawdę o lewackich planach na temat iż gender ma za zadanie zrobić dzieci zboczeńców nadmiernie skierowanych na aspekty cielesnego przyjemności seksualnych. Kościół Katolickie w przeciwieństwie do dewiantów lewicowych przedsięwziął działania aby więcej czyny pedofilskie się nie powtórzyły zaprzestając przyjmowania do seminariów homoseksualistów o których uprzywilejowania zabiegają feministyczne baboki.
anonim2013.12.29 14:01
" biologa gender" :D :D :D :D
anonim2013.12.29 14:01
Okazuje się, że nie tylko Żydzi są poza wszelką krytyką. Teraz i genderowcy. A ludzie czytają tą głupotę i popierają.
anonim2013.12.29 14:13
"gender to wiedza o różnorodnosci ról spolecznych człowieka w różnych kulturach i społecznościach, zależnosci między stereotypami płci a socjologicznymi ich aspektami a nie ideologia. " Od tego jest antropologia spoleczna. A gender to ideologia.
anonim2013.12.29 14:32
Przypomnę pani jak wasi "naukowcy" wypowiadają się na temat rodziny, mężczyzn i świadomego rozbicia rodziny. Każdy uczciwy człowiek wie do czego zachęcają hasła waszych przodowników podanych poniżej. Mądrości naukowe gender. broszura do pobrania bez limitu. GENDER CYWILIZACJA ŚMIERCI http://chomikuj.pl/nbogdanus/E-BOOKI+KATOLICKIE -------------- W 1884 r. Engels pisał: „W historii za pierwszorzędny antagonizm należy uznać antagonizm między mężczyzną i kobietą w monogamicznym małżeństwie, a za pierwszorzędny ucisk - ucisk kobiety przez mężczyznę". Marksistowską ideologię walki klas przełożono na obszar relacji między mężczyzną i kobietą. Mężczyzn utożsamiono z kapitalistami uciskającymi proletariat czyli kobiety. Słowa Margaret Sanger: „Kobieta jest upośledzona przez to, że jest żoną i matką. Trzeba uwolnić kobietę od tego haraczu, od tej pańszczyzny, jaką jest ciąża, rodzenie dzieci, zajmowanie się dziećmi’’ przyjęto jako wykładnię radykalnego feminizmu5. ------------------------------- „Kobiety nie powinny mieć możliwości wyboru pozostania w domu i wychowywania dzieci, ponieważ gdyby taka możliwość naprawdę istniała, zbyt wiele kobiet skorzystałoby z niej". Simone de Beauvoir ------------------ Kate Millet w swej książce z 1969 r. pt. Sexual Politics (Polityka seksualna) pisała: „... nie ma różnicy między płciami w chwili urodzin. Osobowość psychoseksualna jest więc czymś wyuczonym po narodzeniu’’10. ----------------- Alison Jagger w książce używanej na kursach dla kobiet ukazuje, jaki powinien być pożądany rezultat rewolucji klas płciowych: „Zniesienie rodziny biologicznej wyeliminuje także potrzebę opresji seksualnej. Męski i żeński homoseksualizm oraz pozamałżeńskie stosunki płciowe nie będą już postrzegane w optyce liberalnej jako opcje alternatywne. Sama „instytucja" współżycia płciowego, gdzie kobieta i mężczyzna odgrywają określone role, zniknie. Ludzkość będzie mogła wreszcie powrócić do swej naturalnej, wielopostaciowej i perwersyjnej seksualności11. --------------- W latach 70. Shulamith Firestone w swej książce The Dialectic of Sex (Dialektyka płci), opublikowanej w 1970 r., modyfikując ideę walki klas, wzywa do „rewolucji klas płciowych” (sex-class revolution): ,/iby wyeliminować klasy płciowe, klasa podrzędna (kobiety) musi się zbuntować i przejąć kontrolę nad reprodukcją... To oznacza, że celem rewolucji feministycznej jest nie tylko usunięcie przywilejów mężczyzn, co było celem ruchu feministycznego, lecz wyeliminowanie różnicy między płciami; różnice płciowe nie będą już więcej miały żadnego znaczenia"6. ------------------- Według Firestone istotą ucisku kobiet jest macierzyństwo i wychowywanie dzieci. Ci, którzy popierają to stanowisko, uważają, że aborcja na żądanie, antykoncepcja, całkowita wolność seksualna, zatrudnienie kobiet i przetrzymywanie dzieci we wspomaganych przez państwo żłobkach są warunkami koniecznymi do wyzwolenia kobiet. Nancy Chodorow w książce The Reproduction of Mothering twierdzi, że dopóki kobiety będą pełnić funkcje wychowawczo-opiekuńcze, dzieci będą rosnąć, postrzegając ludzkość podzieloną na dwie różne i - według niej - nierówne klasy. Jest to przyczyną tolerowania ucisku „klasowego”7. -------------------- Na rozwój ideologii gender wpłynęło wielu naukowców, badaczy, lekarzy, psychiatrów. Obok ideologii Marksa i Engelsa, która odegrała tutaj ogromną rolę, obok najważniejszych podwalin gender wywodzących się z teorii Zygmunta Freuda, wymienia się także działalność innych osób, które odegrały w tym zakresie znaczącą rolę. Należą do nich m.in.: ----------- Magnus Hirschfeld (1868-1935) - niemiecki lekarz żydowskiego pochodzenia, prekursor seksuologii, założyciel Instytutu Seksuologicznego w Berlinie. Jeden z pierwszych liderów ruchu na rzecz równouprawnienia homoseksualistów. Hirschfeld był współzałożycielem w 1897 pierwszej niemieckiej organizacji WhK [Wissenschaftlich-humanitäres Komitee) zrzeszającej osoby homo-seksualne15. Wymieniany jest obok Brytyjczyka Havelocka Ellisa i Amerykanina Alfreda Kinseya jako prekursor badań nad seksualnością. Głównym polem badań Hirschfelda był homoseksualizm. Był autorem pięciotomowego traktatu o seksuologii, jak również ok. 150 innych prac z tej dziedziny. Był też twórcą teorii metatropizmu, według której płeć jest czymś chwiejnym, ulegającym zmianie. Odkrył także wpływ hormonów na osobowość seksualną człowieka. ----------- Wilhelm Reich (1 8 9 7 -1 9 5 7 )16 - już w czasie studiów medycznych wraz z kolegami postanowił założyć nieoficjalne studium seksuologiczne, niezadowolony z tego, że wykładowcy zaniedbują dziedzinę seksuologii. Studia medyczne utwierdziły go w przekonaniu, że seksualność jest "ośrodkiem, wokół którego obraca się całe życie społeczne i wewnętrzne życie jednostki". Dobrze rozumiał, że erotyzacja jest idealnym narzędziem do zniszczenia relacji do Boga, Kościoła, tradycji, państwa, rodziców, ojca i nauczycieli, do zburzenia dotychczasowej struktury i ładu społecznego. Zaspokajaj swoje żądze seksualne, a stworzysz raj na ziemi twierdził Reich17. ---------- Margaret Sanger (1 8 7 9 -1 9 6 6 ) widziała w macierzyństwie „niewolnictwo reprodukcji”, z którego pragnęła uwalniać kobiety18. Twierdziła, że kobieta jest właścicielką swojego ciała i swojej płciowości i może nimi zarządzać tak, jak jej się to podoba i jak sama zadecyduje. Zanegowała obiektywny porządek dotyczący prokreacji i macierzyństwa. Swoje idee czerpała z natchnienia marksistowskich koncepcji ucisku i wyzwolenia, była promotorką antykoncepcji, kontroli urodzin i „wolnej miłości”. Opowiadała się za sterylizacją i przymusową aborcją ze względu na rasy oraz ludzi chorych psychicznie i genetycznie, a także pochwalała tezy nazistowskiego programu eugenicznego. W 1942 r. założyła Amerykańską Ligę Kontroli Urodzeń (ABCL), która dwadzieścia lat później zmieniła nazwę na International Planned Parenthood Federation, (IPPF), czyli Międzynarodowa Federacja Planowanego Rodzicielstwa19. Sanger zainicjowała I Światowy Kongres Kontroli Urodzeń w Genewie, rozpoczęła masowy ruch tzw. wolnego seksu, finansowała badania prowadzące do stworzenie pigułki antykoncepcyjnej20. Walczyła o zmianę prawodawstwa, aż w końcu w 1965 r. Sąd Najwyższy USA uznał zakaz używania środków zapobiegania ciąży za sprzeczny z konstytucją21. -------------- Alfred Charles Kinsey (1894-1956) - amerykański biolog. Autor tzw. Raportu Kinseya. Profesor entomologii i zoologii. W 1947 założył Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction na Indiana University, znany dzisiaj jako Kinsey Institute for Research in Sex, Gender, and Reproduction. Na podstawie swoich raportów Kinsey opublikował dwie książki: Zachowanie seksualne mężczyzny z 1948 r. i Zachowanie seksualne kobiety z 1953 r. Książki te wywołały skandal, a ich autora uważa się do dziś za ojca rewolucji seksualnej. Alfred Kinsey dokonał prawdziwego demontażu kultury zachodniej. Jego badania, oparte na fałszerstwach (jak okazało się 40 lat później) wpłynęły w zdecydowany sposób na postawy wobec seksualności człowieka, szczególnie zaś na ujmowanie homoseksualizmu. Kinsey mógł wypłynąć na arenę międzynarodowej sławy dzięki wsparciu finansowemu Rockefellerów. Choć zmarł w 1956 r. obecny na wielu uczelniach z dyscypliną seksuologii oddziałuje i napędzą rewolucję seksualną zgodą z jego zafałszowanym sposobem ujmowania problematyki seksualnej22. -------------- Margaret Mead (1901 - 1978) - była biseksualna - ustaliła w toku swoich badań nad różnymi plemionami, że wszystkie cechy osobowości, które kategoryzujemy jako męskie bądź kobiece, są luźno powiązane z płcią biologiczną i nie wynikają z natury ludzkiej, lecz na drodze socjalizacji kształtuje je kultura. Nie znała ona terminu gender, który pojawił się później, ale przyczyniła się do wytyczenia jego zakresu semantycznego. Jej opisy „wolnej miłości’’ u ludów pierwotnych miały wpływ na rewolucję seksualną lat 60. XX wieku23. --------------- Simone de Beauvoir (1908 - 1986) do historii przeszło jej słynne zdanie: „Nikt nie rodzi się kobietą, tylko się nią staje’’ pochodzące z książki napisanej w 1949 roku pt. Le Deuxième sexe (Druga płeć). De Beauvoir widziała w kobiecości coś, co nie jest powiązane genetycznie z bazą biologiczno-psychiczną jej płci, ale coś, co określić można jako konstrukt społeczny czyli kulturowy wytwór. Jaka będzie kobieta i jej kobiecość zależy od niej samej: jeśli podda się tradycji i religii i będzie pasywna, to utożsami się ze stereotypem społecznym stając się żoną i matką, a jeśli zdobędzie się na aktywizm i odwagę, to ma szansę „prawdziwego” wyzwolenia, posiadania siebie oraz wpływania na swoje przeznaczenie24. ------------ Dr John Money (1921 - 2006) - kontrowersyjny psycholog i seksuolog amerykański związany z Uniwersytetem w Baltimore, znany jest z radykalnych poglądów na temat płci. Twierdził, że dziecko nie rodzi się z płcią, która do pewnego momentu jest płynna, ale nabywa ją przez wychowanie i socjalizację, a co za tym idzie, może być ona zmieniana przez odpowiednią interwencję behawioralną25. -------------- Judith Butler (ur. 1956) - amerykańska profesor literaturoznawstwa i aktywna lesbijka, w swojej książce pt. Gender Trouble: Feminism and The Subversion o f Identity 1990, zaostrza opozycję pomiędzy sex a gender, formułuje koncepcję performatywności płci oraz tworzy tzw. queer theory. Butler radykalizując dotychczasową dychotomię sex i gender, uznaje nawet samo istnienie płci biologicznej jako dyskursywne i kulturowe, ponieważ nawet biologia jest zależna i powinna być (oraz - według tej autorki - jest faktycznie) rozpatrywana w kulturowo - społecznym kontekście. Z tego powodu płeć biologiczna stanowi wyłącznie retrospektywny produkt płci kulturowej, tworzący iluzję jej naturalności, organiczności i pierwotności. To oznacza, że zarówno płeć kulturowa jak i sposób rozumienia płci biologicznej są konstruktami społecznymi”26. ====================================== Gabriele Kuby w swym dziele „Globalna rewolucja seksualna" stwierdza, że sięgająca rewolucji francuskiej walka kulturowa o stworzenie nowego, autonomicznego, podatnego na manipulację i w pełni kontrolowanego człowieka miała rozmaitych promotorów, co prowadziło ich do łączenia się w potężne koalicje interesów. Wśród tych koalicji poprzedzających dzisiejszą ideologię genderową wymienia: > Maltuzjanizm, który chce ograniczyć liczbę ludności świata, ponieważ rzekomo rośnie ona szybciej niż produkcja środków żywności. > Ruch eugeniczny, który chce polepszyć jakość ludzkości kosztem jej liczby. > Interesy władzy bogatych i wpływowych Amerykanów, tzw. WASP [biały, pochodzenia anglosaskiego, protestant), którzy zauważyli niebezpieczeństwo „zróżnicowanej płodności”: tzn. niski przyrost naturalny w wyższych klasach społecznych i wysoki - w niższych, zwłaszcza wśród Murzynów i biednych krajów Trzeciego Świata, co przyniesie bogatym i możnym tego świata wcześniej czy później utratę władzy politycznej i ekonomicznej12. > Inteligentne i elokwentne jednostki propagujące filozoficzne, polityczne i psychologiczne idee i metody zmierzające do zmiany rzeczywistości społecznej. > Komunistyczni rewolucjoniści, którzy chcieli i chcą zniszczyć rodzinę i religię, a państwo przekształcić w utopijne społeczeństwo bezklasowe. > Ruch feministyczny, który chce „wyzwolić kobiety z niewolnictwa małżeństwa i macierzyństwa”. > Ruch homoseksualny, który chce usunąć „obowiązkowy heteroseksualizm”13.
anonim2013.12.29 14:42
@Lilik Możesz się nie zgadzać, lecz historii i faktów z niej płynące, nie zmienisz. PROGRAM POLITYCZNY MASONERII Z celu ogólnego masonerii wynikają aktualne programy jej działalności w poszczególnych dziedzinach życia. Latami przełomowymi dla masonerii były lata wielkiej wojny. W ostatecznym jej wyniku osiągnęła ona pełnię władzy politycznej we wszystkich prawie państwach. Na kongresie wersalskim tryumfowała niepodzielnie wespół z żydostwem i rozgromiła ostatecznie państwa i narody katolickie: Katolicką Austrię wreszcie powaliła; katolicką Bawarię i inne państwa niemieckie - powtarzamy za B. Chełmińskim- zepchnęła do roli prowincji pod władzą protestanckich Prus; katolickich Chorwatów oddała pod panowanie prawosławnych Serbów; katolickich Słowaków wtłoczyła do zlaicyzowanych i husyckich Czech; katolickie Węgry okroiła na rzecz prawosławnej Rumunii; katolickie Włochy odsunęła od podziału kolonii; jedynie katolicka Polska zbuntowała się jej władzy i w krwawych powstaniach wywalczyła sobie granice - musiała jednak wkrótce znowu krwawo się zmagać-jak gdyby za karę. Osiągnąwszy pełnię władzy, rozpoczęła masoneria realizację swoich celów, rozpoczęła urzeczywistniać dawno upragnione bratanie i jednoczenie ludzkości: "na podwórzu Świątyni Salomona": "Nadejdzie dzień, kiedy u wszystkich ludów, które nie miały ani XVIII-go wieku, ani 1789 roku, runą monarchie i religie. Ten dzień nie jest już daleki. To jest dzień, którego oczekujemy... Wtedy nie będzie już podziałów i granic krajów, dzielących dziś masonerię; to jest pełen blasku ideał przyszłości, który mamy przed oczyma. Naszą rzeczą jest przyspieszyć dzień powszechnego zbratania." Celem politycznym masonerii, który sobie wytknęła na długo jeszcze przed wojną, a który po wojnie zaczęła w szybkim tempie urzeczywistniać, była demokratyczna Republika Światowa: "Proklamujemy Republikę Światową, skasowanie granic, istnienie jednego jedynego prawa: prawa człowieka, które ogłosili nasi chwalebni poprzednicy z Wielkiej Rewolucji" -ogłasza hiszpański "brat" Lozano na światowym kongresie w Rzymie w 1914 r. Na drodze do utworzenia Republiki Światowej w pierwszym rzędzie Stworzono instytucję międzynarodową, która by w odpowiednim momencie mogła się przekształcić na rząd Republiki Światowej, a następnie rozpoczęto przekreślanie i kasowanie wszelkich granic: religijnych, językowych, narodowościowych, gospodarczych, ustrojowych i politycznych - chwilowo drogą stopniowego realizowania, gdy droga bezpośrednia i krótsza - przez światową rewolucję ("weltoktober") - nie wszędzie się powiodła. O drodze tej jednak nigdy nie zapomniano, pozostawiając przygotowanie jej mniej lub więcej konsekwentnym "wyznawcom" Mordochaja Marksa. LIGA NARODÓW Instytucją, która ma w przyszłości przekształcić się na rząd centralny masońskiej Republiki Światowej, jest - a właściwie: miała być - Liga Narodów. Utworzenie jej zostało postanowione na międzynarodowym kongresie masońskim w Paryżu w dniach 28, 29 i 30 czerwca 1917 r., a projekt jej organizacji był już uprzednio opracowany przez "Wielki Wschód Francji" i przyjęty na wewnętrznym kongresie masońskim 14 i 15 stycznia 1917 r. Na widomy znak masońskiego pochodzenia Ligi jej zgromadzenia są otwierane uroczystym uderzeniem młota - ceremoniałem zapożyczonym bezpośrednio z rytuału lożowego i znakiem zrozumiałym dla "wtajemniczonych" "braci". "Zapewne, w jednym punkcie mają rację ludzie, którzy domyślają się związku między Ligą Narodów a masonerią. Liga Narodów jako taka wypłynęła z masońskiej koncepcji... To jest aktywem masonerii, z którego może być dumna" - stwierdza Eugen Lennhoff, wybitny mason. Wybitny zaś żyd, Izrael Zangwill, przedstawia Ligę Narodów jako wypływającą "w istocie swojej z natchnienia żydowskiego". "Liga Narodów -- to dawny ideał żydowski. Dopiero w naszych czasach ten ideał nacjonalizmu i internacjonalizmu zarazem został zrozumiany przez świat. Żydzi pielęgnowali go od trzech tysięcy lat. Wyszedł on z judaizmu i zawarty jest w większości głównych pouczeń naszego prawa i naszych proroków"- wyjaśnia inny żyd, Sampfer. Gdy zastanawiano się, gdzie wybrać siedzibę Ligi Narodów, żydzi zgłosili Jerozolimę: "Liga Narodów, to nieskazitelne dziecię ducha Izraela, powinno żyć i oddychać powietrzem swego rodzica. Liga Narodów powinna mieć siedzibę we wnętrzu murów i wśród wież miasta pokoju, Jerozolimy." Zapewne ze względów geograficznych wybrano jednak Genewę. - "Pojęcie "Ojczyzny" jest przestarzałe. Musi być zastąpione przez "Ojczyznę Światową", rządzoną przez organ w rodzaju Ligi Narodów. Dzisiejsza Liga Narodów składa się prawie wyłącznie z Braci, a więc masonów, którzy rozumieją, że nacjonalizm się przeżył" - ogłasza kongres masoński w Belgradzie w 1926 r. w momencie wstępowania Niemiec do Ligi Narodów. "Gmach, który z takim trudem wzniosły delegacje żydowskie z Ameryki i Anglii w Paryżu .w 1919 r. [Kongres Wersalski], zawaliłby się gdyby Liga Narodów upadła." ETAP WSTĘPNY W dążeniu do zjednoczenia całej ludzkości "na podwórzu Świątyni Salomona" wprowadzono przede wszystkim w państwach ustrój demokratyczny, w którym rzeczywistymi ośrodkami władzy stały się ukryte loże masońskie. Dla ułatwienia zaś dalszych prac nad "powszechnym zbrataniem ludzkości" położono specjalny nacisk na całkowite opanowanie polityki zagranicznej oraz spraw wychowania i kultury poszczególnych krajów. Pełna demokracja ze specjalnie rozwiniętą propagandą pacyfizmu (rozbrojenie materialne i moralne) z jednej strony, a nowe prawodawstwa małżeńskie, propaganda ograniczenia urodzin, "ułatwione" życie itp. z drugiej - miały wyniszczyć poszczególne narody i państwa fizycznie i duchowo. Niwelowanie różnic religijnych rozpoczęto m. in. od wzmożenia propagandy bezbożnictwa, wolnomyślicielstwa i rotarianizmu oraz - ataków na Kościół przez popieranie sekt i judaizowanie go od wewnątrz. W dziedzinie językowej udzieliły loże szerokiego poparcia "międzynarodowemu językowi" esperanto, płodowi żyda. Ludwika Lazara Zamenhofa. Opornych zaś, czy leniwych masonów, którzy niezbyt chętnie garnęli się do nauki, zastraszano... łaciną: "Jeżeli tym językiem ["międzynarodowym"] nie będzie esperanto, to będzie nim łacina. Czy wy, masoni "Wielkiego Wschodu Francji" skłonni jesteście popierać rozszerzanie się łaciny, czy też wolicie zastąpić ją językiem nowym?" Przypomina to grożenie diabłu święconą wodą. PANEUROPA Etapem pośrednim na drodze do realizacji Republiki Światowej miały być Stany Zjednoczone Europy, tzw. "Paneuropa". Zadaniem jej miało być skasowanie granic gospodarczych i narodowościowych, aby - po osiągnięciu tego - skasować granice polityczne między państwami i utworzyć ostatecznie Republikę Światową. "Fuhrer'em" i "apostołem" Paneuropy został hr. Richard Nikolaus Coudenhove-Kalergi, członek wiedeńskiej loży "Humanitas" i kapituły - zrzeszenia masonów 18-tego stopnia, tzw. "Różokrzyżowców", w "Obrządku Szkockim Dawnym Uznanym" - p.n. "Kapitel Mozart im Tale von Wien" w Wiedniu, Ojcem jego był austriacki hrabia Heinrich Coudenhove-Kalergi, matką - Japonka Aoyama. Urodził się w Tokio w 1894 r., ożenił - z żydowską aktorką Idą Roland z domu Klausner. Centrala przygotowawcza i propagandowa Paneuropy została utworzona w Austrii. W Stanach Zjednoczonych A. P. powstał komitet pomocniczy, założony przez loże amerykańskie z bankierem żydowskim, Feliksem Warburgiem i b. posłem żydowskim do Kongresu, Straussem na czele. We Francji ożywioną propagandę prowadzili A. Briand, E. Herriot (który wygłosił w Sorbonie cykl wykładów o Paneuropie) i J. Romains . W Niemczech działał w tym kierunku minister spraw zagranicznych Rzeszy, G. Stresemann ze swą małżonką, żydówką, z domu Kleefeld. "Czyż nie z łona masonerii wytrysnęła iskra, co spowodowała wyklucie się Ligi Narodów, Międzynarodowego Biura Pracy i wszystkich instytucji międzynarodowych, co tworzą znojny, ale owocny zarys Stanów Zjednoczonych Europy, a może i świata?" Znakiem Paneuropy został czerwony krzyż "Różokrzyżowców" - taki sam jak ten, który odkrył K. M. Morawski na pieczęci "Bractwa Wrogów Wstrzemięźliwości" Augusta Mocnego. Zadaniem konkretnym Paneuropy było skasowanie gospodarstw narodowych poszczególnych państw, a utworzenie jednego wielkiego gospodarstwa międzynarodowego, w którym pojedyncze państwo byłoby nastawione na produkcję jednego rodzaju, uzupełniając swoje potrzeby w innych dziedzinach wytworami pozostałych państw. Przemysł miał być upaństwowiony i skartelizowany celem racjonalnego podziału produkcji w skali międzypaństwowej, gospodarstwa zaś rolne - uprzemysłowione i zracjonalizowane w oparciu o międzynarodowy kapitał; sprawami finansowymi miał się zajmować centralny międzynarodowy bank. W ten sposób poszczególne państwa zostałyby całkowicie uzależnione, "zjednoczenie powszechne" w dziedzinie gospodarczej zostałoby spełnione. Elitą fachową, przygotowującą to "zjednoczenie", a w przyszłości i elitą kierowniczą w powszechnym gospodarstwie międzynarodowym - poza specjalnymi zespołami lożowymi - mieli być w planach masonerii przede wszystkim członkowie "Rotary Club'ów". Opanowanie bowiem życia gospodarczego poszczególnych państw jest celem w dziedzinie gospodarczej "Rotarjańskiej Międzynarodówki". Po opanowaniu gospodarczym poszczególnych państw, miała jeszcze Paneuropa spełnić dyskretnie ważne zadanie: skasować różnice narodowościowe. W planach gospodarczych mówiło się, iż dla zracjonalizowania gospodarstwa światowego należy "racjonalnie" rozmieścić siły robocze, należy przeprowadzić "racjonalne" ich przesiedlenie, które "musi być sprawiedliwe" i w równym stopniu obejmować wszystkie państwa. Projektów podobnych było więcej. Nabierają zaś one dopiero wtedy właściwego znaczenia, gdy się dowiemy, że ideałem przyszłego obywatela Paneuropy był rasowy mieszaniec (a żydzi, jako "naród wybrany" i "rasa specjalna", zająć mieli w Republice Światowej stanowiska kierownicze): "Nadchodzący człowiek przyszłości będzie mieszańcem. Dla Paneuropy życzę sobie eurazyjsko-negroidamej rasy przyszłości, aby osobowości zapewnić różnorakość. Przywódcami mają być żydzi, ponieważ dobrotliwa Opatrzność obdarzyła Europę żydami, jako nową rasą szlachecką z łaski Ducha" - wyznaje otwarcie wódz Paneuropy, hr. Coudenhove. Tu tkwi może także wyjaśnienie, dlaczego w dzisiejszych czasach wszelkiego rodzaju mieszańcy, a specjalnie mieszańcy żydowscy ("połączenie kongenialne"), zajmują w wielu państwach i instytucjach ważne i kluczowe stanowiska i są na każdym kroku uprzywilejowani. Stwierdzenie, że są to "nadchodzący ludzie przyszłości" masońskiej Republiki Światowej, tłumaczy - zdaje się - wiele.
anonim2013.12.29 14:52
Jak należy przekształcać „przedludzi” w „prawdziwych ludzi”? Ano za pomocą „wychowania”. Nowicki podaje tu, między innymi, zasady wychowania Franza Henricha Ziegenhagena niemieckiego masona początku XIX w. Po pierwsze więc należy usunąć z kultury wszelkie nazwy i symbole, które dzielą ludzi na Żydów, chrześcijan, pogan, mahometan itd. Po drugie należy odrzucić metafizykę, a w szczególności „wymysły kapłanów i mnichów na temat istoty Boga, jego atrybutów, na temat Trójcy Świętej, (...) złych i dobrych duchów, (...) Opatrzności”. Po trzecie doprowadzić do tego, by ludzie nie uczestniczyli w „ceremoniach religijnych, procesjach, modłach, postach”. Po czwarte, „należy odrzucić charakterystyczną dla religii nietolerancję”, a więc w istocie odrzucić kierowanie się w myśleniu i postępowaniu pojęciami dobra i zła, prawdy i fałszu. Po piąte, należy odrzucić „wymysły” dotyczące wiecznych kar czyli piekła. Po szóste, usunąć ze szkół i nauczania domowego wszystko to, co jest związane z religią. Po siódme, wyeliminować wszelkie próby godzenia rozumu i religii i wylansować tezę, że człowiek rozumny nie może być religijny. Po ósme, doprowadzić do tego, by słowa religia używano tylko dla określenia „splotu urojeń, przesądów i zabobonów”. Po dziewiąte, treści charakterystyczne dla religii powinny być w świadomości ludzkiej zastąpione treściami wypracowanymi przez nauki „o stosunkach społecznych”. Po dziesiąte, ludzie powinni odrzucić wszelkie religijne dogmaty i prawdy wiary, które należy zastąpić przez „to, co prawdziwe i trafne w pismach dzisiejszych filozofów”. Po jedenaste, doprowadzić do tego, by ludzie za najważniejsze uznawali prawa człowieka. Po dwunaste, „powalić” religię i „towarzyszące temu potworowi furie nacjonalizmu i nienawiści narodowej”. Po trzynaste, usunąć wszelkie wychowanie patriotyczne i na jego miejsce wprowadzić wychowanie, które będzie wpajać „miłość do Ojczyzny Światowej”. Aby tego wszystkiego dokonać trzeba, mówi Ziegenhagen, gospodarkę narodową przekształcić w „gospodarkę światową”.8 O tym programie pisze też, tyle, że bardziej ostrożnie, anonimowy mason w „Wolnomularzu Polskim”: „Godzi się przypomnieć raz jeszcze, iż w bieżącym roku obchodzimy 265-lccie masonerii polskiej, która od samego początku zaliczała się do krzewicieli idei wspólnoty duchowej o charakterze ogólnoeuropejskim. Braliśmy też pod uwagę obecne procesy integracyjne, w których uczestniczymy. Jako polscy masoni lat 90-tych opowiadamy się za Europą przepojoną atmosferą kultury społecznej i politycznej. Poprzez utworzenie loży „Europa” na Wschodzie Warszawy pragniemy mieć swój skromny udział w budowaniu Europy ludzi wolnych i wykształconych, wspólnej ojczyzny ludzi sobie równych, potrafiących wznieść się ponad przyziemne podziały, uznających się za braci ogarniętych wspólnym dążeniem do sprawiedliwości społecznej. Zgodnie z wolnomularską tradycją i wskazaniami Konstytucji Andersena, chcemy w ten sposób przyczynić się do budowy lepszego świata i lepszej przyszłości żyjących na nim ludzi. Jesteśmy zgodni co do tego, że ta Europa, do której dążymy, powinna być Europą w pełni demokratyczną. Uważamy przy tym. że w Polsce istotne jest także przybliżenie ludziom ducha europejskiego. Chodzi nie tylko o to, aby być członkiem tej nowej, zjednoczonej Europy, ale, abyśmy mieli także nasz wpływ na jej kształt i jej oblicze”.9 8. Tamże, s. 61-63. 9. Ku Europie ponad podziałami. Rozmowa z polskim masonem. Rozm. A. W. Wys., Wolnomularz Polski nr 2 (bez daty), s. 5.
anonim2013.12.29 15:21
feministki nie walczą o prawa kobiet tylko o wcielanie niszczycielskich postulatów lewicowych podłączając pod to niby dobro płci pięknej która z feministkami nie ma za wiele wspólnego gdyż rozsądne kobiety nie nazywają się szmatami jak to uczyniły feministki na demonstracji obnażając swe intymne szczegóły ciała.
anonim2013.12.29 15:24
Już w XVIII w. papieże w encyklikach pisali i ostrzegali przed lożami masońskimi. W tamtych czasach masoni za główny cel, obrali sobie zniszczenie katolicyzmu. Protestantyzm nie był dla nich zagrożeniem, bo należał do nich. Napisali program i sposoby zniszczenia KK w przyszłości. Obecnie niszczy się KK wielopłaszczyznowo. KATOLICKA NAUKA SPOŁECZNA 1775 - 2009 http://chomikuj.pl/nbogdanus/E-BOOKI+KATOLICKIE,2
anonim2013.12.29 15:31
@Lilik Piszesz że wiesz, czytasz podane moje teksty, które były już napisane przed wiekami i nie wyciągasz z nich odpowiednich wniosków. To świadczy że nie myślisz, lub nie chcesz myśleć.
anonim2013.12.29 15:48
Ta herodfeministka cuchnie czosnkiem!!. Żydowstwo sie jej w krwi odezwało.Zapomniała że Zydzi w Ameryce tyz murzynów bili!!.
anonim2013.12.29 15:56
To już nudne. Na jaki problem Kościół nie zwróciłby uwagi zawsze znajdzie się paru dyżurnych oszołomów, którzy powiedzą, że to temat zastępczy i "kampania nienawiści". Są przewidywalni do bUlu.
anonim2013.12.29 16:01
@Lilik A czy my walczymy mieczem. Świat niszczą ludzie mający władzę, Wojny, biedę wywołują politycy, wojskowi, bankierzy. Masoni szczycili się, że są w stanie wywołać wojnę tam gdzie chcą. Ideologia ma na celu odpowiednią formację ludzi poddających się manipulacji. Feminizm wywodzi się z marksizmu, podobnie jak komunizm, narodowy socjalizm.
anonim2013.12.29 16:34
@Lilik Piszesz jakbyś nie znał życia. Wychowanie w rodzinie jest ważne, lecz wybór postawy życiowej młodego człowieka należy do niego. Piszesz - "jak zawsze twierdzę, że właściwie ukształtowanego człowieka poprzez rodzinę w domu nic nie złamie i nie sprowadzi na manowce". To nie zawsze jest prawda. Rodzina ma za zadanie przygotować, dać podstawy, wzory do przyszłego życia. Jako dorosły człowiek uzbrojony i uformowany w domu rodzinnym i tak zrobi ze swoim życiem co zechce. Tu ważne są przymioty duchowe, takie jak wrażliwe sumienie, uczciwość, dobro, itd. Według tych przymiotów należy postępować. Deprawacja sumienia powoduje i skutkuje negatywnymi zachowaniami w przyszłości.
anonim2013.12.29 16:37
@Lilik "Mnie ideologia gender nie straszy. Wiem kim jestem, do czego dążę i z czego to wynika." No i tyle. Oznacza to ze z klapkami na oczach brniesz przed siebie, nieswiadom calego pakietu jaki sie za gender ciagnie, ani jego komunistyczno-feministycznych korzeni. Tyle. Brnij dalej.
anonim2013.12.29 17:18
Mamy świadomość dobra i zła daną od Boga, rozum służy do rozważania a wolna wola do podjęcia decyzji. Dopiero wówczas następuje działanie.
anonim2013.12.29 17:41
Kazimiera Szczuko nie lej wody robisz to na zlecenie takich osób jak ty po 45 roku było ok 1 miliona w Polsce wg. oficjalnych źródeł.
anonim2013.12.29 17:46
http://www.stopdyktaturze.pl/
anonim2013.12.29 17:59
@Lilik Innej opcji, to znaczy Boga i jego przykazań?
anonim2013.12.29 18:10
"Tak, idę dalej i nie zatrzymuję się biadoląc nad ideologią "gender". Trzeba robić swoje. Nie zmienił mnie komunizm, moich rodziców też nie, dziadków takoż, "gender" mnie nie zje" Innymi słowy, jesteś takim "pożytecznym idiota" który agituje, głosi ideologię, nie zastanawiając się nad jej korzeniami, ani tym co naprawdę się za ta ideologia ciągnie. Dziękuję za potwierdzenie, że rozmowa nie bardzo ma sens. Jesteś tu aby agitowac, nie dyskutować.
anonim2013.12.29 18:20
@Lilik To pewnie też wiesz ze wiara w Boga nie stoi w sprzeczności z wiedzą i nauką, a nawet potwierdza istnienie Boga.
anonim2013.12.29 18:21
@zyga123 Mówisz o sobie, żyjesz bo żyjesz... twoja wola.
anonim2013.12.29 18:48
@Lilik Najpierw piszesz "Co nie oznacza, żeby wiedzę filtrować zgodnie z wytycznymi takiej czy innej opcji". Drugi raz piszesz "Mało tego uważam, że Wielki Wybuch to dokładnie to samo co w stało się w dniu pierwszym stworzenia (Księga Rodzaju)". Dla mnie są to trochę sprzeczne informacje. Czy mógłbyś się określić, jakie są twoje poglądy.
anonim2013.12.29 19:20
@Lilik Tak, tylko rola płci w kulturach to jakiś elemencik badań antroplogicznych, a nie żeby z tego odrębnąnaukę robić. Wyodrębnienie studiów gender, to już wynik ideologicznego wyboru, podobnie jak nurtu "feministycznego" w nauce. Jako antropolog kultowy nie mam nic przeciw badaniu różnych ról płci. Problem w tym, że są ludzie, którzy jakieś absolutystyczne wnioski z z gender wyciągając czyniąc zeń ideologię., wyznaczając przy tym heretyków- czyli tych co uderzają w relatywizm płciowy i jeszcze dalej próbują uytrzymywać, zę są neutralni...
anonim2013.12.29 19:52
Sianie nienawiści, dzielenie ect. szukanie pseudowodów na uzasadnienie grzechu tp przecież dowód na głupotę, Co myśli że wina leży w średniwieczu i próbuje za wygnania żydów obarczać Kościół i jego wyznawców - myślą że zydzi to takie dobre aniołki - gdyby byli niewinni - toby ich nieusuwano z Niemiec, Hiszpani, A co powie o nowożytnych czasach a kto stał za Rewolucją Francuską, czy Hiter, Stalin, Lenin Beria, ect to może nie żydzi Kto więc stał na czele przewrotów rewolucji -żydzi to kto stoi za GENDER # Moi ludzie zamieniają katolikom Dekaolog na Sodomię i eutanazję" a wcześniej chwali się; # Nasi niepoprawni ortodoksi na rozkaz Rabinów szli bez oporu do obozów śmierci" nazwanej też przez tego samego Iluminata ciemności w innymmiejscu "Łaźnią"
anonim2013.12.29 20:05
@Lilik Trochę obszedłeś opłotkami, ale zrozumiałem. Jeżeli wielki wybuch był początkiem jakiejś materii, to skąd ona się wzięła jeżeli to był początek. Tym bardziej ze dzisiaj już wiemy że atom składa się z protonów, nukleonów, neutronów>nukleonów>kwarków itd. Wszystkie części atomu są inne i mają inne wartości fizyczne, co oznacza że jeszcze głębiej są zróżnicowane. Czy materia same z siebie mogła powstać ze swoim skomplikowaniem i w dodatku w takiej ilości. Nie wspomnę o czarnej materii, która też jest zapewne kwantowa, matematyczna. Dlatego materia musiała zostać stworzona przez Boga stwórcę.
anonim2013.12.29 20:22
@Lilik" gdzie gender wg mnie doprawiono ideologiczną gębę! " Sami sobie dorabiacie gębę. Czy ty masz nas za idiotów. W gender nie ma żadnej nauki, jest tylko cwanie skonstruowana retoryka. Napisz na czym ma polegać naukowość gender, o ile odważysz się napisać Polecam książkę "PŁEĆ MÓZGU, O PRAWDZIWEJ RÓŻNICY MIĘDZY MĘŻCZYZNĄ A KOBIETĄ" W tej książce zawarta jest nauka całkowicie zaprzeczająca gender. http://chomikuj.pl/nbogdanus/E-BOOKI+KATOLICKIE ---- Mądrości naukowe gender. broszura do pobrania bez limitu. GENDER CYWILIZACJA ŚMIERCI http://chomikuj.pl/nbogdanus/E-BOOKI+KATOLICKIE -------------- W 1884 r. Engels pisał: „W historii za pierwszorzędny antagonizm należy uznać antagonizm między mężczyzną i kobietą w monogamicznym małżeństwie, a za pierwszorzędny ucisk - ucisk kobiety przez mężczyznę". Marksistowską ideologię walki klas przełożono na obszar relacji między mężczyzną i kobietą. Mężczyzn utożsamiono z kapitalistami uciskającymi proletariat czyli kobiety. Słowa Margaret Sanger: „Kobieta jest upośledzona przez to, że jest żoną i matką. Trzeba uwolnić kobietę od tego haraczu, od tej pańszczyzny, jaką jest ciąża, rodzenie dzieci, zajmowanie się dziećmi’’ przyjęto jako wykładnię radykalnego feminizmu5. ------------------------------- „Kobiety nie powinny mieć możliwości wyboru pozostania w domu i wychowywania dzieci, ponieważ gdyby taka możliwość naprawdę istniała, zbyt wiele kobiet skorzystałoby z niej". Simone de Beauvoir ------------------ Kate Millet w swej książce z 1969 r. pt. Sexual Politics (Polityka seksualna) pisała: „... nie ma różnicy między płciami w chwili urodzin. Osobowość psychoseksualna jest więc czymś wyuczonym po narodzeniu’’10. ----------------- Alison Jagger w książce używanej na kursach dla kobiet ukazuje, jaki powinien być pożądany rezultat rewolucji klas płciowych: „Zniesienie rodziny biologicznej wyeliminuje także potrzebę opresji seksualnej. Męski i żeński homoseksualizm oraz pozamałżeńskie stosunki płciowe nie będą już postrzegane w optyce liberalnej jako opcje alternatywne. Sama „instytucja" współżycia płciowego, gdzie kobieta i mężczyzna odgrywają określone role, zniknie. Ludzkość będzie mogła wreszcie powrócić do swej naturalnej, wielopostaciowej i perwersyjnej seksualności11. --------------- W latach 70. Shulamith Firestone w swej książce The Dialectic of Sex (Dialektyka płci), opublikowanej w 1970 r., modyfikując ideę walki klas, wzywa do „rewolucji klas płciowych” (sex-class revolution): ,/iby wyeliminować klasy płciowe, klasa podrzędna (kobiety) musi się zbuntować i przejąć kontrolę nad reprodukcją... To oznacza, że celem rewolucji feministycznej jest nie tylko usunięcie przywilejów mężczyzn, co było celem ruchu feministycznego, lecz wyeliminowanie różnicy między płciami; różnice płciowe nie będą już więcej miały żadnego znaczenia"6. ------------------- Według Firestone istotą ucisku kobiet jest macierzyństwo i wychowywanie dzieci. Ci, którzy popierają to stanowisko, uważają, że aborcja na żądanie, antykoncepcja, całkowita wolność seksualna, zatrudnienie kobiet i przetrzymywanie dzieci we wspomaganych przez państwo żłobkach są warunkami koniecznymi do wyzwolenia kobiet. Nancy Chodorow w książce The Reproduction of Mothering twierdzi, że dopóki kobiety będą pełnić funkcje wychowawczo-opiekuńcze, dzieci będą rosnąć, postrzegając ludzkość podzieloną na dwie różne i - według niej - nierówne klasy. Jest to przyczyną tolerowania ucisku „klasowego”7. -------------------- Na rozwój ideologii gender wpłynęło wielu naukowców, badaczy, lekarzy, psychiatrów. Obok ideologii Marksa i Engelsa, która odegrała tutaj ogromną rolę, obok najważniejszych podwalin gender wywodzących się z teorii Zygmunta Freuda, wymienia się także działalność innych osób, które odegrały w tym zakresie znaczącą rolę. Należą do nich m.in.: ----------- Magnus Hirschfeld (1868-1935) - niemiecki lekarz żydowskiego pochodzenia, prekursor seksuologii, założyciel Instytutu Seksuologicznego w Berlinie. Jeden z pierwszych liderów ruchu na rzecz równouprawnienia homoseksualistów. Hirschfeld był współzałożycielem w 1897 pierwszej niemieckiej organizacji WhK [Wissenschaftlich-humanitäres Komitee) zrzeszającej osoby homo-seksualne15. Wymieniany jest obok Brytyjczyka Havelocka Ellisa i Amerykanina Alfreda Kinseya jako prekursor badań nad seksualnością. Głównym polem badań Hirschfelda był homoseksualizm. Był autorem pięciotomowego traktatu o seksuologii, jak również ok. 150 innych prac z tej dziedziny. Był też twórcą teorii metatropizmu, według której płeć jest czymś chwiejnym, ulegającym zmianie. Odkrył także wpływ hormonów na osobowość seksualną człowieka. ----------- Wilhelm Reich (1 8 9 7 -1 9 5 7 )16 - już w czasie studiów medycznych wraz z kolegami postanowił założyć nieoficjalne studium seksuologiczne, niezadowolony z tego, że wykładowcy zaniedbują dziedzinę seksuologii. Studia medyczne utwierdziły go w przekonaniu, że seksualność jest "ośrodkiem, wokół którego obraca się całe życie społeczne i wewnętrzne życie jednostki". Dobrze rozumiał, że erotyzacja jest idealnym narzędziem do zniszczenia relacji do Boga, Kościoła, tradycji, państwa, rodziców, ojca i nauczycieli, do zburzenia dotychczasowej struktury i ładu społecznego. Zaspokajaj swoje żądze seksualne, a stworzysz raj na ziemi twierdził Reich17. ---------- Margaret Sanger (1 8 7 9 -1 9 6 6 ) widziała w macierzyństwie „niewolnictwo reprodukcji”, z którego pragnęła uwalniać kobiety18. Twierdziła, że kobieta jest właścicielką swojego ciała i swojej płciowości i może nimi zarządzać tak, jak jej się to podoba i jak sama zadecyduje. Zanegowała obiektywny porządek dotyczący prokreacji i macierzyństwa. Swoje idee czerpała z natchnienia marksistowskich koncepcji ucisku i wyzwolenia, była promotorką antykoncepcji, kontroli urodzin i „wolnej miłości”. Opowiadała się za sterylizacją i przymusową aborcją ze względu na rasy oraz ludzi chorych psychicznie i genetycznie, a także pochwalała tezy nazistowskiego programu eugenicznego. W 1942 r. założyła Amerykańską Ligę Kontroli Urodzeń (ABCL), która dwadzieścia lat później zmieniła nazwę na International Planned Parenthood Federation, (IPPF), czyli Międzynarodowa Federacja Planowanego Rodzicielstwa19. Sanger zainicjowała I Światowy Kongres Kontroli Urodzeń w Genewie, rozpoczęła masowy ruch tzw. wolnego seksu, finansowała badania prowadzące do stworzenie pigułki antykoncepcyjnej20. Walczyła o zmianę prawodawstwa, aż w końcu w 1965 r. Sąd Najwyższy USA uznał zakaz używania środków zapobiegania ciąży za sprzeczny z konstytucją21. -------------- Alfred Charles Kinsey (1894-1956) - amerykański biolog. Autor tzw. Raportu Kinseya. Profesor entomologii i zoologii. W 1947 założył Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction na Indiana University, znany dzisiaj jako Kinsey Institute for Research in Sex, Gender, and Reproduction. Na podstawie swoich raportów Kinsey opublikował dwie książki: Zachowanie seksualne mężczyzny z 1948 r. i Zachowanie seksualne kobiety z 1953 r. Książki te wywołały skandal, a ich autora uważa się do dziś za ojca rewolucji seksualnej. Alfred Kinsey dokonał prawdziwego demontażu kultury zachodniej. Jego badania, oparte na fałszerstwach (jak okazało się 40 lat później) wpłynęły w zdecydowany sposób na postawy wobec seksualności człowieka, szczególnie zaś na ujmowanie homoseksualizmu. Kinsey mógł wypłynąć na arenę międzynarodowej sławy dzięki wsparciu finansowemu Rockefellerów. Choć zmarł w 1956 r. obecny na wielu uczelniach z dyscypliną seksuologii oddziałuje i napędzą rewolucję seksualną zgodą z jego zafałszowanym sposobem ujmowania problematyki seksualnej22. -------------- Margaret Mead (1901 - 1978) - była biseksualna - ustaliła w toku swoich badań nad różnymi plemionami, że wszystkie cechy osobowości, które kategoryzujemy jako męskie bądź kobiece, są luźno powiązane z płcią biologiczną i nie wynikają z natury ludzkiej, lecz na drodze socjalizacji kształtuje je kultura. Nie znała ona terminu gender, który pojawił się później, ale przyczyniła się do wytyczenia jego zakresu semantycznego. Jej opisy „wolnej miłości’’ u ludów pierwotnych miały wpływ na rewolucję seksualną lat 60. XX wieku23. --------------- Simone de Beauvoir (1908 - 1986) do historii przeszło jej słynne zdanie: „Nikt nie rodzi się kobietą, tylko się nią staje’’ pochodzące z książki napisanej w 1949 roku pt. Le Deuxième sexe (Druga płeć). De Beauvoir widziała w kobiecości coś, co nie jest powiązane genetycznie z bazą biologiczno-psychiczną jej płci, ale coś, co określić można jako konstrukt społeczny czyli kulturowy wytwór. Jaka będzie kobieta i jej kobiecość zależy od niej samej: jeśli podda się tradycji i religii i będzie pasywna, to utożsami się ze stereotypem społecznym stając się żoną i matką, a jeśli zdobędzie się na aktywizm i odwagę, to ma szansę „prawdziwego” wyzwolenia, posiadania siebie oraz wpływania na swoje przeznaczenie24. ------------ Dr John Money (1921 - 2006) - kontrowersyjny psycholog i seksuolog amerykański związany z Uniwersytetem w Baltimore, znany jest z radykalnych poglądów na temat płci. Twierdził, że dziecko nie rodzi się z płcią, która do pewnego momentu jest płynna, ale nabywa ją przez wychowanie i socjalizację, a co za tym idzie, może być ona zmieniana przez odpowiednią interwencję behawioralną25. -------------- Judith Butler (ur. 1956) - amerykańska profesor literaturoznawstwa i aktywna lesbijka, w swojej książce pt. Gender Trouble: Feminism and The Subversion o f Identity 1990, zaostrza opozycję pomiędzy sex a gender, formułuje koncepcję performatywności płci oraz tworzy tzw. queer theory. Butler radykalizując dotychczasową dychotomię sex i gender, uznaje nawet samo istnienie płci biologicznej jako dyskursywne i kulturowe, ponieważ nawet biologia jest zależna i powinna być (oraz - według tej autorki - jest faktycznie) rozpatrywana w kulturowo - społecznym kontekście. Z tego powodu płeć biologiczna stanowi wyłącznie retrospektywny produkt płci kulturowej, tworzący iluzję jej naturalności, organiczności i pierwotności. To oznacza, że zarówno płeć kulturowa jak i sposób rozumienia płci biologicznej są konstruktami społecznymi”26. ====================================== Gabriele Kuby w swym dziele „Globalna rewolucja seksualna" stwierdza, że sięgająca rewolucji francuskiej walka kulturowa o stworzenie nowego, autonomicznego, podatnego na manipulację i w pełni kontrolowanego człowieka miała rozmaitych promotorów, co prowadziło ich do łączenia się w potężne koalicje interesów. Wśród tych koalicji poprzedzających dzisiejszą ideologię genderową wymienia: > Maltuzjanizm, który chce ograniczyć liczbę ludności świata, ponieważ rzekomo rośnie ona szybciej niż produkcja środków żywności. > Ruch eugeniczny, który chce polepszyć jakość ludzkości kosztem jej liczby. > Interesy władzy bogatych i wpływowych Amerykanów, tzw. WASP [biały, pochodzenia anglosaskiego, protestant), którzy zauważyli niebezpieczeństwo „zróżnicowanej płodności”: tzn. niski przyrost naturalny w wyższych klasach społecznych i wysoki - w niższych, zwłaszcza wśród Murzynów i biednych krajów Trzeciego Świata, co przyniesie bogatym i możnym tego świata wcześniej czy później utratę władzy politycznej i ekonomicznej12. > Inteligentne i elokwentne jednostki propagujące filozoficzne, polityczne i psychologiczne idee i metody zmierzające do zmiany rzeczywistości społecznej. > Komunistyczni rewolucjoniści, którzy chcieli i chcą zniszczyć rodzinę i religię, a państwo przekształcić w utopijne społeczeństwo bezklasowe. > Ruch feministyczny, który chce „wyzwolić kobiety z niewolnictwa małżeństwa i macierzyństwa”. > Ruch homoseksualny, który chce usunąć „obowiązkowy heteroseksualizm”13.
anonim2013.12.29 20:25
@Lilik Tak, tylko problem polega na tym, zę to nie krytycy zrobili z gender ideologię. Ale ich krytyka wynika z tego, że wcześniej pojawili się genderowi ideolodzy, którzy z wiedzy na temat różnej roli płci w kulturach wyciągali wnioski absolutyzujące, takie jak krytyka i opluwanie tradycyjnej roli płci, promowanej choćby przez Kościół. Dlatego list biskupów uznaję za nadzwyczaj trafny. To Kościół został zaatakowany przez tych, co zrobili i wyznają ideologię gender, a dziśjest opacznie pokazywany jako agresor. kośćiół siępo porstu broni przed niesłuszną krytyką i wskazuje na pochopne- ideologiczne właśnie wnioski wyciągane z analizy zjawisk kulturowych. I w ową pochopnąość, a nie w sam fakt istnienia różnych "płci kulturowych" uderza, co w liście było powiedziane. BIskupom chodzi o trakie twierdzenia jak to: (cytuję z listu)"twierdzenie, że płeć biologiczna nie ma żadnego istotnego znaczenia" "Jak piszą biskupi, nie jest czymś niewłaściwym prowadzenie badań nad wpływem kultury na płeć. "Groźne jest natomiast ideologiczne twierdzenie, że płeć biologiczna nie ma żadnego istotnego znaczenia dla życia społecznego. Kościół jednoznacznie opowiada się przeciw dyskryminacji ze względu na płeć, ale równocześnie dostrzega niebezpieczeństwo niwelowania wartości płci" Jeśli dobrze rozumiem, to się zgadzamy i parafrazujemy, dopowiadamy sobie.
anonim2013.12.29 20:29
Wszyskiemu nie . O wybuchy wulkanow nikt ich nie posadza .
anonim2013.12.29 21:56
@Lilik Jesteś zbyt pokrętny w swoich wypowiedziach. Nie można tobie wierzyć. A co napiszesz o naukowości gender.
anonim2013.12.29 22:01
@Lilik Jeżeli gender nie jest dla ciebie ideologią to w takim razie czym. Będzie łatwiej tobie powiedzieć.
anonim2013.12.29 23:12
Dawno, dawno temu (bodajże końcówka lat 60) były sobie feministki, które za wszelką cenę chciały, aby kobiety stały się mężczyznami. Nie mogły jednak przyznać tego wprost. Myślały więc, myślały i wymyśliły taki zabieg - kobiety powinny otrzymać jakąś inną tożsamość, która już nie będzie kobieca, ale feministyczna, czyli faktycznie - męska. Ale jak to? Kobiety miały być męskie, mężczyźni mieli być męscy...no nie bardzo. W związku z tym nasze feministki bełkocząc przez kilka lat doszły do wniosku, że teorię feminizmu należy podzielić na dwie podgrupy. Pierwszą grupę stanowiła teoria kobiet (istnieją jakieś "fachowe" nazwy, ale w tej chwili ich nie pamiętam), oraz teoria mężczyzn. Mając dwie teoria można było, zgodnie ze sprawdzonymi wytycznymi dialektyk przystąpić do tworzenia trzeciej teorii, nazwijmy ją teorią feminizmu. W tej teorii miała objawić się ta nowa tożsamość kobiety. Wtedy też pojawiło się pojęcie płci kulturowej. Głównie chodziło o to, że role społeczne przypisywane każdej z płci, zachowania, psychika itp są wynikiem uwarunkowań kulturowych. Wtedy jeszcze nie zaprzeczano, że istnieje płeć biologiczna, która może miec pewien wpływ na zachowania (ostatnie objawy zdrowego rozsądku). Ale to już wystarczyło. Kobieca tożsamość mogła stać się męska, skoro wszelkie różnice pomiędzy płciami są zależne od kultury, kulturę można zmienić, to i cechy należne każdej płci podlegają zmianie. Jak widać feministki dobrze odrobiły lekcje ze starej szkoły dialektyki sowieckiej: nie ma nic pewnego, a wszystko co istnieje podlega zmianie zgodnie z wolą tego kto o tym decyduje. Mniej-więcej wtedy do feministek, które same w sobie były dość...oryginalne, zaczęli mieszać się przeróżni zboczeńcy i świry, których lewica uznała za nowyproletariat, któremu należy się władza. Wtedy też teoria queer miesza się z faminizmem. No bo jak to? Płeć żeńska i męska jest uwarunkowana kulturowo, a płeć nijaka to co, gorsza? A heteroseksualizm to coś stałego? Przecież pociąg seksualny również musi być uwarunkowany w ten sam sposób jak płeć! itd. Racja! jak mogliśmy tego nie zauważyć?! Nowakobieta i nowymężczyzna to przecież tylko jeden z etapów rozwoju historycznego i nie można na tym poprzestać! W ruch poszło pojęcie-wytrych "tolerancja". Uznano, że nie można idealizować jakichkolwiek sposobów wyrażania płci, ponieważ będzie to prowadziło do powstania nowych hierarchii i nowych wykluczeń! Idąc dalej drogą dialektycznego mącenia pojęć, uznano w końcu, że żadna płeć nie jest "absolutna i obiektywna" pod żadnym względem. Również biologicznym. Co więcej, żadne zapatrywania płciowe nie mogą być dominujące, nie ważne, kobieta-kobieta, mężczyzna-koza, kobieta-mężczyzna-ich córka-poseł Kalisz, wszystkie zachowania są równie dobre, i wszystkie konfiguracje seksualne są równie pożądane, ponieważ wszelkie ograniczenia są tylko chwilowym wynikiem oddziaływania kultury ucisku. Którą to kulturę, jak łatwo się domyśleć, trzeba zniszczyć po to aby nowyploretariat mógł sięgnąć po władzę. Jak widać gender to nic nowego. Zastosowano sprawdzone metody do nowych zadań. Rozmyto wszelkie pewniki, zatarto różnice, wymieszano przeciwieństwa i połączono wszystko na nowo, montując genderową kukłę z ręką w miejscu glowy, i nogą w miejscu ręki. I jak to już bywalo za Lenina, pożyteczni idioci, chętnie biorą te kukły i bawiąc się nimi studiują gender :) masz swoj ogon.
anonim2013.12.29 23:14
@Lilik - Dla mnie biologa gender to wiedza o różnorodnosci ról spolecznych człowieka w różnych kulturach i społecznościach, zależnosci między stereotypami płci a socjologicznymi ich aspektami a nie ideologia. Inaczej mówiąc różnorodnosci ról spolecznych w spoleczeństwach wynikają z kultury a nie z biologi. Dlatego z chłopców trzeba zrobić dziewczynki aby we wszystkich kulturach wykonywali prace kobiece. To już w próbowano robić w Kibucach. Ta utopia się nie sprawdziła, kobiety i mężczyźni powracali do swoich społecznych ról, do których predysponowała ich biologia i męski lub żeński umysł. --- Kibuce jako eksperyment społeczny http://pl.wikipedia.org/wiki/Kibuc Zasady życia w kibucach przypominały w pewnym stopniu niektóre postulaty utopijnego komunizmu, choć ich założyciele nie odwoływali się do tej ideologii. Główną zasadą był brak własności prywatnej, wspólnota całego majątku, wspólnota dzieci oraz całkowita równość kobiet i mężczyzn. W tym kontekście kibuce realizowały także częściowo postulaty feminizmu i egalitaryzmu. W kibucach negowano istnienie tradycyjnych ról płciowych. W praktyce odbywało się to przez maskowanie cech płciowych za pomocą luźnego ubrania, wykonywanie tradycyjnie męskich prac przez kobiety oraz unikanie np. stosowania makijażu. Ciąża i poród były traktowane jako jedyna, narzucona przez biologię, aktywność odróżniająca kobietę od mężczyzn. Jednak wychowanie dzieci – ze względu na wspólnotę – nie było postrzegane jako rola kobieca i w założeniu miało być realizowane przez wszystkich bez względu na płeć. Unikano indywidualizacji dzieci przez sformułowanie "mój syn" lub "moja córka". Kobiety były zachęcane do karmienia każdego dziecka w jego okresie niemowlęcym, nie tylko urodzonego przez siebie[1]. Z tego samego względu usiłowano przekierować uczucia indywidualne – takie jak miłość między kobietą a mężczyzną czy miłość macierzyńska – na uczucia wobec wspólnoty. Indywidualizm był traktowany jako defekt moralny. Tolerowane były sformalizowane związki małżeńskie, ale bez całej rytualnej otoczki tradycyjnie im towarzyszącej. W dłuższym okresie system ten nie został jednak utrzymany. Obserwacje dokonane w kibucu Kiryat Yedidim pokazały, że po pewnym czasie społeczności powróciły do tradycyjnych ról płciowych. O ile w 1920 roku zatrudnienie kobiet wynosiło 50%, o tyle po 30 latach pracowało już jedynie 12% kobiet, reszta zajmowała się wychowaniem dzieci, edukacją i usługami. W kibucu Artzi w 1975 roku pracowało również 12%, z czego 9% na roli zaś 3% w zawodach przemysłowych. Mężczyźni stanowili 87% rolników, 77% pracowników przemysłowych i 99% pracujących na budowach. Kobiety z kolei stanowiły 84% pracowników w edukacji i usługach[2]. Również w administracji kibuców z czasem kobiety przestały zajmować równy procent miejsc – 84% stanowisk zajmowali w niej mężczyźni, którzy stanowili również 71% osób zarządzających kibucem oraz 78% aktywistów politycznych. Badacze przypisywali tę zmianę podejściu młodych pokoleń, urodzonych w kibucach, które nie podzielało ideologicznego zaangażowania ich założycieli w egalitaryzm. O ile w pierwszym pokoleniu 68% kobiet wyrażało przekonanie, że macierzyństwo jest dla nich ważniejsze niż praca, o tyle w drugim pokoleniu było to już 88%. Z czasem nastąpił także stopniowy powrót do indywidualnych relacji rodziców z dziećmi a także w parach małżeńskich[3]. Obserwacje dokonywane w kibucach w roku 1951 nie potwierdzają teorii o czysto kulturowym uwarunkowaniu ról płciowych. Analiza zabaw dzieci wychowywanych w ściśle egalitarnym środowisku pokazała, że chłopcy częściej niż dziewczynki bawili się przedmiotami (41% do 30%), w szczególności dużymi i wymagającymi większej siły fizycznej (17% do 9%). W zabawy związane z ruchem i aktywnością fizyczną angażowało się 33% chłopców i 21% dziewczynek. Dziewczynki z kolei preferowały zabawy werbalne i związane z wyobraźnią (39% do 24%)[1][4].
anonim2013.12.29 23:26
dobre info.
anonim2013.12.30 14:04
To Bóg narzuca przez swoje przykazania, KK jest jego misją na ziemi. Zechciej to zrozumieć i nie buntuj się. Zinterpretowałem twoje gender, tak jakie ono jest, przyjmujesz tylko to co chcesz przyjąć. Gender jest walką klas mężczyzny i kobiety, tak jak to mówił Engels wasz prekursor. O Kibuce nic nie powiesz, to też jest gender. Jednym słowem nie masz mi nic do zaproponowania tylko chorą ideologię. Ty możesz wierzyć w co chcesz, odporny jesteś na fakty.
anonim2013.12.30 15:06
Pani Szczuka malo jest zorientowana w swiecie Walka z gender rozpoczela sie we Francji Przeciwnikow znajdziemy wsrod prawicy, lewicy jak i ateistow. Jej propaganda jest po prostu FALSZEM
anonim2013.12.31 7:48
Pani Kazimiera ma problemy ze swoją tożsamością......