Brawo! Biejat jednak nie będzie przewodniczącą Komisji Rodziny! Wiemy, kto ją zastąpi - zdjęcie
30.11.19, 14:19(fot. screen)

Brawo! Biejat jednak nie będzie przewodniczącą Komisji Rodziny! Wiemy, kto ją zastąpi

78

Dominika Figurska - Chorosińska ma zastąpić Magdalenę Biejat na stanowski przewodniczącej komisji polityki społecznej i rodziny. O sprawie informuje portal wpolityce.pl

Magdalena Biejat to polityk Lewicy, znana ze swoich proaborcyjnych poglądów. Także dzięki głosom polityków PiS została wybrana na szefową komisji rodziny. Przeciw głosowały tylko posłanki PiS Elżbieta Duda i Dominika Figurska-Chorosińska oraz Grzegorz Braun z Konfederacji.

Jak podaje wpolityce.pl, "PiS decyduje się teraz na zmianę na stanowisku przewodniczącego komisji rodziny. Partia Jarosława Kaczyńskiego postawiła na Dominikę Figurską-Chorosińską, która jest znana z obrony rodziny i wartości konserwatywnych."

Dominikę Figurską mogliśmy obejrzeć choćby w spocie promującym projekt ustawy Zatrzymaj Aborcję.

bz/wpolityce.pl/yt

Komentarze (78):

gosc2019.12.1 13:53
Doskonały wybór, od razu powinni tę kobietę wybrać. Wzór do naśladowania i wspaniała matka- p. Dominika Figurska
anonim2019.12.1 11:37
To że puszczalska pal diabli, zwyczajna ludzka rzecz. Ale że idiotka o IQ pantofelka i koniunkturalnie katolicka to już kur....wo.
antek.b2019.12.1 10:01
Myślałem że sobecka ,ale figurska to też niezłe jaja.
anonim2019.12.1 0:24
obejrzyjcie to https://www.youtube.com/watch?v=lHBaQMtN2OA
katolik2019.11.30 21:39
wreszcie,PIS zaczyna rzadzić
celnik2019.11.30 20:02
Ale szopka, ale cyrk!!!!!!! Czy w PiS-ie do reszty im odbiło? Najpierw dali dooopy wyborach, gdzie po frajerski sposób stracili.SEnat, ledwo, ledwo prześliznęli się w Sejmie i zaczęli się dziwnie zachowywać./ Przez 4 lata osłaniali kodearstów, tęczową zarazę, anarchistycznych kolesiów w togach. Uczciwi Polacy mają już dosyc tej kolaboracji !!!!!!!
Oloo2019.11.30 19:39
A co to zmienia? PiS i tak nie zlikwiduje aborcji ,bo jest za kompromisem tak jak PO,Wiosna i SLD
piotr2019.11.30 19:24
Prosze nie osmieszajce sie.Figurska znana z obrony rodziny i wartosci konserwatywnych.Odeszla od meza,miala dziecko z kochankiem.Czy to sa wartosci rodzinne.Zenada
krt2019.12.1 12:13
w kazdym czasie kazdy moze sie nawrócić - proszę przeczyrta ć zyciorysy świętych, św łotr nawrocił się w ostatnim momencie
obserwator2019.11.30 18:52
Byle zrobili to szybko, a nie tylko wypuszczali newsy.
Reytan2019.11.30 18:07
Maria Blaszczyk to komunistyczna krowa,ale z mozgiem ubeckiego mordercy .
Maria Blaszczyk2019.11.30 20:28
4,5 punktu. Tym razem wymyśliłeś coś nowego, gratuluję. Nie jest to zbyt kreatywne, ale chociaż nowe. Ale pół punktu odejmuję za brak spacji po przecinku.
Niejestemrobotem2019.11.30 21:41
Za to przed kropką postawił :D
Maria Blaszczyk2019.11.30 22:18
I tak równowaga we wszechświecie pozostała zachowana.
Maria Blaszczyk2019.11.30 17:50
Pani Figurska ze swoim ośmieszaniem tradycyjnej rodziny na własnym przykładzie na to stanowisko pasuje zupełnie jak pan Kryształowy Banaś na szefa NIK, a pan prokurator Piotrowicz na przewodniczącego parlamentarnej komisji sprawiedliwości. Ale o ile jeszcze tamci dwaj są pokazaniem fakulca osobom o propaństwowych przekonaniach, żeby sobie nie myślały, że ktoś tam będzie się przejmował dobrem Polski, to w tym wypadku jest to po prostu żałosne...
tylko przypominam2019.11.30 18:40
Cześć Marysia w trzech Króli CPN y otwarte możesz sobie kupić bez problemu prezerwatywy
Maria Blaszczyk2019.11.30 19:29
??? Co to jest "CPN y"?
gosc2019.12.1 13:56
Kobieto nie zabieraj głosu w tych sprawach, bo daleko ci do moralizacji. Zajmij sie swoimi, a kogo my chcemy to wiemy bez twojej pomocy
kazimierz 12019.11.30 17:44
Jak czytam niektóre komentarze obrażające katolików to zastanawiam się jak daleko zło deprawuje człowieka.Chyba zło nie ma granic
fdf2019.11.30 17:29
Różne role już pełniła w swoim życiu, pociągnie i teraz, alleluja i do przodu, z Bogiem. Stanowi ideał dla zakłamanego towarzystwa.
skuter2019.11.30 17:00
Jaka ulga
Niejestemrobotem2019.11.30 15:50
Czyli deal PiSu z lewicą nie wypalił. To teraz uznali, że jednak bardziej się opłaca w te stronę. Trochę szkoda, zawsze lepiej, gdy w takich komisjach zasiada ktoś kto szanuje innych i ich prawa do decydowania o sobie niż osoba będąca zwolenniczką dyktatury i zmuszania kobiet do rodzenia. I oczywiście klasyczna nowomowa o nienarodzonych dzieciach, a ignorowania narodzonej kobiety i tego, że w pewnych sytuacjach naprawdę lepiej jest płód usunąć niż pozwolić, żeby urodziło się z niego chore dziecko. Ale zwolennicy tortur, bo brak prawa do aborcji w pewnych sytuacjach jest torturą i dla kobiety i dla w przyszłości dziecka nie interesują się tym, co jest dobre, a co złe, losem ludzi, którymi chcą rządzić, liczy się tylko żeby narzucać swoją władzę, smutne to.
anonim2019.11.30 16:06
aborcja jest decydowaniem kobiety o życiu i śmierci odrębnego człowieka - to jest fakt .. z pktu widzenia nauki, logiki, prawa decydowanie kobiety o sobie ma miejsce - gdy idzie lub nie idzie z kimś do lóżka i dobrze byłoby, aby każda kobieta zdawała sobie sprawę z własnej fizjologii oraz miała rozwiniete wystarczająco myslenie przyczynowo-skutkowe , a takze wystarczającą zdolność do kierowania własnym postępowaniem
Niejestemrobotem2019.11.30 16:16
Uważasz, że człowiek jest zwykłym mięsem? Czy jednak czymś więcej? Kobieta jako w pełni rozwinięty człowiek z rozumem to dla Ciebie to samo co płód,nie posiadający działającego mózgu, mózgu, który decyduje o tym, że jesteśmy ludźmi? Nauka mówi, że umieramy w momencie nasz mózg przestaje działać. Logika mówi więc że jeśli skoro mój mózg przestaje działać, to ja jako człowiek nie żyję, to zaczynam żyć w momencie, kiedy mój mózg zaczyna działać. Czyli płód nie żyje, bo nie zaczął mu jeszcze mózg działać. A i prawo nie uważa aborcji za decydowanie o śmierci człowieka, inaczej za aborcję byłby wyrok jak za zabójstwo. Zgodzę się tylko z tym, że jest konieczna rzetelna, pozbawiona wpływów ideologi kościoła edukacja seksualna, aby każda kobieta zdawała sobie sprawę z własnej fizjologii. I fajnie, jakby mężczyźni też kojarzyli z tego pewne rzeczy.
anonim2019.12.1 0:30
obejrzyj to https://www.youtube.com/watch?v=lHBaQMtN2OA
bezlitosny internauta2019.11.30 15:20
Ktoś tu niedawno pisał o kobietach jako o "puszkach na spermę". Ciekawe co ten "ktoś" myśli o Figurskiej? Aleście się ośmieszyli, powinniście teraz prokuratora Piotrowicza mianować prezesem IPN.
iza2019.11.30 15:15
O k.....a, nawrócona latawica przewodniczą komisji rodziny. PIS wie, jak skompromitować się ostatecznie.
anonim2019.12.1 12:54
tak : NAWRÓCONA !!! - wielki szacunek
PepaPig2019.11.30 14:59
Wszetecznica i jawnogrzesznica ma zawiadywać w sprawach rodziny?
ect2019.11.30 14:51
Do Ura-Bura: Biejat jest zwolenniczką swobody, która to przyzwala na zachowania złe moralnie, np. na zabójstwo dzieci nienarodzonych. Nie nazywaj SWOBODY wolnością, bo to dwa różne pojęcia.
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.30 18:34
"Dzieci nienarodzone" - to odpowiedniki "suchej wody", "zimnego wrzątku", "rzeki, której nie ma", "drewnianego kamienia", młodej staruszki", "dziewicy po szóstym porodzie" - itd, itd, itd, itp.
Niejestemrobotem2019.11.30 18:37
Akurat wrzątek może być zimny, jeśli ciecz będzie w warunkach niskiego ciśnienia, to będzie wrzeć w niskiej temperaturze. Z całą resztą się zgadzam i też mnie irytuje ta nowomowa, jest tak propagandowa i niezgodna z jakąkolwiek logiką, że naprawdę. Grrr
ww.662019.12.1 12:20
Albo jest dziecko, albo nienarodzone. Dziecko nienarodzone to katofaszystowski sposób na szantaż moralny mający na celu narzucenie własnych przekonań.
Mirek T2019.11.30 14:41
Chce wyjaśnić "tajemnice" mego pseudonimu 𝐥𝐨𝐥𝐞𝐤 𝐤𝐫𝐞𝐦𝐨𝐰𝐤𝐚 . Otóż jak za dawnych lat kiedy miałem klientów, krem z kremówek i ptysiów nakladałem na odbytnice klienta i ... wylizywałem. Stąd mnie nazywano 𝐤𝐫𝐞𝐦𝐨𝐰𝐤𝐚 a 𝐥𝐨𝐥𝐞𝐤 to był mój najlepszy klient - sekretarz KC, "sportowiec".
JanP2019.11.30 14:40
Nie macie nikogo innego na to stanowisko. Ta osoba jest mało wiarygodna, jako Matka Polka. Będą po niej jeździć, jak po burej suce a jej życiorys będzie znany w każdej parafii. Nie wróżę jej sukcesów w tej komisji.
Agnieszka2019.11.30 15:52
No mają jeszcze np. Anitę Czerwińską, w tej komisji, co w marszach neutralizowała i kanalizowała przez 8 lat ludzi, którzy chcieli prawdy o Smoleńsku i Krzyża przed Pałacem prezydenckim. Tylko ludzie mogliby zauważyć, że uwaliła wszystko i została za to nagrodzona a nie zmarginalizowana jak Macierewicz. A i poglądy ma pewnie jak Biejat, na którą głosowała po tym jak w poprzedniej kadencji kaja Godek ujawniła, ze wydzwaniała do posłów PiS, żeby się nie angażowali w ochronę dzieci.
Reytan2019.11.30 18:04
Agnieszka tp komunistyczny prowokator i idiotka.
Zuzanna2019.11.30 23:51
Reytan, Przecież "Urszula" ,"Agnieszka", to nick Kellera L. Nie czytasz , jak sie chwali nickami??
Michał Pasierb 2019.11.30 14:32
Brawo ! Wolność to wybór dobra, kto wybiera zło wcześniej czy później zostanie zniewolony przez to co wybrał; najczęściej nie zdając sobie z tego sprawy....Tertium non datur......
AS2019.11.30 14:31
To jest dobra zmiana. Jeszcze Czarzastego zdjąć z funkcji marszałka i na przyszłość gonić lewactwo jak najdalej od publicznych funkcji. Żadnych kompromisów z tym diabelstwem
Magdalena Obciągarek..2019.11.30 14:31
Chorosińska to moja kumpela, razem działamy na Parafii ! Ona obciąga Proboszczowi, Poniedziałek, Środa, Piątek, a ja Wtorek, Czwartek, Sobota w Niedzielę mamy wolne. bo na sumę chodzimy. !!!!
Albert2019.11.30 14:29
Świetny wybór, teraz na czele Komisji Rodziny stanie prawdziwy ekspert. Pani Dominika Figurska - Chorosińska zna się na rzeczy, bo w niejednej rodzinie już była, z pewnością w wielu kolejnych jeszcze będzie. Choć jeszcze lepiej ten temat ma obcykany pani Marta Kaczyńska vel... a ͏c͏h͏u͏j tam wie, jak ona akurat dzisiaj ma na nazwisko.
anonim2019.11.30 14:27
NO I O TO CHODZI !!!!!! - każdy ma prawo żyć - urodzić się i życ !!!! drodzy zwolennicy wolności i wyboru - przysługujących kobiecie JEST PEŁNA WOLNOŚĆ, PRAWO DO DECYZJI I PRAWO DO WŁASNEGO CIAŁA - PRZED!!!!! POJŚCIEM DO ŁÓŻKA , potem decyzja jakakolwiek dotyczy już nie własnego ciała ale życia drugiego człowieka, dziecka, i w tym momencie do takiej decyzji(urodzic czy zabić) - dotyczącej poczętego dziecka nikt nie ma prawa !!!!!! to takie proste
kalikst2019.11.30 15:19
Zgadzam się. Jest wolność od zachodzenia w ciążę , od poczynania nowego życia. Nie ma przymusu uprawiania seksu w charakterze rozrywki. Nie ma też przymusu wchodzenia w związek małżeński lub partnerski. Ale skoro się już jedna osoba zwiąże z drugą, to nie uprawnia żadnej do zrucenia z mostu swojego partnera gdy dojdzie do kryzysu. Wolność bez granic nie istnieje i to lewactwu trzeba zrozumieć.
Niejestemrobotem2019.11.30 15:40
Zapytam wprost. Czy akceptujesz aborcję w razie ciąży z gwałtu? Czyli w sytuacji, gdy kobieta nie miała wyboru?
anonim2019.11.30 15:56
nie akceptuję aborcji również w takim wypadku, ponieważ jest to dodawaniem zła do zła, traumy do traumy .. nie ma problemu braku możliwości adopcji w takim wypadku, przeciwnie, gdy taki problem zaistnieje, zawsze zgłaszają się ludzie chętni adoptować takie dziecko .. myślę nawet, że dla zgwałconej kobiety urodzenie takiego dziecka, zamiast zabicia go, może być dobrą drogą w przezwyciężeniu traumy, w odniesieniu zwycięśtwa nad traumą, nad złem - nie musi dziecka zatrzymać i wychowywać, istnieje adopcja.. również człowiek poczęty w wyniku gwałtu jest człowiekiem takim samym, jak np. ten, którego lekarze ratują, bo się zaczą łrodzić w 6tym mcu ciąży .. i to nie jest kwestia wiary, tylko nauki i logiki .. powtarzam : aborcja jest zabijaniem ludzi, dlatego, że są niewygodni i bezbronni .. aborcja jest niedopuszczalna zawsze i nie jest to kwestia wiary, tylko nauki i logiki i prawa
Niejestemrobotem2019.11.30 16:08
Czyli argument o wolności wyboru dla kobiety był tylko wydmuszką, rozumiem. Nie obchodzi Cię, co czuje kobieta, musząc przez wiele miesięcy nosić w sobie płód swojego gwałciciela? Że w wielu przypadkach jest to dokładanie ogromnej traumy? I nie, płód w 12 tym tygodniu nie jest w takim samym stopniu człowiekiem. Jest osobnikiem gatunku, ale nie jest osobą nie ma funkcjonującego mózgu, nic nie odczuwa. Nie ma marzeń, planów. Nic. Jest czymś. Nie kimś. To mówi nauka. I dlatego logika mówi, że nie należy mu się większa ochrona niż guzowi nowotworowemu. Prawo też nie traktuje płodu jak człowieka. Wy chcecie wprowadzić prawa łamiące wolność, zmuszające kobietę do czegoś, nie licząc się z konsekwencjami. A przede wszystkim nie licząc się z nią. I uważacie, że macie moralną słuszność.
anonim2019.11.30 21:07
obejrzyj sobie film "Nieplanowane" .. ze zwykłej intelektualnej uczciwości, bo twoja orientacja w temacie jest mocno mizerna .. i to w każdym aspekcie .. to czy poczęty człowiek(bo nie królik, nie kot .. itd) jest uznawany za człowieka( w popularnym rozumowaniu) - zależy jedynie od tego czy jest przez swoich rodziców upragniony i wyczekiwany, czy też jest im niewygodny .. mówi się wtedy odpowiednio albo o poczętym dziecku, albo o zlepku komórek to dość niski poziom rozumowania, pod każdym względem, bo motywowany jedynie pragmatyzmem gdybyś kilka lat starał się o dziecko i jakiś bandzior skopałby ci żone w 4tym tygodniu ciąży, mam pewność, że przeżywałbyś ty i twoja żona - stratę DZIECKA
Niejestemrobotem2019.11.30 22:31
Czemu mam oglądać "Nieplanowane"? Chyba nie traktujesz fabularnego filmu jako źródła informacji o tym, jak faktycznie wygląda aborcja? Ot, trochę efektów specjalnym, opowiedziana jakaś historyjka, może nawet coś z tego działo się naprawdę, resztę dopisano. Do tego zapewnienia producenta, że to niby na faktach, że aborcja naprawdę tak wygląda, żeby podbić sprzedaż biletów, klasyk. To jakbym w sytuacji napadu nazywał to kwestia drugorzędna, nie zmienia faktu, że jest to płód. Masz rację, że przeżywałbym taki napad i trudno mi sobie nawet próbować wyobrazić, jakbym się zachował... Moja koleżanka swojego kota nazywa swoim dzieckiem, czy to sprawia, że ten kot, jakkolwiek kochany jest człowiekiem, czy faktycznie jej dzieckiem? Nie, nie sprawia. Czy to daje temu kotu taką ochronę prawną jaką cieszy się prawdziwy człowiek? No nie. Bo tutaj "człowieczeństwo" nadają nasze emocje, nie jakiś obiektywny fakt. To, że ja coś traktuję jako człowieka, nie znaczy, że ono nim jest. Płód jest terminem poprawnym. Dlatego się go używa. Nazywanie dzieckiem płodu to granie na emocjach ludzi. Płód to termin neutralny. Zlepek komórek niezbyt, nienarodzone dziecko też. Dlatego wolę trzymać się faktów i płód nazywam płodem.
Maria Blaszczyk2019.11.30 20:26
Eeeee... Tylko że większą traumą jest niemożność wykoania aborcji, gdy się tego chce. Tu nie ma co myśleć - należy sprawdzić twarde dane, tu np. https://jamanetwork.com/journals/jamapsychiatry/article-abstract/2626503 I adopcja nie ma tu nic do rzeczy; zresztą takie stwierdzenie w kraju, gdzie ośrodki adopcyjne pękają w szwach, a tysiące dzieci pozostają wbrew prawu w opiece instytucjonalnej, jest żałosne. A dla wielu ludzi nauka, logika i prawo stają po stronie wolności wyboru kobiet. Więc zależy to od przyjętych na wejściu przesłanek. Absolutna większość ludzi dopuszcza aborcję przybajmniej w niektórych okolicznościach. W Polsce jest to ok. 90%. I potrafią to logicznie uzasadnić. Większość prawodawstw demokratycznych krajów aborcję dopuszcza, na ogół w znacznie szerszym zakresie niż drakońskie polskie prawodawstwo. Więc nie. Nie chcesz aborcji - to jej sobie nie rób. Wierzysz, że zarodek to człowiek o prawach równych kobiecie, w której ciele i której kosztem miałby się rozwijać - Twoje prawo. Masz prawo tak uważać, masz prawo te opinie szerzyć. Ale nie masz prawa żądać, by inni się z Tobą zgadzali i na tej podstawie odbierać im podstawowych praw.
anonim2019.11.30 21:13
czy poczęte dziecko ma jakieś prawa ? jeżeli tak, to jakie, od kiedy?
Maria Blaszczyk2019.11.30 22:23
Poczęte dziecko? No od momentu, kiedy stanie się dzieckiem. Czyli od urodzenia.
Zuzanna2019.11.30 23:46
Mario?? Nie udawaj, że nie wiesz? Jak to: "kiedy stanie sie dzieckiem " ???? A w brzuchu, to kim to dziecko było!??? KOTEM , PSEM ? Bo jeżeli tak ,to się rodzi wtedy tego zwierzaka? A ty kogo urodziłaś, kogo nosiłaś??? Jak tak można obrażać ! Nie życzę sobie ! Zachowaj to dla siebie ! Przestań bzdury pleść!!!!!!!!!!!
Niejestemrobotem2019.12.1 11:35
W czasie ciąży jest to płód. Tyle. Później, bo urodzeniu staje się dzieckiem. Tak samo jak noworodek i nastolatek to inny etap, tak samo płód i dziecko. Zdaje sobie sprawę, że nowomowa: nienarodzone dziecko brzmi bardziej dramatycznie, no ale.
anonim2019.12.1 0:26
obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=lHBaQMtN2OA
Paulina2019.11.30 23:28
Wtedy w takim przypadku lepiej urodzić i oddać ! A nie zabijać ! Co te dziecko winno, żeby je zabijać? Tyle małżenstw nie ma , a nie może mieć dzieci !
Maria Blaszczyk2019.12.1 2:01
??? My tu nie o dzieciach rozmawiamy. Nie wolno zabijać dzieci, nikt nic takiego nie twierdzi.
Niejestemrobotem2019.12.1 11:50
Dla kogo lepiej?! Bo na pewno nie dla kobiety, jeśli nie chce być w tej ciąży. A w tej sytuacji zdecydowanie jej prawa są ważniejsze niż prawa płodu. Płodu, który dopiero może stać się dzieckiem, ale na tym etapie, nie zasługuje na jakąś szczególną ochronę. A już na pewno nie kosztem kobiety! Zapytam przewrotnie, co kobieta winna, żeby skazywać ją na 9 miesięcy dodatkowych tortur, traumę do końca życia i zawalenie się jej życiowych planów? Tym bardziej, że gwałciciel może dostać wyrok w zawieszeniu, przecież to niewyobrażalne, jak można tak traktować skrzywdzoną kobietę.
Reytan2019.11.30 18:01
Zapytuje wprost. Czy jestes idiota,ktory nie ma pojecia o kulturze polskiej?
Niejestemrobotem2019.11.30 18:34
Nie jestem idiotą, mam pojęcie o kulturze polskiej. Usatysfakcjonowany? A mogę spytać co skłoniło do zadania tego pytania?
AnnaNS2019.11.30 14:26
Ta, co zdradzała męża?
Jures2019.12.1 20:40
tak jak twój ciebie w rogi wali.
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.30 14:24
Biejat jest zwolenniczką WOLNOŚCI!! - wolności wyboru. Chorosińska jest zwolenniczką dyktatury kościoła.
ect2019.11.30 14:36
Biejat jest zwolenniczką swobody, która to przyzwala na zachowania złe moralnie, np. na zabójstwo dzieci nienarodzonych. Nie nazywaj SWOBODY wolnością, bo to dwa różne pojęcia.
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.30 16:43
Czy Watykan i Polska - zerwały już stosunki dyplomatyczne i gospodarcze z państwami, które legalizują masowe ludobójstwo - czyli aborcję???
alcapone2019.11.30 14:40
Ja mam prostą propozycję w temacie wolności wyboru. Wprowadzić prawo do aborcji do 99 roku życia i zapewnić nieodpłatnie ( na koszt państwa ) aktywistom proaborcyjnym to co tak lubią. Polecam posłom i senatorom ten znakomity pomysł.
Niejestemrobotem2019.11.30 15:41
To się nazywa eutanazja. Jak najbardziej jestem za prawem do niej ;)
Maria Blaszczyk2019.11.30 17:15
Chyba nie rozumiesz, o co chodzi z tą aborcją. Więc moze się nie wypowiadaj...
Paulina2019.11.30 23:24
Mario; Ja doskonale wiem i inni też na ten temat! A ty znów o aborcji, znawca się znalazł!? My nie chcemy twego wykładu, umiemy myśleć ! Ty, jak piszesz, masz dzieci! Nas się o to nie pytałas, czy rodzić?! Więc pozostaw swoje uwagi o aborcji sobie ! My ich nie potrzebujemy ! OK? Mi też lekarz na początku pierwszej ciąży, jak tylko stwierdził, że jestem w ciązy, zapytał! To co robimy, usuwamy? Powiedziałam, że nie ! Nigdy! Powiedziałam też: MNIE MATKA URODZIŁA I JA CHCĘ URODZIĆ" Był zawiedziony, zdziwiony? A przecież urodził mi się zdrowy syn i jest już wspaniałym prawnikiem!
Reytan2019.11.30 17:57
Blaszczyk to idiotka komunistyczna z polska krwia na szponach od trzech pokolen.
Maria Blaszczyk2019.11.30 22:37
No i znowu to samo... Nie ma puntów.
skuter2019.11.30 16:56
Jedyna i prawdziwa wolność to trwanie z Jezusem Cała reszta koszmar
Niejestemrobotem2019.11.30 17:18
Nie wierzę w Jezusa i z nim nie trwam. Ani ja, ani moi znajomi nie narzekamy ;) A już na pewno nie czuję się zniewolony i nie uważam, żeby to był koszmar ;)
Reytan2019.11.30 17:55
Jestes robotem i idiota.
Paulina2019.11.30 23:37
Współczuję ci, jesteś bez przyszłości! Nie myślisz o śmierci ! W Piśmie Św. Pan Jezus mówi" : " Kto się mnie zaprze przed ludźmi na Ziemi, tego ja się gp zaprę przed swoim Ojcem, który jest w Niebie...." ! A przecież my wszyscy staniemy przed Nim po śmierci ! Nie powiesz, że nie wiedziałeś? Więc "niebądźrobotem", tylko człowiekiem. OK? Pozdr.
Niejestemrobotem2019.12.1 11:38
Jeśli wierzysz w Jezusa, lepiej Ci z myślą, że po śmierci trafisz do raju, pomaga Ci wiara być dobrym człowiekiem, to w porządku. Ja tego nie potrzebuje, uważam że go nie ma, a po śmierci przestanę istnieć. Tyle.
turkuć podjadek2019.11.30 17:36
synu baby jagi i belzebuba ....wyskrob się ....
Ura-Bura - syn Baby Jagi2019.11.30 21:37
Rób co zechcesz - byleś nie atakował cudzych interesów, wolności i praw.