Seks z 9-latkiem legalny! Medyczny autorytet ,,GW'' szokuje - zdjęcie
23.08.19, 20:45(fot. screen)

Seks z 9-latkiem legalny! Medyczny autorytet ,,GW'' szokuje

106

Andrzej Jaczewski, polski lekarz pediatra, seksuolog i zwolennik edukacji seksualnej stwierdza, że dobrowolne kontakty seksualne dorosłych z dziećmi powyżej lat 9 nie powinny być karalne.

- Mam pełną świadomość, że to co teraz napiszę będzie budzić sprzeciw, jednakże ważne jest przedstawianie poglądów, które w przyszłości mogą być przyczynkiem do zmian na lepsze. - pisze prof. Jaczewski w książce pt: „Seksualność dzieci i młodzieży. Pół wieku badań i refleksji”

Według niego, "cywilizacja judeochrześcijańska przez wieki wpajała głębokie przeświadczenie, że seksualność ludzka jest czymś negatywnym"

- W tej atmosferze przyjmuje się pogląd, że trzeba każdego kogo można, „chronić” przed zgubnym następstwem seksu. Należy chronić osoby z niepełnosprawnością (również a może przede wszystkim intelektualnie), ale głównie trzeba chronić dzieci, bowiem im najbardziej zagraża naruszenie ich „czystości”. Nawet gdyby się okazało, że pewne formy pieszczot czy nawet aktywności erotycznej są dzieciom przyjazne, potrzebne i pożądane – trzeba je zwalczać - tłumaczy

- W wielu krajach Europy stosunek do zachowań seksualnych, do realizacji potrzeb erotycznych ulega przemianom. Niestety mam wrażenie, że nie mogę tego powiedzieć o Polsce. Przemiany idą w kierunku liberalizacji, racjonalizacji i akceptacji. Na pewno proces ten będzie dotyczyć także niektórych zachowań dziś traktowanych potocznie jako zachowania o charakterze „pedofilnym”, np.: czułość i pieszczoty dzieci - stwierdza

Jak podkreśla, "czym innym jest kontakt z dzieckiem małym i tu wydaje mi się taką granicą właśnie wiek 8 lat. Zupełnie czym innym jest kontakt seksualny (jakim by nie był) z nastolatkiem w okresie dojrzewania."

Jego zdaniem, "w tym okresie młodzi ludzie zwykle wiedzą, na czym on polega i najczęściej mają dość odwagi by nie zgadzać się na propozycje, które są im niemiłe. Także trauma, jaka może powstać po kontakcie (nazwijmy go tu jeszcze) z pedofilem może być mniejsza, bowiem wydaje się, że poza przypadkami przestępczych działań (zgwałceń, szantażu) istnieje jakiś stopień przyzwolenia młodego człowieka na daną aktywność. "

- Postuluję, by określenie „pedofil” zachować tylko do grupy najmłodszej. Natomiast nie używać jej w odniesieniu do grupy wiekowej i najstarszej - dodaje

Pytany przez dziennikarkę "Gazety Wyborczej" o to, czy można głaskać dziecko po pupie, mówi:

- Dozwolone są wszystkie formy dotyku, które akceptuje zarówno dziecko, jak i dorosły. - stwierdza

Według niego, “pedofile często są dobrymi wychowawcami. Tylko to nie są ci, którzy z tymi dziećmi kopulują, lecz ci, co lubią się przytulić, pogłaskać, poklepać nawet po tyłku, popatrzeć, jak ten dzieciak półgoły biega na basenie i koniec. I byłoby rzeczą złą, gdyby ich eliminować, bo oni nic złego nie robią.”

- W historii pedagogiki znane są przypadki, kiedy piastunki masturbowały małe dzieci, by je uspokoić lub uśpić. Znane są opisy etnografów, z których wynika, że dorośli w szczepach pierwotnej kultury masturbowali dzieci ku ich zadowoleniu. Nie ma naukowych podstaw, by przyjąć, że takie postępowanie tym dzieciom zaszkodziło. - stwierdza

I właśnie dlatego edukatorzy seksualni chcą uczyć nasze dzieci masturbacji! Nie pozwólmy na demoralizację dzieci! 

 

nbz/andrzejjaczewski.wordpress.com/wyborcza.pl

 

Komentarze (106):

Kasia2020.02.2 8:19
Jeśli taki autorytet udowadnia to popieram choć sama mam dwie córki ale nie mam nic przeciwko sex jest piękny i powinniśmy czerpać z niego wzajemna przyjemność aby wyzwolić się z otępienia chrześcijańskiego .
Kasia2020.01.1 17:53
Własnie dziękuję mojemu dziadkowi i pamiętam te piękne chwile spędzone z nim
nn2019.10.29 10:19
Jak byłam w szkole podstawowej nasz polonista (też stary zbok) "głaskał" dorastające dziewczęta po plecach by sprawdzić czy noszą już biustonosze. Do dziś mam z tego tytułu traumę. Do tego ten dziadyga w swojej szafie przetrzymywał pornograficzne zdjęcia, do których dzieci miały dostęp. Skoro sam wspomnienie tego dotyku na plecach po trzydziestu paru latach wywołuje u mnie obrzydzenie i wstręt, to na jakie masakryczne przeżycia będą skazane dzieci, które taki stary zbok dotykałby w miejscach intymnych? Kilkuletnie dziecko w obawie przed karą w większości przypadków zgodzi się na takie postępowanie dorosłego człowieka (zwłaszcza gdy będzie miał nad nim władze np. nauczyciel), a to będzie stanowiło przesłankę do zakazu penalizowania wykorzystywania seksualnego dzieci!
sylwe2019.10.27 18:40
i nic już k nie rozumiem
Jan Radziszewski2019.09.10 3:40
Nie ma co się dziwić żydzi słuchają cezara /J 19,15) z piekła dlatego też Talmud tak ich uczy Co rodzynki diabła myślicie, że żydzi to jedyni sprawiedliwi i w tym względzie zachowują się inaczej tzn zgodnie normami obyczajowymi ? Talmud księga ważniejsza niż PISMO św. tak uczy ! "Trzyletnia córka goja /nie żyda/ może być gwałcona przez żyda " (Aboda Sarah 37a.) "żyd może gwałcić dziewczynę nie żydówkę, ale nie może jej poślubić" /Gad . Shas. 2..2.) "żyd może nadużywać nie żydówkę udając wb niej , że to jest normalne" /Maimonides Jak Chaseka 2,2. żyd może robić z nie- żydówką, co mu się tylko podoba! Może ją traktować jak kawałek mięsa (Nadarine 20, B.)
m.j.2019.08.30 14:24
Otóż coś mi się wydaje, że pętla się zacieśnia. W "warszawka" już szuka uliczek, by się wymigać od kary. Będą się na niego w sądach powoływać jako "eksperta". Sędzia pedofil będzie miał podkładkę by od winy uwolnić kolegę "artystę", "dobrodzieja dzieci" itd. o tych samych zboczonych skłonnościach. I ten powyższy "profesor" pewno w to umoczony, jak kiedyś A.Samson. Teraz stary pierdziel szuka drogi do ewakuacji i tłumaczenia swych występków.
chózjor2019.08.30 8:14
Mieliście czas na oburzenie w sprawie pedofilii, kiedy publikowano film o ukrywaniu pedofilów przez księży. Teraz jesteście hipokrytami.
Maksymilian2019.08.29 12:39
Jako 9 letnie dziecko marzyłem o pewnej fertycznej, 30 letniej kuzynce.
Polak 24542019.08.29 2:58
Stary pedarasta.cwel z pejsami!! tylko go w ryj piz.nac!!
anonim2019.08.29 0:37
ten zboczeniec na mordzie ma wypisane ześwinienie
Polak2019.08.28 11:43
Matko! Ileż bzdur on naopowiadał! Czyli już wiemy co Michnik robi, lubi oraz środowisko żydokomunomorderców!!! Ten stary głupek jest zwyczajnie jaczejkowaty. To intelektualny pomylony we wszystkim stary dewiant umysłowy. Oby tylko! Czas na penalizację propagowania i pochwalania pedofilii!!! Sejm dostał projekt ustawy od katolików i milczy!!!
Layon 2019.08.26 21:09
Na starość ludzie zawsze powinni być mądrzejsi a u tego starca jest odwrotnie ! On chyba z kimś, nie tego macoł się przez ściana ! Mówiąc gwarą !
zwykły2019.08.26 16:59
Palca wsadzić dziecko między nogi przez ohydnego dziada ma mu sprawić przyjemność..komuś się we łbie popieprzyło..
KK2019.08.26 8:07
Ale wy kłamiecie! Lepiej zajmijcie się księżmi, którzy wykorzystują nieletnie dziewczęta i chłopców. Udajecie takich katolików, a jesteście tak zakłamani.
wiktor2019.08.25 18:18
To jest jakaś talmudyczna historia kiedyś można ją było znależć w sieci,a tyczy ten wiek chłopców,natomiast dziewczynki mają inny wiek masturbacji.
rybak2019.08.25 15:48
Gdzie jest prokurator??
maja2019.08.25 12:38
Tym żydowskim autorytetem jaczewskim powinien zająć się prokurator i wiezniowie w areszcie ,stary obrzydliwy autorytet michnika zyda propaguje pedofilię !!
Andrzej2019.08.25 11:40
Chłopie ty byłeś chyba na Giewoncie jak piorun uderzył
anonim2019.08.25 8:54
On chyba dawno nie oglądał nagiego ciała i demencja zmusza go do wypowiadania swoich marzeń!
ja2019.08.25 8:30
Gazeta Wyborcza ukrywała przez ponad rok pedofilię znanego muzyka, donoszą media... Zatem promowanie LGBT to tylko droga do tego by pedofilia była prawnie dozwolona ; O to walczy Michnik i jego redaktorska banda z GW
STANISŁAW2019.08.25 7:31
Zboczeniec.
Andrzej2019.08.25 1:19
kto na ochotnika wysle do niego swoją dziewięciolatkę? jak z nia dobrze pogada to moze ja dziadek jakoś namówi i nie bedzie sie liczyc jako "gwalt"... rece opadaja...!
Lala2019.08.25 0:03
Czyś Ty chłopie ogłupiał!! Powinni Cię zamknąć w psychiatryku !!!!
anonim2019.08.24 22:12
kolejny konował , który z szedł na psy
JTL2019.08.24 20:59
Zabrakło paru ważnych informacji: że omawiany materiał ukazał się w 2013 roku i że obok niego ukazał się drugi wywiad, z krytyczną oceną tez Jaczewskiego. A i jego wypowiedzi brzmią inaczej, gdy czyta się je w kontekście, w którym zostały wypowiedziane.
Darek2019.08.24 20:49
No debil.
zatroskany2019.08.24 20:48
Zobaczcie jego miedziany kolor skóry
Krasnal2019.08.24 20:36
Pedofili którzy wykożystują seksualnie nieletnich od urodzenia do 18 roku życia powinno być karane bez względu kto to jest.
tealisya2019.08.24 19:58
Przecież to jest ideologia polskiego kośćioła
Nie czytajcie GW dla zdrowia psychicznego2019.08.24 19:20
Kolejny zbok w zboczonej jude-szturmowce. Po raz kolejny utwierdzam sie, ze tytul naukowy o niczym nie swiadczy...
Jack Em2019.08.24 19:14
Stara zboczona pedalska świnia !
Marta2019.08.24 18:55
Brak słów, stary zbereźnik.
Anna2019.08.24 18:26
Pewnie sam jest pedofilem i chce usprawiedliwienia
Marek2019.08.24 18:13
A jeśli taki 9-10 latek zostanie rodzicem, to jak będzie wychowywał swoje dziecko, jak zarobi na swoje i swojego dziecka utrzymanie...??? No powiedz ty wielki "autorytecie?
aldek2019.08.24 17:28
To brzmi jak promocja pedofilii, stary nie stary, myślę, że organy prawa winny zająć się tym typem
dymek2019.08.24 16:26
Wpierw zlegalizujemy pedalstwo pozniej pedofilie
2019.08.25 0:06
Dymku ! Nie żartujesz ! WYBIJ TO SOBIE Z DURNEJ PAŁY ! NIGDY W ŻYCIU! NIE W POLSCE !
Benedykt2019.08.24 16:16
No tak, przecież wg. genderystów mamy ok 55 płci. Jednąz nich jest pewnie pedofilia. Kwestią czasu są marsze dla legalizacji pedofilii. A tak na marginesie co takiemu dziadowi chodzi po tym łbie? Stary zbok. Dzieci się chroni a nie wykorzystuje. To jakiś obłąkany szaleniec.
Danuta Pawłowska2019.08.24 15:10
A ja czekam kiedy Panem Andrzejem Jaczewskim zajmie się Prokuratura!
Grzegorz2019.08.24 14:31
od głupoty jest tylko gorsza uczona głupota ...
M..2019.08.24 13:12
Za samo takie stwierdzenie powinno się trafić do więzienia, a tam już by tą osobę wyleczyli z marzeń tego typu.
anonim2019.08.24 12:58
Oczywiście, że legalny wystarczy przenieść do innej parafii.
taro2019.08.24 12:52
tepadlo lewacko-bolszewickie na sile chce mohameta uniewinnic za pedofilie, moze jeszcze stary zgredzie powiesz, ze jak dzieciaka pobranzlujesz, to lepsze wyniki totolotka ci wyskocza.
anonim2019.08.24 13:02
Człowiekowi na stare lata poprzestawiały się komórki.Jego trzeba leczyć .
anty ue2019.08.24 12:47
gdzie jest Policja, zadzwonić na Policje, że ten Pan nawołuje do pedofilii, to jakiś bandyta, czy towarzystwo psychologiczne będzie afirmować jego dorobek, czy wyda oświadczenie, czy potępi tego dewianta? gdzie są media od rana do wieczora napiętnować poglądy chorego psychicznie dewianta
AZ 2019.08.24 10:53
Zdaje się że ze sprawą pedofili w środowisku celebrytów i polityków zaprzyjaźnionych z Gejzetą Wyborczą, jest coś na rzeczy vide: ujawnione zeznania ofiar przez red. Zielkiego. Pewnie niedługo wypłyną nowe fakty i nazwiska z pierwszych stron gazet.... Więc GoWniana zaczyna oswajać największe możliwe zboczenie i ohydę, w czym zresztą sie specjalizuje
stefan2019.08.24 11:28
Zlikwidować GW
M.2019.08.24 10:25
Dla was, frondowskie szczurki to odlot/skandal (i oczywiscie, ze JEST). A dla klechów to "poszukiwanie milosci i ciepla" .
Barbi2019.08.24 10:29
lewactwo jak zwykle broni pedofila. Ty pedale wspominasz o klechach, żeby zmiękczyć wine a twoja idiotka koleżanka chwali swietnego pedagoga. żenada.
Jan2019.08.24 13:11
Czy któryś ksiądz zachwala głośno pedofilie a wierni mu przyklaskują ?
Kaska2019.08.25 0:03
M> ", " dumny geju" ! O czym ty piszesz ! Powaliło ci się całkiem po sufitem ! Jaka miłośc tego dziadka co nad grobem stoi, i to z dzieckiem, wiekowo-prawnukiem ! Przecież to wy tak robicie ! To od was na odległość pedziu jedzie ! To wy gwałcicie ! Od dawna to robisz! Przecież się tym chwalisz ! Jeszcze nie siedzisz ? Czytałam, że 4 razy byłes w Polsce za to aresztowany ! O wiele za mało! Nie ma gorszego szczura od ciebie, starcze ! Masz ponad 70 lat i podskakujesz, jak "wesz na grzebieniu" ! I co ci z tych dyplomów i tytułow, co się nimi chwalisz, jak ty i tak ciemny, jak "tabaka w rogu "! Od ciebie płynie jeden rynsztok ! Kto ci ich dał" ! Kto tak się pomylił ! Wciskasz kit !
sokrates2019.08.24 9:58
ten pan chyba był niedopieszczony ;) ))))
Jaaanek2019.08.24 9:44
To jest wlasnie caly obraz lewackiego podejscia do dzieci w polsce zwlaszcza starych komuchow ktorzy jeszcze przed smiercia maza o obcowaniu cielesnym z dziewiecio czy dziesiecio letnimi Demoralizacja i upodlenie umyslowe tych ludzi mie ma granic sa zdolni do wszystkiego aby osiagnac swoj cel dlatego trzeba zwracac uwage czy do naszych szkol nie wchodzi zboczona ideologia lgbt sld psl i ko
Janusz2019.08.24 9:44
Stary człowieczku stoisz nad grobem nie czas się opamiętać? Co ty głupcze pleciesz?
Lalamido2019.08.24 9:27
Stare grzyby robaczywieją?
skuter2019.08.24 9:18
Chłopie jesteś jedną nogą w grobie i zamiast wykorzystać resztę czasu na przepraszanie Boga za grzechy To takie głupoty opowiadasz żal czytać
skuter2019.08.24 9:12
Czekam niecierpliwie co na ten temat powie pan Sekielski
Matka Polka2019.08.27 9:17
Nic nie odpowie. Jemu chodzi jedynie o uderzanie w Kościół i Księży.
Bronek2019.08.24 8:48
Stary degenerat!
Magda2019.08.24 8:11
Żyjemy w świecie, w którym zboczeńcy, z inicjatywy lewactwa, kreują rzeczywistość. Bądźmy czujni. Nie dajmy się zepchnąć do moralnego rynsztoka.
www2019.08.24 7:48
Taką linię myślową będzie się coraz częściej widywało wśród przedstawicieli "liberalnej" seksualności. Jeżeli zrobi się pierwszy krok i prawnie się uzna (a WHO to robi), że dla 4-ro, czy 6-cio latka masturbacja jest dobra, to należało będzie wykonać szereg kolejnych kroków, w tym uczestniczyć w pewnej formie w masturbacji dzieci. Chodzi o to, że to my dorośli WIEMY, czym masturbacja jest, bo wiemy na czym polega czynność opisana tym słowem, a dziecko tego NIE WIE. W związku z tym pojawi się konieczność przedstawienia tej wiedzy dziecku przez dorosłego. Konieczne będzie wytłumaczenie, pokazanie rysunków, delikatnych (na początek) filmów, które dziecku wytłumaczą pojęcie masturbacji. Dziecko w swojej naturze zaciekawia się wszystkim, więc logiczne jest, że zaciekawi się i tą sferą. I to jest właściwie... wszystko, czego pedofile chcą, czyli uczestnictwa w zachowaniach seksualnych z udziałem dzieci. Nasz stereotyp pedofila-gwałciciela nie jest prawidłowy, osoba z pedofilskimi zapędami najczęściej nie chce krzywdzić ani gwałcić dziecka (tak jak mężczyzna lubiący kobiety wcale nie chce ich gwałcić). Gwałciciele, czyli osoby dopuszczające krzywdzenie uczestników seksu, to niewielki, najbardziej skrzywiony odsetek populacji. Większość chce akceptacji i reakcji dobrowolnej ze strony osób, które są obiektami fantazji seksualnych. Taka reakcja ze strony partnerów seksualnych, jest w większości przypadków pożądanym i dodatkowym bodźcem seksualnym. Tak jak dla zdrowego mężczyzny pobudzające i miłe jest słyszeć od kobiety "ale ty jesteś męski, chodź do łóżka", tak samo dla większości pedofilów pobudzające erotycznie będą pytania dziecka o masturbację, czy każda inna aktywność seksualna, typu próba masturbacji dziecka, którą mógłby on oglądać, czy w jakiejś tam formie w niej uczestniczyć - nawet w formie rozmowy, w której dostrzeże, że będzie ona dla dziecka erotycznie pobudzająca. Dlatego musi być dla nas jasne, że jeśli stworzono prawo, mówiące "masturbacja dzieci jest dobra", to jest to pierwszy krok, po którym musi nastąpić drugi, czyli pytanie dziecka (oraz inne okoliczności) związane z masturbacją. W ten sposób pedofile osiągną swój cel - czyli zostaną "zaproszeni" przez dziecko do rodzaju aktywności seksualnej. Słaby punkt seksualności pedofilów, czyli przemoc karana prawnie, zostanie w ten sposób wyeliminowana, a sama aktywność seksualna z udziałem dziecka będzie mogła mieć miejsce.
Edek2019.08.24 7:25
GW wspiera pedofilie i tyle w temacie.
tre2019.08.24 7:21
ten pan to zwykły bandzior; czy tylko w Polsce mogą tacy przebywać na wolności?
to_jest2019.08.24 4:07
stary, cuchnący i do reszty zboczony oraz zdegenerowany cap !!!!
stahu2019.08.24 11:02
Knur
Anakin2019.11.1 4:39
Wąchałeś go! Szczegóły proszę, zalatuje durianem czy piżmem?
AB2019.08.24 3:41
Kiedyś seksuolodzy ostrzegali, że masturbacja, która często przechodzi w nałóg niestety, prowadzi do zaburzeń seksualnych w związkach, często nawet satysfakcję seksualną w związku uniemożliwia. W dorosłym życiu także rujnuje psychikę, prowadząc do zaniku poczucia własnej wartości; nie mówiąc już o tym, że zdarza się, że jest początkiem autentycznych seksualnych zboczeń. Nie jest to prosta przyjemność bez konsekwencji, jak wmawiają teraz różne szemrane osobniki. A wprowadzanie dzieci w ten nałóg jest podwójną zbrodnią - od strony psychicznej i seksuologicznej, gdyż prowadzi do zaburzeń w obu tych dziedzinach.
Ja2019.08.25 20:37
Kiedyś też lekarze operowali małe dzieci bez znieczulenia bo sądzili, że one nie czują bólu. Kiedyś też umierano na choroby zakaźne. Medycyna się zmienia, nauka ewoluuje. WHO twierdzi, że masturbacja jest zdrowa, bo rozładowuje napięcie. I nie każe uczyć dzieci masturbacji, ale tłumaczyć im, że to nic złego, jeśli się dotykają. Dzięki temu co naturalne dla dziecka poznają swoje ciało, swoje odruchy, swoją seksualność.
Grzegorz ze Szczecina.2019.08.24 3:13
Piastunki masturbowały dzieci,aby je uspokoić,a same się podniecały.Ciekawe czy uprawiały z dziećmi sex oralny?
hrabia Potocki2019.08.24 2:04
Nie powiedzial czy trzeba masturbowac 90 latkow, sadze ze potrzebowlby tego, ale czy wytrzymalby to inne pytanie,na starosc jednak glowa nie pracuje , co innego masturbacja robiona prze siebie i slynne powiedzenie ,, najlepsza baba to wlasna graba,, a co innego masturbacja dziecka prze pedofila
Slaw2019.08.24 0:30
Gdyby wypowiedział te słowa w mojej obecności... chyba dał bym mu w mordę
Dariusz Andrzej2019.08.24 0:23
Andrzej Jaczewski jest zasluzonym obywatelem, ma 90 lat (jesli jeszcze zyje) i chcialby zostac uspiony przez masturbacje. Problem polega na tym, ze zaden cywilizowany opiekun nie dotknalby tych niemalzwlok. Powstaje pytanie, czy pan Jaczewski dotyka swoich zwlok, czy moze snuje wizje kontaktu z kijem baseballowym.
nn2019.10.29 9:57
Czy kij miałby spocząć na karku tego obleśnego starca, czy w jego odbycie?
Chris2019.08.24 0:05
"cywilizacja judeochrześcijańska przez wieki wpajała głębokie przeświadczenie, że seksualność ludzka jest czymś negatywnym" NIE MA CZEGOS TAKIEGO JAK CYWILIZACJA JUDEOCHRZESCIJANSKA !!!!!!
Stop LGBT2019.08.23 23:02
Małżeństwa homoseksualne >>> seksualizacja od przedszkola >>> adopcja >>> LEGALNA PEDOFILIA!!!!!
Mirek2019.08.23 22:56
Gdyby moje dziecko taki skur...syn masturbował to obiłbym mu mordę . To jest właśnie ta qrefska warszafka . Albo pedał , lesba albo jakiś inny zboczeniec . Dlatego postuluję aby stolicę Polski przenieść do innego miasta . Takim idealnym miejscem jest Płock . Płock jest o wiele starszym grodem od Warszawy . . Obecna stolica to miasto zdrajców - targowiczan , pedałów , zboczeńców , złodziei i wszelkiego lewactwa .
Unrug2019.08.23 23:07
Stolica wszędzie, byleby nie w Warszawie i Gdańsku!
nie jestem Krasulski2019.08.24 21:14
ksiedzu tez?
Prorok2019.08.23 22:28
Michnik OHU JAL!!!
Michał Pasierb 2019.08.23 22:11
Czy czasem słynny p. Andrzej Samson to nie ta sama szkoła??
Adam 2019.08.23 22:01
Tak właśnie jest wśród Żydów.
Kasia2020.01.3 15:03
I są bardzo mądrym narodem żądzą światem
memento2019.08.23 22:01
Jak Bóg chce kogoś ukarać za życia, to mu rozum odbiera.
leszczyna2019.08.23 21:35
Znany ateista i biolog, Richard Dawkins, pozytywnie odniósł się do "miękkiej pedofilii" na własnym przykładzie, kiedy to nauczyciel w szkole wkładał mu ręce w szorty. Podobnie traktował innych uczniów. Dawkins ocenił, że nikt nie odniósł większych szkód, nawet łagodnie odnosi się do księży-pedofilów. Dawkins não vê problema na "leve pedofilia". Eu …Przetłumacz tę stronę https://www.gazetadopovo.com.br/rodrigo-constantino/historico-veja/dawkins-nao-ve...
maciej2019.08.23 21:17
Osobiście uważam, że spranie na kwaśne jabłko dorosłego który wygaduje takie brednie nie powinno być karane. Takie lanie pobudza perystaltykę jelit, poprawia ciśnienie krwi a szczególnie podnosi poziom adrenaliny u bijącego i pobitego. Jak wolność i swoboda to wolność i swoboda.
AB2019.08.24 3:29
Pełna zgoda!!!
Karol2019.08.24 10:15
Macieju zgadzam sie z tym jak najbardziej ! Racja, racja ijeszcze raz racja !
Barbara 2019.08.24 17:28
Nie sprac go lecz zamknac , bo jest zagrozeniem .
anonim2019.08.28 22:31
Tak,tak, tak
Kasia2019.08.23 21:09
Co może być przyjemnego w kontakcie intymnym nastolatka z takim starym prykiem ?
AB2019.08.24 3:47
Śmierdzący pryk aż się ślini do nastolatka i dlatego z podniecenia bełkocze. Ze strony nastolatków zwykle chodzi o kasę, o nic więcej. Wszystko razem to szczyt obrzydliwości.
Jan2019.08.24 8:22
A te łapy w dół to chyba od takich samych starych zboczeńców .
Sebastian Lorenc2019.08.23 21:06
Albo Jaczewski na stare lata zwariował, albo Fonda coś przekręca. Pokolenia całe uczyły się na jego podręcznikach, ma piękną wojenną historię, co on wygaduje? Jasne jest, że dzieci niedotykane, niegłaskane rozwijają się nieprawidłowo, ale mówimy o zwykłych pieszczotach, o dobrym dotyku. 9 latek jest dzieckiem, tak samo emocjonalnie niedojrzałym jak 8 latek i jak 10 latek i każdy kontakt seksualny z takim dzieckiem jest absolutnie zabroniony(ze starszym zresztą też). Nie istnieje nic takiego jak wyrażenie na to zgody przez dziecko. Chyba bym zabiła, jakby ktoś obcy chciał klepać moje dziecko po pupie, czy jarać się tym, jak biega samych majteczkach po plaży, a pedofil nie ma prawa pracować z dziećmi i nie jest dobrym pedagogiem. Nigdy.
Sprytny ninja 2019.08.23 22:16
Mylisz się. Autorytety dawne i nowe promują kizi mizi z dziećmi. Jeśli dziecko zaakceptuje głaskanie po pupce jak sugeruje A.Jaczewski, to co powstrzyma dorosłego aby głaskał jeszcze i tu i tam. Nikt tu nie zwariował, tak chcą się bawić ELITY i to "promują" w Gazecie Wyborczej.
Sebastian Lorenc2019.08.23 22:22
Znam jego publikacje, jego podręczniki, jego wypowiedzi sprzed lat i nigdy tak nie mówił. Dlatego jestem zdziwiona. Już nawet nie wspomnę o jego działalności wojennej i powstańczej.
Grzegorz 2019.08.24 11:23
Gdyby z wiekiem przybywało rozumu, nie byłoby głupich starców. A tak między nami - wielu wybitnych naukowców zmienia poglądy, ale może masz rację - wywiad z pewną gazetą to kiepski dowód. Mam własne niemiłe doświadczenia w tym względzie - nie autoryzują tekstów, przekręcają. Człowiek powie im coś całkiem innego niż potem zobaczy w druku. Zasada depeszy emskiej.
Majestic2019.08.25 18:44
Skąd znasz jego wynurzenia, odpowiem za ciebie, z gazety wyborczej się o jego duraczeniu dowiedzialaś i usiłujesz go osłaniać, choć nie sposób tego obronić bo dziad powiedział to co wszyscy widzą!
Endriu2019.08.24 7:54
Trzeba kolegę jazzmana ratować , tego od Tęczowego Music Boxu , ratować na zamówienie tęczowej opcji. Prawda niech się schowa , tu trzeba "zmiękczyć" pedoaferę.
Jack Em2019.08.25 8:43
Jak zwykle Fronda tego "nie przekręciła" , z kolejnego "autorytetu" wyłazi diabeł , całe te lewacko liberalne czy jak by ich nazywać ruchy zboczeńców lgbt prowadzą a raczej pełzną do sexu z dziećmi , cierpienia i nieszczęść. Czas zacząć może popatrzeć realnie , roztropnie na to co się dzieje i być mądrzejszym przed szkodą. Wesprzeć Kościół , który jest ostatnią szczepionką na chorobę masońskiej gangreny lgbt. Równi jesteśmy tylko przed Bogiem,na tym padole łez ... różnimy się naturalnie.
Majestic2019.08.25 18:39
Zwyczajnie dojrzał do tego by w końcu powiedzieć co mu od x lat zaprząta głowę, ma chęć by jeszcze na koniec spróbować młodzieńczego ciała. Nic dobrego się nie nauczą z publikacji Jaczewskiego, jeśli przyswajają jego podręczniki i wprowadzają to w życie to nie jest zaskoczeniem że małe dzieci powierzone w opiekę pedagoga zmienia się w istotę zniewoloną seksualnoscia. W kręgach GW osób mających delikatnie ujmując dziwne skłonności jest całe mnóstwo, póki co swoje nienormalne upodobania maskują oskarżając Kościół o złe zachowania.
Matka2019.08.26 8:08
Fronda jak zwykle coś przekręca.
gr32019.08.27 21:45
Nie tyle "przekręca", co przycina. Nie, bym bronił Jaczewskiego, bo nie znam jego książki, ale w wywiadzie powiedział tak: "Dozwolone są wszystkie formy dotyku, które akceptuje zarówno dziecko, jak i dorosły. Poza oczywiście masturbacją. Bo jeżeli ktoś dziecko masturbuje, to nie są już pieszczoty, tylko stosunek płciowy, w formie pettingu. Jeżeli dziecko się przytula, jeśli prosi, żeby je głaskać - należy to robić".
Ass2019.08.23 21:06
zapewne sam jest je....m zbokiem i cykał własne wnuki
To ,, " nie jest cudzysłów2019.08.23 21:03
:P
Katol2019.08.23 21:01
Wyborcza - i wszystko jasne.
Polak2019.08.23 20:51
Ten niby lekarz, to taki sam skurw,,,,,, n jak brat mordercy Polaków żyd michnik