Portal Fronda.pl odnośnie tekstu Stanisława Michalkiewicza - zdjęcie
16.01.14, 17:01

Portal Fronda.pl odnośnie tekstu Stanisława Michalkiewicza

110

Tekst Stanisława Michalkiewicza, przedrukowany z portalu Prawy.pl, nie powinien znaleźć się na naszych stronach. Jego opublikowanie i przytoczenie skandalicznych słów o czasowo zamkniętych obozach koncentracyjnych było poważnym błędem, za który przepraszam. Gdy tylko dotarła do mnie informacja o tym tekście natychmiast podjąłem decyzję o jego usunięciu.
 
Zapewniam, że tego typu poglądy nigdy nie były bliskie portalowi poświęconemu, i że w przyszłości nie będą na nim prezentowane. Nie będziemy już także przedrukowywac tekstów redaktora.
 
Wszystkich oburzonych i zaskoczonych jeszcze raz przepraszam.
 
Tomasz P. Terlikowski

Komentarze (110):

anonim2014.01.16 17:08
przepraszajcie za prawdę widocznie wam też brakuje odwagi aby powiedzieć w ogóle coś krytycznego dotyczącego żyda skoro pokornie przyjmujecie oszczerstwa ateistów jak i żydów to się później nie dziwicie że POLAKAMI pomiatają i na Kościół naskakują!
anonim2014.01.16 17:20
za co przepraszacie? za prawdę? z tymi czasowo zamkniętymi obozami to chodziło Michalkiewiczowi o to , że niedługo mogą zapełnić się niepokornymi wobec polit-poprawności Polakami. Tak panie Terlikowski. Za krytykę gejostwa i "prawa do wyboru" też będzie można tam trafić. Wprawdzie gazować nikogo nie będą ale kilka lat za drutami w obozie resocjalizacyjnym z wyrokiem za " mowę nienawiści" złamie każdego niepokornego.
anonim2014.01.16 17:21
???? Jakieś dziwne ta decyzja o usunięciu artykułu. Jaki wnioski Pan wyciągną w zw. z czasowo zamkniętymi obozami? Może na wszelki wypadek niech Pan do ambasady izraelskiej pobiegnie przeprosić? Bo mniemam, że odczytał Pan słowa red. Michalkiewicza jako myślozbrodnię.
anonim2014.01.16 17:23
...trochę pobłędziłem...
anonim2014.01.16 17:25
Słuszna decyzja. Czy redaktor, który umieścił tekst Michalkiewicza na Frondzie został ukarany?
anonim2014.01.16 17:27
Oj Frondo, Frondo. Zbyt często zamieszczasz niesprawdzone informacje (raz w przypadku sprawy, z którą miałem wątpliwą przyjemność zetknąć się osobiście "przedrukowaliście" za Gazetą Prawną notkę całkowicie niezgodną z prawdą i jeszcze jeden z frondowych autorów skomentował ją w sposób który może wskazywać na naiwność i głupotę autora) i teksty nawiedzonych idiotów. :(
anonim2014.01.16 17:44
No cóż. Nie od parady nazywa się Frondę czołowym portalem tzw. judeo-chrześcijaństwa, a sam red. Terlikowski określił siebie kiedyś jako "duchowego żyda"...
anonim2014.01.16 17:44
A cóż to za "faszysta" z tego Michalkiewicza? Co on nie godzien Frondy? Ja zaczynam wierzyć, że my jesteśmy pod jakąś okupacją. Co on w UB był i strzelał do robotników? Co on popiera aborcje czy eutanazje? Dla jasności sformułowanie S.Michalkiewicza zupełnie nietrafione, ale nie powinno rodzić skutków w postaci dożywotnich kar zakazu publikacji.
anonim2014.01.16 17:48
To jest CENZURA za poglądy. To nie do zaakceptowania ! Skandal ! Obyczaje rodem z TVN-u ?
anonim2014.01.16 17:51
Za co tutaj przepraszać? za prawdę? Będą to pierwsze w historii współczesnego świata obrady parlamentu na terytorium innego kraju. Dodatkowo, jak słusznie zauważył redaktor, zamknięty będzie obóz ze względów na bezpieczeństwo gości.
anonim2014.01.16 17:54
Żenada, Terlikowski, żenada .... o wrabianiu księży w pedofilię też już nie odważyłeś się napisać ...
anonim2014.01.16 17:56
tylko i wyłącznie żyd ma prawo negatywnie odnosić się do POLAKÓW i jeszcze się szarogęsić na naszym terenie, nadmiernie troską obejmujecie żydów oni to przeciw wam wykorzystają i o tym się na każdym kroku przekonujecie kiedy za pomocą parobków ateistycznych Księży Katolickich od pedofilii wyzywają a jak można poczytać na zagranicznych stronach internetowych rabini bezkarnie dzieci molestują seksualnie.
anonim2014.01.16 18:02
Lewusy chwalą:) Może Pan TPT to uśpiony agent, którego budzą od czasu do czasu jakieś zakodowane impulsy działające na podświadomość? Panie redaktorze? Czy przechodził Pan w młodości pranie mózgu w "archiwum X"?
anonim2014.01.16 18:02
musiał ktoś z plemienia żmijowego redaktora Tomasza Terlikowskiego skarcić do tego stopnia że ten w pośpiechu dobry artykuł Stanisława Michalkiewicza kasuje
anonim2014.01.16 18:11
jeśli już tak przepraszacie to i może za artykuły o owsiaku też lewaków poprosicie o wybaczenie w końcu też z zydowskiej rodziny się wywodzi
anonim2014.01.16 18:15
Szanowny Panie Tomaszu, jestem zaskoczony pańskim niezrozumieniem tekstu Pana Stanisława Michalkiewicza, a ten pośpiech i uniżoność przeprosin za coś, co jest co najmniej bardzo niejednoznaczne budzi obrzydzenie. Zwłaszcza, że zapomniał Pan o naszym, polskim interesie nie protestując ani jednym zdaniem przeciw tej haniebniej sesji. Zdanie: "Tymczasem jazgot Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sprzyja przykryciu kłopotliwej prestiżowo dla naszych Umiłowanych Przywódców sesji, jaką izraelski Kneset wyznaczył sobie w chwilowo nieczynnym obozie zagłady w Oświęcimiu. ". O jakie poglądy podejrzewa Pan Stanisława Michalkiewicza i co jest takiego skandalicznego w tym zdaniu ? Jeśli Pan nie rozumie, co politycy izraelscy wyprawiają z polska suwerennością, to proszę podać adres pańskiego domu. Wybiorę się tam bez zaproszenia z grupą znajomych, może wespół z Panem Stanisławem, aby na miejscu przedyskutować z Panem kwestie zasad w stosunkach między państwami, i przejawów suwerenności państwa.
anonim2014.01.16 18:19
Rozumiem że od dzisiaj Fronda negatywnie o Żydach tylko w kontekście aborcji bo tak najbezpieczniej. Nauczyli Was Żydzi przepraszać za wszystko więc oficjalnie możecie zmienić profil portalu z konserwatywno - katolickiego na judeo - chrześcijański. Prymas Glemp w podskokach kazał usunąć krzyże z Brzezinki jak nasi "bracia" poczuli się nimi urażeni więc wykasowanie jednego artykułu i czołobitne przeprosiny i tak wyglądaj przy tamtym blado, pokazują tylko jak niezależne są "autorytety" po naszej stronie barykady.
anonim2014.01.16 18:21
Jeśli Pan tak bardzo boi się naszych izraelskich "przyjaciół", nie musi Pan przedrukowywać jego artykułów, bo bez problemu zrobią to sami komentujący.
anonim2014.01.16 18:28
Fronda staje się narzędziem w rękach neokonserwatystów. Portal coraz bardziej promuje egzotyczny sojusz polsko-izraelski który nie ma przecież racjonalnych podstaw.
anonim2014.01.16 18:30
Waśnie otworzyłem sobie ten straszny nieprawomyślny tekst i chyba chodziło o chwilowo nieczynny obóz w trakcie obchodów 27.01 no ja tak zrozumiałem. Na pewno nie ma nic o czasowo zamkniętych obozach. No ale chyba ktoś tu bardzo kocha Izrael i ma paranoję porównywalną do redaktorów GW. Łatwo przewidzieć jakie teksty będą na Frondzie jak jakiś izraelski żołnierz zastrzeli palestyńskie dziecko (tytuł - mały esesmam powstrzymany). Chyba trochę przesadzacie. Czyżby Terlikowski wybierał się do amerykańskiego senatu i chcę przebić Mcaina albo Libermana w miłości do Izraela i doszukiwania się wszędzie antysemityzmu i pochwał holocaustu. Miałem o was lepsze zdanie ale chyba trzeba je zweryfikować (ciekawe czy mnie zbanują). .
anonim2014.01.16 18:33
i właśnie pod takie dyktando świat się toczy .......
anonim2014.01.16 18:37
Drogi terliku, wpłat też nie będzie ... nie ma za co ....
anonim2014.01.16 18:42
Terlikowski puknij się w głowę.
anonim2014.01.16 18:46
Panie Terlikowski. Miałem Pana za konserwatystę, a widzę, ze jest z Pana neokon. No cóż. Zamiast frondy, będę czytać prawy.pl i nczas.com - na znak mojego protestu przeciwko takiemu bojaźliwemu postępowaniu. Tak za tak, nie za nie!
anonim2014.01.16 18:49
Michalkiewicz o Owsiaku, abonamencie: http://www.youtube.com/watch?v=5hcNQ7JKJY8
anonim2014.01.16 18:50
To paranoja. Pan Michalkiewicza nigdu nie popierał żadnych zbrodni, ani gdy modowano żydów (holokaust) ani kiedy żydzi mordowali (UB). Ale aby zdanie o chwilowo nieczynnym obozie zrozumieć jako wezwanie do otwarcia obozu i mordowania żydów trzeba mieć nie w porzadku pod sufitem. Michalkiewicz ma specyficzny styl (czasami mnie razi) ale jak komu nie odpowiada to może nie czytać. A tak zrobił pan reklamę i prawy.pl i Michalkiewiczowi, bo wielu zechce zobaczyć to też rozdrażniło Żydów, że nakazali usunięcie tekstu.
anonim2014.01.16 19:02
Prawdopodobnie Redaktor zrozumiał słowa w ten sposób że jest to "chwilowo nieczynny obóz koncentracyjny" który kiedyś ma być otwarty do zagazowywania ludzi. Oczywiście Pan Michalkiewicz miał na myśli "chwilowo nieczynny obóz koncentracyjny" na czas obrad Knesetu, ale w sensie MUZEUM, a nie maszynki do zabijania. Gratuluje Panie Redaktorze rozumienia tekstu !
anonim2014.01.16 19:04
P
anonim2014.01.16 19:07
Panie Terlikowski! Oczywiscie kontrowersyjne wypowiedzi nalezy odstawiac na bok, bo moga zostac rozdmuchane przez potezna machine lewacko-medialnej zbrodni. Natomiast z pana Michalkiewicza bym nie rezygnowal,bo jego wklad jest niezaprzeczalny i jako doradca,niezwykle spostrzegawczy, jest nieoceniony. Licze na to,ze jego teksty beda dalej cytowane,oczywiscie z pominieciem tych zbyt prowokacyjnych.
anonim2014.01.16 19:10
No, cóż, jak się ma n-cioro dzieci, to można obie być opozycjonistą, nonkonformistą i kim tylko się zechce do kiedy kahał pozwoli... Tak to jet z posiadaniem dzieci. Albo się ma na sercu dobro dzieci, albo inne ideały. Nie można na tym świecie mieć wszystkiego.
anonim2014.01.16 19:15
A już zobowiązanie się do niepublikowania w przyszłości tekstów konkretnej osoby pachnie mi zwyczajami rodem z najciemniejszych czasów PRL. Na prawdę wstyd mi za Was.
anonim2014.01.16 19:17
przecież ateiści ponownie otworzą te obozy i czym się tutaj oburzać
anonim2014.01.16 19:23
No i dobrze. Mam nadzieję że to koniec pana Michalkiewicza na poważnej stronie jaką jest Fronda.pl. Jeśli bym chciał czytać paranoje o żydowskich spiskach to bym się udał na inne strony internetowe temu poświęcone.
anonim2014.01.16 19:31
Pokręć trafił w sedno.
anonim2014.01.16 19:32
Fronda pokazuje wiele 'dalekich poglądów' na swoich łamach.. poczynając od bratkowskiej itp....ale rozmowy na temat żydów w polsce nie zniesie... Czy wyjasni Pan o jakiego typu poglady Panu chodzi i z jakimi sie konketnie nie zgadza a jakie wyznaje cytowany Pan Michalkiewicz ? Nie spodziewałem sie tego po Panu, Panie Terlikowski.
anonim2014.01.16 19:36
@Ems "Oczywiście Pan Michalkiewicz miał na myśli "chwilowo nieczynny obóz koncentracyjny" na czas obrad Knesetu, ale w sensie MUZEUM, a nie maszynki do zabijania." Dokładnie.Brawo.A pan Tomasz niech się tak nie cyka wszystkiego.
anonim2014.01.16 19:37
Ostatnio objawione i zaobserwowane fakty z intelektualnego życia naszego kochanego redaktora Terlikowskiego ( wizyta w B'nai B'rith jak też dyskusja w klubie Ronina dotycząca relacji polsko-żydowskich, nie wspominając powyższego tekstu) , prowadzą do radosnej konkluzji, że oto nasz - do tej pory poważany - redaktor stał sie całkowicie już dżuisz friendly* (*pisownia oryginalna). Tem samem Fronda powoli dołącza sie do głównego ścieku medialnego. Wprawdzie jest jeszcze katolika w formie, ale ( przynajmniej na odcinki miłości do judaików) może śmiało konkurować z Gazetą Wyborczą.
anonim2014.01.16 19:40
W sprawach naprawdę zasadniczych jak podejście do Żydów na Frondzie śpiewa się z klucza Wyborczo - Lemańskiego.
anonim2014.01.16 19:42
A i bym zapomniał przeprosiliście już za Jedwabne?
anonim2014.01.16 19:44
Terlikowski nawet nie jest w stanie umotywować i wytłumaczyć dlaczego ten tekst nie powinien się znależć na tej stronie. O jakie tu poglądy chodzi? Jakaś intelektualna niemoc? Czy tchórzostwo? Buzia w ciup, oczy w słup... i nawet wie jakie teksty Michalkiewicz napisze w przyszłości. Zabawne.
anonim2014.01.16 19:53
Pięknie rozpoczął Pan redaktor "dni judaizmu" - gratuluję miękkiego kręgosłupa :)
anonim2014.01.16 19:54
ostatni raz wszedłem na ten portal
anonim2014.01.16 20:06
no, no... "coming out" pełną gębą... ;-)
anonim2014.01.16 20:11
A co w tym tekście był nie tak? Są czasowo zamknięte, bo zawsze można je wykorzystać, tak jak robili to sowieci po wojnie przetrzymując tam np. Polaków walczących z władzą ludową. Oj Panie Redaktorze wśród czytelników portalu zostaną tylko arbitrzy i piogale. Brak mi słów.
anonim2014.01.16 20:19
A ja się czuję oburzony, źe tekst zniknął. Że na Frondzie niszczy się wolność słowa.Oraz, że propaguje się syjonizm. Nie od dziś wiadomo, że redakcja Frondy jest pro syjonistyczna,.
anonim2014.01.16 20:19
Patrząc na dyskutantów to wychodzi szydło z worka. Mamy nowe kryterium Prawdziwego Polaka! Teraz już nie wystarczy obwiniać Tuska o każde zło tego świata oraz wierzyć w zamach w Smoleńsku, teraz trzeba jeszcze wierzyć w żydowskie fobie pana Michalkiewicza.
anonim2014.01.16 20:20
Dziekuje Panie Tomaszu. Niby to proste a jakie rzadkie w naszej ojczyźnie. Przeprosić. A decyzja o wywaleniu Michalkiewicza i jego obsesji z Frondy - pyszna ! Jeszcze raz dziękuję za utrudnianie wszelkiej maści lewactwu walki z nami :)
anonim2014.01.16 20:22
"Wszystkich oburzonych i zaskoczonych jeszcze raz przepraszam." Akurat tym co może oburzyć i zaskoczyć jest wpis Pana Redaktora. W ogóle dziwne dziwne rzeczy się dzisiaj tutaj pojawiają. Portal poświęcony? Ale przez kogo? Czyżby przez rabina? Chyba lepiej już wyłączyć komputer i iść do klubu GO-GO.
anonim2014.01.16 20:22
Propaganda syjonistyczna na Frondzie jest wręcz bezczelna. Zrozumiałbym jeszcze propagande zakamuflowaną albo debate: tekst Michalkiewicza vs. tekst Radziejewskiego. Ale nie, seruje nam się bezczelnie propagande w stylu "Kneste w Polsce to dobry pomysł".
anonim2014.01.16 20:26
blumkwist: " fakty z intelektualnego życia naszego kochanego redaktora Terlikowskiego ( wizyta w B'nai B'rith jak też dyskusja w klubie Ronina dotycząca relacji polsko-żydowskich" Naprawde pan Terlikowski był w loży Bnai Brith? Nie wierzę... o byłby szczyt wszystkiego...
anonim2014.01.16 20:27
wstyd, ze Pan zamiescil takie przeprosiny.
anonim2014.01.16 20:28
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=i45T65wBoI0#t=4307 Kto chce, może posłuchać Pana Tomasza od miejsca 1:11:30.
anonim2014.01.16 20:32
Dziwię się Frondzie i gratuluję refleksu szachisty. P. Michalkiewicz został już odsądzony od czci i wiary przez śp. ks. biskupa Życińskiego, właśnie za takie rzeczy.
anonim2014.01.16 20:34
@Grund Wspominał, że był zaproszony przez tą organizację, z zaproszenia skorzystał, ale z pewnością nie było to spotkanie lożowe, nie sadzę, że red. należy do loży. Nie ma takich właściwości rodowodowych, poza tym z pewnością nie chciałby, nawet gdyby mógł.....jest w końcu świadomym katolikiem.
anonim2014.01.16 20:36
Filosemityzm i prosyjonizm pana Terlikowskiego tłumaczy też, dlaczego pan Terlikowski stał się ostatnio ulubieńcem mediów głównego nurtu - i w głównych mediach wszędzie go pełno... Pan Michalkiewicz na takie przywileje nie ma co liczyć. Oraz: Zamieszczono tekst na Frondzie, "starsi i mądrzejsi" oburzyli się i dali wytyczne aby go usunąć. O czym by to mogło świadczyć? Ano o tym, że Terlikowski nawet nie może decydować co zmieści na swoim portalu... p.s. Lubię Żydów. Nie lubię syjonizmu - okropna ideologia. A sprawe z obradami Knesetu trzeba postawić jasno - hańba i plucie Polsce w twarz.
anonim2014.01.16 20:36
Tekst typowy dla Michalkiewicza. Ale żeby aż tak paniczno-histeryczna reakcja Terlika? To daje do myślenia...
anonim2014.01.16 20:38
to się nazywa polityczna poprawność.
anonim2014.01.16 20:41
@Sauromata... Ks. bp Życiński był znanym "politpoprawnym" biskupem, więc jego opinia o Michalkiewiczu nie była zaskakująca. Nie oznacza to również, że była prawdziwa.
anonim2014.01.16 20:49
Michalkiewicz, Braun, Żebrowski, Nowak no i to by było na tyle ludzi którzy naprawdę mówią co myślą i zależy im jeszcze na Polsce, reszta chodzi na smyczy, Brukselskiej, Niemieckiej, Rosyjskiej no i Żydowskiej, o dziwo ta ostatnia tyczy się środowisk z nazwy katolickich.
anonim2014.01.16 20:49
http://www.youtube.com/watch?v=5hcNQ7JKJY8 Pan Stanisław mówi o dziwnej zbieżności czasowej ...
anonim2014.01.16 20:53
Kierowanie dyskusji, o "chwilowo nieczynnym obozie zagłady w Oświęcimiu", na to, że chwilowo jest zamknięte tam muzeum, jest nieporozumieniem. Po II wojnie św. Oświęcim był obozem kierowanym przez NKWD. Później przez MBP. Do początku 1948 r. siedziało tam ponad 40 tysięcy ludzi. Wśród nich żołnierze AK oraz NSZ, których komuniści szczególnie nienawidzili. zatem zwrot, którego użył Michalkiewicz, nie odnosił się do muzeum, ale do możliwości wykorzystania go do więzienia "nieprawomyślnych". Natomiast dziwi mnie, że nikt z dyskutantów nie podniósł innego aspektu sprawy wyrażonego przez Michalkiewicza w zdaniach: "Pomijam już okoliczność, że władze Izraela najwyraźniej przeszły do porządku nad suwerennością Polski, skoro odbywają sesje parlamentarne na terytorium Rzeczypospolitej, bo istotniejsze jest to, że bezpieczeństwa izraelskich parlamentarzystów na terytorium Rzeczypospolitej będą strzegły izraelskie siły zbrojne, podobnie zresztą, jak uczestników tak zwanego „Marszu Żywych”. " To fragment nie tylko dotykający naszej suwerenności, skoro parlamentariusze obcego państwa mogą w Polsce debatować nie na terenie swojej ambasady, ale na terytorium nawet eksterytorialnie do niego nienależącym. Drugi aspekt sprawy to ochrona tych przedstawicieli Izraela, przez ich siły zbrojne. Zrozumiały jest zatem fakt pośpiesznego uchwalenia przez nasz rząd ustawy dopuszczającej udział formacji zbrojnych państw trzecich w pacyfikowaniu rozruchów na terytorium Rzeczypospolitej. To jest chyba kuriozum na skalę światową. A "podkulenie ogona" przez p.red. Terlikowskiego... niepokojące.
anonim2014.01.16 20:57
Panie Redaktorze! Ja rozumiem, że pan Michalkiewicz nie przebiera w słowach, określa rzeczywistość dosadnie i nie każdy musi podzielać jego poglądy. Niemniej faktem jest, że użycie izraelskich sił zbrojnych do ochrony obrad Knesetu (przy całym moim niekłamanym szacunku do Izraela) jest ewidentnym pogwałceniem suwerenności Polski. Dowód: co by było, gdyby Polska chciała wysłać do Izraela swoich uzbrojonych agentów do ochrony jakiejś polskiej delegacji? Określenie zaś obozów koncentracyjnych jako "czasowo zamkniętych" jest może niefortunne, ale nie uwłacza niczyjej pamięci, natomiast obrazuje potężne zagrożenie, o którym sam Pan już pisał. Np. blaszakowe getta w Holandii dla "homofobów". Nie tak jest? Rozumiem, że presja jest zbyt silna, by utrzymać taki tekst na stronie, ale nie wydaje mi się, aby musiał się Pan aż tak kajać w przeprosinach...
anonim2014.01.16 20:59
@Kropelka Nic dodać, nic ująć!
anonim2014.01.16 21:07
To jest właśnie poniżające i świadczące o lekceważeniu Polaków. Na pewien czas muzeum stanie się swego rodzaju "eksterytorium" na którym władza będzie należeć do służb obcego państwa.
anonim2014.01.16 21:12
Pan Terlikowski chyba musi uzgodnić wersję i zapewne niebawem odpowie dlaczego usunął..ale najwyrażniej teraz nie ma czasu ludziom czytelnikom, tłumaczyć... Kto wie czy nie czeka na telefon z oficjalną najlepszą wersją.... W styczniu jest czas dialogu polsko zydowskiego , cyklicznie , co roku i jest normalnym że zaczynamy ponownie dyskutować i chcemy wiedzieć..ale zadziwiająca jest forma i reakcja na portalu fronda...czas robi swoją robotę.
anonim2014.01.16 21:14
A ja dla odmiany nie bardzo rozumiem za co przeprasza pan Terlikowski, co w tym artykule Michalkiewicza było takiego, że został zdjęty. Kwestię z Auschwitz nie postrzegam jako czegoś nagannego - przecież są tacy, którzy chcieliby wrócić do czasów kiedy go budowano i ich myślenie jest zbieżne z tymi co min. Auschwitz utworzyli. Czyżby Pan Terlikowski zapomniał, jak niektóre środowiska domagały się odebrania mu dzieci i oddania do adopcji ich towarzystwu, życzyły jak najgorzej Panu Terlikowskiemu itd. Przecież myślenie ludzi z tych środowisk i im pokrewnych oraz ich działania, także w kierunku zmian prawnych, w prostej linii prowadzą do uruchomienia takich obozów jak Auschwitz. A ci ludzie też nie byliby skłonni wydawać pieniędzy na nowe, bo taniej byłoby uruchomić istniejące. A jakby do tego doszło to w nich, w pierwszej kolejności, wylądowałyby takie osoby i jak Pan Terlikowski, i jak Michalkiewicz, jak ja i mnie podobni. Zatem za co przeprasza Pan Terlikowski? Przecież z punktu widzenia tych środowisk i organizacji, o których piszę oraz ich celów to te obozy są rzeczywiście "chwilowo nieczynne" (i mam nadzieję, że takie zostaną na zawsze.) - a przypomnienie tego to jedynie bardzo poważne ostrzeżenie przed tym co może grozić ze strony "piewców tolerancji" i do czego oni dążą.
anonim2014.01.16 21:16
KneSSet nie ma prawa ani glejtu od SSejmu, zeby zbierac sie na suwerennym terytorium Polski! Chucpa bezprecedensowa w świecie! Inwazja ‘parlamentarna’ KneSSetu symbolem zniewolenia Polski.
anonim2014.01.16 21:31
"Źle się dzieje w państwie duńskim". Ciekawe, czy są jacyś "oburzeni i zaskoczeni" usunięciem artykułu Pana Michalkiewicza. Trochę jestem. Szanowny Panie TPT czy to już poprawność polityczna, czy tylko wybór mniejszego zła ? I jeszcze jedno, ciekawe, kiedy nasz parlament zrobi sobie sesję wyjazdową - tylko gdzie nam na to pozwolą ?
anonim2014.01.16 21:32
A tutaj: http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=872 dowód, że to co napisała Kropelka jest prawdą.
anonim2014.01.16 21:32
@Holandia11 Tylko że tu nie chodzi Kneset. Równie dobrze może to być Kongres, Bundestag czy Duma. Chodzi o pewne kardynalne zasady. To jest RP. Państwo Polskie na którego terytorium nie powinny obradować parlamenty innych państw. Jedynym eksterytorium w naszym kraju powinny być ambasady.
anonim2014.01.16 21:37
@Wojo Dzięki za linka. Nie znałem strony pana Michalkiewicza. Dodałem do zakładek. Będę korzystał.
anonim2014.01.16 21:39
Panie Terlikowski, zawiodłem się na Panu. Ostatni raz wszedłem na Frondę. Żegnam. Żeby Pan jednak wiedział - znam kilku Żydów i bardzo ich lubię. Kiedyś jedna Żydówka uratowała (w czasie II wojny światowej!!!) moją rodzinę (sic!), ale obrady Knessetu w Polsce to po prostu ZDRADA STANU i każdy "poseł", który głosował za ustawą dopuszczającą działania obcych służb siłowych na terenie Polski powinien dostać kulę w łeb za zdradę. Po prostu. A Pan... Pan dostaje białej gorączki, bo pan Michalkiewicz napisał parę słów prawdy... Żenada. Żegnam.
anonim2014.01.16 22:17
CENZURA! Ostatni raz wszedłem na Frondę. Żegnam.
anonim2014.01.16 22:19
Kropelko,skąd masz takie wiadomości o historii obozu w Oświęcimiu.?NIGDY PO WOJNIE NIE BYŁO WIĘZIENIA ANI NKWD ANI UB.Co z ciebie za ignorantka?
anonim2014.01.16 22:30
Przede wszystkim uważam, że Terlikowski Tomasz i Nałęcz powinni przeprosić pana Michalkiewicz. To jest nagonka na człowieka. Na miejscu Michalkiewicza pozwałbym tych ludzi do sądu. Co do GW - cóż, uważam, że ich wcale felieton Stanisława Michalkiewicza nie oburzył, po prostu zirytowało ich, że Michalkiewicz odkrywa przed ludźmi ich zamiary, ich plany. Dlatego odwracają kota ogonem, że niby to Michalkiewicz ma jakieś złe plany wobec nas. Plus jeszcze kwestia, że GW pewno się wściekło, że w ogóle ktoś uzmysławia Polakom, że Izrael zamierza złamać prawo urządzając sobie na terenie Polski jakieś spotkania pod obstawą sił zbrojnych. I to właśnie to jest oburzające - obóz zagłady to nie jest miejsce, by sobie urządzać jakieś polityczne rendez-vous.
anonim2014.01.16 22:31
Ems, świetnie ! :)
anonim2014.01.16 22:43
Hmm ... gdzie się podziały troll'e ?!
anonim2014.01.17 0:00
Cytując jego ulubione powiedzonko: nie ma przypadków, są tylko znaki. Ustawa o dopuszczalności udziału obcych sił zbrojnych + nie tak dawne wylewne zaprosiny 3 milionów Żydów do osiedlenia się w Polsce przez tow. S. Sierakowskiego muszą dawać do myślenia. Jeśli jeszcze dodać do tego optymalny polski klimat, a z drugiej strony spadające im co jakiś czas na głowy palestyńskie Kassamy, no i 65 miliardów dolców na start, tylko głupiec by nie skorzystał. A Mośki całkiem gupie nie są. @Bolek - cały "rząd" Tuska, bez wyjątków, kwalifikuje się przed pluton egzekucyjny.
anonim2014.01.17 0:13
Panie Terlikowski, Jest mi za Pana po prostu wstyd. Jeśli Pan Michalkiewicz coś źle powiedział to proszę z tym dyskutować. Pana zachowanie przypomina mi scenę kiedy uderzony został Pan Jezus (nie porównuję Michalkiewicza do Pana Jezusa ) lub tę kiedy ukamienowania świętego Szczepana. Panie Terlikowski. To, że Pan spalił karty tarota to dobrze, ale to, że Pan uderza niewinnego to ŹLE. Niech się Pan ogarnie i jak chce Pan powojować o Polskę to może ze zdrajcami stanu ale nie ręka w rękę tylko przeciw nim. Modliłem się za Pana w trakcie procesu kiedy był Pan ewidentnie krzywdzony i teraz też się pomodlę za Pana choć to Pan tym razem krzywdzi...
anonim2014.01.17 0:27
Zapomniałem jeszcze o polskiej tkance społecznej, która jest już tak urobiona, że już przeciętny polski parlamentarzysta/żurnalista mniej lęka się publicznie sugerować mordowanie nienarodzonych dzieci własnego narodu, niż powiedzieć coś krytycznego o Żydach. Przypomniało mi to koszulki ponoć noszone w PRL przez młodzież z napisem: nie lubię ruskich... ...pierogów. Wtedy był to akt odwagi, wręcz brawury, bo okupant nie tolerował krytyki. Widać, że historia lubi się powtarzać, bo "nasi starsi bracia" też krytykę źle znoszą i to do tego stopnia, że zbrodnia antysemityzmu stała się u nas karana z urzędu... Proszę posłuchać od 13:12: http://www.youtube.com/watch?v=2s4fB0moAUM#t=792 A decyzję red. Terlikowskiego trudno oceniać, jeśli się nie zna szczegółów.
anonim2014.01.17 1:12
@niebiesko... "Kropelko,skąd masz takie wiadomości o historii obozu w Oświęcimiu.?NIGDY PO WOJNIE NIE BYŁO WIĘZIENIA ANI NKWD ANI UB.Co z ciebie za ignorantka?" Sam jesteś ignorantem do n-tej potęgi. Wystarczy zapoznać się z odpowiednimi publikacjami IPN, a jeśli nie chce ci się ich szukać, to chociażby zapoznać się ze wpisem na wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Obozy_NKWD_dla_je%C5%84c%C3%B3w_polskich gdzie m.in. możesz przeczytać: Zgodnie z rozkazem (nr 220169) Naczelnego Dowództwa, z 1 sierpnia 1944 r. NKWD i Smiersz (kontrwywiad wojskowy), postępując za linią frontu na terenie Polski zakładało obozy i więzienia dla AK i opozycji. Wedle raportu z października, w ramach wykonania rozkazu w ciągu kilku miesięcy zatrzymano i rozbrojono ok. 25 tys. żołnierzy AK. Do końca 1944 r. NKWD i Smiersz zatrzymały ok. 17 tys. osób, z czego ponad 4 tys. zostało przesłanych do obozów w głębi ZSRR. Oddziały sowieckie, od 1 marca 1945 r. podporządkowane Głównemu Doradcy NKWD przy polskim Ministerstwie Bezpieczeństwa Publicznego, działały w Polsce do wiosny 1947 r., a potem te funkcje przyjął UB. Liczbę zamordowanych i zamęczonych w więzieniach i łagrach w latach 1944–1956 ustalili historycy na ponad pół miliona, w tym 80 tysięcy żołnierzy Armii Krajowej i 31,5 tysięcy żołnierzy oddziałów leśnych (poakowskich, narodowych i innych). Na podstawie dokumentacji MBP można ustalić, że w Polsce w kwietniu 1945 r. funkcjonowało 16 obozów (Mrowino, Studzieniec, Świętochłowice – Zgoda, Jaworzno, Zimne Wody, Potulice, Jarosław, Mysłowice, Mielęcin, Wadowice, Krotoszyn, Gdańsk, Łódź, Popkowice, Poniatowa, Łęgnowo, obóz NKWD w Trzebusce - Turzy), w których było ulokowanych 27 826 więźniów. W drugiej połowie roku liczba obozów i kolonii rolnych wynosiła 28 placówek (doszły nowe: Głaz, Kcynia, Krzesimów, Leszno – Gronowo, Inowrocław, Oświęcim, Janikowo, Jaksice, Gniewkowo, Będzin, Targowa Górka, Abramów, Stalowa Wola, Toruń – Rudak, Kruszwica, Warszawa, Złotów; przestały zaś funkcjonować: Poniatowa, Gdańsk, Krotoszyn, Wadowice, Zimne Wody, Świętochłowice – Zgoda. Od stycznia 1945 r. do sierpnia 1946 r. zatrzymały łącznie ok. 47 tys. osób. Wyucz się tego na pamięć... niebieski ignorancie.
anonim2014.01.17 1:17
@niebiesko... No i jeszcze dodaję kawałeczek na temat samego obozu w Oświęcimiu: Oświęcim Obozy NKWD i UB, do jesieni 1945 r. w byłym obozie lub w pobliżu, koło dworca kolejowego „Gemeinschaftslagru”. Drugi z obozów – założony w obrębie byłego KL Auschwitz II-Birkenau w Brzezince – istniał do marca 1946 roku. W obozach tych przebywało około 15 tysięcy osób, głównie opornych Polaków wobec władzy. Komendantem obozu był sowiecki pułkownik o nazwisku Masłobojew. W księgach parafialnych odnotowano tam zgony 144 osób. Na terenie Śląska działało blisko 30 innych mniejszych obozów NKWD, o których zachowały się jedynie fragmentaryczne relacje ludności miejscowej i osób więzionych.
anonim2014.01.17 6:35
Niniejszym zamykam swoją znajomość z tym portalem. Widać taki etap, że najpierw przepraszacie, a tylko patrzeć, jak na jidysz przejdziecie. Pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcza tych, którzy podjęli podobną decyzję.
anonim2014.01.17 7:52
@Redakcja: Co to ma znaczyć? Może chociaż jakaś polemika i wskazanie, co tak obrazoburczego było w tym tekście? Chyba nie przewyższa to waszych zdolności intelektualnych? Moim zdaniem decyzja naprawdę zła. Zrażacie sobie wielu ludzi, którzy nawet jeśli nie podzielają w połowie poglądów Michalkiewicza, to cenią sobie brak cenzury i szersze pole dyskusji, niż w stacjach telewizyjnych. Zastanówcie się, z kim chcecie zostać na tym portalu, bo część osób, w tym ja, dała Wam właśnie łapkę w dół za takie, niczym nie wyjaśnione, ani nie usprawiedliwione działanie. Proszę pamiętać, że usilne zniechęcanie może poskutkować stałym zniechęceniem. Pozdrawiam
anonim2014.01.17 7:58
Panie Terlikowski a coz to tak pana zbulwersowalo w tekscie pana S.Michalkiewicza ? Doprawdy trudno to pojac .Moze w nastepnym tekscie wyjasni pan , czemu w panice kuli pan ogon .Naprawde wstyd mi za pana .
anonim2014.01.17 8:51
no.no, jestem pod wrażeniem. Wreszcie dojrzeliście, że oszołomów nie warto wpuszczać na "łamy". Dobra decyzja
anonim2014.01.17 9:11
@ - odnoszę wrażenie, że to podobnych Tobie zapędzono w kozi róg politycznej poprawności (nie mów źle o Żydach i zbokach, pluj na katolików) i już straciłeś możliwość racjonalnej oceny. No bo ciekaw jestem jakbyś Ty chciał "skrytykować merytorycznie tę wypowiedź".
anonim2014.01.17 9:33
@Voxrex Czy ty kpisz czy o drogę pytasz....naprawdę nie wiesz co to znaczy chwilowo nieczynny, czy tylko udajesz politycznie niemyślącego? Chwilowo nieczynny oznacza to, że - jeżeli ktoś z własnego wyboru oczu na rzeczywistość nie zamyka - widać coraz jaśniej że "demokracja" staje sie, coraz bardziej, tylko fasadą coraz jawniejszego totalniactwa. Osoby o odmiennych od oficjalnie poprawnych poglądach są spychane na margines i coraz częściej zamykane w więzieniach. Dynamika tego procesu jest widoczna dla tych którzy chcą widzieć....zamordyzm się nasila (deprawacja społeczeństwa, zakaz krytyki zboczeń, narzucanie genderu, penalizacja tzw. homofobi i mowy nienawiści....już w Europie a wkrótce na "naszych ekranach"). A to zdanie kiedyś słyszałeś....„Historia uczy, że demokracja bez wartości łatwo się przemienia w jawny lub zakamuflowany totalitaryzm” ...własnie mamy taką "demokrację" bez wartości.....i obozy się z pewnością jeszcze przydadzą.
anonim2014.01.17 9:38
W pełni popieram oburzenie Pana Nadredaktora. Obrady Knesetu powinny się odbywać częściej . Chciałbym tedy wyartykułować to co zostało powiedziane w międzywierszu. Nasza ojczyzna jest chwilowo nazwana Polską o czym wiedzieli nasi Starsi Bracia w wierze kiedy w Skidlach 18 września 1939 roku głośno wyartykułowali tę myśl. Nie przystoi bowiem synowi króla (Izraelicie), by mu służyły zwierzęta we własnej postaci, lecz zwierzęta w postaci ludzkiej.
anonim2014.01.17 9:52
Sirwalek: Problem jest taki że oni nie są "Starszymi Braćmi w wierze". Współczesny rabinizm ewoluował równolegle do chrześcijaństwa.
anonim2014.01.17 10:09
Niezręcznie mi odpowiadać za tow... o przepraszam oczywiście chciałem napisać redaktora Nadredaktora , ale pogląd o starszości w wierze już dawno został rozstrzygnięty i hucznie obchodzimy dzień katolicki w Judaizmie.
anonim2014.01.17 10:53
Odwalcie się od Michalkiewicza
anonim2014.01.17 11:05
Odwalcie się od Nadredaktora, który uruchomił piece aby w nim spalić Michalkiewicza i jego teksty.
anonim2014.01.17 11:05
Nie tylko przez ten artykuł, ale na podstawie wielu innych wydarzeń straciłem całkowicie zaufanie do Frondy. Razem z TV Republiką (Terlikowski, Wildstein, Ziemkiewicz i inni) i "Hipster Prawicą" tworzy się tu coś na kształt prawicy koncesjonowanej o niejasnych dązeniach (polecam debate w klubie ronina z Grzegorzem Braunem!), niejasnych powiązaniach (koncesja od Soloża), o niejasnych poglądach (w wielu miejscach, w tym w wyżej wymienionej debacie stosunek pana Terlikowskiego szczególnie do judaizmu zaskakuje). Wydaje mi się, że tworzy się tu piaskownicę do skanalizowania we "właściwym kierunku" energii na prawicy. Tworzy się teatrzyk pozorów, z jasno wyznaczonymi granicami czego ruszać nie wolno.Jednym z takich tematów jest kwestia żydowska. Róznice w stosunku do mainstreamu są pozorne, wzajemne ataki również.
anonim2014.01.17 12:16
A ja się dziwię, że tekst pana Michalkiewicza usunięto z tego portalu. To dla mnie dowód, że pan TPT nie czyta ze zrozumieniem. Zupełnie nie zrozumiał o co chodzi w określeniu "czasowo zamkniętego obozu" (na pewno nie o machinę zbrodni przeciw ludzkości). Przyczepił się szczegółu i utopił najważniejszą kwestię: pozwolenia na działanie w Polsce obcych jednostek militarnych. Kto nie wierzy może sprawdzić i porównać: http://www.prawy.pl/felieton/4713-stanislaw-michalkiewicz-zdrada. Panie Tomaszu, przypominam o pana liście do biskupów w sprawie księży pedofilów. Wobec ujawnionych statystyk ponownie pytam: czy napisał pan taki list do władz innych środowisk, w których to zjawisko zdarza się dużo częściej i zagrożenie bywa od kilkudziesięciu do kilkuset razy większe niż wśród księży. Jeśli tak, to gdzie ten list został opublikowany, bardzo chciałbym go przeczytać. Pozdrawiam.
anonim2014.01.17 12:19
Panie Terlikowski ,czekam niecierpliwie aby wyjasnil pan hisorie zabrudzenia panskich szanownych kalesonow .I bedzie to ostatni wpis ( jesli nastapi oczywiscie) ktory przeczytam na portalu " Fronda ". Do tej pory myslalem , ze panskim celem jest prawda a nie ,jak widac dobro Izraela .
anonim2014.01.17 12:51
Bardzo gorąco polecam tekst pana Bartyzela: http://www.legitymizm.org/judeochrzescijanski-neokonserwatyzm
anonim2014.01.17 12:53
Mam nadzieję, że przeprosiny umieszczone na portalu przez Pana Redaktora to wynik ogromnych nacisków a tak naprawdę to Pan Terlikowski myśli swoje, bo jeżeli to z głębi serca, to jest naprawdę źle. Jak się pozna Pana Michalkiewicza bezpośrednio, to jest to bardzo spokojny i opanowany człowiek dysponujący na poparcie swoich tez argumentami. Pana Terlikowskiego natomiast jakoś zżerają nerwy jak rzuca gazetami lub pisze pochopne przeprosiny.
anonim2014.01.17 12:53
Na zapowiedź cenzurowania tekstów zareagował m.in. Grzegorz Braun: W związku z otwartą zapowiedzią stosowania cenzury prewencyjnej na stronie „Fronda.pl”, najuprzejmiej proszę o usunięcie aktualnie eksponowanej tam mojej wypowiedzi (tj. wywiadu, jakiego udzieliłem ostatnio Katolickiemu Stowarzyszeniu Dziennikarzy). Najuprzejmiej proszę o unikanie jakichkolwiek zapożyczeń i przedruków odnoszących się do mnie również w przyszłości - jak długo obowiązywać będą u Was cenzorskie zapisy w rodzaju tego, który dotyczyć ma Stanisława Michalkiewicza. On sam, nie wątpię, poradzi sobie doskonale bez Waszego udziału. Kompromituje się redakcja, która ogłasza, że nie będzie korzystać z dorobku jednego z najwyborniejszych felietonistów w dziejach polszczyzny. Wszak to już dziesiąty rok mija od czasu, gdy analogiczną próbę wyeliminowania jego niezastąpionego głosu z życia publicznego inicjował ówczesny abp metropolita lubelski (RIP), zaś „GWiazda śmierci” ten wyrok śmierci cywilnej usilnie starała się wyegzekwować. Najwyraźniej nieskutecznie – bowiem tymczasem sama strona autorska Stanisława Michalkiewicza zaliczyła już blisko 30 milionów (!) wejść, zaś jego publicystyka – liberum veto polskiego państwowca, orędownika wolności gospodarczej, szermierza zasad cywilizacji łacińskiej i logiki dwuwartościowej – pozostaje jednym z najistotniejszych punktów orientacyjnych w polityce polskiej. Ale „GWiazda śmierci” nie zapomina – i oto na jej gwizdnięcie do nagonki doszlusowała dziś Fronda.pl, zapisując tym samym kolejną stroniczkę nowej „hańby domowej” III RP, której księgę młodsi od nas Polacy będą kiedyś z niedowierzaniem spisywać. A mam nadzieję, że będą przy tym sięgać do tekstów źródłowych, nie zaś polegać na donosach prasowych – jak to czyni nie po raz pierwszy redakcja „Frondy.pl. Portalu poświęconego” (nb komu dziś właściwie poświęconego?). Uprzejmie proszę zatem o pilne spełnienie wyżej wyłożonej prośby – bowiem figurowanie mojej roześmianej podobizny w sąsiedztwie tak żałosnej w formie, a haniebnej w treści enuncjacji tow. red. Tomasza Terlikowskiego mogłoby tworzyć fałszywe wrażenie, że osobiście akceptuję zaistniały stan rzeczy.
anonim2014.01.17 13:09
Braun zrywa współpracę z Frondą Poniżej zamieszczam link do oświadczenia Grzegorza Brauna dotyczącego omawianego tu tekstu red. Terlikowskiego. http://wpolityce.pl/wydarzenia/71906-awantura-o-tekst-stanislawa-michalkiewicza-na-frondzie-tomasz-terlikowski-kaja-sie-w-wyborczej-grzegorz-braun-zrywa-wspolprace-z-portalem
anonim2014.01.17 13:15
Jestem oburzony działaniami cenzora Terlikowskiego. To prawdziwy skandal. Nie wiem tylko dlaczego ten człowiek pałęta się jeszcze po rozmaitych prawicowych redakcjach i wciska gdzie się da. Może czas wrócić na łono TVP1 i Gazety Wyborczej? Z drugiej strony jestem bardzo ciekawy, jakie to poglądy "nigdy nie były bliskie portalowi". Jestem jednak pewny, że red. Terlikowski nie zechce tego wyjaśnić, gdyż albo przeczyta ze zrozumieniem, co napisał Michalkiewicz, albo będzie zmuszony brnąć dalej i wtedy kompromitacja będzie jeszcze większa. A tak można insynuować w stylu Gaz. Wyb. - może ktoś się nabierze...
anonim2014.01.17 13:48
@Tomasz P. Terlikowski Sytuacja wymaga chyba jednak wyjaśnienia. Co w tekście Michalkiewicza tak rozdrażniło red.nacz?
anonim2014.01.17 13:57
"Nie będziemy już także przedrukowywać tekstów redaktora." A to już GRUBA przesada.
anonim2014.01.17 13:59
Młody Żyd, wychowywany w przeświadczeniu, że na świecie panuje antysemityzm, zaczyna go szukać, chce się dowiedzieć, czym naprawdę antysemityzm jest. Dochodzi do zdumiewających wniosków... https://www.youtube.com/watch?v=NlmXRNEDWiY
anonim2014.01.17 14:06
Przykro mi, Panie Terlikowski, ale jestem zmuszony zakończyć "współpracę" z Pana portalem "poświęconym" na ołtarzu politycznej poprawności. Red. Michalkiewicz jest wybitnym felietonistą, który potrafi niezwykle trafnie ocenić sytuację. Zawiodłem się i jest mi z tego powodu bardzo przykro. Jestem oburzony i zaskoczony.
anonim2014.01.17 18:05
Kompromitacja frondy!!! Fronda powoli staje się krypto-wyborczą - już nie długo słowa krytycznego na temat żydów nie będzie można napisać. WSTYD
anonim2014.01.17 19:31
Panie Terlikowski! Co to, co pan napisał o tekście p. Michalkiewicza, jednoznacznie sytuuje pana, i ten portal, po stronie wyznawców współczesnego marksizmu kulturowego, jakim jest bez wątpienia kult politycznej poprawności. Wstyd mi za pana ! Coraz rzadziej zaglądam na Frondę, bo od jakiegoś czasu obserwuję powolny zjazd w dół poziomu niektórych artykułów, a pana reakcja na tekst p. Michalkiewicza jest tego dobitnym potwierdzeniem. Wstyd p. Terlikowski!!!
anonim2014.01.17 21:18
Straciłem zainteresowanie Waszym portalem. Proszę usunąć moje konto.
anonim2014.01.17 21:35
@GadającyGrzyb Świetny tekst!
anonim2014.01.18 11:35
SzP TPT Jestem bardzo zaskoczony Pana zachowaniem. Czy ktoś Pana do tego zmusił? Stanisława Michalkiewicza uważam za najlepszego obecnie felietonistę w Polsce. Pan Braun użył idealnie pasującego porównania nazywając go szermierzem, dodałbym od siebie, że to prawdziwy fechmistrz. Mam wrażenie, że więcej osób oburzył Pan wydając to oświadczenie niż publikując tekst Michalkiewicza. Bardzo proszę o oficjale wyjaśnienia bo dla mnie (i jak widzę dla setek innych) utracił Pan wiarygodność. W tym momencie używanie w swoim oświadczeniu słów "portal poświęcony" uważam za nadużycie. Sugeruje Pan w ten sposób że pana słowa są głoszone Ex cathedra...