Polacy zniesmaczeni progejowską reklamą - zdjęcie
05.10.20, 09:15Fot. via Pixabay

Polacy zniesmaczeni progejowską reklamą

97

Protest przeciwko reklamie Durexa to najlepszy dowód na to, że Polacy wciąż nie poddają się tęczowej rewolucji. Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na reklamę prezerwatyw, w której występują geje.

W jednej ze scen reklamy prezerwatyw pojawia się para gejów. Autorzy skargi słusznie wskazuję, że reklama jest wulgarna oraz niesmaczna. Dodają:

Nie mamy w polskim prawie przyzwolenie na związki homoseksualne więc i reklama powinna się tego trzymać. Promocja związków homoseksualnych jest szkodliwa dla społeczeństwa, oswajają z tego typu związkami. Nie dążmy do akceptacji kultur zachodu, dbajmy o swoje”.

W innej skardze zauważono, że reklama ta narusza zasady etyki ukazując parę gejów w niedwuznacznej sytuacji.

Firma Durex tymczasem skargami się nie przejmuje i dodaje:

Zamieszczenie jakiegokolwiek orzeczenia, czy też innych treści dotyczących Reckitt Benckiser (Poland) S.A. na stronie internetowej Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, będzie oznaczać naruszenie dóbr osobistych Reckitt Benckiser (Poland) S.A. i zmusi nas do podjęcia odpowiednich kroków prawnych”.

Niestety, Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy niczego nieetycznego w reklamie Durexa się nie dopatrzył.

za:bezprawnik.pl,Fronda.pl

Komentarze (97):

XD2020.10.7 17:58
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
KAROL2020.10.6 7:52
LGBT TO NIE LUDZIE!!!!!! LGBT TO FASZYŚCI MORDUJĄCY DZIECI W ŁONACH MATEK, TO TERRORYSTYCZNE BOJÓWKI LEWICY, PO ORAZ TOTALNEJ OPOZYCJI, TO MORDERCY, ZWYRODNIALCY, ZBOCZEŃCY I DEWIANCI CHCĄCY INDOKTRYNOWAĆ NASZE DZIECI OD PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ !!!!!!! OT I CAŁA PRAWDA O LGBT. NIC DODAĆ NIC UJĄĆ
Troll2020.10.7 12:25
dlaczego tak krzyczysz? Myslisz, ze Twoje bzdury stana sie w ten sposob prawdziwsze?
Biedroń2020.10.6 1:25
Mój Śmiszek jest nie tylko doktorem nauk genderonologicznych ale jest również niezmiernie uzdolniony. Potrafi ubijać glinę własnym tłuczkiem czym nam obojgu sprawia wielką radość. Dlatego w Parlamencie UE uchodzimy za parę największych tłuków.
Jazzz2020.10.6 1:04
Protestujemy w bardzo prosty sposób, NIE KUPUJEMY. Przeciez to interes, reklamy się robi żeby zwiększyć sprzedaż. Jeśli reklama odnosi odwrotny skutek, zostanie natychmiast wycofana. Niech kupują dewianci, to 3 procent społeczeństwa, interesu nie będzie. To najskuteczniejsza kara dla producenta.
Troll2020.10.7 12:27
a nie kupuj. Mysle, ze to wiele nie zmieni bo sporej czesci spolecznstwa polskiego to nie przeszkadza. A jako katolik przeciez nie powinienes i tak kupowac, antykoncepcja jest zla
Anonim2020.10.5 18:07
Nie mamy w polskim prawie przyzwolenie na związki homoseksualne więc i reklama powinna się tego trzymać. Promocja związków homoseksualnych jest szkodliwa dla społeczeństwa, oswajają z tego typu związkami. Nie dążmy do akceptacji kultur zachodu, dbajmy o swoje”. Nie idioto który wysmażyłeś skargę!! nie mamy w polskim prawie niestety przyzwolenia na formalizowanie związków osób homo a to jest różnica !!
taro2020.10.5 16:59
najpraktycznejszy w ich przypadku ,na ich kroki prawne bedzie dobry kop w krocze, a w tedy zrozumieja o co chodzi. Jak za pierwszym razem nie poskutkuje, drugi kop, rowniez w krocze.
Troll2020.10.7 12:28
nawolywanie do nienawisci
Knutsen2020.10.5 16:47
Wszystko te szwaby opanowali.....nawet kondomy Polakom sprzedają:):)
Syl2020.10.5 13:58
A wcześniej twierdziliście, że mniejszości seksualne w Polsce nie są w żaden sposób atako wane ani szkalowane. Tak gorliwie broniliście tezy że nikomu nie zaglądacie pod kołdrę. Dziś jednak popieramy stanowisko, że nie ma w Polsce przyzwolenia na związki homoseksualne? Nie możecie zjeść ciasteczka i mieć ciasteczka, Frondo.
Anonim2020.10.5 14:06
promocja patologii jest karana z urzedu, nie ma reklam ciezkiego alkoholu ani narkotykow czy odlotowych lekow na recepte, wyjatek stanowi pedalstwo
jesteś anonimowym debilem2020.10.5 14:16
i mentalną gimbazą.
Co zabrakło argumentów?2020.10.5 14:27
Jakie to typowe dla lewaków ... i idiotów ... jeśli brakuje argumentów, to pozostają inwektywy ...
Paweł2020.10.5 18:02
Jeżeli już to gejostwo chamie ..seks czy miłość dwójki dorosłych ludzi to piekna sprawa.
zufxhk2020.10.7 22:49
No mniej więcej tak jak penis w odbycie. Dla dewiantów może i piękne. Koprofagia itd
Polak Ateista Dumny Gej2020.10.5 13:56
Odbytnica jest smaczniejsza od pisdy!
Niebywałe2020.10.5 14:29
Cóż za odkrywcze stwierdzenie ... no genialne ... no po prostu Nobel ... natychmiast!
Anonim2020.10.5 13:09
kiedyś myślałem że homo to przeciwieństwo hetero, później sądziłem że jedynie niektórzy są zaburzonymi wykolejeńcami a dziś zastanawiam się czy osób 1podręcznikowych 00% homo jest chociaź 5% ?? 95% to homo noszący znamiona hetero czyli definitywnie psychiczni... ilu z nich jest pedofilami ?- pewnie tyle samo co spało z kobietami czyli od groma
Anonim2020.10.5 13:10
kiedyś myślałem że homo to przeciwieństwo hetero, później sądziłem że jedynie niektórzy są zaburzonymi wykolejeńcami a dziś zastanawiam się czy osób podręcznikowych 100% homo jest chociaź 5% ?? 95% to homo noszący znamiona hetero czyli definitywnie psychiczni... ilu z nich jest pedofilami ?- pewnie tyle samo co spało z kobietami czyli od groma
...2020.10.5 13:36
rzeczywiście, kiedyś myślałeś ... kiedyś, a teraz już przestałeś
Anonim2020.10.5 13:45
kiedys nie czytalem np biedronia i dalem sie nabrac na "orientacje", wiecej taki glupi nie bede
Anonim2020.10.5 13:46
Biedroń nie wyklucza, że w przyszłości może jeszcze będzie heteroseksualny. "Może się to zmieni. Mam czasami takie marzenia erotyczne" - wyznawał. Jakie? "Na przykład nie oglądam homoseksualnych filmów pornograficznych, tylko hetero, bardziej mnie podniecają... Wydaje mi się, że takie łatki homo, hetero to mogą być jakieś 'nalepki', które dajemy, a które wcale nie muszą się zawsze sprawdzać, natura seksualności może być dość płynna" - mówił. Biedroń wyjawił, że próbował wiele razy "leczyć się" z homoseksualizmu dziewczynami. Te próby skomentował krótko: "Fuj!". I zaraz dodawał: "Kiedy próbowałem, musiałem się najpierw porządnie upić, a następnego dnia czułem straszny niesmak, pewnie taki niesmak czułbyś, gdybyś próbował robić to z facetem. Czułem takie obrzydzenie, taką niechęć, bo próbowałem wiele razy". Od jednej z tych kobiet usłyszał kiedyś: "Jesteś dobry w łóżku". "To chyba najbardziej oryginalny komplement, który mogłem usłyszeć w moim przypadku!" - śmiał się w rozmowie z jednym z portali.
Anonim2020.10.5 13:47
Homoseksualność wykazuje wszelkie znamiona choroby - zależnie od przypadku - mutacja, zaburzenia hormonalne, psychopatia pourazowa i najczęstsze obecnie choroby psychiczne indukowane w wieku dziecięcym.
Ben2020.10.5 13:05
Tak w ogóle na co pederastom prezerwatywy jeżeli reprodukcja jest niemożliwa u nich? Seks między osobami tej samej biologicznej płci i spłodzenie potomstwa z tego jest niemożliwe.
Polak Ateista Dumny Gej2020.10.5 13:10
W paszkwilu frondy nie ma mowy o pederastach. Poza tym gumka przeciwdziała nie tylko niechcianej ciąży. Jeśli katoprawacki homofob tego nie wie to cymbał.
Anonim2020.10.5 13:36
Bo nam to nie potrzebne ,nie zarażamy tak jak wy syfem i innymi dziadostwami.
Paweł2020.10.5 18:05
Zarazacie mój drogi choroby przenoszone droga płciową nie patrzą na orientację ale skąd ty masz to wiedzieć wychowany na katolickich "naukach" o seksualności
Filip2020.10.5 18:58
Ten komentarz jest dowodem na konieczność edukacji seksualnej w Polsce.
Wojtek Polak2020.10.5 13:04
a po co pederastom prezerwatywa przecież im ciąża nie grozi? chyba że do nie roznoszenia chorób wenerycznych to ja mam lepszy pomysł wprowadzić ogólnoświatowy zakaż pedałowania i po problemie. to co chomosie robią w domu nic mi to tego ale nigdy nie będę gloryfikował upadku moralnego po przez akceptacje zboczeń i nie zgadzam się na zalew przestrzeni publicznej zboczeniami. jeśli dla reckitt beckiser niezgoda na rozpowszechnianie i gloryfikowanie zboczeń jest naruszaniem dóbr osobistych to może najwyższy czas pogonić ich z Polski. upadek moralny jest oznaką upadku cywilizacji a nie dobrem.
***** ***2020.10.5 13:07
Wojtuś grubasie jaki moskal cię języka polskiego uczył? Zacznij od nauki ortografii oraz interpunkcji. W twoim przypadku prezerwatywę możesz sobie założyć co najwyżej na głowę.
sam sobie pociąg ...2020.10.5 13:53
gwiaździsty zboku
Wojtek Polak2020.10.5 14:20
najlepszym zabezpieczeniem przed chorobami wenerycznymi roznoszonymi przez ludzi twojego typu jest zakaz pedałowania. polskiego uczyła mnie wspaniała polonistka p. Zofia Z nigdy nie chciała uczyć bezpańskich kundelków co to ich przodkowie zostali przywiezieni na ruskich tankach. a prezerwatyw nie używam ale ty możesz sobie zawiesić na szyi nie dość że zboczenie to jeszcze będziesz wyglądał jak idiota czyli adekwatnie do zachowania.
Paweł2020.10.5 18:17
Zboczeniem jest to co ty wygadujesz.Seks czy miłość dwójki ludzi to nie zboczenie nienawiść i wasze uprzedzenia juz jak najbardziej tak
some man2020.10.5 11:20
Ohyda!
abcd2020.10.5 11:12
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko katopropagandzie. K L E C H Y dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy katofanatyzm TOBIE też odebrał rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE katozamordyzmowi. Czytaj więcej na "świeckie państwo" https://trybuna.info/polska/swieckie-panstwo/
abcd2020.10.5 11:17
Wpisuj swoje głupoty pod swoim nickiem. Nie wstydź się. Nie podobają ci się moje komentarze? Pokaż wszystkim SWOJE umiejętności i nie wstydź się ich.
***** ***2020.10.5 11:39
ludzie oceniają kto jest dla nich bardziej wiarygodny i prawdziwy
abcd2020.10.5 11:19
Dzieci należy chronić przed jakimikolwiek zboczeńcami. Zauważ jednak, że księża nie stanowią zorganizowanej grupy domagającej się seksualnego dostępu do twoich dzieci, a homoseksualistów dokładnie to łączy.
Gość2020.10.5 11:22
Gdzieś mi umknęło, w którym momencie jakikolwiek homoseksualista domagał się "seksualnego dostępu" do dzieci. Mógłbyś to przytoczyć?
mógłbym przytoczyć2020.10.5 11:52
https://en.wikipedia.org/wiki/North_American_Man/Boy_Love_Association
paweł2020.10.5 18:26
To jest właśnie problem ze nie odróżniasz pedofilii od homoseksualizmu zdumiewający czy wy jesteście az tak głupi
Cool2020.10.5 12:34
Wiele rzeczy ci umknęło, nie tylko to.
abcd2020.10.5 13:37
Mój syn lub córka bez względu na wiek jest DLA MNIE dzieckiem. Rozumiem, że pederasta lub lesbijka nie może tego pojąć.
Paweł2020.10.5 18:16
A niby dlaczego nie może pojąć?Skąd bzdury że ktoś chce się dobrać do twoich dzieci(może powinnieneś sprawdzić czy ksiądz się do nich nie dobiera?) W Polsce poza tym żyje kilkadziesiąt tysięcy homo rodzin wychowujących dzieci https://dziecisawazne.pl/teczowe-rodziny-w-polsce/
Anonim2020.10.5 13:41
Proszę bardzo https://naszeblogi.pl/52885-trzon-lgbt-gwalciciele-dzieci-psychopatyczni-pedofile
Anonim2020.10.5 13:44
Proszę bardzo https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/457957-szok-pedofilskie-ulotki-na-paradzie-rownosci-w-holandii
Paweł2020.10.5 18:08
Jak zawsze manipulacje i przekłamania https://kultura.onet.pl/wiadomosci/klynstra-mowi-o-rozdawaniu-pedofilskich-ulotek-na-marszu-w-holandii-dehnel/j4qcffp
Paweł2020.10.5 18:11
Kłamstwa i bzdury powielane przez prawactwo https://slwstr.net/blog/2019/40-homoseksualistw-to-pedofile?fbclid=IwAR2qOTKDK8K92aE8j38mCXQwmN9BSV_nWTT6IzyeCg3Zgiogz-uEprqAqt0
Paweł2020.10.5 18:13
Poczytaj może coś dotrze do twojej głowu https://www.wykop.pl/wpis/34913531/pomimo-zaprzeczeniu-zwiazkom-homoseksualizmu-z-ped/
Anonim2020.10.5 13:49
https://wyborcza.pl/1,75399,9957822,Holandia_prosi_Europe_o_ratunek_przed_partia_pedofilow.html
Paweł2020.10.5 18:12
Piszesz o partii pedofilów .Więc czemu to łączysz z homoseksualizmem skoro większość ofiar pedofilów w całym społeczeństwie to dziewczynki?
***** ***2020.10.5 11:33
ten "seksualny dostęp" to tylko w twojej chorej zboczonej głowie oraz na plebani w kościele
Anonim2020.10.5 11:55
cytuję: "Będziemy sodomizować waszych synów, emblematy waszej kruchej męskości, waszych płytkich marzeń i wulgarnych kłamstw . Będziemy ich uwodzić w waszych szkołach, w waszych internatach , w waszych siłowniach , w waszych szatniach, w waszych halach sportowych, w waszych seminariach, w waszych grupach młodzieżowych, w łazienkach sal kinowych"
***** ***2020.10.5 12:14
Przecież to było w kontekście sprzeciwu wobec homofobii katolstwa i prześladowaniu społęczności LGBT przez katoprawactwo. I dotyczyło osoby w legalnym wieku do uprawiania seksu, w końcu 16 letni katoprawackiego ćwoka nie musi być o zgodę na utrzymywanie stosunków seksualnych z mężczyznami. Tę zgodę ma od seksuologów, psychologów, prawa stanowionego. Katotuman jak zwykle nic nie skumał :)
***** ***2020.10.5 12:19
16 letni syn nie musi pytać o zgodę
Anonim2020.10.5 12:34
Na szczęście w skrajnych przypadkach Rodzic może ewakuować go do Hostelu LGBT.
***** ***2020.10.5 13:04
ty nie masz dzieci frustracie życiowo niespełniona niedorajdo, więc co najwyżej możesz oddać swoją rybkę akwariową do sklepu zoologicznego
a ty?2020.10.5 13:55
ty to masz tylko gwiazdki ...
Cool2020.10.5 12:37
szesnastolatek to jeszcze dzieciak ... ZBOCZEŃCU!!!
Anonim2020.10.5 12:48
Dla pederastów 16-latek, nieposiadający pełni praw publicznych i obowiązany do uczęszczania do szkoły, jest "dorosłym mężczyzną". A skoro tak, to 14-latek, tylko troszkę przecież młodszy, jest "prawie-dorosłym mężczyzną". Potem głuptasy zaprzeczają rzeczy najbardziej oczywistej na świecie, że istnieje ścisły związek pederastii z przestępstwami pedofilnymi.
Gość2020.10.5 13:00
Tak, tak. 16-latek to jeszcze dziecko, któremu trzeba tłumaczyć, że rodzice nie znaleźli go w kapuście. Nie wiem, czy przeleżałeś pół wieku pod lodem, ale wiedza (i praktyka!) dzisiejszych nastolatków, mogłaby zaskoczyć niejednego dorosłego. A skąd tę wiedzę czerpią? No z Internetu, bo skąd? Przecież swiętoj*bliwe katolstwo za punkt honoru postawiło sobie zniszczenie wszelkiej edukacji seksualnej w tym kraju.
***** ***2020.10.5 13:00
16-latek to już osoba w legalnym wieku do uprawiania seksu z innymi osobami 16+ i nikt cię zboczeńcu nie musi pytać o zgodę
Anonim2020.10.5 13:07
Na pewno może legalnie zamieszkać w Hostelu LGBT, skoro taki samodzielny, dojrzały nie musi psuć powietrza w domu rodziców.
Paweł2020.10.5 18:20
To te waswze wartości rodzinne jak dzieciak gej to się go wyrzuca z domu?Kato oszołomstwo
Cool2020.10.5 15:48
...trzeba was zboczeńców trzymać krótko za ryj bo zalegalizowalibyście wiek przedszkolny! .... a gdybyś "uwiódł legalnie" moje 16letnie dziecko to urwałbym ci jaja przy samej doopie! Wbij sobie to to swojego goownianego łba!!!!
Gość2020.10.5 16:00
To ty lepiej pilnuj tego swojego dzieciaka, bo z takim poziomem edukacji to już niedługo będziesz zbierał na wycieczkę na Słowację.
Cool2020.10.5 17:00
Moje dzieci są wyedukowane ... wiedzą, że homoseksualistów trzeba omijać szerokim łukiem, bo mają nasrane w głowach i przenoszą choroby.
Gość2020.10.5 17:17
Co ma do tego homoseksualizm debilu?
Cool2020.10.5 17:28
Co ma? ... ŚCISŁY ZWIĄZEK Z PEDOFILIĄ! w dooppę yebana cioto.
Gość2020.10.5 17:40
Nieźle masz ten gar wyprany.
Cool2020.10.5 18:38
Ja mam wyprany? ... to ja poluje na 16to latków? ... Śmieszny jesteś i głupi.
Wojtek Polak2020.10.5 14:39
ruszyła byś wynaturzona kreaturo moje 16 letnie dziecko a do końca twojego usranego życia wiedziała byś z kąd ci nogi wyrastają. takie kreatury żądają dostępu do naszych dzieci a paszła ty won do tej samej nory z której wylazłaś i nigdy z niej nie wyłaź.
Anonim2020.10.5 12:30
Nie ma tam ani słowa o "wieku legalnym". Jest za to wiele słów o molestowaniu.
***** ***2020.10.5 13:02
Tam jest tylko wasza wszowa katoprawacka manipulacja. Tradycyjnie i jak zwykle.
któś2020.10.5 14:20
Niebywałe, jak bezczelne porobiły się te zboki. Tylko spróbuj mojemu dziecku wciskać te swoje lewackie "mądrości", to już więcej nic nikomu nie wciśniesz. A fe, co za syf, chce mi się rzygać!
Paaweł2020.10.5 18:10
Kościół to nie jest zorganizowana grupa która systemowo tuszuje pedofilie ? Dobry dowcip
Troll2020.10.7 12:31
jak to sie nie domagaja??? A lekcje religii, ktore wedlug nich powinny byc zreszta obowiazkowe???
Beno2020.10.5 13:58
abcd - tyś ignorant i cymbał skończony. Gdybyś myślał choć trochę, to nie pisałbyś takich głupot. "Klechy" zawsze prowadzili katechezę w szkole czy w salkach przy kościele, bo tego chcieli rodzice. LGBT pcha się po chamsku do szkoły, nie by uczyć dobra, ale by deprawować dzieci i ostatecznie gwałcić dzieci. To nie "klechy zachowują się agresywnie na ulicy i w miejscach publicznych, dewastują mienie publiczne, tylko agresorzy i chamy z LGBT. To przecież o tym donoszą codziennie wiadomości. Rusz głową - to nie boli.
katolik2020.10.5 11:03
Bardzo przyjemna reklama. Durex to najlepsze prezerwatywy.
abcd2020.10.5 10:56
Homoseksualizm jest zupełnie inny niż heteroseksualizm. Heteroseksualizm opisuje sposób w jaki wszystkie istoty ludzkie są zaprojektowane – do funkcjonowania jako kompatybilni partnerzy przeciwnych płci. Homoseksualizm mógłby być uważany za równoważny jedynie wtedy, gdyby był umocowany w podobnym fizjologicznym projekcie. Nawet gdy osoba angażuje się w czyny homoseksualne, to w niezmienny i właściwy sobie sposób pozostaje ona osobą heteroseksualną, bowiem nadal może płodzić lub rodzić dzieci w zgodzie z tym pierwotnym projektem. Orientacja seksualna jest tylko modelem teoretycznym, który pozwala udawać, że seksualność jest subiektywnym stanem umysłu, a nie obiektywną rzeczywistością fizyczną. Dlatego małżeństwo jest zamknięte i niedostępne dla homoseksualistów. Jest to instytucja przeznaczona do ochrony i wzmacniania rodziny, która jest podstawowym elementem prokreacyjnego i heteroseksualnego projektu, w którym wszyscy uczestniczymy. (Scott Lively, Redeeming the Rainbow) https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
Troll2020.10.5 12:29
"Dlatego małżeństwo jest zamknięte i niedostępne dla homoseksualistów." Gnieniegdzie. A i nawet sie rozprzestrzenia otwartosc i dostepnosc.
Jahu🐟2020.10.5 10:54
Homosie, mogą co najwyżej, reklamować HIV i to jak go roznosić.
Polak Ateista Dumny Gej2020.10.5 11:35
Czemu się boisz, że się zarazisz? Nikt ci przecież nie każe umawiać się na seks z gejami. Widzisz jak łatwo wpadłeś jak śliwka w kompot kryptocioteczko :)
abcd2020.10.5 10:32
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko homopropagandzie. P e d e r a ś c i i lesbijki dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy zrówność TOBIE też odebrała rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE homopropagandzie. Czytaj więcej na "henryk dabrowski pl" https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
Polak Ateista Dumny Gej2020.10.5 10:10
Katoprawacka frondzia jak zwykle zażartowała z tytułem :)
Polak Ateista Dumny Gej2020.10.5 10:11
katoprawacka i prorosyjska
Po 11 ...2020.10.5 10:05
A mi się wydaje, że w polskim prawie nie ma przyzwolenia na morderstwa, napady z bronią w ręku i np. wysadzanie mostów w powietrze ... a to wszystko widziałem w państwowej TV.
leszczyna2020.10.5 11:01
Czy ktoś to zachwalał i próbował na tym zarobić jak dzięki reklamie jakiegokolwiek zresztą towaru?
Anonim2020.10.5 13:48
Reklamują to ,raczej nie ,widziałeś reklamę morderstwa ,złodziejstwa /
Klejnot Nilu2020.10.5 9:43
Ja jestem Polakiem i mnie ta reklama nie zniesmacza. Więc prośba o zmianę tytułu na "Niektórzy Polacy zniesmaczeni(...)"
Steve2020.10.5 10:12
Nie zniesmacza cię ta reklama? Ale zniesmacza cię sprzeciw innych! Hipokryzja.
Klejnot Nilu2020.10.5 10:16
Sprzeciw innych może mnie co najwyżej śmieszyć. Ktoś ma na tyle nudne życie, żeby walczyć z reklamami w telewizji.
Anonim2020.10.5 14:53
Raczej Normalni Polacy
Gość2020.10.5 9:42
Wielki husarski polak katolik boi się, że zostanie gejem przez dwójkę całujących się facetów, widocznych na ekranie niecałe dwie sekundy. POLANT STRONK!
Anonim2020.10.5 12:32
Polak katolik obawia się, że takie obrazki kodują się w pamięci kilkulatków, i zostaną wykorzystane przez dewiantów pouczających dzieci w szkole nt. praw lgbt. Z analogicznego powody ZAKAZANA jest propaganda nazistowska.
Natalja Siwiec2020.10.5 9:39
Gdzie link do tej reklamy?