Abp Gądecki: McCarrick cynicznie oszukał Jana Pawła II - zdjęcie
13.11.20, 07:05Screenshot Youtube - Catholic News Service / TVP VOD

Abp Gądecki: McCarrick cynicznie oszukał Jana Pawła II

94

Sprawa byłego kard. McCarricka jest krzywdząca również dla św. Jana Pawła II, który został przez niego cynicznie oszukany”- stwierdził abp Stanisław Gądecki w komunikacie opublikowanym na stronie Konferencji Episkopatu Polski, w którym odnosi się do opublikowanego przez Watykan raportu oraz oskarżeń, jakie padają pod adresem św. Jana Pawła II

Poniżej prezentujemy pełen komunikat opublikowany przez Episkopat:

 

Z opublikowanego 10 listopada przez Stolicę Apostolską raportu wynika, że święty Jan Paweł II został oszukany w kwestii byłego kard. McCarricka – powiedział Przewodniczący Episkopatu Polski abp Stanisław Gądecki.

Przed nominacją McCarricka do Waszyngtonu Papież nie otrzymał od biskupów amerykańskich pełnych i kompletnych informacji o jego zachowaniu moralnym, a sam McCarrick skłamał – w liście z 6 sierpnia 2000 roku – że nie miał z nikim relacji seksualnych” – stwierdził metropolita poznański.

Przewodniczący Episkopatu Polski podkreślił, że odpowiedzią Kościoła na raport o byłym kard. McCarricku są słowa Papieża Franciszka ze środowej audiencji, podczas której Papież zapewnił o swej bliskości względem ofiar wszelkiego wykorzystywania i podkreślił konieczność wykorzenienia tego zła z Kościoła.

Sprawa byłego kard. McCarricka jest krzywdząca również dla św. Jana Pawła II, który został przez niego cynicznie oszukany” – podkreślił przewodniczący Episkopatu Polski.

dam/Episkopat.pl,Fronda.pl

Komentarze (94):

NIE OSZUKAŁ PAPY. NIE MUSIAŁ.2020.11.13 19:58
WOJTYŁA BYŁ DEMONEM I WIEDZIAŁ O WSZYSTKIM.
gleen2020.11.13 14:08
Nie róbcie z JP2 głupiego bo taki nie był. Mógł nie wiedzieć o 1 przypadku pedofilii o 2, 5, 10 ale nie wiedział o setkach to jest niemożliwe i tyle! Wiedział i zamiatał pod dywan jak wszyscy z przyzwyczajenia od setek lat tak było . A co pedofilia nagle się pojawiła w xx wieku to się działo od wieków... WIEKÓW
Anonim2020.11.13 15:24
Jakby nie lewackie brutalne naciski, szczucie i prześladowanie osób niechętnych wobec pedofilii, jakby nie kampania walki o Prawa Pedofilów, jakby nie lewacka "wolna miłość" to nikt by się ze zboczeńcami nie cackał.
Anonim2020.11.13 13:23
Z lewakami zawsze tak samo. Lata temu straszyli nadchodząca epoką lodowcową, blokowali budowę elektrowni atomowych i bronili praw pedofilów. Dzisiaj lewacy zastraszają globalnym ociepleniem, atakują osoby niechętne elektrowniom atomowym i hejtują za pobłażanie pedofilom. Kto się ugiął przed lewakami 30 lat temu, kto posłuchał ich łgarstw, dziś jest najgorszym wrogiem lewaków. Jak widać, lewakom chodzi tylko i wyłącznie o to, aby pluć jadem i niszczyć każdego normalnego człowieka. Albo za to że jest za zimny, albo za to że jest za ciepły. Inny wniosek jest taki, że lewacy to kliniczni kretyni.
Anonim2020.11.13 12:56
Prawda jest taka - gdy 50-25 lat temu Kościół surowo karcił pederastów i pedofilów, szczujnie lewackie pluły, wyzywały i oskarżały Kościół o "prześladowanie miłości". Hierarchia katolicka pod wpływem ataków, oskarżeń, poniżana w każdym wydaniu poczytnych gazet, w końcu zaczyna patrzeć przez palce na wybryki pederastów. Biskupi boją się wszechwładnych dziennikarzy,m celebrytów i lewackich luminarzy. A dziś, kolejne pokolenie lewaków opluwa Kościół za to, że lata temu ówcześni lewacy zmusili Kościół do "tolerowania" grzechów seksualnych. Jaki z tego morał? Morał z tego taki: przecz z lewakami, żadnych dyskusji, żadnych ustępstw.
Jaki z tego morał?2020.11.13 13:00
W internecie roi się od wypowiedzi anonimowych idiotów.
Anonim2020.11.13 13:09
Masz pecha, gazety z lat 1960-1980-1990 pełne pochwał pedofilii i lewackich wyzwisk przeciwko prześladowcom pedofilów są wciąż dostępne.
Anonim2020.11.13 12:26
Lewaki jak zwykle kłamią i oszukują. Jak widać, nie potrafią inaczej. A więc przypomnę, że w latach 1960 - 1985 a nawet jeszcze po 1990, lewica jawnie żądała LEGALIZACJI PEDOFILII, opluwała i atakowała przeciwników tej legalizacji. Pisała odezwy do parlamentów aby zaprzestać prześladowania biednych pedofilków. Kościół i hierarchia niestety ulegają lewackim wpływom. Łagodzili sankcje, i zgodnie z medialnym szczuciem, "tolerowali" wybryki pederastów i pedofili. Dzisiaj lewactwo atakuje Kościół za to, do czego ówczesne lewactwo zmuszało ówczesny Kościół. Zapewne za kolejne 30 lat lewactwo zacznie hejtować kolejnego papieża za to, że w latach 2020 Kościół prześladował homoseksualnych kapłanów będących w związkach z 14-letnimi Osobami Wzrastającymi.
Gall Anonim2020.11.13 12:35
Zgadzam się. Najlepszą obroną jest atak na lewaków. To ich wina.
Anonim2020.11.13 12:40
„Le Monde” i „Liberation” w latach 70. uparcie broniły pedofilów. Domagały się nawet dekryminalizacji takich czynów. Kiedy przed sądem w Wersalu toczyła się sprawa trójki pedofilów i zażądano dla nich kar więzienia, pisarz oraz publicysta Gabriel Matzneff oburzał się na łamach „Liberation” za tak „wysokie” wyroki z powodu „uścisków i pocałunków”. Wśród 69 sygnatariuszy listu w obronie sieci zwyrodnialców znaleźli się m.in.: Louis Aragon, Francis Ponge, Roland Barthes, Simone de Beauvoir, Patrice Chéreau, Gilles Deleuze, André Glucksmann, Guy Hocquenghem, Bernard Kouchner, Jack Lang, Catherine Millet, Jean-Paul Sartre, René Schérez i Philippe Sollers – śmietanka intelektualna francuskiej lewicy. Pedofile otrzymali wówczas wyroki… w zawieszeniu i stał za tym także nacisk owych „intelektualistów”, a chodziło o orgie i akty sodomii na dzieciach w wieku 12 i 13 lat. Dzisiaj żyjący jeszcze sygnatariusze listu chcieliby pewnie o tym zapomnieć. W 1979 roku „Liberation” ponownie opublikował petycję, tym razem wspierającą Gérarda Roussela, pedofila, który został „zamknięty w więzieniu za miłość”. Zboczeniec wykorzystywał dziewczęta w wieku od 6 do 12 lat. Według autorów apelu, to jednak on był „ofiarą”. Pod listem podpisani byli: Gabriel Matzneff, Tony Duvert, Georges Moustaki, Luc Rosenzweig, Guy Hocquenghem, René Schérez, Catherine Millet i… Pascal Bruckner. Ten ostatni to pisarz i eseista, który współpracuje z „Le Nouvel Observateur” i „Le Monde”.
Gall Anonim2020.11.13 12:58
"„Le Monde” i „Liberation” w latach 70. uparcie broniły pedofilów. " JP II został przez nich oszukany? Nie myślałem o tym.
Dumny Ateusz2020.11.13 12:09
Wygląda na to że kamienne ryje Kremówkojada będą się rozbijać o beton tak jak 30 lat temu Lenina i Stalina :D
Jak to "oszukał"?2020.11.13 11:26
Przecież Umiłowany Ojciec Święty Jan Paweł 2 działał w ścisłej współpracy z Duchem Świętym, który jest wszechwiedzący!
Janek2020.11.13 11:23
Mac Carrick oszukał cynicznie a kardynał Dziwisz normalnie !!
Beno2020.11.13 11:23
Kościół potrzebuje nie nuncjuszy, ale przede wszystkim dobre służby wywiadowcze. Za wszelkie grzechy obyczajowe, a przede wszystkim za zniekształcanie nauki kościoła, nie przestrzeganie przepisów liturgicznych, nie branie na poważnie swoich zobowiązań płynących z kapłaństwa czy biskupstwa i różne inne wygłupy, wydalanie ze stanu kapłańskiego.
Anonim2020.11.13 11:21
Gądecki szkaluje Papieża robiąc z niego nieudacznika oraz naiwne i łatwowierne dziecko które tak łatwo oszukać.
Krzysztof2020.11.13 11:18
Dziwisz:"Nie widziałem, nie wiem, nie pamiętam nie orientuje się, wiedzy nie miałem, byłem poza tym"
Dziwisz2020.11.13 13:01
Zarobiony byłem.
Anonim2020.11.13 11:12
Jedyna nadzieja w Dziwiszu. Niech ratuje reputacje Polski i Naszego Papieża i przyzna że blokowała informacje Papieżowi. Tylko w ten sposób można to uratować. Niewiedza Papieża JPII go uratuje w oczach całego świata.
Krzysztof2020.11.13 10:46
No ciekawe jakich Papieże mają informatorów, skoro i oni byli odpowiedzialni za oczerniania św. Ojca Pio przed Papieżem, który później przyznał że pomylił się co do niego, właśnie przez mówiących nieprawde informatorów.
fdf2020.11.13 10:28
Pewnie że nie wiedzaiał a reszta wykonywała tylko rozkazy.
Foster2020.11.13 10:06
Państwo Kościelne - to państwo, w którym zapewnienia przestępcy są ważniejsze jak oświadczenia poszkodowanych, zwlaszcza jak przestępcą jest purpurat. Pomyśleć, że ratowanie uszkodzonego embriona jest dla nich ważniejsze jak wysłuchanie dziecka zgwałconego brutalnie przez biskupa. Już kiedyś słyszałem wypowiedź ważnego biskupa, że wina leży po stronie dziecka, bo za bardzo lgnie do księdza.
Anonim2020.11.13 10:08
Zapomniałeś o najważniejszym - przez biskupa sekty LGBT.
Foster2020.11.13 11:09
Wydaje mi się że był to biskup Michalik, chociaż być może się mylę.
Foster2020.11.13 11:12
Cytuję wypowiedź arc. Michalika: Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga - tak mówił abp Józef Michalik, jednego ze źródeł pedofilii szukając w rozwodach i złych relacjach między rodzicami dziecka
Anonim2020.11.13 12:03
Przecież powiedział PRAWDĘ. Dzieci w patologicznych rodzinach czasem tak własnie postępują. Małpują po patologicznych dorosłych. Dziecko wychowywane w normalnej rodzinie (najlepiej katolickiej), a nie w "związku partnerskim", konkubinacie czy przez zboczeńców seksualnych, jest dla pedofila, szczególnie homoseksualnego, nieosiągalne.
Gall Anonim2020.11.13 13:02
"Dzieci w patologicznych rodzinach czasem tak własnie postępują. " Może tak postępuje. I Pan by się takiej pokusie nie oparł?
Anonim2020.11.13 13:13
Nie "może" tak postępują, tylko na pewno. Byłem dzieckiem, widziałem na osiedlu różności. Ale ty opluwasz ludzi przypominających, że dzieci to nie są aniołki. Ty jak reszta lewaków, masz wybitnie wybiórcze spojrzenie. Inaczej nie byłbyś lewakiem.
Niesamowite!2020.11.13 15:05
Z dziką chęcią przeczytam pańskie opracowania na ten temat. Rozumiem, że szczegółowe badania prowadzi pan już od wieku prenatalnego?
Anonim2020.11.13 15:20
Lewaki to jednak głupki, cokolwiek oderwane od rzeczywistości. Gdzieś ty się wychowywał? W szklanej wieży? XD
Darek2020.11.13 9:50
Taaaa... i to są te "geniusz i przenikliwość papieża Polaka"? Zdecydujcie się: wybitny umysł. czy łatwowierny ciamajda? A może cyniczny gracz?
Anonim2020.11.13 10:07
Ani to ani tamto. Po prostu poważny człowiek kierujący instytucją jawnie zwalczaną przez wielkie Imperium, które nie tylko księży zabijało strzałem w potylicę, ale na masową skalę korzystało z prowokacji, oszczerstw, agentury i podstawionych "świadków". Tylko kretyn (albo lewak) będzie w takiej sytuacji wplątywał się w plotki, szeptanki i anonimy.
Darek2020.11.13 10:17
I dlatego złagodził kary za pedofilię wśród kleru? Według praw ustanowionych w XVI w. przez papieża Piusa V, sprawcę takich czynów należało pozbawić święceń i wydać władzy świeckiej. Czyny pedofilne są w tej tradycji postrzegane jako zbrodnia wobec Boga i ustanowionych przez niego praw natury. Czyn pedofilny w Kodeksie Jana Pawła II, z 1983 roku, nie wymaga obligatoryjnie żadnej surowej kary kościelnej. Kodeks dopuszcza możliwość nałożenia znacznie łagodniejszej kary za seks z dzieckiem niż za trwanie we współżyciu z dorosłym.
xyz1232020.11.13 10:51
dokladnie... swieta kremowka patron dziecioje**ow...
Anonim2020.11.13 12:11
Ot, lewacki bełkot. W tamtych latach Lewica jawnie żądała legalizacji pedofilii i jawnie naciskała na Parlamenty, aby zaprzestać prześladowania tych "kochających inaczej". Opluwała i obrażała tych, którzy stawiali opór, jak teraz. Kościół pod brutalnym naciskiem nieco się uginał, łagodził sankcje.
Anonim2020.11.13 12:05
Papież był niestety przeciwnikiem kary śmierci, więc podobnie jak inni przeciwnicy, szczególnie lewacy, łagodził kary jako takie. Lewacy poszli dalej - w tamtych latach jawnie nawoływali do legalizacji związków pedofilskich.
No no2020.11.13 15:08
I tak się poznali twoi starzy. Przez kremówkę papieską do odbytnicy.
Dam2020.11.13 9:34
Chyba trzeba się zdecydować, czy JPII był wybitnym myślicielem, który obalił komunizm, czy pacynką na tronie, której można było wszystko wmówić.
Anonim2020.11.13 10:00
Wybacz, ale "pedofilia" to mniej niż wykroczenie, rzecz kompletnie bez znaczenia w świecie zagrożonym wojną nuklearną i inwazją hord armii Układu Warszawskiego. Ówcześni, normalni i poważni ludzie doskonale to rozumieli i nikt dorosły nie zwracał na pierdoły uwagi. "Pedofilia" jest łolaboga jaką zbrodniom tylko w świecie patologicznych dzieciuchów, charakterystycznych dla dzisiejszych zbydlęconych czasów. Co najciekawsze - wszyscy najzagorzalsi "przeciwnicy pedofilii" nie widzą niczego złego w zinstytucjonalizowanym, masowym gwałceniu dzieci pod płaszczykiem seksedukacji. Te gwałty, byle po lewacku, wcale im nie przeszkadzają, pomimo że dotyczą nawet 99% dzieci, a nie 0,001%.
Jaki2020.11.13 10:45
A nie, to wtedy spoko. Niech gwałcą dzieci. Jeszcze medal im dajmy.
Anonim2020.11.13 12:07
Nie czas żałować róż gdy płona lasy. Choć lewakom to obojętne, niech spadają bomby atomowe na Warszawę, Kraków, Drezno i Londyn, byle ganiać za "pedofilami".
A co masz biedaku napisać2020.11.13 15:09
Kiedy Ci notorycznie ksiądz do wanny wchodził.
Anonim2020.11.13 15:21
Twoje fantazje seksualne nikogo nie interesują.
leszczyna2020.11.13 11:09
Widocznie brak wiedzy Ci doskwiera. Poczytaj "Naukę Dwunastu Apostołów" z końca I wieku, albo synod z Elwiry z IV wieku albo Księgę Gomory" z XI wieku albo objawienia Katarzyny ze Sjeny z XIV wieku albo przepisy Pawła V z XVI wieku. Tak dla ciągłości tematu i trwałości zjawiska.
Dam2020.11.13 12:12
Akurat poprawnie przeprowadzona edukacja seksualna zmniejsza szanse na stanie się ofiarą pedofila, było już kilka przypadków, gdzie dzieci na takiej lekcji powiedziały, że tak je dotyka jakiś inny nauczyciel. Tobie się chyba wydaje, że jak się nie powie w szkole, że seks istnieje, to się dzieci nie dowiedzą (bo w końcu Internet nie istnieje). A że szkoła powinna być oddzielona od indoktrynacji, czy lewackiej, czy prawackiej, to już zupełnie inna kwestia. Ponieważ prawica woli udawać, że seks nie istnieje, do nauczania o nim zabrała się lewica i zamiast wypracować "lepiej byłoby jeżeli poczekacie z seksem do ślubu, ale jeżeli nie wytrzymacie, powinniście wiedzieć jak się zabezpieczać, aby uniknąć niechcianej ciąży i być może aborcji" jest "żadnego seksu" z jednej strony i "robta co chceta" z drugiej.
Anonim2020.11.13 12:33
W pewnym sensie prawda. Dziecko przeorane seksedukacją najczęściej nie bywa "gwałcone" przez pedofila. Ono radośnie i dobrowolnie wchodzi w takie relacje. Temu służy seksedukacja - przekonaniu dzieci, że pedofilia, byle dobrowolna, jest okej.
jula2020.11.13 9:21
Wszystko co powiada abp Gądecki brzmi coraz gorzej i gorzej gdy poustawia się na osi czasu pionki wokół Św. Jana Pawła II. Droga do Irlandii i Chile w budowie.
Anonim2020.11.13 9:31
Mam wrażenie, że to już nie droga, a autostrada do Irlandii. Jesteśmy najszybciej laicyzującym się krajem w Europie, i za kilkanaście lat kościoły będą świecić pustkami. Czego sobie i wam życzę.
Anonim2020.11.13 9:46
Za kilkanaście lat szlag trafi demografię, od Irlandii po Polskę, i nie będziesz musiał wypisywać bredni o Kościele, tylko będziesz musiał żebrać o miskę obierków z kartofli. Jeśli jakiś Uchodźca cie oczywiście nie przegoni kijem spod płotu.
Krzyszof2020.11.13 10:00
Jakoś nie widzę żeby Irlandczycy i Czesi musieli o coś żebrać. Głupoty gadasz.
Anonim2020.11.13 10:12
Za 10 czy kilkanaście lat. Czytać nie potrafisz? Teraz jeszcze jest aktywne zawodowo pokolenie dzieci pokolenia wyżu powojennego. Ale system już trzeszczy, dlatego skretyniałe władze UE desperacko sprowadzają masowo czarnoskórych z Nigerii i Azjatów z Pakistanu, w nadziei, że będą pracować na zdegenerowanych białasów. Nic z tego nie będzie.
Świadomy2020.11.13 9:21
Kiedy ci oszuści z KK przestaną wciskać ludziom kit o jednym życiu? Ludzie obudźcie się. Reinkarnacja istnieje! Reinkarnacja istnieje! Reinkarnacja istnieje! Reinkarnacja istnieje!
abcd2020.11.13 9:20
Ale pewien człowiek, imieniem Ananiasz, z żoną swoją, Safirą, sprzedał posiadłość i za wiedzą żony odłożył sobie część zapłaty, a jakąś część przyniósł i złożył u stóp Apostołów. Ananiaszu – powiedział Piotr – dlaczego szatan zawładnął twym sercem, że skłamałeś Duchowi Świętemu i odłożyłeś sobie część zapłaty za ziemię? Czy przed sprzedażą nie była twoją własnością, a po sprzedaniu czyż nie mogłeś rozporządzać tym, coś za nią otrzymał? Jakże mogłeś dopuścić myśl o takim uczynku? Nie ludziom skłamałeś, lecz Bogu. Słysząc te słowa, Ananiasz padł i wyzionął ducha. A wszystkich, którzy tego słuchali, ogarnął wielki strach. Młodsi zaś mężczyźni wstali, owinęli go, wynieśli i pogrzebali. Mniej więcej po trzech godzinach weszła także jego żona, nie wiedząc, co się stało. Powiedz mi – zapytał ją Piotr – czy za tyle sprzedaliście ziemię? Tak, za tyle – odpowiedziała. A Piotr do niej: Dlaczego umówiliście się, aby wystawiać na próbę Ducha Pańskiego? Oto stoją w progu ci, którzy pochowali twego męża. Wyniosą też ciebie. A ona upadła natychmiast u jego stóp i skonała. Gdy młodzieńcy weszli, znaleźli ją martwą. Wynieśli ją więc i pochowali obok męża. Dz 5:1-10 Piotr nie dał się oszukać. Duch Święty już dawno Kościół opuścił.
Anonim2020.11.13 9:01
Biedny papaj, nic nie wiedział, nic nie słyszał, każdy go oszukiwał. To co on robił na tronie Stolicy Piotrowej? Proboszcz na jakiejś podhalańskiej parafii, to max na co się nadawał.
leszczyna2020.11.13 8:43
Czyli powinna wrócić Święta Inkwizycja? Wtedy jak za dawnych czasów heretyków, czyli pedo-heretyków, przekazywano by władzy świeckiej do ukarania. Właśnie we władzy świeckiej wszyscy upatrują ukrócenia kościelnych wybryków seksualnych nie tylko w stosunku do dzieci.
Foster2020.11.13 8:42
Zastanawiam się jak prowadzono postępowanie zmierzające do uznania Wojtyły za świetego ?. Czy wtedy te sprawy nie były znane ?
Anonim2020.11.13 8:32
Wyborne, czyli było tak: Janek jest Prezesem firmy i ma donosy z różnych źródeł że kierownik Macial robi wały na kasie. Wzywasz dyr. Finansowego Stasia i każesz mu to zbadać, Stasio pyta Maciala czy to prawda że okrada firmę bo Prezes się pyta, na to kierownik Macial odpowiada pisemnie: "Panie prezesie i panie dyrektorze, na pewno popełniłem błędy i być może czasami brakowało mi roztropności, ale nigdy nie robiłem wałów we firmie" Po tym liście wyjaśniającym prezes Jan uważa sprawę za wyjaśnioną.
Foster2020.11.13 8:28
Co Wy piszecie - przestępca oszukał Sąd, powiedział, ze jest niewinny i sąd nie miał wyboru - musiał go traktować jako niewinnego, a nie mozna było wysłuchać tych którzy byli gwałceni przez bydlaka do potęgi n-tej, tylko wierzy się bydlakowi tylko dlatego że był z układu towarezyskiego. Jesteście cyniczni.
Po 11 ...2020.11.13 8:16
Każdy myślący widzi, że to JPII cynicznie oszukał wiernych. Teza Gądeckiego, że papież był łatwowiernym idiotą jest nie do utrzymania. Niestety był cynicznym złym człowiekiem, w pełni świadomym swoich czynów. Szkoda, że to akurat polski papież zostanie zapamiętany jako jedna z największych kanalii w historii KK. Smutne.
MT(*)2020.11.13 8:19
No to, paranoiku, już dziś stawiajcie pomniki Ali Agcy. Był tak bliski realizacji waszych marzeń...
Po 11 ...2020.11.13 8:43
Może masz rację? Może to było boskie ostrzeżenie? Może ta kula była kierowana boską ręką? No cóż, papież niestety zignorował znak Stwórcy. Pewnie dlatego bóg tak go na starość potraktował. Masz rację, to ma sens.
MT(*)2020.11.13 9:04
Ci z Kremla też tak propagandowo wtedy usiłowali to wiernym tłumaczyć. I jak zabili księdza Popiełuszkę również podpowiadali, że wyjdzie to Kościołowi na dobre. Komuniści w nienawiści do Boga i Kościoła nawet dziś - jak to tu się okazje - "troszczą" się nadzwyczajnie o los Kościoła i "dobre" imię samego Pana Boga...
Ada2020.11.13 8:30
Spadaj, kanalio.
Po 11 ...2020.11.13 8:40
Ja? Kanalią jest ktoś, kto chroni ludzi gwałcących dzieci. Tak mi podpowiada moja zdegenerowana moralność. Tak się zastanawiam, jak trzeba nisko upaść, jakim trzeba być potworem, aby bronić JPII i jego zboczonej bandy?
Anonim2020.11.13 13:29
Czyli kanaliami są lewacy, jeszcze nie tak dawno, w latach gdy McCarrick robił swoje, z całych sił bronili Praw Pedofilów i opluwali konserwatywnego papieża za prześladowanie "wolnej miłości". Kanaliami są lewacy, bo to ono swoimi wpływami przymuszali do patrzenia przez palce na wybryki pederastów. Patrz w lusterko, ty *******
Anonim2020.11.13 9:52
Co innego zostanie zapamiętane - lata 2010-2030 gdy lewacy masowo gwałcili dzieci w szkołach pod pretekstem seksedukacji. W szczególności - gwałcili homoseksualnie, w ramach walki o tzw prawa lgbt. Lata, gdy lewaccy gwałciciele, pedofile i kanalie, aby ukryć skalę swoich zbrodni, przemocy, dzieciobójstwa i złodziejstwa, korzystając ze wsparcia lewackich masowych mediów, oskarżali o własne zbrodnie katolików.
MT(*)2020.11.13 8:11
No więc zaczyna się czyszczenie Kościoła z pederastów. I to jest już nieodwracalne, oni są główną przyczyną wszelkiego zła w Kościele. Zwykli wierni od dawna o tym wiedzieli. na samym dole, w parafiach, wierni sami wyczyszczą Kościół z pederastów.
Po 11 ...2020.11.13 8:17
Od dawna wiedzieli? I nic nie zrobili? Niby teraz wierni zaczną działać? No jasne :))
MT(*)2020.11.13 8:24
Tak, teraz wierni zaczną działać. Teraz uczciwi ludzie w Kościele dostali na takie porządki przyzwolenie. Treść raportu w sprawie zboczeńca McCarrika jasno o tym mówi. Zbyt wielu pederastów znalazło się w otoczeniu Jana Pawła II. Teraz powoli nie ma na to miejsca, czyszczenie Kościoła z homoseksualnego szatana zaczyna się. I zejdzie do poziomu podstawowego, do parafii. A tam zwykli ludzie najlepiej wiedzą komu wystawić walizki przez drzwi parafii...
Po 11 ...2020.11.13 8:37
Ale czy KK pozbawiony duchowieństwa przetrwa?
MT(*)2020.11.13 9:00
Pederastów udających duchowieństwo nam w Kościele nie potrzeba...
Anonim2020.11.13 9:54
Pytasz o duchowieństwo Sekty LGBT?
leszczyna2020.11.13 8:39
Pederastów to papież Franciszek dowartościowuje popierając dla nich związki partnerskie i nie reagując na medialne wyskoki ks. Jamesa Martina, swojego brata w zakonie jezuickim. A i seminariów amerykańskich papież nie czyści z klik homoseksualnych, które wolą płacić miliardy odszkodowań i sprzedawać kościoły niż zrezygnować z tych ofiar.
T.2020.11.13 8:05
Taaaa... duchowieństwo jak te małpki: nic nie widzą, nic nie słyszą i w razie czego nic nie mówią (bo będzie "zgorszenie"). Dwulicowi hipokryci.
Anonim2020.11.13 10:15
Za to lewaki nie są hipokrytami. Oni po prostu jawnie gwałcą dzieci w szkole, na masową skalę, pod pretekstem seksedukacji. I jeszcze nazywają to tak, że "dzieci mają prawo do bycia seksedukowanym", sory "prawo do bycia gwałconym".
Tak naprawdę to do oszukiwał Dziwisz2020.11.13 7:47
Nasze Frondowe kłamczuszki dla odmiany cynicznie oszukują Polska biomasę
lipa2020.11.13 7:46
nikt, nikogo nie oszukiwał. jeden drugiego krył (nawet dosłownie). okres pontyfikatu JP2 to czas rozpusty, luksusu i zakłamania. wojtyła nigdy nie powinien zostać świętym
Jan K.2020.11.13 7:44
"Świat cały przemierzył i głębokie morze. - Wiedział jak wstają i zachodzą zorze. - Wiatrom rozumiał - praktykował komu,- a nie wiedział o tym, że ma kulwy w domu???"
Anonim2020.11.13 7:37
Rozumiem, że Franciszek wypowiada wojnę lawendowej mafii w Kościele, bo statystyki w tym względzie nie kłamią?!
lipa2020.11.13 7:51
właśnie dlatego purpurowi odliczają czas do dnia, w którym franciszek wybierze się na spotkanie z bogiem
Anonim2020.11.13 8:03
Drugi raz tego błędu nie popełnią i tym razem papieżem (burdelmamą?), zostanie ktoś zaufany, ktoś blisko związany z purpurową siatka mafijną.
MT(*)2020.11.13 7:35
Napastował seksualnie mężczyzn i chłopców. Jak by nie patrzył na sprawę tego zboczeńca McCarricka - homoseksualizm to jednak samo zło
MT(_)*(_)2020.11.13 7:41
Trump, Weinstein i wielu innych napastowali seksualnie kobiety i dziewczyny. Jakby nie patrzył, heteroseksualizm to jednak samo zło!
MT(*)2020.11.13 7:59
Przygłupie, a ciebie może spłodziła skutecznie para pederastów?
MT (‿ˠ‿)2020.11.13 8:07
Przygłupie, a co to ma do rzeczy?
leszczyna2020.11.13 9:14
To ma do rzeczy, że praktykują zorganizowaną działalność przestępczą dokładając do tego koszmarną hipokryzję teologiczną. Poczytaj książkę "Żegnajcie, dobrzy ludzie" o tym, do czego dochodziło w opanowanych przez homoseksualistów seminariach amerykańskich. Przyzwolenie na zło w jednej dziedzinie skutkuje rozszerzaniem zła w kolejnych dziedzinach.
ladychapel2020.11.13 7:31
Polska gwiazdą tygodnika Charlie Hebdo: https://v.wpimg.pl/NzkxMTY5YRsKGjtndk5sDklCbz0wF2JYHlp3dnZ6YUxfTDV7P1wiHxkdPTt3UjwPGxk6JHdFIlUKCCR7LwRhHgILPTg4TGEfBhooMHYHLRxeS3xlbhgrH1sdYGA_DXpXCht1YnQCK05YHilnaFB3TFhaMA==
Jerzy2020.11.13 7:30
To nie McCarick cynicznie oszukal papieza, ale to jp2 cynicznie chcial byc latwowierny i przymknac oczy na prawdopodobne zbrodnie swego kandydata.
Rany boskie!2020.11.13 7:27
Taki frajer był przez 27 lat papieżem?
MT(*)2020.11.13 7:26
A czy na przykład taki Sławuś Nowak oszukiwał Tuska? Albo Rychu, Miro i Zbychu? Albo ta Sawicka zanosząca się płaczem na parkowej ławce z reklamówkami kasy na "prywatyzację" polskiej służby zdrowia? Albo Stasiu Gawłowski? Było nie - było sam generalny sekretarz PO? Czy oni oszukiwali Tuska? czy też Tusk wiedział co kręcą?
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.13 7:20
"Anonim" i "katolicka kretynizacja oraz "ladychapel" a nawet "hak ci w smark" mają wiadomości z pierwszej ręki (od masońskich i SB-ckich wtyczek w Watykanie): - Było inaczej! *** Nieszczęsne durnie, którym się śpieszy do piekła! Ich wybór.
julek2020.11.13 7:19
T a wojtyla byl albo arcy glupcem albo cynicznym zdrajca chrzescijanstwa a napewno nie jest swietym
Precz z 🌈 zarazą!2020.11.13 7:23
Oczywiście. Wg nowych kanonów (ustawa parlamentu w Brukselce) świętym może być tylko zdeklarowany pedał klepiący się publicznie po jajach, aborcjonista, facet z macicą, baba wyjąca "J.bać PIS!" oraz neomarksistowski lewak czytający do poduszki Wybiórczą, o mózgu wypranym przez TVN. Szalom!
Karol - człowiek, który wchodził dzieciom do wanny2020.11.13 15:11
Czy wypisz wymalują Jądraszewski! Ale jaja!