Totalny upadek! W Holandii ludzkie zwłoki chcą przerabiać na nawóz - zdjęcie
19.11.20, 12:55Fot. via Pixabay - WFranz

Totalny upadek! W Holandii ludzkie zwłoki chcą przerabiać na nawóz

287

Nowe przepisy mające wejść w życie w Holandii dowodzą, że kraj ten dawno już zrezygnował z chrześcijańskiego dziedzictwa Europy i człowieka traktuje jedynie jako element materii. Tym razem chodzi o umożliwienie przerabiania ludzkich zwłok na… naturalny nawóz.

Legalizację tzw. hydrolizy alkalicznej zapowiedziała holenderska minister spraw wewnętrznych Kajsa Ollongren. Chodzi o proces chemiczny, w którym ciało zmarłego rozpuszcza się w gorącej cieszy, wskutek czego pozostają kości oraz płyn.

Te pierwsze miałyby zostać sproszkowane i trafić do urny. Pozostała ciecz zaś ma zostać użyta do nawożenia pól lub produkcji biogazu. Według szefowej resortu projekt ustawy zaprezentowany ma zostać w przyszłym roku.

Postępowi „eksperci” wychwalają możliwości, jakie dałyby nowe przepisy. Twierdzą, że metoda ta jest „bezpieczna dla środowiska, godna i trwała”.

Niestety, Holandia nie jest jedynym krajem, w którym pomyślano o tego typu szokujących praktykach. Możliwe jest to już teraz w Kanadzie, Australii, a także niektórych stanach USA – między innymi w Waszyngtonie.

Zwolennicy tej metody „pochówku” chwalą ją mówiąc, że „[…] jest naturalna, bezpieczna, trwała i spowoduje znaczne oszczędności w emisji dwutlenku węgla i użytkowaniu gruntów”. Ekoszaleństwo trwa…

za:kresy.pl

Komentarze (287):

Piotr2021.04.23 9:05
Bardzo dobry pomysł. To co zapożyczone od Ziemi to niech zostanie do niej zwrócone.
katolicka deratyzacja Polski2020.12.3 14:53
Holandia to najbardziej antypolski,antykatolicki i antyludzki kraj na swiecie. To kraj zorganizowanego niewolnictwa,zorganizowanego klamstwa,konformizmu i niszczenia osobowosci,jakiej jeszcze swiat nie widzial. Totalitarny protestantyzm zwany nazizmem to standart zycia w Holandii poczawszy od konca XVI wieku ,czyli od bandyckiej Reformacji,kiedy Holandia przestala byc krajem europejskim i stala sie Izraelem w Europie.
Waldi2020.11.26 10:23
Witaj lewacka Europo, mamy następny powód do uznania, że w Polsce nie będzie praworządności i można będzie odebrać Nam kolejną pulę kasy.
Jacek Żytkiewicz2020.11.20 10:32
Ten artykuł jest manipulacją. Proszę najpierw weryfikować źródła zanim wyciągnie się wnioski...
Reytan2020.12.3 14:08
Folksdojcze holendersakie zawsze klamia.
Elmo2021.04.23 9:04
Chyba ty :D
Greta Garbo2020.11.20 10:09
Błagam! Nie importujcie z tego kraju nic organicznego.
Elmo2021.04.23 9:05
Ludzie nie weryfikują wiadomości i łykają jak pelikany. xDD
Elmo2021.04.23 9:07
A w Polsce jak za płotem cmentarza jest pole rolne to okejka, nikt nie jest nawozem. xD
T.2020.11.20 9:37
Raz w afganie w ramach lokalnej operacji i szkoleń irackiej policji ruszyliśmy na patrol kombinowanymi siłami: iracka policja, dwóch amerykańskich specjalsów, drużyna marines, i my dwa rośki + desant. Nigdy nie ufaliśmy do końca naszym lokalnym sojusznikom i takie akcje były proszeniem się o kłopoty, stąd "extra firepower". Wjeżdżaliśmy do jakieś wioski policja została spieszona i byli na czele. Celem były pojazdy i desant, ale fugas zadziałał za wcześnie, to musiałby być pociski od habet. Wybuch był tak ogromny że przez ułamek sekundy widziałem policjantów zamieniających się w krwawą pulpe, a naszego rosomaka dosłownie oderwało od ziemi na kilkanaście centrymetrów. Kilku Naszych odrzuciło w tył, ale wszyscy przeżyli poza lokalsami, trzy domki złożyły się jak domki z kart. Z policjantów została jedynie błotnista maź na piachu i pancerzu rosomaka, nawet ich kamizelki poszły w strzępy. Pamiętam do tej pory rodziny policjantów szukających w koło czegokolwiek aby włożyć do trumny, ostatecznie pochowano tą błotnistą maź i kilka strzępków munduru i wyposażenia, które jakimś cudem udało się im odnaleźć... cóż wnioski między wierszami niech wyciągnie każdy sam.
as_ki2020.11.20 9:11
No i mamy tutaj niemiecką myśl rolniczą stosowaną. U nas też nawozili kapustę popiołami z Auschwitz. Może europejski specjalista od faszystów Guy Verhofstadt powinien tym się zająć?
I co w tym złego?2020.11.20 9:10
Niektórzy ludzie oddają swoje ciała po śmierci na rzecz nauki. Przecież to tylko zwłoki - dusza jest już gdzieś indziej. Po za tym nie każdy jest osobą wierzącą (sic!) i koniecznie musi spocząć w poświęconej ziemi z fanfarami.
Darek2020.11.20 9:05
Jeden argument na nie. Tylko jeden, ale taki bez "tradycja", bez wulgaryzmów i bajdurzenia o "lewactwie".
Ala2020.11.20 9:30
Dzisiaj człowiek przed narodzeniem traktowany jest jak śmieć. W czasie bytu na tym świecie nie lepiej. Teraz po śmierci jak śmieć. Chodzi tylko o to jak ekologicznie i z zyskiem go zutylizować. Jeden argument. Godność.
Maria Błaszczyk2020.11.21 0:36
Wiesz, to może wyjedź do Holandii. Tu się dba o ludzi. Chroni przed przemocą, zapewnia dobrobyt, dba o zdrowie, wszyscy są równi. A do tego chyba nic nie zrozumiałaś. Tu nie o zysk chodzi. Chodzi o to, by człowiek mógł wybrać sposób postępowania ze swoimi zwłokami. Ponieważ ludzie, zupełnie nie dla zysku, tylko z troski o planetę, chcieli mieć alternatywę dla kremacji, która oznacza wysoki koszt energetyczny. Pewnie ktoś na tym oczywiście zarobi, tak jak zarabia na kremacji czy - w przypadku pochówku w jakimś obrządku - na tych rytuałach. Ale osoba, która chce dla siebie takiej opcji właśnie za nią chce zapłacić.
katolicka deratyzacja Polski2020.12.3 14:14
Hitlerowa Blaszczyk zachwala NSB i nazistow antypolskich Wildersa. Holandia jest najbardziej nazistowskim,rasistowskim i antypolskim krajem na swiecie. W Holandii corocznie odbiera sie okolo stu polskim katolickim rodzinom dzieci,zeby je dac rodzinom protestanckim i parom homoseksualnym. Przesladowania ,mordy i dyskryminacje katolikow i Kosciola robi sie w Holandii od kilkuset lat.
Darek2020.11.26 11:40
A co to jest, ta "godność" Twoim zdaniem?
E. de Jong2020.11.20 9:04
Nie bez powodu Świat nazywa Holendrów serowe łby. Już od dawna prochy zmarłych są rozsypywane na pola uprawne, a więc już są nawozem. Zdecydowana większość Holendrów życzy sobie kremacji ze względu na koszty.Nie wszyscy tez mogą sobie pozwolić na wysypanie prochów do morza ponieważ to też kosztuje. A zatem, w domu pogrzebowym odbywa się ceremonia żałobna dla rodziny, przyjaciół i na tym pogrzeb się kończy. Po kremacji nikt prochów nie odbiera, więc wędrują na pola uprawne. Można uznać to za nieludzkie. Ale to wynika z mentalności tych ludzi. nie dziwi mnie zatem, że zmarli będą przerabiani na coś jeszcze innego. Tu nie istnieją żadne bliskie związki rodzinne, empatia. Stary, chory człowiek jest obciążeniem dla rodziny i państwa, jak najszybciej powinien jak najtaniej odejść w niebyt. Liczy się tylko to, co z takiego człowieka można spieniężyć, zyskać finansowo na śmierci. W ostatnim czasie corona virus, za zgodą rządu morfiną uśmierca się ludzi w domach opieki. Na szpitalne oddziały intensywnej opieki są przyjmowani ludzie tylko do 70-tego roku życia, powyżej tego wieku jest zabronione. Taka jest narodowa mentalność serowych łbów. Nie zdziwi mnie ani trochę, jeśli za jakieś 30 lat ludzie przechodzący na emeryturę obowiązkowo będą poddawani przymusowej eutanazji. W tym kraju jak najbardziej prawdopodobne..
N.2020.11.20 9:15
Bzdury i mokry sen prawactwa, które sobie wymyśla strachy na lachy, żeby umacniać się w przekonaniu, że co z tego, że u nas jest źle. Przynajmniej nie jest tak jak na zgniłym zachodzie. To jest nieludzkie. A gnicie ciała w ziemi w jaki sposób jest lepsze?
katolicka deratyzacja Polski2020.12.3 14:17
Ciekawe ,ze komunisci zachwycaja sie nazizmem holenderskim. Ale obie strony laczy zwierzeca nienawisc do katolicyzmu.
Pagnus traditionis2020.11.20 8:52
Ideolodzy lewactwa faszystowskiego przeorali umysły pożytecznych idiotów - którzy tworzą "nowy porządek świata", czerpiąc obficie ze wspólnych doświadczeń komunizmu i nazizmu - gdzie autentyczna godność i prawa człowieka mają być jedynie nic nie znaczącym "pustosłowiem", a nienormalność ma stać się obowiązującą normą. .
Anonim2020.11.20 8:50
Widocznie Holendrzy już wiedzą, że będą nawozem historii.
Hanna2020.11.20 8:25
Były już takie pomysły. Np. Niemcy przerabiali człowieka na mydło.
niestety2020.11.20 8:09
lewackie śmiecie zawsze traktują innych jak śmiecie
N.2020.11.20 9:20
Czyli jesteś lewackim śmieciem? Bo skoro ich uważasz za śmiecie, a lewackie śmiecie zawsze innych traktują jak śmiecie...
Michał Jan2020.11.20 7:35
A może to jeszcze pokłosie "głodu zimowego"?
wojtek+f2020.11.20 6:54
Niech wprowadza kanibalizm a zwloki powiesza na hakach w miesnym!
Darek2020.11.20 7:14
Katolicy kanibalizm uprawiają co niedziela.
rozbawiony głupotą lewaka2020.11.20 8:10
wydałeś bełkot na poziomie lewackiego debila - ale wśród głupawego lewactwa to jest normalne
Brawo2020.11.20 8:12
Bystry jesteś jak woda w kiblu.
tab2020.11.20 8:21
Jaki kanibalizm ?
ech...2020.11.20 8:30
Koleś co niedzielę wali konia i połyka to co mu wystrzeli. I myśli, że wszyscy tak robią.
codziennie leję na tuleye2020.11.20 6:25
świetna wiadomość. trzeba pilnie wysłać tam całe polskie lewactwo
ja rzygam i oddaję mocz2020.11.20 6:40
na bolca
niezłe są rurki z kremem z knechtów belgijskich2020.11.20 5:27
czy nota benek paluszki rybne z makaronem z Francuzów
Darek2020.11.20 6:24
Co to za deb...... to napisał??????
wesoły tęczowy ormowiec2020.11.20 6:26
zjadłyś ze smakiem?
to ja gruba maciora ze Strajku SS2020.11.20 6:41
piszę cyrlicą do tiebia IQ40
Moly2020.11.20 1:07
Co tu jest okropnego. W ten sposob naparwde zyjemy wiecznie.
Moly2020.11.20 1:09
Co za glupie porownanie. Nikt nie bedzie. zCiebei robil nawozu jesli sie nie zgodzisz.
Anonim2020.11.20 8:23
Z Ciebiei może nie , ale z ludzi ?
Po 11 ...2020.11.20 1:31
Wierzysz w reinhabnację? Najarałeś się marihunany czy co?
Widz2020.11.19 21:16
Juz był kiedys byli tacy co ludzkie zwloki przerabiali na mydlo!!!
moly2020.11.20 1:10
Co za glupie porownanie. Nikt nie bedzie. zCiebei robil nawozu jesli sie nie zgodzisz.
tęczowy ormowiec2020.11.20 6:29
Co za glupie porownanie! Nikt nie bedzie się ciebie pytał po prostu zrobią swoje zgodnie z jakąś dyrektywą rządową lub unijną.
Katolik2020.11.20 1:41
No byli, ale żołnierze Wermachtu nie chcieli się tym myć, ponieważ twierdzili, że to mydło śmierdzi. Nikomu źle nie życzę, ale w tym przypadku mam nadzieję, że wszyscy członkowie konferencji z Wannsee będą się myć tym pachnącym mydłem w piekle do czasu sądu ostatecznego.
Moly2020.11.20 2:31
I jak to jest zwiazane z tematem...?
Jprdl :O2020.11.20 3:19
No tak głupia ćipo, że ludzki tłuszcz śmierdzi i nie nadaje się do produkcji mydła. Potwierdzili to "żołnierze" Waffen-SS i Wermachtu na których to testowano. Masz jeszcze jakiś pytania?
Moly2020.11.20 3:21
Nie do Ciebie!
Katolik2020.11.20 4:49
No to śpij, bo jest prawie 6:00, a nie zadajesz głupie pytania do mądrych ludzi
Katolik2020.11.20 4:52
Acha i przepraszam, za tą ćipę, jeśli oczywiście jesteś kobietą. Kobiet nie wyzywam! Tylko podszywaczy.
Anonim2020.11.19 21:03
lgbt+zoofile+pedofile+nekrofile postulują żeby trupy można było przed przeróbką na nawóz wy....ć
Anonim2020.11.19 20:54
Już pół wieku temu Polacy opisywali Holandię jako kraj dziwolągów . A później im się tylko pogarszało . Od 30 lat nie wezmę do ust niczego co pochodzi z Holandii . A teraz jak słyszę od osób jeżdżących tam do pracy przy uprawie warzyw o tym na czym je uprawiają to już nawet nie powącham . To co jedzą już kompletnie zdewastowało im mózgi czego przykładem ich europarlamentarzyści . " Wodny świat " . Mutanty .
hue2020.11.20 0:11
xD ta, ci od warzyw to takie rzetelne źródło informacji :D jak to nie była gnojówka, to na pewno złe xD
Szybka Randka2020.11.19 20:23
Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało, moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: ------ http://lexlale.com.pl Wyszukaj mnie po niku: Marikax2 napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.
Ludvig van Cremator2020.11.20 0:55
I invite you to the barbecue
Katolik2020.11.19 19:59
Natychmiast wysłać tam truchło Gulbinowicza, zeby rozrzucili się po polu niczym gnój. Scierwo Gulbinowicza nie powinno być pochowane, ponieważ pedofili trzeba karać nawet po śmierci.
Kiki2020.11.19 19:57
Jesli mnie pamiec nie myli, nie pierwszy raz ten pomysl. Wylanie wody z kapieli na podworko bylo znane juz od dawna. A moze tak rozpuszczalna witamina C z cynkiem; Tzw. goraca cytryna.
ja2020.11.19 19:53
Niemcy przerabiali ludzi tłuszcz na mydło-to też rozwiązanie ale nieco kosztowne bo żeby było dużo mydła to trzeba najpierw podtuczyć pacjenta
ja2020.11.19 19:50
Po co przerabiać tracić czas i pieniądze - może zjadają od razu zwłoki Najlepiej to świeże bo jak poleżą to mogą zaszkodzić
leszczyna2020.11.19 19:48
Holendrzy to naród germański i wraca do swoich korzeni: odnawia Mos Teutonicus, polegający na gotowaniu zwłok celem oddzielenia kości od reszty ciała, by je transportować na duże odległości. Tak robiono np. podczas krucjat ze zwłokami rycerzy czy królów poległych za morzem. Papież Bonifacy VIII bullą z 1297r. zakazał takich praktyk, co antykatolicy przywołują jako rzekomy zakaz sekcji zwłok utrudniający rozwój medycyny. Dzisiejsi germańscy Holendrzy poszli dalej niż ich średniowieczni przodkowie: wykorzystują zwłoki jako materiał użytkowy pokazując, co można zrobić z człowieka. To jest stricte antychrześcijańskie postępowanie.
Maria Błaszczyk2020.11.20 0:05
Ryzykowne twierdzenie, jeśli uwzględnimy, że te przepisy mają być kopią tych obowiązujących w Kanadzie, Australii, a także niektórych stanach USA. To by jednak była bardzo okrężna droga powracania do "germańskich korzeni" - przez anglosaskie prawodawstwa krajów oderwanych od europejskich macierzy dość już dawno temu... Może jednak chodzi o nagonkę na Holandię w związku z unijną procedurą praworządności? Jakbym miała zgadywać, jutro będzie "mordowanie staruszków", pojutrze "eutanazja chorych dzieci", a pod koniec weekendu "zabili dziewczynkę, bo została zgwałcona"... Myślę, że narastający w krajach rozwiniętych problem z tym, co robić ze zwłokami, w Holandii dodatkowo wyjątkowo uciążliwy, ze względu na to, że jest to kraj wielkości dwóch polskich województw, ale z ludnością połowy Polski i nieustannym problemem podtopień, nie ma swoich źródeł w średniowiecznych germańskich praktykach funeralnych. I nie, nie jest to postępowanie antychrześcijańskie. Chrześcijaństwo jest tu zupełnie bez znaczenia. Jest to opcja dla chcących, a chrześcijanie mogą jej nie wybierać.
Anonim2020.11.20 0:29
To jest jak najbardziej antychrześcijańskie i antyludzkie, ponieważ jest to narzucanie kulturowe wzorców wrogich człowieczeństwu jako takiemu. Niczym się nie różni od zalegalizowania kanibalizmu jeśli ofiara się zgadza na zjedzenie, albo pedofilii jeśli smarkacz nie zgłasza pretensji tylko ochoczo przelicza pieniążki.
Maria Błaszczyk2020.11.20 1:10
No więc nie. Nie wszystko, co się robi, robi się w odniesieniu do chrześcijaństwa. Mnóstwo rzeczy robi się z innych powodów. Chociażby dlatego, że nie ma miejsc na cmentarze - takie miejsce musi spełniać pewne normy. W przypadku kraju leżącego w 1/3 poniżej poziomu morza, jednego z najgęściej zaludnionych w Europie - to może być problem. I o ile może jeszcze kanibalizm jest jakimś porównaniem, w pewnych okolicznościach, to pedofilia nie jest - bo stanowi krzywdę rzeczonego smarkacza. Ale widzisz - nic nie poradzisz na to, że ja wolałabym stać się nawozem, niż być pogrzebana w tradycyjny sposób. I nie dlatego, że mam z tego jakieś pieniążki do przeliczania. Tylko dlatego, że czuję więź z tym światem.
Anonim2020.11.20 6:40
Krzywdę? A to zależy od tego jak zdefiniujemy słowo krzywda.
Maria Błaszczyk2020.11.20 16:55
Zdefiniujemy normalnie, jako <<niezasłużoną szkodę>>.
leszczyna2020.11.20 10:45
A co, jak smarkacz wyrazi zgodę na seks wg standardów WHO, choćby z drugim smarkaczem? "Chcącemu nie dzieje się krzywda".
Maria Błaszczyk2020.11.20 17:07
Chyba nadal ich nie przeczytałaś. A tam stoi napisane jak byk: "Bezspornie część wymienionych tutaj praw odnosi się do osób dorosłych. To oznacza, iż nie wszystkie z wymienionych praw automatycznie dotyczą dzieci i osóbw wieku młodzieńczym". Oraz "Zrozumienie pojęcia „akceptowalne współżycie/seks” ” (...) stosowny do wieku". To tak, jak idąc z roczniaczkiem ulicą tłumaczysz mu, że czerwony ludzik to się czeka, a zielony się idzie. Mimo że przecież pierwszy raz sam tam będzie dopiero za jakieś 5 lat. Ale w ten sposób czynisz świat zrozumiałym i przez to bezpieczniejszym. Temu służy wyjasnienie dzieciom, że nikt nie może ich dotykać bez ich zgody.
leszczyna2020.11.20 20:45
A za zgodą może dotykać?
Maria Błaszczyk2020.11.21 0:38
No chyba może. Ja np. biorę czasem dzieci za rękę, czasem je przytulam, czasem pomagam rozczesać włosy, kirdy indziej pomagam się ubrać albo umyć zęby. Ale zawsze za ich zgodą. Myślisz, że nie powinnam?
Konrad2020.11.20 0:31
Mario Bł.........No widzisz jak to jest u ciebie! "Uderz w stół, nożyce się odezwą..."! Piszesz i bronisz swoją Holandię. Mieszkasz tam przecież od lat i napewno o tym wiesz wcześniej, gdyż konkretnie tu pisze, że mają złożyć projekt Uchwały! To żadne pomówienie! To nieważne, jak pisałaś wcześniej, że nie wierzysz i że jesteś za LGBT....., ale takie traktowanie zwłok ludzkich nie jest w porządku, to nie humanitarne! W Hitlera się chcecie bawić....??? Nie przyszło ci do głowy, że jeżeli to ma być nawóz ludzki, to znaczy, że będziecie jeść warzywa...itp. wyhodowane na zmarłych ludzkich szczątkach.... ! Na samą myśl, pisząc o tym jest mi niedobrze! Naprawdę mogłabyś coś takiego jeść....????? Ja nigdy....! Straszne!
Maria Błaszczyk2020.11.20 1:59
Pewnego dnia mnie już nie będzie, a będą moje zwłoki. I chciałabym, żeby potraktowano je właśnie w jakiś sensowny sposób. Uważam, że to jest w porządku. I jest humanitarne. Bo wynika z troski o ten świat, który pozostawię ludziom żyjącym po mnie. No a że Ci niedobrze... Co ja poradzę? Nikt zresztą nie planuje używać tego nawozu do warzyw, ale bądźmy dorośli. W kazdym jedzonym przez Ciebie pomidorku są atomy, które były kiedyś w jakimś człowieku. Albo rzygowinach kota. No i co z tego? W tym kontekście zresztą ciekawa jestem, co sądzisz o powszechnie dostępnych nawozach z mączką kostną czy rogową. Czyli ze szczatkami zwierząt.
Konrad2020.11.20 16:30
Mario Bł...! Zal mi ciebie! Co ty porównujesz ludzi do zwierząt! Szczątki zwierząt to nie to samo co ludzkie! Człowiekowi należy sie po śmierci część! Nie jesteśmy kotem, psem....ptakiem..... itd....A warzywa przytoczyłem jako przykład! Nawozem ludzkim możecie wszystko podlewać....np. żyto, pszenicę, wszelkie warzywa i owoce...! No cóż życzę wam "smacznego" ? ! Wszystkim trzeba rozgłosić o waszym kanibalizmie ....! Nic nowego u was, macie to pewnie we krwi...! Hitler też trobił w Obozach Koncentracyjnych na szeroką skalę! Bierzecie przykład...?
Maria Błaszczyk2020.11.20 17:13
Moje ciało, jak ciała zwierząt, zrobione jest z tych samych pierwiastków, takich samych białek, tłuszczy itd. Mogą się trochę różnić proporcjami, ale są to te same składniki. Udawanie, że jest inaczej, jest samooszukiwaniem się. Zaznaczmy tylko, że nie planuje się tym podlewać owoców ani żyta. Ani pszenicy. I nie, to nie jest kanibalizm. Każdy rzecz, którą jesz, zawiera w sobie cząsteczki, które kiedyś były w jakimś człowieku. Nie czyni to z Ciebie kanibala.
leszczyna2020.11.20 20:43
Kiedy jem poziomki w lesie, to skąd wiadomo, że składają się z byłych ludzkich atomów?
Maria Błaszczyk2020.11.21 1:24
Z rachunku prawdopodobieństwa. Na świecie jest ograniczona liczba atomów. Ty składasz się, zakładając, że ważysz 50 kg, z jakichś 5*1027 atomów. I calusieńki czas je wymieniasz. No a ta materia nie pozostaje w miejscu, tylko wchodzi w skład kolejnych organizmów, rzeczy, cały czas się miesza, paruje, opada, ulega chemicznym reakcjom, i w dzisiejszej - listopadowej? - poziomce są wedle wszelkiego prawdopodobieństwa atomy tlenu - no bo głównie jesteśmy zrobieni z tlenu, pierwiastka reaktywnego i wszędobylskiego, czy czegoś, co kiedyś było w jakimś człowieku. Lub wielu ludziach. Jesteśmy tylko chwilowym przystankiem dla atomów, każdy z nich był kiedyś w innych ludziach, w rzeczach, roślinach. I do tego w każdej sekundzie jesteśmy już innym przystankiem, Część atomów nas już porzuciła - w wydychanym powietrzu, opadających komórkach naskórka, wypadającym włosie. Inne atomy, z pożywienia - czy tatuażu czy w inny sposób - trafiają do naszego ciała. A nasza planeta to układ zamknięty, te same atomy stale w niej krążą, w glebie, w atmosferze, w biosferze, stają się częścią różnych ludzi na przestrzeni różnych czasów - i poziomek też. Zupełnie szczerze i bez złośliwości polecam Ci tę książkę - dla mnie jedno z bardziej formacyjnych doświadczeń, fizyka teoretyczna pokazująca czym na podstawowym poziomie jest człowiek - czy cokolwiek innego, do tego czyta się to jak szwedzki kryminał, człowiek nie pójdzie spać, aż nie skończy: https://www.amazon.com/Atom-Odyssey-Bang-Earth-Beyond/dp/0316499463
leszczyna2020.11.20 10:30
Anglosasi też Germanie. Nic w przyrodzie nie ginie.
Maria Błaszczyk2020.11.20 17:44
No, tacy na dopalczach. Kulturowo zupełnie nie, bo się dali zdominować Rzymianom. I pomieszali się z nimi, Brytami, Celtami i kim tam jeszcze, chociażby Knut był siostrzeńcem bodajże Bolesława Chrobrego. Dlatego oni już wiedzieli, że król nie ma żadnych uprawnień poza tymi wynikającymi z prawa powszechnego, gdy w krajach germańskich władcy byli absolutni - no i sobie nimi rozporządzali jak własnym podwórkiem, np. dzieląc między synów, co doprowadziło do skutków powszechnie znanych.
KILTON..2020.11.22 0:12
Mario B... Znamy cię..! Piszesz dużo i nie na temat! Nie odpowiadasz na zadane pytania! Piszesz, aby zagadać...! ODWRACASZ ZAWSZE KOTA OGONEM....!
katolicka deratyzacja Polski2020.12.3 14:27
Jak widac Holendrzy i Blaszczyk nie maja duszy,rozumu, i sumienia.
katolicka deratyzacja Polski2020.12.3 14:25
Blaszczyk to zasymilowany hitlerowski holenderski folksdojcz i zaklamanie i podlosc az do szpiku. Holendrzy to brak sumienia i moralnosci i zaklamanie jeszcze wieksze niz NIemcow,to najwieksza nienawosc do katolickiej Polski na calym swiecie i pol miliona ofiar Holenderskiego Waffen SS w Polsce w czasie wojny.
Bardzo "niskie ziemie"2020.11.19 19:34
i taki gnój z niderlandów chce nas pouczać o praworządności. TFU !
matis892020.11.19 19:14
W Holandii najpierw zrobili 5 Lewaka Kaczyńskiego dla zwierząt, aby zakazać ludziom uboju futrzaków, teraz futrzaki karmią szynką i kawiorem, a ludzi szprycują ludzkimi zwłokami zmieszanymi z gnojowicą, pyszne pomidorki im na tym rosną z ludzkimi genami GMO. Także na przykładzie Holandii widzimy jaka jest kolejność, oni są z tym do przodu. Najpierw 5 Kaczyńskiego, a w Holandii widzicie co następuje dalej.
ja2020.11.19 19:51
Wiesz że jesteś..chory ?
Wole być skremowana2020.11.19 19:06
Na całym swiecie rozsypuje się prochy ludzkie tylko Polska i Żydzi wola aby je robaki zjadły
Moję imię to 40 i 42020.11.19 19:28
I muzułmanie jeszcze. A ktoś w Polsce broni Ci kremacji? Na całym świecie rozsypuje się prochy? Gdzie? Indie i Ganges to nie cały świat. Ale masz poniekąd rację, każdy ma prawo o decydowaniu o własnym popiele. Byle nie jako nawóz do produktów rolniczych. Ps. Nie masz litości dla robaczków
JAN2020.11.20 0:36
Może i gdzieś rozsypuje się prochy! JEST RÓŻNICA! ALE ICH NIE JE......! BO JAK TO MOŻNA NAZWAĆ???
matis892020.11.19 18:44
Pytanie za 10. Czy lewacki rząd PIS który chce szczepić Polaków masońskim szajsem i bublami (na świecie już robią szczepionki z dodatkiem abortowanych dzieci), czy lewacki PIS uchroni Polaków przed żywnością z Holandii hodowaną na ludzkim nawozie od kanibalów ??? Czy lewacki PIS zakaże sprowadzania żywności z Holandii czy nie ma nic przeciwko z robienia z ludzi zombi i kanibalów poprzez żywność z produkcji barbarzyńskiej i szatanistycznej ????
Anonim2020.11.19 18:48
Nasłuchałeś się biedaku durnia Brała!
matis892020.11.19 18:53
Tylko przeczytałem ten artykuł który jest prawdziwy o lewackoateistycznej, satanistycznej produkcji żywności na bazie ludzkich zwłok.
taaa?2020.11.19 18:54
A czytasz Nurowską i kochasz się w Lempart?
matis892020.11.19 18:59
Sataniści religijnie popierają lewakoateistów w produkcji żywności na bazie ludzkich zwłok i w tym pomyśle. Nie czytam ich i nie popieram ich kanibalskich pomysłów zombi. Sodomici też to popierają.
Trogli2020.11.19 19:30
O kurde. Pani Maria i Pani Marta nie uwierzo jak przeczytajo Twój komentarz. Grubo im pojechałeś.
ceramik2020.11.19 18:23
Niemcy produkowali nawóz z mordowanych ludzi w postaci popiołu, a Holendrzy poszli z Niemcami ręka w rękę, więc.. Normalka? Życzę im na pohybel.
Obywatel2020.11.19 18:14
Do Anonima- to prawda co piszasz, bo ja tylko zapytalem ot tak, poniewaz wiem, ze to jest sentymentalna piosenka, ktorej lubie sluchac. Znam cala tresc jej tresc.
Grizzly2020.11.19 18:09
To bydło lewackie będzie skakać jak małpy z gałęzi na gałąź jeśli ktoś pierdnie za Odrą i np. wymyśli, że nieboszczyków można przerobić na Wurst und Kuchen!
alusia2020.11.19 18:06
Pomidorki na prochach babuni,a może tulipaniki?
Anonim2020.11.19 18:20
o trupim zapachu.
Nosferatu2020.11.19 19:40
mmmm..... ;)
elf.2020.11.19 17:58
W głowie się to nie mieści..., cóż Apokalipsa nadejdzie szybciej jak niektórzy myślą czy ją lekceważą, Bóg z tymi "ludźmi" którzy forsują takie prawa i tymi co je wykonują dokona Sądu, otrzymają wyrok którzy sami sobie gotują, mało powiedzieć że to całkowicie nie moralne, to jest demoniczne i z piekła rodem.
POdejrzliwy2020.11.19 17:50
Czy z rozpuszczonych żywych Holendrów nawóz byłby wydajniejszy ?
Za późno na pytania2020.11.19 19:51
Najzdolniejsi praktycy, którzy mogliby Ci odpowiedzieć na to pytanie - poszli w większości huśtać się (pomiędzy 1945, a 1951).
Val2020.11.19 17:48
Smacznego życzy Hortex!!😎
B522020.11.19 17:42
ciekawe kiedy wprowadzą odstrzał emerytów ja tam byłem w 91 roku to był piękny wolny kraj i wystarczy wsadzić czerwoną szarańczę na tron i szambo wybija
matis892020.11.19 17:22
Lewakoateizm - kosmetyki, jedzenie i szczepionki z dodatkiem abortowanych dzieci, rośliny nawożone wywarem z ludzkich zwłok, produkcja ludzi w laboratoriach invitro....masoński chip na gębie i dildo w tyłku. Lewackoateistyczna religia zombi. Do tego Sodoma, legalizacja pedofili, adopcja dzieci dla sodomitów.
trochę zrozumienia2020.11.19 17:19
biedni Hollendrzy są od wieków w "Depresji"
Na bogato2020.11.19 19:43
Wkrótce po ociepleniu będzie im się przelewać. Polakom na razie jeszcze się nie przelewa.
Anonim2020.11.19 20:21
Bedą kiedyś Wenecją Północy.
jest nas 7 miliardów2020.11.19 17:14
'Z PROCHU POWSTAŁEŚ , W PROCH SIĘ OBRÓCISZ"
#info2020.11.19 17:02
https://businessinsider.com.pl/technologie/nauka/ekologiczny-pochowek-biodegradowalne-kapsuly-hydroliza-alkaliczna/8ghq4c8
Grizzly2020.11.19 16:59
Myślę że lepsze to niż zjadanie zwłok Jezusa, które w kawałkach rozdaje klecha na mszy
Anonim2020.11.19 17:03
Klechy nie rozdają zwłok Jezusa ,bo Jezus żyje,Jego zwłok nie ma.
Grizzly2020.11.19 17:14
Bo zgniły
Konrad2020.11.20 1:30
Grizzly! Nie myślałem, że jesteś takim oszołomem, tak pisząc! Nie zgniły!...To ty niedługo zgnijesz! ....Pan Jezus Zmartwychwstał, chociaż go Ukrzyżowaliście! Jest żywy w Niebie i każdy stanie przed NIM na Sądzie Bożym i ty też ! Co wtedy draniu, powiesz, jak żywego zobaczysz, a nie zgniłego??
Anonim2020.11.19 17:08
Słowo "ciało" nie zawsze oznacza "zwłoki".
Grizzly2020.11.19 18:21
Ty zaje... k... odp. się od mojego nicka!
Jadwiga2020.11.20 1:23
Grizzly! !! .... ZAMKNIJ WSTRĘTNA JAPĘ...! CZYŻBY CIĘ ZA BARDZO SUMIENIE, MIMO WSZYSTKO GRYZŁO I UJADASZ? ... NIE ---NAS ---OBRAŻASZ----, TYLKO-- PANA-- JEZUSA! SAM SOBIE PRZYWIĄZUJESZ PRZYSŁOWIOWY ---- KAMIEŃ DO SZYI----- ! NA KOGO BLUŹNISZ? ....NA BOGA!! .... WALCZYSZ Z NIM, A NIE WIERZYSZ W ISTNIENIE JEGO? ....NIKT NIGDY Z BOGIEM NIE WYGRAŁ I NIE WYGRA!.... JESTEŚ ZWYKŁYM ZEREM, TYLKO JUŻ Z NAZWY ....CZŁOWIEKIEM......! A teraz uważnie przeczytaj...! ...DLA NAS BYĆ KATOLIKIEM I PRZYJMOWAĆ PANA JEZUSA W EUCHARYSTII, TO WIELKI ZASZCZYT OD BOGA...! My Pana Jezusa nie Ukrzyżowaliśmy....tylko wasz Naród...! "... Bóg nie pozwoli z siebie szydzić/-Gal 6,8/". Za wszystko zło przyjdzie ci zapłacić!
Pożeracz2020.11.19 16:52
Chętnie bym zjadł pomidor wychodowany na gnojówce z prezesa
Radca2020.11.19 17:00
To pójdź do niego pod pozorem napraw hydraulicznych. Na pewno coś sobie tam sobie udrapiesz z rur.
kali2020.11.19 18:30
Narazie możesz na nawozie z cajki czaskowskiej
Jebany dzisiaj niechaj zabrzmi chór…2020.11.19 16:49
ze starą kurvą głupi cþuj.
partyzant2020.11.19 16:46
Kości moje mchem porosną i użyźnią ziemi szmat.
Ada2020.11.19 16:46
Nie wolno więc od nich niczego kupować. Fuj, kanibale. Tacy źle kończą.
alusia2020.11.19 18:08
O na pewno teraz będę zwracać bardziej uwagę skąd pochodzi dany towar.
ooo2020.11.20 0:16
to z pewnością zrobi wszystkim wielką różnicę xD
MT(*)2020.11.19 16:42
Czy człowiek normalny będzie miał jeszcze ochotę na niderlandzkie pomidory i inne nowalijki? Życzę lewacko - tęczowym pomyleńcom smacznego i powodzenia w eksporcie
Same fakty2020.11.19 17:00
Na nowalijki może nie, ale do pracy przy ich uprawie z cała pewnością mnóstwo Polaków się stawi. Będzie trzeba to będą nawozić tym nowym nawozem. Takie życie... Do garnka coś trzeba wrzucić a łatwiej na to zarobić w Holandii niż u wyrodnej Matki Polski. I nic do rzeczy nie ma że faktycznie jakoś przykro, jakoś nie wypada... Ale pieniądz do życia jest potrzebny. Będą podlewać że hej!
Arndt Freytag von Loringhoven2020.11.19 16:40
W czasie II WS nagradzali 1 złotym guldenem za każdego wydanego Żyda.
Obywatel2020.11.19 16:36
Byla taka piosenka partyzancka. "Jak nie wroce niechaj wisna , ziemie ma zaorze brat. Kosci moje mchem porosna i uzyznia ziemi szmat. W pole wyjdz ktoregos ranka, na snop zyta rece zloz, i ucaluj jak kochanka, ja zyc bede w klosach zborz. Czy autor byl ponadczasowy?
Anonim2020.11.19 16:55
Nie był ponadczasowy. Nie miał na myśli ekologii. To tylko element romantyzmu. Po wojnie żołnierze LWP jeździli ciężarówkami po lasach i polach i zbierali zwłoki z mogił "frontowych", a następnie chowali na cmentarzach wojskowych.
Ada2020.11.19 18:11
Zboże pisze się przez samo ż a nie przez rz.
Hanys Górnośląski2020.11.19 16:30
W tym "kraju" aktualnie 30% obywateli to analfabeci, około 50% to narkomani, a alkoholicy stanowią 65%. +++ W latach '70 niemcy pospołu z francuzami zrobili z tego kraju poligon doświadczalny inżynierii społecznej - i oto widzimy efekt. +++ Dzisiaj przeciętny holender to odmóżdżony debil.
Rajmund2020.11.19 16:56
Te idź na futrować świnie do chlywa bo na polityka to żeź je za głupi
gorol2020.11.19 18:35
Od... od Hanysa kacapie
Ojciec prać !2020.11.19 16:26
Potomkowie Ilse Koch
Zatroskany2020.11.19 16:19
Tak już kiedyś było... produkowali mydło z ludzkich zwłok, ale Zofię Nałkowską i jej książkę "Medaliony" stara się zamilczeć. Bez pamięci o przeszłości zło wraca... . Smutne ale prawdziwe. Boże ratuj Holandię i cały świat od szatańskiego wariactwa.
Anonim2020.11.19 16:12
nie od zawsze czytam fronde, odnosząc się jedynie do jednej osoby chyba wiem skąd się wziął drugi użytkownik - katolicka kretynizacja polski.. pis produkuje najwieszych bezmózgów
Nie wierzący2020.11.19 16:09
Nie jestem katolikiem ani chrześcijaninem, mogę zrobić z moimi zwłokami co chcę, a wy katolicy możecie nawet pożerać ciało Chrystusa też wam nikt nie broni
Wierzący2020.11.19 16:33
Ze swoimi zwłokami nie zrobisz co chcesz, ponieważ już nie będziesz żył (ktoś inny zadecyduje o tym). A tak w ogóle, to Twoje ciało i tak nie należy do Ciebie. Jesteś tylko jego dozgonnym dzierżawcą. A tą ironię z ciałem Chrystusa to mogłeś sobie darować - tylko pokazuje ona jak się boisz śmierci.
Dobra rada2020.11.19 16:49
Wróć do trumny pomyliłeś stulecia, średniowiecze już minęło
Wierzący2020.11.19 17:04
W trumnie nudno. Jestem wiecznie żywy.
Anonim2020.11.19 17:04
Ale Biblia, Koran, Wedy, teksty taoistyczne czy buddyjskie, Talmud traktowane są jako ponadczasowe... Wiesz, że np. fizycy kwantowi sięgają do tekstów weddyjskich jako źródła informacji o rzeczywistości materialnej?
hyhy2020.11.19 17:13
Nie znasz się. On jest nowoczesny, bo umie włączyć Android, Windows, czyta Nurowską i kocha się w Lempart hyhy
leszczyna2020.11.19 23:15
Średniowiecze minęło? W Holandii średniowiecze właśnie wróciło.
Włodek2020.11.19 16:07
W tej Polsce to niczego nie rozumieją, a to przecież takie nowoczesne. I jakie proekologiczne. A z tzw "płodów" robi się przecież świetne kosmetyki. Zapytajcie niemieckie i francuskie koncerny.
Wymień trzy najlepsze kosmetyki2020.11.19 16:09
z płodów.
Anonim2020.11.19 19:21
https://www.weirdasianews.com/2007/04/02/cannibalism-in-china-acceptable-if-for-health/
Pola2020.11.19 15:58
Uwaga na holenderskie pomidory! i inny import z Holandii!Ludzie,czytajcie etykiety!
alusia2020.11.19 18:13
Od dziś nic nigdy nie kupię z ich etykietą.
Same fakty2020.11.19 15:55
Upadek czy nie, ale to Polacy jeżdżą zarobić na godne życie w Holandii a nie odwrotnie:)
Samanta2020.11.19 16:27
nie każdemu kasa przysłania wszytko.
?2020.11.19 16:43
A co ma piernik do wiatraka?
f 162020.11.19 15:48
Zamawiam sobie buty z Kajsa Ollongren. Rozmiar 41.
abcd2020.11.19 15:48
Kremacja emituje zbyt wiele CO2?
Gdzie Marysia B.?2020.11.19 15:43
Chodź tu prędzej i tłumacz, jak to jest naprawdę.
tab2020.11.19 15:34
Skóra na buty , włosy na szczotki , reszta na mydło .Holandia über alles
kali2020.11.19 15:31
Z ekologów będzie ZIELONY nawóz .
wqe2020.11.19 14:55
marchewka z babci? brrrrrrrrrr
Anonim2020.11.19 15:03
I będą do nas przywozić, nie kupować z tych krajów ,niech sami zjadają sobie.
witia2020.11.19 14:52
Antychryst jest coraz bardziej aktywny. Obrzydliwość.
MT(*)2020.11.19 14:52
I jeszcze koniecznie niech z ludzkiego tłuszczu zaczną produkować mydło. A na jego etykiecie niech umieszczą niejakiego dr Mengele. Acha, i jeszcze jedno - teraz wielu ludzi nosi tatuaże więc ci holenderscy lewacko - tęczowi obłąkańcy po eutanazji powinni ściągać z nich skórę i produkować hitowe torebki, abażury do lamp albo przynajmniej portfele by nic się nie zmarnowało. Idealny świat lewacko - tęczowego totalitaryzmu coraz bliżej. Może i te drące wulgarnie pyski na polskich ulicach hordy obłąkańców zechcą się przenieść do wymarzonego przez nich w chorych umysłach świata horroru. Już dziś na to zasługują, alby to my, normalni Polacy, tam ich wyekspediujemy. Wygląda na to, że całkiem niebawem. A na pewno natychmiast z chwilą opuszczenia lewacko - tęczowego kołchozu pod nazwą UE.
rozpocząć od Timmermansa i Routte2020.11.19 14:44
i zasilić tulipany
katolicka deratyzacja Polski2020.11.19 14:43
W Holandii przestano odsylac przestepcow do Polski, bo rzad twierdzi,ze jest to kraj faszystowski. Telewizja holenderska prowadzi codzienna ofensywe propagandy i klamstw antypolskich tak,jak w czasie dzialan wojennych. Jest to najbardziej antypolski kraj na swiecie.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.19 14:44
Protestancka Holandia uwaza Polske za wroga numer JEDEN,(razem z Francja), juz od XVI wieku.
Maria Błaszczyk2020.11.19 23:49
Holandia jest zasadniczo ateistyczna. Ale jeśli już - to dominującym wyznaniem jest jednak katolicyzm. Ok. 1,5 mln Holendrów identyfikuje się jako któryś z rodzajów protestantów - a oni są bardzo różni, nawet kalwiniści występują w różnych odmianach niemających ze sobą wiele wspólnego, a katolików jest ponad 4 mln.
Anonim2020.11.20 3:33
Tak, oczywiście. Za tym ateizmem idzie atomizacja społeczeństwa i takie obrazki jak ten oto. Nie jesteście już ludźmi. Jesteście materiałem ludzkim do antropolizy.
Maria Błaszczyk2020.11.20 17:17
Atomizacja społeczeństwa? No cóż... to problem dość globalny, ale w żaden sposób niecharakterystyczny dla Holandii, która właśnie słynie z wyjątkowo prospołecznego sposobu funkcjonowania swoich mieszkańców... A ten obrazek to jest po prostu maszyna rolnicza, zupełnie normalna, w Polsce też takie są.
katolicka derartyzacja Polski2020.12.3 14:35
Blasczyk KLAMIE jak Holender. Przesladowania,mordy i dyskryminacja katolikow w Holandii odbywaja sie od kilkuset lat. Jest to kraj protestancki,kalwinski,co jest najbardziej fanatyczna i antykatolicka sekta protestancka.-,oparta na moralnosci zydowskiej,czyli na prawie silniejszego. Propaganda antykatolicka jest tu na porzadku dziennym ,tak samo jak propaganda antypolska,wszystko jesat tu oparte na totaliotarnym klamstwie,jak w Polsce w okresie stalinowskim.
katolicka deratyzacja Polski2020.12.3 14:41
Nazistowsko-komunistyczna,antyeuropejska,totalitarna protestancka Holandia ZAWSZE KLAMIE ,tak jak w Polsce Komuna. Blaszczyk typowy folksdojcz i PODLY zaklamany czlowiek.
Anonim2020.11.19 14:43
postęp.... ale może niech robią mydło z trupów, będą dodatkowe środki na lgbtq+
Zygfryd2020.11.19 14:37
Ale diabelstwo szaleje chyba czas najwyższy Panie Jezu na prawdziwe żniwa
I can see clearly now ....2020.11.19 14:35
Dziadek znowu nie wziął leków!
skuter2020.11.19 14:31
Już myślałem że lewacy niczym mnie nie zaskoczą A jednak Do jakich granic szaleństwa jeszcze się posuną
doktor Mengele "zostań w domu"2020.11.19 14:26
widać było już w październiku, w ostatnim tygodniu że liczba "dodatkowych" zgonów (2020 vs 2019) wynosiła 6,5 tys., tymczasem zgonów na koronawirusa zarejestrowano 1,3 tys. Rozdźwięk sięga 5,2 tys. Ten powiększył się jeszcze bardziej w pierwszym tygodniu listopada, gdy różnica pomiędzy "dodatkowymi" zgonami a zgonami covidowymi sięga 6,4 tys. Z tego wynika, że liczba zgonów niezwiązanych z koronawirusem rok do roku podwoiła się.
Anonim2020.11.19 14:41
Profesorki z całego świata niech zapamiętają że znacznie lepsi od szczurów na eksperymenty są Polacy którym zamrożono mózgi i gospodarkę a oni nawet doprowadzani na skraj bankructwa, upokarzani, poniżani, często w przededniu własnej śmierci kwiczą z zachwytu że rząd ratuje im życie.
Anonim2020.11.19 14:44
gdzie jest komentatorka BARBARA? umyła i zdezyfekowała już brudne rączki od krwi?
Amon Göth Seifenmacherfirma"-2020.11.19 14:24
zaprasza Göwno z Nilu wraz całą ADL - Anti Defamation League do odwiedzania naszych salonów piękności. Dla pań mamy tzw. facial peeling oraz mierzymy zawartość użytecznego dla nas tłuszczu. Panom usuwamy tatuaże i również mierzymy zawartość użytecznego dla nas tłuszczu. Za tłuszcz płacimy gotówką.
Klejnot Nilu2020.11.19 14:25
Lecz się gościu.
Michał Jan2020.11.19 14:23
Mamo, co tak śmierdzi na zewnątrz? To nic - na pole rozpylają twojego dziadka.
doktor Mengele zostań w domu2020.11.19 14:14
Najwięcej nawozów można zrobić z Polaków bo rząd i tv zamroziły im mózgi razem z gospodarką. Do seryjnych śmierci na zawał w oczekiwaniu na wynik testu lub samą obawą przed zakażeniem doprowadził w dużej mierze specjalista kardiolog Szumowski.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.19 14:31
Konfederacja ,jak widac,nadal z Komuna i z krajami protestanckimi przeciwko Polsce i zyciu Polakow..
Anonim2020.11.19 17:06
Dorzuć jeszcze p. Edytkę specjalistkę od statystów.
Jan Radziszewski2020.11.19 14:10
Czy nie wcześnie podobnie w III Rzeszy Niemieckiej to czyniono przerabiając zwłoki na mydło? Socjalizm coraz bardziej ukazuje swe demoniczne oblicze
Anonim2020.11.19 14:13
Kolejny xD Czy prawactwu wszystko musi się kojarzyć z holocaustem, Hitlerem albo Stalinem?
Anonim2020.11.19 14:14
Bo lewactwo to hitler, a hitler to lewak.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.19 14:33
Hitler i Konfederacja to skrajna prawica,zawsze przeciw moralnosci katolickiej.
man.of.Stagira2020.11.19 14:04
ZA ŻYCIA przerabiają ludziom na Zachodzie na nawóz MÓZGI. Ciała natomiast, po ŚMIERCI.
Michał Jan2020.11.19 14:29
To jest właśnie ten postęp cywilizacyjny, wobec którego Polacy są tak zacofani.
Anonim2020.11.19 14:03
Świat zwierząt od świata ludzi różni się w kilku punktach: istnieniu tabu, obyczajów, nakazów moralnych. Jednym z nich jest szacunek dla zmarłych, widoczny już u Neandertalczyków. Jak widać, dzisiejsze lewaki to już nie poziom wspólnoty pierwotnej, tylko zwierząt - kanibali - padlinożerców.
Nauka głupcze2020.11.19 14:00
Każdy z was posiada (lub posiadał) w swoim ciele molekuły, które kiedyś tworzyły ciało św. Jana Pawła II.
Gość2020.11.19 14:02
No niestety, ale przecież tego nie usuniesz.
Klejnot Nilu2020.11.19 13:56
Tak jakby po śmierci miało mnie obchodzić, co się dzieje z moimi zwłokami. A tak przynajmniej jest z tego jakaś korzyść.
Michał Jan2020.11.19 14:11
A jak pojawią się niedobory nawozu?
Klejnot Nilu2020.11.19 14:14
Jakoś do tej pory dajemy radę.
Michał Jan2020.11.19 18:03
Ale z biogazem może być różnie. Szczególnie, jak zostanie jako jeden z nielicznych uznany za "nietrefne" paliwo.
kresy.pl? Tak nisko upadasz szczujnio?2020.11.19 13:54
https://www.fronda.pl/a/portal-kresypl-narzedziem-propagandy-rosyjskich-separatystow,49794.html
Anonim2020.11.19 13:59
Prawactwo to nawet Lenina będzie cytować, jak im akurat pod tezę podpasuje.
"Amon Göth Seifenmacherfirma"-2020.11.19 13:53
chętnie się podzieli bogatym doświadczeniem z kolegami z Holandii. Wielu z nich chętnie pracowała u nas w Plaszow - Polen. Zacznijcie od ortodoksyjnych, tych z pejsami do ziemi żydów. Oni, jak jeden, maja dużo tłuszczu-użytecznego.
Tfu2020.11.19 13:52
A po co tak komplikować?Nie byłoby prościej kierować zwłok do zakładów masarskich i przerabiać na kiełbasy i konserwy, ewentualnie na karme dla zwierząt?Spokojnie.I tego doczekamy.
Za 100 lat górnikom2020.11.19 14:06
w pasie asteroidów czy na Marsie wytłumacz, że nie powinni wykorzystywać ponownie ciał swoich zmarłych jako źródła substancji odżywczych. Albo że nie powinni uprawiać roślin nawożąc je swoimi odchodami.
Jahu🐟2020.11.19 13:52
Myślałem, że szatan już niczym mnie nie zaskoczy a jednak mu się udało. Totalni degeneraci, kiedyś zapłacą za to straszną cenę.
Teresa2020.11.19 13:51
Holandię pierwszą spotka kara boża!
Anonim2020.11.19 13:50
Ciekawe co by powiedział nowoczesny, zachodni człowiek gdyby weterynarz po uspieniu zwierzaka zaproponował taki sposób na utylizację zdechłego pupila. Pewnie byłoby rozdzieranie szat, że jak to z Fafika, przyjaciela rodziny, nawóz. Ale jeśli chodzi o człowieka to spoko...
Anonim2020.11.19 13:52
Tu nie chodzi o nakaz, a o możliwość. Jedną z wielu. Dlaczego wy prawacy tak sobie wycieracie mordy wolnością, choć nic z niej nie rozumiecie? Nikt nikogo nie zamierza zmuszać do tego, aby przerobił ukochaną babcię na nawóz.
Tfu2020.11.19 13:55
Jak raz wy lewaki jesteście pierwsi do zmuszania, aż do strzału w potylicę .W imię szczytnych idei oczywiście.Wiec nie wycieraj sobie swojego pyska tym czym sobie wycierasz.
Anonim2020.11.19 13:57
Kto cię w tym przypadku miałby do czegokolwiek zmuszać?
Tfu2020.11.19 14:03
Kolega kpi czy o drogę pyta?Już napisałem , ze w stosowaniu przymusu, pod egida chwytliwych haseł wy lewusy jesteście niedoścignionymi mistrzami.Wystarczy spojrzeć na wasze dokonania w budowaniu raju na ziemi.Lenin.Trocki.Mao Ze Dong.Pol Pot.I dynastia Kimów.Wszędzie panowała pełna dobrowolność..przymusowa.Ach..do czasu dopóki nie okrzepniecie w swoim szaleństwie, chwilowo istotnie będzie panować jakaś dobrowolność.
Anonim2020.11.19 14:06
Aha, czyli standardowo "Dziś aborcja, jutro Aushwitz"... Do tego przywołanie Lenina i Mao. Argumety k*rwa prawactwa.
Anonim2020.11.19 14:13
Bo to tak zawsze działa - aby ludzi zapędzać do komór gazowych, trzeba najpierw przekonać przyszłych katów, że ludzie to tylko materiał ludzki. Każda droga zaczyna się od pierwszego kroku, ten nie jest pierwszy, tylko kolejny, bliski kresu.
Michał Jan2020.11.19 14:15
Napisz to AAAtomkowi, który dzisiaj widział faszyzm, a jutro obozy koncentracyjne w Polsce.
Anonim2020.11.19 14:17
Jak widać debilne projekcje działają w obie strony.
Anonim2020.11.19 14:22
Myk w tym, że faszyzm to AAAtomek. Ci drudzy to antyfaszyzm.
Anonim2020.11.19 13:57
Wolność po lewacku to życie jak zwierzę. Szcza gdzie popadnie, kopuluje jak wypadnie, kradnie zabija gwałci. I żyje na drzewie albo w norze. Czasem w oborze. Wolność dla człowieka cywilizowanego to postępowanie zgodnie z kulturą, obyczajem i religią, a nie tak jak instynkty mu nakazują. Lewaki zawsze wycierają sobie mordę "wolnością", która oznacza tylko jedno - musisz żyć jak bydlę.
Anonim2020.11.19 13:57
xD
Anonim2020.11.19 14:05
Jak zwierzęta, i to z tych najbardziej śmierdzących padlinożerców-kanibali.
Tfu2020.11.19 14:05
Brawo!Celne!Tylko to mają do zaproponowania.Oczywiście pod egidą szczytnych i jakże chwytliwych hasełek dla tumanienia ludzi!
Anonim2020.11.19 14:10
Z bardzo prostego powodu. Człowiek zasługuje na szacunek, niezależnie od wszystkiego. A taki "wybór" to jest przesuwanie granicy totalnego zezwierzęcenia. Zero szacunku dla ludzkich zwłok, traktowanie ich jak odpadu, jak śmieci. Do tego indoktrynacja, że w łonie matki to nie jest człowiek, tylko w sumie nie wiadomo co, ale można to wyrzucić. Co będzie dalej? Już przecież wmawia się ludziom, że najlepiej dla planety jakby ludzie wyginęli, bo potrafimy tylko niszczyć. Czy niedługo każdy człowiek będzie żył z poczuciem winy, z poczuciem że jest śmieciem i powinien przepraszać na kolanach każdą żabę i drzewo za to, że istnieje? Współczesna cywilizacja odrzuciła Boga i ma co chce. Smutek, rozpacz, życie w stresie i bez celu. Szukanie pocieszenia u psychoterapeutów, w kolejnych zakupach i rozrywkach. Tylko to jakoś nie pomaga.
Anonim2020.11.19 14:18
Zresztą, najpierw oczywiście dla chętnych. Ale później opowie się społeczeństwu, że na tradycyjne pochówki nie ma miejsca, są nieekologicze aż w końcu standadem albo i przymusem będzie nawóz.
Urban w stroju biskupa2020.11.19 14:26
Oczywiście, tak będzie.
Pragmatyk2020.11.19 13:46
Kult ciała to kult pogański. Dlaczego więc tak boisz się, co zrobią z Twoim ciałem po śmierci?
Pytajniczek2020.11.19 13:56
Z szacunku dla zmarłego?
Anonim2020.11.19 13:58
Dla lewaków pojęcie "szacunek" nie istnieje. To znaczy istnieje, ale tylko wtedy, gdy chcą zmusić innych to ustępowania lewackim zwierzętom.
Anonim2020.11.19 14:51
Kult ciała a godne traktowanie zwłok to dwie różne rzeczy (oczywiście pomijając mumie przywódców komunistycznych itp.). Jeśli jest się miłym dla drugiego człowieka to nie znaczy, że otaczamy go kultem a tylko okazujemy mu szacunek na jaki zasługują
...2020.11.19 14:58
Widzisz nawet poganie mieli szacunek dla ciała.
SS2020.11.19 13:46
Kiedyś niemieccy faszyści przerabiali ludzi na mydło a teraz holenderscy tęczowi faszyści na nawóz
Anonim2020.11.19 13:50
Kolejny, dla którego nazistowskie ludobójstwo to to samo co dobrowolny wybór rodzaju pochówku.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.19 14:38
Holendrzy zdobyli swoje kwalifikacje w Waffen SS. Polacy w Holandii musieli w czasie okupacji nosic opaski z litera P. Policja holenderska za nienoszenie posylala do obozow koncentracyjnych.
loluf2020.11.20 0:24
No i? było, minęło. Polacy też robili pogromy żydom.
Anonim2020.11.20 3:43
Nieprawda. To Żydzi robili pogromy Polakom.
Anonim2020.11.19 13:45
Nawożenie pól? A to ciekawy pomysł. Nareszcie byłby jakiś pożytek z prawaka.
Michał Jan2020.11.19 14:19
To miała być możliwość wyboru dla lewaków, a tu okazuje się być przymusem dla prawaków (uprzednio "zneutralizowanych"). Brawo!
Gość2020.11.19 13:44
W polsce nigdy czegoś takiego nie będzie, bo u nas zwłoki leżą sobie w ziemi, ciemnieją, pompują się od gazów, gniją i są pożywieniem dla robaków. To jest dopiero godność i szacunek do ciała ludzkiego.
katolicka deratyzacja Polski.2020.11.19 14:46
Komunistom mozna tlulmaczyc co to jest KULTURA do usranej smierci,i tak nic nie zrozumieja te Mongoly ani slowa.
loli2020.11.20 0:23
katolu tępy, przecież szkielet zostaje do obrządku! to co i tak by zgnilo udostepniasz robalom wczesniej. kultura zachowana, lol, bo przeciez o ten rytual ci chodzi, a zwlokom naprawde wszystko jedno. aha, do nieba i tak nie trafisz :D
katolicka deratyzacja Polski2020.12.3 14:46
Ponownie widac,ze komunisci nie naleza do gatunku ludzkiego. Ale oni zamordowali setki milionow luzi na calym swiecie tylko za to,ze wierzyli w Boga. Nie WOLNO dyskutowac z mordercami,tylko kara smierci dla aktywistow.
Anonim2020.11.19 13:43
Zaczynamy od płodu a kończymy na ścierwie?
Anonim2020.11.19 13:39
Lewacka logika, resztek z rzeźni nie przerabiają na nawóz, bo to nieekologiczne. Ale podludzi - jak najbardziej. Judzie of Holland uświadamiają podludzi, że ci są niczym.
...2020.11.19 13:38
A póżniej w Polskich marketach będzie marchewka z Holandii.
Anonim2020.11.19 13:37
"człowieka traktuje jedynie jako element materii." A to przepraszam czym jest ludzkie ciało? Księżycowym pyłem? Antymaterią?
Anonim2020.11.19 13:40
Słowo klucz - jedynie.
Anonim2020.11.19 13:42
Skoro to "tylko element materii" to po co jakikolwiek szacunek do innego człowieka? Po co jakies prawa człowieka? Po co pomagać innym, po co leczyć chorych, pocieszać samotnych, pomagać ubogim?
Anonim2020.11.19 13:45
No nie wiem, bo żyją?
Anonim2020.11.19 13:49
Proszę się zgłosić do najbliższego lekarza psychiatry w celu przeprowadzenia badań z powodu podejrzenia psychopatii.
Anonim2020.11.19 13:53
Ponieważ?
Anonim2020.11.19 14:00
Ponieważ traktowanie ludzi żywych lub martwych jako przedmiotów znamionuje psychopatię, pozbawienie tzw uczuć wyższych, charakterystyczne dla zwierząt. W tym przypadku - zwierząt w ludzkiej postaci.
Anonim2020.11.19 14:04
A ty zrozumiałeś w ogóle co ja napisałem? Ludzi żywych należy szanować, pomagać im i wspierać, bo są częścią społeczeństwa, mniej lub bardziej potrzebną. Zwłoki z kolei to tylko zwłoki, pamięć o zmarłych żyje jedynie w umysłach żyjących, nie w kupce mięsa i kości.
Anonim2020.11.19 14:11
Pozostaje nadzieja, że jakieś dramatyczne wydarzenia uświadomią ci że zwłoki to nie "tylko kupa ścierwa". Życzę ci tej lekcji z całego serca, może przestaniesz być zwierzęciem a zaczniesz być człowiekiem. W pewnym stadium zbydlęcenia lekarstwem może być już tylko srogie manto od Losu. Na pewno Los (w Boga nie wierzysz) się nad tobą ulituje. Bo jak nie, to pójdziesz do Piekła, gdzie będzie bolało.
Eyjafjallajoekull2020.11.19 14:47
Niestety, brak szacunku do zmarłych spowoduje (może nie jutro, nie za rok, ale kiedyś), że człowiek żyjący będzie po prostu traktowany jako przyszły substrat do produkcji nawozu. Jak zasób, biomasa, tylko samobieżna. O to mi chodziło w moim anonimowym komentarzu z 14.42. Już szacunek do drugiego człowieka mocno kuleje i to bardzo a niestety będzie coraz gorzej. Btw, już teraz jest coraz więcej głosów za tym, że nienarodzeni to nie ludzie. Kto dołączy do nich w przyszłosci? Chorzy, niedołężni, biedni? A może w ogóle cała ludzkość? Każdy człowiek zasługuje na szacunek, żywy czy martwy. Oboje potrzebują modlitwy, do tego martwy pochówku a żywy wiadomo.
Maria Błaszczyk2020.11.19 17:04
Rzecz nie w tym, że nienarodzeni to "ludzie" albo "nie ludzie". Tylko że kobiety to ludzie. Z poglądem tym zresztą zgadza się np. bóg Jahwe, który za przypadkowe spowodowanie śmierci płodu wyznacza karę grzywny, a za przypadkową szkodę kobiety - kodeks Hammurabiego: "życie za życie, oko za oko, ząb za ząb, rękę za rękę, nogę za nogę"... A czemu pogrzebanie w ziemi, by moje ciało rozkładało się powoli i w dość obrzydliwy i śmierdzący sposób ma oznaczać szacunek? Może pozwólmy ludziom decyzować, czego chcą. Na tym polega chyba szacunek, na traktowaniu ludzi poważnie.
Anonim2020.11.19 17:09
Nie wiem czy wiesz niedorobiona teolożko, że żyjemy w czasach Nowego Testamentu. Wg. Starego człowiekiem w zasadzie jesteś tylko wtedy gdy jesteś Żydówką. No jak to jesteś człowiekiem czy nie?
Maria Błaszczyk2020.11.19 17:32
No i co ja poradzę na poglądy boga Jahwe? Ja osobiście w ogóle nie sądzę, by istoty zwane bogami istniały. No ale podobno ten cały "dekalog" to jakaś skarbnica boskiej wiedzy o dobru i złu, więc się do jej autora odniosłam, bo mój przedmówca pisał coś o jakichś modlitwach. Do tego, nie chcę Cię martwić, ale to ten sam bóg co w Nowym Testamencie. Zupełnie ten sam.
Anonim2020.11.19 18:38
"Cokolwiek uczyniliście braciom tym moim najmniejszym, mnieście uczynili". Św. Elżbieta, kiedy Maryja do niej przyszła, wykrzyknęła "a skąd, że Matka mojego Pana przychodzi do mnie?" Czyli mimo, że Maryja była w bardzo wczesnej ciąży, to była matką. A w łonie Elżbiety poruszyło się dzieciątko (nie płód). Skoro można pokrętną logiką udowodnić, że płód to nie człowiek to pewnie można by było udowodnić równie pokrętną logiką, że kobieta to nie człowiek. W czasie II wojny Niemcy potrafili udowodnić i to naukowo, że Żydzi i Słowianie wcale ludżmi nie są. To jest zwykłe prawo silniejszego.
Maria Błaszczyk2020.11.20 0:15
Prawo do decydowania o swoim ciele nie jest prawem silniejszego. Jest prawem człowieka. Mam prawo odmówić używania mojego ciała przez człowieka silniejszego - np. nie dać się zgwałcić. Mam prawo odmówić jego eksploatacji słabszemu - mogę np. nie oddać swojej krwi, nerki czy szpiku własnemu dziecku - chociaż to doprawdy drobiazg w porównaniu do ciąży i porodu. I cokolwiek uczynicie kobiecie, też uczynicie Chrystusowi? Przypominam, ze jednak poronienie jest dość powszechnym zjawiskiem - tak to bóg sobie wykombinował, skoro tak stworzył kobiety. A także jego święci dokonywali aborcji, jak św. Brygida z Kildare – najważniejsza kobieta w panteonie irlandzkich świętych zaraz obok św. Patryka – znana jest ze swojego cudu, dotyczącego usunięcia niechcianej ciąży niecnotliwej zakonnicy. czy św. Ciaran z Saigir, który usunął modlitwą niechcianą ciążę zgwałconej zakonnicy oraz św. Áed mac Bricc i Kenizjusz z Aghaboe. Nie bądźcie świętsi od własnego boga - bo to wskazuje na jakieś inne intencje niż po prostu bycie jego dobrym wyznawcą. Serio uważacie się za mądrzejszych od niego?
Anonim2020.11.19 19:38
Z tego że płody to ludzie oraz kobiety to ludzie wynika kilka rzeczy - na przykład to że kobiety nie mogą zabijać płodów. Prawo uniwersalne, nienaturalne - ludzie nie mogą zabijać ludzi, inaczej niż w samoobronie albo karząc za morderstwo albo wojownicy wojowników. Przerabianie zaś zwłok na przedmioty lub surowce to nic innego jak złamanie jednego z podstawowych tabu oddzielających świat zwierząt od świata ludzi. Wyraźnie widać, że lewica uparła się przerobić ludzi na elojów. "Szczęśliwe", odmóżdżone, pozbawione agresji bezwłose małpki służące za mięsną karmę dla morloków.
Maria Błaszczyk2020.11.19 23:37
Ależ skąd. Nie ma obowiązku udostępniania swoich organów innym ludziom. Chociażbym miała umrzeć, nie można Ci utoczyć ani kropli krwi bez Twojej zgody. I nie robi to z Ciebie zabójcy. A co do zwłok... Chrześcijanie prawosławni i katolicy z handlu relikwiami uczynili intratny biznes. Starożytni Brytowie robili z kości ludzi instrumenty muzyczne czy ozdoby domów - wiele wskazuje, że były to kości bliskich im osób. Pobieramy organy do transplantacji. Martwe ciała kobiet służą niekiedy za inkubatory dla płodów. Papuasi całkiem niedawno jeszcze jako rytuał pogrzebowy w zalezności od płci jedli ciało zmarłego lub nacierali się jego mózgiem. Inni - wędzili zwłoki tak długo, aż się zmumifikowały i potem trzymali w charakterze dekoracji domowej. W Chinach jeszcze w XIX wieku istniały restauracje serwujące ludzinę. Używamy zwłok jako materiałów dydaktycznych czy przedmiotu eksperymentów, chociażby w medycynie czy kryminalistyce, a nawet przez konstruktorów obuwia itp. Zresztą, czy przypadkiem nie jest tak, że zwłoki tak czy siak staną się nawozem? I można ten proces tylko przyspieszyć? W tym kontekście ciekawa jest jeszcze jedna rzecz. Że trup ma większe prawa niż żywa kobieta. Zwłoki wolno wykorzystać tylko zgodnie z wolą zmarłego. Z żywych kobiet chcecie zrobić inkubatory dla trupków z bezmózgowiem czy beznerczem czy innymi fajnymi wadami.
Anonim2020.11.20 0:37
Osobnik bez rozwiniętego właściwie mózgu nie jest "trupkiem". Jest nadal człowiekiem i ma pełne prawo do godnej śmierci a nie do uznania za odpad. Poniżasz i opluwasz kobiety które mają nieszczęście nosić takie dziecko. Mają one pełne prawo pożegnać się za swoim chorym dzieckiem, i mają prawo pozostać wolnymi od wycia nienawistnych antyludzkich czarownic nawołujących do zabijania "uszkodzonych płodów". Kobiety nie mają "płodów", kobiety mają dzieci. Psychopaci twierdzą inaczej, ale w cywilizowanym kraju psychopaci nie mają prawa do publicznej mowy nienawiści i do narzucania swojej nienawiści innym.
Maria Błaszczyk2020.11.20 1:54
Osobnik bez działającego mózgu jest trupem. W przypadku płodu - małym, czyli trupkiem. Życie bez mózgu nie jest możliwe. Kobiety mają prawo zrobić, co chcą - to ich ciało i ich decyzja. Chodzi o to, że się je chce więzić, by zrobiły to, czego chce garstka religijnych fanatyków. I to właśnie jest nienawiść. A w umieraniu z gnijącymi resztkami mózgu nie ma nic godnego.
Anonim2020.11.20 3:39
Nie... trupem jest osoba martwa. A życie bez mózgu jest jak najbardziej możliwe, wystarczy ze wyjrzysz przez okno i popatrzysz na drzewa. Kobieta zaś nie ma prawa robić co chce, choćby dlatego że dziecko nie jest jej ciałem. Nawet dziecko o poważnie zredukowanym mózgu, i tak mające 1000x więcej tkanki nerwowej od wielu ssaków. Nie masz większej nienawiści nad tą zmierzającą do poćwiartowania kaleki. Widok chorego ciała was brzydzi tak bardzo że nienawiść narasta lawinowo.
Maria Błaszczyk2020.11.20 17:23
No więc w przypadku ludzi nie jest możliwe. Nie jesteśmy drzewami. Tak samo jak nie umiemy żyć bez pożywienia - a drzewa istnieją. Mimo spokrewnienia z drzewami funkcjonujemy jednak zupełnie inaczej. A rzecz nie w ilości tkanki nerwowej, tylko jej funckjonalności. Duży mężczyzna z obumarłym mózgiem ma więcej taknki mózgowej ode mnie - ale co z tego, skoro ona nie działa? Dlatego ja jestem żywa, a on jest trupem. I nie, widok chorego ciała mnie nie brzydzi zupełnie. Ani trochę. Ja nawet obok specjalizacji, którą ukończyłam formalnie zrobiłam drugą, tylko już nie zdawałam egzaminu specjalizacyjnego - z psychologii rehabilitacyjnej. Właśnie po to, by pomagać osobom z "chorym ciałem"... Więc nie fantazjuj na mój temat, bo Ci to zupełnie nie wychodzi.
henik2020.11.19 13:36
11 ty jesteś ostatni
jula2020.11.19 13:32
Już nie na kamienie do pierścionków? Holendrzy będą nam , Polakom mówić co godne, praworządne i wysoce unijne?
Po 11 ...2020.11.19 13:32
To jawne odbieranie robakom odwiecznego prawa do składania jajeczek w gnijących mózgach katolików. Napisałem w mózgach, nooo, w każdym razie w tej papce co katolicy mają w głowach.
Anonim2020.11.19 13:31
Tak się wmawia ludziom, że są tylko zwierzętami i nawozem.
Anonim2020.11.19 13:45
Najpierw postępowi krzyczą, że człowiek i zwierzę to to samo. A później, kiedy ludzi traktują jak zwierzęta, to już jest bunt, bo gdzie indywidualizm i szacunek do drugiego? Lewicowa logika a raczej jej brak- skoro człowiek ty li tylko zwierzę, to znaczy, że ktoś może go kupic, sprzedać. Ktoś może mu powiedzieć co ma robić, czy może się rozmnażać i z kim. Ile ma żyć. Smutne, tak wiele osób tego nie widzi.
Maria Błaszczyk2020.11.19 23:42
A Ty i Twoje zwłoki to to samo? Bo ja np. zupełnie nie utożsamiam się z moimi przyszłymi zwłokami i w tym kontekście jest mi dość obojętne, co się z nimi stanie. Ale jeśli mogę wybierać - niech to będzie coś pożytecznego, w miarę możliwości. Bo dlaczego nie?
Anonim2020.11.20 3:49
Szacunek dla zwłok i tabu z nimi związane to są bardzo rudymentarne kwestie. Mogą się przejawiać w rożny sposób co nie zmienia istoty spraw. Napór ewolucyjny jest bardzo silny, i w oczywisty sposób ludy traktujące ludzkie zwłoki jak padlinę zostaną w naturalny sposób zlikwidowane.
Maria Błaszczyk2020.11.20 20:17
Nie sądzę, by była to bardzo rudymentarna kwestia, ale jest dla mnie na tyle istotna, by mieć opinię na ten temat. Osobistą, dotyczącą moich własnych przyszłych zwłok. Rozumiem zatem, że Irańczycy i Indyjczycy ze swoimi dakhmami zaraz zostaną zlikwidowani? No cóż, znając krwiożerczość co poniektórych, jest to, ale nie nazwałabym tego "naturalnym"...
Marcin2020.11.19 13:28
No i właśnie tego powinniśmy się uczyć, to jest przedsiębiorczość i racjonalność - nic się nie marnuje, nawet z ludzkich zwłok można zrobić coś pożytecznego, tylko że do tego potrzebne jest trzeźwy spojrzenie na rzeczywistość a nie tkwienie w zabobonach. PS. właśnie dlatego będziemy zawsze z tyłu za Europą.
Anonim2020.11.19 13:35
Coś pożytecznego? Proponujesz mydło i galanterię z delikatnej kobiecej i dziecięcej skóry? Materace z włosia? Kościane grzechotki? A co z mięsem? Parówki z mięsa oddzielonego mechanicznie też można robić, jeśli nie parówki dla ludzi, to na pewno karmę dla piesków i kotków, resztki kostne na nawóz do kwiatów doniczkowych.
Beno2020.11.19 13:38
Jak tak chcesz, no to zrób z twoich rodziców jak umrą gnojówę i obornik. Załatwimy ci pozwolenie, na takie traktowanie zwłok twoich bliskich. A w czasach wojen, zbierano zabitych i urządzano im mogiły.Do dziś palą się znicze na tych cmentarzach. Zydzi do dzisiaj nie mogą wybaczyć pieców krematoryjnych. Odpowiedz sobie na pytanie o tym postępie i szacunku do zmarłych.
Gość2020.11.19 13:41
Można mieć szacunek dla zmarłych, niekoniecznie stojąc nad ich gnijącymi zwłokami, wiesz?
Anonim2020.11.19 13:44
Przetwórstwo przemysłowe zwłok zmarłych stoi w sprzeczności z szacunkiem. To są praktyki nazistowskie w czystej postaci.
Gość2020.11.19 13:47
Troszkę ci się łeb zlasował od tej hostii. Zauważ subtelną różnicę, że Żydów przerabiano podczas ludobójstwa i że tak delikatnie powiem, nie biorą ich zdania pod uwagę. Tu masz pełną dobrowolność czy chcesz zgnić dwa metry pod ziemią, czy stać się nawozem dla roślinek.
Anonim2020.11.19 13:52
Nie mówimy o ludobójstwie tylko o utylizowaniu zwłok. Hm, dziwne że prawo karze osobników gwałcących zwłoki. Hm, to chyba przygotowanie wyborców w kierunku Praw Nekrofilów.
Beno2020.11.19 14:01
Gość. Po co dla roślinek. Zwierzaki z zoo lub inne dzikie też cię chętnie zeżrą, i nie trzeba nawet przemysłu przetwórczego. Zapisz taki testament. Pewnie rodzina uszanuje i zaoszczędzą na kwiatach i świeczce. Aby wychowywać ludzi o wielkiej kulturze i humanitarnej cywilizacji powinno się i na Zachodzie Europy wprowadzić obowiązkowo do szkół lekturę "Antygonę.
Anonim2020.11.19 14:08
Widzisz Beno, to będzie MÓJ testament, i MÓJ wybór, więc nawet jakbym chciał żeby moje truchło przerobili na smar do śruby okrętowej, to ciebie powinno to gówno obchodzić ;)
Anonim2020.11.19 14:15
Problem w tym Anonimie, że gdybyś chciał zostać po śmierci smarem do śruby okrętowej to niestety, za życia przez tych będących nad Tobą, traktowany byłbyś nie jak istota ludzka, zasługująca na szacunek i posiadająca godność, tylko jak substrat do produkcji smaru do śruby okrętowej. Nawet jeśli nie byłoby to od razu to z czasem mentalne zmiany w społeczeństwie by do tego doprowadziły
Anonim2020.11.19 14:19
A jak będę chciał żeby mnie zakopali w trumnie, to będę traktowany jak gnijące zwłoki zjadane przez robaki?
Anonim2020.11.19 14:17
W krajach cywilizowanych prawo zakazuje takiej dowolności. A jeśli twój bękart spróbuje wykonać taki testament, zostanie ukarany 3 latami pierdla. Jeśli jego log szit cię obchodzi, droga wolna.
Anonim2020.11.19 14:21
Bękart od razu? Gdzie ten szacunek o który prawactwo tak ciągle płacze?
Anonim2020.11.19 14:27