Prof. Czarnek: Koniec z gender na polskich uczelniach! - zdjęcie
10.11.20, 09:10Screenshot Youtube - Telewizja Republika

Prof. Czarnek: Koniec z gender na polskich uczelniach!

187

Co nauczyciele robią i gdzie po godzinach pracy, to nie jest moja sprawa, natomiast, jak się zachowują publicznie i czy dają dobry przykład uczniom, to już jest sprawa nadzoru pedagogicznego” – mówił dziś minister Przemysław Czarnek odnosząc się do popierania Strajku Kobiet przez nauczycieli.

W rozmowie na antenie Polskiego Radia 24 dodawał, mówiąc o wspomnianych protestach:

Bardzo często dzisiaj mówimy, że ktoś jest świadomy swoich praw, rzadko kto mówi o jakichkolwiek obowiązkach”.

Zdaniem ministra z pewnością potrzeba dziś zmian jeśli chodzi o edukację, jednak podkreślił że nie można tego dokonywać na drodze rewolucji, ale reform. Wskazywał też:

Nauka to jest poszukiwanie prawdy, gender to jest ideologia, która jest ideologią marksistowską, jest fałszywą wizją człowieka”.

Dodawał, że dziś bardzo często dyskryminowane są te osoby, które głoszą swoje tezy zgodnie ze swoim światopoglądem i popierając je argumentami naukowymi. Zapowiadał dążenia do tego, aby na uczelniach jak najszybciej zapanowała wolność nauki i obecny był tam także konserwatywny, chrześcijański punkt widzenia na świat.

Koniec z gender na polskich uczelniach, to ideologia, a nie nauka”

- powiedział minister.

dam/Polskie Radio 24,Fronda.pl

Komentarze (187):

Hanys GórnoŚląski2020.11.12 7:20
Tak zwany "gender" to nawet nie jest ideologia - to PATOLOGIA, to się leczy w szpitalach psychiatrycznych.
Moly2020.11.11 23:11
Ale studia gzender nadal beda dostepne na wszystkich innych Uniwersytetach na swiecie. Lub na tym swiecie gdzie chcemy jezdzic... Wielki dzieki za pana Czarnka. Wiem ze dla prawdziwych nauczycieli to okropne jest w tym momencie. Ale prosze rozroznic dlugo- od krotko terminowych konsekwencje. Ten Pan pomaga naszej sprawie na dluzsza mete. Pamietajcie!
Anzelm2020.11.11 14:06
A przy okazji niech wywali z uczelni wrednych ewolucjonistów! To też fałszerstwo i antychrześcijańska ideologia!
Student2020.11.10 17:25
Najśmieszniejsze jest to, że gdyby nie "katolickie" media, to nawet nie wiedziałbym, co to "gender" :-) No ale przecież musicie z czymś walczyć, zatem sami propagujecie to pojęcie. I tak na marginesie - czy możecie wytłumaczyć, jak to się dzieje, że w katolickich rodzinach rodzą się homoseksualiści? Tylko nie gadajcie, że homoseksualiści rodzą się tylko w rodzinach "żydków", "masonów" i "komuchów" :-D
POLIKRATES2020.11.10 16:57
TO JEST WLASCIWY KIERUNEK PRZESYLAM WYRAZY SZACUNKU I POZDROWIEN DLA SZANOWNEGO PANA MINISTRA WLASCIWY RUCH PANA MINISTRA
Lwactwo kwiczy aż miło.....2020.11.10 15:55
J.W.
nie pochlebiaj sobie...2020.11.10 15:59
... kwiczeć z powodu tępego gamonia, który wyleci tak szybko, jak tylko przestanie być potrzebny (czyli szybko) konusowi z Żoliborza?? Wolne żarty...
Qwerty2020.11.10 20:46
Precz z marksizmem !!!
sum2020.11.10 15:48
Tak trzymać Panie ministrze.
Moly2020.11.11 23:13
Tak trzymac!!!! Szybciej dojdziemy z Panem do przepasci
kasikas2020.11.10 15:47
i poprosimy pilnie o zmianę przepisów,,,żeby nam dzieci nie genderowali!
Zenon2020.11.10 15:36
A młodzi już zdecydowali https://deon.pl/kosciol/komentarze/religijnosc-mlodych-jest-dobrze-czy-beznadziejnie,484190
Male, female or gender2020.11.10 15:30
Nie oglądam TVP i nie słucham PR.
STPO FOLKSDOJCZOM2020.11.10 15:49
Pamiętaj, Szanowny Czytelniku niemieckich mediów ukazujących się w języku polskim, że dla ich wydawcy jesteś małpą przepasaną biało-czerwoną flagą, rządzoną przez „świra” i „taliba”, których sam sobie wybrałeś. Dokładnie tak postrzega Cię koncern Ringier Axel Springer Polska. Pomyśl o tym, zanim wydasz swoje ciężko zarobione pieniądze na „Fakt” czy „Newsweeka”.
pomyśl2020.11.10 18:59
nie oglądam ani TVP ani 'twoich niemieckich telewizji' i co teraz?
Anonim2020.11.10 15:23
Gender to jest w kościele rzymsko-katolickim jak już :))
matis892020.11.10 15:10
Lewacki PIS nie udawajcie już konserwatystów. Nastolatki i studenci wychodzący za aborcją to wychowankowie już waszego systemu edukacji. Katolicy są zwalniani z pracy i prześladowani za wiarę w waszym systemie edukacji. Gender wchodziło do szkół, a wy PIS mówiliście że to rodzice mają być czujni czego nauczacie. Także Czarnek nie jesteś wiarygodny wcale jak i Twój poprzednik.
Tak trzymać2020.11.10 14:46
Nareszcie jakaś zdecydowana reakcja! Ktoś musi się odważyć i powiedzieć dość tej sodomickiej propagandzie!
Anonim2020.11.10 15:10
Czyli co, kościoły zamknąć, czy jak?
stop lewactwu !2020.11.10 15:26
Anonimowy idiota ?
polaczek z ciebie2020.11.10 18:58
a ty nie jestes anonimowy? 10 iq polaczka
Piotrek2020.11.10 14:39
Z takimi gwiazdami jak Czarnek na pokładzie ten rząd zatonie jak Titanic.
moly2020.11.11 23:14
I to w panu Czarnku lubimy i cenimy!
Anonim2020.11.10 14:05
Edukacja zdalna to jakiś śmiech, nauczyciele rezygnują na potęgę, a ten intelektualny glon z gender walczy...
Anonim2020.11.10 14:20
... stwierdziła ameba
Anonim2020.11.10 14:33
A tobie z gęby śmierdzi.
rom2020.11.10 15:16
żadnej kasy państwowej na gender, dlaczego Gowin tego wcześniej nie zlikwidował
Marek2020.11.10 14:04
Kogo obchodzą dziś jakieś gendery? Polskich kardynałów rozliczają z przestępstw. Tym się zajmujcie.
bz2020.11.10 14:24
Nas katolików te sprawy obchodzą. Wy zaś, lewacy przenieście się na inne fora. Obędzie się wówczas bez głupich pytań.
Anonim2020.11.10 14:31
O katolik, a zdanie potrafi sklecić bez błędów! Szacunek, nieczęsto się zdarza.
Olo2020.11.10 15:04
Lewackie zombi mają problem z logiczną wymową, to co dopiero z pisaniem.
Anonim2020.11.10 15:56
Tak spytam, bo udaję, że nie wiem: co to jest "logiczna wymowa"?
ladychapel2020.11.10 13:47
Z religią w szkołach także
Anonim2020.11.10 14:25
Jeszcze do szkoły chodzisz? Kiedy zamierzasz ją skończyć, tumanie?
mad2020.11.10 13:47
Panie ministrze, wszystko wskazuje nato, że lada moment dostępna będzie szczepionka przeciwkovidowa. Czekamy na szczepionkę antylewacką. W Panu nadzieja.
Anonim2020.11.10 14:06
ten mongoł to butów nie da rady zawiązać poprawnie, a co dopiero szczepionka...
WOJNA TRWA !!2020.11.10 13:37
WOJNA TRWA - w 1683 r. - POLSKA URATOWAŁA EUROPĘ PRZED ZALEWEM ISLAMU - w 1920 r. POLSKA URATOWAŁA EUROPĘ PRZED ZALEWEM BOLSZEWIZMU - w 2015 r. POLSKA RATUJE SWÓJ NARÓD PRZED ZALEWEM IDEOLOGII GENDER, LGBT itp. - od 2020 r. DZIĘKI OPATRZNOŚCI BOŻEJ ANDRZEJ DUDA ZOSTAJE PREZYDENTEM NA II KADENCJĘ i żadne złe duchy i opętani ludzie JUŻ W POLSCE NIE WYGRAJĄ !!POLSKA ROŚNIE W SIŁĘ MATERIALNĄ, SPRAWIEDLIWOŚCI i DUCHA TAK TRZYMAĆ !! BÓG HONOR I OJCZYZNA !! JEZUS JEST PANEM POLSKI, MATKA BOŻA KRÓLOWĄ POLSKI - POLACY TO MĄDRY NARÓD - SURSUM CORDA !
Anonim2020.11.10 14:02
Temu to peron odjechał po całości....
BRAWO !!!2020.11.10 13:36
Ideologia LGBT (GENDER) bazuje na ideologii NEO MARKSISTOWSKIEJ - jest to ciąg dalszy marksizmu-komunizmu-bolszewizmu - Z KTÓRYM POLSKA WALCZY OD 1920 r. IDEOLOGIA NARZUCONA POLSCE SIŁĄ po II Wojnie światowej TAKA IDEOLOGIA MUSI BYĆ ZWALCZANA TAK SAMO JAK NAZIZM I KOMUNIZM, jako WROGA LUDZKOŚCI, POLSCE, RODZINIE i POLSKIEJ KONSTYTUCJI JEST WROGIEM POLSKI i POLAKÓW !!!!!
Anonim2020.11.10 13:33
ChWDC
Dominiq2020.11.10 13:09
Napiszcie lepiej co tam z głównym od tuszowania pedofilii w kościele - Dziwiszu. I kiedy się skończy homoseksualne lobby w KK bo tam jakoś mocniejsze niż na jakiejkolwiek uczelni.
Anonim2020.11.10 13:45
Na KUL-u homolobby ma się nieźle, ale pedolobby bije je na głowę. Ma nawet swojego ministra.
Marian2020.11.10 12:53
Wreszcie właściwy człowiek na właściwym miejscu. Dlaczego tak późno?
Anonim2020.11.10 13:36
Wcześniej nie mógł bo robił gałę Gulbinowiczowi.
Anonim2020.11.10 13:51
Wam, pedałom wszystko wszystko z genitaliami się kojarzy. Współczuję. Sugeruję terapię u dobrego specjalisty.
Anonim2020.11.10 14:08
Odczep się od biskupów, orientacji się nie wybiera.
Glaudiusman2020.11.10 12:41
Wreszcie odpowiedni minister Edukacji. Precz z wszelkimi zboczeniami. Tylko profesorów genderystów na bruk.
Anonim2020.11.10 13:34
Z tymi zboczeńcami to ostrożnie, bo cały Epidiaskop trzeba by wywalić.
Olo2020.11.10 12:40
Brawo, pogonić lewackie łajno, bolszewika goń! Raz sierpem raz młotem...!
Maria Błaszczyk2020.11.10 12:39
Przykłady głoszenia tez zgodnie ze światopglądem i popierania ich argumentami naukowymi - nie do obalenia, rzekłaby, - wygląda np. tak (to wykładowca z Rzeszowa, niejaki pan dr Zając): „Jesteś tak płaska jak deska w klozecie. zrobili ci widze aborcje mózgu”, „Nic dziwnego dlaczego żaden mężczyzna nie patrzy na ciebie. wiory wystają z tego pustego łba; typowa tirówa”, „Nie zrozumiesz, bo usunęła ci matka mózg”, „Ale tępa jesteś. Idz spać, bo śmierdzisz”.
T.2020.11.10 13:04
Jestem zatem ciekaw, jakimi argumentami naukowymi kierowała się Pani Monika Płatek wygłaszając tezę że "w związkach jednopłciowych rodzi się więcej dzieci niż w związkach wielopłciowych" hmmm?
Foster2020.11.10 15:33
Wytwór szatana po uczelni katolickiej - nadaje się na ministra. Będzie specjalistą od gender i LGBT.
oficer LWP2020.11.10 12:36
przecież to wierny przyjaciel Kaczyńskiego Gowin na konferencji powiedział, że zrobi wszystko aby na każdej polskiej uczelni wyższej był kierunek studiów gender (bolszewickie łajno), czyż Czarnek sprzątał to Gowin-PO łajno?
Krzysztof2020.11.10 12:27
Czarnek wzbudza emocje? I o to chodzi. Trzeba odwracać uwagę ciemnego luda od kryzysu w rządzie. Czarnek jest idealny ,po to został ministrem i codziennie jest aktywny jakby miał biegunkę. To nie przypadek.
Albert2020.11.10 12:21
Gender to jest taka ideologia, jak z Czarnka profesor.
Anonim2020.11.10 12:35
Nie używaj słowa Czarnek i profesor w jednym zdaniu. Na ministra tez się tak nadaje jak Trynkiewicz na rzecznika praw dziecka.
Albert2020.11.10 12:56
A niby dlaczego? Przecież bez problemu można stworzyć zdanie takie jak na przykład "Przemysław Czarnek chciał złożyć oświadczenie przed kamerami, ale dziennikarze byli bardziej zainteresowani tym, co ma do powiedzenia marszałek Senatu, profesor Grodzki."
po katoliku Gowinie2020.11.10 12:17
biedak położy się pewnie rejtanem przed ministrem :)
asp2020.11.10 12:10
Brawo profesorze Czarnek! Na pohybel lewakom.
VoVo2020.11.10 12:07
Czarnek, odejdź w końcu, wstydu sobie oszczędź. Przecież widzisz, że nikt cię nie chce. Jesteś szczytem obciachu.
gleen2020.11.10 12:00
"na uczelniach jak najszybciej zapanowała wolność nauki i obecny był tam także konserwatywny ...." . Czyli teoria kwantowa do kosza i wracamy do czystej newtonowskiej fizyki alleluja. Średniowiecze i tyle
bz2020.11.10 12:23
Co ty pieprzysz? To właśnie w epoce Newtona tzw. "ludzie oświeceni" odrzucili Boga. Dzisiaj na kanwie obu teorii względności Einsteina i mechaniki kwantowej naukowcy na powrót dostrzegają Boga. Właśnie niektórym "uczonym" z zapiekłymi umysłami trzeba to uświadomić.
Anonim2020.11.10 12:24
Jakiej newtonowskiej, to niebezpieczne, marksistowskie teorie. Wszystko się dzieje na świecie, bo Bóg tak chce - i innych przyczyn nie trzeba, a właściwie nie wolno się doszukiwać. A kto myśli inaczej - stos!
XD2020.11.10 11:53
Dobrze że mamy jeszcze prywatne uczelnie.
T.2020.11.10 11:57
I magistrów z wyższej szkoły lansu i bansu.
XD2020.11.10 16:28
Obok magistrów to elektorat PiS nawet nie stał, więc co może wiedzieć o szkołach.
Drodzy dewianci LGBT !2020.11.10 11:48
Wygrajcie wybory a będziecie mieć swojego ministra edukacji !! Jesteście ponoć większością a większość przecież decyduje . Wygrajcie wybory , to przecież takie proste !
XD2020.11.10 11:52
Niestety większość ludzi na świecie jest niewykształcona. Dlatego rządzą nami populiści i manipulanci.
Anonim2020.11.10 12:23
Geje większością? To tylko 5-8% debilu. Jak 5-8 może być większe od 80. Do podstawówki marsz!
Ala2020.11.10 11:36
Aż mnie otrząsa, chyba rzygnę. Tylu pokracznych mędrców dawno w kupie nie widziałam. Jak bardzo boli was wiara w Boga. Przecież to takie nienaukowe. Nawet zasady przekazane w dekalogu was parzą. Staniesz przed Bogiem i co powiesz? Przecież naukowo to Ciebie nie ma? Ciekawe dokąd ta nauka bez wiary doprowadzi człowieka?
feldkuratkatz2020.11.10 11:39
Możesz sobie wierzyć w dowolne dyrdymały, np. że ziemia jest płaska, ale nie zmuszaj do tego innych.
XD2020.11.10 11:51
Wierzyć możesz nawet w krasnoludki. Nie zmusisz mnie jednak do mieszkania w krasnoludzkim domku. W moim domu krasnoludków nie ma, a prawa krasnoludzkie mnie nie obowiązują.
man.of.Stagira2020.11.10 11:32
O TO chodzi, o to chodzi. TERAZ rzeczywiście można będzie zacząć rozmawiać z osobami które nie są hetero-normatywne. DOTĄD panował homoseksizm. Tyle.
Don Stanislao2020.11.10 11:31
Miejsce Czerniaka jest w Tworkach, nie zaś na fotelu ministra edukacji. To niedorzeczne, aby kształceniem młodych Polaków zajmował się krzewiciel pedokościelnej ideologii.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.10 11:59
Niedorozwiniete matoly glosuja na Komune.
Mirek2020.11.10 11:27
Nareszcie !!! . Zboczenia i wszelkiego rodzaju szwarc ideologie won z uczelni . Uczelnie mają kształcić zamiast dotychczasowego ogłupiania .
Władysława2020.11.10 11:19
Precz z Czerniakowym zamordyzmem na uczelniach! CZARNEK do kościoła WON ze swoimi głupotami!
Teresa2020.11.10 11:18
Brawo minister Czarnek ! Wyp....ić z Uczelni tę genderową hołotę!
panna.mela.konfacela2020.11.10 11:17
Drodzy uczniowie. Od wychowywania Was są rodzice. Szkoła ma Was nauczyć: - języka polskiego (gramatyki, budy zdań, słownictwa), żebyście umieli wyartykułować swoje poglądy, - matematyki, żebyście umieli rozumować w sposób uporządkowany, - geografii, żebyście wiedzieli gdzie leży San Escobar, - chemii, żebyście wiedzieli jak działa wyklęte kiedyś przez kościół mydło, - biologii łącznie z anatomia i fizjologią ludzką z przyczyn wiadomych, - fizyki, żebyście wiedzieli, że grzmot to wyładowanie a nie gniew Boga, - historii (w tym sztuki), żeby się z niej uczyć współżycia a nie walki z sąsiadami, - muzyki, plastyki, byście mieli wyczucie estetyki, - sprawności ręcznej, byście sobie radzili w różnych sytuacjach codziennych. I tego się domagajcie, a nie "wychowywania" przez nie wiadomo kogo w duchu katolickich "wartości" (sic!) prezentowanych przez Czarnka i katoprawackie oszołomstwo.
stop zarazie tęczowej2020.11.10 11:50
Po co więc ideologia LGBT w szkolnictwie ??
frantz2020.11.10 11:15
Nie ma się z nią co cyrtolić. Sprawa jest jasna religia ze szkół out! W jej miejsce edukacja seksualną oparta na wiedzy naukowej, a nie zabobonach.
***** ***2020.11.10 11:13
Czerniak to dzban habilitowany.
Anonim2020.11.10 11:10
Tak! Tak! Kolejna wojna. Po kobietach czas na nauczycieli. Kaczyński uwielbia skłucać społeczeństwo a wybór Czarnka na ministra to nie przypadek .Każdy myślący wie w jakim celu został ministrem.
feldkuratkatz2020.11.10 11:16
I jak szybko nim być przestanie, kiedy już nie będzie potrzebny.
N.2020.11.10 11:05
Konserwatywny punkt widzenia na uczelniach? Spoko. Ale chrześcijański? Przecież to kolejna ideologia. Albo się pozbywamy ideologii z uczelni, albo nie.
Roman K2020.11.10 11:08
Nie ma czegoś takiego jak konserwatywny punkt widzenia, a na pewno nie powinno mieć miejsca na uczelniach, podobnie jak lewicowy itd. Uczelnie są od wykładania naukowego punktu widzeniam a że jest to punkt widzenia, któy bardziej sprzyja lewicowym, wolnościowym poglądom to już taka niedola dla konserwatystów i prawactwa.
PhD2020.11.10 11:15
Akademicka nadreprezentacja liberalnych bezbożników (pomijam uczelnie wyznaniowe) to efekt tej zależności: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0146167219879122
feldkuratkatz2020.11.10 10:56
Stop katolickim dyrdymałom w szkolnictwie.
T.2020.11.10 11:02
Jako były nauczyciel proponuje rozszerzyć ów hasło "stop jakimkolwiek dyrdymałom w szkolnictwie". Proponuje zacząć od zniesienia obowiązku szkolnego.
Roman K2020.11.10 11:06
Jestem za utrzymaniem obowiązku szkolnictwa na podstawwowym poziomie, bo prawactwo już całkiem zdziczeje... Już teraz wciskają, że katoideologia to "pozycja naukowa".
T.2020.11.10 11:17
Lewactwo też, zresztą co za różnica, jedni głupsi od drugich. Chodzi o to aby szkoła stawiała na jednostki wybitne, a nie uśredniała poziom nauki, a rodzice żeby przestali traktować szkołę jako darmową przechowalnie dzieci.
Roman K2020.11.10 11:25
Każdemu potrzebna jest elementarna wiedza z podstawowych dziedzin nauki, aby mógł funkcjonować i sprawnie poruszać się wśród społeczeństwa, a nie tylko latać z biblią napastować ludzi twierdząc, że nic innego do życia i szczęscia nie jest potrzebne. Panna Mela Konfacela dobrze to wyżej opisała w swoim komentarzu. Jeszcze do tego bym dodał sprawne oddzielanie bajek od faktów, ideologii od nauki. To bardzo potrzebne w dzisiejszym świecie, gdzie takie Czarnki zaczęły się bezwstydnie panoszyć udając piewców nauki.
T.2020.11.10 11:57
Ale dlaczego wspomniałeś tylko o Biblii? A co z Torą i Koranem? jak już "odrąbujemy" to wszystko a nie tylko część. Niech szkoła uczy, a rodzice niech wychowują i niech rodzice decydują o tym jak ma wyglądać edukacja. Obecny cały system kształcenia jest nieefektywny, począwszy od szkół podstawowych kończąc na studiach wyższych.
feldkuratkatz2020.11.10 11:14
Ale tylko w połączeniu z utratą prawa wyborczego.
T.2020.11.10 11:33
Ależ oczywiście. Prawo do głosowania powinno być przyznawane jedynie osobom pracującym, które realnie dokładają się do PKB - i to powinno być główne kryterium. Budżetówka z racji swojej apolityczności powinna być pozbawiona prawa głosu.
Roman K2020.11.10 10:51
Odrąbać należy ideologie religijne, które panoszą się na polskich uczelniach, a ich propagandyści tacy jak Czarnek bezwstydnie udają, że to nauka gender jest ideologią, a ich chrześcijańskie bajania nauką. To całkowite wywrócenie pojęć, tak jakby złodziej krzyczał "łapać złodzieja". Jest jednak coś pozytywnego w zamachu Czarnka na szkolnictwo - po jego dymisji i upadku PiS ze szkół wyrugane zostaną wszelkie ideologiczne religijne bajeczki jako nienaukowe bzdury. Jak katolicy będą protestować to w odpowiedzi dostaną wypowiedzi katolika Czarnka, który jak sam mówi jest przeciwny ideologii na polskich uczelniach. No więc jak jest przeciwny to bajania chrześcijańskie nie mogą mieć wstępu do szkół w żadnej innej formie jak tylko nauka o mitologii religijnej.
Paweł2020.11.10 10:45
Wywalić to lewactwo z uczelni „Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie…”
feldkuratkatz2020.11.10 10:55
taaak, znacznie lepsza jest pedoideologia katolicka.
Panie Czarnek jest Pan jedynynym pisowcem2020.11.10 10:43
który ma jaja i w którym pokładają Polacy a nie polskojęzyczni zdrajcy nadzieję.
artau2020.11.10 10:29
***** czarnka! ***** *** ! ***** krk!
felekstankiewicz2020.11.10 10:29
Czerniak,pakuj manatki.....
szoferek2020.11.10 10:27
Ta władza przeminie a wy tłuki zostaniecie bez emerytury!
[email protected]2020.11.10 10:27
Trzymam za niego kciuki. Oby udało się wyplenić neomarksistowską ideologię z właściwie obecnie komunistycznych uczelni.
Wieslaw Kwiecien2020.11.10 10:25
Czarnek ? Śmieć amoralny.
Ed2020.11.10 10:43
Drogi Wiesławie, co w tym szanownym panu min. Czarnku jest takiego amoralnego?
Wieslaw Kwiecien2020.11.10 10:58
Całokształt twórczości. Osobnik nie spłodził ani jednej moralnej wypowiedzi, jedyne co umie to chamskie ataki na poziomie piaskownicy. Całkowita degrengolada Czarnka... owoc katolickiej ideologii.
Anonim2020.11.10 11:01
Wycieranie sobie mordy wartościami katolickimi będąc jednocześnie szowinistą i homofobem.
Betga2020.11.10 10:21
Uczelnie to jedna z nisz gdzie lokowali się i lokują się nadal wszelkich odmian dziwolągi, w nadzieji, że znają tam środowisko, gdzie ich patologiczne przekonania i styl życia będą akceptowane, a nawet premiowane i promowane. Jest to naturalna cecha ludzka, że człowiek zanim zaakceptuje bodźce do zmiany siebie samego, raczej szuka niszy gdzie się wpasuje i osiągnie sukces. Z tego samego powodu osoby homoseksualne wybierały męskie seminaria czy materialnie bogate rzeńskie zakony. Osobistą motywacją dla nich zawsze jest odpowiadające im monopłciowe środowisko i wyobrażenia o materialnie dostnim życiu. Nie znaczy to że większość pracowników uczelni jest z tej grupy. Aczkolwiek trzeba mieć świadomość, że od 30 lat trwa intensywna finansowa i polityczna promocja dziwolągów. Bogaci mentorzy lgbt w biznesie i polityce aktywnie finansują tych dziwolągów, w ramach misji niszczenia chrześcijaństwa. Stąd w Polsce po ostanich 20-30 latach, ludzie lgbt osiągnęli już wysokie stanowiska i duży zakres władzy na polskich uczelniach. Ale i nie tylko. W każdym sektorze społecznej aktywności. Widać to w polityce. Ale ta góra lodowa większość swojej masy ma ukryte w mało widocznych, ale skutecznych instytutach i innych ośrodkach. Promocja lgbt poprzez preferncyjną dla nich tolerancję, szczególnie jest to widoczna w Europie w środowisku polityków i dużego biznesu. Tam ideologia politycznej poprawności, preferująca dziwolągów osiągneła już poziom absurdu i społecznej destrukcji. W Polsce jeszcze nam daleko do takiej skali rozwoju akceptacji i promocji patologii. Ale wysiłki lgbt mentorów i ich finansownie nie ustaje. Dlatego zagrożenie ideologią lgbt jest wielkie. Brak jakichkolwiek zdecydowanych działań przeciw ich aktywistom we wszelkich niszach, gdzie koncentracja ich wpływu jest już znaczna, doprowadzi do lgbtoizacji Polski w czasie 10-15 lat. A to oznacza osobiste tragedie psychologiczne i zdrowotne setek tysięcy obywateli. Naukowcy uczelni to zwykle ludzie bardzo inteligentni, o daleko lepszym rozumieniu rzeczywistości. Jeśli widzimy, że całe uczelnie już zostały zlgbtoizowane, i jakby jednym chórem pieją peany zachwytu nad gender i lgbt, to wystarczający dowód na zdominowanie ich władz i elit, przez mentorów lgbt. Tak jak kiedyś ich niedawni przodkowie zatracili mądrość i mocą swoich bezrozumnych inteligencji popierali komunizm i nazizm. Najwyższy czas działać i usuwać tych mentorów z ośrodków istotnych dla Polski. Gdyż są takim samym zagrożeniem dla ludzkości, jak ich poprzednicy - w dużej części nawet przodkowie - piewcy ludobójczych rewolucji komunizmu i faszyzmu.
bz2020.11.10 10:17
Wreszcie właściwy człowiek na właściwym miejscu. Z nadzieją patrzę w przyszłość polskiego szkolnictwa i polskiej nauki.
Roman K2020.11.10 10:17
Katobolszewiku i gnomie Garnek z KULu Lapy precz od dzieci i mlodziezy
Ala2020.11.10 10:39
Co to dziwoląg ten "Katobolszewik"? To tak jakbyś pożenił ogień z wodą, czy światło z ciemnością. Czyli taki GENDER. Twór nie naturalny. Jeżeli chodzi o łapy, to pan minister Czarnek musi odrąbać łapska od naszych dzieci takim zdegenerowanym marksistowskim tworom jak GENDER. Romanie K.
Roman K2020.11.10 10:50
Odrąbać należy ideologie religijne, które panoszą się na polskich uczelniach, a ich propagandyści tacy jak Czarnej bezwstydnie udają, że to nauka gender jest ideologią, a ich chrześcijańskie bajania nauką. To całkowite wywrócenie pojęć, tak jakby złodziej krzyczał "łapać złodzieja". Jest jednak coś pozytywnego w zamachu Czarnka na szkolnictwo - po jego dymisji i upadku PiS ze szkół wyrugane zostaną wszelkie ideologiczne religijne bajeczki jako nienaukowe bzdury. Jak katolicy będą protestować to w odpowiedzi dostaną wypowiedzi katolika Czarnka, który jak sam mówi jest przeciwny ideologii na polskich uczelniach. No więc jak jest przeciwny to bajania chrześcijańskie nie mogą mieć wstępu do szkół w żadnej innej formie jak tylko nauka o mitologii religijnej.
almagus2020.11.10 10:16
Ale opatrzona twarz oszołoma. Pełzaniem, obłudą i jest jak z D. Dał głos i na stos. Wspólnik od modlitwy pedofilskiej sitwy! Święci od tyłu wzięci. Dziwisz się obłudzie. Przecież to tylko ludzie. Taka wiara zdradziecka. I uwiedzenie dziecka. Co znika w Watykanie. Zamurowane w ścianie??? almagus
Giordano Bruno2020.11.10 10:15
czerniak: jestem do dyspozycji premiera... A premier jest do dyspozycji Putina.
Giordano Bruno2020.11.10 10:15
ten homofob czerniak to człowiek czy ideologia pedokościóła katolickiego?
prosty2020.11.10 10:08
Popieram, powodzenia i skuteczności życzę. Konsekwencja i skuteczność - to najbardziej dotąd kulało w administrowaniu państwem przez PiS.
sara2020.11.10 10:03
Brawo. Popieram.
mat2020.11.10 10:01
dr hab. Przemysław Czarnek prof. KUL - jak już chcecie koniecznie tego profesora tam wrzucić. Czarnek nie jest profesorem, jest profesorem KUL. To samo z Pawłowicz. Aby zostać profesorem, trzeba coś w swojej dziedzinie osiągnąć. Co Czarnek 'osiągnął' - proszę poczytać: https://wiadomosci.onet.pl/kraj/historia-habilitacji-przemyslawa-czarnka-jak-minister-zdobyl-tytul-naukowy/mr5fkee Tytułomania jak u komunistów...
mat2020.11.10 10:10
Nie szukaj dziury w całym. Profesor zwyczajny, czy uczelniany jest profesorem. Ta kwestia nie podlega dyskusji. Co chcesz umniejszyć jego kwalifikacje? Przyjdzie czas, że zostanie profesorem zwyczajnym, czy jak wolisz prezydenckim, a ty raczej skup się na swoim wykształceniu.
AAAtomek2020.11.10 10:15
Ma za mały dorobek, żeby zostać "profesorem". Sorki.
Anonim2020.11.10 10:18
Uzupełni.
Anonim2020.11.10 10:19
Zrobią mu jak w "Karierze Nikosia Dyzmy".
AAAtomek2020.11.10 9:56
Brawo Czarnek! Każdy twój nowy dzień jako minister oświaty i nauki to postępująca laicyzacja dzieci i młodzieży. Króluj nam ministrze jeszcze przez 2-3 lata!!!! :D
stop zarazie tęczowej2020.11.10 9:56
Wreszcie ktoś roztropny odpowiednio zajmie się propagowaniem dewiacji wśród ludzi młodych !!
Cóżeś uczynił, nieszczęśny Czarnku?!2020.11.10 9:55
W ramach słusznej zemsty, po zmianie władzy, ze świeckich uczelni relegowana zostanie pseudonaukowa dziedzina wyznaniowa "katolicką teologią" zwana.
Polakadam2020.11.10 9:53
Odwołają cię czerniak. morawiecki nie jest aż taki głupi żeby takiego jełopa zostawiać dłużej na stanowisku szefa szkolnictwa. Mam nadzieję że strajki na uczelniach nie będą potrzebne. To będzie najkrótsza kadencja ministerialna w tym rządzie.
abm2020.11.10 9:53
Czarnek jesteś pozbawiony godności i honoru. Przyzwoici ludzie gardzą tobą i nie widzą w tobie zdolności moralnej abyś mógł być ministrem.
WujekDobraRada2020.11.10 9:52
Czarnuś chłopcze, ty możesz być tylko ministrantem...a nie ministrem!
lukasz_patrykus2020.11.10 9:51
już sam pomysł żeby na czele resortu edukacji postawić kolesia który jest ewidentnym nazistą , homofobem, mizoginem świadczy jednoznacznie o formacji zwanej szumnie "zjednoczoną prawicą" ich poglądach na współczesny świat, stosunku do równouprawnienia kobiet, laickiego państwa itd itp
T.2020.11.10 9:51
Nie chce ministra martwić, ale skoro na polskich uczelniach można napotkać teologię, to tym bardziej powinien być gender studies - choćby dlatego, że jest on w przeciwieństwie do teologii weryfikowalny (tzn. można go falsyfikować). Więc albo usuwamy wszystkie zideologizowane badania z uczelni (w tym też teologię), albo po prostu nazwijcie to cenzurą na gender, bo ich nie lubicie (jak w PRL z kapitalizmem mieli).
T.2020.11.10 10:03
Bardzo ładny komentarz tylko całkowicie nie mojego autorstwa.
wolny_nick2020.11.10 9:49
To są ostatnie podrygi. Czarnka i Kaczystanu
heheh2020.11.10 9:48
pan minister nie ma pojęcia, czym są gender studies. boicie się tak tego gendera od lat, i od lat nikt nie sprawdził definicji xD
Anonim2020.11.10 9:51
A to akurat żadna nowość, że konserwy boją się najbardziej tego, o czym nic nie wiedzą.
ateusz2020.11.10 9:46
Nie wiem czy wiecie, ale próby narzucania siłą światopoglądu szkołom i uczelniom są całkowicie przeciwskuteczne. Tak było pod zaborami, tak było za PRL i tak będzie za Czarnka.
Anonim2020.11.10 9:45
Analiza krytyczna tego dziadostwa, ujawniająca całą jego miałkość, jak najbardziej. Oczywiście po dobrym przygotowaniu klasycznym, które daje narzędzia do takiej analizy!
feldkuratkatz2020.11.10 9:43
I cała para w teologię, w końcu fundamentalny problem "Ile diabłów mieści się na główce od szpilki?" nadal nie rozstrzygnięty! Szkoła lubelska mówi, że 30, ale szkoła toruńska polemizuje z tym twierdzeniem, wskazując na to, że co najwyżej 28. I jak tu żyć, kiedy taka niepewność i wewnętrzny dygot?
Klara2020.11.10 9:47
porażająca jasność wywodu - teza-antyteza-synteza a łep? proteza
feldkuratkatz2020.11.10 10:04
O widzę profesjonalistkę, rozumiem, że reprezentujesz trzeci kierunek badawczy w tej pasjonującej dyscyplinie. Ile wiec twoim zdaniem, drżę z niecierpliwości?
jula2020.11.10 9:36
Żeby ruszyć stajnię Augiasza trzeba być Herkulesem. Życzę Panu Panie Profesorze tej mocy. Z całego serca.
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 9:37
Tak jest: mocy, żelaznej konsekwencji i przede wszystkim ignorowania kwików neomarksistowskiego lewactwa (rymuje się do robactwa, to nie przypadek...)
Anonim2020.11.10 9:45
Strasznie mi się podoba ten twój nick. Jest tym bardzie zabawny, że to ty codziennie wstawiasz ten sam tekst pod każdym artykułem, i ostro bóld*pisz o wszystko. Tak że tak, kwik powiadasz ;)
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 9:52
Czego się to nie robi, żeby się przypodobać lewakom. To ginąca, egzotyczna rasa. "Tak szybko odchodzą"... "Bój to jest ich ostatni"...
Zabawny2020.11.10 9:51
Codziennie wstawiasz dokładnie to samo, z tym samym kretyńskim nickiem i po parunastu wpisach okazało się, że jedyny ryj, który ciągle kwiczy....jest twój. Buziaki :)
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 9:53
Danke, grazie. Po prostu testuję, czy jesteście na posterunku.
Foster2020.11.10 9:34
... a co to jest gender ?. Ukończyłem studia wyższe i nikt nigdy nie zaprzątał mi tym głowy, Czyżby teraz coś sie zmieniło ?
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 9:36
Gender to szatański sposób na pranie mózgów naiwniaków. Przykład: Kaśka Lubnauer = babo-chłop.
Foster2020.11.10 12:05
To niby teraz ona jest tym gender ?, a kto nim był wcześniej ?
Po 11...2020.11.10 9:41
To Ci się udało. Ja z trudem zaliczyłem zajęcia z przedmiotu: "Nieliniowe zagadnienia teorii gender i ich analiza numeryczna" :)
Foster2020.11.10 15:29
Do P 11 Ale, ja KUL-u nie kończyłem.
precz katozjebom!2020.11.10 9:33
ten pajac naprawdę uważa, że uda mu się pogonić naukę gender i zastąpić ją ideologią katolicyzmu
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 9:38
Lewak bluznął. Trzeba wywietrzyć i spokój.
Anonim2020.11.10 9:32
Minister, który jak sam stwierdził "będzie modlił się za powrót dzieci do szkół". Wspaniały fachowiec, taki pasujący do obecnej władzy.
Po 11...2020.11.10 9:31
Ten tłumok nie rozumie, że właśnie wyprowadza religię za szkół, że zamyka wydziały teologiczne, że odbiera prawo "uczelniom" katolickim do nadawania tytułów naukowych. Zupełnie jak inny tłumok, który chce zakazać aborcji, a tak naprawdę wprowadzi aborcję na życzenie.
Michał Jan2020.11.10 9:40
Czyli przyznajesz, że gender, to forpoczta neomarksizmu.
Po 11....2020.11.10 9:43
Czyli przyznajesz, że katolicyzm to forpoczta nazizmu? A co? Też potrafię zadawać pytania z doopy.
Michał Jan2020.11.10 9:50
Twoje rzeczywiście jest wyciągnięte z rectum. Bo nie przeanalizowałeś wypowiedzi mojej. W swojej tezie sugerowałeś, że po przejęciu rządów od pisowców przez lewicę dojdzie do wprowadzenia aborcji na życzenie - na zasadzie odbicia w drugą stronę. Jeżeli uderzenie w gender spowoduje odbicie w postaci uderzenia w nauczanie religii, to dalsze wnioski nasuną Ci się same. Szczególnie z Twoim poczuciem wyższości intelektualnej nie powinieneś mieć z tym problemu.
hehehe2020.11.10 9:30
Trzeba być skończonym tępakiem żeby dawać wiarę jakiemuś genderyzmowi, lewackiej schizie.
jula2020.11.10 9:43
Niestety mamy rzeszę młodzianek i młodzianków, co wyrażają siebie poprzez wulgaryzm, dążąc dziś do pełnego prawa do aborcji a jutro, jeszcze nie wypowiedziane żądanie do eutanazji rodziców i i ich rodziców, bo do krzywej nędzy im wolno łamać normy, zasady, obostrzenia, ich macice, ich DPS-y bo np. płacą.
Mosze2020.11.10 9:29
Aj waj! To nasz człowiek!
Ben2020.11.10 9:29
Czarnek pogrąża PIS i samego siebie.
feldkuratkatz2020.11.10 9:24
Przyjdzie czas na teologię, pseudonaukę o dyrdymałach.
emeryt2020.11.10 9:21
Brawo Panie Ministrze! Takiego ujadania wszystkich nie życzliwych Polsce już dawno nie widziałem i nie czytałem w komentarzach. Jeszcze raz brawo Panie Profesorze!!!
Po 11 ...2020.11.10 9:27
Trzeba być bardzo, bardzo starym emerytem, aby mierzyć jakość pracy ministra skalą jego krytyki. I to skalą wprost, a nie odwrotną.
Michał Jan2020.11.10 9:41
Skalą w żadnym wypadku, ale jakością krytyki już tak.
Pet2020.11.10 9:27
Tylko nie nieżyczliwych Polsce, emerycie. Ale nieżyczliwych postkomuszym rządom kamaryli PiSowskiej.
jula2020.11.10 9:46
Odwracanie pojęć. Prostackie
PhD2020.11.10 9:15
Ten tuman nie rozumie, że konserwatyzm to ideologia (podobnie jak np. liberalizm), więc obecność "konserwatywnego punktu widzenia" oznacza obecnośc "ideologii, a nie nauki"
Michał Jan2020.11.10 9:44
Konserwatyzm oznacza też ostrożne podejście do zagadnienia. Np. taki marksizm został ogłoszony nauką nim jego tezy zostały zweryfikowane. Dopiero praktyka pokazała jego kompletną nietrafność.
Michał Jan2020.11.10 9:54
Ponadto pominąłeś słowo "także". W sensie, że nie jedynie konserwatyzm chrześcijański, ale jeden z wielu. Mieliśmy już wiele kierunków - empiryzm, racjonalizm. Dobrze, że się ze sobą ścierają. Katastrofą jest eliminacja innych w imię jednego.
PhD2020.11.10 10:11
"Konserwatyzm chrześcjański" to twór ideologiczno-wyznaniowy (podobnie jak np. narodowy katolicyzm). Czarnek chce oczyścić uczelnie z koncepcji, które są "ideologią, nie nauką", a zarazem chce wspierać uczelnianą obecność "konserwatyzmu chrześcijańskiego" - jest zatem tumanem, bo tylko tuman ma jawnie niespójne stanowisko.
Michał Jan2020.11.10 10:31
Teologia, czy konserwatyzm chrześcijański są nie tylko dyskutowane od setek lat, ale również wpływają na nasze życie, moralność i poglądy. Wielu rzeczy, szczególnie w prawie i psychologii nie da się od nich oddzielić. Nawet jeżeli nie jesteś wierzący. Gender, to hipoteza, jeszcze nie udowodniona, a już domagająca się uznania za naukę, na dodatek roszczącą sobie prawa do wypierania innych. Tu nie zgodziłbym się na jej całkowitą relegację, ale na sprowadzeniu do poziomu takiego, czym naprawdę jest. Bo a nuż jej teza jest słuszna?
PhD2020.11.10 11:07
Nie rozumiesz najwyraźniej różnicy między omawianiem pewnych koncepcji ideologicznych lub religijnych (np. w ramach studiów politologicznych, historycznych czy religioznawczych) a przyjmowaniem lub lansowaniem ich "punktu widzenia". Potrafisz "udowodnić" prawdziwości katolickich doktryn teologicznych lub słuszność ideologii chrześcijańskiego konserwatyzmu? To chyba poprosimy.
Michał Jan2020.11.10 11:32
Odważny jesteś, bo narażasz się na moją ripostę w postaci prośby o udowodnienie prawdziwości tez racjonalistów i empiryków, a nawet tezy, że Bóg umarł. Ale ja akurat miałem na myśli rzeczy realne, bo chyba nie zaprzeczysz, że chrześcijaństwo można sobie ot tak zignorować. Szczególnie w prawie, a także psychologii/psychiatrii.
Michał Jan2020.11.10 13:40
Żebym został dobrze zrozumiany - uważam szanownego pana profesora-ministra za przemądrzalca i nie wykluczam, że bronię jakiegoś ideału, a nie tego, co on stworzy.
Pet2020.11.10 9:08
Towarzyszu Czarnek, przypominam że ministrem się bywa. Czy również wydziały teologiczne zostaną usunięte? Z nauką przecież nie mają nic wspólnego, natomiast z ideologią jak najbardziej.
Po 11 ...2020.11.10 8:59
Ale jaja. Ten łoś w jednym zdaniu zmieścił: "głoszą swoje tezy zgodnie ze swoim światopoglądem i popierając je argumentami naukowymi" i "chrześcijański punkt widzenia". Kolego NIE istnieje nawet jeden argument naukowy wspierający chrześcijański punkt widzenia. A wiesz dlaczego? Dlatego, że religia to w 100% ideologia (zbiór idei o bogu). Dlatego właśnie chrześcijański punkt widzenia nie ma wstępu na uczelnie. Wątpię, że zrozumiałeś.
Precz z 🌈 zarazą!2020.11.10 9:01
Po 11-tej kolejce kosher vodka. Nic dziwnego, ze pleciesz.
Precz z 🌈 zarazą!2020.11.10 8:53
No to Gazetka Wybiórcza da na pierwszej stronie nekrolog genderystów i pedałów.
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 8:50
Genderowcy i pedały zaplują się z wściekłości. Będą wyć: "A gdzie tolerancja?!" "Gdzie Ojropa?!" Niedoczekanie ich.
Wies2020.11.10 8:49
Brawo ! Wszystkie ideologie totalitarne powinny być zakazane na uczelniach , w tym i marksizm.
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 8:48
Kolejny dzień na Frondzie, pora podenerwować lewaków „Anonima”,” katolicką kretynizację polski 🇵🇱”, „Po 11…”, „ladychapel” i całą tę zgraję. *** Słychać już ujadanie lewackich piesków spod znaku neomarksizmu, ateizmu, antypolonizmu, gender i LGBT? Słychać. Jest uogólnianie pojedynczych przypadków pedofilii wśród księży na całe duchowieństwo? Jest. Jest plucie na Kościół, PIS i na Kaczora? Jest. Są narzekania na Polaków jako „faszystów”, „rasistów”, „homofobów” i „populistów”? Są. Jest obłudna i faryzejska „troska” o molestowane dzieci? No jasne. Bluźnierstwa i rzucanie wulgaryzmami? Owszem. Pseudointelektualne bajdurzenia? Jak najbardziej. *** Czyli nihil novi, jest normalnie. Niczego nowego nie wymyślą, nudziarze. A Polacy mają jazgot tych kundli tam, gdzie murzyn ma ciemno.
feldkuratkatz2020.11.10 9:27
Halo, Szpital psychiatryczny? Potrzebna karetka i czterech silnych pielęgniarzy z kaftanem, mamy tu ciężki przypadek...Tak, niestety na oddział dla ciężkich przypadków, to wygląda na prawiczkowy zanik mózgu.
Mosze2020.11.10 9:30
Lewatywa czyni cuda!
Codzienny pisk katoplickich debilków2020.11.10 11:05
Och, jakże miło jest słuchać i czytać popiskiwania katolskich degeneratów nicków wielu (po stylu widać, że pod nickami ukrywa się niewielu przedstawicieli ślepych ścieżek ewolucji z głębokim zanikiem mózgowym). Popiskiwanie, bo słabiutkie toto, nawet na miauczenie ich nie stać. Kaczyzm, rydzykizm, godkizm, wielbienie płodów i bajeczek o boziach, "świętych" Szarbelkach, oszalałych Faustynkach i reszcie tałatajstwa słychać? Słychać. Jest usprawiedliwianie pedofilii wśród księży? Jest. Jest plucie na wszystkich inaczej myślących? Jest. Jest obrzucanie błotem LGBT i ateistów? Jest. Jest obłudna i faryzejska „troska” o zygoty, przy braku jakiegokolwiek zainteresowania dziećmi urodzonymi? Jest. Bluzgi, chamstwo, prostactwo - oczywiście. Czyli typowe dla ciemnych oszołomów. I w swej tępocie nie zauważają, że piszczą tylko dla siebie: Polacy mają ich w tak głębokim poważaniu, że nawet kolonoskopia nie wykryje.
dziwne oznaki2020.11.10 8:47
cały dodatek Niskie Obcasy straci pracę
a co tzw katedrami Holoucastu2020.11.10 8:46
gdzie czerwone tyłki wygrzewają mózgi Strajku Kobit