Pokolenie "róbta co chceta". Tragedia: Piętnastolatek zabił trzynastolatkę - zdjęcie
14.01.21, 09:45fot. fb/policja slaska

Pokolenie "róbta co chceta". Tragedia: Piętnastolatek zabił trzynastolatkę

222

- Zatrzymaliśmy osobę, która może mieć związek ze śmiercią 13-latki – powiedziała w rozmowie z PAP rzeczniczka śląskiej policji podinsp. Aleksandra Nowara.

Jak wynika z nieoficjalnych informacji, zatrzymany został to 15-latek, znajomy ofiary. Małoletni przyznał się do popełnienia tej zbrodni. Jak powiedział policji, Patrycja miała zginąć w wyniku rany zadanej ostrym narzędziem. Co szczególnie tragiczne, 13-latka miała być w ciąży, co mogło tłem kłótni, w wyniku której doszło do popełnienia przez niego zbrodni.

Jak informuje policja, zatrzymany od początku znajdował się w kręgu podejrzeń.

Zaginiona 13-letnia Patrycja pochodziła z Piekar Śląskich. Była ona poszukiwana przez rodzinę, znajomych oraz kilkudziesięciu policjantów z Piekar, Bytomia, Knurowa i komendy wojewódzkiej w Katowicach już od wtorku. Ciało zostało odnalezione kilkanaście od zgłoszenia zaginięcia na terenie nieużytków w Piekarach Śląskich.


mp/pap/onet.pl

Komentarze (222):

Anonim2021.01.18 15:31
Co autor brał ?. Obecna młodzież pewnie nawet nie wie skąd to określenie Róbta co chceta. Obecne pokolenie to wychowankowie lewackiej ideologi LGBD tęcz i innych lewackich bzdetów.
Franko2021.01.17 13:40
Wszyscy komentujący piszą o sprawie drugorzędnej o ciąży, o braku wychowania seksualnego, o religii i o 500+ jakby to ostatnie miało jakiekolwiek znaczenie. Takie bzdury, społeczeństwo głupców. Trzynastoletnia dziewczynka została zamordowana przez piętnastolatka i to jest tragedia. Nie ciąża jest tu głównym problemem, tylko morderstwo! Co siedzi w ludziach za zło, że z powodu ciąży zabijają? Morderstwo, to jest tragedia. Nie piszcie tu o polityce, o 500+, czy nadmiarze religii w szkole, bo się ośmieszacie. Dziecko nie żyje, zabiło je inne dziecko, a wy o polityce per... licie. A jeśli chodzi o sex, to nie jest to zabawa dla dzieci, choćby dlatego, że 100% antykoncepcja nie istnieje, prócz wstrzemięźliwości.
Jacek2021.01.16 20:28
My ministranci skupieni w kole "czy od tyłu, czy od przodu nie sprawimy Ci zawodu" popieramy seminarzysta w polskim seminarium w USA.Całuski dla wszystkich księży !
andrzej2021.01.15 15:32
morsowałem
pp2021.01.15 8:09
Raczej pokolenie 7 lekcji religii tygodniowo i braku edukacji seksualnej.
kim są katolicy na frondzie?2021.01.14 19:24
Wszędzie cie k u r w o żydowska pełno! 2021.01.14 18:48 Dlaczego wody nie spuszczasz?
gumowa kaczka2021.01.14 19:21
!!!!!!!!! bzdura !!!!!!!!!!! to nie jest pokolenie "Róbta co chceta" ,tamto pokolenie to ludzie których młodość przypadła na lata 90 -te,natomiast obecni nastolatkowie wychowywali się za czasów dobrej zmiany,smoleńska ,wyklętych wojaków,zenka ,upadku kultury,dewastacji szkolnictwa ,500 plus -TYTUŁ NIE TRAFIONY
pp2021.01.15 8:10
i miliona lekcji religii w szkole podstawowej. Braku edukacji seksualnej i psychologa w szkole - bo ksiądz ważniejszy.
cam2021.01.14 17:37
Załgany Frondelku - Przez pierwsze 10 lat wychowywało go JPII, a przez ostatnie 5 był wychowywany przez 500+
Anonim2021.01.14 18:11
... raczej przez Owsiaka
pp2021.01.15 8:12
To Owsiak jest odpowiedzialny za brak edukacji seksualnej w szkole czy KK i PiS? Takie są efekty braku psychologa w szkole (bo ksiądz ważniejszy), braku edukacji seksualnej i lekcji biologii. Za to religii mamy pełno.
21372021.01.14 17:26
a może ojcem był ksiądz? oni przecież gustują w nieletnich. albo kuchciński - też uległ pokusie nieletniej!
Olo2021.01.14 18:13
To pederaści przebrani w sutanny.
niech bedzie pochwalony jaroslaw kaczynski.2021.01.14 16:41
Wiecie, ze sa DWIE, II, 2, dwie, d w i e godziny nauczania RELIGII w tygodniu? 8 w miesiacu, 104 h minus ferie i wakacje, w roku? Tak tylko pytam ;)
pp2021.01.15 8:13
A ile w tym samym tygodniu jest lekcji wychowania seksualnego? Ile biologii? Ile zajęć z psychologiem szkolnym?
antoni.s2021.01.15 15:11
Nie bardzo rozumiem, jak można nauczać religii?, religijności? wiary?, przecież to absurd, no chyba że mówimy o szeroko pojętym religioznawstwie jako zjawisku społecznym, nauczać wyznawania religii?, to jakieś jaja.
Niektórzy z frondy2021.01.14 16:37
chcą zabijać.
Olo2021.01.14 18:14
Ciebie głupota już zabiła.
Uwaga!2021.01.14 16:08
NIE KARMIĆ TROLLA "Maria Błaszczyk" !
Olo2021.01.14 18:19
Ona to przypadek kliniczny, jest jak bolszewicy którzy przed straceniem z rozkazu stalina, krzyczeli niech żyje stalin.
Anonim2021.01.14 15:50
Nie zapominajmy. Katolikami byli Hitler, Mengele, Szumowski i cały PiS. Kto policzy ile zabiły ich "naprawiania świata"?
Cool2021.01.14 16:00
Asystentka hitlera Christa Schroader wspomina cyt: "„Hitler nie był przywiązany do Kościoła. Uważał religię chrześcijańską za przeżytek, obłudny wynalazek służący do uzależniania ludzi” ... idę o zakład, że całkowicie się z nim zgadzasz! ;-))
Anonim2021.01.14 16:04
A czy nie jest katolikiem naczelny satanista portalu "katolicka deratyzacja Polski"? Kto takich zbirów wyhodował? też Owsiak?
Cool2021.01.14 16:10
„ religia chrześcijańska to przeżytek, obłudny wynalazek służący do uzależniania ludzi” ... zgadzasz się z tym, czy nie?
Anonim2021.01.14 16:33
Ty napiszesz czy "katolicka deratyzacja Polski" jest katolikiem a ja odpowiem - głupich nie sieją, same się rodzą. Pozdrów następcę Mengele, Szumowskiego z Kalkuty który bardzo skutecznie wynalazł metodę leczenia poprzez zamykanie na łańcuch ludzi i szpitali.
Anonim2021.01.14 16:35
Kim jest naczelny troll na frondzie wyzywający wszystkich od curew, życzący innym śmierci i tym podobne? Katolikiem ze środowiska PiS.
Cool2021.01.14 16:50
Rozumiem, że zgadzasz sie z hitlerem.
Anonim2021.01.14 17:24
Jakbyś miał człowieku mózg to byś czytał ze zrozumieniem. Może poszukamy zdjęć księży święcących armaty Hitlera niczym jajka na wielkanoc? Czy po kapelanach w wojsku, będą też kapelani w klinikach aborcyjnych? Albo o tym jak Watykan w sutannach przemycał zbrodniarzy do Argentyny? Nawet nie wiem czy protestanci od Hitlera mieli takie szczęście. Jaką religię żarliwie wyznaje najbardziej obiektywny" człowiek w Polsce , Jacek Kurski?
Cool2021.01.14 17:32
No ale zgadzasz sie w końcu z Hitlerem czy nie?
Anonim2021.01.14 17:46
Bezmózgu, Hitler zwariował na puncie żydów od rzekomego objawienia Jezusa, Paradoksalnie wiem to że źródeł protestanckich. Głupich nie sieją sami się rodzą, tak jak ty i katolicyzm. To żaden wynalazek tylko na trzeźwo powielany odlot po mandragorze, tataraku itd. Może chcesz link do profesora z PAN który zna się na tym lepiej?
Anonim2021.01.14 17:47
https://vetulani.wordpress.com/2012/07/06/jakie-ziola-palili-ci-napruci-winem/
Cool2021.01.14 18:13
Przerasta cię proste pytanie?! ... :-)
Anonim2021.01.14 18:17
nie wiem kto i po co wymyślił mandragorę, tatarak i inne halucynogeny. Czy to ohydny wynalazek do uzależniania ludzi? Nie, nie ma dowodów że takie rzeczy uzależniają choć często bywają spożywane, nie tylko przez starożytny Izrael, czy szamanów.
Anonim2021.01.14 18:21
Pisałem ci po raz 4 odpowiedź. Równie dobrze możesz pytać czy kluby kibica to wynalazek do kontroli ludzi. Prymitywizm katolicki nie zna granic.
przykład znanego katolika z Frondy2021.01.14 18:28
Ty k u r wo białoruska! 2021.01.14 18:16 Używaj POLSKIEGO alfabetu, "katoliku" kremlowski! (dziś pisane)
Anonim2021.01.14 17:29
To ,że ktoś się podaje za katolika to nie znaczy ,że nim jest. PiS ma więcej wspólnego z inną religią świętującą Chanuka.
Joanna2021.01.14 15:42
Brak religii ,Kościoła ,brutalizacja na ulicach,filmy.Współczuje rodzinom a dla tych dzieci wieczny odpoczynek.
gleen2021.01.14 15:48
Raczej brak edukacji skoro dziewczyna była w ciąży . Pewnie nikt jej nie powiedział z tym się wiąże rozpoczęcie dorosłego życia. A brak kościoła i religii to na plus a co jej powie ksiądz o seksualności i związanych z tym problemach
Cool2021.01.14 16:04
Przecież to tęczowe zboczki uczą, że dzieci mogą uprawiać seks! ... Kościół uczy czegoś zupełnie innego.
ups,2021.01.14 16:44
Nie mogą, tylko czy tego chcesz czy nie uprawiają sex. Kto ma im powiedziec jak robic to bezpiecznie.
Cool2021.01.14 16:52
Może rodzice?
Margeritta2021.01.14 17:24
A jeżeli rodzice nie są w w stanie wyjaśnić pewnych spraw?
Cool2021.01.14 17:33
To trzeba poprosić jakiegos geja! (sarkazm, żeby było jasne)
pp2021.01.15 8:18
Do 5 godzin lekcji religii w szkole podstawowej a Ty mówisz o braku religii? Brak edukacji seksualne, lekcji biologii i psychologa szkolnego (bo etat księdza ważniejszy). A religii to akurat aż za dużo.
kaka2021.01.14 15:40
W OBECNYM CZASIE MATKI TO ZIMNE SUKI -KTORE NIE MAJA CIEPLA I MORALNOSCI W SOBIE ZADNE DOZNAN I WRAZEN PROWADZA DZIECI NA MANOWCE
W Lublinie jest powiedzenie2021.01.14 15:25
o "trzecim pokoleniu bezrobotnych FSC". Ten piętnastolatek to "drugie pokolenie JP2".
Anonim2021.01.14 15:48
Albo trecie pokolenie LGBT i Kodu
jan kowalski2021.01.14 19:23
PO TRECIE I PO SUSTE NIE MASZ RACJI
jozefbiega2021.01.14 15:16
To są skutki bezstresowego wychowania
PrawyPolak2021.01.14 15:05
<><><><><>To już pokolenie 500+ i nowa aborcja po PiSowsku! <><><><>
Bulli2021.01.14 15:08
A czy frondelek zrobił zdjęcia jak ten małolat miał gdzieś serduszko WOŚPu? To pokolenie JP2 i 500+ Pretensje do pisu
Maria Błaszczyk2021.01.14 14:26
Czyli, rozumiem, śmierci tego dziecka i tragedii dwóch rodzin winny jest, wg Was, Jurek Owsiak? Taka sugestia, zawoalowana niezbyt starannie niczym obrończyni życia w środku epidemii? Jesteście tak podli, że brakuje słów...
Leon2021.01.14 14:36
Cały lewacki system zbiera krwawe żniwo, owsik jest tylko małym trybikiem w machinie lewackiego zbrodniczego zdziczenia! Jeśli w Holandii na paradach zboczeńców rozdaje się ulotki o legalizacji pedofili to do czego to doprowadzi!
@2021.01.14 14:38
Skup się na pedofilii w polskim kościele i tuszującym ją hierarchach, a nie na Niderlandach.
kaka2021.01.14 14:43
Po co ci rozum?????? Na 50.000 ksiezy jest moze okolo 10 pedofilow--nikt tego nie pochwala ale to jest system wartosci ktory ma 2000 lat JESLI TO ROZWALIMY BEDZIE PRZEMOC KAZIRODZTWO KANIBALIZM SZATANIZ I CHAOS NIKT JUZ NIE BEDZIE BEZPIECZNY---A MOZE UWAZASZ ZE Z MARKSIZMU POWSTANIE JAKIES DOBRO ---??? JEST TO SZUKANIE SENSU POZA SENSEM.
Maria Błaszczyk2021.01.14 14:53
Poważnie? No więc ja z zapartym tchem swojego czasu oglądałam pewną konferencję prasową, na której 14 marca 2019 Konferencja Episkopatu Polski ogłosiła, że od 1990 do 2018 roku otrzymała 382 zgłoszeń przypadków wykorzystywania seksualnego nieletnich, w tym 198 dotyczyło osób poniżej 15 roku życia. Z innych źródeł wiemy, że były to dane niepełne, ale już zostańmy nawet przy tych. Zupełnie jasno wykazują, że kłamiesz. Aha, i nie. Wszystkie dane pokazują, że nic takiego się nie stanie. W Czechach nie ma więcej przemocy, w Holandii ludzie się nie pożerają, we Francji nie ma satanizmu. A wszystkie odcięły się od tego "systemu wartości", który, chociażby w Irlandii, jak czytamy w świeżutkim raporciku z tego kraju, spowodował, że w prowadzonych przez Kościół przytułkach umierało 15% dzieci, które się tam znalazły. Skoro już wyjeżdżasz z marksizmem - sprawdziłam. W kwintesencji zbrodniczego komunizmu, w gułagach - ginęło 9% klientów.
GDZIE?2021.01.14 14:56
"Skoro już wyjeżdżasz z marksizmem - sprawdziłam."
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:00
Na wikipedii. Oni podają, że korzystali z: Gestwa, K., Aufbruch aus dem GULag?, s. 482; Applebaum, A., Der Gulag i z: Suslov: Das Spezkontingent
"Oni podają, że korzystali" ...2021.01.14 15:05
Ale z jakich TY KORZYSTASZ?
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:16
Przecież piszę - opieram się na wikipedii, która podaje takie źródła. Masz lepsze - podaj.
KAKA2021.01.14 14:58
rozruzniasz wykoRzystywanie od pedofili????--nie bede sie licytowal z toba na wielkosc lajdactwa. W OBECNYM CZASIE MATKI TO ZIMNE SUKI -KTORE NIE MAJA CIEPLA I MORALNOSCI W SOBIE ZADNE DOZNAN I WRAZEN PROWADZA DZIECI NA MANOWCE
Cool2021.01.14 15:53
Chyba masz rację, w "nowoczesnych" społeczeństwach pedofilia niebawem przestanie być problemem ... bo stanie się kolejną literką w tęczowym skrócie.
A dlaczego żydzi mają być wykluczeni2021.01.14 14:45
z tego "skupiania się"? Im Torah i Talmud nakazuje pedofilię, kazirodztwo i mnóstwo innego świństwa.
Olo2021.01.14 14:46
Pederasta zakłada sutannę nie z powołania, ale z perfidii choroby którą ukrywa.
Cool2021.01.14 16:08
W większości przypadków jest też (albo przede wszystkim) gejem pod przykrywką!
Olo2021.01.14 18:23
Nie używaj tej nowomowy, słowo gej wymyślił i rozpropagował gwałciciel dzieci, podobnie jak słowo homofobia.
Anonim2021.01.14 14:51
Pedofilia wszędzie jest obrzydliwa ,czemu ci nie przeszkadza w innych środowiskach ,chcesz ,żeby u nas też było jak w Holandii ? Tylko oby to nie księża ,ale inni pedofile to mogą gwałcić dzieci ,nie przeszkadza ci to . Pedofilia wszędzie jest obrzydliwa hipokryto.
Maria Błaszczyk2021.01.14 14:54
Masz błędne informacje. W Holandii nie wolno gwałcić dzieci.
Olo2021.01.14 15:00
A kto powiedział o gwałcie, trzeba tak przygotować na tych "sex edukacjach" żeby nie protestowały.
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:11
Anonim w poście, na który odpowiadałam. napisał o "gwałcie". Aha, i Holandia jest akurat przypadkiem również pod tym względem interesującym, jako przykład kraju z późną inicjacją seksualną, średni wiek inicjacji to mniej więcej 18 lat i pół roku. Co również jest wynikiem rozsądnej edukacji seksualnej.
x2021.01.14 14:49
Ale wiesz, że w Holandii liczba ciąży wśród nastoletnich dziewcząt jest czterokrotnie niższa niż w Polsce?
Leon2021.01.14 14:53
Ale za to skrobanek, i przymusowych eutanazji mają za wszystkich.
Maria Błaszczyk2021.01.14 14:55
Nie, skrobanek nie mają więcej, tylko mniej. Jest to jeden z krajów z najniższym wskaźnikiem aborcji wśród krajów rozwiniętych. A "przymusowa eutanazja" nie istnieje.
Leon2021.01.14 15:11
No tak tak, sąd w Holandii ostatnio uniewinnił lekarkę oskarżoną o dokonanie eutanazji wbrew rodziny, więc już w statystyki nie pójdzie. Nie kompromituje się już tą Wikipedią. Już ci kiedyś pisałem, jesteś tak przeżarta marksizmem że nic do ciebie nie dociera, nawet ilość ofiar, jesteś jak zombi, zeżresz własne dzieci w imię ideologi którą wyznajesz.
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:17
Nie. Wszystko poplątałeś. Uniewinnił lekarkę działającą w porozumieniu z rodziną i zgodnie z wolą pacjentki. Więc sam się nie kompromituj.
x2021.01.14 15:03
Nie wiem nic o przymusowych eutanazjach, ale jeśli chodzi o aborcje, to praktycznie wszystkie szacunki mówią o tym, że Polki wykonują zdecydowanie więcej aborcji niż Holenderki, tyle tylko, że nielegalnie w kraju lub jadą do kraju, gdzie to jest legalne.
Olo2021.01.14 15:15
Wasza lewacka logika jest powalająca, nielegalne skrobanki i statystyki, puknij się w ten pustostan.
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:32
Po pierwsze - co Ty z tymi skrobankami. Skrobanki owszem, wykonuje się czasem, np. przy endometriozie albo jak urodzisz niecałe łożysko. Są to zabiegi lecznicze i ratujące życie, a nie sposób przerywania ciąży. Po drugie - możemy ustalać takie rzeczy pośrednio. Po pierwsze - pytając w tym wianuszku klinik aborcyjnych, dziwnym trafem wyrosłych przy polskiej granicy, co zrobiła swojego czasu pani red. Krzyczkowska. Po drugie - w tych, w których wiemy, że tych aborcji jest sporo, wnioskując np. po polskich zespołach, jak w Wiedniu czy Zwolle. Po trzecie - próbując oszacować liczbę tabletek do aborcji farmakologicznej. I po czwarte - pytając post factum, Zrobił to CBOS, wyszło mu, że aborcji co najmniej raz w życiu doświadczyła co trzecia-czwarta Polka. https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2013/K_060_13.PDF
x2021.01.14 15:32
Logika jest klasyczna. Nawet logiczne jest to, że z braku argumentów zaczynasz wyzywać.
komandor2021.01.14 14:41
Nie rozumiesz.Seks nie jest dla dzieci,co niektórzy go promują i nauczają.Dzieci nie są jeszcze przygotowane w swoim rozwoju do tego rodzaju przeżyć.Tyle w temacie i przestańcie robić wodę z mózgu niedorozwiniętym emocjonalnie dzieciakom.
KAKA2021.01.14 14:55
A co matka robila w tym czasie???????Rowniesz sie gzila???????? Dlaczego dziecka nie prowadzila na msze ?????????????????? Za niedostateczna opieke nad dzieckiem i brak moralnego wychowanie wybatozyc i wsadzic do paki i do ciezkiej roboty----NIE WIEDZIALA MENDA CO TO ZNACZY WYCHOWANIE I MORALNOSC---ALE ZATO FILMY OGLADALA I MAGAZYNY KOBIECE HANBA!!!!!
verizanus2021.01.14 15:10
No właśnie! Nasza admiistracja ponoć potrafiła dzieci z powodu biedy zabierać i zbytniej religijności a tu takie coś.
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:15
Taaaaak... Z biedy zabierać... Serio, nie należy wierzyć we wszystko, co ludzie opowiadają. Zwłaszcza, jeśli są to rodzice, którym odbierane są dzieci. W takiej sytuacji każdy z nas by kłamał, by temu zapobiec.
Profesor2021.01.14 15:48
A ojciec pewnie chlał wódę i rozdziewiczał jakąś małolatę z netu :/ Przykład idzie z góry.
antoni.s2021.01.14 14:25
Ciąża trzynastolatki to nie wina braku edukacji seksualnej?
Olo2021.01.14 14:44
W UK 15 latka po 5 skrobankach, 20 latka z 4 dzieci każde z innym to jest edukacja seksualna, wmawianie dzieciakom że w życiu najważniejszy jest hedonizm i sex, i tylko jak największa ilość partnerów da im satysfakcje, a najlepiej jak spróbują z tą samą płcią, to jest ta lewacka edukacja.
x2021.01.14 14:53
Sądzisz, że w Polsce nie istnieją 15 latki "po 5 skrobankach"? Bo jeśli chodzi o liczbę dzieci rodzonych przez nastolatki, to jest mniej więcej równo w Polsce i w UK, za to najmniej jest w Skandynawii i Holandii. Myślisz, że tam nie ma edukacji i dlatego nie wiedzą o seksie?
Maria Błaszczyk2021.01.14 14:57
W UK edukacja seksualna została wprowadzona od września tego roku. Ich problem w dużej mierze polega właśnie na tym, że ich kultura jest bardzo purytańska.
Olo2021.01.14 15:22
Przestań opowiadać bajki pod ideolo które wyznajesz, mieszkałem w USA, i w UK, brat mieszka tam oko 20lat, najstarszy syn 17 rok i nie opowiadaj mi bajek o jakiś statystykach podrasowanych przez takich samych chorych lewaków jak ty, macie ubabrane łapska w zbrodniczej ideologi.
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:36
Ale jakie bajki? Nawet Fronda o ttm pisała, w trybie alarmistycznym https://www.fronda.pl/a/edukacja-seksualna-dzieci-obowiazkowa-w-szkolach,122471.html Dotychczas było coś, co się nazywało PSHE (edukacja prozdrowotna, finansowa, przygotowanie do życia w ogóle), było nieobowiązkowe i wszystkie badania pokazywały, że nie ma tam edukacji seksualnej z prawdziwego zdarzenia, czyli opartej o aktualną więdzę naukową... Wiesz, jak coś jest nieobowiązkowe, a dodatkowo możesz wybrać, czy będziesz uczył o pisaniu CV i myciu zębów, czy o tematach, do których nikt Cię nie przygotował - to wiadomo, jaki będzie efekt.
Antoni2021.01.14 14:25
Niejaki Perzyński, szafarz hostii i żarliwy katolik zamordował swoją żonę i czworo własnych dzieci.
@2021.01.14 14:15
Świetny tytuł! Zbliża się finał WOŚP, więc cyk antydobroczynna propaganda :) Goebblels by się takiego warsztatu nie powstydził.
Olo2021.01.14 14:20
No, a gering mógłby się uczyć "rozliczać datki" od owsika.
@2021.01.14 14:32
Göring miał zdecydowanie więcej wspólnego z PIS niż z Owsiakiem, również był narodowym socjalistą. Zajmij się może lepiej Caritasem, który 10% z darów wydaje na administracje...
Olo2021.01.14 14:50
To ile owsik wydaje jest tajemnicą, i nawet sąd nie jest w stanie go zobligować do przedstawienia rozliczeń. Mam w rodzinie lekarzy i mówią jakie to problemy z owsikowym sprzętem, gdzie i za ile muszą go serwisować.
@2021.01.14 15:04
No ja cię nie mogę, wiedza tajemna i sądy nawet nie mogą fundacji zmusić? https://www.wosp.org.pl/fundacja/wazne/rozliczenia , Żebyś tyle energii poświęcał na dobre uczynki co na plucie jadem, to byś mógł z podniesionym czołem chodzić do spowiedzi.
Kris2021.01.14 14:04
Skąd tu tyle gdakającego lewactwa? To jakiś rodzaj samodowartościowania się? Jeżeli nie lubię jakiegoś portalu to nie wchodzę i nie czytam. Tak trudno to zrozumieć?
Olo2021.01.14 14:10
Łatwo tym lewackim szurom tu pisać te bzdury bo nie ma cenzury, ale weź napisz coś zdroworozsądkowego na interi czy innym onecie to albo się nie ukaże, albo cię wytną po minucie.
Proxima2021.01.14 14:30
A może nie udało Ci się nic zdroworozsądkowego napisać i stąd te problemy.
Olo2021.01.14 14:57
Lewizna i zdrowy rozsądek, no weź. Karpika zabić nie można, ale już dziecko w łonie matki które ma odrębne DNA zabić jak najbardziej, dla was seryjny morderca ma więcej praw niż senior w DPS.
Maria Błaszczyk2021.01.14 15:03
A karpik nie ma oddzielnego DNA? Cóż to za argument? Do tego, pomijając już, że nie chodzi o "Zabijanie karpików", tylko ich "torturowanie", pozostając przy ludziach: skoro oddzielne DNA ma być decydujące, to rozumiem, że w katastrofie smoleńskiej zginęło 95 osób, a pan Jarosław Kaczyński został ranny?
Cool2021.01.14 17:04
Świetnie przekierowujesz dyskusje na nieistotny wątek ...P.s. Godnie zastępujesz nieodżałowaną Agę DZ.
Olo2021.01.14 18:28
Niektórzy mówią że to ta sama farma lewackich trroli.
Maria Błaszczyk2021.01.14 21:27
Zastanówmy się. Wątek karpia i oddzielnego DNA pojawił się w... tak, tak, poście pana Olo. Nie w moim. Ja akurat odpowiedziałam dokładnie na to, co się tam znalazło. Ale to ja przekierowuję uwagę... Aha, a na tych sowieckich trolli to masz jakieś dowody, czy tak sobie fałszywe świadectwo przeciwko bliźniej swojej rzucasz z braku argumentów?
Leon2021.01.14 18:12
Nie podpisuj się Maria bo potwierdzasz teorie korwina, zarzucasz komuś brak logiki samemu jej nie stosując, twoje brednie są tak głupie że aż strach bierze że człowiek może być tak głupi, chyba że jesteś przypadkiem pozaludzkim.
Maria Błaszczyk2021.01.14 21:28
W którym miejscu "nie zastosowałam logiki"? Tak konkretnie?
Grizzly2021.01.14 14:11
Tutaj się wchodzi jak do cyrku, żeby oglądać występy clownów, tak trudno to zrozumieć?
Leon2021.01.14 14:23
Największego clowna to oglądasz w lustrze lewacki przygłupie.
Kris2021.01.14 15:20
Der onet zablokował możliwość dodawania komentarzy to trzeba gdzieś wykrzyczeć swoje frustracje.
Grizzly2021.01.14 18:38
Won złodziejska mendo bolszewicka jedna i druga od mojego nicka!
Piotr2021.01.14 13:50
Pokolenie JP II.Trzynastolatek był ministrantem
Leon2021.01.14 14:00
Nie kłam szurze!
Widzisz "Piotruś" co to znaczy2021.01.14 14:07
być zaślepiony nienawiścią. Nawet się "niedoczytałeś", że to 15-tolatek zabił 13-tolatkę. Szabes jutro, pamiętaj abyś dzień święty święcił.
Anonim2021.01.14 17:40
Dzisiejszy 13 latek to nie pokolenie JP 2 ;
MaxFiend2021.01.14 13:48
W "za młodu" pokolenia nadprezesa też się takie rzeczy zdarzały. Wtedy też było "róbta co chceta" a autor mp tego pitoletu to zwyczajne moralne dno.
#fakty2021.01.14 13:37
https://www.onet.pl/informacje/onetslask/bytom-chlopak-ktory-zabil-13-latke-za-mlody-na-odpowiedzialnosc-karna/b1lstfs,79cfc278
Józef2021.01.14 13:32
Debilizm Frondy sięgnął dna, ale to jest portal katolicki, więc się nie dziwię jak za pedofilię w kościele oskarża Owsiaka. Jesteście tak prymitywni że ciężko was obrazić, bo bym musiał się zniżyć do waszego poziomu, a to wstyd.
Olo2021.01.14 13:58
Za pedofilie w większości odpowiada pederastia, nawet w filmie Sekielskich na 4 przypadki 3 to pederaści, jeden molestował obie płcie, czyli też lgbt, wmawianie tym ludziom że ich zaburzenie to jedna z orientacji jest zbrodnią, taki pederasta zakłada sutannę nie z powołania tylko z perfidii jego choroby!
Ave2021.01.14 15:58
Od dziestu lat wybitni uczeni udowodnili na szerokiej grupie, ze pedofilia nie ma orientacji seksualnej! Im jest wszystko jedno! Chodzi o ciało małego dziecka - dziecka, która ma poniżej 11 lat przed okresem przedpokwitaniowym - to jest najważniejszy punkt. Wszystkie dzieci wyglądają tak samo - są dziecięce. Proszę zacząć coś czytać poza biblią, bo naprawdę wstyd. Raka pewnie leczysz witaminą C -.- Uważam, ze powinniście w ogóle nie mieć styczności z nauką skoro jej tak zaprzeczacie. Według waszych poglądów powinniście się leczyć tylko u lekarzy z klauzulą sumienia - u żadnych innych. Jeśli okaże się, że najlepszy Onkolog jest liberałem, to nie powinniście w ogóle korzystać z jego wiedzy i usług. Bądźcie uczciwi ze sobą i tak zróbcie. Omijajcie wszystkich lekarzy, którzy gardzą klauzulą sumienia. Pozdrawiam.
Olo2021.01.15 9:04
Kłamiesz i mieszasz wszystko ze wszystkim, naukowcy w 73' pod terrorystycznym naciskiem grupy pederastów wykasowali pederastie z list chorób WHO, jeden z profesorów który lobbował za tym, na łożu śmierci powiedział że to był największy błąd bo pederastia to ciężkie zaburzenie, ale po tym jak pedo-terroryści rozwalili konferencje naukową i zastraszyli jego rodzinę i nękali jego dzieci przestraszył się jak inni profesorowie i uległ!
Berenika2021.01.14 13:32
Nie ma nic gorszego jak wychowanie dzieci w nihilizmie i przez lewackich nauczycieli jest zle a bedzie gorzej!!!
Tran2021.01.14 13:48
Nie, to było katolickie wychowanie we wstydzie i przy braku rzetelnej edukacji.
Olo2021.01.14 14:07
Takiej edukacji jak jest w UK, gdzie jest najwięcej ciąż i skrobanek wśród nastolatek w całej europie, gdzie pederasta na lekcjach przebrany za kobietę wmawia dzieciakom że jak nie spróbują z tą samą płcią to są homofoby, a w ogóle płeć jest płynna i sobie mogą wybrać!
Olo2021.01.14 14:17
Niejaki Daniel cohn bendit lewacki śmieć uczył dzieci w przedszkolu co to brak wstydu gdy kazał się dzieciom rozbierać, a wy tylko lewackie zbrodniarze chcecie uczyć dzieci w przedszkolach masturbacji oczywiście zgodnie z wytycznymi who.
Izydor2021.01.14 13:30
I jak tam katolki? Dumni jesteście z siebie? Najważniejsze że dwie godziny religii są a dzieciaczki żyją w czystości a nie jakieś tam bezeceństwa o edukacji seksualnej. I zakaz aborcji to podstawa. Dziewczyna nie żyje, chłopak ma z.j.e.b.a.n.e życie to przecież panbuk tak chciał. Alleluja i do przodu.
Grizzly2021.01.14 13:14
Maria Patynowska za ten tytuł powinna odpowiedzieć karnie. Będzie zgloszone.
Przemysław2021.01.14 13:16
Nie pos.raj się. Zgłoś też mnie. Za wulgaryzm. Już się boję...
Berenika2021.01.14 13:33
Patynowska ma racje owsik zrobił duzo złego ale co sie spodziewać po ubeckim POmiocie
Grizzly2021.01.14 18:38
Won złodziejska mendo bolszewicka jedna i druga od mojego nicka!
Krakus2021.01.14 13:00
Chciałbym zareagować na wyjątkowo obrzydliwy tytuł tego "artykułu" jednym stwierdzeniem - WOŚP działa od 30 lat, dziewczynka miała 13 lat, a chłopiec 15.
Ala2021.01.14 13:07
Tak, ale to biedne pokolenie zbiera żniwa wyjątkowo obrzydliwej działalności Wośp, pod płaszczykiem dobroczynności realizują plany ubeckie - zadaniem Owsiaka od początku było zajęcie się młodzieżą.... wystarczy poczytać i wszystko staje się jasne
Krakus2021.01.14 13:11
A może pokolenia JPII? Tak wynika z niepodważalnej matematyki... :P SZACH _ MAT! :D :D :D
Krakus22021.01.14 13:20
Ekhm, jeśli kolega chodzi jeszcze do podstawówki, to można wybaczyć. Ale z tą matematyką to bym się tak nie afiszował, bo ... wychodzi śmiesznie. Ten szach - mat, to zadałeś chyba grając sam ze sobą.
Jenot2021.01.14 13:25
Owsiak nie wychowuje małolatów, ciemna maso. Rodzice to, kurna, są od czego? A katecheci czego uczą w tych szkołach, że 13 - latka się puszcza, a 15 - tek morduje. Im więcej katolickiego kościoła w życiu publicznym tym więcej przestępstw i niemoralności w ogóle. Ale, sorki, winien Tusk i lewactwo.
Olo2021.01.14 14:31
No tak, lewackie hasełko skrobanka jest ok, zaburzenie pederastii to tylko orientacja, płeć jest płynna, a w ogóle jest 56 płci, przedszkolaki się powinny masturbować, to wszystko jest nie szkodliwe, tylko wystarczy zobaczyć jakie spustoszenie zrobił ten lewacki eksperyment z UK!
kefas2021.01.14 12:51
i chce się napisać "dzieci pokolenia JPII"
ter2021.01.14 12:49
Z nieoficjalnych informacji wynika, że nóż był w kształcie błyskawicy, a podał go sprawcy niezidentyfikowany jąkający się osobnik w czerwonych okularach i żółtej koszuli. Fronda, zbastujcie. To już jest żałosne, nawet jak na wasz poziom:D
Felek2021.01.14 12:45
Polecam sobie przejrzeć najgłośniejsze sprawy morderstw wśród małżeństw lub par w Stanach Zjednoczonych. Jest tego bardzo dużo i niektóre są tak pokręcone, że gdyby nie dowody lub nagrania, nawet w hollywoodzkim filmie było by ciężko w nie uwierzyć. Nie wszystkie są jednoznaczne i różnią się od siebie, a często też dzieci są padają ofiarami tych brutalnych morderstw. Jednak jest coś co łączy te sprawy. Większość ludzi jest biała, bardzo często z klasy średniej i co ciekawe wierząca, praktykująca lub o konserwatywnych przekonaniach. Nie twierdze, że religijni ludzie to mordercy. Twierdze, że zabić może każdy z różnych powódek, a chodzenie do kościoła tu nic nie zmienia.
N.2021.01.14 12:44
Fronda nie zawodzi. Gdy wydaje się, że osiągnęli kolejne dno "dziennikarstwa", oni zawzięcie kopią dalej. "Weźmy tragedię i doczepmy do tego Owsiaka".
Przemysław2021.01.14 13:15
Fronda prezentuje dno warsztatu dziennikarskiego, to prawda. Ale tu akurat mają rację. "Róbta, co chceta", brak zasad, a zwłaszcza demoralizacja młodzieży, przynosi właśnie takie owoce.
Jan2021.01.14 13:34
"Róbta co chceta" to tytuł MUZYCZNEGO programu telewizyjnego z lat 90-tych, który prowadził Owsiak. Po zakończeniu programu nigdy nie było używane przez Owsiaka, a jedynie przez katofaszystów próbujących usprawiedliwić wybryki prawicowych fanatyków. Przypominam, że dzieci z tej historii mają po kilkanaście lat i hasła "róbta co chceta" prawdopodobnie nawet nigdy nie słyszały.
Ewelina D.2021.01.14 12:30
To nie pokolenie "róbta co chceta" tylko pokolenie dzieci rodziców "JP2".
KAKA2021.01.14 12:38
Czyli zakladasz ze jej matka wiedziala ze sie curka suczy.????????????
taka uwaga2021.01.14 12:39
Rodzice JP II - sa patriotami, wychowuja dzieci w duchu Ewangelii I Dekalogu, czytaja dzieciom Ewangelie, Sienkiewicza, Norwida, Slowackiego, popieraja Dekalog ale nie popieraja homoseksualizmu, demoralizacji dzieci od przedszkola tak jak -aktywisci Robta co chceta. Teo pokolenie o ktorym ty mowisz to dzieci tych ktorzy popieraja Robta co chceta, aktywistow promocji grzechu -czyli ideologii LGBT. aborcji na zyczenie czyli zabijania. Oni nie sa wychowani na Norwidzie czy Sienkiewiczu tylko na Sartrze ( walczyl o to na przyklad by w Parlamencie Francuskim zalegalizowano pedofilie, nie tylko aborcje na zyczenie) .
Dam2021.01.14 12:28
Zabił, bo była w ciąży. Jakby miała wiedzę i dostęp do antykoncepcji, pigułki dzień po albo aborcji, pewnie by żyła. A nakazów Kościoła, żeby czekać do ślubu większość księży nawet nie potrafi dotrzymać, więc nie jest to żadna linia obrony.
kaka2021.01.14 12:36
Po pierwsze czy owsiak jest zadowolony-robta co chceta???????????????????? Po drugie gdzie jest ta gnida nauczycielka ktora w przystosowaniu do zycia w rodzinie nie powiedziala ze WSPOLZYCIE NALEZY ROZPOCZAC 1-MAJAC SRODKI NA UTRZYMANIE SIEBIE I DZIECKA 2- BYC STABILNYM EMOCJONALNIE ABY NIE ROZWIESC SIE NA DRUGI DZIEN 3-ROZPOCZECIE WSPOLZYCIA DOMAGA SIE KONTYNUACJI -MUSI SIE BYC ODPOWIEDZILNYM ZA SIEBIE I NIE BAWIC SIE CZYIMS ZYCIEM. ORAZ WIELE INNYCH WARUNKOW.
thebodzio2021.01.14 12:58
Według tej logiki: „wszystko byłoby w porządku gdyby można było zabić bezkarnie dziecko”. Ręce opadają! „Wiedzy” brakło? Wiedzy o czym? O tym jak powstaje życie człowieka czy też „skąd się biorą dzieci”? O naiwności! Wiedzy o tym jak człowieka zabić zanim się narodzi? Ta wiedza jest dzisiaj, o zgrozo, dostępna dla każdego w kilkanaście sekund, więc proszę mi tu nie gadać bzdur! Nie ma „dostępu do antykoncepcji”? Scenka z jednej z „polnisch” sieci handlowych: „Drodzy Rodzice! W trosce o zdrowie waszych dzieci przy tej kasie nie umieściliśmy żadnych słodyczy” – brzmiał napis na przykasowym regale pełnym kondomów. Nie o taką antykoncepcję chodzi? Naprawdę chcesz ludzi sztucznie faszerować hormonami od najmłodszych lat? Tak się składa, że najlepsze rezultaty daje „antykoncepcja” oparta na wstrzemięźliwości, a ta „mechaniczno-hormonalno-edukacyjna” polega z kretesem. „A nakazów Kościoła, żeby czekać do ślubu większość księży nawet nie potrafi dotrzymać, więc nie jest to żadna linia obrony”. Litości! Według tego rozumowania „jeśli (mityczna) większość nie jest w stanie zastosować się do pewnych wymagań, to nie mają one sensu, a co za tym idzie, należy je znieść”. Te „nakazy Kościoła” jak to tutaj nazwano, nie są po to, żeby człowieka pozbawić wolności, ale po to, żeby umożliwić mu jej zachowanie. Niezależnie od tego ilu ludzi je zachowuje lub z jakiego powodu tego nie robią, pozostają one słuszne. Tych kwestii nie można rozstrzygać na drodze statystycznej. W statystyce można, co najwyżej, bardzo ostrożnie szukać poszlak je potwierdzających. „Nakazy Kościoła” są oparte na nieprzerwanej Tradycji Apostolskiej, a co za tym idzie na nauczaniu samego Chrystusa, a co za tym idzie na Słowie Boga. Jest to ważne o tyle, że nie są one zależne od świadectwa poszczególnych księży czy wiernych. Owszem świadectwo jest ważne, ale nie jest bazą. Skąd też wiedza na temat tego, że „większość księży” nie potrafi dotrzymać… no właśnie… czego? W Katolicyzmie obowiązuje bezżeństwo księży, zatem w tej materii księża „nie mają na co czekać”. Natomiast jeśli chodzi o celibat, to skąd takie statystyki? Czy nie jest to aby jakaś dziwaczna projekcja lub „się-mi-zdajstwo”? Ech… tak króciutki komentarz, a tyle błędów logicznych…
Przemysław2021.01.14 13:01
Oczywiście. Nie czekać do ślubu. Nie czekać do 18-ki. W ogóle nie czekać. "Róbta co chceta". No to zrobili. A potem chłopak zrobił, co chciał. Na co miał czekać? Bezstresowe wychowanie i brak jakichkolwiek zasad, zwłaszcza tych, których wymaga Bóg, przynosi takie owoce. A tłumaczenie "zabił, bo była w ciąży"... Mógł zabić, bo zupa była za słona. To nie nazbyt restrykcyjne zasady, a ich brak, zgubiły tą biedną dziewczynę. I chłopaka, bo teraz też nie będzie miał lekko w życiu.
Anonim2021.01.14 13:30
Tak myślą młodzi ludzie bo im się wpaja przedmiotowość seksualnosci że tylko przyjemność się liczy zero odpowiedzialności dlatego coś mi się zdaje ze mógł jej sugerować aborcje a ona nie chciała bo miała jeszcze sumienie. Bardzo mu to przeszkadzało skoro ją zabił. Do tego doprowadzają ideologie lewicowe że zaistnienie dziecka jest powodem do chańby i dla niektórych wystarczającym do morderstwa. Powinniście sie wstydzić lewacy dokąd doprowadziliście polską młodzież
Przeciw kretynom2021.01.14 12:19
No popatrz nikt małoletnim nie powiedział a nawet jak powiedział to oni nie posłuchali. Nie cudzołóż, nie zabijaj itd. Albowiem gniew Boży ujawnia się z nieba na wszelką bezbożność i nieprawość tych ludzi, którzy przez nieprawość nakładają prawdzie pęta. To bowiem, co o Bogu można poznać, jawne jest wśród nich, gdyż Bóg im to ujawnił.....
N.2021.01.14 12:45
"gniew Boży ujawnia się z nieba na wszelką bezbożność i nieprawość tych ludzi, którzy przez nieprawość nakładają prawdzie pęta" - a Fronda od lat działa i nic. Mają immunitet czy coś?
Przemysław2021.01.14 12:09
"Ciało zostało odnalezione kilkanaście od zgłoszenia" "co mogło tłem kłótni" Dlaczego musicie prezentować takie dno dziennikarskie? Nawet krótkiego artykułu nie umiecie porządnie sklecić? "Portal poświęcony"... Czemu poświęcony? Bylejakości, niechlujstwu i nieuctwu?
Lennon2021.01.14 12:06
Pigułek "dzień po" nie ma, edukacji nie ma - no to zabił.
Jacek i Placek2021.01.14 11:54
Ale wydatki na psychiatrię dziecięcą nie rosną tylko spadają dzięki PiS, a możliwe, że psycholog bądź psychiatra wykryli by na czas problemy psychiczne tego młodzieńca.
Jenny2021.01.14 11:47
Co za parszywy tytul!To Godek powinna byc z siebie teraz dumna!
Bożena2021.01.14 11:31
Dla Jego Bolesnej Męki miej Miłosierdzie dla Nas i całego Świata. Amen. Wieczny odpoczynek racz Im dać Panie a Światło Wiekuista niechaj Im Świeci Niech Odpoczywają w pokoju wiecznym z Tobą Panie aż na Wieki Wieków Amen. Matko Boża przytul Tą dziewczynkę i Dziecko Poczęte do Twojego Serca i Uproś przebaczenie dla Tego chłopca oraz Ich Rodzin. Amen
Anonim2021.01.14 11:38
Wybaczmy Bogu, iż zawiódł te dzieci na zatracenie...
Andrzej2021.01.14 11:53
Bóg nigdy nikogo nie prowadził na zatracenie do domena szatana i ludzi
szczery do bolu katolik2021.01.14 11:30
To sa juz dzieci tych ludzi, ktorzy wychowani zostali na Owsiaku i robta co chceta, na Holowni, manipulantach marksistowskich z TVN , GW, Tygodnika Powszechnego takich jak Lis, Olejnik, Andrus, czy heretykow takich jak Holownia, Szustak, Rys. To dzieci tych ktorzy wywowani zostali na pogardzie do polskosci, patriotyzmu za PO i Tuska, na pogardzie do polskiej ciezkiej potrzebnej pracy na budowie, przy chorych, czy na wsi, na roli, z ktorej jest chleb, promowali za drogie podroze zagraniczne do krajow arabskich np do Dubaju, i wychwalali sie zdjeciami z owych podrozy na instagramach, pejsbookach, promowali Gatesa, Sorosa - a pieniadze na te podroze , markowe drogie ciuchy Ralph Laurena na przyklad (ktory sponsoruje Kliniki Smierci )czesto mieli z dzialalnosci mafijnej, ze spekulacji - a nie z pozytecznej pracy dla dobra innych.
AAAtomek2021.01.14 11:38
Dzięki takim jak ty - polskim katolikom, POLSKI KOŚCIÓŁ KATOLICKI - upada. Chciałbym ci podziękować.
szczery do bolu2021.01.14 11:58
Polski kosciol katolicki nie zginie - juz w przeszlosci, w czasie Potopu POdobni do ciebie AAtomku bez ducha tez przechodzili na strone Zla i robili z naszych kosciolow protestanckie domy rozpusty, ale Prawda i Dekalog ktory jest Wartoscia - a nie wasze i Gatesa Kliniki Smierci i demoralizacja - tacy jak ty popierali i popieraja Gates'ow, Margotow - ale Pan Jezus mówił, że bramy piekielne nie przemogą Jego Kościoła. Dlatego Polska, ktora szanuje prawde Ewangelii, prace, wysilek ludzki caly czas sie broni i choc tak nas atakuja wrogowie Ewangelii i cnot, wartosci chrzescijanskich -ciagle powstajemy jak Feniks z popiolu.
AAAtomek2021.01.14 13:00
Oczywiście, że kościół nie zginie. Zostanie tylko zmarginalizowany coś na kształt rezerwatu, cyrku, muzeum, odwiedzanego przez nielicznych.
Dam2021.01.14 12:18
Mówisz, że przed Owsiakiem ludzie się nie zabijali? Oświecę cię, Chrześcijaństwo królowało w Europie przez millenium, a ludzie nie mieli żadnego problemu masowo się wybijać.
JIIPI2021.01.14 11:25
Była w wieku tzw. mamuśki bożej, która była gwałcona przez bożyszcze zw. bogiem.
york2021.01.14 11:16
TO SA SKUTKI WYCHWYWANIA NASZEJ MLODZIEZY PRZEZ BOLSZEWICKIE POMIOTY.PRECZ Z KOMUNA.
gość2021.01.14 11:13
Biorąc pod uwagę wiek, to raczej pokolenie JP2.
verizanus2021.01.14 11:25
Po czynach widać że mu bliżej do Lenina niż JP2 ;)
Pokręć2021.01.14 11:26
Pokolenie JP2 ma dziś pod 50-tkę. Tobie się na mózg rzucił "prikaz" oczerniania JP2. Jak 15-tolatek miałby być z pokolenia JP2, jak JP2 nie żyje od 15 lat? To raczej patologia z epoki "róbta co chceta", której wmówiono, że mogą robić co chcą i nie ponosić konsekwencji tego.
moher2021.01.14 11:36
o pokoleniu JP2 to się mówi o młodzieży i jej reakcji na śmierć Papieża Jana Pawła II, tego młodego mordercy jeszcze nie było wtedy na świecie, chciałeś zabłysnąć a tylko wykazałeś się totalna niewiedzą ale dla takiego lewaka jak ty to i tak nie ma znaczenia, bredzenie ponad wszystko, każdą bzdurę przedstawia jako swoją lewacką prawdę objawioną
Jerzy2021.01.14 11:49
Morderca mial w sobie ducha JP2, ktory byl wen uparcie wciskany na lekcjach religii i pseudopatriotyzmu spod znaku krzyza. Typowy przedstawiciel mentalnego pokolenia JP2, a wlasciwie jego popluczyny.
Bianka2021.01.14 11:12
Tak, czy inaczej, to wielka tragedia! Współczuję ogromnie Rodzicom, Rodzinie, Krewnym tych bardzo młodych osób!
fdf2021.01.14 11:10
Pokolenie czarnej zarazy w koloratkach i bezwartościowego kościoła na glinianych nogach.
były eSBek2021.01.14 11:14
rzygać mi się na ciebie chce
Olo2021.01.14 11:09
Co do wychowania seksualnego jak niektórzy tu podnoszą to mamy przykład w UK jest wychowanie seksualne od wczesnych lat szkolnych, i co, i mają najwięcej nastolatek w ciąży prawie w całej UE! 15 letnia siostra mojego znajomego była po 5 skrobankach, gdy mi to powiedział byłem w szoku a on odparł że zna ze szkoły dziewczyny które miały więcej i że to norma. Typowa 20 latka w Anglii ma kilkoro dzieci, każe z innym. Brat jest w UK od 20 lat taksówkarzem w duży mieście, mówi że teraz jest jeszcze gorzej bo ta nastolatka nawet nie wie z kim ma te dzieci, a i coraz częściej są związki kazirodcze. Prób samobójczych wśród dzieciaków jest mnóstwo, u mojego bratanka w poprzedniej szkole w ciągu 2 lat były 3, ale jak się na tych wychowaniach seksualnych wmawia dzieciakom że jak nie spróbują z tą samą płcią to są homofoby i że płeć jest płynna i sobie mogą wybrać. W statystykach nie znajdziecie ile naprawdę jest tych prób samobójczych bo tam lewactwo zakłamuje wszystko, podobnie jak nie znajdziecie nigdzie danych że w okolicach Manczesteru grasowała szajka śniadych pedofili która ma na koncie ponad 1200 dzieci! Jak czytałem relacje rodzin które zgłaszały te sprawy to aż się nóż w kieszeni otwierał, mówiono im że nie warto siać nienawiści, może sama córka chciała itd.
Dam2021.01.14 12:19
Bo przeszli z jednej skrajności w drugą skrajność. A żadna skrajność nie jest dobra.
Anonim2021.01.14 15:44
Proponuję nie wierzyć we wszystko, co ktoś mówi tylko porozmawiać z kilkoma klinikami i seksuologami, to wtedy może Pan coś więcej się dowiedzieć. Edukacja seksualna wcale nie jest czymś złym, bo jestem rocznik 87 i w gimnazjum już mieliśmy wychowanie seksualne - jakoś nie było ciąż wśród rówieśników na taką skalę. Teraz natomiast nie ma takiego wychowania i ciąż wśród nastolatek jest bardzo dużo. Problem leży zupełnie gdzie indziej. Dane tego typu (aborcje, próby samobójcze czy napaści na tle peodfilskim) każdy może znaleźć, bo prowadzą je kliniki, ośrodki opiekuńcze, ośrodki odwykowe etc, wystarczy chcieć sprawdzić zamiast słuchać "taksówkarza" z całym szacunkiem. Generalnie wśród przestępców seksualnych górują i to znacznie mężczyźni, więc należy zacząć od edukowanie mężczyzn - i być może leczenia, skoro spory % mężczyzn po 40tce ma ochotę na młodziutkie dziewczynki. Jednak coś jest nie tak, że płeć męska ma takie skłonności - być może to przez złe wychowanie od wieków i tu należy zacząć zmiany? Nigdy nie słyszałam, żeby jakikolwiek edukator powiedział o biseksualizmie czy homoseksualizmie, że każdy ma spróbować z inną płcią (sic!). Za coś takiego każdy seksuolog czy psycholog/psychiatra zostałby pozbawiony prawa wykonywania zawodu - a napomknę, iż znam młodzież, która miała takie lekcje i opowiadali, że przedstawiali im, że jest wśród całej populacji ok 10% osób homoseksualnych i ileś tam biseksualnych. Ja tam nie widzę nic zdrożnego. Dla mnie to na równi z kochaj bliźniego swego. Pozdrawiam.
Bianka2021.01.14 11:07
A ja bym wzystkiego tak łatwo nie zwalała na pokolenie "róbta..." , ale na fakt, że ani rodzice, ani Kościół, ani szkoła nie dały tym dzieciakom podstaw moralnych, żeby postępować właściwie. Wg mnie jeśli takie smarki się zabijają, to z pewnością byli już przesyceni przemocą, emocjami, jakimś niespełnieniem, butą, itp. Rodzice np od malucha dają dzieciom smartfon, włączają bajki, w których pełno przemocy...pracując w przedszkolu przyniosłam raz pluszaka czerwonego ptaszka ze złą minką, byłam ciekawa ich reakcji, niektóre dzieci podchodziły do niego i go biły...gdzie nauczyły się takich reakcji...?? Na pewno nie na moich zajęciach...A kto dziś na ulicy zwraca z dorosłych uwagę przeklinającym smarkaczom, palącym jak parowozy, krzyczącym w pociągach autobusach, jakby byli u siebie w domu....??? Kto, pytam???
opty2021.01.14 10:55
"Aborcja" nie spaprana; tym razem 13 - to latki........
Anonim2021.01.14 10:50
Owoce seksualizacji dzieci, czyli szkoła według lemparcic!
helena2021.01.14 10:45
Nieźle to dziecko musiało być "edukowane",że zapragnęło praktyki.
Leon2021.01.14 10:44
To jest właśnie wmawianie dzieciakom że aborcja jest ok, skoro zabicie dziecka jest ok to zabicie matki i dziecka dla tego głupka też pewnie wydawało się dobre.
Anonim2021.01.14 10:49
Pewnie przeczytał w biblii jak traktować cudzołożników ;)
Olo2021.01.14 11:14
Anonim jeśli nie zauważyłeś że jesteś głupi, to właśnie kurtyna opadła, i nie obnoś się więcej ze swoją głupotom.
Anonim2021.01.14 11:36
Zayebisty argument 👍
Z tym, że "głupotom" piszemy inaczej.2021.01.14 12:41
j.w.
Po 11 ...2021.01.14 10:53
Dlatego w krajach gdzie aborcja jest od lat dostępna, ludzie mordują się na potęgę. Wystarczy zajrzeć do danych statystycznych. Leon zajrzałeś?
Olo2021.01.14 11:12
Dane statystyczne w UK, weź ty się puknij w głowę, przeczytaj to co napisałem wyżej.
AAAtomek2021.01.14 10:42
Autor tego paszkwilu z takim tytułem, w obliczu takiej tragedii jest - IDIOTĄ. Prawicowym idiotą.
opty2021.01.14 10:56
Sie mano; rópta co chceta!!!
AAAtomek2021.01.14 11:39
Dzień dobry księże dobrodzieju, jak tam ministranci?
m!2021.01.14 10:40
Raczej pokolenie JP2 - brak edukacji seksualnej. Macie krew na rękach.
boli ciebie2021.01.14 10:45
szczególnie przestrzeganie 5 przykazania, jak o tym można uczyć na religii, to zamach na "róbta co chceta"
Olo2021.01.14 10:56
W UK jest wychowanie seksualne od wczesnych lat szkolnych, i co, i mają najwięcej nastolatek w ciąży prawie w całej UE! 15 letnia siostra mojego znajomego była po 5 aborcjach, gdy mi to powiedział byłem w szoku a on odparł że zna ze szkoły dziewczyny które miały więcej i że to norma. Typowa 20 latka w Anglii ma kilkoro dzieci, każe z innym. Brat jest w UK od 20 lat taksówkarzem w duży mieście, mówi że teraz jest jeszcze gorzej bo ta nastolatka nawet nie wie z kim ma te dzieci, a i coraz częściej są związki kazirodcze. Prób samobójczych wśród dzieciaków jest mnóstwo, u mojego bratanka w poprzedniej szkole w ciągu 2 lat były 3, ale jak się na tych wychowaniach seksualnych wmawia dzieciakom że jak nie spróbują z tą samą płcią to są homofoby i że płeć jest płynna i sobie mogą wybrać.
m!2021.01.14 11:25
Ale wiesz, że te dane można sprawdzić? UK nie słynie z edukacji seksualnej, ale liczba ciąż wśród nastolatek dosyć szybko tam spada, typowa 20 latka w Wielkiej Brytanii ma mniej więcej tyle samo dzieci, co typowa 20 latka w Polsce, zdecydowanie mniej niż kobiety na Węgrzech czy w Rumunii. Jeśli zaś chodzi o samobójstwa dzieci, to niestety Polska przewodzi w rankingach.
Anonim2021.01.14 17:42
13 latek czy nawet 15 latek to nie pokolenie JP2.
Po 11 ...2021.01.14 10:39
Kolejna ofiara KK. Brak edukacji seksualnej, brak antykoncepcji, brak łatwej aborcji.
baćka2021.01.14 10:42
tobie już pisałem, że ty jesteś ofiarą błędu swego ojca, że zrezygnował ze sp..nie się do zlewu, skutki tego błędu odczuwamy do dzisiaj
Po 11 ...2021.01.14 10:49
Boże, jak ja uwielbiam takie komentarze. Czytam je tak: "Jestem bezradny, nie wiem co napisać, nie mam argumentów, boję się wejść w polemikę, dlaczego nie skończyłem podstawówki? Wiem, napiszę o spuszczaniu się do zlewu." Bardzo proszę o więcej takich, to miodzio na moje czerwone serce :)
Olo2021.01.14 11:20
Serce przesiąknięte krwią niewinnych i ze świadomością że marksizm który wyznajesz jest odpowiedzialny za najwięcej ofiar na ziemi, pewnie jesteś zwierzęciem po za ludzkim pozbawionym myślącego organu jak i wielu tobie podobnych.
baćka2021.01.14 11:28
plujesz na Boga i teraz się do niego odwołujesz? tylko potwierdzasz, że zlew to byłaby właściwa droga a tak .....
T.2021.01.14 12:01
Ale w jaki sposób ofiara KK? KK wyraża się w sprawach seksualnych jasno - do ślubu celibat. Absolutnie nie namawia, co lepsze potępia rozwiązłość seksualną. Co do edukacji seksualnej zgoda, bo dla rządu to dalej temat tabu, i nie dostrzega lub nie chce dostrzegać problemu wczesnej inicjacji seksualnej młodzieży. A co do braku antykoncepcji, to nie przesadzaj, głupie prezerwatywy kupisz w każdym kiosku ruchu, nie tylko w aptece. Wiązanie tego z Owsiakiem, czy KK to istna głupota. To jest raczej żywy dowód porażki wychowawczej rodziców, systemu edukacji, i ofiara obecnych przeseksualizowanych czasów i anachronicznego rządu który temat edukacji seksualnej zamiótł pod dywan.
Anonim2021.01.14 17:23
Brak rozumu w twojej głowie.
x2021.01.14 10:39
Jesteście chorzy z nienawiści.
ateusz2021.01.14 10:28
Kain zabił Abla bo posłuchał hasła "róbta co chceta". Sprawdzone info.
verizanus2021.01.14 10:26
Warto prześledzić jego przeszłość jak nasi wybitni psychologowie radzili sobie z nim w szkole, teraz jak nasi wybitni psychologowie odetną go do stryczka, a później jak nasi wybitni psychologowie resocjalizatorzy bedą go skutecznie (jak zwykle ci chyba nie podlega dyskusji) będą go resocjalizować ;). SKUTECZNYCH wniosków nam wyciągnąć NIE POZWOLĄ ;)
jle_ffm2021.01.14 10:25
No tak, najłatwiej jest tak po pisowsku, zwalić winę na innych a już Owsiak zawsze jest pod ręką. Bez wnikania co się stalo i dlaczego bo i po co?
Anonim2021.01.14 10:20
Pokolenie 500+! Dofinansowana patologia to nadal PATOLOGIA!
Izydor2021.01.14 10:18
Katoprawacka edukacja seksualna w akcji. Przecież o takich rzeczach jak ciąża to na naukach przedmałżeńskich można porozmawiać z księdzem.
verizanus2021.01.14 10:28
Katolikom NIE WOLNO uskuteczniać żadnych działań seksualnych poza małżeństwem. Jeśli był katolikiem, to sprzeniewierzył się swojej religii.
Izydor2021.01.14 11:46
Tak, napalony piętnastolatek chodzi z katechizmem pod pachą i sprawdza czy się nie sprzeniewierza przypadkiem. Co za banda zjebuf.
Piętnastolatek?2021.01.14 9:58
Znaczy był uczynion w okolicach "wielkich narodowych rekolekcji" w 2005 roku.
verizanus2021.01.14 10:30
widać antyewangelizacja okazała się skuteczniejsza. Jeszcze więcej tolerancji dla grzechu.
Grizzly2021.01.14 9:53
Ale to trzeba mieć wyprany łeb, żeby powiązać taką tragedię z Owsiakiem. Serio, wasze sk*rwysyńswto przekracza wszelkie granice. No ale pamiętam artykuł o zamordowanej 10-latce. Wtedy to były "owoce parad zboczeńców". Wam to się powinno pluć w ryj każdego dnia.
Grizzly2021.01.14 9:58
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Grizzly2021.01.14 10:01
Oj już zamknij ryj.
Grizzly2021.01.14 10:06
Won bydle od mojego nicka!
Grizzly2021.01.14 10:40
To wreszcie kiedy otwieracie ten klub Grizzly?
Grizzly2021.01.14 10:48
Ja się też piszę do tego klubu!
Grizzly2021.01.14 11:03
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Grizzly2021.01.14 11:41
Też się możesz zapisać do klubu Grizzly, sami my mężczyźni, ale pamiętaj, nie lubimy przekleństw, och.
Grizzly2021.01.14 11:50
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Raczej "kompromisu aborcyjnego"2021.01.14 9:52
pani Marysiu. To pokolenie, jeśli już.