Paweł Lisicki: Po przekroczeniu tej granicy rozważyłbym wyjście z UE  - zdjęcie
13.11.20, 17:00Fot. screenshot - YouTube (Telewizja Republika)

Paweł Lisicki: Po przekroczeniu tej granicy rozważyłbym wyjście z UE

162

W rozmowie z portalem DoRzeczy.pl red. Paweł Lisicki odniósł się do głosów, wedle których przyznawanie środków z unijnych funduszy miałoby być zależne od tzw. „praworządności”, rozumianej m.in. przez prawa, o które postulują środowiska LGBT, jak choćby możliwość adopcji dzieci przez pary jednopłciowe. Zdaniem red. nacz. tygodnika „Do Rzeczy” tutaj pojawia się miejsce na powiedzenie przez Polskę „non possumus”, nawet za cenę utraty środków czy wyjścia z UE.

Europejska komisarz ds. równości Helena Dalii stwierdziła, że „wszyscy w Unii powinni czuć się bezpieczni i wolni, bez strachu przed dyskryminacją czy przemocą, ze względu na orientację seksualną, tożsamość płciową, ekspresję płciową, cechy płciowe i wciąż jesteśmy daleko od pełnej inkluzywności i akceptacji, na jakie zasługują osoby LGBTiQ”. Coraz gorętsza staje się debata na temat powiązania unijnego budżetu i funduszu odbudowy z mechanizmem praworządności. Tzw. „praworządność” mogłaby zostać zdefiniowana m.in. przez przyjmowanie przez państwa członkowskie postulatów ruchu LGBT, takich jak „małżeństwa” homoseksualne czy możliwość adopcji dzieci przez pary jednopłciowe.

Zdaniem Pawła Lisickiego to jest miejsce, w którym Polska musi powiedzieć „non possumus”, nawet gdyby miało to oznaczać brak środków z Unii Europejskiej czy wystąpienie ze wspólnoty. Tą granicą jest próba zmuszenia Polski do wyrzeczenia się swojej kultury i dziedzictwa:

- „Gdyby to, co mówi pani komisarz miało stać się wiążące dla Polski, nasz kraj w żadnym razie nie powinien się na to godzić. W żadnym razie, czyli za cenę także odcięcia środków, a nawet opuszczenia Unii Europejskiej. Takie jest przynajmniej moje zdanie” – mówi dziennikarz w rozmowie z portalem DoRzeczy.pl.

kak/DoRzeczy.pl

Komentarze (162):

Anonim2020.11.19 20:18
No cóż, chcą nas traktować jak państwa afrykańskie! Nie dajemy im rekompensat za eksploatację. Tylko darowiznę na pomoc! Tak, ale za aborcje, które sobie wprowadzicie.
Skrzypek na dachu2020.11.18 17:58
Brawo Polska Brawo Madziary .
12342020.11.16 7:04
Zakładamy stowarzyszenie osób "C" nie wchodząc do LGBT. "C" - to Catholic podporządkowane kościołowi. Czy to wystarczy aby nas nie dyskryminować ? Chyba nie będzie kłopotów z liczbą członków ? Zobaczymy co zrobią wtedy. Będą zmuszeni to uznać.
york2020.11.14 14:02
slusznosc nad slusznosciami tylko czy rzad juz otym mysli , bo trzeba byc przygotowanym, nam z nowa rzesza nie podrodze.
Prawda w oczy2020.11.14 12:54
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" PEDOFILIA, ZOOFILIA, KOPROFILIA
Anonim2020.11.14 12:46
Przynależność do UE nie jest przymusowe, to w czym problem ?? Niech Sasin zrobi referendum i kato prawica może wprowadzać szariat katolicki.
Krystian2020.11.14 16:49
Szariat jest nierozerwalnie związany z islamem, imamie (anonimie ?)
man.of.Stagira2020.11.14 12:43
UNIA Europejska kończy się wraz z nadchodzącym upadkiem strefy euro. Kolejne kraje europejskie staną przed alternatywą wyjścia z UE. DLATEGO prezydencja Niemiec -przed podjęciem decyzji o przywróceniu Deutsche Mark jako waluty narodowej oraz przed przejściem do nowej fazy istnienia organizacji Europy -po upadku UE w obecnym kształcie- próbuje zabezpieczyć sobie tyły i podporządkować sobie Europę Środkową (Mitteleuropa). NIE DAJCIE się mamić p a n i k ą moralną czy h i s t e r i ą BIGOTÓW z Brukseli. Nienawidzą Was bo ...NIC innego nie potrafią. RÓBMY SWOJE. TRÓJMORZE! Tyle.
Radek2020.11.14 11:13
Skoro boli was słowo "praworządność" to mówi o was wszystko. A to że od poczatku chcecie wyjść z Unii i znowu dołączyć do wpływów Rosji to wszyscy normalni wiedzą
Anonim2020.11.14 12:28
Nawet jeśli nazwiesz gwałcenie dzieci praworządnym, nie sprawi to że gwałt przestanie być gwałtem.
12342020.11.16 7:07
Was boli brak władzy. Tragedią jest to że nie możecie jej odzyskać. Demokracja. Konstytucja. Jesteście za słabi.
Olo2020.11.14 10:10
Najwyższy czas uciekać z tego euro kołchozu bo obudzimy się w IV rzeszy z obozami koncentracyjnymi dla nielewacko myślących.
Anonim2020.11.14 12:47
No jasne w "wolnej" Polsce zrobi się obozy dla lewaków, nie ?
Olo2020.11.14 16:10
Po co dla zombi obozy.
KAZ2020.11.14 10:05
Nie może jakiś biurokrata pluć nam w twarz i decydować za Polaków
leszek2020.11.14 9:18
sądzicie że fani pedałów i lgbt neomarksiści z pis zaprotestują nie oni to jeszcze poprą jak krzywy ryj kaczafiego pinokio morawiecki
szaradzista2020.11.14 9:01
Krzyżówka on-line ............. Rodzaj knebla ? .............. Hasło - PRAWORZĄDNOŚĆ
Marian2020.11.14 8:39
Tak naprawdę nie chodzi o dyktaturę pedałów ale o bezwarunkową kapitulację wobec Niemiec. Pedalstwo to taka siatka maskująca,wskazuje na to niebywała aktywność w tej sprawie Stronnictwa Pruskiego.
Anonim2020.11.14 8:28
banda kretynów !11
Anonim2020.11.13 23:23
A co z wyjściem z NATO?
Olo2020.11.14 10:17
Nie pal głupa NATO i UE to zupełnie rożne twory.
pytanie2020.11.16 10:49
W NATO polscy żołnierze mogą podlegać obcemu dowództwu. Jeśli to nie jest utrata suwerenności to nie wiem czy jest dla ciebie suwerenność.
Azotox2020.11.13 22:25
Unia Europejska i Europa to dwa różne światy.
nikt ważny2020.11.13 22:05
Hej cwaniaczki, co wycieracie sobie gęby z jednej strony wartościami chrześcijańskimi,a z drugiej strony chwalicie UK! Przypomnę wam - w UK jest dozwolona aborcja na żądanie do 22 czy 24 tygodnia oraz śluby homoseksualistów. Było wiele przypadków, że w pracy ludzie nie mogą nosić krzyżyków czy medalików. Nie ścigano gwałcicieli-muslimów, żeby uniknąć oskarżeń o rasizm. I teraz najlepsze - nie Unia ich do tego zmusiła, a po wyjściu nic z tego nie zmienią. Jeżeli myślicie, że bycie poza Unią pozwala chronić jakieś wartości, to jesteście żałosnymi frajerami.
Anonim2020.11.13 22:30
I ktoś cie zmusi do homoślubu? Serio? I do aborcji cię zmusi. Serio? A może cię zmusi do skoczenia z mostu? ;) Nie masz swojej woli i jesteś marionetką? Czy jednak chłopem z jajami i masz swoje zdanie i NIKT cię nie zmusi.Pomyśl i nie pisz głupot.
Anonim2020.11.14 12:29
Noo... jak na dzień dzisiejszy, lewactwo w UK przymusza do "dobrowolnej kastracji" 2,5 tysiąca dzieci każdego roku.
bz2020.11.13 21:47
"Praworządność" wg. europejskich decydentów znaczy tyle, co bezkrytyczne podporządkowanie się dyktaturze lewactwa. Nie ma tu ani pragmatyzmu, ani logiki. Jeśli jesteś politycznie poprawny, jesteś praworządny. Skąd my to znamy ...?
Anonim2020.11.13 21:47
Ja ztakiego kosciola gdzie jawnie ukrywa się psychopatycznych dewiantów i pedofili to już teraz się wypisuje
Anonim2020.11.13 21:48
... i to w podskokach!
Dariusz2020.11.13 22:07
Tak z ciekawości.Kiedykolwiek byłeś w tym kościele?Pytam jako ateusz.
Anonim2020.11.13 21:35
Może raczej powinnismy się wypisać z polskiego kosciola bo to co on soba reprezentuje to tylko ZGNILIZNA MORALNA
Pedofile ze wszystkich biskupstw łączcie się?2020.11.13 21:33
Lisicki po tym czym są nasi księża kosciola jeden w drugiego aspiruje do piekła to zasady Unii są jasne i przejrzyste
T.2020.11.13 21:30
Obawiam się że małżeństwa homosi są niezgodne z Polską konstytucją. Czyżby Pani komisarz Helena Dalii jawnie wzywała do łamania konstytucji i praworządności? absurdy większe niż u Barei.
Marek2020.11.13 21:24
Trzeba zrozumieć Lisickiego. On się obawia, że UE ożeni go z Kaczyńskim. A potem każe im adoptować Czarnka.
cyryl2020.11.13 21:14
Moje zdanie jest takie samo!
Bianka2020.11.13 20:56
Pan Paweł ma rację, trzeba myśleć o wyjściu z unii. Jeśli ostatecznie wybory w USA wygra Biden, a Niemcy na to liczą, to następne 4 lata będą nie do zniesienia. Niemcy podyktują wszystko co mamy robić, nawet w jakich odstępach chodzić siusiu, bo to ze względów ekologicznych. Czyli ich praworządność będzie trzeba przestrzegać. Na czym ma polegać ich praworządność, nie wiemy. Cwaniacy nie podają definicji, żeby móc manipulować z dnia na dzień.
Torchwood2020.11.13 20:48
Lisiecki niech sobie wychodzi skąd chce - może się nawet na Antarktydę przeprowadzić. Polska nigdzie się nie wybiera - w referendum zdecydowali o wejściu do EU, i Lisiecki nie ma tu nic do gadania.
Alojzy Cedzidło2020.11.13 23:09
Opinia Lisieckiego i Twoja , mają jednakową wartość Tylko Ty nie odmawiaj mu demokratycznego prawa do wolności słowa . A czy ma rację zobaczymy . To nie tylko Jego opinia. Ja do niego dołączam , Nie mam zamiaru żyć w jakimś Polisch Landzie.
Anonim2020.11.13 20:47
Jestem za. To będzie koniec PiS. Jak sie cieszę. Jak na wiosnę bez dotacji ruszą rolnicy górnicym, przedsiebiorcy i miliony ludzi bez pracy to zmiotą PiS. Trzymam za słowo panie Pawle.
Jacek2020.11.13 20:44
Jeszcze raz , bądzmy z Unia jak najdłużej, i wtedy za to ją rozp....dolmy. Bo wtedy normalnych ludzi zostawimy na pastwę Unii , musimy im pomóc
KATON STARSZY2020.11.13 20:41
Brawo Panie Lisicki,należy naród przygotować i uświadomić,że bez uni można żyć.Tym bardziej że nie ma definicji praworządności.Pod tą formułę można podciągnąć każdą głupotę.Gdy Dulkiewicz zrobi piknik,manifestację na rzecz połączenia Gdańska z Rzeszą,nawet nie będzie można protestować gdyż hitlerówka -merklówka uruchomi procedury UE o łamaniu praworządności w Polsce.
jacek2020.11.13 20:25
Pawle , jestem z Tobą , niech się WALą
Jarek2020.11.13 20:11
25 państw nie ma problemu z praworządnością - tylko Polska i Węgry. Czy to nie jest zastanawiające?
Cierpliwy2020.11.13 20:35
Bystrością to Ty nie imponujesz.
Ksiądz Bartold2020.11.13 21:11
Ty chyba bystrością nie imponujesz, synu! Powiedzcie wprost "CHCEMY WYSTĄPIĆ Z UNII EUROPEJSKIEJ".
Alojzy Cedzidło2020.11.14 14:32
A księzulek to do kogo adresuje swoją uwagę Do " Jarusia " ,do " Cierpliwego Bo to ważne dla duchownego . Bo jak do " Cierpliwego " to sutanna księdzu nie potrzebna . Będzie tylko narazała na kłopoty . Zwłaszcza obok meczetu .
Anonim2020.11.13 20:58
Orban to przyjaciel Putina.Ktoś musi rozwalać UE od środka i wykonywać rozkazy . A przy okazji Putin zwerbował Kaczyńskiego i Lisieckiego.
Alojzy Cedzidło2020.11.14 14:23
Nie widzisz przyczyny " Jareczku " .Nie? No to bystry nie jesteś . Przyczyna jest prosta . My Polacy mamy największe doświadczenie z okupacją jak nie Hitlera to Stalina .A i niektórzy to nawet pamiętają jaki cel miał układ Ribentrop -Mołotow . Dlaczego jesteśmy w UE , zapytasz . Tez prosta odpowiedz jak cep . Polski by nie było . A tak to jesteśmy . Wprawdzie walczymy o to aby nie być na kolanach Na razie ciężko ustać . Dzięki , podobno Polakom jak Tusk.
Dariusz2020.11.13 20:05
Polexit.Zanim będzie za późno.
Anonim2020.11.13 21:25
I Unia z wrogiem Europy czyli z Rosją.
Dariusz2020.11.13 21:56
Anglia nie ma wiecznych wrogów ani wiecznych przyjaciół, ma tylko wieczne interesy. Autor: Henry Temple.Może najwyższy czas w miejsce Anglia, wstawić Polska.
Grizzly2020.11.13 20:04
Trzeba wypier... z tej niemieckiej, faszystowskiej Unii!
Anonim2020.11.13 20:07
Przeklinasz jak aborcjonistki ze SK. Szybko załapałeś słownictwo od nich albo od rodziców ;-D
ciekawy2020.11.13 20:00
Jeżeli siłą chcą nam narzucić homo związki a wszystko wskazuje , że tak jest to faktycznie trzeba iść za przykładem Wielkiej Brytanii i wyjść z Unii, która i tak jest skazana na klęskę. Terroryzowanie wolnych krajów przez homo terrorystów to już o kilka kroków za daleko. I tak nam te środki zamrożą jeżeli będziemy chcieli żyć po swojemu, więc tak naprawdę nic nie mamy do stracenia.A PO, Lewica i PSL nie będą mieć okazji jeżdźenia do Brukseli i blokowania wypłat funduszy.
Anonim2020.11.13 20:05
A w jaki sposób SIŁĄ ci narzucają homo związki? Każą ci się żenić z Wojtkiem czy Pawłem? Siłą? Co ty tam pijesz albo ćpasz?
ella2020.11.13 19:40
Morawiecki jest na postronku żydowskich banków nigdy tego nie zrobią........
Emma2020.11.13 19:19
do jle_ffm. w sprawie opuszczenia UE: najpierw przeprowadza się referendum. Jeśli większość będzie za - taczki można zastosować np. dla betonowych euroentuzjastow.
jle_ffm2020.11.13 19:08
Taa, tylko spróbujcie pisowskie złodzieje, wyjść z Unii. Ludzie gdy nie dostaną kasy i dopłat to was na taczkach wywiozą, razem z red. Lisickim...
oj2020.11.13 19:23
Polskie rolnictwo bez unii lepiej sobie poradzi niż z unią, a rząd zamiast odprowadzać różnego rodzaju haracze do unii może wypłacać rolnikom, niezależnie od humoru Brukseli
Anonim2020.11.13 19:36
Co ty pijesz? Bez dotacji za mleko zapłacisz 8 złotych w sklepie, a za niedotowany "żywiec " zapłacisz w sklepi 100zł za szynkę.
Przeciw kretynom2020.11.13 19:48
A przed unią to szynki się nie jadło? I w żadnym czasie nie kosztowała tyle aby była jakimś nieosiągalnym rarytasem, wiec jedyne co mogę ci doradzić to yeebnij się w łeb.
Anonim2020.11.13 20:11
Nie pij. Pamiętam za komuny tę szynkę. Na kartki.
Dariusz2020.11.13 23:32
To i tak kolego miałeś szczęście,bo ja pamiętam tylko kartki.
Anonim2020.11.14 12:55
oj - oj odjechał w jaką krainę fantazji :)) ale spoko można wyjść z uni i np, zostać kolonią Chin, chociaż i tak większość towarów w Polsce to made in china :))
lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć2020.11.13 19:04
Ja uważam że powinniśmy opuścić UE, im wcześniej tym lepiej. Dlatego, że wszystkie decydujące stanowiska i instytucje unijne zajmują tam lewacy i różne tęczowe dziwolągi. To są ludzie bez rozumu i bez kręgosłupa moralnego, trudno się po nich spodziewać mądrych decyzji i obiektywizmu.
Anonim2020.11.13 19:10
Orban też tak myśli, dlatego już 5 razy był w Moskwie u Putina. Ostatnio w 2018 roku a Putin powiedział:" Węgry naszym kluczowym partnerem,a nasze relacje dobrze rozwijają się praktycznie we wszystkich aspektach"
Anonim2020.11.13 19:12
A tu masz fotkę dwóch przyjaciół Orbana i Putina. https://www.rp.pl/apps/pbcsi.dll/storyimage/RP/20180918/SWIAT/180919340/AR/0/AR-180919340.jpg?imageversion=Artykul&lastModified=20200817162458&exactW=1000
co ma piernik do wiatraka?2020.11.13 19:15
a Merkel buduje z Putinem gazociąg
Anonim2020.11.13 20:13
A kasa przypływa obok Polski, i mamy z ZERO zamiast miliardów. Ale przecież duma była ważniejsza.
Anonim2020.11.13 18:48
Boże, nie teraz. Mój proboszcz załatwił 2,5 miliona euro na remont kościoła i zabytkowej plebani.Boże zmiłuj sie.
JanP2020.11.13 18:44
Paweł Lisicki powinien w końcu podjąć męską decyzję i olać UE. Może robić np. za męczennika.w słusznej sprawie. Na starość rozsądek biedaka opuścił.
Anonim2020.11.13 18:49
Idę o zakład że w domu hipokryta, ma pełno rzeczy Made in EU
Anonim2020.11.13 19:38
Jako przyjaciel Putina ma wszystko z napisem: "Zdjełano CCCP" ;D
Anonim2020.11.13 18:41
Czyli Biedroń i Budka mieli rację że Kaczyński chce wyprowadzić Polskę z UE a Lisicki potwierdza ich tezę. Czyli jednak mieli racje i nie były to brednie, jak pisała Fronda.
Anonim2020.11.13 18:48
Nie tylko. Wtedy wyjdzie że rację mieli też umiarkowani konfederaci że PIS chciał dokonać rzezi na Polakach, podporządkowując państwo i calutką służbę zdrowia do walki wyłącznie z koronawirusem, a bez środków z UE nie poleczą nawet tej 1 choroby.
fdf2020.11.13 18:39
Nie, nie najpierw podział Polski na dwie części, na tych co chcą zostać w unii i tych z katotalibanu co chcą z niej wyjść.
jle_ffm2020.11.13 19:10
Popieram, niech się pisowcy kiszą razem ze swoim suwerenem...
Foster2020.11.13 19:34
Popieram - ja również chcę żyć w UE.
Katol2020.11.13 20:08
to wyjedźcie zboki do Unii, a Polska zostanie dla nas
soros2020.11.13 18:38
Popieram. przyzwoitość i kultywowanie tradycji chrzescijańskiej jest bezcenna.Nie dla lewicowej ideologii.
Instruktor2020.11.13 18:35
Lewica UE najwyrazniej tworzy nowatorski system "Leworzadnosci", ktory stara sie narzucic Europie dla zlikwidowania rosnorodnosci pogladow. Xhyba rtzeczywiscie jest to czas i dogadanie sie w Wielka Brytania i Wegrami w sprawie stworzenia Konferedacji Europejskiej albo (razem z USA i Kanada) Wspolnoty Polnocnoatlantyckiej.. Podejrzewam, ze Wlochy, Austria i czesc krajow Grupy Wyszechradzkiej beda mocno zainteresowane
Anonim2020.11.13 18:20
A wiecie kto jest największym beneficjentem unijnej kasy? 1. Rolnictwo 2. Kościół Katolicki 3 Budowa dróg. W 2021 ramach pakietu środków mających złagodzić wpływ epidemii na gospodarkę Polsce ma przypaść najwięcej - 7,4 mld euro. Ale jak widać opcja putinowska jest mocniejsza.
Nemesis2020.11.13 18:31
Polska nie będzie niczyim wasalem. I zapamiętaj sobie to raz na zawsze !
Anonim2020.11.13 18:43
Już jesteśmy wasalami USA i Izraela. Chyba nie zaprzeczysz, wczoraj Duda podpisał porozumienie.
P2020.11.13 18:50
Nie samym chlebem żyje człowiek, lecz każdym słowem które pochodzi z ust Bożych [Mt 4, 4] Szukajcie wpierw królestwa bożego i sprawiedliwości, a wszystko inne będzie wam dodane [Mt 6, 33]
Jarek2020.11.13 20:15
@P - Powiedz to tym spaślakom biskupom.
Jarek2020.11.13 18:19
Lisicki, tobie chyba wybuchł mózg. Poza UE Polska będzie jak Białoruś. Polska to nie UK. Nie mamy nic swojego oprócz kończącego się węgla.
Lisicki sfanatyzował się na starość2020.11.13 18:25
Niedawno na kanale Polonia Christiana rozpaczał, że w przestrzeni publicznej tolerowane są niekatolickie punkty widzenia, a przecież państwo ich zakazać jako fałszywych i eschatologiczne zgubnych.
Errata:2020.11.13 18:26
...państwo powinno ich zakazać jako fałszywych i eschatologiczne zgubnych.
Alojzy CedzidłoA co2020.11.13 23:40
A co .panie ' Jarku " teraz jesteśmy traktowani jak Niemcy , Francja ? Prawda jest inna . Gorzej jak Białoruś.. Nam niedługo pierdnąć bez ich zgody nie będzie wolno . Nas w ytej chwili współpraca z Ameryką ratuje .Co będzie ja BIDON z atzchajmerem wygra wybory ? Boję sie pisać.
jacek2020.11.13 18:19
anonim 18;10 przyjrzyj się tym tablicom co ta unia dała a przeczytasz ile twoja gmina się zadłużyła w zachodnim banku i niemałym procencie .
AAAtomek2020.11.13 18:18
Słuchajcie katoprawaki! Jak Polska będzie posiadała broń atomową, 60 milionów mieszkańców i dochód 50000$ na osobę to wtedy możecie snuć plany o POLEXIT-cie! Jesteście prawaki tak durni, że aż mnie dziw bierze, skąd tylu debilów w Polsce?
P2020.11.13 18:52
Znalazł się intelektualista
Szkoła Frankfurcka2020.11.13 18:14
Jedną z głównych idei Szkoły Frankfurckiej było wykorzystanie pomysłu Freuda o ‘panseksualizmie’ – szukanie przyjemności, eksploatacja różnic między płciami, obalenie tradycyjnych relacji między kobietą i mężczyzną. Sposoby osiągnięcia tego celu: • atak na autorytet ojca, negacja specyficznych ról ojca i matki, odebranie rodzinom, jako pierwszym prawa do edukacji swoich dzieci • zniesienie różnic w edukacji chłopców i dziewczynek • zniesienie wszelkich form męskiej dominacji – stąd obecność kobiet w armii • zadeklarowanie, że kobiety są ‘klasą ciemiężoną’, a mężczyźni ‘ciemiężcami’. Munzenberg w ten sposób podsumował długoterminowe działania Szkoły Frankfurckiej: ‘Zachód zrobimy tak zepsutym, że będzie śmierdział’
Anonim2020.11.13 18:10
Za Unijne dutki u mnie w gminie wybudowano szkołę dla 600dzieci, wyremontowano kościół z XIV wieku, wybudowano 2 przedszkola, chodniki przy każdej większej drodze, oczyszczalnię ścieków, boiska ze sztuczna nawierzchnią, halę do tenisa,kilometry scieżek rowerowych itd... Lisicki uważa że nie warto było?
Irek2020.11.13 18:52
Chłopie-anonimie! Czy nie umiesz odróżnić normalnego budynku od zabytku z XIV? Akurat to jest Kościół, ale jest zabytkiem i dlatego go remontowano!
Anonim2020.11.13 19:16
A to źle że go wyremontowano za Unijne? Bo cię nie rozumiem?
Po 11 ...2020.11.13 23:05
Źle. Bo się spotkało polskie piękne sacrum z brzydkim unijnym profanum. To tak jakby Soros, albo inny diabeł finansował nowe zęby dla zdziwionego biskupa. Niiii chooj nie pasuje, bo za duże i za ostre :)
jacek2020.11.13 18:08
Unia ,unia unia tyle nam dała .ha ,ha . 2004- 2020 128 miliardów euro ,po odliczeniu naszej składki . To daje 8 miliardów euro rocznie tyle co rząd wydaje na 500+ . Lewaki morda w kubeł .
Anonim2020.11.13 18:04
A Putin zaciera ręce. Kiedyś był taki artykuł dlaczego Lisicki popiera Putina i było tam mnóstwo przykładów.
ABW powinna się nim zająć2020.11.13 18:20
Kacapskiej agenturze - kontra!
Anonim2020.11.13 18:00
Glupek. Miliardy Euro idą na rolnictwo ,remonty kościołów, drogi, szkoły, poprawy bezpieczeństwa.
trzaska2020.11.13 18:05
odezwał się jeden z tych co Panu Bogu świeczkę a djabłu ogarek
Irek2020.11.13 18:11
"Anonimie"! Nie, on nie jest głupkiem! To ty nim jesteś, tak pisząc! Piszesz, że miliardy idą z UE dla nas...??? Tak idą...Ale to dziwne, że zapominaś jakoś o tym, jak ogromne składki my wpłacamy do budżetu unijnego! NIE MA NIC ZA DARMO! ... ŁASKI NAM NIE ROBIĄ! Kilka lat temu , za rządów PO, byliśmy nawet płatnikami netto! To znaczy, że więcej wpłaciliśmy środków, nic otrzymaliśmy! Więc kogo chcesz nabrać, nie nas, doszkol się !
Anonim2020.11.13 18:24
Sprawdzam .Polska wpłaciła 52 mld euro a nad Wisłę napłynęło 163,6 mld euro, czyli doimy zgniły zachód. To źle?
Konrad2020.11.13 18:46
Za rządów PO-PSL Polska musiała zwrócić niewykorzystane fundusze unijne, gdyż zaniedbano i przeciągnięto w czasie procedury , przetargi itp.! Więc teoretycznie mogła być płatnikiem netto, jeżeli odjąc to, co zwrócili!
Głupek z ciebie2020.11.13 18:33
Polska dotąd nigdy nie była płatnikiem netto. Nie kłam. Na Pinokia się zapatrzyłeś? Nie masz lepszych wzorców?
Czytar2020.11.13 17:48
Gdyby nie Unia to by dróg nie było i kozy byśmy pasali ? Nawet ta tak biedna Białoruś w tym tygodniu otworzyła elektrownię atomową w Ostrowcu i trzecią linię metra w Mińsku . Co ciekawe nie ma tam obciachowych tabliczek , że jacyś dobroczyńcy ileś tam dołożyli.................
Anonim2020.11.13 18:02
Masz racje. Zamiast UE sojusz z Rosją jak na Białorusi.
krzysiek2020.11.13 17:45
dla tych co nie widza zycia poza unia juz jestesmy platnikiem netto a zachodnie firmy ktore opanowaly Polski rynek wyciagaja potezna kase ktora wyplywa z naszego kraju , jeszcze chwila i unia padnie na pysk bo to twor lewacki
cam2020.11.13 17:59
Powiedz to geniuszu rolnikom, którzy są największymi beneficjentami indywidualnym unijnych dopłat bezpośrednich i dofinansowań. Tylko się nie zdziw jak zaliczysz widły w plecy
Major Zenhorst2020.11.13 17:44
Do tych, co podpierają się Wielką Brytanią - myślę, że jest trochę różnic: nie jesteśmy tak bogaci, nie mamy tylu sojuszników w świecie, mocarstwo z nas żadne a o sile naszej waluty nie chce mi się pisać.
Jan2020.11.13 17:37
No nareszcie wszystko jasne. Medal od Putina dla PIS zapewniony
Twoje imię2020.11.13 17:48
Czyli jak nie jestem za białym to jestem za czarnym. Mizerniutki przykład pseudoerystyki. Mogę odpowiedzieć że Makrela jest NAJWIĘKSZYM skarbem Władymira Władymirowicza, bo obłąkańczo uzależnia gospodarkę IV Rzeszę od ruskiego gazu.
Major Zenhorst2020.11.13 17:31
Ech, chciałbym, żeby Ci wszyscy, co tak strasznie są za wyjściem z UE zastanowili się jak to będzie potem. Co będzie, jak się skończą dopłaty bezpośrednie, fundusze europejskie, zamknie się unijny rynek pracy (bo Unia sobie bez nas poradzi - jest Rumunia, Bułgaria....), wycofają się z Polski firmy produkujące na rynek unijny. Wpływy z podatków polecą w dół, nie będzie kasy na 500+ itd. Ale co Ja tam wiem - przecież Ci wszyscy za Polexitem mają pewnie na to wszystko gotowe odpowiedzi.
Alojzy Cedzidło2020.11.13 17:39
Nie byłoby wesoło " Majorze " . Oj nie ... To już wolę u bauera pory zbierać. , Bo Niemcy muszą domu i rodzin przed ukochanymi uchodzcami bronić A może ich gościć
Major Zenhorst2020.11.13 17:48
Jeśli tylko to potrafisz robić to po wyjściu z Unii dalej będziesz to robił tylko w Polsce.
Alojzy Cedzidło2020.11.13 22:50
Ej obywatelu " Majorze " , a może her grupenfirer Zenhorst. Jak na majora , to her Zenhorst mało wie o Polsce. Trzeba przyznać , że u was lepiej zarabiają jak my po tej opiece CCCP jesteśmy w stanie płacić Ja wiem ,że u was nawet nasi doktorzy zbierają szparagi lub wymieniają pampersy staruszkom. Jak wyjdziecie z unii to .... w Polsce " Może i tak . Tyle tylko,że " uchodzców " do roboty nie zmusicie.
Twoje imię2020.11.13 17:50
Już widzę te ,,zachodnie '' firmy masowo wycofujące się z polskiego rynku, ha,ha !! Nikt nie wycofa się z Chin, choćby KPCh zarżnęła z 10 milionów Ujgurów. Kasa, misiu, kasa !
Twoje imię.2020.11.13 17:57
Co do ,, wolnego '' rynku pracy, to proponuję porozmawiać z właścicielami firm transportowych. Gdy zaczęliśmy wygrywać, to Ofiara Pedofilii i Makrela wykończyły naszych transportowców w trymiga. Co do dopłat, to skończą się również nasze wpłaty. A jak jeszcze ustanowimy cła na niemieckie towary, to Bosch, Siemens, właściciele Lidla, Auchan, Castoramy, Media Markt i i wielu innych ,,zachodnioeuropejskich '' firm wywiozą swoich polityków na taczkach. Polska jest PIĄTYM partnerem gospodarczym IV Rzeszy. Niemiaszki nie zrezygnują nigdy z wyciągania kasy z Polski
Foster2020.11.13 17:27
Ponoć Mateusz powiedział, ze Polska nie może zaakceptować tych trudnych warunków, a Angela mu odpowiedziała "jesteśmy na to przygotowani".
Eden2020.11.13 18:17
A któż podsłuchiwał ich rozmowę ?
Foster2020.11.13 19:39
Podawali w TVP.
Haisenberg2020.11.13 17:23
Anglicy kilka lat temu się obudzili. Wolność gospodarcza, wymiana handlowa, swoboda podróżowania - owszem, ale narzucanie nam ideologii - nie zgadzam się, w referendum zagłosuję za wyjściem!
"Nam" - to znaczy komu mianowicie?2020.11.13 17:29
Oszołomom spod znaku Rydzyka, Natanka, Międlara, Bąkiewicza? Za mało was.
Japa2020.11.13 17:45
Mało nas , piszesz ? Myslisz o Polakach ? Już nie raz dostaliście od tych " mało was " po d....e ..Zapomniałeś ?
Myślę o tej 1/4 Polaków2020.11.13 18:17
która przejawia skłonności oszołomskie. Zgnieciemy was w referendum jak walec żabę.
Ytrewq2020.11.13 18:19
Ha,ha,ha,ha,ha,ha !!!
Alojzy Cedzidło2020.11.13 22:31
Byc może jak żabę . Zgnieciecie .Tylko czym . ? Walca to nawet tańczyć nie umiecie . No o o . Chyba że frojlain Anielcia pożyczy. I ta matematyka oszołomó3 czyli nas jest 1/4 . Nie wiem skąd ta wiedza matematyczna . 3/4 geniuszy i proszę , przegrane kilka wyborów Programu napisać nie potrafią A referendum . To tylko chyba towarzyszka Lempart załatwi , jak jej nie "załatwi " Prokurator .To w tych zbawczych towarzystwach takich jak te " Wolnych Kobiet i KOD -u jest jak widać normą . Przecież " K". od "L " to blisko
trzaska2020.11.13 18:13
nie podoba się, von tam gdzie ci lepiej ,katole nie będą cię ,,prześladować'' żeś dzieckiem Bożym i mimo twojej do nich nienawiści ,okazywaniem szacunku i miłości.
Avzut2020.11.13 17:40
Nie widzisz różnicy między Wielką Brytanią, która jest jednym z największych militarnych i gospodarczych potęg, a Polską, która jest słaba pod każdym względem??
To po prostu zdesperowany fanatyk religijny2020.11.13 17:22
czy agenciak wpływu z kremlowskiej stajni?
Anonim2020.11.13 17:20
Ciekawe, czy on tak bredzi za pieniądze, czy po prostu z własnej głupoty?
Beno2020.11.13 17:29
O to ciebie bym raczej ciebie zapytał. Czyś taki głupi, bo na to wygląda, a może ci za twoją głupotę jeszcze ktoś płaci?
Anonim2020.11.13 17:43
Grunt, że nie w rubelkach, jak temu gamoniowi.
Aeiouyąę2020.11.13 19:01
A jednak !?
Po 11 ...2020.11.13 17:19
Tych obłąkanych zdrajców Ojczyzny trzeba natychmiast wykopać na śmietnik historii. Hasła Kobiet są w 100% trafne i aktualne ... WYPPIRRDALAĆ !!!!
Alojzy Cedzidło2020.11.13 17:33
" To po prostu...", " Anonim XXXL", : Po11" Ale wy tęsknicie za władzą Taką tęsknotę opartą o wasze wartości , ma dużo tych z Tworków .Tam mogli byście bez przerwy i bez konsekwencji śpiewać Hajli Hajlu ...
Irek2020.11.13 18:27
"PO 11" !... PRZESTAŃ W KOŃCU UDAWAĆ POLAKA I PATRIOTĘ!... DLACZEGO WSTYDZISZ SIĘ PRZYZNAĆ DO SWOJEJ ŻYDOWSKIEJ NARODOWOŚCI? Myślisz, że nie wiemy kim jesteś??? Wg ciebie hasła tych lewackich "kobiet" są słuszne, tak? A jakże mogłeś inaczej napisać, tylko tak! Przecież jesteście podobni do siebie! Jesteś przecież Lech Keller-Krawczyk, przedstawiający się wcześniej jako"...ateista, dumny gej..."! Zbyt dużo o tobie jest w IPN! Siedziałeś za to!...BYŁEŚ TEŻ SB-kiem! Chwaliłeś się też tu wcześniej! Pamiętamy o tym....!
man.of.Stagira2020.11.13 17:17
TUTAJ NIE chodzi o żadną 'praworządność' czy jakieś prawa 'osób LGBTQ'. CHOWAJĄ się za NIMI jak za dziećmi i młodzieżą w Marszach. Chodzi o to, żeby p o z b a w i ć narody Europy (w tym Polaków) suwerennych struktur politycznych. Naród b e z suwerennego państwa stanie się prowincją Dyrektoriatu -Marchią Niemiec- w tzw. "Europie". Takie podporządkowanie i wasalizacja "plemion" na wschód od Łaby -stary niemiecki plan. Ot, co..
Alojzy Cedzidłow2020.11.13 23:30
Myślę , myslę i dodać nic nie potrafię . Pełna racja .. Ale tych buraczanych aktywistów. nikt nie przekona . Oni wiedzą gdzie prawda leży . Ale zwierzchnika trzeba słuchać jak się chce zarobić .Że kasa cuchnie kanałem to co .Zawsze flachę można kupić
JoGa2020.11.13 17:16
Ma rację, już raz w kołchozie byliśmy. Nikt nas do niczego nie będzie zmuszał.
Po 11 ...2020.11.13 17:16
Wyszło szydło z worka. PiS to agentura Putina. Po co nam praworządność, skoro Matuszka Rassija nas z miłością przytuli ... od tyłu.
Japa2020.11.13 17:22
Ej " Po 11 " Jak ci się znudziło udawać Polaka , wiej do swojej ojczyzny I to może być właśnie ojczyzna Putina .
Irek2020.11.13 18:34
"Japa" ! Myślałem, że tylko ja tego "PO11" rozgryzłem! Ty też wiesz i inni, że to stary gej i udaje tego, kim nie jest! Podszywa się pod Polaka! Wysila się, przecież nikt nie wierzy w to co on pisze.
Japa2020.11.13 23:52
Dzięki Taki wpis cieszy . Nasza zgoda w opinii nie wiele znaczy. Oni tym bajdużeniem próbują nam robić wodę z mózgu Ze mną nie wyszło z Tobą też . Ale jak się komuś kupę na mózg zrobi ,to zawsze tam tego gówna zostanie. Pozdrawiam Życzę spokojnej nocy .
Marian2020.11.13 17:16
Od dawna postulowałem żeby to zboczone gów* no zlikwidować teraz byłby spokój.
Anonim2020.11.13 17:15
Nie po to wyszliśmy marksistowskiego z bagna, aby w nie znowu wchodzić. Veto w sprawie budżetu i tyle.
katolicka deratyzacja Polski2020.11.13 17:14
Lisicki to widocznie prowokator,bo to nie jest idiota,i wie,ze gdyby PIS oglosil Polexit ,to by przestal istniec,bo Polacy popieraja Unie w ponad 80% Widocznie o to mu chodzi,zeby komunisci wrocili do wladzy.
MT(*)2020.11.13 17:13
Brawo panie redaktorze Lisicki. Inni Polacy myślą tak samo. Wszystkie kwestie gospodarczego i politycznego funkcjonowania wolnego i suwerennego państwa można uregulować umowami dwustronnymi. A lewacko - tęczowy kołchoz niech się utopi w swoim rynsztoku.
Avzut2020.11.13 17:26
Tylko wytłumacz jeszcze jak zachęcisz, w takiej sytuacji, inne kraje do zawierania korzstnych dla Polski umów? Polexit oznacza m.in bezlitosną konkurencję gospodarczą ze strony całej UE oraz ciężkie do zdobycia wizy do praktycznie całej Europy Zachodniej. Polska to nie jest Wielka Brytania, że może z UE zawierać porozumienia na w miarę równych zasadach.
Foster2020.11.13 17:30
Nie martw się. Rosjanie otoczą Nas bratnią pomocą.
Avzut2020.11.13 17:34
Tak masz rację wtedy zostałoby chyba tylko wnioskowanie o przystąpienie do USA jako kolejny stan lub stanie się na powrót wasalem Rosji.
C12H22O112020.11.13 18:26
Albo Amerykanie.
elf.2020.11.13 17:12
Zgadzam się, już postulowałem ze Polexit, to jedyne zdroworozsądkowe wyjście, UE to komunistyczno-lewacki sabat, jak za Stalina Związek Sowiecki, szowinizm, hipokryzja, faszyzm, zboczenia, lgbtq, islamska i barbarzyńska emigracja, nihilizm, mordowanie nie narodzonych dzieci, eutanazja, etc. długo by wymieniać, UE to zło wcielone, szatan i jego demony atakują...ale przegrają!.
Ruten2020.11.13 18:24
To jest ZSRR - bis.
Foster2020.11.13 17:10
Ja Polski poza UE nie widzę. To będzie tragedia.
Po 11 ...2020.11.13 17:14
Ja widzę. Polska jak Białoruś - satelita Putina. Zero LGBT. Kościół = Państwo. Duma, Naród, Bóg, Wiara i Ojczyzna. Pochody, wiece i pochodnie. Piękna wizja. Won z UE!!!
*****2020.11.13 18:22
Trzeba leczyć wzrok.
Foster2020.11.13 17:09
Lisicki chce nas rzucić w objęcia Putina ?
Xyz2020.11.13 18:20
Ty byś się sam chętnie rzucił.
prawda2020.11.13 17:08
Won, sam wychodz z EU, nie ty decydujesz za całą Polskę!