Macierewicz: Polscy piloci nie popełnili żadnego błędu! To wybuchy doprowadziły do tragedii - zdjęcie
12.04.21, 10:10Fot. Piotr Drabik via Flickr, CC BY 2.0

Macierewicz: Polscy piloci nie popełnili żadnego błędu! To wybuchy doprowadziły do tragedii

69

Faza badań związana z badaniem przyczyn katastrofy smoleńskiej została zakończona” – poinformował dziś szef podkomisji smoleńskiej Antoni Macierewicz.

W rozmowie na antenie radiowej „Jedynki” sprecyzował, że dobiegają końca prace redakcyjne i formowanie tekstu. Wyraził też nadzieję, że w tym miesiącu możliwe będzie przejście do głosowania.

Były szef MON zaznaczył, że rzeczywistą przyczyną katastrofy smoleńskiej były dwa wybuchy. Pierwszy z nich nastąpił w lewym skrzydle, a kolejny w centropłacie – zaznaczał Macierewicz.

Podkreślił, że to właśnie one doprowadziły do tragedii oraz ostatecznie zabił polską delegację z prezydentem Lechem Kaczyńskim na czele. Wskazał również:

Do tragedii doszło na 100 m przed miejscem, w którym rosła tzw. brzoza Bodina i to nie ona stała się przyczyną tej tragedii. Nie było uderzenia w tę brzozę”.

Dodał, że w tym miejscu nie było żadnych dużych przeszkód, które mogłyby doprowadzić do zniszczenia skrzydła. Antoni Macierewicz wyjaśniał też:

Polscy piloci nie popełnili żadnego błędu. Analiza najlepszych polskich pilotów jednoznacznie to stwierdza, a także odczyt poszczególnych decyzji, jakie podejmowali. Mniej więcej od godziny 8 czasu polskiego wielokrotnie powtarzali, że nie mają zamiaru lądować, że zrobią tylko kontrolne podejście i odejdą na drugi krąg”.

Wskazał również, że mówienie o wywieraniu presji na pilotów to kłamstwo i podłość. Mówił też:

Polscy piloci w Smoleńsku mieli świadomość, że są oszukiwani i od początku powtarzali, że odejdą na drugi krąg, że odejdą na zapasowe lotnisko i tak właśnie zrobili”.

dam/PR1,Fronda.pl

Komentarze (69):

MaxFiend2021.04.13 15:55
"od początku powtarzali, że odejdą na drugi krąg, że odejdą na zapasowe lotnisko" - to dlaczego wypuścili podwozie skoro nie mieli zamiaru lądować?
Dell2021.04.13 21:35
O rany! Nawet jeśli pilot wykonuje podejście próbne (na przykład nad nieznanym sobie lotniskiem) to MUSI, na pewnej wysokości, wypuścić podwozie. Taka procedura. Żeby było bezpiecznie.
cam2021.04.16 10:27
Nie było żadnego zapasowego lotniska, bo Duda z Sasinem tak zaplanowali wyborczą wycieczkę, że nie było żadnego planu "B" na wypadek braku możliwości lądowania lub opóźnienia lądowania. Nie było wybranego lotniska zapasowego, nie było transportu, nie było nowego harmonogramu... Oni MUSIELI tam lądować - chcieli, czy nie.....
Zenek2021.04.13 3:29
"Polscy piloci nie popełnili żadnego błędu”. Antek, twoja opinia to jest bardzo zła robota. I szczęście, że to nie jest oficjalne stanowisko rządu polskiego, tylko opinia, i powiedzmy sobie otwarcie, “ opinia pomylonego Antka”. Antek, jeśli uważasz, że piloci byli bez winy, to znaczy, że niczego nie musimy zmieniać w procedurach przewozu najważniejszych osób w państwie. A to oznaczałoby tylko kwestia czasu i mielibyśmy kolejną narodową żałobę. Antek, jesteś po prostu szkodliwym psotnikiem, i przypominasz Katarzyny Wielkiej męża, półgłówka, Piotrusia III, który bawił się ołowianymi żołnierzykami.
Skrzypek na dachu2021.04.12 19:36
Czy pilot widzial swiatelka lotniska czy nie , kiedy kilka razy probowal podejscie . Chyba w mgle zdezorientowany byl kompletnie i samolot uderzyl w las .
Dell"2021.04.12 20:55
"kilka razy probowal podejscie". Ile razy próbował? Czytałeś coś więcej niż rusko-peowskie informacje z 10 kwietnia 2010 roku? Dla ułatwienia dodam, że nikt już od jakichś jedenastu lat nie mówi, o więcej niż jednym podejściu.
Parówki Smoleńskie "Tosiek" 100% wieprzowiny2021.04.12 19:15
WYBUCHOWY SMAK! TYLKO 9,99 ZŁ ZA KILOGRAM
Cool2021.04.12 18:20
A POżyteczni idioci łykają jak pelikany, historyjki o pancernej brzozie ... i tak juz 10 lat.
Anonim2021.04.12 18:07
Macierewicz: Polscy piloci nie popełnili żadnego błędu! Oczywiście maciora, polscy piloci potrafią latać po mistrzowsku, nawet na wrotach od stodoły !!!!!!
To już nie Rosjanie2021.04.12 17:18
a "lewaccy terroryści" podłożyli bombę w skrzydle?
cal.502021.04.12 17:16
Panie Macierewicz, dobra robota w dotarciu do prawdy. A komunistyczne trolle będą wyć. Tylko prawda jest ciekawa, jak mawiał Józef Mackiewicz.
Polak2021.04.12 16:42
Ten nadal bredzi
AntekMONcierewiczMaWiedzęProstoZKabiny2021.04.12 15:01
Wszyscy pacjenci zamknięci w psychiatryku na Oddziale Najbardziej Obłąkanych Szaleńców przyznają w lekarskich wywiadach, że ich kolega Antoni MONcierewicz to wariat. W dodatku uciążliwy, bo swoją chorą aktywność skupia w wucetach. Dokonywał tam próbnych wybuchów biegunek fasolowo-kefirowych, móżdżkowo-kisielowych i łazankowo-agrestowych. Trwonił też mnóstwo rolek papieru na sporządzanie raportów miękkim, ciepłym brązem, które to raporty starał się ukrywać pod łóżkiem. Jako zagrożone inwigilacją służb obcych mocarstw.
leszczyna2021.04.12 14:54
Ze stenogramu Naczelnej Prokuratury Wojskowej, kwiecien 2015: 8:26 panie dyrektorze wyszła mgła w tej chwili i przy tych warunkach nie damy rady usiąść spróbujemy podejść zrobimy jedno zajście ale chyba nic z tego nie będzie także proszę już myśleć nad decyzją co będziemy robili {dyrektor Kazana}: będziemy próbować do skutku Yyy paliwa nam tak dużo nie starczy żeby do skutku {Kazana}: To tu mamy problem. {pilot} możemy pół godziny powisieć i odchodzimy na zapasowe Jest zapasowe? Minsk albo Witebsk To moze by do Minska? Panie dyrektorze wróćmy (...) 8:30:18 Opóźnimy się 8:30:39 Na razie nie ma decyzji prezydenta co robić dalej 8:32 Dlaczego pasażerowie nie siedzą na swoich miejscach? (...) W razie nieudanego podejścia odchodzimy w automacie 8:33 Wychodzić mi stąd! 8:35 Pokład gotowy do lądowania. {prawdopodobnie gen. Błasik}: Faktem jest że my to musimy robić do skutku {inna osoba spoza załogi}: Dokładnie! [przy 200 metrach widoczności] 8:40 TERRAEIN AHEAD {gen. Błasik}: zmieścisz się śmiało {pilot}: to się nie uda. (...) odchodzimy PULL UP 8:41 z koncem nagrania bardzo silne uderzenie
Cool2021.04.12 18:24
uderzenie? ??? ... a skąd wiadomo, że to uderzenie a nie detonacja?! P.s. brzozy nie obcinają skrzydeł samolotów!
leszczyna2021.04.12 20:03
Prokuratura napisała "uderzenie", a nie "detonacja". Jeśli wiesz więcej, napisz do Naczelnej Prokuratury Wojskowej celem skorygowania jej błędu. PS. Nie napisano, co w co uderzyło, więc mogło to nie być akurat uderzenie w brzozę.
Dell2021.04.12 21:11
Oglądałaś ten film - część raportu komisji Macierewicza pokazywany w sobotę? Jest tam fragment nagrania z obrad komisji Laska. Lasek, wraz z kolegami, "twórczo" przerabia treść ekspertyzy - zmieniają 'miejsca wybuchów' na 'pożary'...
leszczyna2021.04.13 0:41
Ja się odnoszę do treści nagrania z kokpitu, zawartego w ekspertyzach NPW, nie komisji Laska. Nie interesuje mnie, co kto pozmieniał, sam zresztą proponujesz zmienić to, co powiedział w PR A. Macierewicz. Co odsłuchano z samolotu? Piloci zdecydowali się na lądowanie, a w razie niemożności wykonania tego manewru, na odlot z pilotem automatycznym. Nie na jakieś "kontrolne" czy "sprawdzające" przeloty na lotniskiem. Zresztą sami zmienili swój zamiar, gdy się okazało lądowanie niewykonalne. Tyle że już było za późno. 8:32 Kurs lądowania. W przypadku nieudanego lądowania odchodzimy w automacie. 8:43 Klapy 15.z podwoziem. 8:35. Dowódco! Pokład gotowy do lądowania.8:37 radiem z Jaka: Arek, teraz widać 200 8:39 Karta zakonczona 8:40 ktoś tu zawinił TERRAIN AHEAD zmieścisz się śmiało TERRAIN AHEAD To się nie uda. Narwancy. Dochodź wolniej! PULL UP Odchodzimy. 20!!! [odgłos przypominający niszczenie konstrukcji w kolizji dużej prędkości (...) 140 ms] Zatem skoro władza lecąca samolotem nie podjęła decyzji o locie na lotnisko zapasowe, piloci zdecydowali o lądowaniu nawet przy tylko 200 metrach widoczności, a w razie fiaska tej akcji o odejściu na drugi krąg. Oba manewry się nie udały i samolot się rozbił.
miki2021.04.13 8:26
daruj sobie ten stek bzdur i manipulacji ..ustalili tylko przelot kontrolny z zamiarem że raczej nie wyląduja..na wysokości 100 została wydana komenda odchodzimy... samolot nie uderzył w żadna brzozę ...a szczątkami sypał już 100m przed brzozą ...
leszczyna2021.04.13 9:11
8:40:39 To się nie uda 8:40:42 100 metrów PULL UP 100 PULL UP PULL UP PULL UP PULL UP TERRAIN AHEAD TERRAIN AHEAD 8:40:48 Narwancy Dochodź wolniej PULL UP 8:40:49 90 8:40:50 80 Odchodzimy PULL UP 70 PULL UP PULL UP 8:40:51 60 Dobrze 8:40:52 50 PULL UP 40 PULL UP 20 PULL UP 20!!! Komenda "odchodzimy" padła na wysokości 80 metrów, tyle że nie była wykonana, a samolot ciągle się zniżał, w tempie 60m na 5 sekund przy prędkości lotu 140m na sekundę. Przy takiej nawigacji nie znaczenia ani brzoza ani bomby: katastrofa nieunikniona.
miki2021.06.18 16:11
PUUL UP ? ? ? problem był taki że i trzy dni wcześniej też ten komunikat się odzywał z banalnej przyczyny (wszem i wobec) wszystkim znanej że komputer nie miał wgranej mapy i za każdym razem „TWIERDZIŁ ŻE LONDUJE W POLU ! ! ! ” to se już daruj z tym PULL UP bo wychodzisz na idiotkę.. lub ruskiego trolla o IQ równe lub mniejsze od -5 … czego ci nie życzę .. tu kawałek piszesz dobrze samolot się nadal zniżała pomimo rozpoczęcie procedury „Odchodzimy” ale nie dopisałaś że i przed wysokością 100m samolot zniżała się nieco nadmiernie ale dopuszczalnie z tej prostej przyczyny że kontroler nakazał nawrót samolotu 20 km za pasem lądowania a powinien nakazać nawrót na 30 km za pasem lądowania wtedy prędkość zniżania (czyli kąt podejścia) był by prawidłowy nie 3 stopnie a 2 stopnie i odpowiednio mniejsza prędkość zniżania (w pionie) .. a dalej to już bredzisz jak po „25 głębszych” ma znaczenie jak się samolot rozleciał czy w coś uderzył ? czy nie ? śladów uderzenia w brzozę (czyli przelotu 80 tonowego samolotu na ciągu startowym w pochyleniu 15 stopni do góry) nie ma nawet ćwierć miligrama no to czego lewe skrzydło leży 60 do 100 metrów za brzozą ? se odpadło ? ? ? wolne żarty ślady materiałowe mówią braku kontaktu brzoza skrzydło a cześć fragmentów samolotu leży jeszcze przed brzozą ? nie „wyjeżdżaj z tymPpuul UP” bo to poniżej inteligencji a każdy ślad mechaniczny jest dowodem jego powstania jak 100 krotonie mocniejszym niż „odcisk palca…” jak nie rozumiesz to zapraszam na warsztaty z prostej mechaniki i prostej obróbki metali .. Rozleciał się w powietrzu bo takie są ślady mechaniczne i tyle w temacie
leszczyna2021.04.12 14:27
Co to jest "kontrolne podejście"? Co piloci mieli skontrolować lecąc nad lotniskiem we mgle?
Dell2021.04.12 21:23
"Podejście kontrolne" - zamieńmy 'kontrolne' na sprawdzające - będzie jaśniej. Piloci chcieli sprawdzić czy są warunki do lądowania. Mgła, chmura, to taki ośrodek, w którym widoczność pozioma może być inna niż pionowa. Na dodatek mgła może być rozwiewana. Chcieli zobaczyć jak sytuacja wygląda bezpośrednio nad pasem.
leszczyna2021.04.13 0:45
8:26 panie dyrektorze wyszła mgła w tej chwili i przy tych warunkach nie damy rady usiąść spróbujemy podejść zrobimy jedno zajście ale chyba nic z tego nie będzie także proszę już myśleć nad decyzją co będziemy robili . Co tu jest do sprawdzenia - w takich warunkach ratuj się, to może, a nie sprawdzać widoczność przelotową nad pasem.
Anonim2021.04.12 14:18
„Polscy piloci nie popełnili żadnego błędu”. Antek ty h*ju je*any, idź się leczyć. A co ma zrobić pilot gdy z jednej strony słyszy " TERRAIN AHEAD PULL UP” , a z drugiej wydany ‘rozkaz’ "Zmieścisz się śmiało"?
JanP2021.04.12 13:40
Wina pilotów jest bezsporna i nie ma co dyskutować, czy ktoś ich naciskał, czy nie. Powinni odejść na zapasowe lotnisko a nie próbować lądować we mgle na lotnisku, na którym nie było odpowiednich warunków technicznych.
Dell2021.04.12 21:33
Lądowanie ma dwa znaczenia: 1. Proces mający na celu "posadzenie" samolotu na ziemi. 2. moment przyziemienia - dotknięcia przez samolot ziemi. Piloci lądowali od kiedy zaczęli obniżać wysokość żeby przyziemić na Siewiernym. Ta dwuznaczność daje wielkie pole do manipulacji, bo prawdą jest, że lądowali (w znaczeniu pierwszym); nie jest zaś prawdą, że chcieli przyziemiać bez względu na warunki.
leszczyna2021.04.13 9:28
Proces mający na celu posadzenie samolotu zaczął się w chwili stwierdzenia "Pokład gotowy do lądowania" (8:35:12). No chyba nie zamierzali po prostu przelecieć nad Smolenskiem na wysokości przelotowej, więc zniżanie jako takie nie jest początkiem lądowania. Załoga wykonała techniczne przygotowanie do przyziemienia: ustawione klapy, interceptory, reflektory - wypuszczone i świecą, Z podwoziem, wypuszczone , wentylatory kół, włączony nadmuch, sterowanie przednim podwoziem, włączone na 10, już, dziękuję, karta zakonczona (8:39:29). ----- Karta podejścia została wykonana i samolot schodził do lądowania. Co tu jest niejasne?
Izydor2021.04.12 13:37
Macierewicz: Nie brałem żadnych leków.
Polak2021.04.12 13:34
Kolejne kłamstwo Antosia obalone transkrypcją z czarnej skrzynki.
katolicka deratyzacja Polski2021.04.12 13:29
Odpowiedzialni poltycy z PO ,powinni byc skazani na calkowity przepadek mienia.
Suweren2021.04.12 15:38
Odpowiedzialni za co - szaleństwo i zaprzaństwo jednego lub drugiego z Kaczyńskich? Nie ma szczęśliwie jeszcze w tym kraju prawa, pozwalającego skazać kogoś za głupotę innych. Choć pewnie i na to PiS znajdzie kiedyś metodę, o ile prędzej ludzie ich nie rozniosą.
bogdanus2021.04.12 12:34
Niezależne światowe laboratoria stwierdzają że przyczyną wypadku są znalezione ślady materiału wybuchowego. A politycy, dziennikarze wbrew faktom, twierdzą że to wymysł, urojenie itp; Nie da się ukryć że wasi lewicowi towarzysze z Moskwy to są zbrodniarze a wy z nimi się identyfikujecie, usprawiedliwiacie ich.
Anonim2021.04.12 12:44
Zgadza się z tym materiałem wybuchowym ,bo to był samolot WOJSKOWY.Tak jak w wagonach kolejowych ze Śląska są ślady węgla,tak w samolotach wojskowych są ślady materiałów wybuchowych.To logiczne.
Albert2021.04.12 12:53
Poza tym substacje wykrywane jako "materiały wybuchowe" wchodzą w skład paliwa lotniczego. Już nie mówiąc o tym, że w glebie wokół Smoleńska jest zapewne więcej materiałów wybuchowych, niż samej gleby. Ale nie oczekujmy od katoprawactwa choćby śladowej zdolności do myślenia - to zwykłe niedorozwoje intelektualne są, które należy tylko wyśmiać, a nie traktować ich urojeń poważnie.
Dell2021.04.12 20:57
A najwięcej jest w paliwie RDX-u, nieprawdaż?
Albert2021.04.12 21:55
Sprawdź sobie, na co reaguje wykrywacz RDX, a potem porównaj to ze składem paliwa lotniczego TS-1. Naprawdę trzeba wszystko katoćwokom jak na tacy podawać?
Dell2021.04.14 16:54
Nie jest wykluczone, że kiedy ktoś dostanie coś od Ciebie "na tacy" to będzie to oznaczało, że znikło chamstwo na całym świecie. Warto zaczekać.
Dam2021.04.12 12:51
Na drugim tupolewie też znaleziono ślady materiałów wybuchowych. Też wybuchł?
cam2021.04.14 8:59
Ślady materiałów wybuchowych znaleziono w fotelach.... ZAPASOWYCH, których nie było w Smoleńsku. A tym samolotem latało wojsko na zagraniczne misje.
Emeryt - to jest konkret2021.04.12 12:33
. Niezwykle istotnym skutkiem aerodynamicznym tej kolizji było zniekształcenie wychylonych slotów i szczeliny podslotowej, a także uszkodzenie wychylonych klap. W wyniku tych znieksztalceń zmieniła się nagle charakterystyka aerodynamiczma płata nośnego, kąt natarcia stał się kątem pozakrytycznym. Rejestrator głosów w kokpicie (CVR) zarejestrował przekleństwo wypowiedziane przez pilota. Samolot po niesymetrycznym oderwaniu strug na płacie nośnym opadał z lewym zwisem w kierunku ziemi. Zderzenie z ziemią było już nieuniknione. Na torze lotu lewego skrzydła pojawiła się brzoza. Końcówka tego skrzydła była o około 1,6 m niżej niż końcówka prawego. Nastąpiło zaczepienie lewym skrzydłem o pień brzozy, co uszkodziło lokalnie slot oraz przednią ściankę i powłoki przedniego kesonu skrzydła w odległości około 6 m od końcówki skrzydła. Rejestrator CVR zapisał ponownie, tym razem przeciągłe, przekleństwo w kabinie załogi. Odłamanie końcowej części skrzydła nie było bezpośrednią przyczyną wypadku, miało jednak zasadniczy wpływ na konfigurację zderzenia samolotu z ziemią. Nie można wykluczyć, że wobec narastającego przechylenia w lewo – poza kąt 90◦ – wystąpiło również zjawisko odwrotnego działania sterów wysokości, które zwiekszyło kąt pochylenia przodu kadłuba w kierunku powierzchni ziemi, tak że zderzenie nastąpiło najpierw kabiną pilotów
Anonim2021.04.12 12:20
Panie Antoni ,a co z ocalałymi? Trzy osoby przeżyły katastrofę, tak twierdzi Macierewicz: ..........................https://www.youtube.com/watch?v=sA_1Ie_e5gk
Anonim2021.04.12 11:50
Wybuchy? Czyli nie ruscy i obsługa lotniska?
kapitan NKWD2021.04.12 22:14
A wy co taki ciekawski? Chcecie w rzopku czy do pieczki?
Faza badań2021.04.12 11:48
związana z badaniem została zakończona. Faza pie.dolenia związana z pie.doleniem została rozpoczęta.
Suweren2021.04.12 11:48
"Ja i moja kancelaria przygotujemy wizytę w Smoleńsku. Tusk i rząd mają się do tej wizyty nie wtrącać" - Lech Kaczyński, a lądowanie zapewne "im się po prostu należało".
bękart wojny2021.04.12 11:45
ale to były ładunki lewackich terrorystów, wszak sam o tym mówił, to nie Tusk, to nie Putin, to lewaccy terroryści
Renata2021.04.12 11:34
Ten "wybuch" spowodowany był eksplozją pijackich oparów pijanego generała.
robaczek2021.04.12 11:30
KABARET ANTOSIA ciąg dalszy. Nawet Jarus juz mu nie ufa........................ no ale trzeba karmic zawiśc suwerena!!!!
AAAtomek2021.04.12 11:23
czy zdrajcy są w stanie przeprosić? nie bo są zdrajcami, a "sekta pancernej brzozy" też nie przeprosi bo to pachołki rosji
AAAtomek2021.04.12 11:58
Prawiczku-katoliczku, jesteś asystentem Macierewicza?
antoni.s2021.04.12 11:22
Ja panie to już nic nie wiem!, nic nie wiem!, raz jeden wybuch, raz dwa wybuchy, raz w skrzydle, raz w salonce a raz w centropłacie, raz przed brzozą, raz za brzozą, ja panie zwariuję, ja zwariuję!.
???2021.04.12 10:57
Dlaczego nikt na Frondzie nie pisze o meritum sprawy? Jest tu kilka wątków o wygłupach i wariactwie Antoniego M. w sprawie katastrofy smoleńskiej, ale żaden nie porusza sprawy najważniejszej, a mianowicie tego, ze w Polsce przez kilka lat ministrem obrony był człowiek chory na głowę, człowiek który się nie leczy mimo widocznych gołym okiem zmian chorobowych?
Anonim2021.04.12 11:00
W pisie się tak bardzo nie wyróżniał.
wkrw2021.04.12 11:08
Dobre, dobre :D:D
antoni.s2021.04.12 11:18
He he, nie ma to jak w dobrym nastroju pojechać do pracy:-]
robaczek 2.02021.04.12 12:32
Ba!!! był jednym z inteligentniejszych!!!!! patrz- np Suski ;]
Albert2021.04.12 10:49
Macierewicz to PIS w pigułce. Kłamstwa, urojenia, bezczelne wyłudzanie pieniędzy i do tego ordynarne tchórzostwo połączone ze skrajną niekompetencją. Klasyka katoprawactwa.
MVD2021.04.12 10:36
Antosiu! to nie piloci! a procedura i chlew w kokpicie w czasie lądowania! jakie to polskie!
wkrw2021.04.12 10:35
Antek, tobie w tym chorym łbie grzmoci? i wybucha aż żal patrzeć i słuchać? Ale masz zwolenników, jesteś zwykłą hiena cmentarną i grzejesz na tym posadkę za gruby hajs. Idiotów jak widać nie brakuje :D
Anonim2021.04.12 10:34
Był taki dowcip, że jak lekarz każe Żydowi zmienić nawyki, to Żyd zmienia lekarza. U Macierewicza jest podobnie. Śledztwo trwa tyle czasu, bo Antek nie może znaleźć ekspertów, którzy potwierdzą jego tezę.
Potężny wybuch w głowie Macierewicza!2021.04.12 10:33
Macierewicz, jak i większość katolików i elektoratu pisu, jest świetnym dowodem na to, ze człowiek może żyć bez mózgu.
kapitan NKWD2021.04.12 22:16
A u was szto w galowie kak muzga niet? Wot zagwozdka. Samogonczyk?
AAAtomek2021.04.12 10:31
Hej, prawacy, kiedy ogłosicie wojnę z Rosją? Skoro wg WAS to oni za tym stoją, chyba o to wam chodzi?????
Anonim2021.04.12 10:30
Jeb.nięty Antoś bredzi jak zwykle. Piloci popełnili masę błędów, ale pierwszy i najważniejszy to taki, że w ogóle wsiedli do tego samolotu, BO NIE MIELI DO TEGO UPRAWNIEŃ.
Anonim2021.04.12 10:29
Schowajcie tego debila do schowka na miotły bo to się zaczyna robić niebezpieczne. Takie oskarżenia to ciężki temat dyplomatyczny. Już walić te pieniądze, nie takie kwoty PiS już marnował, ale ten świr nam tu zaraz wojnę wywoła.
Anonim2021.04.12 10:28
To prawda, mój eksperyment wykonany przy gotowaniu parówek na śniadanie to potwierdził.
Anonim2021.04.12 10:27
Ahahaha 🤣🤣🤣 Dobry dowcip dziadziu. Dawaj następny 🤣🤣🤣
Sanitariusz Pogotowia Tworki2021.04.12 22:18
Przychodzi anonim do lekarza psychiatry, lekarz co wy? Troll?