Jan Bodakowski: Tęczowe żagle Jerzego Owsiaka - zdjęcie
03.01.20, 13:12(fot. wikipedia/Domena publiczna)

Jan Bodakowski: Tęczowe żagle Jerzego Owsiaka

102

Zbliża się 28. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Każda inicjatywa niosąca pomoc potrzebującym jest godna docenienia. Szokować może, że symbolem tegorocznej WOŚP jest grafika z hasłem ''wiatr w żagle'' i wizerunkiem żaglówek z tęczowymi żaglami.

 

Tęczowa symbolika jest obecnie absolutnie związana z postulatami tęczowej rewolucji, w tym i z tymi dotyczącymi adopcji dzieci przez homoseksualistów, wynajmowaniem surogatek przez homoseksualistów do noszenia ciąży z in vitro, okaleczaniem dzieci w ramach operacji zmiany płaci, propagowaniem wśród dzieci w szkołach i przedszkolach szkodliwych dla zdrowia zachowań homoseksualnych, prześladowania osób informujących o szkodliwości dla zdrowia zachowań homoseksualnych, obniżeniem wieku, w którym dopuszczalne są relacje dorosłych homoseksualistów z dziećmi. Szkoda więc, że akcja mająca pomagać dzieciom jest przeprowadzana pod kontrowersyjną tęczową symboliką.

 

Personifikacją WOŚP jest Jurek Owsiak, którego opisał na łamach tygodnika „Niedziela” w artykule „Jerzy Owsiak na bakier z Kościołem i patriotyzmem” profesor Jerzy Robert Nowak. Jak informuje znany popularyzator historii najnowszej, „Jerzy Owsiak jest synem pułkownika milicji, zajadłego ateisty. Jego ojciec w pisanych przez siebie życiorysach akcentował swój negatywny stosunek do duchowieństwa katolickiego, określając je jako ''szkodnika państwa demokratycznego''”.

 

Według przytoczonej przez historyka relacji „Na pierwszej edycji Przystanku w 1995 r. gromkie brawa wśród części publiczności zebrał np. lewacki zespół «Hurt», śpiewając m.in.: «Zdejmij ten krzyż, on przeszkadza ci, zdejmij ten krzyż, wyrzuć go za drzwi»”.

 

Zdaniem profesora Jerzego Roberta Nowaka „szokujący był fakt, że »katolik« Owsiak jakoś szczególnie nietolerancyjny był wobec Kościoła katolickiego, podczas gdy równocześnie był bardzo łaskawy wobec innych wyznań, zwłaszcza wobec sekty Hare Kryszna. Socjolog Jacek Kurzępa komentował: ''Pan Owsiak z niewiadomych powodów toczy boje z Przystankiem Jezus, podczas gdy bez oporów przyzwala na aktywność sekty Hare Kryszna, która ponad 20 lat temu została uznana za szczególnie niebezpieczną przez Parlament Europejski. Hare Kryszna zaprasza woodstockową młodzież do udziału w procesjach, oferuje tanie posiłki, wabi do swojej świątyni, z której dobiegają dźwięki modlitwy i mantry. Ludzie nie rozumieją, że uczestniczą w rytuałach sekty. Ten kryptoprzekaz oceniam jako bardzo subtelną, ale niebezpieczną promocję Hare Kryszny''”.

 

Historyk przypomniał, że „w marcu 2003 r. Jerzy Owsiak w wypowiedzi dla „Gazety Lubuskiej” (powtórzonej później przez KAI) powiedział, że „nie chce widzieć na Przystanku Woodstock namiotu i duchownych z Przystanku Jezus”. Na uwagę ks. Draguły, że organizatorzy Przystanku Jezus spełnili już w zeszłym roku wszystkie warunki Owsiaka, szef WOŚP warknął: „Powiedzmy, że w tym roku odbiła mi palma”. Wśród zbieraniny młodych na Woodstocku nader silnie uzewnętrzniały się nastroje antykatolickie. W czasie Przystanku Woodstock w 1999 r. pod adresem młodzieży z Przystanku Jezus, która szła w Drodze Krzyżowej, „posypały się wyzwiska ze strony zbuntowanych punków. Poleciało też kilka butelek” [...]. Wielokrotnie dochodziło do profanowania krzyża przy namiocie na Przystanku Jezus. Zdziczali młodzi ludzie rzucali w niego puszkami od konserw i wyszydzali go (…). Ze szczególną zajadłością Owsiak atakował Radio Maryja i o. Tadeusza Rydzyka. Po publikacji we „Wprost” osławionych „taśm Rydzyka” pisał w liście do prezydenta i premiera: ''Słowa o. Rydzyka mogę tylko porównać z najbardziej absurdalnymi wypowiedziami partyjnych bonzów III Rzeszy [...]. Jest tak głupio znowu wstydzić się za ten kraj''”.

 

Jerzy Robert Nowak przypomniał, że w 2000 roku Jerzy Owsiak „w wywiadzie dla tropiącego »nacjonalizm« i „antysemityzm” antyfaszystowskiego czasopisma „Nigdy Więcej”, mówiąc m.in.: „Polacy są straszliwymi rasistami. Szowinizm narodowy jest obecny w Polsce i nie jest to wcale bardzo marginalne zjawisko. Potwierdza to np. program Wojciecha Cejrowskiego «WC Kwadrans» [...]. Polacy lubią być rasistami, chcą polepszyć przez to swój wizerunek, swoją własną wartość. [...] Duży udział w tym ma np. Kościół, który, nie rozumiejąc pewnych rzeczy, stawia kropkę nad «i». [...] Jesteśmy bardzo nietolerancyjni w stosunku do osób innej wiary. [...] Polacy są okropnymi rasistami”.

 

Zdaniem Jerzego Roberta Nowaka, Jurek Owsiak publicznie atakował Polskę i Polaków - „8 czerwca 2001 r. w Żarach, podczas publicznego spotkania zorganizowanego przez władze miasta i w ich obecności, Owsiak wypowiedział słowa: ''W Polsce, tym pieprzonym kraju, zawsze będą narkotyki''”. Według kolejnej prasowej relacji Jurek Owsiak na Przystanku w Woodstock w 2003 r. miał powiedzieć, że „«Polska to pop... kraj. Żyjemy w pop... kraju».

 

Według historyka „dziennikarz »Do Rzeczy« Wojciech Wybranowski wspominał podobnie ohydne wystąpienie Owsiaka: „To był 2002 lub 2003 rok. Jeden z Przystanków Woodstock, jakie jako dziennikarz relacjonowałem [...]. Mija godzina 17-ta. W tym czasie w wielu miastach Polski ludzie stają na baczność, w milczeniu oddając hołd Powstańcom Warszawskim. A w Żarach na scenę wychodzi Owsiak. [...] I dokładnie w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego wrzeszczy do tych młodych zgromadzonych pod sceną obraźliwe słowa pod adresem Polski, coś, że pieprzy Polskę, że Polska to… i tu padają bardzo wulgarne słowa. [...]”. W 2007 roku według innej relacji prasowej „Owsiak perorował: ''Trzeba raz na zawsze skończyć z tymi pomnikami ku czci i chwale, z tym wiecznym gadaniem, co kto zrobił 30 lat temu''”.

 

Jan Bodakowski

Komentarze (102):

Emilia2020.01.4 18:27
To ludzie zbierają a Owsiak za pośrednictwo tylko kasuje frajerów
xxx2020.01.4 12:52
Ból tyłka prawicy i konserwatystów na WOŚP uważam za otwarty . Ale jak to mówią Psy Szczekają Karwana jedzie dalej . I w tym roku tez rekord padnie zbiórki
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2020.01.4 12:41
Bodakowski, odpier.dol się od WOŚP, ty śmieciu!
Moly2020.01.4 1:51
Brawo p. Owsiak za odwage cywilna. p. Bodakowski: ciekawe ile kasy by zebral na JAKAKOLWIEK akcje. Pole do popisu
Grizzly2020.01.3 22:10
Orientację seksualną to ja mam! Wy - pedały macie dezorientację!
Foster2020.01.3 21:33
Owsiak jest fenomenem przedsiębiorczości, radosnego usposobienia i dobrego czlowieka. Nieudacznicy mogą mu tylko pozazdrościć. Uwielbiam go - niewielu potrafi porwać miliony do tak szczytnych celów.
z Gda\\305\\204ska2020.01.3 21:41
właśnie "porwać miliony" i nie rozliczyć.
Sebastian Lorenc2020.01.3 21:52
Gdyby się nie rozliczał, już dawno by go dopadli "życzliwi",tak bardzo jak prześwietlana i kontrolowana jest jego fundacja, nie jest chyba żadna inna. Przeciwnicy Owsiaka nie mają pojęcia, że dzięki WOŚP jesteśmy jedynym krajem na świecie, gdzie każdemu noworodkowi robi się przesiewowe badania słuchu. Każdy oddział noworodkowy w Polsce zaopatrzony jest w potrzebne do tego aparaty. Zresztą, każdy kto był na oddziale, gdzie ratowane są wcześniaczki wie ile WOŚP dla nich robi. Niech grają do końca świata i o jeden dzień dłużej.
Polak2020.01.4 4:40
Foster ...Owsiak dawno by zginal... ze swoja przedsiebiorczoscia nie majac takiego zaplecza milicji ,ubecji i wszelkiej masci komunistow ...
Dam2020.01.4 8:45
A co, to zaplecze chroni go przed zabójcami wysłanymi przez Kościół? Bo kto inny miałby go zabić, ludzie których leczono korzystając ze sprzętu kupionego przez WOŚP? No ale skoro wg was Piotrowicz jest wzorem walki z komuną, to nie mam więcej pytań.
Torchwood2020.01.3 21:32
Dobrze, że akcja jest pod znakiem tęczy a nie, na przykład, krzyża. Ten dopiero znak jednoznacznie kojarzy się w dzisiejszych czasach z krzywdzeniem dzieci przez ubranych na czarno pedofili.
Tom Bombadil.2020.01.3 18:19
Leje się toksyczna lura: agentura, agentura...
Azazel2020.01.3 17:21
Bodakowski - "wybitny" znawca wszystkiego. Kura na pieprzu zna się lepiej niż on na czymkolwiek. Cytując pewnego blogera: "Kiedyś Bodakowski miał taki swój opis, jak pisywał na prawica.net a później na wolnosc24.. Na prawica.net, że ukończył studia dziennikarskie z oceną bardzo dobrą (podkreślał) to, a na wolnosci24 że jest politologiem, starym kawalerem i że żył w ubóstwie. Niemal do 40-stki był na utrzymaniu mamy. Taki to "spec". " Warto poczytać: http://ram.neon24.pl/post/152337,pan-bodakowski-politolog-i-yamal-ii
Albert2020.01.3 17:34
A po co czytać o nim cokolwiek? Każdy jego kolejny felieton udowadnia dobitnie, że to jedynie mocno ograniczony intelektualnie prawacki przygłup, którego można traktować jedynie w kategoriach kabaretowych. Jak każdego katoprawaka zresztą. Nie ma znaczenia, czy to buraczany Bodakowski, czy doktor Bukowski, czy pijany w sztok Gadowski, oczadziały z nienawiści do Owsiaka Wielgucki, czy inny katoprawacki błąd genetyczny - oni wszyscy tylko poprawiają humor normalnym ludziom. A w internecie wyśmiewanie się z osób upośledzonych intelektualnie nie jest takim faux pas, jak w świecie rzeczywistym. Dlatego więc czytam na Frondzie ich katoprawackie ͏w͏y͏s͏r͏y͏w͏y i mam z tego niezły ubaw.
ZERR02020.01.3 21:23
I tak żyłka ci pęknie i do końca dni twoich będziesz podmywany przez pielęgniarkę. Będzie miała niezły ubaw.
Dam2020.01.3 22:47
Po tonie wypowiedzi prędzej pęknie tobie, niż albertowi. Ciężki to musi być świat, gdzie wszędzie czają się ONI.
ZERR02020.01.3 23:49
Lżejszy od świata osób o chorobliwej naiwności i patologicznie obniżonej spostrzegawczości. Cóż, tylko 2% pogłowia posiada zdolność do abstrakcyjnego myślenia i nie ma najmniejszych dowodów, że to zwolennicy postępu.
anonim2020.01.4 12:13
Za to jest 100-proc. pewność, że nie ma wśród nich katolików, zwłaszcza z zerrowymi śladami mózgu.
Dr Nobody2020.01.3 17:13
Owsiak to zaciekły wróg obecnego rządu. Dla kasy tak jak Janda i cała reszta rozjuszonych "celebrytów" zrobi wszystko a jak widać obecnie kiepsko mu się wiedzie. Owsiak jest gotowy zrobić nawet żagle z goowna jeżeliby to miało zaszkodzić PIS-owi i jemu ponownie nabić kabzę. To człowiek zły z mocnymi komunistycznymi korzeniami, wypromowany przez równych sobie. Tacy ludzie muszą w końcu odejść, żeby Polska mogła się jeszcze szybciej rozwijać bez takich wrednych szkodników jak on.
Niejestemrobotem2020.01.3 22:01
Tia, Owsiak zły człowiek. A sprzęt w szpitalu to celowo sabotowany i jakby dzieci nim nie leczyć tylko zostawić i modlić się o cud, to by zdrowsze były. Owsiak poświęca czas orkiestrze, jej sztab również i pobierają za to wynagrodzenie.Uważasz, że za duże? Uważasz, że organizacja mająca nieosiągalny dla innych wskaźnik pieniędzy wydawanych na cele statutowe do kosztów działania jest niefajna? Nie wpłacaj. Ale gadanie, że Owsiak to człowiek zły to naprawdę podłe i kłamliwe.
rebeliant2020.01.3 16:59
Jak co roku Jurek zagra dla ubecji i innych marksistów. A swoją droga, to mogliby michnika, komorowskiego i innych antypolskich zwyrodnialców ucharakteryzować na niemowlaki, wsadzić do wózków i powiedzieć: "Zobacz narodzie tylko na te biedne dzieciny". Od początku w WOŚP głównym bohaterem antypolski marksistowski element oraz propagowanie zafałszowania historii i pedagogiki wstydu. Chore dzieci okazały się darem niebios dla tych, którzy chcą trzymać Polaków pod butem. Marksistowska banda, do której należy synek milicjantów, Balcerowicz, Komorowski, Geremek, ... uczyniła więcej szkód Polakom niż to jest przedstawiane w TV.
gumowa kaczka2020.01.3 16:35
często po burzy na niebie pojawia się tęcza -jest to jawna promocja homoseksualizmu -zróbcie coś z tym
andrzejhahn32020.01.3 15:56
kiedy deportacja poganskiej sekty katolickiej do nieznanej jeszcze galaktyki...........dostaniecie katole paczki na droge z rozancami...i h.....uj wam w odbyty
andrzejhahn32020.01.3 15:50
katole to prawdziwe ...........zje...........by
Klejnot Nilu2020.01.3 15:47
Czego towarzysz Bodakowski by nie napisał, i czego by nie wymyślił, dla mnie już zawsze pozostanie kimś, który określił w swoim "felietonie" homoseksualnego siedmiolatka mianem "małego pedała". I już sam ten fakt sprawia, że nie jest wart nawet tego, żeby mu w mordę napluć.
Lorneta2020.01.3 15:04
chcesz wyrobić se własne zdanie to zobacz to - przystanek Jezus https://youtu.be/WlLN7Dzia3A
J.P2020.01.3 14:51
Pan Bodakowski musi to jakoś przebolec. Wspierajmy go dobrym słowem i gdy będziemy wrzucać pieniądze do puszek wspomnijmy go ciepło. Wyobraźmy go sobie na tęczowym żaglowcu jak stoi za sterem i nie musi już tych pierdół na frondzie pisać.
ZERR02020.01.3 15:07
Właśnie tymi tęczowymi żaglami przybliżył czas, gdy w Polsce co roku, będzie okaleczane i kastrowane 1500 dzieci. Tanio was kupuje.
J.P2020.01.3 15:32
Oczywiście Zerro.
ZERR02020.01.3 21:13
mam nadzieję, że spotka to twój przychówek
czesio i muchy2020.01.3 14:37
nie cierpię owsika ale bodakowski to buc ! te kolory są od lat na puszkach tego złodzieja
ZERR02020.01.3 14:32
Chciałbym widzieć reakcje lewicowców, gdyby ktoś organizował zbiórki z dyskretną propagandą i estetyką, bo ja wiem jaką... nacjonalistyczna? kibicowską? jakąkolwiek, słusznie czy nie słusznie kojarzącą się prawicowo. Reakcja jest oczywista - histeryczny atak i hejt. Tak się zresztą dzieje, bo narodowcy i kibole organizują całą masę zbiórek, i często padają ofiarą przemocy, wyzwisk, ich dary są niszczone albo "ktoś" wydaje ZAKAZY przyjmowania darów od nacjonalistycznej hołoty.
robaczek 2.02020.01.3 14:37
tak wlasnie!!!1 kibole sa przesladowani podczas ich zbiórek zerro, wez sie lepiej zastanow zanim cos napiszesz ;] zbiorki ojca dyrektora są bardoz powszechne przeciez ;] caritas czerwony krzyz misiek slyszales o takowych? ;] no to teraz jescze raz przeczytaj jakie bzdury piszesz ;] no i hau hau ;]
ZERR02020.01.3 14:41
najpierw naucz się pisać jak człowiek a nie jak małpa, sory, pies
Albert2020.01.3 14:53
Widziałeś kiedyś histeryczny atak i hejt na Caritas?
ZERR02020.01.3 15:03
Nie potrafisz czytać? Nie pisałem o caritasie, a zresztą widziałem niejeden hejt i na caritas.
Albert2020.01.3 15:49
Caritas organizuje zbiórki z jednoznacznie prawicowo-katolicką propagandą, więc pasuje idealnie. Wskaż jeden przykłąd takiego zorganizowanego hejtu na Caritas, jakiego ofiarą jest WOŚP. Nie pisz o wielu sytuacjach - wskaż jedną konkretną.
andrzejhahn32020.01.3 15:54
typowy ciemny zacofany katol
Niejestemrobotem2020.01.3 21:57
Środowiska "kibolskie" są chwalone za zbiórki, akurat za to są. Za akcje oddawanie krwi też. Podobnie Caritas też nie jest atakowany.
Emma2020.01.3 14:25
Odkąd się totalnie uPOlitycznił i pluje jadem w prawą stronę, całkowicie stracił mój szacunek, nie wspominając o przekrętach jakie robi na boku.
Dam2020.01.3 14:35
Skoro Kościół z wzajemnością nie lubi Owsiaka, to nic dziwnego, że ten jest przeciwko PISowi, skoro PIS z Kościołem romnatyzuje. Wg mnie Owsiak został w politykę po części wepchnięty, chociaż mógł się wykazać twardszą skórą i po prostu robić swoje, no ale też jest tylko człowiekiem.
ZERR02020.01.3 14:40
Już na samym początku wośpu, gdy byłem wyraźnie młodszy i raczej niechętny wobec Kościoła, nie miałem najmniejszych wątpliwości że całe to WOŚP jest antykatolski do przesady. Mierziło mnie to. A ten hipisowski sztafaż odrzucał. A najbardziej odstręczała mnie wściekła promocja tego tworu robiona przez postkomunistyczne państwo.
robaczek 2.02020.01.3 14:38
a skoro sie KK upolitycznil to co w zwiazku z tym babciu?
Emma2020.01.3 14:55
To zapewne stracił twój szacunek, dziadku. A tak serio to KK nie pluje jadem w ludzi, nie odrzuca człowieka jako takiego ale tak- jawnie nazywa zło po imieniu, za to p. Owsiak chwilami aż wije się z nienawiści do myślących inaczej niż on.
Albert2020.01.3 15:47
"A tak serio to KK nie pluje jadem w ludzi," Zejdź na ziemię i nie kompromituj się więcej pisaniem takich bredni. Akurat mistrzem w szczuciu i obrażaniu innych jest własnie KK w całej swojej krasie. I to od 2000 lat.
ZERR02020.01.3 21:21
Dla zbrodniarzy i zboczeńców najgorsza "obrazą" jest nazwanie ich po imieniu.
Albert2020.01.3 14:14
Katoprawactwo nie toleruje Owsiaka z jednego prostego powodu - Owsiak ma w͏y͏j͏e͏b͏a͏n͏e na Kościół katolicki i całą tą pedofilską klikę oszustów i krętaczy. Nie daje im ani jednego grosza z tego, co uzbiera WOŚP i dlatego właśnie kwik katoprawactwa słychać za każdym razem, kiedy WOŚP rozpoczyna kolejny swój finał. Brawo Owsiak.
ZERR02020.01.3 14:18
Od początku miał "wyxebane" i od początku montował swoja Sektę.
Sebastian Lorenc2020.01.3 14:28
Kolejna sekta? Ty same sekty widzisz. Kurde, to ja w niej też jestem, bo moje dzieci kwestują, a mój ośrodek był wielokrotnie wspierany przez WOŚP.
Su2020.01.3 14:39
Żalisz się czy chwalisz?
Sebastian Lorenc2020.01.3 14:41
Chyba nie do Ciebie pisałam, prawda?
Su2020.01.3 15:12
Upomnij zatem swojego konkubenta, ponieważ wielokrotnie odpowiada za Ciebie ubliżając ludziom.
Sebastian Lorenc2020.01.3 15:22
Mam rozumieć, że jesteś w związku z Zerro i dlatego tak go dzielnie wspomagasz? Gratuluję!
Su2020.01.3 16:15
Dziękuję, ale mam męża i zapewniam że nie jest nim ZERR0. Ale sprytnie ominęłas temat.
Sebastian Lorenc2020.01.3 17:14
Nie musisz mnie zapewniać, znam Zerro całkiem dobrze i wiem kto jest jego żoną. A ty w takim razie zajmij się swoim mężem, a nie cudzym życiem.
Su2020.01.3 20:24
A ty zajmij się swoim i nie omijaj tematu, co jak zwykle robisz.
Su2020.01.3 20:36
Po za tym nie interesuje mnie twoja relacja z Zerr0 a chciałam ci tylko zwrócić uwagę ze skoro jesteś takim świetnym psychologiem to popracuj trochę nad swoim facetem, ale tak jak pisałam ty jak zwykle sprytnie odwaracasz kota ogonem.
Sebastian Lorenc2020.01.3 21:08
Daj mi człowieku spokój. Zacznij pisać na temat artykułu. Dobranoc.
ZERR02020.01.3 15:27
nie wcinaj się między wódkę a zakąskę
ZERR02020.01.3 14:44
Ośrodki wspierają dobrzy ludzie poprzez swoje datki. Wośp jest tylko pośrednikiem,
Sebastian Lorenc2020.01.3 14:51
Tak, cała sztuka to skrzyknąć tych ludzi, zachęcić do dawania, do pomagania, sprawić, że poczują, że biorą udział w czymś ważnym, że poczują, zobaczą, że pomagają, a przy tym mają dużo zabawy, muzyki, takie święto pomagania. I Owsiak tego dokonał i chwała mu za to.
ZERR02020.01.3 14:59
Nie o to chodzi. Ja sam gdybym był na miejscu gen Kiszczaka, wykreowałbym takiego Owsiaka. Wośp to doskonały wehikuł dla promowania lewicowego widzenia świata, na najniższym, rudymentarnym poziomie. To było posunięcie noszące znamiona geniuszu.
J.P2020.01.3 15:38
Zerro jesteś oblatany w spiskach wszechświata to powinieneś wiedzieć, że Caritas ma o wiele bardziej niechlubny początek. Jaki to zamysł i zniewolenie ludzkości widzisz w Caritasie?
andrzejhahn32020.01.3 15:52
a pier..dolony zbrodniczy kosciol katolicki czym jest.................
robaczek 2.02020.01.3 14:36
sekte? ;] misiek ;] nie wszystko dziala jak PIS ;] oj geriartusie zaczynaja szczekac jak Pan nakazal;] hau hau hau hau ;] oj moze warto jednak pomyslec samodzielnie? ;] a jak tam wasza reforma zdrowia PIS?? przeciez to takire proste mialo byc, przeciez oni juz wszystko wiuedzieli, mieli plan jak naprawic, pozbyc sie kolejek itp i co sie stalo miski? halo?? ;]
Albert2020.01.3 14:50
I słusznie. Co więcej - jak widać po wrzasku katoprawactwa, bardzo skutecznie.
ZERR02020.01.3 15:26
Jedynymi źródłami wrzasków i bluzgów są postępacy i katofobi.
Albert2020.01.3 15:46
Jak widać w tym artykule, w komentarzach pod nim i na blogu prawackiego autorytetu moralnego, czyli Wielguckiego - jednak nie.
Grzegorz2020.01.3 20:56
Dzieckiem UBeka jest I tyle
Niejestemrobotem2020.01.3 21:55
A co gorsza, pokazuje, że poza kościołem też są dobrzy ludzie i można czynić dobro bez pośrednictwa księdza, dając przykład innym.
qwerty2020.01.3 13:57
Takiej tacy jak WOŚP puszki to wy i za sto lat nie uzbieracie. I żadne plucie ani straszenie Jurka wam nie pomoże. Fuck czarni pedofile
PolakNieleming2020.01.3 14:16
Spadaj czerwony kmiocie tam ,gdzie twoje zapchlone miejsce. Do budy ! Pod Kreml !
Emma2020.01.3 14:34
Dobrze już dobrze zbierajcie, a ty też dorzucisz co nie co do "złotego melona"? ;)
Naczelny2020.01.3 13:44
Zaczyna się szczekanie, trochę późno. ;] Pierwszyw kolejne bezrobotny psychopata Bodakowski, czekam na androny od Wielguckiego.
ZERR02020.01.3 13:42
Owsiak i cała ta grupa od początku ustawiali się w opozycji do katolicyzmu. Od samego początku był tam obecny wyraźny, katofobiczny przekaz. Obecność listków figowych (Arka Noego itp) niczego tu nie zmienia. Pouczali dzieci na swój sposób, wstrzykiwali im do serc hipisowską ideologię. Nie bez powodu pacyfa została wymyślona jako złamany krzyż. Teraz te dzieci dorosły, i w warstwie emocji mają zakodowaną co najmniej rezerwę, niechęć albo wręcz nienawiść do chrześcijaństwa. Owsiak to dzieło grupy naukowców od psychocybernetyki i cybernetyki społecznej, zatrudnionych przez rząd PRL do opracowania nowych strategii sterowania społecznego. Normalny człowiek jest całkowicie bezbronny wobec tej metody.
Naczelny2020.01.3 13:50
Zerro, z Toba znowu gorzej, powinienieś w izolatce wylądować zanim staniesz się zagrożeniem dla siebie samego albo dla innych.
ZERR02020.01.3 13:58
Z wami jak z dziećmi - nic nie widzą, nic nie rozkminiają. Robią was jak chcą. Wszystko co swoja złożonością przekracza budowę cepa jest spiskiem. Strategia "kupowania" i profilowania zwolenników swoich idei poprzez akcje charytatywne jest stara jak świat. Wszyscy o tym wiedzą. Wszyscy, ale nie naczelny.
kira2020.01.3 13:55
Mniej niż zerro , mniej niż zerro...
JedenZerro2020.01.3 14:05
ja pierrrdziele co za odlot. podziel się tym co bierzesz
ZERR02020.01.3 14:17
A konkretnie co si się nie podoba? To że mi nie podoba się Owsiak? Oj dzieci dzieci co z was wyrosło
Dam2020.01.3 14:29
Ciebie już kompletnie powaliło? Foliowej czapeczki zapomniałeś?
ZERR02020.01.3 14:33
hm... jakiś konkret? Co konkretnie nie jest prawdą? na ten moment powaliło wyłącznie ciebie.
Dam2020.01.3 17:37
"Owsiak to dzieło grupy naukowców od psychocybernetyki i cybernetyki społecznej, zatrudnionych przez rząd PRL do opracowania nowych strategii sterowania społecznego." Na przykład ten fragment. Masz jakieś dowody, czy jak zwykle zmyślasz? I "wystarczy patrzeć" nie jest żadnym dowodem, co najwyżej na to, że jesteś stuknięty.
ZERR02020.01.3 21:13
Pytanie kontrolne - kim był Mazur? Jeśli nie wiesz, nie warto rozmawia z ignorantem
Dam2020.01.3 22:45
Jak się pyta o osobę, to warto podać i imię i nazwisko, ale zakładam, że chodzi ci o Mariana Mazura. Powtarzam pytanie, czy masz jakieś dowody na to, co napisałeś?
ZERR02020.01.3 23:46
Posiadam, ale kładę lachę na przekonywanie ciebie i podobnych tobie oszołomów. Nie rzuca się pereł przed wieprze.
Dam2020.01.4 8:42
Czyli jak zwykle "mam, ale nie pokarzę". Tak samo Macierewicz "ma, ale nie pokarze" dowody na swoje 30+ hipotez na zamach w Smoleńsku. Wracaj do filmów z żółtymi napisami.
robaczek 2.02020.01.3 14:34
stary!!!!!!! ty to lecz lepiej!!!!
ZERR02020.01.3 14:36
tobie nic już nie pomoże
Saki Faki2020.01.4 9:17
La pigula Escobar mocno weszła:-) Psychocybernetyka:-))))
Sebastian Lorenc2020.01.3 13:28
Panie Bodakowski, ale bzdury. Nastroje antykatolickie wśród bawiących się na festiwalu, a rokrocznie gwiazdą festiwalu jest Arka Noego i Luxtorpeda - katolickie zespoły, śpiewające o Bogu i wierze? Poza tym, rocznica Powstania Warszawskiego zawsze jest przez Owsiaka i woodstokowiczów ładnie upamiętniona, każdy kto chce może to znaleźć na YT. Ale przecież styczeń, trzeba poszczekać na Owsiaka. Na szczęście pewnie znowu padnie rekord, czego życzę z całego serca WOŚP i wszystkim, których życie i zdrowie zostanie uratowane dzięki sprzętowi od WOŚP.
ASTOM2020.01.3 17:10
W Polsce są sami katolicy a że część z nich kuma się z komuchami, czyli jest za aborcją i in-vitro to już całkiem inna historia
Niejestemrobotem2020.01.3 21:53
Nie, nie są sami katolicy. Są i prawosławni, i muzułmanie nawet. I protestanci. I ateiści. A poza tym, to że ktoś jest ochrzczony to nie znaczy, że pochwala całą ideologię katolicką, ani nawet, że w ogóle się za katolika uważa. A Arka Noego jest jednoznacznie katolicka. Tak jak przystanek Jezus. Ani aborcja, ani in vitro nie mają nic wspólnego z komuchami.
Janusz Oleś2020.01.3 18:16
Sam mam i dam! Niech znów będzie rekord!
2020.01.3 13:23
Co ten Bodek pitoli?
lady chapel2020.01.4 10:23
Nikt nie czepia się faceta, który dostaje auta od bezdomnych a tylu ludzi czepia się człowieka, który od lat wspiera szpitale...
Katolicka Kretynizacja Polski2020.01.3 13:21
Ból d u p y , u prawackich-katoli w związku z WOŚP uważam za otwarty!
PolakNieleming2020.01.3 14:14
Kretynem to jesteś ty sam, synu peta i dulawy.
robaczek 2.02020.01.3 14:33
ale argument!!!! ja pitole!!! alez inteligencja, elokwwencja!!! ja pitole!! ale wy wspaniali jesteście geriatrusie ;] pieluszki zmienione? ;]
[email protected]2020.01.3 15:47
Mnie może i d..a zaboli,lecz Ciebie głowa nigdy.
Grzegorz2020.01.3 20:55
Nie wiem co masz na myśli , ale to chyba jest związana twoja orientacja 😃
moher2020.01.4 22:27
ból d u p y? To chyba pomyliłeś coś, bo ból d u p y to mają tylko ci spod znaku jednej takiej kolorowej flagi