Od kiedy urząd prezydenta Warszawy objął Rafał Trzaskowski, stołeczny ratusz wydał ok 4 mln zł na kontrakty z „Gazetą Wyborczą” i jej spółką AMS SA. Środki te miały zostać przeznaczone na obronę działań Trzaskowskiego za pośrednictwem gazety i Internetu.

Jak donosi portal zyciestolicy.pl, Biuro Marketingu Warszawa od początku kadencji Rafała Trzaskowskiego wydało 4,5 mln złotych na promocję i akcje informacyjne w mediach. Prawie 4 mln trafiły z tej puli na rachunek „Gazety Wyborczej” i spółki AMS SA. Współpraca z „Wyborczą” miała polegać na obronie działań prezydenta stolicy oraz tuszowaniu i zatajaniu niewygodnych dla niego spraw.

Stołeczny ratusz przeznaczył na rzecz spółek między innymi 3 miliony złotych w ramach działania informacyjnego miasta z wykorzystaniem nośników citylight, 800 tysięcy złotych na reklamy na wiatach przystankowych, czy też 55 tysięcy złotych na współprace przy akcji "Super Miasta", którą organizowała Agora.

kak/zyciestolicy.pl, telewizjarepublika.pl