Tomasz Terlikowski: Ujawnienie homolobby warunkiem dla rozwiązania problemu z pedofilią - zdjęcie
25.05.19, 06:32(fot. screen)

Tomasz Terlikowski: Ujawnienie homolobby warunkiem dla rozwiązania problemu z pedofilią

81

Analiza sieci gejowskiej (Martel nie lubi używać określenia „homolobby”), wskazanie na to, jak ona działa i zmienia Kościół, ukazanie skutków skrywanej homoseksualności dla jednostek są mocnymi stronami tej książki.

Uświadamia ona także, dlaczego homolobby (czy ujmując rzecz inaczej skrywana prawda o problemach z homoseksualnością pewnej części księży i hierarchów) ma tak ogromne znaczenie dla rozwiązania problemu z pedofilią. I nie chodzi o to, że homoseksualiści częściej molestują (choć akurat ogromna większość przestępstw seksualnych księży dotyczy chłopców i młodych mężczyzn, co pozwala zaobserwować jakąś korelację).

Problemem jest to, że „kardynałowie i biskupi tuszują seksualne nadużycia nie po to, by wspierać pedofilów, lecz ze strachu. Obawiają się, że przy okazji jakiegoś skandalu czy procesu mogłyby wyjść na jaw ich homoseksualne skłonności”.

Takie właśnie, zdaniem Martela, miałyby być głębokie przyczyny wieloletniego krycia ojca Marciala Maciela, założyciela Legionistów Chrystusa; dlatego problemy waszyngtońskiego kardynała Theodore McCarricka nie ujrzały światła dziennego tak długo; dlatego tak trudno było, nie tylko w diecezjach, ale i w Rzymie wyjaśniać pewne kwestie. Każdy miał na każdego jakieś haki, a publiczne procesy mają to do siebie, że czasem w ich trakcie padają słowa, które obciążają także innych. I z nimi potem trzeba się mierzyć.

Tomasz Terlikowski/Facebook

Komentarze (81):

Mikołaj2019.05.26 0:50
Powiadają , że Jezus zostawił radę na każdą okazję , i tak jest w tym przypadku.To ta rada :" Gdy więc ujrzycie "ohydę spustoszenia", o której mówi prorok Daniel, zalegającą miejsce święte - kto czyta, niech rozumie - wtedy ci, którzy będą w Judei, niech uciekają w góry! " .Te słowa są zpieczętowane dla tych , którzy nie umieją " czytać " ale nie są takie dla tych którzy umieją "zamieniać wodę w wino".Oto ten sam tekst "woda" z "winem " w nawiasach." Gdy więc ujrzycie "ohydę spustoszenia", o której mówi prorok Daniel, zalegającą miejsce święte . [ Prorok Daniel mówił o ohydzie spusztoszenia zalegajacej skrzydło swiątyni, co w odniesieniu metaforycznej alegorii koscioła znaczy odpowiednio:a)świątynia -lud Boży, kościół. b)Jej skrzydło-duchowieństwo;skojarzenie skrzydła z rolą duchowieństwa uwznioślaniu ludu , wznoszenia modlitw i ofiar ku Bogu.c).Zaleganie w miejscu swiętym, jest to pobłażanie i akceptacja takiego stanu rzeczy przez owo gremium ] - kto czyta, niech rozumie (ta wstawka skierowana jest do tych którzy umieją "czytać", zn.wydobywać ukryte treści)- wtedy ci, którzy będą w Judei[ Judea to górzysta kraina Izraela , co w przełożeniu na metaforyczną alegorię oznacza tych którzy będąc w kościele szukają wzniosłych wartości i świętości(góry) oraz znają Pismo św.- lud Nowego Izraela] , niech uciekają w góry![Nie tak jak czynili to wielokrotnie śJ uciekąjąc na okoliczne wzniesienia , ani tak jak czynią to apostaci lub ludzie małej wiary !. Ta ucieczka polega na udaniu się ku tym wartościom i oparciu się na słowie Bożym , na natchnieniu Ducha św , czyli ucieczka na wyżyny duchowe . W żadnym wypadku nie należy uciekać z kościoła ani na krok - to jedyny prawowity kościół powszechny , założony na Piotrze i na apostołach z kamieniem węgielnym ustanowionym na Synu Człowieczym i pozostawionym w Mistycznym Ciele Chrystusa kościoła pielgrzymujacego !. Oznacza to także poddaniu osobistej weryfikacji każdego słowa nauki usłyszanego od tych , którzy niegodnie sprawują urząd nauczycielski kościoła - w miare swoich możliwości poznawczych .Dygresja: Nie mogą być słuszne jednocześnie dwie przeciwstawne nauki w tym samym kościele ! ] ".
baba-jaga2019.05.25 18:22
O kard. McCarricku wszyscy wiedzieli, co wyprawia, nie tylko biskupi, ale tez swieccy i i niezszej rangi duchowni. Wiedzino o tym, zanim zostal mianowany biskupem i kardynalem. Jego slabosci nie robily zadnego wrazenia na osobach, ktore decydowaly o jego karierze. Homoseksualizm wydaje sie byc w Watykanie okolicznoscia sprzyjajaca nominacjom. Wszyscy, ktorzy marza o wyrzucaniu gejow z szeregow duchowienstwa, musza najpierw zlaicyzowac koscielnych decydentow.
Beno2019.05.25 13:21
Koniec dewiacji i deprawacji dzieci i młodzieży. Zabronić marszy LGBT i prowokacji przez zboków. Stop dla prowokacji i stop pedofili środowisk LGBT.
baba-jaga2019.05.25 18:25
Stuknij sie baranie w pusty leb.
Oloo2019.05.25 12:47
Coś mi się tu nie zgadza,albo Episkopat kłamie "Małoletni płci męskiej stanowili 58,4 proc., a żeńskiej - 41,6 procent"-wynika z raportu Episkopatu Homoseksualiści w Kościele korzystali z ponad 40% płci żeńskiej?
X2019.05.25 14:36
Ollo juz tak nie bredzi przeciez to oczywiste i jasne: 41,6% napastników było pedofilami 58,4% napastników było gejami
Oloo2019.05.25 19:15
Czyli pedofil to nie homoś.
X2019.05.26 0:05
Nie każdy gej to pederasta, ale każdy pederasta to pedofil. Proste?
Ben2019.05.25 16:30
Według Ks. Oko 80 % a nawet 90 % księży homoseksualistów - to pedofile.
Polak Ateista Dumny Gej 2019.05.25 12:02
Dnia 1-go czerwca w Dzień Dziecka będę odpłatnie oczywiście obciągał chłopaczków, uczył ich jak brać i dawać w kakałko, oczywiście będzie też kurs jak poprawnie robić loda-lizaka. Będą baloniki z prezerwatyw, "literatura", różne "pomoce naukowe", itp. Zajrzyjcie do naszych Wiosennych kiosków wyborczych. Dziewczynki? To nie u nas. ten prawdziwy
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 12:07
psychopata pedofilski słowiczek urządza marne prowokacje podszywając się pod innych użytkowników (ten prawdziwy) zawsze w nawiasie i tylko w odpowiedzi na prowokacje, nigdy też nie odpisuję na kolejne brednie PiSdy
cottonfield2019.05.25 10:36
Homoseksualizm się leczy: https://www.homoseksualizm.edu.pl/wiecej/publicystyka/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu
Sefir2019.05.25 10:59
czyli Bóg daje narzędzie natychmiast wdrożyć to leczenie wśród księży!
Grzegorz2019.05.25 12:02
Każdy ma wybór , dobro albo zło
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 12:23
ty już homofobiczne ściierwo wybrałeś zło i ugrzązłeś w nim po uszy
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 12:05
Nie leczy się stanu zdrowego, czyli homoseksualności: http://pts-seksuologia.pl/sites/strona/59/stanowiskopts-na-temat-zdrowia-osob-o-orientacji-homoseksualnej https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm
X2019.05.25 14:31
Daj JEDEN dowód, że gejoza jest "normalną orientacją".
a2019.05.25 9:57
Jak przywrócić porządek w Kościele? 1)Przede wszystkim Kościół powinien przywrócić miejsce Boga w centrum, w życiu i liturgii, 2)Po drugie formacja seminaryjna ma ukierunkować kandydata na prawdziwą miłość do Chrystusa (wtedy nie będzie homoseksualistów) 3)Należałoby odizolować się od lewackich mediów, które chcą szkodzić Kościołowi 4)Biskupi powinni siedzieć w diecezjach a nie zwoływać co dwa dni Konferencję Episkopatu 5)Duchownych grzeszących pedofilią wydalić ze stanu kapłańskiego i poddac karze ekskomuniki laete sententiae 6)Duchownych, którzy zdradzili Chrystusa poprzez czyny homoseksualne lub heteroseksualne wysłać na kilka miesięcy surowej pokuty a jeśli to nie pomoże wydalić ze stanu kapłańskiego 7)Duchownych, którzy głoszą kwestie niezgodne z wiarą i szkodzą czystości wiary wydalić ze stanu duchownego, chyba, że nawrócą się, wtedy powinni odbyć surową pokutę 8)Kardynałów, którzy głoszą zamęt w wierze i uderzają w depozyt, pozbawić godności kardynalskiej 9)Głosić w seminariach czystą wiarę 10)Zakaz współpracy z mediami głoszących wrogie poglądy 11)Jeśli dojdzie do zgłoszenia przypadku pedofilii władzom kościelnym najpierw należy do czasu wyjaśnienia zachować tajemnicę, aby zweryfikować czy jest to prawda. Jeżeli tak nałożyć karę i przekazać sprawę władzom cywilnym, jeśli nie jest to prawda, należy to zachować, tak aby zachować dobre imię obydwu stron (lewacy chcieliby mieć pożywkę) 12)W przypadku fałszywego oskarżenia z premedytacją szkody Kościoła i duchownego, ten, kto oskarżył powinien ponieść karę bez odniesienia do wyroku sądowego i zapłacić grzywnę lub odpokutować np. poprzez pracę w wolontariacie oraz publicznie wycofać oskarżenie. 13)Wszyscy kapłani mają być wierzący i mieć czystą miłość do Chrystusa. Nie przyjmować do seminariów karierowiczów. Księży karierowiczów karać.
Tytus2019.05.25 8:58
Lepiej Terlikowski opowiedz o Frondzie, bo tu dzieją się rzeczy niedobre.
ACTA22019.05.25 9:21
Terlikowski od lat nie ma nic wspólnego z Frondą: - Uprzejmie informuję, że z dniem dzisiejszym zarówno ja, jak i Małgorzata Terlikowska zakończyliśmy jakąkolwiek współpracę z portalem fronda.pl. Jeśli znajdziecie tam jakiekolwiek moje lub Małgosi nowe teksty, to znaczy, że zostały one ukradzione - poinformował wczoraj Terlikowski w mediach społecznościowych. https://www.gosc.pl/doc/3421980.Terlikowski-zrywa-z-fronda-pl
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 9:42
Terlik bredzi. Fronda tak jak każdy inny szmatławiec może korzystać z prawa cytatu i to robią. Terlik nie zna prawa, co kompromituje go jako publicystę.
Grzegorz2019.05.25 12:04
Sp...aj cw...lu , pe...le na du ko gó.... zjadzie
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:41
Terlik coraz starszy i coraz głupszy. Gro aktów pedofilnych ma charakter zastępczy tzn osoba identyfikująca się jako hetero może gwałcić dziecko tej samej płci nie stając się od tego homoseksualistą. Większość przypadków pedofilii ma miejsce w rodzinach ze strony heteroseksualnych ojców na swoich dzieciach płci obojga. Pedofile w kościele gwałcą to co mają pod ręką, a że chłopców jest tam najwięcej są najłatwiejszym dla nich celem. Powodem jest też to, że chłopcy są znacznie mniej pilnowani przez swoich rodziców niż dziewczynki. Dla pedofilów nie ma znaczenia płeć.
Grzegorz2019.05.25 12:01
Wy...aj dumny pe...le Z du...py ci brązowy szlam
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 12:03
Nie dość, że homofob to jeszcze brudas, który duupy nie myje?
X2019.05.25 14:31
to jest kłamstwo 88% pedofilów atakuje w pełnej zgodzie ze swoją "orientacją" i o żadnym "charakterze zastępczym" nie ma mowy. Podobnie łżesz jak p**** ś***** o "rodzinach" To absolutna mniejszość. Tylko około 16% przestępstw pedofilnych ma miejsce w bliższej i (najczęściej) dalszej Rodzinie. Tylko skrajny debil może bełkotać, że "chłopcy sa dostępni". Dostępność nie ma absolutnie żadnego znaczenia, gdyż tylko i wyłącznie w sytuacjach skrajnej izolacji jak w więzieniu, po latach separacji, dochodzi do myśli o charakterze zastępczym. Inaczej pisząc - tylko osoba patologicznie kłamliwa (jak 99% pederastów) może kłamac w ten sposób.
Ben2019.05.25 16:44
Nauczył się kłamać od ks. OKO.
Alojzy Cedzidło 2019.05.25 8:09
Tak sie zastanawiam co to za uczony ten nasz dr Terlikowski . To ,,,zastanowienie" obudził we mnie ten dzisiejszy materiał strony , a głwónie pokazane tam komentarze . Temat niebywale ważny , Ba... fundamentalny dla kościoła i jego wiernych . A tu wrzucono go , ten temat , jak kość pomiędzy głodne pieski .Adjęcie naszego uczonego uwiarygadnia fakt ,że to On lub za Jego zgoda Fronda wlepiła ten materiał , w tej formie . A sprawa bezwzględnie wymaga rozwiązania. Tyle tylko ,że rozwiazania konsultowanego z ludzmi zdrowymi , normalnymi , z nie chorymi z nienawici do katolicyzmu w ogóle .Bo , jak na razie , dla człowieka , który nie ,,siedzi " w tych sprawach sprawia wrażenie ,że toczy się walka o panowanie nad światem , Katolicy albo my tączowi A uczeni komentatorzy z Frondy . znaja sposoby wygrania tej wojny . .
Bartek2019.05.25 7:58
Z tego, co przeczytałem u p. Tomka wynika niezbicie, że p .Martel nie ma wszystkich w domu. Typowe przeniesienie lecz nie inspirowane Duchem Świętym.Swoje intencje p. Martel przypisuje innym. Zwykła obserwacja, ale i badania, potwierdzają, że nieujawnionych kochających inaczej jest najwięcej wśród nauczycieli, celebrytów, polityków itp. Żadni przełożeni nie kryją ich ze strachu ponieważ strachu, odwrotnie niż p. Martel i być może p. Tomek, nie odczuwają . Oczekuję, że Fronda zaprzestanie równać do szmatławców, których tytułów wstyd wymieniać.
Jozin z Bazin2019.05.25 7:57
JAK TAK PATRZĘ, NA TĄ REAKCJĘ KOŚCIOŁA NA KSIĘŻY GWAŁCĄCYCH DZIECI, I jak przypominam sobie z historii, jak kościół i kler reagował na wszelkie fakty dyskredytujące go, to dochodzę do wniosku, że katolicyzm to choroba umysłowa. Na szczęście nikt się nie rodzi katolikiem.
Andrzejos Bisexualos I2019.05.26 0:52
Co może się zrodzić z medytowania cierpienia i krwi... Tak są programowani katolicy. Powrót do Natury uwalnia od wpływu tego chorego teatru.
Stanislaw2019.05.25 7:34
W Kościele nie ma żadnej "sieci gejowskiej" - jak bluźnierczo głosi tytuł redakcyjny Frondy. Dlaczego u Was Kościół kojarzy się tylko z księdzem, zakonnikiem, a nie z ochrzczonymi katolikami świeckimi, ani z Chrystusem, który jest Głową Kościoła a my, choć grzeszni, Jego członkami", Weźcie katechizm do ręki i nie bluźnijcie!
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:40
Oczywiście, że jest taka "sieć", gdyż funkcjonuje tam o wiele więcej gejów aniżeli w każdym innym zawodzie. Mówi się, że nawet 60% księży to geje. Czy jest to "sieć" czy nie to już inna para kaloszy.
Katarzyna2019.05.25 7:20
To jak już nie będzie homoseksualistów w Kościele to pedofilia wśród księży będzie tylko heteroseksualna?
Stanislaw2019.05.25 7:51
Homoseksualizm jest zboczeniem, które generuje rozmaite formy zboczeń, gdy zabraknie odpowiedniego partnera. To jest jeden panseksualizm!
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:38
Homoseksualność to normalna prawidłowa orientacja. Jedna z opcji ludzkiej psychoseksualności. Zboczeniem jest pedofilia.
Beno2019.05.25 13:27
Większość wie swoje i nie myśl, że swoimi bredniami zmienisz nasz sposób myślenia. Pedofil też uważa że ta jego skłonność to normalna orientacja. To tak jakby chory na raka chciałby wmówić zdrowym, że to oni są chorzy. Idź się leczyć psycholu.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:37
Nie, gdyż gro aktów pedofilnych ma charakter zastępczy tzn osoba identyfikująca się jako hetero może gwałcić dziecko tej samej płci. I nie stanie się od tego homoseksualistą. Większość przypadków pedofilii ma miejsce w rodzinach ze strony heteroseksualnych ojców na swoich dzieciach płci obojga. Pedofile w kościele gwałcą to co mają pod ręką, a że chłopców jest tam najwięcej są najłatwiejszym dla nich celem. Powodem jest też to, że chłopcy są mniej ostrożnie pilnowani przez swoich rodziców niż dziewczynki. Dla pedofilów nie ma znaczenia płeć.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 9:33
Widzicie żuczki jaki jestem mądry. Zjadłem wszystkie rozumy.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 9:46
kolejna daremna prowokacja pedofilnego słowiczka (ten prawdziwy) zawsze w nawiasie i tylko w odpowiedzi na prowokacje, nigdy też nie odpisuję na kolejne brednie PiSdy
jacek2019.05.25 10:52
Panie dumny geju oto mówi Wikipedia :) „Pedofile zazwyczaj odczuwają pociąg seksualny do konkretnej płci dziecka. Skutkuje to podziałem pedofilów na homoseksualnych (pociąga ich ta sama płeć), heteroseksualnych (pociąga ich płeć przeciwna) i biseksualnych (pociągają ich obie płcie). Wśród pedofilów odsetek homoseksualnych pedofilów waha się od 9 do 40%, czyli jest około 4–20 razy większy niż odsetek dorosłych mężczyzn, których pociągają inni dorośli mężczyźni, w męskiej populacji.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 12:22
Czemu kłamiesz jacuś?
Ben2019.05.25 7:13
Wśród księży to nie są geje, to są homoseksualne homofoby. Osoby które poszły na księdza by ukryć swoją orientację homoseksualną. W efekcie wychodzą z tego HIPOKRYTY, które co innego nauczają , co innego myślą i jeszcze co innego robią po kryjomu.
Stanislaw2019.05.25 7:49
Nie, to jest ostatnia grupa w Europie, która tych zboczeń po prostu się wstydzi. I dlatego jest nadzieja powrotu do normalności. Inni, którzy się już nie wstydzą, nie maja siły do odwrotu i ratowania honoru!
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 9:14
Nikt normalny nie powinien się wstydzić, że jest normalny. Ani dawać sobie wmówić, że jest wielbłądem. Homofobia to urojenie lękowe, które się leczy w gabinetach psychiatrycznych.
anonim2019.05.25 9:27
Homoseksualizm się leczy, tak więc jeszcze jest dla Ciebie ratunek:)
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 9:41
Nie leczy się, nie ma żadnych wypracowanych w nauce terapii dotyczących zmiany orientacji. Jest to niewykonalne i nieskuteczne. Nie leczy się stanu normalnego, prawidłowego jakim jest homoseksualność.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:34
100% trafna diagnoza tak właśnie jest. Żaden szczęśliwy spełniony gej nie myśli o kapłaństwie. Zresztą podobnie hetero.
JanP2019.05.25 7:01
Kto krył ojca Marciala Maciela, założyciela Legionistów Chrystusa? Na śliski grunt włazi Terlikowski. Wszystkiemu winny jest celibat a reszta to ubarwianie rzeczywistości.
lon2019.05.25 7:22
Kryjący Maciela jest na wyciągnięcie ręki . Tym Panom w czerni można by zadać kilka pytan o 6 tej rano, a jednego z nich warto też zapytać o to co wie o ludobójstwie w Rwandzie.
Stanislaw2019.05.25 7:42
Ci przestępcy,dewianci i tacy grzesznicy nie muszą być ukrywani. Oni sami się ukrywają, bo się wstydzą. Ich wykrycie jest bardzo trudne, choć niby łatwe, ale tylko dla plotkarzy. To tylko dla homoseksualizmu ktoś wymyślił, że nie muszą się wstydzić i dlatego nie mają silu do odwrotu od zboczenia.
Niech bedzie pochylony2019.05.25 6:58
Panie Terlikowski a czy to prawda, że homoseksualistów stworzył ten sam Bóg co nas Polaków?
Stanislaw2019.05.25 7:36
Defekty biologiczne czy psychologiczne są odpadami albo bublami ewolucji!
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:33
Gdyby nie homo ewolucyjnie nie mogłaby się wykształcać orientacja hetero. Jest to zatem ewolucyjnie niezbędne i dlatego nigdy nie zanikło i nie zaniknie.
OLI2019.05.25 7:50
Większość homoseksualistów sama siebie stwarza - - przez złe towarzystwo, - przez uczynienie z seksu najważniejszej sfery życia, - przez zatrucie wyobraźni homoseksualną pornografią, - przez homoseksualną prostytucję w młodocianym wieku, - przez uwiedzenie bądź zgwałcenie homoseksualne, które okalecza u młodych osobników ich wyobrażenia o seksie.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:31
Bajania pogrzanego homofoba. Orientacja jest wrodzona, jest niezbywalną cechą tak jak kolor oczu i włosów. Jest nie do zmiany i jest całkowicie niezależna od poglądów.
sss2019.05.25 10:23
Tak twierdzi politycznie poprawna "nauka", która w żaden sposób z rzeczywistością się nie chce dodawać. NATURALNYM jest dążenie do przedłużenia gatunku, a wtykanie kuśki w zadek drugiego samca nijak nie chce dzieci stworzyć...
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 12:03
Sprowadzanie seksu do funkcji prokreacji jest ograniczeniem umysłowym. Doedukuj się, poza tym homoseksualność to nie bezpłodność. Geje mogą i często korzystają z funkcji prokreacji, wtedy kiedy planują dziecko jest to świadomy wybór, a nie wpadka jak u hetero.
X2019.05.25 14:39
Gejoza oznacza 99% bezpłodność. To identyczna bezpłodność, jak międzygatunkowa niby da się zrobić hybrydę, ale w praktyce jest to mało prawdopodobne
Katarzyna2019.05.25 16:27
To w Seminariach takie rzeczy się dzieją jakie wymieniłeś?
WKL2019.05.25 8:13
homoseksualistów stworzył człowiek
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:33
Nie człowiek. Natura, ewolucja.
Moja Faja.2019.05.25 6:55
Orientacja seksualna człowieka, a więc i człowieka wielebnego, jest jego cechą przyrodzoną, nie może więc być oceniana wartościująco. Jest po prostu faktem. Ścigane są tylko realizacje tych orientacji - przy użyciu przemocy - czyli zgwałcenia. W stosunku do dzieci kazdy taki czyn jest interpretowany jako zgwałcenie. Ściganie odchyleń seksualnych od większościowej normy - jest wewnętrzną sprawą kościoła. Z tym, że przy okazji takiego ścigania nie mogą łamać obowiązującego prawa powszechnego, a ściganie może dotyczyć tylko ich wewnętrznego kręgu.
xyz2019.05.25 7:38
Nope, jest to uszkodzenia software prawdopodobnie i jeszcze, podkreślam JESZCZE nie umiemy tego naprawiać.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 9:50
I nie "naprawisz", bo gdyś chciał, jak wskazuje epigenetyka uniemożliwiłbyś również wykształcenie isę orietnacji hetero. Badania nad ewolucją człowieka dowodzą, że do jej ciągłości konieczne jest zróżnicowanie orientacji. Dlatego homo ewolucyjnie nigdy nie zanikł i nie zaniknie.
xyz2019.05.25 10:17
Wielu było takich co np. twierdzili, iż cięższe od powietrza przedmioty nie mogą latać, a jeszcze ~30 lat temu przeszczep serca to było czyste scifi. Was też w końcu będziemy naprawiać :).
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 12:19
Wielu było takich, którzy próbowali zmieniać ludziom orientacje. Wszystko spełzło na panewce. Chcesz zmieniać orientacje najpierw musisz zmienić ewolucję.
X2019.05.25 14:23
orientacji nie ma co zmieniać, bo jest tylko jedna - heteroseksualna. Oprócz tego sa dewiacje i psychopatie Trudno je wyleczyć, podobnie jak trudno leczyc alkoholików. Można raczej zaleczyć, sprawić, aby alkoholik stał się trzeźwym alkoholikiem. Tylko tyle i az tyle. Podobnie jest z wami, zombiakami.
Katarzyna2019.05.25 16:23
Spadaj ZBOKU.
Jerry2019.05.25 8:06
Nie jest cecha przyrodzona
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:30
Nie ma czegoś takiego jak norma definiowana większością w ludzkiej seksualności. To nie matematyka, zachowania są oceniane na normach zachowań, a nie statystyce. Dlatego homo jest taką samą normą co hetero i bi.
Moja Faja.2019.05.25 9:08
Każda gałąź nauki ma swój zbiór pojęć i każda może się wypowiadać na temat danego zjawiska. I jest jeszcze język potoczny oraz język nienawiści. Wszystkie w użyciu. Niektóre pojęcia - terminy, na zasadzie ich negatywnego emocjonalnego podtekstu stają się obelgami, mimo, że pierwotnie takimi nie były. Na tym portalu to norma. Np. "Żyd", "totalny", "totalniak", "zboczenie". HOMO jest tak samo naturalną orientacją - jak inne, ale jest odchyleniem, czy zboczeniem od większości. Kiedyś to były zwyczajne terminy medyczne. Teraz za sprawą "miłujących bliźniego" stały się obelgami.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 9:39
Nie jest odchyleniem, a prawidłową orientacją. Jeszcze raz - w seksuologii nie ma czegoś takiego jak norma stanowiona statystyką. Są natomiast normy zachowań, a te są niezależne od liczb. LGBT zachowują się tak samo, czują tak samo, zakochuują się tak samo, mają identyczne potrzeby psychofizyczne, budują takie same relacje międzyludzkie co osoby heteroseksualne, dlatego jest to taką samą normą co hetero, taki jest naukowy consensus. Ci, którzy oceniają ludzkie zachowania przez kryterium statystyczne to zwykle umysły ścisłe nie mające wiedzy o innych dziedzinach nauki. Norma jest niezależna od orientacji.
Moja Faja.2019.05.25 11:19
Żeby nie prowadzić sporu o NIC - podsumuję - "Jak się zwał, tak się zwał - byle by się dobrze miał.".
Szendzielarz2019.05.25 6:54
sodomici to najgorsza zaraza
Stanislaw2019.05.25 7:37
No, myślę, że zaraza jak każdy inny grzech i występek!
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.25 8:29
To prawda zoofilia to zło
Jestem w Kościele2019.05.25 6:39
Wyniki badań potwierdzają że pitu pitu tere fere: https://www.newsweek.pl/polska/ksiadz-z-tylawy-skazany-za-molestowanie-szesciu-dziewczynek-dalej-odprawia-msze-i/76ktq7r
Stanislaw2019.05.25 7:55
- jeśli temu newsweekowi cokolwiek wierzyć! Skądinąd przychodzą sygnały, że to silnie związane z jakimiś celowymi nagonkami! Więc nie wiem, co myśleć!
Jestem w Kościele2019.05.25 9:56
Newsweek to niemieckie medium. Tego chłamu się nie czyta.
cottonfield2019.05.25 10:38
Newsweek dobrze chłonie wilgoć na mokrej podłodze.