Radwańska: Katolicy nie zrozumieli o co chodziło w tej sesji - zdjęcie
25.07.13, 09:36Agnieszka Radwańska (fot. Christian Mesiano_Wikipedia)

Radwańska: Katolicy nie zrozumieli o co chodziło w tej sesji

68

Radwańska przygotowuje się właśnie do udziału w turnieju w Kaliforni, gdzie na konferencji prasowej została zapytana m.in. o rozbierane fotografie dla magazyny ESPN.

Zaskoczyła mnie reakcja w Polsce. Katolicy zareagowali, jakbym zrobiła sesję dla magazynu dla mężczyzn, a nie dla magazynu sportowego. Zupełnie nie zrozumieli, o co chodziło” - powiedziała w Stanford Radwańska.

Na pytanie o udział w akcji zorganizowanej przez Krucjatę Młodych, odparła, że "to było dawno temu" i "nie należy łączyć tych spraw". Powtórzyła to, co kilka dni temu napisała na Facebooku: "Magazyn 'ESPN The Body Issue' ukazuje piękno wysportowanego ciała najlepszych sportowców na świecie. Prezentowani są zarówno mężczyźni, jak i kobiety, niezależnie od wieku, bez względu na kondycję czy rozmiar (...) zdjęcia te nie zawierają żadnych nieprzyzwoitych treści. Bardzo ciężko trenuję, by utrzymać moje ciało w formie, i to właśnie jest myśl przewodnia tego materiału oraz całego magazynu".

Radwańska ponownie zapewniła też, że za udział w sesji nie dostała żadnego wynagrodzenia finansowego. I tak, jak w swoim oświadczeniu sprzed kilku dni podkreśliła, że jej celem było zwrócenie uwagi ludzi młodych na to, by dbali o zdrowie i kondycję. Na koniec tenisistka zapewniła, że nadal cieszy się z faktu, że wzięła udział w sesji.

eMBe/Gazeta.pl

Komentarze (68):

anonim2013.07.25 10:03
Radwańska ma rację, jako katolik zupełnie nie mam pojęcia o co w tej kretyńskiej akcji chodziło. Jeżeli chodzi o ciało to naprawdę Radwańska niech się tak nie puszy, gdyż daleko jej do ideału zwłaszcza jeżeli chodzi o twarz. Poleciała na kasę mając kompletnie w nosie wszystkie normy moralne i zasady.
anonim2013.07.25 10:05
Ciało to Agniesia ma, ale czy rozumie co to dusza?
anonim2013.07.25 10:25
Tak, tak. Bo gdyby była ubrana w bikini, to młodzi ludzie nie zrozumieliby przesłania, jakie miały nieść zdjęcia. Niewątpliwie sportsmenka bardzo ciężko pracuje, by uzyskać kondycję i odpowiedni wygląd ciała. Tę pracę widać zawsze najwyraźniej na sutkach i... gdzieś indziej. Pani Agnieszko. Głupio wyszło. Tylko tyle.
anonim2013.07.25 10:31
Pokazała si naga,nie skorzystała z okazji aby pokazać się nienaga i pokazać tyle samo ... ot różnica ....
anonim2013.07.25 10:39
Jeśli to Bóg stworzył to ciało, to jaki problem? To tylko kwestie kulturowe. W Afryce w wielu plemionach kobiety chodzą z obnażonymi piersiami i gdzie jest problem? Jakoś w takiej wiosce nie ma gwałtów czy zgorszenia. To po prostu naturalne. Łona też bywają odsłonięte. Nawet przed JPII tak kobiety stały. Wszystko się komuś musi kojarzyć z seksem i to jakoś negatywnie? Tu nie ma nic erotycznego czy tym bardziej pornograficznego. Ciało kobiety sportu. Freski w kaplicach też zamaluje ktoś, bo pokazują nagie ciało? Oj, ktoś ma problem z akceptacją swojego ciała chyba i stąd chce zakazać wszystkim innym... ale dulszczyzna...
anonim2013.07.25 10:42
@arbiter Jak sądzę tylko Ty masz rację. Jeśli ktoś ma inne zdanie, to insynuujesz mu to, co sam pewnie robisz. Nie da się przywalić dwoma grzechami, które rozpoznajesz, to wymyślasz inne. @Merak Właśnie o to mi chodzi. Wygłupiła się, choć wcale nie musiała, by pokazać piękno swego ciała.
anonim2013.07.25 10:43
"zdjęcia te nie zawierają żadnych nieprzyzwoitych treści" Hmm, widocznie ta panienka naprawdę się nie wstydzi Jezusa, bo zdaje mi się, że gdyby jego Matka zrobiła sobie takie foto, to by nie był zachwycony. Laska, pierd...sz takie głupoty, że nie wiem, czy Ci te dolary tak w tej łepetynie porobiły, czy naprawdę tak uważasz. Bo jeśli to drugie, to powinnaś porozmawiać ze swoim księdzem, który przygotowywał Cię do pierwszej Komunii Świętej.
anonim2013.07.25 10:56
Chciała pokazać goły tyłek całemu światu. Jej sprawa. A że katolikom się to nie spodobało? To było do przewidzenia, oni(śmy) tacy nienowocześni :).
anonim2013.07.25 11:00
Teraz pora na motylka na pośladku. A potem na rączce, nóżce i łopatce. Każda młoda laska, która nie wie co jeszcze ze sobą zrobić, ma świadomość że tatoo, bynajmniej nie senior, jest najbardziej trendy.
anonim2013.07.25 11:01
Tu chyba najlepszy jest cytat z Pisma "Należy unikać choćby pozoru zła". Warto to wziąć pod uwagę pani Radwańska. Bo czy pani zdjęcia to pornografia czy nie, nie wiem, nie interesują mnie one. Natomiast trzeba się liczyć ze skutkami swych decyzji.
anonim2013.07.25 11:01
@Jack_Holborn® +++ :D
anonim2013.07.25 11:01
Nasi praojcowie, Adam i Ewa, gdy Pan Bóg ich wygnał z raju, bo ZGRZESZYLI przeciw Niemu, zrozumieli, że są nadzy i to przyniosło im uczucie wstydu. Skoro ktoś Ci podsuwa do pomyślenia, że może to się Panu Bogu nie podobać, to warto to przyjąć do wiadomości i zaakceptować. Folgowanie obyczajowemu rozpasaniu chyba by się Panu Jezusowi nie spodobało.
anonim2013.07.25 11:09
wystarczy że sama uprawia sport i odnosi w nim sukcesy, nie musi dodatkowo się rozbierać po magazynach aby wg niej jeszcze dobitnie to udowodnić że warto trzymać forme
anonim2013.07.25 11:11
Jak nie zrozumieli?.O płatny ekshibicjonizm chodzi!
anonim2013.07.25 11:13
@arbiter Masz racje" katolom "tylko o seks jak tobie chodzi!!!
anonim2013.07.25 11:19
Banda zakompleksionych błaznów:) Nie pokazała nic, czego nie widać na plaży.Jakie znaczenie ma to, czy była w bieliźnie, czy nie? Idealne społeczeństwo katolickie z terlikowskim na czele po prostu musi mieć kogoś, kogo można objechać-tym żyją, to ich wartościuje.
anonim2013.07.25 11:21
Seth, łyknij Pan trochę wody...
anonim2013.07.25 11:23
@mirek761 - "Isia stoi tam gdzie kiedyś Jezus a Terlikowski ze sforą tam gdzie stał Piłat i faryzeusze" A gdzie Ty to widzisz? @Artur Lesnodorski - "Chciała pokazać goły tyłek całemu światu. Jej sprawa" Ja nie odmawiam nikomu prawa do pokazywania gołej pupy całemu swiatu, ale chodzi o to, że katoliczce się to nie godzi. Są pewne zasady, których przekroczyć nie wolno. Przynajmniej tak mnie uczono.
anonim2013.07.25 11:37
Toż uważamy, że nie godzi. Wydaje mi się, że nawet nie katolikowi, tylko wybitnemu sportowcowi. To trochę tak jak z dziećmi. Czasem robią różne rzeczy wbrew rodzicom. Pouczamy je, ale nie zawsze skutecznie.
anonim2013.07.25 12:06
"Na pytanie o udział w akcji zorganizowanej przez Krucjatę Młodych, odparła, że "to było dawno temu" i "nie należy łączyć tych spraw"." I wszystko jasne. Dla Agnieszki Radwańskiej, "Nie wstydzę się Jezusa" nie było jakąś deklaracją na całe życie, nie było wyznaniem wiary czy oświadczeniem iż ona sama czuje się zobowiązana żyć według Chrystusowych zasad. Nie, to była taka jednorazowa, chwilowa sprawa. W tamtym danym momencie nie wstydziła się Jezusa - ale "to było dawno temu". Warto również zauważyć iż sama panna Radwańska popiera słuszną decyzję Krucjaty Młodych o wykluczeniu jej z akcji, mówiąc: "nie należy łączyć tych spraw". Otóż właśnie tak - nie należy łączyć promowania chrześcijaństwa z udziałem w rozbieranych sesjach, i Krucjata Młodych podjęła odpowiedni krok aby tych spraw nikt nie łączył. Pozostaje tylko pytanie - skoro sama panna Radwańska tak uważa, to po kiego grzyba ktokolwiek inny krytykuje działania Krucjaty Młodych?
anonim2013.07.25 12:22
Radwańskiej trudno będzie znaleźć męża przed którym będzie miała cokolwiek intymnego do ukrycia!!.
anonim2013.07.25 12:23
@Credo - dziękuję za zrozumienie:-)
anonim2013.07.25 12:32
@arbiter - nie wiem którzy to są ci "zakłamani" katolicy, bo pewnie i tacy są, ale co by się wg Ciebie Panu Jezusowi nie spodobało?
anonim2013.07.25 12:34
Purytanizm to nie katolicyzm. Nie ośmieszajcie naszej religii. Nie mam nic kompletnie do sesji Radwańskiej, wierze że zrobiła to dokładnie w celu takim jak mówi. Te zdjęcia nie mają erotycznego nastawienia. Te zdjęcia nie sugerują niczego prowadzącego do zła, bo Nagość nie jest zła, popatrzcie na sztukę - dawną sztukę. Mylicie moralność z purytanizmem, wymysłem protestantów.
anonim2013.07.25 12:38
:DDD
anonim2013.07.25 12:39
@Ondraszek1- "Radwańskiej trudno będzie znaleźć męża przed którym będzie miała cokolwiek intymnego do ukrycia!!" No i do tego - między innymi - zmierzam, bo kiedyś, gdy łapałem za nóżkę dziewczynę, potem za brzuszek itd. to wszystko miało jakieś ręce i nogi, była pewna kolejność, a nie żeby tak od razu...
anonim2013.07.25 12:40
Świecenie gołą d**ą rozumiem jednoznacznie. Nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem.
anonim2013.07.25 12:42
@Jack_Holborn® - świetnie napisane. Nic dodać nic ująć.
anonim2013.07.25 12:59
@arbiter - nie wiem, kto tu jest przepełniony nienawiścią, bo na pewno nie ja.
anonim2013.07.25 13:07
Nie rozumiem tej całej mody na pokazywanie półnagiego lub nagiego ciała. Już nie chodzi nawet o katolików. Takie osoby są jakieś niedowartościowane pod względem fizycznym, czy co? Szczerze to nie mam pojęcia z czego Radwańska jest taka zadowolona. Przeciętna z wyglądu kobieta i tyle.
anonim2013.07.25 13:09
@muszka - nie wiem, czy świetnie napisane; piszę to, co mi w głowie chodzi. Może czasem zbyt bezpośrednio:-)
anonim2013.07.25 13:11
Zobaczcie tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dawid_(rze%C5%BAba) . To dopiero, nawet siusiaka wyrzeźbił, ach że się nie brzydził!!! I pewnie jakiś golas lub grupa golasów musiała do tego paskudnego obrazoburczego dzieła pozować! Robicie parodię z chrześcijaństwa szanowni dewoci.
anonim2013.07.25 13:12
Radwańska zrobiła głupstwo. W kraju jest wojna kulturowa z lewactwem, a na wojnie ludzie zajmują postawy skrajne i mogła się spodziewać potępienia ze strony środowiska z którym była kojarzona. To uderza w wizerunek katoliczki i tradycjonalistki i może być przyczyną spadku popularności. Ta druga częśc Polski, co dzisiaj ją broni, raczej jej nie polubi- w końcu szlaban dla TVN ciągle obowiązuje. Z drugiej strony katoliccy purytanie zachowują się o wiele głupiej. Atakują jednego w najwybitniejszych polskich sportowców z powodu drobiazgu. Robicie z igły widły moi drodzy. Odpychacie od Kościoła wspaniałego człowieka. I w imię czego- ja się pytam? Jaki grzech Agnieszka popełniła- bo doprawdy nie wiem? A jeśli nawet, to czy to był grzech ciężki, warty tej całej wrzawy wokół tej sytuacji? Tyle razy Kościół siedział cicho, gdy trzeba było krzyczeć (do dziś nie mogę przeboleć, że Kopacz nie została ekskomunikowana za pomoc w aborcji i publiczną deklarację, że swój katolicyzm zostawia przed wejściem do biura). Teraz lepiej zamilknąc- bo warto.
anonim2013.07.25 13:18
@tiberus Też mi się rzeźba Dawida skojarzyła z tym wszystkim.
anonim2013.07.25 13:21
Kiedyś, żeby mi dziewczyna pozwoliła POCAŁOWAĆ swój śliczny pyszczek, musiałem jej kupić żywą różę za kilka złotych, a żeby zobaczyć jej udo musiałem kręcić się wokół niej, bajerować ją, robić szarmanckie gesty, chodzić z nią parę miesięcy i opowiadać takie cudy-niewidy jak teraz. A teraz? Pstryk i wszystko widać.
anonim2013.07.25 13:22
Co prawda to prawda i to jest jakiś argument. Jeśli przyjmiemy, że to zachowanie jest niestosowne, to i tak nie ma ludzi idealnych, katolicy też nie są święci i na każdego w tym ich stowarzyszeniu można coś znaleźć. Więc po przemyśleniu uważam, że cały ten szum nie jest wart tej całej wrzawy. Poza tym zdawało mi się, że w tej całej akcji chodziło o to, żeby ludzie po prostu ne ewstydzili się przyznawać do swojej wiary, a nie szukaniu świętych godnych naśladowania.
anonim2013.07.25 13:24
Oczywiście nie powinny się tam też znaleźć osoby, które niby wierzą, a tak naprawdę są całkowitym zaprzeczeniem swojej wiary, no ale bez przesady, nei ma też ludzi świętych.
anonim2013.07.25 13:27
Oczywiście proszę jak zwykle nie zwracać uwagi na Częstochowskiego Poetę, bo to jest zwykły troll.
anonim2013.07.25 13:32
icari80m, ale jednak każdy na co dzień zakrywa swoje ciało. Jego odkrywanie jest zachowaniem szczególnym. Myślę, że ta parafraza nie jest zbyt celna.
anonim2013.07.25 13:54
Ale jak ktoś już wcześniej napisał istnieje wojna światopoglądowa i takie skrajne od czasu do czasu posunięcia też mogą być pożyteczne. Jakoś lewica się tego nie wstydzi i nawet celowo przejaskrawia wszystko.
anonim2013.07.25 14:05
icari80 Żeby nie było. Ja nie jestem jakiś taki strasznie radykalny w tych sprawach, ale wg mnie powinny być po prostu zasady, które będą drogowskazem w naszym życiu i do, których powinniśmy dążyć. Przyznam, że sam mam z tym problem trochę. Zapewne zauważyłeś, że użyłem słów "jeśli nawet przyjmiemy to zachowanie za naganne". Problem w tym, że jest cienka granica pomiędzy wyuzdaną nagością, a taką która zaprezentowała Radwańska, czyli dla jakichś celów związanych z promocją zdrowia. Chyba też ważny w tym wszystkim jest cel dla, którego to wszystko się robi. Jednak tutaj pojawia się też problem robienia czegoś dla sztuki. To też strasznie pojemne słowo.
anonim2013.07.25 14:11
Osobiście nie chciałbym, żeby moja kobieta pozowała nago lub półnago do jakichś tam pism i nie uważam tego za coś fajnego, ale z punktu widzenia ogółu to ciężko to jakoś tak jednoznacznie rozstrzygnąć. Może za jakiś czas przyjdzie mi coś do głowy.
anonim2013.07.25 14:16
Panna Radwańska, gdy najdą ją wyrzuty sumienia, to oczywiście przyzna przed sobą, że zrobiła głupstwo. Ciekawe, czy przyzna to publicznie przed swoimi fanami.
anonim2013.07.25 14:24
Panna Radwańska, nie wiem, czy to rozumie, ale swoją postawą pokazuje, że obecnie kobiety są tanie.
anonim2013.07.25 14:29
Krytycy Radwańskiej, jesteście jak Talibowie. W waszych chorych umysłach wszędzie czai się pornografia. Bardzo dobrze, że Radwańska zrobiła sobie te zdjęcia. Chciała tak i koniec. Nie ma w tym PORNOGRAFII ani WULGARYZMU. Czy dochodzi to do waszych głów? Chcecie sobie obejrzeć Pornola...proszę bardzo wstukać jakąś stronę na internecie. Podawał nie będę. Erotyka? Chyba sportowa. Mi osobiście Radwańska się nie podoba z twarzy, ale ciało ma ładne i wysportowane. Erotyka to CKM i Playboy? Paniali ?
anonim2013.07.25 14:31
Szkopuł w tym, że wszystko da się tam jakoś usprawiedliwić i to co dla Ciebie może być już naganne to dla innych może być jeszcze w porządku, i tak można sobie przesuwać granicę, aż do pornografii. Tego się boję. A tak na marginesie to mnie podoba się akurat skromność u kobiet. Nie uważam, że im więcej się odsłoni tym lepiej.
anonim2013.07.25 14:32
@icari80 - no proszę, a jeszcze 16.06.2013 mnie chwaliłeś: http://www.fronda.pl/a/prawda-o-uboju-rytualnym,28889.html?page=2&#comments-anchor
anonim2013.07.25 14:33
Ale rozumiem co masz na myśli.
anonim2013.07.25 14:55
Nadal nie rozumiem "o co chodziło w tej sesji"? (cóż, jestem tylko katolikiem). Czy pani Radwańska mogłaby to wyjaśnić? Bo jakoś trudno mi pojąć, że aby uwiarygodnić, że "ciężko trenuje, by utrzymać swoje ciało w formie", to musiała pozować bez majtek? W majtkach nie byłoby już widać tej formy??
anonim2013.07.25 15:15
prawdy się nie da zakrzyczeć kilkudziesięcioma komentarzami - grzech jest grzechem Radwańska popełnia grzech...
anonim2013.07.25 15:39
Jezus jest drogą prawdą i życiem!
anonim2013.07.25 16:48
@Kot.Kulfon2 dla niektórych ludzi jak widać całe życie jest pasmem grzechów(oczywiście życie każdego, poza nimi samymi.). goła/niegoła Radwańska zajmuje ich niepomiernie bardziej niż to, co się dzieje u nich w domach-bo szczerze wątpię, by każdy z domowników tych prawych "uczniów Chrystusa" był kryształowy w swoim postępowaniu. Najłatwiej jest krytykować innych, zresztą ta religia jest tak skonstruowana, żeby każdy grzesznik miał szansę się wybielić:) ICH najbardziej boli to, że Radwańska NIE ŻAŁUJE tego GRZECHU i nie napieprza czołem w podłogę.
anonim2013.07.25 17:03
@ Polanka Czego to dowodzi? Czy lepiej jest siedzieć na dupie i nie mieć kontuzji? Zdrowiej mieć miażdżycę, hipercholesterolemię, być otyłym i wiecznie znużonym, niż przejawiać jakiekolwiek chęci do uprawiania sportu?
anonim2013.07.25 17:10
Wszyscy jesteśmy grzesznikami i każdy ma szanse się poprawić, myśle że stopniowo będzie się likwidować pornografie
anonim2013.07.25 17:15
skoro uczucie wstydu pojawiło się dopiero po zerwaniu i zjedzeniu jabłka w raju, tzn po popełnieniu grzechu, można stwierdzić że było to jego następstwem. Więc jeśli ktoś nie wstydzi się swego ciała, to grzeszy, czy nie grzeszy? ;)
anonim2013.07.25 17:20
@Kot.Kulfon2 W jednym z artykułów na frondzie(który już zniknął, a pojawił się dopiero dziś rano), można było przeczytać, że np sporty walki to furtka dla diabła. Podobnie jak chińska porcelana i Bruce Springsteen:) Podążając tym tokiem rozumowania grzechem jest wszystko, co nas otacza, od telewizji, po jeansy produkowane przez żółte rączki, bo przecież są na nich chińskie znaczki.
anonim2013.07.25 17:44
hahaha. ja też od niedawna tutaj, troszkę czytałem od jakiegoś czasu, ale na widok niektórych komentarzy postanowiłem reagować - stąd moje wpisy.
anonim2013.07.25 19:23
@ icari80 Biblia jest odpowiedzią, Bracie. :) Dla każdego i na każdy temat, ergo cytatami z biblii można obrzucać się baaardzo długo. A tak poważnie to każdy żyje wg własnego sumienia i póki nie krzywdzi innych jest to tylko i wyłącznie jego sprawa.
anonim2013.07.25 19:38
@icari80 W grupie raźniej:)
anonim2013.07.25 21:26
seth01 napisał: "@icari80 W grupie raźniej:)" w kupie chyba jak mawiają owsiki: Trzymajmy się kupy
anonim2013.07.25 21:40
@leaf427 oo, prosz... następny krzyżowiec się znalazł. nie wiem, co owsiki mawiają, nie będę Panu do śniadania zaglądał:)
anonim2013.07.25 22:24
^ :)
anonim2013.07.25 22:47
Nie czytałem postów poniżej ale Radwańska chyba nie rozumie wiary. Niech poczyta uznane objawienia maryjne i zobaczy co Maryja mówi o naszej modzie. Niech poczyta pismo święte. Kult ciała to grzech przeciw Bogu któremu miła jest praca nad duchem nie ciałem.
anonim2013.07.26 0:56
wszyscy katolicy nie zrozumieli??ja jeśli mam wątpliwości w rozstrzygnięciu jakiejś sprawie to zastanawiam się jakie byłoby stanowisko JP2 w danej kwestii.Po prostu jako osobie wierzącej zależy mi przede wszystkim na tym żebym z calą moją rodziną trafila kiedyś do Nieba,a "naszemu'papieżowi ufam bezgranicznie.Wszyscy którzy uważają JP2 za autorytet(prawdziwy,kochany przez ludzi a nie samozwańczy)powinni zadać sobie pytanie czy popierał by taką "promocję"sportu(wiemy jak lubił sport).No wiadomo że nie a slowo "promocja zdrowego wyglądu"to ponury żart.namawianie dziewczyn do publicznego rozbierania się to stręczycielstwo.Zal mi Isi bo ktoś jej namącil w głowie a ona teraz robi dobrą minę do złej gry
anonim2013.07.26 8:27
Żeby skłonić kogoś do określonego zachowania, nie trzeba wprost mówić "dziewczyny, rozbierajcie się jak Radwańska". Wystarczy pokazać kogoś znanego, sławnego i jego zachowanie, ubiór, itp. by znalazła się masa naśladowców! Szczególnie wśród dzieci i młodzieży trend jest taki, że chcą robić wszystko co jego idol, ubierać się jak on, ... i rozbierać też, skoro - jak się okazuje - nie ma w tym niczego/wiele złego? (przykład z dni ostatnich: nowonarodzonym dzieciom na Wyspach nadaje się teraz najczęściej imię George... )
anonim2013.07.26 22:15
@icari80 dopiero wrócilam z pracy i jestem padnięta.odpowiem na Twoje pytania później(może jutro bladym świtem)jak zbiore myśli bo temat nie jest banalny,rozmawiamy o rzeczach ważnych a teraz slabo mi się myśl.trochę pomieszałeś moją wypowiedź ale i ja w tych komentarzach nie wypowiadam się precyzyjnie(to moj debiut-od 3 dni-i pierwszy portal na ktorym chcę pod artykułami wrzucić swoje trzy grosze wiec idzie mi to bardzo powoli).widze ze szczerze szukasz odpowiedzi i szanujesz tych co myślą inaczej niż Ty a to ważne żeby wogole gadać.Ja logując się tu wogóle nie planowałam dyskusji bo zajmuje to mnostwo czasu i bardzo angażuje.ale na jedną Twoja wątpliwośc już napiszę bo odpowiedź jest oczywista dla mnie-wierzę w Boga,jestem katoliczką,trzymam się nauki Kościola,podziwiam mądrość i fenomen Dekalogu i MOGĘ mieć ludzkie autorytety takie jak JP2(m.in.dzieki Niemu się nawrocilam).to tyle.a Jezus Chrystus-nie wymieniam Go jako autorytetu bo to oczywiste i jest to nieosiągalny ideal dla ludzi i przede wszystkim Nauczyciel.no i Ktoś kto dobrowolnie umarl za mnie ,za Ciebie,za wszystkich.z milości do nas.naprawdę!każdy katolik Ci to powie.a Ty w co wierzysz?do jutra
anonim2013.07.27 12:25
@icari80 TWOJE 1 PYTANIE DO MNIE- "kto tobie namącil w glowie" odpowiadam: grzech namącil kiedyś w mojej głowie(kto stoi za grzechem wiadomo-przeciwnik Boga).I pewnie nadal by czynił zamęt,ale od pewnego czasu trzymam się Pana Boga,Sakramentow i Dekalogu i jeśli znowu mąci to idę do spowiedzi,bo tam samJezus(przez ręce kapłana)pozwala mi "zaczać wszystko od nowa.Łatwo nie jest ale warto powalczyć o taka nagrodę jak Zycie Wieczne TWOJ ZARZUT NR2- "fantazjujesz" nie,nie wymyślam sobie stanowiska JP2.Poczytaj sobie Jego książki.Ja pochłonęlam ich kilkanaście-zaczełam czytać pół roku przed Jego śmiercią w czasie gdy nie umiałam znaleźć odpowiedzi na pyt.jak żyć i w co wierzyć.nie spotkałam tak mądrego czlowieka jak On.Powiedział i napisał wszystko co dla nas ludzi najważniejsze.pokazał kierunek w ktorym warto iść.przestrzegał przed zasadzkami w jakie możemy wpaść.dodatkowo JP2 był bezgranicznie" zakochany" w MatceBożej(jego słynne oddanie się Maryji-Totus Tuus-cały Twoj),więc pewna jestem że byłby glęboko zasmucony faktem iz wspaniala sportsmenka,mlodziutka dziewczyna wpadla w sidła bandy gorszycieli którzy odarli ją(tak tak!)z niewinności.Wykorzystali ją do tego by dać kolejny sygnal swiatu że rozbieranie się przed aparatem,kamerą to NORMA(!)a nawet chwała. OSTATNI TWOJ ZARZUT-"sesja publiczną nie była" kochany CO TY PISZESZ??Trochę się na tym znam,bo firma w ktorej pracuję organizuje sesje dla modelek,mamy spotkania ze stylistkami a reklamują nas tzw.celebrytki.Wieć gwarantuję Ci że nagiej Isi towarzyszyło mnostwo "pomocników"-reżyser sesji,plastycy,fotografowie,makijażystki,stylistki,fryzjerzy,graficy komputerowi i inni potrzebni i niepotrzebni gapiowie.A potem po obróbce komputerowej zdjęć to już towarzyszyło jej tysiące par ciekawskich oczu anlizujących każdy szczegół jejanatomii- co pokazała?ile pokazala?jak pokazala?co jej widać?.Czy nadal uważasz że ta dziewczyna nie została pozbawiona intymności i że nie było to "publiczne? Na koniec dodam że nie oglądałam tych zdjęć.powstrzymałam swoją ciekawskość choć zdjęcia "atakowały"zewsząd,nawet gdy sprawdzałam pocztę na WP migała mi siedząca nad woda rozebrana Isia.Nie zatrzymałam sie ani chwili przy tych fotkach.Z szacunku dla Agnieszki. pozdrawiam Cię.nie dało się krócej
anonim2013.07.27 13:37
Dzięki "pate" za spokojną, merytoryczna odpowiedź, która, jak sądzę, powinna ludziom dobrej woli dać wystarczającą odpowiedź. A przynajmniej uruchomić poważne myślenie. Myślenie a nie powtarzanie za ściągami z wygodnymi tłumaczeniami. Jest granica estetyki ale i etyki. Chrześcijańskiej. Ale do tego trzeba dojrzeć. Dojrzewając. Co dnia...