Przerażające! Kobiety nie chcą być matkami - zdjęcie
07.08.19, 19:13

Przerażające! Kobiety nie chcą być matkami

95

Hiszpania jest krajem, w którym kobiety najpóźniej mają pierwsze dziecko w całej Unii Europejskiej. 60 procent rodzi po raz pierwszy między 30 a 39 rokiem życia. Blisko 9 procent kobiet ma ponad 40 lat - wynika z danych za rok 2017, które opublikował Eurostat.

Urodzić pierwsze dziecko w Hiszpanii przed 30 rokiem życia powoli staje się anomalią. 60 procent kobiet, które zostały matkami po raz pierwszy ma 30-39 lat. Jest to najwyższy odsetek w Unii Europejskiej. Podobna sytuacja panuje w Grecji, Irlandii, Włoszech i Luksemburgu. Ponadto w Hiszpanii blisko 9 procent (8,8) kobiet urodziło po raz pierwszy po czterdziestym roku życia. Taka sytuacja nie istnieje w żadnym innym kraju Unii. Z danych Eurostatu wynika także, że Włochy i Hiszpania znajdują się w czołówce pod względem liczby kobiet, które zostały matkami po raz pierwszy po 50 roku życia. Było to możliwe dzięki różnym technikom sztucznego zapłodnienia.

Zdaniem ekspertów ponad połowa kobiet, które nigdy nie zostaną matkami – choć tego by chciały – nie robi tego z powodu braku godziwej pracy, dostępu do mieszkania, czy też pomocy ze strony państwa. Pod tym względem obserwuje się głęboką przemianę kulturową. Kobiety stawiają dzisiaj bardziej na stabilność ekonomiczną i pracowniczą niż na macierzyństwo bez żadnego wsparcia. Taka sytuacja rodzi pytania o przyszłość. „Ponad 20 procent kobiet, które urodziły się w latach 70. nie będzie miało dzieci. Oznacza to, że po osiągnięciu podeszłego wieku nie będą mogły liczyć na żadną sieć rodzinnej pomocy. Trzeba będzie przygotować inne systemy opieki społecznej” – mówi Diego Ramiro z Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Źródło: VaticanNews.va

Komentarze (95):

Anna2019.08.8 12:50
o wiele ciekawsze byłby ten artykuł gdyby podano pełne dane na temat tego kiedy Hiszpanki rodzą swoje pierwsze dziecko. Przydałaby się też informacja o latach, których dotyczą te dane. osobiście jestem ciekawa jak zmieniała się w czasie ilość kobiet późno zostających matkami oraz ilość młodocianych matek. Fajnie by było dowiedzieć się też w jakim wieku Hiszpanie zostają po raz pierwszy ojcami :-) Poza tym tytuł nie pasuje do treści artykułu - treść mówi o tym, że Hiszpanki coraz później zostają matkami, ale to jeszcze nie oznacza, że nie chcą nimi być (skoro zostają nimi nawet w późniejszym wieku, kiedy jesst to trudniejsze, to chyba jednak chcą)
Katarzyna2019.08.8 9:20
Dlaczego piszecie tylko o kobietach. A co z bezdzietnymi mężczyznami? Na jaką sieć rodzinnej pomocy będą mogli liczyć po osiągnięciu podeszłego wieku?
MArio 2019.08.8 9:04
a może Hiszpania jest w mentalnej awangardzie lewactwa. To nowy świat haosu jaki nam się serwuje jest dla nas przestrogą. https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj-3sjP2vLjAhVpwosKHekGBSUQyCkwAHoECAoQBA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DUK9v0qS9ojM&usg=AOvVaw3MZSSMM1OtU4vK14rBh42c
!2019.08.8 8:15
No i co z tego. Każdy człowiek jest inny. Jeden chce mieć dzieci, inny nie. Jesteśmy ludźmi wolnymi. Nikt nikomu nie będzie dyktował jak ma żyć. Chyba lepiej jest nie płodzić dzieci jak się nie ma instynktu macierzyńskiego niż iść na tzw. "aborcję" czy po urodzeniu wyrzucić jak rzecz na śmietnik.
ZERR02019.08.8 9:23
i ty znowu swoje Przecież chodzi właśnie o to, że LEWICA dyktuje ludziom poprzez nacisk medialny i kreowanie trendów "umysłowych" jak mają zyć. Wystarczy wmówic kobietom, ze "na peeewno nie maaaają instynktuuu" i pozamiatane. Jest jak napisął jeden lewacki guru: Będą robili tylko to czego zapragną, ale zapragna tylko tego, na co my im pozwolimy.
Sebastian Lorenc2019.08.8 9:59
Ty lepiej wiesz co chcą kobiety. Wedlug Ciebie marza o byciu bezustannie w ciąży i o wielu naturalanych porodach, koniecznie bez znieczulenia bo to wbrew naturze.
ZERR02019.08.8 15:30
Nie wiem czego chcą, bo każda chce czegoś trochę innego. Ale wiem na pewno, że jeśli jakas większość chce czegoś irracjonalnego, to znaczy że ktos tę większość zmanipulował albo zmusił. Tym bardziej że przeciez każdy widzi, jakie wzorce narzucaja media i kreowana przez te media kultura. Dlaczego nie przyznac w końcu, że społeczeństwa sa na chama manipulowane, sterowane i przerabiane wg niejasnych kryteriów. Nikt tego nie ukrywa, jest to napisane jak wół w dokumentach rządowych. Wystarczy czytać. No, ale ktoś kto przeczyta dokumenty popodpisywane przez polski rząd niechybnie popadnie w "spiskową paranoję".
!2019.08.8 10:17
Nie interesuje mnie zdanie lewicy na ten temat. Nie miałam jej na myśli, wyraziłam własne, subiektywne zdanie. Polityka mnie nie interesuje. Ty jak chcesz to miej nawet 16 dzieci, a innym nie narzucaj swojego poglądu, tak jak ja nie narzucam swojego Tobie.;)
ZERR02019.08.8 15:23
Jeśli ja cos ci narzucam swoim gadaniem, to dlaczego zakładasz, że inni (lewacy) nie narzucają ci swoim gadaniem ograniczania liczby dzieci do zera? Dlaczego gadanie jest narzucaniem, ale tylko w prawo? narzucanie w lewo nie jest narzucaniem?
ZERR02019.08.8 15:37
popadasz w obłęd. Dlaczego MÓJ protest przeciwko narzucaniu jest wg ciebie narzucaniem? Bronisz prawa do narzucania bo jest to narzucenie zgodne z twoim pomysłem na zycie? Dlaczego chcesz narzucać swoje wartości kobietom? Ty ich nie szanujesz ani troszkę.
Anna 2019.08.8 7:59
Na ziemi jest człowiek z ciała i duszy i istota wyhodowana w probowce bez duszy. Co wychodzi z Boga ma duszę, to już było zbuntowani aniołowie, którzy w ostatniej chwili żałowali dostali górę do zamieszkania, ale podobały im się kobiety czlowiecze więc brali je za żony z nich powstawały wielkoludy wniosek dzieci nie były z Boga tylko z upadłych aniołów czytaj demonow czyli bez duszy Przy potopie Bóg ich razem z górą zniszczył(EMERICH) TO JUŻ BYŁO!!!!!! dlatego ktoś chce z ludzi zrobić goi czytaj zwierzęta w ludzkiej skórze udało im się już częściowo to już było człowiek może stworzyć cialo, ale duszy nie to jest szczyt pychy (lucyfer)
darek2019.08.8 10:16
Jestem całkowicie przeciwny in vitro, ale pisanie że to dzieci bez duszy, to przesada. Dziecko z gwałtu też jest bez duszy?
Anna 2019.08.8 10:40
To nie są moje słowa, tylko Boga gwałt a probowka to całkiem co innego. Winne są często kobiety za młodu nie myślałam że rozebrane działa na mężczyzn jadąc kiedyś w pociągu mężczyzna który mnie widział po jakimś czasie spotykając mnie powiedział byłaś tak ubrana miałem ciebie w głowie gdybym mógł to bym ciebie zgwałcił przeprosił za te słowa
anonim2019.08.8 12:40
Jak można twierdzić, że kiedykolwiek kobieta winna jest gwałtu? To okropne co napisałaś. Kobiety mają prawo ubierać się tak jak chcą, a mężczyzna nie ma prawa bez ich zgody je tknąć. Nawet mąż. Jednego kręcą kuse spódniczki, drugiego golfy. Zawsze łatwo winę zrzucić na kobietę. Komentarz o dzieciach z in vitro żenujący. ty chyba sama nie masz duszy, albo masz ją czarną i robaczywą.
Anna 2019.08.8 13:47
Co w sercu to na języku dobrze, że wiesz ze dusza cudzolozna grzeszaca śmierdzi.... Ubieramy się skromnie, żeby nie być obiektem pożądania Wygląd kobiety i powsciagliwosc w zachowaniu świadczy o jej szacunku....
Sebastian Lorenc2019.08.8 15:04
Ubieramy się tak,jak lubimy, mamy ładne nogi, to je pokazujemy, lubimy dekolty to je odsłaniamy, o szacunku każdego człowieka świadczą jego czyny, a nie wygląd, czy sposób bycia. A tak w sumie to uwielbiam wzbudzać pożądanie u mojego mężczyzny i cudzołożyć z nim.
ZERR02019.08.8 15:49
Nie popadajmy w paranoję. Katolicyzm zawsze był bardzo rozsądny i najdalszy od zajoba purytańskiego... Ułani pod okienko, piękna tradycja, czyż nie? Grunt to rozsądek, nasze panie są piękne, a moja najpiękniejsza.
02019.08.8 7:58
durny gej - to przez ciebie
ZERR02019.08.8 0:37
Tak sie to musiało skończyć. Lewactwo pobiło ludzi pałką lewackiej ideologii i skopało butem 'praw LGBT' i teraz narody którym wbito do głów prawoczłowieczyzm wymieraja w tempie piorunującym. To jest OCZYWISTY skutek - wymieranie nieudacznej, zmutowanej populacji. Ciekawe czy za 500 lat kolejni mądralle będa rozkminiać, co jest złego w ateizmie i równoprawach... Słowko do mądralli... jak to ujął Paweł Jasienica w "Rozważaniach o wojnie domowej": "Już dość dawno temu powiedziano, że najbardziej liberalna republika dzisiejsza wydałaby się ludziom ówczesnym strasznym domem niewoli, że stary porządek był po prostu naszpikowany niepojętymi dla nas wolnościami." Równoprawa - pozbawianie ludzi Praw i Wolności pod pozorem ich nadawania. Lewacy - osobniki kompletne ślepe na oczywiste skutki uboczne wciskanych ludziom na siłę "fajowych równopraw"
Małkinia2019.08.7 23:04
Bardzo dobrze, na świecie jest zbyt wielu ludzi. Ludzkość to swoisty złośliwy rak tej planety.
Racimir2019.08.7 23:02
Hiszpania, Włochy? A jeszcze niedawno społeczeństwa tych krajów uznawane były za katolickie i raczej konserwatywne (choć oczywiście nurty lewicowe były i są tam dość silne).
Chłop z Mazur2019.08.7 22:44
Ci poganiani przez byk leniwi ludzie, niech oddadzą ukradzione nam złoto, tzw. Sumy neapolitańskie, a potem niech ich cholera lub Maurowie wezmą.
lech2019.08.7 23:17
Możesz to przetłumaczyć na język polski?
Chłop z Mazur2019.08.8 7:13
Uciekają przed bykami, które ich gonią po ulicach? Ukradli kupę złota fałszując testament królowej Bony. Powinno wystarczyć za wyjaśnienie! :-)
Iza2019.08.7 22:12
To chyba oczywiste, że najpierw trzeba się wykształcić, zdobyć stałą pracę, a potem myśleć o potomstwie. Nie sztuką jest urodzić dziecko w wieku 18 lat i porzucić maleństwo lub tułać się z nim po domach samotnej matki.
ZERR02019.08.7 23:25
To nie jest oczywiste. Dla myślenia o dziecku najważniejsza jest jednak inna sprawa niż "stała praca"... a zresztą, komuna dawno minęła, co to jest "stała praca"? Pasożyd w urzędzie?
mao2019.08.7 21:19
mnie nie stać ,nie mam własnego domu to nie mam dzieci -proste Po co się całe życie kopać z koniem ,wieczne wyrzeczenia i ta świadomość że nie można dać dziecku szczęścia
Samanta2019.08.7 21:17
nie ma facetów, to nie ma dzieci. Mężczyźni sa teraz całkowicie niewydolni. Gry, pornografia, narkotyki - wszystko bardziej kręcące niż żona i niemowlak. Gdyby kobiety czuły wsparcie, opiekę, to pewnie chętniej miałyby dzieci. Teraz jaśnie panowie chcą się realizować, rozwijać pasje, spełniać i podobne farmazony. To oni ponoszą większą odpowiedzialność za obecny stan rzeczy. Mężczyzna został stworzony do bycia głową rodziny, a kobieta miała "ku niemu kierować swoje pragnienia". Mężczyźni opuścili kobiety w każdym sensie. Ruch feministyczny to też męski wynalazek, by zwiększyć dochody z dodatkowej siły roboczej i nabywczej.
anonim2019.08.7 22:54
Obok "Samanty" to ty w życiu nawet nie stałeś chłopie. Czas na wyjście z szafy.
Samanta2019.08.8 7:42
Serio myślisz, że chłop krytykowałby własną płeć? Spodziewałam się raczej wyzwisk od brzydkich feministek. Mam prawie 40 lat i bazuję na doświadczeniach własnych oraz innych kobiet. Uwierz mi kobiety - mimo wszystko- mniej odeszły od tradycyjnych, naturalnych zachowań. Biologia daje instynkt opiekuńczy, który na ogół przewyższa wątpliwe "korzyści" płynące z postępu technologicznego. Mężczyznom jest pewnie trudniej skupić się na tradycyjnych rolach....
darek2019.08.8 10:15
Winę ponoszą obie strony. Kobiety wyzwoliły się i uważają, że wszystko im się należy. Poniżają mężczyzn, wyśmiewają ich, często wraz ze swoimi matkami. Dzisiaj to młode kobiety przodują w nadużywaniu alkoholu. 20 lat temu usłyszeć od kobiety wulgarne słowo, to był naprawdę wyjątek. Dzisiaj to norma. Bogiem dla kobiet dzisiaj jest galeria. Najlepiej co drugi dzień wrócić z pełnymi reklamówkami ciuchów. To kobiety mają wpływa na mężczyzn. Gdyby siebie i ich szanowały, to mężczyźni zaczęliby pracować nad sobą.
Samanta2019.08.8 12:25
Drogi Darku, pewnie masz sporo racji, jednak nie wiem skąd wziąłeś dane. Według statystyk, które oglądałam niedawno, mężczyźni przodują zdecydowanie w uzależnieniach: alkohol, narkotyki, pornografia, gry, seks. Kobiety jedynie przodują w uzależnieniu od zakupów, o którym wspomniałeś. Nie chodzi o to, żeby się tu licytować, ale moim skromnym zdaniem uzależnienie od zakupów jest najmniej szkodliwe z powyższych.
Ewa R.2019.12.3 23:43
Święte słowa Samanto! Mężczyźni w Polsce to tragedia. Geje, albo bojący się kobiet, nie zdolni zarobić choćby na siebie, chytrzy, dziecinni, wymagający, bo te pornosy to ich standard, często nie mający pracy, za to pełni kompleksów i wymagań, aby to kobiety o nich się starały i ich utrzymywały, bo oni są tacy wrażliwi. Role odwróciły się o 180 stopni, kobiety są facetami, a mężczyźni kruchymi niewiastami, nie radzącymi sobie z życiem, z obowiązkami, a dzieci nie ma, bo kobiety muszą utrzymywać i wychowywać facetów, zdziecinniałych, infantylnych mężczyzn. TO JEST PRAWDZIWA TRAGEDIA W POLSCE!
Hanna2019.08.7 21:07
One po prostu po postarzeniu się postanowią się humanitarnie uśmiercić i ekologicznie zakompostować.
kociu 2019.08.7 21:01
Tylko nie mowcie ze to z powodu wyboru stabilnosci ekonomicznej! Bzdura! Ludzie nie maja nadzieji - bez cnoty nadzieje nie beda miec dzieci. Patrza na otaczajacy swiat pelen islamonazistow, narkotykow, zboczencow - i pytaja czy moje dziecko mogloby w tym normalnie zyc?
Stanislaw2019.08.7 20:52
LGBT to PP, Partia Pasożytów, żyją dzięki temu, że ich rodzice nie byli ani gejami, ani lesbijkami i przeważnie są wrogami naturalnego rodzicielstwa.
Sebastian Lorenc2019.08.7 20:32
Na szczęście kobiety są już mądrzejsze niż kiedyś i jeśli nie chcą to dzieci nie mają. I tak ma być. Zero przymusu i presji społecznej.
Stanislaw2019.08.7 20:54
Tak, bo LGBT to POP, Partia Pasożytów. Sami żyją dzięki temu, że ich rodzice nie byli ani gejami ani lesbijkami. I przeważnie są przeciw naturalnemu rodzicielstwu!
Sebastian Lorenc2019.08.7 20:58
To do mnie? Ja mam dwoje dzieci i marzę o trzecim, ale nie przeszkadza mi, jak jakaś kobieta nie chce mieć ich wcale.
leo2019.08.7 21:13
natura jest madrzejsza jak kobiety i w odpowiednim wieku melduje takim bezdzietnym kreaturom, ze sa na tym globie niepotrzebne i otrzymuja od natury stada roznych odmian raka, jesli nie ten to tamten ma zrobic porzadek.
Sebastian Lorenc2019.08.7 21:20
Jakoś nie zauważyłam wzmożonej umieralności na raka wśród zakonnic. Poza tym kobiety z różnych powodów nie mają dzieci. Czasem są to powody istotne(choroba, obciążenie genetyczne). I jak można bezdzietne kobiety nazywać kreaturami??? Może kiedyś natura zrobi porządek z taką kreaturą jak Ty?
ZERR02019.08.7 23:10
Kobiet nie należy zmuszać do roli matki. One tego chcą same z siebie i w ilości takiej że nie potrzeba więcej. Na szczęście minęły juz czasy gdy wieku 20 lat dożywało co trzecie dziecko... Dramat w tym, ze kobiety dzisiaj sa zmuszane - ekonomicznie i presją wzorców kreowanych przez media - do porzucania tej roli. Po prostu niech "kreatorzy trendów" dadza ludziom spokój i wszystko będzie okej.
Regina2019.08.7 20:30
In vitro jest najczęściej potrzebne kobietom, które latami stosowały antykoncepcje, dokonywały aborcji i są niemłode.
xx2019.08.7 20:36
Ludomiła, a bycie debilem boli?
taro2019.08.7 21:28
wow, medyczny naukowiec sie odezwal z tytulem zawodowego ciecia.
Naczelny2019.08.7 21:44
taro naziolu, zamknęli Ci komentarze na nczas i przypełzłeś tutaj?
Naczelny2019.08.7 20:40
Ludomiło, myślałaś, ze nikt Cię nie pozna?
Malgozata2019.08.7 19:48
Co w tym szokujacego?nie chca i nikt do tego nie zmusi. By miec,trzeba miec warunki i checi
Maciek Arczyński2019.08.7 20:09
Szokującego? Nic. Ale by była odpowiednia opieka na starość potrzebne jest następstwo pokoleń w odpowiedniej proporcji. Jeśli nie będzie dzieci to starszymi już ludźmi nie będzie miał kto się opiekować. Jest takie powiedzenie: "Najpierw rodzice mają dzieci a potem dzieci mają rodziców". No chyba, że muzułmanie rozwiążą problem, ale obawiam się, że akurat nie będzie to rozwiązanie, które wszystkim będzie się podobało...
Icek2019.08.7 20:33
Stworzy sie automaty obslugujace osoby starsze.Nie pyskujace i calkowicie obojetne na kolor skory,narodowosc,wyznanie czy orientacje seksualna podopiecznego. Postep Panie!
Maciek Arczyński2019.08.7 20:51
Taaa... Icek... automaty mówisz... Noo... dla ludzi automaty podtrzymujące życie a gojom to takie jednozadaniowe. Złoty strzał i po ptokach. Wiadomo, niewolnik pracuje - niewolnik dobry. Niewolnik nie da rady wypruwać sobie żył to do kasacji...
taro2019.08.7 21:18
taki przyklad z zycia. W Niemczech masz domy starcow prowadzone przez bialych chrzescijan,czy ateistow dla wszystkich, masz domy prowadzone przez muzulmanow, tylko dla muzulmanow i domy prowadzone przez zydostwo dla zydostwa. Nie oczekuj milosierdzia od kanali zydowskich i muzulmanskich na starosc.
taro2019.08.7 21:09
co za bzdury piszesz. Fakty ,fakty,fakty, a te sa zawsze lepsze, wiarygodniejsze jak ,,badania nukowe,, i mowia, ze najwiecej dzieci rodzily kobiety w czasach kryzysowych, wojny,glodu, braku pradu i nadmiernego zimna, kiedy to trzeba bylo dwa ciala dogrzewac.A wiadamo, ze w takich czasach warunki sa naprawde ponizej normy, a poza tym,ze sie nic nie ma to pozostaja tylko checi.
Paweł2019.08.8 14:52
Oczywiście, przecież w ramach swojej wolności można wybrać samotną starość albo eutanazję na koszt podatnika.
edi2019.08.7 19:36
Ktoś kiedyś mądrze powiedział że DZIECKO MA PRAWO DO MŁODYCH RODZICÓW - warto to wziąć pod uwagę
tęczowaZaraza2019.08.8 14:34
Dziecko ma prawo do mądrych i dojrzałych rodziców, inaczej jest to tylko chów bydła i mnożenie nieszczęścia.
Cogito ergo sum2019.08.7 19:27
A u nas bananowa inteligencja, często bezdzietna, bredzi o wspieraniu patologii przez 500+
Maciek Arczyński2019.08.7 19:22
No i skąd geje wezmą następców? Może jednak da się coś wyhodować w odbytnicy... prócz polipów i hemoroidów...
Albert.2019.08.7 19:26
A katolicy potrafią gadać tylko o jednym. I to oni nazywają innych zboczeńcami...
Naczelny2019.08.7 19:28
Ten cały Maciek ma naburzenia i chore fantazje, tzreba go ignorować.
Maciek Arczyński2019.08.7 19:37
Komuniści też mi to mówili, towarzyszu.
Naczelny2019.08.7 19:41
I jeszcze komunistów wszędzie widzi, przypadek kliniczny.
Maciek Arczyński2019.08.7 19:52
Ludzie odchodzą poglądy zostają. Taka sztafeta pokoleń. I nie zwracałem się do "wszędzie". Odpisywałem na wpis jednej osoby, która zwróciła się bezpośrednio pod moim adresem, ale zdaje się różnica pomiędzy liczbą pojedynczą a liczbą mnogą jest dla Ciebie przerasta możliwości Twojego pojmowania.
Maciek Arczyński2019.08.7 19:54
Errata: Powinno być: "...liczbą mnogą przerasta możliwości Twojego pojmowania."
taro2019.08.7 21:25
tak jak ty ciulu widzisz nazistow, faszystow.
Maciek Arczyński2019.08.7 19:57
To czemu tego nie robisz?
xx2019.08.7 19:30
Twoje fanatyczne zainteresowanie odbytami innych ludzi, jest co najmniej dziwne :) Kato-taliby, wy macie coś "niezbyt" pod kopułami. Prawda? :) :) :)
Maciek Arczyński2019.08.7 19:44
Nie mam wyboru. To nie ja chadzam tłumnie z gołą d... i fajfusem na wierzchu (nawet gdy sztuczny) po ulicach twierdząc, że świat się kręci wokół ich wagin (nie wiadomo już kto chłop a kto baba w tym towarzystwie). Jakbyście siedzieli na tych swoich tyłkach w spokoju to bym nawet nie spojrzał w waszą stronę, ale wy chcecie mnie uszczęśliwiać za wszelką cenę, ORMO-wcu z akcji Hiacynt.
Naczelny2019.08.7 19:49
A kto chodzi? Masz jakies przywidzenia? Albo chore fantazje, które sobie wizualizujesz i zatracasz poczucie rzeczywistości? A moze ktoś Ci fajfusa na ulicy pokazał i ciagle o tym śnisz?
anonim2019.08.8 17:42
Obejrzyj film z parady tzw równości to zobaczysz ja widziałem .Człowiek przebrany za fajfusa paradował dumnie ,wagina na kiju to wasze symbole tym chyba myślicie ,bo o czym to może świadczyć .
xx2019.08.7 19:50
Chłopie! A ty dalej? fajfusy waginy gołe duupy... Ty masz jakiś problem. Zgłoś się do seksuologa. BTW. Co znaczy "jakbyście"? Do twojej duurnej pały nie dociera że można nie być gejem, a jednak nie zgadzać się z waszymi faszystowskimi-zboczonymi urojeniami?
Maciek Arczyński2019.08.7 20:04
Wiesz, Twoje wypociny tyle mnie poruszają co zeszłoroczny śnieg. Tak jak i wypociny tego Twojego naczelnika z UB. Musisz się bardziej postarać. PRL-owskie służby operowały bardziej przekonywującą argumentacją, choć jednak im nie wyszło. Oj Nowak, Nowak, słabo Wam płacą czy co? Nie zmęczyło Was walenie paluszkami w klawiaturkę?
Naczelny2019.08.7 20:08
Co to za łamanie ósmego przykazania ultrakatoliku?
Maciek Arczyński2019.08.7 20:55
Zawsze mnie wzrusza ta lewacka troska prawowierność katoli...
robaczek2019.08.7 22:12
A wcześniej Nowak mówił o tolerancji! Coś słabo mu wychodzi. Monotematyczni, nienawidzę kato talibów to jego tolerancja zawołanie hahaha
Beno2019.08.7 21:50
Maciek, nie dyskutuj z Nowakiem - szkoda czasu i słów. Tak nierówno pod sufitem jak ten ma, to drugiego tutaj nie znajdziesz.
Oloo2019.08.7 23:38
Fantasta.Gdziw widziałeś na ulicy takie rzeczy?Kto ci robi z mózgu wodę?
Papierz2019.08.8 14:34
Daj spokój, połowa tych "walczących" nigdy nie spotkała homoseksualisty, a druga połowa żyje z kimś takim w swoim otoczeniu, nie mając o tym pojęcia. A wszystkim im się wydaje, że homoseksualista to ktoś, kto nosi damskie ciuchy, chociaż to się wymyka wszelkiej logice. Polska homofobia nie potrzebuje homoseksualistów, tak samo, jak polski antysemityzm nie potrzebuje Żydów. Chodzi tylko o to, żeby mieć jakiegoś wydumanego wroga, którego można oskarżyć o bycie przyczyną własnego nieudacznictwa.
Nina2019.08.7 21:47
owsiki jeszcze sie da wychodowac w odbycie
Oloo2019.08.7 23:37
Dlaczego seks innych ludzi jest dla ciebie tak ważny? Seks rodziców czy sąsiadów też wiele znaczył dla ciebie?
Polak2019.08.8 12:08
Ty wy zboki obchodzicie się na ulicach ze swoim zboczonym seksem.
BiegunkaProrocza2019.08.8 1:30
Jestem zmaterializowaną fascynacją tematami okołoanalnymi i fekalnymi u katolików. To wasze nieustanne gadanie o odbytach bliźnich przywołało mnie.
Oloo2019.08.7 19:20
A niektóre chcą zostać matkami i rodzą dzieci i niestety są krytkowane przez katolików że poczęcie nastąpiło dzięki metodzie in vitro i pomocy Bożej.
Maciek Arczyński2019.08.7 19:25
Nie myl in vitro z pomocą Bożą.
xx2019.08.7 19:34
To Bóg nie wymyślił in vitro? Przecież podobno "stworzył wszystko" :)
Maciek Arczyński2019.08.7 19:49
Taaa... to facet w kitlu jest "bogiem"? Człowieku zastanów się w co wierzysz... A poza tym nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale to co napisałeś to bluźnierstwo. I to nieważne, że dla Ciebie to śmichy-hichy... Po śmierci zrozumiesz.
xx2019.08.7 20:06
Ja wierzę w miłość, przyjaźń, partnerstwo, dobro, radość, partnerstwo, tolerancję i ... Na pewno nie w jakąś "siłę wyższą" która mnie zamierza oceniać po śmierci. Ale z drugiej strony nie zabraniam ci wierzyć w cokolwiek chcesz... To jest ta zasadnicza różnica między nami. Czaisz?
Maciek Arczyński2019.08.7 21:07
Kiedyś był taki serial z "chińszczyzną" product of USA, znaczy się tłukli się. Fabuła jak fabuła. Zły brat (czyli gangster) został zabity a dobry ukrywa się bo jest oskarżony o zabicie brata. Niesłusznie. No, ale jakaś treść musi być bo co by nakręcili? No więc ten brat z zaświatów kontaktuje się regularnie z żyjącym docześnie. Nie o to mi chodzi. W pewnym momencie schodzi im w rozmowie na to co po śmierci i ten z zaświatów mówi do żyjącego: "Ale się Świadkowie Jehowy zdziwią." Tak i Ty, zdziwisz się i to bardzo, ale oczywiście ja do zmiany poglądów zmuszać Cię nie będę. Twój wybór. Pamiętaj jednak, że po śmierci na zmianę nie będzie już czasu. Taaa... a miłość to taka czarodziejka co bierze się z Księżyca zapewne, jak już tak gaworzymy sobie o Dalekim Wschodzie. No z Ciebie to internacjonał pełną gębą... a świat powstał sam z siebie. Takie gnioty to możesz wciskać gdzie indziej bo "światopogląd naukowy" to przerabiałem ze 30 lat. W ramach tzw. socjalistycznej ojczyzny...
anonim2019.08.7 21:18
Zmień filmy, może misia uszatka?
robaczek2019.08.7 22:03
Nowak, mocna strona twojego wynaturzenia jest +tolerancja+ Nie no ubawilem się :} Ty i tolerancja hahaha Dobre, dowcipniś Coś z Twoich wpisów o tolerancji, że kato-faszysci kato - w naziści to tak skromnie przytacza słowa tolerancji, dobre
Oloo2019.08.7 23:33
Samo in vitro to za mało,pomoc Boża jest nieodzowna. To nie działa na zasadzie pstryk i gotowe.Doucz się.
wacula2019.08.8 16:34
Maciek Arczyński ==Mylisz się i to bardzo pomoc Boża jest najistotniejszą .PONIEWAŻ DAWCĄ ŻYCIA JEST I BYŁ ZAWSZE SAM BÓG -nie człowiek
Stanislaw2019.08.7 20:48
To dlatego, że LGBT jest przeciw naturalnej seksualności, popiera in vitro!
taro2019.08.7 21:22
tobie by dobrze zrobili, jeslibys sobie in vitro troche masy mozgowej dorobil.
Oloo2019.08.7 23:35
Nie lubisz dzieci które są darem od Boga ,to twoja sprawa.Smutne to.