Nowa siła na prawicy? Byli politycy PiS zakładają partię - zdjęcie
25.02.21, 09:17Fot. screenshot - YouTube (Polskie Radio)

Nowa siła na prawicy? Byli politycy PiS zakładają partię

23

W Polsce powstała nowa partia o nazwie Przyszłość 5.0. To ugrupowanie utworzone przez prawicowe środowisko składającej się m.in. z byłych polityków Prawa i Sprawiedliwości.

Jak informuje „Rzeczpospolita”, sąd wpisał do ewidencji nowe ugrupowane 13 stycznia 2021 roku.

Przyszłość 5.0 ma swój początek w fundacji Instytut Jana Olszewskiego, która powstała w czerwcu 2019 roku. Prezesem został Wojciech Sadren, związany w przeszłości z Ruchem Odbudowy Polski Olszewskiego. W jej zarządzie zasiedli m.in. Tomasz Markowski i Dawid Jackiewicz, były minister skarbu w rządzie Beaty Szydło. Dziennik donosi, że w radzie Instytutu Olszewskiego zasiadają też posłowie Bartosz Konwacki i Zbigniew Girzyński z PiS oraz poseł Paweł Poncyljusz z KO.

Po roku osoby związane z Instytutem założyły stowarzyszenie Przyszłość 5.0. Następnie działacze powołali do życia partię o tej nazwie.

- „Nasi koledzy powołali do życia stowarzyszenie będące think-tankiem o tej samej nazwie. My postanowiliśmy pójść krok dalej i będziemy namawiać ich do praktycznej realizacji postulatów wypracowanych w stowarzyszeniu już na niwie czysto politycznej”

- czytamy w oświadczeniu partii.

kak/Rzeczpospolita, DoRzeczy.pl

Komentarze (23):

BASIA2021.02.25 13:17
Na Poncyliusza nigdy nie zagłosuję . Takich ludzi należy z polityki eliminować a nie odwrotnie . Szkoda bo to tylko " łyżka dziegciu "
Agnieszka2021.02.25 11:55
Myślałam, że powstało coś, co będzie tym, co pis zniszczyło, zmieniając się w PO i UW, ale jak tam Poncyljusz, to będą kolejne popłuczyny, mające ambicje na opanowanie centrum i tylko nie wiadomo skąd tam się nazwisko Jana Olszewskiego wzięło, bo był przecież w pewnych sprawach radykalny. Szkoda strzępić języka na jakieś nowe PJN
Anonim2021.02.25 11:49
5.0 Ciekawe kiedy UPDATE bedzie
franek2021.02.25 10:15
Panowie Poncyljusz zniweczy wasze szczytne cele te czlowiek dziala na Polakow jak czerwona plachta na byka. Przekonacie sie gdy bedzie w waszych szeregach.
kaka2021.02.25 10:35
franku----a moze tam zadnych szczytnych celow niema--ot szkopy zaplacily i potrzebna zadyma-lub inne bandy------TO ZE ONI MOWIA PO POLSKU TO NIE ZNACZY ZE SA POLAKAMI---KOGO TA ZGRAJA REPREZENTUJE??????ale polaczki od razu ich kochaja --gupota ,glupota ----niekonczaca sie glupota.Najpierw nichaj cos dla POlski zrobia pokaza potem niech sie zakladaj.
franek2021.02.25 10:41
moze masz i racje kaka nieraz glosujemy w ciemno przylkadem jest tusk, ci ktorzy na niego zaglosowali przecierali pozniej oczy ze zdumienia jak ich wykolowal zmuszajac pracowac do 67 lat
OLA2021.02.25 10:07
JEZELI NOWA PARTIA CHCE MIEC W SWOIM STLADZIE PONCYLJUSZA TO NIECH TEZ WEZMA TUSKA, BONIEGO, NIESIOLOWSKIEGO ONI WSZYSCY SA SIEBIE WARCI.ZYCZE WAM PANOWIE POWODZENIA ALE BEZ TYCH PAN
cam2021.02.25 10:01
Ciekawe co PRAWICA w ogóle robiła w strukturach narodowo - SOCJALISTYCZNEJ partii jaką jest PIS?
Nie ma co sie łudzic2021.02.25 9:58
OBECNIE praktycznie wszystkie media, fundacje, geopolitycy, politycy, think tanki wspieraja i beda wspierac NWO, ci stratedzy, ci inwestorzy od sukcesow etc.. ( bo nikt z nich nie bedzie chcial wstrzymac oglupiajacej komputeryzacji, cyfryzacji etc ktora NWO UMOZLIWILA i NWO UMACNIA. BO New World Order (G.W> Wells - tworca terminu - to SOCIALIST and SCIENTIFICALLY PLANNED WORLD GOVERNMENT . Ten swiat juz mamy. Od dekad.
katolik2021.02.25 10:51
Wiecej na ten temat - Alan Watt- gloria tv.Szok i Trwoga/procesy manipulacji, youtube -Alan Watt -population control
ryszard2021.02.25 9:47
Polska nie ma innego wyjścia jak prawica a ścisłej jak wielka wielopartyjna koalicja prawicowa, Więc sprawy jakby szły w dobrym kierunku, tylko że wszystko może zepsuć jakaś wszędobylska menda. A w tym przypadku widzi ją przecież, gołym okiem, nawet największy laik polityczny. Więc co naprawdę jest grane?
Faustyny z Siuśķów Mądrypalska2021.02.25 15:44
Tak to prawda ,tylko szeroka koalicja prawicowych frustratów,debili ,kretynów i oszołomów zapewni Polsce szczęście,bogactwo i katolicki raj na ziemi. A wszystkie narody świata będą się Polakom kłaniać po kolana jak to prorokował o.Klimuszko.
Limuzyny,pensje,przywileje2021.02.25 9:42
Po kilku latach w koncu ruszyła komisja da pedofilii, i.... Limuzynami ścigają pedofilów. Jak komisja ds. pedofilii zapewniła sobie luksusowe auta w pierwszej kolejnosci, o tym na flondrze nie przeczytacie. Widocznie portal wspiera pedofilie...
Mateo2021.02.25 9:42
Poncyliusz?najgłupszy z osłów gdzie on juz nie był?
STARY2021.02.25 9:52
TEZ UWAZAM ZE TEN ANTYPOLAK PONCYLJUSZ TO BEDZIE WTYKA ZYDOKOMUNY I ZNIWECZY WYSILEK POZOSTALYCH PRAWYCH LUDZI.
Anonim2021.02.25 9:40
Tak ale bez Poncylka
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2021.02.25 9:39
Skoro Morawiecki i jego PiSdowate oszołomy rzucają się z restrykcjami na Mazury to znaczy, że ewidentnie zostało tam jeszcze sporo polskiego majątku do przejęcia. Hotele, agroturystyka, wspaniała ziemia czy jeziora. Zapewne żony PiSdziaków i klechy już zacierają łapska...
STARY2021.02.25 9:55
ICEK KULTURY BURAKU
Obserwator2021.02.25 9:33
No nie - Poncyliusz zakłada partię. Ten co twierdził, ze nie mozna wyżyć za poselską pensję. Oni tacy prawicowi jak GOWIN.
OLA2021.02.25 10:01
PONCYLJUSZ WYSTEPUJAC W DEBATACH WKURZAL NAS SWOJA BUTA I PYCHA .MY POLACY NIE LUBIMY POLITYKOW PLYWAKOW I CHORYCH NA JUDASZOWSKIE SREBRNIKI.
Polak2021.02.25 9:31
Od kiedy postkomuna to prawica?
Laki2021.02.25 9:54
Od roku 2015.
mlody2021.02.25 10:10
icek zydokomuna to wy koszerni bracia