Ks. Wachowiak: Ziejący nienawiścią do katolicyzmu są na takim poziomie zaślepienia, że dialog niemożliwy. Tylko pokuta - zdjęcie
26.07.19, 18:45(fot. youtube)

Ks. Wachowiak: Ziejący nienawiścią do katolicyzmu są na takim poziomie zaślepienia, że dialog niemożliwy. Tylko pokuta

57

- Po ludzku jest już za późno. Znów nasze lęki oddały przeciwnikowi pola walki o ludzkie dusze. Znów potrzebna jest Brygida Szwedzka, Katarzyna ze Sieny i św. Franciszek. Od zamkniętego Wieczernika po dziś dzień, nie zdajemy egzaminu w głoszeniu Prawdy. Ingerencja z Góry konieczna. - napisał na Twitterze ks. Daniel Wachowiak, proboszcz parafii w Piłce

Zdaniem duchownego, "wydaje się, że uczniowie Jezusa zagubili swoją misję".

W czasie, gdy celem potężnych ośrodków antychrześcijańkich jest ekspansja, wydaje się, że uczniowie Jezusa zagubili swoją misję. W wielu przypadkach jest to jedynie zachowanie świętego spokoju, stąd niszczący wpływ ducha świata, jest większy nawet w Kościele niż Mądrość Ducha Św.

 Ks. Wachowiak podkreślił również jakie znaczenie ma bierność katolików. Zauważył również dysonans między tym, co mówi lewica, a tym co robi. 

- Profanują JP2, szydzą z procesji Bożego Ciała, wulgarnie przedstawiają Matkę Bożą, robią zdjęciową sesję kpiąc z Ukrzyżowanego ... Oni „piewcy tolerancji i mowy miłości” a my wyciszeni w narożniku oraz przedstawieni jako odpowiedzialni za wszelką agresję, nienawiść i pedofilię. - zaznaczył

 - Do tego dochodzi coraz „śmielsza” seksualna „edukacja” dzieci, histeryczne przedstawianie siebie jako pokrzywdzonych przy jednoczesnym szydzeniu z katolików i ich wartości. - dodał

- Ziejący nienawiścią do katolicyzmu są już na takim poziomie zaślepienia, gdzie nie da się prowadzić żadnej merytorycznej dyskusji. Cokolwiek powie prawdziwy chrześcijanin, oni obrócą w kolejną pogardę, szyderstwa, czyniąc z siebie cierpiętników. Dialog niemożliwy. Pokuta za nich. - podkreślił

- Bardzo przykre jest to, że wielu z nich sporo zawdzięcza Kościołowi. Wspomnę także, że większość z nich to ochrzczeni, po I Komunii Św. i innych sakramentach. Jednocześnie ich przekonania są niezgodne z Ewangelią. „Letni katolicy” przemieniają się w nieprzyjaciół Prawdy. - stwierdził ks. Wachowiak

Zdaniem proboszcza parafii w Piłce, są środowiska w Kościele, które "sieją zamęt stając się biblijnym kwasem"

- Mają swoich przedstawicieli wewnątrz Kościoła, nawet „swoje katolickie” media. Sieją zamęt stając się biblijnym kwasem. Zamiast troszczyć się o wzrost wiary, rozmiękczają naukę KK dla własnych korzyści. - zaznaczył 

 

Komentarze (57):

Filip 2019.07.28 1:46
Był taki film dokumntalny włoskiej produkcji o tym ze im wyżej ktoś postawiony watykanie tym większa szansa że jest gejem. To prowadzi drogą logiki do stwierdzenia że owa prawidłowość sprawdza się wszędzie. A więc decyzja młodego mężczyzny o zostaniu księdzem i wyrzeczenia się uciech cielesnych (tu nie do końca) wiąże się z duchowym powołaniem i czymś jeszcze: bycie niepewnym własnej seksualności a to w praktyce często oznacza mniejszy lub większy homoseksualizm. Gdy kobiety nie są dla nas atrakcyjne , boimy się do tego przyznać a społeczeństwo nie jest na nas gotowe przy odrobinie powołania duchowego wstępujemy do seminarium. A dlaczego zdecydowana większość molestowanych dzieci to chłopcy? Grzech czai się w zalążku. Oczywiście wielu księży to nie-geje. Prowadzą życię jak wielu z nas, często maja nawet rodzinę i fajne wakacje. Jednak instynkt niezrealizowanego geja będzie mu mówił by tępić homoseksualizm. Nie wiem jak nazwać taką przypadłość, wiem że w zachowaniach księży jest dużo hipokryzji i tłumienia. Stąd nie są już autorytetem, wiekszość kobiet w Polsce postawiło krzyżyk na księżach (tolerują co prawda), dla mężczyzn jednak ksiądz to wciąż autorytet - mężczyźni są ogólnie słabsi przy rozpoznaniu geja. Ciekawe czemu tak jest.
katolik2019.07.27 12:56
Do internauty odpowiadającemu katolikowi: Jeżeli jesteś księdzem z opcją masońską,a nawet jeśli nim nie jesteśi na słowo RÓŻANIEC tak reagujesz,to mnie to nie denerwuje,ani nie dziwi,bo tak właśnie reaguje się z podszeptu szatana,który nie może znieść uciekania się do Matki Bożej.Lepiej być ciepłą kluską,aby tylko przypodobać się światu,a nie dawać publicznie świadectwa,bo nie wypada politycznie i społecznie się wychylać,najlepiej pójść za nauką Episkopatu Niemiec.Jak EPISKOPAT obudzi się z ręką w nocniku,to nadaremnie będzie wzywał BOGA i MATKĘ BOŻĄ.ZBOGIEM
Realista2019.07.27 9:38
To niech ten ksiądz spojrzy na temat z drugiej strony. Są katolicy ziejący nienawiścią do wszelkich odmienności ktorzy są na takim poziomie zaślepienia, ze dialog jest niemożliwy. Cos duzo takich katolików na frondzie;)
katolik2019.07.27 8:09
Czyli mamy już dwie formy przebłagalne i błagalne-Różaniec i pokuta. Jeżeli Episkopat boi się wezwać Polaków do powszechnego Różańca i prosić Matkę Bożą o uratowanie narodu przed karą Bożą za Sodomą LGBT i przeprosić za publiczne znieważenie Matki Bożej(,a nie uczuć religijnych),to pewnie łatwiej będzie,aby Episkopat sam sobie narzucił 40 DNIOWY POST.Proszę zważyć,że RÓŻAŃCEM i POKUTĄ (do której wzywa Ks Wachowiak) trzeba zgiąć kolana przed Bogiem i Matką Bożą.Innej drogi ocalenia nie ma.
Polak2019.07.27 9:01
Przecież już możesz odmawiać Różaniec i pościć, w Episkopacie jest dużo mądrych osób i nie potrzebują podszeptów od kogoś jak ty.
katolik2019.07.27 12:41
Jak przez swoją ludzką mądrość obudzicie się z ręką w nocniku ,to wtedy nadaremno będziecie wzywać BOGA.Jeżeli jesteś księdzem, a nawet jeśli nie, to na słowo RÓŻANIEC tak każe ci reagować szatan?,dlatego ani mnie to nie denerwuje ,ani nie dziwi.Z BOGIEM
Ewa2019.07.27 7:30
Takiego mentalnego ścieku jak na Frondzie w komentarzach, to nawet Urban w swojej gadzinówce nie ma. Portal "poświęcony" (sic!) ... tylko komu?
Ela2019.07.27 6:20
Zgadzam sie w 100 procentach !!!
Janek2019.07.26 23:39
A kiedy będzie pokuta księży za ich grzechy? Na kolanach i do Częstochowy, błagać dobrego Boga o miłosierdzie, za to, co uczyniliście tym najmniejszym i bezbronnym.
PrawyCzłowiek2019.07.26 22:28
Jestem katolikiem i śmiem twierdzić, że ludzie prowadzący ten portal nie są katolikami.
edi2019.07.26 22:24
Jestem Polakiem chrześcijaninem-katolikiem - i codziennie dziękuję Bogu za to że zostałem ochrzczony w imię JEZUSA CHRYSTUSA- JEDYNEGO ZBAWICIELA ŚWIATA - KAŻDEGO CZŁOWIEKA - Który jest MOIM PANEM, DZIĘKUJĘ ZA KOŚCIÓŁ ŚWIĘTY za wszystkich kapłanów i siostry zakonne. DZIĘKUJĘ ZA ŻYCIODAJNE SAKRAMENTY ŚWIĘTE, MARYJO KRÓLOWO POLSKI MÓDL SIĘ ZA NAMI !!
Teresa2019.07.26 22:14
Nie oceniamy komentarzy dewiantów,, agresorów, szerzących zło. Ignorujemy ich. jak psa ujadającego psa na łańcuchu. Oni są uwiązani na smyczy diabła.
P.2019.07.27 0:00
A kto trzyma twoją smycz? Ja wiem to demony nienawiści, zaślepienia i fałszywej pobożności, strzeż się abyś nie ulegała poczuciu pychy, bo to ona jest największą winą przeciw Bogu.
katolik2019.07.26 21:44
proponuję,aby w ogóle nie reagować tzn nie klikać na rękę skierowaną w dół na wypowiedzi ,które są obraźliwe dla wierzących,Boga,Koscióla i Księży.Ci ludzie albo są opłaceni przez PO itp. albo tak bardzo zawładnął nimi szatan.Świadczy o tym to,że wchodzą na stronę katolicką,niech wchodzą na strony zgodne ze swoimi przekonaniami i,bo nikt o zdanie ich nie prosi..TRzeba za nich zmówić 1 Zdrowaś Maryjo
cde2019.07.26 21:22
"Słuchać będziecie, a nie zrozumiecie, patrzeć będziecie, a nie zobaczycie. Bo stwardniało serce tego ludu, ich uszy stępiały i oczy swe zamknęli, żeby oczami nie widzieli ani uszami nie słyszeli, ani swym sercem nie zrozumieli: i nie nawrócili się, abym ich uzdrowił". (Mt 13, 15)
Andrzej2019.07.26 21:09
Nie dajmy sobie wmówić, że Jezus był jakimś lewackim pacyfistą, który wszystkich tulił. Wystarczy przypomnieć sobie proces Jezusa i z kim prowadził dialog. Słowem nie odezwał się do jednej osoby - Heroda, którego środowisko można przyrównać do teraźniejszego tęczowego lewactwa. Jak sam nauczał: "Nie dawajcie psom tego, co święte, i nie rzucajcie swych pereł przed świnie, by ich nie podeptały nogami, i obróciwszy się, was nie poszarpały".
sk2019.07.26 20:14
To jest wojna! Wojna śmiertelna. Mamy przed sobą dobrze zorganizowaną i wyposażoną armię, mającą dobrze zaplanowaną i realizowaną taktykę. Efekty tego, jakie są każdy widzi. A my co? Nawet pospolitego ruszenia nie ma kto ogłosić. Takie głosy jak ten ks. Wachowiaka są oczywiście cenne i bardzo pożądane. Ale armia to bardzo precyzyjnie zorganizowany mechanizm. Gdzie nasi generałowie? Oni przecież zamiast do obrony wzywają raczej do defensywy. Boją się wyjść z ciepłych komnat? Wydaje się, że jedynego świętego do jakiego się uciekają to św. Spokój. A my przecież mamy za sprzymierzeńca Wszechmogącego. Tylko, że Wszechmogący nie jest od tego aby robotę za nas odwalić. On nam jedynie może pomóc. Ale karku nadstawić musimy my, na czele z naszymi generałami, którzy jak na razie wydają się jakby nie mieli wiary. A ona jest najważniejszym atrybutem w relacji z Wszechmogącym. Zresztą wielu z nas jej też brakuje. W takim stanie rzeczy jesteśmy skazani na zagładę.
katolik2019.07.27 13:12
Bardzo mądre słowa,ale dopiero jak będzie za póżno to się obudzą.
Harry2019.07.26 19:58
Nie mam nic do katolików, niech sobie w domach robią co chcą. Mam wielu przyjaciół katolików i oni też wiedzą, że to całe obnoszenie się z religią, pielgrzymki, pochody, monstrancje, to tylko szkodzi katolikom. Dlatego katolicy o ile po cichu w domu sobie wierzą, to nikomu to nie przeszkadza.
Dorota2019.07.26 21:25
To dlaczego lbgt afiszuje się na tzw. "marszach równości"? Mogą cicho siedzieć w domu.Co kogo obchodzi, jak żyją
hm2019.07.26 21:57
a komu przeszkadza procesja i dlaczego? obraża kogoś? pomijając aspekt wiary to jest tradycja nasza, piękna, korzenie polskości, 1000 lat historii, czy chociaż raz zdarzyło się coś złego na procesji, jakaś zadyma, wulgaryzmy czy cokolwiek gorszącego?
cde2019.07.26 23:06
@Harry - zachęcam do posłuchania, rozmowa na dobrym poziomie :) https://youtu.be/_6RhAgdyom0?t=80
hm2019.07.26 19:51
dyskusja z tymi ludźmi rzeczywiście nie ma sensu, wystarczy poczytać ich komentarze na frondzie, tylko bluzgi i agresja, merytorycznie zero argumentów, na widok księdza dostają piany, po prostu zdemoralizowane dzikusy spod znaku waginy
Kamil2019.07.26 19:58
Trudno się zachwycać pedofilią wśród księży.
Leon Napoleon2019.07.26 20:33
Tak. To prawda. Pedofilię wśród księży należy szczególnie tępić. Tak samo jak w innych profesjach. Jednak wśród księży jest to margines w porównaniu z innymi. Nie zapominajmy o prawdziwych księżach, którzy wykonują tytaniczną pracę i posługę. Nie potępiajmy wszystkich.
hm2019.07.26 22:07
80% pedofili to homoseksualiści, parady homo cię nie bulwersują?
Kamil2019.07.27 7:29
to" 80 % pedofili to homoseksualiści" - to dotyczy tylko księży , doinformuj się od księdza OKO.
Polak2019.07.27 8:58
Na parady księża pedofile nie chodzą, ich miejsce jako przestępców jest w więzieniu.
realia2019.07.26 20:13
Ksiądz uważa sie za osmy cud świata który wszystkie rozumy pozjadał Rozumiem że mohery tak go traktują ale niech nie wymaga tego od osób MYŚLĄCYCH
hm2019.07.26 22:12
skąd wiesz za kogo się uważa, przecież nie znasz człowieka, jeśli ktoś myśli inaczej niż Ty to jest niemyślący?
Ziejący nienawiścią do katolicyzmu2019.07.26 19:36
Oczywiście, że to jest wojna ideologiczna Pomimo oświecenia, tak naprawdę wszystkie religie szukają sposobów, aby kontynuować popełniane od stuleci zbrodnie. • W imię religii Żyd bezkarnie okaleczy męskiego potomka (męskie obrzezanie). • Świadek Jehowy bezkarnie uśmierci swojego nieletniego dzieciaka (odmowa transfuzji krwi). • Niektórzy islamiści bezkarnie dokonują obrzezania kobiet (Klitoridektomia). • Katolicy, pomimo nagłośnionych seksualnych skandali, nadal ukrywają kościelne dokumenty, a pedofile są bezkarni. • W Afryce Katolicy mają zabronione używania prezerwatyw pomimo epidemii AIDS • Itd. Tak, toczy się wojna ideologiczna, która musi zakończyć się porzucaniem przez wierzących zabobonów raz na zawsze.
katolik2019.07.26 19:31
Jedyną drogą jest ocalenia przed Sodomą LGBT jest wezwanie Przez Episkopat (to jest zasadnicze) do powszechnego Różańca.Czy Episkopat boi się ludzi, a Boga się nie boi ? Co znaczą ekspiacje,jak Matka Boża widzi ,ze spokojnie pozwala się,aby pluto w jej twarz.Nie podjecie Różańca spowoduje karę Bożą na Polaków.Czy Episkopat wstydzi się dać publicznie świadectwo,w tym momencie rozsądek nakazuje wezwanie do Różańca, a nierozsądkiem jest milczenie.Po to chyba jest Kościół,z kogo w takim razie Polacy mają brać przykład i kto ma ich utwierdzać w wierze?
P.2019.07.26 23:53
Nie wzywaj imienia Pana Boga swego na daremno, i nie kpij z religi, bo z ciebie żaden katolik, tylko zwykły heretyk wzywający Polaków do wzajemnej nienawiści wobec siebie i bądź pewien że odpowiesz za to przed Bogiem, jeżeli się nie poprawisz. Upominam cię i wzywam do pokuty.
Lennon2019.07.26 19:30
Zawsze mocno zastanawiałem się, dlaczego organizacja zwana "Kościół Rzymskokatolicki", wynaleziony przez Gaiusa Flaviusa Valeriusa Constantinusa - względnie po naszemu Konstantyna I Wielkiego - ma być jakimś wyznacznikiem woli, wiary i religii Jezusa. On ani nigdy w Rzymie nie był, ani też pewnie by nie pochwalał, że jakaś sekta, stworzona przez rzymskiego (ateistycznego w końcu) cesarza ma być reprezentacją jego religii. Jezus miał bardzo inne, prospołeczne i antychierarchiczne podejście. Ale dziś w Polsce jacyś uzurpatorzy z sekty (ogromnej - rozumiem - ale to dalej sekta) wycierają sobie nim gębę. Odczepcie się od Jezusa, proszę...
stop analfabetom2019.07.26 20:26
Ortografia się kłania ! Hierarchia !!
Teresa2019.07.26 22:07
Znowu ta Jehowitka co Lennona tym razem udaje.
Marian2019.07.27 11:32
Powiedziala prawde nieuku
anonim2019.07.27 12:20
Marian=Lennon=Urszula=Świadek Jehowy.
Jahu2019.07.26 19:21
Reklama Wachowiaka, frondziarze?
Polak Ateista Dumny Gej2019.07.26 19:12
Bezczelny zbok katosekty rozczarowany krytycznym przyjęciem propagandy prawackiego "miłosierdzia". Wstydu nie mają udają, że zła u siebie nie widzą.
Andrzej2019.07.26 21:00
Waruj psie lewacki
ofiara seksualna dewianta w sutannie2019.07.26 19:04
Ja zawdzięczam kościołowi rower i trochę hajcu jaki dostałem na pierwszą komunię...
polak2019.07.26 19:01
księża gwałcą dzieci i pasożytują na polakach zachowując się jak pchły które traktują psa jak swoją własność! Won z Polski pazerne i zboczone klechy!!!
stop dewiantowi !2019.07.26 20:24
Spadaj , UBeku !
edi2019.07.26 22:12
UWAGA - na dzielnicowego - ruskiego trolla - OBSERWUJĘ GO JUŻ OD DŁUŻSZEGO CZASU - ZAWODOWO CODZIENNIE W KAŻDYM WĄTKU PLUJE NA POLSKĘ , POLAKÓW I POLSKI RZĄD !! NIGDY NIE MA KONKRETÓW ZAWSZE POmyje !!
michu2019.07.26 18:59
Pewnie za chwilę fronda znowu mnie zbanuje. Już się zaczynają utrudnienia....
Leon Napoleon2019.07.26 20:27
bidulek... Brak "wolności słowa"???
michu2019.07.26 18:58
No tyle to każdy przytomny katolik wie. Może warto by wpływać na tych co mają władzę? Może warto wpływać na tych co mają władzę, żeby to co złe było NIELEGALNE. Bo sama modlitwa w takim układzie może być nawet grzechem- kuszeniem Pana Boga. Pamiętać by dużo gadać jak są wybory. Naciskać na rządzących, zorganizować marsze z petycjami na biura poselskie (zwłaszcza duchowni znani powinni to robić), by zdelegalizować aborcję, rozwody, pornografię. Bo sama gadka i kuszenie Pana Boga.....
Iza2019.07.26 18:55
Niby co zawdzięczam kościołowi? Chrzest, jak byłam niemowlęciem wbrew mojej woli? Komunia- też niespecjalnie miałam coś do powiedzenia jako dziecko. Bierzmowanie - obrzydliwa tłusta maść na czole? Upokarzająca spowiedź. Nic nie zawdzięczam kościołowi. Widzę w kościele pogardę dla wszystkiego, co inne.
Leon Napoleon2019.07.26 20:25
Nie wiesz o czym mówisz...
edi2019.07.26 22:33
jeżeli otrzymałaś chrzest tzn. JESTEŚ KOŚCIOŁEM - to dlaczego występujesz PRZECIW SOBIE ??? lepiej napisz że NIE WIESZ CZYM JEST KOŚCIÓŁ, wtedy cię zrozumiemy - FIDES ET RATIO - a nawiasem, widzę że JEDNEGO CI BRAK - NIE SPOTKAŁAŚ JEZUSA. BOGA ŻYWEGO TU I TERAZ !
Jarek2019.07.28 14:49
Piszesz człowieku same slogany, gdzie miała spotkać JEZUSA. BOGA ŻYWEGO TU I TERAZ? 1. W przykładzie opoja Głodzia, który obłudnie nawołuje w sierpniu do trzeźwości a sam chleje? 2. W przykładzie Jędraszewskiego, który współczuje i nakazuje współczuć sprawcy pedofilii aa nie ofierze, mimo, że Chrystus powiedział: "Cokolwiek uczyniliście jednemu z braci moich najmniejszych mnieście uczynili" 3 Obłudnikowi Dziwiszowi, który powiedział, że Jan Paweł II był odizolowany od informacji o pedofilii w polskim kościele, a kto Go odizolował? Kto był Jego prawą ręką?
cde2019.07.26 22:44
@Iza - ze specjalną dedykacją (fragment): https://youtu.be/_6RhAgdyom0?t=1122
asd2019.07.26 23:10
Jeżeli przestalaś wierzyć w Boga to rozumiem życie wiary straciło dla Ciebie sens. My jednak wierzymy dalej. Ofiara Jezusa nie pojdzie na marne. Są ci którzy dostrzegają w nim obiecanego zbawiciela i wierzą w jego zmartwychwstanie mimo tego że świat woli nam mydlić oczy i proponować rzeczy zastępcze i materialne to one nigdy nie zaspokajają pragnień człowieka. Im ludzie dłużej żyją na świecie dostrzegają swoją kruchość i nicość. Dlatego tyle nawróceń jest pod koniec życia kiedy właśnie zawracamy do wartości najważniejszych bo życie sie kończy i wiele osób zdaje sobie sprawe że je zmarnowało. Jezus żyje i wiele osób go namacalnie doświadcza, jego łaski uzdrowienia, uleczenia z nałogów i nawrócenia.
asd2019.07.26 23:10
Nie ufam Bogu dlatego że Go widze ale dlatego że ten świat bez niego nie ma sensu. On jest początkiem wszystkiego on jest stwórcą i dawcą prawa moralnego wg którego mamy życ, dawcą życia i wolnej woli którą mamy kierować ku niemu jako naszemu ostatecznemu przeznaczeniu. Jeszcze nigdy nie słyszałem w kościele pogardy do innych. Zawsze jest mowa o miłości Boga i czlowieka. Jeżeli wierzysz w Boga to wiesz że jego plan jest dobry dla nas i nie będziesz miała problemow z tym co kościół naucza. Są osoby które wprowadzają mętlik w głowach i próbują ludzi zwieść fałszywymi naukami. Tych się wystrzegaj.
Jarek2019.07.28 14:51
Powtórzę tutaj: gdzie miała spotkać JEZUSA. BOGA ŻYWEGO TU I TERAZ? 1. W przykładzie opoja Głodzia, który obłudnie nawołuje w sierpniu do trzeźwości a sam chleje? 2. W przykładzie Jędraszewskiego, który współczuje i nakazuje współczuć sprawcy pedofilii a nie ofierze, mimo, że Chrystus powiedział: "Cokolwiek uczyniliście jednemu z braci moich najmniejszych mnieście uczynili" 3 Obłudnikowi Dziwiszowi, który powiedział, że Jan Paweł II był odizolowany od informacji o pedofilii w polskim kościele, a kto Go odizolował? Kto był Jego prawą ręką?
arbiter elegantiarum2019.07.26 18:48
Prześladowanie Kościoła = uniemożliwienie Kościołowi wymuszania na społeczeństwach posłuszeństwa względem jego dogmatów.