Koronawirus wybije LGBT do nogi!!! - zdjęcie
02.04.20, 10:11Zdjęcie ilustracyjne/pixabay.com

Koronawirus wybije LGBT do nogi!!!

217

Brighton to nieoficjalnie stolica LGBT w Wielkiej Brytanii. W tym mieście od 30 lat nieprzerwanie odbywają się parady LGBT i gromadzą one tysiące osób. Jak się okazuje nie inaczej ma być także i w tym roku. Co więcej ma być jeszcze bardziej huczna i mają podczas niej wystąpić Mariah Carey i Pussycat Dolls.

Po niefortunnej decyzji decyzji premiera Wielkiej Brytanii Borisa Johnsona o budowaniu tzw. „odporności stadnej”, kraj tej dzisiaj jest bardzo dotkliwie dotknięty pandemią koronawirusa. Przedstawiciele środowisk LGBT jednak zdają się niewiele z tego robić i chyba nie zauważają problemu, ponieważ na razie organizatorzy nie zamierzają na razie rezygnować z parady i jej odwoływać.

Brytyjskie środowiska LGBT jednak są zdecydowanie przeciwne organizacji imprez zbiorowych i aż 75% z nich popiera ich odwołanie na czas pandemii. Tylko 7% tego środowiska popiera obecnie organizację takich imprez.

Samym organizatorom natomiast zarzuca się dbałość o własne korzyści majątkowe i obawę przed stratą zainwestowanych pieniędzy kosztem zdrowia i życia uczestników tych wydarzeń.

Warto dodać, że obecnie w Wielkiej Brytanii zakazane są na czas kwarantanny spotkania w gronie więcej niż dwóch osób.

 

mp/the mirror/niezalezna.pl

Komentarze (217):

stop heteropropagandzie i kato zarazie2020.05.19 18:25
mm a katole nadal chcą m a s o w o chodzić do kościoła
Leszek2020.04.10 8:35
Tą inicjatywę wspieram. W Polsce też nasi powinni wystąpić w paradzie.
Tomasz2020.04.7 23:27
Co jest bardziej niebezpieczne:ryzyko zjedzenia dostarczonego je dzenia lub zakup przez Internet i kuriera,a to się dzieje masową, czy odebranie pakietu wyborczego wypełnienie iwrzucenie do skrzynki,do przemyślenia,tylko dla inteligentnych.
kurka2020.04.7 16:57
Katolicy wykorzystają każdą okazję do plucia jadem.
89-892020.04.7 16:55
Jak na razie to chorują i umierają głównie katolicy, uczestnicy mszy oraz prowadzący.
89-892020.04.7 16:54
Nie dość, że #$^#$#$ bzdury to jeszcze nie potraficie ich poprawnie napisać "na razie organizatorzy nie zamierzają na razie:.
parafrazując2020.04.7 15:36
Częstochowa to nieoficjalnie stolica kościoła katolickiego w Polsce. W tym mieście od 30 lat nieprzerwanie odbywają się pielgrzymki i gromadzą one tysiące osób. Jak się okazuje nie inaczej ma być także i w tym roku. Co więcej ma być jeszcze bardziej huczna i mają podczas niej wystąpić o. Tadeusz Guz i abp Jędraszewski. Po niefortunnej decyzji decyzji premiera Polski Mateusza Morawieckiego o budowaniu tzw. „odporności stadnej”, kraj tej dzisiaj jest bardzo dotkliwie dotknięty pandemią koronawirusa. Przedstawiciele środowisk katolickich jednak zdają się niewiele z tego robić i chyba nie zauważają problemu, ponieważ na razie organizatorzy nie zamierzają na razie rezygnować z pielgrzymki i jej odwoływać. Polskie środowiska katolickie jednak są zdecydowanie przeciwne organizacji imprez zbiorowych i aż 75% z nich popiera ich odwołanie na czas pandemii. Tylko 7% tego środowiska popiera obecnie organizację takich imprez. Samym organizatorom natomiast zarzuca się dbałość o własne korzyści majątkowe i obawę przed stratą zainwestowanych pieniędzy kosztem zdrowia i życia uczestników tych wydarzeń. Warto dodać, że obecnie w Polsce zakazane są na czas kwarantanny spotkania w gronie więcej niż dwóch osób.
Moly2020.04.5 4:26
Bzdura. Was wybije do ( ostatniej !!!) nogi bo nienawosc obniza odpornoasc. I powoduje inen dolegliwosci. Fakt! Kazdy z takich nienawistnikow albo gruby albo pijak albo ma brzydki zapach z ust
Maria 2020.04.4 18:08
Dinozaury to chyba byly same (przepraszam) pedaly i lezbijki, ze Bog tak je pokaral, zesylajac tego wielgachnego asteroida.
L2020.04.3 10:58
zobaczymy co sie zadzieje po mszach wielkanocnych.. a nie, nie zobaczymy, bo w tym kraju klamie sie w statystykach
Katarzyna2020.04.3 10:49
ciekawe czy pani redaktor jest zadowolna z hejtu w komentarzach pod artykułem. Czy o to pani chodziło? Osiągnęła pani cel?
maks2020.04.3 8:18
To że większość p.....li tu takie głupoty to tylko, dzięki działaniom naszych władz i to że Bóg dał wam jeszcze ostatnia szansę na zweryfikowania swojego życia, gdyby nie to większości z was nie byłoby dane dzisiaj pisać tych głupot !!
realista2020.04.3 8:07
Wczoraj była rocznica śmierci Jana Pawła II, a Wy piszecie o 'wybijaniu do nogi'!? Zaglądam na ten portal codziennie. Jestem wstrząśnięty poziomem komentarzy i tekstów redakcji. Tutaj z każdego zakamarka zieje nienawiść. Ludzie! Kiedy z tym skończycie? Czy to jest postawa chrześcijańska? Zatrzymajcie się na moment i zastanówcie. Boże, co za kraj :-(
Katarzyna2020.04.3 9:20
Ludzie z tym skończą jeśli będzie się zgłaszać hejt internetowy. Hejtera można łatwo odśledzić po IP. Ja mowę nienawiści uskutecznianą przez panią redaktor zgłoszę dzisiaj do organów ścigania. Proponuję robić to samo gdy widzi się takie wpisy.
Maria 2020.04.4 18:42
Prosze to zrobic. Czesto czytam Fronde i ciagle sie dziwie, ze tyle podobno „milosiernych“ i mocno wierzacych chrzescijan jest - jak mam to okreslic - chamami.
Bazyli2020.04.3 7:02
obyście mieli rację bo to byłby wielki sukces wirusa.
Katarzyna2020.04.3 9:14
Zabicie ludzi byłoby sukcesem?
wierząca2020.04.2 22:59
Jeju, poziom kultury w tych wypowiedziach mówi sam za siebie... modlę się za was...wszystkich :)
Katarzyna2020.04.2 22:21
"Koronawirus wybije LGBT do nogi!!!" Niniejszym informuję autora "artykułu" oraz redakcję Frondy, że zgłaszam zawartą w "artykule" oraz komentarzach pod nim mowę nienawiści do organów ścigania.
Marek Błaszczyk2020.04.2 20:54
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć? Do nogo można wybić ludzi, z ideologia się nie da. Czy Fronda i Szanowni Komentatorzy będą mnie dalej przekonać, że w haśle "Polska wolna od LGBT"chodzi o ideologię a nie o ludzi? Po prostu chcecie wszystkich po katolicku i zgodnie z najlepszymi polskimi tradycjami wymordować. To przestańcie kręcić i opowiadać o nieistniejącej ideologii.
RAmirez2020.04.2 21:29
Ideologia nie unosi się w powietrzy na podobieństwo smogu. Ideologia ma swoich nosicieli. Zupełnie tak jak zaraza. Tylko że nie zabija bezpośrednio, tylko nakłania do zabijania niezarażonych. Absolutnie główną grupą ludzi mordowaną w ciągu ostatnich 300 lat są katolicy. i ZAWSZE ich mordercy przypisują im swoje zbrodnie. Na przykład komunistyczni zbrodniarze opluwają niedobitki katolików za to, że ośmielili się bronić z bronią w ręku. I dlatego, wg komunistów, są winni ludobójstwa. Niczym się to nie różni od wyzywania zgwałconej kobiety, bo kopnęła gwałciciela w przyrodzenie, i teraz jest winna, bo miała jasną sukienkę. Powiedzieć można WSZYSTKO. Grunt to udawać głuchego, gdy punktujemy wszystkie obrzydliwości i agresję Sekty LGBT.
Piotrek2020.04.2 22:07
Ale czemu się zatrzymywać na ostatnich 300 latach? W średniowiecznej Europie też ginęli głównie katolicy prowadząc wojny między sobą.
RAmirez2020.04.2 22:20
nic nie wiesz o średniowiecznych wojnach ani o tym kto kogo napadał powielasz tylko kupę frazesów, jakimi napełniono ci łeb w szkole im. tow. gen. Kiszczaka.
Piotrek2020.04.2 22:34
Nie będę z tobą prowadził dalszej dyskusji. Nie jesteś uczciwym rozmówcą.
Joanna2020.04.2 21:46
"...chcecie wszystkich po katolicku i zgodnie z najlepszymi polskimi tradycjami wymordować." Ktoś napisał chory tytuł, a ty znowu swoje. Katolicy = mordercy, nie ważne czy zabije koronawirus, AIDS, czy to będzie samobójstwo, winny dla ciebie zawsze będzie katolik. Skąd w tobie tyle nienawiści do katolików?
Piotrek2020.04.2 21:55
A to wg Ciebie nie katolik napisał, tylko ktoś tak? Rozumiesz treść tytułu? A portal jaki to opublikował? Też nijaki?
RAmirez2020.04.2 22:01
Tytuł? Odpowiedział postępowcom ich językiem. Masz rację, zniżył się do poziomu rechoczących lewaków.
Piotrek2020.04.2 22:11
I uważasz, że tak jest dobrze i uczciwie? Że tak wolno publicznie pisać o innych? Popierasz takie dziennikarstwo? Uważasz, że są to słowa godne katolika?
RAmirez2020.04.2 22:21
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.
Piotrek2020.04.2 22:28
Czyli uważasz że tak wolno. To czym się różnisz od grzeszników - tych co nie znają Boga - skoro postępujesz tak samo jak oni? Jakim jesteś świadkiem tego że Bóg jest dobry? Jak ludzie widząc twoje postępowanie mieliby Go odkryć? Naprawdę uważasz się za ucznia Jezusa? Kilka postow wyzej napisales co to jest ideologia i na czym polega bycie nosicielem ideologii. Mysle ze bardzo dobrze wpisujesz się w tę definicję. Dobranoc.
Joanna2020.04.2 22:57
A ty w jaką definicję się wpisujesz? W taką, że można katolikowi napluć w twarz i nie ma sprawy i ma siedzieć cicho? Rozczaruje cię. Bóg wyposażył każdego z nas w godność Dziecka Bożego, każdy z nas ją ma i ma jej bronić. Tak Bóg jest dobry, ale nie na zasadzie że wszystko jest "cacy" i nie chodzi o to żeby kogoś do niego przekonywać- w ogóle co to ma być to nie wiec wyborczy.
Joanna2020.04.2 23:04
" do Niego" oczywiście
Piotrek2020.04.3 0:47
Joanno - a gdzie ja pluje katolikom w twarz? Wydaje mi się że prowadzę normalną rozmowę. Staram się o rzeczowość argumentów. Czasem moje wpisy są emocjonalne, ale nie oczekuję, że będziesz się ze mną zgadzać. Miej swoje zdanie i argumenty. Spodziewam się za to z Twojej strony uczciwości. Jako osoba wierząca jesteś do tego szczególnie zobligowana. Piszesz o godności - powiem Ci wprost - ten artykuł przynosi wstyd temu portalowi. Nie da się go obronić, bo jest po prostu podły. Tego zdania z wiecem wyborczym kompletnie nie rozumiem - nie wiem o co Ci chodzi.
Joanna2020.04.3 10:21
Zgadza się, ty prowadzisz normalną rozmowę, ale zaczęło się od komentarza Marka, a to jak pisałam było celowe oszczercze uderzenie w katolików. Owszem, na tym portalu jest czasem słownictwo, które nie powinno mieć miejsca. Staram się być uczciwa, ale i ja też bywam emocjonalna. A czy ty jesteś uczciwy? Napisałeś "Sam jestem autorem wielu dość krytycznych wypowiedzi na temat KK i katolików". A czy zdarzyło ci się napisać coś krytycznego na temat zachowań LGBT? Albo napisać coś pochlebnego na temat katolików? Z tym wiecem wyborczym chodziło o to, że miałam wrażenie że obarczasz nas katolików tym, że swoim postępowaniem nie przekonujemy innych do Boga i "nie pozwalamy Go odkryć", tego że jest dobry itd. Jesteśmy grzesznikami tak jak wszyscy. To, że wierzymy nie sprawia automatycznie, że jesteśmy idealni i bez skazy. Każdy musi szukać swojej ścieżki do Boga i to czy otrzyma się łaskę wiary od Niego nie zależy ani ode mnie ani od @RAmireza. Pozdrawiam :)
Piotrek2020.04.3 11:49
Wielokrotnie pisałem rzeczy pochlebne dla katolików, lub broniłem ich gdy byli niesłusznie krytykowani. Chwaliłem rząd za działania podjęte odnośnie epidemii. W drugą stronę również zdarzały mi się krytyczne oceny (czy to pani Kidawy, czy pani Sylwii Spurek). Potrafię również przyznać się do błędu, gdy jest on mi ewidentnie wytknięty. Co do środowiska LGBT na frondzie na tę grupę regularnie są bezpardonowo wylewane wiadra pomyj i uważam że dokładanie krytycznej oceny w tym miejscu z mojej strony jest całkowicie zbyteczne. Również pozdrawiam i życzę zdrowia Tobie i twoim bliskim.
Joanna2020.04.2 22:22
Możesz mi wierzyć lub nie, ale nie wiem naprawdę czy piszący jest katolikiem czy nie. Nie znam człowieka. Ale widzę tutaj stały nienawistny i niezrozumiały atak na katolików. Pytanie nie było do ciebie. A czy ty rozumiesz co napisała Maria? Uważasz, że to to prawda? Nie razi cię to? Bo ja i moja rodzina jest katolicka i to jest zwyczajny hejterski atak na takich jak ja. Nie zamierzam podkulić ogona i siedzieć cicho.
Piotrek2020.04.2 22:49
Portal w kazdym razie jest katolicki i jak się reklamuje poświęcony - więc raczej to katolicy decydują o pbulikowanych treściach - co do wpisu Marii - nie wiem, ktory to dokładnie - nie mogę znaleźć - więc nie mogę też ocenić. Natomiast żadna mowa nienawiści - czy to skierowana przeciwko katolikom, czy innym grupom jest godna potępienia. Sam jestem autorem wielu dość krytycznych wypowiedzi na temat KK i katolikow, ale też nigdy nie odmawiałem im człowieczenstwa, ani nie ubliżałem ze względu na przekonania.
Joanna2020.04.3 9:54
Tak, rozpędziłam się, tym razem to nie Maria napisała tylko Marek.
Piotrek2020.04.2 22:51
Miało być "każda mowa nienawisci", a nie "żadna" ;-).
Marek Błaszczyk2020.04.5 21:43
po pierwsze: chyba poprzedni komentarz napisałem z rok temu, gratuluję pamięci! Nie pisałem wtedy nic o katolikach, więc dlaczego "znowu swoje". Po drugie,uzgodniliśmy, że tytuł jest chory. Próbuję zdiagnozować chorobę. Jako ojciec osoby LGBT i czytelnik prawicowych portali jestem uczulony na takie sformułowania. Na własne oczy widziałem wielokrotnie nienawiść (czynną - bluzgi, kamienie, przemoc) w wykonaniu osób powołujących się na swój katolicyzm. Nie ma we mnie nienawiści do ludzi jakiegokolwiek wyznania. Uważam, że ludzie wzywający do mordowania innych powinni być karani. I tyle.
Gość2020.04.2 20:37
Zagnać wszystkich zboków na stdion- zaspawać bramy i tyle w temacie
Randki z syfem, pokazy w skype brudnych larw 2020.04.2 19:44
Chcesz zobaczyć MONIA tłustą i brudną larwę kremlowską? Jestem tutaj: - www.paniedzis.pl Chcesz nawet przez internet złapać syfa kremlowskiego? Jestem tutaj: - www.paniedzis.pl Chcesz zostać impotentem do końca życia? Obejrzyj mnie tutaj: - www.paniedzis.pl Jesteś pedałem i chcesz nim pozostać? Obejrzyj mnie tutaj: - www.paniedzis.pl Syf i coronavirus na mojej "koronie" tylko tutaj: - www.paniedzis.pl Jako bonus dorzucę malware i wirusy aby ci się komputer sperd......lił!
Randki kamerki pokazy skype!2020.04.2 19:19
Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek. Mam na imię Monia lat 24, wzrost 169cm, wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu - www.lexlale.com.pl i wyszukaj mnie po niku: KSandi2 napisz do mnie i spotkajmy sie!
gumowa kaczka2020.04.2 18:24
co za głupota ,nikt chyba jeszcze tego ze sobą nie połączył
Mateusz2020.04.2 17:50
Spoko, was katolskie ścierwo też wybije :)
Sala samobojcow Hejter 20202020.04.2 17:30
Witam, Już Nie musisz wychodzić z domu żeby obejrzeć hity kinowe. https://filmvod.pl - To Największa wyszukiwarka legalnych filmów i seriali online! Oglądniesz tam filmy takie jak: 365 Dni (2020) Czy Sala samobójców. Hejter 2020 Konto Aktywujesz raz i dostajesz Dożywotni dostęp!
Realista2020.04.2 17:12
Raczej prędzej koronawirus wybije katolików. Niedlugo mają być poluzowane ograniczenia dotyczące mszy, znowu się więc będą zarażać w kościołach. Jakim trzeba być debilem żeby poluzować takie ograniczenia w samym szczycie epidemii. Absolutnie niewiarygodne. Za coś takiego to już powinna być odpowiedzialność karna.
Pluszaczek2020.04.2 17:42
uspokój się zboczony pederasto,odbyt cię swędzi? to włoz sobie sztyl od łopaty
Nina2020.04.2 17:02
Raczej wybije podstarzałych komuchów, czyli typowy elektorat PiS.
Atheisten sind dumm - A. Einstein2020.04.2 15:04
Masz HIV i masz coronavirus? CZTERY DOBY i adios!
stanislaw2020.04.2 14:50
Korona wszystkich miłośników LGBT ustawi do szeregu. Pan piasek jest cierpliwy i wszystkich zaprosi.
Witold2020.04.2 14:45
Dawno temu pewien mądry człowiek ukuł powiedzenie "zionąć miłością bliźniego" Zawsze mi o tym przypominacie
Do 13 oboętny2020.04.2 15:11
Powstrzymywanie grzesznika przez szerzeniem grzechu jest wyrazem wielkiej miłości bliźniego. Wam to się nie podoba, że wam nie pozwolimy na niszczenie dzieci i zawłaszczanie prawa i przestrzeni publicznej. Nie pozwolimy wam na indoktrynację i prześladowanie.
Alicja2020.04.2 14:41
Zanim jednak sami pomrą - i to zapewne nie wszyscy, to jak się pozarażają będą zarażać innych niewinnych ludzi i będą kazali biednej służbie zdrowia się nimi opiekować i narażać siebie i swoje rodziny z powodu ich chorych żądz. Jak ktoś zachoruje choć uważał to trudno, ale jeśli na siłę i bez mózgu to .... szkoda własnego zdrowia, żeby o nich myśleć. Modlić się tylko - może choć niektórzy się nawrócą.
iza2020.04.2 17:05
Od kiedy nawrócenie i jakieś głupie modły chronią przed wirusem?
Do 13 obojętny2020.04.2 14:35
Nie wybije, to oczywiste. 97% ofiar to emeryci, czyli osoby spoza Sekty LGBT. Poza tym śmiertelność nie przekracza tradycyjnej grypowej, wbrew kampaniom medialnym fałszującym fakty i zastraszającym ludność. Przed dekadą Rostowski zapowiedział wojnę za dziesięć lat. No i mamy "wojnę" z niewidzialnym wrogiem, pod osłoną której elity władzy i pieniądza przeprowadzają brutalne zmiany, na które zastraszeni ludzie się zgodzą.
Piotrek2020.04.3 12:10
Na jakiej podstawie twierdzisz ze śmiertelność jest taka sama jak przy grypie? Podaj dane.
Randki z syfem, pokazy skype brudnych larw 2020.04.2 14:26
Chcesz zobaczyć MONIA tłustą i brudną larwę kremlowską? Jestem tutaj: - www.paniedzis.pl Chcesz nawet przez internet złapać syfa kremlowskiego? Jestem tutaj: - www.paniedzis.pl Chcesz zostać impotentem do końca życia? Obejrzyj mnie tutaj: - www.paniedzis.pl Jesteś pedałem i chcesz nim pozostać? Obejrzyj mnie tutaj: - www.paniedzis.pl Syf i coronavirus na mojej "koronie" tylko tutaj: - www.paniedzis.pl Jako bonus dorzucę malware i wirusy aby ci się komputer sperd......lił!
Randki kamerki pokazy skype!2020.04.2 14:08
Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek. Mam na imię Monia lat 24, wzrost 169cm, wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu - www.paniedzis.pl i wyszukaj mnie po niku: KSandi2 napisz do mnie i spotkajmy sie!
Fronda to debile2020.04.2 14:15
Trzeba przyznać, że wśród 50-letnich katoli popyt będziesz miała najlepszy. xD
Fronda to debile2020.04.2 14:06
Wyjątkowo tępa manipulacja. Parada odbywa się rokrocznie na początku sierpnia, póki co nie warto odwoływać, bo organizatorzy monitorują sytuację, możliwe, że wtedy będzie możliwe bezpieczne przeprowadzenie parady, choć wątpię. NO ALE WYBORY ODBYĆ SIĘ MUSZĄ, CO, FRĄDO? MSZE TEŻ MUSZO SIE ŁODBYWAĆ, HURR DURR! Debile z Frondy. xD
anonim2020.04.2 13:57
najpierw się zabierze za klero-faszystów
J.P2020.04.2 13:57
O to dobrze, jak miło nam katolikom jak ktoś zdycha.. ups. umiera kogo nienawidzimy, kim gardzimy, kogo nie rozumiemy ale pozbawić życia chcemy. I te trzy wykrzyniki na końcu tytułu wyraz miłosierdzia i pokoju w sercu. Przynajmniej tak to interpretuje. Bóg was kocha, jestem o tym przekonany.
RAmirez2020.04.2 15:19
Wybacz, ale jeśli ktoś chce zagonić mnie do katakumb, obraża, poniża, odmawia wszelkich praw i traktuje jak zwierzę do odstrzelenia, gdy ktoś robi zakusy aby niszczyć i indoktrynować moje dzieci, gdy ktoś szczuje dzieci przeciwko rodzicom, skutecznie namawia tysiące do samookaleczania i samobójstw, taki ktoś niech się nie łudzi, że będę go przyjaźnie tolerował. Gdy taki wredny, podstępny i niebezpieczny "zdycha", ja czuję ulgę i spokój. Jak niedogazowane i niezagłodzone ofiary postępowego nazizmu, gdy wieszano nazistowskich przywódców i kapo.
J.P2020.04.2 15:32
Cechy wymienione przez Ciebie można równie dobrze odnieść do Twoich współbraci w wierze z frondy. Nadstawianie policzka to relikt, aczkolwiek bliżej do Szatana "wierzącym" niż kiedykolwiek wcześniej.
RAmirez2020.04.2 16:02
"Nadstawianie policzka" nie ma nic wspólnego z przyzwalaniem na panoszenie się niebezpiecznych grzeszników. Oznacza tylko i wyłącznie gotowość pojednania, gdy napastnik się uspokoi, uzna winę, poprosi kornie o przebaczenie, zadośćuczyni i będzie pokutował. Wtedy można mu wybaczyć.
J.P2020.04.2 18:14
Jaką winę? O przebaczenie za co? Jaka pokuta i jakie zadośćuczynienie?
RAmirez2020.04.2 19:53
Za zbrodnie. Za lewackie zbrodnie. Za instytucjonalną pedofilię propagowaną masowo pod płaszczykiem seksedukacji. Za skazywanie każdego roku tysięcy dzieci na wykastrowanie. Za pouczanie 4-latków o masturbacji co doskonale przyucza je do wydawania świadomej zgody pedofilom. Za zniszczenie życia większości narodów, bo niszcząc instytucje kultury cywilizacji jak małżeństwo, niszczycie po prostu ludzi. Tak samo jak dealer niszczy narkomana. i tak dalej...
Piotrek2020.04.2 21:15
Zapytaj Rafała Ziemkiewicza, Martę Kaczyńską, Cezarego Pazurę i innych pobożnych katolików korzystających z lewackich wynalazków, czy mają zniszczone życie w związku z nowymi rodzinami, które założyli i nie bądź hipokrytą, lecz uczciwym katolikiem.
RAmirez2020.04.3 10:10
Oczywiście że mają. Rozwód to wyjątkowo demolujące doświadczenie Dla dzieci (a przecież o nie tu chodzi) mniej wstrząsająca jest śmierć rodzica, niż rozwód. Ale ty, w swojej arogancji i zapatrzeniu w siebie i swoje "potrzeby" kładziesz na to tzw. laskę.
Piotrek2020.04.3 12:41
Słuchaj - przestań przypisywać swoje cechy mnie. Nie znamy się - a już któryś raz robisz jakąś wycieczkę personalną w moją stronę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić swoich przekonań, to zamiast ataku na rozmówcę po prostu się do tego przyznaj, albo nie odpowiadaj.
Piotrek2020.04.2 18:40
Człowieku, kto cię chce zagonić do katakumb - to katolicy mają historię, w której prześladowali innych - od spalenia Giordano Bruno, czy św Joannę d'Arc (niezle co - jedni zamordowali, drudzy wynieśli na ołtarze), przez Krwawą Marię, przez eksterminację indian obu Ameryk. To wam od wieków nie podobała się wolność myśli. Zniszczyliscie wszystkie dzieła starożytności jakie wam wpadły w ręce - jak zwykli wandale. Z takiej tradycji się wywodzisz - i bezczelnie bredzisz o zaganianiu do katakumb. Zobacza jaki jest tytuł i treść artykułu - chciałyś żeby ktoś tak pisał o tobie i grupie do której należysz? Miej elementarną przyzwoitość - bo ten tekst z katakumbami, w kontekście artykułu, o którym rozmawiamy to hipokryzja bijąca w kosmos.
RAmirez2020.04.2 19:50
Nieźle bredzisz otóż - indian eksterminowali lewicowcy tamtych czasów - protestanci katolicy robili wiele aby ich uratować przed protestanckimi rasistami i zbrodniarzami Wystarczy przypomnieć historię jezuickich tzw Redukcji. Efekt jest taki, że tam gdzie stanęła noga protestanta (lewicowca z okresu przed wynalezieniem socjalizmu) tam po indianach została krwawa miazga. W państwach katolickich indianie są fundamentem wielorasowych społeczeństw. i tak krok po kroku. Lewicowcy sprawnie przypisują swoje zbrodnie swoim ofiarom. Taka tradycja, dzisiaj komunistyczni oprawcy i mordercy opluwają niedomordowanych Polaków o "antysemityzm".
Piotrek2020.04.2 20:31
No tak co złego to nie wy - artykuł też napisali protestanci? Nie odniosłeś się do zasadniczego pytania, które zadałem. Zobacz jakie pokrętne są twoje drogi - z całego mojego wpisu wybrałeś ten fragment, z którym możesz polemizować. Szybciutko pobiegłeś do komunistycznej lewicy z nią zidentyfikowałeś tych niedobrych protestantów (chociaz kto w XV czy XVI w. mial pojęcie co to komunizm czy socjalizm). To wiesz co - równie dobrze za komunistów możesz uznać pierwszych chrześcijan - tych uczonych przez apostołów - bo oni żyli w komunie i wszystko mieli wspólne. Naprawdę uważasz się za uczciwego rozmówcę? Powiem ci - to jeszcze raz - w momencie kiedy samemu się prześladuje i oczernia innych - a jednocześnie mówi się o zejściu do katakumb, to trąci to gigantyczną hipokryzją.
RAmirez2020.04.2 21:22
Komuniści nie żyli w żadnej komunie Komuniści zapędzali do "komuny", czyli obozy pracy, swoich niewolników. "Mylisz" ofiarę z katem - oboje są "zamieszani" w pobicie.
Piotrek2020.04.2 21:39
Przypomnę Ci że nadal nie ustosunkowałeś się do mojego pytania - gdyby analogiczny artykuł został napisany o katolikach - to jakbyś go ocenił? Po drugie - możesz w takim razie wyjaśnić na czym polegała lewicowość protestantów (to twoje słowa) z epoki odkryć geograficznych?
J.P2020.04.2 22:43
Zaorales go, mnie się nie chce rozmawiać z ludźmi co zamiast okularów klapki na oczach mają.
RAmirez2020.04.3 10:08
Zaorał co najwyżej sam siebie. Czytać nie potrafisz? Artykuł to zejście prawie do poziomu lewaków, czyli was, rechoczących jak to katole uciekają ze mszy bo ktoś zakasłał. Tak bym go ocenił. A co do lewicowości protestantów, to nie jest to wykład a dwie linijki komentarza. Musi wam wystarczyć info, że i protestanci, i marksiści zostali wykreowani przez rody bankierów w celu rabunku, przechwytywania władzy i zapędzenie Ludu do ciężkiej nisko opłacanej pracy. Nawet uzasadnienie ideologiczne jest zaskakująco podobne. Więcej pisał wam nie będę, nie chce mi się ślęczeć nad jakimś zakichanym wątkiem. Jutro zajęcia online, ludzie czekają na materiały.
Piotrek2020.04.3 13:16
Nie pisz i oszczędź tego ideologicznego bełkotu. Gdybyś wiedział o czym piszesz wystarczyłoby ci kilka zdań, żeby uzasadnić twoje stwierdzenia.
Piotrek2020.04.3 12:47
Pozdrawiam :-).
Joanna2020.04.2 21:25
Co do miłosierdzia i błędnej interpretacji już tutaj się wypowiedziano wyżej. Odnośnie pokoju mylisz pojęcia. Mieć "pokój w sercu" to nie znaczy mieć "święty spokój". Ty chcesz mieć po prostu święty spokój a tu nie o to chodzi. Można mieć pokój w sercu, a nie zaznać nigdy świętego spokoju. Taki paradoks.
Naczelny2020.04.2 13:51
Patonowska to jednak totalna kretynka jest, z zacięciem hitlerowskim, co w sumie na tym pseudoportalo ostatnio jest normą.
anonim2020.04.2 13:47
Nie bardzo rozumiem tytuł. Czy odwołanie Wielkiego Tygodnia w Sevilli (znacznie liczniejsza sprawa od tych głupawych parad), Autor traktuje, jako "wybicie chrześcijan do nogi"?
Polexit2020.04.2 13:41
Niewiarygodne, czy naprawdę toto może wybić lgbt do nogi? Nareszcie jakaś pozytywna wiadomość. A może zainteresuje się jeszcze lewakami i moim sąsiadem?
Piotrek2020.04.2 14:32
Od razu się przypomina modlitwa z Dnia Świra.
ktos2020.04.2 13:09
Wybory korespondencyjne.. Lewactwu tez nie pasuje..
Piotrek2020.04.2 12:45
Nie wiem jak można było opublikować artykuł z tak obrzydliwym tytułem. Byłoby wam miło drodzy katolicy, gdybyście czytali ze "Koronawirus wybije katolików do nogi!!!". Czy wy, ktorzy tak myslicie, macie cokolwiek wspolnego z chrzescijanstwem? Czytaliście katechizm KK? Można nie lubić LGBT, PO i wielu innych rzeczy, ale ten tytuł, to zwykła mowa nienawiści.
M.2020.04.2 12:44
Koronawirus to kara waszego boga za pedofilie, chciwosc i oblude KK.
ceramik2020.04.2 12:34
Czy jednak jest promyk nadziei, że LTGB będzie wyczyszczone? Dobre skutki złego.
M.2020.04.2 12:45
Na razie umieraja raczej wyznawcy moherowej sekty. Wiec promyk nadziei jest.
RAmirez2020.04.2 16:03
Na razie nikt nie wymiera. Dajesz się ponieść emocjom.
Kamesennin2020.04.2 12:10
Okropny tytuł. Mówi o LGBT jako o ludziach, a nie ideologii. Wręcz się cieszy z ich potencjalnej śmierci. Nie można się nazywać Portalem Poświęconym i pisać w ten sposób. A co do przekazywanej z portalu na portal informacji, to: - brak daty - ktoś tam napomknął o sierpniu, jeśli to jest data, to dziś jest kwiecień i odwoływanie teraz, to chyba jednak trochę na wyrost?
jack2020.04.2 12:06
To wielbiciele kału i odbytnicy. Na sam jej widok oraz jej cudowny zapach doznają orgazmu. Ich raj to zatkany kibel. Prawdziwe gnojki.
Izydor2020.04.2 12:29
Ten portal jest pełen ludzi z zaburzeniami seksualnymi. Co krok jakiś koprofil swoje niespełnione marzenia musi ogłaszać. Proponuję żeby osoby o podobnych zainteresowaniach połączyły się w pary I choć raz w życiu doznały prawdziwego zaspokojenia seksualnego.
Micek2020.04.2 12:04
Dzięki tej epidemii dowiemy się, którzy przedstawiciele kleru byli kryptogejami. Prawda wyjdzie na jaw
Roman2020.04.2 12:00
Na dzień dzisiejszy rekomendujemy działaczom LGBT zorganizowanie parady w trybie korespondencyjnym
Fronda to debile2020.04.2 14:09
Msze korespondencyjne to też wybór. Ksiądz wysyła do każdego wiernego list: "W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego." Wierny odpisuje: "Amen" Ksiądz odpowiada: "Pan z wami" Wierny: "I z duchem twoim" I tak dalej.
Iga2020.04.3 0:53
Sam sobie strzeliłeś w kolano! Piszesz, że "Fronda to debile?? Czyli Portal, Redakcja to debile, tak?? No, niech oni to przeczytają, co o nich piszesz! A przecież jesteś na ich stronach???? Pomyślałeś o tym? Czy sam jesteś tym debilem??
T2020.04.2 11:53
Mariah Carey to satanistka. Znajdziemy o niej w sieci dużo informacji. Tak - ta zaraza wybije ludzi, którzy wybrali diabła, bo diabeł nienawidzi swoich przyjaciół. I to właśnie ich najbardziej nienawidzi, gdyż wszystko robi odwrotnie niż Miłosierni Bóg. A Pan Jezus kocha nawet nieprzyjaciół swoich i tego od nas wymaga. Módlmy się o nawrócenie swoje i grzeszników, póki żyjemy.
anonim2020.04.2 11:41
Mierzyłaś temperaturę?
kamilo2020.04.2 11:41
Tytuł pokazuje, że tworzący tę stronę są głęboko niemoralnymi, odrażającymi ludźmi. To język nienawiści i grzechu, a nie język Ewangelii.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.04.2 11:53
Proponuję przejść na stronę katolicką. Każdy chyba wie, że fronda to strona prawicowych, faszyzujących bojówek "narodowych". A takie środowiska tak się właśnie komunikują. Do zobaczenia w lepszym świecie.
Boguslaw2020.04.2 17:15
No to wreszcie idź na ten ONET! PA, szerokiej drogi!
RAmirez2020.04.3 10:15
Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Fronda jest stroną propisowską. Pis nie jest endecki, pis jest sanacyjny. Sanacja była przeciwnikiem endecji (wsadzała endeków do więzienia, a nawet skrytobójczo zabijała) Tak jak teraz pis jest przeciwnikiem narodowców (choć taktycznie udaje przed wyborcami, aby wysępić od nich głosy) Co przecież zostało wypowiedziane prosto z mostu nie raz. Tylko ktoś całkiem nieogarnięty może sadzić takie farmazony jak ty.
Jaderko2020.04.3 4:49
Jezus nie nakazał nikomu wielbić grzechu ani kochać Szatana ..WG Ciebie Ewangelia gloryfikuje sodomitów?
Sala samobojcow Hejter 20202020.04.2 11:40
http://www.ciinema.eu - ---------------------- To Największa wyszukiwarka legalnych filmów i seriali online! Znajdziesz tam filmy takie jak: Psy 3  w imię zasad (2020) Czy Legiony 2019 Setki filmów w jednym miejscu a to wszystko z dożywotnim dostępem za jedyne 19,99zł . Polecam jak najbardziej!
Xion2020.04.2 11:38
"Miłujcie waszych nieprzyjaciół" - tak mówi Jezus. A wy życzycie im śmierci
espada2020.04.2 13:20
My mamy obowiazek ich nawracac,a nie gladzic po glowce i mowic ze jest ok. Grzeszycie! nawrocsie sie!
Xion2020.04.2 14:55
"Koronawirus wybije LGBT do nogi!!!" - takimi słowami mamy ich nawracać ? Odnosząc się do nich z pogardą i życząc im śmierci ? Jak to się ma do słów Jezusa ? : "Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują." Jak Jezus rozmawiał z nierządnicami, celnikami, grzesznikami ?
Jan Radziszewski2020.04.2 17:07
co wierzysz że GENDERowcy się nawrócą - to jest choroba nieuleczalna w normalnych warunkach.
Boguś2020.04.2 16:55
Przecież sami odą na rzeź! O tym jest artykuł, czytaj ze zrozumieniem!
Karol2020.04.2 11:29
dumny gej ateista coś tam - jedziem tam !
MichaŁ Lachim2020.04.2 11:11
Oj piękna miłość do bliźniego. Jezus byłby z was dumny!
Joanna2020.04.2 11:45
Zdarza się, że Bóg nie mogąc znieść pleniącego się zła i okrucieństwa, jest bezwzględny, np. wtedy, kiedy kazał Żydom wymordować wszystkich Kananejczyków: mężczyzn, kobiety, a nawet dzieci.
Xion2020.04.2 13:03
Widzę, że istnieje dla Ciebie tylko Stary Testament. Chyba powinnaś poczytać Ewangelię i poznać Jezusa, co mówił, czego nauczał
Joanna2020.04.2 21:11
Jeżeli ktoś jest osobą głęboko wierzącą i stale poszukującą Boga, powinien jak najszybciej poznać i "uporać się" ze Starym Testamentem i nie może udawać że to jakaś bajka. W przeciwnym razie szybko może przyjść zwątpienie i kryzys wiary, a w konsekwencji odejście od Chrystusa.
Michał Lachim2020.04.2 14:37
Cóż, żydowskie bóstwo wojny jest bezwzględne.
MaxFiend2020.04.2 10:52
Wielkie mi co. Katolików także wybije do nogi.
Saki Faki2020.04.2 20:15
Mnie to kotku nie rusza. Ach te sowo rusza, podnieciło mnie.
Saki Faki2020.04.2 10:45
W Polsce to jak na razie, to LGBT ma wysoką średnią wieku :)
Saki Faki2020.04.2 20:14
Ja mam 25 i 4 miesiące. Ale biorę jak leci. Dzwonić 7 499 6549696.
iza2020.04.2 10:38
Katolików wybije Wielkanoc, chcą więcej ludzi w kościołach. Parada jest za 4 miesiące - dużo czasu, Wielkanoc za 10 dni. Pozarażacie się w kościołach i powymieracie.
anonim2020.04.2 11:26
A ciebie zabije własna głupota i to szybko ,bo postępy robi piorunujace.
iza2020.04.2 12:16
Zapewniam Cię , że nie chodzę do kościoła, ani do innych zaludnionych miejsc. Kościół to takie samo miejsce jak parada, tak samo dużo ludzi. Wirus nie odróżnia gorliwych, fanatycznych katolików w kościele od gejów na paradzie. Jest sprawiedliwy i demokratyczny -atakuje wszędzie. Już przecież kilku księży zmarło - Bóg ich nie ochronił.
Michał Jan2020.04.2 14:30
Ale na posterunku, a nie jak pies.
Pluszaczek2020.04.2 17:39
zgloś sie do weterynarza niech cię uśpi chory króliku
anonim2020.04.2 11:28
Rodzina też już pewnie zainfekowana ,bo głupota też się rozprzestrzenia i jest zarażliwa.
anonim2020.04.2 11:35
Przez wieki przeszły różne zarazy i nie powymieraliśmy to i teraz damy radę izuniu.
K.Z.2020.04.2 14:31
Jaką trzeba być debilką żeby porównywać liżących się pedałów z wiernymi w kościele.
Bolek2020.04.2 19:21
Ale jak katolicy powymieraja to was napewno tez nie bedzie bo co jak co ale przez odbyt zaplodnic nie jest latwo
taro2020.04.2 10:38
uczestnicy moga sobie zarzucac jedno, ze sami swoje zdrowie homoseksualizmem zniszczyli.
Joanna2020.04.2 12:00
Nie godzą się na parady, ponieważ wiedzą że są w grupie zwiększonego ryzyka. Udowodniono, że rożnego rodzaju "pobudzacze", których używają geje, wpływają destrukcyjnie na ich odporność, stąd większa ich podatność na zachorowania na AIDS itd.
mir2020.04.2 10:36
co to ma wspólnego z lgtb? ta pandemia to kara za ruchajachych kapłanów
Elektor2020.04.2 10:29
Żeby was, zboczeńcy tolerować i uznawać za równych ze mną, proszę rozwjać moje wątpliwości i odpowiedzieć na nurtujące mnie pytania: - co robi dwóch homosów, żeby podczas ich seksu nie śmierdziało ze stolca ? - po jakim okresie czasu mięsień zwieracza (atakowanego, czyli homocioty) jest tak rozregulowany, że przestaje spełniać jego funkcję zaworu. Czy wtedy taki zboczeniec musi permanentnie używać pampersów ? - po co zboczeńcy noszą weginy na patykach podczas ich marszów równości, skoro akurat tych części ciała nie używają ani lesbijki ani geje podczas uprawiania seksu ? Czekam na odpowiedzi.
Izydor2020.04.2 11:50
Widzę że masz jakieś bardzo mocne koprofilne fobie. Najwyższy czas pogodzić się z własną seksualnością i wyjść z szafy.
Justyna S2020.04.2 12:06
Żeby Cię już nie męczy to odpowiem. 1. Używają wody i mydła by umyć tyłek, zresztą wszystkim polecam sobie myć 2. Miesień zwieracza nie przestaja spełniać swojej funkcji chyba że w zaawansowanych chorobach, paraliżu itp. 3.Lesbijki używają tych narządów podczas seksu, pozatym na marsze lgbt mogą chodzić też hetero.
Elektor2020.04.2 18:16
Justyna, pytałem gejów a nie lesbijki. Jeśli jesteś lesbijką to powiedz nam jak ty używasz cipki w czasie seksu z inną lesbijką ? 1. Tu nie chodzi o mycie się po seksie. Tu chodzi o ten potworny smród w czasie seksu !!! 2. Wy zboczeńcy macie chyba inne odbyty, jakieś stalowe. Zwieracz po wielu seksnumerach nie domyka się upuszczając zawartość stolca, a to powoduje ciągły smród ! 3. Dobrze piszesz, że na marsze "mogą" chodzić też hetero, ale nie chodzą z powodu potwornego smrodu homosów !!!
.2020.04.2 19:47
Jak widać, homofobia w parze z inteligencją nie chodzi...
Katarzyna2020.04.2 22:24
Widzę, że Pan mocno doświadczony w takim seksie. Tak świetnie poinformowany...
xyz2020.04.2 13:20
wiesz, ze niewiele roznisz sie o tych dracych ryja i paradujacych z golymi czterema literami na marszach lpg+? ten sam poziom dna i wodorostow.
Amor-Roma2020.04.2 13:56
Obok "elektora" to ty psychicznie chory starcze w życiu nawet nie stałeś.
Fronda to debile2020.04.2 14:11
Homo o kato: Kato o homo: SPERMA KAŁ ODBYT D*PA RUCHAŃSKO
Tasman2020.04.2 10:29
Autor tego tekstu to pewnie pokłosie niedawnej akcji Frondy „szukamy dziennikarzy”. Branka z ulicy? Tej gramatyki to nawet analfabeta, Janko Muzykant by nie zdzierżył.
anonim2020.04.2 11:51
Nie, to Maria Patynowska. Podpisuje się "mp".
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.04.2 10:29
Sprawdziłem. Parada jest planowana na SIERPIEŃ. https://www.brighton-pride.org/ Na sierpień! To za 4 miesiące. Jest jeszcze sporo czasu na odwołanie. A u nas wybory za miesiąc. No i kto tu jest idiotą?
Elektor2020.04.2 10:30
Ty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kris2020.04.2 11:59
Ty!!! zawsze jak na frondzie piszesz bzdury
Jazzz2020.04.2 14:57
Tylko że wybory odbędą się korespondencyjnie. Nie będzie lokali wyborczych. Gdyby zboczeńcy kontaktowali się korespondencyjnie, nikt niczego nie miałby im za złe.
Maria Blaszczyk2020.04.2 15:58
Ale czy nie cierpisz z powodu dysonansu poznawczego, gdy sobie przypomnisz, jak PiS likwidował możliwość głosowania korespondencyjnego, najpierw dla wszystkich, potem uniemożliwiając to tylko Polonii, uzasadniając to "manipulacjami wyborczymi"? Czyli jak korespondencyjnie mogłą zagłosować Polonia, mały w końcu odsetek głosów w okręgu warszawskim, to zagrażało to uczciwości wyborów. A jak mają wszyscy zagłosować w ten sposób, to już nie zagraża. Możesz mi wyjaśnić tę logikę?
RAmirez2020.04.2 16:31
Piss po prostu dawno temu wszedł w buty POprzedników i "totalnej opozycji" - zarządza dzięki kłamstwom, napuszczaniu, obrażaniu. Zwalcza ludożerców przez ich zjadanie. Tym niemniej, zwycięstwo dudy to mniejsze zło, i to jest wasza wina. Zmuszacie nas do popierania tej pisiackiej zgnilizny.
Maria Blaszczyk2020.04.2 18:31
Nie rozumiem, w jaki sposób zmuszam Cię do głosowania na PiS. Serio. Możesz jakoś tę myśl rozwinąć?
Elektor2020.04.2 18:06
Nie mogę, bo ty i tak tego nie zrozumiesz ! To widać po twoim wpisie !
Maria Blaszczyk2020.04.2 18:32
Spróbuj. Jestem całkiem inteligentna.
Kasia2020.04.2 22:16
Mógłbyś gdybyś potrafił...
Iga2020.04.3 1:02
"Po 11...vel Lechu K., a może po 1111..." Pytasz, kto tu jest idiotą? Wiadomo, że ty? Innych nie widać! Jakoś swojego nicku gejowskiego nie piszesz? Teraz w Bawarii w Niemczech też zrobili Wybory korespondencyjne! Mieli tylko kilkanaście dni. I co? I zdąrzyli ! Udały się! Nikt nie bił piany! Było ok! Więc o co biega ! Weźniemy z nich przykład! Nam też się uda! Już się szykują, nie czekaja! Przecież ty zawsze Niemcy chwalisz! Będzie i u nas OK!
Maria Blaszczyk2020.04.6 22:53
Tak... tylko że u nich gosowanie korespondencyjne odbywa się od 1957 roku, więc mają to przećwiczone. U nas dopiero co to samo PiS zlikwidowało takie wybory dla garstki ludzi, a konkretnie dla Polonii, bo "manipulacje wyborcze".
Czes\\305\\202aw2020.04.3 18:41
Ty jesteś mega idiotą. Zajmij się czymś pożytecznym
Stachu2020.04.2 10:28
Hej zboczeńcy ! Daczego wy, zamiast promować waszą ideoogię LGBT, zamiast organizować punkty zapisów nowych członków do waszej organizacji, przynajmniej w dużych miastach, lub zapisów online, zamiast drukować waszą prasę, ulotki, prospekty, zamiast chwalić i zachęcać młodych do waszej ideologii, zamiast pokazywać jak piękna jest miłość gejów i lesbijek .................................................... rozpoczęliście waszą działalność w Polsce od nienawiści do innej organizacji – do Kościoła i wiary katoliciej – Dlaczego ?!? Dlaczego łazicie po ulicach, profanując symbole religijne katolików , i zarazem domagacie się równości i tolerancji, będąc nietolerancyjnymi ?! Przecież tym co wy wyprawiacie, utwierdzacie nas normalnych ludzi w przekonaniu, że jesteście nie tylko zboczeńcami, ale również tęczową zarazą nie do zaakceptowania !!! Przecież dobrze wiecie, że tak samo jak wy robili komuniści po wojnie nienawidząc i mordując ludzi o innych poglądach i ludzi przeciwnych komunizmowi ! Czy wy będąc zboczeńcami seksualnymi jesteście również homowirusami i komunistami ?!?
anonim2020.04.2 11:35
Jeżeli korona wirus zatrzyma tęczową zarazę - BĘDZIE BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM DLA LUDZKOŚCI !!
xyz2020.04.2 13:16
wyprawiaja to samo co KK de facto, jedni drugich obecnie warci...
Wilczyca2020.04.2 15:03
Nie to jak pisać "hej zboczeńcy" do masy kompletnie nieznanych ci osób. Coś kiepsko z tą miłością w twojej religii miłości :) No ale dobra, poświęcę ci chwilę, i mam nadzieję, że coś zrozumiesz. LGBTQ+ nie jest organizacją, to (w skrócie) określenie na osoby niebędące cisgender hetero, więc obejmuje to naprawdę szerokie grono osób, o różnych poglądach, zainteresowaniach itd. Są co prawda organizacje wspierające osoby LGBT (choćby KPH), które działają niezależnie od siebie (nawet jeśli często współpracują), parady równości też są organizowane przez różne osoby. Co do rzekomej profanacji symboli religijnych. Pewnie masz na myśli choćby Maryję z tęczową aureolą. Nie widzę tu profanacji. Tęcza jest dla mnie pozytywnym symbolem, i choć nie przepadam na chrześcijaństwem, to rozumiem, że część osób LGBTQ+ jest chrześcijanami i może chcieć pokazać przywiązanie do obu grup. Jest profanacją dla osób które nienawidzą osób LGBTQ+ i które będą się przyczepiały wszystkiego cokolwiek te osoby nie zrobią - tutaj choćby jako przykład podam to, że cipomaryjki (o których było bardzo głośno) były dostępne wcześniej od długiego czasu i szumu o rzekomą profanację nie było, shitstorm wybuchł dopiero w momencie kiedy autorka dołączyła tęczowe malowanie do niej. Słowem, jesteście hipokrytami, którzy w imię religii miłości będą atakować całkowicie nieznaną wam grupę osób wykorzystując każdą możliwość do tego by zaatakować. Oh, tego jeszcze nie było by nazwano mnie morderczynią (chyba, gubię się czasem w tytułach mi nadawanych przez randomowe osoby), dopiszę sobie do CV ^^ Możesz jeszcze powiedzieć kogo zamordowałam? Wiesz, jak będę składać papiery u kogoś i ten ktoś zapyta kogo zabiłam, to trochę tak głupio będzie jak nie będę wiedzieć. A co do komunistów, jakby mi kiedyś przyszło trafić jednocześnie na grupę podobnych tobie osób i komunistów, to coś czuję, że czekałaby mnie podwójna egzekucja, cóż... jak mawiał pewien bard, jakoś trzeba umrzeć, nawet jak oznacza to śmierć dwa razy :) Przesyłam wyrazy miłości ❤︎
RAmirez2020.04.2 15:51
Przybijanie piątki GRZESZNIKOWI i popieranie prawa do grzechu jest wyrazem nienawiści PS. Czy Lenin kogoś osobiście zamordował?
Wilczyca2020.04.2 16:04
Możesz wyjaśnić o jaki grzech ci chodzi? PS. No i nie rozumiem po co jest wstawione to pytanie czy Lenin kogoś osobiście zamordował - wydawał rozkazy zamordowania kogoś, więc dla mnie to właściwie równorzędne z osobistym zabiciem kogoś (w przypadku wydania rozkazu, to jedynie tyle, że nie musisz się myć jeśli morderstwo było krwawe).
RAmirez2020.04.2 16:24
Dla ciebie tęcza może oznaczać cokolwiek. Myk w tym, że ta konkretna tęcza w tych konkretnych łapkach i tej konkretnej aplikacji to czysta nienawiść. Coś jakby ubek przystrajał zdjęcie Popiełuszki czerwonymi gwiazdkami. Upaćkaliście tęczę analogicznie, przez zawłaszczenie, jak naziole swastykę, starożytny symbol słońca. Jeszcze niedawno dzieci bawiły się tęczowymi wiatraczkami, teraz to niemożliwe. A Marks? Czy Marks wydał rozkaz zabójstwa?
Wilczyca2020.04.2 16:40
Widzę, że nie potrafisz wyjaśnić o jaki grzech ci chodziło, rozumiem :) Ale dobra, jeźdźmy dalej, dlaczego dla ciebie tęcza w rękach kogokolwiek z grona osób LGBTQ+ (bardzo różnego i zróżnicowanego grona) oznacza nienawiść? I dlaczego porównujesz mnie do nazistów czy komunistów? Dzieci nie mogą się bawić rzeczami z tęczą przez ludzi, którzy bez żadnego sensownego powodu nienawidzą osób LGBTQ+ i atakują kogo popadnie by się wyżyć, w tym dzieci. Marks nawoływał do krwawych rewolucji (więc do zbrodni) czy osobiście kogoś zabił to nie wiem, bo jego życiorys znam dosyć pobieżnie. Jakiekolwiek wyjaśnienie po co przywołujesz te postacie, czy też tego nie potrafisz zrobić?
Boguslaw2020.04.2 17:04
1. Sodomia! poczytaj Pismo. "Mężczyźni współżyjący ze sobą (..) nie wejdą do królestwa niebieskiego " 2. Onan = grzech. 3. :"Jeśli ktoś stanie się przyczyną zgorszenia jednego z maluczkich to lepiej żeby kamień sobie do szyi itp ". Jeśli dalej nie rozumiesz to proste pytanie: Czy z psem można "żyć" jeśli ktoś ma ochotę? Dalej - Aborcja i nawoływanie do niej... @Ramirez ona nic nie rozumie.
Wilczyca2020.04.2 19:04
1. Pomieszało ci się, zniszczenie Sodomy i Gomory było za gwałty (chcieli zgwałcić wysłanników), niegościnność i chyba ogólnie za rozpustność seksualną - nie ma związku z homoseksualizmem. Poza tym, stary testament i jego nauki nie dotyczą podobno chrześcijan. Przytoczony przez ciebie fragment jest napisany przez typa, który nawet nie był uczniem Jezusa, więc chrześcijanie raczej nie mają obowiązku uznawać wszystkiego co powiedział za święte. 2. Co to ma to osób homo? Poza tym, w tej historii głównie chodzi o to, że typ nie chciał spłodzić dzieci, które nie byłyby uznawane za jego z tego co widzę :P No i nawet jakby chodziło o masturbację to uwaga, hetero też się masturbują :P And still, to stary testament :P 3. O, w końcu coś nowego ktoś podał! Przeanalizuje to w wolnej chwili, ale na pierwszy rzut oka wygląda to tak jakby typ na dobrych prochach to pisał Współżycie z psem to zoofila (która jest ogólnie krzywdzeniem zwierzaka) i nie ma żadnego związku z osobami LGBTQ+ :P Aborcja także nie ma związku z osobami LGBTQ+, to odrębny temat. I nie widziałam by większe ilości osób nawoływały do aborcji. Są głosy by była ona dostępna w bezpiecznych warunkach, legalnie, oferowana przez wiedzącego co robi lekarza. By każda kobieta miała możliwość decydowania o sobie. A i zapominasz, że LGBTQ+ to nie tylko osoby homo :P
Slayer2020.04.7 21:52
Zabawne są te bajki o Sodomie i Gomorze, rzekomo zniszczonej przez Boga za gorszące czyny. Natomiast gdy Hitler i Stalin mordowali dziesiątki milionów ludzi to Bóg miał na to wywalone. Ciekawe dlaczego?
Pezet2020.04.2 16:54
Jesteś straszliwie zakłamaną osobą, jeśli piszesz, że okazywanie przywiązania do katolicyzmu polega na profanowaniu de facto symboli religijnych, Wygląda na to, ze wasz ruch testuje, na ile może się posunąć (sic) w deptaniu symboliki grupy przeciwnej, bo stanęliście jako wrogowie wobec Boga, Kościoła i wiary, i sprawdzaniu reakcji drugiej strony. Po drugie, jako dowód pierwszego, powoływanie się na jakieś cipo-maryjki (Boże wybacz), w kontekście "czepiania się wszystkiego cokolwiek" brzmi jak 1. udawanie że fakt poniżania Maryji wogóle zaistniał albo 2) totalna zlewka wszystkiego i jakichkolwiek zasad, świadcząca o braku wychowania i uznania norm społecznych. Uznajecie, jako wynaturzeńcy, tylko własne ustanowione samemu zasady. Oczekujecie ponadto - jak to pięknie ujął "Brudziński - afirmacji swojego sposobu na życie. Wszystko poza taką afirmacją nazywacie "faszyzmem" "transfobią" "itp itd. Macie totalnie przestawiony system wartości, a jednocześnie wykazujecie potężne zaburzenia osobowości - co widać po koszmarach(!) na tzw paradach. Które obiektywnie są obrzydliwe! Nie masz poczucia gustu i jakiejkolwiek estetyki, że faceci prowadzący się jak psy, ludzie traktujący się jak bydło itp. są wporzo?? Gdzie wasza godność.? Do tego nie trzeba wroga, żebyście się sami upadlali jak zwierzaki.
Wilczyca2020.04.2 22:50
Dobra, pójdźmy inną drogą, może zrozumiesz. Czy połączenie symboli państwowych z religijnymi byłoby profanacją? Czy jeśli wierzący fan piłki nożnej np. opatuli figurkę matki boskiej flagą z barwami swojego ulubionego klubu to będzie to profanacja? Czy jeśli wierzący członkowie nie wiem, np. klubu ASG na swoich mundurach zrobią sobie specjalne (pasujące do reszty) przypinki z wizerunkami Maryi to będzie to profanacja? Osobiście wydaje mi się, że nie jest (ot, ktoś okazuje przywiązanie do swojej wiary i czegoś innego do czego czuje przywiązanie). I tak samo jest w przypadku wierzących chrześcijan, którzy jednocześnie są z grona LGBTQ+. Tak są takie osoby, mimo tego, że homofobiczni i transfobiczni chrześcijanie na każdym kroku usilnie zachęcają ich do porzucenia wiary. I wierzące osoby LGBTQ+ mogą także okazywać swoją wiarę i robić to choćby poprzez Maryję z tęczą. I nie jest to profanacja. Jest to profanacja dla ciebie bo nie lubisz (łagodnie mówiąc) osób LGBTQ+.
Wilczyca2020.04.2 22:51
Part 2: I ohh, serio myślisz, że nie mam nic lepszego do roboty tylko stawać jako wróg do twojego boga i twojej wiary? (jak ja nawet wysłałam zapro do wszystkich bogów na herbatkę... ale na razie żaden nie przyszedł ;-; Może zajęci, albo nie lubią czarnej, hmm...) Kościół Katolicki zaś dosyć odwala (w ogóle śmieszne, że papa w Rzymie mówi jedno, a księża w Polsce drugie - myślę, że czas dla polskich księży by zrobić oficjalny odłam) nazywając mnie bez powodu zarazą itd. Chyba coś pomieszałeś w części o cipomaryjce, a w każdym razie napisałeś tak nieskładnie to, że nie wiem o co ci chodzi w końcu, sorry ;-; Ehh, afirmacja sposobu na życie, yyy chodzi ci o to, że osoby LGBTQ+ chcą by nie wyzywano ich od zboczeńców, zrównouprawniono w kwestii związków itd.? A co w tym złego, że np. dwie lesbijki będą mogły wziąć ślub? I tak, wyzywanie np. trans dziewczyny od zboczeńców, używanie wobec niej męskich imion i zmuszanie by dostosowała się do męskiego wzorca to jest transfobia (ogólnie zmuszanie do dostosowania do męskich/żeńskich wzorców jest złe, niezależnie na kim to się stosuje), ale miło, że pamiętasz o osobach trans ^^
Wilczyca2020.04.2 22:52
I part 3 (ostatni): Oh, widzę specjalista w kwestii parad równości. Wiesz, że przykład który podałeś (o ile mamy na myśli to samo zdjęcie) pochodzi z parady BDSM? W której wow, uczestniczą także osoby hetero xD (no i generalnie fani BDSM to specyficzna grupa i poruszanie jej tematu w kontekście osób LGBTQ+ nie ma żadnego sensu). Mnie samą nie kręci taki rodzaj relacji/seksu więc jak cię interesuje temat to gadaj z kimś innym o tym (tylko znajdź jakiegoś hetero fana/fankę BDSM, wtedy jest szansa, że będziecie trzymać się jednego tematu) Sama nie chodzę na parady równości (nie lubię tłumów ludzi, no i wolałabym jakby było to w formie bardziej konwentowej), ale znajomi wysyłają mi zdjęcia i opowiadają jak było, generalnie jest na nich fajna atmosfera, problem stanowią jedynie "obrońcy normalności" rzucający kamieniami w policję... Także nie wiem, może spróbuj przełamać swój strach i niechęć do inności i spróbuj się wybrać na jakąś paradę równości? (tylko nie przyłącz się przypadkiem do tych co rzucają kamieniami). Pewnie jak ten cyrk z wirusem minie to jakaś zostanie zorganizowana choćby w Warszawie :)
emerytka2020.04.2 18:43
ale co sie przypiehdalasz do jego religi milosci,wypiehdalaj na koniec pracia albo waginy co chcesz A POTEM DOBRZE SIE UMYJ WODA CIEPLA Z MYDLEM!!wiesz co to mydlo???tego sie nie je tym sie myje!!!
Wilczyca2020.04.2 21:48
Wskazuję mu po prostu jego hipokryzję :) I doskonale wiem co to mydło i jak się go używa, nie wiem jak dziwnymi drogami chodzą twoje procesy myślowe, że przyszło ci do głowy, że potrzebuję objaśnienia co to mydło.
Stachu2020.04.2 18:53
Wilczyco, nie podoba ci się zwrot „zboczeńcy“ – to jak mam was nazywać ?! Heteroseksualni – normalni, homoseksualni – zboczeńcy seksualni ! Tu nie o mołość chodzi - to jest stwierdzenie faktu ! LGBTQ+ , tutaj znak plus oznacza np zoofili. Ci zboczeńcy dup-czą samice zwierząt – nazywając to seksem . Boże co za smród !!! Mnie wasze poglądy nie interesują, mnie interesuje wasze postępowanie, wasz debolizm i badania skąd się to wzięło ?! Przypuszczam , że to odłam komunistów i niewiernych ludzi ! Wy profanujecie symbole religijne chrześcijan ! Odpier-dol-cie się od profanacji Matki Boskiej Częstochowskiej, profanacji mszy świętej i w ogóle od koćciołów ! Wy możecie sobie tą waszą tęczą du-py podcierać – to mnie nie interesuje. Ja nie piszę, że was nienawidzę ! Ja piszę, abyście działali odrębnie, a nie włazili w waszych śmierdzących buciorach do kościoła skoro jesteście niewiernymi ! Ty i tobie podobne być może są cipo-maryjkami, ale jeszcze raz – WON od naszej religii !!! Zrozum wreszcie zajobko, że każda z was decydując się na aborcję, jest morderczynią własnego i jego ojca dziecka !!! A wy chcecie aborcji na życzenie, cholerne komucho-morderczynie !!! Mieliśmy w Polsce 45 komunizmu i nie chcemy go więcej, dlatego mówimy wam WON z naszych oczów !!!
Wilczyca2020.04.2 21:45
I heteroseksualizm i homoseksualizm są tak samo zwyczajnymi i normalnymi orientacjami. A twoje reagowanie agresją i strachem na to, że ktoś ma inne preferencje niż ty jest smutna. Zoofilia nie ma żadnego związku z osobami LGBTQ+, pod plusem znajdują się choćby osoby aseks i interseks. Jeśli zaś ty masz fetysze dotyczące zwierząt to proszę byś nie robił tego z żadnym zwierzakiem, bo to krzywda dla niego. Debolizm? Możesz wyjaśnić o co ci chodzi? Oh, znowu o komunistach, dałeś radę przeczytać tą część mojej wypowiedzi, że mi z nimi bardzo nie po drodze czy przerosło to twoje zdolności? I wśród osób LGBTQ+ jest masa osób wierzących, mimo, że osobnicy twojego pokroju starają się usilnie odwieść ich od wiary (serio, macie lepszą skuteczność w zniechęcaniu ludzi do wiary od ruchów ateistycznych, i mówię tu ogólnie, nie tylko w kontekście osób LGBTQ+). W każdym razie, tęczowa Maryja nie jest profanacją. Różne nabożeństwa robione dla wierzących osób LGBTQ+ także nie są profanacją. Ty to uważasz za profanacje tylko i wyłącznie dlatego, bo reagujesz agresją i nienawiścią na coś innego niż ty. Osoby LGBTQ+ mają takie samo prawo do wierzenia i okazywania tego co wierzą jak ty. Nie masz monopolu na swoją wiarę. Zaś swoim postępowaniem zakłamujesz temu, że podobno twoja wiara jest religią miłości. Temat aborcji nie ma żadnego związku z osobami LGBTQ+, to osoby temat (który dotyczy głównie, tutaj cię zaskoczę, hetero kobiet), którego nie widzę sensu tutaj poruszać. Twoje ciągłe nazywanie mnie komunistką jest smutne. Jeszcze smutniejsze jest to, że twoja nienawiść do tego, że ktoś jest inni wynika m.in. właśnie z mentalności wykształconej przez komunizm, którego podobno nie popierasz.
kurka2020.04.7 17:01
Nie thebilu. To KK prześladował i nawoływał do nienawiści i spotkał się z odpowiedzią.
SZATAN2020.04.2 10:26
Czy ten zaciesz jest zgodny z naukami Jezusa? Autora artykułu serdecznie ugoszczę w piekle ;)
Piotrek2020.04.2 12:50
Po katolicku ;-).
Jan Radziszewski2020.04.2 17:04
martw się o swoje cztery litery
Piotrek2020.04.2 18:21
Wreszcie piszesz jak człowiek - krótko i do rzeczy. Te twoje proroctwa to wybitna grafomania. Nie wiem kto ma siłę to czytać.
Iga2020.04.3 0:48
Piotrek ! Czy ty aby się nie mylisz? Ja bardzo chętnie czytam zawsze wpisy Jana Radziszewskiego. Piotrek, a czy wybitnie nieznośnej grafomanii Marii Błaszczyk nie dostrzegasz?? Jej lewackie wypociny, wywody, to dopiero zbierają na odruch wymiotny !
Piotrek2020.04.3 13:44
Nie nie dostrzegam - i mówię to na serio - Maria Błaszczyk pisze logicznie i z sensem, często podaje źródła na które się powołuje. No i jej wpisy nie są tak przeraźliwie długaśne jak Jana i jak dla mnie jest tam więcej treści. Ale masz rację, że mogą być - no i najwyraźniej są osoby, którym ta Janowa twórczość się podoba. Niemniej jednak ja zdecydowanie wolę tą skróconą wersję przekazu.
Gość2020.04.2 10:22
Zamień LGBT na katolików, parady na msze a artykuł nie straci sensu.
Michał Jan2020.04.2 10:32
Masz rację - z takich Czapur, po tygodniu od wykrycia, że szafarz, który udzielał Komunii Świętej, jest chory, a jego żona zmarła, żaden dziennikarz GW nie odważył się pojechać. Żadnych wiadomości o liczbie chorych po 17.03!!!
Pezet2020.04.2 16:40
Jeśli piszesz o pani, która najpierw leżała na internie w Puszczykowie, to chyba coś mylisz kolego.
Michał Jan2020.04.2 22:04
To z tych wiadomości sprzed 18.03. Nie bywam w Wielkopolsce, to samemu nie sprawdzałem, Kolego. Niemniej, żona chora, on chory, komunię rozdawał. 3 tygodnie minęły i cisza.
xyz2020.04.2 13:15
Niestety... Ludzie XXI wiek i od ladnych paru lat wiemy, ze skutecznosc modlitwy wynosi dokladnie ZERO, wiec rozumiem potrzeba wiary ale zatrzymajcie ja w sercu i modlcie sie w domach!! Szacuje sie, ze jedna zarazona osoba, ktora uczestniczyla w mszy, potem skoczyla do kawiarni i po drodzez do domu zaliczyla dwa osiedlowe sklepiki odpowiada za ~80% przypadkow covid-19 w Korei Poludniowej... Zostancie w domach prosze... A poza domem maska aby innych nie zarazac i nie zdejmujemy maski aby kaszlnac w reke po czym gmeramy dalej w produktach spozywczych!!!
Michał Jan2020.04.2 14:29
A skąd możesz to wiedzieć, jak nawet nie próbowałeś się modlić?
Do 13 obojętny2020.04.2 14:40
i tak nic cię nie uratuje przed wirusem nie ma na to najmniejszej szansy żadne maski, żadne kwarantanny żadne szpitalne szaleństwo to tylko zwiększa koszty w nieskończoność skazuje na bankructwo, bezrobocie, zawał opieki medycznej, biedę i brak perspektyw a może i głód w imię walki z wirusem gotowi są nas pozabijać
Iga2020.04.3 1:06
xyz Naszymi Mszami się nie interwesuj ! Nie chodzisz do Kościoła! Interesuj się swoimi zborami, będzie lepiej ! OK? I bez twoich watpliwych rad! Umiemy czytać i wiemy jak robić !
nie ślepy2020.04.3 2:22
Wystarczy, że ty zostaniesz w domu i my wszyscy będziemy szczęśliwi! Do kościoła nie chodzisz, bo twoim kościołem jest w niedzielę gmeranie w produktach spożywczych, więc się nie zarazisz! Boisz się wirusa i nie chodzisz teraz gmerać po sklepach, to teraz zamiast nas tu pouczać, to sobie pogmeraj w nosie, albo w tyłku!
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.04.2 10:19
A u nas rzedstawiciele środowisk PIS jednak zdają się niewiele z tego robić i chyba nie zauważają problemu, ponieważ na razie organizatorzy nie zamierzają na razie rezygnować z WYBORÓW i je odwoływać.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.04.2 10:21
"na razie organizatorzy nie zamierzają na razie" Takie kwiatki to nie moja niesprawność językowa, tak jest w artykule, naprawdę :)
Michał Jan2020.04.2 10:34
A kto to są "rzedstawiciele"?
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.04.2 11:02
Mój błąd. Ale ja nie piszę artykułów, tylko szybkie komentarze. Ale tak, czy inaczej mój błąd.
Pluszaczek2020.04.2 17:29
ty lepiej się uspokój,bo znów kibole ci anusa rozwiercą
xyz2020.04.2 13:00
jesli beda to wylacznie korespondencyjnie ;) spijacze migdalowego latte potrafia list wyslac? Taki z papieru list?
dsf2020.04.2 13:41
nie chcesz- nie idź
Jazzz2020.04.2 14:45
Robimy tak jak Niemcy, korespondencyjnie. nie będzie lokali wyborczych.
dz2020.04.2 19:40
no tak, dla ciebie to wydarzenia podobnej rangi. Współczuję.
maks2020.04.3 8:12
Słuchaj tłuku gdyby nie ten rząd to już prawdopodobnie ciebie lub ktoś bliski nie byłby na tym świecie, tak podaje rachunek prawdopodobieństwa. To że tu p.... takie głupoty to masz szanse na zweryfikowanie twojego życia!!
Kol\\\\\\\\02odziej2020.04.2 10:18
Stachu wstawaj ,daj komentarz. Stasiu,dziecko drogie ty musisz zarabiać,teraz dobry czas. Bystrzaku,no raz dwa,do raboty albo arbait jak wolisz.
Saki Faki2020.04.2 20:12
Do wszystkich gejow daje upust 50% pierwsze trzy razy zasysam z połykiem. Dla członków PO i PSL zresztą opozycji/ legitymacja wymagana/ pierwsze trzy stosunki w kaki faki free. Czekam z utęsknieniem, dzwonić na 7 499 654 9696
Zdradziecka i Chybiona Lewacka Kretynizacja Polski2020.04.2 10:13
Nie pomogło pedałom ostrzeżenie w postaci HIV, trzeba było koronawirusa. Może do nich kiedyś to trafi.
Piotrek2020.04.2 12:49
Koronawirus nie ma za dużo wspolnego z orientacją seksulaną. Możesz się nim zarazic rowniez w kosciele w czasie modlitw. Byc moze dzieki wiedzy zdobytej w walce z hiv ta epidemia zostanie rowniez pokonana. Przestan myslec ideologicznie, bo nie dojdziesz w ten sposob do obiektywnej prawdy.
Ano2020.04.2 20:54
He he. Rzeczywiście, nie myślisz ideologicznie...
N2020.04.3 7:51
He he he a wskaż, gdzie w wypowiedzi poprzednika jakakolwiek he he ideologia he he
xyz2020.04.2 13:23
Coronavir sprawiedliwy miecie wszystkich niezaleznie od wyznania, preferencji (jakichkolwiek), koloru skory... Az sie nowy papciu schowal do szafy jak przemiotlo sukienkowych w Watykanie. Dzieki ci o wszechmocny Jehowa/Allahu/Budda czy jak cie tam zwia za tego wspanialego wira. Tymczesem badania kliniczne za ~ miesiac beda zakonczone i bedzie zatwierdzone leczenie, a za 1-1.5 roku szczepionka :))) poki co ZOSTANCIE W DOMACH!! MIESIAC trzeba jeszcze wytrzymac!!
Maria Blaszczyk2020.04.2 15:29
? Ale czemu miało "pedałom" to "ostrzeżenie" pomagać? Najwięcej zakażonych to heteroseksualne kobiety. Do tego, w przeciwieństwie do wyborów w Polsce, Marsz Równości w Brighton planowany jest na sierpień. Póki co nie wiemy, jak będzie w sierpniu wyglądała sytuacja epidemiologiczna. Podczas gdy sporo wiemy o tym, jak będzie wyglądała w maju.
RAmirez2020.04.2 15:50
Więc spójrzmy na miejsca, gdzie liczba ofiar pozwala wyciągać jakieś wnioski. 2/3 zmarłych to heteroseksualni mężczyźni 85% powyżej 70 lat, przeciętny wiek zmarłej osoby to >80 lat, długoletni PALACZE, potraktowani kwartał temu szczepionką "przeciwko grypie", jak się okazało zwiększającą o 36% podatność na koronawirusy, co za zbieg okoliczności.
Maria Blaszczyk2020.04.6 22:46
Ale ja pisałam o HIV, zobacz, do czego się odnosiłam: Zdradziecka i Chybiona Lewacka Kretynizacja Polski napisał "Nie pomogło pedałom ostrzeżenie w postaci HIV" A Ty piszesz o covid...
Saki Faki2020.04.2 20:13
Tylko nie pedałom. Tez jesteśmy ludźmi.
Jagoda2020.04.3 0:28
No widzicie? Maria wie, jest dokładnie zorientowana w tej kwestii!? Czyżbyś, Mario, miała kogoś z rodziny, lesbę, czy geja, co wybiera się na ten Marsz Nierówności, bo tak dokładnie wiesz?? Nas te szczegóły nie obchodzą! Innym je sprzedaj ! OK?
Maria Blaszczyk2020.04.6 22:50
Nic nikomu nie sprzedaję. Wyrażam swoje opinie. Straszna z Ciebie maruda. Każdy mój post jest podpisany moim imieniem i nazwiskiem, u góry, na pomarańczowo, nie sposób nie zauważyć. Nie chcesz, nie czytaj, ale nie płakusiaj, jak przeczytałeś. A data tego marszu jest powszechnie znana, nie ma znaczenia, kto się na niego wybiera. I wbrew temu, co sądzisz, nie trzeba być "lesbą" ani "pedałem", by tam pójśc. Wiele osób idzie dlatego, że są po prostu przyzwoitymi ludźmi.
Viking2020.04.2 19:25
oby jeszcze psów i parchatych kozibobków !!!!!!!!
hjlhj2020.04.7 16:56
Ale o czym Ty piszesz thebilu? Co kogo nie dotarło? Czy jakaś parada się odbyła? Nie. Za to zakażonych podczas mszy jest masa. Masz nawet zmarłego księdza w Polsce.