,,Wielcy homoseksualiści'': Rozkoszna dupa Lenina - zdjęcie
14.02.21, 17:45

,,Wielcy homoseksualiści'': Rozkoszna dupa Lenina

132

Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku we Francji ukazała się książka „Wielcy homoseksualiści” J.W. Sokołowa. W Związku Sowieckim krążyła ona jako wydanie samizdatowe (publikacja rozpowszechniana w Związku Radzieckim bez wiedzy i zezwolenia władz) zagrożone wieloletnim więzieniem dla każdego posiadacza. W książce tej jako jednym z najważniejszych „wielkich homoseksualistów” jest Lenin. Dopiero w 2010 roku książka została opublikowana. Od czasów, gdy Sokołow mógł dotrzeć do surowo wcześniej zakazanych dokumentów, zainteresowały go dokumenty osobiste działaczy tak zwanego „leninowskiego” naboru /zaciągu/, czyli elitarny rdzeń sowieckiego bolszewizmu. Zwrócił szczególną uwagę na tych działaczy, którzy zostali poddani represjom po śmierci Lenina. Udało mu się przejrzeć dokumenty niektórych i opublikować.

Sokołow na wstępie przypomniał oficjalną chronologię tamtych czasów, zebraną w szóstym wydaniu: „W.I. Lenin. Biografia” /1981/. Przeczytał m.in.:

 

8 lipca 1917. Allilujew i Stalin odprowadzili Lenina na stację Razliw, gdzie Lenin zamieszkał w drewutni robotnika N.A. Jemielianowa /to dla ukrycia Lenina przed władzami poszukującymi go jako przestępcę politycznego/. Ale obawiano się okolicznych letników – drobnomieszczańskiej społeczności. Jemielianow dzierżawił w odległości pięciu kilometrów od jeziora Razliw niewielką łąkę, dokąd przeprawił łódką Lenina i Zinowiewa do przygotowanego wcześniej szałasu przylegającego do stogu siana, gdzie znajdowała się „sypialnia dla dwóch”.

Tyle ten pozornie banalny w swej treści akapit z: „W.I. Lenin. Biografia”. Sokołow zadał sobie jednak intrygujące pytanie: skąd i dlaczego wziął się tam akurat Zinowiew? Czy naprawdę z obawy przed letnikami Lenin przeniósł się do tego szałasu – tej „sypialni dla dwóch”? Przecież letnicy latem znajdowali się wszędzie, po całych dniach włóczyli się w poszukiwaniu grzybów, tym samym i w pobliżu szałasu. Żyć zamkniętym w drewutni to z gruntu podejrzane. Żona lub synowa Jemielianowa codzienne przynosiły do szałasu posiłki dla dwóch ludzi. Lenin podgrzewał posiłki nad ogniskiem w kociołku, zatem ognisko czy jego dym mogły zwabić ciekawskich. Istnieje słynny obraz przedstawiający Lenina przy ognisku, czytającego notatki w świetle tego ogniska. Czytamy dalej w biografii: Lenin był nadzwyczajnie przeciążony pracą, pisał artykuły. To prawda – przyznawał Sokołow – Lenin w tym czasie napisał kilka artykułów, ale to mogło zabrać mu nie więcej jak 5-7 dni. Ale Lenin przebywał w tym szałasie do szóstego sierpnia! Dalej, przeczytał w tymże „W.I. Lenin. Biografia”:

Lenin odbywał przechadzki, leżał na słoneczku, wieczorami kąpał się w jeziorze Razliw, łowił ryby.

Taki harmonogram dnia oznaczał, że Lenin całkiem swobodnie, nie kryjąc się odpoczywał w czasie tego miesięcznego „przeciążenia pracą”. Stamtąd wyjechał do Finlandii. Sokołow zadał sobie kluczowe pytanie: – co w tej „sypialni dla dwóch” robił Zinowiew? Dlaczego w biografii Lenina pisze się o takich szczegółach, jak np. którą ulicą wtedy a wtedy szedł, przez jaki nasyp albo rów przechodził, a miesiąc wspólnego życia z Zinowiewem w „sypialni dla dwóch” znika z biografii.

Sokołow odkrył prawdę po dotarciu do osobistego archiwum Grigorija Zinowiewa, członka Politbiura KC WKP /b/, pierwszego sekretarza Leningradzkiego OBKOM-u partii. Znalazł tam m.in. list Lenina do Grigorija Zinowiewa z 1 lipca 1917 roku:

Grigorij!

Okoliczności tak się ułożyły, że muszę natychmiast zniknąć z Piotrogrodu. Nie mogę wyjechać daleko, sprawy nie pozwalają. Towarzysze proponują jedno miejsce, o którym mówią, że jest całkowicie bezpieczne. Ale samotność jest taka przygnębiająca, zwłaszcza teraz… Dołącz do mnie, a we dwójkę spędzimy cudowne dzionki z dala od wszystkiego… Jeśli możesz wyjechać do samotni ze mną, to szybko telefonuj – wydam rozkaz, żeby tam przygotowano wszystko na dwie osoby.

Chodziło o okolice tegoż jeziora Razliw i późniejszy sławny szałas. To właśnie tam stosunki Lenina i Zinowiewa znalazły miłosną oprawę. Spędzili tam w samotności dużo czasu, a skutki tych „zbliżeń” wprost zawróciły Zinowiewowi w głowie. We wrześniu pisze on z Piotrogrodu do Lenina przebywającego w Finlandii:

Kochany Wowa!

Nie uwierzysz, jak mi jest tutaj tęskno bez ciebie, jak mi ciebie brakuje i naszych pieszczot… Nie uwierzysz, ale nikogo nie tknąłem od tamtego czasu, kiedy wyjechałeś. Możesz być całkowicie pewien mojego uczucia do ciebie i mojej wierności. Uwierz, że ani mężczyzny, ani tym bardziej kobiety nie tknąłem i nie tknę. Tylko ty jesteś mi bliski… Przyjeżdżaj, nie obawiaj się, wszystko przygotuję jak najlepiej.

Lenin chyba nie odpowiedział na ten list, bo kochanek po upływie zaledwie tygodnia pisze następny:

Kochany Wowa!

Nie odpowiadasz mi, na pewno zapomniałeś swojego Herszela… Ja natomiast przygotowałem dla nas znakomity kącik. Będziemy mogli bywać tam kiedy tylko będziemy mieli ochotę. Jest to przepiękne mieszkanko, gdzie nam będzie dobrze i nikt nie będzie przeszkadzał naszej miłości. Będzie tak dobrze, jak przedtem. Wspominam, jakim szczęściem było dla mnie spotkanie z tobą. Pamiętasz, jeszcze w Genewie, jak musieliśmy się ukrywać przed tą kobietą…

Nikt nas nie zrozumie, naszego uczucia, naszego wzajemnego oddania… Przyjeżdżaj szybciej, czekam na ciebie, mój kwiatuszku! Twój Herszel.

Sokołow zadał sobie następne pytanie: Kim była „ta kobieta”, przed którą musieli się tak ukrywać w Genewie?

Tymczasem nastąpił przewrót z października 1917 roku. Lenin powrócił do Piotrogrodu. W tym czasie Zinowiew wyjechał do Moskwy, aby kierować krwawym utrwalaniem władzy żydochazarskiego „proletariatu”. Pisze stamtąd do Lenina:

Iljicz!

Wszystko co mi zleciłeś, wykonałem. A czego jeszcze nie zdążyłem, obowiązkowo wykonam… Tutaj jest bardzo ciężko i niełatwo, ale ożywia mnie myśl, że już za kilka dni zobaczę ciebie i uścisnę w swoich ramionach. Czy doglądasz naszego gniazdka? Nie przyprowadzasz do niego innych? Ja bardzo tutaj przeżywam i tylko nadzieja na twoją wierność mnie ogrzewa… Całuję cię w twoją marksistowską pupkę. Twój Herszel

Wowa!

Każdego razu, kiedy znajduję się daleko od ciebie, to bardzo cierpię. Przez cały czas wydaje mi się, że ja oto tutaj tęsknię za tobą, a ty właśnie w tej chwili zdradzasz mnie. Przecież jesteś rozwiązłym psotnikiem, ja to wiem…

Nie zawsze można wytrzymać, zwłaszcza w rozłące z ukochanym. Ale ja się trzymam i na nic sobie nie pozwalam. A u ciebie sytuacja jest wstrętna – trzeba zawsze być przy Nadi6. Rozumiem cię, wszystko rozumiem… I jak ciężko jest udawać przed otoczeniem, też rozumiem. Teraz przynajmniej jest nieco łatwiej – nie trzeba niczego przed nią już ukrywać. Nie tak jak wtedy, w Genewie, kiedy ona na początku nas przyłapała…

No tak, w Genewie zostali „przyłapani” przez „Nadię”. Później Lenin przyznał się jej do swoich figlów z Zinowiewem, a ona /Nadzieżda Krupska/ pogodziła się ze zboczeniem męża i już nie sprzeciwiała się burzliwemu rozwojowi romansu tych dwóch żydowskich zboczeńców.

W kolejnym liście pisanym już z frontu wojny domowej, Zinowiew pyta żartobliwie:

Wowa!

A czy nie zarosła twoja pupcia podczas naszej rozłąki? Czy przez ten czas nic się z nią nie stało?… Wkrótce przyjadę, jak tylko tutaj uporam się ze sprawami i zajmiemy się przeczyszczaniem twojego słodkiego tyłeczka.

Uradowany sukcesem militarnym i perspektywą spotkania z „pupcią” Lenina, „Herszelek” zatracił wszelką powściągliwość:

Wowa!

Ja wkrótce przyjadę i nie wypuszczę cię już więcej z moich objęć, cokolwiek by nie mówiła ta sekutnica! Wróg ucieka na całym froncie i sądzę, że więcej z tej strony nie zaatakują. Tak więc czekaj na mnie, spiesz się podmyć, bo ja wkrótce będę.

Jak zawsze w podobnych przypadkach, wiązało się to z zazdrością, zdradą. Dowiadujemy się o tym z listu Lenina do Zinowiewa, który przebywał wtedy na Kaukazie. Nie wiedzieć czemu Lenin pisze do niego po niemiecku. Możliwe, że bariera języka niemieckiego stanowić mogła ważną przeszkodę dla niepowołanych oczu.

Kochany Herszelu!

Ty absolutnie nie powinieneś obrażać się na mnie. Czuję, że ty z rozmysłem przedłużasz swój pobyt na Kaukazie, chociaż sytuacja zupełnie tego nie wymaga. Prawdopodobnie jesteś na mnie obrażony. Ale nie ma tu mojej winy. To tylko twoje głupie podejrzenia. Co do Lejby [?] i mnie, to było jedynie jeden raz i więcej się nie powtórzy. Czekam na ciebie i pogodzimy się w naszym cudownym gniazdku.

Pod listem podpis po rosyjsku: „Zawsze twój Wowa”. Przychodzi odpowiedź Zinowiewa, ale już z dalekiego Władywostoku:

Iljicz!

To zupełnie niegłupie podejrzenie dotyczące ciebie i Lejby. Każdy widział, jak krążyłeś wokół niego ostatnimi czasy. Na wszelki wypadek mam oczy i znam cię dostatecznie długo, żeby sądzić… Kto lepiej ode mnie wie, jak rozjarzą się twoje oczka na widok mężczyzny z tęgim narzędziem? Ty sam mówiłeś, że u mężczyzny niewielkiej postury są imponujące narzędzia… Przecież nie jestem ślepy i świetnie widziałem, że jesteś gotów zapomnieć o naszej miłości dla romansiku z Lejbą. Oczywiście, on jest teraz blisko ciebie i łatwo mu ciebie uwodzić. A może to ty jego uwiodłeś?

Kimże był ten „Lejba”? To najsłynniejszy „Lejba” tamtych czasów – Lejba „Trocki”! Był wtedy komisarzem „ludowym” armii i floty. Przez dłuższy czas Lenin i Trocki przebywali wtedy w Moskwie. List Zinowiewa ze wzmianką o „Lejbie” i przyznanie się Lenina, że było to „tylko jeden raz” nieomylnie wskazuje na Trockiego, który zajął miejsce Zinowiewa w łóżku Lenina, ale cała ta żydochazarska zgnilizna cuchnęła wspólnotą żydowskiej „familii”. Lenin czuł, że jego romans z Trockim będzie krótki i wkrótce Lew „Dawidowicz” porzuci go zauroczony jakąś kobietą, bowiem Trocki miał(podobno) większy „ciąg” do kobiet niż do mężczyzn – współtowarzyszy w walce o szczęście światowego proletariatu.

Lenin pisze kolejny list do Zinowiewa przebywającego znów na Kaukazie.

Herszel!

Nie gniewaj się na mnie. Masz rację, ja rzeczywiście nie wytrzymałem. Lejba jest takim brutalnym mężczyzną. On po prostu obsypuje mnie swoimi pieszczotami. A ja tak ich potrzebuję, zwłaszcza w tym okresie politycznych napięć. Jest mi bardzo trudno bez pieszczot, a ty wyjechałeś, nieszczęśniku! Tak i nie zdołałem wytrzymać. No, ale ty przecież wybaczysz mi tę maleńką słabość, Herszelu! Wróć, a przekonasz się, że jestem przepełniony miłością do ciebie. Twój maleńki Wowa.

Od tej chwili seksualne relacje między nimi zniknęły przynajmniej z korespondencji.

Ostatnim śladem zboczeń Lenina było kilka linijek napisanych przez Nadzieżdę Krupską do Zinowiewa latem 1922 roku, na dwa lata przed śmiercią Lenina:

Proszę was już więcej nie niepokoić mojego męża swoim molestowaniem i prośbami widzenia. Czas już, byście się i wy uspokoili. Ileż można z mojej strony cierpieć taką waszą bezczelność? Iljicz jest chory, wiecie o tym i nie ma potrzeby mówić wam, dorosłemu człowiekowi, że wasze szaleństwa tym razem mogą ostatecznie zniszczyć zdrowie Iljicza. Proszę was, abyście już więcej nie nakłaniali go do tego, do czego tak ochoczo zawsze podążał. Mam nadzieję, że zrozumiecie ten mój list. Jest on podyktowany troską o zdrowie mojego męża.

W końcu lat trzydziestych, po aresztowaniu i egzekucji Zinowiewa, ich miłosne listy wpadły w łapy NKWD i niewątpliwie zostały przekazane Stalinowi w trakcie zbierania „haków” na Zinowiewa i Trockiego. Dlaczego Stalin nie decydował się na zniszczenie tych haków? Odpowiedź nasuwa się sama.

Źródło:

„Wielcy homoseksualiści” J.W. Sokołowa

Komentarze (132):

PRAWDA2021.02.15 17:26
Niemcy Faszystowskie zamordowali 50 miliony narodów --- a Rosja Bolszewicka --Lenin --- Stalin 70 milionów Narodów zamordowali ---
GLA2021.02.15 14:57
Będzie na liście ONZ. Lenin.
Jan z Czarnolasu2021.02.15 12:36
Żalił mi się jejmość z Słupka - że mu nikt nie szturcha d..ska - co mam radzić miły tobie - do Brukseli jedźże sobie
Edmund2021.02.15 12:18
Jareczek, zbawca narodu, w zaszczytnym gronie się znalazł, ciekawe czy też jakieś listy się znajdą. Np. do Rabieja :)
lucek2021.02.15 12:12
A ile aborcji zrobił sobie Lenin?
Roman2021.02.15 11:27
Nie dziwi nic.
Anonim2021.02.15 11:08
Za ileś lat w tym zdaniu Lenina zastąpi Biedroń
...2021.02.15 10:56
Lewica w całej swojej krasie nic dodać, widać co jest jej najważniejszą wartością.
cam2021.02.15 10:56
Ha Ha Ha - wy naprawdę FRONDLE macie coś z garem.... Nikt normalny się tak nie interesuje i niezdrowo nie ekscytuje cudzą orientacją seksualną. A wam tylko LGBT w głowie i seks homoseksualny.... Freud miałby o was jednoznaczne zdanie...
o ...2021.02.15 11:03
... doopku, nikt bu o was nawet się nie zająknął, gdybyście siedzieli cicho, pedały, a że drzecie japę i manipulujecie maluczkich, to chcemy im pokazać wasza prawdziwą lewacką twarz, tzn doopę, zbrodnicza doopę ...
cam2021.02.15 12:05
I dla tego na POŚWIĘCONYM portalu smarujecie gigantyczny baner i artykuł o słodkiej d.... Lenina. Naprawdę jesteście bardziej porąbani niż ustawa przewiduje. Napiszcie elaborat o ochronkach dla kryptogejów jakimi są seminaria... i kur...ie biskupie...
o ...2021.02.15 12:19
... nie dziwi mnie, że jako zatwardziały lewak niczego nie rozumiesz ... to mnie w ogóle nie obchodzi ... interesują mnie zwykli, skołowani ludzie, którzy nie wiedzą już komu wierzyć ... to dla nich ten prosty przekaz: LEWACTWO = ZBRODNIE + ZBOCZENIA ...
cam2021.02.15 14:25
Prosty przekaz powiadasz? Taki jak ten? KATOLSTWO = CIEMNOTA + PEDOFILIA
Alex2021.05.29 12:05
**** ** * ****
oko2021.02.15 10:21
Hitler nie był wcale gorszy i mniej lewicowo-postępowy -- był nazywany chłoptasiem Röhma.
Darek2021.02.15 16:56
Za homoseksualizm właśnie jako aberrację nazistowskich heteroseksualnych ideałów Hitler kazał go zamordować - dziwna ta Twoja definicja związków, twój partner musi mieć nerwy ze stali.
Czasem2021.02.15 10:21
ktoś jest genetycznie obciążony głupotą. Nie dziwi nic.
jle_ffm2021.02.15 10:03
Dlaczego 'portal poswięcony' używa niecenzuralnych słów w tytułach artykułów?
yyyyy2021.02.15 10:13
Żeby nawet Julki, które też czytają frondę, zrozumiały o co chodzi.
nie dziwi nic2021.02.15 9:11
przecież to są żydy, a to plemię jest genetycznie obciążone homoseksualizmem.
stary, ale jary2021.02.15 8:34
Z okazji jakieś okrągłej komunistyczne rocznicy, władze prl ogłosiły konkurs malarski pod hasłem "lenin w Poroninie". W trakcie oceny nadesłanych prac, jury złożone z samych dygnitarzy partyjnych zatrzymało się przy obrazie na którym artysta przestawił śmiałą scenę łóżkową. Jury pyta artystę: a któż to jest, ten nagi gostek? To towarzysz feliks dzierżyński - odpowiada artysta. A ta naga kobieta? To nadieżda krupska. A lenin? - pyta jury. Lenin? - odpowiada artysta - lenin w Poroninie!
za komuny wisiały plakaty z wizerunkiem Lenina2021.02.15 9:02
na tych plakatach widniał ogromny napis "Lenin w Poroninie", a Polacy dopisywali " A KOTY W MARCU "
Paweł2021.02.15 8:30
Ciekaw jestem kiedy światło dzienne ujrzą listy Kaczora?
gra półsłówek2021.02.15 8:27
Stój Halina !
o ...2021.02.15 8:19
... można by pomyśleć, że dziś, mając dostęp do dokumentów, mając wiedzę, jak to za naszą wschodnią granicą "budowano" komunizm, nikt nie ośmieli się bronić "budowniczych" - morderców, przede wszystkim lenina i stalina ... a tu niespodzianka ... okazuje się, ze lenin był pedałem, czyli jakimś nadczłowiekiem (?) ... bo całe bezmózgie lewactwo wyległo na Frondę, aby go bronić ... to doskonale odkrywa intencje lewactwa ... w taki oto sposób lewactwo zdradza, co chce z nami zrobić ... NIEDOCZEKANIE bydlęta! ...
w kraju my homolewaccy pedryle tuszymy2021.02.15 8:01
nam czerwone tylnice nie zarastają; my bardzo często tylnice przewietrzamy
pytajnik2021.02.15 8:00
Dlaczego Fronda promuje rozkoszną d… Lenina zamiast informować o postępach realizacji nauczania naszych biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )? Jaki ma w tym cel?
Anonim2021.02.15 0:31
Nie dość że Lenin to turbo zbrodniarz, to jeszcze pedał? Choć właściwie czemu się dziwię, jak zepsuty do do cna
qq2021.02.14 23:51
Czy rozkoszna to spytajmy AAAtomka albo Po 11
AAAtomek2021.02.15 8:02
Już jestem i odpowiadam. Przyznam szczerze, że w tym temacie nie mam doświadczenia, ani wiedzy potrzebnej do odpowiedzenia na twoją ciekawość. Proszę skierować te pytanie do kogoś z konfederacji, episkopatu albo jakiegoś innego prawaka, kryptogeja.
enigma2021.02.15 8:56
Oj tam, przestań się droczyć i powiedz, bo nikt inny nie jest w stanie odebrać ci tej pałeczki.
AAAtomek2021.02.15 9:21
Jako Polak i Ojciec trójki dzieci, nie mam problemów z akceptacją miłości osób tej samej płci.
Anonim2021.02.15 9:37
Przecież to jasne, wielu homo tworzy związki hetero dla niepoznaki i potem wyładowuje swoje frustracje na różnych forach.
AAAtomek2021.02.15 9:58
Podobno najbardziej nieszczęśliwymi kyptogejami, wołającymi z rozpaczy o pomoc, są ci - którzy najgłośniej oskarżają innych o homoseksualną orientację seksualną? Dlatego, na twoim miejscu, zastanowiłbym się, czy przypadkiem nie chcesz nam coś powiedzieć? Nie będę ciebie osądzał i zaakceptuję bez problemu twoją orientację.
Anonim2021.02.15 10:22
Stara prawda, winny zawsze się tłumaczy... i jeszcze wpiera innym swoje fantazje.
AAAtomek2021.02.15 10:29
Więc się nie tłumacz.
o ...2021.02.15 11:10
... no właśnie, nie dość, że się tłumaczysz, to jeszcze się aaa ...jąkasz ...
cal.502021.02.15 9:47
No to zaakceptuj to, że towarzysz Lenin był takim jak ty pajacem.
AAAtomek2021.02.15 9:54
Lenin nie był pajacem, tylko człowiekiem, który zmienił historię świata. Na nasze nieszczęście, Polska także oberwała obuchem komunizmu, wprowadzonego przez Lenina. Może, gdyby Lenin, który jeśli był homoseksualistą - mógł kochać i być kochanym przez innego mężczyznę, może nie nie doszłoby do stworzenia tej ideologii??
Anonim2021.02.15 10:25
Mówię całkiem poważnie, ty powinieneś się zdiagnozować pod kątem "syndromu sztokholmskiego".
AAAtomek2021.02.15 10:33
"Syndrom sztokholmski" jest związany sytuacyjnie z jakąś doświadczaną traumą, szokiem i stresem. Nic takiego nu mnie nei występuje.
Anonim2021.02.15 11:51
Chodzi o to żebyś się zdiagnozował u specjalisty, bo znowu się tłumaczysz...
cal.502021.02.15 12:07
Istnieją terapie dla takich jak ty. Możesz się próbować leczyć ze swoich skłonności. I nie kłam więcej, że jesteś ojcem trójki dzieci.
qq2021.02.15 10:16
Jak to nie masz doświadczenia? - przecież codziennie propagujesz tutaj naukę Lenina (i innych tego typu typków)
AAAtomek2021.02.15 10:31
Mam misję od Boga w nawracaniu prawaków, pokazywaniu hipokryzji prawaków-katolików, a także mam bękę z tego.
Anonim2021.02.15 11:53
Faktycznie jest beka, bo znowu się tłumaczysz...
PRAWDA2021.02.14 22:23
Lenin miał podejscie Niemieckie ====zboczenia ---- Seksualne ---
zip2021.02.14 23:26
Lubował się też w okultyzmie - jak Hary Poter.
PePe2021.02.14 22:18
Komuniści "starego rytu" wbrew pozorom byli nadzwyczaj konserwatywni w sferze obyczajowej.
Zawi2021.02.14 22:05
Po pierwsze, snucie domysłów na temat czyjejś orientacji z pewnością nie jest nurtem konserwatywnym. Po drugie homoseksualiści z pewnością zdarzali się w każdych kręgach - komunistycznych, kapitalistycznych, narodowych, żydowskich, polskich, watykańskich itd Ale najważniejsze - jeśli takie podejrzenie było wielką tajemnicą i cenzurowano, to znaczy jedno - totalne odcinanie się komunistów od tolerancji homoseksualizmu. I tak było. W Polsce gejowskie pisemka (i to rodzime!) zaczęły się po obaleniu komuny
Anonim2021.02.15 9:49
Po pierwsze to nieprawda, bo obecnie lewak jak tylko dopcha się do mediów to sam epatuje o swojej orientacji i jak się mu nie przerwie to zacznie brnąć w szczegóły. To rodzaj ekshibicjonizmu. Pchacie się nawet tu i macie jeszcze pretensje że nikogo to nie obchodzi, a tragedia wam się dzieje wielka, jak naruszacie przestrzeń innych.
Grizzly2021.02.14 22:03
Bandyci, mordercy, komuniści, zwyrodnialcy, zboczeńcy!
Grizzly2021.02.15 7:02
Wklejcie między nich prezesa Jarosława.
orangutan czerwona tupa; mame sierp,ociec młot2021.02.14 21:45
w Mauzoleum Lenina powinni pokazywać czerwoną tupę Lenina
Krytyka Polityczna też posuwa2021.02.14 21:27
dzieła Lenina , w szczególności "Moralność socjalistyczna"
całe lewactwofaszystowskie2021.02.14 21:25
to pedryle zrodzone z tego bolszewickiego związku
Jerzy2021.02.14 21:24
Jak Ochrana potrafila sfalszowac antysemickie Protokoly Medrcow Syjonu, to jaki problem dla NKWD sfabrykowac milosne lisciki Zinowiewa? Ale frondowa ciemnota uwierzy w najwieksze nonsensy. Tak czy owak nawet wsrod bolszewikow byli rowniez geje czy homoseksualisci, bo w koncu bog tak stworzyl swiat.
Anonim2021.02.14 21:38
Dobre, tylko po co NKWD miałaby fabrykować dowody na swojego największego guru? Aaaa, żeby pasowało jednemu co myśli, że błyszczy intelektem na Frondzie ha, ha, ha... Wybacz, ale to tak jakby Biedroń zdradził Śmiszka z Lempart. Możesz sobie to wyobrazić?
Jerzy2021.02.15 8:15
A cymbal nie wie, ze Zinowiew zostal rozstrzelany?
Anonim2021.02.15 9:52
"Cymbalów" było wielu, lecz tylko Jerzy był największym w PRLu!
Wiera2021.02.15 9:54
I co z tego wynika? Lenin zmarł w 1924 a Zinowiew zginął w 1935r.
o ...2021.02.15 13:49
... z tego wynika, że lenin nie zaraził się syfem od zinowiewa ... tylko od jakiegoś innego lewaka-pedała ...
BabaJaga2021.02.15 8:22
Listy mogly byc sfalszowane przez srodowiska antykomunistyczne i antygejowskie we wiadomym celu i znacznie pozniej podrzucone do archiwum, czy rzekomo dziwnie i niespodziwanie odnalezione.
lolek2021.02.14 21:08
Przeczytajcie Ossendowskiego książkę Lenin. Zrozumiecie kim był ten ludobójca uczestniczył w niektórych egzekucjach wcześniej torturowano w sposób straszliwy
Jan Radziszewski2021.02.14 21:02
stąd tzn dlatego w głowie Lenina lekarze balsamujący go zamiast tzw. szarych komórek była zielona galareta tzn wódz Rewolucji był zarażony Syfilisem z pederastii tzn Kiłą która zżarła mu szare komórki w mózgu.
Noooo2021.02.14 21:15
Bzdura
Anonim2021.02.15 9:57
pierwsze trochę się doszkol a później zarzucaj komuś że pisze bzdury bo faktycznie miał kiłę
Noooo2021.02.18 20:23
Głupiś, jak każdy pisdzielec. Moje wątpliwości budzi ta zielona galareta w mózgu Lenina. Pomyśleć się nie chciało tylko od razu "podszkol się". Czytanie ze zrozumieniem - podszkol się.
gumowa kaczka2021.02.14 21:00
dobrze,że szukacie dziennikarzy
Topek2021.02.14 20:56
OOO!!! bardzo katolicki tytuł
Mejer2021.02.14 20:51
Ojciec marksizmu żyd i pederasta Lenin :D
Anonim2021.02.14 20:38
kaczor moze nie wielki, ale tez homoseksualista. Kto o tym ksiazke napisze?
ojciec maslaczek2021.02.14 20:28
brakuje paru biskupów z Polski
Cezik 402021.02.14 20:02
No to się lewaki trochę wkur.....li
Zarka302021.02.14 20:01
Jak za jakiś czas będą kręcić film Lenina zagra na bank murzyn albo jakiś inny pedzio afroamerykan.
sara2021.02.14 20:00
Matka Lenina Maria Blank- pochodzenie niemiecko- szwedzkie była w dużej mierze obojętna wobec religii, co miało wpływ na późniejszą postawę dzieci. Niestety tak sie konczy obojetnosc religijna bo niestety nie ma prozni- albo jest sie z Panem Bogiem albo - jego przeciwnikiem.
Drjaki2021.02.14 21:01
I dlatego wychowani na katolickiej religii mordują swoje dzieci, są alkoholikami i ćpunami i rozwodzą się na potęgę.
Anonim2021.02.14 21:24
Gdyby to była prawda, to nie byłoby już w Polsce katolików od kilku pokoleń i nie miałby się kto pośmiać z twojego oplutego monitora.
Ciemny lud2021.02.15 9:01
Niedawno matka zadźgała nożem 2-ch swoich malutkich synków, ale to pikuś, prawda? Ile dzieci zginęło ostatnio zamordowanych przez własnych rodziców? Ale to nieprawda, to tylko statystyki, no nie?
Anonim2021.02.15 9:18
W Afryce średnio w każdej godzinie ginie zadźgane katolickie dziecko i nikt przy zdrowym rozumie nie będzie twierdził że zadźgało się przez swoje religijne wychowanie, tylko przez bezrozumną nienawiść niekatolików. Ale to dla ciebie tylko statystyki nie?
fdf2021.02.14 19:45
W ostatecznym rozrachunku nieważne czy to dupka Lenina czy wielebnego jako takiego.
kaznodzieja2021.02.14 20:03
Jak nie ważne zboczeńcu! Pedał lenin i herszelek wymordowali pol świata. Budowali pokój ze kamień na kamieniu nie ostał.
Źródło źródłem2021.02.14 19:38
ale żeby się podpisać to już odwagi zabrakło?
Wielkie homosie2021.02.14 19:36
Rozkoszna d,upa Jarosława (rzekł Antek i spuścił sie na ryj Zbyszka zero)
Anonim2021.02.14 23:07
napis o sobie kazirodczy pomiocie !!!
Jan2021.02.14 19:34
Skoro korespondencja została przejęta przez NKWD, to jakim cudem Sokołow miał do niej dostęp w latach siedemdziesiątych?
Kto na kogo2021.02.14 21:09
Mógł podać, że pracuje nad historią stalinowskich ofiar. Wtedy już stalinizm był mocno krytykowany w ZSRR i sporo dokumentów z tamtego okresu było już dostępnych badaczom i naukowcom. To nie było trudne.
...2021.02.14 19:32
No to lewactwo do Mauzoleum ustawić się w kolejkę do złożenia pocałunku w zmumifikowaną pupę. Macie taką okazję.
AAAtomek2021.02.14 19:02
A teraz pomyślcie prawaki, co robił w nocy i z kim wielki bohater stanu wojennego, który następnie spał do południa... Koniaczek? :D
Anonim2021.02.14 19:14
Nudny jesteś, zostaw już tego Bolka w spokoju i te jego butelki z Arłamowa.
AAAtomek2021.02.14 19:26
Ja o żadnym Bolku nie piszę... :D
Konstytucja to ja, Bolek OTUA to nie ja2021.02.14 20:05
Jak o byteleczkach i koniaczku to tylko omniem. Tera cienko ni ma tego.
Anonim2021.02.14 21:11
Niestety, co pomyślimy to wychodzi BOLEK, ale próbuj dalej lewusku od małego paluszka.
AAAtomek2021.02.14 23:04
Ja rozumiem, że jak pomyślisz o bohaterach stanu wojennego to tylko nasuwają się tylko Wałęsa, Kuroń, Michnik, Onyszkiewicz, Geremek. Waszego Jarozbawa nawet nie ma w pierwszej 500-ce bohaterów. Ale cóż, taki wasz radziecki los. Stoicie tam, gdzie wasi towarzysze z Moskwy.
Anonim2021.02.15 9:10
A ty myślisz że rozumiesz tylko to co pomyślisz, dlatego twój bohater odbija się w każdej pierwszej setce wódki i zawsze stoi tam, gdzie magdalenkowe ustalenia trącą zapachem zakrapianych onuc.
AAAtomek2021.02.15 10:16
Lech Kaczyński pił wódkę w Magdalence"?
Magdalelenka2021.02.15 12:07
Ty znowu o tej wódce... jednak zdiagnozuj się najpierw w przychodni dla AA, bo normę już przekroczyłeś, może przestaniesz się wtedy ślinić na imię małej dziewczynki.
Anonim2021.02.15 10:03
Brawo. Szach i mat
Japa2021.02.14 18:59
Ale bery . Teraz już wiem dlaczego komuchy tak nienawidzą prawicy . Lenin wiecznie żywy ! ! !
Fakt2021.02.14 19:14
@Japa, prawactwo to wyzysk prostego człowieka, to przywileje dla bogatych. Nie ma równości. To prawactwo wyznaje zasadę, że nie mamy równych żołądków tzn. im się należy więcej, a motłoch to co z pańskiego stołu spadnie. To już widać u nas. Ci przy korycie przyznają sobie nagrody po kilkadziesiąt tysięcy, a biedny emeryt dostaje 50 zł brutto. Wolę lewicę niż prawicę. Co do komunizmu i komuchów to czegoś takiego nie było i nie będzie. Komunizm jest niemożliwy do wprowadzenia. To co było w Rosji to czort wie jak to nazwać. Z komunizmem nie miało to nic wspólnego.
Japa2021.02.14 22:46
Nooo ... To tylko Faktusiu zaśpiewaj na koniec " Sziroka strana maja radnaja . mnogo w niej poljej i rjek...." I zamów wycieczkę do Małzoleum .
Fakt2021.02.15 9:09
@Japa, czemu ty jesteś taki tuman? Musisz czy tak masz od urodzenia? Twój poziom odpowiedzi to taki mniej więcej poziom pijusa, który słucha jedynie radia Maryja i ma prany mózg przez drugiego durnia zwanego ojcem. Nie możesz się powstrzymać albo użyć mądrzejszych argumentów? Do czworaków, won!
Japa2021.02.15 18:18
Pełna zgoda . Jestem tuman . matoł. Nie znam się na polityce . Na niczym . Wiem o tym i to jest moja przewaga intelektualna nad Panem ,panie Fakciku. Ja sobie zdaję sprawę ze swoich braków , a Pan zanurzony w tej manii anty co Polskie czyli bezdennej głupocie o tym nić nie wie . To przekonanie o swoim boskim posłannictwie , najlepiej was klasyfikuje.
Fakt2021.02.18 20:29
No to powiedz mi, najmądrzejszy z ludzi, po jaką cholerę napisałeś tekst pieśni? Gdzie wyczytałeś, ty oazo mądrości, że gloryfikuję Związek Radziecki. Myśleć się nie chce? Czy nie umie? Jak nie umiesz to przeczytaj wypowiedź 5 razy, może coś dotrze, choć wątpię. I jeszcze taki obszczymurek śmie coś pisać pod moim adresem. Do czworaków. Won!.
ZEW2021.02.14 18:54
To nie odkrycie że zasady i moralność nie istnieją w komuniźmie, nic nie jest w stanie ich powstrzymać przed zgnilizną bo wszystko oprócz prawdy jest dopuszczalne
Anonim2021.02.14 19:16
Akcja „Hiacynt” – masowa akcja Milicji Obywatelskiej przeprowadzona w PRL w latach 1985–1987, polegająca na zbieraniu materiałów o polskich homoseksualnych mężczyznach i ich środowisku, w wyniku której zarejestrowano ok. 11 000 akt osobowych.
Felek2021.02.14 18:54
A Jarosław Kaczyński?
matis892021.02.14 18:42
Hitler jest prekursorem fryzury na geja cycuś glancuś. Stalin brał Hitler dawał i tak jest do dziś.
Styki2021.02.14 18:40
Teraz wiem dlaczego wieka od trumny na Kremlu nie moga zamknac.
Juris2021.02.14 18:40
Wiadomo, że Lenin zmarł z powodu choroby wenerycznej. I nie ma się co dziwić skoro zmieniał partnerów jak rękawiczki. Oficjalne radzieckie źródła podawały, że Lenin zmarł z powodu odnowienia się rany postrzałowej w wyniku niedożywienia. Nikt z nas nie mógł zrozumieć jak to się stało. Rosjanie głodowali i umierali z głodu, ale nie głodował Lenin. A tu masz taka niespodzianka. Nie wiem czy oficjalne źródła utrzymują nadal tę swoją przyczynę śmierci Lenina. Sami, zdrowo myślący Rosjanie otwarcie mówią o syfilisie wodza rewolucji. Byłem w mauzoleum Lenina. Wszędzie była grobowa cisza, nie wolno było rozmawiać nawet szeptem, nie wolno było trzymać rąk w kieszeni i mieć ze sobą jakiekolwiek torby. Jedna z pań była w ciepłej pelerynie i miała ręce schowane. Podszedł do niej sałdat i uderzył w ramię, każąc wyjąc jej ręce z kieszeni, zaczęła mu tłumaczyć, ale on tylko warknął "małcziat'". Musiała bidulka wysunąć ręce przez otwory w pelerynie. Nie wolno było wtedy Lenina fotografować, ale dzisiaj już można i Rosjanie zastanawiają się czy go w końcu nie pochować. Jednak jest to spora atrakcja turystyczna. Śmialiśmy się, że w Polsce ludzie chodzą w niedzielę do kościoła, a w ZSRR do Lenina bo kolejki do mauzoleum były ogromnie, wielokilometrowe. Trzeba było iść czwórkami.
Styki2021.02.14 18:43
Chcieli go pochowac ale zawsze ten problem z wiekiem od trumny.
Anonim2021.02.14 18:38
Ciekawe ilu posłów Zjednoczonej Prawicy znajdzie się w XXI wiecznym wydaniu "Wielkich homoseksualistów"...
chłopka2021.02.14 18:31
Jakie to głupie . Jakie naiwne . Połączenie homoseksualności z Komunizmem by jak najbardziej obrzydzić Polakom inność LGBT . Wszak Bolszewików Polacy nienawidzą . A sądząc po komentarzach dali się błyskotliwi czytelnicy Frondy na to złapać . Nikt się nie zastanowi nad tym czy te "rewelacyjne " informacje mogą być prawdziwe czy też nie . Nie obchodzi mnie to czy Lenin był pederastą czy nie , nie obchodzi mnie LGBT . Ale nie mogę przejść obojętnie nad infantylizmem redaktorów Frondy . Kto z kogo bierze przykład ....Fronda od czytelników czy czytelnicy od Frondy ?
tak kłamać, to dopiero głupie jest2021.02.14 19:11
To jeszcze napisz komu Sokołow chciał obrzydzić Lenina w ZSRR, a potem w Rosji, bo musisz wiedzieć że tam trudno znaleźć czytelników Frondy, ale za to pełno takich co słowo "komunizm" do dziś piszą dużą literą.
Drjaki2021.02.15 9:27
Ty uważasz, że jak zechcesz to Rosjanie muszą, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, zmienić swój światopogląd, który był im wtłaczany przez dziesięciolecia. Tak sie nie da. Ty też masz wypaczony światopogląd bo wychowywano cie w nim i tak masz zakodowane. Gdybyś urodził się w islamie to byłbyś najprawdopodobniej członkiem ISIS. Nie obwiniaj więc zwykłych ludzi.
Da, da, da2021.02.15 10:05
Jaki dr cię leczy nie wie nikt, więc się nie obwiniaj się za to co wypisujesz.
Nie ma wątpliwości, że Lenin byl pederastą2021.02.14 19:16
można to przeczytać http://antisionizm.info/Lenin–palach-Russkogo-Naroda-i-obichniy-pederast-364.html
Figo Fago2021.02.14 22:41
Czuć tu jakąś misyjność w tym wpisie Pani z ludu . Kogo też " gazdzina " chce uratować , nawrócić . Czuć tu też miłością do adoratorów mumii tow Lenina . Fronda . Nigdy nie twierdziłem ,że Fronda jest szczera w swoich intencjach polskości , katolickości . Fronda to taki listek lamusowy kultury naszych internałtów . Ale tez listek naszego zainteresowania sprawami kraju . Gdzieś czytałem ,że Fronda to taki polski Hyde Park . Ponarzekamy i nam się ulży Nasza "gazdzina " tezx pewno szuka tu " ulgi" . Bo nawracanie " uczonych " Frondy , to zawracanie kijem Wisły.
Skrzypek na dachu2021.02.14 18:30
Bezbozne bolszewicy to zboczence zlodzieje i mordercy .
taka uwaga2021.02.14 18:24
Wszystkie mainstreamy schodza na psy - mowie to nie dlatego, zeby przeczyc temu, iz Lenin to typowy bolszewik i degenerat, on takim byl, ale Fronda poslugujac sie jezykiem takim jak w tym tekscie, albo codziennie piszac bzdurne artykuly na temat sondazy politycznych, czesto wspierajac tym lewicowych antykatolickich politykow, czy faworyzujac pseudo ksiedza Kobylinskiego - lawiranta - a nie autorytet w kwestiach wiary - pokazuje, ze coraz mniej mozna jej ufac...
Paweł2021.02.15 2:12
Nigdy nie można było jej ufać. To jeden z najpodlejszych, kłamliwych ścieków w necie.
ole2021.02.14 18:24
To obrzydliwe truchło powinni wysadzić w powietrze i zdezynfekować teren z samolotu.
Roman2021.02.14 18:15
Spora część ludzi podobna seksualnie do Lenina gdy tylko osiągną dojrzałość seksualną staje w opozycji do heteroseksualnego społeczeństwa. Stąd bierze się ich nadmiarowy udział w rewolucjach i przewrotach.
bez przesady2021.02.14 18:10
jak rabin z cadykiem - czytali Torę
Sprawdź w słowniku znaczenie słowa "Tora"2021.02.14 19:39
ignorancie.
Skrzypek na dachu2021.02.14 18:08
Pan Tenczowski w Warszawie tez jawnie sie paraduje ze swoimi zboczencami .
żydowskie pierdzieluchy2021.02.14 18:06
w kraju doooooopska im nie zarastają
Anonim2021.02.14 18:02
Olaboga! Flądra -portal popjepszony- znów śpiewa peany na temat rozkosznej dvpy jednego ze swoich idoli. Bez Lenina nie byłoby komuny, a bez komuny nie byłoby flądry. Niech żyje LENIN i jego rozkoszna DVPA!!!
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2021.02.14 18:00
a kiedy ukaże się książka "Wielcy pedofile Kościoła Katolickiego"?
Skrzypek na dachu2021.02.14 18:10
To prosze napisz i oddaj do druku kkpeciu .
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2021.02.14 20:07
No faktycznie cienka by była bo jak bym dodał nauczycieli i lekarzy to by było 12 tomów jak u pedała Lenina.
Roman2021.02.15 11:26
Wtedy, gdy do niego wstąpisz.