Terlikowski: Jutro wybuchnie bomba - zdjęcie
10.05.19, 12:46(fot.youtube)

Terlikowski: Jutro wybuchnie bomba

127

- Jutro wybuchnie bomba (obawiam się, że nie będzie to kapiszon) w postaci filmu Tomasza Sekielskiego. -pisze w mediach społecznościowych Tomasz Terlikowski

"Nie, nie oglądałem go jeszcze, ale z informacji jakie docierają wynika, że historie jakie przedstawia dziennikarz są prawdziwe, a to oznacza, że trzeba się z nimi zmierzyć. Nie wystarczy oznajmić z oburzeniem, że to kolejny atak na Kościół. Trzeba uczciwie odpowiedzieć na pytanie, czy, a jeśli tak, to kto i dlaczego ich chronił, czy ich historie są wyjątkiem od reguły czy przykrą regułą.

Ta odpowiedź należy się nie tyle mediom, ile wiernym, którzy powierzają Kościołowi swoje dzieci. Jako ojciec piątki chcę wiedzieć, czy ludzie, którzy bronili przestępców seksualnych nadal pełnią swoje funkcje, czy mogą nadal decydować o tym, kto będzie pracował z dziećmi i młodzieżą, a kto nie, czy rozliczyli się ze swoich decyzji.

I nie przekonuje mnie argument, że film został zrobiony przez osobę nieobiektywną, bo nawet jeśli jest to prawda (a w pewnym stopniu zapewne jest), to istotne jest, co innego: czy historie opowiedziane w filmie są czy nie są prawdziwe. Jeśli są to trzeba się z nimi rozliczyć, bowiem prawdziwymi wrogami Kościoła nie są ci, którzy robią film o takich sprawach, ale ci, którzy robili, a czasem robią takie rzeczy, a także ci, którzy z zasady solidarności zawodowej, a czasem z powodu powiązań o charakterze gejowskim chronią sprawców dość obrzydliwych przestępstw (podkreślam wcale nie tylko o te o charakterze homoseksualnym).

Dobro Kościoła wymaga oczyszczenia, a nie udawania, że nic się nie dzieje."

Tomasz Terlikowski/Facebook

Komentarze (127):

Roman2019.05.13 18:12
Tomaszu !Z oczyszczaniem jest trochę klopotu .To,że się profesura nie oczyściła ,nie dziwi,że sędziowie i prokuratura ,że tzw kultura też...,ale ,że Kościół zarazą TW dotknięty nie zrobił z tym porządku dziwi.Siekielski to ukrył ale wyeksponowal pedofili . Pedofil i TW ,to jest zło w złu .
fixitem2019.05.13 13:32
Nie potraficie zmierzyć się z prawdą. Każda taka informacja jak poniżej będzie tłumiona przez lawendowe lobby w polskim Kościele. Do tego, aby to zmienić potrzebna jest rewolucja Spawcami pedofilii w Kościele Katolickim są niemal wyłącznie homoseksualiści. Od 67% do 91% ofiar pedofili w sutannach to chłopcy. W USA aż 58% księży to homoseksualiści. W Polsce od 30% do 50% to homoseksualiści. LGBT to mniej niż 3% populacji. Oto rzeczywista, a pilnie skrywana przez LGBT prawda o pedofilii w Kościele Katolickim https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/frederic-martel-80-procent-ksiezy-w-watykanie-to-geje/5j6qk6j#slajd-2 Francuski socjolog: 80 procent księży w Watykanie to geje książka Martela „In the Closet of the Vatican” ("Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie”), czyli „W szafie Watykanu”. Ta książka obnaża hipokryzję homoseksualistów w sutannach i LGBT
sinusoida2019.05.12 12:26
Terlikowski bomba wybuchnie w twoich brudnych gaciach ty zaprzancu jeden.Nie wierze ani w jedno słowo tego pornogrubasa co zrobił ten filmik.Juz taki zrobili o urodzinach Hitlera ciekawe do czego sie jeszcze posuną.
Magdalena2019.05.11 22:58
https://www.facebook.com/wydawnictwo.niepokalanow/videos/379875482617989/
ciekawy2019.05.11 12:09
Pan Terlikowski przy całym szacunku popełnia gruby błąd , podobnie jak ks. Kobylański udzielając wywiadowi do Onetu. Wzmacniają tylko przekaz filmu Sekielskiego . O jego "rzetelności" niech świadczy choćby historia z obalaniem pomnika ks. Jankowskiego zorganizowana specjalnie na potrzeby tego paszkwilu. To kolejny atak na Kościół zrobiony specjalnie przed wyborami co dodatkowo rodzi pytanie o jego intencje. A katolicy powinni na to wszystko odpowiedzieć jedno nie będzie odpowiedzialności zbiorowej jak choćby z omawianej Australii, gdzie 93 % zapłaciło za przestępstwa 7 % i nie będzie dojenia Kościoła z kasy przez zdeprawowanych i zdemoralizowanych prawników. I to by było na tyle.
Em2019.05.11 10:47
Katole patole... czytając komentarze niektórych tu "asów" mogę jedynie potwierdzić swoje od dawna już wypracowane przypuszczenie, że w większości jesteście przerażająco głupi. Nie macie pojęcia o chrześcijaństwie. Zamiatajcie dalej pod dywan problem pedofilii w waszym kościele, nazywajcie to atakiem itd... wyginiecie wcześniej czy później i nikt za wami nie zapłacze bando niemyślących hipokrytów.
sinusoida2019.05.12 12:29
Scierwusie nie martw sie o Kosciół nie takie zło przetrwał jak teraz atakowany nie tylko przez marksistów ale przez fałszywych kapłanów których pełno jest w naszym Kosciele.
Sławek2019.05.11 7:25
Napisał prawdę, czekamy cierpliwie.
tadek2019.05.11 5:10
Na lekcje Religii chodzilem do Kosciola Sw. Anrzeja Boboli, bo Gomulka zabronil uczyc Religii w szkolach i nie slyszalem o zadnym molestowaniu Dzieci przez Ksiezy, ale sam bylem molestowanym przez nauczycieli[trzech] do tego stopnia, ze chodzilem za swoja potrzeba na boisko szkolne, bo balem sie ich atakow w ubikacji, bylo to w szkole Reytana na Mokotowie! Ile jeszcze dzieci bylo przesladowanych w szkolach, a ilu jest dalej i nikt o tym nie mowi? Uczepiliscie sie Ksiezy, bo nikt Ich nie broni! Wstyd!
jozef2019.05.11 8:30
Nikt się księży nie uczepił, to oni nie potrafią pozbyć się chwastów spośród siebie i tyle w temacie.
wunderwafe2019.05.11 5:07
Odwal się Terlikowski od kościoła Twój faryzeizm wali po oczach
Mirek2019.05.11 0:45
Jutro wybuchnie bomba ....w zadku terlikoskiego . Kościół istnieje 2 tysiące lat i będzie istniał dalej . W mojej parafii i w parafiach ościennych nic nie słyszałem o żadnych pedofiliach . Ludzie chodzą do kościoła . Księża mają szacunek . Problem ma natomiast warszawka . Warszawa jest zainfekowana wszelakim paskudztwem z Zachodu i żeby odwrócić uwagę różni intelektualni oszuści odwracają kota ogonem atakując Kościół bo to jest temat bardzo nośny . A prawda jest taka że ostatnia cnotliwa dziewczyna żyła w Warszawie za czasów Gierka .
K2019.05.11 17:13
Nie słyszałeś, to nie oznacza że ich nie ma.... Poza tym, co ma do tego cnotliwość dziewczyn? I czym ona według ciebie jest?
Janusz z Kolonii2019.05.11 0:27
Uwaga na ruskich prowokatorów. List otwarty do nich: Wy gorsze rzeczy robiliście i nadal robicie, ubeckie zachlane mordy. Mam wyliczyć? No zacznę, a ty mi powiesz czy mam dalej ciągnąć: Rozpijacie, narkotyzujecie i pornografujecie młodzież, ba małe dzieciaki. Mordujecie dobrych księży, a wmontowaliście nam miernoty pełne problemów z samym sobą, całe szajki gejowskie, a teraz fałszywie oskarżacie. Działacie jak szatan, najpierw podrzeganie do zła, a potem oskarżenia. Jesteście jak wasz pan, nie zdolni do miłości i prawdy. Jesteście tchórzami i zabójcami i śmierdzicie. Sami także chętnie znęcacie się na niewinnych i tym się chlubicie!
anonim2019.05.10 23:40
https://www.youtube.com/watch?v=FjxtgW6Kux0&list=PL8WLiRY2TG0HQ3x-ry3qB_1WwUp6V_ggL&index=145
gośka2019.05.10 21:01
ja śpiewałam w scholi, należałam do oazy...miałam do czynienia z księżmi i jestem zgorszona niektórymi...spotkałam ich 3 dziwaków pseudopedofilów i wystarczy...dziecko powinno być nietykalne cieleśnie...bo ich dotyk budzi wstręt
ewa2019.05.12 15:45
to po co tam chodziłaś, głupia?
anonim2019.05.10 20:51
jak by pan zareagował żeby dowiedział sie że ksiądz molestuje pańskie dziecko?
baba-jaga2019.05.10 20:28
Milosnicy Frondy nie potrafia uznac prawdy, ze w kosciele dziala mafia i lobby pedofilskie. Nawet Duch Swiety jest tu bezradny, bo przelozeni koscielni zamiast go sluchac, chronia swoich pedofilow (oczywiscie tych bardzo poboznych i poslusznych; innych sami denuncjuja)
anonim2019.05.10 20:02
Terlikowski i fronda Gil siedzi za niewinność?Petza też molestował kleryków
ochrona przed pedofilami w sutannach2019.05.10 19:56
jak zachował się biskup Czaja jak dowiedział się że jego podwładny molestuje dzieci ?może pan Terlikowski i fronda na te pytanie odpowie?
Tomek 3.202019.05.10 19:32
Dopóki zboczone pedały nie znikną z Kościoła to lewackie faszystowski dziennikarzyny będą miały używkę. Jedną możliwością jest kontrola by homusy nie wstępowały do seminariów i zakonów.
Jan2019.05.10 18:59
Terlikowski zakończył współpracę z Frondą. Niech Fronda odniesie się do tej decyzji.
JPIII2019.05.10 18:30
To terlikowski agituje aby ludzie słuchali pedophilów.
Foster2019.05.10 18:29
Terlikowski przeczytał Wytyczne papieża Franciszka i od razu rozsądnie pisze.
JPIII2019.05.10 18:27
No to jest zadanie bojowe dla katotaliba terlikowskiego. Nie zrobi film o tych innych pedophilach, nie kościelnych.
sct2019.05.10 19:07
On jest takim "katotalibem" jak ze mnie buddysta.Chciałbym wiedzieć za ile ojro lub szekli sprzedał swoją duszę.Jako katolik-tradycjonalista nie trawię tego gościa.
Bogusław2019.05.10 18:15
Nawet jeśli to prawda to jest to grzech i chroni go tajemnica spowiedzi. Ten film będzie podstawa do wszczęcia postępowań przygotowawczych w oparciu o fakty filmowe. To będzie dośc zmasowany atak na kościół hierarchiczny. Tym samym Sekielski staje po stronie przeciwnej niz kościół. Kościół przetrwa a Sekielski upadnie. W tych sprawach jest pokrzywdzony i sprawca i musi być wyrok aby to upubliczniać. Tak jest w cywilizowanych krajach.
ZERR02019.05.10 19:43
Sekielski ne upadnie, poniewaz jako 'żyd' zapewne obejmie jakąś kamienicę 'bezdziedziczną', odbudowaną po wojnie przez mieszkańców z cegieł wywiezionych z miast Ziem Odzyskanych. No, ale żeby obejmować 'mienie bezdziedziczne' trzeba zadbac o to, aby nikt nie mógł pokierować niszczonymi i okradanymi Tubylcami. jak widomo - Kościół w takich sytuacjach może byc niebezpieczny dla bandytów, więc trzeba ten kościół jakoś zneutralizować. Jak już się Kościół zneutralizuje, Polakom nałoży homonto pozostanie tylko zadbać o pewną liczbę snajperów strzelających do buntującego się plebsu... dokładnie tak samo jak w Palestynie. Żeby jednak pracę snajperów uczynic całkiem bezpieczną, Piss odbierze Polakom prawo do posiadania wszelkiej broni, nawet czarnoprochowej, choć nie było ani jednego przypadku napadu rabunkowego z taka bronią. Tak że już wiemy, dlaczego Piss szykuje totalny zakaz posiadania czrnoprochowców. Wiecie ile kosztuje wyszkolenie jednego izraelskiego snajpera? Więcej niz jest warte zycie kopy polaczkowskich smarkaczy. Bye!
Yznogood2019.05.10 17:41
Prawda jest taka, że gdyby ktoś chciał naprawdę walczyć z pedofilią, to musiałby powiedzieć głośno, że według najnowszych badań w USA, 40% pedofili to geje (mimo, że są zaledwie1,5% ludności), a prawie 60% to osoby wywodzące się ze środowisk szkolnych, czyli nauczyciele, instruktorzy, wychowawcy. Czemu nie walczycie z tymi pedofilami??? Procent księży wśród pedofili to 0,001%, czemu tylko o nich się mówi?
sct2019.05.10 19:09
Bo wygodnie bić w tych którzy się nie bronią.Spróbuj z żydostwem lub muslimami.To "po cia"
Maria Blaszczyk2019.05.10 19:44
To przytocz te badania... Zalinkuj, zobaczymy te rewelacje...
Maciej2019.05.15 11:48
Spokojnie, ale prawdy wyjdzie na jaw o homopedofilii. Zła nie ukryjesz. Ostatnie lata dokładnie pokazują chociażby ze zboczeńcami wśród kleru. To samo będzie wśród homozboczeńców. To kwestia czasu.
Europejczyk2019.05.10 17:35
Lewctwo jest dziwne. Jak żydzi, w oparciu o to, że zdarzały się jednostki wśród Polaków, przez które ginęli żydzi, oskarżają naród Polski o Holokaust i polskie obozy koncentracyjne, to skandal i obraza. Jak to samo robi lewactwo, i na podstawie pojedynczych przypadków pedofilii, oskarża cały Kościół i wszystkich księży, to wszystko OK, odkrywamy prawdę, a cały Kościół jest zły. Na pewno nie ma to związku z manipulację, prymitywną i chamską, jak manipulacja żydów?
PiS=UWbis2019.05.10 17:29
Jak zwykle przed wyborami - awantury o wszystko byle tylko przykryć naprawdę ważne tematy. Kościół, aborcja to stałe "wyborcze" tematy. Będzie kupa krzyku, a tymczasem Żydzi z USA oraz UE z Rosją zachodzą nas od tyłu.
anonim2019.05.10 17:00
W Kościele katolickim nie ma miejsca dla czcicieli Baala. Dobrze by było, aby przeprowadzić to wzorcowo.
Michał Pasierb2019.05.10 16:43
Widząc co się dzieje , nie da się zaprzeczyć,że trwa etap oczyszczania (się) KK. Jak długo to potrwa ,to jeden PAN BÓG wie....My wierni, mamy wytrwać do końca żyjąc Ewangelią, nie upadając na duchu, bo JEZUS CHRYSTUS nam obiecał, że bramy piekielne nie przemogą Jego Kościoła i ON, jego założyciel zostanie z nami aż do końca świata. A my Mu wierzymy....
Jacek2019.05.10 16:16
Jest jak zawsze , kościół założony przez samego Boga był, jest i będzie atakowany przez szatanów. Wypomina się mu , piętnuje, oskarża i gnoi. Kościół katolicki jest święty, a ci którzy w nim są, są świętymi grzesznikami. Ważne jest byśmy potrafili widzieć swoje belki , a nie innych drzazgi. Każdy z tych którzy tu piszą , czytają popełniają różne grzechy. Ja też to robię. Święty apostoł powiedział ,, nie czynię dobra którego chcę lecz zło którego nie chcę,,. Ci którzy atakują mój Kościół, niech się zastanowią , i staną w prawdzie. Dlaczego nie atakujecie muslimów, którzy biją swoje żony ,bo tak chce koran, pedarastów wśród których jest największa liczba pedofilii i przemocy w ich partnerstwie, prawosławnych, którzy prawie zawsze wybierają szatański bolszewizm, hindusów którzy zabijają i chrześcijan i muzułmanów, a czczą krowy itd. To jest mój Kościół , a bramy piekielne go nie przemogą. Z Bogiem.
Gamberro2019.05.11 9:28
Pięknie . pozdro
stahu2019.05.12 11:05
Ks Charamsa odpowiada- 50% w kuri watykańskiej to geje .... a bramy piekielne go nie przemogą napewno! BO purpuraci sami go od środka rozwalają
Piotr2019.05.10 15:43
Nie dla zboczeńców WSZELKIEJ MAŚCI w Polskiej przestrzeni publicznej ! ?(Zarówno tęczowych jak i pedofili.)
wersja dla kolekcjonera2019.05.10 15:09
A filmu o Prezesie nie będzie?
Reytan2019.05.10 14:37
Judeo-katolik Terlikowski juz dawno wymienil swoja wiare na szekle. szalom.
sct2019.05.10 15:04
Masz absolutną rację.Wilk w owczej skórze.
aaa_kotki_dwa2019.05.10 15:11
Nadpapieża terlikowskiego obrażasz? Za katolikami trudno nadążyć dzisiejszymi czasy:)
sct2019.05.10 16:18
On nadpapieżem?! xD Nie obrażaj papieża(Benedykt XVI, nie ten przebieraniec) PO co publikuje Fonda jeszcze wypociny tego błazna, przecież on sam tego sobie nie życzy!
aaa_kotki_dwa2019.05.10 18:55
oj sct papieża wybiera konklawe, a nie anonimowy łoś z internetu. Przebieraniec, morderca, czy zboczeniec nieistotne- jeśli zasiada na stolcu watykańskim winienieś mu cześć i posłuszeństwo inaczej żeś heretyk albo schizmatyk, a nie katolik.
Beno2019.05.10 14:32
Terlikowski. Na Zachodzie jest coś takiego jak wypis z Kościoła. Jeśli masz takie obawy to wypisz dzieci z lekcji religii, sam przestań chodzić do Kościoła - będzie jednego krytykanta i obłudnika mniej. To już dosyć wyrządziłeś krzywdy Kościołowi, przyjmując każdą plotkę za prawdę objawioną, cieszysz się ze zła i kryzysu Kościoła, potrafisz tylko krytykować - bardzo rzadko piszesz o jakimś dobru, a przecież jest go dużo. Uważaj, bo za chwilę sam się utopisz ze swoją rodziną w tym szambie, które tworzysz. Przeproś za biskupa Wielgusa i za wielu, których niszczyłeś i niszczysz. Uważasz się za wzorowego oświeconego katolika, a gdzie u ciebie słowa: "Jeden jest tylko Sędzia. Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni". Nawet Pan Jezus powiedział przy sporze innych: "Któż mnie ustanowił waszym sędzią?" Kim ty jesteś pyszny zarozumialcu? I z czego się cieszysz? Nas grzechami Kościoła trzeba płakać. Ale może ten Kościół dla ciebie już dawno przestał być twoją rodziną.
src2019.05.10 15:07
Sama prawda!
anonim2019.05.10 20:34
Ku.wa, debilu! Ksiądz pedofil to nie kościół i nie religia, a tym bardziej Bóg. W dupę sobie wsadź te swoje głupawe rady i sam sie wypisz z kościoła, a swoje dzieci z religii. A najlepiej poślij je do jakiegos jurnego księdza.Co za ciemniak do kwadratu. Rozum zgubileś więc idź go poszukaj, może ci sie jeszcze przyda.
Janek2019.05.11 0:04
To nie żaden kryzys, to Bóg działa aby wyplenić niegodziwości wśród pasterzy, a tacy jak ty są prawdziwymi wrogami Kościoła i Chrystusa, który sam powiedział: „Jeśli trwacie w nauce mojej, jesteście prawdziwie moimi uczniami i poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli”.
K2019.05.11 17:02
A co z tekstem Mt 18, 6 "Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza"? Poza tym, rozumiem że jeśli ktoś Pan okradnie, napadnie czy wyrządzi inną szkodę, to nie pójdzie Pan z tym do sądu?
ACTA22019.05.10 14:23
- Uprzejmie informuję, że z dniem dzisiejszym zarówno ja, jak i Małgorzata Terlikowska zakończyliśmy jakąkolwiek współpracę z portalem fronda.pl. Jeśli znajdziecie tam jakiekolwiek moje lub Małgosi nowe teksty, to znaczy, że zostały one ukradzione - poinformował wczoraj Terlikowski w mediach społecznościowych. https://www.gosc.pl/doc/3421980.Terlikowski-zrywa-z-fronda-pl
Jan2019.05.10 18:48
Jaki jest tego powód? Niech Fronda odniesie się do tej decyzji Terlikowskiego.
Zuza2019.05.10 13:53
Księża bądź zakonnicy stanowią 0,3 procent osób skazanych w sądach państwowych za wykorzystywanie seksualne małoletnich – wynika z zestawienia danych ISKK oraz Ministerstwa Sprawiedliwości za lata 1990 – 2018. Średnio każdego roku sądy państwowe skazywały za to przestępstwo 1 tys. 515 osób świeckich oraz 3 duchownych. Natomiast sądy kościelne skazywały rocznie przeciętnie 8,7 duchownych. Spośród wszystkich skazanych przez państwo jak i ukaranych przez Kościół – duchowni stanowią 0,88 procenta.
aaa_kotki_dwa2019.05.10 14:53
Ciężko efektywnie skazywać zboczków-szafarzy najświętszego sakramentu skoro są bez przerwy przenoszeni z parafii na parafię a ofiary się albo zastrasza albo po cichu przekupuje pieniędzmi.
ZERR02019.05.10 15:03
Przenoszenie nie ma żadnego skutku gdy sprawą zajmuje się policja. Po prostu po delikwenta idą policjanci z innej komendy. Ciekawi mnie też w jaki to sposób "ofiary się zastrasza"... oraz na czym polega "przekupywanie pieniędzmi"? Może na tym, że "ofiara" to po prostu nieletnia prostytutka płci męskiej kasująca za numerek 1000 - 2000 PLNów. Dokładnie takim przypadkiem był jeden z gości ks. jankowskiego.
aaa_kotki_dwa2019.05.10 15:10
Następnym razem, gdy będziesz brał do buzi najświętszy sakrament proszę pomyśl o tym, jakie są szanse, że może ksiądz, który Ci go wkłada do ust może właśnie tymi samymi rękami doprowadzał do ejakulacji (lub sam się onanizował obserwując) jakiegoś ministranta. POMYŚL.
ZERR02019.05.10 16:52
Szansa jest taka sama, jak w przypadku np dentysty. dociera? pomyśl. tylko 0,45% skazanych na więzienie bez zawieszenia to księża. Nie odbiega od średniej dla całej męskiej populacji
ZERR02019.05.10 14:58
Dodam tylko, że biorąc jednolite kryterium "skazanych bez zawieszenia" księża stanowią 0,45% Ale sekielski uparcie milczy i ukrywa 99,55% pedofIII. Wiadomo dlaczego - bo by się okazało, że tych 2,7 skazanych na karę więzienia księży rocznie to nic szczególnego.
Maria Blaszczyk2019.05.10 15:57
Nie słyszałeś o dokumencie "Crimen sollicitationis"? Tam było jasno napisane, jak zastraszać. Otóż należało całą sprawę objąć zakazem informowania kogokowliek, do czasu kościelnych rozsttrzygniec - które nie następowały nigdy lub po bardzo długim czasie. JEst tam zawarty explicite wyrażony nakaz „pieczołowitego przechowywania w tajnym archiwum kurii do użytku wewnętrznego” oraz zakaz publikacji i opatrywania komentarzami. Zakaz dyskusji oznacza konieczność ścisłego stosowania dokumentu w praktyce, bez publicznej czy nawet wewnątrzkościelnej dyskusji na temat adekwatności procedury do występku.
ZERR02019.05.10 16:25
To bardzo rozsądny i wyważony dokument i nie ma tam ani słóweczka o 'zastraszaniu'.
anonim2019.05.10 16:09
Dla wierzącego człowieka taki wymóg jego kościoła bardzo często jet - na jego nieszczęście - wiążący. I moze powiesz, że ten dokument już nie obowiazuje? No niby prawda. Więc są inne sposoby. Np. tę dziewczynkę, katowaną, więzioną i gwałconą miesiącami przez chrystusowca, zastraszał on bardzo skutecznie innymi sposobami. Gdy w końcu opowiedziała o tym jednej z nauczycielek, zareagował tak: "Przyszedł do domu i zaczął krzyczeć, że szargam jego opinię. „Ty sobie nie wyobrażasz, ile ludzi ludzi w tym mieście mnie ceni, podziwia! – krzyczał. – Jak ludzie cię szanują, to nigdy nie uwierzą w takie wymysły dzieciaka. Ale jeszcze raz to zrobisz, to pożałujesz”". "zaczął mnie bić, poniżać, groził, że mnie zabije". Zabrał ja do częstochowy, tam wysłał do spowiedzi, polecając opowiedzieć o wykorzystywaniu. Spowiednik zbluzgał ją i poniżył ale kościół nic nie jest jej winny, prawda?). "wyzwał mnie od k***w. Powiedział, że nigdy nie dostanę rozgrzeszenia i mam się wynosić z kościoła. Pamiętam, że był taki zbulwersowany, czerwony" Gdy mu się seksualna zabawka znudziła - odwiózł ją do rodziców, do domu, gdzie krew lała się po ścianach i na odchodne ostrzegł, że jak Kasia coś powie, zrobi z niej k***. To tylko przykład. Pamiętaj o tym, że księża wybierają swoje ofiary - najczęściej są to dzieci ze środowisk zaniedbaych, placówek opiekuńczych itd. Takie dziecko zastraszyć - to drobiazg, zwłaszcza, gdy się reprezentuje w jego oczach samego wszechmocnego pana boga. I gdy te ofiary nie mają najmniejszej wiedzy o swoich prawach - nie miały edukacji seksualnej, gdzie dowiedziałyby się czym jest naruszenie sfery intymnej i kiedy jest to złamaniem praw dziecka. Dlatego też księża tak przeciwko tej edukacji protestują... I przestań już z tymi 0,45% - bo to nieprawda, co łatwo sprawdzić, dzięki pani Scheuring-Wielgus. I niby czemu tylko skazanych bez zawieszenia? No więc w zeszłym roku skazano np. 610 osób z paragrafu 200. w tym, 384 z zawieszeniem. Wśród nich było 9 księzy. 6 bez zawieszenia. Co daje nam dokładnie 1% wszystkich skazanych i jeszcze więcej wśród skazanych bez zawieszenia. Dziękujemy, pani posłanko.
ZERR02019.05.10 16:37
dlaczego ściemniasz? dlaczego skazanych bez zawieszenia? Bo trzeba wybrać jednolite kryterium i nie porównywać "księży oskarżonych" z "cywilami uwięzionymi" bo to zakłamuje statystykę zaniżając liczbe cywilów i zawyżając liczbę księży Skazanie bez zawiasów to doskonałe kryterium - sprawy na tyle poważne, że raczej odpadają zmyślone oskarżenia i wyznania mitomanek. Nie wiem co w 2018 ale wiem co w 2007 z art 200 ograniczenie wolności: 6 zawieszenie: 394 bez zawieszenia: 821 ale 'oczywiście' na pozycji 'skazani ogółem' w magiczny sposób nie ma sumy 394 + 821 + 6, tylko 827, czyli suma 821 + 6 Tak się łże statystyką więc porównując do twoich 610 przypuszczam, ze liczba ta jest wyssana z brudnego gejowskiego palucha.
Maria Blaszczyk2019.05.10 23:17
Ale mamy 2019 rok, nie 2007. W ostatnich latach liczba skazanych księzy bardzo wzrosła - bo ludzie przestali się az tak obawiać. Jak ofiary księdza Jankowskiego udały się do prokuratury - to śledztwa w trymiga umorzono. Teraz czasy są lepsze dla ofiar i odrobinę gorsze dla sprawców. No i właśnie Ci pokazuję, że wśród księdzy skazanych bez zawiasów jest ich nawet więcej niż wśród reszty. Skoro skazano 9, z tego 6 na więzienie - a łącznie skazano 610, z tego 384 z zawieszeniem - to ta proporcja jest zupełnie inna.
ZERR02019.05.11 0:10
Liczba 610 / 384 jest niemozliwa proporcje się absolutnie nie zgadzają (wygląda to na dane z 1 półrocza, dodatkowo zamieniono miejscami liczby skazanych na bezwzględne więzienie z warunkowym zawieszeniem) Dobrze by było sprawdzić, czy 6 skazanych to nie kumulacja z kilku lat albo inne przeinaczenie. w latach 2007-2010 gdzie mam konkretne tabele z ministerstwa, roczna liczba skazanych to ca. 1200, z czego 1/3 na zawiasach Ktos tam coś "pomylił" żeby oczernić Kościół. Liczba wieloletnia z ostatniego ćwierćwiecza to 2,7 skazanego na więzienie bez zawieszenia na rok. Wychodzi na to, że księży i zakonników stanowi (w latach 2007-2010) 0,34% skazańców. Wcześniej było troszkę więcej, no ale ma to związek ze starymi sprawkami z lat hipisiarskich, gdzie na całym świecie znacznie podskoczyła liczba incydentów. PS. Teraz ne sa "lepsze czasy dla ofiar" tylko lepsze czasy dla oszustów i ludzi chciwych oraz bez dylematów moralnych. Podobnie - wskutek nagonki medialnej Sądy lekko podchodzą do obowiązku udowodnienia winy i poprzestają na poszlakach. Dodatkowo powstały kancelarie prawne wyspecjalizowane w wyłudzeniach "na molestowanie".
Maria Blaszczyk2019.05.11 0:12
Skazanie na pozbawienie wolności może być z warunkowym zawieszeniem lub bez. No więc się dobrze sumuje, bo nie chodzi o rozłączne kategorie, tylko zbiór w zbiorze. Przynajmniej na stronie MS (są Twoje liczby, tylko tak opisane. Tym bardziej, że przeciez ministerstwo się c A wszystkie dane z wszystkich lat właśnie tam wiszą - na stronie MS - sprawdź sobie. Bo ja już nie mam siły...
ZERR02019.05.10 16:57
no i nie zapominaj o prostej zależności im więcej seksedukacji, tym więcej zachowań interpretowanych jako 'lgnięcie' Twierdzenie, że zaczepiany 12-latek nie podniósł rabanu bo nikt mu nie naopowiadał pierdół o jego "prawach" to coś na kształt dobrego żartu.
Maria Blaszczyk2019.05.11 1:09
Nie. Bynajmniej. Nie ma takiej zależności. Masz opis lgnięcia w historii tego chrystusowca, bardzo typowy. Dziewczynka ledwo żyła, bo "uszanowano prawa rodzicielskie mamusi i tatusia", którzy raczej nie trzeźwieli, a tatuś tak wszystkich katował, że krew spływała po scianie. Dziewczynka potrzebowała wsparcia co bynajmniej nie oznacza "nowego oprawcy". Mniej więcej tak to standardowo wygląda. nie ma to nic wspólnego z tym, czy wiesz, co to macica i do czego służy kondom. I nie, 12-latek nie podnosi rabanu. Serio. Sprawa jest zbadana. Wielokrotnie. Nawet dorosły człowiek statystycznie nie podnosi rabanu. Zgwałcona kobieta nikomu najczęściej o tym nie mówi, mężczyźni tym bardziej. Dzieci - ponieważ takie sobie pedofile wybierają - praktycznie nigdy. A z prawami trochę chodzi o coś innego - bo rozmawiając z dziećmi-ofiarami przemocy seksualnej (zresztą nie tylko seksualnej, właściwie każdej) odkrywa się coś przedziwnego. One na ogół nie mają pojęcia, że to co je spotkało było przemocą. Ta wiedza może jednak ułatwić im szukanie pomocy.
ZERR02019.05.11 9:46
to sa bajki i oszczerstwa o "krwi spływającej po ścianie". Tak nie jest nawet podczas świniobicia I stokroś lepiej, gdy uszanuje się praw rodzicielskie patologii, za co płaca dizerci, niż gdy nie szanuje sie praw rodzicielskich milionów normalnych ludzi. Lepiej gdy patole zniszczą tysiąc dzieci z patologii, niż "państwo" nie szanując praw rodzicielskich ZNISZCZY sto tysięcy dzieci z dobrych rodzin.
Ignacy Popowicz2019.05.12 2:42
"I stokroś lepiej, gdy uszanuje się praw rodzicielskie patologii, za co płaca dizerci," "Lepiej gdy patole zniszczą tysiąc dzieci z patologii," Chryste zmiłuj się nad nami.... Bo jeżeli takich "katolików" mamy, to... Tyle powiem - mam nadzieję, że się z tego synu wyspowiadasz, bo grzeszysz i to ciężko!
Klapaucjusz2019.05.10 23:17
Powiedzmy, że Polsce jest 35 mln dorosłych (>15 lat). Duchownych jest 30,807. To oznacza, że na jednego duchownego przypada 1136 dorosłych Polaków. Jeśli co roku sądy skazują 1,515 osób świeckich za przestępstwa na tle seksualnym, to można się spodziewać 1.3 osoby duchownej skazanej za podobne przestępstwa. Ale jeśli co roku skazywane są 3 osoby duchowne, to z tego wynika, że prawdopodobieństwo napatkania seksualnego przestępcy wśród duchoweństwa jest >2 razy wyższe niż wsród reszty ludności.
ZERR02019.05.10 23:48
jak chcesz kłamać, idź gdzie indziej walnąłes w tym "wyliczeniu" tyle "błędów", że twój matematyk mógłby powiedziec tylko jedno: Siadaj głąbie, Pała! W zasadzie WSZYSTKIE liczby które obrabiasz są błędne
Klapaucjusz2019.05.10 23:58
Czekam na korektę moich “wyliczen” i “błędów”.
ZERR02019.05.11 0:27
zła liczba "dorosłych" (liczymy tylko mężczyzn w wieku jak po święceniach kapłańskich: 11 mln; nie ma księży w wieku 16 lat) zła liczba duchownych (księży i zakonników jest 42000) zła liczba skazanych (więzienie bez zawieszenia ~800, w tym księży średnio 2,7/rok za okres 25 lat) Urwał, WSZYSTKO źle. ogółem: 1 skazany na 13.750 (realnie nieco więcej, <5 procent sprawców jest w wieku 18-25) księży: 1 skazany na 15.550 Jak widać - odsetek sprawców ogólem i sprawców księży jest praktycznie IDENTYCZNY. Co wcale nie powinno dziwić. Czy wyznajesz Teorię Spiskową, że księża to... bo ja wiem... reptalianie? Inny rodzaj faceta?
Klapaucjusz2019.05.11 1:18
Liczbę duchownych wziąłem z https://www.pch24.pl/maly-rocznik-statystyczny-2018--w-polsce-jest-prawie-33-mln-katolikow,61663,i.html, liczbę skazań z oryginalnego wpisu @Zuza. Twoje wyliczenia są równie niepokojące. Jeśli “odsetek sprawców ogółem i sprawców księży jest praktycznie IDENTYCZNY”, to moralność polskiego kleru nie jest w niczym lepsza od reszty społeczeństwa. Mówiąc dosadnie, duszpasterze nie maja żadnego moralnego mandatu do “opieki” nad owczarnią.
Tom64asz2019.05.10 13:45
Ciekawe rzeczy wynika z tego że islamiści są cool ,żydzi są cool ,tam jest ok a katolicy są be . No to może niech ci co tak plują na katolików i kościół zmienią wiarę i spróbują pobrykać z muzułmaninem albo z żydem .Powodzenia .
Moni2019.05.10 13:35
Dla mnie sytuacja jest oczywista: bronimy wiary i Kościoła, a nie wszelkich homo-zwyrodnialców, którzy kiedyś, udając wierzących w Boga, podstępnie dostali się do stanu duchownego, po to, by zaspokajać swoje wynaturzone odchylenia. Nikt, faktycznie wierzący w Boga, nie ulega tym odchyleniom. Dlatego ich, i tych, którzy przez dziesięciolecia ich skrywali, należy potraktować jak chwasty w wiosennym ogrodzie. Ich ujawnianie bardzo popieram. No i ich utylizację.
Maria Magdalena2019.05.10 13:27
@asia Dlatego, że problemu w środowisku homoseksualnym nie ma. To wasz wydumany problem. A pedofilia w środowiskach nauczycielskim, dziennikarskim,różni się tym, że tam nikt nie wydawał instrukcji jak tuszować sprawę i za karę nie przenosił nauczyciela do innej szkoły a dziennikarza do innej redakcji.
Ziutek2019.05.10 13:33
"Dlatego, że problemu w środowisku homoseksualnym nie ma". Masz" tenczowy "zawrót głowy
ZERR02019.05.10 15:07
Jak to nie ma problemu w środowisku gejowskim? A 40% skazańców to co? Nie problem? Pedofilia w środowisku dziennikarskim tym się różni, że dyrekcje mediów uparcie sprawę tuszują, przekupują ofiary i generalnie udaja że nie ma sprawy. Najczęściej nie ma potrzeby przenoszenia dziennikarza do innej redakcji - kontakty z organami ścigania zapewniają mu bezkarność.
A2019.05.10 19:10
Jesteś debilem
Ben2019.05.10 21:39
Jesteś Idiotą jak Oko.
ZERR02019.05.10 22:16
kij ci w duszę, goju
pss2019.05.11 8:58
maria wez "niepie.dol"...chyba do szkoly nie chodzilas!
sct2019.05.10 13:21
Terlik lecz się.A kapiszony to sobie zostaw na sylwestra.Miałem Ciebie kiedyś za prawdziwego katolika, teraz widzę że robisz reklamę antychrystom.
Dominik2019.05.10 19:46
Czyli prawdziwy katolik to taki wg ciebie co nie dba o własne dzieci i streczy je pedofilom?
asia2019.05.10 13:18
Ciągle zadaję pytanie dlaczego tylko jest to problem w kościele , owszem trzeba reagować to co się dzieje w kościele , ale dlaczego zupełny brak reakcji , felietonów czy filmów na ten problem w innych środowiskach , gdzie skala jest o wiele większa ? Dlaczego nie nakręcono filmu w którym ukazano problem w środowisku homoseksualnym , nauczycielskim, dziennikarskim, katolickim i innych
aaa_kotki_dwa2019.05.10 14:57
Bo ZNP (i nne środowiska o których piszesz) nie ukrywa zboczonych nauczycieli i nie przenosi ich ze szkoły do szkoły i nie zastrasza ofiar molestowania dzieci, co święty apostolski kościół katolicki z upodobaniem czyni ciągle i wszędzie.
ZERR02019.05.10 15:05
Jak to nie ukrywa? każda z instytucji przyłapanych na zatrudnianiu zboczeńca ukrywa sprawę i stara się wyciszyć.
Maria Blaszczyk2019.05.10 15:33
Jasne. I pod groźbą wiecznego potępienia zabrania ofiarom o tym mówić... A nie, wróć... No to może minister edukacji czy chociaż kurator oświaty w świetle kamer opowiada, jak to winne są ofiary, bo lgną? No też nie... To może ważni oficjele osobiście, przed sądem, poręczają za gwałcicieli dzieci, obiecując objęcie ich "bezwzględnym i ścisłym nadzorem", po czym zapewnia komfortowe warunki do dalszego gwałcenia nieletnich? No jakoś też nie. Więcej - nauczyciele nie mają nawet swojego państwa, by tam umieścić swoich biskupów Wesołowskich, by w luksusowych warunkach dożywali swoich dni...
ZERR02019.05.10 16:19
Bzdury - wesołowskiego aresztowano w Watykanie i skrócono o głowę. Sąd kapturowy to nie przelewki. Przypadków systemowego i wieloletniego tuszowania skandali pedofilskich jest cała kupa. Od Belgii, przez Niemcy po Wielką Brytanię. Skala ukrywania i ochrony sprawców przekracza drastycznie wszelkie zarzuty 'kościelne' poza tym - to oczywista oczywistość, że "ofiary", czyli prawie zawsze dzieci z patologii - "lgną" na swój sposób, choć robią to raczej z wyrachowania i sprytu. Wiem, widziałem dość patoli będąc dzieckiem. NIKT mi nie wmówi, że te "ofiary" zostały zmuszone krzykiem, biciem i groźbami. To są kpiny. Ty po prostu zycia nie znasz. I to w stopnu żenującym.
Maria Blaszczyk2019.05.10 19:40
No więc nie. Znów kłamstwa z Twych słodkich ust spływają. Wesołowski bynajmniej nie był aresztowany w Watykanie - tylko zamieszkał sobie w Rzymie, w samym centrum. Chodził sobie wolno i mógł robić co chciał. Np. wyjeżdżał do Szwajcarii. Chroniony immunitetem dyplomatycznym. I nikt go o nic nie skracał, tylko zmarł na serce (co wykazała sekcja zwłok). W tym o tyle nie ma nic dziwnego, że niewiele wcześniej w sytuacji zagrożenia życia z powodu problemów z sercem był hospitalizowany (a nawet wylądował na OIOMie). I nikt nie twierdzi, że ofiary pedofilów są zmuszane "krzykiem, biciem i groźbami". Pedofile - co do zasady - nie działają w ten sposób (takie brutalne gwałty to rzadkość. To, że nie masz pojęcia na temat zjawsika wykorzystywania dziec, to nic złego. Złe jest natomiast, że się w tych warunkach wypowiadasz na ten temat. Otóż taki seksualny drapieżnik na ogół sobie ofiarę nejpierw urabia, tworzy więź, a niekiedy uwodzi. Zaś "krzykiem, biciem i groźbami" sprawcy zastraszają co najwyżej już skrzywdzone, zgnojone, załamane ofiary. I fakt lgnięcia przez dziecko jest doskonale nieistotny (choć rzeczone lgnięcie jest na ogół tylko skutkiem stworzenia więzi przez spraawcę, ale nawet gdyby tak nie było - to nieważne). Otóż nawet lgnących dzieci nie wolno gwałcić. To, czy dziecko lgnie, jest obojętne, czy się opiera, nie ma znaczenia. I akurat może życie nie znam, ale na dzieciach krzywdzonych się znam - tak się składa, że pomoc im to mój zawód. Wyuczony i przez jakiś czas wykonywany.
ZERR02019.05.10 20:12
Zgon na serce :) najpewniejsza egzekucja. Nie zwraca uwagi itp. Lgnięcie ma wielkie znaczenie - nie tak dawno Sąd w Polsce uwolnił od kary nauczycielkę, do której 14-letni uczeń tak lgnął, że aż mieli dziecko.
asia2019.05.10 18:35
problem skrzywdzonego dziecka , jest dramatem niezależnie od kogo ono pochodzi ,nauczyciele też mają swoje państwo Jeżeli podejmuje się temat pedofili to się go do końca analizuje a nie tylko wybiórczo. a co na temat Polańskiego ma Pani do powiedzenia ,
Antylewak2019.05.10 18:15
ty aaa_zboki_dwa, całe twoje lewactwo ukrywa więcej zboczeńców i niż wszystkie Kościoły razem wzięte! Tylko, żeby to widzieć, trzeba mieć mózg, anie styropian, wyprany przez GóWnianą i Goebbels 24 he he he he he he he
Piotr2019.05.10 15:46
Odpowiedź jest prosta. W każdej grupie społecznej są zboczeńcy, ale obecnie mówi się tylko o jednej, o księżach, bo toczy się walka lewactwa, odmieńców z Polskim Kościołem Katolickim. Chodzi o jego całkowite zniszczenie, a hojną ręką, milionami dolarów sponsoruje zboczeńców Sorros.
6662019.05.11 15:56
Proponuje edukacje z treści nowego testamentu. Takie tam wiesz coś jest o drzazdze i belce.
Arnold2019.05.10 13:17
Myśle ze powinniśmy uodpornić się na lewackie ataki dotyczące pedofilii w KK i przykryć je zasłona milczenia,która to doskonale zaćmi zajadłe ścierwo bezbożnej histerii. Temat pedofilii w KK powoli się wypala i jest już przebrzmiałym ,nudnym argumentem . Powoli zaczyna im brakować amunicji i zamienia się w groteskowe czepialstwo . W tej "bombie" będzie więcej czasu na mydlenie i mielenie tematu jak racjonalizacji treści. Dodatkowo będą w tym "dokumencie" zamazane twarze,zmienione głosy oraz statyści jako kościelni przebierańcy. Jak zwykle w tvn zwiastun dokumentu jest przereklamowany.
Maria2019.05.10 13:24
Żal mi księdza. Ale cóż, jak się weszło między wrony, trzeba krakać jak i ony.
Maria Blaszczyk2019.05.10 15:28
Świetny pomysł. Zawsze tak robiliście, tylko że w XXI wieku to już nie działa. Nie da się już zastraszać tak łatwo ofiar, nie da się przekupić wszystkich podmiotów, które mogłyby takie informacje opublikować. Już obecnie Polska jest najszybciej laicyzującym się krajem na świecie. Właśnie przez butę hierarchii, udawanie, że gwałcenie dzieci da się zakryć zasłoną milczenia, odpowiadając oskarżeniami wobec ofiar. Nie jestem przyjaciółką tej korporacji - więc taka postawa mnie może tylko cieszyć. Nie przeminie pokolenie, a polski kościół stanie się zjawiskiem niszowym (wtedy zresztą, wcale tego nie wykluczam, stanie się pokorniejszy, a co za tym idzie - sympatyczniejszy).
ZERR02019.05.10 22:17
Dlaczego zmyślasz nazywając nieliczne przypadki moIestowania, nagabywania itp (w ponad 60% homoseksuaInego) "gwaIceniem"? ZgwaIcenie jest tylko i wyłącznie wtedy gdy występuje poważny przymus, przemoc lub realna groźba. Może by tak po prostu przestac zmyślać bajki?
Maria Blaszczyk2019.05.10 23:13
No więc nie. W ogóle nie, w szczególności w przypadku dzieci. Otóż dziecko (w polskim prawie do lat 15) nie jest w stanie wyrazić zgody na seks. Zatem każdy seks z nim jest zabroniony. A teraz pytanie: jakby Twoja matka/żona/partnerka/córka była nieprzytomna - i ktoś wpakował jej, dajmy na to, penisa do ust - to jest zgwałcenie czy nie??? A jako żywo nie potrzeba tu przemocy, gróźb ani przymusu. No więc dziecko ma dokładnie takie same możliwości wyrażenia zgody na seks jak osoba w narkozie. (co nie znaczy, że nia da się go molestować; molestowaniem będą np. uwagi dotyczące seksualności, to rózni starsi panowie w tym celują, np. o cycuszkach, albo jakieś propozycje, nawet w "żartach" - to nie jest zgwałcenie, tylko własnie molestowanie). Zdajaę się, że w przeciwieństwie do mnie znasz dobrze francuski, ale piosenkę o komarze nawet ja z grubsza rozumiem: https://www.youtube.com/watch?v=ySSMl7LL-cY W każdym razie - molestowanie to tyle co naprzykrzanie się.
+++2019.05.10 13:14
Maryjo królowo Polski, broń nas przed atakami wrogów Kościoła, tych jawnych i tych ukrytych. Wiemy, że bramy piekielne Go nie przemogą, ale one zaangażowały miliony zdeprawowanych sług szatana, które przypuściły zmasowany atak ze wszystkich stron i wszelkimi możliwymi sposobami- a my, wygodni, coraz bardziej zamożni, rozleniwieni, zostaliśmy zaskoczeni tą ofensywą, jak owe panny, co zapomniały oliwy. Ten szatański atak może być odparty tylko przy Bożej i Twojej Matko pomocy. Wiemy, że jesteśmy grzeszni, że wielu kapłanów jest grzesznych, ale tylko Ty, Matko byłaś bez grzechu. Ten marny film jest kolejnym atakiem szatana, najbardziej zdeprawowanego oskarżyciela, który z nienawiści do Kościoła próbuje ten Kościół ukazać, jako siedlisko grzechu, by nas upokorzyć, ale sam szatan jest wcielonym grzechem, dumnym ze swojej grzeszności i wszyscy, którzy nas i Kościół oskarżają, tak samo mają, jak on- oni swoje grzechy prezentują nam publicznie i bez zażenowania, uzurpując sobie prawo do grzechu i bezkarności. Matko, uproś Kościołowi w Polsce dary Ducha Świętego, byśmy mocni w wierze- nie dali się pozbawić nadziei, że ten czas próby skończy się dla nas pomyślnie.
Jarek2019.05.10 22:10
Odprawiasz modły o obronę Kościoła Katolickiego przed wrogami- przed pedofilami,cudzołożnikami,homoseksualistami,zdziercami chciwymi na Cash w sutannach? No bo tak rozumiem Twój wpis. Oby Pan wysłuchał Twoich modłów i dał purpuratom-decydentom w polskim Kościele i wszystkim grzesznikom w sutannach nawrócenie i opamiętanie.
+++2019.05.11 9:46
Maryjo Królowo Polski, błogosław swoim Bożym dzieciom, uproś im miłosierdzie Jezusa i mądrość, by umiały rozeznać najniższe instynkty nienawistnych dzieci szatana, które, same zdeprawowane grzechami nieczystości do szpiku kości - przypuściły atak na kapłanów, mając świadomość, że dopóki Kościół ma pasterzy, nie można go zniszczyć, a Polska jest najbardziej znienawidzona przez szatana i jego ziemską synagogę szatańską, jako bastion i forteca chrześcijaństwa.
Jarek2019.05.11 16:39
Czyli ujawnienie prawdy jest dziełem szatana? Czyli gwałcenie dzieci, cudzołóstwo,nierząd,homoseksualizm,odprawianie modłów i udzielanie sakramentów za pieniądze jest z woli Boga? A ujawnianie tego jest dziełem szatana? Nikt nie atakuje Kościoła Katolickiego i nie stosuje zasady odpowiedzialności i oceny zbiorowej. Skoro Twoim zdaniem te czyny mogą popełniać duchowni i sprzeciw wobec tych czynów jest atakiem na Kościół-to proszę o uzasadnienie z Biblii. W którym fragmencie Bóg zezwolił im na to?
Maciej2019.05.15 11:44
Cyli jest mało rozumną osobą wypisując takie bzdury Jarku. Zło od zawsze chciało zniszczyć Kościół od zewnątrz jak i od wewnątrz. Skoro modlitwę i prośby odbierasz jako ochronę pedofilii to świadczy, że sam masz jakiś problem.
urszula2019.05.11 19:20
amen.
stahu2019.05.12 10:50
Niestety Sodoma nie nawraca się taka to ludzka natura . Raz już król Kazimierz zawierzył Polskę Maryji i...straciliśmy wolność niepodlgłość , rozebrali ją nam na 123 lata ! 2 krwawe łaźnie spadły na Polske w XX wieku pod ,,ochroną,, tej bogini Izydy - Błagam może chociaż chwilowo nie prośmy o jej opiekę ...
herbaciarz2019.05.10 13:09
Nota Bene, nie znoszę tego gościa.
herbaciarz2019.05.10 13:07
Bzdury
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.10 13:03
Nie Terlik, rewolucja już się odbyła i trwa nadal. Jutro będzie tylko kolejny kamyczek do łańcucha ciągnącego Katosektę na dno zapomnienia i nicości.
wisniol2019.05.10 13:44
Nie wysilaj się fiend, "bramy piekielne go nie przemogą".
Jacek2019.05.10 14:45
Ze oczyscic trzeba, to prawda. Ale glosy jak ten w tym poscie… To samo mowili francuscy rewolucjoniści, sowieccy rewolucjoniści... Sa juz dawno przeszloscia, a Kosciol trwa. Wlasnie to jest sila Kosciola - zdolność odnawiania sie, podnoszenia z upadku. Niech przyjdą radykalne decyzje, to tylko pomoze.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.10 14:54
Oczywiście będziecie trwać, jako malutka nic nie znacząca sekty bez wpływu na cokolwiek. Nikt nie pisał o całkowitym unicestwieniu. Wystarczy, że przestaniecie być zagrożeniem dla społeczeństwa i porządku prawnego.
ff2019.05.10 18:11
pomarzyć lewaku możesz, tego ci nikt nie zabroni, tylko ostrożnie ze szczytowaniem, żeby ci pustego sagana nie urwało ...
Polak Katolik Dumny Gej2019.05.10 18:29
Nieprawda, KK przetrwa.
Janusz z Kolonii2019.05.11 0:24
O ruski prowokator. Wy gorsze rzeczy robiliście i nadal robicie, ubeckie zachlane mordy. Mam wyliczyć? No zacznę, a ty mi powiesz czy mam dalej ciągnąć: Rozpijacie, narkotyzujecie i pornografujecie młodzież, ba małe dzieciaki. Mordujecie dobrych księży, a wmontowaliście nam miernoty pełne problemów z samym sobą, całe szajki gejowskie, a teraz fałszywie oskarżacie. Działacie jak szatan, najpierw podrzeganie do zła, a potem oskarżenia. Jesteście jak wasz pan, nie zdolni do miłości i prawdy. Jesteście tchórzami i zabójcami i śmierdzicie. Sami znęcacie się na niewinnych i tym się chlubicie!
Auferetur Inferunt Insaniam2019.05.10 12:59
Terlikowski poszedł drogą Cejrowskiego i zdradził Kościół, Naród, Polskę, Boga i Prezesa??? Przeszedł na stronę zboczeńców, lewaków i wrogów kościoła????
\305\273eTakSeKur..Powiem2019.05.10 20:20
tak tak, oczywiście to był zamach.
Marian2019.05.10 12:58
Terlikowski jest dla mnie tak samo wiarygodny jak Siekielski
herbaciarz2019.05.10 13:16
Jak myślisz dlaczego wyleciał z Frondy? Mąciciel i (kto wie?) "wilk w owczej skórze" Na miejscu Frondy to bym tego filmu wcale nie wspominał.Tak jak "Gość Niedzielny".Terlik znowu robi reklamę agentom diabła.
ja2019.05.10 12:54
Owszem. Mam nadzieję że redakcja frendzla zrobiła sobie zapas Stoperanu, bo będzie się działo. I dobrze.
eth2019.05.10 19:14
nie ma stoperanu. Wykupili juz. Caly stoperan wykupili kodziarze na "po wyborach"
KONSTYTUCIA to ja = Bolek OTUA to nie ja2019.05.11 3:14
Pietrak ty masz jenzyk, pszyjć do mnie. I ja cim muwie graj w totolotka.
ross2019.05.11 8:38
chyba nie zrozumiałeś tego co czytałeś