,,Odszedłem''. Abp Budzik podjął kroki prawne wobec Łukasza Kachnowicza - zdjęcie
14.08.19, 12:25(fot. instagram/Twitter/Łukasz Kachnowicz)

,,Odszedłem''. Abp Budzik podjął kroki prawne wobec Łukasza Kachnowicza

62

Jest decyzja Kościoła ws. Łukasza Kachnowicza, o którym informowaliśmy przed dwoma dniami. Poinformował on na swoim twitterze, że odszedł z kapłaństwa. Wcześniej pisał też o swoim udziale w paradzie LGBT.

Metropolita lubelski abp Stanisław Budzik poinformował, że podjął już działania wynikające z prawa kanonicznego w stosunku do ks. Łukasza Kachnowicza, wspierającego środowiska LGBT.

O decyzji arcybiskupa poinformował na twitterze rzecznik lubelskiej kurii, ks. Adam Jaszcz:

Abp @StanislawBudzik podjął wobec ks. Kachnowicza kroki prawne, przede wszystkim upomnienie kanoniczne, wzywające do pokuty i wyznaczające czas na powrót do diecezji. Następnym krokiem będzie nałożenie kary suspensy”.

Wcześniej pisał też:

Wyrażam ubolewanie i jest mi przykro z powodu bólu tych wszystkich, którzy zaufali ks. Kachnowiczowi jako kapłanowi, reprezentującemu Kościół oraz nauczanie Jezusa o miłosierdziu, ale też o konieczności wyznania grzechu i pokuty w drodze ku zbawieniu”.

Kachnowicz na swoim Facebooku napisał:

Dla jasności, odszedłem. Można już nie mówić, że jestem na urlopie. Nie jestem”.

Wcześniej informował, że jest „na urlopie” od obowiązków duszpasterskich.

Wciąż wzywamy do modlitwy za ks. Łukasza Kachnowicza.

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze (62):

Zephyr2019.08.15 15:49
Czyli co, taki niby ksiądz może ciągle odprawiać Mszę św., spowiadać i udzielać pozostałych sakramentów? Przecież to kpiny w żywe oczy. Może warto aby ksiądz arcybiskup podjął bardziej radykalne kroki, aby uchronić wiernych przed zgorszeniem. Może warto aby wszyscy, którzy do tej pory przyglądali się z bliska działaniom tego księdza, czyli jego proboszczowie, nauczyciele, koledzy i inni, odpowiedzieli w sposób odpowiedni do swojej winy, nie tylko przed Bogiem, ale również przed władzą kościelną. Weźcie się w końcu za siebie i nie udawajcie, że wszystko jest w porządku, że wystarczy teraz ogłosić wezwanie tego delikwenta do pokuty, a później się zobaczy. Nie można tak pogrywać drodzy kapłani i biskupi.
niemoc państwa polskiego wobec demoralizatorow2019.08.15 10:24
Kiedys takich agentów -rozwalaczy lokowała w Kościele Luna Brystygierowa. A teraz?
dumny Polak2019.08.15 8:01
Jak to z tym prawem kananicznym jest? Jedni biskupi za błachsze "grzeszki" suspendują kapłana natychmiast z dnia na dzień, natomiast w przypadku aktywnego homosia od zawsze, będącego powzechnym zgorszeniem i szydzeniem z KK,kiedy sprawy od lat są znane przez zainteresowanych dopiero teraz po ujawnieniu publicznym skandalu Ks Abp. wdraża jakąś zawiłą i długotrwała drogę do suspendownia>
Andrzej Budzinski2019.08.15 0:37
Chiałbym dołączyć mój głos dotyczący idei LGBT i GENDER. Otóż w ostatnim czasie napisałem książkę, która rozpatruje ten problem: LESBIAN GAY BISEXUAL TRANS. BŁAZNY KRÓLA „Lesbian, gay, bisexual, Trans … błazny króla”, to próba odpowiedzi na definicję naukową homoseksualizmu, według której jest on naturalnym wariantem ludzkich zachowań, polegającym na sentymentalnym i/lub seksualnym przyciąganiu osób tej samej płci”. „Naturalny wariant”. Według tak sformułowanej definicji homoseksualizmu stawiam pytanie: Naturalny wariant, ale według jakiej matury? Tej przed grzechem pierworodnym zgodnej z wolą Bożą? Czy tej po grzechu pierworodnym skażonej przez grzech i manipulację szatana? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w Piśmie Świętym, a w szczególności w Księdze Rodzaju w opisie stworzenia, który ukazuje w sposób jasny i niepodważalny prawdę o naturze człowieka, jako mężczyzny i kobiety, i ich seksualność stworzonych na obraz i podobieństwo Boga. Książkę można nabyć https://www.andrzejbudzinski.com/
vvv2019.08.14 21:23
Ciekawe, jakim cudem ten pederasta został wyświęcony na księdza? Musiał nieźle kamuflować swoje dewiacje.
Polak Ateista Dumny Gej 2019.08.14 20:13
Jestem debilem, sam już nie wiem co piszę, mam mózg z kurzego smalcu, nie czytajcie tego co piszę
Ja2019.08.14 19:32
Tylko jego rodziny mi żal. Matki w szczególności.Taki wstyd.
Ja2019.08.14 16:03
Po ludzku to potępieniec w szponach diabła. Kiedy jest wolna wola służenia złu - to nic nie można zrobić , św. Paweł Ap. mówi: taki nich idzie swoją drogą zatracenia... Przekleństwo pustki i wydziedziczenia kresem takiego człowieka - to nauka Jezusa Chrystusa.
Jahu2019.08.14 14:44
Odszedłeś... szkoda,że autostradą do piekła.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 16:38
Facet wytrzeźwiał, a ty jełopie dalej na haju katopropagandy
ZerrO2019.08.14 17:32
Jaką autostradą? Piekło jest usłane z łbów biskupich.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 14:29
Oczywiście katolicy to przytłaczająca większość w Polsce i oni decydują o prawie, jak również podejmują kroki prawne.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 14:20
Genowefa ma jednak rację . Rejestracja gejowskich związków to inwigilacja i ograniczenie praw obywatelskich osób Lgbt. Musimy wyrazić nasz ostry sprzeciw
Genowefa Bluszcz2019.08.14 14:17
Dumny geju , a kto ci broni zawrzeć związek małżenski? Idziesz do USC , kupujesz znaczek skarbowy za parę złotych i zawierasz. A jak się nie ułoży to się rozwodzisz. Polska to wolny kraj a prawo jednakowe dla wszystkich.
anonim2019.08.14 14:28
A jak się nie ułoży? Czy rezygnując z umowy na kablówkę też powinno się składać pozew do sądu?
anonim2019.08.14 15:01
nie
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 15:44
Nie rób z siebie większej idiotki niż jesteś. W Polsce osoby o tożsamości nieheteronormatywnej są dyskryminowane i nie mogą zawszeć ślubu cywilnego z osobą partnerem komplementarnym do ich orientacji.
Bogobojna2019.08.14 18:29
SwPaweł upomina Panią Genowefę czy zamknęła ryj i poszła zmywać gary.
Lublinianka2019.08.14 23:31
Nie wiem jakiego Pawła ty czytasz, ale na pewno nie Świętego Pawła, bo on nigdzie nie pisał o "ryjach" i ich zamykaniu, ani nie był seksistą, w przeciwieństwie do ciebie. Prawdopodobnie jesteś kolejnym babonem (paskudna baba o wyglądzie chłopa i mentalności chama np Środa, Senyszyn itp), który gardzi kobietami mającymi inne poglądy niż ty.
FlubberShy2019.08.15 15:57
Edukuj się ciemna maso: http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,244
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 13:45
Nie ma czegoś takiego jak "kroki prawne" w wykonaniu katosekty. Katosekta nie posiada zdolności prawnej. Poza tym Kachnowicz odszedł zanim arcybiszkopty zdążyły się spiierdzieć w tej sprawie.
Genowefa Bluszcz2019.08.14 13:44
W Polsce nie ma żadnej potrzeby wprowadzania związków partnerskich, żadnej! Naczelny pederasta Biedroń przecież ma partnera i nikt im nie stwarza problemów , obaj robią kariery jako politycy. Nie ma żadnej potrzeby inwigilacji kto z kim mieszka czy śpi , czy to są homo czy inni. Naprawdę nie ma takiej potrzeby ! To komunistyczna metoda!!! A Polska to wolny kraj i takim pozostanie!! Nie ma potrzeby inwigilacji ani rejestracji homoseksualistów !! Niech sobie żyją spokojnie!!!
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 13:52
Absolutnie jest taka potrzeba nie tylko związków cywilnych, ale też małżeństwem. Jednym słowem pełnej równości. Geje płacą identyczne podatki i nie ma żadnego powodu, aby mieli mniej praw od hetero. Być może dla ciebie wspólne pożycie to tylko bzykanie, ale dla normalnych ludzi to znacznie więcej - gromadzenie majątku, wspieranie się, rozliczanie, załatwianie spraw urzędowych i nie tylko. Do tego kwestie szpitalne, spadkowe, wychowywanie dzieci itd. To wszystko nie jest zabezpieczone w parach żyjących na kocią łapę, dlatego hetero biorą cywilne śluby. Gdyby nie miało żadnego wpływy nie braliby.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 14:27
Ja jestem za tym, żeby pederaści mogli zachodzić w ciąże i rodzić dzieci. Uchwalmy takie prawo i niech rodzą :D
guess who2019.08.14 13:36
No to przytocz przykład choć jednego kraju, gdzie "zniszczyli" związkami partnerskimi dostępnymi dla par hetero i homo. Jeden. Odpowiedź uzasadnij, pamiętając o ósmym przykazaniu.
Ted2019.08.14 14:20
Cały zachód to moralna kloaka, zboki, aborcja, eutanazja, a Szwecja- to już skrajna patologia. A ty masz oczy i nie widzisz ?
guess who2019.08.14 14:22
Dlaczego kłamiesz? Swedes have a reputation for being relaxed about living together outside marriage. So it might come as something of a surprise to learn that Swedes are more likely than the Germans, French, Brits, Danes or Italians to tie the knot. In 2012, 5.3 marriages were celebrated per 1,000 inhabitants in Sweden. In the EU, only Romanians, Latvians and Cypriots were keener on getting hitched (although the Turks, at 8 marriages per 1,000, beat the lot). https://www.thelocal.se/20150115/a-portrait-of-sweden-in-ten-statistics
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 14:26
Szwecja, Norwegia, jak wyżej.
ParadyRównościToMarszeMarksistowkiejAntykultury!!!2019.08.14 13:24
OLI2019.08.14 13:18
@guess who Za malutki jesteś i dużo przykrótki, żebyś mógł ustawiać fałszywe pole bitwy oparte na fałszywym problemie i zmuszać innych, żeby na tym polu bitwy stawali do dyskusji. Albowiem nawet gdyby gejostwem i innymi wynalazkami zaraziło się 99% populacji, to zawsze jest możliwe wskazanie tego 1% społeczeństwa żyjącego według dotychczasowych norm. Wszak nawet w sowietach w czasie stalinowskiej nocy - wciąż istnieli wrogowie najlepszego ustroju, agenci imperialistów, kapitalistów, odwetowcy i zaplute karły reakcji. Problem tkwi w tym, że ruchy LGBTQ metodycznie i z premedytacją niszczą wszelkie normy kulturowe zmierzając do unicestwienia naszej cywilizacji, i odbywa się to na wszelkich możliwych polach. Walka z małżeństwem heteroseksualnym i walka o odebranie rodzinom prawa do wychowywania swoich dzieci - to tylko jeden z ważnych frontów.
Maria Blaszczyk2019.08.14 23:54
Wszelkie normy kulturowe? No cóż, dotychczas (po doświadczeniu faszyzmu) norma kulturowa nie dopuszczała nazywania osób LGBT "zarazą". Robili tak naziole i skończyło się to wysyłaniem niewinnych ludzi przez kominy krematoryjne na inny świat. Normą kulturową było nierzucanie w ludzi słoikami z moczem. I wreszcie - normą kulturową było zwiększanie praw dyskryminowanych mniejszości. Więc zastanówmy się, kto niszczy normy kulturowe? A co do dzieci - mieszkam w kraju o całkiem znośnej sytuacji osób niehetronrmatywnych. Nikt mi nigdy nie sugerował nic w związku z wychowaniem dzieci. Nie mówiąc o odbieraniu mi prawa do ich wychowania. Serio...
guess who2019.08.14 13:17
Proszę wskazać choć jedno państwo w którym po wprowadzeniu związków partnerskich (niekoniecznie nawet małżeństw dla osób tej samej płci, ale związków partnerskich dostępnych dla wszystkich) "uległa destrukcji instytucja małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny". Jeden kraj, gdzie po wprowadzeniu ZP zanikła instytucja małżeństw dwupłciowych. JEDEN!
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 14:24
A mogą być takie w których już zanika? To proszę: Szkocja, Belgia, Holandia, Niemcy, Kanada, Duża część stanów USA, itd. itp. Tępy młot.
guess who psycho2019.08.14 14:27
Dlaczego kłamiesz? It might come as something of a surprise to learn that Swedes are more likely than the Germans, French, Brits, Danes or Italians to tie the knot. In 2012, 5.3 marriages were celebrated per 1,000 inhabitants in Sweden. In the EU, only Romanians, Latvians and Cypriots were keener on getting hitched (although the Turks, at 8 marriages per 1,000, beat the lot). https://www.thelocal.se/20150115/a-portrait-of-sweden-in-ten-statistics
Lublinianka2019.08.14 23:19
Starożytna Grecja i Rzym, nieuku
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 13:16
Prawa nie czkaj. Nie ma gejów w sutannach , nie ma pedofilii. Ministranci bezpieczni
Prawaczka2019.08.14 13:11
Obecnie geje nie muszą się już ukrywać w Seminariach, a Seminariom na kandydatów pozostają już tylko pedofile. Do Seminarium w Olsztynie nie zgłosił się ani jeden kandydat. Mniej księży oznacza mniej księży pedofilów.
MarksistowskaIdeologiaLgbtToZaraza!!!!2019.08.14 13:20
Sugerujesz że do seminarium w Olsztynie do tej pory zgłaszali się tylko homoseksualiści?
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 14:21
Chyba jednak jesteś głupia i wyjaśnię ci najprościej jak zrozumiesz. Mniej ludzi na świecie oznacza mniej morderców, gwałcicieli, złodziei i wszelkiego zła. Zaczniesz od siebie?
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 13:07
Koalicja końskiej d.u.p.y z batem Pederaści w wyborczym sojuszu z postkomuchami od akcji Hiacynt!!!! smuteczek pa .. pa … robaczki
Irena2019.08.14 13:02
Potrzebna jest reforma, dotycząca "przesiewania" takich osób już na etapie kandydowania do kapłaństwa. W zakonach jest rok postulatu, czemu by nie wprowadzić dla przyszłych kapłanów roku przygotowawczego? Potrzeba czasu, by rozeznać, czy kandydat ma skłonności homoseksualne vel pedofilskie, poobserwować, jak pracuje z dziećmi, i czy bardzo go ciągnie do chłopców i mężczyzn.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 13:48
A niby co to miałoby zmienić? Nie ma technicznej możliwości sprawdzenia jaką kto ma rzeczywistą orientację jeśli ten chce ją ukryć. Znam dwóch kleryków, którzy mają się świetnie w katosekcie, a poza nią prowadzą życie erotyczne np. po cywilnemu chodzą do klubów gejowskich na dyskoteki.
Matka Polka2019.08.14 15:39
No cóż, przykre, że żyją w takim zakłamaniu, w sumie nie wiem, po co, bo to bardzo obciąża.. No chyba, że to celowe działania obliczone na uderzenie w Kościół i widowiskowe wyjście z szafy... Nadzieja w tym, że przypadkiem ujawni się ich zakłamanie, ruszy sumienie (powaga, jest coś takiego panowie:))) lub sami odejdą.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 13:00
JestemFaszystą:NiePopieramKomuchówIZboczeńców!!!!
Stanislaw2019.08.15 12:48
Mój komputer odczytuje; Jestem Durrrrrny gej!
Kler się powoli oczyszcza2019.08.14 12:57
Geje pedofile2019.08.14 12:53
Dobrze że gej ściągnął sutannę . Miałby kiedyś wykorzystywać dzieci to lepiej niech idzie
Andrzej 2019.08.14 13:28
A ja myślę że to jest tragedia znałem tego człowieka w początkach jego kapłaństwa był świetnym duszpasterzem szkoda i jego i jego duszy
Szymon2019.08.14 12:51
Prawo kanoniczne? Sztuczny twór, który nikogo nie obchodzi...
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 13:13
Gender mainstreaming ? Sztuczny twór, który nikogo nie obchodzi...
Andrzej 2019.08.14 13:25
no ciebie burku na pewno żadne prawo nie obchodzi A tak na marginesie po h... uj tu zaglądasz
Szymon2019.08.14 14:49
Obchodzi mnie prawo karne, cywilne itp. Po formie wypowiedzi widzę, żeś "prawdziwy polak - katolik". A zaglądam tu bo wroga trzeba znać...
Lublinianka2019.08.14 23:18
To poczytaj Nowy Testament, a w szczególności wypowiedzi Jezusa o szatanie, bo to on jest twoim wrogiem, a nie inni ludzie, w szczególności nie chrześcijanie, pajacu!
Szymon2019.08.15 23:58
Moimi wrogami są ludzie, tacy którzy nie używają, albo co gorsza nie mają mózgu, tak jak ty. A pajac to cie zrobił.
MarksistowskaIdeologiaLgbtToZaraza!!!!2019.08.14 12:46
Czerwona zaraza pod czerwonym sztandarem ze swastyką z jednej strony i sierpem i młotem z drugiej niszczyła Poskę. Dzisiaj ta zaraza niesie sztandar podrabiany na tęczowy . Ideologia ta sama , marksistowska
Matka Polka2019.08.14 12:45
Prośmy o ŁASKĘ nawrócenia dla tego kapłana.
Ben2019.08.14 13:18
Na co by się miał nawrócić czy może na heteroseksualizm?? Jakoś Paetz się nie nawrócił do tej pory na heteroseksualizm.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.14 14:16
Nie mam doświadczeń z Paetzem, ale Ben ma i wie :)
Lublinianka2019.08.14 23:14
On nie jest już żadnym kapłanem!!!!! Zrzucił sutannę i został usunięty z listy księży Archidiecezji Lubelskiej. Przestańcie go tytułować "ksiądz", bo on niedługo zostanie twarzą LGBT w TVN i będzie powoływał się na to wasze tytułowanie go "księdzem" jako poparcie dla jego osoby i jego sodomickich wyskoków! Ten oszust powinien być ekskomunikowany za sprowadzanie wiernych na manowce i wywołanie zgorszenia we wspólnocie Kościoła, a cały majątek jaki zgromadził za pieniądze z intencji mszalnych, rekolekcje i tacę powinni mu zarekwirować. Dlaczego tak uważam? Sodomici twierdzą, że rodzą się sodomitami i takie bzdury nam próbują wymawiać. Logicznie rzecz ujmując, skoro rodzą się sodomitami, to PAN Kachnowicz idąc do seminarium WIEDZIAŁ, że jest sodomitą, a ukrywając to przed swoimi przełożonymi i wiernymi, celowo wprowadzał ich w błąd, czyli dopuścił się OSZUSTWA, zatem jego święcenia kapłańskie powinny być NIEWAŻNE, tak jak fałszywie złożona przysięga małżeńska. A skutkiem nieważnych święceń powinien być przepadek mienia uzyskanego dzięki bezprawnemu pełnieniu posługi kapłańskiej, czyż nie?
Stanislaw2019.08.15 12:47
Z zarazami, także tęczowymi, nie paktuje się! Są apostatami i tyle! Żadne procedury kancelaryjne tu nie mają sensu, bo one tylko dają szansę zarazie!
tomasz2019.08.15 8:48
Ma pani rację trzeba temu kapłanowi pomóc żeby się nawrócił . Im szybciej tym lepiej ponieważ dalsze brnięcie w tym bagnie jakim jest LGBT prowadzi na zatracenie. Kończy się śmiercią w piekle. ponieważ jako kapłan powinien dawać przykład wiernym tymczasem sprowadza na drogę ww. piekła. Dlatego powinno się wysyłać modły o jego nawrócenie ze złej drogi. Mam nadzieję że się nawróci . Mam nadzieję że popieracie moją wypowiedź na ten temat.
GejePedofile2019.08.14 12:44
Tolerujemy homoseksualistów w społeczeństwie, a tym którzy chcą zmienić swoje życie powinniśmy oferować wsparcie. Mamy jednak do czynienia z ofensywą działalności wywrotowej, która twierdzi ,że broni praw osób z problemami z własną płciowością i psychiką. Ale to jest tylko fasada, w rzeczywistości mamy do czynienia z dalszym ciagiem rewolucji marksistowskiej, która teraz przyjęła zabawną formę objazdowego cyrku płatnych aktywistów lgbt. Mimo groteskowej formy nie należy tego zjawiska w żadnym wypadku lekceważyć. Jest to etap marksistowskiego planu zniszczenia społeczeństwa opartego na wartościach cywilizacji łacińskiej, zniszczenia rodziny. W tym celu marksistowscy aktywiści lgbt chcą deprawować nasze dzieci już w wieku przedszkolnym. Wybierając PIS mamy gwarancję polityki prospołecznej i prorodzinnej i żadnych przywilejów prawnych dla tych grup lgbt, które kreowane są na nowy proletariat rewolucji marksistowskiej.