Choroby zakaźne w PRL. Gdyby rządziła Konfederacja, pewnie nadal umieralibyśmy na gruźlicę, syfilis i cholerę - zdjęcie
08.06.21, 08:37Fot. via Pixabay / screenshot YouTube (Telewizja Republika)

Choroby zakaźne w PRL. Gdyby rządziła Konfederacja, pewnie nadal umieralibyśmy na gruźlicę, syfilis i cholerę

153

W latach PRL-u na karcie pocztowej, którą lekarze mieli obowiązek przesyłać do stacji sanitarno-epidemiologicznej, było wymienionych 48 chorób zakaźnych różnego pochodzenia. Wśród nich znajdujemy takie jak np. cholera, dżuma, jaglica, pryszczyca, świerzb, trąd, wąglik, czy żółta gorączka. Do tego dochodziły roznoszone drogą kontaktów seksualnych choroby weneryczne takie jak syfilis, rzeżączka, w tym także różne choroby wirusowe, grzybicze i pasożytnicze, lecz z nimi pacjentów kierowano do specjalistycznych poradni nie informując o tym sanepidu.

Jednak największą śmiertelność niosła ze sobą gruźlica. Dawniej nazywana w Polsce suchotami, doprowadzała do szybkiego wyniszczenia organizmu krwiopluciem i gorączką. Sytuacja zmieniła się w latach 20. XX wieku, gdy wprowadzono na wielką skalę szczepienia oraz po II wojnie światowej, gdy do leczenia zaczęto stosować antybiotyki. Jednak jeszcze po II wojnie światowej istniały w Polsce szpitale i sanatoria przeciwgruźlicze. Na gruźlicę zmarł nie tylko Fryderyk Chopin, lecz także Juliusz Słowacki, Zygmunt Krasiński, Antoni Czechow, Franz Kafka, a nawet piękna aktorka Vivien Leigh, znana z filmu „Przeminęło z wiatrem”.

W latach PRL-u obawiano się również cholery. To ostra, zaraźliwa choroba przewodu pokarmowego przed wiekami pustoszyła całe kraje. Zabijała więcej ludzi niż wojny. Jej śmiertelność sięgała 50 procent. Ostatnia wielka epidemia cholery przeszła przez Europę w latach 1831-1832. Na cholerę zmarł poeta Adam Mickiewicz. Obecnie istnieje bardzo skuteczna doustna szczepionka przeciwko cholerze, a śmiertelność wśród leczonych przypadków nie przekracza 1 procenta.

Dziś, wiele z tych chorób, dzięki szczepieniom, jest praktycznie nieznana. Jednak wbrew zdrowemu rozsądkowi, totalna opozycja prawie nieustannie utrudnia walkę z pandemią koronawirusa. Gdyby w przeszłości działały tak destrukcyjne siły społeczne jak np. Platforma Obywatelska czy Konfederacja, prawdopodobnie do tej pory na cholerę, gruźlicę, czy dżumę umierałyby nieustannie miliony ludzi na świecie.

P.J.Z.

 

 

 

Komentarze (153):

mariusz2021.06.10 16:31
Pismaku po jakimś marnym licencjacie odróżniaj porządne sprawdzone szczepionki od preparatów genetycznych, których bezczelne pfizery i inne eksperymentują na polskich dzieciach!! Nawiasem, jakie to państwo (czy my mamy państwo ?!), które pozwala wszczepiać DZIECIOM niezbadane do końca trucizny? Czyje to państwo jest??
Darek2021.06.9 9:54
A co to ma wspólnego z tym eksperymentem medycznym? Tamte szczepionki były przetestowane i działają i nikt normalny (konserwatysta) się przed nimi nie broni. A to o czym tu piszecie to brednie. Ta pseudo szczepionka nie została prawidłowo przetestowana i nigdy nie stosuje się i nie ma skutecznej szczepionki na zakażane choroby sezonowe, nie ma i nie było. Szczepionka na grypę jest takim przykładem 70% francuzików szczepi się przeciw grypie i okazało się że teraz przy tej odmianie koronowirusa który z ludźmi jest od ponad 100 lat padali jak muchy, bo ich organizmy nie umiały same produkować przeciw ciał !!!!!
(...)2021.06.9 7:54
"Nazwanie pederasty, lesbijki, biseksualisty czy transwestyty dewiantem, a ministra Niedzielskiego szkolonym psychopatą, to są bardzo poprawne określenia oddające istotę rzeczy. To nie jest żadna mowa nienawiści. To nie jest chamskie i niegrzeczne. Grzegorz Braun, używając tych określeń w debacie politycznej w radiu, nie przekroczył żadnych norm cywilizowanej debaty. Nie używał epitetów, ale słów znaczących. Użył poprawnych nazw - nazwał tych ludzi zgodnie ze słownikowym znaczeniem."
Pełna Zgoda2021.06.9 8:49
"Nazwanie pederasty, lesbijki, biseksualisty czy transwestyty dewiantem, Brauna idiotą , Korwina ruskim pachołem a Bosak rozwydrzonym szczylem a Wilka tęczową pindą to są bardzo poprawne określenia oddające istotę rzeczy. To nie jest żadna mowa nienawiści. To nie jest chamskie i niegrzeczne
Lekarz_Rodzinny2021.06.9 7:25
Żenujący lewacki tekst, bez jakiej kolwiek wiedzy epidemiologicznej. Tzw. gruźlica w XIX i początkach XX to w dużej części niediagnozowane przerzuty nowotworów do płuc a jak kaszlał i pluł krwią to miał gruźlicę. Gruźlicę zakończyła era antybiotyków a szczepienie to dodatek. jest też zespół wszczepiennej gruźlicy nabytej po szczepieniu. A na Kiłę, Rzeżączkę szczepień nie ma!!!! Na HIV cze WZW C też. Gdyby rządziła Konfederacja to dostęp do najnowszego leczenia WZW C czy czerniaka byłby zapewniony dla wszystkich potrzebujących!!!! Nie tak jak za władzy ministra syntezatora.
Stach2021.06.9 6:19
Bardziej niemądrze nie można.. Przykre.
Grzegorz2021.06.9 5:13
Co za absurd. Cholera praktycznie zniknęła dłuuugo przed pojawieniem się szczepionki. Czy pan P.J.Z szczepił się na cholerę? Sam pisze, że ostatnie epidemia to 19 wiek. Szczepionka pojawiła się w 21 wieku dopiero.
A.2021.06.9 9:12
Tak, tak, Adam Mickiewicz ..., a może jeszcze Kopernik też była kobietą? Autor jak widać nie miał w swojej szkole lekcji polskiego, bo inaczej nie wystawiłby się na tak pewny odstrzał.
Anonim2021.06.8 23:41
Obecnie chorujemy bez pomocy,a niektórzy umierają bo służba zdrowia ponad rok nie działa,a składki zdrowotne ściągane są nadal,
Piotr2021.06.8 23:15
W TEJ CHWILI LUDZIE UMIERAJĄ Z BRAKU DOSTĘPU DO LEKARZA NA CHOROBY KTÓRE MOZNA WYLECZYĆ LUB OD SZCZEPIEŃ SAM SŁYSZAŁEM O KILKU PRZYPADKACH KTÓRE PO SZCZEPIENIU ZAKOŃCZYŁY SIĘ EMIERCIĄ. CO BY BYŁO JAK BY RZĄDZIŁA KONFEDERACJA TO NIE WIEM I WY TEŻ NIE WIECIE. MACIE WPŁYW TU I TERAZ I WIDZICIE CO SIĘ DZIEJE Z PLANDEMIĄ A JAK NIE TO CZAS SIĘ OBUDZIĆ, BO NIE JEST TAK KOLOROWO JAK FRONDA I INNE OPŁACONE MEDIA POKAZUJĄ. CHOROBY ZNIKŁY NA SKUTEK LEKÓW, ANTYBIOTYKÓW I POPRAWY ZYCIA INNYCH LUDZI (MYDŁO, WODA I WARUNKI BYTOWE) WOJNA POKAZAŁA JEŻELI WARUNKI BYŁY DOBRETO CHORUB NIE BYŁO JAK SYTUACJA SIĘ POGARSZAŁA TO WCHODZIŁA EPIDEMIA PRAWDZIWA A NIE JAK TERAZ PLANDEMIA. TYLKO POCZYTAJCIE TROCHĘ.
DLA PRZYPOMNIENIA2021.06.8 22:09
Proszę sobie przypomnieć WASZ stosunek do szczepień przeciwko Covid-19 z początku pandemii...
oj2021.06.9 7:13
u mnie bez zmian. Od początku było mi wiadome, że ojcowie pandemii i szczepionek to te same antychrysty.
Anonim2021.06.8 22:06
Tylko kompletny debil ukryty pod znakami P.J.Z. mógł dojść do takich wniosków? Totalny debil? A co więcej, nie dość, że debil, tona dodatek tchórz, bowiem odwagi mu brak na podpis pod tekstem?
Anonim2021.06.8 22:18
Po tych tzw. szczepieniach happy ludzie wymrzecie jak dinozaury? Z tą tylko różnicą, że dinozaury nie miały na swoje wymarcie wpływu?
A to ciekawe,"Anonimie"???2021.06.9 1:51
Zwracasz innym uwagę, że nie podpisują się pod tekstem!?! ...A czy ty podpisujesz się po swoim tekstem?... Jakoś nigdy nie widać! "Anonim", to nie podpis, lub inne twoje głupie nicki!..Zobacz najpierw siebie, a potem zwracaj innym uwagę!... Nieprawdaż?
Sprzedam opla2021.06.8 21:54
Sprzedam opla aquillę, autokomis Roman Pornola, Radomsko, ul. Wiejska.
JonB2021.06.8 22:27
Kupie. Oferuje $1.
jan kowalski2021.06.8 21:26
Za konfederastów to by ciemnota była
Ed2021.06.8 21:29
... jak w średniowieczu. Tylko janie kowalski jaśnie oświecony, co teraz jest?
jan kowalski2021.06.8 21:34
wiek nauki,rozwój medycyny i nedobitki wiejskich głupków w Sejmie pod przywództwem groteskowego starca i zarośniętego osobnika z dzieciątkiem bosak
Ed2021.06.8 23:24
janie kowalski, twoja mądrość i przenikliwość mnie onieśmiela i POwala. Dzięki Ci Panie, że prawdziwą mądrość objawiłeś prostaczką, a głupotą obdarzyłeś "uczonym".
jan kowalski2021.06.9 19:16
z tym ,że prostaczkom (liczba mnoga) piszemy inaczej,cyrylicą łatwiej zapewne
Anonim2021.06.8 21:16
"Kanadyjski wirusolog alarmuje: Proteina białka kolca generowana przez szczepienia to niebezpieczna toksyna. Badacz szczepionek mówi, że szczepionki przeciw COVID zawierają „toksyny”, które mogą zaszkodzić ludzkim organizmom. Profesor uniwersytetu, który opracowywał szczepionkę przeciw covid: popełniliśmy błąd szczepiąc ludzi - nieumyślnie zaszczepiamy ich toksyną."
jan kowalski2021.06.8 21:25
!!! ZNACHOR ALERT !!!
Anonim2021.06.9 2:51
"Kanadyjski wirusolog” powiedział … I co z tego, że kanadyjski? Kanadyjczycy też mają zaburzenia psychiczne.
oj2021.06.9 7:16
nie sądź innych według siebie. Czyżby szczepionka już tobą kierowała?
Frec2021.06.8 21:15
P.J.Z. - ty się zajmij bezpieczeństwem energetycznym, bo od kilku lat staszycie Rosją, a tu sojusznicy chcą Turów zamknąć i wiatraczki stawać.
Maria Błaszczyk2021.06.8 21:04
Nie żebym Konfederacji broniła, ale wiecie, belki, drzazgi itd... Jak na portalik publikujący cykl pt. "Kalendarium koronapaniki", zamieszczający jakieś brednie typu: "Szczepienia w Izraelu zabiły 40 razy więcej seniorów i 260 razy więcej juniorów niż sam Covid" czy innych egzorcystów opowiadających o "kradzieży ciał abortowanych płodów" wyjątkowo jesteście wyrywni do oceniania szurii...
Ala2021.06.8 21:27
Marijo, litości. Nie pisz więcej!
Maria Błaszczyk2021.06.8 23:29
Nie ma litości dla szurii ;)
No2021.06.9 7:10
nie ma litości dla szczepionkowej szurii. Wi/e/działy gały co brały.
(...)2021.06.8 20:59
„Wyniki tego ujawnionego przez firmę Pfizer badania śledzącego biodystrybucję mRNA szczepionki nie są zaskakujące, ale implikacje są przerażające” – powiedziała LifeSiteNews Stephanie Seneff, starszy naukowiec z Massachusetts Institute of Technology. „Jest teraz jasne”, że zawartość szczepionki jest dostarczana do śledziony i gruczołów, w tym jajników i nadnerczy. „Uwolnione białko kolca jest przerzucane do podłoża, a następnie ostatecznie dociera do krwioobiegu, powodując uszkodzenia systemowe. Receptory ACE2 są powszechne w sercu i mózgu, i w ten sposób białko kolca powoduje problemy sercowo-naczyniowe i poznawcze [this is how the spike protein causes cardiovascular and cognitive problems]” – powiedziała Seneff
man.of.Stagira2021.06.8 21:14
JEDNO jest PEWNE -białko kolca spowodowało problemy kognitywne u starszego naukowca MIT, niejakiej Stephanie Seneff. // CO właśnie ujawnia światu publikowany wyżej materiał n/t badania śledzącego. Przerażające implikacje to dopiero początek tego co czeka nas w nadchodzących miesiącach (publikacji) ... // Ironia -podpowiedź dla niedojrzałych wierzących niepraktykujących tego co głoszą, czyli stalkerów 24/7 fronda.pl.
no2021.06.9 7:19
i mamy efekty wyszczepienia. Zamiast man.of....a gada jakieś toksyczne kolczaste białko, zaprzeczające logicznemu rozumowaniu.
man.of.Stagira2021.06.8 20:40
Co najmniej połowa z umierających od jesieni 2020 na Covid-19 to osoby, które usiłowały leczyć się za wszelką cenę w DOMU ponieważ uważały że mamy do czynienia z niegroźnym wirusem 'para-grypą'. (tutejsza mądrość fronda.pl). // INNI ulegali propagandzie o 'zabójczych respiratorach' więc czekali na śmierć w DOMU (również mądrość fronda.pl) INNI jeszcze uwierzyli, że w szpitalach można jedynie umrzeć (również tutaj fronda.pl ma zasługi). DLATEGO chętnie przyjmowano, jako pewnik, że LAMENTADYNA jest cudownym lekiem. // 50% z tych, którzy umarli i umierają to są ludzie którzy uwierzyli ZBRODNIARZOM jak „g” Braun oraz „dr” Bodnar. // DODATKOWO lekarze ośmieleni szarlatanerią Konfy i zmongolizowanych akolitów odradzali SAMI opiekę szpitalną (prywatnie!) // Gdyby WIĘC mi jako lekarzowi umarł ktoś na skutek mojej lub jego głupoty TEŻ siedziałbym cicho. Więc pokorne jest braunowe bydło, pochylone na żłobem propagandy anty-PiS i milczące. // KONFederacja -PO - jedno ZŁO! Zbrodniarze „g” Braun i „dr” Bodnar. //
...2021.06.9 8:11
... leczyli się w domu bo przez pandemia ściemę do specjalisty trzeba było pukać kijem w okno...
man.of.Stagira2021.06.8 20:31
Teraz! WSZYSCY! ROZSIEWAJ Sars-cov-2! HEIL Lempart! SIEG Heil!...ŻRYJ Covida! Zostaw Ślad! Zostaw Ślad! Zdejm KAGANIEC ludobójco! WY*******AJ na PROTEST! NA Protest Trzaskowski! Zostaw Ślad! SIEG Braun!...Na Czerską Go! Pod Respirator z Nim!...Na Czerską Jego Mać!.. // BRAWO Konfederacja i PO-Platfusy! Kij WAM w RYJ!..b a r a n y Brauna-Clowna!..Teraz!..Rozsiewaj Sars-cov-2! ..bo.. Zakończą lock-down! Wszyscy!...Wy Imbecyle od Brauna, Michnika i Trzaskowskiego…Wy Durnie Tanajny!..
Stanisław2021.06.8 20:27
Artykuł to nagonka w stylu stalinowskiej propagandy. Żadnych rzeczowych argumentów,tylko plucie na kogoś, czyje poglądy się nie podobają.
Kaczka basta!2021.06.8 19:56
Wśród opozycji parlamentarnej nie widzę jakoś antyszczepowych szurów poza Konfederacją.
JonB2021.06.8 22:40
Kto wyzywa tak samo sie nazywa !
...2021.06.8 19:00
gruźlica i zapalenie płuc w Polsce nadal istnieją i zabijają....
JonB2021.06.8 19:40
.... i nie potrzeba do tego Konfederacji !
Bonifacy2021.06.8 20:58
Teraz gruźlicę można już leczyć, ale nie jest to wcale takie proste i łatwe. Po rozmowie z człowiekiem, który ostanie 5 lat spędził w szpitalach na leczeniu gruźlicy, a teraz ma z tego tytułu inne problemy - nikomu, największemu wrogowi nie życzę. Niestety, ta choroba ciągle występuje i ciągle ktoś na nią choruje.
NIE ZWRACAJ UWAGI na POJEBAŃCÓW!2021.06.8 19:00
SŁUCHAJ NAUKOWCÓW! - - - - - Nie ma takiego lekarstwa, takiej szczepionki, takiego zioła, rodzaju pokarmu by komu w czymś NIE SZKODZIŁO! ..... Penicylina uratowała miliony ludzi, ale i zabiła kilkaset tych z uczuleniem na penicylinę. ............. Każdy z nas ma inny, tzw. genetic make up dlatego różnimy się od siebie w szczegółach, tym m.in. w reakcjach po przyjęciu lekarstw nawet PO WYPICIU MLEKA! ........... Szczepionki dzisiaj produkowane NIE MAJĄ sobie równych z tymi sprzed choćby 10 lat. Nauka zrobiła dramatyczny postęp w genetyce.
...2021.06.8 19:02
....dramatyczny postęp????
JonB2021.06.8 19:41
Normalnie zawrot glowy od sukcesow !
Adam2021.06.8 21:16
No i właśnie w tym "dramatycznym postępie w genetyce" jest cały problem. Nie wiadomo tak do końca czy jest to postęp bardziej rzekomy, ponieważ nikt tego nie sprawdzi, czy może faktycznie bardziej dramatyczny, bo w dalszej perspektywie czasu skutki mogą okazać się zupełnie inne niż widzimy teraz. I to jest prawdziwym powodem do niepokoju dla myślących. Jeżeli pojedynczy gen wpływa na 5 różnych funkcji organizmu, a inny zmienia znaczenie tego pierwszego, to w te klocki nie da się wygrać, bo nie można przewidzieć finału tej gry. To jest zbyt nieprzewidywalne.
tak2021.06.8 22:58
Tak dodatkowo geny nie powodują wykształcenia pewnych cech przez organizmy tylko je warunkują. One są nośnikami pewnych zapisanych informacji ale same ich nie tworzą. One są jak matryca komputera na której musi zostać zapisana informacja. Manipulacje genetyczne powodują upośledzenie różnych funkcji organizmu dlatego są niewskazane.
Magda2021.06.9 9:50
No właśnie, ale nikt Cię nie zmusza do wzięcia akurat penicyliny czy innego zioła - i nie ma z tego powodu dyskryminacji (pomijając fakt, że porównywanie efektów ubocznych leków, a szczepień jest bezpodstawne). A ze szczepieniami wszystko z zmierza do obowiązkowości... i tak nie może być. Jeszcze musimy wziąć pod uwagę, że to szczepienia z wykorzystaniem komórek namnożonych z małego dzieciątka w brzuszku (niektóre firmy wykorzystały do szczepionek, a niektóre testowały z wykorzystaniem tej linii aborcyjnej). Odrażające.
dlaczego fronda od paru tygodni schodzi na psy?2021.06.8 18:58
mam gdzieś Konfederację i nie zamierzam na nią marnować głosu, ale skądinąd politycy tej partii na temat histerii z infekcją wirusową mówią zupełnie sensownie.
MACIEJ2021.06.8 18:24
Antysystemowiec Braun ma duza latwosc w opowiadaniu glupot i lewicowa patologia mu wierzy nie widzac,ze Braun jest tak samo lewicowy jak Putin i Lukaszenka.
kaka2021.06.8 19:29
Na jaakiej podstawie jest lewicowy??????????????????????????????????????????
JonB2021.06.8 19:43
Braun lewicowy ? Chlopie zmien substancje ktore zazywasz !
głupcze2021.06.8 18:13
takiej durnoty to nawet Bismarc by nie wymyślił ale folksdo..... tak
Taaaaaaaaaaaa2021.06.8 18:00
Przynajmniej umieraliby na choroby a nie na ich brak.
matis892021.06.8 17:50
Przypominam, szatanistyczny lewacki PIS prócz aborcyjnych szczepionek Antychrysta oficjalnie wspiera i reklamuje państwo bezgotówkowe Antychrysta do Znamienia Bestii. Wspieranie lewackiego PISu to już wybieranie Antychrysta przeciwko Chrystusowi.
Klik2021.06.8 17:41
Argument z dvpy , gońcie się stręczyciele śmierci na raty
Agnieszka2021.06.8 17:35
Ignorant, który to napisał nawet nie odróżnia szczepionki od eksperymentalnej "terapii" genowej, która jest w fazie badań i nawet twórcy ostrzegają przed robieniem masowych testów na ludziach zamiast na zwierzętach a producent nie bierze żadnej odpowiedzialności podobnie zresztą jak łgarze bez sumienia typu Morawiecki, Dworczyk, Niedzielski i stado ich pseudoekspertów zastraszających naukowców, lekarzy, którzy chcą to świństwo badać, sprawdzać i merytorycznie dyskutować. STACZASZ SIĘ FRONDO!!!
Ktoś2021.06.8 17:24
Jak można porównywać zwykłą szczepionkę z terapią genową warunkowo dopuszczoną do stosowania w niektórych krajach? Jak można popierać uszczęśliwianie ludzi na siłę, stosując przymus, sankcje i wykorzystując aparat państwowy przeciwko obywatelowi? Jak można budować swoje poczucie bezpieczeństwa niszcząc poczucie bezpieczeństwa innych i odbierając im wolność? A właśnie tego domaga się nasza Rada Medyczna, której chętnie słucha nasz rząd.
observer202021.06.8 17:17
Niestety Autor tego artykułu popełnił gniot, który jest zarazem pomówieniem skierowanym w stronę Konfederacji. Obecna pandemia jest zupełnie na wyrost o czym świadczą np. sami lekarze skutecznie leczący osoby z covidem. Pod jej przykrywką rządy coraz mocniej ubezwłasnowalniają społeczeństwa różnorakimi ograniczeniami wolności w imię bezpieczeństwa sanitarnego a umieralność na covid jest na poziomie sezonowej grypy. Sorry ale cała ta pandemia to raczej wielka ściema.
bzdury2021.06.8 17:05
w Niemczech sie nikogo na gruzlice nie szczepi bo to nie ma sensu i jakos ludzie w Niemczech masowo na gruzlice nie umieraja
B522021.06.8 17:29
bo Niemcy to nadludzie
aza2021.06.8 17:02
Durny, prymitywny artykuł . Kto to coś takiego nagryzmolił ?
JonB2021.06.8 22:29
Dyzurny PiS-mak na uslugach wiadomej partii.
Wojtek Polak2021.06.8 16:44
pis okazał się taką sama bandą złodziej i nieudaczników jak PO. PO- okradali nas i mówili -tak okradamy was a wy nic nam nie zrobicie bo mamy władzę i wszystkie resorty siłowe pod sobą. pis nas okrada terroryzuje zniewala na zlecenie wielkich korporacji bankowych i medycznych wmawiając nam że to dla naszego zdrowia. a wszelkie lizidupki medialne za ochłapy rządowe i medyczne im to wszystko przyklepuje głosząc propagandę na temat pandemii strachu.a wszelkiej maścci stręczyciele wciskają nam terrorem i poniżaniem "szczepionki" nie zbadane w niczym nie pomagające a nie wiadomo czy w późniejszym czasie nie okażą się szkodliwe.
JonB2021.06.8 22:34
Tak.
Böno2021.06.8 16:19
Po wystąpieniu Brauna w telewizji wielu chce na niego głosować. Teraz będą się mnożyć arytkuły, by dokopać Braunowi. "Gdyby rządziła Konfederacja na pewno umieralibyśmy na gruźlicę, syfilis, cholerę..." a na co umieramy dzisiaj? Dlaczego w Polsce średnia wielu umieralności jest o wiele niższa niż w wielu innych krajach Europy? Pozbyliśmy się wielu lekarzy i personelu medycznego? Kto prowadzi tak głupią politykę? Przecież Braun nie jest odpowiedzialny za politykę rządu, a jego prawo, to krytykować to, co jest sprzeczne z interesem obywateli, a takich spraw jest przecież bardzo dużo: służba zdrowia, szkolnictwo, sądownictwo, leśnictwo, rolnictwo..... Były wielkie obietnice, wiele słów, ale efektów nie widać. jedynie co się udało to 500 plus, wzrost emerytów - to też dużo, ale za tym nie idą żadne zapowiadane reformy.
kumaty2021.06.8 16:24
Siedzisz na okrągło przed TVN, przełącz na TVP INFO, będziesz wiedział więcej.
Sem2021.06.8 22:11
Wystarczy, że ty oglądasz tylko te programy. dlatego nic nie kumasz. Włącz myślenie - nie boli.
Jerzy2021.06.8 16:18
porównywanie chorób typu gruźlica czy cholera dla których szczepionki powstawały przez lata, z banalną infekcją górnych dróg kiedyś zwaną przeziębieniem obecnie covid-19 a dla której to choroby "szczepionki" powstały w kilka tygodni to jest po prostu prymitywne sk.wysyństwo... autor albo jest tak bezdennie głupi, albo od towarzysza nazisty niedzielskiego przytulił pękatą kopertkę...
II-gi Sekretarz Konfederacji tow. Braun2021.06.8 16:15
z wizytą na Krymie na rozmowach z tow. Pieskowem: https://www.youtube.com/watch?v=aAxWQ9LJ3Dc
Stop NWOład2021.06.8 16:05
Skoro nie znacie poglądów Brauna ws. zaszczepiania się sprawdzonymi od dawna tradycyjnymi normalnymi szczepionkami, to jakim prawem wypowiadacie się towarzysze z Frondy nt preparatowych opinii posła? On te normalne dopuszcza te sprawdzone i bezpieczne, które przeszły restrykcyjne badania na wszystkich etapach. Frondziarzu, zaszczep sie eksperymentem jak na szczura laboratoryjnego przystało za jakiś grancik z cukru czy mamony. Morawiecki płaci za covidowo- preparatową propagande wszystkim chętnym mediom. Dołączyliście do okołocovidowaych satanistów zydowskich??? No tak, portal to tylkjo biznes i nie ma to związku z moralnością...
Anonim2021.06.8 15:25
Ludziska, bez paniki. Wirus jest starannie zaprogramowany tak aby tylko eliminować durni. Po skończonej pandemii spiskowców anty-szczepionkowych już nie będzie. A potem? Potem to przed nami raj obiecany w Edenie.
Anonim2021.06.8 16:05
Coś ci się pomyliło. To szczepionki, nie wirus, są po to aby zdecymować naiwniaków. "Pójdą do rzeźni z własnej woli"
Anonim2021.06.8 23:45
Nie ma jeszcze żadnej szczepionki,tylko leki genetyczne dopuszczone warunkowo w trakcie badan
katolicka deratyzacja Polski2021.06.8 15:23
Konfederacja wprowadza swoja partyjna nauke ,na wzor komunizmu naukowego.
Axaz2021.06.8 15:14
Większość chorób wymienionych w tekście została wyparta przez wprowadzenie powszechnej higieny. Na przykład dżuma, gruźlica.
Stach2021.06.8 14:54
Cholera to mnie bierze jak to czytam. A uznawałem dotychczas Fronde za portal swiatły. NIESTETY głupota tez pochodzi jak Jezus tłumaczył uczniom ( Ewangelia Marka i Mateusza) z wnętrza ludzi. DO Zastanowienia Autorze Tekstu.
NIE ZWRACAJ UWAGI na POJEBAŃCÓW!2021.06.8 14:53
SŁUCHAJ NAUKOWCÓW! - - - - - Nie ma takiego lekarstwa, takiej szczepionki, takiego zioła, rodzaju pokarmu by komu w czymś NIE SZKODZIŁO! ..... Penicylina uratowała miliony ludzi, ale i zabiła kilkaset tych z uczuleniem na penicylinę. ............. Każdy z nas ma inny, tzw. genetic make up dlatego różnimy się od siebie w szczegółach, tym m.in. w reakcjach po przyjęciu lekarstw nawet PO WYPICIU MLEKA! ........... Szczepionki dzisiaj produkowane NIE MAJĄ sobie równych z tymi sprzed choćby 10 lat. Nauka zrobiła dramatyczny postęp w genetyce.
Adwersarz2021.06.8 20:47
W tej wypowiedzi dokładnie wszystko się zgadza. Każde zdanie z osobna jest prawdziwe. Nie wiem tylko o co Ci w sumie chodzi, ani co Twoim zdaniem z tego wynika? Nie podoba mi się też, że zaczynasz tą wypowiedź od obrażania ludzi, nazywając kogoś PO... Czy sprawia Ci to przyjemność?
katolik2021.06.8 14:53
Po co naciaganie klamstwa, urabianie ludzi. Wiadomo, ze obecnie podawany ludziom zw. chemii genetycznej na jakiegokolwiek stwora jest rozdawaniem śmierci.
katolicka deratyzacja Polski2021.06.8 15:19
Dobrze wiadomo ,ze antykatolicka Konfederacja to zydowska mentalnosc darwinistyczna ,wiara w przemoc ,rase i ,niemieckie prusactwo luteranskie.
Znudzony dziwakiem2021.06.8 16:11
Piękny panie, pan jesteś nudny. Wytnij - wklej, te pana intelektualne wypociny.
Anonim2021.06.8 14:36
"Dziś, wiele z tych chorób, dzięki szczepieniom, jest praktycznie nieznana. Jednak wbrew zdrowemu rozsądkowi, totalna opozycja prawie nieustannie utrudnia walkę z pandemią koronawirusa." Nie widzisz różnicy między sprawdzonymi, do końca przetestowanymi szczepionkami na tamte choroby, a szwaksem, za który sami producenci nie chcą brać odpowiedzialności ? Ale zyski chcą brać ...
WSTYD!2021.06.8 14:29
To skandal, żeby Fronda publikowała coś takiego! Czy portal, podobno poświęcony to właściwe miejsce, żeby siać nienawiść do osób o innych poglądach politycznych niż obowiązująca linia rządu? Czy właściwe, żeby zamieszczać szczekanie wściekłego pismackiego psa na osoby, które ze względów moralnych, zdrowotnych lub po prostu obawiające się nieznanych skutków nie przyjęły tego preparatu genetycznego? Przypominam, że danych o poważnych skutkach ubocznych tego czegoś w oficjalnych bazach USA i Europy są setki tysięcy (dane są dostępne, można zweryfikować)> A szczepionka jako taka (Sanofi i Novavax) nie jest dopuszczana. Fronda powinna natychmiast wycofać ten obraźliwy tekst i zamieścić przeprosimy. Do tego niech wreszcie zacznie usuwać z komentarzy sex-reklamy! Czy nikt w redakcji do tej pory ich nie zauważył?
katolicka deratyzacja Polski2021.06.8 15:20
Antykatolicka Konfederacja Szczurow Pizmowych morduje Polakow na wezwanie Putina i Izraela.
won2021.06.8 15:56
chazarski przygłupie do swoich wyszczepionych w Izraelu.
Radek2021.06.8 13:54
Nie pokazujcie tej tepej rudej mordy!!!sługus ruskich won z Polski
NIE ZWRACAJ UWAGI na POJEBAŃCÓW!2021.06.8 13:50
SŁUCHAJ NAUKOWCÓW! - - - - - Nie ma takiego lekarstwa, takiej szczepionki, takiego zioła, rodzaju pokarmu by komu w czymś NIE SZKODZIŁO! ..... Penicylina uratowała miliony ludzi, ale i zabiła kilkaset tych z uczuleniem na penicylinę. ............. Każdy z nas ma inny, tzw. genetic make up dlatego różnimy się od siebie w szczegółach, tym m.in. w reakcjach po przyjęciu lekarstw nawet PO WYPICIU MLEKA! ........... Szczepionki dzisiaj produkowane NIE MAJĄ sobie równych z tymi sprzed choćby 10 lat. Nauka zrobiła dramatyczny postęp w genetyce.
taaa2021.06.8 14:39
słowo "dramatyczny" wydaje się tu trafne. Tylko o którą z form dramatu chodzi: tragedię czy komedię ?
Kolo2021.06.8 13:41
Idąc tokiem rozumowania autora tekstu, można wywnioskować, że nie wynaleziono jeszcze szczepionki na czkawkę, marznące ręce i hemoroidy.
Bianka2021.06.8 12:39
Jakoś nie słyszałam, żeby ktoś po szczepionce na grużlicę na tę chorobę zachorował, ja brałam jako dorosła osoba przed operację szczepienie przeciw żółtaczce wszczepiennej NATOMIAST PO SZCZEPIONKCE CZY RACZEJ PSEUDOSZCZEPIONCE WIELU ZACHOROWAŁO NA COVID A WIELU ZMARŁO... A WIĘC REDAKCJO FRONDY PRZESTAŃCIE PISAĆ TAKIE DENNE NIEPRAWDZIWE JEDNOSTRONNE ARTYKUŁY...!!!!!!
Grzegorz2021.06.9 5:16
A ja słyszałem. Noworodek z niedoborem odporności został zaszczepiony w moim mieście w pierwszej dobie. Zachorował na lekooporną gruźlicę i mimo leczenia zmarł.
Węgierski gej spotyka Jezusa w Brukseli2021.06.8 11:53
Trzeci dzień w "tymkraju" 155 tysięcy zakażonych. Spadek liczby zaskażonych o 63 osoby. Razem ze zgonami - spadek o 158. W Niemczech w tym samym czasie spadek o około 6 tysięcy, do 70,476 zakażonych. Nie powinno być żadnych "luzowań" ani "otwarć", miało sens jedynie znieść obowiązek zakrywania twarzy na wolnym powietrzu.
(...)2021.06.8 11:19
"Kłamali i dalej bezczelnie kłamią! Jeśli jeszcze nie wiesz, to się dowiedz. Kłamali i dalej bezczelnie kłamią! Jeśli jeszcze nie wiesz, to się dowiedz. Może daj do poczytania biednym skołowanym? Czy szczepionka likwiduje maski? NIE Czy szczepionka likwiduje dystans? NIE Czy szczepionka wyeliminuje testy? NIE Czy szczepienia likwiduje zakażenia? NIE Czy "szczepionka" jest szczepionką? NIE (to jest eksperymentalny preparat medyczny) Czy "szczepionka" została dopuszczona do powszechnego użycia? NIE ( została dopuszczona warunkowo na 1 rok i nie jest ważne, że warunków nie spełnia ) Czy "szczepionka" uodparnia na zachorowanie na C19? NIE Czy badano ją na osobach z chorobami towarzyszącymi? NIE Czy znane są reakcje między "szczepionką" a innymi lekami? NIE Czy w pełni zakończono prace nad badaniem tej "szczepionki" NIE (ich producenci piszą o tym otwarcie w ulotkach) Czy masz pewność, że nie umrzesz po jej przyjęciu? NIE Czy masz pewność, że za rok lub dwa lub trzy nie pojawią się efekty uboczne jej przyjęcia? NIE Czy masz 100% pewności, że "szczepionka" nie spowoduje zmian genetycznych w twoim organizmie? NIE Czy ktoś, jakakolwiek instytucja, Ministerstwo Zdrowia, Minister Zdrowia, ktokolwiek ponosi odpowiedzialność w przypadku powikłań i zgonów? NIE Czy jeśli umrzesz po przyjęciu "szczepionki" twoi bliscy i podopieczni dostaną odszkodowanie? NIE Czy wiesz, że Twoi bliscy nie otrzymają ani grosza z Twojej polisy ubezpieczeniowej na życie po Twojej śmierci, bo dobrowolnie poddałeś się eksperymentowi medycznemu i on może bezpośrednio lub pośrednio przyczynić się do Twojej przyszłej śmierci - i to staje się prawną podstawą do odmowy wypłaty polisy?" Kto komu płaci? Oni nam czy my im i mają dla nas i na naszą korzyść pracować? To oni mają się nas bać a nie odwrotnie! Konstytucja RP Art. 4 "Art. 4 Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio." autor ANKH"
Anonim2021.06.8 12:36
„To oni mają się nas bać”. Ty, trollu, jesteś durny jak … "oni”, czyli "wy” (wyznawcy teorii spiskowych) bójcie się, bo za świadome roznoszenie zarazy może wam się coś przytrafić.
Czuj się bezpiecznym..2021.06.8 13:52
Jesteś wyszczepiony, to powinieneś czuć się bezpiecznie, bo od tego są szczepionki. Co Cię obchodzą niewyszczepieni? Ty jesteś bezpieczny przed zakażeniem, bo byłeś przezorny i zadbałeś o swoje bezpieczeństwo, to się ciesz życiem i nie martw się o innych. Oni biorą odpowiedzialność za swoje życie i zdrowie. A tak na marginesie, to ciekawe jak zadziała białko kolczaste? A czas płynie.
Anonim2021.06.8 15:01
Jeśli "oni” biorą odpowiedzialność za swoje życie i zdrowie to, po co ty wciskasz im swoje urojenia?
Anonim2021.06.8 15:16
Poza tym, ty, komputerowy troll, nie zastanawiaj się nad białkiem, bo od tego są biolodzy. Masz jakieś wątpliwości? to pytaj się o poradę swojego lekarza a nie dr Google.
Anonim2021.06.8 16:03
A skąd "swój lekarz" miałby to wiedzieć? Wiedzę taką posiadają biolodzy i lekarze badający to białko, wypowiadający się poza massmediami głównego nurtu ścieku, czyli w tzw Internecie. Dr google do nich prowadzi.
Anonim2021.06.8 17:39
Ja mojemu lekarzowi ufam. Gdybym jemu nie ufał, to zmieniłbym na innego. Tak, zgadza się, tym zajmują się biolodzy. Ale ty swojego lekarza możesz zapytać jak poprawnie interpretować to co ci dr Google podpowiada.
Anonim2021.06.8 19:29
Dlaczego chcesz pytać jednego lekarza, aby interpretować to co powiedział inny lekarz? Tamten drugi mówi wystarczająco wyraźnie.
Anonim2021.06.9 2:41
Mojemu lekarzowi ufam, bo go znam. Natomiast, nie mam jak ocenić czy "lekarz inny” jest normalny. A tak na poważnie, "lekarz inny”, w TV, bezosobowo może być bardziej skłonny do ‘bujania w obłokach’, natomiast twój lekarz jest zobowiązany do znalezienia dla ciebie najbardziej korzystnego rozwiązania.
niestety2021.06.8 16:05
wielu lekarzy jest tak samo głupich, jak ty, część sprzedana koncernom masońskim, niewielu zostało normalnych i przyzwoitych.
Anonim2021.06.8 17:53
Ziomek, czy twoja rodzina traktuje cię OK? No, bo z takimi atakami paranoi pewnie jesteś dla rodziny ciężarem.
uuuu2021.06.8 21:04
teraz rozumiem, dlaczego niektórzy się szczepią. Ty np. chcesz uwolnić rodzinę od twojego ciężaru.
man.of.Stagira2021.06.8 11:07
Teraz! WSZYSCY! ROZSIEWAJ Sars-cov-2! HEIL Lempart! SIEG Heil!...ŻRYJ Covida! Zostaw Ślad! Zostaw Ślad! Zdejm KAGANIEC ludobójco! WY*******AJ na PROTEST! NA Protest Trzaskowski! Zostaw Ślad! SIEG Braun!...Na Czerską Go! Pod Respirator z Nim!...Na Czerską Jego Mać!.. // BRAWO Konfederacja i PO-Platfusy! Kij WAM w RYJ!..b a r a n y Brauna-Clowna!..Teraz!..Rozsiewaj Sars-cov-2! ..bo.. Zakończą lock-down! Wszyscy!...Wy Imbecyle od Brauna, Michnika i Trzaskowskiego…Wy Durnie Tanajny!..
@@@I92021.06.8 11:05
KIEDYŚ BYŁO OK DZISIAJ ------ KPI SIĘ Z CZŁOWIEKA I EKSPERYMENTUJE NA NIM pan braun ma rację
katolicka deratyzacja Polski2021.06.8 15:24
Kabotyni wszystkich krajow laczcie sie.
wszystkie2021.06.8 16:09
Icki, gdzie te mycki?
JonB2021.06.8 10:44
Za takie artykuly powinno sie isc do pierdla.
??2021.06.8 11:09
Za prawdę chesz zamykać??
JonB2021.06.8 11:26
Prawde w twojej wersji.
??2021.06.8 11:32
Jesteś jakimś antynaukowym świrem czy co?? Szczepienia ochronne to jedno z największych osiągnięć medycyny.
(...)2021.06.8 11:50
" Polacy, nie przyjmujcie zastrzyku śmierci z niczyich rąk, wy całkowicie zawierzcie Trójcy Świętej przez Maryję, Ona poprowadzi was właściwą, ciasną, ale Bożą ścieżką. Kto może i zdoła niechaj się modli tak, jak mu pozwolę, słuchajcie więc Moich natchnień, poddawajcie się Mojemu Świętemu działaniu, poddajcie się ochotnie Mojemu rzeczywistemu, a nie wyimaginowanemu działaniu. Złe duchy, demony zamętu usilnie pracują nad wami na dość wysokich „obrotach”. Żydowscy Chazarzy chcą wymordować was w szybkim tempie, dlatego zmuszają was do przyjmowania morderczych szczepień. Oni pałają żądzą waszej rychłej śmierci, dlatego czynią wszystko to co zdołają, aby was ze wszystkiego ograbić." Żywy płomień
JonB2021.06.8 12:38
Szczepienia - tak. Ale nie eksperymenty medyczne nieprzebadanym dostatecznie preparatem w celu nabicia kasy koncernom.
Wirusolog2021.06.8 13:56
Szczepienia ochronne, to faktycznie osiągnięcia medycyny, a szczepienia covidowe, to osiągnięcia masonerii.
Jestes2021.06.9 19:06
gooowno nie wirusolog
Anonim2021.06.8 17:18
Za takie artykuły byś wsadzał do więzienia. Ale jak Braun mówi głupoty i redaktor mu nie pozwala kontynuować jego wywodów, to krzyczysz że jest wolność słowa i Braun może mówić to co chce.
JonB2021.06.8 19:46
Co jest glupota w tym co Braun powiedzial ?
Dominik pomocnik egzorcysty2021.06.8 21:40
wszystko
JonB2021.06.8 22:32
Ladna, sztampowa odpowiedz. Wszystko. Czyli nic.
Radosław2021.06.8 10:43
Tyle tylko, że szczepionki na te poważne choroby przeszły badania kliniczne i naprawdę chronię. Szczepionki na COVID ani nie przeszły badań klinicznych ani jak mówi oficjalne pismo rządowe nie chronią przed infekcją. A na dodatek nie wiemy co dokładnie zawierają. Tyle komentrza.
JANOSIK2021.06.8 10:35
Co za bejdak to napisal,przecie jak w 1946 roku bylo nas tylko 23 miliny a dzisiaj jest o 15 mil. wiecej to chyba normalne ze jak wiecej sie rodzi to i wiecej puzniej u miera i niema to znaczenia na jakie choroby.Milego dnia
Krakus2021.06.8 14:00
P.J.Z, czyli autor tych wypocin wie, że napisał totalne bzdury, więc ze strachu się nie podpisał.
Anonim2021.06.8 9:56
spadki hospitalizacji w 2020 widoczne sa wszedzie, Norwegia ma 3% wiec nie zmarl generalnie nikt, Szwecja 9%, Niemcy 14%, Belgia 19%, Polska 28% (rekordy gdy zamykano lasy). Ktos wyliczyl ze za 30% hospitalizacji odpowiada 5% ludzi. Niewiele trzeba by dokonac holocaustu a pozniej zwalic na grype czy konfederacje
Dariusz2021.06.8 9:54
Jakże niskich lotów demagogia w tytule.
meg2021.06.8 9:50
Ten argument , nader często wykorzystywany przy aktualnej eliksirizacji narodów , jest zwyczajnie śmieszny i nieuczciwie nadużywany.Katolicka Fronda chce zbierać dobre owoce ze złego drzewa.Wypada wspomnieć ,że dawne szczepionki powstawały po średnio dziesięciu latach badań i tworzyli je ludzie w systemie jeszcze w miarę zdrowym , nie zlewaczałym, anty bożym , ,anty ludzkim , dążącym na siłę do globalizacji itd .Przypomnij sobie katolicka Frondo Słowo Jezusa o drzewach i owocach i o tym pouczaj ludzi , jeśli jesteś oczywiście chrześcijańska.
Sara2021.06.8 9:49
Tępe konfederasty utopią sie we własnym gów....e
won2021.06.8 9:56
chazarska talmudyczna gnido.
JonB2021.06.8 10:47
Zastosuj nastepujaca procedure : - nakresl na scianie krzyz czarnym sprayem - stan w odleglosci l=3 metry od nakreslonego krzyza - rozpedz sie kierujac glupim lbem w srodek krzyza Moze pomoc choc zalezy to od stadium w ktorym jestes.
bul komoruski2021.06.8 9:47
Rządzi PiS i zamordowali ponad 100 000 Polaków odcinając ich od pomocy medycznej .
JonB2021.06.8 22:38
Pelna zgoda.
Anonim2021.06.8 9:43
EEE, czyli co? Niech żyje PRL?
zdumiony debilizmem pismaka2021.06.8 9:42
co za debil popełnił ten artykuł??? A tytułem stanął na szczycie debilizmu
Elizabeth2021.06.8 9:31
Na dżumę, hiszpankę i na wiele innych chorób nie było szczepionek, więc jakim cudem choroby zniknęły? W świetle tego co piszecie - nie było szczepionek, więc choroby dalej powinny siać spustoszenie, to dlaczego tak nie jest? Portal katolicki, a ochrony dla siebie wypatruje tylko w szczepionkach wyprodukowanych z linii aborcyjnych albo testujących na liniach aborcyjnych (bo wszystkie na koronawirusa są takowe). Wstyd.
POdPIS2021.06.8 9:38
z hiszpanki wyleczyliśmy się uodpornieniem stadnym bo przechorowało ją około 70 procent populacji przy 20 milionach zgonów . I nie można sugerować że ZUS czy firmy farmaceutyczne to sponsorowały bo to wszystko przebiegało zgodnie z odwiecznymi prawami natury które dzisiaj nieudolnie próbujemy korygować .
Anonim2021.06.8 9:43
Nie było żadnej "hiszpanki". Nazwa ta została wykreowana 20 lat po wydarzeniach. Sama zaś choroba to efekt "szczepienia" żołnierzy USA ówczesnymi szczepionkami. Jak widać, ofiary tzw Hiszpanki to są ofiary Błogosławionych Szczepionek.
POdPIS2021.06.8 9:53
jak zwał tak zwał ale że taka grypa przez kilka lat szalała jest faktem . Szczepionek nie stosowano co sugerujesz tylko przedawkowane ilości aspiryny stąd różne dane zgonów które na całym świecie szacuje się od 20 nawet do 100 milionów.
Pokręć2021.06.8 9:21
Nieeee, gdyby oni rządzili, to każdy, kto nie chce się zaszczepić natychmiast kierowany byłby do obozu - izolatorium. To dzisiejsi rządzący jako opozycja podnosiliby rwetes. Polityka. To jest tylko i wyłącznie polityka. Dla opozycji bowiem "im gorzej, tym lepiej", dla rządzących - "im lepiej tym lepiej". Walka o władzę. Jednych "rajcuje" kasa, innych seks a jeszcze inni dostają wyrzutu dopaminy w mózgach, kiedy mają władzę. Nieliczni, naprawdę nieliczni mają na to wszystko wywalone.
Jacuś2021.06.8 9:15
A czyje to wypociny? Jeśli się coś pisze, a jest to wiarygodne, przynajmniej w mediach to powinien być podpis.
Anonim2021.06.8 9:14
Co za brednie... w większości przypadków, szczepienia wprowadzono wtedy, gdy liczba zachorowań była już ZNIKOMA, z powodu higieny, dostępu do czystej wody, mydła i dobrego jedzenia. Szczepienia mają marginalny wpływ na spadek liczby zachorowań na odpowiednie choroby, ale jak pokazują Badania Naukowe, osoby zaszczepione chorują dwa do pięciu razy częściej na wszelkie inne choroby. W szczególności choroby z autoagresji, choroby CUN oraz nowotwory. Jak wykazało badanie nad MMR w Danii w latach 1990-2000, ta jedna szczepionka spowodowała wzrost liczby encefalopatii o 35 do 50%.
Anonim2021.06.8 9:25
Należy tez pamiętać o fakcie, że 100% szczepionek hodowanych na podłożu zwierzęcym jest skażonych endogennymi retrowirusami zwierzęcymi, które po lizie komórek podłoża nabywają cech wirionów i ulegają aktywacji, prowadząc do nowotworzenia. I to jest główna przyczyna pandemii nowotworów - masywne szczepienia "ochronne". Wykazano na przykład związek szczepienia na odrę z nowotworami kobiecymi, szczepienia na polio z białaczkami oraz nowotworami przewodu pokarmowego (wirusy SV40 indukujące mutacje chromosomalną "filadelfia")
Anonim2021.06.8 9:35
Należy tez pamiętać o fakcie, że ludzkie tkanki na których hoduje się "szczepionki", są dość stare i cały czas intensywnie namnażane. Jak wykazano w badaniach naukowych, są to obiektywnie guzy nowotworowe z ogromna liczbą mutacji. Resztkowe DNA z tych guzów, a także całe komórki (opisane w składzie jako "komórki diploidalne", ale często "zapomina" się o nich wspomnieć) są obecne w znacznej ilości w szczepionkach. Efekt jest taki, że dochodzi do wbudowywania ludzkiego zmutowanego rakowego DNA w komórki dziecka, co po latach prowadzi do śmierci na oddziale onkologicznym.
Detonator2021.06.8 9:10
Problem w tym, że tamto to były szczepionki a to nie jest szczepionka ignoranci. Czytajcie serwis Life Site i się douczcie.
xyz1232021.06.8 9:02
tiaaaaa, a gdyby w przeszlosci rzundzili piswolaki pod dowodztwem kim dzonk kwaka to piswolska mialaby gwiazde smierci na orbicie Plutona :D co ty autorzyno pie****lisz??!! PO/PiS/Konfa/PSL/SLD/etc. sa tak samo denni i wystepuja w tym samym teatrzyku kukielkowym pt. "nachapac sie". Wzrost zamoznosci Polakow wynika WYLACZNIE z ich pracowitosci i jest stabilnie-wzrostowy niezaleznie ktore dekle rzadza.
do PIS2021.06.8 8:45
co stoi na przeszkodzie lub kto wydał rozkaz żeby Covid nie wpisać na listę chorób zakaźnych i wprowadzić obowiązkowe szczepienia, i ponosić tego tytułu odpowiedzialność bo teraz jest dobrowolność szczepień połączona z ograniczanie praw (w ten sposób się dobrowolnie zmusza do szczepień), nikt nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jak to jest, że żaden kraj nie wpisał Covid na listę chorób zakaźnych?
trust2021.06.8 8:45
P.J.Z. - yebnij się w głowę człeniu. Żadna z tych chorób, które wymieniłeś w tytule nie jest wirusowa, tylko bakteryjna. Zatem twoja konkluzja jest chybiona. Poza tym szczepionka wyszczepionce nierówna. Ale czego wymagać od yełopów, którzy nawet nie wiedzą o czym piszą. Ważne, żeby doyebać niePiSSowcom.
POdPIS2021.06.8 8:44
Tak jak w sprawach ekonomicznych przyznaje Konfederacji absolutna racje tak w sprawach epidemiologicznych są ignorantami. Przy zwalczaniu chorób zakaźnych i zaraźliwych czy to u zwierząt czy ludzi nie może być dobrowolności . Wirusy nie znają się na demokracji.
gracz2021.06.8 8:43
Ten głupi ch.j który to napisał nawet boi się podpisać.
Porofino2021.06.8 8:42
Gdyby rządziła Konfederacja już dawno wrócilibyśmy do nazwy Kraj Priwislinski.
dragon2021.06.8 8:47
taki jest przekaz z Nowogrodzkiej
...2021.06.8 19:04
... no i nie bylibyśmy eurokołchozem...