Francuzi wierni ideałom świeckości - zdjęcie
16.12.12, 18:53

Francuzi wierni ideałom świeckości

57

Agenda – bo „Obserwatorium” ma mieć charakter rządowej agendy obdarzonej szerokimi kompetencjami i sporą dozą samodzielności – ma mieć pod szczególnym nadzorem środowiska muzułmańskie, ortodoksyjnych Żydów i katolickie grupy pro life protestujące m.in. przeciwko aborcji, in vitro i jednopłciowym małżeństwom. Oczywiście wszystko to w imię wolności, równości i braterstwa, które przed dwustu z górą laty wprowadzono ukatrupiając króla i wszystkich jego zwolenników, włączając w to ogromną większość ludności Wandei, na której wypróbowano po raz pierwszy w historii metody masowych egzekucji. Trzeba przyznać, że mają nasi francuscy „przyjaciele” niezłe doświadczenie i Bogu dziękować należy, że dziś za religijną nieprawomyślność grozi tylko banicja a nie bliskie spotkanie z wynalazkiem monsieur Guillotina.

 

Obserwując trendy w europejskiej polityce, zwłaszcza wrogość wobec chrześcijaństwa, jestem przekonany, że już za parę chwil francuski pomysł podchwycą unijni włodarze i podobne „Obserwatoria” zaczną działać we wszystkich prowincjach formującego się superpaństwa. Co nas wtedy czeka? Cóż, w lwy na arenach pożerające nieprawomyślnych obywateli nie wierzę, a to z tej racji, że zaraz zaczęłyby się protesty ekologów uznających ten proceder za znęcanie się nad zwierzętami, jednak powrót do symbolicznych katakumb i konspiracyjne nabożeństwa to całkiem realny scenariusz, który może się całkiem rychło ziścić. Może się też ziścić scenariusz całkowicie odwrotny, w którym doprowadzeni do ostateczności ludzie, których mózgi nie zostały jeszcze do szczętu wyprane lewacką ideologią pogonią wreszcie całą tę postępową hołotę i wreszcie powróci normalność. Dziś wydaje się to mało prawdopodobne, ale – jak się to mówi – póki życia, póty nadziei. Większe cwaniaki od Hollande'a próbowały przenicować rzeczywistość na lewą stronę i za każdym razem zostawało po nich jedynie przykre wspomnienie i ciężki do wywietrzenia smród.

 

Alexander Degrejt

Komentarze (57):

anonim2012.12.16 19:02
To sobie naśladujcie. A najlepiej wyjedźcie tam, na miejsce tych wydalonych katoli i muslimów. No i Żydów, Piogalku, o Żydach nie wspomniałeś. Jak oni to chcą zrobić, żeby o antysemityzm nie zostać oskarżonymi? Ech, Francja w Uroborosa się zamienia powoli...
anonim2012.12.16 19:03
Piogal, twórczo rozwijasz tradycję głupka wioskowego
anonim2012.12.16 19:27
Upolowaliśmy antylopę, powiedziała pchła schowana w grzywę lwa. To tak a`propos liczby mnogiej używanej przez niejakiego Piogala, "My" to znaczy "JA PIOGAL" no i jakiś tam "prezydent francji". :D :D :D Oburzające jest postawienie w jednym szeregu islamskich fundamentalistów, zydowskich ortodoksów oraz katolickich obrońców zycia. Tak się składa że obrona ludzkiego życia nie jest działaniem wynikającym z katolickich dogmatów wiary. Obrona ludzkiego zycia jest działaniem w obronie wartości ogólnoludzkich. Pogarda dla ludzkiego życia zwiastuje upadek cywilizacji która zatraciła szacunek do najbardziej podstawowych wartości. Czy ta cywilizacja upadnie po ciosami muzułmanów, wyznawców hinduizmu czy shintoizmu nie ma najmniejszego znaczenia. Ta cywilizacja pada pod wpływem słabości, która tkwi w samym jej wnętrzu. Ta słabość bierze swój początek właśnie w czasach rewolucji francuskiej.
anonim2012.12.16 19:28
Masowe egzekucje to wypróbowano na nierozgarniętych mieszkancach Ameryki Płd,którzy nie dość szybko przyswoili sobie zasady nowej religii miłości.Poza tym - kto broni Fracuzom chodzić do kościoła,czy zmusza ich ktoś do aborcji czy invitro?
anonim2012.12.16 19:29
Wg raportu z 2009 roku http://www.euroislam.pl/index.php/2009/10/w-niemczech-tyle-samo-muzulmanow-co-w-obydwu-amerykach/ w europie jest ok. 5%, a na świecie 23% muzułmanów. Co do rosnącej liczby muzułmanów - ateistów - ja to między bajki włożę.
anonim2012.12.16 19:29
Super może w koncu deportuja wszystkich katolikow do jednego Panstwa i bedziemy miec panstwo katolickie. Proponuje żeby nas wysłali do Szwajcarii np
anonim2012.12.16 19:46
NiedlaNWO Katolikom nikt nie zabrania zamykac się w kruchtach czy katakumbach. Jednakże w systematyczny sposób pozbawia się katolików ich praw obywatelskich. Robi się to poprzez narzuacanie tzw. "nowego porządku" (new order), który jest całkowicie sprzeczny nie tylko z katolickim systemem wartości ale w ogóle z jakąkolwiek racjonalną etyką. Żądania: - wycofania religii ze szkół publicznych, - wprowadzenia obowiązkowych lekcji promujących zafałszowany obraz rodziny i rodzicielstwa nawet w szkołach katolickich - nakazywanie katolickim ośrodkom adopcyjnym oddawanie dzieci do adopcji zboczeńcom. To tylko niektóre przykłady planowej i systematycznej walki prowadzonej przez bardzo konkretne grupy nacisku przeciwko katolikom.
anonim2012.12.16 19:51
I co nie mason? A mason ;P nawet się z tym nie kryje.
anonim2012.12.16 19:55
Mnfreda, Piogal, to żałosny masochista. On chyba uwielbia jak ludzie nim pomiatają. Cała jego "twórczość" na Frondzie jest zorientowana na to zeby wzbudzic jak najwięcej negatywnych emocji skierowanych przeciw niemu. Czasem odnoszę wrażenie że on lubi jak się mu pluje w twarz...
anonim2012.12.16 20:00
Piogal do domu ZROZUMIANO!!
anonim2012.12.16 20:01
Arabowie w Europie stosują się do europejskiego prawa posiadając obojatny stosunek do własnej religii Arabowie w Europie mordują własne dzieci w imie zasad własnej religii. To są dwie opinie wyrażone przez ludzi stojących po tej samej stronie barykady. W Europie jest 3 % muzułmanów..? Jezeli za Europę weźmiemy obszary od Atlantyku do Uralu to pewnie tak. Jeżeli jednak za Europę weźmiemy kilka krajów najbardziej postępowych w zwalczaniu swoich własnych korzeni kulturowych to ten procent już dawno przekroczył 13 a wkrótce zblizy sie do 30.
anonim2012.12.16 20:08
Piogal, ty nam możesz skoczyć na kant razem ze swoim januszkiem i z całym ruchem chamów popierających chama..
anonim2012.12.16 20:09
@Aleksander Dobrze napisane z tym że, postepowców należało by umieścić w cudzysłowie. Z prawdziwym postępem mają mało wspólnego.
anonim2012.12.16 20:11
Spokojnie, biorąc pod uwagę ogólnounijne podejście do spraw ekonomii - nie wróżę UE zbytniej trwałości. Porażka!
anonim2012.12.16 20:12
ps. sory za błedy pisze z telefonu
anonim2012.12.16 20:12
"wydalić z kraju" ? Swoich obywateli? Czy rząd francuski to idioci? Oczywiście można dojechać ich karami finansowymi lub więzieniem, ale wydalić?
anonim2012.12.16 20:13
Karma, Cywilizacje i kultury buduje się przez stulecia. Czegoś co budowano przez setki lat nie da się zniszczyć w przeciągu kilku lat. Istotne jest to, jakie procesy wspierają ludzie tworzący daną kulturę i daną cywilizację. To co sie dzieje w Europie w ostatnich dziesiecioleciach: wzrost rozwodów, spadek przyrostu naturalnego, kryzys jakichkolwiek wartosci wykraczających poza prymitywną zmysłowość to są bardzo konkretne procesy, które ludzie naszej cywilizacji w sposób bezmyslny wspierają. I proszę nie pisać tu o: - prawach wyborczych dla kobiet. - zniesieniu niewolnictwa czy oddzieleniu funkcji czysto kościelnych od funkcji czysto politycznych Tego rodzaju porównania mają charakter czysto retoryczny a w istocie nawet demagogiczny. Problemy jakie obecnie trapią naszą cywilizację są daleko powazniejsze niż najgłosniejsze nawet awantury wszczynane przez homolobbystów.
anonim2012.12.16 20:17
Przestancie najezdzac na Pana piogala! On ma jeszcze Duzo spraw do przemyslenia! A tak nawiasem mowiac to, czy postep i nowoczesnosc stoi w sprzecznosci do wiary i religii? Uwazam osobisci, ze gdyby nie religia i wiara to nie byloby postepu i nowoczesnosci!! Zapraszam wszystkich do codziennej medytacji, zaczynajac od pytania : DLACZEGO???
anonim2012.12.16 20:20
"Rosnący wpływ masonów niepokoi wielu Francuzów. Odkąd do władzy doszła lewica, masoneria nie kryje ambicji, by sterować debatą publiczną. W siedzibie Wielkiego Wschodu przy ulicy Cadet w IX dzielnicy Paryża odbyło się niedawno spotkanie ministra oświaty Vincenta Peillona z francuskimi masonami. Napisał o tym konserwatywny dziennik „Le Figaro", relacjonując debatę nad moralnością laicką i „umocnieniem republikańskiej szkoły oraz umocnieniem Republiki poprzez szkołę". No i wszystko jasne. Francuzi wybierają sobie takich rządzących, to później mają.
anonim2012.12.16 20:20
Ten cytat, który umieściłem wyżej jest z: http://www.rp.pl/artykul/32,961629-Wielki-Wschod-i-wielkie-perspektywy-masonow.html
anonim2012.12.16 20:27
@NieDlaNWO Kiedyś były tylko szkoły przykościelne.
anonim2012.12.16 20:36
@ Piogal Ktoś zabrał ci łopatkę w piaskownicy jak byłeś mały?? Apeluję do wszystkich na Frondzie Oddajcie łopatkę Piogalowi Zrozumiano!!
anonim2012.12.16 20:40
NieDlaNWO Widzisz, Twoja koncepcja życia społecznego wychodzi z błednego założenia że kazdy człowiek robi sobie sam to na co ma ochotę. Tymczasem tak nie jest. To w jaki sposób społeczność określa standardy cywilizacyjne rzutuje także na zycie jednostek. Do tej pory, te sdandardy były w miarę racjonalne a przy okazji także zgodne z katolickim postrzeganiem rzeczywistości. Obecnie zdają się zachodzic zmiany dyktowane przez tak zwaną ideologię "new order" (nowego porządku). Ideologia "new order" polega na narzuceniu całym społeczeństwom jakichś "nowych porządków" pozbawionych jakiejkolwiek racjonalności i tym samym kompletnie sprzecznych z katolickim postrzeganiem rzeczywistości społecznej. Takie narzucenie owego "nowego porządku" automatycznie definiuje katolików jako obywateli drugiej kategorii i poddaje ciężkiej próbie ich wierność własnym przekonaniom. Podkreslam: wierność katolickim przekonaniom oznacza w wielu przypadkach wiernośc wartościom głeboko i autentycznie ludzkim. W tym kontekście prześladowania katolików stają się czymś realnym. Ostatni wpis Piogala (Piogal nie jest nikim reprezentatywnym na Frondzie, to jest tylko frondowy i zyciowy głupek) dokładnie pokazuje tę mentalność i tę perspektywę działania.
anonim2012.12.16 20:43
Do grup katolickich pro life i anty invitro to raczej sie nie beda mieli jak dobrac,bo ci lewaccy wyznawcy nauki nie powinni dostrzegac zwiazku,jako ze fakty naukowe jasno okreslaja istote ludzka od poczecia jako czlowieka a aborcje jako morerstwo. Warowac wiec grzecznie lewusto przy nodze.
anonim2012.12.16 21:12
@karma Pamiętam takie pojecie jak "dialektyka dziejów". Widzę, że mimo upadku komunizmu ma ona nadal swoich orędowników. Zastanawiam się tylko, czy należy Pan do starej komunistycznej kadry, czy może jest Pan młodym człowiekiem, który nie widział na własne oczy cywilizacji postępu budowanej przez kraje obozu socjalistycznego. Wg mnie postępowość wg Hollanda niczym nie rożni się od postępowości wg Breżniewa. Nawet wprowadzania postępu metody zaczynają być podobne.
anonim2012.12.16 21:19
Zmiany techniczne następują szybciej ?? Tak się tylko wydaje w danym okresie czasu nawet koło było skokiem. Od stuleci praktycznie nie wychodzi z użytku. Nawet Poleciało w kosmos. A ludzie?? Tacy sami Wieża Babel, Sodoma i Gomora.
anonim2012.12.16 21:19
Kama, NiedlaNWO Zobaczcie, parę sensowniejszych zdań "katolika" Gandalfa i już grzecznie ustawiacie się do "powaznej" dyskusji. Tylko ze "katolik" Gandalf doskonale zna Waszą menatlność, Wasze argumenty i Waszą powagę. I akurat nie odczuwa żadnej potrzeby aby prowadzić z ludźmi takimi jak Wy jakąkolwiek powazną debatę. Dlatego niestety jedynym Waszym partnerem w "poważnej dyskusji" bedzie Piogal i Palikot. Dyskusja z tymi właśnie ludźmi jest jedynym wyznacznikiem Waszej "świetlanej przyszłości". Katolicyzm jest juz dla Was jedynie wyznacznikiem "mrocznej przeszłości". Tak Wy sami wybraliście i Wy sami poniesiecie bolesne konsekwencje Waszych wyborów. Przykro mi pPanowie: nie pogadamy sobie. Wasze durnowate poglądy nie mają niestety (dla Was), kompletnie żadnej wartości dla mnie. Możecie mnie prześladować albo nie. Mało mnie to obchodzi. Ale zaoferować mi czegoś wartościwego nie jesteście kompletnie w stanie. Ja owszem mogę zaoferować bardzo wiele. Ale niestety panowie: Wasze "bagaże" sa juz zajete przez Waszą butę, pychę i zarozumiałość. Dlatego szcześliwej drogi Wam zyczę ku świetlanej przyszłości z Piogalem i Palikotem w jednym przedziale (tego czasu jak jest Wam jeszcze dany). Pozdrawiam z szacunkiem dla "myślących inaczej".
anonim2012.12.16 21:21
Postepowcy i "ludzie nauki" przestancie wzywac, w imie nowego porzadku, do ostatecznego rozwiazania kwestii katolickiej!!!!!!!!!!! To jest MOWA NIENAWISCI!!!!!!
anonim2012.12.16 21:22
@karma "Należy krytycznie podchodzić do wszystkiego." Otóż to. Niestety Pańska krytyka jest jednak bardzo jednostronna.
anonim2012.12.16 21:42
@Karma Zatem zyj sobie "grzecznie" dalej na tym świecie, konstruowanym według zasad głoszonych przez Piogala i Palikota. I szukaj takich "grzecznych" katolików, którzy będą z Tobą "grzecznie" rozmawiać. Ja na pewno do takich Mój Drogi nie należę. Nawiności w rozmowach z takimi jak Ty już dawno się wyzbyłem. Dlatego wędruj sobie dalej grzecznie przez świat, nie narzucając się swoją obecnością i swoimi pytaniami "niegrzecznemu" Gandalfowi. :)
anonim2012.12.16 21:53
Purple, Nie słucham w zyciu kompletnie nikogo, poza tymi których sam sobie wybieram. Mam w zyciu mnóstwo wątpliwości i rozterek. Ale jest jedna sprawa: ani Ty, ani karma, ani NiedlaNWO ani Piogal czy Pailot ani nikt z całej tej Waszej mentalnej zbieraniny nie jest dla mnie ani zżadnym autorytetem ani żadnym partnerem nawet. I tylko przez grzeczność nie powtórze po raz kolejny tego za kogo Was uwazam. Za całym szacunkiem dla Waszej "odmiennosci".
anonim2012.12.16 21:57
@karma Po kimś, kto "znam ideologię i socjalizmu i teologię i Tomasza i pozostałe nurty" spodziewałbym się bardziej wyważonych opinii niż przytaczanie zarzutów wobec KK rodem z komunistycznej propagandy - ot i cała krytyka.
anonim2012.12.16 22:05
Pesymista, Dokładnie tak! świetnie to ująleś: "Zna socjaliozm, św. Tomasza i inne nurty" Ja dodam: "Lubi śpiewać piosenki i inne fajne dźwięki.." Po dwóch zdaniach widac z km sie ma do czynienia... :) :) :)
anonim2012.12.16 22:25
NieDlaNWO, Powiedziałes czy nie powiedziałes, to nie ma znaczenia. Grunt że mentalnośc jednaka..
anonim2012.12.16 22:29
NieDlaNWO Nie to nie jest mowa nienawiści. To jest raczej mowa współczucia. :)
anonim2012.12.16 22:52
Dlaczego....no to...Tak zupełnie bez przyczyny pewnego pogodnego poranka Francuzi wstali i postanowili krwawo wprowadzić u siebie świecką republikę......tak dla dziwnego kaprysu i na złość sobie bracia Czesi postanowili dnia pewnego przerobić się na ateistów.....Niemcy z braku mieszkań, sal gimnastycznych zajmują na te cele gmachy kościołów............ To wszystko dzieje się zupełnie bez przyczyny? A może powszechna edukacja to był błąd,przecież byli duchowni którzy ostrzegali.
anonim2012.12.16 23:14
NieDlaNWO Ależ ja Ciebie mój Drogi Akowcu wcale na śmierć nie skazuję! Wysłuchałem już kulkuset Twoich opini, wyrobiełm sobie na Twój temat swoje zdanie i uznałem że jesteś głupkiem niczym nie różniącym się od Piogala. Skutkiem czego nie widzę żadnego powodu aby wdawać się z Tobą w jakiekolwiek poważne dysputy. To jest chyba uczciwe i logiczne. Prawda?
anonim2012.12.17 0:12
Witam okrutnego, zionącego nienawiścią @Gandalfa :))) Szkoda mi Francji, szkoda normalnych Francuzów, których tylu daje Świadectwo swoim życiem. Ale cóż, lewactwo i masoneria jak widać ma się dobrze. Nie wiedzą jednak, że ich czas już się skończył. Za chwilę pochłonie ich fala islamu na co nie mają już wpływu. Sami sobie zgotowali ten los. Co prawda frondowe trole pieją z zachwytu (a raczej kwiczą, jak na trzodę chlewną przystało) ale wiedzą, że przegrali. Jedno jest pewne, w Polsce, naszej Prawej, Katolickiej i Solidarnej nie macie racji bytu!
anonim2012.12.17 0:15
Zapomniałem dodać, znów komentarze zaczynają się od świńskiego kwiku, litości!!!
anonim2012.12.17 0:45
"Może się też ziścić scenariusz całkowicie odwrotny, w którym doprowadzeni do ostateczności ludzie, których mózgi nie zostały jeszcze do szczętu wyprane lewacką ideologią pogonią wreszcie całą tę postępową hołotę i wreszcie powróci normalność" Tak! Wróćmy do Św. Augustyna. Śmieszne i straszne... mistrzostwo grafomanii. Skończmy z postępową hołotą i wróćmy do stosów.
anonim2012.12.17 1:32
Na pewno honorowymi członkami tego orwellowskiego ministerstwa nienawiści zostaną Michnik i Palikot, a posmiertnie dr. Goebbels.
anonim2012.12.17 4:06
Vive la France ! Wypędzić Zabobon !
anonim2012.12.17 7:33
Cieszę się że niejaki NiedlaNWO zgodził sie z opinią że jest on takim samym głupkiem jak Piogal. Ja również z tą opinią się zgadzam. :)
anonim2012.12.17 7:40
Historia potoczyłaby się dokładnie tak jak u Wieletów/Luciców - trzydzieści lat po Bezprymie biskup Magdeburski spaliłby miejscowe świątynie odjeżdżając na świętym rumaku Swarożyca :)
anonim2012.12.17 7:43
Ateistyczny patrioto - to samo mówili pogańscy polemiści a próbowali wcielić w życie niektórzy rzymscy cesarze, angielscy królowie, oświeceni [sic!] francuscy rewolucjoniści walczący w imię postępu [:D], stalin, Hitler, miejscowa komuna...gdzież oni ?
anonim2012.12.17 9:24
@Artur.db To co wyczyniał Gandalf to tak naprawdę nie magia, itd...
anonim2012.12.17 10:23
Chrześcijaństwo czy katolicyzm to nie jest jakaś kultura czy cywilizacja. A juz na pewno chrześcijaństwo czy katolicyzm nie buduje swojej przyszłości na żadnym uprzywilejowanym kontynencie i nie wiąże swojej przyszłości z żadną uprzywilejowaną kulturą. Chrześcijaństwo jest to religia objawiona, która widzi w Jezusie Chrystusie Wcielonym Synu Bożym jedynego Zbawiciela człowieka. Upadek cywilizacji euroatlantyckiej nie musi oznaczac upadku chrześcijaństwa na ziemiach związanych z tą cywilizacją. Cywilizacja euroatlantycka upadnie a chrześcijaństwo pozostanie na terenach niegdys zdominowanych przez tę chylaca sie ku upadkowi cywilizację. To czy chrześcijaństwo nawiąże przyjazną współpracę z nową kulturą, czy też będzie z tą nową kulturą w antagonizmie, zalezy tylko i wyłacznie od tego co ta nowa kultura zaproponuje. Chrześcijaństwo po dzień dzisiejszy rozwija się na terenach opanowanych od stuleci przez islam ale rozwija się także na terenach opanowanych przez tysiąclecia przez religie chińskie, perskie, indyjskie. Jest tak dlatego ponieważ Chrystus prowadzi swoją misje nie tylko w obrębie jednego narodu, jednego kontynentu, jednej kultury czy jednej cywilizacji. Chrystusowe orędzie zbawienia jest kierowane do wszystkich i posiada zasięg powszechny. My chrześcijanie nie zajmujemy sie budowaniem kultur czy cywilizacji, my w tych kulturach jesteśmy jedynie obecni i prowadzimy swoją misję niezależnie od tego czy posiadamy w danej kulturze pozycję dominującą czy zdominowaną. Nasze spojrzenie na rzeczywistość, świat i zycie nie jest ograniczone do wąskiego horyzontu myślowego wyznaczonego przez europejczyków karmiących się wyłącznie zatrutymi owocami oświecenia. Nasze spojrzenie na rzeczywistość świat i zycie jest daleko pełniejsze, daleko zdrowsze i daleko bardziej optymistyczne niżby to sie wydawało tym którzy: "takie widzą świata koło jakie tępymi zakreślą oczy". :)
anonim2012.12.17 11:17
@Artur.db, @Ateistyczny_Patriota, @NieDlaNWO, piogala pomijam, bo to głupek: Polecam zapoznanie się z cristiadą. Uważajcie, bo historia lubi się powtarzać.
anonim2012.12.17 12:23
Tam gdzie jest laicyzm tam jest kryzys. Hiszpania już bardziej laicka być nie może i za niedługo upadłość ogłosi.
anonim2012.12.17 12:25
" Może się też ziścić scenariusz całkowicie odwrotny, w którym doprowadzeni do ostateczności ludzie, których mózgi nie zostały jeszcze do szczętu wyprane lewacką ideologią pogonią wreszcie całą tę postępową hołotę i wreszcie powróci normalność. Dziś wydaje się to mało prawdopodobne, " W Polsce być może tak, ale na Zachodzie muzułmanie nie pozwolę się stłamsić, tego jestem pewna. Czego nie potrafimy zrobić my, chrześcijanie, zrobią za nas wyznawcy islamu - pogonią lewacką hołotę.
anonim2012.12.17 12:30
" Jak ktoś z katolików będzie się za bardzo burzył przeciw in vitro czy jeszcze tam czemuś, to też bilet do Watykanu w jedną stronę..." Problem leży w tym, że Watykan nie jest państwem, w którym mogli by się osiedlić katolicy, po prostu nie mamy obywatelstwa tego kraju. Zresztą to państewko jest tak małe, że nawet gdyby jego władza chciała, nie zdołano by tam pomieścić wszystkich uchodźców. Każdy z nas, katolików ma obywatelstwo kraju, w którym żyje, który uważa za swoją ojczyznę i nie ma zamiaru z powodów religijnych tego miejsca opuszczać. Co do Polaków - przetrzymali Hitlera, przetrzymali czasy komunistyczne, to i z lewicowymi matołkami sobie poradzą.
anonim2012.12.17 12:33
" Żadnego szariatu tu w Europie nie będzie. Ustawimy do pionu zarówno ich jak i Was..." Głupi czy naiwny tylko? Zachodnie lewactwo jest już tak zdegenerowane, iż nie będzie miało jak się obronić. Ewentualny odpór islamowi mogli by dać tradycjonaliści katoliccy, ale stanowią w sumie zdecydowaną mniejszość. W razie ewentualnej draki - Klarcia będzie optować za przyłączeniem się do muzułmanów. Pogonimy lewaków, a później się zobaczy. :)
anonim2012.12.17 12:43
Częstochowski Poeta napisał(a):Gru 16, 2012, 7:07 po południu Straszycie tym islamem, a ich jest w całej UE ledwie 3% *** Nikt nie straszy, stwierdzamy fakty. Niemcy mają więcej muzułmanów niż Liban ok. 3 mln. W miastach, w przedszkolach i szkołach podstawowych (tutaj do IV kl.) jest już zdecydowana przewaga muzułmańskich dzieci. Moim zdaniem, ma to swoje zalety - przynajmniej wnuczka mi programowo nie będą demoralizować. Tam, gdzie dzieci muzułmańskie są liczne, nie ma mowy o nauczaniu, że homo "rodzina" jest czymś normalnym, ani o zakładaniu kondomów na banany w ramach zajęć lekcyjnych. * " Na dodatek, jak pokazują badania, rośnie liczba muzułmanów podchodzących do kwestii religijnych tak jak zachodni katolicy, czyli całkowicie obojętnie. " To wcale nie jest przejawem pozytywnym, bo muzułmanie "wyzwoleni" od Koranu po prostu demoralizują się w tempie błyskawicznym i stają zagrożeniem dla ładu społecznego. Wyrzucić ich stąd nie można, bo mają niemieckie obywatelstwo, a swojego musieli się zrzec, bo takie mieliśmy przepisy prawne.
anonim2012.12.17 12:45
Piogal napisał(a):Gru 16, 2012, 7:13 po południu Na TVN był ostatnio dokument (Tak! Ja wiem, że tam kłamią). Obraz opowiadał jak to mieszkający w Stanach i Europie Arabscy ojcowie, mordują swoje córki, bo te nie żyją zgodnie z ich Islamską tradycją... *** To jest prawdą. Ja jednak te brutalne "rozwiązanie problemu" popieram - uważam, że oni bardzo słusznie postępują. Bowiem alternatywą jest to, że ichnie kobietki stały by się równie rozwiązłe, jak Europejki.
anonim2012.12.17 12:53
karma napisał/a: " Wielka Brytania - tam ciągle rośnie odsetek niewierzących i nie widzę, aby upadali. " Według danych OECD jednym z największych problemów społecznych w Anglii są tzw. ryzykowne zachowania nastolatków: nadużywanie alkoholu, palenie tytoniu, częste ciąże nieletnich. W latach 2005-2006 ok. 33% Brytyjczyków w wieku 13-15 lat upiło się przynajmniej dwa razy (w porównaniu do 12% Amerykanów i 14% Francuzów w tym wieku), natomiast w 2005 na 1000 brytyjskich nastolatek statystycznie 23,4 zostało matkami. Warto też poruszyć problem wzrostu liczby aborcji wśród młodych Brytyjek. W grupie dziewczynek przed 14 rokiem życia liczba aborcji wzrosła w porównaniu z rokiem 2006 o 21%.
anonim2012.12.17 16:52
No no, kobieta pisząca, że popiera mordowanie kobiet - to się dopiero nazywa odwaga we współczesnym tolerancjonistyczno-feministycznym świecie! W tym kontekście, popieram!
anonim2012.12.18 8:56
@ piogal " A wy tak straszycie tym Islamem już od kilku dobrych lat" Islam zdominuje Francję to jest pewne. Wystarczy pójść do szkół podstawowych we Francji. Nie wiadomo tylko kiedy - Francja w ostatnich latach ograniczyła imigrację, dlatego zdobycie większości przez muzułmanów potrwa trochę dłużej. ". Kolejny przykład, że nie pozwolą, aby jakakolwiek religia wysunęła się przed szereg" Takie tam "obserwatorium laickości" muzułmanom nie przeszkadza. Chyba, że zacznie mieć wpływ na życie przeciętnego muzułmanina. We Francji w ostatnim czasie muzułmanie zdemolowali targowisko. Powód - sprzedawany alkohol i wieprzowina. Kupcy szybko "dostosowali" się do nowej sytuacji - nie dziwię się im. Reakcji władz brak http://www.pch24.pl/francja--islamisci-groza-smiercia-sprzedawcom,10495,i.html "Jak się jakiemuś Arabowi nie będzie coś podobać, to wy^&#ać z powrotem na bliski wschód do siebie. Jak ktoś z katolików będzie się za bardzo burzył przeciw in vitro czy jeszcze tam czemuś, to też bilet do Watykanu w jedną stronę." Ha ha ha. Nie można muzułmanów deportować. Większość z nich urodziła się we Francji, ma Francuskie obywatelstwo. Francja nie może od tak sobie odebrać im obywatelstwa i wypędzić. Jeśli się nie zrzekną obywatelstwa mają pełne prawo żyć we Francji. Jeśli by ich przymusowo deportowali to muzułmanie oskarżaliby Francję o łamanie praw człowieka, ksenofobie, rasizm itd. Poza tym przy masowych deportacjach Francja stanęłaby w ogniu - pamiętasz zamieszki z 2005 r.? @Częstochowski Poeta "Straszycie tym islamem, a ich jest w całej UE ledwie 3% Na dodatek, jak pokazują badania, rośnie liczba muzułmanów podchodzących do kwestii religijnych tak jak zachodni katolicy, czyli całkowicie obojętnie." Zależy też gdzie: we Francji 10-12%, w Brukseli 25%. Dynamicznie rośnie także radykalnych muzułmanów. Katar inwestuje duże pieniądze w przedmieściach. Francuski rząd liczy na wyciągnięcie muzułmańskich przedmieść z biedy. Katarczycy inwestują we Francji, aby zradykalizować młodzież. http://www.pch24.pl/katarczycy-przejmuja-francuskie-przedmiescia---muzulmanie-beda-sie-radykalizowac,6648,i.html Arabia Saudyjska natomiast finansuje kształcenie imamów. Oba kraje wydają duże pieniądze na zaszczepienie francuskich muzułmanów wahabicką odmianą islamu (najbardziej radykalną). Na ewentualne efekty trzeba poczekać, ale wiele wskazuje, że wahabityzm przyjmie się we Francji. @MAS "kto broni Francuzom chodzić do kościoła,czy zmusza ich ktoś do aborcji czy invitro?" Ale we Francji lewactwo narzuca edukację seksualną dzieci nawet wbrew woli rodziców, finansowanie antykoncepcji i aborcji z pieniędzy podatników, aborcję bez wiedzy rodziców itd. - to są problemy francuskich katolików. Lewactwo powinno przestrzegać "neutralności światopoglądowej państwa" - zakazać wydawania publicznych pieniędzy na powyższe cele. Hollande powinien się zająć francuską gospodarką - ta jest w coraz gorszym stanie http://www.pch24.pl/francja-jest-wiekszym-problemem-strefy-euro-niz-grecja-czy-hiszpania,7419,i.html W sumie chyba lepiej, aby od gospodarki trzymali się z daleka. Co socjaliści tkną to spier***ą. To może Hollande zajmie się chrystianofobią. Niemal każdego tygodnia dochodzi do jakiś incydentów jak np. profanacja grobów, dewastacja kościołów itp. Chyba się tym nie zajmie, ponieważ francuscy katolicy to obywatele drugiej kategorii (uroki "wolności, równości i braterstwa"), co innego gdyby tak zaatakowano synagogi - reakcja byłaby natychmiastowa. Powinni we Francji wprowadzić ścisły rozdział Państwa i Masonerii. Nie może być tak, że 150 tys. (połowa nieaktywna) ludzi narzucało swoje poglądy całej reszcie społeczeństwa.