Pedofilia to owoc rewolucji seksualnej - zdjęcie
17.10.13, 21:17Fot. Free Digital Photos

Pedofilia to owoc rewolucji seksualnej

20

Kto chce zwalczać pedofilię, a nie widzi niczego niemoralnego w pornografii, propagowaniu homoseksualizmu, wolnych związków i rozwodów, ten postępuje całkowicie nielogicznie. To powiedział w zeszłym tygodniu Arcybiskup Józef Michalik, choć ubrał w nieprecyzyjne, niezręczne słowa. Dało to asumpt dla zmasowanego ataku lewicy. Nawet niektórzy katolicy uwierzyli, że Arcybiskup żąda tolerowania czy wręcz popiera pedofilię.
 
Pedofilia nie jest zjawiskiem izolowanym. Jest częścią, jednym z owoców rewolucji seksualnej, której ofensywę prowadzi lewica w całej Europie od połowy XX wieku. Zrozumiałe, iż irytuje ich, gdy Ksiądz Arcybiskup zwraca uwagę na absurdalność wizji: pornografia, homoseksualizm, rozwody, wszystko to jest w porządku i w pełni dopuszczalne – niegodziwa jest tylko pedofilia, którą szerzy Kościół. A przecież Kościół jest jedyną siłą w Europie, która mówi ludziom, że wcale nie będą bardziej szczęśliwi, jeżeli odejdą od najlepszego - dla każdego indywidualnie i dla społeczeństwa jako całości - życia w małżeństwie, rozumianym jako nierozwiązywalny związek kobiety i mężczyzny.
 
Rozzuchwalenie lewicy w atakach na Księdza Arcybiskupa z powodu powiedzenia prawdy jest dowodem, iż za słabo walczyliśmy o świadomość niemoralności tych wszystkich zjawisk, które lewica propaguje. Gdyby dla wszystkich było jasne, iż pedofilia jest jednym z dzieci rewolucji seksualnej, nie byłoby wątpliwości, gdzie jest przyczyna, którą trzeba zwalczać. Nikt nie uwierzyłby w nieszkodliwość pornografii i propagandy homoseksualnej oraz jednoczesną zbrodniczość Kościoła, ukazywanego jako wylęgarnia pedofilii. To bardzo przekonujący przykład dla potwierdzenia starej prawdy, iż triumf zła jest wynikiem bierności tych, którzy obawiali się mu przeciwstawić. 
 
Kazimierz Jaworski, Senator Solidarnej Polski
 
Felieton ukazał się na stronie senatora TUTAJ

Komentarze (20):

anonim2013.10.17 21:32
Jak wygląda w mediach wygląda walka z pedofilią, cztery przykłady 1-słynne otrzęsiny w jednych z katolickich gimnazjów, niemoralne i rozpustne. 2-Seks nauczycielki z 14-letnim uczniem to nie pedofilia, a ROMANS! 3-wczoraj na antenie Superstacji :Urban "Istnieją wyuzdane 6-latki, ...dzieci prowokują,...Im to sprawia przyjemność...- w mediach cisza 4-sprawa z przed paru lat dotycząca obrony Polańskiego, wielki reżyser to może, winna dziewczynka i jej matka, a Polański biedny taki nieopanowany... Pedofilia to zło w czystej diabelskiej postaci i nie ma wątpliwości, jednak walka z pedofilią to najczęściej walka z rodziną, kościołem a więc tym co stoi na przeszkodzie do pełnej wyuzdanej wolności...
anonim2013.10.17 21:34
Agresja jest strategią defensywną u większości zwierząt. No ale Arcybiskup..........
anonim2013.10.17 21:38
>>Jo Jurczyszyn napisał(a):Paź 17, 2013, 9:22 po południu Tak, bo pedofilia nie istniała przed Marxem ani innymi ruchami lewackimi. Idźcie się w glowe puknijcie...<< Starożytny Rzym ... , i o męskiej części mieszczan, zadających się z młodzieńcami i dzieciakami, tyś słyszała? A to, znacznie wcześniej od czasów Marxa, Engelsa i ...,całej bandy lewaków. Idź, po rozum do głowy...
anonim2013.10.17 21:40
Znowu odwracanie kota ogonem - możecie książkę wydać o źródłach pedofilii, ale dopóki nie zaczniecie tłumaczyć pedofilii w szeregach kapłanów, będziecie się dalej kompromitować. czy Wy naprawdę sądzicie, że ludzie są ślepi. Jak ktoś mnie okradnie, to nie oczekuję od niego, by przedstawił mi historię uwarunkowań społecznych generujących przestępstwa. Oczekuję czegoś innego. Pomyślcie, czego.
anonim2013.10.17 22:17
Bardzo dobry artykuł! Im więcej takich wypowiedzi tym łatwiej obłąkana nienawiścią do wszystkiego co dobre lewica, znajdzie właściwe sobie miejsce w społeczeństwie: na marginesie społecznym.
anonim2013.10.17 22:36
Brawo Panie Senatorze!!! Ukłony dla Pana za to że tak precyzyjnie ujął Pan temat pedofilii i tego co się dzieje w wokół tego tematu.
anonim2013.10.17 22:45
Oczywiście, że zseksualizowanie życia ludzkiego prowadzi do rozluźnienia moralnego i zboczeń. Oczywiście nie w każdym przypadku, ale znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo wystąpienia tej patologii. Na przykładzie częstotliwości występowania chorób wenerycznych w zseksualizowanej Danii i w jeszcze nazwijmy to katolickiej Polsce widać w prosty sposób, że konkretne zachowania zwiększają niebezpieczeństwo wystąpienia niepożądanych skutków.
anonim2013.10.17 22:51
PetesWicked Jeśli naprawdę szkoda Ci dzieci to poczytaj sobie o Guru lewicy Danielu Cohn-Bendit, przeczytaj mój wpis i pomyśl. Ja nie bronię księży pedofili i nie twierdzę że ich nie ma. Ja tylko znam proporcje i statystyki, księża i lekarze są grupami w których pedofilia występuje najrzadziej i takie są fakty. Ja nie neguję historii np. spartańskich młodzieńców czy rzymskich lubieżników czy biblijne Sodomy ale rewolucja seksualna naprawdę jest ściśle powiązana z upadkiem obyczajów. Czy myślisz że mi "katolowi" przeszkadza homoseksualista, skądże mi przeszkadza ich nachalność ich zawłaszczanie prawa do uznawania co jest normą a co nie, ich publiczne obnoszenie się z tym. Co do pedofili to właśnie lewica np. zieloni w Niemczech sugerowali dopuszczenie obniżenia wieku inicjacji seksualnej do lat dwunastu, w Holandii są partie lewicowe które wprost mówią o zalegalizowaniu kazirodztwa i pedofili wewnątrz rodzin. Na argument że to mało znaczące ugrupowania odpowiadam tak a czy w Polsce ugrupowanie pana Biedronia jest liczne a jakie ma wpływy, to samo jest w Europie czy USA. Jeśli zależy Ci na dzieciach to zacznij myśleć, nie szukaj wroga tam gdzie go nie ma nie lubisz księży ok., ale to nie znaczy że oni są winni całemu złu tego świata, to my jesteśmy winni bo milczymy.
anonim2013.10.17 22:52
bzdura.
anonim2013.10.17 22:54
Pedofilia jest po prostu obrzydliwa. Totalna aberracja. Może istnieją jakieś sposoby leczenia tej choroby... Tak czy inaczej, trzeba robić ,,porządki w szeregach'', że tak powiem. Inna sprawa - wykorzenienie pedofilii może być tanie: nabój do kałasznikowa chyba nie jest zbyt drogi w produkcji? Ten zmasowany atak na Kościół a propos pedofilii to bolszewizm w czystej postaci! Ciekaw jestem ilu pedofilów jest w różnych innych środowiskach?! Ale oczywiście to Kościół jest ,,dyżurnym chłopcem do bicia...''
anonim2013.10.17 23:09
Księża to tacy sami ludzie jak Ci z których się księża wywodzą. Więc nie dziwmy się, że dotykają ich patologie takie jakie występują w społeczeństwach. Więcej, jeśli ktoś zna choć trochę Pismo Święte to wie, że człowiek który walczy ze Złym, zostaje zaatakowany ponownie i to ze wzmożoną siłą, więc kapłani są szczególnie atakowani, a że są tylko ludzmi z ludzi to niestety też ulegają złu. To są tylko ludzie. Oczywiście w żaden sposób bycie księdzem nie usprawiedliwia odpowiedzialności za niegodne czyny. Należy z pełną powagą podchodzić do tego strasznego problemu. Dotyczy to zarówno Hierarchów, ale i tych wszystkich "przyjaciół" Kościoła, którzy chcieliby w celu rzekomego polepszenia stanu, zaaplikować Kościołowi zastrzyk unicestwienia ("miłosierną" eutanazję), a do tego sprowadzają się "rady zatroskanych" o patologię w Kościele.
anonim2013.10.17 23:26
Schikaneder Owa nauczycielka zaszła w ciążę, w chwili uprawiania seksu miał co najmniej lat 13, mówisz o szkodliwości czy jesteś pewny że chłopak nie będzie miał problemów, i czy jego wola zwalnia z odpowiedzialności osobę dojrzałą. Mówisz że przykłady niezbyt trafne w sensie pedofilskim, może i tak ale chodzi o tło w jakim się to wszystko dzieje, no a d drugiej strony ile tych przypadków udokumentowanych było, nie za wiele. Każdy to o jeden za dużo, ale na prawdę gdzie proporcje do wrzasku i nagonki. Czy nie dostrzegasz że nie o pedofilie tu chodzi a przykład Urbana jest znamienny, jakbyś się zachował gdyby to powiedział, np. Cejrowski albo Rydzyk czy Michalik, wyobraź sobie ramówkę TVN, konferencję Palikota ba nawet Słońce Peru wróciłby z urlopu. Mimo wszystko dziękuję bo przynajmniej ma to znamiona jakiejś polemiki, pozdrawiam.
anonim2013.10.18 0:10
Prawdą jest, że złe postawy mogą być nabywane przez bombardowanie nimi w środkach przekazu, multimediach, modach lansowanych itp. Umiar jest dobry zawsze. Powszechne stwierdzenie, że "wszystko jest dla ludzi" zostaje zweryfikowane i trzeba się przyznać, że w świecie zasad moralnych nie wszystko jest wolno. Bo nie wszystko jest dobre. Pedofilia jest sprzeczna z naturą cywilizacyjnych norm. Bezwzględnie potępianą i niszczącą nie tylko dzieci ale i ich środowisko rodzinne. Dlatego można wykorzystać ten czas walki o pomoc w zaprzestaniu przymykania oka na pedofilię wśród duchowieństwa. Bombardowanie w mediach może przynieść dobry efekt w społeczeństwie i środowisku osób konsekrowanych. Mam nadzieję, że ugruntuje to odpowiednią postawę, i tak potrzebne restrykcyjne regulacje prawne.
anonim2013.10.18 0:31
Szyjamoni Strzel sobie w łeb to sobie ulżysz! Przedstawiciel Boga na ziemi powinien być krystalicznie czysty bo reprezentuje Boga a nie Diabła!!
anonim2013.10.18 0:34
Litości. Ja wiem, że Fronda nie wierzy w zbawienie poza PiS, ale Kazimierz nie jest senatorem tego jedynie słusznego ugrupowania.
anonim2013.10.18 0:36
Johnny Uderzcie się wreszcie w piersi a nie usprawiedliwiać się!!! Co z tego że w innych grupach jest to samo, grzech księdza waży o wiele o wiele ciężej...... czy tak trudno to zrozumieć!!
anonim2013.10.18 0:49
Jest faktem że demoralizacja narodów produkuje większą ilość pedofilii. Pośrednimi winowajcami jest prawo wprowadzane przez polityków, prawników. Zdemoralizowana kobieta lub mężczyzna nie potrafią być wierni, przez co zadają ból swoim bliskim a w ostateczności i sobie.
anonim2013.10.18 8:28
" ohnny Uderzcie się wreszcie w piersi a nie usprawiedliwiać się!!! Co z tego że w innych grupach jest to samo, grzech księdza waży o wiele o wiele ciężej...... czy tak trudno to zrozumieć!!" Dla ateistów i bezbożników? dla tych co kościół mijaja z daleka i dzieci na religie nie posyłają???? Odkrył kolega smutna niestety prawdę ... równość ... dla swoich ... pogarda ... dla innych .....
anonim2013.10.18 9:00
<b>Kto chce zwalczać pedofilię, a nie widzi niczego niemoralnego w pornografii, propagowaniu homoseksualizmu, wolnych związków i rozwodów, ten postępuje całkowicie nielogicznie.</b> Przecież księża dopuszczający się pedofili potępiają homoseksualizm, pornografię, rozwody, pedofilię..idt. Nikt w kościele nie moze jawnie popierać takich zachowań. Przyczyna leży gdzie indziej. W seminarium nie ma testów seksuologicznych, które wykluczyłyby dewiantów. Do seminarium idą ludzie zboczeni seksualnie, którzy nie są w stanie stworzyć związku z kobietą, w związku z tym udają świętobliwych duchownych. Jednak zboczony popęd nie przestaje działać i dochodzi do takich sytuacji....
anonim2013.10.18 15:40
@Gandalf "Bardzo dobry artykuł! Im więcej takich wypowiedzi tym łatwiej obłąkana nienawiścią do wszystkiego co dobre lewica, znajdzie właściwe sobie miejsce w społeczeństwie: na marginesie społecznym." Tak! Zwlaszcza haniebna w wykonaniu lewicy jest nienawisc do pedofili w KK! Tfu... Ty czytasz w ogole czasem te bzdury, ktore wypisujesz?