Bosak jak Lenin: Konfederacja, która w większości zagłosowała na Trzaskowskiego, nie głosowała na Trzaskowskiego - zdjęcie
25.07.20, 10:11Fot. screenshot - YouTube (Konfederacja TV)

Bosak jak Lenin: Konfederacja, która w większości zagłosowała na Trzaskowskiego, nie głosowała na Trzaskowskiego

66

Bardzo duże kontrowersje wzbudził fakt, że w wyborach prezydenckich prawie połowa wyborców Konfederacji głosowała na Rafała Trzaskowskiego. Tym bardziej jest to szokujące, ponieważ liderzy tego ugrupowania próbują się stylizować na patriotów i chrześcijan, a odmawiając oficjalnego poparcia dla tradycyjnego modelu rodziny i katolickiej Polski, tak naprawdę wspierali Rafała Trzaskowskiego.

Maski opadły i karawana jedzie dalej. Świadczą o tym chociażby ostatnie wypowiedzi kandydata Konfederacji na ten temat Krzysztofa Bosaka.

Bosak w wywiadzie w "Plus Minus" powiedział:

- Głos połowy moich wyborców nie był głosem na Rafała Trzaskowskiego, ale głosem przeciw PiS i prezydentowi Andrzejowi Dudzie, rozumiem ich

Dodał też:

- Polska rozwijająca się gospodarczo, z efektywnym państwem, wolna i wierna swojej tradycji. Tolerancyjna w rozsądnym zakresie. Nowoczesna i zarazem konserwatywna

Oraz:

- Odrzucamy cyniczną propagandę, medialne pyskówki, budujemy styl opozycji merytorycznej. Mamy podejście republikańskie. Interesuje nas jakość państwa i prawa. Ludzie mają dość bezpłodnej wojny na linii PiS–PO, wzajemnych wyrzutów, histerii. Nasz ton jest spokojniejszy. Ciekawe jest dla wyborców i to, że nie mamy jednego prezesa, że zarządzamy Konfederacją kolegialnie. PiS i PO przyjęły model wodzowski, partyjniacki, zamordystyczny. Młodych ludzi takie podejście odrzuca 

Sam Bosak stwierdził, że on w wyborach głosował na „mniejsze zło”. Chyba w tej sytuacji można by się nawet założyć, że głosował na Trzaskowskiego.

Wszytko też wydaje się wskazywać na to, że dla Bosaka to mniejsze zło to tęczowa rewolucja, szambo i ścieki w Warszawie i wzdłuż Wisły, rozprzedanie gospodarki Niemcom, Francuzom i Holendrom i głodujące dzieci.

Ostatnio też doszedł sprzeciw wobec dużych funduszy dla Polski z Unii Europejskiej.

Brawo Panie Bosak! Pan Putin z całą pewnością cieszy się, widząc że na polskiej scenie politycznej są tacy jak Pan! Można by nawet pokusić się o stwierdzenie, że jest dumny.

 

mp/pap/fronda.pl

Komentarze (66):

Anonim2020.07.28 14:28
Korwin Mikke vel Ozjasz Goldberg i Grzegorz Braun- Polak żydowskiego pochodzenia, to ojcowie chrzestni Konfederacji i podpuszczonego naiwniaka-Bosaka śniącego sen o prezydenturze i mamiącego naiwnych gówniarzy po raz kolejny przy okazji koljnych wyborów, - WSTYD i PORUTA !!!!
Dawid2020.07.28 10:21
Smucę się czytając te komentarze. Ludzie nie widzą nic poza Pis oraz PO. Nawet nie mogą zrozumieć że istnieje inny wybór " Konfederacja". Treść artykułu jest kłamstwem. Sam będąc wyborcą Konfederacji nie poszedłem na drugą turę wyborów. Jeżeli miałbym wybierać pomiędzy złem a złem wolałem nie wybierać wcale. Rozumiem natomiast ludzi którzy głosowali tak samo jak Pan Bosak. Prawdą jest że Ci co głosowali na Pana Trzaskowskiego, to głosy anty-PiS lub odwrotnie anty-PO. Proszę tylko państwa zajrzeć na strony poświęcone Konfederacji. Zaznajomić się z ich programami wyborczymi bez tej nagonki z tv. Niektórym otworzy to oczy.
Maciej2020.07.26 20:40
Dla Mnie jest to proste - Konfederacja to żadni Narodowcy, to druga PO czyli KO czy jak się tam teraz nazywają!!. Zagłosowali na Trzaskowskiego bo w głębi serca wolą rządy PO niż prawdziwej Prawicy. Żadni z nich Narodowcy, bo prawdziwi Narodowcy chronią swój kraj a nie przyczyniają sie do niszczenia. Jeśli Ci Panowie pójdą w Marszu Niepodległości to ja go bojkotuje i radzę każdemu kto czuje się Polakiem tak zrobić, to są Oszuści i tyle!!/
Anonim2020.07.26 6:16
I jeszcze jedno, bo wasz krytyk Masny dokładnie powtarza herezje osoby którą krytykuje, czyli Papieża Franciszka, że sprawy przetrwania katolicyzmu i katolików mamy pozostawić nadzwyczajnej interwencji boskiej. Przypominam Masnemu, że ziemia jest planetą ludzi, my Objawienie już otrzymaliśmy, nadzwyczajna interwencja miała miejsce i reszta należy do nas!
Anonim2020.07.26 6:08
A cóż to za nowe guru sobie znaleźliście Pana Masnego?! Pan ten głosi, w przeciwieństwie do Chrystusa, iż nie mamy prawa głosić prawdy Ewangelii,m prawdy o wiecznym potępieniu zatwardziałych grzeszników, bo każdy ma prawo wierzyć w co chce? A jak ma wiedzieć czy chce czy nie chce prawdziwej wiary jeżeli nikt jej nie głosi?! Jak słusznie Masny zauważa bramy piekielne nie przemogą prawdy, ale tylko wówczas gdy będzie te bramy atakowała! Poza tym Masny mądruje, że noszenie maseczek, o których skuteczności mówią wirusolodzy, które są najmniej kłopotliwym środkiem zapobiegawczym, jest objawem niedojrzałości. Rozumiem że rozwinięcie epidemii jak to tylko możliwe, aby zamrozić produkcję i wymianę i doprowadzić do tego, że wszyscy zechcemy szczepionek, to dojrzałość?! Niestety, mam wrażenie, że Masny nigdy z masonerii nie wyrósł wbrew temu co głosi!
Szybka Randka2020.07.25 19:30
Chcesz się umówić na SZYBKI SEKS BEZ ŻADNYCH ZOBOWIĄZAŃ? Legendarny portal otworzył ponownie rejestracje. To najstarszy portal erotyczny do umawiania. Tysiące zweryfikowanych profili i lata doświadczenia na rynku czynią serwis numerem jeden! www.lexlale.com.pl
czyżnie?2020.07.25 18:46
kukle swędzą motzno bo Konfederacja odmawia wpisania się w schemat PiS albo PO ;D
tero2020.07.25 17:42
znowu jakaś onuca nieczystego doradcy księcia radziwiłła- sakowicza, zanieczyszcza fronde
polacke2020.07.25 16:31
Szkoda tylko, że to nie był głos przeciwko PO, na Prezydenta Dudę. Nie wiedziałem, że Konfederacji tak blisko do lewactwa internacjonalistycznego. To co mówi, a raczej "pieprzy" pan Bosak kompletnie się nie klei. Mali, miałcy ludzie z hasłami na ustach, nijak mającymi się do rzeczywistości.
Bosak jak rozwody w kościele kat.2020.07.25 16:26
Jednocześnie nie ma ich ale jednak są.
ecol2020.07.25 16:21
Ja, wyborca Konfederacji głosowałam na Trzaskowskiego i Dudę. Po połowie was kocham.
Jagieka2020.07.25 15:32
Tępy redaktorze i tępe pisowskie trolle, podziękujcie swojemu żoliborskiemu naczelnikowi, że zgodził się na podmianę M. Kidawy-Błońskiej na Trzaskowskiego. Tylko dzięki decyzji Kaczora Trzaskowski wszedł do 2 tury. Widocznie część wyborców K. Bosaka miała już tak serdecznie dość PiS, że była gotowa oddać głos na przeciwnika Dudy. Winy za to szukajcie w poczynaniach liderów PiS (m.in. dojenie Polaków z ich pieniędzy wysokimi podatkami, olbrzymia biurokracja i utrzymywanie urzędniczych hord). Chciałbym zobaczyć, gdyby na miejscu Bosaka był Biedroń, jak A. Duda zabiegałby o jego poparcie. Czy też wtedy mówilibyście o wyborze cywilizacyjnym?:D Gdyby J. Kaczyńskiemu chodziło o rzeczywiste zniszczenie PO to już dawno mogło to być zrobionę. Ale dla Kaczyńskiego lepiej jest polaryzować wyborców (zwłaszcza tych niezbyt bystrych) suflując im od 15 lat jałowy spór pomiędzy PiS a PO. Konfederacja ma już 11% poparcia w sondażach, więc decyzja jej liderów o nieudzieleniu poparcia żadnemu z kandydatów była słuszna. Będziecie mieli pisowcy ból d..y jak poparcie przekroczy 15% A na koniec policzcie głosy które przeważyły na korzyść Dudy (ok. 420 tys.) i podziękujcie tym wyborcom Bosaka, którzy zdecydowali się go poprzeć w 2 turze.
Alina2020.07.25 16:01
Młodziutka Jagienko jesteś, albo nie masz pamięci,, bo nie wiesz, albo nie pamiętasz co było za rządów PO. nie widzę w telewizorach Kaczyńskiego, który "polaryzuje wyborców, ale widzę codziennie jak soki z buraka wciąż nadają na PiS, wypełniają całą ramówkę TVN-24, kradną na niebotyczną skalę gdzie się da, a jak zdarzy im się awaria - jak ta ściekowa w PO-wskiej stolicy - nie mają pojęcia którą taśmą do papieru i gdzie to posklejać, ani kogo wołać do pomocy. Ten rząd przynajmniej oddaje część podatków w formie zasiłków dla dzieci. Tamten tylko kradł i podnosił podatki. Sprawa Sławomira Nowaka od zegarków to nie przypadek, to kolejny pryszcz, który wyskoczył na wykreowanym medialnie wizerunku PO, pierwszy tak blisko Tuska.
bea2020.07.26 14:25
kon federacja kon trojanski po prawej stronie na ustach szczesc Boze a w sercu chamstwo pogarda pycha dla wyborcow Pisu bardziej wam po drodze ze stalinem i neomarksistami tylko dlaczego szczesc Boze to tak jak bolek w klapie ma Maryje
Anonim2020.07.25 18:58
Konfederacja od początku jest przeciwko PiS, G.Braun w chamski sposób zachował się przed ekspoze premiera Morawieckiego. Kiedy czytam jak elektorat Konfederacji mówi że są atakowani przez PiS to mam wrażenie że to jakieś niemądre dzieciaki albo sklerotyczni staruszkowie. PiS nikogo nie atakuje, natomiast wszystkich zachęca do współpracy dla dobra wszystkich Polaków. Konfederacja od początku głosuje razem z PO albo się wstrzymuje od głosu kiedy jest wiadomo że dane głosowanie i tak nie wesprze PiS. Konfederacja to żadna prawica to zgraja karierowiczów, którzy chcą tylko zabezpieczyć własny byt na wysokim poziomie. Głoszą zniesienie podatków, zasiłków, prywatnej służby zdrowia i inne bzdury. Pan W.Cejrowski też głosi takie głupoty za przykład podaje Meksyk jak to tam każdy sobie sam radzi. Następnie opowiada jaki jest tam bandytyzm, złodziejstwo, itd. No właśnie każdy sobie musi jakoś radzić..... i elektorat Konfederacji myśli że oni sobie na pewno poradzą. Ja nie korzystam z zasiłków, emeryturę mam wypracowaną również na Zachodzie. Znam to życie z prywatną służbą zdrowia itd. Ludzie szanujcie obecne rządy, bo możecie zmienić ale tylko na gorsze.
Anonim2020.07.25 19:11
Panu dr Jarosławowi Kaczyńskiemu to możesz buty czyścić jeśli Ci pozwoli.
Alina2020.07.25 15:17
Nie wiem skąd się wzięła ta informacja, że „połowa” sympatyków Konfederacji głosowała na Trzaskowskiego. To ściema! Chyba, że ktoś mi pokaże wiarygodne badania, nie anonimowe z exit pool, tylko naukowe. Ankieterzy, którzy prowadzą „badania” mają tę cechę, że jeśli badania są anonimowe, to taki ankieter może nawet nie wychodzić z domu, tylko wypełnić ankiety (od każdej mu przecież płacą) w domu w gronie rodzinnym. Nie wiem, czy w Konfederacji o tym wiedzą? Bosak nie powinien komentować danych z sufitu. Ja przeprowadziłam badania we własnym środowisku. Wszyscy zwolennicy Konfederacji zagłosowali w II turze na A. Dudę. Po jego zwycięstwie nie wpadli w szał, tylko westchnęli, że trzeba spokojnie przeżyć do następnych wyborów …
Olej2020.07.25 15:06
I jeszcze proszę ! Więcej minusów - abym wiedział jak was boli wasza durnota !!!
Olej2020.07.25 15:04
Powiem szczerze cholera mnie bierze ! Gdy patrzę na trwoniony i dzielony potencjał młodych ludzi. Szacunek dla tego gościa od Marszu Niepodległości, który głosem rozsądku przemówił do rozumu wszystkim gdy mieli dylemat na kogo oddać głos , przemówił im na Polskę, na krok, który pozwoli iść dalej a nie zatrzyma nas na amen.
Olej2020.07.25 14:59
Narodowiec - prawdziwy Narodowiec a nie malowany pajac to pragmatyk i państwowiec ponad partyjne gierki i roszady, ponad szafowaniem Polską w imię swoich ambicyjek i knowań w osiągnięciu upragnionej władzy. I co byście malowańcy z ta władzą zrobili gdyby ją wam dać ??? Wychodzi ,,patriota'' i on mówi że on rozumie, co rozumie ? Rozumie, że za chwilę poprzez kilkaset tysięcy głosów Polskę zepchną w otchłań, rozumie co gada ??? Rozumie, że powinien przyjąć każdą alternatywą wiodącą kraj wyżej od punktu wyjścia. Rozumie, że powinien iść w regiony Polski budować zaplecze społeczne i gospodarczo ekonomiczne idei Narodowej, idei Polski w sile intelektualnej myśli narodowej. Czy on to rozumie ? Czy on rozumie, że jedną z opcji winna być ta z wejściem w struktury PiS-u i zmieniania tej partii od wewnątrz, z przejmowaniem oddolnym stanowisk państwowych. Czy on to rozumie, w co gra i o co gra ??? To jest wszystko mozół pracy z i nad ludźmi, nad ich świadomością i tożsamością. I najpierw praca a później władza. Nie odwrotnie ! Najpierw musi być solidna treść, z której wyjdzie impuls do objęcia władzy mocnej w swojej podstawie, trwałej dorobkiem działań, twardym i stabilnym zapleczem społecznym. Do roboty najpierw a nie po forsę i stołki, i pajacowanie w ti-wizjach.
Lucy2020.07.25 15:42
Ja bardzo powaznie mówię że peło to szambo nienawidzę ich ale Bosak wprost wzbudza we mnie szał jak patrze na tego wyslizganego mydłka i mówie Putin swietne zagranie.Bo to ze to zrobił Putin nie ma najmniejszej watpliwości.
JPP2020.07.25 14:52
To trzeba było w ogóle nie głosować, niż oddać głos na antypolską szuję!
Olo2020.07.25 14:46
Bosak bredzi , przed wyborami narracja była że ich elektorat jest bardzo ideowy i stabilny , że na fali wzrostowej , po wyborach ideowość wyborców konfy. pękła jak bańka mydlana ! Krzysztof teraz wije się jak piskorz żeby wytłumaczyć dlaczego połowa zagłosowała na resortowego (mama TW justyna) znajducha , lewackiego bękarta sorosa , dla którego Polska to euroniemiecki land !
Olej2020.07.25 14:36
,,Narodowcy'' D......y wam skopać i posłać w diabły razem z tym starym kabotynem, który od ponad trzydziestu lat jest w opozycji ch.......wie do kogo ??? Zrobili go czerwoni i jest i robi za przysłowiowy głos sprzeciwy. A niechby był w tej tonacji prawdy co wielu tych prawdziwych co im ziemią przykryto sprzeciw, byśmy go widzieli - na tamtym świecie, skąd bohaterowie przemawiają sobą i swoimi czynami. Wyrobieni w kwiecistej nowomowie Grzesia - wygładzonego dietą i posłannictwem dziejowym swojej wiekopomnej misji. Słuchajcie go jak trzoda grzmotów, a obudzicie się na Łubiance, na ten sam przykład co 12 - tu których wyłowił tow. Sierow do rozmów na najwyższym szczeblu - badania - w kazamatach Łubianki. Powodzenia Konfederacjo ! Powodzenia !
Olej2020.07.25 14:27
Przychodzi szmondak cholera wie skąd, ani doświadczenia, ani poziomu wiedzy i wykształcenia, bez żadnego dorobku osiągnięć. Ot jest, pojawił się i zaczął coś bałakać o patriotyzmie i na lep złapał trochę egzaltowanej młodzieży ślepej i durnej, z porywczymi sercami i gorącym umyśle. I poszedł w prezydenty. Sam uwierzył w swoja dziejową misję. Chciałoby się mu powiedzieć stań obok siebie, no może obok np. Romana Dmowskiego przymierz się kim ty właściwie jesteś ? Ledwie cię widać spod tego pajacowatego blichtru i bufonady. Coś ty pajacu zrobił dla gospodarki, dla kogokolwiek poza sobą ???
Olej2020.07.25 14:19
Nie chce się pisać ! Rezygnacja gdy patrzeć na to wszystko, na ten bezmiar głupoty i draństwa, karierowiczostwa ślizgającego się na naiwności zwykłego człowieka. Przejrzyj narodzie na własny rozum !
Ewa2020.07.26 9:59
Dzięki za to, co już zostało przez Ciebie napisane.
LULEK2020.07.25 13:36
A gdyby ten głoś połowy wyborców zdecydowało wyborze Trzaskowskiego, co by ten głupek powiedział?
Anonim2020.07.25 19:04
Powiedziałby, zadanie zostało wykonane gaspadin Putin.
katolicka deratyzacja Polski2020.07.25 13:21
Konfederaci tlumacza,ze Trzaskowski to patriota,i ze nie jest teczowy,za gender,ize ma racje. I ze mamy ich sluchac ,bo tylko oni sa Polakami.
prawdziwe twarze2020.07.25 13:16
Łatwo krytykować trudniej zrobić. Zaledwie nieco ponad 6% i woda sodowa uderza do głowy, strach pomyśleć co by było przy 40%. Konfederacja to dziecinada i żadni patrioci. Skoro Duda - katolik patriota i Trzaskowski - LGBT potomek konfidentki, entuzjasta targowiczan to jest wg nich to samo to nie ma o czym mówić
katolicka deratyzacja Polski2020.07.25 13:00
Konfederacja Rosyjska to najbardziej zaklamamane ugrupowanie w Polsce,pobili nawet na glowe KOD-omitow. Sami zreszta deklaruja,lotry ,ze sa neutralni w wojnie Polski z Komuna.
max2020.07.25 12:47
Wszystko się temu chłopakowi pomieszało, głupiec i dureń to mało powiedziane!
tadeusz2020.07.25 12:33
połowa przeciw PiS a druga połowa za PO. Konfederacja konfidentów i dwulicowców
marek2020.07.25 12:12
Problemem,tradycyjnym problemem są niańki i gnidy ,nawet nie masoni z jakiegoś śląskiego rotary clubu.5o lat uczono ,że nie ma Boga i własności ,a jeśli to jakiś Budda czy personal jesus ikompletnie żydowsko-niemieckie media Niemiecka Okupacja Medialna -jak lubią brechtać hanysi NOM
AAAtomek2020.07.25 12:12
Bosak, trzeba było głosować na Trzaskowskiego! Teraz PiS was zje, bo musi, inaczej przegra. Ucz się dzieciaku, choć wątpię czy zdążysz przed likwidacją konfederacji.
Anonim2020.07.25 12:21
Zje ich, ale PO. Ten sam sznyt "soku z buraka" co ostatnio pokazał p. Braun w Sejmie. Najpierw PO zeżarło resztki po Petru a teraz dalszy rozwój POKO (PO+KOnfederacja.
AAAtomek2020.07.25 12:36
Konfederacja zajmuje ten sam okop co PiS, a miejsce jest dla jednego. Odpowiedź, ktoś musi zmienić okop.
Anonim2020.07.25 13:04
Tomek jeszcze wczoraj popieral Konfederacje,ale dzisiaj zapomnial.
AAAtomek2020.07.25 13:44
Nie wiem o którego tomka ci chodzi, ale na łysych patriotów nigdy nie głosowałem. Tylko leję z ich głupoty.
AAAsromek...2020.07.25 13:15
...molestowales dzis mamusie i siostre????
AAAtomek2020.07.25 13:43
Nie. Nigdy. Gdyż nie jestem zboczeńcem jak ty. Rozczarowany?
christoforos2020.07.25 12:03
Największym narodowcem był tzw das luder ,którego 5oo lat rewolucji obchodzi ...no właśnie kto? Kolega Bosak musi mieć plan na uwolnienie Narodu z bloków sowieckich powstałych za pieniądze z Berlina i Wiednia rekami no właśnie kogo ?
Maciej Łagodny2020.07.25 12:02
Ja Polak o poglądach zbliżonych do Idei Narodowych ,który w 1969 r głosowałem po raz pierwszy na Stowarzyszenie PAX. NIGDY NIE DAM GŁOSU NA KONFEDERACJE.Jesteście ZBIERANINOM ODPADÓW POLITYCZNYCH ,których Celem Jest KORYTO. Plujecie Polakom o poglądach Narodowych ,w twarz podszywając się pod Myśli R.Dmowskiego.
Polska język trudna język !2020.07.25 12:17
Mówimy i piszemy poprawnie : jesteście "zbieraniną" !! A nie "zbieraninom" !
Maciej Łagodny2020.07.25 12:32
@ Polska Wypi--- do Podstawówki Kmiotku dziecka polszczyzny uczyć.
Mejer2020.07.25 11:50
taki podział głosów oznacza pływajacy elektrorat - a to oznacza: pokazanie głowy nad tafle wody i szybki opad na dno :D
STANISLAW2020.07.25 12:00
Najpierw Bosak przyłączył swoich do totalnej opozycji, a potem dziwi się, że ma u siebie połowe przeciw PISOWI, a więc przeciw Polsce, rozumowi i wierze katolickiej.!
Bosak2020.07.25 11:36
Uju, KIM TY jesteś NAPRAWDĘ?!!!!! ŻE CI TAKIE słowa przez ryj przechodzą?!!!!! Bo Patriotą Na PEWNO NIE. Rozumiesz, że poparli TFU, Czaskoskiego?!!!
Anonim2020.07.25 11:34
A co do modelu politycznej prowokacji i jej skutków, proszę zapytać przyjaciół Premiera Olszewskiego, jaki, ich zdaniem, wpływ na zniszczenie tego rządu, miała prowokacja Korwina! O wpływie na nasze życie nie mówiąc.
Anonim2020.07.25 11:02
Jakoś, Panie Krzysztofie, oddane Panu media nie potwierdzają tych słów. Nieustanna histeria. Rozumiem model konfrontacyjny, bo taki prezentowaliście, w czasie kampanii. Po kampanii, dobry polityk stara się, w miarę możliwości, realizować swój program. Ucząc się sztuki kooperacji i efektywnego współdziałania. Chyba, że ma się ambicje gwiazdy rocka, ale wówczas, prędzej czy później, romans z polityką się skończy. Chyba, że wieczna prowokacja i zabawa jak u Korwina, konserwatywny i przyzwoity jak każdy muzułmanin!
Jerzy2020.07.25 10:56
chłopcze, nawet nie próbuj się tłumaczyć - jesteście ruskie onuce z dziada pradziada, ja rozumiem, że PiS może się nie podobać - mnie też w wielu sprawach się nie podoba, ale głosować na przygłupa chcącego zalegalizować pedofilię? zatrudniającego dewiantów seksualnych w swoim urzędzie? są jakieś granice człowieczeństwa, a głosowanie na czaskowskiego leży bardzo, bardzo daleko od tych granic...
man.of.Stagira2020.07.25 10:58
50%! Proszę być precyzyjnym. 50% JEDYNIE! I NIE 'ruskie onuce' ALE gówniarze i pętaki. Ot, co.
katolicka deratyzacja Polski2020.07.25 13:10
Tak ,prosze byc precyzyjnym. I onuce,i gowniarze ,i petaki.
Jahu2020.07.25 10:45
hehehe jasne, byli przeciw Pis dlatego wsparli książkowego przedstawiciela "cywilizacji" śmierci. Nic tylko pogratulować wierności wartościom chrześcijańskim.Zresztą skoro połowa poparła jednego a druga połowa drugiego to wasze głosy nie wiele są warte nie dają praktycznie żadnej wartości dodatniej tylko się zerują. Więc gdyby cały elektorat Konfederacji został w domu na to samo by wyszło.
katolicka deratyzacja Polski2020.07.25 13:16
Konfederacja jest partia neutralna wobec Niepodleglosci Polski,czyli jest partia radziecka.
kibic2020.07.25 10:43
"W młodości trenował akrobatykę sportową" teraz trenuje akrobatykę polityczną, szkodliwy dla Polski typ !!!
man.of.Stagira2020.07.25 10:39
Pisałem Wam już wczesną wiosną 2019, że będzie z Konfy w Parlamencie tzw. "Giertych+". No i jest.
Do Frondy to widać nie dociera2020.07.25 10:39
Tak pani Marysiu, w pierwszej turze głosowałem na Bosaka, w drugiej na Trzaskowskiego. Głosowałem przeciw wam - przeciw Nowogrodzkiej. Nie za gender.
masz wyprany mózg przez tvn2020.07.25 10:49
masz wyprany mózg przez tvn
mrs mrs2020.07.25 12:32
Ciekawa jestem jak Pan to spróbuje oddzielić?
ps.2020.07.25 10:35
Konfederacja - grupka oderwanych od rzeczywistości, zagubionych w czasie i przestrzeni krytykantów. Strategię i kierunek ofensywy politycznej wyznacza im wiatr.
Anonim2020.07.25 10:38
...ze Wschodu. W kooperacji z Dojczlandami. POKO (PO+KOnfederacja).
helena2020.07.25 10:24
"Patrioci i chrześcijanie" spod tęczy,panie Bosak.
Anonim2020.07.25 10:22
Jasne. Najpierw p. Nitras "po cichu" o POKO (PO+KOnfederacja) a niedawno p. Budka w Sejmie: "koledzy z Konfederacji". To co... jesienią Marsz Niepodległych Gejów we współpracy z Solidarnością Tęczowego Szamba im. Trzaskowskiego i Rabieja, panie Bosak...
Anonim2020.07.25 10:23
https://twitter.com/pikus_pol/status/1286669140359618561