[Wideo] Niemieckie media mają problem z ,,polską homofobią'', ale z niemieckim antysemityzmem już nie - zdjęcie
19.05.21, 08:29fot. pixabay.com/jagiellonia.org

[Wideo] Niemieckie media mają problem z ,,polską homofobią'', ale z niemieckim antysemityzmem już nie

117

- Co za skrajnie prymitywna, zmanipulowana antypolska propaganda. Polecam Deutsche Welle zrobienie materiału, jak czują się Żydzi w dzisiejszych Niemczech, gdzie synagogi i inne żydowskie obiekty musi strzec policja przez 24h, a działacze gminy nie ruszą się bez ochroniarzy – czytamy we wpisie Piotra Cywińskiego na Twitterze.

- Polska jest uznawana za najbardziej homofobiczny kraj w Unii Europejskiej. Fifi i Tarmu wyemigrowali z Polski do Niemiec z powodu dyskryminacji, której doświadczyli – możemy przeczytać w zajawce do zmontowanego materiału, który jest reklamowany na Twitterze przez „Deutsche Welle”.

Jak się okazuje jednak, pomijając fakt, że materiał DW jest zwyczajnie kłamliwy i zrobiony – jak w większości w takich sytuacjach – poprzez pryzmat jakiegoś jednego oderwanego często od rzeczywistości przypadku, to prawdziwym problem niemieckim obecnie staje się ponownie, podobnie jak przed II wojną światową i w jej trakcie – ANTYSEMITYZM.

- To realny problem! Komisarz ds. antysemityzmu miasta Berlina Samuel Salzborn powiedział w programie telewizji ARD „Tagesthemen”, że ma miejsce „niewyobrażalna radykalizacja antysemicka”. A sekretarz stanu ds. integracji w federalnym urzędzie kanclerskim Annette Widmann-Mauz zapowiedziała z kolei, że rząd federalny zamierza podjąć bardziej zdecydowane działania przeciwko antysemityzmowi muzułmańskiemu – czytamy na portalu wpolityce.pl.

Na tym samym portalu „DW” 11.06.2019 czytamy:

- Dopiero 25 lat temu, 11 czerwca 1994 r. Bundestag podjął decyzję o wykreśleniu z kodeksu karnego kary za homoseksualizm.

Warto tutaj przypomnieć, że w Polsce nigdy takich kar nie było, a sprawy tego typu zawsze były sprawami prywatnymi.

Być może więc niemiecka prasa stosuje dawno znaną taktykę manipulacyjną, polegającą na tym, że aby odwrócić uwagę od własnych ogromnych problemów szuka się wymyślonego problemu u kogoś innego. Wczoraj TSUE znalazł sobie jako chłopca do bicia Rumunię i tamtejszy wymiar sprawiedliwości, a u Niemców Polska jest tradycyjnie na pierwszym miejscu – już chyba od czasów Ottona I... albo nawet i wcześniej.

mp/twitter/wpolityce.pl/fronda.pl

Komentarze (117):

hospitalizacje w Europie dzień po dniu2021.05.21 13:28
https://opendata.ecdc.europa.eu/covid19/hospitalicuadmissionrates/xlsx/
XD2021.05.21 9:14
A u was murzynów biją.
Moly2021.05.20 1:59
Nawet autor tekstu jasno wskazuje ze Niemcy MAJA problem a antisemityzmem i pedejma bardziej zdecydowane kroki. Czy Polski rzad zamieza podjac kroki w sprawie polskiej plagii homofobii.
Anonim2021.05.19 19:36
Polska ma powazny problem zarowno z homofobia, jak i z antysemityzmem i wieloma innym sprawami. Dlatego Niemcy maja prawo nas pouczac i przywolywac do porzadku.
Anonim2021.05.19 19:46
nie ma czegos takiego jak homofobia, jak jestes zmanipluowanym baranem mozesz obstawac przy swoim, znajdz inne pojecie wstretu do pedalstwa https://pl.wikipedia.org/wiki/Fobia
pytajnik2021.05.19 19:18
Lecz czy problem istniałby, gdyby wszyscy otrzymali rzetelną informację na temat realizacji nauczania biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Foster2021.05.19 15:31
Wiem jedno: w Polsce nie mogą trzymać się za ręce, bo zostaną pobici - czy tak powinno być ?
x2021.05.19 18:58
A czy wystawianie na piedestał odchyłu od normy jest normalne? Tak powinno byc?
wybierasz sie do Dubai radze w domu zostac2021.05.19 19:16
a ty myslisz ze w niemczech nie dostaniesz w pysk widac wsioku ze wszystko lykasz co ci GW napisze
Sex randka2021.05.19 15:03
Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało, moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: Www.bzykanki.pl __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ Wyszukaj mnie po niku: Andzia-isex napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.
Maria Błaszczyk2021.05.19 13:52
No w takim wypadku wszystko jest w porządku. Skoro tam biją Żydów, to u nas wolno bić gejów. Logiczne. Tylko że jednak są pewne istotne różnice. Otóż, dla przykładu: niemieckie prawo chroni grupy etniczne i wyznaniowe przed przestępstwami z nienawiści - stąd ten monitoring czy ochrona synagog - a polskie nie chroni przd nimi osób nieheteronormatywnych - dlatego chociażby przed klubami gejowskimi Prawdiwi Polacy-Katolicy® dużo swobodniej mogą sobie np. poczynać z bejsbolami przed rzeczonymi klubami, niż Prawdziwi Niemcy-naziole przed synagogami. Albo: niemieckim samorządom nie zdarza się ogłaszać swoich gmin czy jakichtam jeszcze jednostek administracyjnych strefami wolnymi od Żydów. Serio, to nie przejdzie. Dalej: polityk czy inna osoba publiczna twierdząca, że Żydzi to nie ludzie, tylko ideologia, albo że Żydzi nie są równi normalnym ludziom i skończmy z tą dyskusją, albo że Niemcy bez Żydów byłyby najpiękniejsze, albo że Żydzi chcą adoptować dzieci po to, by były przedmiotami do kzabawy - chyba jednak szybciutko musiałby sobie poszukać innej roboty. Podsumowując: tak, istnieje grupa ludzi podatna na kampanie nienawiści. W Niemczech, ale też w Polsce. Rzecz w tym, że w Niemczech władze są przeciw, a w Polsce za.
Co ty kobieto pierdolisz?!2021.05.19 16:19
Gówno wiesz o Niemczech! Ani języka nie znasz, ani tam nie mieszkasz!
babie nie przeegadasz2021.05.19 19:19
czemu polka pyskata zawsze wszystko lepij wie
Anonim2021.05.19 19:33
istnieją trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, okropne kłamstwa i statystyka. statystyki na temat dewiacji nie sa wyjatkiem, rury czajki tez spelnialy normy
Maria Błaszczyk2021.05.19 21:09
Ups, znowu szuria wylazła. Żyje sobie szuria w cywilizacji technicznej, która jest możliwa dzięki metodom statystycznym, korzysta z osiągnięć nauki, która bez statystyki jest niewiele więcej zbiorem anegdot, będzie dzięki temu żyła zapewne dwukrotnie dłużej niż jej przodkowie trochę ponad 100 lat temu, używa urządzeń, do których zaprojektowania metody statystyczne były zupełnie niezbędne, kupuje sobie rzeczy, które dzięki zastosowaniu statystyki do optymalizacji procesów produkcyjnych kosztują grosze, a dawniej były luksusem lub nie istniały w ogól... Ale nic to, statystyka to KŁAMSTWO...
Anonim2021.05.19 21:23
zalezy jaka statystyka, ty widzisz to co chcesz widziec, zadna statystyka nie zastapi zdrowego rozsadku
Maria Błaszczyk2021.05.19 22:10
Różnych rzeczy statystyka nie zastąpi. Aspiryny na przykład. Garnka do gotowania fasoli. Mount Everestu. Ale to nie czyni z niej kłamstwa. Statystyka to metoda analizy danych pochodzących z dużych zbiorów, nie ma w niej prawdy ani kłamstwa. Można analizować prawdziwe lub kłamliwe dane, tylko że to drugie nie ma sensu.
Anonim2021.05.19 22:17
czy twoj maz zna sie dobrze na budownictwie? spytaj o wspolczynniki przenikania ciepla, ja sie tym tylko sugeruje a nie od razu wierze, ze to prawda objawiona, wszystko bardziej skomplikowane i mam na to niezaprzeczalne dowody
Anonim2021.05.19 22:21
stare kamienice wg tych wspolczynnikow latem nie powinny byc warte funta klakow, a przeciez kazdy wie ze to bzdura
Maria Błaszczyk2021.05.19 22:29
Nie, w ogóle się nie zna. Nie bardzo rozumiem związek zresztą.
Anonim2021.05.19 22:44
Ale sondaze chyba rozumiesz jak wielkie jest pole manipulacji.. Problemem statystyki jest ich wybiorczosc. Wiesz ile osob bylo na covid w holenderskich szpitalach? To jest wazniejsze od tysiecy nic nie znaczacych slupkow. Beda dozgodnnie wdzieczny jak dasz odpowiedz na to pytanie.
Maria Błaszczyk2021.05.20 18:13
Statystyka to jest narzędzie. Jest w podobnym stopniu wybiórcze jak każde inne działania matematyczne. Dla przykładu wzór skróconego mnożenia bardzo jest wybiórczy i zupełnie nie nadaje się do liczenia powierzchni czegokolwiek. Co do holenderskich szpitali - to są ogólnodostępne dane, czemu sobie nie sprawdzisz, tylko mnie pytasz? Ale proszę, leniwcu, dane z wczoraj: łącznie liczba zakończonych hospitalizacji w OIOMach z powodu covid wyniosła do teraz jakieś 12,5 tys, z czego 3395 osób umarło. W oddziałach określanych jako "verpleegafdelingen", czyli coś jakby "pielęgnacyjne", w każdym razie te, gdzie się próbuje pomagać tym, u których wszystkie układy jeszcze działają, ale wymagają wspomagania np. tlenoterapią itd - ok. 56 tys. hospitalizacji, z czego zmarło 7570 osób. https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
Anonim2021.05.20 19:14
Nie potrafilem znalezc. W kadym razie widzisz ile tej epidemii jest naprawde. Sto razy mniej niz ludziom sie wydaje. A wszystko przez prezentowane na codzien trzeciorzedne statystyki. 30% naturalnie wypracowanych przeciwcial Holendrzy spokojnie mieli i bez. blokad swiat by sie nie zawalil. Bylem na OIOMie i wiem kto tam lezy. Statystyki z lgbt tez sa zmanipulowane.
Maria Błaszczyk2021.05.20 21:16
??? Chyba przeceniasz tutejszą ochronę zdrowia. Ona jest najlepsza na świecie, ale to nie znaczy, że daliby radę więcej obsłużyć. Były momenty, gdy system osiągał granicę wytrzymałości, co oznacza, że więcej zachorowań oznaczałoby nieproporcjonalny przyrost zgonów. I 30% przeciwciał nic nikomu nie da. Te nowe warianty oznaczają, że musi być grubo powyżej 70% zaszczepionych. A nie ozdrowieńców, bo oni mają odporność na kilka miesięcy, co właśnie widzimy w Brazylii. U nich właśnie ozdrowieńcy mrą jak muchy. Poza tym - ja nie wiem, co się komu wydaje. Wiem, że miliony ludzi umarły, kolejne miliony najprawdopodobniej nigdy nie odzyskają sprawności, ratowanie żyć pochłonęło niewyobrażalne pieniądze - i może Holandię na to stać, ale na świecie takich miejsc jak Holandia nie ma zbyt wielu. A to i tak tylko dzieki jej spowalnianiu. Do tego dochodzi cierpienie setek milionów ludzi, bo to nie tylko osoby, które to świństwo paskudnie przeszły. Jak człowiek ma dziecko w szpitalu z PIMSem i codziennie słyszy, co temu dziecku akurat dziś przestało działać, to pewnie już by wolał sam walczyć o każdy oddech. Ja mam niezłą pamięć. Pamiętam, jak w najgorszych scenariuszach Amerykanie przewidywali, że mogą mieć 200 tys. zgonów. No więc już przekroczyli oficjalnie 600 tys., a są i tak mocno niedoszacowani. Gangesem płyną setki trupów, władze siatki rozpinają, żeby je wyłapywać. Jak dla mnie - lepiej by było, jakby w samej Polsce nie umarło wg co staranniej wykonywanych szacunków 150 tys. ludzi z powodu zarazy, która była do opanowania stosowaniem się do kilku prostych zasad i kosztem konieczności wsparcia branży eventowej i gastronomicznej oraz potraktowania poważnie potrzeb zgłaszanych przez placówki ochrony zdrowia ratujące tych ludzi. To jest więcej niż Zielona Góra ma mieszkańców, więc trochę tak jakby sporo...
Anonim2021.05.20 21:34
Sportowcy maja regularne testy i naprawde nie widac by dochodzilo do seryjnych powtornych zakazen. Prawie zadnych. O Brazylii od poczatku mowiono zle bo poszli pod prad. Klamano ze umiera ich 5 razy tyle. Nie znasz tez obyczajow Brazylijczykow a prof Kuna mowil ze wg specjalistycznych badan wiekszosc ciezkich przypadkow to koinfekcje i najczesciej oczywiscie u ludzi z chorobami dodatkowymi. Jak ja choruje to leze w lozku, inni niekoniecznie. Chinczycy sa zakochani w tarczycy bajkalskiej i forsycji ale moim zdaniem lepsze przy chorobie kudzu. Resetuje uklad nerwowy i ph. Poza tym wazna ochrona watroby, np ostropestem , to jest przesad ale cos w tym moze byc ze watroba odwala ciezka robote. To moje rady od serca. Czytam od lat rozne rzeczy i mialem w reku setki ziol. Nie choruje na nic. Czytam rekreacyjnie.
Anonim2021.05.20 21:57
ps Holandia dala by rade gdyby wczesniej nie robili zadnych obostrzen. Kuzyn mieszka w Szwecji i najpierw byl w szoku jak widzial karawany a pozniej byl zly ze rodzina z Polski boi sie go odwiedzic. Nie przeciazyli systemu, szpitale polowe staly puste i latem zdemontowali
Anonim2021.05.19 21:38
ps w holandii jest aktualnie 12 tys malzenstw homo, chcesz to skomentowac? bo tej prawdzie nie zaprzeczysz
Anonim2021.05.19 22:01
Zaprzeczę. Holendrzy twierdzą, że mają ich 20 tys. Sądzę, że wiedzą, to bardzo skrupulatni ludzie. A co tu komentować? Jak się komentuje fakt, że ludzie wybierają taki rodzaj związku? Zawsze myślałam, że się gratuluje, życzy się szczęścia i tyle. https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/13/20-jaar-na-invoering-homohuwelijk-20-duizend-homo-echtparen-in-nederland
Anonim2021.05.19 22:04
https://www.wiatraczek.nl/geje-i-lesbijki-w-holandii-20-000-malzenstw-i-8-000-rozwodow-w-20-lat umiesz liczyc?
Maria Błaszczyk2021.05.19 20:46
Po pierwsze, o ile mi wiadomo, znam język. Nie wiem, skąd masz taki informacje. Po drugie - może "tam" nie mieszkam, ale za to "tam", jak nie ma epidemii, robię zakupy albo chodzę na plac zabaw z dzieckiem... Wiesz, ode mnie "tam" to się podjeżdża rowerem - chyba że się chce "tam" taniutko zatankować. Skądinąd nie stąd wiem, jakie jest nastawienie do tej bandy idiotów-antyszczepionkowców, tylko z zupełnie innych źródeł.
Anonim2021.05.19 18:10
czy trzeba tworzyc dodatkowe prawo ze chorych psychicznie nie powinno sie bić? zdrowych nie wolno a chorych wolno? natomiast mozna dyskutowac czy za bicie niepelnosprawnych oraz chorych psychicznie nie powinno byc wyzszych kar
Maria Błaszczyk2021.05.19 20:40
Eeeee... Chyba chory byłeś na tej lekcji, kiedy mówiono było o przestępstwach z nienawiści. I czemu zostały one wyszczególnione. Więc Ci wyjaśnię. Otóż taki typ agresji, który opisuje kategoria przestępstw z nienawiści - w polskim prawie to będą te opisane przez art. 117 kk, 256 kk i 257 kk - charakteryzuje się pewną specyfiką. A mianowicie taką, że ich celem jest nie tylko wyrządzenie krzywdy konkretnej osobie, ale także zastraszenie całej grupy, do której przynależy pokrzywdzona/y. I mają wyjątkowy potencjał eskalowania w postaci kolejnych napaści, bo w tym wypadku znaczenie ma tylko jakaś cecha, na podstawie której się daną grupę wyróznia. Nauczeni doświadczeniem Zagłady i paroma innymi, ludzie przekonali się, że nienawiści ze względu na przynalżność do takich a nie innych grup społecznych należy stawiać tamę, bo ma ona zdolność samonapędzania się. I tak, gdybyśmy obserwowali narastanie nienawiści wobec osób z chorobami psychicznymi tylko ze względu na przynależność do tej konkretnej grupy, gdyby Prawdziwi Patrioci chcieli wysadzać ich akurat bombami, albo urządzali sobie na nich polowania - należałoby ją włączyć do kategorii przestępstw z nienawiści.
Anonim2021.05.19 21:18
zyjesz w matrixie, ci sami co moga obic morde pedalom moge i mnie za twarz bez powodu, , myslisz ze nie musze w zyciu uwazac? malo to razy musialem uciekac przed pijanymi? znam takich co ladowali na chirurgii albo szyby im wybijano bo prostu do czegos przynalezeli, twoje dewiacje to taki sam wazny temat jak to ze cale osiedle wysmiewa gostka co ma fobie na pajaki, i to jest ideologia
Maria Błaszczyk2021.05.19 22:06
Myślę, że mogą. Ale jest coś takiego jak prawdopodobieństwo. To na marsze równości ludzie przynoszą bomby, a nie na, dajmy na to, orszak trzech króli albo przejazd zabytkowych motocykli. Dla nich to jest codzienność. A czy musisz uważać? Nie, nie musisz. Jest to kwestia wyboru i osobistego poziomu lęku, ja np. nie uważam. Zakładam, że nikt mi nie chce zrobić krzywdy i tyle. A tak w ogóle, my tu w ogóle nie o dewiacjach, tylko o nieheteronormatywności.
Anonim2021.05.19 18:29
zydzi jako religia sa rodzajem ideologii, natomiast zyd zyda nie wyprowadza na smyczy jak pedal pedala, zyd jak ma swoje swieta to nie lata z gola doopa, natomiast jak zydowska para adoptotuje dziecko to bezwatpienia beda chcieli nauczyc je swoich obyczajow... Ktos kto porownuje zydow czy murzynow do pedalow po prostu obraza wielu ludzi. Moze spytam znajomych cyganow czy sa zadowoleni z takich porownan?
Maria Błaszczyk2021.05.19 21:12
Wiesz co, ja byłam na ulicy. Nawet nie raz. I nic takiego tam nie widziałam. Ani nikogo na smyczy, ani z gołą du..ą. Więc chyba lepiej wyjdź sobie na ulicę, zobaczysz tam mnóstwo ludzi nieheteronormatywnych, tak co 10 osoba mniej więcej to będzie. I spróbuj wypatrzeć te smycze i gołe du..y. Bo chyba oderwałeś się od rzeczywistości...
Anonim2021.05.19 21:32
odnosilas sie do slow czarnka ktory do tych smyczy nawiazywal, tych twoich pedziow nigdzie nie ma, ile jest poslow niehetero w holandii? pamietam jednego legendarnego Fortyuna, fajny byl, ale go zabili
Maria Błaszczyk2021.05.19 22:21
??? Nic nie wiem o żadnych słowach czarnka, odnosiłam się do moich osobistych doświadczeń osoby, która bywa "na ulicy". A co do posłów niehetero, to trochę ich jest. Zaczynając od samej marszałkini, Very Bergkamp z D66, ale jest też Hanke Bruins Slot - wystaw to sobie, z CDA, Mark Harbers z VVD, Henk Krol (50PLUS), Henk Nijboer (PvdA), Sjoerd Potters (VVD) i Rob Jetten (D66).
А у вас2021.05.19 12:44
негров линчуют.
Marian2021.05.19 12:17
W niemieckiej propagandzie żydzi nawet w Auschwitz czuli się znakomicie. Zdarzało się, że do obozu wpuszczano komisję Czerwonego Krzyża, członkowie takiej komisji czasem pytali osadzonych, czy mają jakieś skargi, ale nikt nigdy się nie skarżył. Niemcy to filmowali, a następnie odpowiednio wykorzystywali.
katolicka deratyzacja Polski2021.05.19 11:20
Konfederacja morduje Polakow za ruble i szekle,bo nie ma polskiego serca ,tylko dzika nienawisc.
AAAtomek2021.05.19 12:01
Kretynizm nabyłeś w "procesie życiowym" czy wyssałeś z cycka matki ?
Anonim2021.05.19 12:19
PiSdzielce kończą specjalne kursy, po których odbierane są tytuły naukowe i anulowana matura.
Sid V2021.05.19 11:08
W Polsce antysemityzm zawsze był głównie słowami. W Niemczech słowami, politycznymi czynami i w końcu zbrodniami. Polacy jako jedyni uczestnicy II W. Ś. nie mieli w tym czasie rządów kolaboracyjnych u siebie, ani osoby na wyższym szczeblu wywodzącej się z jakiegokolwiek przedwojennego rządu, która współpracowałaby z III Rzeszą, bądź ją propagowała. A polscy szmalcownicy to byli zwykli bandyci i złodzieje (nierzadko kryminaliści sprzed wojny), którymi kierowała czysta chęć zysku, a nie jakaś antysemicka ideologia.
Skrzypek na dachu2021.05.19 11:04
Mutti Merkel i dojczki zboki narzucaja deprawacje LKGBPQZ bo Hitler tez ciota .
katolicka deratyzacja Polski2021.05.19 11:05
Bosak,Braun i Korwin WOLA na rozowo !
Pfft2021.05.19 10:30
Na swój sposób miło zobaczyć, że "najlepszy" argument na obronę polskiej homofobii, jaki potrafią wytoczyć konserwatyści, to "a u was murzynów biją!". To całkiem ładnie pokazuje, że jesteśmy już na schyłku konserwatywnego myślenia.
katolicka deratyzacja Polski2021.05.19 11:04
Komuna wysycha i opuszcza Polske ,bo wraca do siebie za Uralem.
Anonim2021.05.19 10:27
Rzeczywistość jest bardziej prosta niż myślimy. Media niemieckie atakujące Polskę, to taka sama kłamliwa rzecz jak "polskie" obozy koncentracyjne. Obie rzeczy mają przymiotnik geograficznego miejsca. I tylko tyle faktów. Generalnie Niemcy sami z siebie nie atakują medialnie i politycznie Polski. Robią to niemieckie media i politycy powiązani kapitałowo lub masońsko z bogatymi Żydami. Ci Żydzi w ramach szerokiej ogólnoświatowej kampanii defemacyjnej prezentują informacje o Polsce i Polakach w sposób negatywny: bezpśredni i pośredni - socjotechnicznie ukryty, a jeśli pozytywny to tylko w celach promocji ich ludzi na terenie Polski. Dlatego kiedy ktoś w amerykańskich, niemieckich, chińskich, szwedzkich, norweskich, francuskich, hiszpańskich, itd. ..., to zawsze mocodawcy, zleceniodawcy i często właściele są Żydami uprzedzonymi do Polaków lub częściej Żydami realizującymi misję wymuszonej kradzieży majątku i pieniędzy z Polski. Prawie 100% tych nacji, gdzie jakoby one same piszą źle o Polsce, nawet o tym by nie pomyślało by coś takiego robić. Robi to ułamek promila ich obywateli Żydów. To biznes. Inwestując kilka milionów w grupę ludzi z takimi zadaniami, w czasie już 10 lat zyskują miliardy. Mając miliardy inwestują je w swoich ludzi, obsadzając nimi wysokie stanowiska słabych skłóconych państw - jak Polska. A potem już zarabiają na papierowych ustawach i operacjach dziesiątki miliardów. Zyski idą w dziesiątki tysięcy %.
katolicka deratyzacja Polski2021.05.19 11:07
Usprawiedliwiasz jednak Niemcow ,czyli tez jestes WROGIEM Polski.
Pfft2021.05.19 11:21
... My po prostu lubimy wierzyć, że jesteśmy pod permanentnym, zmasowanym, wielowektorowym atakiem ogólnoświatowego żydowskiego spisku - ale pamiętajcie dzieci, w Polsce nie ma antysemityzmu, ani trochę!
Tylko PO2021.05.19 10:08
A ja jestem DUMNY z mojego śp. rodzica ŻOŁNIERZA IIIbat.77pp AK-UBK, który STRZELAŁ do NIEMCÓW (chyba nie tylko do SZWABÓW) jak do WŚCIEKŁYCH PSÓW. Nigdy nie mówił o jakiś nazistach czy hitlerowcach tylko mówił, że strzelał do NIEMCÓW lub SZWABÓW. A wierzcie mi, że strzelał CELNIE, wręcz WYŚMIENICIE, podobnie jak ten słynny FIN. Mój rodzic też miał swoje KRESKI na kolbie. Opowiadał jak dowódca „SZCZĘSNY” zwrócił mu uwagę, że niszczy broń, rodzic powiedział, że kreski, to każdy NIEMIEC UBITY z tej broni, usłyszał "A TO, CO INNEGO". Żałował przed swoją śmiercią, że nie wykorzystał kilku okazji, aby zastrzelić następnych NIEMCÓW. Może byłoby mniej teraz na świecie MAŁYCH HITLERKÓW. Tym bardziej utwierdza mnie w tym, że to byli NIEMCY wspaniała piosenka wykonywana przez WOJTKA ROHATYN-POPKIEWICZA z WROCŁAWIA, który pyta "GDZIE TEN NAZILAND" skoro w tramwajach, kinach, kawiarniach był napis "Nur für Deutsche". No gdzie ten NAZILAND?
Miłujący pokój2021.05.19 9:43
...i bliźniego żydzi, właśnie wyżynają kolejne kobiety i dzieci w Palestynie. A Palestyńczycy to przecież Semici...
Ten "niemiecki antysemityzm"2021.05.19 9:28
najczęściej nazywa się Khaled, nie lubi pracować za to lubi falafele.
ah je2021.05.19 19:27
zlodzieje co jedza pierogi i maja problem z multikulti jak sie takie cos nazywa ?Polacy
katolik2021.05.19 9:24
Polski nowy Ład jest wzorowany na Hitlerze- dziś nazywa sie program Agenda 2030= zmniejszenie liczby ludzkości, w tym Polaków = wprowadzenie niewolnictwa. Podstępne przejęcie rzadow przez masonerie odbywa sie pod hasłem obrony klimatu i ekologii. Stąd fąłszywa pandemia i ludobójstwo pseudoszczepionkowe. pseudoszczepionki są chemią genetyczną powodującą jak zapowiedział Billa Gates- choroby, HIV, bezpłodność. Episkopacie Polski idziesz z Nowy Ładem , czyli komunistami, dzis masono- nazistami do polskich wiernych i polskich ksieży, czyli niesiesz śmierć pseudoszczepionkowa
MLODY2021.05.19 9:58
Zydowski judasz ciagle przedstawia sie za katolika.Jedz do Izraela i ratuj palesteczykow bo twoi strzelaja do nich jak do kaczek.
katolik2021.05.19 10:06
dlaczego nie lubisz żydów, zwyczajni żydzi, to tacy sami ludzie jak ty, ale SSPIS to nazisto- masono- żydzi, to inna sprawa, dotyczy już dokonywania holocaustu na Polakach
Anonim2021.05.19 11:07
Nawet Zydzi z PISu nie sa tak okrutni jak Polacy dla Polakow. PIS nie zamykal totalnie wszystkiego a gdyby zamykal np przemysł to na frondzie by kwiczeli z zachwytu jak wtedy gdy zamykano lasy. Ktos powinien napisac ksiazke jak Polacy pomagali PISowi mordowac innych Polakow. Oczywiscie nikt nikogo za nic nie osadzi bo likwidacja panstwa polskiego teraz patriotyzm. Od poczatku balem sie nie wirusa tylko tego co te gnoje z nami zrobią.
katolik2021.05.19 11:17
SSPIS w mojej ocenie i posłowie są śmiertelnie niebezpieczni ALE nie poszli na całośc, bo 1) takie sa wytyczne, aby stosować działania cżęsciowe, ale skuteczne 2) boją sie rozruchów społecznych 3) propaganda tv przeplacona sprawia, ze Polacy sami stali się rękojmią dla działania SSPIS i masono- nazisci nie musza się specjalnie starac, bo ludzie sami stają przeciw sobie. Jednak będą prowadzić dalej wojnę podjazdowa, tzn. cąły czas bedą straszyć Polaków niebezpieczenstwem wirusa, stosowac okresowe mniejsze, albo wieksze ograniczenia, tym samym powodując pzryporządkowywanie sobie Narodu. To będą zwykłe manipulacje, które z czasem staną sie ostrą grą o wszystko, o życie i wolnośc: albo oni albo my.
Anonim2021.05.19 11:35
zdrada Polakow bardziej boli. Ludzie sa glupsi od swini. Wg nich trzeba bylo 2 lata siedziec w piwnicy bo na tyle byla przewidziana grypa
katolik2021.05.19 11:56
dokładnie, mozna się zastanowić, że XXI wiek a jakby rozumu nie mieli, jak dadza im czipy, to będą jeszcze wdzięczni, ze moga żyć przesyłając dane do centrali z niewoli
Anonim2021.05.19 12:08
Tego tez nie moge pojac. Nawet osoby z grup ryzyka u mnie w rodzinie maja wiecej rozumu od zdrowego motłochu
katolik2021.05.19 12:16
dokładnie, to skutek wytworzonej celowo propagandy psychozy., Po prostu ludzie są słabi, SSPIS to wykorzystuje. Gdyby nie ogłoszono falszywej pandemii, ale byłby to jakiś prawdziwy kataklizm powódz, wojna, trzesienie ziemi, ludzie by się ogarnęli, wzajemnie. A tak jeden drugimu napedza stracha i zaczynają sie bać o zycie, zdrowie ale nie wiedza, ze biorac pseudoszczepionki sami dobrowolnie stali się juz żywymi trupami, to tylko kwestia czasu.
katolik2021.05.19 13:19
a poza tym jacy głupi okazali się ci, którzy normalnie się wymodrzali by- lekarze, prawnicy, nauczyciele, ksieża. Żenujace jak dali sie nabrac i poszli za szatanem,
Anonim2021.05.19 11:39
ostatnio czytalem sondaz. Nie pamietam dokladnie ale okolo 40% ludzi popiera przymus szczepien. I nie grupy ryzyka tylko szczepienia wszystkich lacznie pewnie z dziecmi.
katolik2021.05.19 11:55
tak, ludzie są tak chorzy, ze aż strach na co mogą pójść w układzie społecznym
katolik2021.05.19 11:59
wiesz, co jest najgorsze, że na kogoś sie głosuje, a potwm to ty jako wyborca masz problem, który oni ci fundują, oszukując cię przy wyborach. Ale prawo które morduje nie jest prawem obowiązującym i moze jak co do czego, to ludzie to zrozumieja
Anonim2021.05.19 13:36
Na szczescie nie poparlem PISu bo bym sie chyba powiesil. PSL glownie milczal, nie szczul jak PO i SLD by zamordowac wiecej Polakow poprzez paranoidalna walke z wirusem. Jak raz dalismy sobiec chomato zalozyc to nic dobrego w przyszlosci nas nie czeka.
katolik2021.05.19 14:07
tak jak mowisz, ludzie nie rozumieją mimo np wojny i ciagłej niewoli w przeszłosci, ze znów pozwalają wlasnie ząłożyć sobie chomąto. ale odnosnie Psl to niestety to są tacy zdrajcy jak wszyscy posłowie., wszystkich ugrupowań. Po prostu nie ma porzadnych ludzi w sejmie, same gnidy
Anonim2021.05.19 10:56
Nie wiem jak szczepionki ale wszystko inne co pisze katolik jest prawdą. W imie falszywej pandemii Polacy sa gotowi zbudowac drugim Polakom obozy koncentracyjne. 130 tys hospitalizacji bylo przez rok do marca. Teraz pewnie kolo 200 tysiecy. https://pliki.rynekzdrowia.pl/i/15/68/56/156856_620.jpg
katolik2021.05.19 11:10
Tak dokładnie jak mówisz, Polacy sami się zabijają, gdyby tylko wiedzieli w jakim są błedzie i śmiertelnym niebezpieczenstwie, stawili by moralny opór. Ale nawet Episkopat zachował się nieetycznie i antyreligijnie, więc czego wymagać. Najgorsze, że wszystko to prawnie jest kryminogenne, i nie ma działania prawa. Jest pozwolenie na działalność mafiii SSPIS i dokonywanie przestępstw na ludziach i gospodarczych.
katolicka deratyzacja Polski2021.05.19 11:03
Rosyjska Konfederacja,jak widac,walczy z Kosciolem Swietym, i z niepodlegloscia Polski,kanalie ...
Kreon wspaniały i jego pedały2021.05.19 9:22
To, co obecnie nazywa się homofobią, jest po prostu obroną normalności.
Anonim2021.05.19 9:27
Chyba dla tych, co ich jedynym życiowym sukcesem jest heteroseksualność...😁😁😁
Anonim2021.05.19 9:10
Oczywiście widzieć mogą tylko ci, których nie stępiła i nie zaślepiła ideologia, oraz nawyk odpowiadania na pytanie jak? Ponieważ o tym czy? Myślą wyżsi rangą!
Żydzi to naziole i zbrodniarze2021.05.19 9:10
Pamiętacie izraelską ustawę "narodową"? Bodajże z 2018 roku. Że nie wspomnę o kolejnej masakrze walczących o wyzwolenie Palestyńskich powstańcach. Oni chcą pozbyć się izraelskiej okupacji swojej ziemi.
Przeciw komu były organizowane krucjaty?2021.05.19 9:16
Przeciw jakiemu okupantowi?
Darek2021.05.19 10:43
Krucjaty nie były organizowane przeciw żadnemu okupantowi, to były wyprawy grabieżczo-łupieżcze. Gwałty, rabowanie i mordowanie zwykle zresztą zaczynało się już w sąsiedniej wiosce, mało komu chciało się tak daleką podróż odbyć by gwałcić, rabować i mordować, ale wielu łupy z sąsiednich wiosek nie wystarczały i z niepohamowaną żądzą krwi i złota docierali aż do Afryki.
Laki2021.05.19 10:20
Ty tak o prezesie Jarosławie?
katolicka deratyzacja Polski2021.05.19 11:10
Obecnie Europ aorganizuje Krucjate w celu wyzwolenia Grobu Chrystusa od tych ,ktorzy GO zabili.
Anonim2021.05.19 9:08
Chcą rozsiewać swoją zarazę wraz ze skutkami ubocznymi, jak widać!
Prawda W Oczy2021.05.19 9:05
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia
Anonim2021.05.19 9:18
Powiedz to proboszczowi.😁😁😁
OLO2021.05.19 10:01
Powiem icek twoiemu rabiemu jaka jestes perfidna swinia zydowska.
Pfft2021.05.19 11:23
O jak miło, był już pokaz katolickiej homofobii, to jeszcze trochę antysemityzmu dorzucimy, co? No, ale czego się lepszego można po was spodziewać...
Prawda2021.05.19 10:21
Powiedz to prezesowi Jarkowi.
Anonim2021.05.19 9:05
Frędzel ma problem z niemieckim antysemityzmem, ale z polskim to już nie. 😁😁😁
Józef Bonkzdupytuska2021.05.19 9:10
Jak go widzisz to wskaż gdzie ten polski antysemityzm bardzo jestem ciekawy bo inaczej uznam, że twoje komentarze są bzdurne i jesteś zblatowany z kimś z TVN lub GW i przestane czytać takie wypociny.
Anonim2021.05.19 9:19
Poczytaj komentarze z frędzla, żeby daleko nie szukać.
Józef Bonkzdupytuska2021.05.19 8:56
Lewaki pamiętajcie dla Niemców też jesteście podludźmi.
Pfft2021.05.19 11:24
Dla was, katolików, też jestem podczłowiekiem - więc co mi za różnica?
abcd2021.05.19 8:56
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko homopropagandzie. P e d e r a ś c i i lesbijki dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy zrówność TOBIE też odebrała rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE homopropagandzie. Czytaj więcej na "henryk dabrowski pl" https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
Kaczka basta!2021.05.19 8:55
Co za bezczelna, perfidna i jednocześnie toporna propagandowa manipulacja: zrównywać krytykę antypalestyńskiej polityki Izraela z antysemityzmem, aby móc zaprzeczać istnieniu w Polsce agresywnej homofobii.
Józef Bonkzdupytuska2021.05.19 8:57
Wnoszę abyś wskazał przykład homofobii w Polsce bo łżesz jak volksdeutch.
Twój komentarz zero2021.05.19 9:17
pod tym samym artykułem, ten z trzema wykrzyknikami.
A czego objawem jest drżenie rąk, Mariuszu?2021.05.19 8:53
Bo to chodzi właśnie o antysemityzm muzułmański ze strony śniadoskórych gości, a nie Niemców. Cywiński niedwuznacznie sugeruje, że to Niemcy (a nie ciapaci nachodźcy) atakują synagogi i Żydów w Niemczech. Bezczelność porównywalna z wmawianiem, że "nie ma żadnych uchwał o strefach wolnych od LGBT".
Anonim2021.05.19 9:04
To nie są "uchwały o strefach LGBT" tylko inscenizacje polegające na montażu tablic wmawiających istnienie "stref wolnych od LGBT" przez faszystę LGBT+ Barta Staszewskiego.
Czas na update, nieaktualne od kwietnia.2021.05.19 9:10
https://www.dziennikwschodni.pl/krasnik/krasnik-nie-jest-juz-anty-lgbt-uchwala-uchylona,n,1000288154.html
Józef Bonkzdupytuska2021.05.19 9:06
LGBT get out !!!
GFR2021.05.19 8:48
To przecież wiadomo. Nawet nie Hipokryci. Lepsza rasa. Decydują, a Fakty się nie liczą. My homofobi, śmiechu warte. Niemcy kochali i kochają Żydów.
chłopka2021.05.19 8:48
Aaa , bojom sie polscy Żydzi że i do nos to przidzie . Pisałach , że moja Ślonsko Ziymia zniszczy tych co jom mordowali . Co jom degradowali tak że zostoł jyno ksiynżycowy krajobraz . A potym zasypowali i dali zasypujom odpadkami z całego świata . Zniszczy tych co przed łoczami majom jyno śmierdzoncy zdradom srebrnik . Bo w moji ziymi miyszko nasz Duch co powstoł z naszyj krziwdy , krwi , potu i łez . Odezwiom sie prochy naszych przodkow bo my szanujymy te prochy i ta Ziymia co po nij stompali . My kochomy Ziymia Ojcow Naszych . Znojdzie Duch Mojij Ziymi ta przeklynto przez ludzi i Boga nacja choby na końcu świata . Nie ukryjom sie przed nim ludzie bez ducha nikaj . A teroz czekejcie co bydzie dali .
Przecież to "palestyńczycy" atakują synagogi2021.05.19 8:41
i "inne żydowskie obiekty" w Niemczech.
katolik2021.05.19 8:40
hitler pasuje jako emblemat SSPIS, zwłoki na pseudocovid w pseudopandemii palone w polskich piecach krematoryjnych, bez zostawiania śladów! pseudoszczepionki dokonują zmniejszenia liczby ludzkosci, powodują choroby, HIV, bezpłodnosć,
MLODY2021.05.19 10:07
Hitler traktowal zydow gorzej niz psow ,wieszal mordowal palil czy pis zabija zydow w Polsce.CZESC ZYDOWSKI PRZYGLUPIE
katolik2021.05.19 10:53
zapisałeś się do SSPIS i szczekasz jak nazistowsko- masonski pies. Mi to obojetne, możesz szczekać, a nawet wyc! odpowiedzialem ci tylko dlatego i to ostatni raz, abyś zrozumiał, że SSPIS to mordercy Polaków, dokonują holocaustu. Pseudoszczepionki w pseudopandemii powodują choroby, HIV, bezpłodność.
katolicka deratyzacja Polski2021.05.19 11:13
Konfederacja klamie jak KOMUNA ! Sa to nazisci,rasisci,masoni,ale UDAJA katolikow i Polakow. Konfederacja to Rozbiory i okupacja rosyjska !
To nie my podpaliliśmy stodołę w Jedwabnem!2021.05.19 8:40
To naziści podpalili! My nie!
ej ty z hasbary, powtarzasz się!2021.05.19 8:44
jw
Nie lajkuj własnych komentarzy cebulaku2021.05.19 8:45
bo to straszny grzech, prawie jak masturbacja.
oooo hasbara na posterunku2021.05.19 8:46
i co jeszcze?
Nie lajkuj własnych komentarzy2021.05.19 8:48
bo to grzech śmiertelny, prawie jak ipsacja.
OLO2021.05.19 10:17
NIEMCY UWAZALI WAS ZYDOW ZA WROGOW CYWILIZACJI MORDOWALI WAS W ROZNY SPOSOB .CZESC ZYDOW W CZASIE OKUPACJI WSPOLPRACOWALA Z NIEMCANI JEDNEGO NAWET WYPUSCILI Z OSWIECIMIA BO BYL CHORY MIAL L4. WSPOLPRACOWALI Z BOLSZEWIKAMI RODZINA SZTETEROW.GDY BOLSZEWICY ZAJMOWALI NAM POLSKE TO WITALI ICH KWIATAMI.
To nie my mordowaliśmy Żydów w Kielcach!2021.05.19 8:39
To komuniści mordowali! My nie!
Tak, to twoi przodkowie, komuniści2021.05.19 8:45
Jak robisz w hasbarze, to ile płacą?
OLO2021.05.19 10:10
KTO WKIELCACH ORGANIZOWAL TA ZADYME NIE ZYDOWSKIE UB.
PŻECIERZ PISZE2021.05.19 11:29
RZE NIEMY