SKANDAL!!! Różańce z krwi gejów w muzeum w Warszawie!!! - zdjęcie
27.02.19, 10:10

SKANDAL!!! Różańce z krwi gejów w muzeum w Warszawie!!!

70

Jan Bodakowski

Różańce z krwi homoseksualistów. Krzyże ubrane w ubrania gejów. Święty na tle sodomickiej tęczowej flagi. Oskarżenia wobec Kościoła katolickiego o współprace z nazistami. Utożsamienie katolicyzmu z rasistowskimi mordami. Wszystko to można znaleźć w muzeum podległym PiSowskiemu Ministerstwu i władzom stolicy pochodzącym z PO. „Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie jest państwową instytucją kultury utworzoną przez Ministra Kultury”.

 

Jak można przeczytać na stronie muzeum, placówka powstała „na mocy umowy zawartej w 2006 roku pomiędzy Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego a Urzędem m.st. Warszawy, Muzeum jest instytucją współprowadzoną [...]. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego finansuje i nadzoruje bieżącą działalność Muzeum, zaś władze stolicy zapewniają Muzeum tymczasową siedzibę oraz odpowiadają za wybudowanie przyszłego gmachu Muzeum, który ma powstać po północnej stronie placu Defilad, przed Pałacem Kultury i Nauki”. Inicjatorem powstania muzeum był Lech Kaczyński.

 

Od lat powtarzam, że sztuka nowoczesna jest instrumentem lewicowej indoktrynacji. I nie ma żadnego powodu, by była finansowana z pieniędzy podatników. Lepiej by było, gdyby pieniądze dziś odbierane w podatkach zostawały w kieszeniach podatników, i to oni by decydowali czy i na jaką sztukę je wydawać. Dziś podatnicy są zmuszani do finansowania sztuki szerzącej nienawiść do katolicyzmu i polskości.

 

„Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie prezentuje pierwszą indywidualną wystawę Daniela Rycharskiego <<Strachy&gt;>. Daniel Rycharski, jak można przeczytać na stronie muzeum „tworzy propozycję aktywizmu artystycznego, poddając pod dyskusję problem tożsamości oraz granic przynależenia do wspólnoty religijnej. […] W swoich pracach potrafi opowiedzieć pozornie sprzeczne doświadczenie: bycia wierzącym artystą, gejem pracującym w konserwatywnej społeczności nad nowymi sposobami emancypacji od rutynowych form religii. Przekrojowa wystawa prac Rycharskiego to część programu Muzeum, które poszukuje nowych języków opisu otaczającego nas świata, to próba zwrócenia uwagi na jedną z najciekawszych i radykalnych postaw artystycznych w ostatnim czasie”.

 

Według muzeum „osobista biografia i sytuacja rodzinna stają się dla artysty punktem wyjścia do podjęcia tematów bardziej uniwersalnych, istotnych z perspektywy społeczeństwa doświadczającego konfliktów związanych z powrotem (trwaniem) religii jako narzędzia politycznej mobilizacji i polaryzacji”.

 

Zdaniem muzeum „śmiałe podejście Rycharskiego do wiary i chrześcijaństwa, które nie znajduje odpowiednika w sztuce polskiej, jest aktualnie czynnikiem napędzającym jego praktykę artystyczną. Zebrane na wystawie obiekty opowiadają historię działań artysty, który przechodzi od chęci zorganizowania oddolnej rewolucji i wprowadzenia osób LGBT+ na równych prawach do Kościoła, do praktykowania wiary na własnych zasadach. Zakorzeniony przez różne instytucje i rodzinę w religii, poszukuje w danym zestawie pojęć i wartości nowej wersji projektu emancypacyjnego, który objąłby dotychczas wykluczanych, a który nazywa bezreligijnym chrześcijaństwem”.

 

W opinii muzeum „w działaniach Rycharskiego można widzieć propozycję oryginalnego i niepozbawionego wrażliwości klasowej języka sztuki queer, poprzez który artysta proponuje przeorganizowanie naszego sposobu myślenia o politycznych podziałach, znalezienie innej drogi do artykułowania konfliktów. Jego projekt obejmuje nie tylko wymianę słownika i przedyskutowanie na nowo starych wartości w sztuce, prowadzi konsekwentnie do zaproponowania nowego, inkluzyjnego sposobu myślenia o relacjach”.

 

W notce o artyście na portalu Culture pl Agnieszki Sural można przeczytać, że Daniel Rycharski „w 2012 otrzymał tytuł Kulturysty Roku przyznawany przez Program Trzeci Polskiego Radia. W 2016 roku został zwycięzcą Paszportów "Polityki" w dziedzinie sztuki wizualne. […] W 2013 roku TVN nakręcił o nim reportaż "Uwaga!".

 

Na wideo „Walentynki / Środa Popielcowa” widać jak artysta pali konfesjonał i kawałek klubu gejowskiego z pomieszczenia do seksu, miesza popioły i zjada je z chlebem.

 

Eksponat "Sztandar św. Ekspedyta" składa się z dwu płacht, na jednej widać świętego na tle gejowskiej teczkowej szmaty i bluźnierczo wykorzystuje cytat z Jezusa mający wbrew faktom świadczyć o tym, że osoby mające relacje homoseksualne trafią do nieba. W drugiej wersji sztandar opatrzony jest logiem „Solidarności” rolniczej i zawiera informacje o samobójcy, który zabił się w proteście przeciwko niszczeniu wsi polskiej przez PO.

 

 

 

Eksponat „The gay ghost” propaguje kłamliwą tezę o współpracy Kościoła z nazizmem, wzywa do walki z odradzającym się nacjonalizmem, który ma być rzekomo nazistowską ideologią, oraz do dekonstrukcji katolicyzmu i stworzenia nowej wiary.

 

 

 

 

Wideo „Wyspa” ukazuje instalacje z macew (żydowskich nagrobków pochodzących z dekoracji do antypolskiego filmu „Pokłosie” służącego szerzeniu kłamstwa o polskiej odpowiedzialności za mord w Jedwabnym) udekorowanych tęczą z kwiatów (zapewne symbolem gejów). Instalacja głosiła brednie o rzekomym polskim antysemityzmie i o tym, że ta rzekoma nienawiść dziś wyraża się w homofobii.

Instalacja „Krzyż” upamiętnia dwoje homoseksualistów, którzy prześladowani rzekomo przez homofobów popełnili samobójstwo. Artysta chce uczynić krzyż symbolem cierpień gejów prześladowanych przez homofobów i zdekoncentrować katolicyzm.

Trudno nie uznać „Różańców” za bluźnierstwo. Artysta zrobił je z pastylek psychotropów i krwi zapewne gejów zmieszanej żywicą epoksydowa. Eksponaty te wyrażają przeświadczenie artysty, że religia służy do wzbudzania nienawiści do obcych i słabszych. Wyrazem takiej zbrodniczej działalności ma być zdaniem artysty urządzanie modlitw w miejscach publicznych.

Eksponat „Ku Klux Klan” ma na celu utożsamienie Kościoła katolickiego ze zbrodniczą rasistowską organizacją mordująca murzynów. Eksponat został zrobiony z szat liturgicznych duchownych, którzy porzucili Kościół. Warto przypomnieć, że protestancki i stworzony przez masona KKK był organizacją antykatolicką i uznającą Polaków za rasę niższą, co pokazuje, jak głupie jest, utożsamienie katolicyzmu z tą rasistowską organizacją.

Instalacja „Kapliczka” ma upamiętniać tragedie gejów.

Instalacja „Tablica” wykorzystywać autorytet kościoła do promocji homoseksualizmu.

Eksponat „Piła” wykorzystuje cytat z ks. Tischnera (promowanego przez „Gazetę Wyborczą”) o tym, że ''trzeba być sobą'' (w domyśle zapewne sodomitą).

Instalacja „Brama” ma za cel krytykę kapitalizmu i jak można domniemywać z kolorystyki utożsamienie zła, jakim była pańszczyzna z rzekomo złą homofobią.

Profanacją jest też niewątpliwie instalacja „Strachy”, w której strachy na ptaki stojące na polach utożsamiono z krzyżami, krzyże zaś ubrano w ubrania należące do gejów.

„Pokrywy” mają upamiętniać Żydów. Żydzi, geje i potrzeba dekonstrukcji katolicyzmu to główne tematy twórczości artysty.

 Jest też pomnik chłopa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze (70):

Paździoch2020.04.11 21:13
> Lepiej by było, gdyby pieniądze dziś odbierane w podatkach zostawały w kieszeniach podatników, i to oni by decydowali czy i na jaką sztukę je wydawać. Ale co oczywiście nie przeszkadza autorowi zachwalać finansowania kościoła albo religii w szkołach z budżetu tego samego podatnika.
Piotr2019.03.25 13:01
Antysztuka, antykultura. Cóż, takie czasy. lewicowa ideologia wdarła się do uczelni, na salony i do galerii sztuki propagując coś co jest tylko ideologiczne, a z formą nie ma nic wspólnego. Niech gada co chce "artysta", ale żeby w tym była forma! Dziś modne jest bycie homo, atak na Kościół, chrześcijaństwo, naród... Proponuję "artyście" by zajął; się gwałtami dokonywanymi przez muzułmanów i pedofilią wśród ortodoksyjnych żydów.
Twitter:Promujcie_PWS2019.03.3 21:21
To jest tzw. sztuka krytyczna, czyli realizacja teorii krytycznej w sztuce. http://historiasztuki.com.pl/strony/021-00-00-ANTYKULTURA.html http://historiasztuki.com.pl/025-00-05-TEORIA-KRYTYCZNA.php http://historiasztuki.com.pl/strony/026-00-00-SZTUKA%20KRYTYCZNA.html
Marta2019.02.28 23:01
Rychtalski jest super. Dzięki TVP info za wypromowanie tego artysty. Gdyby nie oburzenie tej telewizji nie dowiedziałabym się o tak fajnej wystawie. O artyście już słyszałam wcześniej, bo to co robi jest bardzo ciekawe i odkrywcze. Owszem nie kazdemu może się to podobać, ale ludzie bez przesady. Trochę dystansu. Cieszę się, że dzięki portalom katolickim i TVP info Rychtalski ma niezłą reklamę. Tylko czy on się z tego cieszy? Niektórzy artyści nie chcą szumu wokół właśnej osoby... chcą tworzyć w spokoju i skupieni. Nie wiem jak jest u niego. Tak czy siak poszło w świat. Trzymam za niego kciuki.
Piotr2019.03.25 12:54
To czysta ideologia. W całej tej "sztuce" brak sztuki. Autor korzysta z chwili. Dziś, w instytucjach kultury opanowanych przez lewicową ideologię karierę mogą zrobić tylko tacy komedianci.
kalikst2019.02.27 22:37
Taki burdel powinien być przez państwo natychmiast zamknięty. A gdyby to miało kolidować z europejską praworządnością to należy natychmiast zaprzestać finansowania. Niech lewackie pterodaktyle sobie te obrzydlistwa realizują za własne pieniądze. Nie godzę się aby budżet państwa wydawał publiczne środki na jakiekolwiek łajdactwa i opluwanie uczciwych ludzi.
Maria Błaszczyk2019.02.28 21:33
Podobnie jak ja nie godzę się na finansowanie instytucji oskarżającej dziecięce ofiary zboczeńców o wciąganie sprawców w grzech. Jak ja nie godzę się na nienawistny język pod adresem muzułmanów, osób nieheteronrmatywnych czy kobiet uprawiany przez kościół katolicki w Polsce. Czy jak ja nie godziłam się na okradanie Polski przez Komisję Majątkową, również finansowaną z podatków.
Bet2019.02.27 18:28
Kiedyś czytałem że w razie potencjalnego konfliktu nuklearnego Rosji z EU pierwszym celem ataku z użyciem broni atomowej stała by sie nasza stolica Warszawa. Zapoznawszy sie z materiałem z artykułu.. stwierdzam że to dobry pomysł. Trzeba też pamietać że w rosji dominuje prawosławie i niecheć do środowisk LGBT i takie incydenty których jet coraz wiecej w centrum naszego kraju mogą dodatkowo działać u rosjan i Vladimira Putina jak płachta na byka, dodatkowo w razie rozpoczecia konfliktu zawsze bedą miec dobrą wymówke w postaci typu musieliśmy interweniować bo to zgniły zachód sodoma i gomora itp, czy raczej zgniły wschód, chociaż właściwie to już raczej zachód, i to nie ten wymarzony, to właściwie nawet już nie jest zielona wyspa, tylko Polska teczowa republika sterczącego ku**sa.
Agnieszka2019.02.27 16:48
Zawsze dyskusyjne jest gdzie kończy się sztuka, a zaczyna zwykła prowokacja. Swoją drogą, mało kto wiedziałby o takiej wystawie, gdyby nie Fronda, a poza tym, nawet twórcy ekspozycji nie wiedzieli, że różańce są z krwi gejów, bo to już wolna interpretacja Frondy( nawet w artykule napisali "z krwi zapewne gejów") Więc tytuł fałszuje fakty.
anonim2019.02.27 17:27
A gdzie kończy sie kobieta a zaczyna zwykla lewacka dziwka?
Jarosław P.2019.02.27 20:10
Miałeś zły dzień?
Maria Błaszczyk2019.02.28 21:29
Gratuluje anonimowi tego wpisu. Klasa sama w sobie. Aż szkoda, że nie ujawnia imienia i nazwiska, taki tytan intelektu i kultury anonimowy...
Sam chciałeś takiego poziomu.2019.03.1 11:39
Spytaj mame.
Roman2019.02.27 15:12
Dzięki za reklamę, chyba wybiorę się z żoną i dzieciakami do Centrum Sztuki Współczesnej - https://u-jazdowski.pl/
słowiczek poznański2019.02.27 15:20
To ty bezrobotny masz PLN na zone i dzieciaki?
Bul Komorowski2019.02.27 15:44
Dzieci to powinni tobie i tej udanej żonie , zabrać dewianci .
anonim2019.02.27 15:51
ROMEK TO JEHOWICI MOGĄ SIĘ ZE ZBOCZEŃCAMI BRATAĆ?
poprawka2019.02.27 17:03
Wystawa Rycharskiego jest gdzie indziej - https://artmuseum.pl/
kalikst2019.02.27 22:42
Przedtem możesz sobie wziąć kąpiel w szambie a rezultat będzie podobny i taniej.
anonim2019.02.27 14:17
Szkoda że o tym piszecie,lewakogeje wyją z zachwytu,że niby na nosie katolikom zagrali.Zachwycający się tą pseudoartystyczną wystawą zboki,to najgorszy motłoch, pozbawiony kultury i gustu.Ale czego się spodziewać po ludziach skupionych na odbycie.
Edward I2019.02.27 14:15
Muzeum Sztuki Nowoczesnej jawi się jako Oddział Szpitala Psychiatrycznego i Patologii Społecznych, gdzie chorzy o skłonnościach kwazi-plastycznych próbują wydostać się z pułapki dewiacji społecznej, tzn. odchylenia od reguł działania społecznego, postępowania niezgodne z normami, a także z wartościami przyjętymi w społeczeństwie lub w grupie społecznej, poprzez akty, zwane przez dyrekcję ośrodka muzealnego, jako twórcze.
Maria Błaszczyk2019.02.28 21:37
Dla mnie odchyleniem od reguł działania społecznego, postępowaniem niezgodnym z normami, a także z wartościami przyjętymi w społeczeństwie jest deprecjonowanie osób potrzebujących opieki psychiatrycznej i chorych dla własnych nienawistnych celów/
słowiczek poznański2019.02.27 13:48
The Journal of the American Medical Association, najbardziej prestiżowa publikacja medyczna w USA wraz The American Psychiatric Association i z US Justice Dept. zrobili wieloletnie kompleksowe badania nad pedofilią, wyniki tych badań opublikowano 2 lata temu. Rezultaty są wręcz tragiczne dla homoseksualistów - prawie 100% pedofilia pośród "mężczyzn". Co jest jeszcze bardziej tragiczne, że każdy złapany i skazany pedofil-homosekualista nie wykazał najmniejszej skruchy. Inaczej mówiąc, są pozbawieni wszelkiej ludzkiej empatii wobec swych ofiar. Trudno takich klasyfikować jako człowieka - to są subhumans, untermenschen. Możesz być z siebie dumny", dumny geju-pedofilu. Klikaniem nie zaklikasz prawdy.
Jack Em2019.02.27 13:42
Wszystkie te śmieci do utylizacji , SANEPID tam powinien wpaść , miejsce skażone i upaprane przez brudnych sodomitów gejów roznosicieli chorób pasożytniczych , wenerycznych i AIDS .
Maria Błaszczyk2019.02.28 21:27
Pilny uczeń Goebbelsa, patrzcie tylko! Żydzi=wszy=tyfus, tylko w nowej wersji, na potrzeby bieżące? Nie brzydzisz się sam tych wzorców, wiedząc, co z nich wynikło?
matis892019.02.27 13:41
Dzisiaj sztuka, kultura, artyści to zwyczajna lewackoateistyczna popkultura, czyli tandeta, dno, sztuczność i plastik. No i coraz więcej ludzi co chcieliby się nazywać artystami są mentalnymi prostytutkami. Jak widać sodomitom się to podoba.
piano2019.02.27 13:32
sztuka już dawno została unicestwiona , teraz jest tylko propaganda i inżynieria społeczna , na szczęście jest to tak płytkie, głupie i szkaradne...że MOŻE złapią się na to ćwierćinteligenci z aspiracjami do bycia "artystą" oraz cwaniaki dojące tym systemem państwowego cycka howgh
Jacek2019.02.27 13:27
Dumny ze zboczenie "Polak " cuchnie na kilometr prowokatorem, który tu grasuje ze swoim zespołem w celu plucia na Święty Kościół Katolicki. Pewnie jest to zorganizowane przez EU, aby Polaków zniechęcić do swojej tradycji. Ciężkie czasy demony opuściły i wylewają swoją nienawiść.
www2019.02.27 13:21
Jeśli pederaści odwołują się do Kościoła, to pojawia się dobra okazja, żeby przy tej okazji przypomnieć nauczanie Kościoła odnośnie homoseksualizmu: KKK 2753 : ...akty homoseksualizmu z samej swojej wewnętrznej natury są nieuporządkowane. Są one sprzeczne z prawem naturalnym; wykluczają z aktu płciowego dar życia. Nie wynikają z prawdziwej komplementarności uczuciowej i płciowej. W żadnym wypadku nie będą mogły zostać zaaprobowane
anonim2019.02.27 15:54
"Są one sprzeczne z prawem naturalnym" Tak samo jak celibat. "wykluczają z aktu płciowego dar życia" Celibat również wyklucza dar życia. "Nie wynikają z prawdziwej komplementarności uczuciowej" A ten kawałek pisał gej? Bo jeśli nie, to skąd może wiedzieć?
www2019.02.27 16:30
Celibat to wyrzeczenie dla dobra innych, a uprawianie homoseksualizmu to egoizm. Dlatego celibat jest darem życia, a homoseksualizm jest niszczeniem życia, jak każdy egoizm.
Jarosław P.2019.02.28 8:22
Można jeszcze inaczej na to spojrzeć. Celibat to zrzeczenie się roszczeń żony po śmierci księdza od KK. A to też egoizm. Dobro natomiast można czynić niezależnie od celibatu, tym bardziej ,że celibat Kościelny nie jest dobrem bezinteresownym gdyż "uszlachetnia" wedle jego mniemania jego własna osobę czyli jest dil. Co do argumentu, że homoseksualizm niszczy życie, to dość marny argument i jakiś strasznie ogólnikowy no bo niby jak niszczy życie? Przecież homoseksualiści też dają życie a przynajmniej mają taką możliwość podobnie jak hetero.
matis892019.02.27 13:21
Sodomici tyle gadali o tolerancji, a jednak to ruch najbardziej nienawistnych ludzi.
www2019.02.27 13:15
Z psychologicznego punkt widzenia zachowanie pederastów to syndrom winy. Uciszają oni głos krytyki, który sprzeciwia się zboczeniom pederastii. Wykorzystują oni do tego celu zmanipulowane dane o historii i nauce moralnej Kościoła. Prosty przykład: jeśli pederaści utrzymują, że Kościół współpracował z nazistami, to powinni powinni zaskarżyć Kościół do Trybunału Praw Człowieka i tam dochodzić sprawiedliwości. Czemu tego nie robią? Bo wiedzą, że z braku dowodów przegrają, więc jedyne co im pozostaje to manipulowanie opinią publiczną. Jeden z tricków pederastcznej ideologii. Nie damy się nabrać :)))
kosa2019.02.27 12:50
Pytanie po co Fronda pokazuje zdjęcia tego szamba....kto by to oglądał ????sami robicie choremu lewakowi reklamę tfuu...
Alojzy Cedzidlo2019.02.27 13:33
No właśnie. Pytanie zasadnicze : po co ta reklama . Po komentarzach widać ,że jest trochę radochy . To tak jak podziękowanie od gejów . No ale to Warszawa .. ,, Wolne miasto , niegdyś stolica Polski . Symbol bohaterstwa . Niegdyś . .....
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.27 12:48
Przepiękna wystawa obnażająca prawdę o katoideologii
Jacek2019.02.27 13:21
Idź wsadzać sobie do końcówki układu pokarmowego różnego rodzaju sprzęt. Oraz proszę cię przestań tutaj wylewać swoje chore myśli ze zboczonego umysłu, nikogo to nie rusza i nie interesuje. Robisz sam sobie krzywdę spędzając czas na zamieszczenie tutaj swojego bełkotu!
JP2GMD2019.03.1 11:40
Jacuś bo Ci żyłka pęknie, idź zdrowaśki poklep do krzyżyka albo coś.
Maryla2019.02.27 11:53
Wywalic i to juz dzisiaj Glinskiego tego pozal sie boze ministra , tylko nie wiem od czego,bo na pewno nie od kultury! Juz dawno powinien odciac wszelkie dotacje na tego rodzaju dziwdostwo! A on chodzi jak zaczadzony i udaje ze o niczym nie wie. To najgorszy min. w rzadzie !
Anna2019.02.27 11:50
Jan Paweł II pisał w takich wypadkach o strukturach zła. Niestety, struktury zła zdominowały nam stolicę. Trzeba walczyć!
elementanimalny2019.02.27 10:48
Czyli jednak uczepiliście się się do tego geja zamieszkałego na podwarszawskiej wsi? A czy różańce z krwią bandyty "Burego" były by w porządku?
Anna2019.02.27 12:02
Nie, nie byłyby w porządku. I nikt takich różańców nie robi. To tylko współcześni "artyści" doszli do takiego stopnia zdziczenia i głupoty, ze wymyślają rzeczy obrzydliwe. Oby Pan Bóg miał nad nimi litośc, choć w BIblii napisane, ze obcowanie mężczyzn ze sobą to obrzydliwość!!
elementanimalny2019.02.27 13:16
Dlaczego podpisujesz się kobiecymi imionami? Czy to jakiś nierozwiązany problem z matką?
Bawełna Polityczna2019.02.27 10:48
Z powodu braku talentów sztuka jest obecnie na dnie. Wszystko zaczyna się już na poziomie akademii, które dyplomują ludzi bez podstawowych umiejętności. Np. rzeźbiarzy, którzy nie potrafią wyrzeźbić proporcjonalnie dłoni. Dlatego beztalencia usiłują zaistnieć na drodze ekstrawagancji i prowokacji. Często ludzie po kierunkach artystycznych mają bardzo niską wiedzę ogólną. Są wręcz ignorantami w dziedzinie kultury. Nie mówiąc już o braku ortografii.
Jan Bodakowski2019.02.27 11:04
myli się Pan, jest wielu niezwykle zdolnych absolwentów szkół plastycznych w Polsce, problem polega na tym, że nie są oni dopuszczeni do wystawiania, media o nich milczą (lewicowe bo promują swoich, prawicowe bo są w tej głupie)
Bawełna Polityczna2019.02.27 11:17
Podobnie mówią młodzi muzycy ale jakoś nie potrafią przekonać do siebie publiczności. Gdy chodzi np. o plastyków to mogą pokazać swoje prace w internecie i ciekawe prace zostaną zauważone.
Andrzej Malik2019.02.27 10:44
Hm... rozumiem że gdyby były z krwi Żołnierzy Wyklętych, albo miały krople krwi Jana Pawła II, to byłoby OK?
Jan Bodakowski2019.02.27 11:05
a ktoś za pieniądze podatników robi takie różańce, albo np macewy czy Talmudy, z krwi Burego ?
Andrzej Malik2019.02.27 19:33
Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Odpowiem tylko, że Robert Kubica po wypadku otrzymał zamkniętą w ozdobnym medalionie kroplę krwi papieża. I to jest OK? A robienie Talmudu z krwi "Burego" byłoby lekko technicznie niewykonalne- Talmud to coś jak książka. Poza tym byłby to lekki chichot historii- "Bury" mordował Białorusinów.
Anna2019.02.27 11:53
Katolicy nie są zdziczałymi głupcami i nikt nie produkuje różańców z krwi. Zdziczałymi głupcami są współcześni artyści niestety - w większości.
Jozin z Bazin2019.02.27 10:20
Brak słów na ten nienawistny anty-katolicki wymiar kultury, zdziczenie i sodomia.
elementanimalny2019.02.27 10:49
Pokaż swoje artystyczne portfolio, porównamy.
rewers2019.02.27 15:26
Chciałbyś porównywać artystyczne portfolio z pedalskimi wybroczynami? Pojechałeś...:)
anonim2019.02.27 10:18
"podatnicy są zmuszani do finansowania sztuki szerzącej nienawiść do katolicyzmu i polskości" Podatnicy są również zmuszani do finansowania KK. Rozumiem, że likwidujemy jedno i drugie? "Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego finansuje i nadzoruje bieżącą działalność Muzeum, zaś władze stolicy zapewniają Muzeum tymczasową siedzibę oraz odpowiadają za wybudowanie przyszłego gmachu Muzeum" Szach mat frondelku, pretensje pod adresem PiSuaru proszę kierować xD
Eth2019.02.27 10:39
Przedcierz tam byla pretensja pod adresem pisuaru jelopku. A co do funansow to: - w Polsce katolicy sa w wiekszoci wiec finansujemy katoliskosc - w Polsce anypolska i antykatolicka zydokomuna jest w zdecydowanej mniejszosci i ich nie finansujemy proste ? Demokratyczne ? sprawiedliwe ?
M.2019.02.27 10:45
Tobie bym sfinansowal kurs ortografii przede wszystkim, nieuku. Moze i wiekszosc spoleczeñstwa jest katolicka, ale w tym wypadku kto nie chce, niech nie placi. Sam sobie utrzymuj sekte wierzacych w niepokalane poczecie. A ja bede sobie finansowal "sodomickie" wystawy, bo tak mi sie podoba. Proste? Czy zbyt skomplikowane na twoj otumaniony mozg?
anonim2019.02.27 13:31
A wiesz gejozo,że jak chcesz uczyć ludzi ortografii,nieuku jeden to zacznij od siebie.W polskim alfabecie występują też- ą,ę,ł,ó bo jak czytam że ktoś wierzy w ''poczecie''a nie poczęcie,''mozg'' a nie mózg,i wiele innych baboli w twoim wykonaniu,to nie wiem,śmiać się czy płakać.
M.2019.02.27 13:48
No widzisz, akurat pisze z hiszpañskiego komputera i nie ma na nim mozliwosci zainstalowania polskich znakow, mimo ze probowalem. Ale ciesze sie, ze twoj poziom inteligencji pozwolil ci mimo wszystko zrozumiec moj wpis. P.S. Za przecinkiem wstawia sie spacje. P.S.2. Przed pierwszym "i" w zdaniu nie stawia sie przecinka.
anonim2019.02.27 14:06
Gejoza na saksach popier.dala?To niech gejoza sobie sprawami Polaków ''mozgu''nie przemęcza,bo gejozie ''gowno''do naszych spraw.
M.2019.02.27 14:18
Skad masz pewnosc, ze gejoza? No widzisz, mozna miec podwojne narodowosc i obywatelstwo, i zajmowac sie "waszymi" sprawami, co nie? No i najwazniejsze, pisanie z hiszpañskiego komputera nie znaczy, ze jest sie "fizycznie" w Hiszpanii. Odnosnie mojego mozgu, nie przejmuj sie, zaloze sie, ze mam wyksztalcenie przewyzszajace twoje o kilka poziomow. Zrozumiano?
anonim2019.02.27 14:32
Brakuje ci wiedzy i to podstawowej.Wiedza nie zawsze idzie w parze z wykształceniem.Z tego co piszesz,wyłania się obraz tępego,zarozumiałego buca co to wje.bał wszystkie rozumy.Nawet jak coś tan skończyłeś to z miernym skutkiem.
anonim2019.02.27 14:35
Obywatelstwo można mieć podwójne ,ale o podwójnej narodowości to nie słyszałem.Napisz gejozo że jesteś mieszańcem,tak będzie prościej.
M.2019.02.27 15:04
Gejoza, gejoza... Nudny jestes. Brak ci argumentow... Typowy objaw nie tylko braku wyksztalcenia, ale przede wszystkim wlasnie wiedzy. Zegnam
anonim2019.02.27 15:19
zegnaj
anonim2019.02.27 10:46
Roumiem, że jak katolicy już będą mnejszością w tym kraju, to zgodnie z twoją logiką sami będą wołać o zakończenie tego finansowania? xD
Anna2019.02.27 12:10
Podatnicy nie finansują Kościoła Katolickiego, tak jest na przykład w Niemczech. Podatnicy finansują jedynie lekcje religii lub etyki, a rodzice mają wybór, gdzie posłać dziecko.Podatnicy dofinansowują też katolickie uczelnie wyższe, ale wszystkie uczelnie sa dofinansowane przez państwo. Stopnie zdobywane na katolickich uczelniach niczym się nie różnią od stopni naukowych zdobywanych gdzie indziej. A podatnicy płaca mniej na te uczelnie, niż na inne, bo finansuje te też Kościół. W kształceniu nie ma żadnego zła, ale to co jest w tym ohydnym muzeum, to samo zło.Obrażanie uczuć religijnych jest karalne, ale potomkowie stalinowskich sędziów łajdaków uniewinniają.
anonim2019.02.27 13:06
"Podatnicy nie finansują Kościoła Katolickiego, tak jest na przykład w Niemczech. Podatnicy finansują jedynie lekcje religii lub etyki, a rodzice mają wybór, gdzie posłać dziecko" Po pierwsze: w Niemczech podatnik może wybrać, na który kościół bądź związek wyznaniowy ma być przeznaczony jego podatek. Może też nie wybrać żadnego. Po drugie: w tym samym zdaniu piszesz, że podatnicy KK nie finansują, oraz że finansują katechezę. Przeczysz więc sama sobie, i to w jednym zdaniu. Po trzecie: rodzice mają wybór, gdzie posłać dziecko, ale nie mają wyboru, czy chcą finansować katechezę. Po czwarte: słyszałaś o czymś takim jak Funsusz Kościelny? To nie jest finansowanie Kościoła przez państwo? Po piąte: księża nie płacą podatku dochodowego od dochodów za śluby, pogrzeby, chrzty itd. To również jest forma pomocy finansowej - ja muszę zapłacić PIT i ZUS od każdej złotówki, którą zarobię. "Obrażanie uczuć religijnych jest karalne" A nie powinno być. Uczucia religijne nie różnią się niczym od wszystkich innych uczuć.
anonim2019.02.27 13:37
Kartoflu grzecholu,na szczęście tacy jak ty mają gówno do powiedzenia w sprawie finansowania,lub nie kościoła w Polsce.Tak więc grzecznie trzep sobie kapucyna,zgodnie z instrukcją czaskowskiego i morda w kubeł.
kalikst2019.02.27 22:40
Zgadzam się, że pretensje można kierować tylko do ministra kultury, ze toleruje to paskudztwo i finansuje je.