Lubnauer: Zabijanie nienarodzonych prawem człowieka - zdjęcie
10.02.20, 10:35

Lubnauer: Zabijanie nienarodzonych prawem człowieka

121

Katarzyna Lubnauer była gościem Robeerta Mazurka w radiu RMF FM. Rozmowa dotyczyła między innymi tematów związanych z aborcją.

Kiedy redaktor Mazurek zapytał, czy aborcja jest prawem człowieka, Lubanuer odpowiedziała:

- Tak, uważam, że dla kobiet prawo decydowania o swojej płodności, o swojej reprodukcji jest jednym z praw człowieka.

Jak zaznaczył Mazurek, Małgorzata Kidawa-Błońska jest przeciwniczką legalizacji aborcji. Na co Lubnaer stwierdziła:

- Małgorzata Kidawa-Błońska jest za dwiema rzeczami. Po pierwsze, jest za tym - powiedziała dość jednoznacznie - że nigdy nie zgodzi się na jakiekolwiek zaostrzenie obecnej ustawy - która jest rzeczywiście ustawą dość restrykcyjną

Dodała też:

- Mamy w Polsce całe regiony, gdzie nie można ich realizować. Natomiast ja jestem zwolennikiem liberalizacji

Jeśli chodzi o samą aborcję Lubnauer oświadczyła:

- Natomiast powinna być legalna, powinna być bezpieczna. Teraz jest kwestią oczywistą, że dopóki rządzi PiS nie ma szans, żeby na biurku prezydenta pojawiła się jakakolwiek ustawa liberalizująca

Jak mantrę powtórzyła po raz kolejny kwestie na temat edukacji seksualnej:

- Musimy zadbać o edukację seksualną, o większy dostęp do antykoncepcji, musimy zadbać o to, żeby to co stało się w tamtej kadencji odwrócić, czyli kwestię antykoncepcji awaryjnej - pigułki dzień po, żeby była bez recepty podobnie jak w większości krajów europejskich.

Aborcja, to nic innego jak zabójstwo bezbronnego człowieka w łonie matki. Czy zabójstwo jest prawem człowieka?

Posłanka Lubnauer chyba jednak powinna wrócić do rozważań matematycznych. Zdecydowanie powinna zrezygnować z wypowaidania się na tematy związane z etyką, moralnością albo tym, kto ma prawo do życia, a kto nie. Widać te tematy znacznie ją przerastają.

 

mp/rmf fm

Komentarze (121):

Nina2020.02.20 9:17
Córka komunistów tak została wychowana, oni zabijali wszystkich niewygodnych dla nich, a ich resortowe dzieci chca zabijać niewinne dzieci które im nic nie zrobili oni mordowanie maja zakodowane.
Szrama po klonowaniu2020.02.11 6:03
Niech poda prawdziwe nazwisko to co gada to jak Lange,Langen,Pheizer,Longman,Berman,pewno liczy szybciej niż mój kalkulator a prrrocenty w pamięci i mnożenie wielkich liczb też w środkowym palcu i prawej dziurce nosa .A nocą skacze do Księżyca-to wie kiedy
Cezary2020.02.10 21:52
Pani nie ma racji. Kobieta moze decydowac czy usunac chory woreczek zolciowy, czy nawet uciac sobie jezyk, ale to co poczelo sie w kobiecie, nawt jak tylko kilka komorek, to juz jest nie jej organizm, tylko urodzi sie inny czlowiek. Czy Pani to rozumie?
Dell2020.02.10 22:59
"nawet jak tylko kilka komorek" Tuż po połączeniu komorki jajowej z plemnikiem dochodzi do "wymieszania genów". Ta jedna (nie kilka) komórek nie jest już organizmem kobiety, bo jest różna genetycznie od pozostałych jej komórek.
MaxFiend2020.02.11 0:01
Albo się nie urodzi, jeżeli tak zdecyduje i ma do tego pełne prawo.
Boguslaw2020.02.10 20:24
Jej łatwo jest mówić o aborcji bo nikt jej nie chce dymać,oprócz niepłodnego Urbana.
turkuć podjadek2020.02.10 19:37
P Oslica lubnauer jest POpier ....oną kretynką podobnie jak Stulejka , powinna odlecieć na mietle na łysą górę razem z P Oslicą senyszyn ......najlepiej w środę
Nina2020.02.10 19:23
Córa komunistów myśli jak robili komuchy oni zabijali i się nad Polakami znęcali.
Bystry.2020.02.10 17:23
Tak o mordowaniu dzieci mogą mówić ludzie o mentalności Hitlera i Stalina.
jou2020.02.10 17:20
Pani Laubner, no to niech Pani uprawia bezmyślny seks na własne konto, a nie na konto dziecka nienarodzonego, które potem życiem płaci z Pani rozwydrzenie w łóżku. To jest typowe myślenie krokiem a nie mózgiem, RUPTA CO HCETA - jest Pani tego świetnym przykładem. tyle w temacie.
Gosc2020.02.10 17:16
Cala ta dyskusja na temat legalnosci aborcji w Polsce jest bez sensu, poniewaz nawet jesli zostala by ona legalnie zakazana, to I tak kobieta ktora swiadomie I dobrowolnie sie jej dopuszcza nie ponosi zadnych konsekwencji prawnych. A jesli plod to czlowiek to zarowno jego zabojstwo (aborcja), jak I zlecenie zabojstwa (aborcji) powinno byc karane.
MaxFiend2020.02.11 0:03
I jak niby ma to być sprawdzane i egzekwowane? Nie da się wprowadzić przymusu rodzenia. Kobieta to nie bezwolny inkubator.
Dell2020.02.10 17:13
Do "Polak Ateista Dumny Gej" Kilka dni temu twierdziłeś, że na jednej podpasce trafia "do kibla" kilka milionów zarodków. Początkowo były to nawet miliardy ale zostańmy przy milionach. Skąd biorą się miliony zarodków na jednej podpasce?
Marek2020.02.10 16:55
<a href="https://www.katolik.pl/swiadectwo-abby-johnson-w-krakowie,33174,794,news.html">aborcja</a>
Marek2020.02.10 16:52
https://www.katolik.pl/swiadectwo-abby-johnson-w-krakowie,33174,794,news.html
Antek z Czerniakowa2020.02.10 16:27
Czy to głupie stare krówsko wie co mówi, dla kasy i kariery gotowa jest popełnić największą zbrodnię. Ostatecznie to jej decyzja i wybór ale niech nie imputuje tej lewackiej herezji głupszym od siebie.
Jan Radziszewski2020.02.10 16:25
trolu - a obecne niegodziwości dyskwalifikują Socjalizm Bolszewicki Hitlerowski Maoistyczny czy Liberalny UE: który w imię wolności do idiotyzmu , głupoty wyznajesz
Mirek2020.02.10 16:17
Psa zabić nie można ale człowieka można . W całej tej babskiej hucpie o przerywaniu ciąży chodzi o to że kobitki chcą się rżnąć bez zobowiązań . Dymać się z kim popadnie a potem zrobić MYK i po kłopocie . Dopiero na starość przyjdzie refleksja . Po nocach będą się jej śniły zamordowane dzieci .
Jan Radziszewski2020.02.10 15:55
co by było gdyby ją obecnie abortowano ? tzn ludzie powiesili na drzwiach Sejmu
Adam S2020.02.10 15:43
Jeżeli o skrobance ma wypowiadać się (tak czy nie) tylko kobieta, to jak niektóre mogą żądać alimentów? Przecież to co ona ma to tylko zlepek komórek, z którym robi co chce, nikogo o nic nie pytając.
Lolas2020.02.10 14:44
Czy Lubnauer już się narodziła?
aga2020.02.10 14:21
kobieto: reprodukcja to powoływanie do życia, nie zabijanie
infor2020.02.10 13:09
to głupawe babsko nawet nie łapie, że organizm dziecka nie jest częścią organizmu matki tylko osobnym organizmem. Ale czy można się dziwić prymitywnej lewaczce?
Polak Ateista Dumny Gej2020.02.10 13:39
Kretyn infor nie wie, że zygota to nie dziecko
anonim2020.02.10 14:40
Jak najbardziej dziecko od poczęcia jest to człowiek to ty nie chcesz tego przyjąć ,że człowiek od poczęcia jest człowiekiem .
Dell2020.02.10 22:24
W którym momencie stałeś się człowiekiem?
MaxFiend2020.02.10 13:40
Skoro tak, to weź sobie ten organizm od matki i daj innej. Nie da się? To się odwal od matki i jej prawa do decyzji o sobie, jej ciele i żywionym przez nią obcym organizmem a pretensje kieruj do natury.
Dell2020.02.10 22:54
"Nie da się"? A jak działa to wasze ulubione "in vitro"? Sprawdźmy. (http://invitro.net.pl/) "Kiedy zapłodniona komórka zaczyna się dzielić, zarodek przenoszony zostaje do organizmu matki, by mógł zagnieździć się w ścianie macicy. Aby zwiększyć powodzenie zabiegu, pobiera się więcej komórek jajowych i wszczepia dwa, czasem trzy zarodki. Część z nich zostanie stracona, ze względu na wady genetyczne. Jeśli dojdzie do zapłodnienia większej liczby gamet niż można wszczepić matce, zamraża się je albo oddaje do adopcji innej parze. Jeśli jeden z partnerów lub para nie mają swoich komórek płciowych, mogą skorzystać z gamet dawców". Powtórzę: "albo oddaje do adopcji innej parze" Nie da się? Czyżbyś był technologicznym ciemnogrodem?
Irena2020.02.10 12:54
Lubnauer ma córkę, urodzoną w 1997 r. Czy wobec swojej córki też będzie tak postępowa i będzie jej wmawiała, że ma prawo do zabicia dziecka???
MaxFiend2020.02.10 23:59
A co to ma do rzeczy? Jej córka ma takie same prawa jak ona. Nikt nikomu niczego nie wmawia.
poPO=kurw...i zodzieje2020.02.10 12:44
jej facjata pasuje do mordowania
MaxFiend2020.02.10 12:26
To jest prawo każdej kobiety jako człowieka do decyzji o sobie i swoim organizmie. Tego prawa nie da się nikomu odebrać.
Irena2020.02.10 12:49
Dziecko, poczęte w łonie matki, nie jest "jej organizmem". Kobieta, która dokonuje aborcji, zabija drugiego człowieka - nie pytając o zdanie, czy chce żyć, czy nie.
MaxFiend2020.02.10 13:35
Nie musi pytać. Ma prawo autonomicznej decyzji jako jedyny żywiciel i dostarczyciel środowiska dla rozwoju obcego organizmu. To wynika z natury biologicznego związku i relacji pomiędzy organizmami.
Dell2020.02.10 22:37
Zapytaj kobietę, która poronila o to co czuła. Potem zapytaj siebie czy tak się czułby się ktoś kto pozbył się "obcego organizmu".
MaxFiend2020.02.10 22:54
Praktycznie wszystkie kobiety po aborcjach nie mają z tym żadnego problemu. Naturalne poronienie nie jest aborcją. Duża część zarodków jest naturalnie wydalana z organizmu nawet bez wiedzy kobiet. Czy świadomość tego faktu ma wpływ na ich uczucia?
Dell2020.02.10 23:29
"Praktycznie wszystkie kobiety po aborcjach nie mają z tym żadnego problemu". Mówisz o tych, które zrobiły to pierwszy raz czy o seryjnych zabójczyniach? Jaki odsetek "nie ma z tym problemu"? Skąd ta informacja? Kto przeprowadzał te badania? Daj link do tej statystyki.
MaxFiend2020.02.10 23:47
https://www.focus.pl/artykul/aborcja-jednak-okej-badania-95-proc-kobiet-nie-zaluje-zabiegu
leszczyna2020.02.11 0:47
Przeczytałam ten opis i mam parę spostrzeżeń. Skąd brały się badane kobiety, w jakim były wieku, co skłoniło się do aborcji - brak tych informacji. Jaki jest światopogląd tych kobiet, z jakich środowisk pochodzą, jaka jest ich wiedza o rozwoju embrionalnym człowieka - też nie wiadomo. Wiadomo za to, że pani prowadząca badanie sama jest zwolenniczką aborcji i cieszy się z osiągniętego wyniku, który sam jest zastanawiający: taki sam w odstępie 5 lat - 95%. Ale ważniejsza jest sprawa jakościowa: nie emocje targające kobietami po aborcji, ale moralny osąd tego czynu. Pytań na ten temat badająca nie stawiała, a odpowiedź na nie wpływa na samopoczucie. Zwykle w ten sposób, że kto widzi w rozwijającym się człowieku zlepek komórek, nie przejmuje się jego śmiercią, nie szanuje jego życia. Nie o komfort psychiczny sprawcy chodzi po danym czynie, ale o jego moralną jakość.
MaxFiend2020.02.11 10:34
Nie rozważam moralnego aspektu takich decyzji. To wyłącznie indywidualna sprawa kobiet. Sprowadzanie kobiety do usługowej roli nosicielki dla embrionu i zrobienie z niej bezwolnego inkubatora również jest wysoce niemoralne.
leszczyna2020.02.11 0:54
Ma wpływ. Gdy kobieta dowiaduje się, że poroniła, nawet gdy nie wiedziała, że była w ciąży, nie jest to obojętne. Jeśli bała się ciąży, unikała jej, a miała wpadkę, czuje ulgę, że szlag trafił przeklętego bachora. Jeśli ma pozytywny stosunek do dziecka, czuje żal i smutek, myśli, czy czymś zawiniła, i stara się lepiej dbać o sobie, by się poronienie nie powtórzyło, robi diagnostykę. Jeśli kobieta pragnie dziecka, poronienie jest dla niej dramatem, tragedią rujnująca życie, zwłaszcza kolejne poronienie.
MaxFiend2020.02.11 11:05
Ale to nie ma żadnego znaczenia w przypadku decyzji o aborcji a wyłącznie o tym pisałem. Kobieta decyduje i ponosi konsekwencje, ale nikt nie może jej niczego zabraniać lub narzucać.
Dell2020.02.10 22:29
"nie pytając o zdanie, czy chce żyć, czy nie" - o tyle za dużo napisałaś. Z resztą zgadzam się bez reszty. :)
MaxFiend2020.02.10 22:43
Nie ma kogo pytać o zdanie. Decyzja należy wyłącznie do matki i gwarantuje jej to biologia.
Dell 2020.02.10 23:36
Decyzja należy do obojga rodziców. I gwarantuje to im nie biologia tylko: 1. takim jak ty KON-STY-TUC-JA 2. takim jak ja Bóg i Konstytucja.
MaxFiend2020.02.10 23:50
Nie należy. To kobieta decyduje a nie dawca nasienia. I nikt nie jest w stanie jej powstrzymać. Jeżeli męski dawca się z tym nie zgadza, niech sobie sam urodzi.
leszczyna2020.02.11 0:11
Tak bardzo pogardzasz mężczyzną, że odmawiasz mu godności ojca i określasz mianem "męskiego dawcy"?
MaxFiend2020.02.11 10:35
Taka jego biologiczna rola. Jaka jest rola społeczna to zupełnie inny temat. Uważasz, że gwałciciel to godny ojciec?
Cool2020.02.10 12:49
Ja pier---ole! ... ... jaki trzeba mieć zyebany mózg żeby powtarzać te idiotyzmy?!
MaxFiend2020.02.10 13:36
Powiedz to naturze i zapytaj, dlaczego jest taka zyebana :-D
iks2020.02.10 14:23
o od kiedy to płód jest częścią organizmu matki? jedynka z genetyki
MaxFiend2020.02.10 22:57
A gdzie to wyczytałeś? Zero z czytania ze zrozumieniem i zero z biologii. Czy macica i system odżywiania zarodka nie jest częścią organizmu matki?
Dell2020.02.10 23:19
Idąc dalej twoim tokiem rozumowania: samolot myśliwski tankujący w powietrzu paliwo jest częścią samolotu cysterny, samochód jest częścią stacji benzynowej, "pendolino" jest częścią elektrowni, piec gazowy częścią gazowni itd.
MaxFiend2020.02.10 23:55
Co za infantylne porównanie i tok rozumowania. Samolot po odłączeniu nie ginie i może się udać do innej latającej cysterny. Zarodek po odłączeniu ginie zawsze. Wysil się bardziej. :-D
Ewa B.2020.02.11 9:07
Jeśli samolot odłączysz od cysterny tankującej zaraz po podłączeniu, na pewno zginie bez paliwa, szczególnie jeśli będziesz go odrywał po kawałeczku, tak jak wyrywane są dzieci spod SERC SWOICH MATEK. Pozdrawiam.
MaxFiend2020.02.11 10:59
A co to ma do rzeczy? Przecież tankujący samolot nie jest transportowany wewnątrz samolotu cysterny. No i w końcu przecież samodzielnie do tej lub innej cysterny podleciał. Ma wybór z której chce pobrać paliwo :-D
leszczyna2020.02.11 1:10
Macica jest częścią organizmu matki, system odżywiania zarodka jest złożony i odbywa się przez łożysko, które nie jest organem kobiety. Oczywiście zarodek, potem płód, nie jest narządem kobiety, ale organizmem potomnym, pochodzącym z komórek rozrodczych ojca i matki. Ma osobny genom, jest inna osobą. Te rewelacje można wyczytać w podręczniku embriologii nie tylko człowieka, ale ogólnie ssaków łożyskowych.
MaxFiend2020.02.11 11:10
Co to za brednie o organizmach potomnych? Co z surogatkami? To, że coś ma inny genom, nie oznacza, że jest od razu inną osobą. Poczytaj uważnie podręcznik embriologii :-D
leszczyna2020.02.12 0:03
Organizm potomny to dla Ciebie pojęcie niezrozumiałe. Więc może prościej: Ty jesteś potomkiem mężczyzny, zwanego ojcem, i kobiety, zwanej matką. Czyli oni są organizmami rodzicielskimi, a Ty jesteś organizmem potomnym. No właśnie, co z surogatkami? To a propos czego pytanie? Owszem, zdarza się, że inny genom to nie inna osoba. Tak się dzieje w przypadku łożyska, które ma taki sam genom jak dziecko, ale dzieckiem nie jest, lecz jego błoną płodową. To też jest w podręczniku embriologii.
MaxFiend2020.02.12 21:17
Coś mi się kojarzy, że termin "organizm potomny" jest używany przy rozmnażaniu bezpłciowym, ale mniejsza. Podaj książkę o embriologii i rozdział, na który się powołujesz. Poza tym nadal bredzisz i ma się to nijak do mojej tezy, że o życiu embrionu/płodu decyduje wyłącznie matka, bo tak to "urządziła" natura. Tego nie da się zmienić i pozbawić kobiety prawa do własnej decyzji o swoim organizmie :-D :-D
Jan Radziszewski2020.02.10 16:00
o by było gdyby ciebie obecnie abortowano ?
MaxFiend2020.02.10 22:44
Wali mnie to serdecznie :-D
Boguslaw2020.02.10 20:27
To niech sobie cycka utnie,zgodnie z tym prawem
MaxFiend2020.02.10 22:46
Jak będzie chciała, to sobie utnie. Np. takiego z nowotworem i drugiego zdrowego. Albo nawet dwa zdrowe, jeżeli jest wysokie podejrzenie, że może zachorować na nowotwór. Jej indywidualna i świadoma decyzja.
Jolanta2020.02.10 12:22
Piąte przykazanie Boże mówi: NIE ZABIJAJ! Czy Pani to jeszcze pamięta? Nie pytam o przestrzeganie, gdyż Pani wypowiedź jest jednoznaczną odpowiedzią. NIE!
www2020.02.10 11:58
Jeśli Lubnauer chce mordować innych, to niech innym udzieli prawa do zamordowania jej. Wtedy będzie po równo.
Magdalena2020.02.10 11:38
Kobieto, to dlaczego ty zyjesz?
Polak Ateista Dumny Gej2020.02.10 11:29
Trzeba podkreślić o jakie "zabijanie" chodzi - zygot lub jak kto woli zlepków komórek. Dla katofanatyckich frondziarzy to są "dzieci" to jest "człowiek" :D
www2020.02.10 12:35
Człowiek zawsze jest zlepkiem komórek. Jego ciało z materialnego punktu widzenia nie zawiera przecież innych składników niż komórki. Tępym zwyrodnialcom wydaje się, że jak nazwą człowieka zlepkiem komórek, co w sumie odpowiada prawdzie, to można go zabić.
Polak Ateista Dumny Gej2020.02.10 13:38
Zygota w stadium bez rozwiniętych organów i działającego układu nerwowego to nie dziecko i tym bardzie nie człowiek. To jedynie formujący się zalążek płodu. Bezrozumne katole fanatycy próbują manipulować naiwnych ludzi, że jest inaczej. Wykorzystują do tego emocje i kłamliwą propagandę gry na uczuciach np. prezentując porozrywane płody, które zmarły śmiercią naturalną w łonie matek, ale nie nastąpiło do samoczynnego poronienia.
Dell2020.02.10 17:18
1. "manipulować naiwnych ludzi" Manipuluje się ludźmi. "Manipulować ludzi" jest niegramatyczne. 2. "nie nastąpiło do samoczynnego poronienia" Nie nastąpiło samoczynne poronienie. 3. Kilka dni temu twierdziłeś, że na jednej podpasce trafia "do kibla" kilka milionów zarodków. Początkowo były to nawet miliardy ale zostańmy przy milionach. Skąd biorą się miliony zarodków na jednej podpasce?
Dell2020.02.10 17:22
W którym momencie stałeś się człowiekiem?
***2020.02.10 19:19
Nie zadawaj Mu tak trudnych pytań. Zatkało Mu kakao i do tej pory się nie odetkało.
Dell2020.02.10 22:40
:)
violencja2020.02.10 20:36
Co o zarodkach możesz mówić?Nie spłodzisz dziecka , zatem nie wypowiadaj się . Złoty deszcz , syfilis , przemocy inne tematy Tobie bliskie-tam sie wypowiadaj zygoto
Dell2020.02.10 17:25
"Zlepek" sugeruje przypadkowość. Od momentu połączenia gamet komórki powstają według ściśle określonego planu. Nie ma mowy o przypadkowości.
Cool2020.02.10 12:50
Sam jesteś zlepkiem zyebcu!
Japa2020.02.10 23:18
Słuchaj ,,Dumny " .byłeś zlepkiem komórek . nie po stosunku Biedronia z Śmieszkiem. Matka i Ojciec postarali się o taki brak natury, Gdyby wiedzieli co z ich ,,zlepka "wyrośnie . pewno by rozpaczali , ale nie wyskrobali i do kibla wyrzucili .Przez szacunek do rodziców , nie bądż ze swego kalectwa dumny.
Stefan2020.02.10 11:16
A kto Panią Lubnauer zmusza do zamieszkiwania w Polsce? Może np. wyjechać do Szwecji.
obserwator2020.02.10 19:47
dokładnie, pan Lubnauer niech se jedzie do swej ojczyzny - niemiec lub Hajfy i nie zawraca gitary
Chory Portier2020.02.10 11:08
Lubnauer wylazła z lamusa i dała głos. Na swoim poziomie. Nihil novi.
ten 2020.02.10 11:08
to "prawo człowieka", do mordowania dzieci, penalizowali i skutecznie wprowadzali w życie Lenin, Hitler, Mao ze tong i kilku innych diabelskich pomagierów
FRAJER2020.02.10 11:03
Różnica między stanowiskiem kościoła a Lubnauer jest taka - że kościół za wszelką cenę dąży do narzucenia swoich poglądów wszystkim!!! A Lubnauer uważa, że każdy/a powinien sam decydować o sobie. Wiara - że zarodek jest człowiekiem - jest tylko wiarą -i nikt nikomu nie zabrania tej wiary.
bolek2020.02.10 11:11
no to żeś pojechał dwója z biologii
leszczyna2020.02.10 11:29
Nie dwója, ale jedynka. Nie zauważyłeś, że skala ocen dawno temu się zmieniła?
obserwator2020.02.10 19:44
chce mieć prawo do zabijania komunistów i marksistów oraz prawo do posiadania broni maszynowej - tak jak seryjnie Lubnauer chciałaby rękami medyków (?) używać skalpeli i kleszczy do zabijanie 8-25cm dzieciaków
violencja2020.02.10 20:30
Pozdrawiam Ciebie były zarodku
Japa2020.02.10 23:07
Pełna zgoda . Wiara ,że istniej a tacy ,,Frajerzy " jest wiarą i trzeba w to wierzy
Leszek2020.02.11 15:35
Do Frajera.Zarodek to człowiek i to fakt naukowy ..a nie kwestia wiary..pomyliło ci się szambo z perfumerią. bądź Zdrów...
Iza2020.02.10 11:01
A może kościół ubabrany pedofilią powinien zrezygnować z pouczania ludzi w kwestii moralności?
zdumiony lewacką głupotą2020.02.10 13:11
Problem w tym - prymitywna lewacka blondyno - że Kościół nie jest ubabrany pedofilią. Najpierw prymitywie poczytaj co to jest Kościół
Iza2020.02.10 14:13
Nie jestem blondynką, a kościół jest ubabrany w pedofilię - biskupi ukrywają księży- pedofili przenosząc ich na inne parafie i jak widać na przykładzie tego pana są również gwałcicielami.
anonim2020.02.10 14:38
Czy ksiadz przeniesiony na inną parafię zapada się pod ziemię ,że go znalezć nie można ,od karania pedofilii sa odpowiednie słuzby czemu nie aresztują przestępców jak mają doniesienia,no chyba ofiary powinny zgłaszać to na policję .Izuniu kochana taka zatroskana jesteś z tego co piszesz to znasz takie przypadki czemu nie zgłaszasz tego na policję ,nie zgłaszając masz współudział w przestępstwie .
iks2020.02.10 14:22
no to chorujący czasem lekarz nie powinien być lekarzem
Leon Napoleon2020.02.10 15:20
Czasami trudno uwierzyć, że tak chętnie obnażasz własną głupotę. Tyle bzdur ile ty produkujesz to już jest niebywałe. No poprostu: król jest nagi! Lewacy to głupcy!
Alojzy Cedzidło2020.02.10 23:02
A co to jest ta MORALNOŚĆ pani ,,Iziu " Zwłaszcza w Pani zrozumieniu No co ?
wojciech2020.02.11 14:04
A może sądy i oświata, ubabrani pedofilią, powinni zrezygnować z nauczania i sądzenia?
JS2020.02.10 10:58
Do BOGAnieMA BÓG jest, tylko nie chce ci się Go poszukać. Pozdr.
ten 2020.02.10 11:14
w Boga nie wierzy ale wróżby, białe/czarne magie, 'pozytywne energie', jogi i inne diabelskie cuda na kiju łyka jak pelikan
JS2020.02.10 10:47
Maryja powiedziała jednej z osób widzących z Medjugorie taką niewyjawioną tajemnicę - gdybyście znali tą Tajemnicę zapragnęli byście mieć tyle dzieci ile to jest możliwe. Co się za tym kryje ? Z pewnością wspaniała wiadomość. Kiedyś także byłem zwolennikiem zabijania nienarodzonych dzieci z powodu gwałtu, choroby, niewystarczających środków finansowych, warunków mieszkaniowych. Ale wtedy nie wiedziałem tego co wiem dzisiaj. Dlatego piszę - módlmy się za takich ludzi. Oni nie wiedzą co czynią ! A jeżeli nie będziemy prosić Nieba o pomoc dla nich, na nas spadną bardzo bolesne skutki zaniedbania ! Króluj nam Chryste Pozdrawiam
espada2020.02.10 21:23
Ja nie popieram aborcji i nie chce dzieci.
Marian2020.02.10 10:46
Lewica komunistyczna jak tez narodowa (NSDAP) nikomu w mordowaniu wyprzedzic sie daly i chyba tak juz im zostalo.
Polak Ateista Dumny Gej2020.02.10 11:09
Oho zaczął się licytować i uważa, że w ten sposób kościół katolicki będzie w porządku.
asd2020.02.10 17:09
Różnica jest taka że w kościele nie ma prawa które by zezwalało na zabijanie, chyba ze we własnej obronie. A lewica zabija przeciwników bo tak jej wygodnie i skoro Boga niema to wszystko jest dozwolone. Bóg wyznacza ci granice twoich działań, że powinieneś się kierować dobrem bliźniego a nie swoim zyskiem. Ludzie odrzucają go bo nie chcą odrzucić swoich grzesznych żądz.
tomasz2020.02.10 13:29
Marian masz rację Lewica to nie tylko NSDAP ale też kopia a nawet kalka KPZR . W obu przypadkach brała przez cały okres wzorce. I nawet robi to dziś czego dowodem jest obłęd na punkcie zabijania dzieci nienarodzonych. Jedno pytanie jakim prawem ci zwyrodnialcy roszczą sobie prawo do decydowania o życiu dzieci? To nie od nich zależy czy dziecko ma żyć czy nie . Poza tym ta dziwka Lubnauer nie powinna się odzywać sprawie życia nienarodzonych. To puszczalska z każdym poszła by do łóżka nago żeby dojść do władzy i być w sejmie. Stąd chce prawa do zabijania dzieci. Żeby móc sobie o każdej porze dnia i nocy pogruchać z kochankiem lub kochankami. Inaczej ją by to nie interesowało by każda ustawa ma swój podtekst min.też o zabijaniu dzieci . Dlatego tą dziwkę jak i inne tego typu należy wykastrować i poddać badaniom psychiatrycznym - Tworki. Mam nadzieję że przeczytasz ty i inni .
Boguslaw2020.02.10 20:20
Troche popłynąłeś ,kto chciałby ja dymać,no chyba Urban jedynie
Dell2020.02.10 23:09
Dziękuję. Za to, że przypominasz, że NSDAP była partią lewicową. To, niestety, nie jest oczywiste nawet dla niektórych absolwentów historii.
BOGAnieMA2020.02.10 10:39
Kościół od tysiącleci mordował w imię boga i uważał to za swoje święte prawo.
JS2020.02.10 10:58
Bóg jest tylko nie chce ci się Go poszukać. Pozdr.
Polak Ateista Dumny Gej2020.02.10 11:08
Jeżeli uważasz, że znalazłeś boga i nawiązałeś z nim komunikację to polecam jak najszybciej zgłosić się do psychiatry.
Z powazaniem, BÓG.2020.02.10 12:08
Smieszne, jak latwo jest ludziom obrzucac Boga blotem, i nastepnie zastanawiac sie, ze swiat zmienia sie w pieklo.. Smieszne, jak latwo wierzymy w to, co jest w prasie i telewizji, ale podwazamy wszystko, co jest w Pismie Swietym.Smieszne, jak kazdy chce isc do nieba, pod warunkiem, ze nie bedzie musial wierzyc, myslec, mówic czy robic cokolwiek, co nakazuje Biblia. Smieszne, jak ktos, kto powiada "Ja wierze w Boga", wciaz idzie za Szatanem, który, nawiasem mówiac, równiez "wierzy" w Boga.Smieszne, jak szybko jestesmy gotowi oskarzac, ale nie byc oskarzanymi.Smieszne, kiedy mozesz wyslac tysiace "kawalów" poprzez e-mail, i one rozprzestrzeniaja sie jak pozar lasu, ale kiedy zaczniesz slac wiadomosci o Bogu, ludzie zastanawiaja sie dwa razy, zanim podziela sie nimi z innymi.Smieszne, kiedy niemoralnosc, brutalnosc, wulgarnosc i nieprzyzwoitosc lataja wolne w cyberprzestrzeni, ale publiczne dyskusje o Bogu sa zakazywane w szkolach i miejscach pracy.Smieszne, kiedy ktos moze byc podnioslym, naboznym chrzescijaninem w niedziele, i niewidocznym chrzescijaninem przez reszte tygodnia. Wesolo ci? Smiejesz sie?
Cierpliwy2020.02.10 22:47
Dobre.Tylko że to co napisałeś/aś trafia do tu piszących i negujących istnienie Stwórcy, "jak groch o ścianę". Ja dałem spokój.Albo zniewoleni, albo opętani.
Alojzy Cedzidło2020.02.10 22:57
Ja się nie śmieję .Dużo prawdy w tym co napisałeś /aś.Ta Twoja PRAWDA szczerze pisząc nie przekonuje mnie w100% o istnieniu Boga .Bog to również kwestia wiary . A wierzymy w coś czego człowiek nie jest w stanie pojąć Dla mnie Bog to również to co mnie otacza , Gwiazdy , zwierzęta , drzewa .. mam tylko wątpliwości co z ludzmi .Tu czasem spotykamy ,,niedoróbki " natury a może i Boga . Taką ,,niedoróbką ' jest m.innymi pani Lubnaler . ,,ZABIJANIE NIENARODZONYCH ,PRAWEM CZŁOWIEKA " . twierdzi..Płód zabije , bo nienarodzony .A może chory Ale mordercę ,zbrodniarza, broni przed karą śmierci . jak lwica .gdzie tu jest logika . Ja nie wiem . Ale jak widać po brawach , ktore pani Lubnauer dostaje , jest kilku wiedzących. Ale Bóg jest bardzo litościwy . Przykład : Walęsa ma w klapie święty obrazek . I proszę , innemu bez ,,obrazka " za takie ,,czyny jak nasz Lechu, Bozia by krzywdę zrobiła a Lech ma luz,
JS2020.02.10 16:02
Myślisz człowieku, że jesteś mądry ? Pierwszym stworzeniem w Niebie, które zaczęło tracić rozum był Lucyfer. Pomyślał, że może być jak Bóg. Strasznie się pomylił ze swoimi planami. Na dodatek w swoje bagno wciągnął 1/3 Aniołów. A co jeżeli część z nich bierze udział w akcji ratunkowej i tu na ziemi przechodzi proces resocjalizacji TYLKO jednej szansy, czyli ponownej nauki miłości, dobra, pokory ? Tak może być. Pozdr.
MadaWlkp2020.02.10 10:59
... i w związku z tym , mamy dalej mordować ???? ... wcześniejsze niegodziwości mają usprawiedliwiać kolejne? obecne ?
Polak Ateista Dumny Gej2020.02.10 11:08
Wcześniejsze niegodziwości dyskwalifikują kościół jako źródło moralności.
Jan Radziszewski2020.02.10 16:09
a obecne dyskwalifikują Socjalizm Bolszewicki Hitlerowski Maoistyczny czy Liberalny UE: który w imię wolności do idiotyzmu , głupoty wyznajesz
Dell 2020.02.10 23:43
Źródłem moralności jest Bóg nie Kościół.
www2020.02.10 12:00
Oczywiste kłamstwo. Kościół nikogo nie mordował, ani nie miał wyznawał prawa.
Jan Radziszewski2020.02.10 16:06
podobnie myśląca potępiona Katarzyna usłyszała na Sądzie "Katarzyno NIEBO nie dla ciebie"
Japa2020.02.10 23:47
A tak coś więcej o tych morderstwach kościoła .Bym prosił. Tylko o inkwizycji sie doucz.