Jan Bodakowski: Ateiści z antyPiSu szaleją, bo TVP wyemitowała materiał o cudzie eucharystycznym - zdjęcie
07.02.20, 07:30Fot. via Pixabay

Jan Bodakowski: Ateiści z antyPiSu szaleją, bo TVP wyemitowała materiał o cudzie eucharystycznym

133

Wielokrotnie nienawiść do Boga odbiera rozum, skłaniając ateistów do korzystania ze skompromitowanych, antyklerykalnych metod reżimu komunistycznego. AntyPiS wszczął histerię, bo w Polsce (kraju kulturowo związanym z katolicyzmem) telewizja wyemitowała materiał o cudzie eucharystycznym. Jedzie siarą od groteskowej opozycji.

Na antyPiSowskim portalu „Oko Press” ukazał się artykuł „Alarm! Naukowe farmazony na antenie TVP. Telewizja Kurskiego z powagą przekonuje, że hostia zmieniła się w serce” autorstwa Marty Nowak (absolwentki Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych, latynoamerykanistki, ''Brazylijki'' powołania).

AntyPiS wkurzył program „Alarm!” w TVP o cudzie eucharystycznym z Legnicy. Zdaniem groteskowej opozycji nierzetelny i prezentujący stanowisko zależnych naukowców (zapewne według lewicy naukowiec głoszący tezy sprzeczne z lewicowymi zabobonami jest zależny, a naukowiec głoszący tezy zgodne z lewicowymi zabobonami jest niezależny).

Publicystka ma pretensje do TVP, że ta „pominęła wypowiedzi, które nie pasowały do tezy” - to przykład typowej lewicowej hipokryzji — media lewicowe nie publikują opinii swoich ideowych przeciwników, opinii sprzecznych ze swoimi lewicowymi zabobonami.

AntyPiSowska publicystka w swoim artykule wścieka się, że, pewnie zamiast ateistów i wojujących antyklerykałów, o cudzie eucharystycznym w programie opowiadał „ks. Andrzej Ziombra, proboszcz Sanktuarium św. Jacka w Legnicy” i wierni.

Zdaniem autorki tekstu na antyPiSowskim portalu cudu nie było, bo „badanie histopatologiczne nie wykryło tkanki mięśniowej, badanie DNA również nie potwierdziło hipotezy o cudzie”. O tym, że cudu nie było, ma świadczyć relacja ks. Tadeusza Dąbskiego, oficjała Sądu Kościelnego, który stwierdził, że: „Dwukrotnie w opinii Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu pojawia się stwierdzenie, że ten obraz nie pozwala na wyciągnięcie odpowiednich wniosków. To nie była dla nas satysfakcjonująca odpowiedź. Zdecydowaliśmy się wypytywać dalej”.

Według TVP to, że hostia przemieniona została w tkankę serca, potwierdzić miał Uniwersytet Pomorski w Szczecinie. W opinii antyPiSowskiego portalu kaczystowska telewizja ukryła, że próbka była zanieczyszczona DNA osób, które dotykały hostii, i nie można uznać, że miał miejsce cud.

AntyPiSowski portal zarzucił kaczystowskiej telewizji, że „autorzy »Alarmu!« nie kierowali się odpowiedzialnością za słowo, bo nie zweryfikowali twierdzeń dotyczących cudu w Legnicy u niezależnych naukowców, pominęli również ważne stwierdzenia bohaterów materiału, które nie pasowały do z góry przyjętej tezy. Co za tym idzie, nie ukazali rzetelnie zjawiska, które opisywali. Z kolei powyższe uchybienia nie sprzyjały swobodnemu kształtowaniu się poglądów odbiorców, którzy usłyszeli o racjach jednej ze stron: zwolenników hipotezy o cudzie. […] Zamiast faktów i merytorycznych opinii „Alarm!” zaprezentował odbiorcom serię dowodów anegdotycznych, czyli doświadczenia cudownych przemian i uzdrowień za pośrednictwem cudu”.

Walka antyPiSu z cudem eucharystycznym przypomina walkę, jaką w ramach prześladowania katolików, szerzenia ateizacji i negowania istnienia Boga w okupowanej przez komunistów Polsce prowadziła bezpieka, milicja, PZPR i administracja PRL, zwalczając wszelkie cuda oraz wizje.

Zdaniem antyPiSowskiego portalu „historia z Legnicy jest prawie identyczna z tą, która wydarzyła się kilka lat wcześniej w Sokółce. W 2008 roku w kościele pod wezwaniem św. Antoniego podczas Mszy młody wikariusz także upuszcza konsekrowaną hostię. Tam również na hostii pojawiają się czerwone plamy. Wówczas również uznano, że hostia zamieniła się w „tkankę serca mięśniowego w agonii”. Zaopiniowała tak dwójka naukowców: prof. Maria Elżbieta Sobaniec-Łotowska i prof. Stanisław Sulkowski z Białostockiego Uniwersytetu Medycznego. Orzekli zgodnie, że „przysłany do oceny materiał wskazuje na tkankę mięśnia sercowego, a przynajmniej ze wszystkich tkanek żywych organizmu najbardziej ją przypomina”. O cudzie byli przekonani, opowiadali o tym chętnie m.in. w Radiu Maryja. Sam Uniwersytet odciął się od opinii. Jego rzecznik, prof. Lech Chyczewski poinformował, że badania przeprowadzono bez wiedzy i zgody uczelni. Sceptyczni naukowcy sugerowali, że czerwony kolor może być wynikiem działania bakterii albo grzyba, takich, jakie pojawiają się np. na chlebie”.

Nie ma najmniejszej potrzeby wierzyć w cuda. Nie są one dogmatem i każdy katolik, a nie tylko ateista, może je negować. Wszelkie cuda i objawienia nie wnoszą nic nowego do naszej wiary, jedynym potrzebnym nam objawieniem jest objawienie Jezusa, a z cudem przemiany chleba w ciało Boga mamy do czynienia na każdej mszy (choć zazwyczaj tego nie dostrzegamy). Jednak znając historię, trudno nie dostrzec, że dzisiejsi ateiści i antyklerykałowie kopiują narrację i działania reżimu komunistycznego, bezpieki, milicji i komunistycznej propagandy, mające na celu walkę z kościołem katolickim. Przykładem tego jest również histeryczne negowanie cudów.

Jan Bodakowski

Komentarze (133):

Izabela2020.02.11 8:59
Wystarczy odwiedzić Jasną Górę, spojrzeć na ściany Kaplicy Matki Bożej i tyle w temacie cudów. Ja za każdą wizytą doznaję cudu. Moje sprawy są załatwiane od ręki.
Izabela2020.02.11 8:56
Choćby Pan Jezus teraz objawił się ludziom, to niewierzący nie uwierzą i wyśmieją, a wierzącym takiego objawienia nie potrzeba, żeby uwierzyć bo i tak wierzą. Pozostaje modlitwa za niewierzących, bo jak niewierzący uwierzy to piekło się zatrzęsie. Amen.
Jerz b2020.02.8 20:17
Już dziś, ci z 'oko press' mogą udać się do Lanciano (Włochy) i na własne oczy zobaczyć istniejący cud eucharystyczny. W VIII w n.e. w małym kościółku św. Longina Mszę Świętą odprawiał pewien mnich z Zakonu Bazylianów, który w głębi serca wątpił w prawdziwą obecność Pana Jezusa w Eucharystii. I oto ledwie wypowiedział on słowa konsekracji - Hostia stała się Ciałem, a wino zostało przekształcone w Krew.
Mejer2020.02.8 19:36
To oczywiste że świnia nie odróżniają pereł od kamieni - dlatego reakcja lewaków nie dziwi. Jednak dziwi mnie że te osoby ogladaja TVP :D :D
AdaśOdEwy2020.02.8 11:30
Jaka nienawiść.. " nienawiść do Boga odbiera rozum," - zwyczajnie nie każdy musi podzielać wiarę w właściwości wafelka z mąki.
Mejer2020.02.8 10:50
https://www.youtube.com/watch?v=DgwdukQ3Uvs
Kubusiu2020.02.8 7:37
…kiedy jest się Misiem o Bardzo Małym Rozumku i Myśli się o Rozmaitych Rzeczach, to okazuje się czasami, że rzeczy, które zdawały się bardzo proste, gdy miało się je w głowie, stają się całkiem inne, gdy wychodzą z głowy na świat i inni na nie patrzą.
Kubuś2020.02.8 7:17
Boga nie ma, bo go nikt nie widział. Czy to jest pewny argument? Z kartki kalendarza wyczytałem, że Wszechświat liczy miliardy słońc. Słońc takich jak nasze, widzialnych i zbudowanych z widzialnej materii. Tej materii we Wszechświecie jest podobno TYLKO 4,9%. A reszta? A reszta 95,1 % stanowi NIEWIDZIALNA materia, w tym ciemna energia 68,3% oraz ciemna materia 26,8%. Podobno to wszystko - czarne dziury - jest niewidzialne, bo nic stamtąd nie wraca, nawet światło. Można skrótowo powiedzieć, że śmierć jest taką czarną dziurą, bo po śmierci nie wracamy już do swojego ciała. Poza prawdą objawioną nic nie wiemy. I teraz moja sentencja: Bóg jest niewidzialny oraz czarne dziury są niewidzialne. W Boga nie wierzymy, że jest a w czarne dziury wierzymy, że są. Pytanie: czy w sprawach tych mogą być PODWÓJNE standardy? Dlaczego? Czy nie ma tu - w tym naszym myśleniu - roli Szatana?
gdyby2020.02.8 11:21
Boga nie widzimy, ale czarną dziurę widzimy jak najbardziej. Musimy mieć do tego odpowiednie przyrządy. Czarna dziura to bardzo duża masa skupiona w niewiarygodnie małym punkcie. Potężna grawitacja takiego obiektu nie pozwala uciec nawet światłu. Dlatego z czarnej dziury nie ma wyjścia, a nie dlatego, że jest niewidzialna. Katolicy to juz nawet fizykami sie stają nie mając do tego podstawowej wiedzy.
w2020.02.8 12:18
Czarnej dziury (osobliwości) nie widzimy, tylko możemy obserwować skutki jej oddziaływania za pomocą odpowiednio czułych przyrządów. Tak samo odpowiednio czułe serce odczuwa skutki oddziaływania Boga, chociaż Go nie widzi.
guess who 2020.02.8 16:35
Czas na mały update twojego "kreatora kazań" proszę księdza: "Having the first image of a black hole is a major breakthrough," Loeb said. "Albert Einstein and Karl Schwarzschild would have been delighted to see this image merely a century after contemplating the modern concept of black holes." https://www.space.com/first-black-hole-photo-science-breakthrough-2019.html
Jan Radziszewski2020.02.8 23:41
Piekło czeka by cię dokładnie tj na 100% wy.ebać !!!
***2020.02.8 18:08
Ciemna materia czy ciemna energia to taka nowoczesna "zapchaj dziura" dla naukowców. Śmieją się z wierzących, ale sami nie mają pojęcia co i jak. Po prostu, nowoczesne teorie kosmologiczne zaprzeczają dotychczasowym "ustaleniom". Ciemna materia + ciemna energia = "ciemna masa" :)
Jan Radziszewski2020.02.8 20:59
Piekło czeka by cię wy.ebać !!!
Żyd Wyklęty2020.02.8 22:39
Misiu o bardzo małym rozumku wszystkie zjawiska fizyczne które opisałeś są jak najbardziej obserwowalne. Nauka i takie tam.
Schopenhauer2020.02.8 7:12
Religia jest jedynym środkiem, aby surowym zmysłom i niezgrabnemu umysłowi pogrążonego w pospolitości i materialnej pracy tłumu oznajmić i dać odczuć głębokie znaczenie bytu. Albowiem człowiek taki, jaki z reguły jest, nie ma pierwotnie zmysłu do niczego innego oprócz potrzeb i żądz fizycznych, następnie dopiero domaga się trochę rozrywki i zabawy. Twórcy religii i filozofowie na to przychodzą na świat, by człowieka z odrętwienia otrząsnąć i wskazać mu na wzniosłe znaczenie bytu: filozofowie czynią to dla niewielu wybranych, twórcy religii dla wszystkich, dla ludzkości w ogóle. Gdyż ˝filozofami tłum być nie potrafi" mawiał Platon. Religia jest metafizyką ludu; należy mu ją z konieczności zostawić i dlatego na zewnątrz przynajmniej szanować, gdyż odzierać ją z powagi znaczy tyle, co ją odbierać. Jak istnieje poezja ludowa, a w przysłowiach mądrość ludowa, tak samo musi istnieć metafizyka ludowa, albowiem człowiekowi potrzeba koniecznie wytłumaczenia zagadki życia na miarę jego zdolności pojmowania.
anonim2020.02.8 21:04
a może coś od siebie a nie manipulatora od erystyki
Maria2020.02.8 7:11
A zima była tak ciężka i długa, że miłościwy Błystek, król Krasnoludków, przymarzł do swojego tronu. Siwa jego głowa uczyniła się srebrną od szronu, u brody wisiały lodowe sople, brwi najeżone okiścią stały się groźne i srogie; w koronie, zamiast pereł, iskrzyły krople zamarzniętej rosy, a para oddechu osiadała śniegiem na kryształowych ścianach jego skalnej groty. Wierni poddani króla, żwawe krasnoludki, otulali się jak mogli w swoje czerwone opończe i w wielkie kaptury. Wielu z nich sporządziło sobie szuby i spencery z mchów brunatnych i zielonych, uzbieranych w boru jeszcze na jesieni, z szyszek, z huby drzewnej, z wiewiórczych puchów, a nawet z piórek, które pogubiły ptaszki, lecące za morze.
***2020.02.8 17:54
........no i???
Tylko prawda sie liczy.2020.02.8 5:04
Zblizaja sie wybory. Kazdy POLAK nie ci lewacy , ktorzy podszywaja sie pod polakow, musi stawic sie do glosowania, bo to jest najwazniejsza chwila, kiedy mozna powiedzic kacapom-lewakom--PRECZ Z WASZYMI ZDRADZIECKIMI LAPAMI OD POLSKI.
R2020.02.8 1:48
Cud Sokółki potwierdza 2 profesorów że: "badany fragment przybrał postać mięśnia sercowego człowieka w stanie agonii". Hostia w 99,95% jest martwym opłatkiem, ściśle połączonym z małą cząstką tkanki mięśnia sercowego człowieka w stanie agonii. Nie wiadomo kim był ten człowiek z Sokółki, a to ważne i teoretycznie możliwe do ustalenia. Dlaczego nie zajmuje się tym komisja badaczy katolickich ani prokuratura??? Czy mogłoby się okazać, że tkanka serca człowieka z Sokółki z hostii - nie jest z serca Jezusa, a cud nie jest od Boga ale od diabła ? Cud ten to dowód, że w większości przypadków eucharystii jest fałszywa (za wyjątkiem ewentualnie takich przypadków jak z Sokółki), bo w historii eucharystii katolicyzmu i tego dnia cudu w Sokółce - wszystkie inne hostie takiej kropli tkanki serca od Boga nie uzyskały... Dlaczego? Bo nie są prawdziwe i nie zaszło w tych pozostałych hostiach przeistoczenie, za wyjątkiem tej 1 hostii z tkanką serca. Jezus zmartwychwstał razem ze swym sercem, które już nie jest dziś w stanie agonii (było ok.1987 lat temu gdy Jezus w wieku 33 lat umierał) ale dziś żyje i ma się dobrze po prawicy Boga. Jeśli więc serce z Sokółki należałoby do Jezusa - to by znaczyło że Jezus jest w agonii obecnie, a więc że nie zmartwychwstał ale wciąż umiera jak w mitach o syzyfie czy feniksie. A jeśli Jezus prawdziwie nie zmartwychwstał to kłamał. Cud Sokółki poświadczałby wtedy że Jezus kłamał o swoim zmartwychwstaniu bo przecież na dzień cudu w Sokółce konał.
***2020.02.8 17:54
Całkowicie błędne wywody. Wstyd i żenada.
Moly2020.02.8 0:56
Jesli ktos chce wierzyc w cuda niech wierzy. Po co sie w ogole tym przejmowac.
Pan Bóg i Bóg mój 2020.02.7 19:34
To nie są ateiści tylko antyteiści. Ateista w Boga nie wierzy, więc trudno żeby walczył z kimś, kogo według niego nie ma. Zaś antyteiści w Boga wierzą, ale Go nienawidzą i z Nim walczą. Zupełnie na tej samej zasadzie My - Wierzący, wierzymy w istnienie diabła i ze złem wcielonym walczymy i go nienawidzimy. Reasumując, antyteiści to słudzy diabła walczący z Bogiem. My, wierzący, których dla potrzeby komentarza, możemy nazwać także TEISTAMI, BOGA KOCHAMY I NIGDY NIE DAMY NARZUCIĆ SOBIE sługom złego ich zwodniczej, destrukcyjnej i antyludzkiej doktryny
anonim2020.02.7 20:11
Proponuję wypowiadać się wyłącznie we własnym imieniu, w pierwszej osobie liczby pojedynczej, bez owego "pluralis majestatis".
Clint2020.02.8 0:47
Możesz sobie proponować swoim lemingom z pracy :D
guess who 2020.02.8 16:28
Żadna praca nie hańbi. Wolałbyś, żebym "wypoczywał" wiecznie "niedysponowany" po chlaniu za 500+ ?
***2020.02.8 17:51
Zwyczajne brednie.
anonim2020.02.8 21:01
praca polega na produkowaniu dóbr materialnych i intelektualnych które służą innym, od tego pobiera się marżę. A dotowana g ó w n o praca w wykonaniu korpoludków, żerujących na żółtych murzynach z Azji, to nie praca tylko pasożytnictwo
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.02.8 23:12
żadna praca nie hańbi oprócz niskopłatnej
A2020.02.7 18:21
Grzesznemu przeszkadza pobożność czytaj opetanemu przeszkadza Stwórca czyli szatanowi przeszkadza Stwórca
Propolak2020.02.7 17:06
Nie ma sensu dyskutować z tzw.ateistami.
Azazel2020.02.12 9:39
Nie ma sensu dyskutować z frondokatolikami, rydzokatolikami, pisokatolikami, narodowokatolikami. Nie ma szansy zniżyć się do ich poziomu bez wdepnięcia w wyjątkowo śmierdzące ekskrementy, będące u nich namiastką mózgu.
anonim2020.02.7 17:00
Jest Fronda? ✔️ Jest piąteczek? ✔️ Jest LOLcontent? ✔️ Tym bardziej że gwiazdą frondopiąteczku został tym razem Bodakowski i jego "ateiści z antypisu" :)
MK2020.02.8 3:58
Oj, Stachu ! Wiesz co, ? Głupich nie sieją , ni orzą, tylko sie sami mnożą! Byle co jesz, i byle co piszesz!
guess who 2020.02.8 16:27
Pisząc do mnie - pisz po polsku, angielsku ewentualnie rosyjsku.
Jan Radziszewski2020.02.8 23:38
Piekło czeka by cię na 100% tj dokładnie wy.ebać !!!
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2020.02.7 16:25
Bodakowski ma nasrane we łbie.
Monika2020.02.8 3:55
A, co ty nie powiesz " partyzancie "durny geju" Dlaczego nie zobaczyłeś, gdzie ty masz nasr........e ! Siedzisz w szambie po uszy! Jesteś cały w pedalskim g.......ie! Nie widzisz tego ? Tylko ty tak siedzisz, nikt więcej ! Do swoich jazda, a nie nam trujesz powietrze ! Do pseudo -ekologów jazda!
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2020.02.7 16:23
To rzymscy katolicy zaczęli już czcić zarazki z gatunku serratia marcescens?
***2020.02.8 18:12
Tak,tak bo tylko katolicy nie potrafią rozpoznać bakterii z gatunku serratia marcescens. ...barani flaku.
saine2020.02.7 13:50
Znany naukowiec - kardiolog i patolog medycyny sądowej w Columbia University dr. Frederic Zugibe badając dostarczoną mu, zakrwawioną substancję, stwierdził: "badany materiał jest fragmentem mięśnia sercowego znajdującego się w ścianie lewej komory serca, z okolicy zastawek. Ten mięsień odpowiedzialny jest za skurcze serca. Trzeba pamiętać, że lewa komora serca pompuje krew do wszystkich części ciała. Mięsień sercowy jest w stanie zapalnym, znajduje się w nim wiele białych ciałek. Wskazuje to na fakt, że to serce ŻYŁO w chwili pobierania wycinka. Twierdzę, że SERCE ŻYŁO, gdyż białe ciałka obumierają poza żywym organizmem, potrzebują go, aby je ożywiał. Ich obecność wskazuje więc, że serce żyło w chwili pobierania próbki. Co więcej, te białe ciałka wniknęły w tkankę, co wskazuje na fakt, że to serce cierpiało - np. jak ktoś, kto był ciężko bity w okolicach klatki piersiowej". Kiedy dr. Frederic Zugibe dowiedział się o pochodzeniu próbki (z kościoła w Buenos Aires) stwierdził: "W jaki sposób i dlaczego konsekrowana Hostia mogła zmienić swój charakter i stać się ludzkim żyjącym ciałem i krwią, pozostanie dla nauki nierozwiązalną tajemnicą, która całkowicie przerasta jej kompetencje." Badania porównawcze DNA próbek z cudu w Buenos Aires i Lanciano (we Włoszech) wykazały, że pochodzą one od tej samej osoby. DNA było identyczne. Stwierdzono, że Ciało to mięsień sercowy, grupa krwi AB.
Azazel2020.02.7 13:34
Aaa tam, taki cud. To dopiero boskie objawienie: Wegetarianin ofiarą cudu. Kromka upuszczona na posadzkę zmieniła się w plasterek sopockiej. Ale 21-letni Konrad wcale nie jest z tego zadowolony. Bo choć Pan sprawił, że pieczywo upuszczone na posadzkę przemieniło się w kawałek ciała, to padło na kanapkę z pasztetem jaglanym, którą niezbyt zamożny student przyrządził sobie na kolację. - Jestem głodny... - narzeka 21-latek, który zdaje się nie doceniać tego, że został właśnie Boskim Posłańcem, i który cały wieczór marzył o pysznej kanapce z chlebkiem dyniowym, pasztetem jaglanym, pomidorem i rukolą. Konrad chce wiedzieć, dlaczego ze wszystkich możliwych sposobów na objawienie się przed 7-miliardową populacją Ziemi, Pan Bóg wybrał właśnie zamianę wypieku w tkankę mięsną na podłodze. Współlokatorzy studenta w rozmowie z ASZdziennikiem stwierdzili, że 21-latek przeszedł poważny kryzys wiary. Choć równie dobrze mogło to być rozdrażnienie wywołane głodem. Jak poinformował nas Konrad, do jego akademika przybyła specjalna komisja z Kongregacji Nauki Wiary z Watykanu. Niestety, na próżno. Tkanka mięsna zniknęła z podłogi w tajemniczych okolicznościach. Plotki o pysznej jajecznicy na szynce na drugim piętrze akademika nadal nie są potwierdzone. https://aszdziennik.pl/128681,wegetarianin-ofiara-cudu-kromka-upuszczona-na-podloge-stala-sie-szynka?fbclid=IwAR2ZQIfBiP5-zokVbmIVVofOiSPB-tDVUqn0ANqrKNtEUemWp3ma_-NdUT0
Nairobi2020.02.7 19:31
Jest moc!
Żyd Wyklęty2020.02.8 22:45
Cud. Podobno za trzy piwa można zobaczyć ten przenajświętszy kawałek posadzki.
Dell2020.02.7 12:50
8 lutego 2020 godz 12 Warszawa Aleja Szucha 12a. Demonstracja popierająca zmiany w sądownictwie.
MK2020.02.8 3:59
Super, cieszymy sie, że tam będziesz ! Koniecznie napisz ! Dzięki!
lorneta2020.02.7 12:39
ateiści z antypisu to wiadomo ale czy ateiści z anty PO to sa dobrzy czy źli?
KATON STARSZY2020.02.7 12:31
Stwierdzono u mnie rozstrzenia oskrzeli w kilku szpitalach ,przeniosłem się ze Śląska do lasu pod Warszawą myśląc że to mi pomoże.Stan się pogarszał dalej,lekarze rozkładali ręce twierdząc;taka choroba,nic nie poradzimy,nie znamy przyczyn ani sposobu leczenia.Nie paliłem papierosów,nigdy!W nocy istna gehenna z kaszlem,zadawałem sobie pytanie: czy to ostatnia noc? Gdy usłyszałem w telewizji o cudzie eucharystycznym w Sokółce,zacząłem się mocno modlić do JEZUSA w tej hosti z Sokółki.Dzień po dniu kaszel znikał i tak jest już czwarty rok,Obecnie jest bardzo dobrze,achcę podkreślić że, stan z cięzkim kaszlem trwał ponad 20lat.Niech każdy sobie w sercu przemyśli,to co napisałem.Ja nie jestem oszołomem,moja wiara to dyskusja i kłótnia z BOGIEM.Ale nie martwcie się którzy macie podobne dyłematy, wg Jean'a Gitton'a i Pawła VI,kłótnia z BOGIEM,to modlitwa!!!
Żyd Wyklęty2020.02.7 11:56
Antypisowski portal ośmielił się użyć faktów i logiki. Jest to niewybaczalna zbrodnia bo wiadomo że jedynie prawdapisowska powinna być rozważana.
gosc2020.02.7 12:03
Debil
Klejnot Nilu2020.02.7 12:25
to gosc czy Debil?
Maria Blaszczyk2020.02.7 11:49
No a potem ludzie wierzą, że DNA mają tylko pomidory zmodyfikowane genetycznie, a zwykłe to nie, że da się rozpylić sztuczną mgłę na obszarze wielu hektarów - albo hel, albo że szczepienia powodują autyzm i slużą depopulacji, bo to jest spiseg. Jak nie traktuje się ich poważnie, to oni sami mają problem z traktowaniem się poważnie. Jak się sobie robi jaja z nauki, to i oni myślą, że to jest takie coś, co potwierdza z góry założone tezy...
Michał Jan2020.02.7 12:23
Zapominasz, że nauka nie jest omnipotentna.
Maria Blaszczyk2020.02.7 15:16
Dlaczego? Wcale nie. Ale ustalić porządnie, czym jest ten "cud eucharystyczny" dałaby radę. Między "omnipotencją" a "badaniem histopatologicznym" jest spora różnica. Serio. Takie badania poprawnie wykonane to zupełna codzienność wielu laboratoriów w samej Polsce. Tymczasem w przypadku legnickiej próbki najpierw nie zaakceptowano wyniku pierwszego badania wykluczającego, by była to tkanka mięśnia sercowego, a następnie po prostu ją zniszczono zatapiając w parafinie i uniemozliwiając zbadanie zgodne ze standardami.
Monika2020.02.8 3:48
Mario B, Nie chrzań bzdur ! Podaj żródła, konkrety ! Ja byłam i widziałam ! Tylko 2 godz.drogi ode mnie ! Coraz bardziej stajesz się czerwono- nieznośna! Jesteś taka lewoskrętna !
ten co kiedyś 2020.02.8 15:34
Nie da się rozpylić sztucznej mgły na obszarze kilku hektarów? https://www.youtube.com/watch?v=Pc3cZBZ4OfE Nauka moja kochana jest sposobem opisu rzeczywistości za pomocą dostępnej natenczas wiedzy, do udowodnienia założonych tez wykorzystuje się różne przedmioty, zjawiska tudzież wiedzę innych. Wyśmiewanie w czambuł wykorzystywania np. parówek czy puszek po piwie w eksperymentach porównawczych, jest zwykłą manipulacją mającą na celu zdeprecjonowanie badania, badającego PS Nagrody Nobla 2016 z fizyki otrzymała trójka naukowców z USA, Szkocji i Wielkiej Brytanii: David J. Thouless, F. Duncan M. Haldane and J. Michael Kosterlitz. Dla unaocznienia na czym polegało odkrycie jeden z nich wyjaśnił topologię za pomocą… precla, bajgla i bułki cynamonowej. No ale oni nie byli z komisji M<acierewicz, to mogą.... Gdybyś studiowała coś wartościowego, z dziedzin ścisłych, a nie robiła licencjatu z gotowania ziemniaków na gazie, to byś wiedziała że naukowiec, badacz wykorzystuje każdą dostępną formę przedstawienia czy udowodnienia tego co chce przekazać czy udowodnić. Ubierasz g... w piękne słowa i myślisz że wszyscy to łykną, treści w tych twoich "mądrościach" nie ma żadnej, tylko kpina, szydera i tanie efekciarstwo, zupełnie jak "dyskusje" na facebooku i newsy w tabloidach
Maria Blaszczyk2020.02.8 17:13
No chyba jaja sobie robisz z tą maszynką. Ładnie to wygląda, ale widoczność była do niczego już na wysokości parudziesięciu metrów i to ponad pótorej godziny wczesniej. Do tego wylądował o 07:15, już wtedy samowolnie i wbrew zaleceniom wieży i bez zezwolenia, co kontroler skomentował „Maładiec”, a potem stał tam JAK i nic nie zauważył? Setek takich urządzonek do tego w jakiś sposób wznoszonych nad ziemię czy z długimi rurami do rozpylania na wysokości ponad 30 pięter? A parówki, choć rzeczywiście znane ludzkości od jakiegoś czasu, po prostu nie stanowią dobrego modelu samolotu, podobnie jak tenisówka damska rozmiar 36, stokrotka oraz mgła rozpylona przez urządzenie do dezynfekcji. Używanie modelu nijak nieodwzorowującego kluczowych cech obiektu, o który nam chodzi jest rzeczywiście bardzo śmieszne.
anonim2020.02.8 19:46
aha, czyli kwestionujesz skuteczność zasłony dymnej stosowanej od starożytności, trzeba przepisać książki na akademiach wojskowych, bo jakaś przemądrzała baba - specjalistka od wszystkiego, wyśmiewa skuteczność maskowania zamiarów i obecności stosowanej od wieków. Te twoje "żarciki" na mnie nie działają, ale tylko zapytam, czy kawałek sklejki jest dobrym modelem okrętu a precel tworu dwuwymiarowego? tak pytam z ciekawości, bo takowe właśnie były w tym celu wykorzystywane... PS Smoleńsk - kilka pytań 1. Pilot na bezpiecznej wysokości 100 metrów dał sygnał, że odchodzi na drugi krąg w automacie. Mimo to samolot kontynuował zniżanie. Gdy pilot przejął ręczne sterowanie, samolot zaczął się wznosić. Krótko potem następuje seria awarii, po której samolot szybko traci wysokość. Maszyna na piętnastym metrze traci wszelkie zasilanie. 2. Rząd Tuska oddał tak wrak, jak i czarne skrzynki Rosji, czyli naszą własność i koronny dowód w sprawie. 3. Kopacz zapewniała, że sekcje miały miejsce i że były przeprowadzone prawidłowo. Ba, że uczestniczyli w nich także polscy lekarze. Dziś wiemy, że kłamała. Ciała ofiar zostały zbezczeszczone, a wszystkie odznaczenia wojskowe wyrwane! Tak jak w Katyniu. Na tym nie koniec. Ciała ofiar umieszczane były w worki na śmieci. 4. Nikt na prezydenta oraz najważniejszych ludzi w kraju nie czekał. Nie było ani jednego bor-owca czy nawet kierowcy! Za bezpieczeństwo głowy państwa odpowiada premier - wówczas Tusk. 5. Rosjanie udostępnili nagrania z czarnych skrzynek dopiero po 13 miesiącach od 10.04.2010. 6. Samolot został rozerwany na 30 tysięcy części (wiadomo, kilka czy kilkanaście metrów to bardzo wysoko), a zaczął się rozpadać na długo przed mityczną brzozą. 7. Rozrzut szczątków samolotu to ponad półtorej kilometra. 8. Członkowie platformy - jak ujawnił generał Petelicki (samobójca z kilkoma ranami postrzałowymi) - krótko po tragedii otrzymali esemesa o treści, iż katastrofę spowodowali piloci i należy ustalić, kto ich skłonił, aby zeszli tak nisko. 9. Samolot, na czas "remontu", trafił do Samary, gdzie rosyjskie służby miały do niego pełen dostęp. Mało tego, na pokład samolotu weszła nawet ekipa telewizyjna, celem uwiecznienia maszyny po "remoncie". Tak właśnie zadbano o bezpieczeństwo samolotu, w którym miał latać prezydent Lech Kaczyński. Gdy samolot wrócił do kraju, nie został sprawdzony przez polskie służby. 10. Bezpodstawnie kłamano, iż generał Błasik był w kokpicie i wywierał naciski. Gdy kłamstwo wyszło na jaw, nikt nie przeprosił. Wspomnę jeszcze wytłumaczenie sprawy z TWAS38 i o 60 tysiącach szczątków samolotu, który spadł z 15 metrów w błoto, gdy Boein747 z Lockerbie spadł z 9 km i rozleciał się na 20 tyś. szczątków. Teraz, porównaj, albo choć zestaw to wszystko z holenderskim samolotem zestrzelonym nad Ukrainą i ukraińskim w Iranie. Aha, tylko nie mów, że PiS miął tyle czasu i nie wyjaśnił 10 IV, bo jak obwinianie noża za zbrodnie kuby rozpruwacza
tadeusz2020.02.7 10:29
to musiał być cud. dowodem na to jest ujadanie przeciwników. gdyby było inaczej to nie interesowało by ich to wydarzenie. dokonanie się cudu jest kwestią wiary. wierzę że może się dokonać - jestem wierzący nie wierzę w cuda - głupia postawa opisująca że wierzę w to co nie wierzę jest mi to obojętne, nie interesuje mnie to - ludzie którzy nie poznali Boga
andrzejhahn32020.02.7 9:39
nie ma nic bardziej kiczowatego i idiotycznego na planecie Ziemia od poganskiego sekciarstwa katolickiego .jak i od was katolickie parchy
Marycha2020.02.7 10:00
Andriu nie rozumiesz jednej rzeczy,im bardziej będziesz nas obrażał i wyzywał tym lepiej dla nas choćby bolało jak cholera i chciałoby się od razu rzucić szmatą w Twoją stronę.Bog daje nam wtedy takie łaski że nie masz o tym pojęcia ,życzę Ci by Pan Cię dotknął i przywrócił rozum bo wtedy wyzdrowiejesz
Ateistyczna Kretynizacja Polski2020.02.7 11:09
„A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa, które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu. Bo na podstawie słów twoich będziesz uniewinniony i na podstawie słów twoich będziesz potępiony.” Mt.12.36
Michał Jan2020.02.7 12:12
Nie bądź taki skromny.
Bea2020.02.8 23:04
twój post to banał, powal czymś błyskotliwym i uczonym nas prostaczków, pozwól delektować się głębią twoich rozmyślań, nie pozbawiaj nas radości z obcowania z twoim umysłem
Jan Radziszewski2020.02.8 23:36
Piekło czeka by cię na 100% wypierd ić !!!
az2020.02.7 9:33
"JA JESTEM" - film dokumentalny o cudach Eucharystycznych na całym świecie. Zdjęcia do tego obrazu robione były na pięciu kontynentach. Ten film naprawdę rzuca na kolana … Jest mowa również o cudzie Eucharystycznym w Polsce, w Sokółce. https://gloria.tv/post/GaNT8kQETDsy4rDETcNwMueij
Stonoga2020.02.7 8:51
To jest cudowna (nomen omen - cudowna... :)) wiadomość. No bo jeśli to jest tkanka mięśnia sercowego, to pytanie, czyjego serca. No rozumiem, że Chrystusa. Zatem, bierzemy tę tkankę i wyciagamy z niej DNA. Czyje? No Chrystusa, się rozumie. Potem to DNA wsadzamy do jądra komórki jakiejś jajowej, implantujemy tę komórkę w macicy jakiejś pani, jak przy in vitro. I co? Po dziewięciu miesiącach rodzi się nam bobas, którego biologicznym ojcem jest Chrystus nasz umiłowany. Króluj nam Chryste... No jaja niewymierne po prostu...
Stonoga2020.02.7 11:20
Słuchajcie, namieszałem. To jest trochę bardziej skomplikowane. Przeciez to DNA Chrystusa uzyskane z tego serca, to będzie (chyba?) DNA osoby dorosłej a nam do in vitro potrzebne jest DNA plemnika, po mejozie. Zatem najpierw trzeba przeprowadzić mejozę, by dostać DNA gamety męskiej a potem, to już mniej więcej tak, jak wyżej. Ale uwaga, co będzie, jeśli urodzi się dziewczynka??? A poza wszystkim, niezależnie czy chłopiec, czy dziewczynka - kto teraz będzie Bogiem Ojcem? i czy będzie Bóg Dziadek? To są dopiero pytania do teologa... Pozdrawiam pogodnie na weekend...
Maria Blaszczyk2020.02.7 11:45
Nie, nie, dobrze napisałeś najpierw, to nawet lepiej. Trzeba tę komórkę jajową trzeba pozbawić jądra i przetransferować jądro z tego mięsnia sercowego. Uzyskamy wtedy nie dziecko Chrystusa, tylko jego prawie identyczny genetycznie klon.
Stonoga2020.02.7 11:49
Pani Mario Ja sądzę jednak, że wnuczek, a zwłaszcza wnuczka, Boga przydałaby sie nam bardziej niż klon Chrystusa. W końcu Chrystus już jest, to po co nam drugi... Och jakże piękny jest świat na Frondzie. Bez niej byłoby tyle mmniej powodów do śmiechu...
Maria Blaszczyk2020.02.7 21:25
To może świeczka dla pana, a dla mnie ogarek? Co sobie będziemy żałować? Na pewno starczy - dla pana na wnuczka/wnuczkę, a dla mnie na klona. Cała rodzinka, od razu.
***2020.02.8 17:49
Śmiej się śmiej......póki możesz.
Żyd Wyklęty2020.02.8 13:45
To bardzo niebezpieczny pomysł. Ponieważ matka jest królową a syn królem Polski klonowanie może doprowadzić do upadku panującej dynastii albo podziału kraju. Możemy ewentualnie wypożyczyć jednego Chrystusa do Watykanu.
Saturator2020.02.7 8:25
Czarna zaraza zabija mózgi (podkreślam, że wypowiadam się o ideologii, nie o konkretnych osobach...).
les2020.02.7 9:56
o ideologi czyrnych szmat, czarnych parasolek?
Ateistyczna Kretynizacja Polski2020.02.7 11:04
To te pasztety od czarnych marszów?
Saturator2020.02.7 11:08
Już Ty dobrze wiesz, o jakiej czarnej zarazie mowa... Ale już niedługo, już opada, jescze parę, no paręnaście, lat i będzie pozamiatane.
Michał Jan2020.02.7 12:11
Wyparte przez czerwoną zarazę? A te konotacje z mózgiem, to od kuli w potylicę z nagana?
Saturator2020.02.7 15:20
Wyparte przez rozum i wolność Pozdrawiam
antykatolik2020.02.7 8:25
Panie Bodakowski, chyba panu wyjątkową przyjemność sprawia pisanie słowa "antypisowska". I chyba jeśli ktoś nie wierzy w Boga, to i w cuda eucharystyczne nie wierzy. A tak na marginesie, gdyby nie fronda to mało kto by wiedział o takim programie.
Marycha2020.02.7 9:54
To szkoda że tak mało ogląda takie programy,zapewne wielu by się nawróciło,razem z Tobą kimkolwiek jesteś😊
antykatolik2020.02.7 10:33
Mi dobrze tak jak jest. Nie zamienię swoich wartości na nic.
Ateistyczna Kretynizacja Polski2020.02.7 11:03
To oczywiste, że ci dobrze :). My też niechętnie rzucamy nasze perły przed wieprze, więc śpij dalej :)
Clint2020.02.8 0:35
Nie mi, tylko mnie głuptasku. Ty nie masz wartości, żyjesz w pełni smartfonowego ogłupienia, jako smartfonowe zombie. Jestes duchowym trupem niunia.
Clint2020.02.8 7:15
to polskie katolickie imię związane z wartościami?
antykatolik2020.02.8 7:55
Nic o mnie nie wiesz, ale oceniasz.
Napalony2020.02.8 12:44
A w ramach tych wartości ile bierzesz za numerek? Jak to twoja fota to moge trochę dać pod warunkiem że do buzi bierzesz.
anonim2020.02.8 15:03
wartośći jewropejskie różnorodność, otwartość, tolerancja.... wypisz wymaluj jak w pewnej XVIII wiecznej rewolucji.te wasze "wartości" to antywartości a kultura - antykultura teorii krytycznej szkoły frankfurckiej
Sebastian Lorenc2020.02.8 15:07
Naprawdę? No popatrz, a ja myślałam, że takie wartości jak miłość, ciepło rodzinne, czas spędzany z moimi najbliższymi to wartości uniwersalne, a dla Ciebie to antykultura.
anonim2020.02.8 19:10
niszczycie rodzine, tradycje, wiarę a za chwile mówisz że jesteś ich orędowniczką. Ciepło rodzinne.... oczywiście, rodzinna atmosfera w gronie dwóch tatusiów i dziecka które się waha jakiej jest płci. Często oglądam publicystykę i newsy z EU, i słyszałem nie tata-mama tylko rodzic 1-2, płeć jest płynna, jest ich 70, patriotyzm to nacjonalizm, mówienie prawdy - mowa nienawiści, a wiara w Boga - wstecznictwo, no chyba że jesteś muzułmaninem albo buudystą, wtedy ok. Jak to są dla ciebie wartości, to się przewartościuj. Mojej kuzynce odebrano swego czasu w Szwecji dziecko tylko dlatego że gówniarza na dyskoteke nie puścili, gówniarz szwed doradził mu żeby powiedział że jest bity przez rodziców, i szwedzki urzad socjalny zabrał im dzieciaka na kilka miesięcy aż sie dzieciak i ona z mężem nerwicy nabawili i powiedzieli że w tym chorym kraju ich noga więcej nie postanie. To samo tyczy się niemieckich jugendamtów, a chyba nie powiesz że postępowe i nowoczesne niemcy i szwecja nie wyznają "wartości"????
Sebastian Lorenc2020.02.8 19:23
Ja jestem jedna, więc nie mów do mnie w liczbie mnogiej. I wiesz, niczego nie niszczę, tylko dbam o swoją rodzinę jak o nic na świecie. Masz jakiś atak, czy coś? Myślisz, że jak ktoś nie jest katolikiem, albo nie przepada za PiSem, to można mu wcisnąć całe zło świata?Nie byłam nigdy w Szwecji, w Niemczech bywam, najczęściej przejazdem, ale nie zastanawiam się nad ich prawem, czy wartościami. Nie zabijam, nie kradnę, nie zdradzam, więc może poszukaj sobie kogoś innego do wylewania na niego wszystkich żalów świata, bo ja chyba miałam kiepski dzień i nie jestem na to gotowa.
anonim2020.02.8 20:53
Dbasz o rodzinę, nie wątpię, taki don Corleone też o nią dbał. A dzieci wychowujesz wg nowoczesnych standardów - in vitro, antykoncepcja, aborcja, eutanazja czy wg tradycyjnych, zacofanych? Co do ataku, tak, mam nagły atak spawacza
anonim2020.02.8 11:15
Ja się juz nawróciłem - odszedłem z katolicyzmu.
Michał Jan2020.02.7 12:25
Ale tak właściwie, to o co Ci chodzi?
Klejnot Nilu2020.02.7 8:17
No fajnie, fajnie. XXI wiek, środek Europy, a rządowa telewizja jednego z krajów całkowicie na serio emituje program o zamianie andruta w mięso pod wpływem cudu.
anonim2020.02.7 8:52
Jeszcze przyjdzie czas gdy padniesz na kolana i będziesz żałował swojego postępowania. Popraw się nie bluźnij.
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.02.8 23:11
Nie blużni tylko opisuje mechanizm fałszerstwa
saine2020.02.7 13:51
Znany naukowiec - kardiolog i patolog medycyny sądowej w Columbia University dr. Frederic Zugibe badając dostarczoną mu, zakrwawioną substancję, stwierdził: "badany materiał jest fragmentem mięśnia sercowego znajdującego się w ścianie lewej komory serca, z okolicy zastawek. Ten mięsień odpowiedzialny jest za skurcze serca. Trzeba pamiętać, że lewa komora serca pompuje krew do wszystkich części ciała. Mięsień sercowy jest w stanie zapalnym, znajduje się w nim wiele białych ciałek. Wskazuje to na fakt, że to serce ŻYŁO w chwili pobierania wycinka. Twierdzę, że SERCE ŻYŁO, gdyż białe ciałka obumierają poza żywym organizmem, potrzebują go, aby je ożywiał. Ich obecność wskazuje więc, że serce żyło w chwili pobierania próbki. Co więcej, te białe ciałka wniknęły w tkankę, co wskazuje na fakt, że to serce cierpiało - np. jak ktoś, kto był ciężko bity w okolicach klatki piersiowej". Kiedy dr. Frederic Zugibe dowiedział się o pochodzeniu próbki (z kościoła w Buenos Aires) stwierdził: "W jaki sposób i dlaczego konsekrowana Hostia mogła zmienić swój charakter i stać się ludzkim żyjącym ciałem i krwią, pozostanie dla nauki nierozwiązalną tajemnicą, która całkowicie przerasta jej kompetencje." Badania porównawcze DNA próbek z cudu w Buenos Aires i Lanciano (we Włoszech) wykazały, że pochodzą one od tej samej osoby. DNA było identyczne. Stwierdzono, że Ciało to mięsień sercowy, grupa krwi AB
Beno2020.02.7 13:52
Gdybyś sobie włączył niemiecką telewizję BR (to nie jest bynajmniej telewizja katolicka czy religijna) mógłbyś takich programów oglądać o wile więcej. Ale tyś jest jak widać postępowy ćwok, więc chcesz coś napisać, jaka ta telewizja Polska zacofana. Ty to faktycznie pasujesz do tych postępowych, co się wyzbyli religii: Chiny, Korea Północna - tam powinieneś szukać spełnienia marzeń, choć i tam możesz z czasem napotkać na podobne programy.
Torchwood2020.02.7 8:11
Lewica ma racje. Takich bajek nie można prezentować jako naukowych faktów - ogłupia to społeczeństwo. I potem dziwić się, że ludzie chodzą do wróżek i wierzą w horoskopy...
Marycha2020.02.7 9:51
Ludzie chodzą do wróżek bo nie chcą miłości Boga,bądź nie potrafią sobie z tym poradzić,nie potrzeba faktów naukowych wystarczy że takie cuda się zdarzały nie raz i są świetnie udokumentowane.I to powinno zastanowić nawet niewierzącego że to może być prawda
Dam2020.02.7 10:04
Chodzą do wróżek, bo ktoś ich nauczył, że cuda istnieją. Jakby od początku byli uświadamiani, że jednak nie, to wróżki stałyby się jedynie ciekawostką.
Ateistyczna Kretynizacja Polski2020.02.7 11:01
Statystyki pokazują, że do wróżek chodzą w większości ateiści :)
Naczelny2020.02.7 14:45
Masz jakieś dane, czy zwyczajnie po katolicku kłamiesz?
les2020.02.7 9:55
ale bajki o sierpie i mlocie to juz tobie nie przeszkadzaja.
Beno2020.02.7 13:26
Przecież każdy sam może wyrobić sobie zdanie na dany temat. Jest wolność słowa, jest wolność myślenia. A ogłupianie to propaganda genderyzmu i prowokacjne marsze i wybryki LGBT.
Propolak2020.02.7 17:09
Udajesz mądrego a jesteś...Ludzie wierzący w Boga nie czytają horoskopów i nie chodzą do wróżek.Coś ci się pokićkało,madralo!
JS2020.02.7 8:07
Pozostaje nam tylko modlitwa, posty, ofiary za tych ludzi. Mój ojciec jest nie tyle ateistą co nienawidzącym Kościół i wszelkie religie antychrystem. Żadne argumenty nie docierają do jego zabetonowanej głowy. Kompletny brak trzeźwo myślącego rozumu w temacie tego co dzieje się na świecie ale nauka nie potrafi wyjaśnić. Gdyby nauka była intelektualnie uczciwa już dawno przyznała by słuszność naszej wierze, a bardzo dużo do powiedzenia ma choćby genetyka (DNA-ekstremalnie genialny program). Ale mój ojciec pozostaje ślepy i głuchy na uczciwą naukę, co jest objawem opętania intelektualnego. Jak kiedyś wsypałem mu ukradkiem odrobinę soli egzorcyzmowanej, gdy zjadł już połowę i po coś poszedł, a gdy zasiadł ponownie do talerza i zaczął jeść nagle PRZESTAŁA MU SMAKOWAĆ ! A taką dobrą zupę zrobił. Króluj nam Chryste - nie antychryście z Brukseli czy Berlina Pozdrawiam
katolik2020.02.7 8:30
modlitwa odniesie skutek
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.02.7 8:49
rozbij wyraz odniesie na drobne to przekonasz się, że "od nie się"
anonim2020.02.7 17:14
O tak, zawsze odnosi. https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/anna-przybylska-nie-zyje-aktorka-wrocila-do-boga/r627lek
anonim2020.02.7 8:56
Dobrze, że uprzedziłeś, nic bym nie zjadł u Ciebie :)))
Ateistyczna Kretynizacja Polski2020.02.7 11:00
Dobrze, że uprzedziłeś, nie zaprosiłbym cię do siebie :)))
gosc2020.02.7 12:00
Nawet nie wiesz co ci juz wsypali i co ci jeszcze wsypią!!!
Nairobi2020.02.7 19:28
Po co się ograniczałeś z tą solą? Trzeba było od razu cyjanek. Już by było po kłopocie. A tak... dalej masz Antychrysta w domu.
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.02.7 7:57
Wspaniały cud, chyba nawet sam Jezus nie osiągnął takiego poziomu w cudowaniu.
anonim2020.02.7 8:50
Typowe dla Szatana zachowanie- gryzie i pluje jadem na wszystkich dookoła.Ale Ty już jesteś w łapach Rzeczywistego Rogatego , lepiej zejdź z tej drogi , bo Rogaty jak Ciebie już wykorzysta dla swoich celów to Ciebie zniszczy na końcu.
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.02.7 12:20
łapy Rzeczywistego Rogatego są czystsze niż niejednego funkcjonariusza personelu naziemnego kościoła Katolickiego.
Samanta2020.02.7 16:15
Co szatanku (z małej), żal cię koło ogona ściska? Co ty potrafisz poza notorycznym wypisywaniem głupot w necie? Zarabiasz chociaż na tym czy kompromitujesz się za frajer?
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.02.8 23:10
Moje wpisy są jak kijek wodzący po szczeblach katolickiej klatki. Widać działa XD
Jan Radziszewski2020.02.8 20:58
Piekło czeka by cię wy.ebać !!!
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.02.8 23:09
Lepsze to niż mit o niebie :XD
katolik2020.02.7 7:53
Bez względu na jakiekolwiek opinie Hostia jest Najswiętszym Ciałem Jezusa Chrystusa, bez względu na opinie człowieka, który jest wręcz niegodnym aby się nad ta Prawda zastanawiać
czyt2020.02.7 8:20
Skąd wiesz,że to prawda?
Propolak2020.02.7 17:07
To sprawa Wiary!
katolik2020.02.7 8:28
w tej sprawie żaden wpis nie będzie przeze mnie komentowany, wiec można ich nie dokonywać
OKOPsK2020.02.7 11:22
Sekciarzu a powiedz dlaczego to przed 1215 rokiemnikt nawet nie snil o tych waszych bajkach?
Michał Jan2020.02.7 12:09
Podobno (wg postępowców) - ludzkość z każdym rokiem mądrzeje. Ponadto, sekciarzu, w 1215 roku padło stwierdzenie, a dyskusje trwały wieki wcześniej. Jakbyś, sekciarzu, miał słuszność, że nikt nie śnił, to w jaki sposób uznawane byłoby to (nieco tylko odmiennie) w Kościele Prawosławnym?
Żyd Wyklęty2020.02.8 13:49
Czyli religia jest ludzkim wymysłem i prawa wymyślone parę tysięcy lat temu dla paru plemion z bliskiego wschodu można o kant D potłuc? Religijna wartość biblii opiera się o stwierdzenie że powstała ona z boskiego nadania w przeciwnym razie ma taką samą wartość jak Historie Herodota.
Marycha2020.02.7 9:46
Święta prawda
Żyd Wyklęty2020.02.7 12:02
Tak dokładnie to od trzynastego wieku. Przedtem były wafelki.
Art2020.02.8 12:27
A z rąk księdza który przed mszą gwałcił dzieci też?