TYLKO U NAS! Samuel Pereira: niemiecki właściciel gazet Bodnara nie niepokoi, polski - jak najbardziej - zdjęcie
14.04.21, 07:30fot. yt/telewizja repulika

TYLKO U NAS! Samuel Pereira: niemiecki właściciel gazet Bodnara nie niepokoi, polski - jak najbardziej

117

Mariusz Paszko, portal Fronda.pl: Jak ocenia Pan wyrok warszawskiego sądu wstrzymującego przejęcie Polska Press przez PKN Orlen oraz rolę w tym wszystkim Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara?

Samuel Pereira, publicysta, szef portalu TVP.Info: Cała sytuacja jest o tyle dziwna, że kiedy prawie wszystkie gazety lokalne były w rękach jednego niemieckiego właściciela, to nie wzbudzało to żadnego niepokoju pana Bodnara przez całą jego kadencję jako Rzecznika Praw Obywatelskich. Nagle kiedy te tytuły znalazły się w rękach polskiego właściciela i zakupił je polski koncern, to pan Bodnar się ujawnia. Tu się pojawia pytanie, czy takie działanie rzecznika nie narusza prawa do przeprowadzenia transakcji pomiędzy dwoma podmiotami.

Co więcej, w sytuacji, w której UOKiK zaakceptował zakup Polska Press przez PKN Orlen, jeden z sądów w Warszawie uznał, że nawet jeśli Niemiec chce sprzedać, a Polak chce kupić, to tak naprawdę nowy nabywca nie może korzystać ze swoich praw właścicielskich. Przypomina to trochę taką hipotetyczną sytuację z zakupem mieszkania. Ktoś je kupił a ktoś sprzedał, nabywca zapłacił za nie, a sąd nagle orzeka, że nabywca nie może w nim mieszkać czy nawet dokonać remontu.

Czy można uznać, że Pan Bodnar występował w obronie praw obywatelskich czy raczej przekroczył swoje uprawnienia?

No właśnie. To jest kolejne pytanie, na ile Rzecznik Praw Obywatelskich występował w interesie obywatelskim? Bo jest oczywiste, że nie występował. Natomiast pracownicy przejętej firmy mogą być przez takie działania RPO zagrożeni utratą pracy w wyniku takiej decyzji sądu, która to decyzja jest wynikiem dziwnej interwencji pana Adama Bodnara. Pytanie też, kto może na tym zyskać? Pewnie jakaś konkurencja medialna. Spekuluje się, że mogłoby to być na korzyść Agory i Adama Michnika.

Jak się Pan zapatruje na przekazywanie wyroków sądów przez telefon albo za pomocą Twittera? Pan już pisał o takiej wcześniejszej sytuacji, która się przydarzyła Panu i TVP.

To dotyczyło sprawy, którą wytoczył pan Borys Budka przeciwko Telewizji Polskiej, która przy moim udziale wykazała, że paragon, który Budka prezentował z ambony sejmowej dotyczył zakupu leku w pełnej kwocie, pomimo faktu, że jest on refundowany, a więc jego koszty są dla potrzebujących zdecydowanie niższe. Właśnie w tej sprawie decyzję sądu Borys Budka przedstawił wówczas na Twitterze, a dopiero później od sądu otrzymała ją Telewizja Polska.

Czy to są zwyczajowe praktyki sądów, że udzielają informacji na telefon przed opublikowaniem ich w sposób oficjalny?

Moim zdaniem, zdecydowanie nie i praktyka jest inna. Pytanie, czy to jest jakaś nowa moda? Trudno mi ocenić. Na pewno standardowo strony sprawy otrzymują te decyzje w inny sposób.

A czy nie chodzi tu może o to, że opozycja chce pokazać, że posiada może jakąś przewagę w sądownictwie? Tak jakby chcieli powiedzieć: „I co nam zrobicie”?

Nie mam wiedzy, na ile sąd się pospieszył. Może to był jakiś błąd. Natomiast widać na pewno, że z zakomunikowaniem tej wiadomości spieszyło się osobiście panu Bodnarowi. Nawet jeśli uzyskał taką wiedzę telefonicznie dzwoniąc do sekretariatu, to raczej wskazane byłoby, żeby takie decyzje komunikował sąd, tak jak to zrobił dzisiaj na swojej stronie internetowej w oficjalnym komunikacie.

Kadencja pana Bodnara się kończy, a komisja sejmowa pozytywnie zaopiniowała pana posła Bartłomieja Wróblewskiego z PiS. Może takie działania RPO wynikają z faktu, że już pali mu się grunt pod nogami?

Na pewno jest w ostatnim czasie wyjątkowo aktywny politycznie. Trochę też we własnej sprawie, jeśli mówimy o tej kadencyjności, która jest zawarta w Konstytucji. W tym miejscu zależało mu najwidoczniej na tym, żeby tą wieść - nie tylko dobrą dla niego, ale też dla sprzyjających mu partii politycznych – zakomunikować.

Uprzejmie dziękuję za rozmowę

Komentarze (117):

Jan2021.04.15 11:36
Kompletny absurd . Nie chodzi przecież o właściciela polskiego, tylko pisowskiego który zawłaszcza WSZYSTKO
Anonim2021.04.15 17:34
I niszczy. Tak jak radio Trójkę.
Wniosek :2021.04.15 10:53
Bodnar występuje w interesie obcych . Kim zatem jest on sam ??
Jan2021.04.15 11:37
Jakiś dowód zanim wniosek? to chyba tak już od prawa rzymskiego, nie uczyli?
Anonim2021.04.15 17:35
A w czyim interesie występują pisiory? Co się dzieje z mediami pod butem kaczora widać po Trójce. 60% słuchaczy mniej.
Ksiądz Bartold2021.04.15 8:51
Pereira używa tak prymitywnych argumentów - ale chyba część czytelników frondy się na to łapie. To nie będą POLSKIE media, jak PiS je wykupi, to będą PiSowskie i partyjne media. Jestem przeciwny tworzeniu "państwowej prasy" niezależnie od rządów - bo to jest robienie furtki do tego, żeby rząd miał swoją tubę propagandową - nieważne, czy to będzie teraz PiS, czy w przyszłości KO, Hołownia, czy Lewica. POLITYCY niech się zajmą polityką, A NIE ROBIENIEM DZIENNIKARSTWA!
Samo gęste2021.04.15 8:04
Szef portalu TVP info Samuel Pereira przedstawia się jako absolwent historii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Pereira nigdy jednak nie ujawnił jaki był tytuł jego pracy dyplomowej. Pytany o nią UKSW wyjaśnia, że Pereira nie tylko nigdy nie obronił pracy licencjackiej lub magisterskiej, ale też nigdy takowej nie oddał
Anonim2021.04.15 8:12
Tajemniczy Don Pedro Karamba, szpieg z krainy prawiczkowych impotentów, napisał pracę tak tajną, że sam o niej nic nie wie.
JK2021.04.15 6:38
Kto będzie czytał te przejęte przez Orlen gazety ? Dzisiaj blisko 40 proc. Polaków nie rozumie tego, co czyta, a kolejne 30 proc. rozumie w niewielkim stopniu. Co dziesiąty absolwent szkoły podstawowej nie potrafi czytać. Aż 10 mln Polaków (ok. 25 proc.) nie ma w domu ani jednej książki. Analfabetą funkcjonalnym jest co szósty magister w Polsce. 6,2 mln Polaków znajduje się poza kulturą pisma, czyli nie przeczytało nic, nawet artykułu w brukowcu. 40 proc. Polaków ma problemy z czytaniem rozkładów jazdy czy map pogodowych. To są dane tak niewiarygodne, że aż zabawne. A jednak napawają grozą (to w większości elektorat PiS i Konfederacji).
AAAtomek2021.04.15 6:43
Dlatego powiadam wam, że Polska to upadły kraj, bez przyszłości.
Anonim2021.04.15 7:08
Ten kraj jest już stracony dla cywilizacji XXI wieku. Kraków - miejska spółka Wodociągi zapłaciła 37,5 tys. złotych za transmisję mszy świętej z okazji 120-lecia wodociągów spółka zapłaciła również za wykonanie hymnu “Czułe h2O” (że co?!) – 3,6 tys. złotych oraz za tak istotne udekorowanie kościoła kwiatami – 2,7 tys. złotych.
Padre Canalio2021.04.14 19:30
Miałem pecha dzisiaj. Zapłaciłem za chłopczyka w przyszedł, a raczej wjechał na wózku inwalidzkim jakiś stary chüj niby uczony ... Jak się nazywał? O, wiem Hertrich-Woleński, Jasiu.
Skrzypek na dachu2021.04.14 19:06
Pasozytow trzeba wypiererac .
Padre Canalio2021.04.14 18:50
Nie wiem już sam... Czy ten Pereira jest aż tak głupi, czy tylko udaje, bo dobrze mu płacą 🤔
Anonim2021.04.15 17:38
Jak by był głupi to by mu nie płacili. Zatem musi tylko udawać. Sam Andrzej Grabowski wielokrotnie mówił że rola głupka Kiepskiego jest jedną z trudniejszych z jaką przyszło się mierzyć.
Monika2021.04.14 16:02
Cześć obrzezane kürwiszony. Mam na imię Lesio Keller-Krawczyk i nie jestem tutaj bez powodu. Jestem starym żydem-skürwysynem i czuje, że koniec nadchodzi i moje potrzeby coraz częściej biorą nade mną górę. Jestem tutaj, ponieważ chciałabym poznać żyda-skürwysyna z podobnym problemem, ale młodszego ode mnie, dla którego seks nie jest tematem tabu. Jestem stary, bo mam 72 lata i wszystko na mnie wisi, ale ciągle mam nadzieję, że ktoś młody da mi kichę. Wymagam oczywiście dyskrecji. Kontakt jak i moje zdjęcia możecie zobaczyć na https://imgur.com/uzSch64 a napisz tu: [email protected]
A2021.04.15 8:03
Nie wiem jak nazywa się twoja choroba, ale wierzę, że jest na to lekarstwo.
Bystry2021.04.15 16:38
Mylisz sie, na to nie ma lekarstwa. Tylko modlitwa za tego czlowieka moze go uzdrowic.
Skrzypek na dachu2021.04.14 15:12
Ludzie nie dajcie sie nabrac bo to chyba jakis cyrk albo okupacja przez bezboznych eskimosow globalistow , ktorych trzeba wypiererac spowrotem do Khabarowskiego Biribizdanu .
ryszard2021.04.14 14:56
W stosunku do żadnej partii nie możemy być pewni jaki wpływ na jej działalność mają interesy obcych. Tak było zawsze. Dlatego już Marszałek Piłsudski uważał partie polityczne za największe zagrożenie naszego bezpieczeństwa. Nie miał jednak ani czasu, ani warunków aby sprawę rozwiązać do końca . Po śmierci Komendanta, bardzo na serio problemem zajął się jego jeden z najbliższych współpracowników, Walery Sławek. Przygotował odpowiednie projekty przepisów funkcjonowania państwa bez partii politycznych. Wspólny atak wszystkich przerażonych partii opozycyjnych zablokował projekt i stał się przyczyną jego klęski wyborczej. Argumentacja konieczności (moim zdaniem) działań w tym kierunku była i jest wciąż ta sama a dzisiaj jest jeszcze bardziej oczywista. W naszym położeniu geopolitycznym jest rzeczą bardziej pewną niż cokolwiek innego, że nasi zaborczy sąsiedzi robią wszystko aby poprzez agentury we wszystkich partiach politycznych, zapewnić sobie możliwie największy wpływ na rządy Polską. Za czasów Komendanta chodziło o wpływy rosyjskie i niemieckie. Dziś, jak na to wskazują ostatnie wydarzenia, dochodzą interesy izraelskie. Dzisiejsza sytuacja jest lepsza o tyle że współczesny poziom przesyłania i przetwarzania danych spełnia wszystkie warunki obsługi bezpartyjnego sytemu zarządzania krajem. Oczywiście żadna partia nie pójdzie na oderwanie tyłka od synekur. Można jednak mieć nadzieję, że duża część młodzieży, pokaże im któregoś dnia gest Kozakiewicza, zjednoczy się w społecznym ponadpartyjnym ruchu który wymusi wdrożenie bezpośredniego, sprawiedliwego i nowoczesnego systemu zarządzania krajem, bez pośrednictwa partii politycznych i parlamentu.
Anonim2021.04.14 14:36
Karamba, tyś znowu walnął jak kot prezesa w piach.
Talmud roh szachana2021.04.14 14:23
Mojsze jest zawsze Mojsze niż twojsze
Ksiądz Bartold2021.04.14 13:14
PiSowski właściciel to nie jest polski właściciel, to jest PARTYJNY właściciel.
rabin2021.04.14 14:16
To co twoje to i moje to co moje to nie rusz
Skrzypek na dachu2021.04.14 12:59
Polska jest tolerancijna dla takich migrantow .
Ryfka2021.04.14 14:26
Skrzypku wejdz na synagoge
kkk2021.04.14 12:59
co to za wymoczek żydowski i co on u nas ma do powiedzenia? Ja niestety nigdy takim nie wierzę - w końcu mam takie prawo.
rychu2021.04.14 14:29
Uwierz Perejra to nie żyd w przeciwienstwie do ciebie
Dam2021.04.14 12:58
Frondo, coś o tym że posłanka Lichocka żąda wyjaśnień od Kurskiego, bo TVP miało czelność skrytykować rząd? Czekacie na wytyczne z centrali?
Anonim2021.04.15 17:40
Lichocka już dopingowała zmianom w Trójce. Efekt? 60% słuchaczy "uleciało", najniższa słuchalność w historii i pisiorska propaganda na antenie.
Hakatumba2021.04.14 12:21
Nie, rozwodniku, przeszkadza PANSTWOWY wlasciciel, klamliwy niczym twoj pracodawca.
Monika2021.04.14 12:15
Cześć obrzezane kürwiszony. Mam na imię Lesio Keller-Krawczyk, i nie jestem tutaj bez powodu. Jestem starym żydem-skürwysynem i czuje, że koniec nadchodzi i moje potrzeby coraz częściej biorą nade mną górę. Jestem tutaj, ponieważ chciałabym poznać żyda-skürwysyna z podobnym problemem, ale młodszego ode mnie, dla którego seks nie jest tematem tabu. Jestem stary, bo mam 72 lata i wszystko na mnie wisi, ale ciągle mam nadzieję, że ktoś młody da mi kichę. Wymagam oczywiście dyskrecji. Kontakt jak i moje zdjęcia możecie zobaczyć na https://imgur.com/uzSch64 a napisz tu: [email protected]
Bystry2021.04.14 12:55
Pani Moniko, Zgodnie z zarzadzeniami rady ministrow i wytycznymi WHO musi pani posiadac. 1) wazny paszport szczepionkowy i byc przynajmniej dwa tygodnie po drugim "wyszczepieniu". 2) Negatywny test na Covid wykonany nie wczesniej niz dwa dni przed spotkaniem. 3) Posiadac local mieszkaniowy calkowicie zdezynfekowany przez firme posiadajaca atest Sanepidu. Niestety hotele i placowki gastronomiczne sa zamkniete. 4) Pani local musi posiadac atest glownego inspectora budowlanego. 5) Wszystki sprzety w localu takie jak np. lozko musza byc sprawdzone przez wojewodzkiego inspectora BHP. Test stresowy materialu lozka powinien byc wykonany pod pelnym obciazeniem Pani i inspectora (Zazwyczaj BHPowcy posiadaja odpowiednia do tego wage). 6) Pani instalacja kominowa powinna byc wczesniej przeczyszczona, naoliwiona i sprawdzona przez miejscowego kominiarza. 7) Alkohol, z naszej imprezy musi posiadac wazne banderole i byc sprawdzony i wyprobowany przez Sluzbe Graniczna. 8) Powinna pani posiadac atestowana kase fiskalna sprawdzona przez urzad skarbowy. 9) Musi Pani podejsc do najblizszego patrolu policji w celu wylegitymowania sie zgodnie z par 15 ustep 1 ustawy o policji, podejrzenie popelnienia wykroczenia w zwiazku z nieutrzymywaniem dystansu spolecznego i gromadzeniem sie "w kupe" w czasie odbywania stosunku seksualnego. 10) Nasze spotkanie musi byc nagrane przez policyjnego specjaliste w celu pozyskania dowodu sadowego. 11) Cale spotkanie i usluga musi odbyc sie przy pelnej wspolpracy z wojewodzkim inspektorem PIP (panstwowa inspekcja pracy) To inspector musi pierwszy wyprobowac czy w czasie wykonywania uslugi nie jest pani narazona na jakis wypadek i uszczerbek zdrowia przy pracy. 12) W czasie uslugi bedziemy oboje nosic atestowane maseczki zakrywajace twarz i nos. Maseczke bedziemy wymieniac dokladnie co 20 min. W razie nadmiernego sliotoku bedziemy uzywac atestowanej przylbicy najlepiej tej starej wyprobowanej jeszcze z pod Grunwaldu. Ubior ochronny najepiej OP1 wraz z ochrona resztki owlosienia. Jesli zgadza sie Pani na te warunki to przosze o kontakt pod moim wpisem.
Bystry2021.04.14 13:14
Chcialem jeszcze dodac, ze ustapie miejsca panu Samuelowi Pereirze poniewaz oglasza sie Pani pod artylukem o nim.
Monika2021.04.14 11:28
Cześć kochani. Mam na imię Monika, i nie jestem tutaj bez powodu. Jestem miłą kobietą po przejściach, i moje potrzeby coraz częściej biorą nade mną górę. Jestem tutaj, ponieważ chciałabym poznać tutaj Pana z podobnym problemem, dla którego seks nie jest tematem tabu. Jestem zadbaną, pełną energii dziewczyną, szukam kogoś w wieku od 18 do 50 lat. Wymagam oczywiście dyskrecji. Kontakt jak i moje zdjęcia możecie zobaczyć na http://panieonline.pl/monika
Bystry2021.04.14 13:46
Pani Moniko, Zgodnie z zarzadzeniami rady ministrow i wytycznymi WHO musi pani posiadac. 1) wazny paszport szczepionkowy i byc przynajmniej dwa tygodnie po drugim "wyszczepieniu". 2) Negatywny test na Covid wykonany nie wczesniej niz dwa dni przed spotkaniem. 3) Posiadac local mieszkaniowy calkowicie zdezynfekowany przez firme posiadajaca atest Sanepidu. Niestety hotele i placowki gastronomiczne sa zamkniete. 4) Pani local musi posiadac atest glownego inspectora budowlanego. 5) Wszystki sprzety w localu takie jak np. lozko musza byc sprawdzone przez wojewodzkiego inspectora BHP. Test stresowy materialu lozka powinien byc wykonany pod pelnym obciazeniem Pani i inspectora (Zazwyczaj BHPowcy posiadaja odpowiednia do tego wage). 6) Pani instalacja kominowa powinna byc wczesniej przeczyszczona, naoliwiona i sprawdzona przez miejscowego kominiarza. 7) Alkohol, z naszej imprezy musi posiadac wazne banderole i byc sprawdzony i wyprobowany przez Sluzbe Graniczna. 8) Powinna pani posiadac atestowana kase fiskalna sprawdzona przez urzad skarbowy. 9) Musi Pani podejsc do najblizszego patrolu policji w celu wylegitymowania sie zgodnie z par 15 ustep 1 ustawy o policji, podejrzenie popelnienia wykroczenia w zwiazku z nieutrzymywaniem dystansu spolecznego i gromadzeniem sie "w kupe" w czasie odbywania stosunku seksualnego. 10) Nasze spotkanie musi byc nagrane przez policyjnego specjaliste w celu pozyskania dowodu sadowego. 11) Cale spotkanie i usluga musi odbyc sie przy pelnej wspolpracy z wojewodzkim inspektorem PIP (panstwowa inspekcja pracy) To inspector musi pierwszy wyprobowac czy w czasie wykonywania uslugi nie jest pani narazona na jakis wypadek i uszczerbek zdrowia przy pracy. 12) W czasie uslugi bedziemy oboje nosic atestowane maseczki zakrywajace twarz i nos. Maseczke bedziemy wymieniac dokladnie co 20 min. W razie nadmiernego sliotoku bedziemy uzywac atestowanej przylbicy najlepiej tej starej wyprobowanej jeszcze z pod Grunwaldu. Ubior ochronny najepiej OP1 wraz z ochrona resztki owlosienia. Jesli zgadza sie Pani na te warunki to przosze o kontakt pod moim wpisem.
antoni.s2021.04.14 11:15
To carramba z bajki o smoku wawelskim i bartolinim bartłomieju, herbu zielona pietruszka, tylko pelerynkę zdjął dla niepoznaki.
Anonim2021.04.14 11:11
Niech teraz ORLEN jako właściciel tych gazet , zawiesi ich wydawanie na jeden- dwa miesiące, redakcje ( pracowników)wyśle na bezpłatne urlopy i wtedy zobaczymy czy sad weźmie na siebie odpowiedzialność za swoje decyzje.
Janina2021.04.14 11:14
Skro to ORLEN zwolni ludzi, to dlaczego odpowiedzialność ma spaść na sąd? Orlenowi nie wolno NICZEGO zrobić, a gazety mogą nadal działać jak działają.
Paweł2021.04.14 11:03
A to to jest ten szczur z TVPiss, odpowiedzialny za szczucie Polaków między sobą. To wiele wyjaśnia...
ak2021.04.14 10:56
Nie Pereira. Nie niepokoi nas polski właściciel. Nas niepokoi właściciel pisowski. A to różnica. Nie rżnij głupa.
rychu2021.04.14 10:42
Laki ty gudłaju jakis ty Laki tys Szmul
­2021.04.14 10:55
Milcz, trolu!
Laki2021.04.14 10:40
Pereira chce rozbudować swoją farmę trolli.
­2021.04.14 10:54
On już zbudował.
Monia2021.04.14 10:23
Zboczency i nieroby z brejzlowni i squotow a co byscie powiedzieli na uczciwą prace ?
­2021.04.14 10:12
Portugalski pieczeniarz jest taki głupi czy tylko rżnie głupa?
rychu2021.04.14 10:26
To już ni żyd ? U was narracja zmienia sie tak czesto jak zderzenia miedzy atomami szarej masy mózgowej
­2021.04.14 10:51
Co ty piərdolisz, kocie?
rychu2021.04.14 11:33
I znow twoje dentryty sie nie styknęły
goń się, ruski trolu2021.04.14 11:36
:-P
Hehehhe2021.04.14 9:49
To już Polaków brakuje na szefa TVPInfo i PiS musi się posiłkować uchodżcami?:)))))))
Anonim2021.04.14 9:53
Polak (nie mylić z polaczkiem) brzydziłby się pracować w kur.wizji.
Tomek2021.04.14 10:01
To lepiej w tvn albo w tłok fm. Niech zyje zydokomuna
Anonim2021.04.14 10:05
Pisz po polsku, "prawdziwy polaku".
Anonim2021.04.14 10:19
Ruskiego trolla od razu poznać po PiSowni. Kiedy tawarisz, nauczą was POLSKIEGO języka? Najpierw niech zaczną od dużych liter, początku zdań i znakach interpunkcji. U nas w Polsce uczą tego 7 latków.
rychu2021.04.14 10:29
Ta w jesziwie jest to na pierwszym miejscu.Bycie prawdziwszym niż Polak to naczelne zadanie żyda
Anonim2021.04.14 10:44
No na przykład taki Polak jak Węglarczyk Śpiewak czy Zandberg
Janina2021.04.14 9:48
Samuel? Pereira? Czy to jest polskie nazwisko ....???
Anonim2021.04.14 9:51
Müller mówił, że tak.
wkrw2021.04.14 10:07
Szefernaker to potwierdził, a słyszał to Tułajew, Kanthak, Rau, Schmidt, Schreiber, Wassermann, Sellin, Tułajew i Uruski, wszyscy to posłowie pisssdzielczy :D:D A tak poważnie, prawactwo ma tendencję do oceniania ludzi zarówno p[o wyglądzie jak i po nazwisku. Takie to płytkie.
rychu2021.04.14 10:35
Ta Lumpart Gross Abrachamer Bauman Fleszfarb Kantor Lisienko Szczykunowicz Kierwinski Szechter Jonski Neuman
Anonim2021.04.14 9:57
PiSowi brakuje już Polaków. Szefem TV uchodźca a rzecznikiem Niemiec.
Anonim2021.04.14 9:58
A wszystko razem do kupy kremlowska agentura.
Monia2021.04.14 9:35
Chamo i zydobolszewia nabija Frondzie popularnosci .Brawo Fronda
rychu2021.04.14 9:32
Żyd dla żyda antysemita .
Bogo2021.04.14 9:21
Bodnar to taki wrzód na pedalskiej dopie, jak lewak może mieć odrobinę honoru.
Anonim2021.04.14 9:28
Odczep się od du.py prezesa, to są sprawy pomiędzy nim i kotem.
Anonim2021.04.14 9:48
Katolikiem to ty nie jesteś.Muzułmanin?
Anonim2021.04.14 9:57
Zgadza się, trzymam z daleka od tej pedofilnej bandy zakłamanych kleruchów.
A cóż to za niepolskie nazwisko?2021.04.14 9:17
https://nczas.com/2020/01/11/pozar-w-bur-w-tvp-samuel-pereira-kasuje-trollkonta-w-obawie-przed-procesami-poklosie-awarii-fb-ujawniajacej-autorow-wpisow-foto/
antoni.s2021.04.14 9:16
Powyższy artykuł jasno i dobitnie udowadnia że funkcyjni funkcjonariusze pis[ bo teza że redaktorzy tvp są nimi jest poza sporem] uważają że ich elektorat nic a nic nie rozumie, w zasadzie również podzielam ten pogląd i nie sadze żeby argumenty o ograniczaniu niezależności mediów od władzy, skupianiu tychże mediów w jednych, kontrolowanych przez władzę rękach były zamachem na wolność słowa i próbą zamknięcia ust krytykom rządzących, wywołały u nich jakąś refleksję.
sołtys2021.04.14 9:27
Chyba ojciec nadając ci takie imie to nie przewidział co z ciebie wyrosnie.A wyrosł oswiecony głupek
sołtys2021.04.14 9:09
W konfie takich jak Pereira chociaż nazwisko wskazuje na latynosa jest wielu .Braun Berkowitz Mentzen Dziambor .
Polak2021.04.14 9:08
Od kiedy pisowska mafia ma cokolwiek wspólnego z Polską?
Tomek2021.04.14 9:19
Gdybys był Polakiem to bys sie podpisał imienieniem .Polskosc to dla Polaka oczywistosc i nie musi tego podkreslac
Anonim2021.04.14 9:27
Gdybyś nie był debilem, to byś już umiał pisać po polsku bez błędów.
Tomek2021.04.14 9:29
Typowa wrzutka gudłaja a w Giewu bija murzynow
JM2021.04.14 10:17
DEBILEM to jesteś ty Anonimie. W dodatku nie reprezentujesz interesów kraju, w którym przebywasz. Każdy wpis jest antypolski. Komu służysz? Debilem się jest nie tylko w piśmie ale i w myśleniu!
Polak2021.04.14 10:29
Polskość to oczywistość dla Polaka - dlatego pisowska mafia nie potrafi zrozumieć polskości i walczy z Polakami.
Tomek2021.04.14 10:40
Nowa ślachta z Al Jerozolimskich wyrosła ze sztetla
T2021.04.14 9:06
No paczta gudłajom nieprawomyslny żyd sie niepodoba .Toż to antysemityzm
rychu2021.04.14 9:03
Bo Bodnar to jeb---- ukrainiec 'On zrobi wszystko by zaszkodzic Polsce. Mieszkałem 5 lat w hitlerlandzie i widziałem ze relacje miedzy ukraincami banderowcami i hitlersynami sa wzorcowe
Anonim2021.04.14 9:07
Śmieć co pięć lat sprzedawał godność za niemieckie ojro ma czelność komukolwiek wypominać pochodzenie xD
rychu2021.04.14 9:12
Ty smotku pracowałem we włoskiej firmie ale tobie sie w tym mozdzku banderowca wielkosci orzecha nie miesci
Anonim2021.04.14 9:17
Mogłeś pracować nawet w watykańskiej, i tak jesteś polski robak z emigracji
rychu2021.04.14 9:22
Tys squotowiec i lgbetowiec inaczej twojej głupoty sie nie da wytłumaczyc
Anonim2021.04.14 8:58
A co to za semicki pedałek?
Hhehheheh2021.04.14 8:57
To już Polaków brakuje na szefa TVPInfo i PiS musi się posiłkować uchodżcami?:)))))))
SzmulekPejsereiraRobiGeszeftWPolin2021.04.14 8:52
Imiona "dziennikarzy" w Kurwizji i jej bocznych ściekach: Samuel, Dawid, Josełe, Abraham, Mordechaj, Izaak, Aaron, Chaim. Szimon i Menachem. Ich dziadowie ciągnęli własnoręcznie wózki ze starzyzną na handel odpustowy po polskich wsiach i miasteczkach. Prawnuki już mają paszporty, obywatelstwa i robotę w mediach.
Felek2021.04.14 8:40
Gdyby to był niezależny, polski właściciel, zgoda. Nawet jeśli miałby pro-pisowskie poglądy, niech se ma, jego kasa jego sprawa, są na świecie przypadki gdzie media są w rękach różnych ludzi (patrz Murdoch). Ale nie może być sytuacji kiedy władza pod płaszczykiem "repolonizacji" przejmuje media lub chce likwidować te które ją krytykują. To jest powrót do PRL i metod bolszewickich. Na to nie ma zgody i brawa dla sądu.
Anonim2021.04.14 8:43
Myślisz że to obchodzi robola wracającego z 12 godzinnej zmiany, żrącego na obiad mielone i popijającego to harnasiem? Jego nie obchodzi jakaś Konstytucja, wolne media, RPO, inflacja czy polityka międzynarodowa. On chce usłyszeć że w Polsce jest super, PiS na wszystko da, a jak wróci Tusk to zabierze. I to właśnie usłyszy.
Felek2021.04.14 8:53
PiS wzoruję się bardzo na modelu białoruskim lub, by niedaleko szukać- węgierskim, gdzie praktycznie wyeliminowano jakikolwiek głos w mediach inny niż słuszna linia partii.
jle_ffm2021.04.14 8:53
Dokładnie, w punkt.
...2021.04.14 8:37
Kilka komentarzy a piszacy je robią z siebie wszech wiedzacych .A wystarczy do rządzenia sędzia Tuleja dzięnnikarz Michnik lekarzami Grocki od drog Nowak a i pan Bodnar od spraw obywateli no i najlepszy eksponat europejski Tusk i jesteśmy szczęsliwym narodem ??/
IV wladza2021.04.14 8:31
Nie narodowość niepokoi. Niepokoi, wręcz paniką napawa, gdy media w swoje łapy bierze rząd. To zabija ideę mediów kontrolujących włądzę, każdą władzę... Czego nie rozumiecie?
Samo gęste2021.04.14 8:31
Szef portalu TVP info Samuel Pereira przedstawia się jako absolwent historii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Pereira nigdy jednak nie ujawnił jaki był tytuł jego pracy dyplomowej. Pytany o nią UKSW wyjaśnia, że Pereira nie tylko nigdy nie obronił pracy licencjackiej lub magisterskiej, ale też nigdy takowej nie oddał.
Anonim2021.04.14 8:34
Zakłamany jak każdy PiSdzielec.
Anonim2021.04.14 8:26
PiSdzielski politruk, a do tego nieudolny dziennikarzyna lepiej niech wraca do kraju przodków, a nie będzie pierd..lił co jest wystarczająco polskie a co nie.
Polak2021.04.14 8:30
Oj ty nazista jesteś. Widać nieobce ci hasło "Polska tylko dla Polaków"
Anonim2021.04.14 8:35
Tak, i jeszcze: "Księżyc dla księży".
akagi12021.04.14 8:02
Mogłoby mnie cokolwiek zaniepokoić, gdyby wypowiadał się prawdziwy dziennikarz, a nie jakiś żałosny urzędniczyna reżimowy od przejażdżek rowerowych tramwajem.
Polak2021.04.14 8:06
"Prawdziwi" dziennikarze są jak wiadomo tylko w ONET/TVN/GAZ.WYB. Zawsze wierni Tuskowi, jak psy.
Anonim2021.04.14 8:14
Oni piszą za prywatną kasę wydawnictwa, a nie za kasę wszystkich obywateli.
Polak2021.04.14 8:26
A co robiła TVP "za kase obywateli" przed 2015? Uprawiała bezczelną propagandę, była bardzie antypis niż TVN. A dziś wam przeszkadza rządowa TVP? To se włącz TVN!!
Anonim2021.04.14 8:31
Od tzw. "upadku komuny" TVP nigdy nie była tak zeszmacona jak za Kurskiego.
wkrw2021.04.14 7:51
BUUUAHAHAHA, Bodnar na odchodne was zaorał i przyklepał, możecie skamleć :D :D
Najkrótszy dowcip świata:2021.04.14 7:51
"Samuel Pereira - dziennikarz"
AAAtomek2021.04.14 9:35
znam krótszy: głupiś
AAAtomek2021.04.15 6:44
Katoliczku-prawiczku, złodzieju nicków. Mam lepszy kawał: wypxxxxxaj!
Jawny2021.04.14 7:48
"Niemiecki właściciel gazet Bodnara nie niepokoi, polski - jak najbardziej". To właśnie jest ta lewacka obłuda podwójnych standardów. Annasz z Kajfaszem i Herodem byliby zadowoleni.
telo2021.04.14 13:36
POLSKA a nie pisowska. I nikt nie będzie się burzył.
Total Mayhem2021.04.14 7:47
To mnie nie niepokoi, gdy o polskości czy niemieckości własności mediów mówi polski komentator. Ale nie jakiś portugalski, co to w ogóle jest. (Panie Perreira, skoro jest pan karpiem głosującym za świętami Bożego Narodzenia, to akurat w tym wypadku nie dbam o poprawność polityczną.)
Grizzly2021.04.14 7:37
Mogliście Bodnara skasować na 1000 sposobów razem z Grodzkim, teraz oni robią to z wami!
Grizzly2021.04.14 10:42
My komuniści robiliśmy to strzałem w tył głowy.
Grizzly2021.04.14 10:56
Won trollu wystrugany z buraka przez POmioty SBeckie ! Won od mojego nicka!
Grizzly2021.04.14 12:47
Tak, wiemy jak wy komuniści mordowaliście i mordujecie! Pisząc o skasowaniu miałem na myśli soczysty kopniak w d... niedorzecznika B.! Siedem miesięcy kanalia zawłaszcza - kradnie urząd!