Ostro na homo marszu w Częstochowie - zdjęcie
16.06.19, 15:01

Ostro na homo marszu w Częstochowie

269

"Polska tęczowa nie narodowa", "sport, zdrowie, homoseksualizm", "Częstochowa kolorowa" - m.in. z takimi hasłami szła dziś ulicami Częstochowy kolejna manifestacja z cyklu Parady Równości. Marsz spotkał się jednak ze zdecydowanym oporem kontrmanifestantów.

Zgromadzeni wokół stojącego w al. Sienkiewicza Marszu Równości krzyczeli m.in.: "chłopak i dziewczyna normalna rodzina", "wyp...ć zboczeńcy", "pedały won". Zbiorowisko blokowało prawnie legalny marsz, a w związku z tym do akcji wejść musiał specjalny oddział policji z formacji konnej.

Organizatorzy tegorocznej homo parady wykazali się ogromną chęcią wywołania kontrowersji. Marsz ruszył bowiem z alei Sienkiewicza, przy granicy terenów miejskich z tymi należącymi do klasztoru ojców paulinów na Jasnej Górze.

mor/PAP/Fronda.pl

Komentarze (269):

edward2019.06.22 13:30
Prawdziwy katolik szanuje gejów ,nawet Papiez .Bóg kocha wszystkich
edward2019.06.22 13:26
to nie sa homo tylko jakies dziwaki prowokatorzy ,normalni homoseksualisci to spokojni ludzie którzy nie wygłupiaja sie na paradach
Sebastian Lorenc2019.06.17 9:30
Dobrze się bawicie prawicowo-katoliccy rodacy? Chcielibyście eliminować, wysyłacie do gazu, nazywacie w taki sposób, że aż wstyd powtórzyć. A to wszystko z Bogiem na ustach. Czy zostało w was jeszcze coś z człowieka?
kot Filemon2019.06.17 9:38
Te wszystkie "eliminacje" i "wysyłania do gazu" to chamskie prowokacje tęczowych patogejów i im podobnych... Kto uważa się za katolika, a przede wszystkim chrześcijanina takich głupot nie napisałby...
Sebastian Lorenc2019.06.17 9:58
Oj chyba byś się zdziwił. Troszkę już tu jestem.
kot Filemon2019.06.17 11:03
A skąd masz pewność kto to pisze? Przecież tu same anonimy. Wszystkie fora są pełne prowokatorów... A poza tym zły to ptak, co swe gniazdo plugawi
taro2019.06.17 10:54
ona dobrze o tym wie, tylko jak ja w katedrze polewali sosem szatana podczas chrztu, to jej na mozg uderzylo i teraz komunistyczna aktywistka jest,jak wasilewska. Nienawisc, nienawisc nienawisc, do Kosciola, katolikow, wiary w Boga.
Agnieszka2019.06.17 13:46
Strasznie jesteś żenujący, wiesz?
robaczek 2019.06.17 8:55
;] dorgie PATOKATOLE!!1 parada to dewiacja? a Marcial Maciel Degollado!!!! ??????? Kosciol jakos tutaj nie widzial probelmu? JP II w tym uczestniczyl!!!!!!!! i co ??? tutaj jest OK?
kot Filemon2019.06.17 9:32
Drogi PATOGEJU! Tak!... Parada to dewiacja, a mafia pedalsko-pedofilska również próbowała opanować kościół, by go skompromitować i unicestwić... Kościół nie widział problemu, ponieważ jego oczami w wielu lokalnych parafiach byli w/w ludzie. Marcial Maciel Degollado? Przecież to homoseksualny pedofil... gustował w dzieciach i seminarzystach. ps. W czym uczestniczył JP II? Możesz dokładniej coś napisać na ten temat?
Alojzy Cedzidło2019.06.17 8:21
No proszę 223 wejścia na stronę o Częstochowie .Takiego zainteresowania Częstochową , miejscem dla normalnego Polaka świętym , nie tylko związanym z wiarą ale i z nasza historią , jeszcze na tych forach nie widziałem .Zawężę sprawę do tematu . Tęczowi udowodnili ,że cały rozum spłynął im w dolne partie ciała .. Żyli spokojnie , choć na uboczu Co im odbiło ,że poszli w ,,trendy światowe " . Zaczęli samokastrowanie .Te szaleństwa , te manify przepełnione nienawiścią do wszystkiego co nie pedalskie , te ,,transparenty " z waginą otoczoną penisami, , budzi wstręt u ludzi wyrosłych bez wad natury. I właśnie te 223 ,,komentarze " najlepiej świadczą o ,,sukcesie " tych ,,falsyfikatów tęczy" . Tyle ,że to tez ta ,,metoda na swoją klęskę " nie jest nowa . Podobną stosują totalni.
kto2019.06.17 6:42
"Organizatorzy tegorocznej homo parady" ... kto to organizuje i finansuje ?
ceramik2019.06.17 6:30
Trzeba odciąć fundację Batorego i inne PO dobne, dywersyjne od Srosa. Następnie ukarać wszystkich burmistrzów i prezydentów miast, którzy łamią Konstytucję, faworyzując jakąś grupę. Zabronić przemarszy różności dziwolągów. No i karać paragrafem za wykroczenia przeciwko ludziom.
anonim2019.06.17 5:47
Na szczęście nie będą mieli okazji przekazać swoich chorych, zboczonych genów potomstwu :-)
anonim2019.06.17 4:33
"Ciemnogród, dewocja, opętane klechy gwałcące dzieci i tępe katole chore z nienawiści! " Pampersy refundowane z NFZ dla pederastów!!!
Olej2019.06.17 3:52
Bluźnierstwo jako metoda walki Dlaczego Częstochowa ? Dlaczego akurat miejsca kultu ? Jeżeli do Częstochowy przyjeżdża grupa ludzi nie mieszkających w tym mieście, w żaden sposób z tym miastem nie związana a chcąca manifestować swoją odrębność obyczajową, domagająca się praw to dlaczego wybiera jako miejsce swej manifestacji miejsce kultu katolickiego. Dlaczego te środowiska naruszają przestrzeń kultu ludzi nie podzielających upodobań i preferencji obyczajowych tego środowiska ? Skoro ta specyficzna swą odrębnością obyczajową grupa społeczna nie manifestuje swoich poglądów i roszczeń w miejscu stanowienia prawa czyli w Warszawie pod Sejmem, ? Wszak tylko tam stanowione jest prawo i podejmowane ustawy. Ma inny poza prawny cel swoich działań. Jeżeli domagają się zmiany praw dlaczego nie robią tego na drodze prawnej poprzez swoich przedstawicieli parlamentarnych ? Wreszcie dlaczego jeden czy kilku posłów jako odzwierciedlenie proporcji reprezentatywnej społeczeństwa i jego demokratycznych wyborów chcą lub roszczą sobie prawo do zmiany praw przyjętych przez społeczną większość decydującą o ustroju państwa i społeczeństwa głosem kartki wyborczej. Dlaczego społeczeństwo ma przyjąć dyktat mniejszości takiej lub innej tylko dlatego, że ona tak chce ? Dlaczego mniejszość domagająca się zmian obyczajowych społeczeństwa, którego jest częścią neguje prawo wyboru tegoż społeczeństwa do takiej obyczajowości jaką sobie to społeczeństwo wybiera poprzez tradycję i inne okoliczności kształtujące to społeczeństwo. Dlaczego mniejszość uważa, że może dokonywać profanacji przedmiotów kultu religijnego, poprzez ingerencję w ich cechy materialne i symbolikę sakralną ? Dlaczego sposobem dochodzenia swoich praw jest naruszanie przestrzeni obyczajowej i każdej innych ludzi i grup społecznych ? Dlaczego cechą tej mniejszości obyczajowej jest ekspansywność i agresja do wszystkich którzy mają odmienne rozumienie relacji obyczajowych i inny światopogląd ? Komu zależy na sprowokowaniu reakcji społeczeństwa adekwatnej do agresywnych zachowań obyczajowych, światopoglądowych ?
Moly2019.06.17 2:15
Takie ladne sa zdjecia z parady w Warszawie. A Fronda uparcie jedno i to samo zdjecie katuje. Ok. Na zmiene z zdjeciem z chlopakami w stanikach z muszelek. A Ci degeneraci ktorzy atakowali pokojowy przemarsz to swietlana przyszlosc Polski. Polska to jest dziki kraj.
Jestem w Kościele2019.06.16 23:33
Oni sami sobie szkodzą. Myślą, że to nam zrobią na złość? Niech krzyczą, niech wrzeszczą, niech tupią. My się pukamy w głowę gdy widzimy jak oni sami z siebie robią wieczystą podpałkę.
DoKapłanówUmiłowanychSynówMatkiBożej2019.06.16 21:57
Mimo złudnego podobieństwa to te Gejowskie Rytuały nie mają nic wspólnego z Katolicką Mszą Św. bo "Intencja Ich Jest Przeciwna Eucharystii i Bożym Przykazaniom oraz Gorsząca". To raczej zakamuflowana "Msza Satanistyczna" szatan zawsze małpuje Boga chcąc mu dorównać ale intencję ma przeciwną Bożej a w jego sidła wpadają również księża i biskupi którzy powinni być natychmiast usuwani by więcej nie wodzili dusz na zatracenie. "Lepiej byłoby im kamień młyński uwiązać u szyi i utopić niźli pozwolić na zgorszenie", "Po owocach ich poznacie" a jakie są owoce LGBT? Czy To Bóg który Homoseksualizm nazwał obrzydliwością przeistacza się na tym ołtarzu? Szanowni Księża i Biskupi (prócz kretów szatana) czy zostaliście Wybrani przez Boga? czy żyjecie Powołaniem? czy zostaliście namaszczeni Duchem Świętym?. Jeśli tak to okażcie Męstwo i Mądrość. Pobożnie używając Rozumu, zbierzcie się z Wiarą jak onegdaj i Umiejętnie zaRadźcie odważnie stawiając czoła palącym dziś Kościół problemom i zamętowi. Pomnażajcie i Strzeżcie Wiary ludu bożego byście bez Bojaźni kiedyś stanęli przed Bogiem. Dary Ducha Świętego: 1. Dar mądrości 2. Dar rozumu 3. Dar umiejętności 4. Dar rady 5. Dar męstwa 6. Dar pobożności 7. Dar bojaźni Bożej. Wiara. "Spieszmy Się Kochać Ludzi Bo Tak Szybko Odchodzą" a ważne Kto i Gdzie ich prowadzi. Przeczytajcie proszę Orędzia Maryi "Do Kapłanów Umiłowanych Synów Matki Bożej".
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:52
Nie mam pojęcia, gdzie tu jest jakiekolwiek podobieństwo. Spory tłum idzie po ulicy, z tęczowymi flagami, gra muzyka, czasem są jakieś przemówienia. Nie uważam się za ekspertkę od katolickiej mszy, ale nie zauważyłam właściwie żadnych podfobieństw, już byle wiejski festyn jest podobniejszy do parady niż msza.
Olin2019.06.16 20:57
pedryle dlaczego nie paradujecie w Arabii Saudyjskiej albo w Iranie??? Buhahahaah od momentu sprowadzenia ciapatych w Germanii też jakoś nie słyszałem o waszych tam paradach podli tchórze....
violencja2019.06.16 21:03
Palą Biblię , a Koranu jakoś nie...
Maria Blaszczyk2019.06.16 21:36
???? https://images.app.goo.gl/Ssarn8bki1ZCuboz9 https://images.app.goo.gl/HbdEP8SnRoTADLoN7 Tu nawet całe wydarzenie palenia Koranu: https://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=129701795&t=1560720928459
violencja2019.06.16 21:50
Wkleiłaś dziwne linki nic nie znaczące ,jeden nie działa , a dwa są mgliste . Zapraszam Koleżanki i Kolegów na rozpoznanie.Bronisz się śmiesznie.
Maria Blaszczyk2019.06.16 21:33
Nie słyszałeś? Serio? "ciapaci" w niemczech t ożyja od 70 lat. A parady się odbywają. Jakbyś chciał się wybrać - największa, w Berlinie - 27 lipca. Normalnie jest tam koło PÓŁ MILIONA ludzi. Pół miliona - ale Ty nie słyszałeś... Super śmieszne. Łącznie w Niemczech jest co roku powyżej 50 parad. Załączam listę, jakbyś jednak chciał się czegoś na ten temat dowiedzieć https://coupleofmen.com/gay-pride-calendar-germany/
Zerr02019.06.16 21:40
Pół miliona - nie bez przyczyny Niemcy sa najbardziej zdepopulowanym (w oczekiwaniu na swój holokaust) narodem Europy.
violencja2019.06.16 21:56
Ich/Niemców/ zostanie tyle co pod gruszą -mówię za pewną mistyczką
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:30
Nie o tym mowa. Tylko o rzekomym strachu przed imigrantami, nie pozwalającymi robić parad. No cóż, nie sądzę. A Niemcy są "zdepopulowani", bo mieli przez lata durne, dyskryminujące kobiety prawo pracy i konserwatywną mentalność. Do tego Polska, w której parad nie było, dzietność miała jeszcze niższą. W Amsterdamie jest więcej ludzi - koło 700 tys. - a do depopulacji Holandii daleko.
Zerr02019.06.16 22:33
Polska nie ma niższej dzietności, tylko o 50% wyższa niż białe Niemry. Poza tym - jakbym był muzułmaninem w RFN, dlaczego miałbym Bić Głupich Białasów? Ja bym tym frajerom jeszcze dawał datki, dobre marki i ojro, żeby jeszcze więcej sie zgejowjali.
violencja2019.06.16 22:15
Pomyliło się Tobie , czy trudności z czytaniem ze rozumieniem.Jestem niewiastą , nie zwracaj się do mnie w innej formie . Mam świadomość własnej płci:) Czy parada jest wyznacznikiem?Myślę , że nie .Wyszłam za mąż , urodziłam dzieci, wychowaliśmy je razem , mamy wnuki , może będą jeszcze prawnuki ? Nie wiem, nie chodzimy w paradach i ich nie oglądamy, my po prostu żyjemy.Nie obnosimy się ze swoją seksualnością.Nie mam ochoty na oglądanie pocałunków facetów to komentarz do Twojego linka. Nie jesteś Marią , nie jesteś kobietą , nie podszywaj się. Kobiety są łagodniejsze. Nic nikomu nie udowadniamy, żyjemy cicho i prosto.Zanurzam Ciebie w Miłosierdziu Bożym
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:49
???? O co Ci niby chodzi? To odpowiedź na pytanie osoby używającej nicka "Olin", popatrz do góry, wyraźnie to widać. Osoba to pisze "nie słyszałem" - więc nie oczekuj ode mnie jasnowidzenia, że to akurat Ty.
fifi2019.06.16 20:45
Kochani, małe pytanie. Może ktoś mi wyjasnić skąd ta nienawiść? Nie jestem w stanie tego ogarnąć. Zrozumiałbym nienawiść do mordercy, osoby złej samej w sobie. Wiem, że pewnie nekogo nie przekonam ale spróbujcie w myślach, na moment zamienić się miejscami z osobą z tzw LGBT. Serio bylibyście uradowani gdyby ktoś Wam codziennie mówił jak macie żyć i gdybyście od dziecka musieli przez całe życie słuchać, że jesteście zboczeńcami? Wszyscy jesteśmy tu na moment, każdy chce przeżyć życie szczęśliwie. I tylko tyle. Nie dajcie sobie wmówić hierarchom, że chodzi o jakąś ideologię. To bzdura i rodzaj straszaka. Jak widać nawet uniwersalna opowieść z biblii o "rzucaniu kamieniem" jest dla Was abstrakcją. Serio wierzycie, że Bóg pochwala wasze działania i że wpuściłby Was do nieba? Nigdy w życiu.
Zerr02019.06.16 20:54
To nie jest żadna nienawiść wobez zboczeńców. My po prostu nie chcemy ich zauważać. To jest wrogość wobez groźnej Sekty LGBT, do której należą częściowo tylko zboczeńcy, bardzo wiele tam "normalsów". To jest Sekta POLITYCZNA, realizująca pewien projekt ludzi znanych z imienia i nazwiska, opisany w Książkach i Manifestach, projekt "rewolucji seksualnej jako narzędzia socjalistycznego przeobrażenia człowieka". Inaczej pisząc - rewolucja LGBT ma umożliwić zaprowadzenie totalitarnej władzy komunistycznej. A przy okazji ma doprowadzic do wytępienia europejskiej ludności autochtonicznej.
violencja2019.06.16 21:00
Super odpowiedziałeś , oni chcą grać na emocjach . Emocje nie są ważne , ważne są fakty.
fifi2019.06.16 21:07
Serio w to wierzysz? Jakis czas temu czytałem o tym, starając się zrouzmieć podobne argumenty. Zresztą zawsze tak robię a nie neguję niczego na zasadzie "bo tak". Nie znalazłem, żadnych faktów potwierdzających Twoje obawy. "Wytępienia europejskiej ludności autochtonicznej?" To brzmi w tym samy stylu, jak argument, że Żydzi rządzą światem i są odpowiedzialni za całe jego zło" No tak, niektórzy potrafią udowadniać też, że Ziemia jest płaska...Dorabianie do marszów równości ideologii jest kolejną próbą wmawiania ludziom dlaczego te marsze są rzekomo złe. Może gdybyś miał kogoś pośród bliskich lub znajomych kogoś LGBT, zobaczyłbyś, że się mylisz.
Zerr02019.06.16 21:24
Nie wierzę, ja to wiem. To plan mający juz wiele dekad, w głębszej warstwie blisko wiek. Plan jawnie opisany przez Ojców Rewolucji, a nawet i teraz od czasu do czasu jakis luminarz palnie wywiad, gdzie prosto z mostu powie - chcemy was zniszczyć. Potem inny Luminarz odpowie "ten wywiad jest dla nas ambarasujący" Wpojono wam blokady mentalne, takie "klapki na oczy", abyście nie byli w stanie dostrzec, co sie dzieje na świecie i jak wami zarządzają. Nie rozumiem jak mozna nie rozumieć - jeśli np jeden z twórców Unii Europejskiej NAPISAŁ i wydrukował dawno temu, ze chce on doprowadzic do wytępienia białych europejczyków i zastąpienia ich rasowa mieszanką, później inny powtórzył i dodał, jak tego dokonają, i teraz widzimy jak krok po kroku Elity Władzy realizuja opisany przed dekadami Plan Ludobójstwa - a wy tego dalej nie przyjmujecie do wiadomości. Może ludzie dzielą sie na spostrzegawczych - prawicowców, i patologicznie ufnych wobec władzy - lewicowców.
fifi2019.06.16 21:42
Może zamiast upierać się przy swoim warto zapytać u źródeł? Zapytaj organizatorów marszu lub ich uczestników o co im tak naprawdę chodzi. Przecież to również Polacy, Europejczycy, patrioci. Może ludzie dzielą się na obsesyjnych, fobicznych prawicowców i otwartych tolerancyjnych, lewicowców?
Zerr02019.06.16 21:59
A co mnie obchodzi gęganie jakis tam "organizatorów"? To żadne "u źródeł". Oprzytomnijcie - Sekta LGBT, finansowana przez: potężne Banki Inwestycyjne, Korporacje międzynarodowe, ONZ, miliarderów, wspierana prze Władze wszystkich szczebli, Ambasady Mocarstw - czyli przez Moce, przez ludzi o rękach upapranych po łokcie w ludzkiej krwi. najbardziej plugawe bydło siedzące na skrzyniach złota nagle wpada na Pomysł - Wspierajmy Gejów! Oprzytomnijcie
fifi2019.06.16 22:12
Myślę, że się za bardzo nakręciłeś i szukasz zła tam gdzie go nie ma. Serio myślisz, że ktoś kto idzie na marsz uczestniczy w "opisanym przed dekadami Planie Ludobójstwa" ? Przecież to absurd. Powielasz przy tym powtarzane przez niektóre media ogólniki. Nie interesują Cię "żrodła", a sam nie dzielisz się swoimi.
Zerr02019.06.16 22:19
A co za różnica, z jakiego powodu oczadziała "ludność" biega pod wielokolorową szmatą? Licząs się zmiany, jakich establishment chce dokonać przy poparciu frajerów.
fifi2019.06.17 8:54
To chyba jakaś mania prześladowcza. Niektórzy również usilnie wierzą w chemtrails...
Zerr02019.06.17 10:01
w tym problem, że chemitrails to faktyczne projekty naukowe i militarne 1 - sa przeprowadzane próby rozpylania związków siarki aby zwiększyć albedo ziemii. Dodatkowo nawozi się oceany związkami żelaza aby zwiększac zakwit glonów w ramach walki z globalnym ociepleniem 2 - rozpyla się aluminium aby zwiększać zasięg strategicznych radarów pozahoryzontalnych. Sa opracowane nawet rakiety służące do nagłego rozprowadzenia metalu w atmosferze, na wypadek kryzysu i groźby odpalena rakiet międzykontynentalnych rosyjskich lub chińskich
fifi2019.06.17 11:50
Chodziło o chemitrails w klasycznym znaczeniu związanych z lotnictwem cywilnym i dopatrywaniem się zagrożenia w smugach. Ta spiskowa teoria została obalona już wielokrotnie.
Zerr02019.06.17 10:07
skoro nie jesteś w stanie zaakceptowac Wiedzy, która masz przed oczami - kto finansuje i wspiera Sektę LGBT - to znaczy że jestes twardogłowym, betonowym dogmatykiem. Szkoda czasu na takich jak ty.
fifi2019.06.17 12:04
No to w takim razie z przykrością muszę stwierdzić, że mi szkoda czasu na dyskurs z kimś, komu obce jest słowo tolerancja, widzi wszedzie spisek i z pogardą wypowiada się o mniejszosciach w tym kraju. U Ciebie wiedza jest na zasadzie "ja to wiem" i koniec, kropka. Włącz myślenie i daj ludziom przeżyć życie według własnych przekonań, a nie swoich teorii. Mniej uprzedzeń, więcej empatii. Jedno jest pewne, na nienawiści daleko nie zajedziesz, ani w tym, ani tym bardziej w następnym świecie.
Zerr02019.06.17 10:05
3 - rozpyla się metalizowane włókna szklane aby zablokowac pracę radarów rosyjskich. Ale to raczej na zachód od polski, np w niemczech. 4 - rozpyla się różne substancje (np jodek srebra, ale to bardzo kosztowne) w celu kontroli pogoby. Robili to juz sowieci, choć raczej na ważne święta państwowe. 5 - były rozpylane również zarazki chorobotórcze w ramach testów skuteczności broni biologicznych, co ujawnił kilka lat temu Guardian.
Waarnemer2019.06.16 22:12
Nic Pani nie zrozumiała. Zerr0 opisał wszystko, łącznie ze źródłami. Te informacje naprawdę są dostępne. A demonstrujący są jedynie narzędziami w rękach innych ludzi i często albo sami nie wiedzą czego chcą albo ich pragnienia są wytworzone po to aby długofalowy cel był osiągnięty. Ja też nie wiem, jak można nie zauważać tego co dzieje się w Europie...
Maria Blaszczyk2019.06.16 23:30
Tak. To taki rodzaj źródeł jak Protokoły Mędrców Syjonu... Te informacje również były dostępne. Ale to jeszcze nie czyni ich prawdziwymi.
Zerr02019.06.17 1:00
A skąd ty, nie będąc mną, wiesz co ja wiem? Nie masz NAJMNIEJSZEGO obycia w źródłach. Tym bardziej, że "źródła" to książki pisane przez ojców-Załozycieli Unii Europejskiej, prezydentów, premierów, bankierów oraz czołowych uczonyc swojego czasu. nb. "protokoły" wcale nie sa pewna fałszywką. Są raczej w większości oryginalne.
fifi2019.06.17 12:18
Jeśli ty po tylu latach badań, wielu naukowych publikacjach nadal masz wątpliwość w oryginalność protokołów to znaczy tylko jedno.Ty karmisz się teoriami spiskowymi i żadne argumenty nie są w stanie do Ciebie trafić.
Zerr02019.06.17 1:04
A co do źródeł mówiących o Żydach, trzeba brać książki Uczonych Izraelskich, takich jak profesor Ariel Toaff Wszystkie inne sa SzitWarte, ponieważ "uczeni" potrafia tylko leżeć plackiem i dostaną raczej shraczki, niz napisza coś niepoprawnego politycznie. Uczeni Izraelscy to co innego, nie owijają w bawełnę.
fifi2019.06.17 9:02
Źródło=link do pracy badawczej, naukowej. W necie jest cała masa bzdur i wszystko trzeba dziś weryfikować po dwa razy. Znam kilka osób, które uczestniczyły w podobnych marszach i z pewnością nie chodzi im o żadne Ludobójstwo, w żadnym wymiarze.
t.m.2019.06.17 4:42
Być może niedokładnie czytałeś, być może nie tą literaturę, być może jeszcze nie dorosłeś, być może masz taki pogląd i żadna literatura go nie zmieni, być może..."Miej serce i patrzaj w serce"
Polacy2019.06.16 20:41
Dlaczego polski rząd, wywiad nie powie nam kto urządza te szatańskie szkodliwe dla Polski spędy? Dlaczego tego się nie zwalcza? BoŻydom w to graj???
Polacy2019.06.16 20:33
Przez tolerancję dla Lesbijek Gejów Biseksualistów Tranwestytów, którą wyciąłbym na poziomie krajowym mnożą się dramaty.Soros,Niemcy,media...
Maria Blaszczyk2019.06.16 23:28
Tatuś i mamusia pana Sorosa doprowadzili do swojego rozmnożenia w 1930 roku - zaraz potem tolerancja przybrała takie rozmiary, że homoseksualiści opuszczali ten padół przez kominy krematoryjne. Niemcom z kolei wiele można zarzucić, ale nie rozmnażanie. A co do mediów - też związek jest niejasny.
Zerr02019.06.17 1:07
Jacy znowu "homoseksualiści"? Geje zakładali NSDAP, a nie "opuszczali przez komin" potem co prawda pozabijali gejów niepasujących do wzorca geja-nazisty krwawa bijatyka w "rodzinie"
taro2019.06.17 9:33
moja droga, najpier zboczency seksualni w brazowych mundurkach SA tlukli przeciwnikow, a wiec innych socjalistow,komunistow i zydow, by adolf mogl usiasc na demokratycznym tronie, a potem führer ich przetrzebil i w wiekszosci zboczencow, ktorzy mu pomogli i byli w jego szeregach, wyslal do Konzentrationslager. A wiec robactwo tepilo robactwo i nie mow mi o niewinnych homoseksualistach. Nie jeden z nich potem obok komunistow objal funkcje oddzialowych kapo, znecajac sie nad innymi wiezniami.
anonim2019.06.16 20:14
do komory gazowej
Agnieszka2019.06.16 20:24
nie dziwię się, że wstydzisz się pod tym podpisać
Zerr02019.06.16 20:29
Jesteś albo głupim homo-prowokatorem, albo jeszcze głupszym antygejem. Trudno o bardziej przeciwskuteczny "pomysł" z piekła rodem.
violencja2019.06.16 20:11
TO OBRZYDLIWE !I mam w nosie kto z kim sypia , nie chcę obnoszenia się z tym i prowokowania oraz wciągania dzieci. Prowokacja gejów w Częstochowie. Chcą parady w dzień pielgrzymki dzieci z kółka różańcowego. Oto prawdziwa twarz homoterrorystów! https://telewizjarepublika.pl/prowokacja-gejow-w-czestochowie-chca-parady-w-dzien-pielgrzymki-dzieci-z-kolka-rozancowego-oto-prawdziwa-twarz-homoterrorystow,81116.html
Hanna2019.06.16 19:59
Taka jest Polska jakiej chce większość. Mniejszość ma siedzieć cicho i z godnością znosić swój los a nie narzucać innym.Większość musi szanować mniejszość i tyle!!!
violencja2019.06.16 20:12
I większość jest normalna , bez dewiacji.
fifi2019.06.16 21:25
"Podstawową zasadą demokracji są rządy większości, która powinna respektować prawa mniejszości. Jednak może dojść do zachwiania takiej sytuacji, kiedy to większość przestaje się liczyć z mniejszością. Ponadto wszystko odbywać się może zgodnie z prawem, bowiem większość w wolnych wyborach ma możliwość przegłosować swoją wolę, narzucić mniejszościom swoje potrzeby, jest potężniejsza, stanowi faktyczną siłę. W wadliwie funkcjonującej demokracji większość, która ulega manipulacji, jest w stanie doprowadzić do (wybierając nieodpowiednich ludzi) zmiany prawa, w którym wolności mniejszości mogą zostać im odebrane, dochodzi wówczas nie tyle do dyktatury co tyranii większości"
violencja2019.06.16 21:44
Nie zwykłam rozmawiać z....
Maria Blaszczyk2019.06.16 23:31
Osobami mającymi inne zdanie? To da się zauważyć...
fifi2019.06.17 10:13
prosze śmiało rozwinąć myśl, przecież jest Pani anonimowa, może dzień będzie weselszy jak to Pani napisze wprost ;) miłego dnia :)
Tom.2019.06.16 19:55
Istnienie społeczności homoseksualnej w państwie oraz przyznanie im przywilejów zawsze kończy się tak samo tzn. likwidacją takiego państwa. Pederaści oraz ich homomarsze są śmiertelnym zagrożeniem dla Polski.
krzysiek2019.06.16 19:50
powiem wam zaiste , to rzecz niesłychana by w 21 wieku pan kochał drugiego pana , to się po prostu w głowie nie mieści , że w dzisiejszych czasach facet faceta lubieżnie pieści ,ohyda , by w 2019 roku chłop chłopu grzebał w kroku i jeszcze na innych wiecznie obrażony , bo nikt normalny nie podziwia jego " żony "
Sariel2019.06.16 19:41
W jaki sposób doszliście do tego, że banery z napisami "WON PEDALSTWO" czy "WYP**RDALAĆ ZBOCZEŃCY" są lepsze od "Kolorowa Częstochowa" albo żartu "Sport, zdrowie, homoseksualizm"? Musicie naprawdę być ostro przesiąknięci złem i nienawiścią, aby nie widzieć, że jesteście sto razy gorsi od ludzi, których tak prześladujecie i którymi gardzicie
Romek2019.06.16 19:58
Te parady to prowokacje. Nic innego. Można zrozumieć mieszkańców, którzy mają takie poglądy i chcą je wyrazić. Ale te prowokacje są inspirowane, organizowane i opłacane przez konkretne środowiska. Mają konkretny cel a pod hasełkami i skrótami, których większość znaczenia nie zna jest rozwalenie wartości Polaków. Ili tych homoseksualistów jest w takiej Częstochowie? Zjeżdża się to bydło z zagranicy żeby zrobić tłum. Prowokacje i kłamstwo. Aż żal tych włodarzy miast, że wydają pozwolenia na ingerowanie obcych organizacji w lokalne społeczności zamiast finansować i promować własną kulturę. Dramat
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:08
Nie. Nie są inspirowane, a tym bardziej opłacane. Na to zbiera się pieniadze, i oszczędza, oszczędza i oszczędza... A ludzie mają prawo walczyć o swoje prawa - i to też jest kultura. Kultura demokratyczna.
Zerr02019.06.16 22:24
Kultura Demokratyczna to figura niemożliwa. Niby ja z daleka widać, ale skonstruowac się jej za cholere nie da. rządy hien nad osłami
Maciek Arczyński2019.06.17 5:16
Nie wymagaj od Marysi logiki. Ona nie rozumie słowa "sprzeczność". Np. taki p. Hitler został wybrany demokratycznie zdaje się... Pełnia kultury. Zatem jeśli demokratycznie ustalimy, iż Marysię należy zarżnąć to też będzie kulturalnie. Ale np. w ramach UE bada się kulturalnie zgodność szariatu z wartościami europejskimi i stwierdza się, że są kompatybilne. Ba, dochodzi się do wniosku, iż szariat jest wyższą formą demokracji.
Zerr02019.06.17 8:15
Oczywiście że sa inspirowane. Wiceprezydent Biden powiedział to otwartym tekstem - dziękując inspiratorom.
fifi2019.06.16 19:39
Manipulacja informacją level hard. Można wiedzieć jaki jest powód dodawania zdjęcia do artykułu z zagranicy i to sprzed conajmniej 6 lat? No tak, wszystko jasne.
Romek2019.06.16 19:49
Manipulacją jest spędzanie tego bydła z różnych stron aby udawać, że w Częstochowie społeczność jest tak duża. Niech się zbiorą mieszkańcy o odmiennych fantazjach i niech sami dla siebie zorganizują marsz. Ili ich będzie 20-50 osób?
fifi2019.06.16 20:30
Czemu nazywasz tych ludzi bydłem? Uwierz mi, że nie chciałbyś przechodzić tego co Ci ludzie w większości musieli przechodzić odkrywając swoją orientację w młodym wieku. A co do ilości. W samej Częstochowie, licząć ostrożnie jest to około 11000 osób, oczywiście większość nie chodzi na marsze, co nie zmienia faktu, że jest ich całkiem sporo.
violencja2019.06.16 21:42
Ptaki wyrzucają z gniazd nieudane jajka i potomstwo wyklute w gnieżdzie.Podpowiada im to instynkt. Może powinni wybrać inne miejsce niż Częstochowę / może Gliwice, Warsiawkę, a może Pcim/i nie w dniu , w którym będą modliły się dzieci z całej Polski. WARA OD NASZYCH DZIECI. A co przechodzicie to wasza sprawa , każdy z nas ma swoje Westerplatte. Wifi -fifi w emocje nie idżmy , myślę , że jesteś kobietą.Emocje są ulotne, ważne są fakty.
fifi2019.06.16 22:04
"Ptaki wyrzucają z gniazd nieudane jajka i potomstwo wyklute w gnieżdzie. Podpowiada im to instynkt" No ten argument trochę chyba nie bardzo. Rozumiem, że masz również na myśli niepełnosprawnych, albinosów... Wiesz, że lwy instynktownie potrafią zagryźć lwy spłodzone przez swoich konkurentów?" Ech...Na szczęście przewagą ludzkości jest inteligencja. Uważam, że właśnie jak to nazwałaś "emocje" pozwalają zastanowić się nad tym co ma w życiu sens, co jest tak naprawdę ważne, bez ślepego zacietrzewienia, z refleksją do wpajanej nam zbiorowej histerii i uprzedzeń. Serio nie zauważasz tego, że obecnie politycy próbują wskazać nam nowego wroga, bo właśnie wtedy łatwiej jest manipulować tłumem. To jest dopiero gra na emocjach.
Agnieszka2019.06.17 4:38
Mi instynkt podpowiada, żeby zawsze zająć się słabszym. Nie wyrzucać go z gniazda, nie zagryzać, nie tępić.
Romek2019.06.16 19:27
Taką to mamy szeroką populację homoseksualistów, że wszyscy się zjeżdżają z obcych miast i Państw. Ilu Was jest w Częstochowie, że rościcie sobie prawo do organizacji takich marszów? Gdzie władze Polskich miast mają oczy. Ta hołota się zjeżdża ze wszystkich stron. To nie są Wasi mieszkańcy. To nie są Wasi sąsiedzi. Próbują Wam wmówić, że wśród Was jest dużo homoseksualistów a tak na prawdę to najemnicy jak w KODzie. Wszędzie te same gęby. Tylko inaczej umalowane. Nie dajcie się nabrać na tę propagandę.
Waldi2019.06.16 19:35
W najświętszym dla Polaków miejscu, władzę sprawują komuchy i lewacy i dlatego lewactwo i LGBT odważyło się ruszyć na Jasną Górę. Polacy, omijajcie Częstochowę, odwiedzajcie tylko Jasną Górę.
Reytan2019.06.16 19:17
Oni nie walczą o żadną tolerancję czy równość. Oni chcą zniszczyć naszą kulturę. Bo chrześcijaństwo kłuje ich w oczy, przypomina, że idą na zatracenie. Dlatego plują jadem, profanują nasze świętości. Ale Polacy to dumny, silny i mądry naród. Jeszcze chwila, jeszcze kilka profanacji a szala się przechyli. Jest takie powiedzenie, że Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy.
Maciek Arczyński2019.06.17 5:23
Zatracenie fajna rzecz... "spotkamy się w piekle", "w piekle będzie interesujące towarzystwo". I mówią to ludzie, którzy w piekło nie wierzą. Gdyby wierzyli chociażby świadectwom innych, rękami i nogami i czym co tam mają bronili by się od znalezienia się w tym miejscu. A piekło istnieje, ale o tym negujący jego istnienie dowiedzą się zapewne jak już będzie za późno na zmianę poglądów.
Waldi2019.06.16 19:14
Polacy, którym dobro i przyszłość Polski oraz ich dzieci leży na sercu, musicie stawać fizycznie naprzeciw tych homoterrorystów, sprawdzających jak daleko mogą się posunąć w trwającej ideologicznej wojnie światowej. Albo utrzymamy nasze wartości, wolność, chrześcijaństwo, tolerancję, albo przepadniemy w morzu prześladowań, poprawności politycznej, nowej ideologi gender, rozpasania moralnego. Ten napór lewackiej ideologii jest nic nie lepszy od faszyzmu i komunizmu.
Alojzy Cedzidło2019.06.16 20:50
Pełna.racja . Tylko jak to zrobić .Świat niestety ,,zaiwania ' w ich homoterrorystów kierunku .Ten ,,kierunek " popierają i nasi ,,totalterroryści." mający dodatkowo ,,oparcie " w działającej jeszcze starej Brukseli . Nawet ciemny lud ,ża jakiego uchodzimy w oczach ,,POKOKO .widzi ,że tu nie chodzi ( w tych tęczowych manifach ). o prawa gejów CHODZI O WYBORY. Tylko jest dla mnie ogromną zagadką , dlaczego takie otwieranie Polakom oczu na ich, totalniaków, wartość moralną . napełnia ich przekonaniem typu ,,jak wygramy wybory ...." Reasumując . Wszystko w naszych ,Polaków , rękach . Bo metody Erdogana , które by nauczyły rozumu tych ,,bojców " niby o wolnosc gejowską , u nas chyba nie wprowadzimy. Częstochowa jest doskonałym obrazem tych niby gejów celów ,,walki"
fifi2019.06.17 11:33
Nie ma żadnej ideologii LGBT, wmówiono Ci to, żeby wskazać wroga. Uczestnicy marszów są również Polakami, patriotami i chcą żyć w Polsce, gdzie ludzie wzajemnie się szanują.
Marek Błaszczyk2019.06.16 19:10
Infor: Jestem ojcem osoby homoseksualnej. Proszę o informacje. jak i kiedy będzie Pan tępił ze wszystkich sił moje dziecko i mnie. Naprawdę jestem ciekaw szczegółów. Jeden już znam - wytępi Pan moja rodzinę w imię obrony życia! Dużo moich przyjaciół to rodzice gejów, lesbijek i osób transpłciowych. Ich też pan wytępi? Swoją drogą, mam też dzieci hetero i dużo wnuków - czy to jest okoliczność łagodząca, czy tez pozabija Pan także moje wnuki?
Waldi2019.06.16 19:20
Trzeba "ojczulku" żyć po Bożemu, nie afiszować swych perwersji, nie wrzeszczeć na cały świat z kim się śpi i jak, nie prześladować większości, nie profanować świętości większości obywateli. Póki nie rozpoczęliście tej swojej inwazji, nikt nawet się nie zastanawiał na preferencjami współobywateli, prawo traktowało wszystkich jednakowo i żyło się spokojnie.
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:06
No cóż... Ale po któremu bożemu? Bo ludzie stworzyli tysiące bogów, a oni - tak jak ich twórcy - różnią się nastawieniem do homoseksualności... A co do nie wreszczenia na cały świat, kto z kim spi... Mój tata ma więcej dzieci. I wnucząt tyle, ze jego prawo jazdy nie pozwoliłoby mu ich wszystkich zabrać na wycieczkę. Fakt posiadania wnuków oznacza, że jego dzieci sypiają z ojcami/matkami tych wnuków. Rozumiem, że mój tata powinien ukrywać przed światem wstydliwy fakt posiadania tabunu wnucząt? A prawo nie traktuje wszystkich jednakowo. Ja i ojciec moich dzieci mamy prawo po sobie dziedziczyć. I mój tata, chociażby się zawziął, po mojej śmierci nie ma prawa do zachowku. Cały mój majątek odziedziczy mój mąż i moje dzieci. To duża róznica z osobą pozostającą w związku jednopłciowym. Jakbym umarła - mój mąż może odebrac mojego trupa z kostnicy, pochować go w swoim grobie, i jeszcze wolny dzień dostanie na pogrzeb. No cóz, nie wszyscy mają taką możliwość. Nikt nie może mojego męża zmusić do zeznawania przeciwko mnie. Osoba homoseksualna zależy to od widzimisie sędziego. Więc nie opowiadaj głupot o prawie, bo nie jest w porządku, że moje rodzeństwo nie ma praw, które ja dostałam z racji tego, czym się urodziłam - nie mając na to żadnego wpływu.
Maryla2019.06.17 1:55
Kobieto, ty jak zwykle tu wszystko odwracasz " do góry nogami" Zawsze uogólniasz.! A temu" infor",powyżej chodzi nie o ciebie, ani o dzieci, czy wnuki, ani o tatę! Był pod wrażeniem brutalnego zabójstwa dziewczynki! Przecież nikt nic nie ma do spokojnych ludzi ! Zapewne normalnie żyjecie, więc nie ma sprawy ! Waldi w tym wypadku ma rację !
Maria Blaszczyk2019.06.19 20:47
A co zabójstwo dziewczynki ma do rzeczy? Zabił ja heteroseksualny patriota polski gustujacy w dojrzałych kobietach.
Romek2019.06.16 19:44
Czy Pan i dziecko jesteście z Częstochowy? Jeśli tak to zbierzcie się wszyscy z Częstochowy i paradujcie - mówcie czego chcecie. Chce Pan aby homoseksualiści uczyli masturbacji w szkole, negocjowania satysfakcjonującego seksu? Proszę bardzo. Ale spędzanie opłaconego bydła różnej maści z całej Polski i z zagranicy żeby w Częstochowie żeby niszczyć kościół. Udawanie, że społeczność LGBT i poparcie dla niej jest tak duże jest wielkim kłamstwem. Większość popierających pewnie nie zna nawet rozwinięcia skrótu LGBT Taki paradoks, że odsetek pedofili wśród homoseksualistów jest znacznie większy niż wśród księży. A z tego co wiem księża nie roszczą sobie praw do adoptowania dzieci ani nie mają w programie uczenia ich masturbacji. Jeśli jakiś jest przestępcą należy go bezwarunkowo skazać.
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:42
Co Wy z tymi fantazjami na temat masturbacji dzieci??? To bardzo podejrzane, jak się ma takie fantazje. Może wskazywać na pedofilię. A jak już sobie z tym jakoś poradzisz, to naucz się czytać ze zrozumieniem - bo to jest parędziesiąt stron, te standardy WHO i tam jest wszystko wytłumaczone. Wzięcie jednego zdania z tabelki bez zrozumienia, że nie chodzi o "naukę" kogokolwiek czegokolwiek, tylko o opis prawidłowości rozwojowej i informację, jak należy na nią reagować - wskazuje na brak takiej umiejętności. I chyba brak zrozumienia, czym jest tabelka i w jaki sposób zamieszcza się w niej informacje... I kościół, o ile mi wiadomo, nadal tam stoi. Co ciekawe, jak są tam spędy faszolków z całej Polski - to wtedy kościołowi to nie szkodzi... Chociaż nazywanie ludzi bydłem, i kłamstwa o "opłaceniu" - wskazują jednak na pewną jedność poglądów z tymi, co na Jasną Górę pakują się z jaszczurkami na ubraniach... Stara dobra szkoła propagandy, co? Zdehumanizować i zdyskredytować... I nie, odsetek pedofili wśród homoseksualistów nie jest większy niż wśród księży. Bo homoseksualność i pedofilia to zupełnie różne zjawiska.
Zerr02019.06.17 1:11
Jakie "różne zjawiska"? Badania naukowe przeczą twojej kozackiej tezie. Odsetek pedofili wśród gejów jest jakieś 30x większy niz wśród księży nie wiem skąd bierzesz bajki o takim samym odsetku
Maria Blaszczyk2019.06.19 20:43
Tu masz wszystko napisane: https://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_molestation.html
Zerr02019.06.17 1:26
no i dlaczego kłamiesz w sprawie WHO? Tam jest napisane prosto z mostu - pouczac dzieci o prawie do masturbacji, pouczac o prawach seksualnych, pouczac o prawie do wyrażenia zgody na sex w wieku lat 9. I żeby te pedofilie usprawiedliowić, wciskasz bajki jakoby dzieci sie nagminnie masturbowały. To jest po prostu kłamstwo.
Maria Blaszczyk2019.06.19 20:41
Nie. nic takiego nie jest napisane. Jest napisane, by masturbujące się dziecko pouczyć, że tego nie należy robić publicznie, a że poza tym to jest OK - że jest normalne i przyjemne. Nie oznacza to "nauki masturbacji" - a jedynie przekazanie informacji o normach. Dzieci nie potrzeba uczyć masturbacji one same to opanowują, tak jak chodzenie czy mówienie.a my je tylko uczymy, że nie chodzi się na czerwonym świetle i nie gada w teatrze. No a zgoda na seks i prawa seksualne to chyba kluczowa rzecz. Chodzi o to, by dziecko umiało powiedzieć drapieznikowi "nie". Każdy, kto pracuje z nastolatkami wie, że one tego naprawdę nie wiedzą.
Hanna2019.06.16 20:01
Kochany to homoseksualizm twojego dziecka cię wytępił i stąd ta gorycz.
Maria Blaszczyk2019.06.16 23:25
Ależ skąd. Gorycz się w ludziach bierze ze słuchania o tym, jak to chcą mu dziecko zaj..bać, względnie, w wersji humanitarnej, o tym, że ma - to dziecko - wypierd..lać z Polski.
Kinga2019.06.17 1:29
P. Marku! Czy pan, to ten, co był w marcu w Programie "Warto Rozmawiać "! Pośpieszalskiego? Czyżby córka Maria się Panu poskarżyła??? A gdzie tu pisze, że pana, rodzinę i znajomych mają zabić i za co?! Czy pan czytał wpisy, niektórych tzw. "dumnych gejów"/, tak się sami nazywają-taki nick / ! Chociaż mam inne poglądy niż pan, to jednak z wielką ochotą obejrzałam cały wywiad z panem o LGBT, WHO. itp! Pan to umiał w bardzo uprzejmy sposób przekazać! Dzięki. Dlaczego tak oni tej zasady nie stosują? Tu natomiast z ich ust leje się jedna nienawiść, jad! Czy Pan widzi RÓŻNICĘ WYPOWIEDZI PANA W TV, z ich wpisami tutaj? W dodatku bardzo Obrażają naszą Wiarę! Nikt ich nie zmusza przecież do niczego! Nie wierz, ale nie obrażaj! Kto im broni normalnie żyć , tak jak Pan, ja, czy inni? Przecież są w Polsce od dawna! Niechby zachowywali sie normalnie jak Pan, czy jak inni ludzie ! Zyją, mieszkają, niech dadzą żyć INNYM ! NAM TYLKO O TO CHODZI! Proszę poczytać inne wpisy, jak bardzo Jezusa, czy Maryję obrażają! Jak się śmieją ze Świętych! Czy sądzi Pan, że tak powinni robić? To w porządku!? Uważam, że KAŻDY, bez wyjątku, kto dopuści się strasznej zbrodni np. na dziecku, to wiadomo, że każdy musi ponieść karę wg Kodeksu Karnego! Co te dzieci zrobiły, że w bestialski sposób są mordowane? To są nasze wtedy, słowne wzajemne emocje ! Chciałby Pan tak opłakiwać swoje dziecko, ? Nie! Więc to też proszę zrozumieć ! Chciałabym, żeby wszyscy tak się zachowywali jak Pan, to byłoby dobrze. Może mógłby Pan im to jakoś przekazać ! WSZYSTKO MOŻNA POWIEDZIEĆ, ALE NORMALNYM SŁOWNICTWEM! Dobrze,że oglądałam, przynajmniej wiem, do kogo piszę! Pozdrawiam ! Oczekuję odpowiedzi.
anonim2019.06.19 21:14
Szanowna Pani! Fronda nie przyjmuje mojej odpowiedzi. Proszę o kontakt przez stronę myrodzice.org. pozdrawiam, Marek Błaszczyk
ceramik2019.06.17 6:36
''Dużo moich przyjaciół to rodzice gejów, lesbijek i osób transpłciowych.'' Mam dużo kumpli i żadnego zboczka nie znam. W jaklim świecie ty żyjesz?
infor2019.06.16 18:52
Zboczeńcy - to zagrożenie dla Polski i Polaków. Dlatego trzeba ich tępić ze wszystkich sił
Marek Błaszczyk2019.06.16 19:07
Jestem ojcem osoby homoseksualnej. Proszę o informacje. jak i kiedy będzie Pan tępił ze wszystkich sił moje dziecko i mnie. Naprawdę jestem ciekaw szczegółów. Jeden już znam - wytępi Pan moja rodzinę w imię obrony życia! Dużo moich przyjaciół to rodzice gejów, lesbijek i osób transpłciowych. Ich też pan wytępi? Swoj drogą, mam też dzieci hetero i dużo wnuków - czy to jest okoliczność łagodząca, czy tez pozabija Pan także moje wnuki?
Magda2019.06.16 20:12
Wnikliwy Marku, doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że określenie "tępić zboczeńców" nie dotyczy eksterminacji osób dotkniętych zboczeniem, a raczej wytępienia przypadłości zaburzającej tożsamość płciową. Naprawa usterki to zysk, natomiast uporczywe trwanie w niej jest niepowetowaną stratą. Poza tym pobłażliwość i pochwała złego są zgoła nieroztropne.
Zerr02019.06.16 20:26
Żądacie przywilejów i prawa do narzucania Ludziom waszych Wartości. Zmuszacie nas abyśmy was dostrzegali choć wcale nie mamy na to ochoty. Chcecie podstępem zmusić nas, abyśmy wbrew naszej woli zmieniali nasze Słowa, nasz Język i nasze Wartości. To jest Kulturkampf z waszej strony. Zmuszacie nas również, abyśmy de facto pozbawili Przywilejów związki małżeńskie, którym chcemy jednak ponadawac różne przywileje. To jest zamach na nasze Wolności. Ta agresja budzi reakcję. Osobiście jestem przeciwny gonieniu za zboczeńcami z tasakiem, a jest kilka powodów dla których to jest złe wyjście i piszę to bez cienia sympatii, więc martwi mnie, że wasza skrajnie nieodpowiedzialna Polityka MUSI doprowadzić do wzrostu nienawiści wobec homo jako grupy. Musi, i zapłacą za to np. moi znajomi homosie, choć nie mają z wami nic a nic wspólnego. Ściągacie im na głowy niebezpieczeństwo. Opamiętajcie się, póki czas.
Agnieszka2019.06.16 20:57
A czym różnią się wartości Pana Marka od Twoich? Jest mężem,ojcem, dziadkiem. Kocha swoją rodzinę i troszczy się o nią. Staje murem za swoimi dziećmi. Szanuje, akceptuje i kocha. Trzeba dużo złej woli, żeby dostrzec w tym coś złego.
Zerr02019.06.16 21:14
Nie da sie ot tak sobie, w 3 zdaniach, wypunktować gdzie tkwią fundamentalne róznice, i dlaczego wersja pro-LGBT musi doprowadzić, i juz prowadzi, do totalitaryzmu. To sa rzeczy opisane omówione jawnie przez Ojców Rewolucji. Żadna tajemnica, tworzenie zdeindustrializowanego, kontrolowanego post-społeczeństwa "pozbawionego zdolności wypracowywania własnego dobrobytu". Oni z fałszywym uśmiechem na ustach prowadzą nas na Pola Śmierci. Jak szczury zaczarowane dzwiękiem fletu.
Tomek2019.06.17 12:27
Nie wiem co Ty bierzesz ale chyba najwyższy czas odstawić leki.
Alojzy Cedzidło2019.06.16 21:20
A kto Pana zapladniał , panie Marku , kto ? In vitro przez odbyt . ? Nie poważnie piszę , co? A Pan myśłi ,że tu tylko matoły czytają i w każda pierdołę wierzą . Komletny brak logiki w tym Pana biadoleniu . Pedał , żyje ja hetero , dzieci i wnuki płodzi tylko ze skłonnościami ,,rowerowymi." A kupy w pieluchy to miały tęczowe ?
Sebastian Lorenc2019.06.17 5:41
Piotrowski napiłeś się za duzo wczoraj? Wyraźnie pan Marek napisał, że jest ojcem osoby homoseksualnej. O swojej orientacji nic nie pisał. Wszystko wskazuje na to, że jest hetero. Zresztą pan Marek Błaszczyk to osoba publiczna.
Alojzy Cedzidło2019.06.17 8:49
Aaaa to przepraszam Jak publiczna to ma prawo . A był w Częstochowie ? .
taro2019.06.17 9:37
ladne towarzystwo wyprodukowales.
iruś2019.06.16 18:05
Zastanawiające jest to, że niby prawicowy, konserwatywny rząd z frazesami o wartościach chrześcijańskich na ustach nie robi nic, aby oczyścić przestrzeń publiczną z propagowania patologii i obrażania uczuć religijnych. Kościół zaś hierarchiczny tchórzliwie milczy i modli się do swojego największego świętego, świętego spokoju. Degrengolada.
Klapaucjusz2019.06.16 18:05
Parada mężczyzn w sukienkach – Źle! Procesja mężczyzn w sukienkach – Dobrze!
infor2019.06.16 18:55
w twoim zakutym lewackim łbie tylko tak jest śmieciu
Klapaucjusz2019.06.16 19:35
Dziękuję! Nazwanie mnie “zakutym lewackim łbem” przez czytelnika Fronda przymuję jako komplement.
Magda2019.06.16 19:59
No widzisz Klapaucjuszu? Zaczynasz kumać. Brawo!
8882019.06.16 18:03
Niech będzie uwielbiony Bóg w Trójcy Jedyny. Kilka obrazków jak kończą bluźniercy albo ich popieracze Niewierze w przypadki a w szczególności kiedy uderzają w Trójcy Jedynego Boga... link owego czasu [url=http://www.jasnagora.com/wydarzenie-3958]http://www.jasnagora.com/wydarzenie-3958[/url] Pan Bóg nie pozwoli z siebie szydzić. Utkwiły mi słowa "profesora" Geremka w Brukseli przedstawiał problem - " okopanej głęboko Trójcy Świętej w Polsce wraz z radiem Maryja ze trzeba to wykopać''...Bóg nie musi karać ale wystarczy że nie pomoże ...Data i godzina modlitwy za ojczyznę pielgrzymki na Jasnej Górze r.M jest zbieżna z godziną śmierci B. Geremka. Autostrada do wiecznego zatracenia jest taka książka warto przeczytać.Wszystkie cierpienia od początku świata połączone razem są niczym w porównaniu do cierpień nieskończonych. Kara za sodomę i gomorę była dana Warszawie w 1944 powstanie warszawskie. Jeśli odda się pokłon diabłu on wyniesie człowieka wysoko w popularności, finansowo ale w zamian zabierze dusze do piekła. Każdy ma prawo i obowiązek moralny wypowiadać się w obronie swoich wartości. Pan Jezus rozmawiał ze wszystkimi ludźmi nawet z diabłem ( oczywiście w trybie rozkazującym-precz szatanie...) za wyjątkiem Heroda, milczał jedynie przed nim, również milczy dziś przed tymi co robią sobie ubaw (szydząc zejdź z Krzyża zrób nam cud...) przed Jego św. obliczem. Hitler też podobnie uważał, że jest wrogiem szczególnie 1 przykazania bożego, dlatego wypowiedział wojnę dekalogowi i zaczął wojnę od zbombardowania Kościoła w Wieluniu następnie szpitala niedaleko Kościoła. Zaskakująca inteligencja i strategia działania szatana. ( Kościół w wkrótce szpital) Dziś szatan działa nowocześniej, postępowo, usuwa Krzyż w imię poprawności politycznej,wolności pod płaszczem tolerancji i miłości a następnie wabi poprzez świecidełka sprawiające wrażenie dobrego nastroju i swobody. Inżynierowie budując Tytanica chełpiąc się "Ani Boga, ani Pana"Na jednej z burt Titanica napisali "Ani sam Chrystus nie zatopi tego.."Wielki muzyk Don Lennon wypowiedział słowa, "że jesteśmy bardziej popularni od samego Jezusa Chrystusa, chrześcijaństwo przeminie udzielając licznych wywiadów medialnych chwalił się że podpisał cyrograf i zawarł pakt z diabłem " a w niedługim czasie został zamordowany przez swojego fana. Dziś jego polski fan budując zespół na Lennonie "uniwerse" ( Universe - Mr Lennon ) w 2007r. 02.11. popełnia samobójstwo... módlmy się od jego zbawienie na pewno był nieświadomym fanem. Tak właśnie wygląda strategia działania szatana. https://www.youtube.com/watch?v=sLK2ONm4Uh8
Roman2019.06.16 21:18
Dziękuję za ten komentarz
matis892019.06.16 17:41
Stop pedofili sodomskiej chcącej pedofilsko seksualizować dzieci i mieć do nich prawa.
andrzejhahn32019.06.16 17:36
ostro to wy macie nasrane w beretach nieuki frondowskie
Baśka2019.06.16 22:15
A niby to czego się od was można nauczyć? Jak zboczeńcem zostać? Dziękuję, wolę pozostać taką, jak mnie Pan Bóg stworzył.
Ja 72019.06.16 17:35
Ci chorzy z nienawiści do Kościoła i normalnych ludzi zboczeńcy jakoś islamistów nie atakują, bo pamietają Charlie Hebdo. Ale i tu doczekają się swojego Breivika. I będzie spokój.
Maria Błaszczyk2019.06.16 21:14
W sensie że co? Że nie piszą w prasie o stosunku islamistów do osób nieheteronormatywnych? Ano piszą. Że nie aktywiści nie latają po telewizjach i nie biorą udziału w debatach na ten temat? Przecież biorą. Że nie ma w islamie nurtu krytycznego wobec tradycyjnej homofobii? Przecież jest. Istnieje mnóstwo publikacij nt. czeczeńskich obozów koncentracyjnych czy niedawna (co więcej skuteczna) burza w sprawie Brunei. (co ciekawe, islam jest znacznie mniej transfobiczny; nawet w kraju, w którym naprawdę poszanowanie nauki i praw człowieka nie jest zbyt zaawansowane, czyli Pakistanie, możliwe jest np. posiadanie paszportu z wpisaną trzecią płcią). Tylko widzisz. W Polsce nie mamy islamistów. Mamy za to katolików, którzy biją i z upodobaniem obrazają osoby nieheteronormatywne.
Zerr02019.06.16 22:38
Dlaczego się dziwisz, że jakis 'gej' oberwie? Mało który normalny chłopak, młody i pełen wigoru, zniesie świadomość i wiedzę o tym, że jest lustrowany jako "obiekt seksualny". On w takim wypadku po prostu da po ryju. To dokładnie to samo, co dziewczyna która wali z liścia w pysk natręta gapiącego sie jej w dekolt. PS. Żadna 3płeć po prostu nie istnieje. Nawet hermafrodyci ne sa żadna 3płcią.
gość2019.06.16 17:26
precz z pedałami
Polka2019.06.16 17:09
Jak widać LGTB daje się prowadzić na smyczy żydom
Polak2019.06.16 18:39
Bardzo mnie to martwi że Usa i Izrael z którymi tak bardzo zaczynamy współpracować otwarcie propagują wsparcie dla środowiska lgbt Mamy być tolerancyjni wobec lgbt podczas gdy z ich strony tolerancji dla naszych wartości i Religii po prostu nie ma
prima2019.06.17 14:45
Tak ich wyprowadzą, że sami siebie zniszczą nie wiedząc nawet kiedy i czym. Zaczynają czerpać pełnymi garściami ze starożytnego Rzymu. Do zbiorowych orgii już tylko krok.
gest2019.06.16 16:04
te zboczone ruchy są sterowane, prowokują, wchodzą na chama w konfrontacje z katolikami bezczeszcząc święte miejsca, obrzędy, obrazy itd. dzisiaj w Częstochowie jest spotkanie modlitewne dzieci z całej Polski i dlatego musieli koniecznie akurat w tamtym miejscu paradować i w tym samym czasie. Widocznie jest zapotrzebowanie na zadymę, w końcu jakiś przebieraniec dostanie w limo i będą robić aferę na cały świat jak to reżim ich prześladuje,że faszyści itp .
Niejestemrobotem2019.06.16 18:12
Aktualnie to co tydzień jest jakiś kościelny event, ciężko wybrać nie termin, żeby nic nie było ;) Serio wierzycie, że to celowo, żeby zrobić katolikom na złość? Cóż, jak ktoś ma intencje atakowania każdego, to widać innym też je przypisuje. No ale mniejsza, nikt nie wchodzi do kościoła, nie robi tam rozróby, a ulice są publiczne. Zadymę na tych ulicach jak coś to robią katolicy/przeciwnicy LGBT. A przecież na tym polega demokracja, że każdy może manifestować, mieszkańcy którzy popierają ruchy LGBT także. P.S. Warszawa pokazała, że wielu ludzi popiera ruchy LGBT, więcej niż było na marszu dla rodziny, czy jakoś tak, ale nikt nie chce zakazywać marszy dla rodziny.
taro2019.06.17 9:20
moga sie wybrac do niemiec i szwabom machac jajami pod nosem, oni kochaja zboczencow. Ostatnio nawet jeden oficiel powiedzial, ze muzulmanie i pedaly zbudowaly niemcy.
Niejestemrobotem2019.06.17 16:15
Ale czemu mieszkańcy Częstochowy mają manifestować w Niemczech?
JAGODA2019.06.18 23:39
Bo ich tu nie chcemy ! Nie idą , tam gdzie ich chcą !
Agnieszka2019.06.16 15:59
Niech mi ktoś powie, bez wyzywania i obrażania, jak jeszcze potraficie,co was obchodzi kto z kim sypia, kto w kim się zakochał i z kim chce zamieszkać. Nie macie swojego życia? Ktoś wam próbuje coś narzucić? W jaki sposób? Każdy kto chce, może zauważyć, że te marsze równości to imprezy bardzo pokojowe. Wbrew temu, co chce pokazać ten portal,wrzucając jakieś zdjęcie nie mające z marszami w Polsce nic wspólnego,nikt tam się nie rozbiera, nie robi nic zdrożnego. Nawet jeśli nie zgadzamy się z hasłami,to trzeba wyzywać, rzucać kamieniami, atakować? Czytam te wasze komentarze i nie wierzę. Jak chcecie eliminować homoseksualistów? Dlaczego stosujecie wymiennie homoseksualista-pedofil. Przecież to bzdura. Każdy pedofil powinien zgnić w więzieniu, ale homoseksualizm nie krzywdzi.
Polak2019.06.16 16:18
Ciekawe to co piszesz tylko dlaczego palone są Kościoły, profanowane symbole katolickie, a na świecie zabijani niewinni chrześcijanie, dlaczego tak kłamiesz? To co napisałem to wg Ciebie postawy pokojowe?
Agnieszka2019.06.16 16:24
I kościoły palone są przez homoseksualistów? I czy ja kiedykolwiek poparłam palenie kościołów, czy jakiekolwiek profanacje? Homoseksualiści mordują chrześcijan na świecie? Ktoś Ci straszne bzdury naopowiadał. Istnieją też wojny, głód w Afryce, wysoka umieralność noworodków w krajach trzeciego świata, tsunami, pożary lasów, rekiny ludojady, wypadki lotnicze, utonięcia. Czy to też wina homoseksualistów?
Polak2019.06.16 16:29
Jeśli uważasz że organizowanie marszu równości w Częstochowie nie jest prowokacją i profanacją to kłamiesz.
Agnieszka2019.06.16 16:32
Nikt nie próbował wejść na teren Klasztoru. Nikt nie chciał iść na Jasną Górę. Poza tymi miejscami Częstochowa to zwykłe miasto, a nie jakieś miasto-sanktuarium. Mieszkają tu ludzie różnych wyznań i światopoglądów i trzeba się z tym pogodzić. Jeśli twierdzisz inaczej, to kłamiesz.
Polak2019.06.16 16:42
Gender to nie jest religia tylko zboczona dewiacja Każda religia wierzy w jakiegoś boga, a w co wierzą genderyści? czego owocem jest alkohol, narkotyki, pornografia i brudny sex?
Polak2019.06.16 16:54
każda religia proponuje człowiekowi pracę nad sobą, zmianę swojego charakteru żeby być lepszym człowiekiem. Co proponuje gender? Zniszczenie duszy człowieka i nic więcej.
Agnieszka2019.06.16 16:58
Gender to jest inaczej płeć. Mówiąc o religiach mieszkańców Częstochowy miałam na myśli faktycznie różne wyznania.
Polak2019.06.16 17:08
tak wiem gender to płeć ale ludzie lgbt przez to co robią tylko wszystko niszczą, niszczą człowieka i jego naturę i duszę, nic nie naprawiają w człowieku tylko go niszczą.
Agnieszka2019.06.16 17:11
Nie czuję się niszczona przez kogokolwiek. Może czasem psychicznie przez ludzi Twojego pokroju na tym portalu ;) . I tym miłym akcentem zakończę tę rozmowę, pozdrawiam i miłego wieczoru.
Niejestemrobotem2019.06.16 17:03
Wyznań i ŚWIATOPOGLĄDÓW. Czytajmy ze zrozumieniem. Nie wiem, w co wierzą genderyści, ale większość ludzi o poglądach, jak Wy to określacie, lewackich wierzy w to, że każdy człowiek zasługuje na szacunek, niezależnie od religii, poglądów, orientacji itd., o ile sam szanuje innych i ich nie atakuje. KAŻDY!
Maria Blaszczyk2019.06.16 18:55
Osobiście sądzę, że większość ludzi sądzi, że ludziom należy się szacunek. Także prawaków, katolików, muzułmanów. I że niestety nie wszyscy uznających się za lewaków, kierują się tą prostą regułą. W każdym razie - nie sądzę, by na podstawie poglądów Zerro, Polaka i Magdy można było wnioskować o ludziach w ogóle. Genderyści wierzą, że płciom przypisywane sa kulturowo zestawy cech, określanych jako "kobiecość" i "męskość". I że np. taka lewaczka jak ja, która została wychowana w przekoananiu, że kobiety to też ludzie, a kobiecość to bycie kobietą i tyle, inaczej postrzega kobiecość niż córka niepiśmiennego taliba, której kobiecość oznacza brak podstawowej wolności chociażby do chodzenia po ulicy, nie mówiąc o wyborze zawodu czy partnerów seksualnych.
Niejestemrobotem2019.06.16 19:58
Dziękuję za bardzo proste wyjaśnienie ;) Możesz mi jeszcze wyjaśnić, dlaczego są oni takimi wrogami Frondy?
Zerr02019.06.17 1:18
Ja dla odmiany uważam, że na szacunek trzeba załużyć Uważam równię że mozna go stracić Na dokłądke uważam, że szacunek okazywany ludziom chcącym naszego wyniszczenia to karygodna głupota.
Niejestemrobotem2019.06.17 6:16
A kto i w jaki sposób chce tego wyniszczenia?
Majestic2019.06.16 17:55
Homoseksualiści nie mają nic przeciwko gdy Kościół jest palony, oni każdy akt terroru wymierzony w Kościół przyjmują z usmiechem na ustach. A Podleśnej profanacja Religijnej Wartości, profanacja mszy przez Niemca to słowa nie napisałaś że jesteś przeciwko. Homoseksualista jest winny że nie chce podjąć walki z swoją przypadlością tylko poddaje sie zboczeniu i tkwi w bagnie obrzucając innych blotem.
Waldi2019.06.16 16:41
To ja się zapytam, dlaczego tak musicie demonstrować publicznie z kim sypiacie i tak nachalnie narzucać swoje przekonania seksualne, dlaczego też chcecie to narzucać już małym dzieciom i zaraz te teksty "rzucają w nas kamieniami". Czy uważasz, że Polacy nie wiedzą do czego doprowadził na świecie wasz homoterroryzm?
Agnieszka2019.06.16 16:47
Rozczaruję Cię, moje przekonania seksualne są bardzo tradycyjne i nawet staroświeckie, a ich owocem jest dwójka dzieci. Na marszach, paradach nikt nie opowiada z kim sypia, nikt tego nie pokazuje, tylko chce pokazać, że odmienność to nic złego, nikogo nie krzywdzi, Tylko tyle.
Majestic2019.06.16 17:47
I zabierasz tą dwójkę dzieci na parady, czy trzymasz ich dla ich bezpieczenstwa jak najdalej od rzeczy które mają zły wpływ na młodego człowieka. Z tylom już spali że nie spamietają wszystkich, a pokazują swoją nienormalnośc której przyklaskujesz bo ....
Waldi2019.06.16 19:31
Tylko czemu te wasze "niewinne igraszki" przewracają całą podstawę Państw na których były zbudowane, wprowadziły terror poprawności, za odezwanie się do pana-pani "on" w Norwegii 24 godz aresztu. Dzisiejszy ATAK na Jasną Górę to też tylko pokazanie "odmienności" ??? Całe szczęście, że NORMALNI ludzie zablokowali wam możliwość dokonania jeszcze większych profanacji, bo ta nagminna profanacja obrazu Matki Bożej czy Eucharystii już wam nie wystarcza.
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:14
No ja na przykład - muszę. Ciągle i nieustanie publicznie demonstruję z kim sypiam. Chodzę z ojcem moich dzieci w miejscach publicznych. Bywa - ze za rękę. I co gorsza - bywa, że z naszymi dziećmi. To już naprawdę nie pozostawia chyba żadnych złudzeń co do natury łączących nas relacji. A do czego doprowadził hometerroryzm? I czym w ogóle jest, bo nigdy nie słyszałam o homoseksualnych aktach terroru?
Magda2019.06.16 16:45
Co Ty z obcej galaktyki dotarłaś dzisiaj na Ziemię? O czym Ty piszesz? Skryty nie narzucający się związek homoseksualny? Pokojowe marsze zboczeńców? Nieprowokujące zachowanie? Szacunek dla wartości? Właśnie, że narzucacie się, jesteście agresywni, eksponujecie pogardę dla tradycji i normalności, prowokujecie konfrontację, jesteście obsceniczni i wulgarni. Twój wpis dodatkowo dowodzi, że fałszywi. Nikt normalny nie chce moralnego brudu w Polsce. Prawdziwym Polakom jesteście obcy. Jesteście intruzami.
Agnieszka2019.06.16 16:51
Póki co Ty jesteś agresywna. Mam rodzinę, bardzo tradycyjną. Nie wydaje mi się, żebym była wulgarna, czy obsceniczna. Nie masz pojęcia jakie są moje wartości, więc może nie wmawiaj mi żadnych bzdur. I wiesz, jestem u siebie, mój ukochany jest u siebie i moje dzieci też. I nie widzę potrzeby, ani nie czuję się upoważniona, żeby wyganiać stąd kogokolwiek. Polska jest gościnna i kolorowa, pomieścimy się.
Magda2019.06.16 16:58
Czy Ty jesteś świadoma, tego, co piszesz? Twój komentarz dotyczył ogólnie ruchu osób zboczonych, a w odpowiedzi na mój post wprowadzasz charakterystykę swojej osoby. Pisz, proszę na temat.
Agnieszka2019.06.16 17:01
Napisałeś mi, że jestem agresywna, wulgarna i obsceniczna, więc się bronię. Mówisz mi, że w moim kraju jestem intruzem. Ubliżasz mi, a ja mam się nie bronić? Nie przesadzaj może.
Magda2019.06.16 17:27
Na prawdę masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu. Wszystko wytłumaczyłam Ci powyżej, a Ty dalej swoje. Czyżby zabrakło ci argumentów?
Sebastian Lorenc2019.06.16 17:39
Aga nie gadaj z nią, pamiętasz, to psychopatka, uciekaj dziewczyno.
Magda2019.06.16 18:28
No proszę, Sebciu, Ty jesteś kolejną osobą posługującą się mową "miłości". W co wy gracie? Z powodu braku argumentów, podstawiacie do dialogu kolejne osoby, które niestety nie panują nad emocjami . I wychodzi prawdziwe JA, to znaczy - totalna degrengolada. Leczcie się, drodzy moi, póki nie jest za późno.
Majestic2019.06.16 17:59
Bierzesz w obronę towarzystwo Lgbt wraz z tym bierzesz na siebie wszystkie obsceny ktorych dokonalo lgbt, na tobie spoczywa ciezar ohydztw popelnionych przez lgbt/ Nie dzwigniesz tego dziecino, juz się chwiejesz na nogach gdy ci wytknięto że na marszu lgbt agresja jest wszechobecna/.
ja2019.06.16 17:05
Nie ma sensu z nimi dyskutować. Oni mają to wgrane na stałe. "LGBT to samo zlo" bo tak powiedział Jarosław i ksiądź! A to pozwala na wyłączenie mózgu - to lubią, bo wtedy ich nie boli. Nie ma sensu. Nienawistne parchy.
Agnieszka2019.06.16 17:09
Wie, zawsze się wkręcę, a później przeżywam. :)
Magda2019.06.16 17:30
Piotrusiu, te "nienawistne parchy" - to takie przyjazne i pokojowe (?) - Nieprawdaż?
Sebastian Lorenc2019.06.16 17:36
Piotrusiu? Czyżby psycholka Ardynka, wielbicielka Piotra Nowaka? Jak tam Twoje koleżanki, co to z Twojego wifi korzystają?
ja2019.06.16 17:39
No chyba jest taka możliwość :P
Polak2019.06.16 17:48
To po co tu zaglądasz? Pewnie szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? To jednak dobrze, każdy człowiek potrzebuje prawdziwego szczęścia, miłości i wolności. Narkotyki, wóda, imprezy non-stop i walenie non stop i z kimkolwiek to tylko syf który proponuje największy kłamca na tym świecie
ja2019.06.16 17:54
:) To masz chłopie zajawki, :)
Polak2019.06.16 18:01
Śmiesznie to nazywasz, ale konsekwecje tego gówna zawsze są podobne
Bartakus2019.06.21 21:12
Wiekszego gowna niz ty masz w glowie chlopie to ze swieca szukac
Majestic2019.06.16 17:42
Obnoszą się z tym co i gdzie sobie wkładają to My wszyscy Normalni dla waszego komfortu mamy mówić że to jest zdrowe i utwierdzać was w kłamstwie ze jesteście calkiem normalni. Na marszach równości i nie tylko jest narzucane że homoseksualne zachowanie należy traktować jak coś normalnego, to jest narzucanie ludziom jak mają homoseksulism trakotowac. Pokojowe imprezy na której uczestnik mowi ze czeka az stare k... wymra, to nie jest jednostkowy przyklad wskazujacy ze lgbt chce zabic normalnosc.
matis892019.06.16 17:59
Lewaczka Agnieszka dalej udaje idiotkę. Nikt nie zieje tu taką nienawiścią jak wy lewaki, dumni sodomici i to każdy widzi, a lewaczka Agnieszka gra dalej słodką idiotkę kłamiąc. Wy sodomici i sympatycy, skoro wybraliście dewiacyjne związki ok, ale skoro są one martwe i nie mogą mieć dzieci chłop z chłopem i baba z babą, bo to wbrew naturze, to niech ruch sodomski nie wyciąga pedofilsko łapy po dzieci, skoro dewianci nie mogą ich mieć między sobą. Jeszcze grasz idiotkę ślepą że ruch sodomski nie prowokuje, nie bezcześci symboli katolickich i nie pała nienawiścią. No i czemu sodomici są jak złodzieje. ICh związki małzeństwami nie są, więc czemu nie wymyślą sobie swojej nazwy, tylko jak złodzieje kradną tradycję, nazwy i chcą wchodzić tam gdzie ich to nie dotyczy od wieków.
Majestic2019.06.16 18:17
Agnieszka nie musi nic udawać ona już taka jest, mogła milczeć ale ona woli mowić pokazując na około że inteligencje ma w czterech literach. Jesli Agnieszka nie przestanie saczyć jadu to skonczy się to dla niej bardzo zle, wszystko ma swoje granice, ona juz przesadza w infantylnych komentarzach.
ja2019.06.16 18:27
Matuszewski cwelu. Zaraz ja ci zacznę grozić.
polak2019.06.16 19:21
Zajmij się nią jak kiedś stary, niech wyje ze strachu
Milka2019.06.16 18:30
"Bardzo pokojowy marsz" serio, gdy cale to towarzystwo wyglądające obrzydliwie wybiera sie na procesję dzieci? To jest identyczna agresja jaka wykazuja homoseksualiści na frondzie.
Marek2019.06.16 19:15
Więc postaram się tobie wyjaśnić,to co piszesz to już jest jakaś manipulacja.przeinaczanie pewnych pojęć,Nikogo nie obchodzi z kim sypiasz ani co robisz to twoja prywatna sprawa ale to co próbujecie robić w tym przypadku Częstochowa to niesmaczna prowokacja,posuwacie się do niebezpiecznych granic i nie dziwcie się ,że ludzie was nienawidzą,a gdyby nie kontr manifestacja i policja to nie chcę nawet wyobrażać do czego byś cie się mogli posunąć.Albo zgrywasz się i manipulujesz albo jesteś naiwna
Maria Blaszczyk2019.06.16 23:36
Częstochowa nie jest niczyją własnością. Dopiero co w Warszawie był "Marsz dla życia i rodziny"- bo one dotyczyły specyficznego życia i specyficznego typu rodziny - nie są bliskie większości warszawiaków - to marsz sobie przeszedł, nikt im nie kazał "wypier..lać", nie chciano ich nigdzie wieszać. I tak ma być. Ludzie mają prawo manifestować w sprawie ważnych dla siebie idei, jeśli tylko nie łamią one prawa.
Marek2019.06.17 9:48
Oj dziewczyno zadam pytanie jeszcze raz prowokujesz? czy jesteś naiwna?,wy tak macie,najpierw narobicie smrodu a później udajecie niewiniątka,,w stylu a o co wam chodzi"?,jak byście mieli dobrą wole,,tak przyjmijmy(przez moment) bo o to was nie podejrzewam ale załóżmy tak teoretycznie" ,to nie odnosilibyście się z profanacją świętych obrazów,to był dzień kółek różańcowych dla dzieci organizator powinien wiedzieć o tym,przełożył by waszą maskaradę na inny dzień,gdyby nie ta blokada nawet nie chcę wyobrażać do czego byście się mogli jeszcze posunąć(jak piałem wyżej)tak więc nie pisz głupot Mario,bo widać jak na dłoni o co wam chodzi bo nie chodzi tu o niczyją własność a uszanowanie pewnych norm jakie obowiązują szczególnie w tym miejscu,ale dla ciebie widać to pojęcia obce u was tylko prowokacja i słoma z butów która wam wystaje
Romek2019.06.16 19:35
Droga Agnieszko, Nikogo nie interesuje to kto się w kim zakochał i z kim sypia. Nie słyszałem żeby w Polsce ktoś nagminnie bił gejów... Czy znasz rozwinięcie skrótu LGBT? Czy wiesz, że to wśród homoseksualistów odsetek pedofili jest znacznie większy niż wśród księży. Czy wiesz, że lesbijki, geje, homoseksualiści i transseksualiści swoją seksualność mają na 1 miejscu. Ci ludzie wychowują w tym klimacie dzieci? A na seksualność dzieci mają czas. Zastanów się na co się zgadzasz. Bo tego nie rozumiesz.
Sariel2019.06.16 19:47
Ooo tak, generalizuj dalej WSZYSCY HOMOSEKSUALIŚCI mają seksualność na 1 miejscu WSZYSCY Rozumiem, że Ty to najlepiej wiesz ;) P.S. Znam łącznie 5 homoseksualistów (chyba, że o jakichś nie wiem) i powiem Ci, że 4 z nich to bardzo emocjonalne i nastawione na długotrwałą relację i miłość, dobre i pozytywne osoby
kot Filemon2019.06.16 21:44
Generalizuj? Skoro seksualności nie mają na 1 miejscu - to dlaczego to jest dla nich takie ważne, że organizują parady? Kiedy idę ulicą nie widzę ludzi z wypisaną orientacją na czole... a oni ją sobie wypisują... a później jęczą o nietolerancji...
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:18
Dlatego, że nie mają tych samych praw - tylko z powodu swojej orientacji. Która, to prawda, nie jest zbyt istotna - ale tym bardziej nie powinna stanowić powodu do odbierania ludziom praw. kiedyś było tak, że czarni, z powodu kompletnie nieistotnej cechy, jaką jest kolor skóry, nie mieli różnych praw. I dlatego organizowali marsze i demonstracje.
Zerr02019.06.16 22:30
Maja dokładnie takie same prawa. Żaden urzędnik nie pyta w żadnej okoliczności o "orientację". Mogą zawrzeć małżeństwo na dokładnie takich samych zasadach jak wszyscy ludzie, a że nie będzie to z "tą osobą"? Cóż, bardzo wiele ludzi nie może zawrzeć małżeństwa z "tą osobą", bez względu na "orientację".
kot Filemon2019.06.16 22:37
Jak to nie mają tych samych praw? - Przecież mają takie same prawa jak ja-heteroseksualista. Przecież mają prawo głosu - i mogą iść do urn, mogą żyć i mieszkać gdzie chcą i jak chcą - więc o jakich prawach piszesz? O małżeństwie i tworzeniu rodziny? Dwóch osobników tej samej płci nie może mieć dzieci (biologicznie niemożliwe), a co za tym idzie - tworzyć rodziny.
polak2019.06.16 19:41
Chcecie adres tej zlewaczałej wywłoki Agnieszki Dz.? Zapraszam na mojego FB Rafał Cynk (Polska walcząca w tle)
anonim2019.06.16 20:37
Dzięki stary. Przyda się.
krzysztof 542019.06.16 20:30
to co robia w czterech scianach nie interesuje nie zycze sobie by publicznie pierd.... samcy i samice
anonim2019.06.16 21:09
Pan mówi o ludziach. Tak nie wolno.
kot Filemon2019.06.16 21:36
Mnie nie obchodzi, kto z kim sypia, kto się w kim zakochał i kto z kim chce mieszkać... Obchodzi mnie natomiast to, że ktoś mi wmawia, że miłość homoseksualna to jest to samo co heteroseksualna, albo, że dwóch facetów może stworzyć ze sobą rodzinę i wychować dzieci. Ze związków takich nie powstają dzieci..., więc nie powinni oni otrzymać do nich praw. ps. homoseksualista-pedofil jest zapewne odbiciem piłeczki na tęczowe określenie "klecha-pedofil"...
edi2019.06.17 6:20
LGBT=PZPR - ideologia neomarksistowska powinna był zabroniona tak samo jak komunizm i nazizm
taro2019.06.17 6:43
obudz sie, czy ,,heteroseksualni lataja i demonstruja,NIE. robia to dewianci, by przesunac pewne progi w spoleczenstwie, to jest ich glowny cel i nie mysl mala, ze chodzi o to, kto z kim sypia,bo ,,grzesznikami,, jestesmy wszyscy, ale nikt nie chce mieszkac w sodomie i gomorze, a do tego w takim miejscu wychowywac dzieci.
www2019.06.17 6:44
Nie da się obrazić takich lafirynd jak ty czy ta błaszczak. jesteście zerem. żałosne popłuczyny. Obrzydzenie bierze jak sie na wasw patrzy. umrzecie samotne i niekochane. tak kończa wszystkie homosie
anonim2019.06.17 7:04
Zamknij się kłamliwa suko. Do budy. Ssij mi
Alojzy Cedzidło2019.06.17 15:58
Pani Agnieszko . Dlaczego udaje Pani idiotkę , Przecież , sądząc po Pani komentarzach to Pani umie pisać . Z bezstronnością jest gorzej . Przecież na Boga nikt mi nie wmówi ,że do tej pory ktoś w Polsce prześladował tych ,,homo" . Mało kogo obchodziło co oni sobie wyprawiają z tymi dolnymi częściami ciała , służącymi w naturze do podtrzymania gatunku . Tu ludzkiego. Teraz walczą o co ? Maja być uznawani za lepszych od tych od podtrzymywania gatunku . I spokój im się skończył . Walczą , nie przyjmując do wiadomości ,że ta wojna jest dla nich przegrana na własną prośbę .
gladius2019.06.21 12:27
Agnieszko, absolutnie nie obchodzi mnie to o czym napisałaś. Zadam tylko jedno pytanie, w czym Ci ludzie są dyskryminowani, że na siłę próbują walczyć o "swoje" prawa i normalność, której rzekomo nie mają. Czy Państwo odmawia im możliwości nauki, pracy, opieki medycznej, dyskryminuje się ich w kolejce w markecie bądź po bilet w kinie ? Analogicznie miliony Polaków powinny wyjść na ulice i manifestować swoją heteroseksualność, do tego dążymy ? Sam w sobie ruch LGBT jest zły i należy go zwalczać. https://www.pch24.pl/szwecja--dziennikarska-prowokacja-obnazyla-pro-pedofilskie-sklonnosci-aktywistow-lgbt,69060,i.html I na koniec, nie wiem jakie poglądy reprezentujesz, ale pewnie masz świadomość, że najwięcej agresji rodzą manifestacje lewicowe (Antifa etc). Francja, Niemcy, również w Polsce. pozdrawiam
Michał Pasierb 2019.06.16 15:56
A nie lepiej w taki upał gdzieś nad wodę?? Tylko koni żal...
anonim2019.06.16 15:46
precz z homosiami
edward2019.06.22 13:28
to prawdziwy katolik mówi ,czyli precz z ksiezmi bo oni sa prawie wszyscy gejami,reszta to zboki
Polak2019.06.16 15:36
Tzw marsze równości powinny zostać zabronione. Tak naprawdę to są marsze sprzeczności i zamętu.
Mela2019.06.16 16:27
Wybory na jesień wię trzeba raz na zawsze wykopać z korytek obecne władze.
Moly2019.06.17 2:16
Pan powiniem by zabroniony.
Grzegorz2019.06.17 7:00
Pedał = odbyt
robaczek 2019.06.17 9:08
i drogi krzyzowe. ci dopiero dewiazje promuja!!!!1 kochane patokatole moje ******
Magda2019.06.16 15:35
Kim są przedstawiciele LGBT+, jakie są ich zamiary, co w ogóle sobą reprezentują dokładnie widać we wpisach zboczonej szarańczy na forach frondy. Moim zdaniem jest, to wystarczający powód do eliminacji z życia publicznego.
Maria Blaszczyk2019.06.16 21:28
Szarańcza? Coś jak "karaluchy" z Radia Tysiąca Wzgórz. Im starczyło 4 lata, by doprowadzić do jednego z większych ludobójstw w historii ludzkości. Tik tak, tik tak...
Zerr02019.06.16 21:39
Dobrze, że zauważasz, że agresywna polityka Sekty LGBT grozi ludobójstwem. To jest jej całkiem jawny, choc nie do końca zwerbalizowany cel - wymordowanie kilkudziesięciu milionów Białych Europejczyków, i zastąpienie ich "rasowa mieszanką" Nie pytam już kiedy się zatrzymają, bo permanentna rewolucja nie ma końca, tylko kto ich zatrzyma.
Maria Blaszczyk2019.06.16 22:32
Nic o tym nie wiem. Ale czytałam Protokoły Mędrców Syjonu i brzmiało to jakoś podobnie...
Zerr02019.06.16 22:40
prawda to straszna antysemitka
Tomek2019.06.17 19:28
Daj już spokój z tymi swoimi fobiami bo to serio, żle o Tobie świadczy
Leon Napoleon2019.06.16 15:19
Mam wrażenie, że władze są celowo bierne. Dlaczego tolerujemy homo terror? To nie jest walka o prawa. To jest walka o przywileje. Więc czas z tym skończyć. Cieszą się prawami jak wszyscy obywatele. Więc nie ma powodu do faworyzowania homoseksualistów.
Maria Blaszczyk2019.06.16 18:44
Terror to, za SJP, «przemoc i okrucieństwo albo groźby ich użycia stosowane wobec ludzi w celu ich zastraszenia» Chodzenie po ulicy z tęczowymi flagami nie spełnia tej definicji. I tak, to jest walka o prawa. O prawo do dziedziczenia wspólnie wypracowanego majątku - póki co najpierw rodzina pochodzenia ma prawo do zachowku, a potem płaci się podatek jak w przypadku dziedziczenia po osobie obcej. W praktyce oznacza to, że jeżeli jeden z partnerów umrze - drugi ma sporą szansę wylądować na bruku, nawet jeśli wspólnie przez 30 lat po równo spłacali kredyt za mieszkanie, razem o nie dbali i w nim mieszkali. Uważasz, że to w porządku? Albo to, że jak Twój partner umrze, to po pierwsze nie masz żadnego prawa o decydowaniu o jego zwłokach, w praktyce gmina je dostanie w prezencie, a po drugie - nawet dnia wolnego na pogrzeb nie dostaniesz? Fajnie, co? Straszny przywilej.... Albo zeznawanie w sądzie. Teoretycznie sąd może Cię zwolnić z zeznawania przeciwko najbliższej osobie, nawet jeśli to nie jest Twój małżonek. W praktyce - zależy to od widzimiesię konkretnego sędziego. To nie jest żadne faworyzowanie. To są równe prawa. Do uznania oficjalnie stanu faktycznego.
Zerr02019.06.16 20:11
Prawo do dziedziczenia nie dotyczy "wspólnie wypracowanego majątku", bo majątek espólnie wypracowuje cała masa ludzi, więcej niz jest wszystkich "gejów". Prawo do dziedziczenia dotyczy Majątku Wspólnego Rodziny i ma za zadanie umożliwic trwanie rodziny przez pokolenia. Zboczeńcom nic do tego. Bierzesz na początku jawnie zakłamane "definicje" co i jak, i na tej podstawie żądasz PRZYWILEJÓW
Maria Blaszczyk2019.06.16 21:18
G... prawda. Nie ma służyc trwania rodziny przez pokolenia, bo dotyczy rodzin bezdzietnych również. Ma służyć temu, by ludzie na starość nie lądowali na bruku.
Zerr02019.06.16 21:31
Rodziny bezdzietne to wyjątek od reguły. Nie wyróżniamy ich ponieważ nie należy wnikać w cudze niemożności. Wy po prostu usiłujecie tak przerobic pole znaczeniowe słowa "rodzina" aby "rodzina" przestała być "Podstawą Rodu" ale stała się tylko jakąś szczególną, marginalna w domyśle, formą "Komuny". To jest ZAMACH na wolność ludzi, chcecie ich skrzywdzić, bo wpajając im zafałszowane po Orwellowsku słowa, manipulujecie ich postępowaniem i ich myślami.
Maciek Arczyński2019.06.17 5:11
"Rodziny bezdzietne" tak jak i duchowieństwo katolickie nie kwestionuje zasadności istnienia rodzin w tym tradycyjnym rozumieniu. I tego dewianci nie chcą zrozumieć. Patologia w Kościele jest nazywana patologią jednak i to przy wszystkich nadużyciach jakie mogą zaistnieć. A charakterystyczne jest dla wszystkich cywilizacji w okresie schyłkowym, że patologie były wynoszone do poziomu normalności. Zatem należy domniemywać, że radości różnej maści zboczeńców długo nie potrwają bo system się zawali sam pod własnym ciężarem. A zwłaszcza pod ciężarem grzechu.
Alojzy Cedzidło2019.06.16 20:29
Nie wdając się w szczegóły Pani komentarza,pani Mario , dot .majątku i innych praw par homoseksualnych . bo to można uznać jako walkę o równouprawnienie .. Niech walczą . Nikt wam tego prawa nie odmawia . Jest tylko jeden problem . Czy te manify ,,tęczowe " , to manify homoseksualistów czy może wrogów PiS- u i kościoła , naszej kultury Pisze Pani :,, chodzenie po ulicach z tęczowymi flagami nie spełnia tej definicji . To jest walka o prawa " Fajne . Jeśli walką o prawa jest demonstrowanie z podobizną waginy otoczonej penisami ; to o jakim to prawie Pani gwarzy ? I na koniec . Czy w końcu ktoś z tych penisowych i waginowych bojców o wolność i rownośc praw , zrozumie ,że taka walka otwiera ludziom oczy na wasze wartości moralne i inne wartości związane z poszanowaniem i naszych wartości kulturowych.
Maria Blaszczyk2019.06.16 21:26
Bardzo to łaskawie i wspaniałomyślnie z pańskiej strrony, panie Alojzy, że przyznaje im pan prawo do tej walki. Tylko widzi pan. Ta walka już się kilka razy odbyła. O prawa kobiet. Czy o prawa kolorowych. I cała rzecz w tym, że sami nic nie wywalczą. Bo jest ich łącznie jakieś 10%. Z wcześniejszych udanych batalii o prawa mniejszości - wiem, kobiety nie do końca pasuja do tj definicji, ale ich marginalizacja sprawiła, że de facto funkcjonowały jak mniejszośc - wymaga zdobycia zwolenników. By to sie stało - te grupy muszą byś widoczne. Dokładnie to samo mówiono o feministkach - niech walczą, ale NIE W TEN SPOSÓB. O czarnych - niech grzecznie poprosza, w końcu społeczeństwo dojrzeje. Ale prawa zdobyły i zdobyli, kiedy wreszcie ludzie zdali sobie sprawę z ich istnienia i ich problemów. A do tego potrzebne jest wychodzenie na ulicę. Więc niech pan nie poucza dyskryminowanych mniejszości jak mają walczyć o swoje prawa. Bo oni to wiedzą i mają sprawdzone. Niech pan dba o własne wartości we własnym zyciu - godne to i sprawiedliwe, słuszne i - być może - zbawienne. Ale inni ludzie ich nie podzielają. Przykro mi. Takie jest życie. Moich wartości też wielu ludzi nie podziela. I choć szczerze uważam, że świat byłby lepszy, gdyby to robili - inaczej wybrałabym przecież inne wartości - to nie oczekuję, że zmienią zdanie, bo mi się ich wartości nie podobają.
Zerr02019.06.17 1:37
Trudno o większe zakłamanie jak bajki o 'prawach kolorowych'. Bardzo wielu zginęło i ginie, bo kolorowi mają 'prawa'. Kolorowi, których jest mniej jak 40% ludności, a popełniają 72% morderstw.
Alojzy Cedzidło2019.06.17 12:12
Czuję się , pani Mario , niebotycznie usatysfakcjonowany takim obszernym omówieniem mojego mało udanego wpisu.Byłbym kosmicznie uradowany , gdyby Pani w tej swojej nie pominęła tych ,,transparentów ' m.innymi . Waqiny otoczonej promieniami z penisów . Jakoś mi to zestawienie nie pasuje do homoseksualizmu . Same waginy , albo same penisy . Nooo ...ew z obrazkiem odbytu..
szcze na PiS i rydzyka2019.06.16 15:19
Polska, Rosja, Malta i konserwatywne kraje muzułmańskie przeciwko reszcie świata, które nie mają problemu z osobami LGBT. Ciekawe towarzystwo przeciwników LGBT!
Stanislaw2019.06.16 15:29
No, po raz pierwszy czytam pochwałę islamu!
matis892019.06.16 17:38
Akurat sodomici i lewakoateiści odpowiadają za islamizację UE.
Malgozata2019.06.16 18:04
Pederasci domagajacy sie 'praw' do zycia. Czeka nas kolejna sodoma i gomora,historia sie powtarza a ludzie sie niczego nie nauczyli przez te wszystkie wieki. Cala europa upadnie,zostanie zmieciona z powierzchni ziemi za swe obrzydliwosci na ktore pozwala.
doradca2019.06.16 18:54
Wypierd..j zboczony śmieciu do tej reszty świata. Tutaj NIKT cię nie potrzebuje
Marek Błaszczyk2019.06.16 18:57
Oj, niedobrze z wiedzą! Na Malcie sa małżeństwa jednopłciowe. Korekta płci dla osób transpłciowych jest legalna, a procedura - prosta. Bo Maltańczycy są chrześcijanami a nie wyznawcami sekty, która sprowadziła religie do aborcji i LGBT
Zerr02019.06.16 20:38
Na Malcie sprzedajny, zdegenerowany establishment wprowadził pseudomałżeństwa zboczeńców, właśnie w celu ataku ideologicznego i światopoględowego na tamtejsza Ludność. To jest strategia wyniszczenia Chrześcijaństwa realizowana w całej Europie. Po to się własnie nadaje przywileje wam, drodzy Sekciarze LGBT.
MATTI2019.06.17 0:44
Zerro ! A Jacy oni drodzy sekciarze !? Nic nie warci sekciarze, oni nawet nie nadają się psu na buty!
krzysztof 542019.06.16 20:25
i bardzo dobrze tylko konserwatyzm katolicki moze ocalic nasz kraj przed zakusami cywilizacji smierci i rozwiazlosci .
Generał Franco gwałcił małe dzieci2019.06.16 15:16
No i faszyści tylko się ośmieszyli.
taro2019.06.17 6:38
pamietaj glupcze, faszysta to czerwony, a w dzisiejszych czasach ,to czerwony zboczeniec.
Magda2019.06.16 15:12
Zboczeńcy są zagrożeniem społecznym. Stanowią dokładnie taki sam problem, jak alkoholicy i narkomani. Tych drugich, pomimo że są mniej groźni umieszcza się w ośrodkach odosobnienia na przymusowe leczenie. Czas najwyższy na uchwalenie stosownej ustawy eliminującej zboczonych szkodników z przestrzeni publicznej.
Settembrini2019.06.16 15:54
"Zboczeńcy są zagrożeniem społecznym" To potępienie Kościoła, który instytucjonalnie chroni pedofilów?
anonim2019.06.16 16:10
Obok "Magdy" to ty w życiu nawet nie stałeś chłopie.
dziadek632019.06.16 17:15
Sobie myślę, uchwalimy ustawę o eliminacji idiotek z przestrzeni publicznej. Będzie można cię zamknąć w miejscu odosobnienia...
edi2019.06.17 6:17
LGBT (GENDER) - JAKO IDEOLOGIA NEOMARKSISTOWSKA powinna być ZWALCZANA TAK SAMO JAK NAZIZM I KOMUNIZM, jako WROGA LUDZKOŚCI, POLSCE, RODZINIE i POLSKIEJ KONSTYTUCJI JEST WROGIEM POLSKI i POLAKÓW
robaczek 2019.06.17 9:06
;] kochane PATOKATOLE moje buziaczki*****
Tomek2019.06.17 12:36
Polski i Polaków? A oni skąd? Z Marsa? Żyją tu, mieszkają i są Polakami i patriotami.
szcze na PiS i rydzyka2019.06.16 15:09
Ciemnogród, dewocja, opętane klechy gwałcące dzieci i tępe katole chore z nienawiści! To jest "normalność" to jest "Polska"!
Stanislaw2019.06.16 15:27
A Twoje zboczenia?
krzysiek2019.06.16 15:38
"tępe katole "? i kto tu jest chory z nienawiści ?
Zerr02019.06.16 15:53
Heja! Jak ostatnio pojechano po "was" punktując, jakoby "owocem Parad Zboczeńcow było: Znaleziono ciało 10-letniej dziewczynki" to o mało co sie nie posikaliście z rozpaczy, ojojoj... ale was sponiewierano, ło-la-nie-ma-boga! A ty oto jakis pacjent z "waszej" ekipy pluje w zasadzie tak samo, tylko dużo mocniej, tak samo jak wielu pluje od lat, i jakoś ŻADEN postępowiec nie rozedrze szat nad kłamliwym i oszczerczym pomówieniem. jesteście hipokrytami do kwadratu wasze łkania trzeba po prostu ignorować, nie sa nic warte.
Agnieszka2019.06.16 15:55
Szkoda, że chyba tylko Ciebie nie raził ten tytuł. Każdego porządnego człowieka on uderzył.
Zerr02019.06.16 16:05
Trudno żeby mnie jakoś specjalnie raził, skoro w identyczny sposób jestem, jesteśmu obrażani, wyzywani, poniżani każdego dnia od wielu lat. Nie można onetu kliknąć, żeby sie nie wylewały teksciory w stylu "Ciemnogród, dewocja, opętane katoliki gwałcące dzieci" taka mała, maleńka asymetria. Są tacy, których wolno mieszac z błotem i są tacy, których mieszać z błotem nie wolno. Są lepsi, godni szacunku, i są gorsi którym trzeba na głowy wylewac pomyje przy kazdej okazji.
Agnieszka2019.06.16 16:12
Nie widzisz tej drobnej różnicy, że komentarze są czasem bardzo chamskie, tak z jednej, jak i z drugiej strony, bo czasem wszyscy jesteście siebie warci, ale od Portalu Poświęconego powinno się chyba wymagać jakieś etyki dziennikarskiej?
Zerr02019.06.16 16:18
Fronda zachowała sie nieetycznie, dokładnie tak samo jak "od zawsze" wszystkie Wiodące Media w Polsce. Moge powiedzieć - zrównała się poziomem z katofobicznym chamstwem
Zerr02019.06.16 16:09
To sie nazywa Tolerancja Wyzwalająca, inaczej Represywna Szacunek i poszanowanie należą sie tylko zwolennikom Postępu Reakcji nie należy sie nic poza pomyjami, Reakcję należy tępić w każdy dostępny sposób.
krzysztof 542019.06.16 20:16
mozna bylo to napisac inaczej ,nie razilo by mnie ,ten tytul sugerowal ze to zrobil wynaturzony
panter2019.06.16 15:55
To sodomici są chorzy z nienawiści.
anonim2019.06.16 17:18
ciemnogród to lgbt
KTOŚ2019.06.16 18:49
JESTEŚ CHORY Z NIENAWIŚCI DO NORMALNOŚCI WSZYSTKO CO JEST NORMALNE DLA CIEBIE JEST NIENORMALNE A CO NIENORMALNE DLA CIEBIE JEST NORMALNE.
doradca2019.06.16 18:53
to wypier...laj zboczony śmieciu z tej Polski
PO.....................2019.06.16 19:18
niech lewactwo popieści
bolek2019.06.16 19:19
Nikt Cię tu nie trzyma - Jedź do Jasnogrodu za zachodnią granicę - tam może dostaniesz dodatek od Makreli za szerzenie kultury i miłości w ramach homotolerancji. Ps. sam jesteś opętanym dewotem - wyznawco dewiacji.
Opętały2019.06.16 19:58
cię antykatolickie kompleksy pusty człowieczku.
krzysztof 542019.06.16 20:14
za szkalowanie fronda powinna wytoczyc sprawe , rozumiem zxe u ciebie jest pospeuje paranoja , wyprowadz za odre odwiedz dzielnice zamieszkala przez muzulmanow zobaczyc mile przyjecie opetany to ty jestes nikt przy zmyslach nie napisze taki tekst
Martin2019.06.16 20:41
Tak, to jest Polska, normalny kraj w ktorym zyja normalni ludzie i w ktorym wszelkie nienoralnosci i zboczenia nie beda wywyzszane. A te klechy gwalcace dzieci to homoseksualisci (udowodnione).
MATTI2019.06.17 0:33
WYPAD STĄD RUSKICH DZIELNIC PILNOWAĆ ! ALE JUŻ ! TY CIEMNOGRODZIE NIE WIDZISZ, ŻE WAS NIKT NIE CHCE ! WIDZISZ GNOJU JEDEN, ŻE MASZ PRAWIE tylko tu 400 minusów! W każdym wpisie poniżej też na czerwono jest łącznie ponad 1000.minusów! To świadczy, jak wam nic nie wychodzi i nigdy nie wyjdzie ! Nic wam się nie uda ! Nie widzisz? TU JEST POLSKA NIGDY NIE ZWYCIĘŻONA ! NIE GEJOWSKA! WBIJ TO SOBIE W TEN PUSTY ŁEB RAZ NA ZAWSZE!
ceramik2019.06.17 6:31
To ja się domyślam, że już chodzisz w pampersie, bo rura wydechowa przepuszcza. Hahaha.
Joanna2019.06.17 6:40
Won ze ścierwem won !!!!!!! Won z pedalstwem !!!!
fafafaf2019.06.17 7:11
Ty to nazywasz opętaniem ?ty brudasie paprającym się w gównie . Sodomito . To jest dopiero opętanie przez demonów seksu .Ty zakało ojczyzny . Precz z odbytem do swojego kraju .
taro2019.06.17 10:46
no dopisz jeszcze cos ordynarny dewiancie, cos co pisales na plakatach na marszu dla zboczencow, moze cos zapomniales.
KATARZYNA2019.09.27 20:52
A TO ZDANIE TYPOWEGO DEWIANTA SEKSUALNEGO. NIE ORIENTACJA ALE DEWIACJA - TO WŁAŚCIWE POJĘCIE DLA TEJ 1% MNIEJSZOŚCI, KTÓRA CHCE PRAW NORMALNYCH LUDZI.