Bodnar: Polskie media w polskich rękach zagrażają wolności słowa... - zdjęcie
17.12.20, 11:13Fot. screenshot - YouTube (RMF FM)

Bodnar: Polskie media w polskich rękach zagrażają wolności słowa...

134

Kończąc swoją pracę jako Rzecznik Praw Obywatelskich, Adam Bodnar postawił przed sobą jeszcze jedno ważne zadanie. Chce interweniować wobec przejęcia przez Orlen od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group koncernu medialnego Polska Press. Zdaniem RPO, dla Polski znacznie lepiej jest, kiedy za prasę odpowiadają u nas Niemcy, nie Polacy.

PKN Orlen podpisał przedwstępną umowę na nabycie od niemieckiego właściciela grupy Polska Press. W posiadanie grupy wchodzi 20 dzienników regionalnych, blisko 120 tygodników lokalnych i 500 witryn internetowych. W ten sposób Orlen będzie mógł m.in. dotrzeć do 17,4 milionów użytkowników internetu i pozyskiwać nowych klientów.

Aby transakcja mogła zostać sfinalizowana, teraz zgodę musi wydać Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Tutaj właśnie swoją szansę widzi Adam Bodnar. Zwrócił się on do prezesa UOKiK przedstawiając swoje wątpliwości ws. przejęcia Polska Press. Jego zdaniem przez tę transakcję państwo będzie mogło ingerować w wolność mediów. Media kontrolowane przez Skarb Państwa w jego ocenie nie będą rzetelnie informowały obywateli.

- „Czytelnicy mogą zostać wprowadzeni w błąd, nie wiedząc, że pod z pozoru komercyjną nazwą wydawcy danego tytułu prasowego (sugerującą pełną niezależność od władzy politycznej) w praktyce kryje się podmiot gospodarczy poddany całkowicie kontroli politycznej” – przekonuje RPO.

Biznesowe posunięcie PKN Orlen Adam Bodnar porównuje nawet do… „niechlubnych tradycji wydawniczych Robotniczej Spółdzielni Wydawniczej ‘Prasa-Książka-Ruch”.

- „A jest to tradycja motywowanego politycznie sterowania środkami przekazu i komunikowania celem wywierania wpływu na społeczeństwo” – przekonuje.

kak/rpo.gov.pl, wPolityce.pl

Komentarze (134):

Obywatel2020.12.18 16:18
Nie wiem czy dobrze zrozumialem- to lepiej zeby nasza prasa byla niemiecka? Co to znaczy? Kto to jest ten pan?
Tylko PO2020.12.18 12:33
To jakiś podejrzany GOSTEK. Jak to prawda, to lepiej żeby prasę w Polsce posiadali SOWIECI z CCCP-u, niż NIEMIASZKI. To NIEMIASZKI NAPADLI na Polskę i wymordowali polaków, a jak PISZE PRASA w CCCP-ie Niemiaszki wymordowali Polskich oficerów w Katyniu. RUSKIE nas WYZWOLILI i dali nam WOLNOŚĆ. A Jaruzelski jak mówią NASI z SLD i TUSK z PO, to był NAJWSPANIALSZYM GENERAŁEM i szefem WRON.
prawy2020.12.18 12:31
dla komuny WSZYSTKO CO N I E POLSKIE jest lepsze ,ale na pewno nie lepsze dla POLSKI !!!!!!!precz z komuną!!!!!
ojej2020.12.18 11:18
obejrzyjcie sobie na Fokusie polowanie na Hitlera dzisiaj 9 odc o godz 22.45 to dowiecie sie jakie plany mieli niemieccy nazisci odnosnie swiata przestanie ich popierac jak cos z tego zrozumie ten nierob
Luk2020.12.18 9:42
Ten prosiaczek na siłę wciśnięty w gajerek długo jeszcze będzie ględził?
szok^22020.12.18 9:14
Gdzie się takie gnidy lęgną ? Ktoś wie ?
OPINIA2020.12.18 8:55
Pamiętaj, Szanowny Czytelniku niemieckich mediów ukazujących się w języku polskim, że dla ich wydawcy jesteś małpą przepasaną biało-czerwoną flagą, rządzoną przez „świra” i „taliba”, których sam sobie wybrałeś. Dokładnie tak postrzega Cię koncern Ringier Axel Springer Polska. Pomyśl o tym, zanim wydasz swoje ciężko zarobione pieniądze na „Fakt” czy „Newsweeka”.
PRAWDA2020.12.18 8:55
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że Niemcy/Naziści nie porzucili nawet realizacji Generalplan Ost zapoczątkowanego jeszcze za Hitlera. Depopulacja Polski, rozbiór jej na mniejsze państewka, ogłupianie i cofanie wrozwoju intelektualnym masy narodu polskiego, zniszczenie polskiego przemysłu i neokolonizacja,to wszystko się cały czas dzieje i przybiera na sile. Ostatnio nawet agentura nazistowska czyli PO/Koalicja "Europejska" wprost zarządała rozpalcelowania Polski na niezależne landy, w zgodzie z myślą Heinricha Himmlera: "Musimy podzielić Polskę na tak wiele różnych grup etnicznych, na wiele części i podzielonych grup jak to jest tylko możliwe". Ponadto polskojęzyczne masmedia wyhodowały już tylu różnych durniów i mediotów, którzy dadzą się w to wrobić i jeszcze będą wdzięczni, jak ich zachodnie media pochwalą za tą debilną postawę.
Anonim2020.12.18 8:41
panie bodnar wszystko co polskie było jest i będzie najlepsze a ty pacholaku sowiecko niemiecko hitlerowskiego miotu jedź sobie na ural lub do brukselki i tam nagaduj te miernoty jak to czyni targowica ezelde pełopoaparańcy itd
gość2020.12.18 8:41
No bo przecież jak śmiały reżimowe wspomnieć kiedyś o jego synu nożowniku! Niemieckie media nigdy by takiego nietaktu nie popełniły!
Wojtek Polak2020.12.18 8:39
Bodnar=lewacki przygłup. rzecznik praw obozu zdrady zaprzaństwa i wszelkiego zboczenia.
dz2020.12.18 8:16
Może dzięki swej "bezstronności" będzie kontynuował "karierę" po niemieckiej stronie
Laki2020.12.18 6:49
Media mają tylko chwalić słońce narodu i jedynie słuszną partie!
turkuć podjadek2020.12.18 2:56
ta lewacka parÓwa POwinna spędzić noc POślubną z biedronisiem i margotką ..... chyba ,że gustuje w LUMParcicy
Art2020.12.18 0:08
kołtun na stanowisku - katastrofa
Tylko PO2020.12.17 22:36
To jakiś podejrzany GOSTEK. Jak to prawda, to lepiej żeby prasę w Polsce posiadali SOWIECI z CCCP-u, niż NIEMIASZKI. To NIEMIASZKI NAPADLI na Polskę i wymordowali polaków, a jak PISZE PRASA w CCCP-ie Niemiaszki wymordowali Polskich oficerów w Katyniu. RUSKIE nas WYZWOLILI i dali nam WOLNOŚĆ. A Jaruzelski jak mówią NASI z SLD i TUSK z PO, to był NAJWSPANIALSZYM GENERAŁEM i szefem WRON.
jerzy2020.12.17 22:12
Dlaczego ten człowiek, którego kadencja już minęła, wypowiada się nadal i wciąż głupio. Niemieckie media są w 99 % niemieckie i co, zagraża im wolność słowa ? Brednie p. Bodnara.
anonim2020.12.17 22:11
czy tak zwani wyksztALCIUCHY NAPRAWDE MAJA WSZYSTKIE KLEPKI POUKLADANE
Ciekawy2020.12.17 21:51
V kolumna agentury niemieckiej nie może inaczej.
Zygfryd2020.12.17 20:37
Coraz bardziej idiotyczne wypowiedzi lewaka bodnara ,żałosny facet.
rozbawiony głupotą lewaka2020.12.17 20:13
I pomyśleć że taki debil był rzecznikiem praw obywatelskich
Goń bolszewika2020.12.17 19:33
Taaaak? A idiota na stanowisku - choćby RPO - to zagrożenie dla zdrowia psychicznego obywateli. Czyich praw ten debil broni?
PRAWDA2020.12.17 19:06
Wnuki i Wnuczki Zbrodniczej Organizacji SB i UB wydało wojne dla Wnuków AK Armi Krajowej ,,
Zbych2020.12.17 19:04
Ty rzeczniku praw nieobywatelskich już dawno powinien się zamknąć .Bronłeś tylko komuchów. Nie wspominając twojej asystentki anty Polskiej Spórek.
ceramik2020.12.17 18:52
Ten ch na kaczych nogach przebił głupotą i dywersją nawet TuSSka.
Eda2020.12.17 18:39
29 grudnia szkodnik paszoł won
cam2020.12.17 18:37
Macie Frondo błąd w tytule, powinno być: "Polskie media w rękach JEDNEJ partii, w dodatku bolszewickiej, zagrażają wolności słowa"
Lesiu2020.12.17 19:19
Cymbał.
cam2020.12.17 20:28
Lesiu, dziękuję, staram się, ale w tym nigdy ci nie dorównam....
comic2020.12.17 20:16
zauważ, że wybranej zgodnie ze sztuką, nie zamierzam ujmowć z waszej zdolności myślenia ani kszyny .
cam2020.12.17 20:27
Serio? I to daje bolszewikom prawo do zagarniania całej władzy, sądownictwa i na dokładkę mediów? KAŻDEJ, ABSOLUTNIE KAŻDEJ władzy trzeba patrzeć na ręce i KAŻDĄ trzeba rozliczać. Nie ważne czy z prawa czy z lewa, politycy są tacy sami. Oddając im media oddajecie im ostatni mechanizm kontroli. Ale z was jest modelowy homo sovieticus, dobrze wam jak się wami steruje, trzyma za mordę i mówi jak macie myśleć - Partia rządzi, partia radzi, partia nigdy cię nie zdradzi.
Ala2020.12.17 23:11
Chłopie, ty zmień retorykę. Nie musisz już gadać jak na zebraniu bolszewików z PZPR.
cam2020.12.18 8:00
Alu, to że jesteś ślepa i głucha (a może zwyczajnie głupia) na zawłaszczanie państwa przez PIS nie znaczy, że wszyscy tacy są. Politycy są jak pieluchy - jedno i drugie trzeba zmieniać często i to dokładnie z tego samego powodu.
cam2020.12.18 8:06
W nocy z czwartku na piątek Sejm przyjął poprawkę Senatu, który zdecydował wcześniej o odrzuceniu ustawy o powoływaniu pracowników medycznych spoza Unii Europejskiej. Zdaniem senatorów ustawa ta nadmiernie liberalizuje zasady uznawania kwalifikacji zawodowych personelu medycznego nabytych w państwach spoza Unii Europejskiej, która może - w ich opinii - prowadzić do obniżenia jakości świadczeń medycznych. Za przyjęciem zmian Senatu zagłosowało 225 za, a 222 przeciw, 3 się wstrzymało. - Sejm wobec nieuzyskania bezwzględnej większości głosów ustawę Senatu przyjął - powiedziała marszałkini Sejmu Elżbieta Witek. Tuż po tym podszedł do niej wicepremier Piotr Gliński. Sejmowy mikrofon uchwycił jego słowa. "Elżbieta, jest prośba od szefa, bo chyba reasumpcję trzeba trzeba będzie zrobić" - powiedział poseł do Elżbiety Witek. Po tych słowach Witek zarządziła 10 min przerwy i ponowne głosowanie, które większość sejmowa wygrała. Tym samym odrzucono senacki sprzeciw wobec ustawy dot. medyków. Jeśli nie widzisz tej skali scoorwienia pisowskich polityków, to .... jesteś taka sama jak oni. To już nie nie jest państwo prawa, a quasibolszewicka dyktatura....
KATON STARSZY2020.12.17 18:34
Głupi jak but z lewerj nogi,albo sprzedawczyk.Tertium non datur.
Mamisz2020.12.17 18:25
Bodnar jaki ty śmieszny i przewidywalny jesteś.....malutki, sprzedajny polskim wrogom człowieczku.
Anonim2020.12.17 18:01
"Hue - 16.06 " Słowa Tuska w 2011r gdy wygrał wybory "a teraz Qr..... a benzyna może być po 7złotych .
Adolf aus Berlin2020.12.17 17:30
Brawo niedoRzecznik !
Ja2020.12.17 17:13
Bodnar był nieprecyzyjny: W PiS-owskich RĘCACH!
Ed2020.12.17 18:04
...a w Niemiecki łapach jest ok.?
lk2020.12.17 16:51
Jak jest w innych krajach np Niemczech , Francji ? Musi pan podnieść alarm . Wolność słowa w tych krajach jest zagrożona :)
Adam S2020.12.17 16:31
To nie Bodnar, tylko BAŁWAN!!!
Patriota2020.12.17 16:28
To dlaczego za prasę w Niemczech nie odpowiadają Polacy? Wstyd tzw. panie bodnar
Hue2020.12.17 16:33
Co to ma za znaczenie. Co mi po polskich mediach, skoro srogo kłamią jak tvp. Prawda nie ma pochodzenia. Albo coś jest prawda, albo nie. A tvp ostro się z nią rozmija. Fronda tak samo.
Ed2020.12.17 16:40
Wolisz Nieniecką prawdę od Polskiej prawdy. Jest jeszcze Moskiewska prawda. Prawda?
Anonim2020.12.17 17:17
idz ogladac tvn tam sie calej prawdy dowiesz
za to TVN2020.12.17 19:03
to sama prawda :P
Hue2020.12.17 16:19
Skoro polskie media są najlepsze. Proszę o jeden jedyny przykład, gdzie prawicowe media wykryły przekręt pisu? A było ich pełno. Słucham.
covidiota2020.12.17 16:11
Co za ci.l!!!
Hue2020.12.17 16:06
Bede mial z was polewke jak Orlen podniesie ceny benzyny. Bo zamiast zajmowac sie biznesem, robi dobrze PIS-owi. A to zawsze zle sie konczy.
Hue2020.12.17 16:05
Jak za komuny, firmy sa wykorzystwane aby przyniesc korzyc partii.
Hue2020.12.17 15:57
Tak z ciekawosci mam pytanie do prawicy. Uwazacie, ze TVP mowi prawde?
Ed2020.12.17 16:30
ZDF czy jnny ARD lub NDR powie ci prawdę?
fryc2020.12.17 15:55
Szkoda slow na tego niby polaka, paskudna postac
Hue2020.12.17 16:04
Ale mi nie szkoda twoich slow. Chetnie poslucham co masz przeciw niemu.
Ed2020.12.17 16:34
Przeciw niemu? Proste. Pełni funkcję Rzecznika Praw Obywatelskich obywateli polskich, a nie jest nim.
Izydor2020.12.17 15:48
Wywalcie wreszcie tego bolszewickiego Trola.
Tom.2020.12.17 15:43
Typowe działanie obcej agentury. Tak się zachowuje zdrajca.
hassan2020.12.17 15:42
idac tym tropem to wierchuszka uni ma problem z wolnoscia slowa
Hue2020.12.17 15:41
No chyba kazdy widzi, jak Fronda i TVP klamie. Reszta prawicowych mediow to samo. A tacy niby katoliccy. Wiec rece precz od wolnych mediow.
Anonim2020.12.17 17:19
W Tvn czy w GW tak powiedzieli???
york2020.12.17 15:33
wywalic gnoja do frycow niech tam sie wymadrza
MaxFiend2020.12.17 15:25
Kto obsadza zarząd i kontroluje PKN Orlen?
Ed2020.12.17 18:09
Na szczęście jeszcze nie Niemcy ani inni "obrońcy wolności wszystkiego od wszystkiego i demokracji".
Maciej Płatov2020.12.17 15:25
"Jestem Polakiem", tak jak jestem z "Pogorzyce", tak jak jestem z "Raciborza", tak jak jestem z "Katowic", tak jak jestem z "Cieszyna", ale jestem wszędzie. Jestem w "Do Rzeczy", jestem w "Dzienniku.pl", jestem kürwą żydowską-trollem. Napisz do mnie: [email protected]
Maciej Płatov2020.12.17 15:21
BODNAR TO IDIOTA.TO SPRZEDAWCZYK,a NA PEWNO NIE POLSKI PATRIOTA.
genus2020.12.17 14:53
Działania Bodnara rzecznika antyobywatelskiego zwolennika działania prawa wstecz , oddziaływania na świadomość Polaków antypolskich obcych mediów gwarantuje rozwój gangreny reprezentowanej wspólnie z PO
no comment - no mercy2020.12.17 14:53
spadaj pajacu
Stary Krakus2020.12.17 14:43
*Polskie media w polskich rękach zagrażają wolności słowa...*! Skąd ta teza chłopie widać żeś młody i nie masz pojęcia jak to za komuny bywało, kiedy media był w rękach sowietów. Tak nawiasem mówiąc ta wolność słowa jest wykorzystywana do wyzywania się na wzajem w słowach daleko od słów cenzuralnych.
tomasz2020.12.17 14:54
Nie dziw się jego myśleniu jest proniemieckie i prorosyjskie. Dla obu tych krajów zrobi wszystko. Nawet sprzeda Polskę zaczynając od mediów i prasy a kończąc na gospodarce . Cały czas popierał i popiera niemiecką PO i rosyjskie PSL . Te dwie antypolskie partie sprzedawały wszystko co się dało. Stąd ich wściekłość jak teraz jest inaczej czyli idzie w odwrotną stronę czyli odkupowanie od wrogów. Bodnar to krzyżówka SS gestapo i zmodyfikowanego KGB. Nie dziwcie się jego agresji ponieważ traci fuchę oby jak najszybciej.
Anonim2020.12.17 22:19
Co ty gadasz . Ja jestem stary Ślązak i też wiem jak było . Media nie były w rękach Sowietów za czasów PRL . Były w rękach Polaków ( o ile tak można ich nazwać ) . Z tym , że była to propaganda po linii władz . A władze też były polskie , ale pod nadzorem Sowietów . Gdzie ty widziałeś Rosjan w zarządzaniu mediami ? Już nie wymyślaj . Podaj przykład .
Wynocha!2020.12.17 14:41
Zajmij się, człeku, rodziną. Syn nadal chodzi z nożem?
chłopka2020.12.17 14:34
Przede wszystkim o czym ten człowiek plecie . Jakie polskie media są prowadzone przez Polaków ? Żadne . To , że Fronda jest polskim portalem to też bajka . Jest portalem obecnie rządzących , a to że rządzący są Polakami z krwi i kości to też bajka .To , że ktoś nosi polskie nazwisko panie Bodnar i w związku z tym jest Polakiem to jeszcze większa bajka . Po prostu należy ten człowiek do europejskich swych ziomków pragnących rządzić Polską a nie tych amerykańskich jak chce PiS . Co ? Ja mam może klapki na oczach i watę w uszach tak jak wy ? Nie rozumiem co się dzieje ? Cóż za głupcy . Nie mają mentalności Polaka a więc sądzą , że podkulę pod siebie ogon , wystraszę się i spokornieję . Nie . Ja jestem Ślązaczka , czyli Polka RDZENNA . Sądzili , że wystraszą mnie hakerami , kopiowaniem i obrażaniem ? A już powoli nudziło mi się pisanie . Dodali mi motywacji a więc ZAPOMNIJ .
nemo2020.12.17 14:55
Wiesz jak długo Polska była pod zaborami? wiesz od jak dawna Żydzi mieszkali w Polsce? wiesz jak Polska zmieniała granice? 100% Polakami są wyłącznie patrioci z patriotów przelewających krew za Ojczyznę .Szanujący tradycję,wiedzę,moralni i mądrzy.
Anonim2020.12.17 16:15
Doskonale znam historię . Żydzi napływali do Polski poprzez Śląsk Dolny i Górny od XII w . Płynęli dalej do Polski centralnej i za Bug . Tam też była tzw. Rzeczpospolita . Ale nie ukrywali się , pełnili określone role , mieli ograniczenia . Np. w rodzinie żydowskiej ożenić mógł się tylko jeden męski potomek . Zmieniło się to ok. XIII / XIXw. Wtedy już wielu zaczęł stawać się burżuazją a z niej inteligencją . Nawet po częściowym wymieszaniu się ze Słowianami żydowska mentalność pozostała . A ta mi się nie podoba . Nie jest ani szanująca tradycję ( gdyż jej nie zna , chociaż próbuje ją małpować ) , wiedzę mają bardzo jednostronną gdyż brak im szerszych zainteresowań . Chyba , że zdolności spekulacyjne nazywasz inteligencją ? Mądrości zaś nie ma w nich wcale . A z tą moralnością mnie rozśmieszasz . Ja rozpoznaję ludzi pod względem ich korzeni . Ty niestety nie . Dlatego ja potrafią wyciągać wnioski co do charakterystyki osobowości danej nacji . Ty nie . Ja tak jak Ty myślałam w wieku 20 lat . Teraz mam dużo więcej i inaczej wszystko widzę . Doświadczenie serdeńko , doświadczenie robi swoje . Teorie nie poparte doświadczeniem jest pustą , czczą gadaniną .
chłopka2020.12.17 16:18
Znów nic nie napisałam i wyskoczył mi anonim . Poczytaj sobie coś niecoś na temat Żydów w Polsce . No i przede wszystkim nabądź doświadczenia zanim zaczniesz górnolotnie pisać .
katolicka deratyzacja Polski2020.12.17 14:32
Poznalem go kiedys,i tak sobie mysle. Skad oni biora takich idiotow.
MaxFiend2020.12.17 14:32
Nie w polskich tylko w pisowskich rękach.
Ed2020.12.17 15:15
Max, jeżeli chcesz coś POwiedzieć, to nie pleć głupot. Nie zgadzam się w wielu sprawach z PiS'em, ale jeszcze bardziej nie zgadzam się z antyPiS'em. Jeżeli coś krytykuje polityk z PO czy PSL'u, to choćby miał 100 % racji, nie przyjmuję jego argumentów. Na pewno są nie szczere i podejżane.
Hanna2020.12.17 14:31
Oni już otwarcie pokazują , że są konfidentami. Tacy głupi czy aż tak zdeterminowani?
Anonim2020.12.17 19:03
Na pewno to drugie i wykonują zlecenia zwierzchników.
most2020.12.17 14:23
Pan Bodnar powinien być rzecznikiem niemieckim może wtedy Polacy uzyskają odszkodowania za 2WŚ, za majątek polonii niemieckiej, status mniejszości narodowej i co ważne uzyskają 80% udział w niemieckim rynku medialnym. Adam Bodnar nasz najlepszy towar eksportowy!
Pytanie2020.12.17 14:08
Rzeczniku Praw Obywatelskich Bodnarze, dlaczego wychowałeś synka na bandytę?
hartmantocvel2020.12.17 13:57
a ty Bodnar zagrażasz sam sobie. pamiętaj pało, że głupota zabija!
nihil novi2020.12.17 13:50
https://www.rp.pl/Historia/170629749-RPO-Polacy-brali-udzial-w-Holokauscie.html Za tzw "antysemityzm" - bezwzględne kary a antypolonizmem "błyskają" nawet urzędnicy państwowi. Czy to jeszcze Polska czy już polin?
Bogo2020.12.17 13:44
Złamas kutany.
chłopka2020.12.17 13:39
Dobra . Teraz wyskoczyły mi tylko moje nicki , ale zrobiłam sobie kopię . Tak w razie czego by mieć dowód na to , że to nie ja pisałam pod nimi ze swojego komputera . Gdyż nie wiem co tam kto nabazgrał na moje konto . Upubliczniłam . Na nic chowanie . No dalej hakerzy . Jazda . Pofolgujcie sobie . Sądzicie , że chłopka nie ma układów w razie draki ? Ma . I to jakie . Przeważnie rodzinne lub przyjacielskie. Ja jestem stąd . Ze Śląska . A znajomych mam wielu nie tylko stąd . Rdzennych Poznaniaków . Z byle kim się nie kumam .
ala2020.12.17 13:37
Panie Bodnar, zamilcz pan! Tego, co pan mówi nie da się słuchać. Jak długo pan będzie jeszcze mącił na tym stanowisku? Polacy maja pana i pana wybryków dość!
Konrad2020.12.17 13:31
Prosze mi powiedziec.Czy to jest mozliwe,by polski urzednik panstwowy,wystepowal przeciwko polskiej Racji Stanu???? Czy nie ma na tego lobuza bata???? Kto pozwala jemu sie tak wypowiadac??? Czy nie ma przy nim jakiegos doradcy??Albo tam wszyscy, sa po stronie, zdradzieckiej totalnej opozycji!!! ,Jak moze rzad ,ktory wybrali polscy obywatele,pozwalac ,by zagraniczne interesy , byly wyzej stawiane niz nasze??Nawet gdyby one byly lepsze,,,to najpierw nasz dobrobyt ,nasi obywatele ,a dopiero inni.To nie ma nic wspolnego z nacjonalizmem....do jasnej cholery!!!
Anonim2020.12.17 13:36
polski urzędnik nie, ale tylko po polsku gadający - tak
AAAtomek2020.12.17 13:30
a bodnar zagraża poprawnemu myśleniu
AAAtomek2020.12.17 13:46
Dzień dobry prawaku, znowu nie zmieniłeś nicka na swojego?
prawaki to tępaki2020.12.17 14:04
Panie Grzesik ;-)
stop lewactwu antypolskiemu !2020.12.17 13:30
Bodnar to POżyteczny idiota czy agent wpływu ?
Anonim2020.12.17 13:27
Ciekawe co ci Niemcy na niego mają ? On mi wygląda na utajnionego homoseksualistę.
tolo2020.12.17 13:24
To świnia niemiecka.
SS strajk2020.12.17 13:22
A niemieckie media w Niemczech, bo w zasadzie tylko takie są, nie zagrażają niemieckiej demokracji ? Dla tego typa pewnie nie.
Wydał dżwięk2020.12.17 13:20
Rzecznik praw niemieckich.Wyp.......j
Anonim2020.12.17 13:19
Czemu tego folksdojcza nie wyrzucicie ? Trzeba iść w kierunku likwidacje stanowiska Rzecznika Praw Obywatelskich. Epoka zgniłej komuny się skończyła a iw tamtych czasach nigdy nie bronił prostych obywateli.A przede wszystkim trzeba ostatecznie zweryfikować tą krwawą Sędziowską Kastę co ma krew na rękach prostych obywateli. A ta świnia Iwulski jak śmie jeszcze być sędzią trzeba wziąć topora i odrąbać go od tego stołka. Wrzucić go na taczkę i wywalić do Wisły w okolicy Czajki.
widz2020.12.17 13:14
Polskie media zagrażają wolności słowa w Polsce? chyba słowom niemieckim,ale i to wątpliwe.Wiadomo,ze głupota nie ma granic,a do tego stwierdzenia dochodzi jeszcze zjawisko bezgranicznej podłości i bezczelności.
Ed2020.12.17 13:07
Czy ci ludzie wstydu nie mają? Śmiać się czy płakać. Ten typ bierze polskie, czy niemieckie pieniądze? Bierze, bo przecież nie pracuje na nie i nie chroni praw polskich obywateli. Co się dzieje z tymi "obrońcami wszelkich praw i demokracji". Przeraża mnie taki sędzia jadący do do trybunału niemieckiego wypłakać się na Polski Rząd. Gdyby zrobił to sędzia niemiecki w Polsce, to żaden immunitet go nie chroni.
Nika2020.12.17 13:01
Stuk-puk, panie Bodnar, z ogromną radością i ulgą pożegnamy Pana na tym stanowisku. Potworna żenada!
N.2020.12.17 12:59
Po komentarzach widzę, że ludzie mają jakieś prostackie przekonanie, że jak jakiś biznes jest w "niemieckich rękach", to na pewno będzie wspierał interesy niemieckiego rządu. Co za bzdura. A czy każdy polski przedsiębiorca jest z automatu agentem polskiego rządu? Z drugiej strony, np. po TVP widać co rząd potrafi zrobić z mediami i co zrobi z tymi mediami.
maurycy2020.12.17 13:07
To nie jest biznes a propaganda, to dotyczy prasy. Nie rozróżniasz? Stawiaj kropkę przed literą N, będzie jasne kto pisze.
Ed2020.12.17 14:45
ty masz jakieś prostackie przekonanie, że istnieją NIEZALEŻNE media. Jak świat światem, zawsze są od kogoś zależne.
Anonim2020.12.17 12:47
Bodnar !!!! Media w Polskich mediach to wolność i wiarygodność. I pomyśleć że RPO jest zwolennikiem aby media były w obcych rękach, aby mogły pisać nieprawdę. Kiedy wreszcie on zostanie zmieniony !!!!
Anonim2020.12.17 13:06
I dlatego Orlen chce wykupić z polskich rąk Rzepę i Parkiet. Żeby mojszą prawdę pisać.
Bob Dylan2020.12.17 13:11
Rzepa i Parkiet nie są w polskich rękach.
opty2020.12.17 12:35
„Czytelnicy mogą zostać wprowadzeni w błąd, nie wiedząc, że pod z pozoru komercyjną nazwą wydawcy danego tytułu prasowego " Polska Press nie kryje się już Niemiec lecz Polak. Polska Press typowa niemiecka nazwa.....
Wanda2020.12.17 12:35
Czy Polska w rekach Polakow nie zagraza Polsce , Bodnar
Ala2020.12.17 13:10
Bodnar niech się zastanowi, bo Rzecznik Praw Obywatelskich w ręku Bodnara, zagraża obywatelom przez niego reprezentowanym.
Anonim2020.12.17 12:32
Ależ kompromitacja i zaprzaństwo, bez maski!
droma2020.12.17 12:31
pewno ma teczke w moskwie i bredzi ...
Michał Jan2020.12.17 12:31
Pan Bodnar słyszy dzwon w zupełnie nie tym kościele. Orlen kupuje tytuły i infrastrukturę, ale dziennikarzy już niekoniecznie (to jeszcze dla pisowców nie problem), a czytelników już wcale. Jak zaczną im wciskać pisowski kit, to przestaną kupować te gazety i publiczne pieniądze zostaną zmarnowane. Tak to też oceniła giełda, na której część akcji PKN Orlen jest notowanych. Działalność petrochemiczna nie ma powiązań z wydawniczą.
marian2020.12.17 12:26
Facet jest lojalny, po prostu podpisał się pod niemiecką listą płac, inaczej nie wypadało. Każdy by chciał mieć takiego lojalnego pracownika.
Dariusz2020.12.17 12:25
Oglądanie i słuchanie Bodnara powinno być poprzedzone ostrzeżeniem o zagrożeniu utraty zdrowia psychicznego i poczucia przyzwoitości.
Anonim2020.12.17 12:25
Już głupszego tekstu dawno nie słyszałem.
Roman2020.12.17 12:23
Głupiec czy zdrajca?
czere2020.12.17 12:14
Polskie media w niemieckich rękach to jest wolność....według Bodnara? Stołeczek, czyli miękkie lądowanie w unijnych instytucjach.
MT(*)2020.12.17 12:03
A Polska w rękach Polaków komu zagraża? Perfidny paranoik Bodnar.
realista2020.12.17 11:58
Czy naprawdę nie widzicie dużego zagrożenia jakie rodzi ta sytuacja? Chodzi przecież o to, że media o których mowa będą w rękach sp-ki Skarbu Państwa, którą kontroluje rząd. Naturalnie staną się więc propagandową tubą rządu. PIS nie będzie wiecznie u władzy. Jak się władza zmieni, to zmieni się również zarząd Orlenu, a chwilę później redaktorzy naczelni tych mediów no i oczywiście dziennikarze tam zatrudnieni, no i będziemy czytać cały czas propagandę tylko już innych władz. Czy o to chodzi właśnie?
realista2020.12.17 12:35
Ale czego Wy ludzie nie lubicie? Prawdy?
Dam2020.12.17 13:15
Większość tutaj nie potrafi wyobraźnią ogarnąć konsekwencji działań dziejących się z tygodnia na tydzień, a ty oczekujesz, że będą myśleć na konsekwencjami dziejącymi się za kilka lat?
realista2020.12.17 13:39
Tak, chyba za duże mam oczekiwania, smutne, że tej wyobraźni tak brakuje.
kibic2020.12.17 11:42
Ograniczenie umysłowe ma wyryte na twarzy !!!
JANOSIK2020.12.17 11:40
A Polskie media w mniemickich rekach juz nie zagrazaja wolnosci slowa?Skad nabrali takich debili na stanowiska.Milego dnia
Dam2020.12.17 11:55
Jeżeli większość mediów jest w rękach władzy, to oczywiście zagraża to wolności słowa. Niezależnie czy byłyby to ręce PIS, PO, Lewicy czy Konfederacji. No bo skąd będziesz wiedział, że jakieś podrzędne pisemko nie podkłada ci propagandy rządowej, zwłaszcza że nie wiesz kto jest jego właścicielem?
Nina C.2020.12.17 11:32
Niemiecki pachołek Bodnar chciałby by nie było polskich mediów tylko jego szwabskich rodaków. By jak TVN 24 pisali cała prawdę całą doopę.
szybki kop w lewacką tylnicę2020.12.17 11:30
i POszoł WON w pogardzie i hańbie
Sławek2020.12.17 11:30
Zdaniem AB korzystniejsze dla Polski jest, aby media były w Rękach Niemieckich. Kogo on reprezentuje?
dumam se że u Zoroza2020.12.17 11:29
będzie miał odpowiednią pensyjkę i tam będzie bardziej symetryczny;
jula2020.12.17 11:27
Bzdury głoszone ex cathedra nie przestają być bzdurami. Bodnar jest nagi.
Anonim2020.12.17 11:26
W PiSowskich rękach!!!
Anonim2020.12.17 11:23
taa, a majątek Polaków w polskich rękach zagraża wolności gospodarczej.... Tym typem powinien zająć się kontrwywiad, a on jest dalej RPO