,,W trakcie II wojny światowej Polaków nikt nie zabijał za to, że są Polakami" Komentarze po wpisie - zdjęcie
26.06.21, 10:54Fot. via: Wikipedia CC 3.0

,,W trakcie II wojny światowej Polaków nikt nie zabijał za to, że są Polakami" Komentarze po wpisie

110

Dziennikarka Jewish Telegraphic Agency i portalu Jewish.pl Katarzyna Markusz stwierdziła, że w trakcie II wojny światowej nikt nie zabijał Polaków za to, że są Polakami. Ponadto jej zdaniem pogląd, że Polacy są ofiarami II wojny światowej to "manipulacja". Po skandalicznym wpisie pojawiły się liczne komentarze.

"Pierwsze zdanie jest manipulacją. Dla Polaków nie powstały nigdy obozy masowej zagłady, w czasie wojny mogli chodzić po ulicach, pracować, żyć. Nikt ich nie zabijał za to, że są Polakami. Polskich Żydów zginęło 90%, a etnicznych Polaków 10%" - napisała Markusz na Twitterze, odpowiadając Władysławowi Kosiniak-Kamyszowi. Ten zaś stwierdził, że "Polacy, tak jak Żydzi, byli ofiarami II wojny światowej".

Na wpis zareagowali Polacy oraz politycy różnych ugrupowań.

"Moja babcia, Helena Klencner, była polskim więźniem Auschwitz. Jej ojciec, Ksawery Józef Klencner, także. Ona przeżyła, on trafił do obozu w Natzweiler. Tam zamordowali go Niemcy. Reedukacja historyczna Pani Markusz potrzebna w trybie pilnym. Jakaż pogarda dla polskich ofiar…" - napisała Anna Siarkowska z PiS.

"Nikt Polaków nie zabijał za to, że są Polakami? Odważna (nieprawdziwa!) teza. To, że etnicznych Polaków zginęło procentowo mniej (a ich populacja wszak była większa) niż Żydów, nie oznacza, że Polacy nie byli ofiarami II WŚ. Co Ty piszesz?" - odpowiedziała z kolei Anna Maria Żukowska z Lewicy.

„Ona to robi celowo. Sprowokuje jakąś ostrą odpowiedź i będzie mogła powtarzać tę izraelską szowinistyczną katarynkę o Polakach, którzy wyssali antysemityzm itd” – napisał prof. Stanisław Żerko.

"Powiedz to 3m braciom mojego dziadka i bratu mojego ojca głupawa i prostacka prowokatorko... żyjąc pół życia na krakowskim Kaziku i mając wielu żydowskich przyjaciół rodziny, a znając ich wyjątkowy poziom intelektualny, zastanawiam się jak się pojawił zjazd IQ jaki reprezentujesz" - napisał Miłosz Lodowski.

jkg/twitter

Komentarze (110):

jp2021.06.27 18:34
Niemcy w Wolnym Mieście Gdańsku mordowali Polaków tylko za to że są Polakami. Do celów eksterminacji wybudowano obóz Stutthof (koło Stegny w Sztutowie) na terenie wówczas niezamieszkałym przez Polaków - tak, żeby nie mogli uciec. Zwożono tam Polaków z Gdańska. Mniejszość Polska była w całym Wolnym Mieście Gdańsku na poziomie 8% . Gauleiter Forster powiedział, że nie spocznie dopóki będzie choć jeden żywy Polak w Wolnym Mieście Gdańsku. W Stutthof po raz pierwszy wypróbowano na Polakach Cyklon w komorze gazowej. Tam też po raz pierwszy zastosowano piece krematoryjne (prekursorem były piece do wypieku chleba i taka firma je dostarczyła) i gazowanie spalinami w samochodach ciężarowych.
Dariusz2021.06.26 21:23
Żydzi, Niemcy , Rosjanie , Ukraińcy .. poza nimi chyba faktycznie nikt nas nie mordował dlatego że jesteśmy Polakami !!!!!!!!!!!!
Anonim2021.06.26 19:57
" Dla Polaków nie powstały nigdy obozy masowej zagłady" To Polacy byli pierwszymi więźniami KL Auschwitz. Żydzi przybyli później.
ryszard2021.06.26 19:04
Było dwóch największych katów narodu polskiego w czasie II wojny. Jeden to Ławrientij Beria (m.in. autor listy katyńskiej) , drugi to Hans Frank - obydwaj byli Żydami. Niestety potworny fałsz historyczny w tej kwestii to wina "polskich", pożal się Boże polityków, którzy wciąż pracują na kariery przez obnosząc żółte narcyzy w klapie na pamiątkę "powstania", którego nie było. W rezultacie na świecie Powstanie Warszawskie jest uważane za powstanie Żydów przeciw Polakom w czasie ostatniej wojny. Trumpa wykończyli właśnie m. innymi za to, że próbował pod pomnikiem Powstania Warszawskiego powiedzieć prawdę.
Zatroskany2021.06.26 18:46
Prowokacja paskudna.
↙️↙️↙️↙️↙️ ↙️↙️↙️2021.06.26 18:17
Odkłamać polską historię. Bo inaczej będzie się taplać w gównie po kres czasu.
Anonim2021.06.26 18:21
Wg. wersji ruskiej, czy niemieckiej, a może żydowskiej? To wy - wrogowie Polski przestańcie kłamać.
­2021.06.27 9:44
Poloch to hipokryta.
Na chuj ci jakaś kurwa żydowska Monika2021.06.26 17:17
Mam kamerkę w mojej odbytnicy podłączoną do internetu. Zobaczysz nie tylko moje hemoroidy ale i obrzezanego chüja w mojej düpie. . . . Zajrzyj tu: [email protected] i umów się. ========================= I słowo od mojego sponsora: Spółka Państwowa GM offeruje poprawioną formułę znanego i znakomitego produktu: "Albert extra VERGIN oil do smarowania odbytnic i do spożycia".
­2021.06.26 17:06
Poloch mógł bezkarnie zabić Żyda i jeszcze zgłosić się do Niemca po 5 kg cukru i pół litra wódki.
Anonim2021.06.26 17:13
... a ty prostaku po ilu wódkach jesteś?
­2021.06.26 17:19
Zakłamana polska historia okupacji niemieckiej. Po prostu żenada. Nic dziwnego, że świat na Polochów wypina prdel.
Anonim2021.06.26 18:17
Jak się czyta ruską historię, to się takie głupoty wypisuje.
Jaki świat????2021.06.26 18:36
Ty nie jesteś światem, ... ani twój malutki Naród! Wy nigdy/ na przestrzeni dziejów/, nie umieliście się dogadać z żadnym krajem!
­ kolejny fake news Frondy2021.06.26 17:25
Ilu polskich szmalcowników chodziło po Warszawie i tropiło Żydów po aryjskiej stronie?
Anonim2021.06.26 18:19
Dokładnie tylu, ilu w tej chwili na Polskę pluje.
Monika2021.06.26 16:58
Poszukujesz kobiety? To dobrze trafiłeś bo ja szukam faceta! Dyskretnego, ale przede wszystkim zadbanego do dyskretnych seks spotkań po pracy. Oferuję, wszystko to co może sprawić nam przyjemność. Jeżeli chcesz wiedzieć czegoś więcej o mnie to dzwoń, pisz, przyjedź. Numer telefonu i więcej fotek wrzuciłam na swój profil tutaj: www.cutt.ly/monika89
BBBetonek2021.06.26 16:17
jak to jest, że wielu ludzi za prawdę było i jest szykanowanych, więzionych, traciło życie a za kłamstwo? włos z głowy tej żur_nalistce nie spadnie. nie pierwszy raz pisze szkodząc Polsce. skąd toto się wzięło?
­2021.06.26 16:17
Niemiec nie był okrutny wobec polskiego chłopa. Przecież trzeba było jakoś wyżywić okupacyjną armię i siły specjalne.
Klara2021.06.26 16:18
co ty, ty tak na poważnie?
­2021.06.26 16:25
Poważnie. Niemiec na wsie się nie zapuszczał. Posterunki żandarmerii i policji były w miasteczkach. Na wsi rządził sołtys.
Anonim2021.06.26 17:15
dyskusja z idiotą jest bezsensowna
patriota polski2021.06.26 16:16
DONOSIC NA ZYDOW TO DONOSILI SAMI ZYDZI NA SWOICH ZYDOW BO MYSLELI ZE URATUJE SIE TEN CO DONIESIE, NASTEPNIE DLACZEGO W 1939 ROKU USA NIE PRZYJELA STATKU Z ZYDAMI A TERAZ ZADAJA PIENIEDZY NASTEPNIE KTO UDZIELIL POZYCZKI HITLEROWI JAK NIE USA I PYTANIE KTO? TERAZ KOCHANI POLACY PRAWDZIWI ZJEDNOCZCIE SIE I ZADAJMY ODSZKODOWAN OD NIEMCOW NIE ZYDZI POMOGA W TYM Z ISRAELA JAK ROWNIE AMERYKANSCY RZAD POWIENIEN WYWRZEC PRESJE W TEJ CHWILI NIEMCY SA HEGEMONIA W UNI I WSZYSTKO ROBIA ABY OBARCZYC KLAMSTWAMI POLSKE TO JEST OKROPNE Z OFIARY ROBI SIE KATA KOCHANY RZADZIE I POLACY POSTARCIE SIE ZJEDNOCZY BO STRACIMY POLSKE I ODDAC MUSIMY Z PODATKOW BIEDNYCH LUDZI ODBIERAC IM OSTATNIA KROMKE CHLEBA
idioto2021.06.26 16:18
wyłącz Capsa, bo tego się nie da czytać :-P
Motyl nie stonoga2021.06.26 16:02
Motyl nie stonoga, a gipsiaczka boli noga.
Polak z centro-prawicy2021.06.26 16:01
Uważam, ze dzisiejsza Targowica (PO i partie POdobne np KOD, Holownia 2050) reprezentuje totalne zło, to ludzie zakłamywujacy historie (nawet lewica czesto widzi że PO jest gorsza od nich w szerzeniu kłamstw na temat II wojny swiatowej i PRL-u) sieją oni antypolonizm, demoralizuja hasłem Róbta co chceta (coż, nawet zadeklarowani komunisci przyznawali, ze pewnych rzeczy sie nie robi) ale PO (czyli lewica z PZPR która w czasach Solidarnosci udawała konserwatystow i katolikow np Michnik, Balcerowicz, Waltz, Geremek, Sikorski - szybko weszli tez do Sorosowych masonskich organizacji takich jak Fundacja Batorego, Grupa Bilderberga) oraz wielu ogłupionych przez nich Polakow choć kiedyś byli przyzwoitymi katolikami - dzisiaj glosi za nimi Róbta co chceta, blużni Bogu, wykrzykuje najgorsze wulgaryzmy i zaczyna nienawidzic Polski, wszystkiego co polskie, co ma jakąkolwiek wartosc i przyzwoitosc, Wybielaja Hitlera, Stalina - a nas oskarżaja o najgorsze. To bardzo smutna prawda - ale sam zobaczyłem dawno niewidzianych ludzi na Slasku po kilkunastu latach nieobecnosci w tym rejonie (ci ludzie czytaja onet.pl i GW przez jakies 20 lat) i ze zdumienia nie poznałem ich. 30 lat temu chodzilem z tymi samymi ludzmi na Jasną Góre, na pielgrzymki Jana Pawla II, czytając Platona popieralismy Sokratesa w jego walce z sofistami. Dzis ci sami ludzie urągają Bogu, wykrzykuja najdziksze wulgaryzmy i hasło Robta co chceta, albo deformują prawde, Ewangelię wmawiając wszystkim ze BOG to Największy Liberał, który na wszystko pozwala.
A to dziewka wszeteczna2021.06.26 15:45
ta jordańska presstytutka
matis892021.06.26 15:19
Niemcy nawet zabijali dzieci za to że są dziećmi. I robią to do dziś w milionach zabijanych dzieci w aborcji i invitro. Dla nich do dziś ten mord mord na dzieciach to ich prawo człowieka niemca.
Aldona2021.06.26 15:14
Tak Hitlert był genetycznym żydem , podobno bankierzy żydowscy w latach 20 , XX wieku ogołocili żyda Hitlera z kasy i to w sposób szalenie podstępny i pazerny. Hitlerta wkurzył się i nawet wtedy gdy już postanowił wykończyć tych żydowskich bandziorów bankowych nie zgodził się na ich zydowską propozycje aby za grubą kasę odstapił od zemsty nad tymi krwiopijcami. Jedynie na co zgodził sie Hitlert to ażeby starszyzny żydowskie w gettach same wyznaczały tych bankierów i na podstawie listy starszyzny z gmin zydowskich bankierzy otrzymywali karę należną zdaniem Hitlert.Taki to los zgotowali żydzi żydom pod przewodmnictwem Hitlerta. Teraz w Israel syjonistyczny faszyzm prześcignął swoimi osiągnięciami wiekopomne dzieła ich mistrza Hitlera./
żyt czy nieżyt2021.06.26 15:12
A ja mam chwilowo antysemitę w żołądku czyli nieżyt z powodu czytania takich rewelek.
man.of.Stagira2021.06.26 14:27
A. Hitler był genetycznym Żydem.
Anonim2021.06.26 14:33
Tak jak potomkowie Kaczyńskiego. I co z tego?
man.of.Stagira2021.06.26 14:34
pierwsze słyszę
mam żelazną pięść2021.06.26 14:39
Jego ojciec nie był ojcem biologicznym. Podobnie było ze Stalinem.
man.of.Stagira2021.06.26 14:42
bycie BĘKARTEM nie czyni jeszcze nikogo ŻYDEM. // O ile mi wiadomo.
Anonim2021.06.26 14:49
Nie rżnij głupa. Zarówno Hitler, jak i Stali byli synami bogatych Żydów wykorzystujących seksualnie uboższe gojki. W przypadku Hitlera spowodowało to znaną nam nienawiść.
man.of.Stagira2021.06.26 15:50
bajki dla motłochu, to są, młody Anakinie. Ogłupią cie one ze szczętem. //
mam żelazną pięść2021.06.26 16:05
Mówią, że Stalin był synem Przewalskiego, u którego jego matka pracowała jako służąca. Podobieństwo ich jest uderzające.
Anonim2021.06.26 16:38
Bajkami to ty żyjesz, opowiadając srogie brednie. A wiesz, że 99% oficjalnej historii to jawne kłamstwa? Właściwie wszystko, gdy tylko sięgniesz po opracowania profesjonalnych historyków, było inne niż jest przedstawiane oficjalnie, i nikt z tego tajemnicy nie robi. Wynika z tego że opowiadasz brednie.
Anonim2021.06.26 18:25
Okej, a czego w takim razie jest uczony motłoch? Otóż - motłoch jest uczony właśnie tej wersji historii którą ty wyznajesz. Służą do tego Lekcje Historii i Programy Popularnonaukowe. Hm... Chyba jesteś ogłupiony ze szczętem.
czekista2021.06.27 3:05
Zydem jest sie po matce.
man.of.Stagira2021.06.26 14:23
RZECZYWIŚCIE nie Pani Markusz! Odwrotnie! Polacy byli zabijani za polskość. Żydzi -za to że byli dla Hitlera tym czym byli dla Marksa: ucieleśnieniem metafizycznego upadku ludzkości. Upadku poniżej mułu. // Już niejaki Karol Marks w dziele "W kwestii żydowskiej" zauważa (jako ex-żyd!), że "żydostwo" to nie jest status etniczny czy biologiczny. "Żydostwo" zgodnie z pojmowaniem samych żydów, to kondycja metafizyczna. To czego dokonał Hitler jest udoskonaleniem Marksa definicji żydostwa jako kondycji nieludzkiej -zatem wymagającej zniesienia. // To ex-żyd Karol Marks pierwszy powiedział cytuję swobodnie: "Warunkiem społecznej emancypacji żydów jest emancypacja społeczeństwa od żydostwa". // Hitler jedynie jako socjalista przejął się na POWAŻNIE tym czego nauczał jego mistrz i drogowskaz. "Uczeń Czarnoksiężnika" -jak go Hitler nazywał w Mein Kampf. // Że Hitler podziwiał Marksa (i żydów za przebiegłość) to rzecz powszechnie wiadoma, cytuję fragment z Mein Kampf: „In reality what distinguished Karl Marx from the millions who were affected in the same way was that, in a world already in a state of gradual decomposition, he used his keen powers of prognosis to detect the essential poisons, so as to extract them and concentrate them, with the art of a necromancer, in a solution which would bring about the rapid destruction of the independent nations on the globe. But all this was done in the service of his race.” // Zatem NIE dlatego, że byli żydami. Dlatego, że byli według socjalistycznej nauki zakałą rodzaju ludzkiego. To antysemityzm METAFIZYCZNY -nie etniczny. // Herewith, I rest my case.
Karnovskienė2021.06.26 14:20
Poloch cierpiał, ale Żyd o wiele bardziej.
Filip2021.06.26 14:05
Katarzyna Markusz stwierdziła, że w trakcie II wojny światowej nikt nie zabijał Polaków za to, że są Polakami. Ponieważ były łapanki, a osoby złapane były rozstrzeliwane m. in. w Palmirach, stwierdzenie nie jest prawdziwe. Ponadto Polacy byli ofiarami w czasie II wojny światowej, tak wszystkie narody okupowane przez III Rzeszę. Stwierdzenie, że polskich Żydów zginęło 90%, a etnicznych Polaków 10% jest prawdziwe.
Anonim2021.06.26 15:21
Etnicznych Polaków zginęło nie mniej niż 14%, z czego sporo podczas pacyfikowania terenu przez Sowietów po ustaniu działań wojennych. Ale trzeba koniecznie doliczyć 350 tys. Polaków pochodzenia żydowskiego, 200 tys. Polaków zamordowanych przez UPA, 130 tys. wymordowanych w ramach przygotowań do Wojny w "Operacji Polskiej".
Hmmm2021.06.26 13:46
Jeśli pozostali neonaziści w jarmułkach są tak głupi jak ta cała markusz, to można się tylko cieszyć.
kat2021.06.26 13:39
Jak bardzo negatywnie w kręgach lewackich postrzegany jest polski nacjonalizm. Od jakiegoś czasu określenie "polski nacjonalizm" traktowany jest w mediach poprawnych politycznie, jako pejoratyw. A przecież nacjonalizm nie jest niczym innym, jak przywiązaniem do tradycji i kultury przodków, kultywowaniem odwiecznych, uniwersalnych wartości. Nacjonalizm nie jest egocentryzmem i nie stoi w sprzeczności z internacjonalizmem, ale jest zaprzeczeniem kosmopolityzmu, tak bardzo pielęgnowanego przez lewaków. Kosmopolityzm jest prostą i szybką ścieżką do utracenia suwerenności. - A jak postępują Żydzi? Otóż oni są przykładem skrajnego nacjonalizmu. Naród Żydowski jest nacją egocentryków w najlepszym rozumieniu tego słowa. Świat się kręci wokół Izraela i biada temu, kto myśli inaczej. Nie wstydźmy się więc być Polakami. Zadbajmy o swój narodowy interes. Pokażmy światu, że z nami też należy się liczyć. Mieszkamy w pięknym kraju, posiadamy bogatą historię i tradycję, możemy się chwalić naszą różnorodnością kulturową, i być dumni z obiektywnie rozwijającej się Polski. Zachowajmy te wartości, walczmy o ich przetrwanie. Niech Polska będzie Polską, a Polak Polakiem.
TOKARCZUK2021.06.26 13:36
Polacy zapłaćcie roszczenie. Jakieś trylion złoty (1,000,000,000,000). Za to, że zabijaliście **dów za pomocą donoszenia na Gestapo. Rozliczcie się ze swoją Historią.
Anonim2021.06.26 14:14
... a wy Tokarczuk kogo reprezentujecie?
TOKARCZUK2021.06.26 15:19
KSIĄZKI PROSZĘ ZWRACAĆ ALE NIEOTWIERANE BO MI NA MAKULATURĘ NIE CHCA PRZYMOWAĆ.
Oni nas zabijali, bo byliśmy Polakami !2021.06.26 13:33
Joseph Goebbels - "Opinia Führera o Polakach jest miażdżąca. Bardziej zwierzęta niż ludzie, całkiem tępi, bez wyrazu".My nie przychodzimy jako przyjaciele ... . Dla nich nieważne było, czy zabijają kobiety czy dzieci, czy starców.
V KOLUMNA,! ŻYDZI, IZRAEL CZEKA!2021.06.26 13:18
Jaki z tego morał? NIGDY i NIGDZIE NIE POMAGAĆ ŻYDOM, bo dla nich to interes i za okazaną im pomoc wystawią Polakom rachunek. A rząd RP powinien natychmiast wstrzymać kasę na żydowskie zachcianki, które nie wiedzieć czemu zaspakaja posłusznie.
Anonim2021.06.26 13:33
Racja. Pomaganie nie jest w naturze katolickiej, a zwłaszcza Polskiej.
Anonim2021.06.26 13:38
Mordowanie jest w naturze żydziej. Vide los Palestyńczyków, którym zagrabili ziemię.
Anonim2021.06.26 13:50
Racja.
Anonim2021.06.26 14:35
5 idiotów minusuje i chce pomagać żydom.
Antychryst2021.06.26 13:17
Jak bym się zakochał w żydówce a ona by wolała kogoś innego, jeszcze dla tego że byłby bogaty i nie daj boże starszy powyżej 10 lat - To ja na wzór polaków wojowników wyznania mojżeszowego zaciąganych do kapo - pierwszy bym poleciał kapować do gestapo - nawet jak by nie była żydówką - bym szmatę pomówił - bo nie wybrała mnie i nie chciała być moją własnością do śmierci i kłapać uszami na mój widok. I miałbym gdzieś że już urodziła dzieci poczęte. Jak przyjadą drugi raz naziści albo kosmici albo Putin albo bóg wie co to będę pierwszy sprzedawał braci i siostry za to że nie akceptujecie śmieci mojej miłości - i odmawiacie mi zemsty na szmacie w czasie pokoju.kropka.
Leszcz2021.06.26 13:22
Masz tak na-s-rane w głowie, aż Ci papier uszami wychodzi.
Heheehe2021.06.26 13:35
Wy katolicy ciągle myślicie albo o du..ie, gó..nie albo o sr..niu. Chyba z 500 takich komentarzy przeczytałem ostatnio na portalu katolickim od katolików.Znamienne.
Anonim2021.06.26 14:58
Jesteś po prostu głupi. Nawet tresowana małpa wie, że epitety urabia się od słów określających brud, wydalanie, rozkład, kopulację lub przemoc. A więc nawet tresowany szympans wie, że jeśli jest potrzeba aby napluć ci w oczy, należy użyć słów z tej grupy. Jeśli ci nie pasują zasady słowotwórstwa, musisz zmienić język na inny, a najlepiej WY*********. Byle dalej.
"Jak bym się zakochał w żydówce ..."2021.06.26 13:23
Raczej niemożliwe. Owce czy kozy nie mają pochodzenia etnicznego i są raczej ateistki. Więc jak widzisz, raczej to niemożliwe. Obiad gotowy, narzeczona woła: . . https://www.youtube.com/watch?v=3NU33PXtf-4
ewa2021.06.26 13:10
Prowokacja i tyle
Hanna2021.06.26 12:58
O. Maksymilian Kolbe i jego 9 współwiężniów zagłodzonych na śmierć w bunkrze nie było Polakami?
­2021.06.26 14:28
Kolbe był z pochodzenia Mjemcem o czym świadczy jego nazwisko.
Anonim2021.06.26 14:54
Brednie, i to srogie (lewackie). Nazwisko świadczy co najwyżej o pochodzeniu JEDNEGO przodka, prapraprapradziadka. W przypadku Kolbego jego pradziad, Paweł Kolbe przybył z południa Czech. Pradziad, a więc 1/8 pochodzenia biologicznego. Ale i on nie był etnicznym Niemcem. Jak widzisz, mądrallo, jeśli nazwisko Kolbe ma świadczyć o niemieckości, to w Kolbem była maxymalnie 1/16 Niemca oraz 15/16 Polaka. Własnie ci udowodniłem, że jesteś po prostu głupi.
Portofino2021.06.26 12:47
To ja przypomnę, że pewien żyd z Polski ksywa "profesor" powiedział wyraźnie, że jako żyd wcale Niemców się nie bał, chodząc po mieście To jeszcze za mało, bo kiedy trafił do Auschwitz, to po badaniach lekarskich dostał kategorię zdrowia "D" czyli niezdolny do służby w Auschwitz i zwolniony do cywila.
Hanna2021.06.26 12:46
Ciekawe kto i ile temu niepolskiemu niedoukowi płaci. Żenada. Podobno robi jakiś doktorat. Panie ministrze - proszę to dopilnować. Bo dla Polaków to wstyd.
rychu2021.06.26 12:42
Toz to gudłajska schlampe
Jerzy2021.06.26 12:41
żydowska szmata... dziadek pewnie w sonderkommando gazował ziomali - może i własną żonę i dzieci z uśmiechem na żydowskim ryju zagazował, a ta suka pluje na nas... mnie już to nawet nie śmieszy, gdyby nami rządzili Polacy a nie żydowskie bydło z PiS-u, ona nigdy by się na to nie odważyła...
Paramonow2021.06.26 13:24
Skąd żeś się wziął chamie - prowokatorze ??????
Anonim2021.06.26 14:18
To ruski troll. Dziś są wyjątkowo aktywni. Co trzeci wpis pochodzi z ruskiej trollowni.
Paramonow2021.06.26 13:26
Masz tyle wspólnego z Polską co świnia z końskim siodłem. Polak znaczyła kiedyś kultura, a kultura dyktowała co i jak mówić i pisać nie używając cepa.
Jerzy2021.06.26 13:49
spie...laj żydzie! ty mnie kultury nie będziesz uczył, zgwałć jakąś palestyńską dziewczynkę - taką do pięciu lat, spraw sobie radość, udowodnij, że jesteś nadczłowiekiem... szalom!
POdejrzliwy2021.06.26 12:33
Zawiedziona czy POmylona ...?
Wnuk własnego dziadka2021.06.26 12:31
Według naukowców wszystko wskazuje na to ,że ojciec Hitlera był nieślubnym dzieckiem Marii Anny Schicklgruber oraz Żyda o nazwisku Frankenberger który płacił alimenty do 14 roku życia ich syna …
Anonim2021.06.26 12:26
Icchak Kacnelson: „O bólu mój” Jam jest ten, który to widział, który przyglądał się z bliska, Jak dzieci, żony i mężów, i starców mych siwogłowych Niby kamienie i szczapy na wozy oprawca ciskał I bił bez cienia litości, lżył nieludzkimi słowy. Patrzyłem na to zza okna, widziałem morderców bandy – O, Boże, widziałem bijących i bitych, co na śmierć idą… I ręce załamywałem ze wstydu… wstydu i hańby – Rękoma Żydów zadano śmierć Żydom – bezbronnym Żydom! Zdrajcy, co w lśniących cholewach biegli po pustej ulicy Jak ze swastyką na czapkach – z tarczą Dawida, szli wściekli Z gębą, co słowa im obce kaleczy, butni i dzicy, Co nas zrzucali ze schodów, którzy nas z domów wywlekli. Co wyrywali drzwi z futryn, gwałtem wdzierali się, łotrzy, Z pałką wzniesioną do ciosu – do domów przejętych trwogą. Bili nas, gnali starców, pędzili naszych najmłodszych Gdzieś na struchlałe ulice. I prosto w twarz pluli Bogu. Odnajdywali nas w szafach i wyciągali spod łóżek, I klęli: „Ruszać, do diabła, na umschlag, tam miejsce wasze!” Wszystkich nas z mieszkań wywlekli, potem szperali w nich dłużej, By wziąć ostatnie ubranie, kawałek chleba i kaszę. A na ulicy – oszaleć! Popatrz i ścierpnij, bo oto Martwa ulica, a jednym krzykiem się stała i grozą – Od krańca po kraniec pusta, a pełna, jak nigdy dotąd – Wozy! I od rozpaczy, od krzyku ciężko jest wozom… W nich Żydzi! Włosy rwą z głowy i załamują ręce. Niektórzy milczą – ich cisza jeszcze głośniejszym jest krzykiem. Patrzą… Ich wzrok… Czy to jawa? Może zły sen i nic więcej? Wszystkich nas z mieszkań wywlekli, potem szperali w nich dłużej, A z boku – Niemiec z uśmiechem lekkim spogląda na nich, Niemiec przystanął z daleka i patrzy – on się nie wtrąca, On moim Żydom zadaje śmierć żydowskimi rękami! Icchak Kacenelson, - Pieśń o zamordowanym żydowskim narodzie, Warszawa 1982, s. 23.
Wielkie Pierdolenie Taro w dupe2021.06.26 12:23
Oraz a zdrowie imbecyla w majtach I-go Sekretarza Konfederacji Kowinberg-Mikkestein oraz za jego szczęśliwy powrót z Krymu. Do piierdolenia Taro w duupe niezbędny jest: "Albert extra VERGIN oil do smarowania odbytnic i do spożycia".
rodak2021.06.26 12:19
Kochani...spokojnie.Nie dajmy sie sprowokowac. To jest celowa prowokacja ,cynicznej,bezczelnej antypolki. Ona tego artykulu ,nie wymyslila sama.To jest pisane pod dyktando i na zamowienie. Badzmy pewni ,ze w przygotowaniu ,juz jest lawina ,nastepnych szmatlawych wiadomosci,pomowien,klamstw .Teraz dopiero przekonamy sie .co znaczy przyjazn --narodu wybranego!!! Bedziemy atakowani politycznie,medialnie ,gospodarczo i finansowo.Przekonamy sie ,jaka jest sila ,tych naszych "przyjaciol i wspolbraci". Nadchodza ciezkie czasy,ktore beda wymagaly, naszej jednosci i pomocy ,jeden --drugiemu.
Anonim2021.06.26 12:17
Widzicie, jak Lewaki ZAWSZE relatywizują, pomniejszają i rżną głupa gdy mowa o prześladowaniu Polaków? Dla Lewaka wymordowanie milionów Polaków nie jest Ludobójstwem, ponieważ... i tu sto "powodów". A to że "sami sobie winni bo przeciwstawiali się", a to że "mieli być niewolnikami a nie trupami". Lewak jest ZAWSZE ślepy na wszystkie akcje mordowania Polaków za to że byli Polakami. Po prostu Lewak NIENAWIDZI, nic więcej w nim nie ma.
Wielkie Pierdolenie Taro w dupe2021.06.26 12:15
Oraz a zdrowie imbecyla w majtach I-go Sekretarza Konfederacji Kowinberg-Mikkestein oraz za jego szczęśliwy powrót z Krymu. Do piierdolenia Taro w duupe niezbędny jest: "Albert extra VERGIN oil do smarowania odbytnic i do spożycia".
Taro2021.06.26 11:59
Tak dla przypomnienia szantrapo, gen Fieldorf(Zyd /Polak) byl wieziony przez zydow i przez nich zamordowany. Polacy byli wiezieni przez zydow w Auschwitz, ale co taki smiec zydowsko- ideologiczny moze wiedziec. Nienawisc wyssana z wysuszonego zydowskiego cyca jest po prostu rozbrajajaca.
­2021.06.26 11:58
Polak miał wiele rodzin, w których nikt nie zginął. Żyd miał wiele rodzin, w których nikt nie przeżył.
Anonim2021.06.26 12:00
W drastycznej większości polskich rodzin ktoś jednak zginął. Połowa z łapy sowieckiej kierowanej przez Wiadomokogo.
­2021.06.26 12:07
Mówim, że nie zginął z rąk Niemca. Żyd jechał do obozu zagłady, Polak na roboty do Rajchu.
Anonim2021.06.26 12:13
Bredzisz nienawistnie, lewaku. Polak był łapany w Łapankach i wysyłany do obozy zagłady. Albo mordowany w akcji "inteligencja", akcji AB, operacji Tannenberg i generalnie wg GPO 20 milionów Polaków miało być wymordowanych za to że byli Polakami. Na szczęście naziści nie zdążyli.
Anonim2021.06.26 12:22
Żydzi sami ustawiali się do Getta? Czuli się odrębni od Polaków, czymś lepszym, chcieli do Getta, ustanawiali własny samorząd, który zaprowadziła ich do obozów zagłady?
Anonim2021.06.26 12:40
Nie zapominajmy też, że Kahały przekazały Niemcom listy Żydów, którzy nawet kilka pokoleń wcześniej przeszli na katolicyzm i wchodzili w związki małżeńskie z etnicznymi Polakami. Ich potomkowie najczęściej nie wiedzieli że mieli prababkę żydówkę, czuli się Polakami-katolikami i byli bardzo zdziwieni gdy pędzono ich do Getta. Dlatego w Getcie był dla nich działający kościół katolicki.
Taro2021.06.26 12:07
Polakow bylo wielu,ktorzy sobie pomagali. Zydow bylo duzo wiecej,ktorzy swych krewnych i bliskie rodziny pakowali do wagonow ,by wykonac norme i wyrobic sobie lepsza pozycje w spoleczenstwie. Debile sami stwarzali na poczatku wojny getta,by utworzyc zydoland w Polsce, meldowali niemcom na Polakow, niestety skonczyli tak jaki sobie fundament odlewali.
Błogosławieństwo lewej ręki.2021.06.26 11:54
A ta walka o prawo mężczyzny bycia właścicielem kobiety i wojny na zaklęcia różnych stron trwa od zawsze. Kościół szatana Jezusa Wroga Lucyfera Peruna ciągle ma za złe jak ich siły kościelne - cała Europa hołdująca wizerunkowi szatana - w ich mniemaniu jako jedynego właściwego jeśli chodzi o męskość, przegrała z pogańskim dowódcą - czcicielem Peruna, którego wizerunek kościół szatana, jakiś czas wcześniej - przez 100 lat próbował zhańbić - specjalnie wywołując konflikt dwóch największych wtedy mocarstw - celem było stworzenie propagandy, że Perun był kobietą bo sam fakt że od ok 659 roku się w europie do niego modlono i nie nosił pleśni pod nosem - szkodził wizerunkowi Szatana - drugiego Seta na tym czorcie, który uważał że trzeba być miłosiernym dla Minotaura i jego białych żon - bo nie jego wina że takich pożądał, i nie wina kobiet że je oddano Minotaurowi.
Wielkie Narodowe Pierdolenie Kotka2021.06.26 11:52
Za zdrowie imbecyla w majtach I-go Sekretarza Konfederacji Kowinberg-Mikkestein oraz za jego szczęśliwy powrót z Krymu. Żadnych różańców wystarczy jak poczytasz fragmenty przemówień towarzyszy radzieckich albo Talmud. Co masz pod ręką!
Absolutnie2021.06.26 11:47
Żyd był mordowany za to, że jest Żydem. Polak tylko wtedy, gdy się przeciwstawiał Niemcowi.
Anonim2021.06.26 11:58
Brednie. W armii hitlerowskiej służyło 150 tysięcy etnicznych Żydów: https://www.empik.com/zydowscy-zolnierze-hitlera-rigg-bryan-mark,prod59880557,ksiazka-p Polacy zaś wg GPO byli przeznaczeni do wysiedlenia i eksterminacji.
Anonim2021.06.26 12:01
Hahaha ty kłamco lewacki. Tu masz takich co zamordowano ich za to że byli Polakami: https://pl.wikipedia.org/wiki/Intelligenzaktion
Anonim2021.06.26 12:04
W szczególności ci wyłapani w Łapankach, zakładnicy, dzieci Zamojszczyzny i robotnicy przymusowi zabici i zagłodzeni na śmierć za "nie dość efektywną pracę" zginęli bo "przeciwstawiali się".
­2021.06.26 11:44
Polochi nie miały być wymordowane jako naród, lecz sprowadzone do kasty niewolników i taniej siły roboczej.
Anonim2021.06.26 12:05
Nie piernicz. Według GPO zamierzano wymordować 20 mln Polaków.
M.2021.06.26 11:40
Polacy byli mordowani za to, że są Polakami i karani śmiercią za ratowanie Żydów.
Anonim2021.06.26 11:31
to jeszcze zyeby 10 polinów wybudujcie po 300 000 000 kazdy,co za w du/pe biorący naród ,kogo m ludzie wybierają do cieżkiej cholery ? kto w koncu zadba o nasze interesy do q-wynędy?
kero2021.06.26 11:29
obóz w Oświęcimiu był zbudowany dla Polaków, hitler zmienił zdanie
Anonim2021.06.26 11:28
cóż powiedzieć ,adolf jednak taki głupi nie był
katolicka detatyzacja Polski2021.06.26 11:25
Izrael jest rasistowskim panstwem nazistowskiego apartheidu i czystek etnicznych. Jest to prawdziwa kontynuacja antypolskiej Trzeciej Rzeszy,bo Zydzi udowodnili,ze niczym sie od Niemcow nie roznia.
katolicka deratyzacja Polski2021.06.26 11:22
Rasistowscy nazisci zydowscy pokazali co potrafia w Polsce w okresie stalinowskim,oraz wobec Palestynczykow.
mateuszjegliński2021.06.26 11:19
Mośki, jakie dobro my wam uczynili, że nas tak nienawidzicie?
katolicka deratyzacja Polski2021.06.26 11:27
Ta pani powtarza tylko,czego ucza wszystkie podreczniki izraelskie.
Anonim2021.06.26 11:17
Ta osoba po prostu łże jak najęta. Nikt kto ukończył szkołę podstawową z wynikiem lepszym niż mierny nie może nie wiedzieć o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Generalny_Plan_Wschodni
Anonim2021.06.26 11:14
Tej pańci "zapomniało się" że drugie tyle Polaków zostało wymordowanych po stronie Sowieckiej. No, ale tymi mordami dyrygowali skomunizowani "sąsiedzi". Łącznie etnicznych Polaków podczas wojny oraz w związku z przygotowaniami do niej (operacja Polska NKWD) oraz z pacyfikacja podbitego terenu przez sowietów zginęło co najmniej tyle co polskich żydów.
Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska2021.06.26 11:07
Rozpoczyna się odmawianie Wielkiej Narodowej Nowenny Pompejańskiej. Program: CZAS TRWANIA łącznie 54 dni, Cześć błagalna od 28.06.2021r do 24.07 2021. Część dziękczynna od 25.07.2021 do 20.08.2021 GODZ: 20.30 do 21.30 INTENCJA: Aby przez nawrócenie ludzi, upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Możesz włączyć się w dowolnym czasie odmawiania nowenny, odmówić 1 dziesiątkę Różańca albo więcej. Może być odmawiana w domu, na zewnątrz- przy figurach Matki Boskiej, Serca Pana Jezusa, przy Krzyżu, możesz odmawiać sam, z rodziną albo w towarzystwie, z sąsiadami , w grupie małej albo wielkiej, w Kościele. Szczęść Boże. Oczywiście bardzo pięknym byłoby, gdyby w tę inicjatywę włączyli się wierni w parafiach, podając informacje w ogłoszeniach do wiernych!
Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska2021.06.26 11:18
Nowenna zostanie zainicjowana właśnie przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Polsce, z udziałem wiernych.
katolicka deratyzacja Polski2021.06.26 11:30
Kabotyni i heretycy z Konfederacji udaja Polakow i katolikow. Kosciol Swiety ZAWSZE popieral nauke,medycyne i szczepionki,bo popieral prawo natury i Rozum.
Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska2021.06.26 12:19
Nowenna zostanie zainicjowana właśnie przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Polsce, z udziałem wiernych.