25.08.19, 18:46(fot. screen/Twitter)

Akcja prowokacyjna feministek w Szczecinie. ,,Kościoła i księży będziemy bronić''

Środowiska feministyczne i antyklerykalne przeprowadziły w niedzielę akcję „Baby Shoes Remember”. Jednak organizatorzy nie spodziewali się takiego sprzeciwu.

Happening został zorganizowany przez  osoby związane Kongresem Kobiet oraz Gryfiński Strajk Kobiet. Feministki wieszały dziecięce buciki na kościelnych ogrodzeniach. Feministki spotkały się jednak ze sprzeciwem. Przed kościołem pojawiła się grupa przeciwników, na której czele stanął ks. Tomasz Kancelarczyk, organizator największego w Polsce Marszu dla Życia i prezes Fundacji Małych Stópek, pomagającej samotnym mamom i kobietom, które rozważają aborcję. 

- Jakiego kościoła bronicie panowie? Pedofilów? Jezus by się was wstydził. Jakiego kościoła broni pan Matecki, czy też te osoby, które przysyłają mi groźby karalne. System jest taki, że chroni gwałcicieli - mówiła Bogna Czałczyńska, pełnomocnik marszałka Olgierda Geblewicza ds. równego traktowania kobiet.

Duchowny miał ze sobą koszyk, do którego zbierał dziecięce buciki "dla dzieci uratowanych od aborcji". Towarzyszył mu również radny Prawa i Sprawiedliwości Dariusz Matecki.

- Zbieram te buciki, żeby je przekazać Fundacji Małych Stópek. Żeby rzeczywiście pomóc kobietom, a nie tylko krzyczeć i brać za to pieniądze. To jest po prostu czyste uderzenie w Kościół katolicki ze względu na to, że jest ostoją polskości. Kościół przez lata pomagał Polakom, w czasach komunizmu, zaborów, największych powstań. Jest też ostoją obrony tradycyjnej rodziny, a oni próbują w to uderzać. To jest nowy odłam bolszewizmu - mówi Dariusz Matecki, radny PiS.

 

bz/radioszczecin.pl

Komentarze

Magda2019.08.26 16:11
Niedługo w Polsce powstanie wiele Meczetów zamiast kościołów ale pamiętajcie bezkarnie obrażacie kościół wasza sprawa ale pamiętajcie za obrazę Meczetu lecą głowy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
emix2019.08.26 10:26
Wreszcie się biorą za tą czarną zarazę. Ręce precz od dzieci !!!
sroka2019.08.26 7:19
Pedofile stanęli w obronie pedofilów.
anonim2019.08.25 22:41
niech piszą te lewaki przynajmiej wiem z kim nie przystawać ćwe lewacka swołocz
violencja2019.08.25 22:08
https://chomikuj.pl/TYLKODLANIEGO/Galeria/Pi*c4*99kna/tak+cz*c4*99sto+bywa,3159018671.jpg
KleroPedofilówWysyłaćDoCelANieNaMisjeCzyUrlopy2019.08.25 21:05
Kler broniony przez partyjniaków z rządu! To wspaniałe świadectwo upadku kościoła w Polsce. Kiedy kleruchacze-pedofile będą potrzebowali asysty policyjnego patrolu, żeby wyleźć na ulicę - będzie to znak przywrócenia normalności przez samo społeczeństwo.
Urszula2019.08.25 20:39
zaraza afrykańskiego pomoru to sprawka zboków z LGBT
anonim2019.08.25 22:36
to jest wymysł aby polskim hodowcom wybijać zdrowe świnie
izydor2019.08.25 20:07
Pały i lać te nawiedzone antykościelne idiotki po tyłkach . Kościół się im nie podoba ? przecież i tak nie mają z nim nic wspólnego.
man woman albo gender2019.08.25 19:51
Od jakiegoś czasu wpisy na Frondzie to mniej więcej kopia co dziesiątego wpisu na portalu wpolityce.pl Porównanie strumieni RSS obu stron wygląda dosyć zabawnie.
Bogumil2019.08.26 3:39
Co masz konkretnie na myśli?
anonim2019.08.26 11:33
Obok "Bogumila" to ty chłopie w życiu nawet nie stałeś. Czas na wyjście z szafy.
man woman albo gender2019.08.25 19:35
Pokażcie co macie na swoich pendrive'ach, wy obrońcy pedofili w sutannach.
***2019.08.25 19:41
Walnij się w ten swój pusty łeb baranie.
what's your IQ psycho - kleine jüdisch läuse. 2019.08.25 19:52
a co jest "pendrive'ach"? - du kleine jüdisch läuse.
nie tak dawny wykladowca2019.08.25 21:39
Apostrof stosujemy (mówiąc w największym uproszczeniu) po to, by zaznaczyć, że ostatnia część wyrazu, do którego dołączono końcówkę gramatyczną, jest niewymawiana. Inaczej mówiąc – apostrof służy do zaznaczenia różnicy ilościowej (nie: jakościowej) między wymową a pisownią. Sytuacja taka zachodzi np. w nazwie pendrive, którą wymawiamy [pendrajw] – jako że końcowa litera (e) nie jest wymawiana, musimy rozdzielić temat od końcówki apostrofem (Nie mam pendrive’a, Przyglądam się pendrive’owi itd.). Podobnie dzieje się w wielu obcych nazwach własnych (nazwiskach, imionach) – Charles de Gaulle (wym. [szarl de gol]), Charles’a de Gaulle’a itd. https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Apostrof-i-lacznik-w-odmianie-wyrazow;18398.html
Majestic2019.08.25 19:59
już na samą myśl co tam może być masz mokro ty tęczowy zboku, nie jest tak jak myślisz, to tobie podobni z piórkami w d... mają na nośnikach takie rzeczy po których normalny człowiek spać nie może!
Luzifer scheissejude2019.08.25 19:34
Kim jest ten: 𝐝𝐳𝐢𝐞𝐥𝐧𝐢𝐜𝐨𝐰𝐲? Nazwisko jego jest Lech Keller-Krawczyk i jak sam przyznaje, cyt.: "Nazywam się Lech Keller-Krawczyk (spolszczone żydowskie -Sznajder) mam lat 70 plus jestem Żydem i homoseksualistą." - i dalej, cyt.: "Można mnie znaleźć m.in. pod "nickami": 𝐦𝐨𝐫𝐝𝐞𝐜𝐡𝐚𝐣, 𝐉𝐏𝐈𝐈𝐈, 𝐤𝐚𝐥𝐢𝐧𝐤𝐚, 𝐧𝐢𝐤𝐭, 𝐃𝐚𝐫𝐢𝐚_𝐃𝐚𝐧𝐢𝐥𝐜𝐳𝐲𝐤 (mam słabość do bolszewików), itp." - Wszystko jest jak byk jest w archiwach Frondy. Sumując; 𝐝𝐳𝐢𝐞𝐥𝐧𝐢𝐜𝐨𝐰𝐲, JPIII, Agnieszka Dz. - to Lech Keller-Krawczyk, sowiecki Żyd, homoseksualista a jako taki pedofil. On podobnie jak jego dowdoopy partner Nowak tyraj na blogach od rana do rana, prawdziwi stachanowcy blogowi, stara dobra szkoła leningradzka.
Maria Blaszczyk2019.08.25 21:10
Wpisy te nasuwają mi smutne myśli o stanie polskiej służby zdrowia, ze szczególnym wskazaniem na psychiatrię. W związku z tym chciałam prosić Szanownych Państwa o wsparcie pewnej inicjatywy. Otóż grupa wybitnych psychiatrów i neurologów zwraca się do pana ministra Szumowskiego z pomysłem, jak ratować ten segment służby zdrowia. Proszę, podpisujcie petycję w tej sprawie. https://www.petycjeonline.com/petycja_w_sprawie_narodowej_strategii_zdrowia_mozgu?uv=17186869&utm_source=fb_share&fbclid=IwAR1D7QjBpZ4rxsofjla5MowwKNhMPVUrHwS8mCknj0LhznFvw3asKjaFvJY Sprawa jest pilna i niesłychanie ważna.
nie tak dawny wykladowca2019.08.25 21:41
10/10
emeryt2019.08.25 21:15
Nie ciebie chromolą czego tyłkiem rxchasz!
nie tak dawny wykladowca2019.08.25 21:44
Tutaj piszesz, ze masz meza: https://www.fronda.pl/a/matki-rodza-ojcowie-pracuja-norma-ale-nie-w-ue-co-za-oszolomstwo,124097.html#comment-1648903 Tutaj piszesz, ze masz zone: http://www.fronda.pl/a/to-juz-pewne-nauczyciele-zarobia-wiecej,129773.html#comment-1770844 Wobec powyzszego pytac "A czy w domu wszyscy zdrowi" raczej nie wypada.
Jam2019.08.25 19:23
W pełni podzielam zdanie, że walka z Kościołem jest atakiem na Polskę. Wszelkie lewackie akcje (LGBT, feministyczne itp.) organizowane pod różnymi hasłami są wymierzone w polską wiarę, tradycję i tożsamość. Lewactwo jest Polakom obce, prowadzi do rozkładu rodziny i jest niezgodne z polską racją stanu.
xx2019.08.25 19:27
Rozumiem że "lewactwo" to wszyscy ci którzy nie liżą Jarka po jajach, tak? To wiesz że mówisz o ponad połowie Polaków? Ty antypolska gnido :)
Jam2019.08.25 19:38
Wystawiłeś sobie właśnie świadectwo kultury osobistej. Dyskutować z tobą nie będę, ponieważ nigdy nie zniżam się do poziomu, który reprezentujesz.
xx2019.08.25 19:45
Czekaj... Strasznie się przejąłem :D
MojaMowaŚwiadczyOMnie2019.08.25 19:41
Jeśli ta wspomniana ponad połowa jest na takim poziomie kultury o jakiej świadczy Pańska wypowiedź to gratuluję. Wolę tę mniej liczną grupę.
447 WARA!2019.08.25 19:39
Jam, czy służalczość względem USA, czy wysłanie polskich żołnierzy na żydowską wojnę z Iranem jest zgodne z polską racją stanu?
Maria Blaszczyk2019.08.25 21:06
Walka z Kościołem jest atakiem na Polskę? Przecież Kościół jest Polsce wybitnie wrogi. I nie trzeba patrzeć nawet na to, co wyczynia w tej chwili - gdy pod dyktando rządzących dzieli Polaków i szczuje jednych na drugich, jednocześnie ciągnąc niemożebnie z podatniczego cyca. Ale przecież mamy doświadczenia tysiąca lat współistnienia. To Kościół dążył do anihilacji I Rzeczpospolitej walcząc z Konstytucją 3 maja i stając po stronie Targowicy (potem także był przeciwny Powstaniu Listopadowemu i Styczniowemu, kolejni papieże nakazywali Polakom posłuszeństwo zaborcom, dłużej niż większość innych krajów nie uznawał polskiej niepodległosci po I Wojnie). Za II Rzeczpospolitej wielokrotnie łamał konkordat, np. mianując niemieckich biskupów w Polsce. Za PRLu zwalczał antykomunistyczną partyzantkę. Późniejsza liczba tajnych współpracowników reżimu wśród księży szokuje. A za wolnej Polski pierwsze co zrobił to wziął się do okradania kraju ledwo zipiącego po dobrodziejstwach socjalizmu za pomocą komisji majątkowej. Aha, i chyłkiem doprowadził do wprowadzenia, w sposób zupełnie skandaliczny, religii do państwowych szkół.
emeryt2019.08.25 21:14
Dzięki Bogu walczył z jakobinizmem w Polsce, bo jakby nie rozbiory to by te ścierwa zrobiły w Polsce drugą Rewolucje Francuskąi kraj spłynąłby krwią. Jakby nie rozbiory to cały kraj zamienili by w jedna wielką Wandeę, bo włądze schyłku IRP parły wprost do Ostatecznego Rozwiązania Kwestii Katolickiej. Trzeba być niespełna rozumu, aby popierać ten antypolskie prowokacje powstańcze, dzięki którym żywioł żydowski potężnie się bogacił kosztem mordowanych Polaków.
Bogumil2019.08.26 3:37
Przestan ! Mamy twoje wywody w głebokim poważaniu ! Tyle ci osób o tym pisze ! Z uporem maniaka to piszesz ! Jesteś zdeklarowaną lewaczką, wiadomo jaka ziejesz nienawiścią do KK ! Co ciebie Mario co obchodzi Polska Katolicka ! Mieszkasz w Holandii, to siedź na tyłku i nas nie pouczaj ! Wspólczuję dzieciom jak ich szkolisz! A może ty na usługach posła B...... i trollujesz? Co?
abrakadabra2019.08.25 19:12
Moment, niech zakumam. Czy ktoś kto chce wyjaśnienia zbrodniczej działalności kościoła, który kryje zboczeńców jest antyklerykałem?
Ethanol2019.08.25 20:14
tak dlatego, ze celebrytow s GW nie rusza proste ?
jan lesiak2019.08.25 20:20
Zbrodnicza działalność kościoła- proszę składniej to się nawet przyłączę- kościoła w rozumieniu budynku, Kościoła w rozumieniu instytucji. CZY ZAKUMAŁEŚ ? A ZBRODNICZA DZIAŁALNOŚĆ - PISZESZ O TOTALNYM MORDOWANIU ? Proszę o fakty .
Ewa2019.08.30 18:06
Kiedyś usłyszałam takie słowa, jeśli jakiś Polak popełni zbrodnię za granicą tzn. wszyscy jestesmy zbrodniarzami? Jeśli jakiś Polak jest chory na raka to znaczy wszyscy jesteśmy chorzy? Jeśli jest prawo do dobrego imienia do szacunkui tolerancji to z jakiej racji ktoś narusza mir jakiejś wspólnoty-Kościoła organizując heppeningi takie czy śmakie. Bo na pewno nie broni poszkodowanych tylko wyżywa się na wszystkich. Czyli moim zdaniem jest antyklerykałem. Ja nie odpowiadam za błedy dorosłego człowieka. Mogę się wstydzić, jeśli je znam.Poza tym pewnie nie wie Pan, że działalność Kościoła to przede wszystkim działalność raczej charytatywna, miłosierna. Nikt tu nikogo nire kryje. Nie tylko tu są jak ich Pan nazywa zbrodniarze, czemu nie mówicie o innych grupach społecznych, czy religijnych. To jest w/g mnie antyklerylkalizm.
katolik2019.08.25 19:08
Niech się kościół rozliczy z pedofilii księży i ukarze biskupów którzy tych zboczeńców chronili! bo o to chodzi w akcji "Baby Shoes Remember”! ale klechy i ich obrońcy jak zwykle odwracają kota ogonem i pieprzą coś o rodzinie...
***2019.08.25 19:38
Zgłoś się do prokuratury. Niech zgodnie z prawem aresztują wszystkich pedofilów. Wtedy biskupi nie będą mieli wyjścia.
anonim2019.08.26 0:30
Łapki w dół oj jednak nie chcą zgłosić czyli wspierają przestępców.
Majestic2019.08.25 20:01
na swoim podwórko posprzataj, nie robisz sobie nić z rezysera który dziecku zrobił krzywdę, nie interesujesz się losem pokrzywdzonych przez lewicowych seks edukatorow wkladajacych dzieciom do glow zboczenia.
Bogumil2019.08.26 3:26
A ty kiedy rozliczysz się z pedałowania, dumny gejku" ? Ciebie trza też zamknąć!
xx2019.08.25 19:00
Nie feministek, tylko normalnych ludzi. Każdy zakłamany emocjonalno intelektualny oszołom, który wypiera fakt ukrywania pedofili w kościele katolickim, powinien się z rozpędu skierować głową w ceglany mur. Dla dobra ogółu społeczeństwa.
***2019.08.25 19:34
Sam się p.....j w łeb baranie. Następny inteligent, który oskarża zbiorowość za zbrodnie pojedynczych osobników.
xx2019.08.25 19:42
Dokładnie w tym jest problem. W zbiorowości która perfidnie kryła jednostki. I choćby tych jednostek było 5 sztuk (a niestety jest dużo więcej) To te 5 sztuk, krytych perfidnie, to o pięć za dużo. I tak... Wiem że pedofile są w innych środowiskach. Ale np. nauczyciela yebanego zboka, nie przenosi się ze szkoły do szkoły, mówiąc "nic się nie stało" To jest clue problemu. I trzeba być ślepym albo niedostukanym żeby tego nie widzieć.
***2019.08.25 19:59
Dalej oskarżasz zbiorowość !!! Krycie pedofilów też uważam za zbrodnie. Kto ma ich wyłowić z ogółu ? Może babcie z różańcem ? Czy może jednak wymiar sprawiedliwości. Znasz takich, zgłoś do prokuratury( możesz nawet zadzwonić do TVN).
xx2019.08.25 20:08
Tak. Oskarżam zbiorowość, bo mimo wyjątków, to jest spisek i działanie w porozumieniu. I takie jest moje zdanie.
***2019.08.25 20:14
Zdanie możesz mieć. Inna sprawa, czy jest ono prawdziwe. Jak dla mnie, jesteś kłamcą i fałszywie oskarżasz innych.
Majestic2019.08.25 19:54
to nie jest normalne zachowanie, a zatem nie można ich określić mianem normalnego. Twierdzą uparcie że w Kościele Katolickim ukrywa się zbrodnie pedofilii przyznajesz się że nienormalnością jest feminizm. Zanim napisałeś swoje "przemyślenia" musiałeś upaść na głowę.
xx2019.08.25 19:59
Znowu dostałeś pozwolenie na internety? :) Niedziele i święta?
Majestic2019.08.25 20:09
smutne to, siedzenie i sledzenie Mojej obecnosci na frondzie, prowadzisz dziennik w którym sobie odnotowujesz dzien gdy wasza grupke z czerskiej nokautuje!
xx2019.08.25 20:19
Przyzwyczajaj się damski bokserze, pozbawiony jaj.
Majestic2019.08.25 20:43
groźnie zabrzmialo, nie rób sobie jaj, jeszcze nie zdarzyla sie bym damę stłukł, co innego czerskich wymoczkow zasługujących na lekcje dobrych manier.
anonim2019.08.25 22:11
dobre! 10/10
Ethanol2019.08.25 20:04
znaczy feministki to nie sa normalne ludzie ?
***2019.08.25 20:11
Nie!!!
killpedryll2019.08.25 21:21
Nowak, kurvvo lewacka, zawszawiony pederasto zamknij ten swój parchaty ryj.
anonim2019.08.25 21:32
A to feministki są jednak nienormalne ,tak podejrzewałem ,dziękuję Piotrze ,że to potwierdziłeś .