Ziemkiewicz: Neobolszewizm wypowiedział Polsce wojnę - zdjęcie
25.10.20, 19:00Screenshot Youtube - Telewizja Republika

Ziemkiewicz: Neobolszewizm wypowiedział Polsce wojnę

83

Mocny wpis Rafała Ziemkiewicza. Zdaniem dziennikarza to, z czym mamy obecnie do czynienia na polskich ulicach, było od dawna przygotowywane. Odniósł się w ten sposób do szokującego wpisu jednego z użytkowników Twittera.

Bartosz Żurawiecki napisał:

Gdy bodaj w 2006 roku Jacek Kochanowski pisał, że reakcją na mowę nienawiści płynącą z kościołów, chociażby pod adresem LGBT, powinno być zakłócanie mszy i wszelkie inne działania wymierzone w Kościół, został, także przez środowisko, uznany za wichrzyciela i podżegacza wojennego. To, co się dzisiaj stało, pokazuje, że nabożny lęk przed przekroczeniem progu kościołów w celach ofensywnych wreszcie w społeczeństwie ustąpił. I ja się bardzo z tego cieszę, bo od dawna uważam, że do żadnej zmiany nie dojdzie, jeśli nie uderzymy w fundament polskiego patriarchatu”.

Dalej dodał, że jest nim Kościół, a nie Kaczyński oraz że żałuje, że do ataku zbierano się tak długo. Rafał Ziemkiewicz w odpowiedzi na ten szokujący wpis skomentował:

Myślę, że to, co się obecnie dzieje, było od dawna przygotowywane - mieliśmy już zresztą małe próby generalne. Lewica czekała tylko na budujący emocje pretekst, jakieś rzekome pobicie, prześladowanie, samobójstwo etc.”.

Na koniec dodał:

Faktycznie, to wojna, wypowiedziana Polsce przez neobolszewizm”.

Myślę, że to, co się obecnie dzieje, było od dawna przygotowywane - mieliśmy już zresztą małe próby generalne. Lewica czekała tylko na budujący emocje pretekst, jakieś rzekome pobicie, prześladowanie, samobójstwo etc. Faktycznie, to wojna, wypowiedziana Polsce przez neobolszewizm https://t.co/XMObNtyJeF

— Rafał A. Ziemkiewicz (@R_A_Ziemkiewicz) October 25, 2020

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze (83):

Jakub2020.11.17 3:48
A ty świntuchu nie jesteś w tej bolszewickiej, bandyckiej szajce chodząc z twoimi kumplami, sKórwinami, Michalkiewiczami, Braunitami i inną swołoczą do katówny?
antoni.s2020.10.29 13:42
A mnie się wydawało że to pis z kościołem wypowiedział polakom.
Wojtek Polak2020.10.26 15:16
pamiętajcie lewaccy zwyrodniali mordercy wy tą wojnę wywołaliście ale MY tej wojnie ukręcimy łeb. niech tylko wasze ubabrane krwią ofiar waszych ( dzieci nienarodzonych starców i chorych)łapska zrobią komukolwiek krzywdę to nie będziemy stać biernie wybijemy wam te zamordystyczne zbrodnicze zapędy ze łba nie rzadko razem z zębami. bo jeśli prawo nie działa a rządzący zajmują się niszczeniem rolnictwa małych i średnich firm kiedy hierarchowie kościoła pokulili się ze strachu i nie chcą bronić tego co święte to MY normalni ludzie zaczniemy dbać o nasze prawa i chronić miejsc świętych!
REBE2020.10.26 7:52
Wasze macice - nasze ulice
Anonim2020.10.25 23:44
Ziemkiewicz durniu, już słychac wasz kwik odrywanych od koryta
Stara wiedźma Cyganka2020.10.26 1:24
A tak po za tym?
Moly2020.10.25 22:25
Tak. WOJNA jest wypowiedziana. Nie przez neo-bolszeiwzm . Przez prady liberalne and wolnosciowe. I nie przeciwko Polsce. Przeciwo kato-talibowi. Niby kto jest na ulicach- w tysiacach przypomne- Marsjanie????
Poinformowany2020.10.25 23:05
Masz rację, Liberalne lewactwo jest sponsorowane przez globalny kapitał spekulacyjny. Krytykę Polityczną i inne grupki tego typu wspiera Soros - wielki giełdowy finansista. Lewactwo to awangrarda najbardziej zdegenerowanych form ekonomicznego liberalizmu. Liberalizm to „wolność” > konkretnie> „wolność gospodarcza” > czytaj wolność pieniędzy > a dokładnie > wolny jest ten kto dysponuje pieniędzmi ten kto ich nie ma jest niczym, jest śmieciem. Liczy się zdanie posiadacza, dzieci nie mają pieniędzy, więc liberalny System skazuje je na śmierć w trakcie aborcji. Co więcej: obecnie zalegalizowano już handel ludźmi – instytucję tzw. „surogacji” w trakcie której dzieci są „hodowane” w brzuchu i sprzedawane. https://pl.wikipedia.org/wiki/Matka_zast%C4%99pcza Dodajmy „hodują” je ubogie kobiety z Ukrainy lub krajów Trzeciego Świata – kupują bogate pary na zachodzie (hetero ale coraz częściej lgbt). Kto płaci ten rządzi, a dziecko – żywa istota jest tylko towarem do zaspokojenia egoistycznych „pragnień”. Dziecko – jego życie i rozwój przestaje być celem a staje się jedynie środkiem do zaspokojenia potrzeb egoistycznych zombie. Lub przeszkodą. Stąd w zależności od chwili można je abortować – albo kupić u surogatki. Tak samo współczesne lewactwo promuje prostytucję w postaci tzw. "sex workingu". Ciało kobiet staje się towarem pod pozorem "wolności". Współczesne lewactwo nie ma nic wspólnego z walką o prawa socjalne, z ruchem robotników (takim jak była Solidarność, ale też XIX wiecznymi). Zawodowi lewaccy aktywiści to mieszkańcy wielkich miast, dzieci bogatych rodziców - rozwydrzone i zdemoralizowane. A kasę na to dają wielcy spekulanci giełdowi Soros i inni. Zwycięstwo lewactwa = zyski dla kapitału (rozwój przemysłu aborcyjnego, legalny obrót narkotykami, prostytucja). Przejrzyjcie listę sponsorów parad równości = same wielkie firmy.
AAAtomek2020.10.25 22:05
NoePiSbolszewizm po przodkach spod Odessy, wypowiedział Polsce wojnę? W punkt!
x2020.10.25 21:59
Bez obaw - zwyciężymy czerwone świnie z PiS i gnidy które starają się im przypodobać.
Marek2020.10.25 21:26
Mam prośbę. Przedstawiajcie swoich rozmówców. Kto to jest Ziemkiewicz?
GoldenBrown2020.10.25 21:49
Taki pijaczyna i damski bokser. Czasami coś tam napisze, ale szału nie ma.
AAAtomek2020.10.25 22:23
Cytuję Ziemkiewicza: "No cóż, kto nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej niech rzuci pierwszy kamień... "
Moly2020.10.25 22:27
szambo frondowe wypociny
Olej2020.10.25 20:42
Sprawy poszły za daleko i inicjatywę oddano przeciwnikom Polski. W 2016 r. gdy obecna władza miała zdecydowane poparcie społeczne dla dokonania zmian, nie zrobiła tego. Nie wykorzystała nastrojów społecznych i tego od dolnego ciśnienia, które mogło nieść rząd PiS-u do stoczenia walki z przeciwnikami zmiany Polski. Na domiar złego w niezrozumiałym szaleństwie otwarty został konflikt wewnątrz prawicy, skonfliktowano sobie rolników i twardy elektorat PiS-u, skutecznie zniechęcono elektorat Konfederacji. Na razie tych nadciągających chmur jeszcze w PiS-ie nie widzą i to jest dramat. Poparcie jakie miał Kaczyński zostało zachwiane prze niego samego, zaufanie również. Policja wobec przemocy na ulicach jest wybiórczo reaktywna. Tam gdzie wyszli rolnicy, górnicy, gdzie była przewidywalność reakcji podjęto działania zdecydowane. Natomiast z systemową, marksistowską bolszewią wykazuje wstrzemięźliwość reakcji. I ta bierność jeszcze spotęguje agresję. Bolszewia zorientuje się, że może sobie pozwolić na przesunięcie granicy tolerowania ich działań. W tym wypadku demoralizacyjnie i wywrotowo działają sądy, które systemowo bojkotują obecną władzę i postępują celowo łagodnie aby dać przyzwolenie destrukcji i obalenia tego rządu. Miałem kiedyś nadzieję, że format pana prezesa będzie w stanie wypełnić postać marszałka Piłsudskiego. Okazało się to mrzonką.
Andy Semicki Rabin2020.10.25 21:52
Tak właśnie jest. Pis hoduje sobie marksistowską opozycję, bo jest słaba i bliżej mu do lewicy, niż do prawicy. Natomiast, gdyby istniała jakakolwiek prawicowa partia w Polsce, to zmiotłaby ze sceny politycznej nie tylko lewicę, ale i pis rabina Kaczyńskiego. Dlatego pis bardzo dba o to, żeby po jego prawej stronie nie pojawiła się żadna struktura polityczna. W tą straż zaangażowane są także służby, czyli odbywa się to na granicy prawa.
Olej2020.10.25 22:38
Najgorzej, że hoduje sobie również opozycję prawicową, która w czambuł wali wszystkie elementy programowe PiS-u, i w ten sposób ogranicza swoje poparcie.
Andy Semicki Rabin2020.10.25 23:51
Co nazywasz opozycją prawicową? Konfederację? Własną pisowską młodzieżówkę neomarksistowską? Zgodnie z tym, co napisałem, w Polsce nie ma prawicy, tacy ludzie zostali wymordowani przez Rosjan, Niemców i ubeckich żydobolszewików po wojnie, a wraz z nimi zamordowano także ich poglądy. "Elementy programowe pisu" to jest czysta socjaldemokracja, co jest nadal lewicą, w rzeczywistości socjalizmem, czyli soft komunizmem z osławioną "ludzką twarzą" lub w wersji hard - bez.
Olej2020.10.26 0:11
Co ja nazywam prawicą ? Wszystko co opowiada się za Polską w słowach Bóg, Honor, Ojczyzna. I taka grupa, część społeczeństwa jest. Problem w tym, że jest porozbijana i zdezorientowana. Co do PiS-u jest w tej chwili siłą kanalizującą jakikolwiek marsz w kierunku Polski o jaką bardzo wielu Polakom chodzi i chodziło. Z czystego pragmatyzmu trzeba było wyróżnić wszystkie punkty programowe, które są w interesie Polski i Polaków, zaakceptować je i na poziomie akceptacji tego co możliwe tworzyć ugrupowanie prawicowe, lub jak go zwał propaństwowe i polskie. Zabawa która w tej chwili trwa jest na poziomie rozróżnienia komu chodzi o Polskę a kto ją ma w d........... I należy tak działać aby możliwie jak najskuteczniej jednoczyć wszystkich ludzi w idei Polski suwerennej i silnej państwowo. To nie jest czas na dzielenie włosa na czworo i w ogóle rozwarstwianie sił. Przeciwnik jest zorganizowany i bez pardonu zagospodaruje i wykorzysta każdy błąd ludzi dobrej woli, których jednoczyć powinna idea silnego państwa Konfederacja w szczególności góra tego ugrupowania jest infantylna politycznie, bez taktyki dochodzenia do władzy i osiągania celów. I tę jałowość działań tych wszystkich korwino podobnych widać na przestrzeni wielu lat. Do PiS-u powinni wniknąć właściwi ludzie i go przejąć. Kierunkując we właściwą stronę. Ot i tyle. Co do lewicy, jest śmiertelnym niebezpieczeństwem tak dla Polski jak i jej istoty narodowej. Gdyby zdobyła władzę Polski nie będzie.
Olej2020.10.26 0:24
Mówienie o pisowskiej młodzieżówce neomarksistowskiej jest nadużyciem. To tak jak nazwać Piłsudskiego komunistą. Bzdura ! Ideą nadrzędną jest Polska i wszystkie drogi które do niej prowadzą są do zaakceptowania. I jeszcze jedno w całej układance politycznej, którą determinuje otoczenie zewnętrzne. Polska nie jest wyizolowaną wyspą a politycy kierujący państwem nie mają wolnych rąk do podejmowania ot tak swobodnych decyzji. To jest układ sił i zależności, naciskania na odpowiednie klawisze. Gdy się stuknie nie tak jak trzeba i w nie odpowiednim momencie można zwalić wszystko na łeb. To są zależności od banków, kredytów, uwarunkowań gospodarczych, to nie jest próżnia. I ci wszyscy mędrkowie gardłujący teoriami błyskawicznie i w podskokach zmienią melodię gdy zasiądą w ministerialno rządowych gabinetach tam pojawia się inna rzeczywistość, tam się spada na ziemię, jest się sprowadzonym do twardych realiów. I albo się je uwzględnia albo się wyskakuje.
Politolog2020.10.25 20:15
Liberalne lewactwo jest sponsorowane przez globalny kapitał spekulacyjny. Krytykę Polityczną i inne grupki tego typu wspiera Soros - wielki giełdowy finansista. Lewactwo to awangrarda najbardziej zdegenerowanych form ekonomicznego liberalizmu. Liberalizm to „wolność” > konkretnie> „wolność gospodarcza” > czytaj wolność pieniędzy > a dokładnie > wolny jest ten kto dysponuje pieniędzmi ten kto ich nie ma jest niczym, jest śmieciem. Liczy się zdanie posiadacza, dzieci nie mają pieniędzy, więc liberalny System skazuje je na śmierć w trakcie aborcji. Co więcej: obecnie zalegalizowano już handel ludźmi – instytucję tzw. „surogacji” w trakcie której dzieci są „hodowane” w brzuchu i sprzedawane. https://pl.wikipedia.org/wiki/Matka_zast%C4%99pcza Dodajmy „hodują” je ubogie kobiety z Ukrainy lub krajów Trzeciego Świata – kupują bogate pary na zachodzie (hetero ale coraz częściej lgbt). Kto płaci ten rządzi, a dziecko – żywa istota jest tylko towarem do zaspokojenia egoistycznych „pragnień”. Dziecko – jego życie i rozwój przestaje być celem a staje się jedynie środkiem do zaspokojenia potrzeb egoistycznych zombie. Lub przeszkodą. Stąd w zależności od chwili można je abortować – albo kupić u surogatki. Tak samo współczesne lewactwo promuje prostytucję w postaci tzw. "sex workingu". Ciało kobiet staje się towarem pod pozorem "wolności". Współczesne lewactwo nie ma nic wspólnego z walką o prawa socjalne, z ruchem robotników (takim jak była Solidarność, ale też XIX wiecznymi). Zawodowi lewaccy aktywiści to mieszkańcy wielkich miast, dzieci bogatych rodziców - rozwydrzone i zdemoralizowane. A kasę na to dają wielcy spekulanci giełdowi Soros i inni. Zwycięstwo lewactwa = zyski dla kapitału (rozwój przemysłu aborcyjnego, legalny obrót narkotykami, prostytucja). Przejrzyjcie listę sponsorów parad równości = same wielkie firmy.
calaprawda2020.10.25 20:21
Humorystyczna grafika od ukraińskiej młodzieży konserwatywnej: antifowe lewactwo na pasku globalnych finansistów udaje obrońców ludu : https://vk.com/zentropa_ukr?z=photo-47708839_457248040%2Fwall-47708839_104765
Anonim2020.10.25 20:22
O czym ty oszołomie piszesz? Zboczeńcy może i są sponsorowani ale ruchy za prawem do aborcji są oddolne, naturalne i ponadpartyjne. Żyjcie dalej kłamstwem. Czytając dziś frondę można odnieść wrażenie że jesteście marną mniejszością co chce dokonać gwałtu na większości.
Anonim2020.10.25 20:41
Chyba nie rozumiesz prostej zasady. Ruch feministyczny i proaborcyjny jest finansowany przez wielki kapitał bo to jest w jego interesie. Otworzą kliniki aborcyjne będą zarabiać kasę. To nie są datki ideowo zaangażowanych (choćby i po stronie zła) ludzi. Tylko brudny biznes na zabijaniu nienarodzonych. To są miliony aborcji - zabiegi kosztują i przynoszą zysk - krwawe pieniądze. To samo dotyczy lewackich akcji w obronie "sex workingu" i za legalizacją narkotyków. Po prostu rynek zyska - najbogatsi się wzbogacą. Soros od lat finansuje tego typu ruchy. Tymczasem zwykli ludzie owszem... można wpłacać na inicjatywę "Fala życia" : https://zrzutka.pl/razvp9
Anonim2020.10.25 20:46
Oni inwestują pieniądze we wspieranie ruchu feministycznego po to by później po legalizacji zacząć na tym zarabiać, tworzyć kliniki aborcyjne. Finansują promocję "sex workingu" jako normalnego zawodu by zarabiać na sutenerstwie. Promują macierzyństwo zastępcze - surogację by zarabiać na handlu dziećmi Itd. Itp. Współczesne lewactwo to nie jest żaden ruch robotników i biednych tylko zawodowi aktywiści z bogatych domów a kasę dają na to liberalni finansiści traktując to jako inwestycję na przyszłość
Anonim2020.10.25 20:55
mam gdzieś wasze ideologie lgbt i pro life, 2 zorganizowane grypy terrorystyczne, truciciele, ludzkie śmiecie... a co do aborcji ...nie licząc Polski, hołoty latynowskiej którą gardzi Trump, krajów islamskich skąd napływają niebezpieczni uchodźcy i zacofanej Afryki , aborcja jest legalna praktycznie w każdym kraju na świecie, także na Węgrzech. Polska jest Iranem Europy
Anonim2020.10.25 21:11
Liberalizm = rasizm XXI wieku. "Brzemię białego człowieka" ciąg dalszy czyli promowanie przez kraje-dawne imperia liberalnych "wartości" w dawnych krajach-koloniach: aborcji, lgbt, pornografii itd. Wszystko w imię "cywilizacyjnej misji i postępu" W Polsce też to widać. Hitler legalizował aborcję na życzenie w czasie wojny, a dziś Niemcy śmią wypowiadać się znowu za wprowadzeniem aborcji w naszym kraju.
Anonim2020.10.25 21:18
Podobne idiotyzmy słyszę od znajomego jak to ruscy nas rozpili. Bo prawdziwy Polak nie pije, nie pali, nie ogląda pornografii, chce mieć nieograniczona gromadkę bachorów, nie używa trującego cukru i tak dalej.
serio2020.10.25 21:26
Jesteś kompletnym idiotą, odrealnionym, całkowicie oderwanym od rzeczywistości, potrzeb ludzi, ich problemów i zmartwień. Ty naprawdę wierzysz w pisane przez siebie bzdury. Jesteś watykańskim kosmitą. UFO z Watykanu.
Anonim2020.10.25 20:58
jakie narkotyki masz na myśli? na tle fentanylu modnego w usa na recepte wszystko jest dooperelem
opary absurdu2020.10.25 21:14
Ile można zarobić na aborcji , a ile na akcesoriach dla waszych niedorozwiniętych debili, czy tych zupełnie zdrowych co kupią iphona, buty nike, czy założą konto w bankuSorosa itp? Żadnej logiki tylko typowe dla odmóżdzonego prawactwa irracjonalne teorie spisku. Aborcji dokonuje lekarz u siebie w gabinecie, a nie jakiś uber.
Anonim2020.10.25 20:11
Ta banda rozwydrzonych gówniar nie zrobi żadnej rewolucji
Kosiarz2020.10.25 20:09
Tylko cud lewackiej logiki dialektycznej jest w stanie zamienić lewicowych bolszewików w "katoprawicę". No ale jeszcze są tacy, którzy znają historię.
ble2020.10.25 20:07
ciemniaku ,kto dał ci prawo decydowania o czyimś heroizmie?
MaxFiend2020.10.25 20:07
Jaki neobolszewizm? To KK rękami katoprawaków dorzucił paliwo na stos, który już pod nim płonie i stracił młode pokolenie. Brawo PiS! Nareszcie maski opadły i wszyscy jasno widzą z kim mają do czynienia :-D
Foster2020.10.25 19:59
To polskie kobiety wypowiedziały wojnę bolszewikom.
zbyszek2020.10.25 19:55
No oczywiście, że było od dawna przygotowywane, przynajmniej od marca. Teraz się zwali ilość chorych i zmarłych z powodu covidu na feministki a nie na fatalny stan służby zdrowia i nieudolność rządzących. Świetny plan! :)
Po 11 ...2020.10.25 19:50
Coś mi się wydaje, że mały Jaruzelski z Żoliborza planuje nowy stan wojenny. Ziemkiewicz już pisze przemówienie o ataku bolszewików i ojczyźnie na skraju upadku. Won do Moskwy!!!
Anonim2020.10.25 19:56
A co można zrobić więcej jak PiS za chwile zablokuje totalnie gospodarkę, doprowadzi do głodu jak na Ukrainie a wirusy będą się przenosić jak grypa na duże odległości? Tylko stan wojenny
Izydor2020.10.25 19:49
Cieszę się że ktoś nazywa pisowską katoprawacką bolszewicką dzicz po imieniu.
RAZ sierpem RAZ młotem2020.10.25 19:48
wal w bolszewicką hołotę. Skończą jak ich esbeccy płodziciele
Jarek2020.10.25 19:47
Tak, neobolszewia pisowska podjudza do wojny
ucz się chłpczyku2020.10.25 19:49
historii i nie pieprz farmazonów
Ty się ucz pisać2020.10.25 20:07
nieuku
Po 11 ...2020.10.25 19:46
To gniew ludu. Gniew zwykłych Polaków. A ty neokatolicki propagandysto, bredzisz o bolszewikach? Sam gadasz jak Łukaszenka, albo inny Urban. Wstyd i hańba. Niech żyje Polska, Ojczyzna wolnych ludzi! Nie bójmy się. Ta władza jest słaba, walczy z własnym Narodem. Niebać PiS!!!
ludzi?2020.10.25 19:50
bydła. ludzie nie zabijają swoich dzieci
Po 11 ...2020.10.25 19:53
Nikt nie zabija dzieci. Abortuje się płody. Najczęściej zdeformowane. My kochamy dzieci i kochamy kobiety. Wy nienawidzicie nawet o zgrozo, zwykłych homoseksualistów. I kto tu jest bydłem?
Foster2020.10.25 20:03
Popieram - trafiłeś w sedno. Oni mają typową mentalność bolszewicką.Chca wyprowadzić Polskę z UE.
hus2020.10.25 19:41
Zakłamany Ziemkiewicz nie widzi że tak jak robotnicy wypowiedzieli wojne komunizmowi, tak teraz Polacy katolicyzmowi. Zawsze jesteśmy krok za Czechami.
ale z ciebie nieuk2020.10.25 19:51
!
ak2020.10.25 19:40
Pisiory mają w swoich rękach wszystko. I za wszystko odpowiadają. To są ich manifestacje. Ich dewastacje. Ich problem. To oni je stworzyli. Mają co chcieli, albo i nie chcieli. A skoro nie potrafią myśleć to niech spadają. To oni będą odpowiadać za skutki tego to co te skupiska drących się ludzi przyniosą. Statystyki zobaczymy za dwa tygodnie. I to my - zwykli ludzie - zapłacimy za pisowskie szaleństwa. Trzeba kretyna aby ruszać taki problem w szczycie pandemii. Trzeba być głupcem. Rządzą nami durnie i karły.
Facet2020.10.25 19:27
Brałem dzisiaj udział w proteście, pierwszy raz w życiu i pewnie nie ostatni. Super było poczuć te moc i solidarność. Kiedy kierowcy trafili w aprobacie i pokazywali kciuk do góry albo ludzie z tramwajów machali - rownież starsi ludzie wyrażali swoje poparcie na protest przeciwko sku*wysynstwu jakie funduje nam pisowski rząd razem z klerem katolickim. To nie żadne lewaki ani neobolszewicy protestują tylko zwykli ludzie wraz z rodzinami, którzy zostali zmuszeni przez klero-pisowskie robactwo do wyjścia na ulice.
mały małpi strajk hahaha2020.10.25 19:29
A ja ci życzę śmierci morderco i nie jestem osamotniony.
Maria Błaszczyk2020.10.25 19:47
O, obrońca życia przyszedł. Wiesz, że pójście na pokojowy protest =/= morderstwo?
Pet2020.10.25 19:55
Tacy są właśnie "prawdziwi" katolicy. Żal mi tych ludzi zaślepionych nienawiścią, zaszczepioną przez PiSiorstwo i kler KK.
W maseczce czy bez?2020.10.25 19:41
A ile lasek obciągnąłeś?
Maria Błaszczyk2020.10.25 19:45
Dzięki :-*
Inny Facet2020.10.25 19:46
Tylu z wami sympatyzowało, jak po tych lajkach widać. W tej chwili 1:6. Większość to was miała w pogardzie. Ośmieszaj się dalej.
Maria Błaszczyk2020.10.25 21:02
No tak, dużo bardziej podoba się ten wpis, co człowiekowi zyczy śmierci, bo śmiał pójść na demonstrację. Ciekawe tylko, o czym to świadczy?
Efekt dłuższego snu2020.10.25 19:53
o której się obudziliście towarzyszu?
Cool2020.10.25 20:28
Żle odczytaliście dawane znaki! ...
Anonim2020.10.25 19:24
Ziemkiewicz to zwykle prymitywne barachło, którego słucha i popiera jemu podobne barachło. Dobrze, ze większość durniów, do których trafiają słowa tej wszy to stare pierdy i mohery, którym niewiele czasu już zostało. Normalność w Polsce nastanie a takie insekty jak ziemkiewicz zejdą na jeszcze większy margines społeczny.
Kinol2020.10.25 19:30
Ja słucham i mam 21 lat. Dziwne co?
Umiecie towarzyszu2020.10.25 19:54
napisać coś bez bluzgów?
Foster2020.10.25 20:11
A ja mam prawie 70 lat i go nie słucham, Tacy konformiści jak on w każdym systemie sobie uścielą wygodne gniazdko. Trzymam kciuki za Was polskie kobiety. To Wasza rewolucja. Jak ją przegracie to znajdziemy się w średniowieczu.
Profesor2020.10.25 19:21
Poparcie protestujący mają w propagandzie, ale u ludzi słabiutko. A ataki na ościół to porażka barbarzyńców.
Maria Błaszczyk2020.10.25 19:20
No niestety dla pana, panie redaktorze. Może pan sobie nazywać to neobolszewizmem - albo zupą grzybową. Fakty są takie, że rzeczywiście, czara się przelała. Ludzie mają dość gnojów, co im sie wydaje, że są panami życia i śmierci innych, że mogą decydować o cudzych macicach - czy innych ich kawałkach i np. wykorzystywać nietrzeźwe. No więc wie pan - serdecznie zapraszamy, czas wypie....lać, kochany panie redaktorze.
Katol2020.10.25 19:48
Zajrzyj sobie biedaczko na stronę właśnie po raz drugi rodzącej się inicjatywy https://www.rozaniecdogranic.pl/ tam jest zakładka rejestracja, mapa gdzie jak grzyby po deszczu zapisują się ludzie chcący się modlić. Nie zlęknij się ile nas jest. Pa, Pa bujaj się!
Maria Błaszczyk2020.10.25 21:05
O, widzę, że chcecie przyjmować nienarodzone dzieci do swoich rodzin. Czyli, jak już się urodzi, to się nim zaopiekujecie? To fantastyczna inicjatywa. Naprawdę. Napisz mi, jak już się urodzi i będzie w Twojej rodzinie, jak mogę Ci pomóc, opieka nad niepełnosprawnym dzieckiem to duże wyzwanie. To wspaniały pomysł, wreszcie coś pozytywnego.
Beno2020.10.25 19:53
Mario. Ludzie to mają dosyć lewactwa i w tej konfrontacji, jak przy urnach jesteście przegrani. A na ulicach wychodzi was wulgaryzm, brak kultury, chamstwo, wasza flustracja. Tak jak wygrywacie przy urnach, tak i teraz wygracie - chyba na organkach. Jestście skończonymi nieudacznikami, a po lejkach widać, jak was społeczeństwo odbiera w tej chwili masz 1:4. Sroma porażka, wstyd i hańba.
Maria Błaszczyk2020.10.25 21:00
Wiesz, przypomina mi się Marsz Równości w Częstochowie, gdy zdałam sobie sprawę, z kim mam do czynienia. Na tych Marszach zawsze jest więcej kobiet, ale na tamtym to było jakoś wyjątkowo widoczne. I tam panowie naziole stali sobie wzdłuż trasy, wykonywali obsceniczne gesty i darli się "pedały, wypierda...ać". I wtedy pomyślałam sobie, patrząc na tych dzielnych Prawdziwych Polaków, Obrońców Naszych Kobiet, zwracających się do tychże kobiet "Pedały, wypier...lać", że my niepotrzebnie próbujemy z Wami rozmawiać i coś wam tłumaczyć. Najwyraźniej jesteście ludźmi, którzy przećwiczyli przed lustrem bluzg "Pedały, wypierd...lać", a nie jesteście dość inteligentni, żeby zmienić ten okrzyk widząc, że kto inny tam idzie. Po prostu zmiana hasła to wysiłek intelektualny ponad Wasze małe rozumki. I szła tam moja mama - starsza pani; szła pani Ola Chromik, ze swoją niepełnosprawną intelektualnie córką. I patrzyły na Waszą tradycyjną polską kulturę i brak wulgarności. No a że wygrywacie wybory - no tak. To prawda. Ale demografia działa na Waszą niekorzyść. Bo wygrywacie tylko tam, gdzie brak powszechnego dostępu do szerokopasmowego internetu. Tam, gdzie starsze osoby, omamione przez telewizję narodową i księdza z ambony - to tak a propos demonstracji politycznych w kościołach - głosują na PiS. Ale wiesz, tik-tak, tik-tak - czas mija, a posłanie tych seniorów na wybory w dobie epidemii - "wirusa nie trzeba się już bać" - proces ten jeszcze przyspieszy.
AAAtomek2020.10.25 21:21
Te debile, a nie mężczyźni.
Politolog2020.10.25 19:18
Liberalne lewactwo jest sponsorowane przez globalny kapitał spekulacyjny. Krytykę Polityczną i inne grupki tego typu wspiera Soros - wielki giełdowy finansista. Lewactwo to awangrarda najbardziej zdegenerowanych form ekonomicznego liberalizmu. Liberalizm to „wolność” > konkretnie> „wolność gospodarcza” > czytaj wolność pieniędzy > a dokładnie > wolny jest ten kto dysponuje pieniędzmi ten kto ich nie ma jest niczym, jest śmieciem. Liczy się zdanie posiadacza, dzieci nie mają pieniędzy, więc liberalny System skazuje je na śmierć w trakcie aborcji. Co więcej: obecnie zalegalizowano już handel ludźmi – instytucję tzw. „surogacji” w trakcie której dzieci są „hodowane” w brzuchu i sprzedawane. https://pl.wikipedia.org/wiki/Matka_zast%C4%99pcza Dodajmy „hodują” je ubogie kobiety z Ukrainy lub krajów Trzeciego Świata – kupują bogate pary na zachodzie (hetero ale coraz częściej lgbt). Kto płaci ten rządzi, a dziecko – żywa istota jest tylko towarem do zaspokojenia egoistycznych „pragnień”. Dziecko – jego życie i rozwój przestaje być celem a staje się jedynie środkiem do zaspokojenia potrzeb egoistycznych zombie. Lub przeszkodą. Stąd w zależności od chwili można je abortować – albo kupić u surogatki. Tak samo współczesne lewactwo promuje prostytucję w postaci tzw. "sex workingu". Ciało kobiet staje się towarem pod pozorem "wolności". Współczesne lewactwo nie ma nic wspólnego z walką o prawa socjalne, z ruchem robotników (takim jak była Solidarność, ale też XIX wiecznymi). Zawodowi lewaccy aktywiści to mieszkańcy wielkich miast, dzieci bogatych rodziców - rozwydrzone i zdemoralizowane. A kasę na to dają wielcy spekulanci giełdowi Soros i inni. Zwycięstwo lewactwa = zyski dla kapitału (rozwój przemysłu aborcyjnego, legalny obrót narkotykami, prostytucja)
Anonim2020.10.25 19:21
Dodajmy: Parady równości wspierają największe korporacje finansowe. Wystarczy zobaczyć listę sponsorów: wielkie firmy. To nie jest żaden oddolny ruch... za tym stoją olbrzymie pieniądze...
Anonim2020.10.25 19:44
Zboczency może i sa sponsorowani ale ruchy za prawem do aborcji są oddolne, naturalne i ponadpartyjne. Żyjcie dalej kłamstwem. Czytając dziś frondę można odnieść wrażenie że jesteście marną mniejszością co chce dokonać gwałtu na większości.
Maria Błaszczyk2020.10.25 22:45
I dlatego na każdą paradę ściuboli się po złotóweczce, żebrze u przyjaznych organizacji o nagłośnienie, a ludzie miesiącami pracują za darmo... Chyba nie rozumiesz różnicy między sytuacją, że firma zarabia na pinkwashingu, a rzeczywistym wsparciem - a to są naprawdę pojedyncze przypadki.
Dziennikarz TVN2020.10.25 19:18
Dziennikarz zdradza dziennikarzy i nie kłamie. W naszej tv jesteśmy oburzeni brzydzeniem się kłamstwa przez tego dziennikarza.
Anonim2020.10.25 19:16
Teraz mówimy: sprawdzam! I wprowadzamy nasze, nie żmijowate, reguły gry!
Ben2020.10.25 19:14
Kaczystan, klerotalibowie, pisobolszewia triumfują przed upadkiem.
Anonim2020.10.25 19:17
Katolicy nie postulują ucinania rąk złodzieją a duchowni nie angażują się bezpośrednio w politykę. Mają natomiast prawo wypowadać sie w kwestiach etycznych a katolicy głosować zgodnie ze swoimi przekonainiami. Jeżeli demokracja ci nie pasuje tzn ze sam jestes faszystą
Anonim2020.10.25 19:13
Nie ulega wątpliwości, Panie Redaktorze. Hodowaliśmy żmiję!
pat2020.10.25 19:12
Synek hitlerowca wWarszawie już swoje robi.
sysiler2020.10.25 19:08
Trzeba strząsnąć katoprawacką zarazę ze zdrowego polskiego drzewa.