W Hiszpani trwają ogromne manifestacje przeciwko seksedukacji - zdjęcie
23.11.20, 10:01Fot. via: Pixabay

W Hiszpani trwają ogromne manifestacje przeciwko seksedukacji

72

Kiedy w Polsce „Strajk Kobiet” na swoich manifestacjach domaga się m.in. edukacji seksualnej, w Hiszpanii, gdzie taka edukacja stała się faktem, dziesiątki tysięcy osób protestuje przeciwko seksualizacji dzieci.

W 50 hiszpańskich miastach odbyły się wczoraj zmotoryzowane protesty przeciwko przyjętej przez parlament ustawie oświatowej, która dopuszcza edukację seksualną 6. latków. W ustawie znalazł się zapis mówiący o konieczności zdobywania przez najmłodsze dzieci „wiedzy na temat różnorodności seksualnej”.

Protestujący przekonują, że reforma oświaty wprowadza indoktrynację dzieci i domagają się prawa do decydowania o treściach, jakie wchodzą w zakres szkolnych programów. Według krytyków nowej ustawy oświatowej, niesie ona niebezpieczeństwo demoralizowania najmłodszych uczniów.

Poza kwestiami związanymi z edukacją seksualną, Hiszpanie protestują również m.in. przeciwko zawartym w ustawie przepisom ograniczającym finansowanie szkół publiczno-prywatnych oraz ograniczającym liczbę szkół specjalnych.

kak/PAP

Komentarze (72):

Zawi2020.11.29 0:59
Z edukacją seksualną jest jak z grypą hiszpanką - do Hiszpanii dotarła na końcu i od Hiszpanii dowiedziano się, że istnieje. Edukacja seksualna, zwana PdŻW i różnie inaczej, jest w Polsce od 20 lat i od początku jej wprowadzenie budziło kontrowersje. Jest też we wszystkich krajach UE... oprócz Hiszpanii. Lewica hiszpańska nad tym ubolewa i chciałaby taki przedmiot dołączyć, ale uznała, że nie ma na to politycznych szans, więc poprzestaje ne możliwości prelekcji (które w Polsce też miały miejsce, jeszcze przed PdŻW, sam na takich byłem w podstawówce,w 1986r)
Mała162020.11.23 17:27
Szkoda że w wyborach nie protestowali. Rządzi tam komuna i nic tego nie zmieni. Za późno.
Glaudiusman2020.11.23 15:25
Co za potworna i ohydna zbrodnia dzieje się na zachodzie, nie tylko w Hiszpanii. Masoni zagarnęli władzę i szykują tyranie, zero demokracji. Tylko plugawe ideologie, czerwone, tęczowe, zboczone. Jak śmią zawłaszczyć i zniewolić dzieci, aby je psuć moralnie i przygotowywać jako żer dla zboczonych homoseksualistów. Nie można się nigdy zgodzić na tą zarazę czerwono - tęczową. Najpierw zepsuto społeczeństwo poprzez seksualizację, mody rozbierane, mini i inne plugastwa, a teraz przychodzi czas na niewolę totalną i zabieranie dzieci, i zabijanie chorych i starszych. Dlatego masonów należy tępić i odsuwać od władzy i mediów, oraz pieniędzy, bo to prawdziwa zaraza.
Ali-baba2020.11.28 14:28
Właśnie zacytuję wypowiedź jednego z "bestii" masońskiej, niejakiego Wilhelma Munzenberga : "uczynimy zachód tak zepsutym, że aż będzie śmierdział" !? I jak widać śmierdzi, zepsutą hołotą; żydo-masońską, bolszewicką, lewacką, LGBT-owską i hunowską ?!
Anonim2020.11.23 14:24
LEWICOWA mądrość etapu: PEDOFILIA to inni.
Anonim2020.11.23 14:27
fuj, plebanią zajechało...
Anonim2020.11.23 14:39
Nadal udajesz, że 99,55% pedofilii świeckiej i ateistycznej nie istnieje? Nie chcesz PEDOFILII, nie ukrywaj jej.
tu-du2020.11.28 15:00
Oj jechało, jechało, przez dziesiątki lat, z warszawskiego dworca głównego za rządów lewactwa ? A dzisiaj nadal jedzie wulgaryzmami z ust chamideł ? Kobiet pozbawionych elementarnej kultury, wyzutych z przyrodzonych im kobiecości i instynktu macierzyńskiego? Opłacane przez Sorosa i niemieckich "turkuci podjadków", zatraciły poczucie przynależności ojczyźnianej i obywatelskiej ?
Anonim2020.11.23 14:22
LEWAKU, nie chcesz PEDOFILII? Nie odwracaj uwagi od 99,55% PEDOFILÓW świeckich i ateistycznych. Nie krzycz "To nie my to tamci".
Anonim2020.11.23 14:13
LEWICA jest winna 99,55% PEDOFILII, bo promowała, ochraniała i tuszowała wyczyny PEDOFILÓW i pederastów (miłośników chłopców) od 50 lat. Teraz drze japę "To nie my, to oni". Siedem lat, w 2013, temu LEWICA w USA usiłował zrobić z PEDOFILII kolejną w pełni naturalną orientację seksualną. Na szczęście sprzeciw psychiatrów zablokował ten LEWACKI projekt.
Anonim2020.11.23 14:00
Jedyną proPEDOFILSKĄ siłą jest LEWICA, od lat ochraniająca nawet najgorszych zwyrodnialców. Teraz usiłuje zrzucić własne pedofilskie zbrodnie na Kościół Katolicki.
Anonim2020.11.23 14:03
Och, to abp Wesołowski był lewakiem....
Anonim2020.11.23 14:07
Poza środowiskami LEWICOWYMI i LGBT pedofilia praktycznie nie występuje. Nie zasłonisz LEWICOWEJ promocji PEDOFILII świeckiej i ateistycznej stanowiącej 99,55% przypadków, przez pokrzykiwanie "to nie my to oni".
Anonim2020.11.23 14:10
Dlaczego tylko 99,95? napiszmy od razu 100%! Ale poza tym, to w rodzinie nie było przypadków chorób psychicznych?
Anonim2020.11.23 14:14
99,55% co wynika z wyroków niezawisłych sądów. LEWICA to rozsadnik i promotor PEDOFILII na masową skalę od 1968.
Anonim2020.11.23 13:58
LEWICA od lat promuje PEDOFILIĘ, wydaje PROPPEDOFILSKIE książki jak "LOLITA", i atakuje katolików gdy sprzeciwiali się promocji PEDOFILII.
Anonim2020.11.23 14:04
I te lewaccy ministranci, co lgną i wodzą księży na pokuszenie. Diabeł, panie!
Anonim2020.11.23 14:08
Nadal usiłujesz ukrywać, relatywizować i tuszować 99,55% PEDOFILII wypromowanej przez LEWICĘ. Nie chcesz pedofilii? Nie wydawajcie propedofilskich książek i nie reklamujcie ich.
york2020.11.23 13:57
a tvp info milczy o tym.
Anonim2020.11.23 14:02
Tvp milczy, ponieważ Pissss promuje lewicową ideologię. To genialny pomysł młodzieżówki pisssu, przyjęty z entuzjazmem przez resztę pisowskich staruchów, lewicowców z przekonania.
Anonim2020.11.23 13:57
LEWICA od lat ochrania PEDOFILÓW. Jest jak złodziej krzyczący "łapaj złodzieja".
Anonim2020.11.23 14:09
Tak, tak, tak! To Lewica przenosi ich z parafii do parafii! To Lewica wprowadziła Crimen Sollicitationis. To wszystko Lewica! Ja wszystko wiem, Jezus z sąsiedniego łózka mi powiedział! Po co wam ten kaftan, nie zbliżajcie się z tą strzykawką!
Anonim2020.11.23 14:20
LEWICA odpowiada za 99,55% zgwałceń pedofilskich, więc nie wydzieraj japy "To nie my to oni". Jakbyście nie promowali proPEDOFILSKIEJ literatury jak "LOLITA", nie byłoby problemu z ochranianymi przez LEWICĘ PEDOFILAMI. Nie chcesz pedofilii? Nie promuj jej, nie odwracaj uwagi od 99,55% sprawców.
Prawda w oczy2020.11.23 13:56
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia
Anonim2020.11.23 13:59
i celibat
Anonim2020.11.23 14:25
LEWICA to rozsadnik i promotor PEDOFILII na masową skalę od 1968.
Anonim2020.11.23 13:56
Trzeba przypominać - to LEWICA od późnych lat 60-tych ochrania i promuje PEDOFILÓW. Dzisiaj też to robi, bo usiłuje przesłonić świecką i ateistyczną PEDOFILIĘ opowieściami o wyczynach 0,45% sprawców, będących homoseksualnymi księżmi. Pozostałe 99,55% nadal jest pod ochroną LEWICY, która skutecznie blokuje w massmediach informacje o nich. Mccarrick był ochraniany przez wpływowych LEWICOWCÓW, sabotujących wszelkie starania Papieża.
Jasiu-Tadziu Hertrich-Woleński2020.11.23 13:26
są tacy PRO-HOMO? Może mają w rodzinach HOMO-ZBOKÓW, może sami są CICHODAJKI, ale i to NIE JEST ICH GŁÓWNA MOTYWACJĄ! . . . . . Kościoł Katolicki jest i te miliony moherów, katoli, prawaków (czyt. szmalcowników), innymi słowy, ciemna masa która parch otwarcie GARDZI. Taki parch jest od czasow biblijnych. Zachęcam do czytania, a wytrwałych do przyczytania "Ksiąg Jakubowych" i choć to w dużej mierze fikcja literacka, ale czytelniku dowiesz jaki parch jest ZABOBONNY. Nic dziwnego, że chrześcijaństwo było i jest dla ludzi jak powiew świeżego powietrza, NADZIEJĄ i WOLNOŚCIĄ od ZABOBONÓW.
Propaganda 3.02020.11.23 12:20
Kiedyś hitlerowcy w księżach widzieli pedofili, póżniej komuniści tę samą pałkę przechwycili, obecnie w internecie niektórzy, siejąc propagandę, dążą do burzy.
Anonim2020.11.23 12:27
Jak widać pedofilia w kościele ma długie tradycje.
Anonim2020.11.23 13:49
chodzi ci o Kościół Satanistyczny, pełny lewaków i pedofilów jak kinsey, "bohater" WHO?
Anonim2020.11.23 14:00
Już ty dobrze wiesz, o który chodzi.
Anonim2020.11.23 14:03
Nie wiem, ponieważ LEWICA nie tworzy oficjalnego Kościoła. Marksistowskie propedofilskie sekty to nie kościoły. Nie chcesz pedofilii? Nie promuj jej, lewaku.
Anonim2020.11.23 12:15
Dla prawiczków jedyna edukacja seksualna to ta, jaką dzieci powinny odbierać na kolanach u księdza na plebanii, albo jako ministranci w zakamarkach zakrystii. Wtedy jest spoko.
Anonim2020.11.23 13:52
Wszystko mylisz. Sale szkolne gdzie 9-latki na masową skalę zdobywają dobrowolne i "satysfakcjonujące doświadczenia seksualne" to nie "plebanie" tylko sale laickich szkół państwowych.
Anonim2020.11.23 14:01
Tak, a płody podlegają masturbacji jeszcze w łonie matki! skandal!
Anonim2020.11.23 14:04
Skandalem są Zalecenia WHO wspierane przez lgbt i LEWICĘ, jawnie promujące PEDOFILIĘ. Nie chcesz pedofilii? Nie promuj jej.
Natalja Siwiec2020.11.23 12:11
Tam też jakieś kościelne afery pedofilskie?
Anonim2020.11.23 13:50
Jakie "kościelne"? Przecież to LEWICA od dekad hoduje i ochrania stada PEDOFILÓW.
feldkuratkatz2020.11.23 11:59
To jest taka choroba prawiczków. Dla nich "ogromny" to już 5-6 cm. Z manifestacjami maja tak samo.
Anonim2020.11.23 14:26
LEWICA to rozsadnik i promotor PEDOFILII na masową skalę od 1968.
Anonim2020.11.23 11:37
Bredzisz bo jesteś niedouczony. ZaPOznaj się z wystąpieniem opiekuna, edukatora,..... dziewczynek w przedszkolu, Cohena - Bendicta europosła... .....zmądrzejesz natychmiast.
opty2020.11.23 11:32
...i parę Oralnych autorytetów!!!!!!
Kiki2020.11.23 11:31
Przesyt? Czy juz choroba?
Kik2020.11.23 12:40
Nieudolny troll, czy kuku na muniu?
Panie ministrze2020.11.23 11:00
proszę wysłać do Hiszpanii przebranych policjantów z pałkami teleskopowymi.
prosty2020.11.23 11:06
Chyba po to, by nie było brutalnie: https://dorzeczy.pl/swiat/118075/szokujace-nagranie-z-hiszpanii-kapitalny-przyklad-ue-dwoch-predkosci.html
Jahiramać2020.11.23 11:07
wy lewacy macie naprawdę problemy intelektualne , wejdź ignorancie sobie na youtube i zobacz jak biją gazują i poniewierają protestującymi w Hiszpanii siły policyjne. Ośmieszasz się , w Polsce mamy Wersal przy Francji Hiszpanii czy Holandii.
I dobrze,2020.11.23 11:27
lać ciemnotę.
Pola2020.11.23 10:39
Jakies rozdwojenie jazni u tych biednych Hiszpanow!Sami glosowali na tych rzadzacych!
Jahu🐟2020.11.23 10:18
Lewactwo jest opętane seksualnością, już przedszkolakom wkłada swoje brudne łapy do majtek, następnie wychodzi na ulice, żeby ogłaszać całemu światu, że praktykuje najróżniejsze zboczenia.
Po 11 ...2020.11.23 10:37
To chyba żart? Jest dokładnie odwrotnie. Dla lewactwa seks jest tak naturalny, jak każda inna czynność. Równocześnie seks jest istotną częścią naszego życia, więc wiedza o seksie powinna być dostępna od urodzenia (już małe dzieci zadają pytania typu "skąd się wziąłem?"). To prawactwo ma jakąś schizę i zabrania edukacji, robi z seksu grzeszną czynność, zwykła masturbacja jest dla nich podejrzana. Cała rozmaitość ludzkich seksualnych upodobań ich przeraża. I kto tu jest opętany?
hehehe2020.11.23 10:48
Bredzisz bo jesteś niedouczony. Niewłaściwa edukacja seksualna skutkuje tylko wysypem niechcianych ciąż, chorób wenerycznych i rozbitych związków. Sprawdzone praktycznie w różnych "postępowych" społeczeństwach.
Po 11 ...2020.11.23 10:51
No pewnie. Bez edukacji młodzież po prostu nie wie co to seks i jak to się robi. Oświeca ich dopiero duch święty przed nocą poślubną :))
Jacek2020.11.23 10:58
Załam ręce Matko Boska; Upadają obyczaje, Nie pomogła modłom chłosta – Młodzież w szranki ciała staje. W nędzy gzi się krew gorąca Bez sumienia, bez oddechu, Po czym z własnych trzewi strząsa Niedojrzały owoc grzechu.
leszczyna2020.11.23 11:08
Edukacja seksualna rozumiana jako zbiór informacji o obsłudze narządów płciowych tak, by nie doszło do ciąży albo jakichś zakażeń czy urazów to nie wychowanie ani przygotowanie do życia w rodzinie, z którym wiedza o seksie powinna być zintegrowana. Dla edukatorów seksualnych zawsze w rezerwie jest aborcja i dyskredytacja rodziny jako instytucji opresyjnej, od której warto się uwolnić i hulaj dusza, zaś rodzice to zawalidrogi, których trzeba się pozbyć.
hehehe2020.11.23 11:31
Edukację seksualną wprowadzono już dawno ale dzisiejsza lewacka wersja to nie edukacja tylko demoralizacja od najwcześniejszych lat. Na dodatek przecząca nauce i zdrowemu rozsądkowi.
Anonim2020.11.23 11:54
Oczywiście że ludzie po prostu wiedzą co to seks. A więc seksedukacja nie jest od tego aby im to uświadomić, tylko od tego aby ich przerobić - zindoktrynować. Lewacki sposób na wychowywanie Nowego Człowieka metodą kolejnych zgwałceń, molestwań, poniżeń. W wyniku seksedukacji dzieci stają się w 1/5 homoseksualne, i w 90% lewackie.
Anonim2020.11.23 11:48
Wiemy, wiemy. Już lewaczka Kołłątaj obwieszczała, że "seks jak szklanka wody". Lewacy są "naturalni", tak jak naturalne są zwierzęta. Szczają gdzie popadnie, kopulują jak wypadnie, jak trzeba to biją, gwałcą, kradną, zabijają, zżerają żywcem. Na szczęście Ludzkość wytworzyła KULTURĘ, czyli wyrwała się z naturalnych popędów. Ustaliliśmy, że seks nie jest jak każda inna czynność. Ci co twierdzą inaczej, to zwierzęta w ludzkiej postaci, usiłujący przemocą i podstępem niszczyć wszystkie okoliczne dzieci. Z moralnego punktu widzenia są gorsi od pedofili.
Grizzly2020.11.23 10:17
Chcę zwrócić uwagę tylko, że Hiszpania jeszcze kilkanaście lat temu była katolicka, dzisiaj zżarła ją zgnilizna lewacka!
szok^22020.11.23 10:50
Dlatego mam nadzieję, że Polacy, może po raz pierwszy w historii, nauczą się czegoś na czyichś błędach zamiast na własnych :-)
leszczyna2020.11.23 10:58
Jeszcze wcześniej zżarła Hiszpanię wojna domowa z lat 30-tych, podczas której obie strony dopuszczały się zbrodni. Niestety Kościół przyklejony do dyktatury Franco sam jest winien utraty wiarygodności, choćby przez działalność instytucji katolickich trudniących się handlem ludźmi przez dziesiątki lat aż do roku 1987.
JAHIRAMAĆ2020.11.23 11:02
Nie ośmieszaj się człowieku
leszczyna2020.11.23 11:10
Co ośmieszającego napisałam?
Anonim2020.11.23 11:50
Wszystko.
leszczyna2020.11.23 12:27
A konkretnie? Potrafisz coś pokazać?
Anonim2020.11.23 13:48
każde zdanie jakie piszesz jest kłamstwem. Wojna nie była "domowa". Zbrodni dopuszczała się strona republikańska. Franko nie był dyktatorem. Kościół nie był "przyklejony". Nie było "handlu ludźmi".
leszczyna2020.11.23 19:51
Wojna była gdzieś w kosmosie, Franco to święty caudillo i wzór demokratycznych cnót, a zakonnice dzieciom republikanów i nie tylko śpiewały do snu o magicznych górach pełnych pieniążków przez długie lata ...
Anonim2020.11.23 21:45
Wojna była w Hiszpanii, i rozpętały ją oddziały Międzynarodówki wraz z lokalnymi renegatami, których nie sposób nazwać Hiszpanami, gdyż programowo odrzucali pojęcie Narodu. Dzieci odbierano - najbardziej zwyrodniałym mordercom i ludobójcom, katom, sadystom i siepaczom Stalina. Nie można było pozwolić, aby zwyrodnialcy mający na sumieniu gwałty, morderstwa, podpalenia, tortury, aby tacy zwyrodnialcy wychowywali następne pokolenie terrorystów.
leszczyna2020.11.23 22:44
A czy ja napisałam, że wojnę wywołał Franco? Napisałam, że obie strony dopuszczały się zbrodni. Niezależnie od tego, kto zaczął. Czy biedna kobieta rodząca dziecko w latach 80-tych, to była siepaczka Stalina? Czy tak o niej myślała pracownica szpitala wciskająca jej kit o śmierci noworodka, który poszedł za pokaźną sumę w tzw. dobre ręce? I postanowiła na dziecku ludobójcy zarobić? Uważaj z popieraniem odbierania dzieci rodzicom - któregoś dnia ktoś przyjdzie po Twoje dziecko, bo uzna, że jesteś fanatykiem, fundamentalistą, homofobem, nacjonalistą, antysemitą czy kimś tam jeszcze. Jak się chrześcijanie domagają prawa do wychowywania swoich dzieci zgodnie ze swoim światopoglądem, to wara im od cudzych dzieci. Teraz w Hiszpanii władza doszła do wniosku, że chrześcijanom należy podbierać dzieci do siania propagandy WHO i LGBT, za czasów Franco i później "w obronie przed niemoralnością" sięgano po dzieci wrogów politycznych. Wtedy Kościół to popierał i na tym zarabiał, teraz ma to, do czego sam się przyczynił, a jego wrogowie wykorzystali to cynicznie i bezwzględnie.
Anonim2020.11.24 1:06
Właśnie tak jest - lewacka swołocz każdego dnia przychodzi porywać, molestować indoktrynować gwałcić dzieci normalnych ludzi. Nic ich nie powstrzyma, im wolno bić, zabijać, porywać. Nigdy się nie ograniczali i robią tak bez przerwy. "polityka", że prawica nie karze zwyroli, ale godzi się na to że prześladuje się ją, to nie polityka, tylko kpina.
prosty2020.11.23 11:14
Dziesięć lat temu byłem w Portugalii w Porto, po sąsiedzku. Najbardziej rzucało się w oczy: 1) konsumpcja: ciuchy i elektronika, single w restauracjach, kto ma lepszy samochód; 20 kościoły: babcie i dzieci, dorośli 20-60 lat - brak. Wygląda na to, że doszliśmy do tego miejsca, dodaliśmy agresję.