Sfałszowano wybory w USA? Będzie ponowne liczenie w całych Stanach? - zdjęcie
10.11.20, 09:43fot. yt/nbc news

Sfałszowano wybory w USA? Będzie ponowne liczenie w całych Stanach?

96

- Zidentyfikowaliśmy w kluczowych stanach co najmniej 450 000 głosów, na których w cudowny sposób zaznaczony jest tylko Joe Biden, ale nie ma innych kandydatów – powiedziała w Fox News prawniczka Białego Domu Sidney Powell.

Dodała też:

- Musimy walczyć w sądach, aby obnażyć fałszerstwa i kryjący się za tym spisek, żeby ponownie przeliczyć i przeprowadzić audyty w sprawie głosowania

W USA – jak twierdzą Republikanie doszło w trakcie obecnych wyborów prezydenckich do bardzo wielu nadużyć i fałszerstw. Biorąc pod uwagę już zidentyfikowane nieprawidłowości w procesie wyborczym domagają się oni ponownego przeliczenia głosów oraz przeprowadzenia audytów w sprawie głosowania.

Najczęściej wymienianymi nadużyciami i nieprawidłowościami jest nadmiar kopert w głosowaniu korespondencyjnym oraz błędy maszyn liczących, które głosy oddane na Donalda Trumpa zaliczały Joe Bidenowi.

Na antenie Fox News podała, Powell wskazała, że 90 tys. nieprawidłowych kart było w Pensylwanii, 80-90 tys. w Georgii, 42 tys. w Arizonie, 69-115 tys. w Michigan i 62 tys. w Wisconsin. Powell stwierdziła, że jeśli to prawda, to sprawa może mieć charakter systemowy w skali całych Stanów Zjednoczonych.

 

- Przewodniczący American Conservative Union, najstarszej konserwatywnej organizacji lobbystycznej, Matthew Aaron Schlapp krytykował urzędników komisji wyborczych w Nevadzie. Twierdził na Twitterze, że karty do głosowania wysłano tam w imieniu osób, które już nie żyły. Według niego głosowały osoby niepełnoletnie, a także co najmniej 9000 osób mieszkających poza stanem – czytamy z kolei na portalu niezalezna.pl.

 

mp/pap/fox news/niezalezna.pl/fronda.pl

Komentarze (96):

Palindrom2020.11.11 12:22
Demokracja stalinowska – dla "demokracji" najważniejsze jest to, kto liczy głosy i że niezależnie od wszystkiego wygrywamy «my».
emeryt2020.11.11 9:36
1-obecna czarna komuna czyli pis+kler jest lepsza od czerwonej komuny. 2-,,obrońcy kleru [pedałów i pedofilów]" atakują LGTB czyli demonstrujących pedałów. Tego nie rozumiem. 3-Polska jest pod żydowsko-katolicką okupacją od wielu lat....... Jest to ich folwark niewolniczej pracy niezależnie od tzw.ustroju. 4- sumując prawdziwych Polaków[ nieżydów, niekatolików] jest ok. 10%. Dużych szans na niepodległość nie mają.
buli2020.11.11 17:17
mente captus
Anonim2020.11.11 9:12
jak za bolszewii, 3 x Tak
Anonim2020.11.10 18:50
Czerwone kurwi....ony musza trafic za kratki.
KOSTEK2020.11.10 18:44
W USA jak na Białorusi, a może jeszcze gorzej.
cam2020.11.10 17:10
Słychać katofaszystowskie prawackie wycie? ZNAKOMICIE!
katol2020.11.10 17:53
Zobaczymy ćwoku kto bedzie wył na końcu. Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.
Generał Jeżyk2020.11.10 19:05
powiedz to Kurskiemu )))))
cam2020.11.11 8:15
HAHAHAHAHA katolu - pomóż rozhisteryzowanemu Trumpkowi pozbierać łopatkę i wiadereczko i wypad z piaskownicy...
Anonim2020.11.11 11:14
Powiedz to starcowi bidenowi, choć pewnie nie zrozumie co mówisz, bo ma demencję i ogólnie mało rozumie.
gośc2020.11.11 12:00
Tu słychac twoje wycie i to jakie!!!!
MaxFiend2020.11.10 16:03
Ma do tego całkowite prawo. Niech liczą do skutku. Na tym polega demokracja, że głosy muszą być prawidłowo policzone.
Hamer2020.11.10 15:23
Przecież wszem i wobec wiadomo, że lewactwo to kłamcy i oszuści. Nawet firma Pfizer skoligacona ze szwabami podała informacje o wynalezieniu szczepionki nie przed wyborami tylko po.....Każdy kto myśli normalnie widzi, że ten lewacki smród dzięki oszustwom i rozbijaniu jedności państwa zbija kapitał polityczny a ich wyborcy to w większości szczeniarstwo, imigranckie nieroby i przestępcy.
Anonim2020.11.10 14:52
Ten kretyn jednak dąży do wojny domowej. Sfałszowane wybory. osoby wyznaczone do liczenia głosów są zaprzysiężone i składają się z demokratów i republikan. Wyznaczeni przez władze federalne, w których są republikanie i demokraci.
Not your country, not your problem!2020.11.10 14:57
"Ten kretyn jednak dąży do wojny domowej. "
Foster2020.11.10 14:51
Nadzieja matką głupich.
Cudny Zenon2020.11.10 14:50
Ciekawe, że w USA "demokraci" nie bali się "zabójczych kopert". Przy nich ci nasi liberałowie to są miękkie faje.
Pomarańczowy...2020.11.10 14:25
... bęcwał przebija poziom żenady każdą wypowiedzią. Kiedy się wydaje, że głupiej się nie da, on udowadnia, że owszem - da się. A prawacka klaka wyje z rozkoszy, bo karmi się głupotą jak koń owsem.
Anonim2020.11.10 13:33
Biorąc pod uwagę fakt ,że lewusy w USA panoszą się wszędzie- przykład mediów-jest b. duże podobieństwo oszustw ,bo maja to we krwi lewusy.
Marian2020.11.10 12:50
Żydzi stworzyli system wyborczy Związku Sowieckiego i jak bardzo był on uczciwy poinformował świat sam tow.Stalin. "Nie ważne kto głosuję, ważne kto liczy głosy". Żydokomuna bardzo chciała pozbyć się Trumpa a oni jak wiadomo nie cofną się przed żadna podłością. Jeżeli uda się to udowodnić to w USA powinien się zacząć nowy holokaust. Tak uważam!
Anonim2020.11.10 13:35
Żydzi przede wszystkim stworzyli religię, którą wyznajesz, katołaku.
Anonim2020.11.11 11:16
Od kiedy starożytni Hebrajczycy to "zydzi"? Tylko skrajny ignorant aka debil może bełkotać w taki sposób.
Anonim2020.11.11 12:10
A co, wyznają dziś jakąś inną religię?
Anonim2020.11.10 15:33
Marian - jak już to Tramp wzmocnił żydów przenosząc ambasadę do Jerozolimy :))
Anonim2020.11.10 15:45
Ma też zięcia Żyda i córkę, która przeszła na judaizm.
matis892020.11.10 16:03
Holkaust to robią islamiści u NIemców i we Francji. A za islamizację UE odpowiadają lewakoateiści. Także tym holokaustem zdradziłeś się że jesteś lewakiem. Hitler też lewacki, masoński okultysta.
Natalja Siwiec2020.11.10 12:23
Po co Trump chce udowadniać swoje fałszerstwo?
Teresa bez grzechu2020.11.10 12:20
Umieram ze śmiechu.
Lewak-marzyciel2020.11.10 12:19
Wyobrażam sobie teraz myśli Trzaskowskiego i Komorowskiego sprzed 5-ciu lat. "Gdybym tak doliczył parę trupów z Unii Wolności i pomajstrował przy urnach - u nas nie ma maszyn do głosowania - to bym może i wygrał..." A tak ten cały straszny Duda od Kaczora.
Anonim2020.11.10 12:39
Wystarczy, że PAD w lato miał po 100% w DPS. Ale wtedy fałszerstwo było ok.
giga2020.11.10 15:19
jakie falszertswto ???zdziwiony , ze to właśnie Ci ludzie go popierają w 100% . Swoje widzieli na tym świecie i wiedza kim sa te ofermy poparancow!!nawet ścieków nie mogą odprowadzić , wszystko im sie wylewa
Teksańczyk2020.11.10 12:14
Zwykle to władza fałszuje wybory, a nie opozycja.
What about your accent?2020.11.10 12:30
Texan's accent of course or good old Hebrew?
Teksański2020.11.10 13:01
Wypiərdalaj!
That's what I thought!2020.11.10 15:00
Łódzki parch z getta.
giga2020.11.10 15:21
proszę po jednym zdaniu kończy sie dyskusja mierytoryczna ?! brak argumentów w tyle czaszki ? a może jej brak ?buha haha co za prymityw
Nick2020.11.10 12:34
Czyli jak władza fałszuje to jednocześnie je wygrywa.
Czytar2020.11.10 14:09
Sure ! W tych stanach są demokratyczni gubernatorzy ..........
Marian2020.11.10 12:13
Głosy muszą być ponownie przeliczone tam gdzie rzekomo wygrał Biden. Trzeba je unieważnić, bo są nieważne i fałszywe, gdyż tak nas o tym zapewnił prezydent Donald Trump.
XD2020.11.10 12:22
Tak. Reptilianie w natarciu! Ratuj się kto może! XD
insider2020.11.10 11:46
Rozwieję wasze wątpliwości. Nie będzie ponownego przeliczenia głosów w całych Stanach. Nie dziękujcie.
XD2020.11.10 11:34
Tak, tak. Jak przegrane to na pewno sfałszowane. Stoją za tym reptilianie.
Mieczysław Grudziądza2020.11.10 11:27
Lewacka banda jest tak samo zdemoralizowana i oszukańcza na całym świecie. W końcu - ich credo: "Proletariusze wszystkich krajów w łączcie się". Również w obłudzie, przekrętach i gębach pełnych frazesów o demokracji i tolerancji.
Anonim2020.11.10 12:26
Katolicka banda jest tak samo zdemoralizowana i zbrodnicza na całym świecie. W końcu - ich credo: "zabijcie wszystkich, bóg rozpozna swoich".
Teresa2020.11.10 11:24
Lewacy potrafią tylko kłamać i fałszować !
Piotrek2020.11.10 11:53
Nie to, co fronda i TVP.
gleen2020.11.10 12:13
To samo można powiedzieć o "prawakach"
Albert2020.11.10 12:29
Nie, o prawakach nie można tego powiedzieć. Prawactwo nie jest w stanie ogarnąć niczego bardziej skomplikowanego, niż samodzielne oddychanie.
Zych2020.11.10 11:16
Już towarzysz Stalin mówił: nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy...
Anonim2020.11.10 11:08
Prawo nagłówków Betteridge’a: na każdy nagłówek prasowy kończący się znakiem zapytania można odpowiedzieć "nie".
MT(*)2020.11.10 10:55
Prędzej zwykli Amerykanie wyjdą wystrzelać awanturnicze lewactwo i na tym się skończy. Taka jest też zresztą natura amerykańskiej demokracji. Co kilkadziesiąt lat zwykli Amerykanie tworzą precedensy, według których Ameryka potem spokojnie funkcjonuje. Upadkiem Ameryki to byłoby zaakceptowanie sfałszowanych wyborów. A tak na pewno nie będzie.
karolina karolajn2020.11.10 11:02
oby
Piotrek2020.11.10 11:17
Twoje chore marzenia.
rozbawiony2020.11.10 10:48
Tylko pisie nie uznaja tego ze Tramp przegrał Pewnie tramp szybciej w to uwierzy niz oni
matis892020.11.10 10:47
Po oszustwie wyborczym na Białorusi teraz oszustwo w USA. Demokracji już nie ma na świecie, jest ostatnie dopinanie Rządu Światowego NWO i powrót do lewackiego komunizmu.
Anonim2020.11.10 10:50
U nas też było oszustwo wyborcze SN nawet nie przeczytał wnisków tylko je odrzucił
Ale nigdy w twojej ukochanym Putinlandzie!2020.11.10 11:18
Gratuluję znajomości polskowo jazyka.
N.2020.11.10 10:41
Odpowiadając na pytania z tytułu: nie i nie.
Art2020.11.10 10:37
Przestańcie się już ośmieszać. Nie będzie żadnego liczenia głosów. Teorie spiskowe rozdęte do nieprzytomności.
Dudirobson2020.11.10 10:53
Teorie spiskowe? Co ty bredzisz? PSL też pewnie nie fałszował głosów. Przypominam sobie, jak jakiś tam cały dom spokojnej starości głosował co do jednego na PSL. Ciekawy jestem, czy szanowni staruszkowie w ogóle wiedzieli, że są wybory? Fałszowanie wyborów to nie teoria spiskowa, tylko stały element gry politycznej stosowany przez leawactwo.
Art2020.11.10 15:12
Człowieku, nie kompromituj się. Nie ma żadnych dowodów. Nie będzie żadnego ponownego liczenia głosów. Nie dlatego, ze ja tak twierdze, tylko dlatego, ze amerykańska demokracja to poważna sprawa i nikt bez dowodów nie będzie się ośmieszał.
Dudirobson2020.11.10 15:56
Słuchaj kolego. Gdzie się kompromituję? Skaczesz z tematu na temat. Najpierw piszesz o teorii spiskowej, z którą się nie zgadzam, do czego się odniosłem. A potem mówisz o dowodach i o tym, czy będzie ponowne liczenie głosów. Czy będzie, nie wiem. Ale to dwie różne sprawy. Poniał czy nie poniał. P.S. Podtrzymuję to co wcześniej napisałem, nie wierzę w uczciwość tych wyborów.
Art2020.11.11 12:28
Po pierwsze nie jestem Twoim kolega. Po drugie daruj sobie rusycyzmy - ja nie mam kompleksu nizszosci. Po trzecie naucz sie czytac po polsku ze zrozumieniem. Po czwarte nie zamierzam sie odnosic do - powtarzam - Twoich teorii spiskowych. Ten zenujacy przyklad z PSL. Czy Sad Najwyzszy uniewaznil wybory? Nie. Wiec tyle w temacie Twojego przykladu i falszerstw wyborczych. Jestes typowym pieniaczem i wyznawca teorii spiskowych. Po piate - to, ze nie wierzysz w uczciwosc wyborow w USA jest rozsmieszajace i nieprawdopodobnie infantyIne. To typowe zachowanie wyznawcy teorii spiskowych - naprawde tego nie widzisz? Smiech.
matis892020.11.10 10:36
Tak samo na bazie oszustwa na tronie papieskim siedzi Bergoglio Fałszywy Prorok Nie Katolik, mason, lewak, komunista, poganin, heretyk, wsparcie gejów i pedofilów.
Anonim2020.11.10 11:09
Duch Święty sfałszował konklawe? Zawsze mi śmierdział oszustem...
matis892020.11.10 11:25
Ludzie sfałszowali. Masońska sekta w Watykanie akurat wybrała masona, lewaka, heretyka, poganina i tego co stanął na czele lawendowej gej mafii i pedofili.
Anonim2020.11.10 14:57
Jak ludzie mogą sfałszować coś, nad czym czuwa Duch Święty?
matis892020.11.10 15:31
Normalnie, mają wolną wolę i mogą odrzucić Ducha Św, Boga. Tak samo jak ukrzyżowali Jezusa bo mieli wolną wolę. Dlatego wybrali apokaliptycznego Fałszywego Proroka, co zresztą Bóg przepowiedział dokładnie na ten czas.
waldek2020.11.10 10:29
Chyba najtrudniej z porażka Trumpa będzie sie pogodzic pisiorom. Trump uzna porazkę a pisiory jeszcze nie.
dudirobson2020.11.10 10:34
Och co za przemyślenia. Dziękuję. Głosowałem na pis, bo ku..wa na kogo? A to że wybory były systemowo sfałszowane, to każdy głupi widzi. No, sorry nie każdy...
N.2020.11.10 10:43
Typowy "argument" foliarzy: no przecież każdy głupi to widzi. Zero argumentów, tylko obrażanie tych o innej opinii.
Albert2020.11.10 12:30
"to każdy głupi widzi" - tak. I tylko głupi.
Dudirobson2020.11.10 12:55
No Albercik oraz ten od foliarzy (??) Tym razem zabłysnęliście. Wracać do taśmy i dorabiać swojego pana! A czasem nie włączajcie myślenia, bo wam szkodzi. Szkoda mi czasu na argumentowanie typowej lewackiej socjotechniki oraz oczywistego (jeśli tylko się da, a z reguły jakoś się da) fałszowania wyborów przez lewaków.
Art2020.11.10 15:14
Ty o fałszowaniu wyborów wiesz tyle ile ja o balecie.
Albert2020.11.10 18:32
Prawackiej socjotechniki nie ma, bo tego się nie da wymodlić.
gosc2020.11.10 10:34
Moze trudniej Polakom, ale ty nie masz nic wspólnego z naszym Narodem!!!
Grizzly2020.11.10 10:20
Każdy lewak to bydle podobne temu sowieckiemu dla, których kłamstwo, manipulacja, złodziejstwo i mordowanie to jedyne wartości!
hehehe2020.11.10 10:35
Święta prawda ! I na dodatek tępy przygłup.
Polski Patriota2020.11.10 10:01
Demokracja po lewacku, fałszerstwa, głosy zmarłych, nieletnich, nielegalnych emigrantów, od kogo oni pobierali naukę, od PO - SLD etc. i jego głośnych i cichych zwolenników?, to metody SB-ckie, i pomyśleć że USA upadło tak nisko, a niektórzy lewaccy decydenci UE i innych lewackich krajów Świata już się pospieszyli z gratulacjami dla ogłoszonego przez media i tv-lewacką "Prezydenta" elekta, który oficjalnie przez SN w USA nie został jeszcze ogłoszony, jeśli te wybory nie skończą się krwawo i wojną domową w USA to znaczy ze Boża opatrzność czuwa nad tym narodem i Donald Trump pozostanie legalnym Prezydentem, czego mu życzę.
prosty2020.11.10 10:10
Jakie wspólne objawy na całym świecie, znak rozpoznawczy, że zamordyzm atakuje.
karolina karolajn2020.11.10 10:21
TAK. Masz całkowitą racje. to niepojęte jakimi łajdakami są lewacy. Niedawno usłyszałam,że człowiek bez Boga może stać się bestią. Te upudrowane bestie pławią się często w świetle jupiterów i wygłaszają nam oślizgłe farmazony o "wolności" i "demokracji" często ubrane w koszulki "konstytucja". Wykrzywione i chore psychicznie dziecko ze Szwecji (Greta)krzyczy o ochronie środowiska i grozi prezydentowi Trumpowi« (!)a lewacy natychmiast bezwględnie manipulują tą chorą i nienawistną nastolatką. itd,itp. Jako ludzkość chyba doszliśmy do ściany...
Anonim2020.11.10 11:11
Jest dokładnie odwrotnie, to z bogiem człowiek staje się bestią. "With or without religion, good people can behave well and bad people can do evil; but for good people to do evil - that takes religion." Zabijcie wszystkich, bóg rozpozna swoich - to powiedział człowiek głęboko religijny, wysoki funkcjonariusz Kościoła Katolickiego.
karolina karolajn2020.11.10 11:36
czemu tak podle kłamiesz?
Anonim2020.11.10 14:58
Nie kłamię, mówię samą prawdę. To bóg i religia powoduje, że ludzie stają się źli. Bóg to jest zło w czystej postaci (oczywiście sama idea, bo bóg jako taki rzecz jasna nie istnieje).
Jezus2020.11.10 9:59
Skończcie już z tymi teoriami spiskowymi, świadczy to braku waszego wykształcenia. Biden jest nowym prezydentem czy wam się to podoba czy nie. Wstydu oszczędzcie
stop lewactwu !2020.11.10 9:51
A dewianci już zacierali rączki z zadowoleniem ??
feldkuratkatz2020.11.10 9:48
Pomarańczowy gamoń może sobie ględzić, jest już historią.
Anonim2020.11.10 9:47
No to sprzątanko, bardzo dobrze. Teraz, albo nigdy!
Anonim2020.11.10 9:47
Jakby Trump wygrał, to by nie były sfałszowane xD "Trzeba anulować bo przegramy"
heheh2020.11.10 9:47
niech liczą ponownie. upadek zaboli bardziej :)
hehehe2020.11.10 10:40
Słabo kumasz. Przegrana w uczciwej walce to nie upadek a w nieuczciwej to upadek ale tego co wygrał. Te wybory w USA przypominają mi jako żywo "cud nad urnami", który zaliczył parę lat temu PSL tylko u nas nikt nie miał jaj żeby się tym zająć na poważnie.
Codzienny kwik lewackich ryjków2020.11.10 9:46
Kolejny dzień na Frondzie, pora podenerwować lewaków „Anonima”,” katolicką kretynizację polski 🇵🇱”, „Po 11…”, „ladychapel” i całą tę zgraję. *** Słychać już ujadanie lewackich piesków spod znaku neomarksizmu, ateizmu, antypolonizmu i LGBT? Słychać. Jest uogólnianie pojedynczych przypadków pedofilii wśród księży na całe duchowieństwo? Jest. Jest plucie na Kościół, PIS i na Kaczora? Jest. Są narzekania na Polaków jako „faszystów”, „rasistów”, „homofobów” i „populistów”? Są. Jest obłudna i faryzejska „troska” o molestowane dzieci? No jasne. Bluźnierstwa i rzucanie wulgaryzmami? Owszem. Pseudointelektualne bajdurzenia? Jak najbardziej. *** Czyli nihil novi, jest normalnie. Niczego nowego nie wymyślą, nudziarze. A Polacy mają jazgot tych kundli tam, gdzie murzyn ma ciemno.
AAAtomek2020.11.10 9:58
Hej neonazisto faszystowski o odchyleniu bolszewickim, będziesz jutro na paradzie niepodległości w Warszawie? Ty i twoi prawicowi koledzy?
Anonim2020.11.10 10:45
Od dawna zdobywam (nie kupuję) lewackie gazetki i utylizuje je w kibelku. Nic tak nie cieszy jak widok GxwnoWyborczej
Anonim22020.11.10 12:08
Bo jesteś robakiem. W myśl prawdziwie prawicową niczego się nie zdobywa (nie kradnie, nie bierze, nie pożycza) - wszystko się kupuje napędzając rynek i nie dopuszczajac do rozdawnictwa wśród hołoty. Ty jesteś co najwyżej szczurem socjalistyczno-konserwatywnym. Prawdziwych prawicowców stać na zakup.