Premier o tym, dlaczego rząd ,,toleruje’’ protesty - zdjęcie
30.10.20, 18:05Fot. screenshot - YouTube (Wirtualna Polska)

Premier o tym, dlaczego rząd ,,toleruje’’ protesty

125

Premier Mateusz Morawiecki zdradził, dlaczego rząd nie zdecydował się na bardziej radykalną interwencję wobec nielegalnie organizowanych protestów. Stwierdził, że interwencja byłaby niestosowna ze względu na bardzo młody wiek manifestantów. Ocenił też jako dobrą propozycję prezydenta i podkreślił, że należy rozpocząć dialog.

W Warszawie rozpoczął się organizowany przez Ogólnopolski Strajk Kobiet marsz zatytułowany „Na Warszawę”. To protest wobec orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego, który za niezgodne z polską konstytucją uznał przepisy pozwalające na aborcję w przypadku podejrzenia choroby bądź wady dziecka. Manifestacje odbywają się w całej Polsce, mimo obowiązujących obostrzeń sanitarnych, od dnia ogłoszenia decyzji sędziów, czyli 22. października.  

W czasie dzisiejszej konferencji prasowej szef rządu poinformował, dlaczego nie zdecydowano się na bardziej radykalne kroki wobec nielegalnych manifestacji:

- „My nie chcemy interweniować, ponieważ ze względu na bardzo młody wiek również demonstrantów, tych osób, które protestują, nie byłoby na tym etapie właściwe podejście” – wyjaśnił Mateusz Morawiecki.

- „Ale z całą stanowczością przeciwstawiamy się wszelkim aktom wandalizmu, awanturnictwa, niszczenia pomników (...), atakowania kościołów, atakowania naszej tradycji” – dodał.

Premier odniósł się też do zaprezentowanego przez prezydenta Andrzeja Dudę projektu nowelizacji ustawy o planowaniu rodziny, który przewiduje wprowadzenie nowej przesłanki pozwalającej na aborcję w przypadku wystąpienie tzw. wad letalnych. Zdaniem szefa rządu to bardzo dobra propozycja i powinna ona jeszcze dziś rozpocząć dialog.

- „Dzisiaj mam nadzieję, że poprzez tę propozycję pana prezydenta dotrze to do ogromnej większości z nas, że trzeba rozmawiać. Propozycja jest bardzo otwarta i taka, która – myślę, że uspokaja przede wszystkim kobiety (...), a wkrótce uspokoi wszystkich protestujących” – stwierdził Mateusz Morawiecki.

kak/PAP, tvp.info.pl

Komentarze (125):

Krzyś Mat2020.11.1 9:41
Z kim dialog.Z lesbą i jej poplecznikami.Panie Premierze,traci Pan szacunek a oczach Polaków. Tą hołotę należy potraktować jak przestępców,nie proponować żadnego dialogu.
Faustyna2020.10.31 18:49
Czy naprawdę premier jest tak naiwny ? dialog ? z kim ? o faktach oczywistych, że należy chronić życie poczęte. Przecież "czarni z marszy" i "wścieklice" nie chcą dialogu tylko rozruby, w tym widzą swoją szansę. Jeszcze ta popierająca lewacka zagranica....czarno to widzę.
Lublinianka2020.10.31 14:34
Jutro rusza wielka modlitwa przebłagalna za Polskę - różaniec do granic Nieba. Módlcie się za naszą Ojczyznę i przekazujcie tę informację innym, aby jak najwięcej osób podjęło tę intencję https://www.youtube.com/watch?v=Sp8le1yUCPo&ab_channel=KuBogu
Nie martw się,2020.10.31 17:24
rząd odkupi modlitwy.
kibic2020.10.31 11:13
Panie Premierze, Lempart dla Pana to też bardzo młoda manifestantka ??? Dlaczego jeszcze nie siedzi !!!
kibic2020.10.31 11:11
A może tak by Panie Premierze tych bardzo młodych manifestantów spisywać i odstawiać do rodziców i obciążać ich karami jak nakazuje prawo !!!
Ateista2020.10.31 9:16
BYDŁO POKRZYCZY PKRZYCZY POTUPIE NOŻKAMI WYPIJE JEDNĄ FLACHĘ DRUGĄ FLACHĘ CO NIEKTÓRZY NAĆPAJA SIE ZMARZNA I ROZEJDĄ SIĘ DO SWYCH OBÓR
WITWIT2020.10.31 9:14
może policja wypowiedziała posłuszeństwo...łapie kibiców ale nie antifę i aktywistki organizujące napaści na kościoły..
Krakus2020.10.31 9:07
Rząd musi tolerować protesty, bo nie ma siły - ma tylko 100 000 policjantów w całym kraju. Tymczasem tylko w Warszawie było wczoraj ponad 100 000 protestujących, a nie tylko tam były demonstrace. Odywały się nawet w małych miejscowościach. Po prostu PiS i KK wkurzyli za dużo ludzi. I ci wkurzenie sa nie do ogarnięcia, nie do opanowania.
york2020.10.31 8:36
Postawa wobec nienarodzonych jest miara czlowieczenstwa,narody mordujace wlasne dzieci nie maja pszyszlosci,z bolszewikami bez kija sie nie rozmawia wylapac organizatorow i poplecznikow a organizacje wspierajace finansowo wywalic z kraju Precz z komuna!
Pani od polskiego2020.10.31 17:26
York, jak się nie weźmiesz za ćwiczenia z ortografii, to nie zdasz egzaminu ósmoklasisty.
ciekawy2020.10.31 7:31
Tu trzeba przyznać rację. Nasyłanie policji na gówniarzy to byłby duży błąd, ale tolerowanie tych , którzy nimi manipulują to błąd jeszcze większy. A kosmiczną wprost głupotą było ruszanie kompromisu aborcyjnego. . Jak można było coś takiego zrobić bez względu na wszystko. Zakażemy całkowicie aborcji a , że Polska zostanie podpalona. to my się jak szczury pochowamy po kątach.Kompromis aborcyjny powinien zostać przywrócony a ci, którzy na siłę chcą to zmienić powinni znaleźć się na marginesie historii.Nie można innych obarczać ciężarami, których samemu nie chce się dźwigać. A jeżeli ktoś chce to dźwigać to ma do tego prawo ale nie ma prawa zmuszać do tego innych.
gerard2020.10.31 7:30
nie chrzan glupot p. Morawiecki rowni i rowniejsi
zibi2020.10.31 7:10
guwnazeria lewacka robi co chce a dziadkom pozamykac cmentarze bo dziadek z babka nie pojada demonstrowac do warszawy zreszta musza bronic kosciolow przed lewacka cholota a rzad ma gdzies profanacje kosciolow dosyc rzadow syjonistow w polsce
Opętanie2020.10.31 17:27
ortgraficzne?
Jan z Tczewa2020.10.31 0:06
KONIEC DYSKUSJI.. Mówią że trocki i lenin objawili się Idą jak w 1920 roku na warszawę I bolszewicy mówili na ARSZAWU / Mówią że idą ale oni w rzeczywistości jadą -- ale nie na koniach ale na świniach Dziwne to . A ten co to rozgłośił to trochę samogonu wypił, ze strachu, zdziwienia Jest podobno i hałownia Idą trasce na pomoc
buli2020.10.30 23:31
Larum ! Komuchy ante portas !
Izydor2020.10.30 23:22
Poparcie j.e.b.ł.o do poziomy 26% to i rura zmiękła. Ten kompromis to sobie c.i.u.l.u w zadek schowaj.
hahahaha2020.10.30 23:59
31 i 36 % i to takie, jak w TVN gdzie Trzaskowski miał wygrać. Jesteście śmieszną wscieklizną.
Anonim2020.10.31 9:15
CBOS - 31%, Kantar - 26%. Faktycznie hahahaha.
Anonim2020.10.30 22:29
"My nie chcemy interweniować, ponieważ ze względu na bardzo młody wiek również demonstrantów, tych osób, które protestują, nie byłoby na tym etapie właściwe podejście” - znaczy co, owsiakowe róbta co chceta, bo jesteśta młode? - „Ale z całą stanowczością przeciwstawiamy się wszelkim aktom wandalizmu, awanturnictwa, niszczenia pomników (...), atakowania kościołów, atakowania naszej tradycji” – jasne, kupcie kredki
Hue2020.10.30 23:28
Przynajmniej morawiecki nadstawił drugi policzek. Wy również drodzy katolicy nie odpowiadając na wezwanie swojego wodza JARUzelskiego.
ceramik2020.10.30 22:25
Ustąpienie może i uspokoi kobiety, ale nie uspokoi żydów i Niemców. Oni zaplanowali zniszczenie Polski i to jest kolejny atak.
Hue2020.10.30 23:20
Bla bla bla. Przecież najciemniej pod latarnią. Przez pis mamy najwieksza inflację, największe zadłużenie i największy deficyt finansów.
AAAtomek2020.10.30 23:28
Po co ustępować? Żeby sprzątać po was cały syf????? Na początek wystarczy liberalizacja prawa aborcyjnego!
meg2020.10.30 22:02
bojkotować zakaz wstępu na cmentarz i wysyłać listy do kuri oraz episkopatu pis musi ulec pod głosem kościoła albo zginie
meg2020.10.30 21:58
Morawiecki to żyd .oni walczą z kościołem od wieku im to na rękę żydzi się teraz z nas głośno śmieją i plują nam w twarz
Hue2020.10.30 23:29
Prawacka logika jest taka głupiutka. Wg ciebie jezus i Maria walczą z kościołem, bo też są Żydami?
Maria Błaszczyk2020.10.30 21:44
"Rozpocząć dialog"? A o czym chciałby pan porozmawiać? Czy kobiety to ludzie? Czy może, jak nauczał Ugustyn z Hippony, „Kobieta jest istotą pośrednią, która nie została stworzona na obraz i podobieństwo Boga". A największy z wielkich, Akwinata, dodawał, że „Wartość kobiety polega na jej zdolnościach rozrodczych i możliwości wykorzystania do prac domowych” - a skoro tak, to nie powinna mieć możliwości swoich zdolności rozrodczych kontrolować, to chyba oczywista oczywistość. A może porozmawiamy o Solidarnościowy Fundusz Wsparcia Osób Niepełnosprawnych, który nagle zmienił nazwę na Fundusz Solidarnościowy. I za pieniądze z niego wypłacono wyborcze paróweczki emerytom? Bo akurat ten fundusz pokazywał tak jakby cień zainteresowania losem osób z niepełnosprawnościami. No ale diabli go wzięli, bo przecież te osoby raczej nie głosują. Wie pan, to jest poważny problem - po co rozpoczynać dialog z człowiekiem, tak przesączonym pogardą dla życia jak pan, a do tego tak nałogowo mijającym się z prawdą...
Mac2020.10.30 21:48
Pani Mario rewelacja. Nic dodać :)))) Pozdrawiam.
buli2020.10.30 23:15
Marysiu. Jak czytam twoje kacabaje, to zaczynam wierzyć Korwinowi.
Maria Błaszczyk2020.10.31 17:31
Ale jakie "moje"? Cytaty z ojców Kościoła to cytaty. Zmiana nazwy i przeznaczenia Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych to fakt, można sprawdzić na stronie Sejmu. Wyroki sądu, że pan premier opowiadał nieprawdę, to też fakt, choć wszyscy znamy setki jego wypowiedzi, które obok prawdy nawet nie stały. Więc trudno powiedzieć, by coś tu było "moje".
Waarnemer2020.10.30 22:11
Ależ kobieta może kontrolować swoje zdolności rozrodcze, szczerze zachęcam do samokontroli. Zgodzę się że nie ma o czym dyskutować. Czy dzieci w łonach matek to nie ludzie? Kobiecie wolno zabijać swoje dzieci kiedy tylko się jej zachce? Jeśli wolno jej przed urodzeniem, to czemu nie po urodzeniu? Właściwie, czemu nie w dowolnym momencie życia jej dziecka, może także po 40-tce? Ta młodzież odwdzięczy się Wam mordując Was za kilka lat w ramach zakończenia Waszego "dobrze spełnionego życia" (bo tak to się reklamuje w Niderlandach, prawda?). Aborcja to morderstwo. Tu nie ma o czym dyskutować.
Maria Błaszczyk2020.10.30 23:07
No właśnie nie bardzo. Po pierwsze - Polki mają najtrudniejszy w Europie dostęp do antykoncepcji. Po drugie - Prawdziwi Polacy, Obrońcy Naszych Kobiet wg szacunków policji gwałcą dziennie 200 z nas. Z kolei w "łonach matek" dzieci się nie zdarzają. O to, czy to ludzie, czy nie to zależy od definicji człowieka. Ale to bez znaczenia. To, czy jakiś byt jest człowiekiem czy nie jest kompletnie nieistotny - bo bycie człowiekiem nie daje prawa do eksploatowania czyjegoś ciała. W prawie do aborcji nie chodzi o prawo do zabijania, śmierć zarodka czy płodu jest skutkiem ubocznym, choć przewidywalnym, tylko o prawo do decydowania o swoim ciele. Będąc mężczyzną masz prawo nie oddać swojej nerki swojemu dziecku. Nawet szpiku czy krwi nie masz obowiązku dla niego oddać. Kobieta ma prawo nie udostępnić zarodkowi swojej macicy. I tyle. A czemu nie w dowolnym momencie życia? No bo czy po urodzeniu ktokolwiek eksploatuje czyjkolwiek organizm? No na ogół nie. Nikogo np. nie naraża na niebezpieczeństwo utraty zdrowia. A w tych wszystkich wypadkach, gdy zagraża czyjemuś bezpieczeństwu - człowiek ma prawo do samoobrony. I nie, aborcja to nie morderstwo. Morderstwo, czyli zabójstwo kwalifikowane, to takie za szczególnym okrucieństwem - trudno być okrutnym wobec bytu niezdolnego do odczuwania, sam spróbuj, no nie wiem, z pomidorem albo pluszową zabawką, albo takie, w którym ginie więcej osób, względnie funkcjonariusz na służbie... Tymczasem aborcja jest nieużyczeniem swojego ciała. A to jest zupełnie uprawnione, nawet gdy inna osoba przez to umrze. Do tego zupełnie nie rozumiesz koncepcji eutanazji. To oznacza dobrą śmierć - dobrą w rozumieniu zainteresowanego. Inni w tej sprawie nie mają nic do gadania, więc niby jakby sięmieli odwdzięczać. Nie mam pojęcia, czemu zakładasz, że moje dzieci miałyby chcieć mojej śmierci - np. moja mama jest zwolenniczką prawa do aborcji, a mam nadzieję, że będzie żyła jak najdłużej. Podobnie moja teściowa - uważa, że kobiety to ludzie, a robimy wszystko, by o nią dbać i by była jak najdłużej z nami. Tak się zastanawiam, co jest nie tak z ludźmi, którym sie wydaje, że wszyscy pragną smierci swoich najbliższych. Co Ci Twoi rodzice takiego zrobili, że nie zabijasz ich, bo to "jest morderstwo", a nie dlatego, że ich kochasz. Ale prawo do eutanazji to jest coś, czego ja chcę dla siebie samej. Są rzeczy gorsze od śmierci i chciałabym móc ich uniknąć.
orzech2020.10.31 8:22
Cyba chodzi nie o antykoncepcje, bo choćby prezerwatywy są prawie na każdym kroku, a to apteki, stacje benzynowe, supermarkety, kioski. Iny sposób to spirale dostępne w aptekach. Pigułki antykoncepcyjne na receptę od lekarza. No ale tu nie chodzi o zabezpieczenie przed, a o zabezpieczenie PO stosunku. To już nie jest antykoncepcja. Proszę używać rozumu przed stosunkiem. kobiety mają swoje sposoby na uniknięcie seksu. Ból głowy, zmęczenie, brak chęci i inne zupełnie darmowe, bez recepty, bez wizyty u lekarza sposoby na antykoncepcje.
Maria Błaszczyk2020.10.31 17:40
A wiesz, jaka jest skuteczność prezerwatyw? Ano, dość śmieszna. To nie jest poważna metoda antykoncepcyjna, choć oczywiście ogromne jest ich znaczenie dla zapobiegania chorobom przenoszonym drogą płciową. Do tego, świat pełen jest debili, co to są przeciw aborcji, a jak przychodzi co do czego, to obiecują, że będą "uważać". I koniec końców, jak gnój jednak zrobi, co zapowiedział, to szukaj lekarza, co Ci przepisze tabletkę antykocnepcji postkoitalnej. I to jest antykoncepcja. Coś, co zapobiega zajściu w ciąże, to właśnie jest antykoncepcja. Poza tym... Mamy tłum lekarzy z klauzulą sumienia. Znalezienie takiego, co założy nastolatce spiralę, to jest doprawdy wyczyn. Mamy miliony kobiet, których nie stać na cholerne podpaski - a Ty tu o tabletkach, które kosztują kilkadziesiąt zł. Czy spiralach, gdzie wydatek to grube kilkaset złotych. No a unikanie seksu jako sposób zapobiegania ciąży, to chyba zart? Destrukcyjne dla związku, szkodliwe dla zdrowia, powodujący drastyczny spadek dobrostanu. Seksofobię można leczyć, a z pewnością nie należy jej promować.
taki2020.10.31 8:27
cóż... dość pokrętna logika, śmierć dziecka/zarodka/czy czegoś tam w łonie matki to skutek uboczny?????? Czyli egoizm ponad wszystko? a empatia?, odpowiedzialność?, człowieczeństwo? to wszystko należy poświęcić w imię nieograniczonych praw jednostki? Pytasz czemu dzieci chciałyby twojej śmierci na starość - jako osoba stara , być może wymagająca stałej opieki i nie daj Boże dodatkowych środków z kieszeni dzieci, będziesz przeszkodą w ich rozwoju i samorealizacji - dlaczego zgodnie z twoją logiką nie miałyby Cię unicestwić????? Myślę, że promowanie takich egoistycznych postaw nie jest niczym dobrym - tym bardziej w tak wulgarnej otoczce jaką widzimy na demonstracjach. Co do dostępu do środków antykoncepcyjnych - to przepraszam ale piszesz bzdury - są powszechnie dostępne dla każdego ( kto chce).
Maria Błaszczyk2020.10.31 17:47
Empatia - czyli współodczuwanie. Zarodki nie czują. Nie może więc być mowy o współodczuwaniu. A zarzucanie egozimu kobietom to przejaw tak skrajnej nienawiści do nich, że ręce opadają. Rozejrzyj się wokół siebie. Popatrz na kobiety - opdowiedzialne, kochające swoje dzieci nad życie, dbające o inne potrzebujące pomocy osoby. Jakim trzeba być zerem, by coś takiego napisać. I to w kraju-liderze, jeśli chodzi o niepłacenie alimentów. To jest wręcz niesamowite - chcecie traktować nas jak bezduszne rzeczy, a sami okradacie własne dzieci. I to jest społecznie akceptowane, jakby człowiekowi, co nie płaci alimentów, pluto pod nogi, to by wiekszość jakoś się wzięła w garść, zapewne. I nie, środki antykoncepcyjne nie sa powszechnie dostępne. Kurczę, dziewczyny skarpetek używają, bo nie mają podpasek - myślisz, że "nie chcą"? I ja nie planuję mieszać u moich dzieci w brzuchu i pasożytować na ich organizmie - jak nie widzisz różnicy między poświęcaniem swojego zdrowia, a wydaniem trochę pieniędzy, to chyba sam masz problem z empatią.
Anonim2020.10.30 23:11
Jeszcze linki, dla porządku. https://www.politykazdrowotna.com/41300,dostep-do-antykoncepcji-polska-w-ogonie-europy https://gazetalubuska.pl/dziennie-w-kraju-moze-dochodzic-nawet-do-200-gwaltow-z-tego-zaledwie-kilka-jest-zglaszanych-policji/ar/7833783
AAAtomek2020.10.30 22:41
Żadnego dialogu! Z kim? Z Kaczyńskim??? Postulaty Polski Świeckiej, liberalizacja aborcji do 12 tygodnia, rozdzielenie Kościoła i Państwa! Wysłać meilem i czekać 24 h na ich przyjęcie.
Cool2020.10.30 22:42
Komuniści to chorzy "ludzie"
Hue2020.10.30 23:21
Co zrobić, że pis to komuna.
gal anonim2020.10.30 21:07
Morawiecki ma nas za idiotów. Najpierw jest zakaz zgromadzeń (pandemia przecież), zamyka cmentarze, a potem staje się dziwnie tolerancyjny wobec ulicznego chamstwa i wandalizmu. I myśli, że my tego nie widzimy. W swojej arogancji sądzi, że może nam wcisnąć każdą brednię. Obyście się na tym nie przejechali i to szybciej niż myślicie.
Pagnus traditionis2020.10.30 21:03
Panie Premierze, wyrażam protest i sądzę, że popiera go wiele osób. Skandalem jest spisywanie przez policję osób broniących kościołów, a pozostawienie nietykalnymi agresorów. Kto za to odpowiada???
gerard2020.10.31 7:36
mqsz racje o co tu do k. nedzy chodzij...y syf
Obywatelki i obywatele!2020.10.30 20:49
Ogłaszam stan kościelny na terenie całego kraju.
sok z banana2020.10.30 20:55
głupie
Cierpliwy2020.10.30 20:36
A czy Strajk Kobiet nie nawołuje do obalenia rządu siłą? Już aktorzyny krakowskie nagabują policję do nieposłuszeństwa. Czy aby nie czeka nas scenariusz Wielkiej Październikowej Rewolucji.
Olek2020.10.30 21:50
Nie bój się, nikt cię nie pobije. Nie udawaj głupiego.
adamk2020.10.30 20:22
czy morawiecki realizuje plan żydo-masonerii?
kolo2020.10.30 21:51
Oczywiście to Wasz człowiek. Rozumiem że od jutra się przyłączasz. Widzisz jak niewiele trzeba ?
sok z banana2020.10.30 20:16
patałachy, bezjajowcy bierzcie przykład z Francji i Hiszpanii, jak w tych wyróżniających się demokracjach policja "ochrania" protesty. łatwiej zamknąć cmentarz niż pogonić chuliganów.
Olek2020.10.30 22:11
Tu się nikt nie cofnie. Wojsko ma też żony i córki. Nie napędzaj. Nie łatwiej unieważnić te bzdury nielegalnego TK ?
Hertrich-Woleński narzeka na cenzurę!2020.10.30 20:00
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Moze jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
stan12020.10.30 19:57
Napisy tłuszczy protestujących mają podłoże demoniczne,Dlaczego Maria matka Jezusa nie dokonała aborcji.
Logika2020.10.30 19:58
Maryja miała wybór...
Anonim2020.10.30 19:57
albo prem. jest glupi albo to wszystko jest na reke rzadzacym.POGONIC LEWACTWO poki jest czas,o ilejuz nie jest za pozno.
Hertrich-Woleński "tanaka shitshow"2020.10.30 19:56
Żyd jest zawsze na miejscu "wydarzeń", Żyd jest jak rekin, który poczuje krew w wodzie. Żyd był w pierwszych szeregach bolszewików. Żyd a nie Dzierzyński rzucił hasło rozstrzelać, ubić wszystkich przeciwników ... Jak to historia, lubi się powtarzać, ale Żyd wniosków nie potrafi wyciągnąć. Żyd nazwiskim Hertrich-Woleński, zresztą nie tylko on, bo i praktycznie każdy z nich który ma dostęp do mediów, dostał obłędu. Gorączki rewolucyjnej. Ale jak zawsze w historii Żyd nie mierzy sił na zamiary.
Mac2020.10.30 21:52
Czy Jezus nie był czasem Żydem ? Rodzice również. Hmm. Trochę się gubię Wy chyba też.
hue2020.10.30 23:23
Katolicy są jak dzieci, nie potrafią stanąć za swoimi czynami. Zawsze stara śpiewka, że to wina diabła, szatana, lewaka. Dorośnijcie.
Hue2020.10.30 19:56
Kibole mieli chronic polskie kobiety przed muzulmanami. A sami je atakuja. Zawsze trzeba uwazac, kiedy prawak oferuje pomoc, lub probuje sie troszczyc o nasze dusze.
Jak nie Po 11 ...2020.10.30 19:58
to może jako Hue?
Kompromis2020.10.30 19:56
Kompromis... Pis wypierda...lać, może być, że nie w podskokach
XYZ2020.10.30 19:55
Pokazali swoja siłę nie po to by odzyskać tylko to co utracili.Teraz należy żądać więcej.
Po 11 ...2020.10.30 19:53
Przepraszam, że nie piszę, to znaczy piszę, ale wpisy po sekundzie sobie w sposób cudowny ... znikają. Chyba są drukowane i jadą przed publikacją na Nowogrodzką.
Po 11 ...2020.10.30 19:54
O :))) Pokazało się. Dziękuję panie prezesie.
nie dajcie się zwieść Polacy2020.10.30 19:44
adwokaci diabła
MaxFiend2020.10.30 19:30
Jaki łaskawca. Zapomniał tyko powiedzieć, że demonstracje są zgodne z prawem i nie ma żadnej możliwości ich zakazać :-D
niepokorny2020.10.30 19:42
Na takiego typu zgromadzenia potrzebna jest pisemna zgoda
Hue2020.10.30 19:50
Bierzemy przyklad z Kaczynskiego, ktory zawsze gada w sejmie, bez zadnego trybu.
Anonim2020.10.30 20:58
Od Hitlera też?
ryszard2020.10.30 19:29
Prawda jest w tym przypadku okrutna ale nie wypowiedziana staje się jeszcze okrutniejsza. Tak dziś mamy jak wychowaliśmy. To co najważniejsze, wychowanie dzieci i młodzieży, dla żadnej władzy po 1989 się nie liczyło. Dla wszystkich bez wyjątku opcji to był tylko towar polityczny. Chociażby to, że dla zysku oświatowych hochsztaplerów dzielono szkołę średnią na gimnazjum i liceum, potem dla politycznego zysku potraktowano losy młodych ludzi jak śmiecie scalając w bezrozumny sposób to co zostało podzielone.Kościół w tym "pedagogicznym" draństwie ma też swój udział (choćby skutki lawendowej demoralizacji). Musimy też twardo spojrzeć w oczy skutkom. Jedyną motywacją tych, którzy w manifestacjach pomnażają dziś siłę zarazy jest , jak ich nauczyliśmy, absolutny egoizm, wyłącznie osobisty wykalkulowany interes. Czym więcej śmierci zarażonych rodziców i dziadków, tym szybsze spadki. Życie swoich przyszłych poczętych dzieci mają też w głębokim poważaniu - bo to i obowiązek i duży wydatek w jednym.
Maria Błaszczyk2020.10.30 21:49
Ojojojojojoj. Nie martw się aż tak. Sprawa jest zbadana, transmisja wirusa na świeżym powietrzu a znikomy wpływ na transmisję w ogóle. Sprawdź sobie, to brytyjski oficjalny dokument, na czwartej stronie. https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/925856/S0770_NPIs_table__pivot_.pdf I właśnie dobrze ich wychowaliśmy. Wreszcie ktoś nie zgadza się na zło. My byliśmy za grzeczni - a nasza grzeczność wobec zła pozwoliła mu się rozrosnąć do nieprzytomnych rozmiarów.
Mac2020.10.30 22:01
Narodowcy biją te dzieci po mordach a Ty mówisz o złym wychowaniu ? Byłem z córką na demonstracji. Świetni inteligentni ludzie, którzy z przymrużeniem oka i będą z PISu klną i bawią czego nie zrozumiesz. Wolny swiat nie polega na wiecznym umartwianiu. Radość skupiona w jednym miejscy, na demonstracji mnie wręcz wzruszała. Spójrz lepiej na siebie i swoje otoczenie zanim zaczniesz oceniać. Twoja reakcja wynika wyłacznie z szoku i zaskoczenia, że ludzie mają dość historii o gadającym krzaku i wężu, które nic nie wnoszą, a jeśli już to zakazy, nakazy i cierpienie. Dziękuję dla mnie jedyną świetością jest rodzina, żona, córka. Nie będę miał cudzych Bogów przed nimi. Cieszy mnie, że młodzieży się oczy otwierają. Nawet tym którzy jeszcze mieli naleciałości rodzinne lepiej bawią się w pochodach. Tego już nie cofniesz. Świetna młodzież, otwarta szczera, wspaniała. Od Was się o tym nie dowie, bo Wasza retoryka po prostu zabija słowem.
łoł2020.10.30 22:41
Jak się już tej twojej córce tak szeroko oczy otworzyły i nie ma już naleciałości rodzinnych, to zamów sobie zawczasu eutanazję w Niderlandach albo miejsce w DPSie, bo zapewne będą do tych "luksusów" niedługo spore kolejki.
Maria Błaszczyk2020.10.30 23:10
??? Nie da się zamówić "eutanazji w Niderlandach". Serio. To nie jest usługa. To jest pewna możliwość, przysługująca po spełnieniu bardzo wyśrubowanych warunków i przysługująca tylko obywatelom i rezydentom.
Anonim2020.10.31 10:47
Do: M. Błaszczak; Mac; lol. Odpowiadam hurtowo bo wasze pisanie wywodzi się z tych samych przesłanek. To ukrywana silna potrzeba samouspokojenia. To jest dobry znak, bo świadczy o pojawiających się wątpliwościach co do wybranego przez was modelu "człowieczeństwa". Ci rozbawieni, jak piszecie, ludzie powinni każdemu przypominać Pinokia i jego kompanię wiezioną do Krainy Wiecznej Szczęśliwości (książka Carla Collodiego), szczęśliwą aż do momentu kiedy spostrzegają, nie tylko psychiczne ale już fizyczne, cechy własnej ciemnoty (zbydlęcenia). Niestety polska młodzież też zbliża się już bardzo wielkimi krokami do tej granicy (jeszcze dziesięć lat temu w rankingach szkół wyższych zajmowaliśmy miejsca gdzieś w połowie czwartej setki, dzisiaj zabrakło dla nas miejsc nawet w ostatnich pozycjach list rankingowych. Przykładem, do czego prowadzi ten umysłowy luz niech będzie posługiwanie się przez Panią Marię angielskimi wynikami badań zanim własnym rozumem (rozprzestrzenianie się wirusa na wolnym powietrzu). Pani Mario, wirus rozprzestrzenia się drogą kropelkową (unoszą go kropelki naszego oddechu, kichania itd), więc przy bliskich odległościach nie ma większego znaczenia czy rozprzestrzenia się w mieszkaniu czy poza nim (a na tych eskapadach odległości są raczej bardzo bliskie), decydujące znaczenie ma liczba zakażonych znajdujących się w danym miejscu. Więc ta wasza "radość skupiona w jednym miejscu" to tak naprawdę spowodowane niedouczniem, a więc chyba nieumyślne, ludobójstwo. I z ostatniej chwili doniesienie na tych łamach:" Dwie młode kobiety wtargnęły wieczorem do kościoła Chrystusa Zbawiciela w Gdańsku Osowej. Jedna z nich wyciągnęła nóż." 9
prawy2020.10.30 19:28
myślę,ze P.Premier jest mądrym człowiekiem ,ale chyba śni o dialogu im chodzi o władzę nie dialog takim ludziom się nie ufa rozpanoszyli sie wejściem do Sejmu i mają jeden cel obalenie Rzadu,Prezydent juz" POmogl" przy reformie SADOW nie liczcie na dyskusję przeciwnicy POkazali klasę przy wyborach, teraz też i przez swoje rządy!!! oniwas POdpuszczą jak z ustawą o zwierzetach zeby POmocnik psl mogł atakować!!
Po 11 ...2020.10.30 19:26
Ja popieram pomysł prezydenta. Aborcja dozwolona jeśli płód przed, albo po urodzeniu ma przed sobą pewną śmierć. To przecież uwolnienie aborcji w 100%. Brawo intelekt prezydenta!
Topek2020.10.30 19:15
To znaczy że gdyby wyszło tysiące emerytów, pielęgniarek albo kobiet w średnim wieku to ten rząd kazał by ich pałować? To chciał powiedzieć premier?
Maciej Płatov2020.10.30 19:11
"Jestem Polakiem", tak jak jestem z "Raciborza", tak jak jestem z "Katowic", tak jak jestem z "Cieszyna", ale jestem wszędzie. Jestem w "Do Rzeczy", jestem w "Dzienniku.pl", jestem kürwą żydowską-trollem. Napisz do mnie: [email protected]
Anonim2020.10.30 19:20
A ja myślę że w końcu się powiesisz
Maciej Płatov2020.10.30 19:57
@ Anonim DZIĘKUJE .To JEST ZŁODZIEJ PODPISU.OD ZWYKŁA GNIDA.
Maciej Płatov2020.10.30 19:05
Myślałem że PREMIER to CZŁOWIEK ODWAŻNY GOSPODARZ.A TO CZŁEK KTÓREMU BRAK ODWAGI WPROWADZIĆ >>> STAN WYJĄTKOWY<<<
Agnieszka2020.10.30 18:54
Zamyka się cmentarze, bo covid a tu nie chodzi o życie? Im wolno ludzi narażać? Popieracie ich razem ze swoim rabinem i jego pieskiem prymasem?
Adela2020.10.30 18:53
To błąd! Trzeba gówniarzy wychowywać w zastępstwie rodziców!
Tom Bombadil2020.10.30 18:51
To tak ma wyglądać "cała stanowczość" w wydaniu Rządu? Kościoły sprofanowane wymalowanymi świństwami, wolontariusze to czyszczą. Władza chce załagodzić gniew Hitler Jugend, więc proponuje im zmiany przepisów. Ale dla tamtych to ochłap, To się nie uda. Im chodzi o całkowitą wolność aborcji, bo aborcja to hołd składany szatanowi. Tu jest potrzebna masowa modlitwa do Matki Boskiej i egzorcyzm. Ale naród polski już od tego odszedł. Pat.
An.2020.10.30 19:07
Od 1 do 8 listopada ludzie modlą się na różańcu przepraszając Boga za wszystkie aborcje popełnione w historii, proszą dusze tych dzieci o wybaczenie i włączają je duchowo do swoich rodzin.
Kiciuś2020.10.30 19:58
Kot może zostać. Reszta wyp.... alać
gościnny_gościu2020.10.30 18:50
Jak rząd ma miękkie serce, to niech przygotuje twardą d....
Let's this "tanaka shithow" going!2020.10.30 18:37
"Podróżniku" medialny, że Fronda jest prawicowa, katolicka i zastanawia taki drobiazg, ty lewak, jak przypuszczam, co ty tu robisz? Nudno na lewackich forach? Cenzura? A może masz misje, tylko jaką? W kółko pieprzysz te same głodne kawałki, te same frazesy, oskarżenia, biadolenia, porady, linki (tak jakbyś miał monopol na internet) ... Do znudzenia. Wiem, samotność jest straszna, ale o tym trzeba było myśleć dekady wcześniej. No więc, o co ci chodzi? Zupełnie zapomniałem, jesteś twórcą, naukowcem, doradzasz ... A z braku klienteli siedzisz tutaj u prawaków-katoli a bazując na dniu wczorajszym, niemal 16 godz. Go for the rekord!
Nick2020.10.30 18:34
Metodę dobiera się do sytuacji. Marsz Niepodległości w 2019 r. we Wrocławiu, oprócz narodowców były kobiety, dzieci, starsze osoby - Fakt za PAP "... Po rozwiązaniu marszu policjanci apelowali do uczestników o rozejście się. Po 20 minutach, wobec braku reakcji, policja użyła armatek wodnych. ..." " ...Nim manifestację rozwiązano, przeszli ok. 200 metrów. ..." Jak to się ma do reakcji na manifestacje strajku kobiet dzisiaj ?
Polak2020.10.30 18:32
Matołuszek pier**li od rzeczy, choć wszyscy doskonale wiedzą - pisowska mafia jest przerażona i doskonale wie że nie ma żadnej realnej możliwości przeciwdziałania protestom, nawet falangowskie i onrowskie bojówki partyjne rozsyłane dziś po Warszawie zajmują się głownie paniczną ucieczką pod ochronę policji :)
***** ***!2020.10.30 18:31
Przepraszam, że co? Rząd "toleruje" manifestacje? Czy rząd nie wie, że manifestacje są prawem obywateli demokratycznego państwa? Poza tym wicepremier wezwał was oficjalnie do walki. Wasze bożyszcze wywołuje zamieszki w czasie pandemii.
walnij się łbem o ścianę2020.10.30 18:33
za organizację nielegalnych zgromadzeń w czasie pandemii jest 8 lat, demokracja polega także na tolerowaniu takich głupków jak ty
***** ***!2020.10.30 18:40
Doskonale wiedzieli co robią, zabierając się w czasie pandemii za odbieranie kobietom prawa do samostanowienia. Pandemia nie zamknie nas w domach, kiedy odbiera się nam ciężko wywalczoną wolność. Kwestia priorytetów. Wolność, kocham i rozumiem. Wolności oddać nie umiem. Ale co Wy tam w tych swoich Pścimiach wiecie o wolności. Macie przecież telewizję.
Pod warunkiem, że wcześniej zgłoszone!2020.10.30 18:33
"Czy rząd nie wie, że manifestacje są prawem obywateli demokratycznego państwa?"
AAAtomek2020.10.30 18:44
Gdyby czytali konstytucję, to by wiedzieli...
***** ***!2020.10.30 19:52
Gdybyś potrafił sam myśleć nie potrzebowałbyś księdza i rządu, żeby decydowali za Ciebie i za całe społeczeństwo.
***** ***!2020.10.30 18:45
Przecież to nie manifestacja tylko spacer ulicami Warszawy. Spacerują ludzie, którzy mają coś waszego katolickiego dyktatu. Każda grupa społeczna została już podzielona przez wasz demokratycznie wybrany rząd. Zbierajcie teraz plony swoich wyborów.
Marek2020.10.30 19:12
Potrzebna wam Francja, Niemcy badz Chiny. Oj wy "protestanci" w pandemii, Tam byscie poprotestowali, albo moze Saudi Arabia?.....
***** ***!2020.10.30 19:33
1. Potrzebna Ci druga Białoruś? 2.Chcesz połowę narodu sprowadzić do parteru wprowadzając swój katolicki dyktat, bo wydaje Ci się że jesteś lepszy? Twój wicepremier wezwał wasze bojówki do walki. Wyciągnąłeś już widły z gnoju?
ak2020.10.30 18:26
To my tolerujemy ten "rząd". Kończy się wasz czas.
AAAtomek2020.10.30 18:29
spokój mi tu, nazisto
ryry2020.10.30 18:58
***** ***
AAAtomek2020.10.30 18:26
je....ć strajk kobiet
AAAtomek2020.10.30 18:28
Witam mojego prawicowego alter ego! Życzę miłego wieczoru w podszywaniu się pod inne nicki!
AAAtomek2020.10.30 18:32
wal sie pisiorze
AAAtomek2020.10.30 18:35
Co tak ostro PISdeczko prawicowa? Już nie kochasz swojego PiSu? Problemy z chłopakiem? Nie kocha już ciebie? Nie martw się, będzie dobrze jeszcze.
AAAtomek2020.10.30 19:04
mówiłem ci żebyś sie pode mnie nie podszwał, ja PIS nie nawidzę wszyskich bym pozabijał
Po 11 ...2020.10.30 18:25
Przepraszam Was że tak tu bluźnię i was obrażam. Jestem kretynem, onanizuję się kilkanaście razy dziennie, dumny pedał posuwa mnie codziennie w tyłek, lubię jak na mnie szcza a poza tym jestem schizofrenikiem stąd te zmiany nastroju
Po 11 ...2020.10.30 18:28
Wyznam jeszcze, że jestem księdzem.
AAAtomek2020.10.30 18:29
Tak przypuszczałem...
Po 11 ...2020.10.30 18:34
a ja rabinem pisiorze podszywający się po innych
AAAtomek2020.10.30 18:38
Wiem, starasz się, prawiczku, ale wytęż prawą półkulę postaraj się, żeby bardziej inteligentnie po twojej stronie! Dasz radę, wierzę w to!
AAAtomek2020.10.30 18:39
demaskujesz się, ja i "Po 11..." to jedna i ta sama osoba więc wal się, pisiorze
AAAtomek2020.10.30 18:22
Dobrze wie, że wysyłając policję i wojsko na młodzież, kobiety i dzieci musieliby salwować się ucieczką przez Zaleszczyki na Węgry!
Módlmy się za tych biedaków2020.10.30 18:21
JUTRO helołin, a w nocy sabat czarownic. Dlatego tak ci aborcyjni aborcyjni mordercy szaleją , zły, w którego ci wariaci oczywiście nie wierzą, przesłonił im oczy i zaćmił rozum, jak w stuporze. Feminazistki, aborcjonistki i te biedne dzieciaki, chcą czy nie chcą, są na usługach diabła. A ten się kiedyś o nich upomni, tym bardziej że wcześniej podnieśli rękę na kościoły a to grzechy przeciw Duchowi św.
MadkaPolga2020.10.30 18:20
SPĘDZAĆ! SKROBAĆ! A-BOR-TO-WAĆ!
tu masz instrukcje2020.10.30 18:23
https://www.youtube.com/watch?v=hpQNhLK9cTA bezlebub będzie z ciebie dumny, nieszczęśnico
Adam S2020.10.30 18:19
No tak, gumowa kaczka to coś wypuszczające świeże myśli.
Beno2020.10.30 18:19
Mowa o stanowczości, a jakoś tej stanowczości nie widać. Chyba jest miejsce na bardziej zdecydowaną i radykalną partię. A prezydent Duda to co dobrego, choć czasami z błędami uchwalą, to co chwilę zepsuje. polska potrzebuje mocnego, twardego prezydenta. Wzorem dla prawicy powinien być marszałek Piłsudski.
Anonim2020.10.30 18:18
Ah, łaskawco! Pan ci w niebie wynagrodzi!
A prezydent2020.10.30 18:17
jak zwykle śliski jak g.wno w majonezie. "Jestem zdecydowanym przeciwnikiem aborcji eugenicznej i uważam, że zabijanie dzieci z niepełnosprawnością jest po prostu morderstwem. Jeżeli projekt w tej sprawie znajdzie się na moim biurku, to z całą pewnością zostanie przeze mnie podpisany. Jestem zdania, że Trybunał Konstytucyjny powinien rozstrzygnąć wniosek grupy 119 posłów dotyczącego właśnie przesłanki eugenicznej”. Tak mówił w kwietniu 2020. Ale to było przed wyborami.
gumowa kaczka2020.10.30 18:11
po co wam to było,Jarek załatwiłeś własny rząd