Posłuchał antykatolickiego wezwania Nitrasa. Spiłował przydrożny krzyż  - zdjęcie
20.10.21, 11:20Fot. morguefile

Posłuchał antykatolickiego wezwania Nitrasa. Spiłował przydrożny krzyż

95

Młody mężczyzna, który jeszcze niedawno wyrażał swoje uznanie dla słów prominentnego polityka PO Sławomira Nitrasa, mówiącego o „opiłowywaniu katolików”, postanowił przejść od słów do czynów i ściął przydrożny krzyż w Zielonej Górze. Teraz, podczas policyjnego przesłuchania przyznaje, że chodziło mu o rozgłos.

„Najwyższy czas!” – skomentował przed niespełna dwoma miesiącami w mediach społecznościowych słowa posła Nitrasa z PO, wzywające do „opiłowania katolików”, Kacper Szoka. Mężczyzna deklaruje się jako ateista, jest bardzo wrogo nastawiony do religii katolickiej. Na Facebooku jako administrator prowadzi 600-osobową grupę o wymownej nazwie: „Religia jest wirusem wystraszonego umysłu”.

I to właśnie na niej, Szoka opublikował nagranie, na którym niszczy przydrożny krzyż w Zielonej Górze na os. Zastalowskim, ścinając go piłą. „Precz z przydrożnymi krzyżami. To symbol nienawiści i śmierci. A obok szkoła jest. Bo stawianie czegoś takiego na siłę jest przeciw ludziom” – skomentował własny akt wandalizmu udostępniony na nagraniu. 

Nie jest to jedyny prymitywny antykatolicki wyczyn Szoki. Wcześniej w mediach społecznościowych nie cofał się nawet przed nazwaniem Jezusa Chrystusa „śmierdzącym menelem” czy „zmyślonym przyjacielem z okresu dzieciństwa”. Ale to właśnie ścięciem krzyża mężczyzna pragnął zyskać rozgłos, jak przyznał podczas przesłuchania, o czym poinformował portal wpolityce.pl.

Kacper Szoka przedstawia się jako pochodzący z Karpacza mieszkaniec Zielonej Góry. Pracuje jako technik do spraw zapewnienia jakości w oferującej technologie i usługi informatyczne firmie Globalme. Przedstawia się również jako tłumacz z języka angielskiego, ale chyba niezbyt wzięty, zważywszy na fakt, że zamieszczony przez niego na serwisie youtube filmik reklamujący jego usługi, przez niespełna rok uzbierał niewiele ponad 30 wyświetleń.

Miejmy nadzieję, że skrajnie prymitywne, wulgarne i tanie antykatolickie fobie będą dewastatora z Zielonej Góry drogo kosztowały. A Kacper przeżyje ozdrowieńczego szoka i będzie mógł nieco rozumniej funkcjonować w otaczającej go rzeczywistości.

Postępowanie w tej sprawie jest prowadzone z art. 196 Kodeksu karnego mówiącego o odpowiedzialności za obrazę uczuć religijnych. Sprawcy tego przestępstwa grozi nawet do dwóch lat więzienia.

 

ren/facebook, twitter, wpolityce.pl

Komentarze (95):

rebeliant2021.10.20 18:24
Krzywdzie zgwałconego dziecka ten bałwan nie sięga do pięt !!! Sam c h u j o z a nie przyjął na siebie tej krzywdy zdrajca jeden, a wszystkim wciska na siłę bezradność (odmawiając wszechmocy), czego skutkiem są realizacje gwałtów.
S2021.10.20 18:36
Oszczędź nam swojego wycia. Nie masz zielonego pojęcia co Jezus przyjął na siebie.
rebeliant2021.10.20 18:48
Tak ? Nie mam pojęcia ? To czemu sekta "miła panu" zachowuje się tak jakby na tyle dobrze wiedziała co on tam przyjął, aby rozporządzać się cudzymi krzywdami ?
S2021.10.20 18:08
Chrześcijaństwo jak każda religia jest oparte na dobrowolnej wierze i przestrzeganiu w związku z tym wartości, które ona reprezentuje. Jedni potrafią dostrzec te wartości gdyż porządkują one nasz świat materialny i kształtują cywilizację. Inni natomiast wybierają pogardę, poniżenie i odrzucenie tych wartości. Sęk w tym, że pogardzający - łajzy wpisujące poniżej swoje wypociny - czerpią pożytki z życia pomiędzy Chrześcijanami i z życia w cywilizacji którą oni zbudowali. Ze zwykłej głupoty, niewiedzy lub dziecinnej złośliwości zamykają oczy na otaczający ich świat i krzyczą, że to kłamstwo. No to ok, nikt wam nie każe żyć z Chrześcijanami. Znajdźcie sobie lub urządźcie sywilizacje, która zaspokoi wasze wysublimowane oczekiwania...... Dalej do widzenia :) Jeszcze tu jesteście. Dziwne!? Czyżby gdzie indziej nikt by z wami nawet nie rozmawiał, tylko pukał się w czoło. Typowe....
rebeliant2021.10.20 18:51
Oj kolego ty masz przebaczać. A przebaczenie wyklucza obronę nawet drogi kolego. Podjęcie obrony jest niezgoda na krzywdę, a przebaczenie to jest akceptacja krzywdy... ot tak jakby jej nie było. Zachodzi jednak zawsze pytanie: czy mając odpowiednio duże możliwości dana osoba obroniłaby się ?
Anonim2021.10.20 17:41
Idzie zima, wiec trzeba zbierać drewno na opał. Krzyż świetnie się do tego nadaje.
Agnostyk2021.10.20 17:38
I bardzo dobrze!!! Co rusz stoi jakiś tandetny krzyż, który de facto był kiedyś narzędziem do zadawania śmierci. To tak samo jak postawić wszędzie szubienice albo gilotyny. Kto normalny chciałby na to patrzeć na każdym kroku? Wszystkie krzyże powinno się usunąć z miejsc publicznych, bo miejsce krzyża jest tylko i wyłącznie w obiektach sakralnych.
Ina2021.10.31 7:08
Jak widać agnostycy i ateisci to chorzy ludzie.Boją się nawet tych tak zwanych przez nich 2-ch kawałkow drewna na krzyź.
Ateista2021.10.20 17:11
Mi osobiście to szkoda katolików, uwierzyli w rzymską bajkę o zbawicielu i od ponad 1,5tyś lat dają się wykorzystywać przez chciwych cyników w kieckach. Tak kochani katolicyzm powstał w 4tym wieku waszej ery.
Jan2021.10.31 7:09
Szkoda to jak Ci krowa wejdzie w zborze.
S2021.10.20 16:51
Czytam poniżej i oczom nie wierzę. Jakie intelektualne rozprawy na temat Niepokalanego Poczęcia. No sama śmietanka. To jest najlepsze. Będę wpiep.zał się w cudzą wiarę bo ja wiem lepiej.... Typowe dla słabo wykształconych, ale za to bojowo nastawionych fanatyków.
Adeptus2021.10.20 16:57
Ach, bo katolicy nigdy nie wpieprzają się w cudzą wiarę, nie krytykują jej, nie szerzą swojej własnej, prawda? adeptusrpg.wordpress.com
Anonim2021.10.20 17:06
Po prostu odpowiedz na pytanie, nie potrafisz bo to bajeczka z 4tego wieku haha :D
Al.2021.10.31 7:11
Nie dla wszystkich jest wiara.Ty sam się wykluczasz Twoja sprawa.Martw się sam o siebie.
S2021.10.20 16:42
Tak, klasyk. Barbarzyńska ciemnota robi sobie popularkę. Nie on postawił ten krzyż , nie on przy nim pracował, nic o nim nie wie, ale będzie scinał. Taki skromny, życzliwy i sympatyczny człowiek..... no jak ci z Norymbergii. Cywilizacja chrześcijańska, tysiące lat, odkrycia, rozwój Europy ale, nic - on wie lepiej.... . Ciemnota z widłami i pochodniami.
Adeptus2021.10.20 16:48
Jakoś chrześcijanom wielowiekowy dorobek Grecji, Rzymu czy Egiptu (któremu rozwój Europy zawdzięcza o wiele więcej niż barbarzyńskim bliskowschodnim baśniom) nie przeszkadzał w niszczeniu ich zabytków o charakterze religijnym - choć ich historyczność i wartości artystyczne były na ogół dużo większe. Tak, zaiste - ciemnota z widłami i pochodniami. adeptusrpg.wordpress.com
xyz2021.10.20 17:38
Adeptus - 'wielki' autorytet od decydowania czyje wartosci są lepsze, które nie. Może troche przykłądów na to 'NiSzCZENIE' zabytków przez chrzescijan?? Zawsze brakuje ci konkretnych przykladów - tylko zarzucasz ' niszczenie etc. Co do starożytnej Grecji Rzymu chrzescijanie czesto podkreslaja zwiazki ze starozytna Grecja czy Rzymem - zreszta Sokrates, Platon wierzyli w Boga ( i wierzyli w wartosci takie jak prawda, sprawiedliwosc) . Ale Sokrates , Platon to dla ciebie ciemnota z widłami - wolisz ich oponentów sofistów np Protagorasa (jednego z oskarzycieli Sokratesa, którzy doprowadzili go pod Sąd (tak jak Jezusa Chrystus i otruli ,) - ktorzy twierdzil tak jak Marks, ty bolszewicy że to człowiek jest miarą wszechrzeczy i że wszystko jest wzgledne, człowiek może robic co chce krasc mordowac itp.
Skrzypek na dachu2021.10.20 16:29
Dziesiec lat wiezienia takim zloczyncom .
Anonim2021.10.20 16:31
tylko 10 lat dla biskupów? totalnie się nie zgadzam.
fdf2021.10.20 16:27
Facet miał dość przemówień okolicznościowych pisowsich mafiozów pod krzyżem.
Skrzypek na dachu2021.10.20 16:20
Pan Jezus jest Zbawicielem naszym .
Adeptus2021.10.20 16:22
... od tego, co nam zrobi, jeśli nie pozwolimy się zbawić ;)
Anonim2021.10.20 16:02
Pytanie dnia, poproszę cytat z biblii który mówi o niepokalanym poczęciu Maryji.
Adeptus2021.10.20 16:23
Że niby jakby było w Biblii, to było wiarygodne? :) adeptusrpg.wordpress.com
Anonim2021.10.20 16:26
No oni w to wierzą także zadałem uczciwe pytanie, nie żebym nie wiedział kto i kiedy tą bajkę wymyślił :D
Adeptus2021.10.20 16:32
No ale akurat katolicy wprost przyznają, że swoją doktryną czerpią nie tylko z Biblii, ale i z "pozabiblijnej tradycji apostolskiej", więc wykazanie katolikowi, że jakiś jego dogmat nie znajduje się w tej księdze z bliskowschodnimi baśniami, wywoła tylko wzruszenie ramion. Z kolei protestanci odrzucają większość dogmatów maryjnych, w tym niepokolane poczęcie, więc u nich wywoła to satysfakcję. adeptusrpg.wordpress.com
Skrzypek na dachu2021.10.20 16:26
Pan Bog jest na Niebie , a Matka Boska na Ziemi , w Czestochowie dokladnie . Wiem bo jechalem tam pociagiem .
Skrzypek na dachu2021.10.20 16:27
Pan Jezus jest Polakiem .
Anonim2021.10.20 16:28
muszę cię zmartwić, Jezus był żydem.
Adeptus2021.10.20 16:33
... ale grunt, że ochrzczonym! :) adeptusrpg.wordpress.com
Anonim2021.10.20 17:09
Przynajmniej miał wybór, mnie oblali śniętą wodą zanim wiedziałem że żyje.
Skrzypek na dachu2021.10.20 15:54
Boze zmiluj sie nad nimi , bo nie wiedza co czynia .
Anonim2021.10.20 16:30
Wiemy co czynimy, otwieramy umysły niewolnikom watykanu.
Mark2021.10.20 15:46
Polecam wszystkim wierzącym, każdego wyznania, film dokumentalny o religijności. Wnioski niech każdy wyciągnie sam. Film Religulous (2008), polskie napisy też są dostępne. https://www5.bflix.to/movie/religulous-kw72r/m2xpo3x
Skrzypek na dachu2021.10.20 15:40
To nie jest twoj krzyz zloczyncu , to nie niszcz cudze rzeczy .
Skrzypek na dachu .2021.10.20 15:35
To nie jest twin krzyz zloczyncu , to nie niszcz cudze mienie .
Anonim2021.10.20 15:38
Na pewno samowolka budowlana więc tylko wyręczył miasto.
Skrzypek na dachu2021.10.20 15:49
Mylisz sie Anonimciu bo to nie miasto decyduje w co ludzie maja wierzyc . Na Ulicy Czestochowskiej w Piotrkowie Trybunalskim stoi przydrozny krzyz blisko waskotorowki jako pamiatka dla ofiar niemieckiego bombardowania we Wrzesniu 1939 postawione bez zgody urzendnikow .
Ateista2021.10.20 15:54
To wszystkie ofiary były katolikami? nie sądzę, po prostu katolicy są absolutystami i nie tolerują nikogo kto jest inny. Ten sam problem jest z żydami i muzułmanami. Jeśli wierzysz w jednego wszechmogącego boga to z definicji wszyscy inni się mylą, były już podobne ideologie, za każdym razem efekt był taki sam, miliony ofiar. Religia to zło, a wiara czyni czuba.
Adeptus2021.10.20 15:59
Nooo, w zasadzie możliwy jest nie-destrukcyjny i nie-absolutystyczny monoteizm. Na zasadzie "Wierzę w jednego wszechmocnego boga, ale nie przeszkadza mi, że inni czczą go pod innym imieniem, albo nawet czczą różne jego aspekty, jakby były różnymi bóstwami". Oczywiście, jest to absolutnie niezgodne z chrześcijańską doktryną - ale w praktyce właśnie tak do tego podchodzi wielu współczesnych, co bardziej pokojowo nastawionych chrześcijan.
Anonim2021.10.20 15:25
Po prostu zastosował katolickie standardy i wyznaczył strefę wolną od ideologii katolickiej.
Anonim2021.10.20 15:29
W sumie to nikt nie niszczył krzyży ani kościołów zanim tacy jedni nie spalili tęczy w wawie, także kto zaczął wiadomo.
anonim2021.10.20 15:38
Taka roznica ze nie ma zgody na tenczowe demoralizacje w publicznych miejscu .
Anonim2021.10.20 15:39
Kto tak zadecydował? watykan? Polska to nie wasal watykanu tylko kraj z najdłuższą historią tolerancji w całej europie.
Skrzypek na dachu2021.10.20 14:46
Ave Crux Spes Unica .
Adeptus2021.10.20 14:43
Nr 716 czw. 29 X 87, g. 22:45 – ALICJA LENCZEWSKA „Świadectwo” – Dziś, podczas Mszy Świętej pokazałeś mi, Panie, Hostię, z której spływały krople krwi. + Żal Mi Moich chorych dzieci i krwawi Moje serce – wiem, co stanie się z każdym. Znam ból i cierpienie każdego: to, które jest, i to, które będzie na ziemi i w wieczności. Gdy spadną krople krwi, które widziałaś, zadrży ziemia i zacznie się czas oczyszczenia. (…)
segoviano2021.10.20 13:58
biedny głupek. niech sobie małego opiłuje, cwel jeden.
Adeptus2021.10.20 14:03
Opiłuje sobie małego? Tak jak to zalecił Wasz bóg w Biblii? Zdajesz sobie sprawę, że jezus i apostołowie mieli "opiłowane"? adeptusrpg.wordpress.com
roan2021.10.20 14:34
Debil ...
Adeptus2021.10.20 14:38
Bo co? Bo w odróżnieniu od Was zdaję sobie sprawę, że Wasz guru Jezus i jego wesoła gromadka byli Żydami? adeptusrpg.wordpress.com
................2021.10.20 14:44
Nr 716 czw. 29 X 87, g. 22:45 – ALICJA LENCZEWSKA „Świadectwo” – Dziś, podczas Mszy Świętej pokazałeś mi, Panie, Hostię, z której spływały krople krwi. + Żal Mi Moich chorych dzieci i krwawi Moje serce – wiem, co stanie się z każdym. Znam ból i cierpienie każdego: to, które jest, i to, które będzie na ziemi i w wieczności. Gdy spadną krople krwi, które widziałaś, zadrży ziemia i zacznie się czas oczyszczenia. (…)
Adeptus2021.10.20 14:47
Nom, a w jaki sposób zmienia to fakt, że Jezus miał opiłowanego ku.tasa, gdyż był Żydem? adeptusrpg.wordpress.com
matis892021.10.20 13:01
To efekt tego że szatanistyczny lewacki PIS prócz aborcyjnych, demonicznych szczepionek Antychrysta oficjalnie wspiera i reklamuje cyfrowe państwo bezgotówkowe Antychrysta i Nowego Ładu NWO do Znamienia Bestii. Wspieranie lewackiego PISu to już wybieranie Antychrysta przeciwko Chrystusowi. To efekt służby lewackiego PISu dla Antychrysta i masonerii.
Adeptus2021.10.20 13:31
Oczywiście, wycinanie krzyży to efekt szczepionek i obrotu bezgotówkowego. Możesz rozwinąć tą teorię i wskazać na związek przyczynowo-skutkowy? adeptusrpg.wordpress.com
matis892021.10.20 15:07
Związek jest oczywisty i logiczny w tym co mówi Jezus o obecnym czasie ostatecznej walki Antychrysta z Jezusem za naszego ostatniego pokolenia. Dziełem ostatecznym Antychrysta i masonerii w dziejach ludzkości, za ostaniego pokolenia jest jego państwo bezgotówkowe do Znamienia Bestii Chipowania. Właśnie to realizuje i wdraża masoneria, lewactwo i u nas szatanistyczny PIS OFICJALNIE. Właśnie w tym czasie mówią o tym rządy i teraz to wdrażają. Jest to krótkie panowanie Antychrysta, Bestii i właśnie w czasie Antyhcrysta mamy zmasowaną walkę z Krzyżem Chrystusa, jakie nigdy wśród Polaków nie miało miejsca. Krzyże to nam niszczyli najeźdźcy i nasz naród ma pamiątkę na twarzy Matki Boskiej Częstochowskiej, po niemieckich okultystach, czy po komuniźmie walczącym z narodem Polskim poprzez walkę z Jezusem. Aborcyjne, demoniczne szczepionki od masonerii dla Antychrysta to jego ostatni czas. To czasy ostateczne przed powrotem Jezusa na Sąd.
Skrzypek na dachu2021.10.20 15:32
Rzymiane 1, 18-30 .
Adeptus2021.10.20 15:51
"Rzymiane 1, 18-30 " No i? To, że głupek Paweł sobie napisał "Ci co nie chcą uwierzyć w naszego Boga są głupi!" czegokolwiek dowodzi? poziom argumentacji godny przedszkolaka. A teksty w stylu "A ponieważ nie uznali za słuszne zachować prawdziwe poznanie Boga, wydał ich Bóg na pastwę na nic niezdatnego rozumu" - komiczne ;) Sorry, ja wolę wierzyć "nic niezdatnemu rozumowi" niż zapiskom szalonego sekciarza. No i na koniec wmawianie, że ci, co nie wierzą w Boga, są z założeniami bezlitosnymi mordercami - wystarczy spojrzeć na świat poza Biblią, by zobaczyć, że to bzdura (a bez litości to byli wierzący w Boga Izraelici na jego rozkaz mordujący ludność Kanaanu od niemowląt, aż do starców). Ten cytat to kompromitacja chrześcijańskiej doktryny, a Wy go używacie jakby był magicznym zaklęciem udowadniającym Waszą rację ;)
Skrzypek na dachu2021.10.20 15:57
Wierzysz w cos co nie masz bo nie masz rozumu .
Adeptus2021.10.20 16:01
"Wierzysz w cos co nie masz bo nie masz rozumu" To jest tak bełkotliwe, że nie mogę nawet zaprzeczyć, bo najpierw musiałoby być wiadome, co ta wypowiedź ma właściwie znaczyć.
Adeptus2021.10.20 15:45
Czyli walka Jezusa z Antychrytem, Boga z Szatanem, światła z ciemnością itd. w Twoim umyśle sprowadza się tak naprawdę do walki gotówki z obrotem bezgotówkowym? Masz w domu ołtarzyk pełen monet i banknotów, którym oddajesz cześć? Ja np. jestem zdecydowanie przeciwny Twojemu Jezusowi i jego nauce, a jednocześnie jestem przeciwny przymusowemu obrotowi bezgotówkowemu i czipowaniu (przymusowemu, bo dobrowolne jest spoko). I co? Nie mieści się to ciasnych ramach Twoich wymysłów, więc zaraz zaczniesz bełkotać, że to nie prawda, że jak jestem przeciw Jezusowi i za szczepionkami, to musze popierać państwo bezgotówkowe i "Głowę Watykanu", bo ty sobie wymyśliłeś, że tak jest i nie przyjmiesz do wiadomości niczego, co by zaprzeczało Twojej fantazji.
matis892021.10.20 16:24
Najpierw lewusku się doucz podstaw z nauki Jezusa i logicznego myślenia. Gotówka nie walczy z obrotem bezgotówkowym. Państwo bezgotówkowe to tylko narzędzie masonerii i Antychrysta. Słowo Boga mówi jasno. Państwo bezgotówkowe Antychrysta do Znamienia Bestii to czas ostatniego pokolenia. Wówczas nic nie kupisz i nie sprzedaż bez Znamienia Bestii Chipa, bo będzie państwo bezgotówkowe. Znamię Bestii Chip będzie przyjmowane na rękę lub głowę. I to jest właśnie oficjalnie wspierane przez polityków, lewactwo, rządy..... w tym u nas przez PIS w formie państwa bezgotówkowego. Dzieło przepowiedziane dla ostatniego pokolenia ludzkości na wygnaniu, państwo bezgotówkowe jest realizowane dopiero i właśnie za naszego pokolenia.
Adeptus2021.10.20 16:41
Ale skoro walczysz z państwem bezgotówkowym, to logiczne jest, że musisz wspierać gotówkę. Skoro zniesienie gotówki jest dla Ciebie bezbożne, to gotówka jest boska. Taka logika. Nie umiesz wykazać żadnego błędu logicznego w moim rozumowaniu, więc te nic nie wnoszące frazesy pt. "Doucz się", sobie daruj. A rządy wspierają państwo bezgotówkowe nie w imię w Antychrysta, tylko dlatego, że w ten sposób łatwiej naliczać podatki i śledzić przepływy brudnych pieniędzy. Plus silny lobbing banków, którym się ta koncepcja podoba, bo wówczas wszystkie transakcje będą przechodzić przez ich ręce, co oznacza prowizje. Notabene, PiS wcale jakoś specjalnie nie zależy na państwie bezgotówkowym. Nawet jeśli zamierza coś takiego wprowadzić, to jest to daaaaaleko na jego liście. Tak jest w rzeczywistym swiecie i wie to ten, kto obserwuje rzeczywistą politykę. Możliwe, że w Twoim zmyślonym świecie budowanym na podstawie książki fantasy pt. Biblia jest inaczej. Jeśli twierdzisz inaczej, to proszę bardzo, przytocz wypowiedzi i działania pisowców wskazujące na to, że państwo bezgotówkowe jest dla nich ważne.
matis892021.10.20 17:03
Lewusku, przypominam Ci że jesteś na katolickiej stronie i rozmawiasz z katolikiem. Pan Jezus, Słowo Boga jasno powiedział że ostatecznym dziełem ludzkości na wygnaniu pod Antychrystem jest państwo bezgotówkowe do Znamienia Bestii Chipowania. Słowo Boga mówi jasno, że za ostatniego pokolenia nic nie kupisz i nie sprzedaż w państwie bezgotówkowym bez Znamienia Bestii Chipa na ręce lub głowie. I to nigdy nie miało miejsca w historii, dopiero teraz jest to realizowane i oficjalnie wspierane przez polityków. Oczywiście jako typowy lewusek przedstawiłeś fałszywe argumenty za państwem bezgotówkowym. Oczywiście brudna kasa pozostanie dalej, tyle że przestępcza działalność zostanie zarezerwowana tylko dla polityków, koncernów, ludzi wpływowych, masonerii. To właśnie oni przez państwo bezgotówkowe chcą wprowadzić totalną kontrolę dla bydła.
Anonim2021.10.20 12:19
Kleruchy niech sobie stawiają co chcą, ale na swoim terenie i za swoje pieniądze, a nie wydojone z budżetu państwa. Z drugiej strony, jak sobie patrzę na te pozłacane plastikowe kukły świntego Lolka kumpla pedofili, co stoją przy prawie każdym kościele, to mi się nóż w kieszeni otwiera.
matis892021.10.20 13:05
Nie stawia tego pan i przywódca religijny lewakoateistów Bergoglio tylko Polacy, często w dziękczynieniu za coś.
PDV2021.10.20 13:24
to niech stawiają to u siebie na podwórku, w czym problem? po co to pchać w miejsca publiczne?
matis892021.10.20 13:39
Ależ stawiają u siebie. Na wsi mieszkańcy postawili sobie krzyż przy drodze tuż przed wjazdem do ich wsi. Stoi latami. U mnie w mieście stoi przy rondzie krzyż który postawili mieszkańcy osiedla dawno temu. Dbają o niego, wieczorem zawsze są tam zapalone znicze. To Polska i Polacy którzy w Polsce są w swoim domu, a nie jak u lewakckoateistycznych Niemców którzy zostali zislamizowani.
PDV2021.10.20 14:06
I widzisz Polska jest też moim domem a ja u siebie nie chce, i ten krzyż na wsi i przy rondzie stoi też na mojej ziemi, dlaczego ich chęć postawienia tam tego symbolu jest ważniejsza od mojej niechęci? Skoro oni mogli postawić bo to stoi u nich czy ja mogę to usunąć bo to stoi też u mnie? Według twojego rozumowania mogę, bo stoi to u mnie a ja tego nie chce.
Anonim2021.10.20 14:29
ale nas jest więcej i będzie stał.
PDV2021.10.20 20:22
nie wiem na jakie dane się powołujesz ale się mylisz, to co napisałeś to nie jest prawda.
Adeptus2021.10.20 12:06
Ja nie popieram niszczenia cudzej własności ani dzieł sztuki. Ale na Frondzie niedawno temu ukazał się artykuł pochwalający niszczenie "pogańskich idoli". Mentalność Kalego w pełnej krasie. adeptusrpg.wordpress.com
Anonim2021.10.20 11:45
Moje uczucia obraża fakt, że z publicznych pieniędzy finansuje się figurki gościa wiszącego na krzyżu.
Pol2021.10.20 12:49
To się doinformuj a póżniej wypowiadaj kto takie piękne symbole chrześcijańskie stawia i na czyim terenie.Mi też nie odpowiada że maszeruje banda pedałów przez środek miasta w którym płacę podatki.
infor2021.10.20 11:45
ten cały "mężczyzna" to typowe prymitywne lewackie gów.o. Takie lewackie gów.o nie potrafi raczej samotnie myśleć
Anonim2021.10.20 11:45
"samotnie" xDDDD Ty to widzę jesteś za to tytanem intelektu.
Anonim2021.10.20 11:50
"samotne" to u ciebie są te dwie szare komórki, z których jedna odpowiada za oddychanie, druga za kontrolę zwieracza.😁😁😁
"przeżyje ozdrowieńczego szoka"2021.10.20 11:39
what?!?!
Zniszczył bałwana i tyle2021.10.20 11:37
Wasz Bóg mu kazał, Biblia uczy że kult wizerunków to obrzydliwość dla Jahwe. Chyba że Jahwe to nie wasz Bóg?
rozbawiony głupotą lewackiego debila2021.10.20 11:47
pokazałeś tylko, że masz rozumek debila i po co się ośmieszasz?
Anonim2021.10.20 11:48
Zmień płytę głąbie, albo napisz coś oryginalnego.
Nie lajkuj własnych postów dziadzie2021.10.20 11:57
w żonobijce, bo to straszny grzech od którego wyrastają czarne kłaki między paluchamy. O! Właśnie takie! Widzisz?
Religia jest wirusem wystraszonego umysłu2021.10.20 11:35
Tak, Marku. To fakt.
rozbawiony głupotą lewackiego debila2021.10.20 11:45
wydałeś bełkot typowy dla lewackiego debila.
jawny2021.10.20 12:05
„dlatego, że poznawszy Boga, nie uwielbili go jako Boga i nie złożyli mu dziękczynienia, lecz znikczemnieli w myślach swoich, a ich nierozumne serce pogrążyło się w ciemności. Mienili się mądrymi, a stali się głupi. I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka”.
Adeptus2021.10.20 14:06
"Kurde, ludzie śmieją się z mojej wiary w niewidzialnego czarodzieja, co tu zrobić... O, już wiem! Napiszę, że to dlatego, że są głupi! Argument nie do podważenia, zaorane!". adeptusrpg.wordpress.com
Skrzypek na dachu2021.10.20 15:25
Bezbozne globalisci kpiny sobie robia i wysmiewaja sie z Rzymsokatolickiego kosciola , a katolicka mlodzierz ktora wstydzi sie i porzuca wiare zachowuje jednak w sercu i umysle nienawisci do obrzydliwych plemiennych wrogow kosciola ale juz bez zadnych wskazowek moralnych i to dlatego agresja Luteranska albo narodowych socjalistow niemieckich jest niezachamowana nawet wobec niewinnych poboznych wyznawcow Mojzeszowskiej wiary ktorzy staja sie kozlem ofiarnym przesladowan spowodowaly przez rozpentanie demoralizacji nihilistow i agresywnych ateistow . Ktos napisal , Ten kto zabija Boga nastepnie zabija czlowieka . Dziekuje za uwage.
Adeptus2021.10.20 15:55
Bzdura. Właśnie dlatego, że cenię Człowieka, odrzucam Boga, który moich braci i siostry w człowieczeństwie zamierza skazać na wieczne męki. A przez wieki to właśnie ci, którzy hołubili Boga, zabijali ludzi. Nawet w Waszej Biblii jest pełno ludobójstw na bezpośredni rozkaz Boga. A wobec judaizmu nie jestem wrogi dlatego, że jest "plemiennym wrogiem kościoła", tylko dlatego, że razem z chrześcijaństwem i islamem oraz lewactwem jest odmianą tej samej plugawej hydry będącej wrogiem ludzkości.
Skrzypek na dachu2021.10.20 16:18
No prosze , znowu sie operates ze bezboznym ludziom zdrada zmysly bo ponad sto czterdziesci lat temu Pan Teodor Dostojewski obracal nawet bardziej ostro te same pomysly i argumenty , ze kto nie wierzy w Boga jest ateista , a ten kto nie zgadza sie ze swiat jest taki jaki jest , to chce zmienic swiat i dlatego jak nihilista niszczy to do sie jemu nie podoba . Dzisiaj sa nawet tacy co wierza ze czlowiek moze zmieniac pogode . Ha ha ha ha ha .
Adeptus2021.10.20 16:56
Ależ człowiek jak najbardziej może zmieniać pogodę, już są sposoby na tworzenie sztucznego deszczu ;) Gdyby myśleć tak, jak Ty, to ludzie dalej żyliby w jaskiniach, bez ognia i lekarstw, a średnia żywotności wynosiłaby około 30 lat, no ale najważniejsze, że w zgodzie z Bogiem i Naturą, co nie? Jak chcesz, to sobie tak żyj, ale ja wolę korzystać z owoców ludzkiego, bezbożnego pędu do zmieniania świata. Tylko pamiętaj, odstaw Internet - jakby Bóg chciał, żeby ludzie się komunikowali na odległość, to by ich stworzył telepatami ;) Poza tym, to właśnie wierzący "nie zgadzają się, że świat jest jaki jest" i "narzucają prawdzie pęta", twierdząc, że ich wyimaginowana "Prawda Objawiona" ma wyższość nad naukowymi faktami.
Adeptus2021.10.20 16:59
No i śmieszne jezt używanie tego, że Dostojewski coś napisał, jako argumentu rozstrzygającego ;) Jeszcze zacytuj braci Grimm i Brzechwę. No ale skoro dla Ciebie nawet Biblia jest autorytetem...
srali muchy, bedzie wiosna2021.10.20 11:34
„Miejmy nadzieję, że skrajnie prymitywne, wulgarne i tanie antykatolickie fobie będą dewastatora z Zielonej Góry drogo kosztowały. A Kacper przeżyje ozdrowieńczego szoka i będzie mógł z nieco rozumniej funkcjonować w otaczającej go rzeczywistości”.
#info2021.10.20 11:32
Jestem za zniesieniem art. 196 KK RP.
Kornhauser - Kramsztyk2021.10.20 11:27
To sprzeciw przeciw bandyckiemu usytuowaniu kleru w III RP.
PDV2021.10.20 11:27
Chrześcijanie! Nie popieram wandalizmu ale powiedzcie mi dlaczego Wy z tymi waszymi przekonaniami musicie się wszędzie wpychać na siłę? Chcecie krzyże to stawiajcie je sobie na podwórku czy w miejscach prywatnych, po jaki grzyb wpychacie je wszędzie gdzie się da w miejsca publiczne? Gdzie nie pójdę czy do lasu, na wieś czy w jakieś góry to wszędzie tego pełno, po co? Szanujcie innych.
Anonim2021.10.20 11:25
"Nie popieram, ale rozumiem"