Pilne! O. Augustyn Pelanowski usunięty z zakonu - zdjęcie
14.12.20, 18:19fot. yt/proroctwo.com.pl

Pilne! O. Augustyn Pelanowski usunięty z zakonu

176

- Kuria Generalna Zakonu Paulinów informuje, że o. Augustyn Pelanowski został wydalony z Zakonu św. Pawła I Pustelnika Dekretem Generała Zakonu z dn. 12.01.2020 r., potwierdzonym przez Kongregację ds. Instytutów Życia Konsekrowanego i Stowarzyszeń Życia Apostolskiego dn. 25.03.2020 r. - czytamy w oświadczeniu Zakonu Pauliników.

- Wyrażamy głębokie ubolewanie z powodu zamętu i zgorszenia, jakie w dusze wiernych wprowadzić może indywidualna działalność o. Pelanowskiego. Jednocześnie informujemy, że już wcześniej podjęte zostały kroki przewidziane przez Kodeks Prawa Kanonicznego - pisał w grudniu 2019 w komunikacie sekretarz generalny Zakonu Paulinów, o. Paweł Przygodzki.

 

Pełny tekst oświadczenia Zakonu Paulinów

KOMUNIKAT W SPRAWIE O. AUGUSTYNA PELANOWSKIEGO

Kuria Generalna Zakonu Paulinów informuje, że o. Augustyn Pelanowski został wydalony z Zakonu św. Pawła I Pustelnika Dekretem Generała Zakonu z dn. 12.01.2020 r., potwierdzonym przez Kongregację ds. Instytutów Życia Konsekrowanego i Stowarzyszeń Życia Apostolskiego dn. 25.03.2020 r. 

Tym samym na mocy kan. 701 Kodeksu Prawa Kanonicznego nie posiada upoważnienia do głoszenia Słowa Bożego i sprawowania sakramentów, dopóki nie znajdzie biskupa, który go przyjmie do swojej diecezji lub przynajmniej zezwoli na wykonywanie święceń.

o. Sebastian Matecki OSPPE

Rzecznik prasowy Zakonu Paulinów


mp/paulini.pl

Komentarze (176):

ty2020.12.20 23:46
Oto rzeczowo i zwięzle dlaczego Ojciec 'usunął się na pustynię' - jak się sam wyraził (został usunięty w następstwie tego) Wyjasnia ksiądz naprawdę świetnie, zwięzle i rzeczowo!! Link: https://www.youtube.com/watch?v=978rM_hSn20
Mikołaj Kenski2020.12.20 20:42
Korzystajmy z jego konferencji na youtube... dopóki ich nie usuną. Za jakiś czas może będą dostepne tylko filmiki homosia Jezuity Martina, schizmatyka i faworyta papieża Kard Marxa, o Szustaka który "nienawidzi tego kościoła" czy innych "katolików" wyznających Posejdona i Pachamame; pozdrawiam ich wszystkich trójzębem
hahahahhahaa2020.12.20 8:47
"dopóki nie znajdzie biskupa, który go przyjmie do swojej diecezji lub przynajmniej zezwoli na wykonywanie święceń. i potem pytajcie, czemu ludzie nie chodzą do Kościoła.
Mikołaj2020.12.16 2:22
Wielkie zło się dzieje za sprawą podawania takich suchych komunikatów o dekrecie , a nie jest wiernym wytłumaczone dlaczego . Widać to nawet po komentarzach pod tym artykułem . Osoby nieobeznane teologicznie słuchając tego zakonnika , przyznają mu rację , bowiem okazuje on wielką gorliwość w piętnowaniu zła w kościele , które jego zdaniem widzi i rozumie jego przyczyny .A niewiele rozumie , gdyż przykłada do tego miarę ludzką i nieudolnie posługuje się słowem Bożym . Abym nie był gołosłowny podam potem kilka przykładów jego wypowiedzi i wyjaśnię , gdzie się pogubił . Jako osoba duchowna , powinien wiedzieć , że zda sprawę na sądzie z każdego nieużytecznego słowa które wypowie . A on ich wypowiada dużo i nie tylko nieużyteczne ale i szkodliwe dla kościoła , oraz dokonuje niesprawiedliwych osądów . Pośród truizmów które każdy musi przyjąć za prawdę , pewnie nieświadomie zakradają mu się wypowiedzi , które wypaczają słowo Boże i przesłanie ewangeliczne .Gorliwość jest wskazana , ale nadgorliwy który nie zgłębił pełni sensu słowa Bożego , w nauczaniu czyni więcej zła niż wielu leniwych . Z tego powstają rozdźwięki i rozłamy . Znacie to z historii , aż za wyraziście !. Cdn .
Mikołaj2020.12.16 6:59
Cd. Na początek chcę przytoczyć wątpliwości o . Pelanowskiego dotyczące papieża Franciszka , czy tenże papież jest prawdziwym namiestnikiem Chrystusa na ziemi . Wypowiada on bowiem kontrowersyjne słowa i nauki , które wprowadzają dysonans w dotychczas ustalonych prawdach wiary i w doktrynie kościoła . To ja się go teraz spytam , czy papież który był zapowiedziany przez proroka ST , jest papieżem czy też nie ? . A jest o tym napomknięte w alegorii dziejów urzędu(nie konkretnych osób) najwyższego arcykapłana , czyli w rozdziale Iz 22 : 15- 25 . Jest tam nawet zaznaczony moment przeniesienia urzędu z arcykapłana ST na urząd papieski NT . To co dotyczy obecnego papieża i jego poprzednika , jest w wersie 25-tym . Moment złamania się tego " kołka " , to chwila abdykacji papieża Benedykta XVI- tego . Pamiętacie , że wtedy w bazylikę św. Piotra uderzył piorun . Zauważyłem nie pierwszy raz , że Bóg tak akcentuje wypełnienie się ważnego proroctwa . I pewnie aby to było bardziej czytelne , poprzedni papież pozostał tam na miejscu , aby być częścią tego kołka która pozostała wbita w ziemi , a obecny papież jest ta częścią która runęła na ziemię , druzgocąc to co na nim wisiało .Nie widzicie w tym metafory , że zawisnąć na kimś to znaczy polegać na nim , zdać się na niego , a nawet stanowić z nim jedno ? . A runąć na ziemię , znaczy obrać ludzki a nie boski punkt widzenia , dosłownie ; myśleć po ludzku i w nich upatrywać pomocy , bowiem ziemia to ludzkość , a ludzie są miejscami na ziemi według kluczy poznania . Słowo Boże obejmuje wiele znaczeń , nie tak jak jest w intencji mówiącego człowieka . I jedno z tych znaczeń roztrzaskania się tych naczyń , oznacza zdruzgotanie wewnętrzne tych którzy zawsze na papieżach polegali(mogą nawet stracić wiarę ) , a drugie jest takie , że zostaną roztrzaskani ci którzy te nauki przyjmą bezkrytycznie i się do nich zastosują . Aluzja " w ów dzień" oznacza dzień Pański , który trwa . A czemu otrzymaliśmy takiego papieża ? .Zapewne po to nam Bóg takiego dał , abyśmy zaczęli myśleć i nie zdawali się na gnuśnych nauczycieli i zauważyli zabetonowane błędy w doktrynie kościoła .A zapewniam was że jest ich sporo !.
Mikołaj2020.12.16 8:20
Dalej : Jeśli się czegoś nie rozumie , nie można tego tłumaczyć na siłę . A tak tłumaczy nieraz o. Pelanowski . Dam przykład . Słowa " Biada zaś brzemiennym i karmiącym w owe dni! " w jednym z kazań wytłumaczył , że brzemienni to tacy na których ciąży grzech , a karmiący to tacy , którzy ten grzech karmią . Otóż ciąża to termin niebiblijny i neologizm w stosunku do Ewangelii . Ten stan nazywa się brzemiennością albo stanem błogosławionym . Dobrze że upatruje w tym głębszego ukrytego sensu ale nie wolno szukać skojarzeń które nie korespondują z treścią Pisma św. - bowiem w piśmie są ukryte klucze poznania . "Brzemienni " o których mówił Jezus , to tacy którzy jeszcze nie narodzili się nowo i szukają prawdy - biada im teraz w tym zamęcie !. Natomiast " karmiący " (skojarzenie z karmieniem niemowląt mlekiem ) to nauczający prawd wiary i religii - biada im teraz z powodu kłamstw i oszczerstw oraz nienawiści , jakie do nich żywi do nich świat opanowany grzechem .
a.2021.04.9 16:52
Mikołaju, mocno naciągana interpretacja. Jest też w Piśmie św. napisane "po owocach ich poznacie" - owoce Franciszka są bardzo wątpliwe: rozłamy w kościele, brak jasnego tak-tak nie-nie, wspieranie muzułmanów a milczenie i brak obrony prześladowanych chrześcijan, wprowadzanie bożków do Domu Bożego a teraz opowiadanie się otwarcie za światowym rządem. To jest ten kołek na którym zawieszą całą chlubę? który stanie się tronem chwały? A ja ci powiem znam wielu kapłanów, naprawę mądrych, wyważonych kapłanów, którzy bardzo cenią kazania o. Pelanowskiego. Mam wrażenie, że to co zrobiłeś odnosząc ten fragment do Franciszka i papieża Benedykta to jest to, przed czym przestrzega św. Paweł tj. że Pismo św. nie jest do prywatnej interpretacji. Tak robią protestanci. My mamy opierać się na Tradycji i nauce Kościoła. Wskaż mi proszę źródło w dokumentach Kościoła pozwalające tak interpretować ten fragment.
tom2020.12.21 10:27
Ciekawe argumenty i tłumaczenie wymagające ponadprzeciętnej wiedzy. Słowo Boże jednak nie dla maluczkich?
Anton2020.12.15 23:23
I co sie w praktyce dzieje z takim ,,wydalonym'' ojcem? CZy ma sie gdzie podziać? Czy ma z czego żyć. Jeśli nie zapraszam ,,pod swój dach'' do Krakowa
Oko2020.12.16 6:16
Różnie bywa. Pewien wydalony Salezjanin z Poznania nadal przebywa w budynkach kościelnych i odmawia ich opuszczenia. Natomiast ten o którym artykuł już dawno opuścił klasztor jako uciekinier.
Re2020.12.15 23:00
Prorok czasów ostatnich został wyrzucony. Gdyby nie jego kazania, chyba bym zwariował. Ciągle ich słucham. Co do joty się zgadza to, co mówi. Tak się leży na śmietniku, kiedy się zbliża do Pana, bo to próba, ale Pan mnie podniesie. Tylko nie sądźcie, bo wyrok się wydaje na siebie. Powiedziałem.
violencja2020.12.15 22:43
Tak głębiej o tym https://www.pch24.pl/oswiadczenie-paulinow-ws--ojca-pelanowskiego,80632,i.html
Anonim2020.12.15 19:31
Dokladnie to samo o ojcu Pelanowskim dzis w lewicowo-liberalnym de(m)on.pl . Frondo , czy jestes nastepnym medium do skretu w lewo?
Stały czytelnik2020.12.15 20:41
Kościół posoborowy jest skończony. Paulini nie dali się nawrócić o. Pelanowskiemu, dlatego razem z Bergoglio pójdą prosto do Piekła. Śmierdzący lawendą kościół hierarchiczny, nadal przez wiele zwiedzionych przez fałszywych pasterzy owiec nazywany katolickim, nie jest już Kościołem Chrystusowym. Chcesz być zbawiony - stój tam, gdzie stoi o. Pelanowski, przy Chrystusie i jego - niezmanipulowanym - nauczaniu.
WAŻNY LINK, WAŻNE INFO!2020.12.15 17:08
https://www.youtube.com/watch?v=b_83U6tlwXM ...
taka uwaga2020.12.15 16:57
Coz, jak widac fronda to wciaz wplywy pana Terlikowskiego (do pseudo duchownych takich jak p. Boniecki, G. Kramer, ks Wierzbicki. promujacych Nergali, Margotow - czyli do heretykow nie maja zastrzezen) . Ale o .Pelanowskiego przedstawia w negatywnym swietle. A Paulini? Ida raczka w raczke z tymi heretykami i celebrytami. Nic dziwnego, ze w czasie Adwentu zamiast otworzyc Bazylike na Jasnej Gorze dla Wiernych to promuja celebrytki krecace tyleczkami w mini spodniczkach. https://www.youtube.com/watch?v=5qheFDlTeMk&t=78s
katolik2020.12.15 16:45
Paulini ida z pradem tego swiata, ale nie z nauka Jezusa Chrystusa, niestety. O. Pelanowski to wspanialy ojciec duchowy ktory glosi PRAWDE, WIARE, NADZIEJE wyrazona w Slowie Bozym.
Anonim2020.12.15 16:34
Paulini wydalili ojca Pelanowskiego z zakonu dlatego, ze odwazyl sie slusznie skrytykowac papieza Franciszka. Wiemy, ze w historii bylo wielu zlych papiezy, Franciszek rowniez czesto dziala na szkode naszego kosciola promujac duchownych homoseksualistow, czy wprowadzajac obce bozki do naszego Kosciola. Paulini nie potrafia rozroznic urzedu papieskiego od zwyklego czlowieka ktory przyszedl objac ten urzad. Do urzedu miejmy szacunek - ale czlowiek zasiadajacy na tronie papieskim moze okazac sie heretykiem . Paulini powinni zaczac wydalac z zakonu heretykow- takich jak G. Kramer, Guzynski, ks. Lemanski, o.Szust - ak - promujacy grzech taki jak homoseksualizm , czy czczenie falszywych idoli, bozkow, a nie duchownego , ktory mowi tak jak Jezus PRAWDE.
kaka2020.12.15 17:48
Papiez zostal wybrany z naruszeniem swiadomym regol wybory.Dlatego ze konlawe jest zobowiazane aby to KAZY INDYWIDUALNIE BISKUP ODDAL WAZNY GLOS .Natomiast oni naradzali sie w waskiej grupie kogo wybrac.Prawdopodobnie szatanisci biskupi z lozy PII
Natalja Siwiec2020.12.16 9:51
Gdzie był Duch Święty jak odbywało się konklawe? Może się zdrzemnął?
kaka2020.12.15 16:20
Sebastianie matecki ---boj sie Boga---czy nie czytales ewangeli Swietej?????????????????????? Jak to caly owczesny episkopat czyli sanchedryn ukr zyzowal Jezusa ?????Oni tez uwazali ze robia dobrze !!!! A jak ostatnio niebo objawilo w srod nich byli nawet tacy | w sanchedrynie | ktorzy sadzili Jezusa a wczesniej dokonali gwaltu i morderstwa na kobiecie-tacy sami sedziowie. Dlatego Madrosc Pisma Swietego mowi PRZEKLETY MAZ POKLADAJACY UFNOSC W CZLOWIEKU. A czy moze malo wam krwi jak zamodowany zostal Tadeusz Kiersztyn -oredownik intronizacji ---ze rekami kaplanskimi naslaliscie na niego samochod.
Eustachy2020.12.15 15:58
coś tu nie gra .Jeśli to jest pilne to dlaczego wiadomość dotyczy stycznia tego roku ?
Anonim2020.12.15 16:30
Daj spokój. Tyle czasu szukali frajera, który wezmie robotę "redaktora" we Frondelku, a ty się czepiasz o znacznik daty ;)
Jan Radziszewski2020.12.15 15:38
niedziela, 12 kwietnia 2020 Rzucenie Klątwy Bożej na Episkopat w Polsce, w I dzień Wielkiej Nocy 2020 Z Woli Bożej wyrażonej przez Pana naszego Jezusa Chrystusa, Króla Polski od 20 lutego 2020 na zasadach na jakich nie był nigdy do tej pory w Polsce, z wielką przykrością i bólem lecz z życzenia Jezusa Chrystusa, przekonany też do słuszności tej decyzji, rzucam klątwę Bożą na Episkopat w Polsce. Episkopat przekroczył limit Bożego Miłosierdzia – powiedział Jan Paweł II przez Marię Michalinę od Apokalipsy 5 kwietnia tego roku. Winy wasze są znane, teraz. Nie będę ich wyliczał. Winy wasze są nie od dziś o pasterze służący dwóm panom, w zdecydowanej większości tego Episkopatu, wilki w owczych skórach, które rozpraszają trzodę i podstępnie ją pożerają. Lecz przekroczyliście limit Bożego Miłosierdzia i ono zostaje wam odjęte. Gdy go ujrzałem do stóp Jego upadłem jak martwy pisze Jan w Apokalipsie co stało się gdy ujrzał swego Pana Jezusa Chrystusa. Jan, który jako jedyny miał przywilej kładzenia głowy na piersi Jezusa, a wedle prawdziwych, mistycznych przekazów także po Zmartwychwstaniu. A jak będzie z Wami? (…)
kaka2020.12.15 15:12
Tak nienawidzili Jezusa i kazdego kto mowi prWDE----BEDZIECIE W NIENAWISCI Z MOJEGO POWODU ALE KTO WYTRWA DO KONCA--TEN BEDZIE ZBAWIONY!
Halina B.2020.12.15 14:50
o. Przygodzki ! to Ty wprowadzasz zamęt !
Wciąż katolik2020.12.15 14:15
Wyrzucając księdza walczącego o czystość wiary i liturgii sami wystawiliście sobie świadectwo. Komu służycie?
OH2020.12.15 14:14
Jako Ksiądz wykształcony powinien ważyć słowa.
Waarnemer2020.12.15 17:47
Niech wasza mowa będzie: Tak, tak; nie, nie. A co nadto jest, od Złego pochodzi. Chrześcijanin ma mówić prawdę, a nie słodzić...
Anna2020.12.15 14:04
Zgorszenie to sieją przełożeni ojca Augustyna , nie powiedział nic co było by nieprawdą ale mimo to próbują Go uciszyć .Czyżby sumienie gryzło ? Ojcze Augustynie Słowo Boże które głosiłeś w homiliach i książkach zmieniło moje życie na zawsze . Niech Pan Bóg obdarzy Cie potrzebnymi łaskami , na takich jak oni przyjdzie czas i sprawiedliwość .
Anonim2020.12.15 16:32
Może od razu klęknij przed nim i obciągnij mu z połykiem? Po co ograniczać się do życzeń słownych? Idź na całość katolicka szmato!
MO2020.12.15 13:48
Paulini nie mają ani jednego nowego powołania w tym roku. to zakłamany zakon
Bianka2020.12.15 13:31
No ale może warto by było podać jakiś konkret. Tak, czy inaczej, uważam, że szkoda, że ojciec Augustyn zostawił Kościół ... bo jak dla mnie to trochę tak wygląda ... wielcy zakonnicy sprzeciwiali się władzy ale nie dezerterowali ...
Stały czytelnik2020.12.15 20:10
Jesteś słabo zorientowana w sytuacji. O.Pelanowski nie zostawił Kościoła Chrystusowego. Przeciwnie - to on, na razie jako jedyny z paulinów, opuścił Kościół Franciszkowy, aby pozostać w Kościele Chrystusowym. To nie jest tragedia o. Pelanowskiego, to tragedia paulinów, którzy nie poszli za nim.
Pokolenie JU2020.12.15 12:35
Ciekawe kiedy to samo spotka szóstaka-oszustaka.
Waarnemer2020.12.15 15:06
Proszę się zastanowić. Odpowiem - nigdy.
Mikolaj Kenski2020.12.15 12:28
Korzystajmy z jego konferencji na youtube... dopóki ich nie usuną. Za jakiś czas może będą dostepne tylko filmiki homosia Jezuity Martina, schizmatyka i faworyta papieża Kard Marxa, o Szustaka który "nienawidzi tego kościoła" czy innych "katolików" wyznających Posejdona i Pachamame; pozdrawiam ich wszystkich trójzębem
Bożena2020.12.15 11:54
Pan Jezus powiedział " Kto z was jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem" Każdy ma szanse się nawrócić jeśli popełnił grzech. Maryjo miej nas w Twojej Potężnej Opiece. Pod Twoja Obronę uciekamy się Święta Boża Rodzicielko. Matko Boża czuwaj przy nas i módl się za nami. Amen
Stan2020.12.15 11:21
... budzi "niechęć" (głęboki eufemizm). Można się powkurzać, ale co to da?
Pacza Mama La Pacza2020.12.15 11:21
Niech odetchnie paterek.
Na co w kolejce tej czekasz?2020.12.15 11:19
Na starość, na starość, na starość.
Stan2020.12.15 11:18
Cała obecna polska "wierchuszka" - czy to polityczna czy kościelna/katolicka
bogdanus2020.12.15 10:49
Czy paulini popierają kult bogini paschamama bo Franciszek tak. Jest następcą Piotra i postępuje jak Judasz. Jako katolik mam prawo tak powiedzieć i myśleć. Ja oddaję cześć Jezusowi, Maryi. Wstydzilibyście się. Papież Franciszek w czasie pogańskich obrzędów w Ogrodach Watykańskich https://www.youtube.com/watch?v=AvjCKHKRSAI ---- Pachamama lub Mama Pacha (kecz. Matka Ziemia) – inkaska bogini ziemi, zapewniająca żyzność pól i płodność, wyobrażana pod postacią smoczycy, opiekunka siewu i żniw, odpowiedzialna za trzęsienia ziemi. Pachamama uznawana jest za małżonkę boga stwórcy Pacha Kamaqa, a w innej wersji mitu – boga słońca Inti. Za święte zwierzę bogini Pachamamy uznaje się lamę. Podczas chrystianizacji Peru przez Hiszpanów, Pachamama identyfikowana była z Maryją. https://pl.wikipedia.org/wiki/Pachamama -------
Paweł2020.12.15 10:12
Zakonnik znany jest m.in. z krytyki papieża Franciszka, którego nazwał "Judaszem" i "antychrystem". Za Interią: 30 listopada 2019 roku Kuria Generalna Zakonu Paulinów wydawała w jego sprawie oświadczenie. Sekretarz Generalny Zakonu Paulinów o. Paweł Przygodzki napisał wówczas, że "poglądy o. Augustyna Pelanowskiego stoją w jaskrawej sprzeczności z niektórymi prawdami doktryny katolickiej oraz szacunkiem należnym Ojcu Świętemu Franciszkowi". Zakon św. Pawła I Pustelnika (paulini) oświadcza, iż zdecydowanie odcina się od prywatnych poglądów wyżej wymienionego kapłana" - podano wówczas w komunikacie. Zwrócono jednocześnie uwagę, że zakonnik "łamie śluby zakonne, zarówno poprzez publikacje, na które nie otrzymał zgody, jak również przez trwającą ponad 11 miesięcy samowolną nieobecność w klasztorze". Poinformowano jednocześnie, że już wcześniej "podjęto kroki przewidziane przez Kodeks Prawa Kanonicznego".
bogdanus2020.12.15 10:07
Dziwne, Paulini powinni być prawi. Homoseksualizm jest, jest, walka w zakonie o dobra światowe są, są, pijaństwo jest, jest. Czy to postępowanie jest zgodne z regułami zakonu? W którym miejscu zakonnik głosił słowo boże, niezgodne z nauką KK. Komuś przeszkadzała popularność i zakazał głoszenia słowa bożego. Głosił dalej i przez to był nieposłuszny?
admin2020.12.15 10:04
Ojciec Szustak winien byc wydalony od Ojców Dominikanów, szerz niewiarę w Boga, wprowadza politykę do wiary, mąci młodych ludzi.
Model2020.12.15 9:47
SKANDAL, SKANDAL. SKANDAL, I PAULINI TE Z ZESZLI NA PSY ............................. NAJLEPSZY KAZNODZIEJA , MÓWIŁ PRAWDĘ ..............
Tak, terlikowski tak się2020.12.15 9:42
kończy szatańska "pobożność" większa od papieża!
wicek2020.12.15 9:49
Dokładnie
A czyje to zmartwienie?2020.12.15 9:31
Tyle ludzi traci pracę a jeszcze utrzymują rodziny. A jemu i tak bieda nie grozi.
Karol2020.12.15 11:03
Nikt cie pajacu nie prosi, zebys sie martwil, jak rowniez bys pisal te twoje " wypociny " !
Spokojnie, Karolku2020.12.15 11:15
Dżinu się napij.
Natalja Siwiec2020.12.15 9:18
Augustyn Pelanowski może to robić indywidualnie, bez imprimatur KK. Trzymam za niego kciuki bo dzięki niemu jesteśmy bliżej rozłamu.
Natalja Siwiec2020.12.15 10:02
Siwiec zdradzi Natalje?
admin2020.12.15 10:06
Jak ta pani jest za rozłamem to widzimy co zło robi z ludzi. Jestem pewna, e to co robi ojciec Pelanowski choc lubię go słuchać to jest złe bo dzieli katolików. Cieszą się szatanie jak ta pani NSiwiec.
tw lolek2020.12.15 9:00
o zgorszeniu piszą? oj, oj.
Marek2020.12.15 8:22
mają takie prawo. ale warto to prawo jakoś uzasadnić. jak małe rozpieszczone dzieci jak nie to nie. może to czyta ktos wtajemniczony w ta sprawę,pytam o powody.
Anonim2020.12.15 8:43
No właśnie - jak kogoś się skazuje to mu się jakiś wyrok przedstawia. My też chyba mamy prawo wiedzieć.
Ed2020.12.15 9:40
Czy ktoś wydał wyrok na ciebie? Każdy duchowny, zakonnik, kanonik czy zwykły ksiądz, przysięga i jest zobowiązany do POSŁUSZEŃSTWA swoim przełożonym i jest tego w pełni świadom. Jeżeli chce głosić własne poglądy, niestety musi opuścić dane zgromadzenie. Służba Bogu, nie rządzi się prawami demokratycznymi. Na szczęście. Jedynie w Niemczech tzw. ruchy protestanckie uzurpują sobie prawo do dyktowania Bogu własnego widzimisię.
Kazimierz2020.12.15 8:18
Do Jarka, przyjacielu pomyliłeś pychę, chamstwo i głupotę z PRAWDĄ, ale nie jest jeszcze za późno. Bóg jest cierpliwy i wciąż czeka....
Jarek2020.12.15 10:01
No tak drogi Kazimierzu, Twoja prawda jest Twojsza, czy to nie pycha?
Jan Radziszewski2020.12.15 8:15
+ + 14 VIII 2020 Klątwa Boża rzucona na przeora Jasnej Góry i paulinów tam posługujących. Piątek, 14 sierpień ++ 8.30 Rzuć klątwę, dziecko:) - Na kogo Panie? - Na przeora Jasnej Góry i paulinów posługujących na Jasnej Górze. - A uzasadnienie, Panie Jezu? Pisz - Z woli Jezusa Chrystusa, Króla Polski, intronizowanego przez Boga Ojca 20 lutego 2020 roku i odtąd królującego w Polsce na zasadach na jakich nigdy nie było do tej pory, w żadnym narodzie od początku chrześcijaństwa, ja, Krzysztof Michałowski ( Cyprian Polak) będący w swych uprawnieniach danych przez Boga mężem pokazującym słodycz i łaskawość Jezusa Chrystusa przez otrzymywane przekazy w lokucji wewnętrznej, potwierdzone znakami, Słowem Boga do innych proroków, opieką księży, lecz równocześnie kimś ( z Woli Boga) kto jest jak prorok Starego Testamentu, może rzucać klątwy, a także zabić, będący już, ale przede wszystkim w przyszłości (bliskiej) gniewem Ojca w tym narodzie, rzucam klątwę Bożą na przeora Jasnej Góry i paulinów tam posługujących. +++ Winy wasze są dawniejsze niż od czasu tak zwanej pandemii. Lecz teraz nasiliły się. Nie jesteście głosem Boga, który ustanowił w tym miejscu jako światło dla tego narodu. +++ Staliście się solą, która zwietrzała, straciła swój smak i nadaje się jedynie na podeptanie. +++ Podobnie jak Jezus, który przeklął drzewo figowe, które było zielone na oko właśnie i można było to zauważyć, że nie wydaje owoców tylko wtedy jak się dokładnie przyjrzeć, jak uczynił to Jezus Chrystus, który szukał owoców, ale nie znalazł i wydał na nie surowy wyrok. Wy też jesteście krzewem zielonym na którym nie ma owoców a czas zbiorów właśnie nadszedł. +++ Dlatego przeklina was Bóg. Amen! Przeklina was Bóg. Amen! Przeklina was Bóg. Amen! +Klątwa Boża zaś jak tłumaczyła Matka Boża jest Łaską i jest dla dobra nią obłożonych choć wywoła rzeczy, które patrząc ze świata nie są dobre. - Amen, moje dziecko, i tak się stanie. + Ja tę klątwę potwierdzam, Ja Jezus Chrystus, Król Polski. +++ Dużo by na ten temat można mówić, win paulinów, tu posługujących od wielu lat, a teraz zwłaszcza. ++ Klątwa ta jest na opamiętanie się, na to aby przypomnieć sobie, że trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi i aby to miejsce, które upodobała sobie Moja Mama było znów dla Polaków miejscem prawdy, źródłem siły i natchnień. ++ Aby była tam sól i krzew wydający dobre owoce a nie zaś krzak zielony, któremu wedle tych co nie potrafią patrzeć, a ich duch zaspokaja się namiastką, nic nie brakuje. +++ Zatem skazuję was na uschnięcie. Amen. Opublikuj. Słowa Pana Jezusa otrzymał i klątwę Bożą rzucił Krzysztof Michałowski
Natalja Siwiec2020.12.15 9:19
twoje przepowiednie-brednie nie mają mocy. Twój bóg miał uśmiercić Sekielskiego, bodaj w październiku lub listopadzie i co?.......
Natalja Siwiec2020.12.15 10:03
i gówno
Art2020.12.15 11:52
ha, ha, ale Ty koles ma odjazd! Ja nie wiem co Ty bierzesz, ale bierz pol dawki.
Zbigniew2020.12.15 8:10
Ojcze Augustynie, pamiętaj Dolindo Ruotolo
gosc2020.12.15 10:00
Dolindo był zawsze pos,luszny, chociaż bardzo cierpiał
Pokręć2020.12.15 8:07
Lawenda mu śmierdziała...
Jan Radziszewski2020.12.15 7:48
Teraz wiadome jest dlaczego Z woli Bożej została rzucona klątwa na Zakon Paulinów!! +++ + 14 VIII 2020 Klątwa Boża rzucona na przeora Jasnej Góry i paulinów tam posługujących. Piątek, 14 sierpień ++ 8.30 Rzuć klątwę, dziecko:) - Na kogo Panie? - Na przeora Jasnej Góry i paulinów posługujących na Jasnej Górze. - A uzasadnienie, Panie Jezu? Pisz - Z woli Jezusa Chrystusa, Króla Polski, intronizowanego przez Boga Ojca 20 lutego 2020 roku i odtąd królującego w Polsce na zasadach na jakich nigdy nie było do tej pory, w żadnym narodzie od początku chrześcijaństwa, ja, Krzysztof Michałowski ( Cyprian Polak) będący w swych uprawnieniach danych przez Boga mężem pokazującym słodycz i łaskawość Jezusa Chrystusa przez otrzymywane przekazy w lokucji wewnętrznej, potwierdzone znakami, Słowem Boga do innych proroków, opieką księży, lecz równocześnie kimś ( z Woli Boga) kto jest jak prorok Starego Testamentu, może rzucać klątwy, a także zabić, będący już, ale przede wszystkim w przyszłości (bliskiej) gniewem Ojca w tym narodzie, rzucam klątwę Bożą na przeora Jasnej Góry i paulinów tam posługujących. +++ Winy wasze są dawniejsze niż od czasu tak zwanej pandemii. Lecz teraz nasiliły się. Nie jesteście głosem Boga, który ustanowił w tym miejscu jako światło dla tego narodu. +++ Staliście się solą, która zwietrzała, straciła swój smak i nadaje się jedynie na podeptanie. +++ Podobnie jak Jezus, który przeklął drzewo figowe, które było zielone na oko właśnie i można było to zauważyć, że nie wydaje owoców tylko wtedy jak się dokładnie przyjrzeć, jak uczynił to Jezus Chrystus, który szukał owoców, ale nie znalazł i wydał na nie surowy wyrok. Wy też jesteście krzewem zielonym na którym nie ma owoców a czas zbiorów właśnie nadszedł. +++ Dlatego przeklina was Bóg. Amen! Przeklina was Bóg. Amen! Przeklina was Bóg. Amen! +Klątwa Boża zaś jak tłumaczyła Matka Boża jest Łaską i jest dla dobra nią obłożonych choć wywoła rzeczy, które patrząc ze świata nie są dobre. - Amen, moje dziecko, i tak się stanie. + Ja tę klątwę potwierdzam, Ja Jezus Chrystus, Król Polski. +++ Dużo by na ten temat można mówić, win paulinów, tu posługujących od wielu lat, a teraz zwłaszcza. ++ Klątwa ta jest na opamiętanie się, na to aby przypomnieć sobie, że trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi i aby to miejsce, które upodobała sobie Moja Mama było znów dla Polaków miejscem prawdy, źródłem siły i natchnień. ++ Aby była tam sól i krzew wydający dobre owoce a nie zaś krzak zielony, któremu wedle tych co nie potrafią patrzeć, a ich duch zaspokaja się namiastką, nic nie brakuje. +++ Zatem skazuję was na uschnięcie. Amen. Opublikuj. Słowa Pana Jezusa otrzymał i klątwę Bożą rzucił Krzysztof Michałowski
Anonim2020.12.15 7:47
Dzialalnosc samodzielna w zakonie nie jest dozwolona. Jesli swiecic - to przynajmniej we dwoch. "Kościołowi przysługuje własne, wrodzone i niezależne od jakiejkol-wiek władzy ludzkiej prawo karania podległych sobie wiernych1. Ci, któ-rym przysługuje to prawo, powinni jednak pamiętać, że na pierwszym miejscu są oni pasterzami swojej owczarni, a nie sędziami wymierzający-mi karę." https://www.kul.pl/files/214/spkul/spkul2016_1/mikolajczuk.pdf
No proszę2020.12.15 7:39
kolejny frondowy "autorytet" odstrzelony.
Roman2020.12.15 8:27
Co tam słychać u Sławka Nowaka ?
Kazimierz2020.12.15 7:26
Do wszystkich którzy tak szybko potępiają O. Augustyna, ale za to murem stoją za tymi hierarchami, którzy boją się PRAWDY, Ona, czyli PRAWDA nie zna czasu ani lęku i poprawności. Kiedyś zapytano Jana Pawła II gdyby mógł wybrać tylko jedno słowo z Pisma Świętego to co by wybrał, odpowiedział – PRAWDA… jak powiadają mądremu dość. Amennn...
Jarek2020.12.15 7:41
Drogi Kazimierzu, jest takie powiedzenie o prawdzie, że jest jak du.., każdy ma swoją.
Karol2020.12.15 11:15
Do Jarka : jest jeszcze i takie : " lepiej nie otwieraj geby, jak masz cos glupiego powiedziec "
toni2020.12.15 7:22
Przecież jest przepowiedziane, że będziemy musieli zejść do Katakumb, tam będzie można zastać kapłanów Chrystusowych, chyba że zostanie się z Bergolio i PaczaMamą
Anonim2020.12.15 7:09
Widzę to wielu naprawiaczy kościoła, którzy dużo lepiej wiedzą co robić niż Kuria Generalna Paulinów. Zajmijcie się swoimi sprawami, a rządy zostawcie biskupom i papieżowi, bo oni wiedzą najlepiej co robić.
Karol2020.12.15 11:25
Tak, tak i wiedza jeszcze jaka " szopke " w Watykanie postawic, zeby dzieci i mlodziez musleli, ze to dekoracja do filmu sajensfinyn !
leszczyna2020.12.15 6:30
Radziecki abp. Lenga przygarnie go sobie i będą sobie dalej "bergoliować".
MIkolaj Kenski2020.12.14 23:09
Korzystajmy z jego konferencji na youtube... dopóki ich nie usuną. Za jakiś czas może będą dostepne tylko filmiki homosia Jezuity Martina, schizmatyka i faworyta papieża Kard Marxa, o Szustaka który "nienawidzi tego kościoła" czy innych "katolików" wyznających Posejdona i Pachamame; pozdrawiam ich wszystkich trójzębem
Grizzly2020.12.14 23:09
Kto kupuje na Orlenie jest ch...
o...2020.12.15 6:36
... to do antypolaków za "wrogie przejęcie"? ... won niemiecki lewacki sługusie za odrę, albo za bug, to wszystko jedno ...
tęczowa superniania2020.12.15 7:03
Kto nie kupuje na Orlenie jest kur...
Grizzly2020.12.15 10:16
Won bydle od mojego nicka! Ruskie cwele kupują na Lukoilu!
Karol2020.12.15 11:31
Dla mnie jest ch....m, kto od niemca i innych kupuje!!!
Benedykt2020.12.14 22:58
HAŃBA! Oni już nawet Boga się nie boją! Przecież o. Pelanowski to święty człowiek, prorok!
ala2020.12.15 7:28
chyba odleciałeś z tym prorokiem!
Mikołaj Kenski2020.12.14 22:53
Fragment z PCH24.pl "Już w listopadzie roku 2019 Paulini potwierdzili, że ojciec Augustyn opuścił zakon, co on sam przyznał w książce – wywiadzie rzece „Ocalenie” wydanej w tym samym miesiącu. Na jedno z zadanych mu w tej publikacji pytań odpowiedział następująco: „Pewnego dnia zwątpienia przestały dotyczyć mnie albo nawet Boga, tylko kogoś kto miał gwarantować czystość doktryny i zapewnić trwałość zdefiniowań moralnych, krótko mówiąc, kogoś, kto zasiadł na tronie papieskim i okazał się źródłem zwątpień nie tylko dla mnie, ale dla mnóstwa katolików. To stawia nas wobec rozstrzygnięć cieńszych niż linia Apellesa. Nadeszły czasy, w których, aby uratować kapłaństwo i życie konsekrowane, trzeba uciekać ze środowiska, które miało być ich gwarantem. Nie zmuszam nikogo do mojego punktu widzenia. Każdy niech myśli, co chce o tym co przed chwilą padło z moich ust. Porównam zaistniałą sytuację z kryzysem w małżeństwie: zdarza się przecież, że pojawiają się takie warunki, w których niemożliwe jest trwanie we wspólnocie małżeńskiej i trzeba cię rozstać, żyć w separacji i chociaż wygląda to dramatycznie, ma to służyć przede wszystkim ochronie trwałości małżeństwa. Co prawda w chwili zawarcia małżeństwa pomiędzy małżonkami zostaje ustanowiona wspólnota o charakterze i cechach, które wymagają jako obowiązku i prawa, łącznego zamieszkiwania i wspólnego życia, ale mogą zaistnieć okoliczności, które, najkrócej rzecz ujmując, są narażeniem na niebezpieczeństwo duchowe lub fizyczne współmałżonka lub potomstwa. Gdy któreś z małżonków nie tylko utrudnia rozwój wiary, ale nawet ją wykrzywia, demoralizuje, naciska, używa przemocy itd., trzeba się odseparować. Dla ochrony najważniejszego dobra, jakim jest wiara – wiara zagrożona realnie – można się separować. Po jakimś czasie rozeznania pojawia się pewność i ktoś nie chce zgodzić się na dalsze przebywanie z kimś, kto na pewno powoduje utratę zbawienia potomstwa, krzywdy psychiczne, fizyczne lub moralne. To przykład. Wtedy należy zmienić miejsce bez rozwiązywania węzła małżeńskiego, co nazywamy separacją. Nigdy nie miałem najmniejszej wątpliwości, co do samego faktu bycia kapłanem albo zakonnikiem – nigdy. Nie nadaję się do innego powołania. Mogę i chce być tylko kapłanem i zakonnikiem. Ale ponieważ w konkretnym miejscu już nie widzę szans na bycie takim, jakim chce mnie Bóg i ponieważ On sam przez wiele znaków i słów wskazywał mi, bym zrobił to co Abraham, to bez względu na ocenę i skutki wynikające z działania drugiej strony, ewakuuję się”.
Palindrom2020.12.14 22:50
Jeśli złamał śluby zakonne i trwał w uporze, to sprawa jest poważna. Wciąż za mało jest modlitwy i pokuty za kapłanów.
Katecheta2020.12.15 6:59
Granicą posłuszeństwa jest Prawo Boże.
Agnieszka2020.12.14 22:46
Ale to paulini są zgorszeniem z tą decyzją a nie o.Pelanowski. Te kazania, które znam są nie miały nic dziwnego i heretyckiego, ale wielką wiarę, gorliwość, miłość. Jaki to zakon, który wyrzuca takiego człowieka nawet gdyby upadł i nawet zero refleksji i przeproszenia ZA SIEBIE, swój zakon i brak miłości do współbrata!!!! Ale się diabeł wściekł na ojca Pelanowskiego i się mści
Waarnemer2020.12.15 15:14
Ale członków lawendowej mafii jakoś nie wyrzucają... Ja też nic złego nie znalazłem w nauczaniu o.Pelanowskiego, wręcz przeciwnie zawsze był i jest dla mnie natchnieniem i ważnym głosem na tej wszechobecnej pustyni.
gość2020.12.14 22:24
usuwają najlepszego kaznodzieję i najlepszego wśród duchowieństwa. to świadczy o tym że film Kler jest prawdą.
zoom2020.12.14 22:15
Za to o.$ZUSTAK na pewno awansuje ...
Zbigniew2020.12.14 22:10
z powodu: Zgorszenia??????!!! chyba ich pogięło!
voce desertum2020.12.16 9:58
No tak. O. Augustyn się ich postępowaniem zgorszył więc trzeba było Go usunąć.
Wojtek Polak2020.12.14 22:05
dziwne rzeczy dzieją się w śród hierarchów i kapłanów KK. abp Fulton Sheen odwołana beatyfikacja ciekawe co z beatyfikacją kard Stefana Wyszyńskiego? podważa się nauczanie i encykliki JP II. a rewolucjonistów i lawendowych określa się jako "reformatorami". głoszenie ewangelii tylko bez nawracania bo można kogoś urazić. biskupi noszą "kocią mamę" po watykanie a kapłani konserwatywni są uciszani albo wyrzucani. czy już czas wyjścia na pustynię czy może zakładać kościoły podziemne? kto nas przygotuje na spotkanie z Chrystusem jak wszystkich wiernych ewangelii i konserwatywnych pousuwają z kościoła a rewolucjoniści i lawendowi będą nas "prowadzić". PANIE JEZU RATUJ BO NIE TYLKO W ŚRRUD LUDZI ALE I PASTERZY JEST WIELU GŁUPCÓW.
amos2020.12.14 22:13
Ez 34,(15) Ja sam będę pasł moje owce i Ja sam będę je układał na legowisko - wyrocznia Pana Boga.
Kriso2020.12.14 21:55
Ale za co wyleciał? Był -pedo czy -homo? Z tego artykułu nic kompletnie nie wynika!!
Linkc2020.12.14 22:15
Może dlatego że nie był.
Kriso2020.12.15 6:41
Acha, rozumiem. Czyli, że tępił lawendowych?
Waarnemer2020.12.15 15:15
Jawnie ich potępiał i wskazywał na grzech
Maxx772020.12.14 21:43
Nie rozumiem aż tak błyskawicznej decyzji władz zakonu... może trzeba było najpierw pomóc... jakie są naprawdę przyczyny wydalenia??? zbyt to lakoniczny komunikat i nie wygląda zbyt dobrze...
Mejer2020.12.14 21:35
Jedem miał prawo go usunąć a inny bedzie miał prawo go przyjąć.
Anonim2020.12.14 21:34
Ojciec Scholastyk z jasnej góry ? to Bergoliowy judasz i zdrajca jako ten papa Franciszek
Ewela..2020.12.14 22:02
Ej, ty cwaniaczku "za dychę", anonimku! Naucz się, że nazwy własne też pisze się z dużej litery, jak chociażby " ...Jasna Góra...", nazwy gór, rzek, czy nazwisko, imię...itp ! Co tak cię zabolało, że chciałeś "ugryźć"..?
Anonim2020.12.14 22:18
KOCHANA EWELO... BOLĄ NAS REWOLUCJONIŚCI I NIE LUBIMY ZAPACHU LAWENDY. DLATEGO Z NIEMOCY I WIDZĄC CO SIĘ DZIEJE W OWCZARNI PANA I Z JEGO KAPŁANAMI. CZASEM Z BRAKU JAKICH KOLWIEK ŚRODKÓW POMOCY I OPARCJA WIDZĄC JAK JEST NISZCZONY ŚKK PRZEZ WROGÓW NIEE TYLE Z ZEWNĄTRZ CO WEWNĄTRZ W AKCJE OBRONY MOŻEEMMY SIĘ ZAPOMIEĆ I "UGRUŹĆ".
violencja2020.12.14 21:30
W oku błyszczy łza.
??2020.12.14 21:21
lawędzie za bardzo zalazł za skórę.....
Anonim2020.12.14 21:27
Oczywiście.
kt2020.12.14 21:06
Zdecydowanie czas się organizować w ramach opcji Benedykta, jak prawowierni Chińczycy w podziemiu nawet w ukryciu przed oficjalnym reżimowym Kościołem. Już nawet w Polsce KK staje sie narzędziem tęczowego i antropocentrycznego reżimu. Czas budować podziemie zdrowej wiary, bo za chwilę może być za późno.
Faustyna2020.12.14 21:00
Jakoś tak się dziwnie plecie na tym bożym świecie....usuwani są na margines z ogromną krzywdą i niepowetowaną stratą dla laikatu, najwierniejsi synowie Kościoła, szanowani wartościowi głosiciele słowa Bożego, czyści nie skażeni. (O. Pelanowski)
ja2020.12.14 20:54
To jest dopiero początek prześladowań Będzie wyrzucenie wszystkich wierzących i prawowiernych księży i zakonników z KK Kościół pokazuje już oblicze Niewiasty na Bestii szkarłatnej jako oficjalne. Wierzący i trwający przy Chrystusie są eliminowani Przed nami czas ukrzyżowania i mordowania wiernych Jezusowi Chrystusowi Szatan wszedł i zwycięża w sercu kościoła bo to już jest koniec Kościoła jaki znamy od dwóch tysięcy lat Kościół Jezusa Chrystusa kona ! Za sterami nowego kościoła usadowił się szatan . Bóg musi dokonać zniszczenia wszystkiego Nie ma już innego wyjścia Będzie to potop ognia i siarki Marana Tha ! Niewiasta ze skrzydłami orła jest już usuwana na pustynię Mamy czasy Apokalipsy, czasy ostatnie i ostateczne
Faustyna2020.12.14 21:08
O. Pelanowski ujawniał i domagał się od O. Paulinów reakcji na homoseksualizm wśród O. Paulinów. W tym roku NIE MA ŻADNEGO powołania do tego klasztoru ! Jak czytałam Pan Bóg odebrał im tę łaskę !!!
Jarek2020.12.14 21:40
Nie bluźnij!
IGA2020.12.14 22:10
....Do "ja"! Mylisz się..! Kościół nie kona...! Kościół się tylko oczyszcza z różnej zgnilizny! Pan Jezus na początku powiedział:".....Oto tworzę mój Kościół, a bramy piekielne go nie przemogą..." Więc nasz Kościół na pewno nie zginie! Z Bogiem nigdy nikt nie wygrał ...i nie wygra...! Nastąpi odrodzenie KOŚCIOŁA! Proszę, poczytaj o tym i się nie załamuj!
Po 11...2020.12.14 20:47
Płodów zakazują usuwać, a tu gotowego Augustyna ... usunęli....
ofiaro aborcji....2020.12.14 20:54
,,tobie czesc mozgu wycieli podczas nieudanej aborcji...
Po 11 ...2020.12.14 23:38
Przychodzi facet do lekarza i mówi: - Panie doktorze, mam problem, ponieważ jestem zbyt inteligentny, nie ma przyjaciół, niekt nie chce ze mną gadać. Lekarz powiedział, ze może przeprowadzić trudną i ryzykowną operację wycięcia ćwierci mózgu. Tak zrobili. Po miesiącu facet przychodzi ponownie: - Panie doktorze, jest nieźle. Niedługo odbieram nagrodę nobla, ale panie doktorze, to jeszcze nie to o czym myślałem... mam tylko kilku kolegów profesorów. Po ciężkim namyśle doktor postanowił usunąć kolejną ćwierć mózgu. Po miesiącu pacjent wraca, cały ubrany na czarno, glany, zarost... - Panie doktorze, jest zaje*iście, mam z kumplami kapelę rockową, dajemy czadu... ale to jeszcze nie do końca to czego się spodziewałem. Wiec doktor usunął trzecią ćwierć. Po miesiącu wraca facet: zgolony na łyso, dresiki, żel, skóra. - Ku*wa stary, jest wyje*anie, mam extra brykę, dużo dup, z wszystkimi na osiedlu się ziomuję. Ale ku*wa usuń mi tą ostatnią ćwiartkę, to będzie jeszcze bardziej zaje*iście! Doktor nie chciał się zgodzić, ale dostał dwa strzały z pięści i chcąc nie chcąc operację wykonał. Wraca pacjent po miesiącu, a doktor się go pyta: - I jak, jest ok? - Zostałem katolikiem...
o ...2020.12.15 6:45
... zostałeś? ... kłamiesz, przed i po 11 ... jak zresztą każdy lewak ... wy tak macie ... kłamać, oszukiwać, manipulować, odwracać kota ogonem, okradać, a nawet zabijać ... jak w talmudzie ... qcze, toż to jakaś pandemia jest lewacka ...
kali2020.12.15 8:06
Nie da się usunąc części mózgu !
Człek2020.12.15 15:18
Czytam wypociny pana "Po 11..." i stwierdzam, że chyba jednak się to komuś udało...
koma2020.12.15 8:09
https://znanichrzescijanie.wordpress.com/ciekawostki/noblisci-o-bogu/
Słaby jesteś strasznie2020.12.15 8:20
a twój suchar nadaje się na onet albo nie wiem gdzie, może wykop. Co przeczytałeś? Co umiesz? Jakie masz wykształcenie? Wiedzę, doświadczenie życiowe? Może się policytujmy - taka zabawa jak na FB? Znam takich katolików, że nie sięgasz im do pięt.
igor2020.12.15 9:07
słabe
jasko2020.12.15 8:10
11- to Twój IQ ?
sara2020.12.14 20:23
Hmm...nie dziwię się. Człowiek mistycznie zjednoczony z CHRYSTUSEM jest dla otoczenia jak kamień w bucie. Kto słucha o. Augustyna zrozumie o co tu chodzi..
Faustyna2020.12.14 21:17
Głoszone rekolekcje przez O. Pelanowskiego pochylanie się nad Pismem świętym i głębia jego interpretacji i wyjaśniania pism, są dla nas drogą wzrastania w wierze.
Anonim2020.12.14 20:19
Mam nadzieję, że znajdzie się taki biskup.
Wojtek Polak2020.12.14 20:19
no ta ojciec Pelanowski wyrzucony a takim jak x Sowa x Boniecki x Lemański o Martin i ci wszyscy biskupi co nosili po katedrach watykańskich "kocią mamę" włos z głowy nie spadł. odrzucających nauki KKK nazywa się reformatorami. panie Boże żniwa w prawdzie wielkie ale robotników brak - poślij dobry BOŻE robotników na żniwa bo giniemy w idiotyzmach hierarchów i kapłanów kościoła.
Anonim2020.12.14 21:27
Należy nam wierzyć, że "odrzucony kamień stał się kamieniem węgielnym". Coraz dłuższa robi się lista "niepoprawnych" w polskim kościele.
Przeciw kretynom2020.12.14 20:17
Żarty sobie ten spedalony zakon robi, podając do wiadomości treść tego judaszowego świstka ze Stycznia kiedy mamy Grudzień? Decyzję Ojca Pelanowskiego wszystkim zainteresowanym są znane już od ponad roku. Wszystko dokładnie wyjaśnił zwłaszcza w swoich ostatnich książkach Ocalenie i Ocalenie II jak i najświeższej " List Judasza nie Iszkarioty" Powiem tylko tyle, że jeśli tego nie przeczytasz katoliku jakikolwiek, to nigdy się nie dowiesz ukrytej prawdy o otaczającej nas rzeczywistości, zwłaszcza tej duchowej. Książki rozchodzą się jak ciepłe bułeczki a człowiek pokroju proroka bo zapewne nim jest ten kapłan, dopóki będzie żył nie zamilknie. Już nadaje z podziemia a kwestia opieki chętnego biskupa, który Go przygarnie pewnie dawno zrealizowana, tylko nie podawana do wiadomości aby szmaty judaszowe nie jątrzyły.
Jarek2020.12.14 21:41
Najpierw poznaj znaczenie słowa - prorok, a potem dopiero go używaj.
Przeciw kretynom2020.12.14 21:50
Rozumiem syneczku, że ty to zgłębiłeś a ja prawie 50 letni mąż i ojciec nie. Obiecuje poprawę! Parskam śmiechem jak czytam takie tekściki jak twój.
Stały czytelnik2020.12.15 20:26
"a ja prawie 50 letni mąż i ojciec nie" Widać prawda o Kościele posoborowym jeszcze do Ciebie nie dotarła. Kościół hierarchiczny jest skończony. Wiara w Jezusa Chrystusa - tego prawdziwego, opisanego w Piśmie Świętym - przetrwa tylko dzięki takim ludziom jak o. Pelanowski. Paulini są na najlepszej drodze do Piekła, razem papieżem heretykiem i całym śmierdzącym lawendą posoborowiem. Dzisiaj katolicyzm jest tylko w sercach tych kapłanów, którzy sprawują Mszę Wszechczasów. Chrystus opuścił świątynie posoborowia. Odkąd Bergoglio zmienił słowa konsekracji, w tych świątyniach nie ma już przeistoczenia.
Mikołaj Kenski2020.12.14 20:13
Jeden z bardziej wartościowych współczesnych Ojców, wrażliwy i wierny. Będą miały czarownice dziś w nocy imprezę na Łysej Górze... Apostaci i lewactwo już odkorkowali szampana
Beno2020.12.14 19:55
Jak ktoś niewygodny, to trzeba go usunąć, pozbyć się go. I gdzie tu miłosierdzie? Oj ojczulkowie, głosicie miłosierdzie, mówicie o nawrócenie. Zacznijcie od siebie.
ojciec Scholastyk2020.12.14 19:58
Przestań judzić przeciw Zakonowi dziadu jeden...
Beno2020.12.15 0:02
Ty łojciec scholastyk, ja nikogo nie wyzywałem w przeciwieństwie do ciebie. Ty też jesteś z tych, co to miłość bliźniego i miłosierdzie praktykują. Zacznij nawrócenie od siebie.
ojciec Scholastyk2020.12.14 19:54
No niestety... w kręgach zaznajomionych z kolegą Pelanowskim było to już wiadome d pierwszego dnia decyzji. Zresztą proces w takich wypadkach trwa latami. Każdy zakonnik przeżywa kryzysy, ale zawsze dostaje od przełożonych cały wachlarz szans i możliwości poprawy i poddanie się święceniom, które zaprzysiągł w swoim czasie. Jednak głęboki rozłam wiary w człowieku, nawet konsekrowanym, jest czasem nie do odwrócenia. Mam taką teorię że kapłani zajmujący się skomplikowanymi przypadkami ludzi nawracających się, z przeróżnych środowisk skażonych ułuda i narkotykami - a takimi się zajmował Pelanowski - są narażeni na atak szatanów nieznany współczesnym regułom naprawy zakonnika. Innymi słowy, jeśli wiążesz się emocjonalnie z wyższym poziomem szatańskiej przewrotności, to trzeba takiego kapłana chronić w jakiś mądry sposób. Pozostawienie go w stanie zwyczajnej pokuty i naprawy może nie wystarczyć. Zwróciłem się do jego podopiecznych: Melejonka, Budzyńskiego i całego tego arcymrocznego niegdyś muzycznego środowiska, które nawracał Augustyn o pomoc dla niego. I co? Odpowiedzieli mi w zeszły roku... że to nie ich sprawa. Szok!
ojciec Scholastyk2020.12.14 19:57
Szok, bo oni pierwsi się od swojego kapelana odwrócili... Taka sytuacja.
kt2020.12.14 20:59
Gdzie dziś jest Kościół? Tam, gdzie jest Prawda. Nie w sukienkach, świątyniach, starych gmachach. Możecie zburzyć Jasną Górę, a Chrystus ją odbuduje w trzy dni. Nie w skostniałych kłamstwach jest Kościół. Kościół jest tam, gdzie prawda. A prawda jest taka, że Franciszek jest zdrajcą wiary. Kneblowanie ust kapłanom, którzy mają prawo tak myślec i mówić jest potwarzą dla Prawdy. Nie ma dogmatu kultu papieży, biskupów, księży. Przyszedł czas wyboru: Bóg czy struktury organizacji? Co wybierasz Scholastyku? Nigdy żaden papież nie zaprzeczał podstawom religii chrześcijańskiej, mamy nowość. Bywali zbrodniarze, zboczeńcy, chciwcy, nawet heretycy. Żaden jednak nie odważył sie zaprzeczyć unikalnej wartości chrześcijaństwa, a Franciszek traktuje własną wiarę jak jedną z wielu i relatywizuje jej wartość. To jest wiara judaszowa. Będziesz ją głosił z ambony?
Iskra2020.12.14 22:19
Co ty bredzisz, jaki rozlam wiary. Slucham regularnie i wszystko jest ok. Wspaniale porywajace kazania. Jedyne do czego mozna sie przyczepic to krytyka papieza. Ale papiez tez nie jest bez winy. Zreszta dzisiaj zgorszenie jest tak wszechobecne wszedzie, ze czepianie sie ojca Augustyna to przyslowiowe zdzblo w oku blizniego, a belka czyli lawendowa sbecka mafia nadal ma sie dobrze.
Val2020.12.14 19:42
Pozbywają się NIEWYGODNEJ KASSANDRY... a skąd ta arogancka pewność, że akurat on nie ma racji wieszcząc CZAS wielkiego ucisku?????
zakon tempych eunuszych2020.12.14 19:27
.... drzewo ucieklo od korzenia .... no cud ... ciekawe do ktorego kominka...
NIE TWÓJ KRAJ, NIE TWÓJ KK!2020.12.14 19:30
Spierrdalaj!
?2020.12.14 19:22
Dziwne, zrobił coś złego? słucham go często i mam wrażenie że wszystko z nim dobrze, żadnych herezji nie głosi
kapelan ZOMO nykczemNycz2020.12.14 19:28
.... ORMO czuwa ...
chordad2020.12.14 19:17
"Pilne!!!" - serio??? usunięty w styczniu, a Wy JUŻ W GRUDNIU o tym piszecie i dajecie w nagłówku "pilne"?!?!?!? jaja sobie robicie z czytelników i tyle...
Lena2020.12.14 22:17
Jaja, to ty robisz? ...Spójrz nie tylko na miesiąc, ale i na rok! A potem się z siebie śmiej, albo przeproś tu za swoją pomyłkę !
chordad2020.12.15 0:35
to Ty naucz się czytać - piszą, że "został wydalony dekretem z dnia 12.01.2020r" - a teraz, gdy o tym poinformowali jest 14.12.2020r - TEŻ 2020r! także wytłumacz, o co Ci chodzi???
JANOSIK2020.12.14 19:11
Chyba najwyzsza pora ruszyc i wywiez purpury z naszego kosciola bo sa wogule niepotrzebni, zostawic czystych a esbekow wooon .Pozdro
NEOS com pl2020.12.14 19:32
.... cala POlska zapurpurowana burakiem .... a kombajnista glaszcze kota .... zamiast zasiasc za kombajnem ... i zrobic program .... won za Don ... a i barszczu na Boze Narodzenie nie POwinno zabraknac ... ale taki purpurowy... ostry ... i goracy ... smacznego ...
kt2020.12.14 18:58
Czy jest choćby jeden porządny biskup, który by O. Pelanowskiego przyjął? Test dla różowych, ile jest warta ich wiara i czy są w stanie o nią walczyć...
Vi2020.12.14 19:45
Dzięga :) On się nie boi.
katolik zgorszony2020.12.14 18:55
Wreszcie ktoś w tym zakonie powiedział: dość szargania Ewangelii, oblicza Kościoła i kapłaństwa.
matis892020.12.14 19:07
Artykuł nic o tym nie wspomina a lewactwo leje wodę.
A tym czasem lawendowa mafia2020.12.14 18:48
ma się dobrze i pozbywa się kolejnego uczciwego duchownego, ciekawe kiedy wezmą się za Ks. prof. Oko ?
MAMlas2020.12.14 19:38
A ty to masz chyba strita ??? Jedno oko na Maroko a drugie na Kaukaz !!!! POlansky ???? Sadowski ????jeffrey Epstein ????? Czy inny SBek pejsaty ????
Faustyna2020.12.14 21:36
To samo pomyślałam czytając ten stary, styczniowy komunikat.
matis892020.12.14 18:47
Fronda ani słowem nie wyjaśnia prawdziwych przyczyn ani o tym nie wspomina. Według Frondy zwolniony i już jak mówi ten pseudo artykuł. Dziennikarze Frondy ani nie próbują podać przyczyn mimo tego że za Bergoglio Fałszywego Proroka Nie Katolika, masona jest moda na wywalanie katolików. A tu ani słowa.
Anonim2020.12.14 18:40
Lewactwo kościelne, wyznawcy "teologii czułości" i bergogliańskich surprajsów, w akcji.
NEOS com pl2020.12.14 18:35
hahaha .... OJCA PELANOWSKIEGO .... SB-ecja w zakonie usunela !!!! Nie nosi masoneczki ???? I nie chodzi na pasku jejich ...ZOMO ???? Kapelan ZOMO ... nykczemNycz sie cieszy !!!
Polska TO NIE JEST TWÓJ KRAJ!2020.12.14 18:38
ODPIERRDOL SIĘ KACAPIE! - - - W JAKIM JĘZYKU MAM TO NAPISAĆ ABYŚ ZROZUMIAŁ! - - - - - ODPIERRDOL SIĘ KACAPIE!
Wierny2020.12.14 19:15
Dlaczego Fronda nie usuwa takich komentarzy, w końcu to portal poświęcony - a dozwala na przekleństwa i bluźnierstwa.
Polonia Semper Fidelis2020.12.14 18:30
Z rydzykiem - odwazycie sie zrobic to samo?
Anonim2020.12.14 18:28
Strasznie mi z tego powodu wszystko jedno...
Anonim2020.12.14 21:40
A cóż to za karkołomna budowa zdania, jakaś dziwna ta polszczyzna.
Vygg2020.12.14 18:26
Został ukarany za herezję!
matis892020.12.14 18:55
Na pewno nie za herezję bo Bergoglio Fałszywy Prorok Nie Katolik, mason osobiście czci demona pachamamę, Allacha, Buddę, stoi na czele lewendowej gej mafii odpowiedzialnej za pedofilię i wspiera LZPKNTB+.........
Faustyna2020.12.14 21:43
Za herezję ? aleś wymyślił. + Jak byś słuchał regularnie O. Pelanowskiego to byś takich głupot nie pisał.
Gostek,2020.12.14 22:17
a słuchałeś (łąś) bo nie wiadomo, cos za jedno, Ojca P. chociaż raz?
ka2020.12.14 18:24
Szkoda że pseudo ksiezy typu ks Sowa, Boniecki, Wierzbicki nikt nie usuwa tak szybko i skutecznie.
NEOS com pl2020.12.14 18:30
Jaka mac .... taka nac !!! SB epyskopat !!!!
oficer LWP2020.12.14 18:34
najszybciej usunęli Międlara bo otwarcie mówił o pedofili i pedalstwie księży, zrobili to tak szybko jak PIS wykonywał rozkaz żydów aby wycofać ustawę o IPN
IWO2020.12.14 22:22
"Oficerku LWP"- czyli Lechu Keller! Dziwne? WIDAĆ, ŻE TY ZNASZ TYLKO JEDNOSTRONNĄ PEDOFILIĘ..! A DLACZEGO SWOJEGO WIELOLETNIEGO PEDALSTWA NIE WIDZISZ? Pochwal się krzywdami dzieci!!!1